Liliya Morozova är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta

Liliya Morozova har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Liliya Morozova har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.8. Liliya Morozova har haft 66 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 150 Läs vad Liliya Morozova

• köpte sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2021-09-11
    Hon ger alltid snabb återkoppling oavsett tid på dygnet. Proffsig och tydlig i sitt bemötande! Ger all den information som man behöver. Inte för mycket och inte för lite.
    Tack Åsa!
    Kul att hjälpa dig igen.
    Hoppas på ett bra samarbete i framtiden!
    Liliya Morozova
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    2021-09-10
    Väldigt professionell, förklarade och la upp planen för försäljning på ett bra sätt
    Lyssnade och tog in det man sa och såg mig som säljare och inte bara ett objekt
    Väldigt trevlig, glad och hjälpsam.
    Hon vet vad hon gör och är duktig på sin sak.
    Kommer verkligen rekommendera henne om nån går i tankar att sälja!
    Tusen tack Jannica!
    Vad glad jag blir.
    Hoppas att du ska trivas i det nya huset.
    2021-09-09
    Mycket nöjd med fastighetsmäklarens insats vid försäljningen utav min lägenhet.

Överträffade alla mina förväntningar när det gäller hur snabbt det skulle gå till hur smidigt det gick. Återkopplade med kort konkret information under försäljningen så att det kändes tryggt för min del så jag fick njuta utav solen på min semester istället för att fundera vad som hände där hemma. Rekommenderar Lilja starkt! Skulle också vilja passa på att nämna fotografen som fotade lägenheten. En konstnär som verkligen fick fram lägenhetens bästa sidor från dom bästa vinklarna.
    Tusen tack Piotr!
    Jätte smickrande att du är så nöjd. Jag ska även halsa till min fotograf att du är imponerad av hans jobb.
    Ha en fortsatt trevlig semester!
    2021-09-09
    Riktigt proffsig och seriös mäklare som gjorde mitt första lägenhetsköp till en jättefin upplevelse!
    Tack Sebastian!
    Kul att höra att du är nöjd.
    2021-09-08
    Super trevlig och duktig. Jag hade tappat hoppet lite men fick mycket peppning som satte hoppet tillbaka. Liliya gick efter mina specifika önskemål och hjälpte till med bra strategier som visade sig till slut att det funkade utmärkt. Är mycket nöjd och rekommenderar starkt 👍
    Gud vad snällt! Tack för alla dina ord - det värmer mig otroligt!
    • Sigtuna
    2021-09-06
    Liliya är en toppen suverän mäklare, jätte trevligt bemötande, duktig och snabb.
    Försäljningen gick väldigt smidigt till, Liliya samarbetade med stylisterna och ordnade tillsammans med dem tillgång till lägenheten, nycklar och fixade allt som behövs på ett bra sätt.
    Hon gjorde ALLT.
    Tack så mycket jag är väldigt nöjd

Dunia
    Tack själv Dunia för ditt förtroende samt bra samarbete.
    • Sigtuna
    2021-09-06
    Hon är bäst, jag är väldigt nöjd.
    Tusen tack Mustafa!
    Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet.
    2021-09-02
    Hon är snäll ,vänlig . Hon tog tid att förklara för mig och gå över vissa frågor som jag hade angående kontraktet.
    Tack Velmon!
    Vad kul att höra att du är nöjd.
    Liliya Morozova
  • sålde sitt hus med hjälp av Liliya Morozova en del av Svensk Fastighetsförmedling Sigtuna Märsta
    • Märsta
    2021-08-27
    Trevlig, lyhörd, kunnig och superbra på alla sätt! Har fått hjälp med både lägenhetsförsäljning och husförsäljning. Rekommenderas starkt!
    Tusen tack Olga!
    Kul att du är nöjd igen.
    Lycka till med det nya huset!
    2021-08-27
    Jag är jättenöjd med Liliya!

Hon fick mig att känna mig trygg och gav mig bra råd inför min försäljning av min bostad och jag kan varmt rekommendera henne.
    Tack Therese!
    Det var super trevligt att samarbeta med dig.