Erik Wennberg
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-08 - 2019-01

Läs vad 61 kunder tycker om Erik Wennberg

• Johan I sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2019-02-19

3:a
    82m²
    Centrala Märsta
    Professionell duktig levererade med ett avslut. Läs mer
  • Mina C köpte sin bostad med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-12-21

Jag har köpt en lägenhet och tycker att Erik har ett väldigt positivt, personligt och lugnt bemötande. Han är bra på att följa upp och återkopplar snabbt. Läs mer
  • Wasim F
    Wasim F sålde sin bostad med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-12-20

Jätte duktig och bra mäklare som kan sitt jobb Läs mer
  • Chokri C köpte sin bostad med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-12-02

Jag köpte bostadsrätt i Märsta. Erik var professionell i sitt uppdrag. Bra bemötande både mot mig och mina döttrar som gick och tittade på lägenheten på en lördag . Han var snäll och ställa upp för oss. Affären gick smidigt det var ingen krångel alls. Säljaren prata väldigt bra om honom eftersom han gjorde affärer tidigare hos Erik. Mina döttrar tyckte samma sak som mig. Läs mer
  • Per Mikael Arneson P köpte sin bostad med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-09-13

Trevlig och tillmötesgående
    Kändes bra med honom Läs mer
  • Rahma W sålde sin bostad med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-09-13

Sålde huset!
    Bra och proffsigt bemötande
    Han gjorde ett superjobb!
    Väldigt nöjd och rekommenderar han gärna till andra som vill sälja sitt hus! Läs mer
  • Carl-Magnus Gustav W skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-08-06

Erik Wennberg är ett fullblodsproffs, Million Dollar Märsta ! Läs mer
    Erik W, Linnea N gillar detta
  • Veli-pekka Y skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2018-03-23

Vi har bara goda erfarenheter.allt gick smidigt. Läs mer
  • Freddie J skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2017-12-15

Helt enligt förväntan och mer därtill! När man väl har provat så byter man ogärna. En mäklare att lita på både som säljare och köpare. Trevlig, påläst, seriös och har alla fötter på jorden. Läs mer
  • Michelle B skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta

2017-10-13

Bemötandet av Erik va superbra, han var jättetrevlig och professionell. Han är den första mäklaren jag har varit i kontakt med då det här är min första lägenhet och han levde absolut upp till mina förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Märsta

Jakob Ekerot