HusmanHagberg Sigtuna

HusmanHagberg Sigtuna

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till HusmanHagberg Sigtuna! Letar du bostad i Sigtuna, Steninge, Droppsta, Viby, Märsta, Erikssund, Granby, Skråmsta och Åshusby med omnejd? Tveka inte att höra av dig till någon av våra duktiga mäklare. Med lång erfarenhet och god lokalkännedom kring Sigtuna med omnejd ser vi till att ditt livs kanske största affär...

33 omdömen om HusmanHagberg Sigtuna

Birgitta H
Sigtuna - Brännbo

Vi upplevde Nils som mycket kunnig, hjälpsam och sympatisk. Han svarade på alla våra frågor med gott humör. Vi kände oss trygga.

Johannes C
Sigtuna - Brännbo

Nils ger ett väldigt förtroendeingivande intryck och är mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Han är hjälpsam och lyhörd gentemot oss som säljare. Hela processen har varit enkel och så smärtfri som en bostadsförsäljning kan vara.

Philip H
Sigtuna - Brännbo

I alla kontakter vi har haft med Nils Lagerlöf har han visat kunnighet, omtänksamhet och tålamod. Han har varit tillmötesgående och mycket professionell i alla avseende. Som förstagångsköpare har vi känt oss väl omhändertagna Dessutom bjöd han på gott kaffe på kontoret.

Eva M
Rosersberg

Trevlig, seriös i sitt uppdrag, trygg att ha att göra med, professionell med lång erfarenhet och oftast lätt att nå vid behov av frågor. Ja, jag har faktiskt bara positivt att säga om Nils Lagerlöf

José C
Kungsängen

Vänligt bemötande, effektiv och otroligt professionell!

Julia A
Kungsängen

Väldigt bra och trevlig. Hanterade allt professionellt.

Annette L

Proffesionellt!! Ödmjuk. Ögonkontakt

Camilla M
Sigtuna - Pilsbo

Mycket trevligt bemötande. Nils var lyhörd för mina behov av när själva försäljningen skulle publiceras. Han har varit snabb i återkoppling och svarat på alla mina frågor. Mycket kompetent

Daniel S
Runby

Trevlig, tillförlitlig, engagerad och ärlig. En som man vill göra sitt första lägenhets köp med.

Johan N
Runby

Nils har hjälpt mig med både köp och försäljning av bostad. Båda affärerna gick snabbt och smidigt med samtliga parter nöjda. Han är trevlig, duktig och ger goda råd utan att vara påstridig.

Carl N
Knivsta - Centralt

Nils var mycket respektfull och informativ som fastighetsmäklare. Våra förväntningar överträffades. Nils hjälpte oss med vårt första köp och svarade gärna på alla frågor - även de mest grundläggande. Dessutom översatte Nils gärna till engelska när vi behövde det. Överlag var Nils mycket professionell och vi skulle gärna arbeta med honom igen!

Martin V
Sigtuna - Pilsbo

Mycket bra och professionellt bemötande.

Carolina S
Rosersberg

Vi kvar känt oss väl omhändertagna och trygga av Nils fina bemötande och kompetens vid vårt husköp.

Marlene Ö
Rosersberg

Nils är en mäklare som man varmt kan rekommendera. Saklig kan bemöta säljaren och köparen med olika frågor. runt köpet.

Sara P
Märsta - Centralt

Personligt och professionellt bemötande. Snabb och kunnig i sitt agerande, utan att vara pushig. Lyssnar på kunden och ser till att allt flyter på smidigt. Vi kunde inte önska oss en bättre mäklare!

Oscar S
Märsta - Ekilla

Han är en bra och trevlig person. Väldigt hjälpsam och man fick en bra kontakt

Lena S
Märsta - Centralt

Är så nöjd med valet av mäklare! Professionell och otroligt fint och ödmjukt bemötande från första stund. Kände mig trygg och delaktig i hela processen. Perfekt ordning och reda i alla delar. Så det blir toppbetyg av mig. Lena

Zumurad Rabi Nori A
Skrev om Nils Lagerlöf en del av HusmanHagberg Sigtuna

Nils är en fantastisk enastående mäklare. Otroligt charmig, kunnig och erfaren. Han skapade en känsla av trygghet genom hela försäljningsprocessen och guidade oss från nervösa förstagångssäljare till förväntansfulla säljare. Han överträffade våra förväntningar. Vi är så tacksamma för Nils och hans insatser - Sigtunas bästa mäklare!

Nils L gillar detta
Esin K
Sigtuna, Tvillingbackarna

Han var väldigt hjälpsam. Svarade alla varan frågor.vi är väldigt njöjda

Selmin A
Sigtuna, Tvillingbackarna

Han är lätt att jobba med ,han förklarar tyckligt

Linnea J
Märsta - Centralt

En väldigt engagerad och trevlig mäklare, jag upplever att han ser varje försäljning som unik oavsett område, storlek eller pris. Otroligt nöjd!

Mohammed A
Märsta - Centralt

Mkt bra, Nils kan sitt jobb och han är duktig på skapa förtroende. Vi är nöjda. Mvh.MA

John W
Steningehöjden

Bra och proffsigt bemötande. Erfaren och hjälpsam med problem inte bara direkt relaterat till försäljningen.

Rachelle E
Steningehöjden

Nils är väldigt professionell, mjuk och varm. Vi fick en väldigt bra bild av honom redan vid första samtalet vilken har förstärks genom hela köpprocessen. Nils har känts transparent och autentisk och fått oss att känna oss trygga hela vägen. En mäklare som håller en i handen både innan, under och efter genomförd affär.

Per N
Sigtuna - Granby

Fantastiskt trevlig, pedagogisk och otroligt engagerad i att lyckas med sitt uppdrag, Den mest engagerade mäklare jag haft.

Manu P
Märsta - Centralt

Nils Lagerlöf från Sigtuna han är en person han tänker på både köpare och säljare. Nils för mig omtänksam person köpare kan tala med honom att få stöd . Det var bästa mäklare hittills träffade jag. Det är helt enkelt för mig han är en väldiga person och mänsklig . Hälsa från mig till Sigtuna Nils Lagerlöf . Mvh Manu Märsta. 2023-05-18 Torsdag

Kristian W
Sigtuna, Tvillingbackarna

Engagerad snabb och informativ!

Ulrica H
Sigtuna, Tvillingbackarna

Mycket kunnig och med ett trevligt och tillmötesgående sätt!!

Katarina B
Märsta - Centralt

Professionell och trevlig. En person som man som säljare får förtroende för.

Maria M
Fålhagen

Skulle absolut rekommendera Nils! Professionell, trevlig och serviceinriktad. Fick bostaden såld snabbt och smidigt och till ett bra pris trots osäker marknad. Är mycket nöjd.

Eliska O
Steninge Slottsby

Vi har träffat Nils vid visning av en annan bostad och blev sedan kontaktade angående denna bostad som vi köpte,innan den ens kom ut på hemnet. Från första början var Nils mycket trevlig,engagerad, redo att hjälpa till med olika praktiska frågor, tips och råd. Han är en ärlig mäklare med stor erfarenhet och är mycket proffsigt på alla sätt. Vi kände oss trygga genom hela processen och kan varmt rekommendera Nils till ALLA!

Jan S
Märsta - Arenberga

Mycket bra på alla sätt.jag är mycket nöjd.

Kristina K
Fålhagen

Mycket trevlig och jobbar hårt för att få till ett avslut. Återkopplar mycket bra efter visningar mm.