Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Sigtuna, Märsta eller Rosersberg? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan våra områden i detalj, både vad gäller bostadsmarknad och boende. Vi har koll på hur bussarna går, vet prisläget för villa och bostadsrätt och ger dig gärna tips inför fotografering och visning.

Kom gärna förbi i vår BoButik och ställ dina frågor direkt till oss! Då får vi möjlighet att ge dig personlig service och kanske också ta första steget mot en framgångsrik bostadsaffär.

Välkommen!

Läs vad 419 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2022-01-15
    Jätte bra och jätte duktig mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2022-01-14
    Hon kan sitt jobb, bra jobbat med både försäljningen av vår lägenhet och den som vi köpte👍
    2022-01-13
    Lyhörd mäklare som gjorde vår försäljning enkel. Kan varmt rekommenderas.
    Tack Mattias!
    Jag är jätte glad att ni är nöjda med mitt jobb.
    Liliya Morozova
  • köpte sitt hus med hjälp av Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2022-01-12
    Fick bra bemötande av Dunja, hon var engagerad, trevlig och tillgänglig. Kan varmt rekomenderas!
    2022-01-11
    Det var vår första upplevelse. Liliya var mycket hjälpsam och tålmodig, alltid där för att svara på alla våra frågor när som helst.
    Tack Mohamad!
    Hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet.
    2022-01-05
    Mycket bra mäklare, Vi är mycket nöjda.
    Tusen tack Ani! Det är jätte trevligt att ha samarbete med er! Liliya Morozova
    2021-12-15
    Välbemötande,professionell och lyhörd.Kan rekommendera henne för er som vill sälja👍
    Tack Elias! Hoppas att du ska köpa en ny bostad snart! Liliya Morozova
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2021-12-15
    Dunja är en proffsig, trevlig, kunnig mäklare. Fantastiskt tålamod.
    Nåbar och informativ.
    Tack Dunja !
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2021-12-14
    Hon var proffsig, tillgänglig, och hade mycket bra kund bemötande. Vi är supernöjda med henne!
    Tack Merna! Var så kul att träffa er och hjälpa er med ert köp. Vi ses på tillträdet, god jul och gott nytt år! Jenny Arnefjord
    2021-12-10
    Great service. Jenny was patient and helpful with guiding us through the process
    Thank you Sean! Nice to hear that. Jenny Arnefjord
    2021-12-10
    Very helpful in explaining and guiding us through the purchase process. Would highly recommend Jenny.
    Thank you Sitika, im happy to read your comment. See you soon! Jenny Arnefjord
    2021-12-06
    Mycket trevlig och påläst mäklare, rekommenderas varmt!
    Tack snälla Frida! Varmt välkomna till Sigtuna! Jenny Arnefjord
  • sålde sitt hus med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Skepptuna
    2021-12-06
    Grym mäklare som jobbar för båda parters bästa och är lyhörd för allas önskemål.

Kan varmt rekommendera Liliya =)
    Tack Andreas! Kul att jobba med er och tack för förtroendet.
    2021-12-05
    Jag är jätte nöjd. Dunja är trevlig, snabb på svara på frågor, kunnig men framför allt väldigt hjälpsam. För någon som letade efter sin första bostad så guidade Dunja mig genom hela processen och det fick mig att känna mig trygg.
    2021-12-04
    Hon har ett trevligt bemötande och hon håller vad hon lovar.
    Hej Tanja, tack för det. Jag anser att det man säger är det man "lovar" och håller så jag är väldigt glad att ni uppskattar det. Ses snart igen! Jenny Arnefjord
    2021-12-04
    Seriös, noggrann, förtroendeingivande och väldigt trevlig
    tack Adam, ska bli så kul att se ert nya hus formas. Vi ses! Jenny Arnefjord
  • Nishkalank B
    2021-12-02
    I would recommend Liliya 100%. We got her contact through my friend Rohan Saxena, and we met Liliya twice at two different visitings.

Liliya was very welcoming, transparent and indeed very helpful.
    Even though we had issues with communicating in Swedish with her, she made everything go smooth as silk.

We loved this apartment, and at the first glance, we thought this would be our ideal home for us and the kids.

She made the process real fast, in communicating with the Seller and as well as with us.

All I would say, is "Liliya du har gjort ett bra jobb, fortsätt med ditt goda arbete"
    Tack för allt beröm - jag uppskattar verkligen det. Hoppas att ni ska stor trivas i den fina lägenheten.
    2021-12-02
    Hon har ända sedan första dagen vi möttes gjort ett gediget arbete präglat av lugn, opartiskhet, kunnighet, tillgänglighet. Var även ett gott stöd då det krisade litet sista dagen. Vi tyckte kanske att det blev litet stressigt på slutet, det är ju ändå stora beslut som ska tas! Jag har dock förstått att det nog är så, det går till i branschen.
    Stefan Hammarbäck
    Tack Stefan för fina ord. Ja ibland så blir det lite stressigt tyvärr men ni hanterade situationen med bravur! Jenny Arnefjord
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Norrbacka
    2021-12-02
    Allte braa perfekt dunja tabakovic tack so micke
    2021-12-01
    Denna mäklare är en väldigt professionell men även jordnära mäklare.
    Hon inger ett enormt förtroende och med sin vilja att hjälpa en gör sin sitt yttersta att se till att allt blir bra.
    Jag är extremt nöjd med denna mäklare. Hon hjälpt mig förr och jag hoppas att jag kommer ha mer med henne att göra 🙏
    Vad snällt av dig Olivera! Tack för dina fina ord. Jag hoppas verkligen på framtida samarbete!
    Liliya Morozova
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2021-11-26
    Det var en bra erfarenhet att bemötta av mäklaren Jenny. Jag förväntade mig från Jenny för att behandla från henne med ett godbar beteende vilket hon har uppfyllt jättebra. Gotbar beteende menar att hon har lyssnat tydligt vårt punkt och har arbetat och behandlat oss med ett god sätt. Til sist efter godkänd av huset, vill jag tacka hennes för allt som hon har gjort vid köpt bostad.
    Tack så mycket Muhammad. Blir jätteglad av att läsa detta. Vi ses snart! Jenny Arnefjord
    2021-11-26
    Liliya hade bra koll på information kring lägenheten och ifall det var något hon inte visste på rak arm så kollade hon upp det åt mig. Jag är nöjd med min mäklare då hon framförde mina önskemål till säljaren vilket ledde till att det blev en snabb affär
    Tack Ellen!
    Vad glad jag blir att du är nöjd.
    2021-11-26
    Professionellt bemötande. Hade höga förväntningar som infriades och blev över förväntan till slut.
    Allt sker snabbt och smidigt.
    Tack Madeleine!
    Vi har jobbat bra ihop.
    2021-11-24
    Liliya är en otroligt professionell, kompetent, tillmötesgående och effektiv mäklare.
    Kan inte tänka mig någon bättre.
    Hon har överträffat våra förväntningar varje gång vi anlitat henne.
    Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan.
    MVH / Rikard Staf
    Vad snäll du är Rikard! Tusen tack.
    Kul att hjälpa er igen!
    2021-11-23
    Bästa mäklare tack för allt
    M.V.H
    2021-11-22
    Mycket proffsig, driven och trevlig mäklare. Vill lämna henne mina varmaste rekommendationer.
    Tack Maria! Vad glad jag blir. Liliya Morozova
    2021-11-21
    Mycket snabbt och trevlig mäklare
    Tack Shakiba!
    Hoppas att du ska stor trivas i den fina lägenheten.
    2021-11-19
    Allt gick bra
    Snabb service och jag är jättenöjd
    2021-11-16
    Liliya vet hur man hittar de bästa lösningarna för alla parter i affären. Användbara råd och uppmärksamhet till kunderna är som bäst.
    Tack för förtroendet Edgars!
    Det var en era för mig att få hjälpa er igen med er bostadsaffär.
    2021-11-15
    Hon var bra på alla vis
    Mvh Krister
    2021-11-15
    Dunja har under försäljningsprocessen varit en stor trygghet . Hon har bemött mig
    på ett lugnt och professionellt sätt , vilket har gjort att jag upplevt en riktigt bra försäljningsprocess!
    Dunja är väldigt lyhörd och förstående. Hon har alltid gett återkoppling vid alla situationer samt att hon involverar säljaren i varje process vid planering.
    Jag är riktigt nöjd med den kontakt vi har etablerat under processens gång & jag kan starkt rekommendera Dunja !
    Tusen tack Dunja för all hjälp
    2021-11-14
    she is very polite and always respond on queries.
  • skrev om Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2021-11-04
    Dunja är lugn, tillmötesgående och hittar lösningar. Hon hjälpte oss inte bara med försäljning men även att hitta bostad baserat på våra önskemål. Rekommenderas starkt!
    2021-10-30
    Dunja var en jätte bra mäklare för oss. Det var lätt att samarbeta med henne och hon ville oss det bästa. Hon förklarade allt i detalj och svarade alltid på våra frågor. När vi sålde vår lägenhet och skrev på vårt kontrakt berättade hon vad som skulle ske ifall köparen backade. Jag kan rekommendera henne starkt som mäklare till alla.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Ekilla
    2021-10-29
    Snabbt och enkelt. Bra och tydlig information.
    Tack snälla Patricia! Hoppas det gått bra med hästarna. Vi ses snart! Jenny Arnefjord
  • sålde sitt hus med hjälp av Dunja Tabakovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Arenberga
    2021-10-29
    Trevlig, duktig och kunnig. Har inget att klaga på.
    2021-10-29
    Liliya är kunnig, professionell och inger trygghet när det gäller något så stort som att köpa en bostad.
    Tusen tack Katja!
    Hoppas att du ska trivas i lägenheten.
    Liliya Morozova
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Arnefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2021-10-22
    Jenny har utfört sitt uppdrag på ett proffsigt och medkännande sätt, varit påläst och kunnig i sina åtagande, ingett förtroende och varit lättsam och trevlig att göra affärer med.
    Hej Lelle, tack för de fina orden. Ta hand om dig så ses vi snart igen. Jenny Arnefjord
    2021-10-14
    Driven, duktig mäklare som ville ordna och hjälpa till. Såg brinnande engagemang och stor behjälplighet i Liliya. Hon e konkret, saklig och ärlig. Jag gillar det! Blev imponerad hur lätt hon tog allt.

Det var min upplevelse. Ni har en klippa där.
    Tack Perya!
    Kul att hjälpa er! Ni har verkligen köpt fint hus 🤩🤩🤩!
    Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
    Liliya Morozova
  • köpte sitt hus med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Sigtuna
    2021-10-12
    Trevligt bemötande, snabba svar och enkel kommunikation.
    2021-10-11
    Man kan känna sig trygg med henne. Hon är så hjälpsam och proffesionelt . Uppfyllde förväntningar på 100% eller ännu mer. Jag var faktiskt jätte oroligt i början eftersom det första hus som vi skulle sälja, har pratat med andra mäklare men vid första samtal hon visade hur ärlig är hon ,Om nåt var oklart hon föklarade tydligt. Support på 24 timmar. Individuellt förhållningssätt till oss som kunder. Rekommenderar till alla! Om jag kommer sälja bostad i framtiden såklart jag kommer tillbaka till Liliya !!!
    Tusen tack Paulina!
    Vad glad jag blir!
    Hoppas på ett bra samarbete i framtiden.
    2021-10-09
    Liliya är mycket trevlig .
    Professionell mäklare.

Konstantin.
    Tack! Vad trevligt att du känner så. Grattis med den nya bostaden!
    Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
    2021-10-06
    Dunja är fantastisk. Genuin, kreativ, otroligt professionell och med känsla för affärer där alla blir nöjda. Rekommenderas starkt.
    2021-10-06
    Jag har träffat Dunja på olika visningar och hon är supertrevlig, tillmötesgående och väldigt kunnig och flexibel.

Jag rekommenderar varmt Dunja, om jag någon gång ska sälja kommer jag absolut anlita henne.
    2021-09-22
    Professionell, lätt att samarbeta med och väldigt dedikerad. Så nöjd med all hjälp med försäljningen, kändes tryggt att sälja med Jenny!
    Tack Jennifer! Vi kämpade på tillsammans och slutresultatet med nöjd säljare och nöjd köpare är det bästa som finns. Tack för förtroendet! Jenny Arnefjord
  • skrev om Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2021-09-21
    Vi har sålt med Liliya och vi är super nöjda! Jag skulle rekommendera henne till alla jag känner utan veckan! Hon är väldig kunnig och professionell. Hon ser inte din bostad som objekt, utan får dig och känna dig speciell och är med dig från början till slut. Liliya var tillgänglig i princip dygnet runt och var väldigt snabb med att informera oss vid förändringar. Hon är flerspråkig och har god kännedom om området vilket är en stor fördel. Försäljningspriset var över vår förväntan och allt var klart inom 10 dagar. Hon är en riktig stjärna och förtjänar att bli utsedd till Märstas bästa mäklare!!
    Vad gullig du är Roxana!
    Super trevligt att få hjälpa er.
    Hoppas att ni ska hitta en ny boende snart och ska stortrivas i den.
    MVH Liliya Morozova
    2021-09-18
    Väldigt duktig mäklare!
    Hon gick extra mile för slutföra affären.
    Tack för fina ord. Detta hus kommer att bli toppen för er! Jenny Arnefjord
    2021-09-11
    Hon ger alltid snabb återkoppling oavsett tid på dygnet. Proffsig och tydlig i sitt bemötande! Ger all den information som man behöver. Inte för mycket och inte för lite.
    Tack Åsa!
    Kul att hjälpa dig igen.
    Hoppas på ett bra samarbete i framtiden!
    Mvh Liliya
    2021-09-10
    Väldigt professionell, förklarade och la upp planen för försäljning på ett bra sätt
    Lyssnade och tog in det man sa och såg mig som säljare och inte bara ett objekt
    Väldigt trevlig, glad och hjälpsam.
    Hon vet vad hon gör och är duktig på sin sak.
    Kommer verkligen rekommendera henne om nån går i tankar att sälja!
    Tusen tack Jannica!
    Vad glad jag blir.
    Hoppas att du ska trivas i det nya huset.
    2021-09-09
    Mycket nöjd med fastighetsmäklarens insats vid försäljningen utav min lägenhet.

Överträffade alla mina förväntningar när det gäller hur snabbt det skulle gå till hur smidigt det gick. Återkopplade med kort konkret information under försäljningen så att det kändes tryggt för min del så jag fick njuta utav solen på min semester istället för att fundera vad som hände där hemma. Rekommenderar Lilja starkt! Skulle också vilja passa på att nämna fotografen som fotade lägenheten. En konstnär som verkligen fick fram lägenhetens bästa sidor från dom bästa vinklarna.
    Tusen tack Piotr!
    Jätte smickrande att du är så nöjd. Jag ska även halsa till min fotograf att du är imponerad av hans jobb.
    Ha en fortsatt trevlig semester!