Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Esplanaden 6, 183 39 Täby — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 556 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

• 2020-09-18

Caroline L skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Mycket lyhörd, omtänksam och kunnig. Läs mer
  • 2020-09-09

Roger O skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    En etta på 29 m2. Vänligt och trevligt bemött. Höga förväntningar från en tidigare affär. Proffsig och korrekt kontakt med både säljare och köpare. Inger förtroende.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-09-07

Angelica S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Hej,

Vi är mycket nöjda med Cecilia. Hon var lyhörd och sansad. Tyvärr, kom Corona pandemin precis vid säljtillfället vilket gjorde att vi kände oss lite pressade att ta det bud vi fick före visningen. Man kan bara spekulera, men antagligen hade vi fått mer om vi väntat till den öppna visningen, men vi är ändå nöjda.
    Sammantaget är vi nöjda med Cecilia och hennes proffsiga sätt att knyta ihop säcken.
    Mvh/Angelica Läs mer
  • 2020-09-05

Ulf H skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Cecilia har under en längre tid varit behjälplig när jag behövt värdering av lägenheten och på ett trevligt sätt hållit mig informerad om värdet. Det var därför inget svårt val när det till slut blev dags att sälja.
    Försäljningen gick över förväntan och priset slutade på högsta nivå inom området (Mörbydalen i Danderyd).
    Jag kommer mer än gärna att rekommendera Cecilia till vänner som står i begrepp att köpa/sälja sitt boende. Det har varit jättetrevligt att samarbeta med henne.
    MVH/Ulf Houlst Läs mer
  • 2020-09-04

Ulla N skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Hon hjälpte oss att sälja vår lilla lägenhet i Täby centrum. Läs mer
  • 2020-09-04

Kenth Fredrik S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Cecilia är en lugn, trevlig och erfaren fastighetsmäklare.
    Vi hade ett bra samarbete och hon lämnade alltid tydlig information. Läs mer
  • KARIN C

2020-08-29

KARIN C skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi kan varmt rekommendera Martin Ibrahim som mäklare. Han har utfört sitt säljuppdrag energiskt och effektivt både när det gäller uppföljning av visningar och kommunikation med oss, samtidigt är han också en vänlig och lyhörd person. Läs mer
  • 2020-08-26

VALDEMAR S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Cecilia Widmark är utan tvekan Sveriges bästa mäklare!

Vi hade ett komplicerat upplägg då vi skulle sälja iväg en gammal gård från 1700-talet i Täby, som dessutom var ett dödsbo. Vi träffade ett flertal mäklare men Cecilia utmärkte sig snabbt genom sitt trevliga bemötande, sitt kunnande och att hon på eget initiativ hade förberett material om fastigheten och omgivningen. Hon fick således uppdraget och vi insåg snabbt att vi hade gjort ett klokt val. Med stort engagemang och tålamod så tog hon emot en uppsjö av olika spekulanter och hon parerade frågor till höger och vänster. Hon följde upp alla spår, lämnade ingen sten orörd och höll oss ständigt informerade om de olika processerna.

Tack vare hennes engagemang så blev utgången fantastiskt bra och vi vill således ge henne våra varmaste rekommendationer till alla som vill ha en engagerad, professionell och duktig mäklare. Cecilia är dessutom sympatisk och omtänksam, vilket gör henne till en uppskattad person att samarbeta med för såväl köpare som säljare.

Valdemar
    Vincent
    Sarah Läs mer
  • 2020-08-19

Patrik E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag kom i kontakt med Rima på visning för ett objekt jag initialt var intresserad av, då det visade sig att just det objektet inte uppfyllde mina behov så föreslog Rima ett annat kommande objekt för mig.

Det blev en snabb och mycket smidig affär. Jag är väldigt nöjd.

Jag upplevde Rima som vänlig, väldigt lyhörd, professionell, påläst och väl tillgänglig för frågor och svar. Jag kan verkligen rekommendera Rima ur en köpare perspektiv. Jag kan tänka mig att hon är minst lika bra ur en säljare perspektiv. Läs mer
  • PETER JOHANNES H

2020-08-18

PETER JOHANNES H skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag kan varmt rekommendera Martin. Han skötte min lägenhetsförsäljning strålande. Läs mer
  • 2020-08-05

ANDREAS G skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Så kunnig och professionell. Fick bra kontakt med en gång och han såg till att man var med hela vägen. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • GILDA T

2020-06-16

GILDA T skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima är en målinriktad mäklare då hon vet vad exakt hon ska göra för att kunna sälja lägenheten på bästa sätt, hon är en ansvarsfull kvinna och även trevlig o positiv som person. Läs mer
  • 2020-06-03

Kristina L skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Engagerad, professionell och trevlig! Kan varmt rekommendera Martin för alla som ska köpa sin bostad! Läs mer
  • Matilda A

2020-05-19

Matilda A skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima är målinriktad och har mycket god lokalkännedom. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-04-26

Magnus L skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi sålde en 2:a i Täby. Rima hjälpte till med försäljningen på ett mycket bra sätt, trots att vi sålde i skakiga tider!

Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-03-12

Marie M skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag träffade tre mäklare inför försäljningen av min lägenhet.
    Vid vårt första möte utstrålade Rima energi, stort engagemang och visade ett härligt säljdriv!
    Så att valet av mäklare föll på henne var självklart! Rima har verkligen uppfyllt alla mina förväntningar och jag mycket nöjd med slutpriset på lägenheten. Jag ger Rima mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-02-28

Leif M skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt en lägenhet i Danderyd 4 dagar före visning. Vid förhandsvisning ordnade Rima med 4 olika kunder som alla sedan gick in i budgivning.
    Resultatet blev försäljning med ett slutpris som överskred utgångspriset med 20%.
    Det visar att hela processen har varit mycket väl genomarbetad och resultatet överskred alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-02-25

Tayeb G skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima är en kompetent, trevlig och social person som alltid var glad och serviceminded, lätt att få tag på och hade inga problem med att boka om i sista stund. Mycket nöjd med henne och kommer välja henne igen. Läs mer
  • 2020-02-09

LUDVIG W skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Kan vart rekommendera Matteus som mäklare! Professionell, engagerad och trevlig. Har både köpt och sålt genom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby och känner mig trygg i rollen som både köpare och säljare när man har med dem att göra. Läs mer
  • 2020-01-25

Tor D skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima visade att hon har det som krävs för att sälja en svårsåld lägenhet som min, till ett bra pris. Hennes fina personlighet, professionella inställning och höga ambitionsnivå visade sig vara ett bra framgångsrecept. Läs mer
  • 2020-01-24

Susanne W skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag fick förtroende för Rima Senkal på direkten och hon gjorde mig inte besviken. Hon är en mycket kompetent och driven mäklare som lyssnade på mina önskemål och uppdaterade mig regelbundet om läget. Jag har känt mig helt trygg under hela försäljningsprocessen och kan starkt rekommendera Rima. Jag är supernöjd med hennes insats. Läs mer
  • 2019-12-21

Martin N skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Min mäklare Rima tipsade om att förbereda vår försäljning i god tid för att öka förutsättningarna till ett högt slutpris då vi visste att det skulle vara svårt att nå det på dagens marknad och i synnerhet vårt område. Vi behövde inte ha några öppna visningar utan Rima jobbade med vår försäljning bakom kulisserna utan att vi behövde känna oss stressade. Rima är lyhörd, trevlig men framförallt väldigt professionell i sitt framträdande och har ett brett kontaktnät. Tack vare hennes sätt att jobba på och knyta kontakter samtidigt som hon har erfarenheten av att kunna sälja in allt på rätt sätt, fick vi ett pris som vi inte alls hade förväntat oss.

Välj Rima om ni vill försäkra er om att göra en bra affär. Detta är andra gången hon säljer vår bostad med ett lyckat resultat och vi vill rekommendera henne till alla som ska sälja i Täby/Danderyd. Läs mer
  • Filip B

2019-12-10

Filip B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima är en fantastisk mäklare, tydlig, saklig och med positivt driv och mycket servicekänsla!!! Läs mer
  • 2019-12-05

Camilla G skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt ett radhus.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Tydlig, närvarande och personlig. Jag är mycket nöjd med Rima. Läs mer
  • 2019-11-25

Thomas J skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålde en 2:a i Roslags Näsby. Proffsigt och trevligt bemötande!

Bra agerande och förväntningarna uppfylldes på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2019-11-15

Enn Uno K skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag kan definitivt rekommendera Martin Ibrahim. Han har agerat professionellt och hållit oss fortlöpande informerade under hela (den mycket snabba) säljprocessen! Läs mer
  • 2019-10-29

Peo K skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Ett mycket professionellt och effektivt utfört jobb Läs mer
  • Robin M

2019-10-25

Robin M skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Grym! Rima gjorde det hon skulle, var engagerad, återkopplade kontinuerligt. Rekommenderas starkt. Rutinerad, trevlig och duktig! Absolut nöjd med mitt val av mäklare. Kommer rekommendera henne till vänner, Toppbetyg. Hälsningar RM! Läs mer
  • 2019-10-18

Madeleine K skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Engagerad, professionell och trevlig! Kan varmt rekommendera Martin för alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • 2019-10-15

Felicia L skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Martin är mycket kunnig, engagerad och pedagogisk. Vi hade en kontinuerlig kontakt i hela processen och han var mycket behjälplig! Läs mer
  • 2019-09-24

Micaela H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi har köpt en bostadsrätt där Rima Senkal tog oss i genom köpprocessen på ett proffsigt och utmärkt sätt. Hennes bemötande var mycket uppskattat. Hon lyssnade på våra önskningar, var drivande, gav snabba återkopplingar och medverkade till att vårt köp uppfyllde våra förväntningar. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda och rekommenderar gärna Rima som mäklare i framtiden. Läs mer
  • Nils Gunnar Tomas L

2019-09-18

Nils Gunnar Tomas L skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Hej!
    Jag sålde en 2:a i viggbyholm.
    Rima kom och gjorde en värdering på bostaden. Budgivningen gick rätt trögt men tack vare Rimas otroliga driv och engagemang fick hon upp priset till den rättvisa värderingen som Rima hade gjort!
    Hon är otroligt ärlig och professionell och har en väldigt bra dialog med vad som händer med affären och informerar dig hela tiden vad som är på gång!
    Kan verkligen rekommendera henne!
    Min flickvän anlitade ett annat bolag än Länsförsäkringar med en annan mäklare! Skillnaden mellan Rima och den mäklaren är som natt och dag. Det är inte alla mäklare som ligger på Rimas nivå!
    Kan starkt rekommendera Rima! Och kan starkt rekommendera dig till att låta Rima göra jobbet och du ska sitta still i båten så blir det bäst! Läs mer
  • 2019-09-12

Albin Ö skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Proffsigt och seriöst bemötande, vilket ledde till en mycket smidig och snabb process med ett gott resultat! Läs mer
  • Hammad A

2019-07-26

Hammad A skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag sålde en bostadsrätt med Rima och kan varmt rekommendera Rima som mäklare!

Hon är ett proffs enda ut i fingerspetsarna. Det här är en mäklare som gör det lilla extra för att överträffa dina förväntningar.

Kompetent, positiv, full med energi samt engagerad. Alltid trevlig och lätt att nå oavsett tidpunkt.

Nästa gång det blir bostadsaffär kommer jag ta kontakt med Rima direkt, vare sig det gäller sälj eller köp. Läs mer
  • 2019-07-15

Daniel H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Samarbetet med Rima var klockrent - riktig teamkänsla!!!
    Tillsammans med Rima tog vi fram en ärlig gemensam plan och strategi som ledde till en snabb försäljning efter privatvisning till ett högt slutpris.
    Tog inte många dagar från första kontakt till försäljning.
    Medans övriga försäljningar på samma gata gick riktigt trögt lyckades Rima marknadsföra bostaden och läget riktigt väl och därmed hitta rätt köpare.
    Rima har även tillsammans med kollega Daniel stöttat fullt ut i köp av ny bostad.
    Rekommenderar Rima varmt! Läs mer
  • 2019-07-04

Lilian M skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt lgh (dödsbo).
    Jättetrevligt bemötande. Professionell. Förklarade hur allt skulle gå till, vad mäklaren gör och vad jag behövde göra. Engagerad. Lätt att komma i kontakt med. Kände mig trygg. Hade inga speciella förväntningar - så det blir ett mycket positivt betyg! :) Läs mer
  • 2019-07-03

Claes L skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt BrF lgh åt dödsboet efter pappa och efterlevande mamma.

Bemöttes var proffsigt, sakligt och Cecilia levde upp till de förväntningarna jag hade.

Sammanfattningen. Kommer använda Cecilia igen om det blir aktuellt Läs mer
  • 2019-07-03

Siw S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    . Bostadsrätt
    . Jättebra mäklare
    . Bra
    . Helheten var bra Läs mer
  • 2019-07-03

Kjell B skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt lägenhet.
    Trevligt och mycket positivt bemötande.
    Har hittills levt upp till alla förväntningar och skött allt på ett utmärkt och professionellt sätt

(När det gäller den här undersökningen tycker jag dock att man bör vänta tills hela affären är avslutad.) Läs mer
  • 2019-07-02

Eva S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi sålde vårt radhus med Cecilias hjälp. Cecilia är kunnig och effektiv med ett vänligt och på en och samma gång både personligt och professionellt bemötande. Hon gjorde det lilla extra som gjorde att affären gick över förväntan. Jag är så glad att vi valde Cecilia till vår mäklare och jag rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2019-07-02

Christina V skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Köpt lägenhet.
    Bra presentation.
    Följsam och lyhörd.
    Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-07-01

Lena J skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Cecilia är personlig utan att bli privat - lyhörd och har mycket god lokalkännedom vilket för att hon har mycket "kringfakta" runt de objekt hon säljer. Hon är duktig på att sköta kontakten mellan köpare och säljare vid problem eller önskemål om förändringar vid försäljningen. Cecilia blir mitt naturliga val när det är daxs för nästa försäljning av boende. Läs mer
  • Claes E

2019-05-31

Claes E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålde min fina lägenhet via Rima på Länsförsäkringar.. Kanske inte landade på det slutpris jag hade förhoppningar om men är väldigt nöjd med hela processen och den löpande information och råd jag fick.. Totalt sett ett väldigt professionellt och superbra bemötande från Rima..! Läs mer
  • 2019-04-27

elisabeth z skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt liten bostad i Täby. Mycket positiv mäklare som även kunde slutföra köpet snabbt och elegant. Tydlig information och svar på alla frågor och ett fantastiskt bemötande!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sari H

2019-04-15

Sari H skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi köpte Åkerbyvägen 334 i Täby. Bemötandet var super! Martin är trevlig, kompetent o servicemind. Läs mer
  • 2019-04-14

leif n skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, saklig, rakt på sak.
    Även utrustad med humor. Läs mer
  • 2019-04-12

Adisa P skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Martin har gjort ett fantastisk jobb med försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-04-12

Alexander W skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Rima.
    Vid båda affärerna har vi upplevt Rima som ödmjuk och ärlig vilket var anledning till att vi ville anlita henne även vid försäljning.

När vi skulle sälja vår bostad efter att vi köpt så fick vi en dålig start med oseriösa spekulanter vilket gav oflyt i försäljningen. Rima var lyhörd och öppen för att bolla nya idéer samtidigt som hon föreslog bra upplägg. Tillslut lyckade vi få vår bostad såld till ett bättre pris än förväntat. Detta trotts trög marknad och dålig start.

När bostäderna inte säljer sig själva längre känns det oerhört skönt att Rima alltid var kontaktbar och villig att göra det lilla extra för att få bostaden såld samt att hon alltid tog kontakt med oss och återkopplade under hela processen. Läs mer
  • 2019-04-11

Pelle A skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Kompetent, driven och en mäklare som gör det lilla extra! - Mycket nöjd med vår försäljning och fick ett resultat över vår förväntan. Läs mer
  • 2019-04-10

Moa G skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby