Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Drabantgatan 9, 194 49 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Björkvallatorg 5-7, 19477 Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 824 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• 2019-10-17

Damir R skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    supersäljaren, allt var bra och kommunikationen var stor, allt beröm för honom Läs mer
  • 2019-10-17

Suzana C skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hej!
    Min åsikt om våra mäklare, är Orhan jättebra.
    Mvh Suzana Cosic Läs mer
  • 2019-10-10

Emilie B skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte en bostadsrätt.
    Orhan var lättillgänglig och gav en trygg känsla inför köptet. Läs mer

Mothana Jasim H skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bästa mäklaren man kan hitta (toppen) . Läs mer

Towe K skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte min första lgh.
    Proffsig, snabba svar och behjälplig. Supernöjd! Läs mer

Nina R skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars fick äran att sälja min lägenhet och det gjorde han med bravur.
    Mycket kunnig o trevlig mäklare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-07

Rene M skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi köpte en bostad via Fastighetsbyrån. Vi såg annonsen via hemnet. Läs mer
  • FAN F

2019-10-02

FAN F skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Excellent job done by Harun for selling my apartment. It was difficult at the beginning, because most of apartments from my association were not handled by fastighetbyrån, so he might not be so familiar with our apartment. But apart from the open showing, Harun also did a lot of private showings to the clients, and finally found a client who knows what the apartment should worth. Although I am not extremely happy with the final price compared with my neighbors, but the most important thing is that the job is done, and we can eventually move forward. I am very thankful. Läs mer
    Orhan A, Harun E gillar detta
  • 2019-09-28

Gun S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina Guven är en väldigt duktig mäklare upplever jag har fullt förtroende för henne.Hon är lyhörd och lyssnar och frågar och ger bra förslag.passar verkligen för sitt arbete ärlig rak och mycket trevlig och glad.kan verkligen rekommendera henne.Mvh Gun Sundberg. Läs mer
    2019-10-01 Kristina G svarar Gun S
    Tack snälla för den fina rekommendationen.
  • 2019-09-28

Peter S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina gjorde det lilla extra för mig med min försäljning då det var lite komplicerat då jag hade den uthyrd under tiden för försäljningen.

Kristina löste det på bästa sätt för alla parter och visade hänsyn till mina inneboende på absolut bästa sätt även då hon fick ta en del av sin egen fritid i anspråk.

Kristina rekommenderas varmt av mig.

/Peter Läs mer
    2019-10-01 Kristina G svarar Peter S
    Tack, det var kul att hjälpa till förmedla bostaden.
  • 2019-09-26

Maryam A skrev om Emre Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålt hus, vi blev mycket bra bemötta av mäklare och han levde upp till våra förväntningar! En bra, snabb och effektiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-26

Johannes H skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi fick hjälp att köpa vårt nya hus och allt gick superbra! Härligt bemötande från mäklaren Kristina! Läs mer
    2019-09-26 Kristina G svarar Johannes H
    Tack snälla för den fina rekommendationen! :)
  • 2019-09-23

Sara Gjnos P skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Harun Erdal är en pålitlig, driven och ambitiös mäklare med fokus på kundnöjdhet! Vi rekommenderar Harun varmt till alla som går i säljartankar. Läs mer
    Orhan A, Harun E gillar detta
  • Ann C

2019-09-12

Ann C skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    lugn smidig förstående kontaktbar Läs mer
  • 2019-09-11

Mycket bra
    Mycket bra Läs mer
  • 2019-08-24

Nils Fredrik K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra och snabb återkoppling och svar på alla frågor Läs mer
  • 2019-08-22

Hans V skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hej!
    Vi har uppskattat Lars Steneryd stort vid försäljningen av vårt
    hus i Wäsby. Vi har också värderat honom i en förfråga från
    Fastighetsbyrån, varför den värderingen gäller fortfarande.
    MVH Hans Mickos Läs mer
  • 2019-08-22

Jennie Linda Marie K skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag hade inte honom som egen mäklare men köpte ett hus genom honom vilket gick helt smärtfritt. Läs mer
  • 2019-08-21

Theodor P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars värderade min lägenhet för 2 år sen, och sålde den nu! Väldigt trevlig, professionell och tillgänglig på telefon för vilka frågor som helst.
    Allt har gått väldigt smidigt och enkelt! Läs mer
  • 2019-08-17

Salwa D skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte bostadrätt
    Bemötande var jätte trevligt , respektfull .
    Linus var jätte hjälpsam fick vi mycket tips och råd innan och efter köp
    bra mäklare Läs mer
  • 2019-08-16

Lars-Ove B skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Linus är en lyhörd mäklare, ärlig . En mäklare som vågar säga ifrån när kunden "far iväg". Han är väldigt aktiv. Bra återkoppling. Kan klart rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-15

Jessica Inger Marie M skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har sålt bostad på Sundsborgsvägen 104. I Upplands Väsby.

Jag har bara bra saker att säga om Linus. Har jag haft några funderingar över något, så har jag lätt kunnat höra utav mig till Linus, och han har återkopplat snabbt och kunnat förklara saker som jag har haft funderingar över. Jag tycker att han har varit tydlig.

Jag skulle lätt rekommendera Linus till andra som har funderingar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-08-11

Ehsan S skrev om Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har sålt en lägenhet genom Marcus och hela processen har gått väldigt smidigt. Han har hela tiden varit tillgänglig, trevlig och tillmötesgående. Lägenheten blev såld för ett mycket bra pris. Läs mer
    Marcus B gillar detta
  • Lukas R

2019-08-08

Lukas R skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har sålt min lägenhet på 3 rok i Runby. Mäklaren var väldigt engagerad och jag visste att hon kände till området då jag köpte samma lägenhet av henne en gång i tiden.

Jag hade hoppats på att få lite mer för min lägenhet men det var inte mäklarens fel.

Kan varmt rekommendera mäklaren till framtida köpare. Läs mer
    2019-08-19 Kristina G svarar Lukas R
    Tack snälla för rekommendationen! Träffar er gärna i nya huset över en kopp kaffe! :)
    Kristina G gillar detta
  • 2019-07-31

Henrik W skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag köpte en lägenhet i Upplands Väsby av Lars. Han bemötte mig otrolig kunskap och proffsighet. Jag är väldigt nöjd med arbetet han gjorde. Läs mer
  • Ramesh Chaitanya K

2019-07-31

Ramesh Chaitanya K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    I purchased an apartment in Upplands Väsby that Lars was involved as a real estate broker. It was nice experience working with Lars during the buy process.,

It would have been much better for me as a first time apartment buyer in Sweden if Lars was bit more reachable and acted as single point of contact through out the process., As Lars had other things to do on some days, his colleagues were in touch with me and helped me with my queries/process but having one person is always the best. Läs mer
  • 2019-07-17

sebastian f skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi köpte en 3a på 70 kvm i Upplands väsby, vi är supernöjda med våran mäklare Linus Söderberg, allting gick fort och smidigt! Läs mer
  • 2019-07-04

Marcus J skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte en bostad, en 2:a på 58kvm. Min första bostadsaffär någonsin, så jag visste inte riktigt hur allting skulle gå till osv. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Kände mig alltid trygg med köpet och att han hade full koll på allting.
    Jättenöjd Läs mer
  • 2019-07-02

Bert Mikael M skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars Steneryd är en otroligt kunnig fastighetsmäklare som gör att man som säljare/köpare känner sig trygg, helt enkelt i rätt händer!
    Rekommenderas varmt!

Bert Läs mer
  • 2019-07-02

Mehdi M skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag köpte en lägenhet. Hans bemötande av kund hantering var mycket trevligt.
    Han levde upp nästan alla mina förväntningar genom att han är en tålamod person och jobbar på ett professionellt sätt.
    Jag skulle gärna tipsa honom som en bra mäklare till mina bekanta och så klart Fastighetsbyrå Uppländsväsby. Läs mer
  • 2019-07-01

Teresia E skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mäklaren hade god kontakt med oss hela tiden. Lyssnade på våra önskemål och involverade oss hela tiden i processen! Läs mer
  • 2019-06-28

Sona A skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte ett hus av Linus. Hans bemötande var bra, dock skijde det sig mycket från mina tidigare erfarenheter av kontakter med mäklare.

Jag har tidigare sånt och köpt flera lägenheter och hus.

Dels fick jag påminna honom om dokument som jag hade rätt till. Jag brukar alltid få en liten gåva/ champagne när jag köper men inte genom fastighetsbyrån. Lite besviken på byrån. Läs mer
  • 2019-06-23

Ann Charlotte Nagisade K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig och tillmötesgående.Vi fick bra råd och hjälp genom hela processen. Läs mer
  • 2019-06-18

Björn D skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålt en Villa. Allt har gått lätt och smidigt.
    Allt till belåtenhet. Läs mer
  • 2019-06-14

Kate Birgitta Henriette T skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålt större villa.
    Helt ok bemött.
    Rak och ärlig. Lars levde upp till detta.
    Köper och säljer gärna via Lars igen ! Läs mer

Sigvard R skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars har hjälpt oss att sälja vår stora villa i Runby, Upplands Väsby. Vi valde honom för att han har bra lokalkännedom och ett tra trackrecord från försäljning av stora villor i området. Lars har helt motsvarat vära förväntningar. Vi är helt nöjda med hans insats och kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Helena C skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte ett bostadsrätts radhus.
    Superproffsig bemötande o hjälpte till med allt som behövdes!
    Från att jag satte foten i radhuset till att nycklarna överlämnades har Lars varit en klippa! Läs mer

Martin L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålt och köpt genom Lars, klockren mäklare. Läs mer
  • Alexander C

2019-06-13

Alexander C skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte ett radhus i Väsby utav Lars, och tycker att han gav oss ett riktigt proffsigt bemötande och suverän hjälp med att svara på våra frågor vi hade kring fastigheten. Lars får 10/10 betyg utav mig! Läs mer

Pauline L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi köpte genom Lars. Superkunnig och trevlig. Bara plus! Läs mer
  • 2019-06-10

Parsurama R skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Was very helpful!! Excellent service !!

Thank you!! Läs mer
  • 2019-05-29

Karoline K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En engagerad, ärlig och kompetent mäklare. Även en vänlig person som ger gott intryck. Lars har varit ett väldigt bra stöd i hela säljprocessen, alltid varit lätt att nå och har svarat på alla frågor jag haft. Jag har varit trygg med att följa hans råd, vilket har resulterat i en väldigt smidig försäljning. Jag kan varmt rekommendera er att anlita Lars. Läs mer
  • Walid A

2019-05-29

Walid A skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Harun Erdal trevlig lättillgängligt mycket respekt ja gärna Rekommendera till andra att behandla Läs mer
  • 2019-05-29

Muhammad Rashid K skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte hem i upplands Väsby genom Kristina Guven på Fastighetsbyrån. Mötte med Kristina som mäklare under visningen dag till hus. Övergripande bra erfarenhet och satified med affären via Fastighetsbyrån. Allt var mycket smidigt från första kontraktet för att få nycklar. Jag rekommenderar Kristina eftersom hon är bra i kommunikation och snabbt att svara på meddelanden och e-postmeddelanden. Läs mer
  • 2019-05-27

Jenny M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tycker mäklaren var jätte duktig, informativ och väldigt tillgänglig. Bara positivt från början till slut. Läs mer
  • 2019-05-25

Gerd J skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har sålt en bostadsrätt 129.5 kvm
    Blev bemött på ett trevligt och förtroendegivande sätt, tät kontakt från mäklaren vad som hände, han gjorde vad han kunde för att jag och min sambo skulle bli nöjda.
    Försäljningen upplevdes bra, så jag kan rekommendera Harun Erdal på det varmaste.

Gerd Johansson Läs mer
  • 2019-05-25

My B skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsig, målinriktad och ärlig hela vägen. Kunde inte fått ett bättre bemötande! Läs mer
  • 2019-05-24

Theuri N skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han hjälpte mig sälja en bostad snabbt. Var öppen och ärlig med hur han planerade att få lägenheten såld. Läs mer
  • 2019-05-18

Helen L skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpt en mindre lgh.
    Bra bemötande.
    Bra, lyhörd och engagerad mäklaren Kristina Guven.
    Hade inga förväntningar, och var väldigt nöjd med Kristina Guven.
    Kristina Guven är engagerad, lyhörd, lätt att få tag på samtlättattprata med. Toppen mäklare. Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta

Drabantgatan 9, 194 49 Upplands väsby