Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Poseidons Torg 1B, 136 46 Handen — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 299 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

• Molly H
    Molly H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise har varit otroligt hjälpsam genom en försäljning med upp och ned gångar.
    Hon har rådgivit och alltid villigt svarat på frågor, även de dumma frågorna.
    Hon levererade till slut ett bra resultat som vi är väldigt tacksamma för!
  • Erilein L
    Erilein L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett bra bemötande och ett stort engagemang. Focus på mig som kund till 100 %. Alltid tillgängligt.
    2016-11-16 Lise F svarar Erilein L
    Tack snälla Erilein. Det värmer en kylig vinterdag :) vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Lise
  • Michael Ö
    Michael Ö skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett bra bemötande och ett stort engagemang.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi anlitade Lise för att sälja vårt radhus, och det var vår första gång att sälja en bostad. Lise guidade oss igenom varje moment som ett riktigt proffs!! Vi kände oss otroligt trygga och fick svar på alla våra frågor omgående. Lise var snabb i kontakten med både oss och sedan med alla potentiella köpare, och man kände sig delaktig i processen! Ett stort engagemang och ett varmt bemötande, och i slutändan ett otroligt bra pris som vi kände oss nöjda med! Jag skulle verkligen rekommendera alla att välja Lise som mäklare, och om vi ska sälja igen så kommer jag att vilja anlita henne igen!
  • Linnéa E
    Linnéa E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise var super duktig! Det kändes tryggt att köpa min första bostad hos henne!
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Snabb, effektiv och professionell. En mäklare man kan lite på som gör allt för sin kund.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Oerhört trevlig, hjälpsam och allt gick väldigt smidigt! Väldigt lätt att samarbeta med. Gick väldigt fort från första samtal tills lägenheten var såld. Vi är mycket nöjda!
  • Johan C
    Johan C skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket uppskatta i hans engagemang och hur han hela tiden höll mig och processen i gång. Proffsigt bemötande och svarande allt i mobilen eller återkopplade direkt.
  • Teresia D
    Teresia D skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande. Kändes proffsigt och tryggt att sälja med Jonathan Karlöf. Kan rekommendera honom till andra.
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise är väldigt proffsig och noggrann.
    Hon visar verkligen att mäklarn bryr sig om att vi ska bli nöjda!
    Vi ger våra varmaste rekommendationer till att anlita Lise som mäklare för din bostad.
    2016-09-10 Lise F svarar Jouri P
    Hej Jouir, tack för den fina rekommendationen, det värmer såklart :) Ha en fin helg! Med vänlig hälsning Lise
  • Josephine Z
    Josephine Z skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise sköter sina försäljningsuppdrag med ett fantastiskt personligt engagemang.
  • Hanne N
    Hanne N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Toppen mäklare! Glad trevlig och ärlig!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Otroligt proffsigt bemötande och arbete med våran bostadsaffärer.
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket trevligt bemötande och kunnig.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick mycket bra bemötande och vägledning genom vår bostadsförsäljning av Lise. Kommer definitivt rekommendera henne som mäklare till andra bekanta.
  • Theres E
    Theres E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bästa mäklaren någonsin! Glad, hjälpsamm och alltid bemöts man av mycket trevlig inställning.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Hon gör alltid ett professionellt arbete genom att lyssna på kundens behov samt tydlig kring vad som gäller och hur man ska göra vissa saker. En hjälpsam, seriös och professionell person som är grymt kompetent för det hon gör.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick ett väldigt bra bemötande. Allting gick väldigt smidigt.
    Snabba återkopplingar, stort plus för det.
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Otroligt duktig mäklare. Snabba och klara besked. Mycket professionell.
  • Lola H
    Lola H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise har varit väldigt hjälpsam och lätt att få tag i. Kunnig och positiv och inger förtroende.
    Kommer att anlita henne själv när jag en dag vill sälja
    / Lola
  • Ann-louise N
    Ann-louise N skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Varm, Lyhörd, duktig och alltid nåbar. Mycket angagerad!
  • Oskar N
    Oskar N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Tryggt och mycket rådgivande. Tydlighet genom hela säljprocessen. Lise var mycket tillgänglig. Även om frågor som rörde vårt köp av ny bostad
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra bemötande och proffsigt. Bra återkoppling under köp processen
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, väl förberedd vid första mötet vilket var avgörande för att vi valde Annette som mäklare. Bra genomförande, har överträffat våra förväntningar sammantaget. Rekommenderat Annette till andra.
  • Gunilla Ö
    Gunilla Ö skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mkt proffsig! Glad, omtänksam, förklarar bra, bra info under hela processen.
    Kan bara lovorda.
  • Lisbeth O
    Lisbeth O skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Hej
    Både jag och min make har ett enbart positivt intryck av Annette Nygren genom hela säljprocessen av vår bostadsrätt . Annettes kunskap om bostadsområdet och inhämtade kunskap om.bostadsrättsföreningen kändes tryggt. Vår uppfattning om Annette är att hon är mycket kompetent. Hon uppfattade snabbt våra önskemål kring försäljningen. Hon hade rätt känsla för värderingen av vår bostad. Allt flöt väldigt smidigt. Hon är dessutom en mycket behaglig person.Vi skulle gärna anlita Annette igen. Vårt betyg är förstås det högsta.
    Lisbeth och Sören
  • Johan J
    Johan J skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande och proffsigt handhavande av hela affären.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Jag upplever Annette som mycket kunnig och alltid lika trevlig.
  • Jeanette P
    Jeanette P skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Annette är mycket professionell,grundlig och engagerad med sitt personliga sätt.
    Trevlig bemötande och mycket kunnig.
    Fick mycket bra råd inför fotografering, visning och överlämnandet.
    Skötte budgivning och återkoppling på ett tydligt och bra sätt och resultatet var långt över vår förväntan!
    Annette är en mäklare man känner sig trygg med och vi kan varmt rekommendera henne.
  • Kicki L
    Kicki L skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Annette har på ett mycket professionellt och personligt sätt hjälpt oss med vår försäljning. Hon har alltid funnits till hands, oavsett tid eller dag, och varit nyckelpersonen till ett lyckat resultat.
    Annette känns, trygg, pålitlig, ärlig, kunnig och har en personlighet som passade oss perfekt!
  • Malin J
    Malin J skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Annette har varit väldigt tillmötesgående, trevlig och lyhörd i vårt möte. Vi kunde inte ha köpt med en bättre mäklare! Så mån om både oss som köpare och om säljarna. Hon får 10+ av 10 av oss :)
    Snabb i återkopplingen, tydlig i sin kommunikation samt mån om att vi som köpare ska ha en förståelse för alla delar i köpet.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Fick väldigt snabb respons vid förfrågan jag skickade om att ev. anlita denna mäklare. Fick sen också hela tiden snabb återkoppling under hela perioden som försäljningen skedde. Mycket bra service med tydlighet, stor kompetens, snabbhet. Kändes som jag var en viktig kund.
    Hade hört goda vitsord om mäklaren, och den förväntades mer än väl. Både innan, under och även efter affären var klar.
    2016-04-29 Lise F svarar Ulf S
    Men tack snälla Ulf för att du tog dig tid att skriva och så fin rekommendation. Det värmer! Vi ses snart igen! Glad Valborg! Med vänlig hälsning Lise
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Kontakten med Lise har varit utmäkt. Proffsigt bemötandet och tillgänglighet för information och svar på alla frågor. Lise har överträffat de förväntningar vi haft på mäklare och känslan är att vi får trygg och säker support i vårt husköp.
  • Sladden W
    Sladden W skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Grymt mottagande å proffsigt hanterad affär.

Kommer rekommendera henne!!!

5 stjärnor * * * * *
  • Dimitar D
    Dimitar D skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    En mycket engagerad och fokuserad mäklare som jobbar hårt i mål och syfte att hjälpa både säljare och köpare till ett bra beslut! Väldigt karismatisk med stor portion social kompetens och ett avslappnat sätt som gör att vi kände oss trygga under affären.
  • Simon W
    Simon W skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Trevligt, proffesionellt.

Jag tycker att mäklaren har gjort ett mycket gott intryck.
    2016-04-04 Lise F svarar Simon W
    Tack Simon :) vi ses och hörs snart!
  • Isak Å
    Isak Å skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise Frank-Ivarsson är en riktigt bra mäklare, hjälpte oss med försäljning av lägenhet. Vi hade även turen med att få henne som mäklare på huset som vi köpte.
    Professionell ut i fingerspetsarna.
    Kan inget annat än att rekommendera henne.
    Super bra och seriös mäklare som vill allas bästa.
    2016-04-01 Lise F svarar Isak Å
    Tack Isak för den fina rekommendationen! Vi ses snart igen när det är dags för alla tillträden! Med vänlig hälsning Lise LFF
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, trevlig och serviceinriktad. Pigg och glad.
    2016-04-01 Lise F svarar Jenny G
    Tack Jenny! Önskar trevlig helg! Med vänlig hälsning Lise
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett mycket bra och trevligt bemötande där hon visar både kunnande och hur professionellt "service-mindad" hon är.
  • Ellie M
    Ellie M skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Kunnig och insatt. Snabb och korrekt. Saklig och man känner sig trygg, både som köpare och säljare. Dessutom urtrevlig.
    2016-02-18 Lise F svarar Ellie M
    Tack snälla för de fina orden :) Med vänlig hälsning, Lise Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
  • Christel A
    Christel A skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Saklig, kunnig, tillmötesgående. Proffesionell.
    2015-11-30 Lise F svarar Christel A
    Tack Christel! Trevlig advent! Med vänlig hälsning Lise
  • Peter L
    Peter L skrev om Per Zetterdahl en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Trevligt och professionellt hanterat både vid visning och kontraktskrivande.
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig o proffsig mäklare, som verkligen gör det lilla extra för dig som kund. Toppbetyg, kan varmt rekommendera.
    2015-11-26 Lise F svarar Mikaela L
    Tack snälla Mikaela för dem värmande orden. Vi ses och hörs! Vill passa på att önska en glad första advent! Med vänlig hälsning Lise
  • Georigos R
    Georigos R skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    super!
    kund bemötande i världsklass!!!!!
    2015-11-26 Lise F svarar Georigos R
    Tack snälla Jojje för dem värmande orden. Vi ses och hörs på det nya året! Vill passa på att önska en glad första advent! Med vänlig hälsning Lise
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Det är mest min dotter som haft kontakt med Lise, och hon var mycket nöjd:-)
    2015-11-24 Lise F svarar Cecilia H
    Tack Cecilia :) Glad advent och så ses vi på det nya året. Med vänlig hälsning Lise
  • Johan A
    Johan A skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Jättebra mäklare som tog väl hand om både säljare och köpare. Tycker hon uppträder proffsigt och var vänlig.
    2015-11-24 Lise F svarar Johan A
    Tack Johan! Vi hörs och syns snart igen. Med vänlig hälsning Lise
  • Malin H
    Malin H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise var en helt otroligt duktig mäklare som tog sitt jobb på fullaste allvar. Hon var professionell, vänlig, service-minded och noggrann genom hela processen.

Kommer verkligen försöka göra allt för att ha henne som min mäklare i framtiden!
    2015-11-24 Lise F svarar Malin H
    Tack snälla Malin för dina fina ord, det värmer mitt mäklarhjärta extra idag! God Jul och så ses vi på det nya året. Med vänlig hälsning Lise
  • Per K
    Per K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Värdering av fastighet
    mycket proffisionellt och fokuserat möte
  • Lars N
    Lars N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte lähenhet. Jättebra bemötande.
  • Reine S
    Reine S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Hon är den bästa alltid fokuserad på att leverera det bästa för kunden
    Så länge jag gör köp eller försäljning kommer jag använda Lise
    2015-10-12 Representant för Länsförsäkringa svarar Reine S
    Tack Reine! Vi ses i eftermiddag på tillträdet, välkommen! Med vänlig hälsning Lise

Poseidons Torg 1B, 136 46 Handen