Alla kategorier Mäklare Stockholms län Haninge Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Poseidons Gränd 3 A, 136 46 Handen — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 322 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

• Sandra N
    Sandra N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    fått ett jättebra bemötande från alls vi varit i kontakt med där. Kunde inte ha varot nöjdare
    Länsförsäkringar Haninge gillar detta
  • Richard L
    Richard L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och kunnig, gav ett bra intryck från första början.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise är en väldigt duktig mäklare som till och med kunde få en nybörjare på bostadsmarknaden att förstår hur allt går till. Hon är engagerad i vad man söker och kommer med flera alternativ och hjälper en att hitta sin dröm bostad utan stress eller press.
    2017-11-21 Lise I svarar Alexandra S
    Tack Alexandra med familj för den fina recensionen :) Med vänlig hälsning Lise
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Tydlig och noga med att förmedla all information som man som säljare behöver. Intresserad av sitt uppdrag.
    2017-11-21 Lise I svarar Charlotta B
    Tack för den fina beskrivningen och att ni återkommer till mig :) Med vänlig hälsning Lise
  • Bosse B
    Bosse B skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket bra! Hon är profisionell och engagerad.
    2017-11-21 Lise I svarar Bosse B
    Tack Bosse med familj för att ni kommer tillbaka till oss :) Med vänlig hälsning Lise
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Fantastiskt bra service! Kände mig omhändertagen och blev informerad genom hela processen utan att det blev påträngande eller hetsigt. Rekommenderar starkt!
    2017-11-04 Lise I svarar Gunnar G
    Hej Gunnar :) Lana och såklart jag tackar för den fina rekommendationen. Vi gillar härliga kunder och då är det ännu lättare att göra ett bra jobb. Hoppas ni trivs i det mysiga huset. Mvh Lana och Lise med kollegor
  • Therese M
    Therese M skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick ett bra bemötande och hon levde upp till vår förväntan!
  • Tommie M
    Tommie M skrev om Emelie Palm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Emelie har gjort ett fantastiskt jobb från första kontakt till kontraktsskrivning. Snabb att uppdatera och informera under resans gång och hon tog hand om alla spekulanter på ett professionellt sätt. Emelie var inte nöjd förrän alla inblandade parter kände sig nöjda. Jag rekommenderar starkt att vända sig till henne om du går i säljtankar. Stort tack!
  • Pär L
    Pär L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Pigg och glad, väldigt tillmötesgående. Kunnig. Kändes tryggt
  • Peter W
    Peter W skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise kan jag varmt rekommendera såsom lyhörd och engagerad mäklare. Tillgänglig och bra för både säljare och köpare.
  • Marina S
    Marina S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig,glad, tillmötesgående. Tillgänglig och proffsig, hjälpte till då det behövdes!
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Emelie Palm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Emelie har haft ett proffsigt och trevligt bemötande. Vi är nöjda!
    När det krisade till sig, och vi blev oroliga, visade hon ett lugn som smittade av sig på oss.
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Emelie Palm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Proffesionell, mycket vänligt bemötande.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Grym!!
    Påläst, trovärdig, kunnig, lösningsorienterad. Duktig på återkoppling.
    Personlig, glad och himla trevlig.
    Bästa mäklaren vi stött på i Haninge.
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och lyhörd och kunnig på det hon gör vi kände oss trygga med hela jobbet
  • Ulrika P
    Ulrika P skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Glad, positiv och otroligt engagerad mäklare! Jag har både köpt och sålt via Lise och fått ett professionellt bemötande i båda fallen. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Sheike Omar L
    Sheike Omar L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Fantastisk duktig mäklare som vi blev extremt nöjda med. Säljer vi igen är det bara Lise Frank Ivarsson som gäller. Omar och Elin
  • Timmy A
    Timmy A skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Toppmäklare! Solklart val vid framtida försäljningar.
  • Julia F
    Julia F skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise är väldigt proffessionell, trevlig och utan tvekan duktig på sitt jobb. Både jag och min sambo Tommie har endast positiva erfarenheter av Lise, som mäklare men även som person. Alltid ett glatt humör! Man märker att hon har god koll på det hon gör och lever definitivt upp till de förväntningar man kan tänkas ha på en mäklare. Vi som kunder har med andra ord fått en väldigt bra upplevelse.
  • Kathleen N
    Kathleen N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Träffade Lise kort på visningen och sen när vi skulle skriva på de sista papprarna inför köpet. Hon var mycket trevlig och proffsig.
  • Siri F
    Siri F skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi träffade fyra mäklare men valde att jobba med Lise efter rekommendation ifrån vänner och efter att ha träffat henne.
    Vi blev väldigt nöjda! Lise var snabb, proffsig och trevlig :)
  • Frida J
    Frida J skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Jättebra allting . Ett riktigt proffs.
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Tillmötesgående, trevlig och utmärkt service!
  • Morgan F
    Morgan F skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket positivt bemötande, glad positiv och kunnig. Verkar ha ett stort kontakt nät. mycket nöjd..
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett lungt , sakligt , proffisionellt och trevligt bemötande
  • Mats N
    Mats N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett mycket ttevligt bemötande och lättsamt.samt att det inte var så jäi... konstlat. Jag är mao mycket nöjd.
    2017-04-10 Lise I svarar Mats N
    Tack Mats :) gillar tydligheten i ditt svar :) Med vänlig hälsning, Lise
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    En positiv person som utstrålar en glädje i att sälja hus,lägenheter mm berättar allt sanningsenligt rätt person på rätt plats helt enkelt.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Nöjd kund, Lise är en bra mäklare.
  • David F
    David F skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Informativ, tydlig och bra återkoppling.
  • Sead R
    Sead R skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig of professionellt bemötande och en försäljning som gick över förväntan. Rekommenderas! Haninges bästa mäklare .
    2017-03-20 Lise I svarar Sead R
    Tack Sead :) Det värmer, ni är för generösa. Med vänlig hälsning Lise
  • Panagiota S
    Panagiota S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande med tydlig information. Lise är lättsam och man får snabba och tydliga svar. Vi är väldigt nöjda med länsförsäkringar fastighetsförmedling Haninge.
    2017-03-19 Lise I svarar Panagiota S
    Tack för ert svar. Med vänlig hälsning Lise
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi var såå nöjda med Lise! Kan varmt rekommendera henne.
    2017-03-19 Lise I svarar Madeleine N
    Tack snälla :) Med vänlig hälsning LIse
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    En bra och engagerad mäklare. Hon känns alltid stabil och kunnig igenom hela processen och även väldigt behjälplig efter kontraktsskrivning. Kommer återvända som kund.
  • Johan E
    Johan E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise är en proffsig mäklare, påläst och kunnig. Är även glad och skämtsam och det är också viktigt. Jag skulle tro att Lise är den bästa mäklaren!
    2017-03-19 Lise I svarar Johan E
    Vad du är snäll Johan :) ni är också trevliga och lättsamma att arbeta med. Vi hörs igen hoppas jag! Med vänlig hälsning Lise
  • Miroslaw M
    Miroslaw M skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Very professional and friendly support
  • Erik H
    Erik H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Hon är en trevlig, hjälpsam och kompetent mäklare. Hon förklarar allt på ett bra sätt. Jag har inga problem att rekommendera henne till andra som är i behov av en duktig mäklare.
  • Tuula B
    Tuula B skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Professionelt och trevligt bemötande.
  • Reneé B
    Reneé B skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Gullig,rar och glad kille. Håller hela tiden kunden uppdaterad via mess och mail.
  • Molly H
    Molly H skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise har varit otroligt hjälpsam genom en försäljning med upp och ned gångar.
    Hon har rådgivit och alltid villigt svarat på frågor, även de dumma frågorna.
    Hon levererade till slut ett bra resultat som vi är väldigt tacksamma för!
  • Erilein L
    Erilein L skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett bra bemötande och ett stort engagemang. Focus på mig som kund till 100 %. Alltid tillgängligt.
    2016-11-16 Lise F svarar Erilein L
    Tack snälla Erilein. Det värmer en kylig vinterdag :) vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Lise
  • Michael Ö
    Michael Ö skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Ett bra bemötande och ett stort engagemang.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Vi anlitade Lise för att sälja vårt radhus, och det var vår första gång att sälja en bostad. Lise guidade oss igenom varje moment som ett riktigt proffs!! Vi kände oss otroligt trygga och fick svar på alla våra frågor omgående. Lise var snabb i kontakten med både oss och sedan med alla potentiella köpare, och man kände sig delaktig i processen! Ett stort engagemang och ett varmt bemötande, och i slutändan ett otroligt bra pris som vi kände oss nöjda med! Jag skulle verkligen rekommendera alla att välja Lise som mäklare, och om vi ska sälja igen så kommer jag att vilja anlita henne igen!
  • Linnéa E
    Linnéa E skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise var super duktig! Det kändes tryggt att köpa min första bostad hos henne!
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Snabb, effektiv och professionell. En mäklare man kan lite på som gör allt för sin kund.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Oerhört trevlig, hjälpsam och allt gick väldigt smidigt! Väldigt lätt att samarbeta med. Gick väldigt fort från första samtal tills lägenheten var såld. Vi är mycket nöjda!
  • Johan C
    Johan C skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket uppskatta i hans engagemang och hur han hela tiden höll mig och processen i gång. Proffsigt bemötande och svarande allt i mobilen eller återkopplade direkt.
  • Teresia D
    Teresia D skrev om Jonathan Karlöf en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande. Kändes proffsigt och tryggt att sälja med Jonathan Karlöf. Kan rekommendera honom till andra.
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise är väldigt proffsig och noggrann.
    Hon visar verkligen att mäklarn bryr sig om att vi ska bli nöjda!
    Vi ger våra varmaste rekommendationer till att anlita Lise som mäklare för din bostad.
    2016-09-10 Lise F svarar Jouri P
    Hej Jouir, tack för den fina rekommendationen, det värmer såklart :) Ha en fin helg! Med vänlig hälsning Lise
  • Josephine Z
    Josephine Z skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Lise sköter sina försäljningsuppdrag med ett fantastiskt personligt engagemang.
  • Hanne N
    Hanne N skrev om Lise Frank Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge
    Toppen mäklare! Glad trevlig och ärlig!

Poseidons Gränd 3 A, 136 46 Handen