Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Björkvallatorg 5-7, 19477 Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 789 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• 2019-06-14

Kate Birgitta Henriette T skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålt större villa.
    Helt ok bemött.
    Rak och ärlig. Lars levde upp till detta.
    Köper och säljer gärna via Lars igen ! Läs mer

Sigvard R skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars har hjälpt oss att sälja vår stora villa i Runby, Upplands Väsby. Vi valde honom för att han har bra lokalkännedom och ett tra trackrecord från försäljning av stora villor i området. Lars har helt motsvarat vära förväntningar. Vi är helt nöjda med hans insats och kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Helena C skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte ett bostadsrätts radhus.
    Superproffsig bemötande o hjälpte till med allt som behövdes!
    Från att jag satte foten i radhuset till att nycklarna överlämnades har Lars varit en klippa! Läs mer

Martin L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålt och köpt genom Lars, klockren mäklare. Läs mer
  • Alexander C

2019-06-13

Alexander C skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte ett radhus i Väsby utav Lars, och tycker att han gav oss ett riktigt proffsigt bemötande och suverän hjälp med att svara på våra frågor vi hade kring fastigheten. Lars får 10/10 betyg utav mig! Läs mer

Pauline L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi köpte genom Lars. Superkunnig och trevlig. Bara plus! Läs mer
  • 2019-06-10

Parsurama R skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Was very helpful!! Excellent service !!

Thank you!! Läs mer
  • 2019-05-29

Karoline K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En engagerad, ärlig och kompetent mäklare. Även en vänlig person som ger gott intryck. Lars har varit ett väldigt bra stöd i hela säljprocessen, alltid varit lätt att nå och har svarat på alla frågor jag haft. Jag har varit trygg med att följa hans råd, vilket har resulterat i en väldigt smidig försäljning. Jag kan varmt rekommendera er att anlita Lars. Läs mer
  • Walid A

2019-05-29

Walid A skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Harun Erdal trevlig lättillgängligt mycket respekt ja gärna Rekommendera till andra att behandla Läs mer
  • 2019-05-29

Muhammad Rashid K skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte hem i upplands Väsby genom Kristina Guven på Fastighetsbyrån. Mötte med Kristina som mäklare under visningen dag till hus. Övergripande bra erfarenhet och satified med affären via Fastighetsbyrån. Allt var mycket smidigt från första kontraktet för att få nycklar. Jag rekommenderar Kristina eftersom hon är bra i kommunikation och snabbt att svara på meddelanden och e-postmeddelanden. Läs mer
    Kristina G gillar detta
  • 2019-05-27

Jenny M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tycker mäklaren var jätte duktig, informativ och väldigt tillgänglig. Bara positivt från början till slut. Läs mer
    Kristina G gillar detta
  • 2019-05-25

Gerd J skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har sålt en bostadsrätt 129.5 kvm
    Blev bemött på ett trevligt och förtroendegivande sätt, tät kontakt från mäklaren vad som hände, han gjorde vad han kunde för att jag och min sambo skulle bli nöjda.
    Försäljningen upplevdes bra, så jag kan rekommendera Harun Erdal på det varmaste.

Gerd Johansson Läs mer
  • 2019-05-25

My B skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsig, målinriktad och ärlig hela vägen. Kunde inte fått ett bättre bemötande! Läs mer
  • 2019-05-24

Theuri N skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han hjälpte mig sälja en bostad snabbt. Var öppen och ärlig med hur han planerade att få lägenheten såld. Läs mer
  • 2019-05-18

Helen L skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpt en mindre lgh.
    Bra bemötande.
    Bra, lyhörd och engagerad mäklaren Kristina Guven.
    Hade inga förväntningar, och var väldigt nöjd med Kristina Guven.
    Kristina Guven är engagerad, lyhörd, lätt att få tag på samtlättattprata med. Toppen mäklare. Läs mer
  • 2019-05-14

Izabella Margareta F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Gav otydlig och i vissa fall också felaktig information. Kom alldeles för sent till kontraktsskrivningen och meddelade tio minuter innan mötet för tillträde att han inte skulle medverka. Ingen vidare upplevelse. Läs mer
    2019-05-14 LARS S svarar Izabella Margareta F
    Hej Izabella, tack för din feedback. Jag talade precis med din sambo. Vi försökte reda ut otydligheterna och felaktigheterna med ett visst resultat.. Ibland blir tider och omständigheter i det här jobbet inte riktigt som man tänkt sig, i detta fall min planering (uppenbarligen). Jag ber om ursäkt för mitt agerande och tar till mig din feedback.

Jag hörde av din sambo att det fanns en hel del missnöje med annat än det som berör mitt jobb (städning, tömning etc). Jag vill visa på god vilja och vill hjälpa er så långt det går. Hör därför av er om det är något jag kan erbjuda i det här läget.
  • 2019-05-13

Emma H skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lägenhet/radhus
    Väldigt trevlig mäklare, tillmötesgående å gjorde sitt yttersta.
    Vi köpte även av honom och kände redan då att han var kunnig och väldigt lugn. Läs mer
  • 2019-05-12

Louise J skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålde min lilla 1:a i Upplands Väsby genom Kristina. En varm och trevlig tjej som bemött mig mycket väl. Det enda jag känner mig missnöjd med är bedömningen av utgångspriset. Ett för högt utgångspris som vi tillslut behövde sänka vilket resulterade i att mitt framtida boende hamnar i en lägre prisklass än vad jag tänkt från början. Men annars är jag nöjd! Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • 2019-05-10

Markku Tapani K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    han hörde vad jag ville.
    och jobbade efter det. Läs mer
  • 2019-04-30

Hans B skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bostadsrätt
    Noggrann och kunnig
    Besiktning och genomgång av lägenheten, innan inflyttning, gjordes ej. Säljaren hade inte tid, varför flera frågeställningar dök upp efter inflyttning. Detta var inte bra Läs mer
  • 2019-04-15

Benar F skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jätte trevlig! Det känns som om man har känt varandra länge när man pratar med honom. Han har gett oss bra tips och råd kring försäljningen på vår bostad.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-12

Beri J skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Fullföljde inte det som avtalats mellan mig som kund och han som mäklare. Inte noggrann i sitt arbete och tillgodosedda inte kundens behov Läs mer
  • 2019-04-10

Ellen Alma Linnéa F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag köpte min först lägenhet av Lars och var så imponerad och nöjd att jag självklart valde att höra av mig till honom när det blev dags att köpa större. Lars är otroligt lyhörd och hjälpte oss att hitta och köpa vår drömbostad! Givetvis var det också Lars som sålde vår lägenhet när det var dags att sälja. Vi har träffat honom både som köpare och säljare och är lika nöjda i båda rollerna. Lars jobbar hårt för att alla parter i en affär ska bli nöjda. Han är ärlig, tydlig, nogrann, trevlig och otroligt engagerad. Om vi någongång flyttar igen är det givet att använda oss av Lars som mäklare! Läs mer
  • Pierre F

2019-04-10

Pierre F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi sålde en väldigt unik lägenhet som var väldigt svår att värdera. I en marknad som är väldigt svår just nu så lyckades Lars inte bara överträffa våra förväntningar med försäljningsvärdet med hästlängder. Han lyssnade också till våra önskemål och hittade ett par köpare som det känns väldigt bra att lämna över våra
    nycklar till.
    Allt handlar dock inte om slutpriset som vi fick utan hela upplevelsen. Lars kommunikation är klanderfri. Han håller tät dialog med nödvändig info, han slösar inte någons tid i onödan.

Kan inte ge Upplands Väsbys bästa mäklare annat än 5 av 5! Läs mer
  • 2019-04-08

Elham S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars Steneryd är punktligt och är alltid tillgänglig. Jag träffade honom när jag visade mitt intresse på en lägenhet i Väsby. Han ställer upp och bryr sig. Allt gick mycket smidig med honom. Jag rekommenderar honom värmt. Läs mer
  • 2019-04-08

Kristina L skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mäklaren var förhandlingsbar gällande arvodet.
    Han skötte försäljningen av min bostadsrätt på ett fullt godkänt sätt.
    En del praktiska saker återstår innan affären är helt avslutad. Men så här långt är jag nöjd.
    Men Harun behöver läsa på vad "Insatsbelopp" betyder i HSB:s ekonomiska information. Jag fick vända mig till en fastighetsförvaltare för att få förklaringen. Läs mer
  • 2019-04-07

Terese L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi både sålde och köpte med Lars som mäklare. Han är lyhörd och engagerad med stor kunskap om området han jobbar i samt för marknaden som den sett ut för oss.
    Alla hans tips för att förbättra säljandet av vår 2a fungerade och vi är jättenöjda med allt jobb han gjort för oss! Läs mer
  • Shahrooz N

2019-04-03

Shahrooz N skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi sålde en etta via Lars Steneryd.

Lars bemötande var vid samtliga tillfällen vi hade kontakt väldigt trevligt och professionellt, utöver det faktum att han alltid var lätt tillgänglig och iderik, så gav han inte upp då det tog 7 månader sälja vår lägenhet (konkurransen var stenhårt med massa nybyggen som hae ställt till det för oss).

I ett läge som många hade kanske gett upp (ja tom vi började och ge upp) så kom han bara på förslag och lösningar på hur vi bör gå tillväga för och nå vårt mål.

Vi hade inga speciella förväntningar på honom då detta var första gången vi hade och göra med honom.
    Nu med facit i hand så är vi supernöjda med hur han skötte allt från början till slut.

Tom efter att vårt samarbete var över så la han hel del tid på och hjälpa oss med och hitta rätt bostad för rätt pris (och då menar vi inte dem bostäder som han ansvarade för, utan generellt).

Alla borde ha en mälklare som Lars Steneryd, nu förstår vi varför han har så bra betyg här på Reco. Vi kommer definitivt och anlita honom igen då vi har köpt en ny bostad. Läs mer
  • 2019-03-28

Jennie O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig och kunnig, proffsigt bemötande. Läs mer
  • Marie P

2019-03-27

Marie P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålde en bostadsrätt och anlitade Lars Steneryd. Kunnig trevlig mäklare med kundens bästa i fokus! Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-03-27

Patrik O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålde en lite större sekelskiftes villa i Folkparksområdet.
    Lars har varit utmärkt som mäklare av detta objekt. Engagerad och med en positiv attityd. Vi fick det vi ville ha trots en tuff marknad.
    Kan varmt rekommendera Lars till andra säljare.

/Patrik Läs mer
  • 2019-03-26

Stefan E skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina är jättebra och duktig som mäklare!
    Ordnar o fixar allt som hon lovar. Läs mer
  • 2019-03-20

Lisa A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi har köpt ett större friköpt radhus av Lars. Han hjälpte oss med det och kunde svara på våra frågor. Han var även tydlig med vad säljaren ville och hur hon resonerade. Han har även funnits där för frågor efter köpet.

Vi har även sålt ett bostadsrättsradhus med hjälp av Lars. Han har hela tiden varit mycket stöttande och lyssnat på våra åsikter. När budgivningen kom igång, var han tydlig med vad han trodde och visste om budgivarna, vilket gjorde att vi kände oss trygga. Vidare har han varit mycket tillmötesgående i allt vi har undrat över.

Jag kan varmt rekommendera Lars Steneryd. Läs mer
  • Fabian Å

2019-03-20

Fabian Å skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig, lyhörd och med ett stort lokalt nätverk! Läs mer
  • 2019-03-17

Pamela Constanza Rodriquez Q skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan var mycket proffsig och kunnig i området och kom med mycket bra svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-03-17

John A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt och proffsigt hela processen. Lars är kunnig och hjälper till på många plan i både köp och försäljning. Läs mer
  • 2019-03-15

Isak K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag och min min fru köpte våran första bostad, då vi scannade hela hemmet efter någonting som vi båda fan iögonfallande så hamnade vi på visningen med Orhan superproffsig och insatt i säljet pratade han väldigt gott om bostaden och förklarande enkelt för oss som var nya på bostadsmarknaden. Vi är supernöjda och skulle rekommendera Orhan till alla. Läs mer
  • 2019-03-12

Heléne G skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Linus håller vad han lovar , han är tydlig och rak, kunnig , håller en uppdaterad, trevlig kommer att anlita honom igen om det behövs, jag kommer även att rekommendera honom Läs mer
  • 2019-03-11

Daniel M skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Otroligt proffsig, flitig och förstående mäklare. Lätt att kommunicera med och svarar alltid snabbt vid frågor och liknande. Läs mer
  • 2019-03-05

Lina I skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars ledde på ett lättförståeligt och proffsigt sätt mötena. Han la fokus på att alla skulle hänga med på mötesstrukturen och fanns tillgänglig för både små och stora frågor genom hela processen.

Lars är öppen, professionell och prestigelös. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-03-05

Josephine A skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Supertrevlig kille med gott självförtroende! Rekommenderar Harun som mäklare :) Läs mer
  • 2019-03-02

Gabriel I skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt bra och trevlig mäklare! Rekomenderar Harun starkt! Läs mer
  • 2019-03-02

Börje L skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Försäljning av bostadsrätt .Mycket engagerad Mäklare som överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-25

Kenneth A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En mycket kunnig och duktig mäklare, man märker att han har gedigen erfarenhet av branschen. Han har många förslag på lösningar för försäljningen.
    Kommer att anlita honom i fortsättningen om jag skulle ha behov av det, kan bara starkt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-02-25

Maria B skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Blev bra bemött. Jag sålde en etagelägenhet. Är svårt för en mäklare att göra något åt en sjunkande marknad. Läs mer
  • 2019-02-20

Ali H skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En riktigt bra person och riktigt bra mäklare och den bästa jag har sett Läs mer
  • 2019-02-19

Cecilia H skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har både köpt och sålt lägenhet, och villa, med Lars som mäklare. Han är oerhört professionell, kompetent och engagerad i dig som kund, oavsett om du ska köpa eller sälja. Man känner sig fullkomligt trygg genom hela processen och han är alltid tillgänglig för frågor och funderingar som dyker upp. Lars lever upp till de förväntningar man har med råge och man blir alltid väldigt trevligt bemött.
    För mig är Lars Steneryd på Fastighetsbyrån det enda och självklara valet om jag ska sälja och köpa ny bostad igen. Läs mer
  • 2019-02-19

Hans Ture M skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Utmärkt arbete av Fastighetsbyrån Lars Steneryd vid försäljning av bostadsrätten. Högsta betyg 10 av 10. Läs mer
  • 2019-02-18

Ali Akbar Y skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har köpt en lägenhet. Hon var trevligt och gav oss bra information. Läs mer
  • 2019-02-18

Mika Jari C skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålt mitt radhus på ett mycket betryggande och professionellt sätt. Hela tiden hållit oss uppdaterade och förklarat de olika möjligheterna och stegen på ett pedagogiskt sätt. Läs mer

Björkvallatorget 5, 194 76 Upplands väsby