Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Centralvägen 2F, 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Upplands Väsby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Läs vad 260 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• Victor T
    Victor T skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Väldigt professionell och empatisk mäklare. Kändes kunnig och gjorde köpprocessen simpel.
  • Boris J
    Boris J skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Patrik hjälpte oss med att sälja vårt radhus och vi kan verklige rekommenderar Patrik.
  • Lars H
    Lars H skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Patrik Salme'n är en mycket bra mäklare! Kan bara lämna positiva omdömen och rekommendera honom på alla sätt.
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi är både mycket nöjda samt imponerade över omhändertagandet av både säljare så väl som köpare .utomordentlig presentation för båda parter samt ett profisonelt avslut
    Rekomenderar på det varmaste
    Mvh Stefan
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi sålde våran lägenhet med Patrik och är mer än nöjda!
  • Marie R
    Marie R skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mkt nöjd o kommer varmt rekommendera Patrik som mäklare till andra som tänkt köpa eller sälja sin bostad !
  • Simon A
    Simon A skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Kundfokuserad, professionell och tillgänglig
  • Simon W
    Simon W skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag är fullkomligt nöjd! Bra kontakt under hela processen och utförligt presenterat gällande allt med köpet. 5/5 toasts till Patrik
  • Martin R
    Martin R skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Förtroendeingivande och informativ under hela processen.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Riktigt bra på alla sätt! Har både köpt och sålt med Patrik, toppenservice båda gångerna. Professionell!
  • Monica T
    Monica T skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi är mer än nöjd med Patrik som vår mäklare och även som person. Han är kunnig, hjälpsam och han hör av sig omedelbart om/då man behöver hans hjälp. Han är en varm person som man både får och har förtroende för och vi vill varmt rekommendera honom för alla såväl säljare som köpare.
  • Lino J
    Lino J skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Smidigt och enkel kontakt med mäklaren. Fick genast svar på mina frågor spm jag ställde till mäklare. Kunnigt och förtroendeingivande intryck.
  • Berivan K
    Berivan K skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevligt, har tålamod. Bästa mäklaren någonsinn
  • Ann-Charlotte W
    Ann-Charlotte W skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    En mycket kompetent mäklare som alltid ser till sina kunders bästa
  • Pierre P
    Pierre P skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Patrik är en inspirerande, professionell och förtroendeingivande mäklare som ser till att både säljaren och köparen känner sig trygga och omhändertagen.
  • Hassan A
    Hassan A skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trygg, professionell och otroligt kompetent. Kände att jag kunde lita på honom från början till slut. Rekommenderar starkt att anlita Patrik.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    lyhörd.
    drivande
    kunnig
    lugn
    skapar förtroende hos både säljare och köpare.
  • Mona B
    Mona B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var väldigt trevlig i sitt bemötande lyhörd,kunnig och väldigt lättsam att ha att göra med.
  • Mia H
    Mia H skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket trevlig och serviceminded person som utgår från kundens önskemål.
    Jag kan varmt rekommendera Joel till andra kunder. Är supernöjd med vår upplevelse som kund.
  • Helen L
    Helen L skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi fick ett trevligt och engagerat bemötande.
    Vi hade samma förväntningar och mål och de levde Joel upp till!
    Rekommenderas av oss.
  • Lars H
    Lars H skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Levde upp till mina förväntningar
  • Anita O
    Anita O skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    I början var Joel ganska enveten på ett fackmannariktigt sätt för att få kontakt med mig och mitt hus.
    Senare, när en försäljning blev ett faktum, så hade jag fullt förtroende för honom och han var trygg och trevlig att ha som mäklare.
  • Annette J
    Annette J skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är en mycket duktig och kompetent mäklare. Trevlig VARJE gång vi pratats vid. Duktig på att ta reda på saker o ting. Svarar snabbt både på mail, sms och telefon. Vi är MYCKET nöjda med Joel.
  • Dick B
    Dick B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionell, trevlig och informativ. Bra hjälp under hela bostadsförsäljningen. Tummen upp
  • János S
    János S skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Han är trevlig och professionell. Duktig på det han gör. Kommer gå tillbaka.
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Supertrevlig, härlig, professionell. Snabb affär. Varm personlighet. Kommer anlita igen.
  • elvisa B
    elvisa B skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte en lägenhet via Patrik, första intrycket var väldigt bra! Kort därefter uppstod problem som jag försökte lösa med mäklaren och trodde att de skulle ta sitt ansvar vilket visade sig vara helt fel!!! Jag har gått vidare med detta och tänker inte ge mig då jag anser att mäklaren har gjort fel och därmed borde firman ta sitt ansvar. Innan händelsen tänkte jag använda mig av firman för att sälja och köpa men kommer aldrig någonsin att anlita firman igen!!!! Så länge firman tjänar så är allt frid och fröjd, då får ni väldigt mycket smörighet och trevlighet men så fort de måste pröjsa så tar det stopp men tack och lov finns det fler steg att gå!
  • Lars M
    Lars M skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var lyhörd och hade koll på läget.

//Lasse
  • Lina B
    Lina B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Han är grym. Seriös och ett naturligt sätt att bemöta människor. Rekommenderar han varmt!
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Väl genomfört uppdrag enligt mina önskemål om kort försäljningstid.
    Alltid trevlig, positiv, tillmötesgående och med en härlig attityd.
  • Rikard O
    Rikard O skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var utmärkt i alla möten vi hade från visningar, telefonmöten med budgivning till sign med säljaren. Han kändes pålitlig och verkade vilja både säljaren och köparen väl. Om jag kommer sälja mitt hus någon gång i framtiden så hoppas jag verkligen att Joel jobbar kvar i området.
  • Nemanja K
    Nemanja K skrev om Mikael Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Micke var bra, kort sagt. Gjorde allt som behövdes utan nå krångel, om han inte kunde svara i telefon så ringde han upp så snabbt som möjligt. Vart inte falsk och dryg som många andra mäklare.
  • Hannah B
    Hannah B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jättebra och proffsig, rekommenderas verkligen!
  • Roland & Gull G
    Roland & Gull G skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket bra mäklare. Trevlig som person, kunnig och med ett gott bemötande.
    Kan rekomenderas
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Mikael Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Han är väldigt professionell och saklig. Detta var mitt första lägenhetsköp i hela mitt liv. Men tack vare Mikael så kände jag mig trygg igenom hela processen.
    Har en del förutfattade mäklare men Mikael fick mig att inse att jag hade helt fel.
  • Magdalena P
    Magdalena P skrev om Mikael Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mikael är seriös, kunnig, ödmjuk och lösningsfokuserad.
    Mycket nöjd.
  • Madeleine R
    Madeleine R skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel har varit en mycket bra mäklare för oss. Lyssnat och varit tillmötesgående på allt vi har undrat över. Redan från första stund har han varit ärlig och rak, vilket uppskattats mycket. Lätt och prata med och ett härligt sinne för humor! Skrattat mycket tillsammans med Joel! Är det något Joel har så är det rätt jobb! Tack så mycket för allt med våran försäljning av våra lägenhet! Vi rekommenderar Joel starkt!! :)
  • Nicklas G
    Nicklas G skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel va jätte trevlig och hjälpsam med allt från första titten på lägenheten till att hjälpa till med att allt gick rätt till med banken. Jag kunde alltid ringa och fråga "dumma" frågor utan att kändes konstigt, det kändes tryggt att ha med honom att göra.
  • Ann-marie S
    Ann-marie S skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt av Joel och har fått all information löpande, så det har fungerat alldeles utmärkt. Rekommenderas på det varmaste.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Som köpare fick jag en bra första kontakt med mäklare. Jag erbjöds privat visning med all information jag krävde. Joel är lyhörd, engagerad och ärlig något jag eftersträvar hos en mäklare. Jag kan varmt rekommendera Joel!
  • Lena L
    Lena L skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi är väldigt nöjda. Han är väldigt professionell. Trevlig och kunnig. Vi har fått mycket bra hjälp. Vi kommer att anlita honom igen om det behövs. Vi kommer även rekommendera honom till andra.
  • Peter  B
    Peter B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ska ni sälja eller köpa bostad i Upplands Väsby kan jag inte annat än varmt rekommendera Joel Degerth på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Oerhört proffesionellt uppträdande och genuint intresserad av att både säljare och köpare ska vara nöjda med affären.
    Joel ringde flera gånger upp mig (köparen) under affärens gång för att försäkra sig om att allt var ok.
    Kommer garanterat kontakta Joel när det blir dags att byta bostad igen...
  • Anna E L
    Anna E L skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket proffisionell, men ändå personlig och lyhörd. Den bästa säljmäklare jag haft att göra med. Ska du sälja kan jag varmt rekommendera Joel och kontoret i Väsby. Samtliga höjer ribban för mäklaryrket !
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var lätt att ha att göra med och kunde området väldigt bra (vi sålde en lägenhet i central Upplands Väsby, inte så långt från Länsförsäkringars kontor). Allt har flutit på väldigt bra under hela processen.
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    bra ock trygg ,trevlig och lyhörd person.mycket Joel. Trevlig sommar önskar Gunilla
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Alldeles toppen. Var vänlig och kunnig. Två tummar upp.
  • Soila-maria B
    Soila-maria B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är kunnig. Allt funkade bra, inga konstigheter. Enkelt och smidigt! Jättebra.
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel Degerth är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Joel och kommer även i framtiden kontakta honom för eventuella försäljningar.
  • Maria & Per H
    Maria & Per H skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig och engagerad. Lagom "sälj"-intryck, lyckas på ett ovanligt bra sätt kännas mer personligt engagerad än en driven säljare!
  • Adam A
    Adam A skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är en väldigt seriös och duktig mäklare! Han meddelar när något händer och sätter sig på samma nivå som en själv, vilket gör att han är lätt att resonera med!
    Joel sätter sina kunder i fokus.
    Rekommenderar Joel till alla som ska sälja eller köpa en bostad i Upplands väsby!

Centralvägen 2F, 194 76 Upplands väsby