Maria Lincoln

Maria Lincoln

Maria Lincoln är mäklare på Fastighetsbyrån Sigtuna

Maria Lincoln har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Maria Lincoln har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Lincoln har haft 44 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 135 Läs vad Maria Lincoln

• köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Centrala Märsta
    2021-09-04
    Mäklaren har bemött oss på ett fantastiskt sätt! Hon är glad, positiv, vänlig.
    Då det är första gången vi köper en lägenhet och inte riktigt hade koll på processen så har mäklaren förklarat alla steg på ett bra sätt så att vi förstår.
    Det känns skönt att Mäklaren bara är ett samtal eller sms bort om frågor uppstår. Alltid lika trevligt att ta kontakt med henne.
    Jag skulle rekommendera andra att ta kontakt med Mäklaren vid köp eller sälj av bostäder. Det har hittills varit en sådan lättnad att ha hennes pedagogiska förklaringar samt att det blir en trevlig stund trots att man sitter och ska skriva på kontrakt. Det blir ett så personligt möte.
    2021-08-21
    Vilken stjärna! Från dag 1 har Maria varit väldigt lätt att få tag på. Vi fick en förhandsvisning och köpte huset 2 dagar därefter.

Har alltid varit öppen och rak, vilket vi uppskattat. Inte en tyst minut, passar mig perfekt. 😊

Även efter kontraktskrivning har vi tät och trevlig kontakt. Rekommenderar verkligen henne!
    • Märsta - Norrbacka
    2021-08-21
    Jätte trevligt bemötande och vi fick rätt information om allt, allt gick jätte smidigt. Vi är super nöjda!
    • Märsta - Norrbacka
    2021-08-21
    Proffsig, otroligt kunnig - vi kände oss trygga med att Maria skötte försäljningen av vårt hus.
    • Steningehöjden
    2021-07-02
    Pålitlig, kompetent och engagerad. Supernöjda
    • Steningehöjden
    2021-07-02
    Maria visar återigen varför hon är Sigtunas bästa mäklare. Hon håller med proffsighet i hela processen och med sitt engagemang samt erfarenhet skapar Maria de bästa förutsättningarna för en lyckad affär. Maria har överträffat våra förväntningar och vi ställer gärna upp som referenskund.
    2021-06-28
    Fantastiskt härlig och lättsam. Hjälp med allt man kunnat önska och sprider underbar energi.
    • Märsta - Steninge
    2021-06-27
    Mycket trevlig, väldigt bra bemötande och svarade på alla frågor
    2021-06-26
    Väldigt trevligt och bra bemötande, jordnära, skojfrisk och vi fick jättebra kontakt med Maria , kan starkt rekommendera henne som mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Centrala Märsta
    2021-06-12
    Helt ok bemötande, enkel och relativ lättförståelig information om försäljningsförloppet.
    För högt arvode.