Erik Wennberg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-05 - 2018-11

Läs vad 58 kunder tycker om Erik Wennberg

• Chokri C köpte sin bostad med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag köpte bostadsrätt i Märsta. Erik var professionell i sitt uppdrag. Bra bemötande både mot mig och mina döttrar som gick och tittade på lägenheten på en lördag . Han var snäll och ställa upp för oss. Affären gick smidigt det var ingen krångel alls. Säljaren prata väldigt bra om honom eftersom han gjorde affärer tidigare hos Erik. Mina döttrar tyckte samma sak som mig. Läs mer
  • Per Mikael Arneson P köpte sin bostad med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Trevlig och tillmötesgående
    Kändes bra med honom Läs mer
  • Rahma W sålde sin bostad med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålde huset!
    Bra och proffsigt bemötande
    Han gjorde ett superjobb!
    Väldigt nöjd och rekommenderar han gärna till andra som vill sälja sitt hus! Läs mer
  • Carl-Magnus Gustav W skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Erik Wennberg är ett fullblodsproffs, Million Dollar Märsta ! Läs mer
    Erik W, Linnea N gillar detta
  • Veli-pekka Y skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Vi har bara goda erfarenheter.allt gick smidigt. Läs mer
  • Freddie J skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Helt enligt förväntan och mer därtill! När man väl har provat så byter man ogärna. En mäklare att lita på både som säljare och köpare. Trevlig, påläst, seriös och har alla fötter på jorden. Läs mer
  • Michelle B skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Bemötandet av Erik va superbra, han var jättetrevlig och professionell. Han är den första mäklaren jag har varit i kontakt med då det här är min första lägenhet och han levde absolut upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Harold L skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Erik and his colleagues were all very helpful to the highest degree. They "fixed" so many things for us an made it easy and quick to complete the purchase.

Reception was very friendly. Erik and his team listen to the customers needs and offered much advice.

I would whole-heartedly recommend Erik and his colleagues.

Thank you Erik Wennberg. Läs mer
  • Nipa R skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Vår erfarenhet som kund är mkt bra. Vi var mkt väl omhändertagna av Erik W under hela processen och vi är mycket nöjda med den professionalla servicen, som erbjöds av Erik under processen. Erik levde upp 100 % till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera Erik som mäklare för framtida fastighetsaffärer. Vi kommer gärna att återkomma som kund, när det blir dags för nästa fastighetsaffär. Läs mer
  • Wei Z skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Det var inte så bra. Vad han lovade blev rejält försenat. Han svarade inte telefon. Han svarade inte sms eller epost. Läs mer
    2017-06-13 Erik W svarar Wei Z
    Hej Wei! Jag är ledsen att du upplevt det så. Vi har alla väntat på svar från kommunen och jag hoppas ni kan komma igång med ert husbygge så snart som möjligt! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta

Jakob Ekerot