Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Björkvallatorg 5-7, 19477 Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 728 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• 2019-01-16

Fatih Ö skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har köpt en bostad och jag blev bra bemött fantastiskt bra mäklare kan även rekommendera mina vänner att kontakta Orhan Aydin Läs mer
  • 2019-01-16

Matilda Kristina T skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt tillmötesgående, alltid glad och trevlig och ville hela tiden göra båda parter nöjda.
    Det var extremt viktigt för honom att alla gick därifrån med en positiv upplevelse.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-01-14

Lars A skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Försäljning av bostadsrätt.
    Trevligt och professionellt bemötande.

Kanon! Läs mer
  • 2019-01-14

Gabriel K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra och kunnig mäklare som verkligen känner till Upplands Väsby kommun.

Jobbar dygnet runt för att få objekten sålda. Läs mer
  • 2019-01-07

Johanna M skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag köpte en 4:a på herrgårdsvägen 13 I Upplands Väsby.
    Lars har skött affären på ett utomordentligt sätt och jag har blivit mycket väl bemött.
    Vid nytt köp av bostad kommer jag gladeligen anlita Lars. Läs mer
  • 2019-01-02

Kenneth H skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi har bara gott att säga om Orhans insats vid vårt lägenhetsköp. Snabb att svara, utförlig och noggrann, trevlig och mån om sina kunder. En mäklare vi verkligen kan rekommendera! Läs mer
  • 2018-12-28

Emelie Hahne H skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    generella intrycket från min sida var bra men kan tycka att han inte var enastående Läs mer
  • 2018-12-25

Karin J skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    test !!! skrev ett långt brev som inte verkar ha gått iväg ??? Läs mer
  • 2018-12-19

Amin M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hej
    Vi har köpt en 3a lgh
    Det är fint och centralt läge
    Med hjälp av Kristina Guven
    Hon är smart och hjälpsam
    Mvh Amin M Läs mer
  • Torsten A

2018-12-17

Torsten A skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En ärlig mäklare som stöder både säljare och köpare, mycket bra att ha att göra med som köpare. Vi har köpt en lägenhet som Linus mäklade. Läs mer
  • 2018-12-07

Axel Magnus B skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hjälpte oss att sälja villan.
    Trevlig och kunnig och VÄLDIGT engagerad under hela processen. Läs mer
  • 2018-12-07

Eva-Stina Margareta Å skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2 rum och kök
    Av mäklaren blev jag bemött med vänlighet och förståelse för min okunskap när det gäller försäljning av fastigheter.
    Min mäklare förklarade hur allt skulle gå till på ett mycket lugnt och trevligt sätt.
    Mäklaren och jag kom överens om hur försäljningen skulle gå till ,
    eftersom jag ville ha en snabb försäljning så uppfylldes den önskan.
    Det blev en positiv upplevelse, försäljningen gick snabbt och bra .
    mycket nöjd över detta Läs mer
  • 2018-12-05

Seyyed Mohammad D skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan aydin mycket bra mäklare och mycket duktig roligt att samarbeta med. Läs mer
  • 2018-12-04

Kenji T skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag och min fru köpte vår första bostadsrätt via Fastighetsbyrån Upplands Väsby. Vi kollade upp termer, regler och tillvägagångssätt så gott vi kunde, men det fanns fortfarande frågetecken.

Lars var ovärderlig för att fylla in gapen.
    Han tog oss steg för steg igenom köpprocessen med ett trevlig leende. Han var tillgänglig för kontakt när det behövdes under hela förloppet och erbjöds sig att bli kontaktat vid andra frågor strax efter inflyttningen.

VI skulle varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Upplands Väsby! Läs mer
  • 2018-12-01

Bengt Erik O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars sålde vårt radhus i Upplands Väsby. Han motsvarade våra förväntningar med råge och skötte allt på ett engagerat och professionellt sätt. Läs mer
  • 2018-11-26

Jörgen S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Allt funkade snabbt och bra. Lars är kunnig, tydlig, snabb och tillgänglig. Högsta betyg. Läs mer
  • 2018-11-23

Hjördis P skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsigt Med beröm godkänt Läs mer
  • 2018-11-22

Björn R skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsigt utfört, väldigt nöjda med Lars som mäklare! Läs mer
  • 2018-11-22

Ann-Charlott N skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En dedikerad mäklare och trevlig person. Bra kontakt från start till slut (Såld). Läs mer
  • 2018-11-21

Boel Sofie Elisabet C skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars’ professionella och förtroendeskapande sätt att arbeta bidrog till att vi kunde sälja vårt hus snabbt och smidigt, trots en lite mer avvaktande marknad. Vi ger honom de varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-11-19

Nicole R skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    proffesionell, trevlig och snabb med återkoppling.

Mycket nöjd med mitt val av mäklare.

Även varit på hans visningar innan köpet av vår bostad. Lars var den mäklaren som hade koll på allt, var i tid och hade alltid ett glatt humör.

Därav var vårt val av mäklare enkelt. Läs mer
  • 2018-11-18

Sandra E skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi är nöjda med Kristinas engagemang och kunskap för lokala marknaden.
    Vi rekommenderar Kristina varmt! Läs mer
  • 2018-11-16

Johan J skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Snabb, korrekt, informativ. Rekommenderas å det varmaste! Läs mer
  • 2018-11-11

Mustazar I skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    I bought an apartment in Upplands väsby. Lars Steneryd, who was my broker, is very nice person and very professional. Everything went well and fast.I am 100% satisfied.

I recommend Fastighetsbyrån Upplands Väsby real estate agency, whether you intend to sell or buy. Läs mer
  • Torsten A

2018-11-08

Torsten A skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi sålde en villa och Harun jobbade hårt trots att marknaden var sisådär och hittade en köpare. Läs mer
  • 2018-11-02

Henrik F skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Personlig och professionell mäklare som kan området väldigt bra.
    Bra råd och tips om hur vi borde göra och Linus ordnade en snabb affär. Läs mer
  • 2018-11-01

Daisy W skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina Guven
    Sålde min lägenhet snabbt enkelt och utan bekymmer Läs mer
  • 2018-10-31

Veira H skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpt villa i upplands väsby.
    Bra kontakt med mäklare! Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • 2018-10-31

Lena J skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi har sålt ett radhus.
    Bra bemötande, kunnig och ansvarsfull.
    Bra återkoppling som vi uppskattar.
    Våra förväntningar blev uppfyllda och vi är mycket nöjda Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • 2018-10-12

Adam B skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har sålt en 3:a i Upplands Väsby via Harun på fastighetsbyrån. Harun var från dag 1 väldigt målmedveten och hjälpsam med allt som rörde försäljningen. Vi är nöjda då vi nådde vår värdering vid försäljningen samt att Harun hjälpte oss få till en liten försenad inflytt. Läs mer
  • 2018-10-10

Charlie L skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpt en lägenhet. Han hade ett väldigt bra bemöttande och var alltid glad och positiv. vart lite struligt med oss men han ringde alltid upp och hjälpte oss på vägen om det var nåt som saknades eller behövdes fixas. Jag känner mig nöjd Läs mer
  • 2018-10-05

Abed A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Flexibel
    Lätt att komma i kontakt med
    Trevlig Läs mer
  • 2018-10-03

Roger Z skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hej!
    Vi har sålt ett Brf radhus.
    Vi är jättenöjda med Fastighetsbyrån och Linus Söderberg.
    Han är trevlig och kunnig. Vi tycker också att han gav oss rätt förhoppningar om både pris och tidplan.
    Vi rekommenderar gärna andra att kontakta honom. Läs mer
  • 2018-10-03

Mikael O skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra och jordnära beteende och bemötande. Läs mer
  • 2018-10-01

Samer B skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    duktig, uppmärksam, strukturerad. bra säljare. trevlig,
    Linus såg till att köpet gick smidigt till. Läs mer
  • 2018-09-25

Agneta P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi köpte hus via Lars i våras. Rak och tydlig kommunikation genom hela processen precis vad vi önskat, en affär utan krångel. Vi upplevde Lars som en lyhörd, lättsam, kompetent mäklare som besitter kunskap om bostadsmarknaden i Upplands Väsby kommun. Läs mer
    2018-09-28 Lars S svarar Agneta P
    Hej Agneta!

Tack för din rekommendation. Jag delar helt din mening om hur en bostadsaffär ska gå till, och det var ett nöje att ha med er att göra i denna bostadsaffär.

• 2018-09-24

Siv Ingrid Ä skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    sålt parhus vi blev bra bemötta.Våra förväntningar var att få det pris vi hade begärt Lars jobbade bra på det. Allt gick bra och fort. Läs mer
    2018-09-28 Lars S svarar Siv Ingrid Ä
    Hej Siv!

Vad roligt att ni är så nöjda med mitt arbete. Lycka till nu i er nya bostad och hör av er om det är något mer jag kan hjälpa er med.

Maud W skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi valde Harun som mäklare då han redan vid första mötet var extremt förtroendegivande, självsäker och målmedveten. Han hjälpte oss med att sälja vår bostad men också att hitta rätt bostad som han lovade. Vi är idag mycket nöjda med både försäljningen av vår bostad men även vår nya bostad som passar oss perfekt utefter våra behov. Han har hjälpt oss igenom hela processen och allt funkade utmärkt! Rekommenderar Harun till alla då han vet vad han håller på med! Läs mer

Mats K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är trevlig och kunnig, bra hantering vid kontraktskrivandet man kände då lugn att allt var under kontroll. Det som inte var bra var försäljningspriset och på oredan vid visningarna sedan delgav han spekulanter info om att vi hade tidspress vilket gjorde att de sänkte budet! Marknaden var lite svag i våras men vårt hus drabbades prismässigt väldigt mycket jämfört med andra hus. Läs mer
    2018-09-28 Lars S svarar Mats K
    Hej Mats, jag tackar för din positiva feedback och vill bara bemöta din negativa feedback med några motargument.

För det första delar jag inte din mening att ert "hus drabbades prismässigt väldigt mycket jämfört med andra hus". Ert hus såldes för det 4:e högsta priset i hela Upplands Väsby hittills under 2018. Det andra högsta priset i Bollstanäs under samma period. Flera husförsäljningar i Bollstanäs gick igenom precis samma prispress som ni gjorde under den perioden vi sålde. Lyckligtvis köper man och säljer i samma marknad, så det är sannolikt att ni även gjorde en mer fördelaktig bostadsaffär med det ni köpte än vad ni hade gjort i en uppåtgående marknad.

Angående oredan på visningen kan jag inte annat än beklaga - att det sker skadegörelse på visning är mycket ovanligt och något jag aldrig fått erfara innan eller efter er visning.

Angående att jag har delgett spekulanter att ni hade tidspress är inte korrekt, snarare tvärtom. Jag har delgett spekulanterna att ni är i en situation där ni "inte är i behov av att sälja" utan att ni kunde vänta till efter sommaren med att sälja för att få "rätt pris". Något som vi även diskuterade i samband med att vi avslutade och skrev kontrakt (om vi skulle sälja eller vänta).

Det stämmer dock att det fanns en köpare som i ett tidigt skede la ett bud, började vela om de verkligen ville köpa huset, sänkte sitt bud och till slut hoppade av. Det hade ingenting att göra med vad jag sagt eller inte sagt.

Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad och välkommen tillbaka om ni behöver min hjälp igen!

Eduardo T skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är en jätte trevlig och underbar kille, duktig och hjälpsam, tusen Tack Lars för din hjälp att köpa vår fin trea. Läs mer
    2018-09-28 Lars S svarar Eduardo T
    Hej Eduardo!

Tack så mycket för er fina rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!

• 2018-09-14

Maud W skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jätteduktig!
    Informationsrik!
    Professionell!
    Begåvad!
    Renommerar honom till alla.
    Lyhörd!
    Ödmjuk!
    Stort hjärta! Läs mer
  • 2018-09-13

Marie N skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag köpte en lägenhet på Central vägen 18 i Upplands Väsby. Kristina var en toppen mäklare från början till slut. Mycket nöjd! Rekommenderar henne varmt! Läs mer

Sandra R skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte en 3a i smedby, bemöte mig väldigt trevligt , hade sten koll på området och fastigheten om han inte visste nånting då fixade han det strax dagen efter. Läs mer

Roland F skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra fungerande samarbete jag är mycket nöjd Läs mer

Fredrik M skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Det här är en helt magisk mäklare. Tålmodig, affärsmässiga och strukturerad. Önskar alla hade möjlighet att använda Lars. Läs mer
    2018-10-05 Lars S svarar Fredrik M
    Hej Fredrik

Tack för din underbara rekommendation. Fantastiska kunder att ha att göra med.

Gabriella B skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålde ett bostadsrättsradhus med hjälp av Linus. Linus är professionell, tillgänglig och oerhört kunnig. Läs mer
  • 2018-09-11

Lina A skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålde en 2:a när alla andra skulle också skulle sälja. Samarbetade med sina kollegor så att köpare som tittat på andra objekt även kom till mina visningar. Trodde aldrig den skulle bli såld- men delgivits fort till slut! Läs mer
  • Christer H

2018-09-06

Christer H skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bostadsrätt i Upplands Väsby. 4 rok. 102 kvm.
    Kristina fungerade utmärkt - duktig på löpande återkoppling.
    Priset vi fick var nog bra - men lägre än vi förväntade. Men det hade mer med marknaden att göra än med Kristina.
    Totalt sett är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Ananya W

2018-09-06

Ananya W skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina har sålt vår lägenhet, var lyhörd under hela uppdraget, svarade fort på frågor då dom dök upp. Rekommenderar hennes tjänster. Läs mer
  • 2018-09-04

Are M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålt bostad med hjälp av Kristina. Hon är lugn, proffsig, tydlig, lätt att nå. Affären gick snabbt och smärtfritt. Jag kan verkligen rekommendera Kristina. Läs mer

Björkvallatorget 5, 194 76 Upplands väsby