Länsförsäkringar Fastighetsförmedling  Älvsjö & Fruängen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

Funderar du på att göra en bostadsaffär i Älvsjö eller Fruängen? Här i vår stadsdel kan du hitta det mesta om du vill bo bekvämt, centralt och aktivt, men ändå inte mitt i stan. Här är variationen stor vad det gäller boende och kommunikationerna är de allra bästa. Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har alltid kontakt...

109 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

Nina S

Vi är jättenöjda med Madelenes prestation, uppmuntran och stöd under hela den tiden vi skulle sälja vår lägenhet. Vi rekomenderar starkt Madelene till anndra att anlita henne som sin mäklare!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 940 omdömen 4.9 av 940 omdömen

Rolf D

Affären är ännu inte slutförd, så ett slutomdöme är svårt att ge. Så här långt är det helt ok.

Andreas D

Madelene upplevs som en mycket seriös och duktig mäklare. Vi fick bra hjälp före, under och efter det att vi sålde vår lägenhet med allt från vad man ska tänka på till uppdateringar med information hela vägen. Jag kände mig väldigt bra bemött och högt prioriterad hela tiden. Kan varm rekommendera henne, både till den som ska sälja och den som ska köpa! Bra koll på området samt marknaden överlag. Bra information med uppdateringar på det sätt som passade mig bäst för stunden, (tele, sms, mail). Hjälp i frågor om det objektet vi skulle köpa (som såldes av annan mäklare). Proffesionellt rakt igenom.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1111 omdömen 4.8 av 1111 omdömen

Anne J

En sympatisk person och proffsig mäklare.Jättetrevlig att ha att göra med på alla sätt!

Ellen W

Madelene är proffsig, seriös och ambitiös. Allt vi som kund önskar oss i en mäklare. Sa jag att hon var flexibel och tillgänglig också? 😊

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Hans Gustaf B

Mycket effektiv och lyhörd för mina önskemål som kund.

Tobias P

Heöt fantaftik och behjälpliga i alla situstioner. Jättebra,driven,trevlig. bara 5*

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 459 omdömen 4.9 av 459 omdömen

Mycket professionell och trevlig

Linnéa B

Madelene var proffsig och väldigt trevlig att arbeta med!

Monir S
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

Caroz Hassan har engagemanget som krävs, han avlastar dig totalt från allt när du säljer din fastighet. Han nås på telefonen ständigt och svarar dig inom 1 minut. Lyhörd och proffsigt bemötande. Han sålde fastigheten med 1 vecka som krav och han grejade det t o m innan med ett högre pris än förväntat. Jag är otroligt nöjd med hans arbete och rekommenderar honom starkt till er alla. Han är inte bara utbildad mäklare utan han är en mäklare, naturbegåvning. Snabba rappa svar och handlingar. Han säljer din fastighet med vinstgaranti."

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2949 omdömen 4.8 av 2949 omdömen

Otroligt hjälpsam Förklarade på ett sätt som fick mig att förstå Väldigt flexibel och mån om att allt skulle gå så bra som möjligt

Kevin S

Har känt oss trygga i Caroz händer. Han har hjälpt oss med alla frågor som vi haft och även hjälpt oss med att få ett lönelöfte hos sin bank som de andra bankerna inte kunde hjälpa oss med när vi skulle få ihop köpet! En kille som brinner för sitt yrke.

Linus

Supernöjda med Caroz som vår mäklare! Toppbetyg från vårt håll.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1363 omdömen 4.8 av 1363 omdömen

Mikael K

Professionell som ger ett seriöst och lugnt intryck. Fick ut ett helt klart okej försäljningspris trots att det var precis innan semestern!

Georges C

Jag köpte av Caroz. Skicklig på sin sak lätt att ha att göra med, lyssnar och är öppen. Valde att anlita Caroz för att sälja min lägenhet efter att ha jämnfört honom med tre andra mäklare. Rekommenderas!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1680 omdömen 4.8 av 1680 omdömen

Rebwar H

Blev tipsad om Caroz efter ett misslyckad försök att sälja min bostad med annan mäklare. Caroz kom och leverade rekordförsäljning i föreningen i dagens svajande marknad INNAN VISNING! Riktigt vass mäklare med stort kontaktnät. Han gav mig trygghet från första mötet och min magkänsla hade rätt. Nästan 200.000 mer betalat än rekordet innan som var på en våning högre än min lägenhet. Letar ni efter en mäklare som ska kunna leverera kan jag rekommendera Caroz.

Gustav  H

Jag har bara positivt att nämna om Caroz. Fick vad jag förvänta mig som köpare och även lite till. Väldigt enkel och rak, bra bemötande, fick tag på honom sena kvällar och även helger, snabb i svar. Toppbetyg från mitt håll

Akif Y

Riktigt grym mäklare, otroligt trevlig. Skötte allt smidigt och bra mellan mig o köpare. Försäljningen gick över mina förväntningar vilket kommer att göra Caroz till mitt självklara val vid nästa försäljning! Rekommenderas starkt till andra som letar efter en bra mäklare!

Hanna B

Är mer än nöjd med George Tentaks professionella bemötande.Från första mötet till försäljning av min lägenhet.Superproffsig på all sätt.Kommer from nu rekommendera alla som ska sälja lägenheter att göra det genom George Tentak.

Per A

Att som spekulant/potentiell kund inte ens efter 48 timmar få svar på mejl från George Tentak är naturligtvis helt oacceptabelt. Att objekt ligger ute till försäljning efter visning med tillägget "budgivning pågår" är ju bra, men inga bud redovisas på nätet. Oseriöst. Bottenbetyg.

Mathias A

Ett mycket professionellt bemötande med kunskap om det mesta rörande lägenhetsförsäljningen. Svarade alltid i telefon och bokade in möten bra tider. Jag skulle absolut rekommendera denna mäklare.

Jezmin O

Super bra med god serviceförmåga. Rak och ärlig. Duktig vid snabba affärer om man vill. Lyssnar på sima önskemål och fullföljer det.

Silvana P

Gjorde ett bra jobb inga obehagliga överraskningar, höll det han sagt , han är pålitlig . Han har bra koll på bostadsmarknaden och har bra kontaktnät vilket i sin tur ledde till att vi fick de vi ville ha👍👍👍

Tatjana J

Snabb affär, helt enligt vårt önskemål.

Damian M

Den bästa mäklaren jag haft! Pålitlig och grym på det han gör, väldigt kunnig. Han lyckades sälja min lägenhet för det pris jag ville ha, trots alla odds. /Damian

Magnus H

George Tentak gjorde en värdering av min lägenhet 16 april 2015. Han var då mycket kunnig och saklig samt tillika sympatisk. Därför kontaktade jag honom i januari då jag ville sälja lägenheten. Från vårt första möte 10 februari gick det 4 dagar tills vi hade sålt lägenheten och hade kontrakt. Han var smart, ärlig, lyssnande och agerade resolut. Trots att det var lördag och söndag jobbade han och var väl förberedd. Jag är mycket nöjd.

Fredrik B

ja vad ska man säga. Mer än super bra jobbat lägenheten gick över förväntan och vi hade bra kommunikation hela tiden. Tack som fan George T George 4 president

Hanna W

- Bra bemötande - Engagerad - Professionell

Joakim U

Bostadsforsaljningen gick som man kan förvänta sig. Bra kontakt under annonseringen, visningarna och budgivningen.

Pelle S

Mycket nöjd med en väl utförd försäljning samt ett trevligt och proffesionellt bemötande.

Peter M

Rak och tydlig. Ett genomgående trevligt och proffesionellt bemötande, svar på alla frågor i samband med affären både innan och efter avslut.

Annika L

George var mäklare när jag sålde min bostadsrätt. Han gjorde ett mycket bra arbete med själva försäljningen och arbetade aktivt med köparna vilket fick upp priset en del :) Han var lugn och saklig, skötte det mesta själv (vilket jag önskade) och höll mig lagom uppdaterad.

MATTIAS N

George Tentak, mäklaren med ögat för detaljer och stor uppfattning av pågående samt framtida bostadsmarknad - att sälja sin bostad med George är en trygg försäljning med stor framgång! George Tentak, ifrån Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, är en professionell och trevlig mäklare som förstår sin uppdragsgivare. Han inger en trygg känsla under försäljningsprocessen och har en god framförhållning för alla viktiga förberedelser för ett vinnande koncept. Första kontakten med George var under maj 2014 - i samma veva...

Daniel S gillar detta
Christina A

Amir är alert, driftig, positiv och håller vad han lovat. Han är seriös och pålitlig. Vi kan varmt rekommendera honom.

Daniel S gillar detta
Charlotte B

Mycket trevlig och ambitiös. Mån om sina klienter som gärna gör det där lilla extra för kunden.

Simon S

Mycket trevlig kontakt och smidigt hela vägen. Rekommenderas!

Mathias A

En mycket duktig och pålitlig mäklare. Han genomförde en mycket smidig affär och man kände sig trygg när man sålde lägenheten. Han gjorde en komplex försäljningsprocess enkel för en okunnig. Tack George! / Mathias

Emma U

George sålde vår lägenhet till ett bra pris. Han kändes förtroendeingivande, ärlig och tydlig.

Andreas V

George Tentak gjorde ett mycket bra arbete när han sålde min lägenhet. Bilderna var mycket bättre än tidigare mäklare jag använt. Mäklarfirman var alltid proffsiga i sitt bemötande av mig som kund. Hela säljprocessen löpte på smidigt utan krångel!

Elisabet F

Vi är supernöjda! Vi fick ett professionellt och bra bemötande. George var väldigt lugn och självsäker vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. George kommer definitivt att få ta hand om våran nästa försäljning :)

Malin A

Ärlig, trevlig, serviceinriktad och hjälpsam. Kan rekommenderas!

Gun Elisabeth P

Levererade en bra mäklartjänst!

Tomas N

Vi hade en mycket bra erfarenhet av länsförsäkringar och framförallt av Amir. Han var påläst och professionell. Han kom alltid väl förberedd och gav ett mycket seriöst intryck. Han var lätt tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Det kändes verkligen som att han jobbade hårt för VÅR skulle. Rekommenderar alla som skall sälja att vända sig till honom, det kommer vi med all säkerhet att göra i framtiden. /Tomas med familj

Lisa E

Valde mellan tre olika mäklarfirmor, och tyckte att LF hade bäst pris för samma mäklartjänst som de andra mäklarfirmorna hade. Sålde min bostadsrätt vid en förhandsvisning. Bra information.

Annika B

Vänligt, professionellt och avslappnat bemötande. En snabb och smidig försäljningsprocess. Prisvärd!

Ida V

Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet i fruägen och sammarbetet vi haft med Geroge Tentak. Han gav oss ett otroligt professionellt intryck redan från första mötet. George lyssnade på våra önskemål och vi kände oss delaktiga genom hela processen från fotografering till budgivning. Vi tackar George för vår rekordförsäljning!

Petra Å

Bra och proffsigt bemötande. Effektiv och snabb vilket var mina önskemål som kund.

David L

Kan varmt rekommendera Amir och Länsförsäkringars Fastighetsförmedling. Allt från fotografering till kontraktsskrivning kändes mycket tryggt och proffsigt. Jag upplever Amir som mycket förtroende ingivande och rak. Vi fick bra råd både gällande försäljning och köpet av näst bostad. Nästa gång jag bestämmer mig för att flytta, går första samtalet till Amir

Johan Q

Känner mig helt nöjd med firman. De har även följt upp affären efteråt och gjort en värdering åt mig.

Jesper L

Mycket professionellt och trevligt bemötande! Skulle definitivt anlita igen. /Jesper

Helen H

Fått ett bra och proffsigt bemötande. De sköter även överlåtelser etc snyggt då jag sitter i en styrelse som hanterar dessa.

Lisa L

Mycket nöjd för den hjälp jag fick av Amir med försäljningen av vår lägenhet i Liseberg. Han var professionell, flexibel, tillmötesgående och väldigt trevlig! Vi är väldigt nöjda och köpte också vårt nya hus av honom. Rekommenderas varmt!