Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Björkvallatorg 5-7, 19477 Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 508 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• Fredrik J
    Fredrik J skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig, lugn, förklarade allt tydligt. Rekommenderas starkt.
    2017-02-05 Kristina G svarar Fredrik J
    Tack så mycket för det fina omdömet! Hoppas på fortsatt samarbete framöver. :-)
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra och pålitligt, trevligt bemötande och kunnig mäklare!
  • Christer B
    Christer B skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt bra . Kunnig och trovärfig personal
    2017-02-06 Kristina G svarar Christer B
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det är jättekul att ha er som kunder igen. :) Hoppas på fortsatt samarbete framöver.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag fick ett gott intryck av Lars, både vid visningen och vid efterföljande frågor och avtalsskrivning.
  • Karoline F
    Karoline F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag är jättenöjd med Lars som mäklare. Han är väldigt förtroende givande, vilket man vill ha hos sin mäklare. Man känner sig lugn och vet att han kommer hjälpa en att få en så bra affär som möjligt. Han är även trevlig och snabb på att svara om man har hört av sig angående frågor etc.

Jag kan varmt rekommendera honom till andra.
  • Michael W
    Michael W skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsig, trevlig, påläst. Mycket bra bemötande!
  • Farbod S
    Farbod S skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Duktig mäklare som rekommenderas starkt
  • Kim E
    Kim E skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Otroligt proffsig mäklare som finns till hands hela tiden. Har stort förtroende för Lars och kan starkt rekommendera honom till andra.
  • Sebastian Y
    Sebastian Y skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kan varmt rekommendera Kristina.. Hon sätter verkligen kunden i fokus. Är alltid hjälpsam ser bara lösningar, gör allt för att du som kund skall känna dig trygg. För oss finns det bara en mäklare och det är Kristina Guven.
    2017-01-23 Kristina G svarar Sebastian Y
    Tack så mycket! Jättekul att ha er som kunder! :-))
  • Ilda K
    Ilda K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan är den bästa person både som mäklare och som människa.
    2017-01-29 Orhan A svarar Ilda K
    Tack så mycket för den fina omdömet!
  • Milinka N
    Milinka N skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Rekomenderas till det bästa.
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina var väldigt trevlig och hjälpsam! Hon gjorde allt pappersarbete lättförståeligt och var trygg att ha.
  • Martina S
    Martina S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hon är trevlig och lyhörd, tillgänglig på telefon även kvällstid vilket var bra.
  • Alex K
    Alex K skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina var snäll och hjälpsam.
  • Marie J
    Marie J skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael är vänlig trevlig lugn och informativt. Bra på alla sätt.
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han var proffsig och faktasäker under visningen, tillmötesgående och hjälpsam under budgivningen, tydlig och betryggande under genomgången av kontraktet.
    2017-01-29 Orhan A svarar Jimmy K
    Stort tack för fina omdömet! Gläder mig att ni är nöjda!
  • Anita O
    Anita O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Att möta Lars Steneryd i en fastighetsaffär känns tryggt. Jag uppfattar honom som korrekt, kunnig och meddelsam.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars agerade kvickt och på ett informativt sätt. Precis vad jag som köpare hade förväntat mig i en bostadsaffär. Kunnig och enkel att ha och göra gör att jag gärna anlitar Lars Steneryd som fastighetsmäklare till en kommande försäljning.
  • Hans S
    Hans S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Professionel och lyhörd för mina önskemål. Vänligt bemötande och hela försäljningen har gått väldigt smidigt till. Mycket tack vara Kristinas hjälp.
  • Ann-Louise R
    Ann-Louise R skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Så nöjd med Kristina! Så otrolig hjälpsam och löser problem på ett mycket proffessionelt sätt i alla läge. Hennes sätt att vara skapar lugn i både hos säljare och köpare!
  • Per H
    Per H skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi har upplevt Kristina som en kunnig mäklare. Alltid ett positivt bemötande och alltid varit tillgänglig på telefon.
  • Miltos V
    Miltos V skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har samarbetat med Kristina Guven till både värdering av bostad samt försäljning. Det som gör henne så unik är att hon är väldigt mån om sin kund och säkerställer att kunden får bästa möjliga service. Detta gör att jag personligen känner mig väldigt trygg att sammarbeta men Kristine och har stort förtroende för henne. Jag kan inte tänka mig anlita någon annan än Kristina som min mäklare. Jag kommer därmed fortsätta att anlita Kristina samt rekommendera henne starkt till bekanta och vänner. / Miltos
  • Bo R
    Bo R skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Första kontakten var en lördag då vi ringde för att få besiktningsprotokoll och energibesiktningen, då upplevde vi bemötandet som kort och lite irriterat trots bara frågan om dokumenten då dessa inte var upplagda på hemsidan. Men på visningen och i följande samtal var bemötandet trevligt och professionellt.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Professionellt och mycket kunnigt bemötande under hela försäljningsprocessen.
  • Deniz Ü
    Deniz Ü skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan är proffsig och tillmötesgående, alltid snabb återkoppling och god kommunikation
    2017-01-29 Orhan A svarar Deniz Ü
    Tack så mycket Deniz. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
  • Monica F
    Monica F skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi upplever Orhan som en kunnig och professionell mäklare. Han har bemött oss på ett korrekt och vänligt sätt, då vi har haft honom vid både köp och försäljning. Vi rekommenderar honom gärna!
    2017-01-29 Orhan A svarar Monica F
    Tack Monica & Roger!
    Återigen tack för förtroendet! Det är alltid en ära att både få förmedla bostad åt er och behålla er som köpare!
  • Marie B
    Marie B skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vänligt och proffsigt!
    Tydlig information och snabb affär!
  • Faek N
    Faek N skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi blev väldigt nöjda med hennes sätt att vara. Hon är professionell och verkar ha ett stort hjärta för det hon gör.
  • Jens H
    Jens H skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig på visningen och var påläst och kunde svara på frågor. All kontakt har gått snabbt och effektivt, om han inte själv hade möjlighet hänvisade då till kollega. Även budgivning gick smidigt.
    Vid kontraktskrivning var han tydlig och tog sig tid att gå igenom kontrakt och svara på frågor.
  • Jacqueline A
    Jacqueline A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt nöjda! Nogrann, trevlig och glad.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En rtrevlig mäklare som känner till området bra, kunde svara på alla frågor jag behövde
  • Jasmine J
    Jasmine J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Tycker kontakten varit klar och tydlig! Trevlig och hjälpsam, snabb återkoppling och alltid svarat. Väldigt nöjd!
  • Tommi P
    Tommi P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är proffsig och en mycket trevlig fastighetsmäklare. Rekommenderas!
  • Nafiseh M
    Nafiseh M skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jeg synes at Orhan har vært en veldig flink megler fra start til slutt. Spesielt da han hadde visning på leiligheten jeg har kjøpt, han kunne uten tvil svare på alt jeg hadde spørsmål om, og begrunnet det tydelig. Etter visningen har han også vært til en stor hjelp og hjulpet meg gjennom kjøp av leilighet. Han vil jeg prate med senere når jeg vil kjøpe eller selge bolig! Garantert!! Tusen takk for all hjelpen
  • Micke A
    Micke A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Ohran är och gör det man förväntar sig av en mäklare.
  • L
    L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kan till 100% rekommendera Lars!
  • Moa J
    Moa J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra på att informera, och gör detta i god tid. Sätter in kunnig personal när han själv inte kan närvara, utan att det blir rörigt. Trevligt att prata med.
  • Mailn J
    Mailn J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig mäklare som kändes påläst om lägenhet, område och förening. Kunde svara på alla våra frågor. Rekommenderas!
  • Shann A
    Shann A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Super nöjd med hela affären, från början till slut! :)
  • Lena H
    Lena H skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars har varit en klippa i vår försäljning av huset. Alltid positiv och glad och inga problem har varit för stora. Han har hela tiden haft vårt bästa för ögonen och hela tiden kollat av med oss att vi har förstått processen och varit nöjda. En toppenmäklare med andra ord!
    Tack Lars för allt!
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han är tydlig, trevlig och kunnig. Känns tryggt att ha honom som mäklare.
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En mäklare att rekommendera till 100%.
  • Ann-sofi Elisabet G
    Ann-sofi Elisabet G skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vänlig. Svarade i telefon då man ringde. Vet inte vad man kan förvänta sej av en mäklare då jag helt saknar erfarenhet sedan tidigare.
  • Maria B
    Maria B skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig och kunnig mäklare, effektiv.
  • André D
    André D skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt, en så länge mycket väl.
  • Monica W
    Monica W skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket professionell och trevlig
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig, saklig. Korrekt men ändå personlig. Det kändes att Lars kände till området. Han ingav trygghet.
  • Nawzad S
    Nawzad S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig och sakkunnig mäklare
  • Mojdhe Z
    Mojdhe Z skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bästa määklare
    Glad att anlita honom
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldig kunnig och hjälpsam.
    Utan honom hade jag inte hittat och fått köpa min nya lgh.

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby