Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sollentuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 511 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En rtrevlig mäklare som känner till området bra, kunde svara på alla frågor jag behövde
  • Jasmine J
    Jasmine J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Tycker kontakten varit klar och tydlig! Trevlig och hjälpsam, snabb återkoppling och alltid svarat. Väldigt nöjd!
  • Tommi P
    Tommi P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är proffsig och en mycket trevlig fastighetsmäklare. Rekommenderas!
  • Nafiseh M
    Nafiseh M skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jeg synes at Orhan har vært en veldig flink megler fra start til slutt. Spesielt da han hadde visning på leiligheten jeg har kjøpt, han kunne uten tvil svare på alt jeg hadde spørsmål om, og begrunnet det tydelig. Etter visningen har han også vært til en stor hjelp og hjulpet meg gjennom kjøp av leilighet. Han vil jeg prate med senere når jeg vil kjøpe eller selge bolig! Garantert!! Tusen takk for all hjelpen
  • Micke A
    Micke A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Ohran är och gör det man förväntar sig av en mäklare.
  • L
    L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kan till 100% rekommendera Lars!
  • Moa J
    Moa J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra på att informera, och gör detta i god tid. Sätter in kunnig personal när han själv inte kan närvara, utan att det blir rörigt. Trevligt att prata med.
  • Mailn J
    Mailn J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig mäklare som kändes påläst om lägenhet, område och förening. Kunde svara på alla våra frågor. Rekommenderas!
  • Shann A
    Shann A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Super nöjd med hela affären, från början till slut! :)
  • Lena H
    Lena H skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars har varit en klippa i vår försäljning av huset. Alltid positiv och glad och inga problem har varit för stora. Han har hela tiden haft vårt bästa för ögonen och hela tiden kollat av med oss att vi har förstått processen och varit nöjda. En toppenmäklare med andra ord!
    Tack Lars för allt!
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han är tydlig, trevlig och kunnig. Känns tryggt att ha honom som mäklare.
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En mäklare att rekommendera till 100%.
  • Ann-sofi Elisabet G
    Ann-sofi Elisabet G skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vänlig. Svarade i telefon då man ringde. Vet inte vad man kan förvänta sej av en mäklare då jag helt saknar erfarenhet sedan tidigare.
  • Maria B
    Maria B skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig och kunnig mäklare, effektiv.
  • André D
    André D skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt, en så länge mycket väl.
  • Monica W
    Monica W skrev om Jessica Hallgren en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket professionell och trevlig
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig, saklig. Korrekt men ändå personlig. Det kändes att Lars kände till området. Han ingav trygghet.
  • Nawzad S
    Nawzad S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig och sakkunnig mäklare
  • Mojdhe Z
    Mojdhe Z skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bästa määklare
    Glad att anlita honom
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldig kunnig och hjälpsam.
    Utan honom hade jag inte hittat och fått köpa min nya lgh.
  • Inga-britt S
    Inga-britt S skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan Aydin, är en lyssnande och väldigt kunnig mäklare. Han har ett mjukt och väldigt behagligt sätt, är lugn och tar sig tid att följa upp de önskemål som vi som kund uppskattat stort. Hans fina bemötande kan vi varmt rekommendera till kommande kunder.
    Vi önskar honom all lycka till i framtiden i hans roll som mäklare eller annan yrkesroll som han galant skulle klara.
  • Mustafa A
    Mustafa A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han var väldigt duktig, hjälpsam samt seriös
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han gör ett jättebra jobb! Han förklarar ordentligt, återkopplar och noggrann.
  • Wasim F
    Wasim F skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan är jätte duktig mäklare som kan sitt jobb
  • Anton V
    Anton V skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket bra. Kunnig. Trevlig. Allt gick smidigt, dock var det mitt första lägenhetsköp men allt kändes bra.
  • Hulda Ö
    Hulda Ö skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina Guven har gjort utmärkt jobb med försäljning av vår lgnh. Kan varmt rekommendera henne som mäklare ...
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsigt utfört precis som våra tidigare uppdrag med Orhan.
    Mycket nöjda
    2016-10-23 Orhan A svarar Daniel F
    Tack så mycket Daniel för ert fina omdöme. Det var ett nöje att få hjälpa er vid försäljningen av ert hus. Hoppas på ett fortsatt gott samarbete och att ni hör av er vid eventuella frågor i den fortsatta processen.

Orhan Aydin
  • Bo K
    Bo K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi är definitivt mycket nöjda.
    2016-10-10 Lars S svarar Bo K
    Tack så mycket Bosse för ert fina omdöme. Det var ett nöje att få hjälpa er vid försäljningen av ert radhus. Hoppas på ett fortsatt gott samarbete och att ni hör av er vid eventuella frågor i den fortsatta processen.

• Ulla W
    Ulla W skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Fick från första mötet utförlig information hur hela försäljningen skulle genomföras. Allt kändes genomtänkt och tryggt. Sen har det rullat på utan några problem. Är förvånad över hur snabbt allt genomförts och är mycket nöjd med Kristinas arbete.
  • Carl G
    Carl G skrev om Jessica Hallgren en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt bra och trevlig. Ordnade allt och gjorde det lätt för oss.
  • Lena H
    Lena H skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra påläst igenkännande och ordningsam. Allt som krävs av en mäklare med intresse för sitt yrke.
  • Artak M
    Artak M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Duktig mäklare som får köpet att ske smidigt
  • Ann-sofie P
    Ann-sofie P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag fick ett trevligt bemötande från första stund och min upplevelse är över förväntan. Vi har fått ett mycket bra stöd genom hela försäljningen av vår fastighet.
    2016-10-10 Lars S svarar Ann-sofie P
    Tack så mycket Ann-Sofie för ert fina omdöme. Jag är väldigt glad att du tyckte att upplevelsen var över förväntan, jag tycker det har varit väldigt roligt att få hjälpa till vid försäljningen av er villa. Hoppas på ett fortsatt gott samarbete och att ni hör av er vid eventuella frågor i den fortsatta processen.

• Rebecka T
    Rebecka T skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Steneryd agerade bra under hela processen. Bra på att söka svar på ens frågor och lyhörd för vad för önskemål vi som köpare hade.
    Bättre återkoppling efter signing skulle vara önskvärt
    2016-10-10 Lars S svarar Rebecka T
    Tack för bra feedback vid köp av er lägenhet Rebecka! Jag uppskattar verkligen er ärlighet och hoppas på att ta lärdom och göra bättre ifrån mig under den fortsatta processen.

• Emma H
    Emma H skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag är mycket nöjd med servicen från Fastighetsbyrån. Mäklare Katarina Guven var trevlig, behjälplig och flexibel.
  • Mariann S
    Mariann S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har på ett snabbt och bra sätt sålt både hus och lägenhet och till ett mycket bra pris. Jag uppfattar att han har ansträngt sig för att det ska bli bra. Han har också varit lätt att ha kontakt med och gett bra svar och bra råd i en situation som var besvärlig. Har alltid ringt upp så fort han kunnat om han inte varit anträffbar på telefon.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra, trevlig, proffsig aggressiv vid rätt tillfälle och fick till ett riktigt bra pris!
  • Nasrin A
    Nasrin A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han var en av dem bästa mäklaren som jag har träffats , han är kunnig och väldigt bra person både genom sitt arbete och att hjälpa sina kunder på ett rättvis sätt. Jag rekommenderar han till alla som jag känner .
  • Ann-sofie T
    Ann-sofie T skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig och kunnig. Kan verkligen rekommendera honom till mina bekanta.
  • Johan C
    Johan C skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    .....................................................................................
  • Cristian D
    Cristian D skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra jobbat. Snabba svar. Bra bemötande. Väldigt proffesionellt.
  • Ingrid Å
    Ingrid Å skrev om Jessica Hallgren en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffessionell, öppen, lyhörd, mån att hjälpa både säljare och köpare för en bra affär.
  • Jan B
    Jan B skrev om Jessica Hallgren en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    vi uppfattar Jessica hallgren som en mycket kompetent person . dessutom är hon alltid glad , serviceminded och med stor energi har hon alltid ställt upp och dessutom med stort tålamod svarat på våra frågor.
  • Erik L
    Erik L skrev om Jessica Hallgren en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jessica skötte försäljningen på ett mycket bra och proffsigt sätt. Hon var väldig engagerad från start till mål och hade väldigt bra koll på bomarknaden och vad slutpriset kunde tänkas bli. Kändes tryggt och försäljningen av min bostad gick smidigt och enkelt.
  • Zahid H
    Zahid H skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket bra och seriös mäklare som man kan lita på.
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Jessica Hallgren en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hon är trevlig och kunnig- mycket hjälpsam och ordnar det mesta på bästa sätt-
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Korrekt och professionellt bemötande. Effektiv och lyckad försäljning. Rekommenderas!
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Att få känna sig speciell är inte alla förunnat men Orhan gör det. Trevligt bemötande, serviceminded ja allt man kan önska av en mäklare. Det är ju därför vi återkommer till honom!! EN RIKTIG PÄRLA, var rädd om honom.
  • Sarah C
    Sarah C skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Otroligt trevlig och postitiv. Väldigt hjälpsam och tydlig på att förklara.
    Fick bra kontakt från första mötet och hon har alltid funnits där.
    Kunnig på sitt jobb och lätt att lita på.

Tacksam för att hon var min mäklare.
  • Ann B
    Ann B skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi är mycket nöjda med Lars. Jag träffade honom på en visning och berättade om vad vi var ute efter för typ av objekt och jag ställde frågor om områden och priser etc och tycker att jag fick förtroendeingivande svar. Han kontaktade mig sedan med tips på det objekt som vi sedan köpte, så han hade läst våra behov rätt. Han skötte både visning och administrationen efteråt med hög servicenivå och var förtroende ingivande.

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby