Tommy Lund
Registrerad mäklare sedan 1995-09-18
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-30

Läs vad 6 Läs vad Tommy Lund

• Thomas M skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-05

Från första stund då vi kontaktade Länsförsäkringar Fastghetsförmedling och Tommy Lund för en försäljning av vårat hus på Korsängen i Enköping, så har det skötts utomordentligt professionellt rakt igenom från Tommys håll! Tommys glada och possitiva attityd smittar av sig på ett mycket bra sätt! Tommy är klar och tydlig i sina framställningar i och hur försäljningen kommer genomföras, steg för steg! Han är mycket nogrann med att vi förstår och hänger med i alla turer som ska genomföras innan huset kommer ut för försäljning! Ett stort plus med Tommy är att han är en ärlig person som inte framställer saker och ting för sin egen sak eller för företaget han representerar! Våra förväntningar med försäljningen överträffades med råge! Allt gick så mycket snabbare än vi förväntat oss och det slutgiltiga budet på vårt hus var även det mer än vi förväntat oss, bra jobbat Tommy och det har vi framfört till honom också! Samt allt efter försäljningen, från kontraktskrivningen och ända fram till nyligen med hjälp av deklarationen, blankett K5, toppenbra!! Vi är så nöjda och rekomenderar verkligen Tommy Lund och Länsförsäkringar Fastghetsförmedling till vår omgivning!

Hälsningar från Thomas och Maria Läs mer
    2020-05-05 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Thomas M
    Oj!
    1000 tack för dessa värmande ord, jättekul att hjälpa så trevliga kunder med sin försäljning. Allt går lätt när man har med trevligt folk att göra. Tack igen och på återseende.
    Karin L gillar detta
  • David S skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-04

Tommy har hjälpt mig med försäljning av min villa samt gjort lite olika värderingar.
    Tommy är rak och snabb vilket uppskattas Läs mer
    2020-05-05 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar David S
    Tack för att ni är nöjda med det vi tillsammans lyckades åstadkomma.
    hoppas vi råkas snart igen!
    Karin L gillar detta
  • Tobbe S skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-02

Måste nog vara den trevligate mäklaren i enköping..inte första gången vi annlitar honom...allt gick som på räls.. Läs mer
    2020-05-05 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Tobbe S
    Hej!
    Tack före de orden.
    Inte svårt att vara trevlig när man träffar så trevliga kunder som er.
    Hoppas vi ses snart igen!
    Karin L gillar detta
  • Amanda J skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-01

Sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande!

Hade önskat mer tillgänglighet och mer löpande information om processen. Läs mer
    2020-05-06 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Amanda J
    Hej Amanda, stort tack för din rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med mitt bemötande gällande försäljningen av ert fina parhus! Försäljningen gick väldigt fort och bara två dagar efter visning skrev vi kontrakt, jag som mäklare strävar alltid efter att alla parter ska vara så nöjda som möjligt så jag tackar ödmjukast för er feedback. Ni är alltid välkomna att kontakta mig på 070-760 51 10 om ni skulle ha några frågor och funderingar längre fram!
    Karin L gillar detta
  • Christina B skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-04-30

Har sålt ett fritidshus vid Mälaren i Enköping.
    Tommy är en mycket duktig och erfaren mäklare, ställde upp till mer än 100%.
    Huset var sålt på 4 dagar tack vare Tommys engagemang med det.
    👍😊 Läs mer
    2020-05-05 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Christina B
    Tack för de orden, hoppas ni trivs däruppe och hoppas vi ses snart igen.
  • Hans H skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-04-30

Tommy är en kumnig mäklare med proffsigt bemötande. Vi har vid flertal
    Fastighetsaffärer alltid vänt oss till Tommy vilket säger en del om honom som person och hans trovärdighet. Tommy har också stor integritet. Läs mer
    2020-05-06 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Hans H
    Hej på er!
    Tack för de trevliga orden, det värmer. Hoppas vi ses i vimlet snart.

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Karin Lindberg