Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Centralvägen 2F, 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Upplands Väsby som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Läs vad 242 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• Mia H
    Mia H skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket trevlig och serviceminded person som utgår från kundens önskemål.
    Jag kan varmt rekommendera Joel till andra kunder. Är supernöjd med vår upplevelse som kund.
  • Helen L
    Helen L skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi fick ett trevligt och engagerat bemötande.
    Vi hade samma förväntningar och mål och de levde Joel upp till!
    Rekommenderas av oss.
  • Lars H
    Lars H skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Levde upp till mina förväntningar
  • Anita O
    Anita O skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    I början var Joel ganska enveten på ett fackmannariktigt sätt för att få kontakt med mig och mitt hus.
    Senare, när en försäljning blev ett faktum, så hade jag fullt förtroende för honom och han var trygg och trevlig att ha som mäklare.
  • Annette J
    Annette J skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är en mycket duktig och kompetent mäklare. Trevlig VARJE gång vi pratats vid. Duktig på att ta reda på saker o ting. Svarar snabbt både på mail, sms och telefon. Vi är MYCKET nöjda med Joel.
  • Dick B
    Dick B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionell, trevlig och informativ. Bra hjälp under hela bostadsförsäljningen. Tummen upp
  • János S
    János S skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Han är trevlig och professionell. Duktig på det han gör. Kommer gå tillbaka.
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Supertrevlig, härlig, professionell. Snabb affär. Varm personlighet. Kommer anlita igen.
  • elvisa B
    elvisa B skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte en lägenhet via Patrik, första intrycket var väldigt bra! Kort därefter uppstod problem som jag försökte lösa med mäklaren och trodde att de skulle ta sitt ansvar vilket visade sig vara helt fel!!! Jag har gått vidare med detta och tänker inte ge mig då jag anser att mäklaren har gjort fel och därmed borde firman ta sitt ansvar. Innan händelsen tänkte jag använda mig av firman för att sälja och köpa men kommer aldrig någonsin att anlita firman igen!!!! Så länge firman tjänar så är allt frid och fröjd, då får ni väldigt mycket smörighet och trevlighet men så fort de måste pröjsa så tar det stopp men tack och lov finns det fler steg att gå!
  • Lars M
    Lars M skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var lyhörd och hade koll på läget.

//Lasse
  • Lina B
    Lina B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Han är grym. Seriös och ett naturligt sätt att bemöta människor. Rekommenderar han varmt!
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Väl genomfört uppdrag enligt mina önskemål om kort försäljningstid.
    Alltid trevlig, positiv, tillmötesgående och med en härlig attityd.
  • Rikard O
    Rikard O skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var utmärkt i alla möten vi hade från visningar, telefonmöten med budgivning till sign med säljaren. Han kändes pålitlig och verkade vilja både säljaren och köparen väl. Om jag kommer sälja mitt hus någon gång i framtiden så hoppas jag verkligen att Joel jobbar kvar i området.
  • Nemanja K
    Nemanja K skrev om Mikael Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Micke var bra, kort sagt. Gjorde allt som behövdes utan nå krångel, om han inte kunde svara i telefon så ringde han upp så snabbt som möjligt. Vart inte falsk och dryg som många andra mäklare.
  • Hannah B
    Hannah B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jättebra och proffsig, rekommenderas verkligen!
  • Roland & Gull G
    Roland & Gull G skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket bra mäklare. Trevlig som person, kunnig och med ett gott bemötande.
    Kan rekomenderas
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Mikael Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Han är väldigt professionell och saklig. Detta var mitt första lägenhetsköp i hela mitt liv. Men tack vare Mikael så kände jag mig trygg igenom hela processen.
    Har en del förutfattade mäklare men Mikael fick mig att inse att jag hade helt fel.
  • Magdalena P
    Magdalena P skrev om Mikael Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mikael är seriös, kunnig, ödmjuk och lösningsfokuserad.
    Mycket nöjd.
  • Madeleine R
    Madeleine R skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel har varit en mycket bra mäklare för oss. Lyssnat och varit tillmötesgående på allt vi har undrat över. Redan från första stund har han varit ärlig och rak, vilket uppskattats mycket. Lätt och prata med och ett härligt sinne för humor! Skrattat mycket tillsammans med Joel! Är det något Joel har så är det rätt jobb! Tack så mycket för allt med våran försäljning av våra lägenhet! Vi rekommenderar Joel starkt!! :)
  • Nicklas G
    Nicklas G skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel va jätte trevlig och hjälpsam med allt från första titten på lägenheten till att hjälpa till med att allt gick rätt till med banken. Jag kunde alltid ringa och fråga "dumma" frågor utan att kändes konstigt, det kändes tryggt att ha med honom att göra.
  • Ann-marie S
    Ann-marie S skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt av Joel och har fått all information löpande, så det har fungerat alldeles utmärkt. Rekommenderas på det varmaste.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Som köpare fick jag en bra första kontakt med mäklare. Jag erbjöds privat visning med all information jag krävde. Joel är lyhörd, engagerad och ärlig något jag eftersträvar hos en mäklare. Jag kan varmt rekommendera Joel!
  • Lena L
    Vi är väldigt nöjda. Han är väldigt professionell. Trevlig och kunnig. Vi har fått mycket bra hjälp. Vi kommer att anlita honom igen om det behövs. Vi kommer även rekommendera honom till andra.
  • Peter  B
    Peter B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ska ni sälja eller köpa bostad i Upplands Väsby kan jag inte annat än varmt rekommendera Joel Degerth på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Oerhört proffesionellt uppträdande och genuint intresserad av att både säljare och köpare ska vara nöjda med affären.
    Joel ringde flera gånger upp mig (köparen) under affärens gång för att försäkra sig om att allt var ok.
    Kommer garanterat kontakta Joel när det blir dags att byta bostad igen...
  • Anna E L
    Anna E L skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket proffisionell, men ändå personlig och lyhörd. Den bästa säljmäklare jag haft att göra med. Ska du sälja kan jag varmt rekommendera Joel och kontoret i Väsby. Samtliga höjer ribban för mäklaryrket !
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel var lätt att ha att göra med och kunde området väldigt bra (vi sålde en lägenhet i central Upplands Väsby, inte så långt från Länsförsäkringars kontor). Allt har flutit på väldigt bra under hela processen.
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    bra ock trygg ,trevlig och lyhörd person.mycket Joel. Trevlig sommar önskar Gunilla
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Alldeles toppen. Var vänlig och kunnig. Två tummar upp.
  • Soila-maria B
    Soila-maria B skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är kunnig. Allt funkade bra, inga konstigheter. Enkelt och smidigt! Jättebra.
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel Degerth är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Joel och kommer även i framtiden kontakta honom för eventuella försäljningar.
  • Maria & Per H
    Maria & Per H skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig och engagerad. Lagom "sälj"-intryck, lyckas på ett ovanligt bra sätt kännas mer personligt engagerad än en driven säljare!
  • Adam A
    Adam A skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Joel är en väldigt seriös och duktig mäklare! Han meddelar när något händer och sätter sig på samma nivå som en själv, vilket gör att han är lätt att resonera med!
    Joel sätter sina kunder i fokus.
    Rekommenderar Joel till alla som ska sälja eller köpa en bostad i Upplands väsby!
  • Jörgen & Lena L
    Jörgen & Lena L skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    kanonbra, rätt igenom ! Proffsig och trevlig
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket bra och smidigt genomfört.
  • Anna E
    Anna E skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag tycker att Joel är en toppen mäklare! Kommer varmt rekommendera andra att anlita honom.
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Bästa mäklaren, väldigt bra service!
  • Benjamin E
    Benjamin E skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Allt gick smidigt. Joel är väldigt kunnig och det kändes tryggt att ge honom uppdraget att sälja vår lägenhet.
  • Helena D
    Helena D skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig mycket bemötande glimten i ögat kan varmt rekommendera Joel Degerth
  • Seija T
    Seija T skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Proffsigt bemötande från första stund vid försäljning av min mors lägenhet.
    Affären ej avslutad när detta skrivs. Mycket nöjd kund!!
  • Lena H
    Lena H skrev om Teresa Klintborg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Väldigt trevlig. Tar sig tid att svara på frågor och funderingar. Utför sitt arbete mycket professionellt. Kan varmt rekommendera henne vidare.
  • Gunhild O
    Gunhild O skrev om Teresa Klintborg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket professionellt gott samarbete med mäklaren och bra info hela tiden
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag hade en trygg och positiv försäljning. Kändes jätte bra att kunna bolla olika situationer. Mycket nöjd!
  • Tony T
    Tony T skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har haft en bra kontakt redan från början och kommer att anlita honom igen den dagen jag behöver en bra mäklare.
  • Eva D
    Eva D skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Suveränt bemötande trevlig, proffsig, intresserad av att hjälpa till.
    Kändes kanonbra från första stund !
  • Cecilie N
    Cecilie N skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fantastisk trevlig och proffsig!
    Tydlig och snabb dialog.
    Rekommenderas varmt!
  • George M
    George M skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har ingen erferenhet om länsförsäkringar fastighetsförmedling. jag har fått tips av mina kompisar om fastighetsförmedling så jag har fått mycket hjälp och tipsar av min mäklare Joel D som jag har önskat. jag tycker att Joel gjorde ett GRYMT jobb och jag fortfarande ringer honom om jag behöver hjälp och han svara och hjälper så mycket han kan.
    Tack till alla som jobbar i Länsförsäkring
  • Tobias Z
    Tobias Z skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag upplever bemötandet mycket trevligt och bra!
    Joel var mycket förståendet och lyssnade på vad jag hade att säga.
    Han skötte försäljningen av min lägenhet klockrent, från början till slut.
    Mycket kompetent mäklare som är driven och duktig.
  • Christer D
    Christer D skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Bemötandet var från första stund mycket bra. Mäklaren förstod snabbt vad vi ville och gav oss bra råd. Försäljningsprocessen har gått mycket smidigt och mäklaren har hållit oss informerad hela tiden. Känns som vi fått bra stöd och goda råd.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket nöjd med den tjänst som Joel leverade. Joel upplevs som professionell, kunnig och ärlig. Detta gjorde att min försäljning kändes trygg och säker.
  • Maria T
    Maria T skrev om Joel Degerth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    mycket duktig säljare
    pigg o glad o positiv
    den bästa mäklare vi haft hitils
    sant

Centralvägen 2F, 194 76 Upplands väsby