Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

Vantörsvägen 272, 129 57 Hägersten — Visa karta

Funderar du på att göra en bostadsaffär i Älvsjö eller Fruängen? Här i vår stadsdel kan du hitta det mesta om du vill bo bekvämt, centralt och aktivt, men ändå inte mitt i stan. Här är variationen stor vad det gäller boende och kommunikationerna är de allra bästa.

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har alltid kontakt med både köpare och säljare. Vi erbjuder en helhetstjänst för din bostadsaffär och står alltid för långsiktighet. Vi kan både branschen och området väldigt bra. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 109 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

• Monir S
    Monir S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Caroz Hassan har engagemanget som krävs, han avlastar dig totalt från allt när du säljer din fastighet. Han nås på telefonen ständigt och svarar dig inom 1 minut. Lyhörd och proffsigt bemötande. Han sålde fastigheten med 1 vecka som krav och han grejade det t o m innan med ett högre pris än förväntat. Jag är otroligt nöjd med hans arbete och rekommenderar honom starkt till er alla. Han är inte bara utbildad mäklare utan han är en mäklare, naturbegåvning. Snabba rappa svar och handlingar. Han säljer din fastighet med vinstgaranti." Läs mer
  • Kevin S
    Kevin S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Har känt oss trygga i Caroz händer. Han har hjälpt oss med alla frågor som vi haft och även hjälpt oss med att få ett lönelöfte hos sin bank som de andra bankerna inte kunde hjälpa oss med när vi skulle få ihop köpet! En kille som brinner för sitt yrke. Läs mer
  • Linus
    Linus skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Supernöjda med Caroz som vår mäklare! Toppbetyg från vårt håll. Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Professionell som ger ett seriöst och lugnt intryck. Fick ut ett helt klart okej försäljningspris trots att det var precis innan semestern! Läs mer
  • Georges C
    Georges C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Jag köpte av Caroz. Skicklig på sin sak lätt att ha att göra med, lyssnar och är öppen. Valde att anlita Caroz för att sälja min lägenhet efter att ha jämnfört honom med tre andra mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Rebwar H
    Rebwar H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Blev tipsad om Caroz efter ett misslyckad försök att sälja min bostad med annan mäklare. Caroz kom och leverade rekordförsäljning i föreningen i dagens svajande marknad INNAN VISNING! Riktigt vass mäklare med stort kontaktnät. Han gav mig trygghet från första mötet och min magkänsla hade rätt. Nästan 200.000 mer betalat än rekordet innan som var på en våning högre än min lägenhet. Letar ni efter en mäklare som ska kunna leverera kan jag rekommendera Caroz. Läs mer
  • Gustav  H
    Gustav H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Jag har bara positivt att nämna om Caroz. Fick vad jag förvänta mig som köpare och även lite till. Väldigt enkel och rak, bra bemötande, fick tag på honom sena kvällar och även helger, snabb i svar. Toppbetyg från mitt håll Läs mer
  • Akif Y
    Akif Y skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Riktigt grym mäklare, otroligt trevlig. Skötte allt smidigt och bra mellan mig o köpare. Försäljningen gick över mina förväntningar vilket kommer att göra Caroz till mitt självklara val vid nästa försäljning! Rekommenderas starkt till andra som letar efter en bra mäklare! Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Är mer än nöjd med George Tentaks professionella bemötande.Från första mötet till försäljning av min lägenhet.Superproffsig på all sätt.Kommer from nu rekommendera alla som ska sälja lägenheter att göra det genom George Tentak. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Att som spekulant/potentiell kund inte ens efter 48 timmar få svar på mejl från George Tentak är naturligtvis helt oacceptabelt. Att objekt ligger ute till försäljning efter visning med tillägget "budgivning pågår" är ju bra, men inga bud redovisas på nätet. Oseriöst. Bottenbetyg. Läs mer
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Ett mycket professionellt bemötande med kunskap om det mesta rörande lägenhetsförsäljningen. Svarade alltid i telefon och bokade in möten bra tider. Jag skulle absolut rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • Jezmin O
    Jezmin O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Super bra med god serviceförmåga. Rak och ärlig. Duktig vid snabba affärer om man vill. Lyssnar på sima önskemål och fullföljer det. Läs mer
  • Silvana P
    Silvana P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Gjorde ett bra jobb inga obehagliga överraskningar, höll det han sagt , han är pålitlig . Han har bra koll på bostadsmarknaden och har bra kontaktnät vilket i sin tur ledde till att vi fick de vi ville ha👍👍👍 Läs mer
  • Tatjana J
    Tatjana J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Snabb affär, helt enligt vårt önskemål. Läs mer
  • Damian M
    Damian M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Den bästa mäklaren jag haft! Pålitlig och grym på det han gör, väldigt kunnig. Han lyckades sälja min lägenhet för det pris jag ville ha, trots alla odds.

/Damian Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George Tentak gjorde en värdering av min lägenhet 16 april 2015. Han var då mycket kunnig och saklig samt tillika sympatisk. Därför kontaktade jag honom i januari då jag ville sälja lägenheten. Från vårt första möte 10 februari gick det 4 dagar tills vi hade sålt lägenheten och hade kontrakt. Han var smart, ärlig, lyssnande och agerade resolut. Trots att det var lördag och söndag jobbade han och var väl förberedd. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    ja vad ska man säga. Mer än super bra jobbat lägenheten gick över förväntan och vi hade bra kommunikation hela tiden.
    Tack som fan George T

- Engagerad
    - Professionell Läs mer
  • Joakim U
    Joakim U skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Bostadsforsaljningen gick som man kan förvänta sig. Bra kontakt under annonseringen, visningarna och budgivningen. Läs mer
  • Pelle S
    Pelle S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket nöjd med en väl utförd försäljning samt ett trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Rak och tydlig. Ett genomgående trevligt och proffesionellt bemötande, svar på alla frågor i samband med affären både innan och efter avslut. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George var mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Han gjorde ett mycket bra arbete med själva försäljningen och arbetade aktivt med köparna vilket fick upp priset en del :)
    Han var lugn och saklig, skötte det mesta själv (vilket jag önskade) och höll mig lagom uppdaterad. Läs mer
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George Tentak, mäklaren med ögat för detaljer och stor uppfattning av pågående samt framtida bostadsmarknad - att sälja sin bostad med George är en trygg försäljning med stor framgång!

George Tentak, ifrån Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, är en professionell och trevlig mäklare som förstår sin uppdragsgivare. Han inger en trygg känsla under försäljningsprocessen och har en god framförhållning för alla viktiga förberedelser för ett vinnande koncept.

Första kontakten med George var under maj 2014 - i samma veva var jag i kontakt med flera andra mäklare ifrån andra stora bolag.
    De gav inte mig någon känsla för förtroende - och det kan man snabbt se i ögonen ifall de är intresserade av just dig och ditt objekt, eller om man bara är en i mängden i denna hårt konkurrerande marknad - mäklarna roffar åt sig så många objekt som möjligt. Även när jag uppenbarade att jag inte kommer att sälja förens vinter slocknade deras intresse - i princip fick jag deras kort för att jag kan ta kontakt med de igen under oktober. (!)

George däremot såg fram emot detta. Vi satt i mitt kök och pratade om mina planer och mina förväntningar, och han berättade om sig själv och Läns. Han gick igenom hurdan deras säljprocesser ser ut och vårt första möte varade i ca 30-40 min. Innan George skulle vidare, samtidigt som han packade ihop, frågade han om det låter bra och hur det känns. Mycket information på kort tid och som de flesta brukar svara; Absolut känns det bra! Vi har ännu inte diskuterat om några siffror, utan då sa George att han ser fram emot detta, låter mig tänka på upplägget och att han tar kontakt med mig igen i början på augusti…

Igår, 2 februari 2015, satt vi i George kontor och skrev på de sista dokumenten och nycklarna, till lägenheten som såldes rekordhögt i detta Stockholmsområde, lämnades över till nya ägaren.

Som avrundning vill jag tacka George för ett gott samarbete och inte minst ditt fokus och ambition! Hela processen kan man summera som ett nöje och ser fram emot att få samarbeta med dig igen i framtiden!

//Mattias N. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Christina A
    Christina A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Amir är alert, driftig, positiv och håller vad han lovat. Han är seriös och pålitlig. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket trevlig och ambitiös. Mån om sina klienter som gärna gör det där lilla extra för kunden. Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket trevlig kontakt och smidigt hela vägen. Rekommenderas! Läs mer
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    En mycket duktig och pålitlig mäklare. Han genomförde en mycket smidig affär och man kände sig trygg när man sålde lägenheten. Han gjorde en komplex försäljningsprocess enkel för en okunnig.
    Tack George! / Mathias Läs mer
  • Emma U
    Emma U skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George sålde vår lägenhet till ett bra pris. Han kändes förtroendeingivande, ärlig och tydlig. Läs mer
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    George Tentak gjorde ett mycket bra arbete när han sålde min lägenhet. Bilderna var mycket bättre än tidigare mäklare jag använt.

Mäklarfirman var alltid proffsiga i sitt bemötande av mig som kund. Hela säljprocessen löpte på smidigt utan krångel! Läs mer
  • Elisabet F
    Elisabet F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vi är supernöjda! Vi fick ett professionellt och bra bemötande. George var väldigt lugn och självsäker vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. George kommer definitivt att få ta hand om våran nästa försäljning :) Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Ärlig, trevlig, serviceinriktad och hjälpsam. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Gun P
    Gun P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Levererade en bra mäklartjänst! Läs mer
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vi hade en mycket bra erfarenhet av länsförsäkringar och framförallt av Amir. Han var påläst och professionell. Han kom alltid väl förberedd och gav ett mycket seriöst intryck. Han var lätt tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Det kändes verkligen som att han jobbade hårt för VÅR skulle. Rekommenderar alla som skall sälja att vända sig till honom, det kommer vi med all säkerhet att göra i framtiden.

/Tomas med familj Läs mer
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Valde mellan tre olika mäklarfirmor, och tyckte att LF hade bäst pris för samma mäklartjänst som de andra mäklarfirmorna hade.

Sålde min bostadsrätt vid en förhandsvisning. Bra information. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vänligt, professionellt och avslappnat bemötande. En snabb och smidig försäljningsprocess. Prisvärd! Läs mer
  • Ida V
    Ida V skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet i fruägen och sammarbetet vi haft med Geroge Tentak. Han gav oss ett otroligt professionellt intryck redan från första mötet. George lyssnade på våra önskemål och vi kände oss delaktiga genom hela processen från fotografering till budgivning. Vi tackar George för vår rekordförsäljning! Läs mer
  • Petra Å
    Petra Å skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Bra och proffsigt bemötande. Effektiv och snabb vilket var mina önskemål som kund. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Kan varmt rekommendera Amir och Länsförsäkringars Fastighetsförmedling. Allt från fotografering till kontraktsskrivning kändes mycket tryggt och proffsigt. Jag upplever Amir som mycket förtroende ingivande och rak. Vi fick bra råd både gällande försäljning och köpet av näst bostad.
    Nästa gång jag bestämmer mig för att flytta, går första samtalet till Amir Läs mer
  • Johan Q
    Johan Q skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Känner mig helt nöjd med firman. De har även följt upp affären efteråt och gjort en värdering åt mig. Läs mer
  • Jesper L
    Jesper L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket professionellt och trevligt bemötande! Skulle definitivt anlita igen. /Jesper Läs mer
  • Helen H
    Helen H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Fått ett bra och proffsigt bemötande. De sköter även överlåtelser etc snyggt då jag sitter i en styrelse som hanterar dessa. Läs mer
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket nöjd för den hjälp jag fick av Amir med försäljningen av vår lägenhet i Liseberg. Han var professionell, flexibel, tillmötesgående och väldigt trevlig! Vi är väldigt nöjda och köpte också vårt nya hus av honom. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Helena Rosendal R
    Helena Rosendal R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Trygg och bra profficinellt bemötande genom hela affären. Fick svar på alla mina frågor kring radhusköpet. Gilla att jag erbjöds besiktning av huset i samband med köp och sedan en trygg hemförsäkring./Helena Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Har träffat Amir inför en lägenhetsförsäljning och jag har fått ett mycket bra intryck av honom. Professionell, förtroendeingivande, trevlig. När min lägenhetsförsäljning väl blir av ser jag gärna att Amir säljer den. Läs mer
  • Torbjörn Lennart E
    Torbjörn Lennart E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Vi i familjen har anlitat Amir Najafi 3 ggr under de senaste åren i samband med försäljningar av bostäder. Det har alltid fungerat mycket bra. Professionellt i alla avseenden Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Proffsigt och trevligt bemötande av mäklare som ingav förtroende.
    Bra hjälp och stöd under hela processen samt råd och tips utöver uppdraget om mäklare.
    Försäljning av bostadsrätt.

Skulle gärna anlita mäklaren igen. Läs mer
  • Vilhelm F
    Vilhelm F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Mycket trevlig mäklare ur vårt perspektiv som köpare! Läs mer
  • sten g
    sten g skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Bra mäklare med attraktiv prisbild, kompetens och kunnande. Allt fungerade bra trots visa förseningar från min sida under försäljningen. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen
    Amir hjälpte oss när vi skulle sälja vårt radhus hösten 2012. Han är alltigenom proffsig och trevlig att ha att göra med! Kan varmt rekommendera Amir! Läs mer
  • Martin b
    Martin b skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen