Maria Lincoln
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 71 Läs vad Maria Lincoln

• Helena E sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-02-22

Märsta - Valsta
    Vart bra bemött, mina förväntningar är uppmätta. Läs mer
  • Paulina P sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-02-18

Centrala Märsta
    Maria hjälpte oss att sälja våran pärla när marknaden var becksvart. Optemism och pannben gjorde affären lyckad.
    Hon gav oss fint stöd och briljerade affären. Läs mer
  • Esbjörn B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-02-15

Centrala Sigtuna
    Sålt min etta. Har gått väldigt smidigt. Alltid bemött på ett positivt och glatt sätt. Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L sålde sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-01-18

Har anlitat Maria fler gånger och hon är alltid väldigt proffsig! Läs mer
    Maria L gillar detta
  • Anne L sålde sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-01-16

Maria sköter allting professionellt och gör det där lilla extra. Finns tillgänglig när du behöver och är alltid tydlig trevlig och glad.
    Vi har haft hjälp av Maria både vid egna försäljningar och vid köp av bostäder och har alltid varit mer än nöjda Läs mer
    Maria L gillar detta
  • Kristina H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-12-19

Trevligt bemötande, prisvärd mäklare och smidig affär. Läs mer
  • Kaj H sålde sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-12-02

Våren 2018 bestämde vi oss för att flytta & sälja vårt radhus. Vi fick kontakt med Maria i samband med en annan husvisning där vi kom in på vår försäljning och Maria anlitades & antog sig vår försäljning. Därefter rullade det på med styling & fotografering & försälgningen blev liggande som kommande. Vi sökt efter vårt nya boende. När vi hittat och köper vårt nya boende kontaktades Maria och försäljningen av vårt radhus rullade igång med allt vad det innebar. Visningar m.m. gav snart resultat och radhuset blev sålt. Maria har under den här resan varit väldigt hjälpsam, informell och kontaktbar. Maria har skött sig jättebra som vår mäklare. Tack Maria // Läs mer
  • Kristina H sålde sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-12-02

Har sålt ett radhus. Fick kontakt med Maria på försommaren, då vi fick huset värderat och fotat inför kommande försäljning. När vi kontaktade Maria igen, i höstas och vi skulle sälja så rullade allt på i snabb takt. Maria är en mycket bra mäklare tycker jag. Håller kontakt och jobbar på med sitt uppdrag. Jag är 100% nöjd. Läs mer
  • Albin W köpte sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-11-30

Köpt en fyra via Maria och har bara blivit bemött av en glad och energifylld person som ser till att båda parter är nöjda och glada! Läs mer
  • Ann-Marie B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-11-19