Liliya Morozova

Liliya Morozova

Liliya Morozova är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Liliya Morozova har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Liliya Morozova har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 276 omdömen med ett betyg på 4.8. Liliya Morozova har haft 60 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

276 omdömen om Liliya Morozova

David B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Valsta

Jätteduktig och kompetent mäklare som verkligen kan sitt område.

Svar från Liliya Morozova

Stort tack David för förtroendet samt varma ord.

Milagros V
Centralt

Liliya är jätte trevlig och hon har bemötts mig på professionella sätt,kan hanteras mycket bra sitt jobb, därför jag kan varmt rekommendera henne en av bästa märklaren.

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Milagros! Vad kul att du är nöjd.

Hallo A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Centralt

Du kan få allt information du behöver. En mycket erfaren mäklare. Jag tackar för allt service jag har fått från henne.

Svar från Liliya Morozova

Tack själv Hallo! Vad roligt att du är nöjd.

Josefine S
Centralt

Otroligt proffsig! Lätt att få kontakt med. Uppdaterar mig som säljare vid minst lilla förändring. Kunnig och den bästa mäklare jag haft! Skulle rekommendera Liliya till alla jag känner som ska sälja inom kommunen. Hon är bäst! /Oerhörd nöjd säljare

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Josefine! Vad kul att höra!

Britt Eleonor M
Centralt

Trevlig o glad, lätt att prata med. Sen hade hon dessutom min "drömlägenhet"!

Svar från Liliya Morozova

Tack Eleonor! Hoppas att du ska trivas i din drömlägenhet.

Peter B
Köpte sitt hus med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
Sundveda

Jag brukar aldrig skriva någonstans, men den här gången måste skriva,, Kortfattat,Fantastiskt bra

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Peter! Vad glad jag blir.

Lars-Olov Y
Märsta

trevlig väldigt serviceminded snabb och korrekt betende väldigt trevlig

Sadiq M
Märsta

Liliya var duktig att vad hon gör. Snabbt och trevligt

Svar från Liliya Morozova

Tack så jättemycket Subbha! Vad trevligt att ni är nöjda!

Maria R
Rosersberg

Har inte träffat henne personligen, men hon är alltid snabb att svara på sms, har ett mycket gott intryck av henne.

Svar från Liliya Morozova

Vad gulligt av dig Maria. Tack snälla för ditt omdöme.

Maryam K
Valsta

Liliya är en skicklig mäklare, har god kännedom för bostäderna i området. Dessutom är hon trevlig, som person, flexibel och snabb på att agera under sälj/köp- processen.

Svar från Liliya Morozova

Tusen tack Maryam! Så glad att hjälpa dig igen.