Maria Lincoln

Maria Lincoln

Maria Lincoln är mäklare på Fastighetsbyrån Sigtuna

Maria Lincoln har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Maria Lincoln har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Lincoln har haft 42 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 167 Läs vad Maria Lincoln

• Sana H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-09-16 Verifierad kund
    Vi fick bra bemötande av mäklaren, både på plats och digitalt. Hon är snäll och professionell har svarat på våra frågor och förmedlat information på ett tydligt sätt, allt blev klar i rätt tid som hon har räknat, inga konstigheter. Jag kände mig trygg när det gällde papperna. Jag rekommenderar henne till vänner, man känner sig i goda händer :)

Sana Horbuli
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-09-15 Verifierad kund
    Maria har precis sålt min tredje bostad. Jag vet vad jag får när Maria får ansvaret att sälja. Toppen nöjd!
    • Steninge
    2022-09-11 Verifierad kund
    I have purchased a house represented by Maria Lincoln. I felt so comfortable and relaxed for buying that house just because the efficiency and competency of Maria. For the whole transaction she was always available and ready to answer or help out to make things smooth and easier.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Steninge
    2022-09-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-09-02 Verifierad kund
    Kan rekommendera trevlig bemötande
    ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐👍
    • Steninge Slottsby
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar men möte kändes bra.
    God kännedom om objektet.
    • Steninge Slottsby
    2022-06-26 Verifierad kund
    Fantastisk bra mäklare som mött alla våra önskemål! Professionell på det hon gör! Vi är supernöjda och tacksamma.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Engagerad och tillmötesgående mäklare som var mycket noggrann och informativ. Jag är inget annat än supernöjd med förmedlingen av bostaden! 10/10! Rekommenderas varmt.
    • Sigtuna - Wenngarn
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig, engagerad och inlyssnande! Ger snabb återkoppling vid frågor. Kan varmt rekommenderas!
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag var på många vissning under de 2 senaste år ,jag aldrig sett trevlig ,ärlig hjälpsam som Maria.hon är bäst.
    Hon hjälpte mig hela vägen tills att jag kunde köpta en bostadsrätt som jag letade efter .
    Varje gång jag ringde eller smsade henne hon försökte alltid på bästa sätt flrklar allt jag undrade .
    Tack Maria