Emma Kafle

Emma Kafle

Emma Kafle är mäklare på Fastighetsbyrån Sigtuna

Emma Kafle har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Emma Kafle har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Kafle har haft 47 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

146 omdömen om Emma Kafle

Stefan R
Steninge Slottsby

Jag upplever att Emma tillvaratog mina intressen när jag sålde min lägenhet. Hon tvekade inte att boka upp visningar, även privata visningar utöver de öppna.

Matilda N
Steninge Slottsby

Trevlig och jordnära mäklare! Förmedlade en trygg och positiv känsla över köpet.

Tomas E
Centrala Märsta

Mycke bra Mycke bra Mycke bra............

Tommy H
Steninge Slottsby

Emma är en fantastisk mäklare med så härlig energi. Samtidigt som hon är professionell är hon väldigt mänsklig och jordnära som person. Hon är trevlig och har alltid nära till skratt. Emma är väl förberedd och är väldigt påläst om både objektet och området. Hon är tydlig och rak i sin kommunikation och det är väldigt svårt att missförstå henne, något som är väldigt bra.

Mortaza A
Märsta - Valsta

Hej! Emma är mycket snäll person, väluppfostrad och mycket skicklig i sitt arbete!

Jonny D
Centrala Sigtuna

Proffsigt bemötande och trevlig förstås! Påläst om och insatt i objektet hon förmedlar. Snabb att svara på allt som dyker upp vad gäller frågor om bostaden. Har ett positivt ”driv” och alltid tillgänglig och återkopplar snabbt med frågor som dyker upp. Rekommenderar Emma å det varmaste! Toppenmäklare helt enkelt!

Jonas Swen Wilhelm B
Centrala Märsta

Tog sig tid att svara på alla frågor och var allmänt trevlig och hjälpsam!

Ursula S
Steningehöjden/Ölsta

Emma var otrlig hjälpsaam och lösningsorienterad

Stefan K
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Steningehöjden/Ölsta

Proffesionell och enkel att ha och göra med.

Camilla B
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Sigtuna - Charlottenberg/Svalängen

Emma är en fantastiskt engagerad, påläst, tillmötesgående och härlig tjej som jag utan tvekan skulle anlita igen och varmt rekommenderar till alla som går i köp- och sälj tankar.