Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Poseidons Torg 1B, 136 46 Handen — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 318 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

• Kathleen N
    Kathleen N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Träffade Lise kort på visningen och sen när vi skulle skriva på de sista papprarna inför köpet. Hon var mycket trevlig och proffsig.
  • Siri F
    Siri F skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi träffade fyra mäklare men valde att jobba med Lise efter rekommendation ifrån vänner och efter att ha träffat henne.
    Vi blev väldigt nöjda! Lise var snabb, proffsig och trevlig :)
  • Frida J
    Frida J skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Jättebra allting . Ett riktigt proffs.
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Tillmötesgående, trevlig och utmärkt service!
  • Morgan F
    Morgan F skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket positivt bemötande, glad positiv och kunnig. Verkar ha ett stort kontakt nät. mycket nöjd..
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett lungt , sakligt , proffisionellt och trevligt bemötande
  • Mats N
    Mats N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett mycket ttevligt bemötande och lättsamt.samt att det inte var så jäi... konstlat. Jag är mao mycket nöjd.
    2017-04-10 Lise I svarar Mats N
    Tack Mats :) gillar tydligheten i ditt svar :) Med vänlig hälsning, Lise
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    En positiv person som utstrålar en glädje i att sälja hus,lägenheter mm berättar allt sanningsenligt rätt person på rätt plats helt enkelt.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Nöjd kund, Lise är en bra mäklare.
  • David F
    David F skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Informativ, tydlig och bra återkoppling.
  • Sead R
    Sead R skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig of professionellt bemötande och en försäljning som gick över förväntan. Rekommenderas! Haninges bästa mäklare .
    2017-03-20 Lise I svarar Sead R
    Tack Sead :) Det värmer, ni är för generösa. Med vänlig hälsning Lise
  • Panagiota S
    Panagiota S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande med tydlig information. Lise är lättsam och man får snabba och tydliga svar. Vi är väldigt nöjda med länsförsäkringar fastighetsförmedling Haninge.
    2017-03-19 Lise I svarar Panagiota S
    Tack för ert svar. Med vänlig hälsning Lise
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi var såå nöjda med Lise! Kan varmt rekommendera henne.
    2017-03-19 Lise I svarar Madeleine N
    Tack snälla :) Med vänlig hälsning LIse
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    En bra och engagerad mäklare. Hon känns alltid stabil och kunnig igenom hela processen och även väldigt behjälplig efter kontraktsskrivning. Kommer återvända som kund.
  • Johan E
    Johan E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise är en proffsig mäklare, påläst och kunnig. Är även glad och skämtsam och det är också viktigt. Jag skulle tro att Lise är den bästa mäklaren!
    2017-03-19 Lise I svarar Johan E
    Vad du är snäll Johan :) ni är också trevliga och lättsamma att arbeta med. Vi hörs igen hoppas jag! Med vänlig hälsning Lise
  • Miroslaw M
    Miroslaw M skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Very professional and friendly support
  • Erik H
    Erik H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Hon är en trevlig, hjälpsam och kompetent mäklare. Hon förklarar allt på ett bra sätt. Jag har inga problem att rekommendera henne till andra som är i behov av en duktig mäklare.
  • Tuula B
    Tuula B skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Professionelt och trevligt bemötande.
  • Reneé B
    Reneé B skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Gullig,rar och glad kille. Håller hela tiden kunden uppdaterad via mess och mail.
  • Molly H
    Molly H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise har varit otroligt hjälpsam genom en försäljning med upp och ned gångar.
    Hon har rådgivit och alltid villigt svarat på frågor, även de dumma frågorna.
    Hon levererade till slut ett bra resultat som vi är väldigt tacksamma för!
  • Erilein L
    Erilein L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett bra bemötande och ett stort engagemang. Focus på mig som kund till 100 %. Alltid tillgängligt.
    2016-11-16 Lise F svarar Erilein L
    Tack snälla Erilein. Det värmer en kylig vinterdag :) vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Lise
  • Michael Ö
    Michael Ö skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett bra bemötande och ett stort engagemang.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi anlitade Lise för att sälja vårt radhus, och det var vår första gång att sälja en bostad. Lise guidade oss igenom varje moment som ett riktigt proffs!! Vi kände oss otroligt trygga och fick svar på alla våra frågor omgående. Lise var snabb i kontakten med både oss och sedan med alla potentiella köpare, och man kände sig delaktig i processen! Ett stort engagemang och ett varmt bemötande, och i slutändan ett otroligt bra pris som vi kände oss nöjda med! Jag skulle verkligen rekommendera alla att välja Lise som mäklare, och om vi ska sälja igen så kommer jag att vilja anlita henne igen!
  • Linnéa E
    Linnéa E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise var super duktig! Det kändes tryggt att köpa min första bostad hos henne!
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Snabb, effektiv och professionell. En mäklare man kan lite på som gör allt för sin kund.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Oerhört trevlig, hjälpsam och allt gick väldigt smidigt! Väldigt lätt att samarbeta med. Gick väldigt fort från första samtal tills lägenheten var såld. Vi är mycket nöjda!
  • Johan C
    Johan C skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket uppskatta i hans engagemang och hur han hela tiden höll mig och processen i gång. Proffsigt bemötande och svarande allt i mobilen eller återkopplade direkt.
  • Teresia D
    Teresia D skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande. Kändes proffsigt och tryggt att sälja med Jonathan Karlöf. Kan rekommendera honom till andra.
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise är väldigt proffsig och noggrann.
    Hon visar verkligen att mäklarn bryr sig om att vi ska bli nöjda!
    Vi ger våra varmaste rekommendationer till att anlita Lise som mäklare för din bostad.
    2016-09-10 Lise F svarar Jouri P
    Hej Jouir, tack för den fina rekommendationen, det värmer såklart :) Ha en fin helg! Med vänlig hälsning Lise
  • Josephine Z
    Josephine Z skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise sköter sina försäljningsuppdrag med ett fantastiskt personligt engagemang.
  • Hanne N
    Hanne N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Toppen mäklare! Glad trevlig och ärlig!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Otroligt proffsigt bemötande och arbete med våran bostadsaffärer.
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket trevligt bemötande och kunnig.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick mycket bra bemötande och vägledning genom vår bostadsförsäljning av Lise. Kommer definitivt rekommendera henne som mäklare till andra bekanta.
  • Theres E
    Theres E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bästa mäklaren någonsin! Glad, hjälpsamm och alltid bemöts man av mycket trevlig inställning.
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Hon gör alltid ett professionellt arbete genom att lyssna på kundens behov samt tydlig kring vad som gäller och hur man ska göra vissa saker. En hjälpsam, seriös och professionell person som är grymt kompetent för det hon gör.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick ett väldigt bra bemötande. Allting gick väldigt smidigt.
    Snabba återkopplingar, stort plus för det.
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Otroligt duktig mäklare. Snabba och klara besked. Mycket professionell.
  • Lola H
    Lola H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise har varit väldigt hjälpsam och lätt att få tag i. Kunnig och positiv och inger förtroende.
    Kommer att anlita henne själv när jag en dag vill sälja
    / Lola
  • Ann-louise N
    Ann-louise N skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Varm, Lyhörd, duktig och alltid nåbar. Mycket angagerad!
  • Oskar N
    Oskar N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Tryggt och mycket rådgivande. Tydlighet genom hela säljprocessen. Lise var mycket tillgänglig. Även om frågor som rörde vårt köp av ny bostad
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra bemötande och proffsigt. Bra återkoppling under köp processen
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, väl förberedd vid första mötet vilket var avgörande för att vi valde Annette som mäklare. Bra genomförande, har överträffat våra förväntningar sammantaget. Rekommenderat Annette till andra.
  • Gunilla Ö
    Gunilla Ö skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mkt proffsig! Glad, omtänksam, förklarar bra, bra info under hela processen.
    Kan bara lovorda.
  • Lisbeth O
    Lisbeth O skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Hej
    Både jag och min make har ett enbart positivt intryck av Annette Nygren genom hela säljprocessen av vår bostadsrätt . Annettes kunskap om bostadsområdet och inhämtade kunskap om.bostadsrättsföreningen kändes tryggt. Vår uppfattning om Annette är att hon är mycket kompetent. Hon uppfattade snabbt våra önskemål kring försäljningen. Hon hade rätt känsla för värderingen av vår bostad. Allt flöt väldigt smidigt. Hon är dessutom en mycket behaglig person.Vi skulle gärna anlita Annette igen. Vårt betyg är förstås det högsta.
    Lisbeth och Sören
  • Johan J
    Johan J skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande och proffsigt handhavande av hela affären.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Jag upplever Annette som mycket kunnig och alltid lika trevlig.
  • Jeanette P
    Jeanette P skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Annette är mycket professionell,grundlig och engagerad med sitt personliga sätt.
    Trevlig bemötande och mycket kunnig.
    Fick mycket bra råd inför fotografering, visning och överlämnandet.
    Skötte budgivning och återkoppling på ett tydligt och bra sätt och resultatet var långt över vår förväntan!
    Annette är en mäklare man känner sig trygg med och vi kan varmt rekommendera henne.
  • Kicki L
    Kicki L skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Annette har på ett mycket professionellt och personligt sätt hjälpt oss med vår försäljning. Hon har alltid funnits till hands, oavsett tid eller dag, och varit nyckelpersonen till ett lyckat resultat.
    Annette känns, trygg, pålitlig, ärlig, kunnig och har en personlighet som passade oss perfekt!
  • Malin J
    Malin J skrev om Annette Nygren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Annette har varit väldigt tillmötesgående, trevlig och lyhörd i vårt möte. Vi kunde inte ha köpt med en bättre mäklare! Så mån om både oss som köpare och om säljarna. Hon får 10+ av 10 av oss :)
    Snabb i återkopplingen, tydlig i sin kommunikation samt mån om att vi som köpare ska ha en förståelse för alla delar i köpet.

Poseidons Torg 1B, 136 46 Handen