Karin Sköld

Karin Sköld

Karin Sköld är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Karin Sköld har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Karin Sköld har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.9. Karin Sköld har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

133 omdömen om Karin Sköld

Sedan starten hos Reco 2018
Birgitta F

Proffesionell och mycket trevlig

Sofia H

Karin var väldigt snabb att svara och kunde hjälpa oss med det vi behövde, även kvällstid. Hon är alltid trevlig och väldigt lösningsorienterad. Så vi har haft en väldigt bra upplevelse av vårt husköp!

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket för er fina rekommendation! Vi ordnade en snabb visning och ni fann ert fina hus. Bästa hälsningar / Karin

Gunvor F

Bra lät att prata med lätt att få kontakt med när vi ringde

Svar från Karin Sköld

Tack så väldigt mycket Gunvor och Sören för er rekommendation. Ha det så bra så ses vi när det blir dags för frånträde. Bästa hälsningar / Karin

Kevin K

Karin var utmärkt genom hela processen och höll en uppdaterad hela vägen. Hon hjälpte även till med kontakt på banken och såg till att hela affären var smidig. Högsta betyg till både Karin och resten av Länsförsäkringar Enköping!

Svar från Karin Sköld

Tack snälla Kevin för din rekommendation, det värmer! Välkommen till Enköping! Bästa hälsningar / Karin

Kim L

Kunnig och alltid positiv ! Rekommenderar starkt.

Tack så jättemycket Kim! Vi hade ett fint samarbete ! Bästa hälsningar / Karin

Jonas J

Smidigt och bra information vid köp av lägenhet.

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Jonas! Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. Bästa hälsningar / Karin

Magnus J

Lätt att ha att göra med, snabb på att finna tider och möjligheter vid visningar som går utanför planeringen. Tydlig och vill göra rätt. Trevlig och förtroendeingivande

Tack så väldigt mycket Magnus och Helena! Bästa hälsningar / Karin

Tina K

SuperProffsig och snabb med info och hjälp! Helt enkelt bäst!

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Tina! Allt gick snabbt och smidigt både vid ert köp och försäljning :) Bästa hälsningar / Karin

Jukka M

Snabb och arbetar med förtroende

Svar från Karin Sköld

Tack så mycket Jukka och Lotta! Tack för ett fint samarbete! Bästa hälsningar / Karin

Hans K

Karin visar en god kunskap inom området, är mycket lyhörd, trevlig och glad. Högsta betyg!!

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Hasse! Vi har haft ett fint samarbete med både köpet och försäljningen av ert hus :) Bästa hälsningar / Karin