Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Centralvägen 2F, 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Här i Upplands Väsby hittar du en liten och nätt ort med trevliga bostadsområden och bra kommunikationer. Stockholms centrala delar är 2 mil bort, men Upplands Väsby har också ett eget centrum med allt du kan tänkas behöva.

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling kan erbjuda dig en helhetslösning när du ska flytta här i området. Vi känner till Upplands Väsbys smultronställen och var de lägenheter, villor och radhus som passar dig bäst finns. Välkommen till oss på kontoret på Centralvägen 2F, vi lovar en riktigt bra fastighetsaffär.

Läs vad 284 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• Andreas M
    Andreas M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är mycket trevlig och oerhört professionell! Han är lätt att nå och gör sitt yttersta för att hjälpa till när man behöver assistans. Han är också väldigt lätt att bolla idéer med.
    Joel tar förstaplatsen som Sveriges bästa mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket trevligt bemötande, väldigt påläst om vårt hus och område, visste verkligen vad han pratade om. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Kunde inte ha valt en bättre mäklare. Högsta betyg! Läs mer
  • Mari S
    Mari S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fått ett bra bemötande. Han var också väldigt hjälpsam mot köparna som uppskattades även av mig som säljare. Läs mer
  • Sandra Ö
    Sandra Ö skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var helt fantastisk! Han har visat ett förtroende som inte många mäklare kan! Lyhörd, ordentlig, väldigt bra bemötande, trevlig och han är trygg i sin roll! Han utförde arbetet över min förväntan. Kommer rekommendera Joel till alla som ska sälja sin bostadsrätt/fastighet. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel har var väldigt lätt att kommunicera med. Tydlig och alltid tillgänglig. Vi har under hela försäljningsprocessen varit nöjda och kan varmt rekomendera honom! Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vilken toppenkille ! Klicka direkt lyhörd duktig på att förklara o alltid en positiv känsla när han ringde o gjorde ett fantastiskt jobb o jag fick det jag begärde o det är nog inte många mäklare som klarar av det med en lägenhet som jag bott i 9 år o inte lagt en krona på upprustning o innan kom jag till en sliten lägenhet så den mäklare lyser framgång ! Läs mer
  • Joline L
    Joline L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig, pedagogisk, lyhörd och realistisk.
    Känner att vi fått den hjälp vi förväntat oss av honom. Kunde inte fått en bättre mäklare :) Läs mer
  • Ulla T
    Ulla T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Allt har fungerat utan problem. Blev väl bemött och hölls uppdaterad under hela processen. Läs mer
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var trevlig och berättade öppet allt vi behövde veta inför försäljning. Han var bra på att svara i telefon och informerade oss alltid om läget. Läs mer
  • Kent B
    Kent B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket kreativ, professionell och tillmötesgående samt en skicklig förhandlare!
    Som kund känner man sig mycket väl omhändertagagen. Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket bra bemötande. Dock lite svårt att avgöra hur han hanterade potentiella köpare eftersom marknaden var död. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är väldigt trevlig och mycket professionell och pålitlig. Vi har använt oss av Joel vid flera tillfällen tidigare och rekommenderar honom alltid till andra. Läs mer
  • Caroline & Christian T
    Caroline & Christian T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel har varit väldigt engagerad. Gett ett proffsigt och ett väldigt förtroendefullt intryck. Han har återkopplat snabbt vilket vi har tyckt varit skönt i en viktigt affär som försälning av sitt hus. Joel är också väldigt saklig och det gör att han uppleves ännu mer som duktig på det han gör. Vi kommer varmt att rekommendera Joel till våran vänskapskrets om någon ska sälja. Läs mer
  • Katharina S
    Katharina S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig, social, tydlig och påläst mäklare.
    Levde upp till våra förväntningar, trots en svår situation. Läs mer
  • Marlene H
    Marlene H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är mycket trevlig o kunnig, kunde inte fått en bättre mäklare. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Tove F
    Tove F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sakkunnig men också hög lokalkännedom vilket jag upplever spelade roll. Fick ihop en bra mix av besökare på båda visningarna (20 och 10) Mkt professionell! Kändes trygg och stabil. Visste vad han höll på med. Väldigt omhändertagande och skapade en avslappnad stämning genom hela processen, som lätt kan bli väldigt stressande. Lyckat val av mäklare vilket resulterade i en mycket lönsam och lyckade affär! Läs mer
  • Birgitta & Arne H
    Birgitta & Arne H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel Degerth har verkligen hittat rätt yrke. Han är glad, personlig, lyhörd och samtidigt påläst och professionell. Joel tar sig tid att lyssna, återkommer alltid som han lovat. Han är pålitlig. Det är lätt att tycka om Joel. Joel har mer än väl levt upp till den förväntan vi hade på honom. Ska vi flytta någon mer gång är det helt givet att vi anlitar Joel. Vi har redan rekommenderat honom för bekanta som ska flytta. Högsta betyg! Läs mer
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Otroligt bra bemötande, en kunnig och trevlig mäklare. Trots semester ställde Joel upp, jobbade och svarade på frågor. Jag har ett stort förtroende för Joel och rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Hanne N
    Hanne N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Kompetent, lyhörd, jätte trevlig! Läs mer
  • Gun-britt F
    Gun-britt F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel Degerth är en fantastiskt bra mäklare. Jag är väldigt nöjd. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Gill B
    Gill B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Engagerad och lyhörd. Ger ett professionellt bemötande genom hela bostadsaffären, som inger förtroende. Läs mer
  • Per-olof N
    Per-olof N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket positivt, lyhört och vänligt bemötande. Läs mer
  • Tiina M
    Tiina M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    bemötandet var mycket bra .bästa mäklaren Läs mer
  • Victor T
    Victor T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Väldigt professionell och empatisk mäklare. Kändes kunnig och gjorde köpprocessen simpel. Läs mer
  • Boris J
    Boris J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Patrik hjälpte oss med att sälja vårt radhus och vi kan verklige rekommenderar Patrik. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Patrik Salme'n är en mycket bra mäklare! Kan bara lämna positiva omdömen och rekommendera honom på alla sätt. Läs mer
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi är både mycket nöjda samt imponerade över omhändertagandet av både säljare så väl som köpare .utomordentlig presentation för båda parter samt ett profisonelt avslut
    Rekomenderar på det varmaste
    Mvh Stefan Läs mer
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi sålde våran lägenhet med Patrik och är mer än nöjda! Läs mer
  • Marie R
    Marie R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mkt nöjd o kommer varmt rekommendera Patrik som mäklare till andra som tänkt köpa eller sälja sin bostad ! Läs mer
  • Simon A
    Simon A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Kundfokuserad, professionell och tillgänglig Läs mer
  • Simon W
    Simon W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag är fullkomligt nöjd! Bra kontakt under hela processen och utförligt presenterat gällande allt med köpet. 5/5 toasts till Patrik Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Förtroendeingivande och informativ under hela processen. Läs mer
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Riktigt bra på alla sätt! Har både köpt och sålt med Patrik, toppenservice båda gångerna. Professionell! Läs mer
  • Monica T
    Monica T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi är mer än nöjd med Patrik som vår mäklare och även som person. Han är kunnig, hjälpsam och han hör av sig omedelbart om/då man behöver hans hjälp. Han är en varm person som man både får och har förtroende för och vi vill varmt rekommendera honom för alla såväl säljare som köpare. Läs mer
  • Lino J
    Lino J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Smidigt och enkel kontakt med mäklaren. Fick genast svar på mina frågor spm jag ställde till mäklare. Kunnigt och förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Berivan K
    Berivan K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevligt, har tålamod. Bästa mäklaren någonsinn Läs mer
  • Ann-Charlotte W
    Ann-Charlotte W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    En mycket kompetent mäklare som alltid ser till sina kunders bästa Läs mer
  • Pierre P
    Pierre P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Patrik är en inspirerande, professionell och förtroendeingivande mäklare som ser till att både säljaren och köparen känner sig trygga och omhändertagen. Läs mer
  • Hassan A
    Hassan A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trygg, professionell och otroligt kompetent. Kände att jag kunde lita på honom från början till slut. Rekommenderar starkt att anlita Patrik. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    lyhörd.
    drivande
    kunnig
    lugn
    skapar förtroende hos både säljare och köpare. Läs mer
  • Mona B
    Mona B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var väldigt trevlig i sitt bemötande lyhörd,kunnig och väldigt lättsam att ha att göra med. Läs mer
  • Mia H
    Mia H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket trevlig och serviceminded person som utgår från kundens önskemål.
    Jag kan varmt rekommendera Joel till andra kunder. Är supernöjd med vår upplevelse som kund. Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi fick ett trevligt och engagerat bemötande.
    Vi hade samma förväntningar och mål och de levde Joel upp till!
    Rekommenderas av oss. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Anita O
    Anita O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    I början var Joel ganska enveten på ett fackmannariktigt sätt för att få kontakt med mig och mitt hus.
    Senare, när en försäljning blev ett faktum, så hade jag fullt förtroende för honom och han var trygg och trevlig att ha som mäklare. Läs mer
  • Annette J
    Annette J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är en mycket duktig och kompetent mäklare. Trevlig VARJE gång vi pratats vid. Duktig på att ta reda på saker o ting. Svarar snabbt både på mail, sms och telefon. Vi är MYCKET nöjda med Joel. Läs mer
  • Dick B
    Dick B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionell, trevlig och informativ. Bra hjälp under hela bostadsförsäljningen. Tummen upp Läs mer
  • János S
    János S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Han är trevlig och professionell. Duktig på det han gör. Kommer gå tillbaka. Läs mer
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Supertrevlig, härlig, professionell. Snabb affär. Varm personlighet. Kommer anlita igen. Läs mer

Bästa mäklarna i Upplands Väsby:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna