Försäljningar

6 omdömen om Tommy Lund

• Från första stund då vi kontaktade Länsförsäkringar Fastghetsförmedling och Tommy Lund för en försäljning av vårat hus på Korsängen i Enköping, så har det skötts utomordentligt professionellt rakt igenom från Tommys håll! Tommys glada och possitiva attityd smittar av sig på ett mycket bra sätt! Tommy är klar och tydlig i sina framställningar i och hur försäljningen kommer genomföras, steg för steg! Han är mycket nogrann med att vi förstår och hänger med i alla turer som ska genomföras innan huset kommer ut för försäljning! Ett stort plus med Tommy är att han är en ärlig person som inte framställer saker och ting för sin egen sak eller för företaget han representerar! Våra förväntningar med försäljningen överträffades med råge! Allt gick så mycket snabbare än vi förväntat oss och det slutgiltiga budet på vårt hus var även det mer än vi förväntat oss, bra jobbat Tommy och det har vi framfört till honom också! Samt allt efter försäljningen, från kontraktskrivningen och ända fram till nyligen med hjälp av deklarationen, blankett K5, toppenbra!! Vi är så nöjda och rekomenderar verkligen Tommy Lund och Länsförsäkringar Fastghetsförmedling till vår omgivning! Hälsningar från Thomas och Maria
    2020-05-05
    Oj! 1000 tack för dessa värmande ord, jättekul att hjälpa så trevliga kunder med sin försäljning. Allt går lätt när man har med trevligt folk att göra. Tack igen och på återseende.

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

• Tommy har hjälpt mig med försäljning av min villa samt gjort lite olika värderingar. Tommy är rak och snabb vilket uppskattas
    2020-05-04
    Tack för att ni är nöjda med det vi tillsammans lyckades åstadkomma. hoppas vi råkas snart igen!

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

• Måste nog vara den trevligate mäklaren i enköping..inte första gången vi annlitar honom...allt gick som på räls..
    2020-05-02
    Hej! Tack före de orden. Inte svårt att vara trevlig när man träffar så trevliga kunder som er. Hoppas vi ses snart igen!

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

• Sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande! Hade önskat mer tillgänglighet och mer löpande information om processen.
    2020-05-01
    Hej Amanda, stort tack för din rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med mitt bemötande gällande försäljningen av ert fina parhus! Försäljningen gick väldigt fort och bara två dagar efter visning skrev vi kontrakt, jag som mäklare strävar alltid efter att alla parter ska vara så nöjda som möjligt så jag tackar ödmjukast för er feedback. Ni är alltid välkomna att kontakta mig på 070-760 51 10 om ni skulle ha några frågor och funderingar längre fram!

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

• Har sålt ett fritidshus vid Mälaren i Enköping. Tommy är en mycket duktig och erfaren mäklare, ställde upp till mer än 100%. Huset var sålt på 4 dagar tack vare Tommys engagemang med det. 👍😊
    2020-04-30
    Tack för de orden, hoppas ni trivs däruppe och hoppas vi ses snart igen.

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

• Tommy är en kumnig mäklare med proffsigt bemötande. Vi har vid flertal Fastighetsaffärer alltid vänt oss till Tommy vilket säger en del om honom som person och hans trovärdighet. Tommy har också stor integritet.
    2020-04-30
    Hej på er! Tack för de trevliga orden, det värmer. Hoppas vi ses i vimlet snart.