Liliya Morozova är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Liliya Morozova har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Liliya Morozova har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 155 omdömen med ett betyg på 4.8. Liliya Morozova har haft 63 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 155 Läs vad Liliya Morozova

• köpte sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Steninge
    2021-10-14
    Driven, duktig mäklare som ville ordna och hjälpa till. Såg brinnande engagemang och stor behjälplighet i Liliya. Hon e konkret, saklig och ärlig. Jag gillar det! Blev imponerad hur lätt hon tog allt.

Det var min upplevelse. Ni har en klippa där.
    Tack Perya!
    Kul att hjälpa er! Ni har verkligen köpt fint hus 🤩🤩🤩!
    Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
    Liliya Morozova
  • köpte sitt hus med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Sigtuna
    2021-10-12
    Trevligt bemötande, snabba svar och enkel kommunikation.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Steninge
    2021-10-11
    Man kan känna sig trygg med henne. Hon är så hjälpsam och proffesionelt . Uppfyllde förväntningar på 100% eller ännu mer. Jag var faktiskt jätte oroligt i början eftersom det första hus som vi skulle sälja, har pratat med andra mäklare men vid första samtal hon visade hur ärlig är hon ,Om nåt var oklart hon föklarade tydligt. Support på 24 timmar. Individuellt förhållningssätt till oss som kunder. Rekommenderar till alla! Om jag kommer sälja bostad i framtiden såklart jag kommer tillbaka till Liliya !!!
    Tusen tack Paulina!
    Vad glad jag blir!
    Hoppas på ett bra samarbete i framtiden.
    2021-10-09
    Liliya är mycket trevlig .
    Professionell mäklare.

Konstantin.
    Tack! Vad trevligt att du känner så. Grattis med den nya bostaden!
    Med vänlig hälsning Liliya Morozova/Svensk Fastighetsförmedling
  • 2021-09-21
    Vi har sålt med Liliya och vi är super nöjda! Jag skulle rekommendera henne till alla jag känner utan veckan! Hon är väldig kunnig och professionell. Hon ser inte din bostad som objekt, utan får dig och känna dig speciell och är med dig från början till slut. Liliya var tillgänglig i princip dygnet runt och var väldigt snabb med att informera oss vid förändringar. Hon är flerspråkig och har god kännedom om området vilket är en stor fördel. Försäljningspriset var över vår förväntan och allt var klart inom 10 dagar. Hon är en riktig stjärna och förtjänar att bli utsedd till Märstas bästa mäklare!!
    Vad gullig du är Roxana!
    Super trevligt att få hjälpa er.
    Hoppas att ni ska hitta en ny boende snart och ska stortrivas i den.
    MVH Liliya Morozova
    • Centralt
    2021-09-11
    Hon ger alltid snabb återkoppling oavsett tid på dygnet. Proffsig och tydlig i sitt bemötande! Ger all den information som man behöver. Inte för mycket och inte för lite.
    Tack Åsa!
    Kul att hjälpa dig igen.
    Hoppas på ett bra samarbete i framtiden!
    Mvh Liliya
    2021-09-10
    Väldigt professionell, förklarade och la upp planen för försäljning på ett bra sätt
    Lyssnade och tog in det man sa och såg mig som säljare och inte bara ett objekt
    Väldigt trevlig, glad och hjälpsam.
    Hon vet vad hon gör och är duktig på sin sak.
    Kommer verkligen rekommendera henne om nån går i tankar att sälja!
    Tusen tack Jannica!
    Vad glad jag blir.
    Hoppas att du ska trivas i det nya huset.
    2021-09-09
    Mycket nöjd med fastighetsmäklarens insats vid försäljningen utav min lägenhet.

Överträffade alla mina förväntningar när det gäller hur snabbt det skulle gå till hur smidigt det gick. Återkopplade med kort konkret information under försäljningen så att det kändes tryggt för min del så jag fick njuta utav solen på min semester istället för att fundera vad som hände där hemma. Rekommenderar Lilja starkt! Skulle också vilja passa på att nämna fotografen som fotade lägenheten. En konstnär som verkligen fick fram lägenhetens bästa sidor från dom bästa vinklarna.
    Tusen tack Piotr!
    Jätte smickrande att du är så nöjd. Jag ska även halsa till min fotograf att du är imponerad av hans jobb.
    Ha en fortsatt trevlig semester!
    2021-09-09
    Riktigt proffsig och seriös mäklare som gjorde mitt första lägenhetsköp till en jättefin upplevelse!
    Tack Sebastian!
    Kul att höra att du är nöjd.
    Mvh Liliya
    2021-09-08
    Super trevlig och duktig. Jag hade tappat hoppet lite men fick mycket peppning som satte hoppet tillbaka. Liliya gick efter mina specifika önskemål och hjälpte till med bra strategier som visade sig till slut att det funkade utmärkt. Är mycket nöjd och rekommenderar starkt 👍
    Gud vad snällt! Tack för alla dina ord - det värmer mig otroligt!