Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Esplanaden 6, 183 39 Täby — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 523 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

• Hammad A

2019-07-26

Hammad A skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag sålde en bostadsrätt med Rima och kan varmt rekommendera Rima som mäklare!

Hon är ett proffs enda ut i fingerspetsarna. Det här är en mäklare som gör det lilla extra för att överträffa dina förväntningar.

Kompetent, positiv, full med energi samt engagerad. Alltid trevlig och lätt att nå oavsett tidpunkt.

Nästa gång det blir bostadsaffär kommer jag ta kontakt med Rima direkt, vare sig det gäller sälj eller köp. Läs mer
  • 2019-07-15

Daniel H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Samarbetet med Rima var klockrent - riktig teamkänsla!!!
    Tillsammans med Rima tog vi fram en ärlig gemensam plan och strategi som ledde till en snabb försäljning efter privatvisning till ett högt slutpris.
    Tog inte många dagar från första kontakt till försäljning.
    Medans övriga försäljningar på samma gata gick riktigt trögt lyckades Rima marknadsföra bostaden och läget riktigt väl och därmed hitta rätt köpare.
    Rima har även tillsammans med kollega Daniel stöttat fullt ut i köp av ny bostad.
    Rekommenderar Rima varmt! Läs mer
  • 2019-07-04

Lilian M skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt lgh (dödsbo).
    Jättetrevligt bemötande. Professionell. Förklarade hur allt skulle gå till, vad mäklaren gör och vad jag behövde göra. Engagerad. Lätt att komma i kontakt med. Kände mig trygg. Hade inga speciella förväntningar - så det blir ett mycket positivt betyg! :) Läs mer
  • 2019-07-03

Claes L skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt BrF lgh åt dödsboet efter pappa och efterlevande mamma.

Bemöttes var proffsigt, sakligt och Cecilia levde upp till de förväntningarna jag hade.

Sammanfattningen. Kommer använda Cecilia igen om det blir aktuellt Läs mer
  • 2019-07-03

Siw S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    . Bostadsrätt
    . Jättebra mäklare
    . Bra
    . Helheten var bra Läs mer
  • 2019-07-03

Kjell B skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt lägenhet.
    Trevligt och mycket positivt bemötande.
    Har hittills levt upp till alla förväntningar och skött allt på ett utmärkt och professionellt sätt

(När det gäller den här undersökningen tycker jag dock att man bör vänta tills hela affären är avslutad.) Läs mer
  • 2019-07-02

Eva S skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi sålde vårt radhus med Cecilias hjälp. Cecilia är kunnig och effektiv med ett vänligt och på en och samma gång både personligt och professionellt bemötande. Hon gjorde det lilla extra som gjorde att affären gick över förväntan. Jag är så glad att vi valde Cecilia till vår mäklare och jag rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2019-07-02

Christina V skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Köpt lägenhet.
    Bra presentation.
    Följsam och lyhörd.
    Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-07-01

Lena J skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Cecilia är personlig utan att bli privat - lyhörd och har mycket god lokalkännedom vilket för att hon har mycket "kringfakta" runt de objekt hon säljer. Hon är duktig på att sköta kontakten mellan köpare och säljare vid problem eller önskemål om förändringar vid försäljningen. Cecilia blir mitt naturliga val när det är daxs för nästa försäljning av boende. Läs mer
  • Claes E

2019-05-31

Claes E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålde min fina lägenhet via Rima på Länsförsäkringar.. Kanske inte landade på det slutpris jag hade förhoppningar om men är väldigt nöjd med hela processen och den löpande information och råd jag fick.. Totalt sett ett väldigt professionellt och superbra bemötande från Rima..! Läs mer
  • 2019-04-27

elisabeth z skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt liten bostad i Täby. Mycket positiv mäklare som även kunde slutföra köpet snabbt och elegant. Tydlig information och svar på alla frågor och ett fantastiskt bemötande!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • SARI H

2019-04-15

SARI H skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi köpte Åkerbyvägen 334 i Täby. Bemötandet var super! Martin är trevlig, kompetent o servicemind. Läs mer
  • 2019-04-14

leif n skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, saklig, rakt på sak.
    Även utrustad med humor. Läs mer
  • 2019-04-12

ADISA P skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Martin har gjort ett fantastisk jobb med försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-04-12

Alexander W skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Rima.
    Vid båda affärerna har vi upplevt Rima som ödmjuk och ärlig vilket var anledning till att vi ville anlita henne även vid försäljning.

När vi skulle sälja vår bostad efter att vi köpt så fick vi en dålig start med oseriösa spekulanter vilket gav oflyt i försäljningen. Rima var lyhörd och öppen för att bolla nya idéer samtidigt som hon föreslog bra upplägg. Tillslut lyckade vi få vår bostad såld till ett bättre pris än förväntat. Detta trotts trög marknad och dålig start.

När bostäderna inte säljer sig själva längre känns det oerhört skönt att Rima alltid var kontaktbar och villig att göra det lilla extra för att få bostaden såld samt att hon alltid tog kontakt med oss och återkopplade under hela processen. Läs mer
  • 2019-04-11

Pelle A skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Kompetent, driven och en mäklare som gör det lilla extra! - Mycket nöjd med vår försäljning och fick ett resultat över vår förväntan. Läs mer
  • 2019-04-10

Moa G skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi har köpt lägenhet i Ullna strand. Haft Rima som mäklare, supernöjda! Läs mer
  • 2019-04-08

Vendy L skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Köpt villa. Allt har flutit på bra, inga konstigheter Läs mer
  • 2019-03-15

Sean G skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Otroligt engagerad mäklare som driver affären i högt tempo med en säljande och samtidigt ödmjuk inställning.
    Bara positivt! Läs mer
  • 2019-03-14

Katarina K skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Förväntningarna efter första mötet var att det inte skulle vara svårt att sälja lägenheten. Vi fick uppfattningen att det skulle gå lätt. Självklart förstår vi att det kan slå olika. Däremot så uppskattar vi att mäklaren hela tiden höll oss informerade - även i de fall det kanske inte fanns så mycket att informera om. Läs mer
  • 2019-03-01

Mana F skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima is a very knowledgable and hardworking broker. She is full of energy and a very nice person. You can trust her the she will meet all your expectations. Simply, she is the best! Läs mer
  • 2019-02-20

Marie C skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Anneli är effektiv, engagerad och förstående som mäklare! Läs mer
  • Anders B

2019-02-19

Anders B skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    I samband med försäljning av vår villa i Täby gjorde Anneli Strandberg en strålande insats och bidrog därutöver till en effektiv, enkel och trevlig upplevelse i samband med kontraktsskrivning och tillträde för de nya ägarna!

Stort tack Anneli för gott arbete!

Varmaste hälsningar Marita & Anders Benteby Läs mer
  • 2019-02-16

Carina K skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi kar köpt lägenheter med hennes hjälp två gånger. Hon är så hjälpsam, och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-02-15

elin h skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi sålde vår lägenhet med Anneli, allt gick superbra trots osäker marknad. Anneli hade stenkoll på allt, vilken känns tryggt i en stor privat bostadsaffär. Läs mer
    Anneli S gillar detta
  • 2019-02-14

Gunilla Enfors skrev om Anneli Strandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Annelie är en mkt kompetent, skicklig och snabb mäklare även när situationen blir blir komplicerad och om det inte går så lätt att sälja.
    Mvh Gunilla Enfors Läs mer
  • 2019-02-14

Bernardo Lee D skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima är varm, mjuk och väldigt duktig på det hon gör.

Hon inspirerade ärlighet och trygghet sedan första mötet!

Helt fantastisk!

Varmaste hälsningar,
    Bernardo Diaz Läs mer
  • 2019-02-08

Michael F skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålt bostad.
    Trevlig och bemötande + driven.

Samarbetet var bra gemensamt och vi kom i mål till slut. Läs mer
  • 2019-02-03

Niklas M skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Pålitlig, proffsig och levererar! Mina försäljningar har varit felfria. Kan verkligen rekommendera Matteus! Läs mer
  • 2019-01-28

Erik Morén skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Martin är en professionell, engagerad, trevlig och duktig mäklare som mycket väl uppfyllde mina förväntningar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Andre R

2019-01-25

Andre R skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Korrekt, proffsig alltid hjälpsam snabb med att svara på frågor.
    Ordning och reda.
    Blev mycket nöjd med min nya bostad jag köpte via Emelie och Länsförsäkringar fastighetsförmedling!
    Rekommenderas Läs mer
  • 2019-01-23

Ramilla Y skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålde nyprod i Täby, utmärkt bemötande både mot mig och spekulanter! Läs mer
  • 2019-01-19

ronny s skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra mäklare, ödmjuk, pålitlig och engagerad! Läs mer
  • Pontus B

2019-01-18

Pontus B skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Fin service, bra och sund uppfattning om verklighetspriser i en skakig bostadsmarknad. Trygg affär och hjälpsam genom hela affären rekommenderas. Läs mer
  • 2019-01-16

Anna M skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Mattheus är alltid glad och engagerad. Han lyckades sälja min lägenhet trots en svag marknad. Han gör alltid ett fantastiskt jobb! Otroligt bra mäklare! Läs mer
  • 2019-01-14

Robin S skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag har flyttat runt en del under mitt liv och kan utan tvekan säga att Mattheus Hanna är den skickligaste mäklaren jag stött på. Han är enormt pålitlig och man märker verkligen att han brinner för sitt yrke. Apropå att han levererade över min förväntan när han sålde min lägenhet så rekommenderade jag honom vidare till familj och vänner där han också sålde för rekord.
    Kan starkt rekommendera denna toppmäklare! Läs mer
  • 2019-01-14

Caroline H skrev om Mattheus Hanna en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Toppenbra! Allt gick smidigt till och jag fick löpande information om precis allting. Återkopplar alltid och är ett proffs på Täby verkligen. Nästa gång det är dags att sälja hoppas jag att Mattheus jobbar som mäklare fortfarande. Läs mer
  • 2019-01-13

Susanna A skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Blev tipsad av vänner som haft kontakt med Cecilia tidigare. Har inget annat att säga än att allt var bra från början till slut. Hon är trevlig, proffsig, lätt att få kontakt med vid behov. Kommer absolut tipsa min vänner om henne om det blir aktuellt! Läs mer
  • 2019-01-11

Tomas K skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Cecilia var bra på att attrahera många spekulanter, informera korrekt om vårt objekt och var noggrann med att löpande informera oss om utvecklingen i budprocessen. Läs mer
  • 2019-01-11

Thomas N skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    När jag sålde min lägenhet i Täby fick jag allt jag hoppades på via Cecilia som var professionell hela vägen genom säljprocessen. Läs mer
  • 2019-01-11

Mateo R skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag har köpt en lägenhet. Jag och min fru hade en utmärk upplevelse tack vare Cecilia. Hon var ärlig, tydlig och väldigt trevlig. Läs mer
  • 2019-01-04

Mathias R skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima hjälpte mig sälja min 1a i Täby efter rekommendation från annan mäklare. Hon var otroligt snabb, kunnig, smidig och professionell. Väldigt bra återkoppling och lätt att diskutera/ bolla med. Hon lyssnade på mig som säljare löpande under hela försäljningen och tog mina önskningar i beaktande hela vägen, hittade rätt köpare och gav mig tips och råd genom hela processen. Jag vet att hon har många uppdrag samtidigt men hon gav känslan av att man var hennes enda kund, otroligt snyggt skött! Kunde inte vara nöjdare och rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
  • 2018-12-06

Folke J skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    - Vi anlitade Rima vid försäljniingen av vår bostadsrättslägenhet vid Täby Centrum.

- Vi blev bemötta på ett trevligt och positivt sätt.

- Bland flera olika mäklarföretag valde vi Länsförsäkringar Fastighetsförmedling för Rimas entusiasm och frammåtanda.
    Det visade sig att vi gjort ett klokt val. Rima gav oss hela tiden uppdatering på vad som skulle ske och feed back på vad som skett. Vi hade bara positiva samtal under hela säljprocessen.

Rima är en stor tillgång för Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och kan ge henne våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2018-11-28

Benjamin T skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    En knepig säljare till trots gick det ändå i hamn, och själva förmedlingen var det ingenting fel på. Läs mer
  • 2018-11-27

Steve A skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi sålde en bostadsrätt i Täby och mäklaren var engagerad från dag ett. Hon kunde området och hade en bra känsla för marknadskrafterna och kundperspektivet.
    Höll oss väl uppdaterade genom säljfasen och var alltid trevlig att prata med. Läs mer
  • 2018-11-25

Maria L skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi har köpt en lägenhet via henne. Hon är Noggrann, tydlig och lugn. Återkom alltid då vi hade frågor. Kändes seriös Läs mer
  • 2018-11-25

Karl- Erik G skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Hon är väldigt professionell och hjälpsam. Hon överträffade alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-24

Malin T skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Toppen pedagogisk mäklare för en första-köpare som jag. Väldigt tryggingivande och svarar på alla tusen frågor man har! Läs mer
  • 2018-11-23

Christina F skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Kunnig, lugn och trygg mäklare som kan rekommenderas. Läs mer
  • Madeleine D

2018-11-23

Madeleine D skrev om Emelie Andersson Sthyr en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Emelie sålde mitt hus i våras. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Esplanaden 6, 183 39 Täby