Maria Lincoln

Maria Lincoln

Maria Lincoln är mäklare på Fastighetsbyrån Sigtuna

Maria Lincoln har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Maria Lincoln har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 209 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Lincoln har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

209 omdömen om Maria Lincoln

Tobias E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Centrala Märsta

Vi rekommenderar starkt att välja Maria Lincoln som mäklare. Hennes professionalism och energi gjorde hela försäljningsprocessen smidig och effektiv. Från den första dagen visade hon en tydlig planering och höll en bra och tydlig kommunikation genom hela processen. Som förstagångssäljare var vi lite osäkra, men hon guidade oss genom varje steg och överträffade våra förväntningar. Tack vare hennes dedikation och expertis kunde vi slappna av och lita på att allt skulle gå smidigt. Maria är verkligen en stjärna och vi är så tacksamma för hennes hjälp.

Louise H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Centrala Märsta

Som förstagångsköpare kände jag mig väldigt trygg med Maria! Hon svarar på alla konstiga frågor man kan ha och hjälper en på alla sätt som hon kan.

Fredrik E

Trevlig, hjälpsam och professionell

Peter F
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Bra och saklig genomgång av köpekontraktet

Jonas P
Märsta - Norrbacka

Fortsatt driv trots motgångar och tuff marknad. Alltid glad och positiv.

Mikael M
Sigtuna - Björkbacka Strand

Lösningsinriktad, situationsanpassad och professionell.

Victoria A
Sigtuna - Björkbacka Strand

Professionell och effektiv - vi är supernöjda!

Lars H
Steninge

I det stora hela uppträder Maria som jag förväntar mig att hon som säljare för säljaren ska uppträda. Jag, som köpare kommer i andra hand, ska bara bjuda och betala bra. De frågor jag hade såväl på Äspesta som Karlavagnen som hon inte visste, tog Maria reda på och återkopplade, Bra! Men, som mäklare/person tycker jag Maria behöver växa upp, bli mer trygg att ha att göra med, som person och mäklare. Fick under en mail konversation, där jag inte la ett bud, utan förklarade mina ekonomiska resurser just då som svar av Maria:...

István S
Steninge

Maria har varit våran mäklare de senaste 3 av våra köp och sälj transaktioner. Om jag varit något annat än supernöjd så skulle jag fara med osanning. Maria är trevlig och vet vad hon gör.

Tommy E
Steninge

Rak o klar ! Seriöst agerande både för köpare o säljare.