Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Esplanaden 6, 183 39 Täby — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Täby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 445 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

• Tomas A
    Tomas A skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima skötte försäljningen av mitt kedjehus på ett fantastiskt sätt. Redan vid första mötet ingav hon mig förtroende vilket hon sedan levde upp till under hela processen. Hon hade alltid svar på mina frågor och förblev positiv när marknaden sviktade och jag började misströsta. Hon ställde alltid glatt upp och hjälpte till med alla praktiska göranden. Jag kunde med förtroende lämna över hela processen till henne. Hon slutförde dessutom affären till min fulla belåtenhet. Läs mer
  • Britt L
    Britt L skrev om Sofia Lagerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi har köpt en bostadsrätt och i samband med köpet blev vi väl bemötta av mäklaren som ordnade extra visning m.m. Vi fick erforderlig hjälp av mäklaren i alla de frågor vi hade kring köpet. Sammanfattningsvis ett bra jobb av mäklaren. Läs mer
  • Anders och Sara R
    Anders och Sara R skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Superproffsig från start till mål, vi kan verkligen rekomendera Rima! En toppenmäklare! Läs mer
  • S
    S skrev om Christina Kloo Thorburn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Gör man misstaget att skriva upp sig på intresselistan för ett visst objekt så kan man räkna med att bli sms-spammad i all evighet av Christina. En seriös mäklare bör respektera lagen om förbud mot sms-reklam. Vi räknar bort alla objekt som kommer ut av henne, synd för säljarna. Men detta visar på hur viktigt det är med valet av mäklare. Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Klockren, Klockrenare och Klockrenast! Bästa mäklaren! Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Sofia Lagerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har varit mycket hjälpsam, serviceinriktad och socialt duktig. Läs mer
  • Fang B
    Fang B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima is really helpful and nice with my case. I raised my request of selling my apartment in a short period and she help me to make a good plan to proceed the selling. She is quite focus on my really needs, and helped me to figure out the solutions. I am so happy to have her with selling of my apartment. She is the broker I would recommended to my friends. warm hearted and professional. Läs mer
  • Jonatan L
    Jonatan L skrev om Sofia Lagerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Sålde en trerummare i Täby på 83m2.

Sofia uppfyllde mina förväntningar med råge! Hon är väldigt effektiv och det kändes som man kom framåt väldigt fort hela tiden. Väldigt enkel att ha att göra med.

Rekommenderas! Läs mer
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Oerhört professionell! Gav det lilla extra för att få spekulanter till visning. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Paulena K
    Paulena K skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi sålde vårt hus med Rima som mäklare på en marknad som är väldigt avvaktande. Från första mötet har vi haft förtroende för henne. Hon är rak och ärlig och fylld av energi ger sig aldrig och har alltid tid för frågor och undringar lätt att få kontakt med. Vi är så nöjda med visningarna och försäljningen som gick galant tack vare henne. Vi kan därför varmt rekommendera henne till andra säljare/köpare. Ni är i trygga underbara händer / PK Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi fick ett bra intryck av Rima Senkal som mäklare !

Mycket nöjda med Rima trevlig person och ödmjuck
    allt har fungerat bra. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Träffade Rima när jag besökte en av hennes visningar. Visste direkt att jag ville ge henne uppdraget att sälja min lägenhet pga hennes proffsiga och orädda attityd.
    Min lägenhet är nu såld på en trög marknad med ett resultat jag är nöjd med. Rekommenderas! Läs mer
  • Alicia N
    Alicia N skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, tillmötesgående, enkel att samarbeta med, tillgänglig! Läs mer
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vänlig, tillmötesgående, korrekt, välinformerad och kunnig. Seriöst bemötande och höll oss kontinuerligt uppdaterade. Läs mer
  • Oliver Z
    Oliver Z skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Martin skötte affären jättebra. Jag har haft sämre relation med tidigare mäklare men Martin var noggrann och tog försäljningen seriöst. Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Martin Ibrahim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Hela försäljningsprocessen sköttes proffsigt och smidigt!
    Bra kontakt, tydligt med information och man hölls alltid uppdatera. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Professionellt och sakligt bemötande! Lösningsorienterad person som jag upplevde gjorde sitt yttersta för att det skulle bli en så bra affär som möjligt. Läs mer
  • Julia A
    Julia A skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag tycker att Cecilia ger snabba och konkreta svar, hon sköter sitt jobb felfritt och är verkligen en person man kan lita på både vid försäljning och köp av bostad.

Jag kommer anlita henne igen, Läs mer
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig proffsig och en bra mäklare Läs mer
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Cecilia Widmark en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Med ett proffessionellt bemötande, och ett genuint intresse, genomförde Cecilia min försäljning till full belåtenhet.
    Hon gav redan från första början ett engagerat intryck, och resultatet blev superbra. Kan stark rekommendera henne, då hon levererade, med en positiv attityd och alltid klara besked. Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima är den bästa mäklaren jag någonsin har träffat, och jag har gjort ett flertal försäljningar under de senaste åren.
    Från början till slut; helt otroligt engagerad, kunnig och prefessionell. Vi kände oss helt trygga genom hela försäljningsprocessen trots att bostadsmarknaden just nu är väldigt nedkyld och oviss. Framförallt upplever jag Rima som sällsynt rak och ärlig mot både säljare och köpare. Det skapar ett förtroende och möjliggör lyckade affärer för alla parter. Jag kommer varmt rekommendera Rima som mäklare till alla vänner och kollegor framöver! Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima gjorde ett fantastiskt jobb och överträffade mina förväntningar. Hon gav ett väldigt proffesionellt första intryck och har hållit mig uppdaterad hela vägen. Hon har ett enormt engagemang i det hon gör och ser bara lösningar.
    Precis vad man kan förvänta sig utav en toppmäklare! Läs mer
  • Martin N
    Martin N skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Professionellt bemötande, jag upplevde att Rima var duktig och kunnig på sitt jobb och gjorde det bästa för både säljaren och köparen. Jag kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Git F
    Git F skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Mycket trevlig och kundorienterad, vi var mycket nöjda med hans jobb och rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Netten E
    Netten E skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Johan känns proffsig och engagerad! Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Bra och proffsigt bemötande!
    Flexibel när det gällde extra visning!
    Kan rekommendera Johan och Länsförsäkringar fastighetsförmedling. Läs mer
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag tycker Johan är duktig. Ibland var det dock svårt att nå honom men tycker helhetsupplevelsen var bra. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Johan har varit oss mycket behjälplig från start till mål.
    Vi har upplevt honom somrlig och uppriktig genom hela köp-säljprocessen. Läs mer
  • Jecki A
    Jecki A skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Ytterst proffsig med snabb återkoppling under säljprocessen.
    Jag skulle varmt rekommendera Johan och kommer att kontakta honom igen i fall vi behöver en duktig mäklare. Läs mer
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Johan har varit fantastiskt i sitt bemötande mot mig i samband med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag köpte lägenhet via Johan och kommer göra det mesta för att undvika det i framtiden.
    Efter kontraktsskrivning uppstod problem mellan mig och säljaren då dom inte följde sin del av avtalet när det kom till flyttstäd. När detta togs upp med Johan ryckte han på axlarna och avfärdade min känsla av olust och obehag med ”det är väl inte så farligt”. Som mäklare anser jag att man har ansvar för att se till att de påskrivna kontraktet efterföljs och där ingår flyttstäd.
    Johan skrattade mig istället i ansiktet och inte efter ett ordentligt argt samtal ifrån en nära tog han tag i situationen och betalade för flyttstädet, vid den tidpunkten var dock hela köpupplevelsen förstörd och min relation till säljaren väldigt infekterad. Till Johans försvar ska dock tilläggas att han bad om ursäkt för sin hantering av caset.
    Då jag inte blivit ombedd att lämna en recension (min gissning för att han visste att den skulle bli dålig) tog jag nu saken i egna händer. Läs mer
    2017-10-19 Johan F svarar Jessica R
    Hej!

Jag ber om ursäkt för att jag inte agerade snabbare gällande er dispyt om flyttstäd. Jag betalade en del av kostnaden, trots att det inte fastighetsmäklarens ansvar att varken bekosta eller utföra flyttstädning. Att jag skulle ha skrattat dig i ansiktet är ett direkt felaktigt påstående. Allt gott! /Johan
    2017-10-19 Jessica R svarar Johan F
    Att det inte är mäklarens ansvar att bekosta eller utföra flyttstäd är säkert mycket riktigt. Men det är heller definitivt inte mitt, som köpares, ansvar.
    Det är dock mäklarens ansvar att se till att de punkter som finns med i kontraktet efterföljs, flyttstäd är en av dessa, det är ju det ni tar ut arvode för. Vill man då som mäklare inte sätta sig i tvist med en av parterna för att fullfölja sina åtaganden är det MINSTA man kan göra att stå för kostnaden för att åtgärda problemet.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Den som fått turen att ha Rima som mäklare vid sin bostadsaffär kan lugnt luta sig tillbaka och invänta ett lyckat resultat. Rima är proffsig, personlig och genuint intresserad av det hon gör. Helt enkelt den perfekta mäklaren! Läs mer
  • Evy T
    Evy T skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Ett gott bemötande från första stund. Rima var lätt att få kontakt med, var intresserad av uppdraget och ville att vi skulle vara nöjda med det arbete som hon utförde. Hon höll oss uppdaterade med vad som hände, hon fanns alltid tillgänglig när vi behövde nå henne. Stort engagemang. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Matilda G
    Matilda G skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Väl bemött. Hon levde upp till mina förväntningar. Hon var riktigt vass. Bra jobbat. Läs mer
  • Marzena M
    Marzena M skrev om Johan Fronaeus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jag är jättenöjd med Johan.
    Vad bra att jag valde honom. Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Bemötande: Vänligt, inkännande, lyhört och förstående. Aningen för pådrivande i besluten.

Förväntningar: Åtog sig många små tjänster och genomförde de också. Hade ordning och reda vilket uppskattas. Var där något hon inte kunde svara på direkt så medgav hon det och tog reda på till nästa kontakt. Läs mer
  • Maj-Lis S
    Maj-Lis S skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima har varit toppen. En mäklare som jag varmt kan rekommendera!
    Mvh Maj-Lis Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Seriös och förtroendeingivande. Kände mig trygg i hela processen. Kunnig, hjälpsam, positiv, tålmodig, representativ. Jag är mycket nöjd med Martin! Läs mer
    Martin F gillar detta
  • Per B
    Per B skrev om Martin Fröblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, glad, öppen, fick snabbt ett förtroende.
    En person som absolut kan rekommenderas till andra. Läs mer
    Martin F gillar detta
  • Christina F
    Christina F skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima var proffsig, lyhörd, smidig och snabb utan att vara stressad. Vi hann få stort förtroende för henne under köpprocessen som tog mindre än 48 timmar! Vi rekommenderar gärna Rima till både säljare och köpare. //Köparen Läs mer
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima är otroligt proffesionell och enkel att arbeta med. Hon är positiv, proffsig och sätter kunden i centrum! Hon lyssnar på kunden hur kunden vill ha upplägget och arbetar hårt för att nå dessa mål. Jag rekommenderar Rima starkt. Läs mer
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Proffsig, charmig, driven. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Tina O
    Tina O skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima hav från första stund ett mycket kunnigt och kompetent intryck. Hon hade tagit reda på saker om vår förening och hade bra kännedom om området vi bor i.
    Under hela processen har hon varit engagerad och kommunicerat med oss. Har aldrig saknat info eller kontakt.
    Hon har haft bra uppföljning av i intressemter vid och efter vusningarna. Diskuterat pris med dem och vågat utmana och säga emot för att höja priset.
    Kort sagt suverän både som person och mäklare. Både för oss som säljare men även omvårdnad av de som visat intresse.
    Rekommenderar varmt Rima till andra!
    Stort rack!!
    Tina och Agne Läs mer
  • Priscilla V
    Priscilla V skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Man känner sig enormt trygg med Rima. Hjälper till och är alltid tillgänglig kommer absolut rekommendera henne för vänner och bekanta.. lyhörd, engagerad väldigt drivande Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Trevligt bemötande, alltid tillgänglig & hjälpsam. Ett kundproffs med kompitens. Läs mer
  • Lanna G
    Lanna G skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt trevlig och tydlig person! Man känner sig trygg i att ha henne som mäklare och man märker att hon har kundfokus för både säljare och köpare. Mycket nöjd Läs mer
  • Erik I
    Erik I skrev om Christina Kloo Thorburn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Vi är mycket missnöjda med Christina. Innan Christina gjort någon insats i enlighet med vårt avtal, sålde vi huset till en bekant som Christina inte haft någon kontakt med. Christina behövde inte annonsera, styla, fotografera, hålla i visningar eller budgivningar. Ändå tar hon full betalning, inklusive den extra bonusen om 10% för "ett extra bra jobb" som hon uttryckte det själv när vi signade upp henne som mäklare. Hon har ju inte gjort något jobb annat än att använda sina standardavtal!! Nedlagd tid rör sig om några få timmar. Vi erbjöd henne att få grundarvodet för jobbet med standardavtalen, men hon krävde de extra 10% också. Vi tycker Christina agerar oetiskt, girigt och omoraliskt. Vi kunde dessvärre inte vänta ut ensamrätten. Läs mer
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt kompetent, realistisk, engagerad men framförallt förtroendeingivande. Snabb återkoppling på alla punkter och frågor. Vi kunde inte varit mer nöjda! Läs mer
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Jättebra bemötande, levererade över mina förväntningar. Läs mer
  • Filiz S
    Filiz S skrev om Rima Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby
    Rima Senkal är fantastisk! Lugn, engagerad, tillgänglig och mycket professionell vid varje kontakt! Hon får mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    Rima S, Daniel S gillar detta

Esplanaden 6, 183 39 Täby