Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeTwelveYears

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla...

892 omdömen om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Sedan starten hos Reco 2013

Andreas M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Runby

Bra bemötande, och smidigt genomförd process

Svar från Karin Sökare

Stort grattis till din första lägenhet! Ett stort men spännande steg i din bostadskarriär:)

Rafael D
Centrala Väsby

Karin Sökare var en fantastisk hjälp vid köpprocessen. Hennes professionalism och engagemang gjorde hela processen smidig och bekymmersfri. Rekommenderas starkt för alla som behöver en pålitlig mäklare!

Svar från Karin Sökare

Tack för ert förtroende och fina rekommendation! Stort grattis även till er fina takvåning där jag är säker på att ni kommer stormtrivas!

Shubha R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Eds Allé

Björn Olmats hänvisar väldigt bra kommunikation och aktivt i sin uppgift. Jag är nöjd med honom och rekommenderar honom.

Lennart A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Apoteksskogen

Proffsigt och personligt bemötande från första stund. Bra tips inför visningen, blev uppdaterad hela tiden med vad som hände i försäljningen.

Svar från Karin Sökare

Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och kunnat ge råd under resan att sälja din fars lägenhet.

Jalil S
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Odenslunda

Trevlig ,glad, kunglig, ärlig,hjälpsam

Svar från Karin Sökare

Tack Jalil, ska bli spännande att se förvandlingen efter ni renoverat huset!

Foad A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Centrala Väsby

En mäklare som bryr sig! Orhan hjärlpte mig hela vägen tills lägenheten blev såld!

Alaa A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Centrala Väsby

Flexibel, kunnig och hjälpsam!

Muhammad I
Apoteksskogen

The broker was welcoming and met my expectations. An english copy of contract would have been more better, may be something to look up for in future. But overall experience with broker was great as she was good enough to verbally translate the contract for me and also addressed all my questions in a very humble manner. The broker also had good sense of humor which makes the experience even better as otherwise you are just signing plenty of boring agreement papers. Good luck to her for future.

Svar från Karin Sökare

Thank you Muhammad! I am glad you felt comfortable and that you feel you got answer on all your questions. I am sure you will enjoy your new apartment.

Dennis N
Apoteksskogen

Duktig och vet vad hon gör. Tillmötesgående och förtående.

Svar från Karin Sökare

Tack Dennis, Gillade din positiva attityd genom processen:)

Sten-Christer S
Prästgårdsmarken/njursta

Vi blev bra bemötta på visningen men vi tycker att Orhan snabbade på avslutet för mycket! Dessutom så överraskade Orhan oss vid kontraktsskrivningen med att ta bort paragrafen med vad som händer om inte lån medges av vår bank! Vi fick ingen information om detta innan mötet. Köpeavtalet skickades till oss alldeles innan mötet! Detär en alldeles för kort framförhållning. Allt för att han skulle få bonus på denna affär före 1 november. Kontraktsmötet hölls den 31 oktober kl.18.

Toje C
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Fresta

Karin är tydlig och rak i sin kommunikation samt gladlynt, engagerad, lyhörd och professionell i sitt mäklaruppdrag. Att hon dessutom har svart bälte i karate är ytterligare ett tecken på att hon är att lita på vid eventuella problem. Trots en svag marknad vid tillfället, har Karin idogt jobbat på i en positiv anda. Tack Karin!

Svar från Karin Sökare

Tack Toje för visad uppskattning! Det har varit ett mycket trevligt samarbete och jag hoppas du ska trivas väl på Västkusen - annars får jag hitta ett nytt hus åt dig här i Väsby:)

Hozan A
Centrala Väsby

Han är super duktig. Jag rekommenderar honom till alla mina kompisar

David M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Centrala Väsby

Snabb att ta kontakt med och flexibel. Underlättade hella procesen för mig som flytta för första gången. Gav hjälp i alla steg samt satte upp komunikation så jag fick bättre lån.

Morad S
Hasselbacken

Karin Sökare har varit en bra mäklare och görde ett bra jobb med försäljning av våra bostad, vi tackar henne och rekommenderar starkt.

Svar från Karin Sökare

Tack Morad, vi hamnade i en tuff marknad men nu kan ni njuta av att snart få flytta in i ert nya hus!

Ulla S
Bollstanäs

Lättsamt och enkelt att samarbeta med

Gunnar S
Centrala Väsby

Väldigt bra bemötande från första stund, redan vid ett slumpmässigt möte utanför lägenheten. Hjälpte mig med att lasta in tunga saker i bilen och kollade snabbt lägenheten utan att vi bokat tid. Han gav oss rimliga förväntningar på priset i en trög marknad. Enkel och smidig hantering av dokument. Vi fick mycket god hjälp med fotografering och kontakt med städfirma. Rekommenderas varmt.

Maria P
Bollstanäs

Orhan är en väldigt trevlig och kunnig mäklare med ett inkännande sätt.

Cassandra P
Centrala Väsby

Trevlig, ansvarstagande, bemötande och har gjort ett bra jobb med lägenhetsförsäljningen.

Lamia Milkon E
Centrala Väsby

Orhan är en mäklare att lita på! Trots en väldigt svår marknaden lyckades kan sälja vår bostad och göra oss nöjda. Alltid lyhörd och proffesionell!

Niklas V
Centrala Väsby

Björn var väldigt lättsam att samarbeta med, kunnig och tar sig tid med ens frågor etc. Hjälpsam och fanns alltid tillgänglig. Skulle utan tvekan kunna tänka mig att anlita Björn igen.

Jenny H
Apoteksskogen

Karin är en fantastisk mäklare och har väldigt bra lyhörighet och är väldigt flexibel för alternativa lösningar. hon hade en grym attityd mot oss som är döva och hon lyssnade verkligen på våra önskemål som vi hade hon är dessutom väldigt pedagogisk samt var så serviceminded. Vi rekommenderar verkligen Karin om ni vill ha en genuin och erfaren mäklare för just eran bostad!🤩 Vi vill verkligen tacka Karin och hon gjorde verkligen hela processen så mycket smidigare och enklare tack vare henne!🥰❤️🙏🏻✨

Svar från Karin Sökare

Tack Jenny och Magnus! Jag är oerhört glad och tacksam att fått hjälpa er under denna bostadsresa!

Mojdhe Z
Skälby

Erfaren och pålitlig mäklare.

Svar från Karin Sökare

Ska bli spännande och se hur det blir efter ni renoverat huset!

Björn Arne N
Skälby

Karin har varit utomordentligt professionell. Hon har varit inlyssnande till mina behov och livssituation och tillsammans har vi låtit försäljningen ta den tid som har behövts. Jag kan med värme rekommendera Karin.

Svar från Karin Sökare

Tack Björn för den fina rekommendationen! Nu är det bara att fortsätta plockandet inför flytten till din nya bostad och jag önskar er en härlig semester över jul-och nyår:)

Yolanda Del Carmen G
Centrala Väsby

Lena och Karin de är EXCEPTIONELLA jag gör de bästa betyg och 1000 rosor.och 1000 tack från Yolanda / Ored Göran

Svar från Karin Sökare

Tack Yolanda och Göran för fina orden! Vi är glada att vi kunnat underlätta för er i alla stegen med nya boendet:)

Annika P
Centrala Väsby

Björn är en fantastiskt trevlig, kompetent och driven mäklare! Han har lång erfarenhet och det märks på många sätt, bl.a. är han alltid tillgänglig och lyhörd, effektiv och kunnig.

Joanne D

Helpful, accomodating and professional

Mukesh K
Köpte sitt hus med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Fresta

Overall a very nice experience, specially as a non-Swedish person,he explained the each and every line in the contract so well with examples.

Jenny Evelina A
Prästgårdsmarken/njursta

Professionell och driven, mycket duktig mäklare med bra bemötande och kundfokus! 😊

Svar från Orhan Aydin

Tack för fina omdömet! Tack för en fin samarbete. Och tack för förtroendet!

Edvin O
Centrala Väsby

Jag fick hjälp att sälja min lägenhet i en riktigt svajig marknad. Mycket proffesionellt och snyggt bemötande. Smidig och enkel planering av visningar och möten. Mycket bra!

Svar från Karin Sökare

Tack Edvin, det har varit ett nöje att haft ditt förtroende och kunnat få till ett smidigt och trevligt samarbete:)

Albin S
Centrala Väsby

Jag har blivit bemött extremt trevligt från start och varje gång vi hörts vid. Eftersom det är mitt första lägenhets köp så var det skönt med ett så proffsigt och kunnigt bemötande. Trevlig, pedagogisk. Jag är mycket nöjd. Mina förväntningar var ganska höga då jag värderar att en mäklare ska vara kunnig vilket hon var och lite till. Som en helhets bild av köpet så har det gått otroligt smidigt och smärtfritt då jag kunnat få svar på alla mina frågor. Som en första gångs köpare så har det varit väldigt skönt att få hjälp med allt som karin har gjort för mig. Mvh Albin Särner

Svar från Karin Sökare

Du har gjort helt rätt som förstagångsköpare och det är att fråga, fråga, fråga och återigen fråga:). Det är enda sättet att få veta och framförallt reda ut frågetecken som oftast bara handlar om att man inte riktigt förstått. Det har varit ett sant nöje att lotsa dig till ditt första bostadsköp (och ser fram emot att få vara med på din kommande bostadsresa kanske om några år!)

Björn G
Runby

Orhan är väldigt proaktiv och ”jagar” verkligen objekt åt dig.

Svar från Orhan Aydin

Tack Björn! Vid nästa samarbete sätter jag fullpott!

JONAS A
Runby

Mycket hjälpsam och duktig mäklare

Svar från Orhan Aydin

Tack för fina omdömet Jonas! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus.

Siamak B
Centrala Väsby

Hon är bäst, hon har bra erfarenhet och löser alla problem som hon kan.

Svar från Karin Sökare

Tack Siamak och Parvaneh för omdömet. Var även trevligt att träffa era fina pojkar vid kontraktskrivningen!

Linda S

Bra bemötande Bra service Mycket nöjd

Svar från Karin Sökare

Tack för fina omdömet! Var ett nöje att hjälpa er.

Zeynep A
Centrala Väsby

Mycket nöjd, mycket vänlig fick all information jag är absolut mycket nöjd

Svar från Karin Sökare

Tack Zeynep! Nu kan du fullt ut fokusera på utflyttningen av huset när du nu vet vart du ska flytta. Hoppas ni kommer trivas bra i nya bostaden.

Petrus S
Centrala Väsby

Orhan levererar det han lovar!

Svar från Orhan Aydin

Tack Petrus! Tack för förtroendet!

Angelie Viola S
Apoteksskogen

Orhan är väldigt noga med,att du förstår det han förklarar. Meddelade mig hur hela försäljningem skulle gå till. Från början till slut Kom med tips, hörde av sig vid förändringar, i affären. Meddelade mig när köparen signerat kontraktet fast timmen blev sen. Väldigt mån om mig som kund. En bra upplevelse. Blev rekomenderad Orhan och jag rekommenderar honom vamt

Svar från Orhan Aydin

Tack Angelie, Tack för förtroendet!

Abhishek S
Odenslunda

Orhan was very accommodative & always helped in clarifying the questions regarding the property. He was very responsive over SMS/Call & tried to bring as much transparency as possible. Orhan was fair to both side (seller & buyer) and did his best to get best negotiated deal which worked for both the parties.

Svar från Orhan Aydin

Thank you sir! Thank you for the feedback

David J
Runby

Vi valde Orhan då han gav oss ett väldigt öppet och ärligt intryck och det levde han upp till. Vi hade behov av att sälja vår lägenhet snabbt men hade en lägsta nivå vi inte var beredda att röra oss under och Orhan lyckades ordna det åt oss väldigt snabbt och utan att vi behövde känna oss pressade att ta skambud. Extra positivt var att Orhan var villig att ta all kommunikation med mig och min fru på engelska, då min fru inte talar svenska - Det uppskattades väldigt mycket och gjorde att allt känndes väldigt transparent för oss bägge.

Svar från Orhan Aydin

Tack David! Tack för det fina omdömet och till förtroendet.

Susanna A
Runby

Träffade Orhan vid flera visningar och vi hade frekvent kontakt under mitt bostadsletande. Det slutade även med att jag köpte en bostad som han förmedlade. Jag upplever Orhan som lyhörd, kommunikativ och engagerad.

Dennis S
Centrala Väsby

Väldigt bra och kunnig. Affären gick väldigt fort.

Nasim N
Bollstanäs

Han är smart och professionella.

Petrus S
Centrala Väsby

Orhan är en riktig stjärna och levererar alltid utifrån kundens behov!

Sony S
Centrala Väsby

He is very friendly, he made us feel comfortable and he answered all our queries very paitently. He explained everything very clearly which actually helped us to take quick decision without any hesitation!

Hector Eduardo Q
Centrala Väsby

Mycket bra bemötande kände mig trygg duktigt ,trevlig och proffsig mäklare. Lyckades sälja min bostad trots tufft läget

Payman A
Runby

Jag blev otroligt väl bemött av Orhan och är otroligt nöjd med den service jag fick från Orhan Aydin. Från första kontakt till avslutad affär visade han en imponerande nivå av professionalism och engagemang. Han var alltid tillgänglig för att besvara mina frågor och gav mig regelbundna uppdateringar under hela processen. Med hans kunniga vägledning lyckades vi uppnå våra mål och genomföra en framgångsrik försäljning. Jag uppskattar hans förståelse för våra specifika behov och hans vänliga, samarbetsvilliga inställning. Jag...

Tanjila A
Runby

This is our 3rd time business with him. Professional, he knows his job. Communicative and good dealer.

Olivia O
Sålde sitt hus med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Runby

Jag är nöjd med Orhan insats.Han är aktiv och driven ,tillgänglig för alla frågor och jag har känt mig trygg genom hela affären . Tack Orhan!!

Alexandru A
Runby

Mycket erfaren, professionell och tålmodig. All in one!

Iris L

Mycket bra 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Svar från Karin Sökare

Tack😊. Många vändor för att få formalian med god man att landa men nu är allt på plats och lägenheten såld. Känns bra att kunnat hjälpt dig och din mor🙏