Malin Nilsson

Malin Nilsson

Malin Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Malin Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-02. Malin Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Nilsson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

9 omdömen om Malin Nilsson

Sedan starten hos Reco 2018
Tanja K
Köpte en tomt med hjälp av Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Steningehöjden

Jag skrev på ett kontrakt för en tomt hos Malin som var supertrevlig.

Chucri Y
Steningehöjden

Jag har köpt en tomt glad humör hon förklarade på ett bra sätt vi var jätte nöjda

Florian W
Steningehöjden

Super smidigt tomtköp med bra rådgivning och service!

Leonora S
Steningehöjden

Malin bemöte mig och min sambo väldigt bra när vi skulle skriva på för våran tomtköp. Hon är väldigt trevlig och tydlig. Jag kan varmt rekommendera Malin som mäklare.

Tack snälla Leonora! Vi hörs snart igen. /Malin

Andreas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Venngarn

Jobbar hårt och målmedvetet. Trots en tung period så gav hon aldrig upp utan rådde hem det till slut.

Svar från Malin Nilsson

Ja, vi hade ett bra samarbete och det ledde till en affär till slut. Vi hörs snart! /Hls Malin

Marie-louise F
Steningehöjden

Vi har köp en fastighet för nyproduktion av ett hus på. Malin var mycket trevlig, informativ och behaglig att samtala med. Vi hade inte direkta förväntningar innan mötet, men var mycket tacksamma för det trevliga mottagandet vi fick. Sammanfattningsvis en i allt genomgående positiv upplevelse.

Svar från Malin Nilsson

Tack snälla Louise! Det ska bli kul att se ert hus när det står på plats. Vänliga hälsningar Malin

Michael N
Venngarn

bra bemötande, alltid tillgänglig, jättenöjd med henne.

Tack själv för ett bra samarbete! Hls Malin

Susan H
Steningehöjden

Vi har köpt tomt. En mycket trevlig och kompetent mäklare. Rak och tydlig.

Berit G

Sålt bostadsrätt. Ytterst professionell ! kunnig, engagerad, intresserad vänlig, snabb. Förväntningar: känna stor tillförsikt & trygghet i kontakten med mäklaren, vilket infriades till 100% Sammanfattning: en alltigenom trygg & positiv kontakt med mäklaren Malin. Oerhört effektiv och lyhörd! samt bäst av allt trevlig att ha att göra med. Det enda som jag kan tänka på vara "förbättringsområde" torde vara att det ibland kan kännas lite "stressande" , men har full förståelse för detta i den situation Mäklaren befinner...

Svar från Malin Nilsson

Hej Lars och Madelaine! Tack för era fina ord och för ett bra samarbete. Vänliga hälsningar Malin Nilsson