Dan Odeheim

Dan Odeheim

Dan Odeheim är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Dan Odeheim har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Dan Odeheim har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 5.0. Dan Odeheim har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

69 omdömen om Dan Odeheim

Sedan starten hos Reco 2020
Marie B

Det är första bostadsaffären som Dan förmedlar för mig. Valde att ta ett möte med honom eftersom jag upplever att han är kunnig, noggrann och oerhört förtroendeingivande. Under hela resan har dialogen varit snabb och saklig. Han visar också en flexibilitet för att ge intressenterna möjlighet till extra visningar. Kan varmt rekommendera att anlita Dan som fastighetsmäklare med ett extra plus för att han dessutom har en lokalkännedom som få andra.

Svar från Dan Odeheim

Tack för raderna! det gick ju vägen till slut. Du ska ha en stor eloge för ditt tålamod med tanke på turerna i denna affär! ha det gott nu så syns vi på tillträdet!

Ulrika L

I en tid när det krävs mer av en mäklare än att stå på visning och skriva kontrakt visade sig Dan vara ett väldigt lyckat val. Dan har varit driven, engagerad, lättillgänglig och snabb på att återkoppla samt hela tiden haft en positiv inställning. Det jag dock har uppskattat mest är förhållningssättet Dan hade när försäljningen stötte på problem. Dan hade ett fortsatt proffsigt bemötande vilket kombinerat med hans goda branschkunskap gjorde att det till sist blev ett bra avslut. Jag kan med andra ord varmt rekommendera Dan!

Svar från Dan Odeheim

Tack Ulrika! för dom värmande meningarna. Denna affär blev ju tyvärr en nagelbitare då köparens finansiering omkullkastades av olika anledningar under resans gång, dock så löstes ju allt bokstavligen på tillträdesdagen. Du Ulrika skall också i egenskap av säljare ha en stor eloge för ditt aldrig sinande tålamod! Allt gott!

Alexander A

Vi uppskattade Dans raka och ärliga kommunikation och höga engagemang mycket. Vi kan varmt rekommendera honom och skulle absolut anlita honom igen för framtida bostadsaffärer.

Svar från Dan Odeheim

Tack för raderna Alexander! Det har ju varit/är en tuff marknad och ni själva har ju varit ytterst behjälpliga och tillgängliga under hela processen! Tack för det!

Gonny P

Använt mig av lite olika mäklare då jag köpt o sålt lite! Senaste 2 fastigheterna jag sålt har varit med Dan Odeheim och jag skulle aldrig mer anlita någon annan än Dan! Otroligt enkel, ärlig och snabb. Han gör annonsering och försäljning helt enligt vad ni kommit överens om! Bättre mäklare går nog inte att hitta!

Svar från Dan Odeheim

Tack! Vet inte riktigt hur jag skall besvara detta förutom just tack!

Anders B

Vi är exceptionellt nöjda med Dans sätt att hantera vår försäljning. Det var under extrem tidspress där jag dessutom befann mig i US, 8h tidsskillnad under hela processen. Bra fingertoppskänsla, och agerande utefter det som krävs. Rak kommunikation med ett lugnt bemötande. Att vi också är bankkund hos er har underlättat något enormt då Pia på banken kunnat följa processen och vetat vad som behöver ordnas i bakändan.

Svar från Dan Odeheim

Tack för dom värmande raderna! Nu har ni ju en enastående villa som gjorde halva jobbet! Sen var/är det ju så också att både ni som säljarpart och tillika köparpart har uppvisat extremt god kommunikation vilket gjorde affären tämligen enkel!

Cecilia S

Engagerad och snabb. Tillgänglig.

Svar från Dan Odeheim

Det är jag som skall tacka för förtroendet och allt arbete som ni gjorde, som just möjliggjorde en snabb affär!

Felicia S

Försäljningen av min första lägenhet kändes okomplicerad och trygg med hjälp av Dan som mäklare! Supernöjd!

Svar från Dan Odeheim

Tack Felicia! Vad roligt och glädjande att höra! jag hör av mig till dig så fort köparen är godkänd av föreningen!

Victor J

Väl informerad och proffsig i sitt utförande. Gott bemötande och effektiv i sitt arbetssätt. Väldigt nöjd med Dan Odeheim.

Svar från Dan Odeheim

Tack för orden Victor! Ni har ju en riktigt vacker lägenheten som gjorde halva jobbet!

Per H

Vi vart bra bemötta genom hela processen. Hadde lite högre förväntningar på inkomsten men marknaden dog ut. Mäklartjänst försäljning av villa.

Dan O gillar detta
Svar från Dan Odeheim

Tack Per för dom värmande orden och precis som du skriver så planade marknaden ut vid samma tidpunkt som vi påbörjade vår försäljning. Vi syns på tillträdet!

Erik Andreas S

Erfaren, kunnig, värdefullt kontaktnät, trevlig och tillgänglig!

Svar från Dan Odeheim

Tack Erik, för dom värmande orden! Ni har ju uppvisat ett stort mått av smidighet vilket gjort mitt arbete enkelt. Det uppskattas alltid!