Registrerad mäklare sedan 2007-06-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 98 Läs vad Maria Lincoln

• ANNA G skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2020-04-25

Jag är väldigt nöjd med samarbetet med Maria Lincoln!
    Maria är en skicklig mäklare som är trevlig , kunnig ,kompetent ,trygg och väldigt professionell dessutom hon är glad och positiv person som är lätt att jobba med. Hon gör allt på bästa sätt för både säljaren och köparen. Det jag uppskattar allra bäst är hennes tillgänlighet. Hon är alltid där när man behöver ställa frågor och är snabb på att återkoppla. Hon gör allt arbete med att sälja lägenheten själv och säljaren behöver inte tänka på någonting!
    Kompetent mäklare som jag varmt kan rekomendera till alla som vill sälja en lägenhet!!!!!!!! Läs mer
  • Reza A köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2020-03-11

Rosersberg
    Hon var super trevlig med bra erfarenhet. Läs mer
  • Dalia G köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2020-03-02

Jag köpte radhus. Maria va väldigt engagerad trevligt och hjälpsam vi fick direkt svar när vi undrade något. Glad och trivs med det hon gör. Läs mer
  • Christopher N
    Christopher N sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-11-15

3:a
    Sigtuna - Wenngarn
    Sålt vår lägenhet belägen inom rätt trögsålt område.
    Maria var oerhört proffsig. Hon hade ett högt tempo, bra driv, otroligt engagerad samt flexibel efter våra behov.
    Det gick alltid att nå henne och man kände sig verkligen prioriterad som kund.
    Jag kan starkt rekommendera Maria till andra som letar efter en engagerad och professionell mäklare. Läs mer
  • Stefania T sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Märsta - Odensala
    Maria Lincoln är Sigtunas vassaste mäklare. Hon är inte bara trevlig och pratsam utan där finns en säljare som engagerar sig, återkopplar, taktisk och erfaren. Alla tummar upp! Läs mer
  • Andreas Fredrik T sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Märsta - Odensala
    Maria hjälpte oss att sälja.
    Hon var seriös och trevlig från första stund och gick verkligen in för att hjälpa oss.
    Vi kontaktade henne dagen innan hennes semester trots det kom hon ut samma dag för att hjälpa oss!
    Kan verkligen rekomendera Maria! Läs mer
  • Indridi Steinthor G sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Maria Lincoln
    Är enligt min uppfattning helt fantastisk
    Reco helt enkelt Läs mer
  • Renee B köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-10-24

Märsta - Valsta
    Vi har köpt vår första bostad och fått trevligt bemötande och all hjälp vi behöver 😊 Läs mer
  • Stefan D sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-10-07

Maria är en väldigt bra mäklare som jag kan rekommendera starkt. Läs mer
  • Pontus B
    Pontus B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-10-06

3:a
    Centrala Märsta
    Hej!
    Maria Lincoln är bra snabb och professionell, kunde inte haft en bättre mäklare.

Mvh,
    Pontus Brag Läs mer