Maria Lincoln
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 65 kunder tycker om Maria Lincoln

• Kaj H sålde sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Våren 2018 bestämde vi oss för att flytta & sälja vårt radhus. Vi fick kontakt med Maria i samband med en annan husvisning där vi kom in på vår försäljning och Maria anlitades & antog sig vår försäljning. Därefter rullade det på med styling & fotografering & försälgningen blev liggande som kommande. Vi sökt efter vårt nya boende. När vi hittat och köper vårt nya boende kontaktades Maria och försäljningen av vårt radhus rullade igång med allt vad det innebar. Visningar m.m. gav snart resultat och radhuset blev sålt. Maria har under den här resan varit väldigt hjälpsam, informell och kontaktbar. Maria har skött sig jättebra som vår mäklare. Tack Maria // Läs mer
  • Kristina H sålde sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Har sålt ett radhus. Fick kontakt med Maria på försommaren, då vi fick huset värderat och fotat inför kommande försäljning. När vi kontaktade Maria igen, i höstas och vi skulle sälja så rullade allt på i snabb takt. Maria är en mycket bra mäklare tycker jag. Håller kontakt och jobbar på med sitt uppdrag. Jag är 100% nöjd. Läs mer
  • Albin W köpte sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Köpt en fyra via Maria och har bara blivit bemött av en glad och energifylld person som ser till att båda parter är nöjda och glada! Läs mer
  • Ann-Marie B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    ok

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Adrienne B sålde sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålt en bostadsrätt.
    Gott bemötande av mäklare
    Inga förväntningar.
    Mycket bra bemötande, kommunikation och tillgänglighet. Läs mer
  • Tord I skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Radhus
    Mycket bra bemötande av Maria glad och positiv.
    Hon levde upp till det vi hade förväntat oss Läs mer
    2018-11-30 Maria L svarar Tord I
    Tack snälla Tord! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Mvh Maria
  • Ulrika F sålde sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria har varit mycket hjälpsam. Hon har på ett tydligt sätt förklarat alla steg inför försäljningen och under försäljningen av Frejgatan 39.

Maria har i alla lägen varit trevlig och återkopplat snabbt. Läs mer
    2018-11-09 Maria L svarar Ulrika F
    Tack snälla Ulrika. Vi ses på tillträdet:) Mvh Maria
  • Alireza T sålde sin bostad med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria var min mäklare vid försäljning av min lägenhet. Den absolut bästa mäklaren man kan önska sig! Hjälpsam och förstående på alla sätt. Läs mer
    2018-11-09 Maria L svarar Alireza T
    Tack snälla Alireza! Tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet:) Mvh Maria
  • Syed Shakeeb S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ragnagatan 10 Rådhus. Broker is excellent. It is our first home in Sweden. I hope the deal will be good for us and there will be no hidden problems. Broker treated us quite well. Experience was excellent Läs mer
  • Vikas S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    We buy a house (villa). She was well informed about the house, the local area and other details. She is also helpful in other aspects like dealing with banks, surveys etc. We are looking to move into the house soon. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sigtuna

Jakob Ekerot