Erik Wennberg
Registrerad mäklare sedan 2010-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2013-12-11
2019-08 - 2020-07

Läs vad 75 Läs vad Erik Wennberg

• Anna H köpte sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-06-27

Centrala Sigtuna
    Riktigt trevlig och kan sin sak! Läs mer
  • Shler A sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-04-11

Märsta - Steninge
    Vi har både sålt och köpt ny bostad med hjälp av Erik Wennberg på fastighetsbyrån i Märsta. Vi kan tveklöst rekommendera Erik ifall någon vill sälja sin bostad. Bra och professionellt bemötande, vi är supernöjda! Läs mer
  • Björn B köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-04-10

Toppen mäklare, professionellt bemötande! Läs mer
  • Johan Erik D sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-02-20

Märsta - Odensala
    Vi har sålt vårt hus och fick mycket bra service och engagemang från Erik. Eriks fina arbete bidrog till att vi gjorde en bra och smidig försäljning. Läs mer
  • Daniel I sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-02-09

Sigtuna-Granby
    Erik sålde mitt hus, vänlig, seriöst och aktivt bemötande. Skötte affären smidigt och bra. Läs mer
  • Ulf Niclas P sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2020-01-14

Steningehöjden
    Vi sålde vårt hus genom Erik Wennberg.
    Vi har tidigare haft kontakt med Erik gällande köp av tomt och fick från början ett mycket gott intryck av honom och hans engagemang.
    Rekommenderar Erik starkt. Läs mer
    2020-01-22 Erik W svarar Ulf Niclas P
    Tack för de fina orden, det var ett rent nöje att få hjälpa er i denna stora affär! :)
  • Cecilia S köpte sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-11-26

Steninge Slottsby
    Erik är proffsig, kunnig och tillmötesgående. Han gör alltid det där lilla extra som jag som kund uppskattar enormt. Läs mer
  • Jörgen L köpte sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-11-24

Steninge Slottsby
    Hej. Erik gjorde ett strålande arbete med vårt köp av bostad. Tydlig och vänlig dialog med god uppföljning. Läs mer
  • Haris C köpte sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-10-07

Märsta - Odensala
    Köpte en villa genom Erik, han gjorde ett bra intryck vid visningen samt försäljningen av villan.

Valde sedan att anlita honom för att sälja min bostadsrätt och vi var lika nöjda då.

Erik är seriös,professionell,kunnig och svarar alltid när man ringer eller smsar honom. Det kändes tryggt att både köpa och sälja via honom. Läs mer
  • Denira C köpte sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-10-07

Märsta - Odensala
    Både köpt ett hus via Erik men även sålt lägenhet via honom. Snabbt, proffsig och alltid nåbar. Inget krångel Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta

Kicki Gillbrand