Läs vad 110 Läs vad Maria Lincoln

Trevlig
    Tillmötesgående
    Lättillgänglig
    Proffsig men samtidigt rolig
    Hade koll på det mesta, och om hon inte hade svar på frågor så kollade hon upp det.
    Vi är supernöjda!
    Claudia K
    • 101.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
  • 2020-11-06
    Kunnig och elegant person som stöttar sin kund hela vägen från början till slut.
    Nahid M
    • 49.0 m²
    • Centrala Märsta
  • 2020-10-26
    Pigg mäklare med humor och gott humör. Entusiastisk och lätt att förstå.
    Pi L
    • 86.0 m²
    • Centrala Sigtuna
  • 2020-10-19
    Jag är supernöjd med mitt bostadsköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt trots att jag bodde långt ifrån den nya bostaden !
    Nahid A
    • 72.0 m²
  • 2020-10-09
    Maria Lincoln är den vänligaste chefen som jag har stött på i min erfarenhet av att köpa lägenheten vars adress i frejgatan i Märsta och hon gav mig alla detaljer i allmänhet och med en super vänlighet tack
    Andre W
    • 75.0 m²
    • Märsta - Valsta
  • 2020-09-16
    Glad, rolig och lyssnar. Professionell.
    Mikael E
    • 66.8 m²
    • Centrala Märsta
  • 2020-09-15
    Fantastisk, otroligt driven och engagerad. Man kan känna sig trygg med Maria som mäklare! Varmaste rekommendationer!!
    Sara S
    Sara S
    • 4:a
    • 106.0 m²
  • 2020-09-14
    Maria är erfaren, proaktiv och otroligt driven. Konstant kommunikation och ständigt med underlag och tips som underlättade beslut. Fantastiskt bemötande. Kan starkt rekommendera Maria som mäklare!
    Adam L
    Adam L
    • 53.0 m²
    • Steninge Slottsby
  • 2020-09-14
    Jag har sålt en lägenhet och Maria har bemöt mig och kunderna på ett professionellt sätt och har även haft glimten i ögat.
    Hon är en trevlig och kompetent mäklare.
    Anne K
    • 72.0 m²
  • 2020-09-14
    Snabbt, proffsigt och smidigt! Försäljning av hus enligt förväntningarna vi ha hade.
    Lasse K
    • 101.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte