Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling  Älvsjö & Fruängen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

Vantörsvägen 272, 129 57 Hägersten — Visa karta

Läs vad 91 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

• Mathias A
    Mathias A skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Ett mycket professionellt bemötande med kunskap om det mesta rörande lägenhetsförsäljningen. Svarade alltid i telefon och bokade in möten bra tider. Jag skulle absolut rekommendera denna mäklare.
  • Jezmin O
    Jezmin O skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Super bra med god serviceförmåga. Rak och ärlig. Duktig vid snabba affärer om man vill. Lyssnar på sima önskemål och fullföljer det.
  • Silvana P
    Silvana P skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Gjorde ett bra jobb inga obehagliga överraskningar, höll det han sagt , han är pålitlig . Han har bra koll på bostadsmarknaden och har bra kontaktnät vilket i sin tur ledde till att vi fick de vi ville ha👍👍👍
  • Tatjana J
    Tatjana J skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Snabb affär, helt enligt vårt önskemål.
  • Damian M
    Damian M skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Den bästa mäklaren jag haft! Pålitlig och grym på det han gör, väldigt kunnig. Han lyckades sälja min lägenhet för det pris jag ville ha, trots alla odds.

/Damian
  • Magnus H
    Magnus H skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George Tentak gjorde en värdering av min lägenhet 16 april 2015. Han var då mycket kunnig och saklig samt tillika sympatisk. Därför kontaktade jag honom i januari då jag ville sälja lägenheten. Från vårt första möte 10 februari gick det 4 dagar tills vi hade sålt lägenheten och hade kontrakt. Han var smart, ärlig, lyssnande och agerade resolut. Trots att det var lördag och söndag jobbade han och var väl förberedd. Jag är mycket nöjd.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    ja vad ska man säga. Mer än super bra jobbat lägenheten gick över förväntan och vi hade bra kommunikation hela tiden.
    Tack som fan George T

George 4 president
  • Hanna W
    Hanna W skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    - Bra bemötande
    - Engagerad
    - Professionell
  • Joakim U
    Joakim U skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Bostadsforsaljningen gick som man kan förvänta sig. Bra kontakt under annonseringen, visningarna och budgivningen.
  • Pelle S
    Pelle S skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket nöjd med en väl utförd försäljning samt ett trevligt och proffesionellt bemötande.
  • Peter M
    Peter M skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Rak och tydlig. Ett genomgående trevligt och proffesionellt bemötande, svar på alla frågor i samband med affären både innan och efter avslut.
  • Annika L
    Annika L skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George var mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Han gjorde ett mycket bra arbete med själva försäljningen och arbetade aktivt med köparna vilket fick upp priset en del :)
    Han var lugn och saklig, skötte det mesta själv (vilket jag önskade) och höll mig lagom uppdaterad.
  • Mattias N
    Mattias N skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George Tentak, mäklaren med ögat för detaljer och stor uppfattning av pågående samt framtida bostadsmarknad - att sälja sin bostad med George är en trygg försäljning med stor framgång!

George Tentak, ifrån Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, är en professionell och trevlig mäklare som förstår sin uppdragsgivare. Han inger en trygg känsla under försäljningsprocessen och har en god framförhållning för alla viktiga förberedelser för ett vinnande koncept.

Första kontakten med George var under maj 2014 - i samma veva var jag i kontakt med flera andra mäklare ifrån andra stora bolag.
    De gav inte mig någon känsla för förtroende - och det kan man snabbt se i ögonen ifall de är intresserade av just dig och ditt objekt, eller om man bara är en i mängden i denna hårt konkurrerande marknad - mäklarna roffar åt sig så många objekt som möjligt. Även när jag uppenbarade att jag inte kommer att sälja förens vinter slocknade deras intresse - i princip fick jag deras kort för att jag kan ta kontakt med de igen under oktober. (!)

George däremot såg fram emot detta. Vi satt i mitt kök och pratade om mina planer och mina förväntningar, och han berättade om sig själv och Läns. Han gick igenom hurdan deras säljprocesser ser ut och vårt första möte varade i ca 30-40 min. Innan George skulle vidare, samtidigt som han packade ihop, frågade han om det låter bra och hur det känns. Mycket information på kort tid och som de flesta brukar svara; Absolut känns det bra! Vi har ännu inte diskuterat om några siffror, utan då sa George att han ser fram emot detta, låter mig tänka på upplägget och att han tar kontakt med mig igen i början på augusti…

Igår, 2 februari 2015, satt vi i George kontor och skrev på de sista dokumenten och nycklarna, till lägenheten som såldes rekordhögt i detta Stockholmsområde, lämnades över till nya ägaren.

Som avrundning vill jag tacka George för ett gott samarbete och inte minst ditt fokus och ambition! Hela processen kan man summera som ett nöje och ser fram emot att få samarbeta med dig igen i framtiden!

//Mattias N.
    Daniel S gillar detta
  • Christina A
    Christina A skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Amir är alert, driftig, positiv och håller vad han lovat. Han är seriös och pålitlig. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Daniel S gillar detta
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket trevlig och ambitiös. Mån om sina klienter som gärna gör det där lilla extra för kunden.
  • Simon S
    Simon S skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket trevlig kontakt och smidigt hela vägen. Rekommenderas!
  • Mathias A
    En mycket duktig och pålitlig mäklare. Han genomförde en mycket smidig affär och man kände sig trygg när man sålde lägenheten. Han gjorde en komplex försäljningsprocess enkel för en okunnig.
    Tack George! / Mathias
  • Emma U
    Emma U skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George sålde vår lägenhet till ett bra pris. Han kändes förtroendeingivande, ärlig och tydlig.
  • Andreas V
    Andreas V skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George Tentak gjorde ett mycket bra arbete när han sålde min lägenhet. Bilderna var mycket bättre än tidigare mäklare jag använt.

Mäklarfirman var alltid proffsiga i sitt bemötande av mig som kund. Hela säljprocessen löpte på smidigt utan krångel!
  • Elisabet F
    Elisabet F skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vi är supernöjda! Vi fick ett professionellt och bra bemötande. George var väldigt lugn och självsäker vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. George kommer definitivt att få ta hand om våran nästa försäljning :)
  • Malin A
    Malin A skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Ärlig, trevlig, serviceinriktad och hjälpsam. Kan rekommenderas!
  • Gun P
    Gun P skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Levererade en bra mäklartjänst!
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vi hade en mycket bra erfarenhet av länsförsäkringar och framförallt av Amir. Han var påläst och professionell. Han kom alltid väl förberedd och gav ett mycket seriöst intryck. Han var lätt tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Det kändes verkligen som att han jobbade hårt för VÅR skulle. Rekommenderar alla som skall sälja att vända sig till honom, det kommer vi med all säkerhet att göra i framtiden.

/Tomas med familj
  • Lisa E
    Lisa E skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Valde mellan tre olika mäklarfirmor, och tyckte att LF hade bäst pris för samma mäklartjänst som de andra mäklarfirmorna hade.

Sålde min bostadsrätt vid en förhandsvisning. Bra information.
  • Annika B
    Annika B skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vänligt, professionellt och avslappnat bemötande. En snabb och smidig försäljningsprocess. Prisvärd!
  • Ida V
    Ida V skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet i fruägen och sammarbetet vi haft med Geroge Tentak. Han gav oss ett otroligt professionellt intryck redan från första mötet. George lyssnade på våra önskemål och vi kände oss delaktiga genom hela processen från fotografering till budgivning. Vi tackar George för vår rekordförsäljning!
  • Petra Å
    Petra Å skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Bra och proffsigt bemötande. Effektiv och snabb vilket var mina önskemål som kund.
  • David L
    David L skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Kan varmt rekommendera Amir och Länsförsäkringars Fastighetsförmedling. Allt från fotografering till kontraktsskrivning kändes mycket tryggt och proffsigt. Jag upplever Amir som mycket förtroende ingivande och rak. Vi fick bra råd både gällande försäljning och köpet av näst bostad.
    Nästa gång jag bestämmer mig för att flytta, går första samtalet till Amir
  • Johan Q
    Johan Q skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Känner mig helt nöjd med firman. De har även följt upp affären efteråt och gjort en värdering åt mig.
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket professionellt och trevligt bemötande! Skulle definitivt anlita igen. /Jesper
  • Helen H
    Helen H skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Fått ett bra och proffsigt bemötande. De sköter även överlåtelser etc snyggt då jag sitter i en styrelse som hanterar dessa.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket nöjd för den hjälp jag fick av Amir med försäljningen av vår lägenhet i Liseberg. Han var professionell, flexibel, tillmötesgående och väldigt trevlig! Vi är väldigt nöjda och köpte också vårt nya hus av honom. Rekommenderas varmt!
  • Helena Rosendal R
    Helena Rosendal R skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Trygg och bra profficinellt bemötande genom hela affären. Fick svar på alla mina frågor kring radhusköpet. Gilla att jag erbjöds besiktning av huset i samband med köp och sedan en trygg hemförsäkring./Helena
  • Linda J
    Linda J skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Har träffat Amir inför en lägenhetsförsäljning och jag har fått ett mycket bra intryck av honom. Professionell, förtroendeingivande, trevlig. När min lägenhetsförsäljning väl blir av ser jag gärna att Amir säljer den.
  • Torbjörn Lennart E
    Torbjörn Lennart E skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vi i familjen har anlitat Amir Najafi 3 ggr under de senaste åren i samband med försäljningar av bostäder. Det har alltid fungerat mycket bra. Professionellt i alla avseenden
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Proffsigt och trevligt bemötande av mäklare som ingav förtroende.
    Bra hjälp och stöd under hela processen samt råd och tips utöver uppdraget om mäklare.
    Försäljning av bostadsrätt.

Skulle gärna anlita mäklaren igen.
  • Vilhelm F
    Vilhelm F skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket trevlig mäklare ur vårt perspektiv som köpare!
  • sten g
    sten g skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Bra mäklare med attraktiv prisbild, kompetens och kunnande. Allt fungerade bra trots visa förseningar från min sida under försäljningen.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Amir hjälpte oss när vi skulle sälja vårt radhus hösten 2012. Han är alltigenom proffsig och trevlig att ha att göra med! Kan varmt rekommendera Amir!
  • Martin b
    Martin b skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Bra och seriös mäklare. Trevlig och lugn.
  • Robert J
    Robert J skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Jag har använt mig av Amir vid försäljning av bostadsrätt. Han tog hand om affären på ett väldigt professionellt sätt och min upplevelse var att även köparen var väldigt nöjd med processen. Jag kan verkligen rekommendera Amir!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Bra, seriös, ärlig och lättnådd
  • Håkan Isenberg I
    Håkan Isenberg I skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Använde mig utav Amir på länsförsäkringar och kände mig väldigt bekväm med hela försäljningen. Amir är väldigt service inriktad. Fick även lite tips och info angående köp av bostad så man kände sig lite mer säker. Rekommenderas starkt.
  • Shantal Anette E
    Shantal Anette E skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Stor lyhördhet och god kommunikation genom hela försäljningsprocessen skapar trygghet!
  • Sanna R
    Sanna R skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Jag anlitade Anir för försäljningen av mitt hus. Jag tycker att jag fick ett professionell bemötande och att Amir alltid fanns tillgänglig för eventuella frågor. Om jag skulle sälja hus igen är det troligt att jag skulle vända mig till Länsförsäkringar Fastighet igen.
  • Jenny Y
    Jenny Y skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Ambitiös och noggrann mäklare, gjorde sitt jobb och arbetade seriöst. Vi är mycket nöjda med hans arbete.
  • Katarina C
    Katarina C skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Bra bemötande, proffsig och serviceinriktad.
  • Tina V
    Tina V skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Amir är väldigt professionell, kunnig, tillmötesgående, provaktiv och samtidigt personlig och flexibel.
  • Frida A
    Frida A skrev om Amir Najafi en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket bra. Vi var väldigt nöjda när vi sålde vår lägenhet genom Länsförsäkringar fastighetsförmedling.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om George Tentak en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Var väldigt nöjd! Seriös, bra och kunnig. Kommer absolut anlita igen vid nästa försäljning.

Vantörsvägen 272, 129 57 Hägersten