Erik Wennberg

Erik Wennberg

Erik Wennberg är mäklare på Fastighetsbyrån Märsta

Erik Wennberg har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Erik Wennberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.8. Erik Wennberg har haft 48 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 94 Läs vad Erik Wennberg

• köpte en tomt med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-09-07
    Denna mäklare är så himla bäst. Han är professionell, har ett exemplariskt bemötande och engagerade sig nåt så oerhört. Vi (jag och min hustru är överlyckliga över nyligen slutförd affär🧿❤️🧿❤️🧿❤️🧿❤️
    2021-06-26
    Erik, har gjort sitt jobb vi var nog inte de svåraste kunderna då vi redan i princip bestämt oss innan.
    2021-06-25
    Trevligt bemötande. Serviceminded och avslappnad. Pedagogisk
    2021-06-23
    mycket bra bemött, vi gick in med öppet sinne och kritiska ögon på objektet. informationen som gavs vid visning kändes väl planerad och mäklaren var upplyst om objektet
  • köpte en tomt med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-06-18
    Super bra, seriös och tillmötesgående mäklare. Har stort förtroende för Erik!
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-06-10
    Erik är en pragmatiskt och lösning orienterad person som har kunden i fokus.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Centrala Sigtuna
    2021-02-24
    Har bara bra erfarenheter efter att ha sålt ett hus med hjälp av Erik. Han är ger ett otroligt ärligt, erfaret och avslappnat intryck och är fantastiskt kunnig på den lokala marknaden.

Erik har varit tillgänglig och hjälpsam under hela processen, kan inte nog rekommendera honom!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Centrala Sigtuna
    2021-02-16
    Jag har inte träffat honom så många gånger men det har varit bra.
    2021-02-12
    Vid köp av hus så var Erik tillmötesgående och serviceinriktad Uppskattade hans återkoppling med oss under hela processen. Han var alltid tillgänglig.

Dock blev vi besvikna på att en annan spekulant kunde lägga ett bud över vårat bud även om vi muntligen trodde att vårt bud hade blivit accepterat av säljaren. Detta händelseförlopp tycker vi att Erik kunde ha informerat oss om tidigare och hanterat bättre. Detta blev en besvikelse men till slut kunde vi genomföra köpet ändå, dock med ett högre bud.
    • Sigtuna - Björkbacka
    2021-01-30
    Köpte villa via Erik, mycket nöjd med service, engagemang och kunskap.