Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Björkvallatorg 5-7, 19477 Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 518 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• Therese W
    Therese W skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Ambitiös, pålitlig och kunnig.
  • Martin J
    Martin J skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina har haft mycket bra och professionellt bemötande med väldigt stor tillgänglighet.
    2017-03-13 Kristina G svarar Martin J
    Tack så mycket! Det har varit jättekul att få förmedla er bostad!
  • Anders S
    Anders S skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Ett bra, korrekt och personligt bemötande, kryddat med humor och värme.
    2017-03-13 Mikael T svarar Anders S
    Tack Anders! Kul att träffa er!
  • Joel S
    Joel S skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tycker att jag fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Mikael.
    2017-03-13 Mikael T svarar Joel S
    Tack Joel! Kul att träffa er! Hoppas att du ska trivas! Hjärtligt välkommen framöver!
  • Aliev Y
    Aliev Y skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt bemötande. Kan lätt rekommendera honom.
    2017-03-13 Mikael T svarar Aliev Y
    Tack Aliev! Kul att träffa er! Hoppas att ni ska trivas! Hjärtligt välkomna framöver!
  • Fransisca Y
    Fransisca Y skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Christina hade gjort en bra bedömning på bostadsvärdet. Hon gav bra råd. Hon engagerade sig väldigt bra från början till försäljningen. Förmedlade bra våra önskemål till köparen (inträddesdatum). Vi fick uppdatering av vad som händer.
    2017-03-13 Kristina G svarar Fransisca Y
    Tack så jättemycket för det fina omdömet. Det har varit jättekul att få hjälpa er.
  • Gun-britt E
    Gun-britt E skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har inte träffat honom, min son har gjort det. Jag har bara pratat med honom via telefonen, han verkar helt ok.
    2017-03-13 Mikael T svarar Gun-britt E
    Hej Gun-Britt! Nej, vi har ju inte setts ännu, mer än lite kort på Facetime. Hoppas att du tyckte att det var bra att jag ordnade så att du kunde köpa en lägenhet utan att vara här, snabbt och smidigt och känner att jag finns här för dig på telefon och per mail tills vi ses! Hoppas att du ska trivas! Hjärtligt välkommen till kontoret på en kaffe sen efter inflytt!
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael Thylander är engagerad, kunnig och driven. Han är långt från mäklarstereotypen och vi är mycket nöjda med allt från start till slut.
    2017-03-13 Mikael T svarar Suzanne H
    Tack Suzanne! Kul att samarbeta med er och att träffa er! Hjärtligt välkomna!
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lyhörd och trevlig!
    Mikael inger ett lugn och är tryggt i sin roll som mäklare samt förmedlar detta till såväl säljare som köpare. Från första kontakt med Mikael har han varit enkel och smidig att samarbeta med vilket uppskattas och värderas högt!
    2017-03-13 Mikael T svarar Sofie A
    Tack Sofie! Kul att samarbeta med dig och att träffa dig! Hjärtligt välkommen!
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig och bra vägledning genom köpprocessen
    2017-03-13 Mikael T svarar Christoffer E
    Tack Christoffer! Kul att träffas! Hoppas att du ska trivas! Hjärtligt välkommen framöver!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig, lugn, förklarade allt tydligt. Rekommenderas starkt.
    2017-02-05 Kristina G svarar Fredrik J
    Tack så mycket för det fina omdömet! Hoppas på fortsatt samarbete framöver. :-)
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra och pålitligt, trevligt bemötande och kunnig mäklare!
    2017-03-14 Lars S svarar Camilla S
    Hej Camilla! Tack så mycket för dina härliga ord. Ni har varit väldigt trevliga att ha och göra med under processen och jag hoppas på ett fortsatt gott samarbete samt önskar er lycka till i ert nyinköpta hus!
  • Christer B
    Christer B skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt bra . Kunnig och trovärfig personal
    2017-02-06 Kristina G svarar Christer B
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det är jättekul att ha er som kunder igen. :) Hoppas på fortsatt samarbete framöver.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag fick ett gott intryck av Lars, både vid visningen och vid efterföljande frågor och avtalsskrivning.
    2017-03-14 Lars S svarar Henrik G
    Hej Henrik! Tack så mycket för det fina omdömet. Ni har varit väldigt trevliga att ha och göra med under processen och jag hoppas på ett fortsatt gott samarbete samt önskar er lycka till i ert nyinköpta hus!
  • Karoline F
    Karoline F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag är jättenöjd med Lars som mäklare. Han är väldigt förtroende givande, vilket man vill ha hos sin mäklare. Man känner sig lugn och vet att han kommer hjälpa en att få en så bra affär som möjligt. Han är även trevlig och snabb på att svara om man har hört av sig angående frågor etc.

Jag kan varmt rekommendera honom till andra.
    2017-03-14 Lars S svarar Karoline F
    Hej Karoline! Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete och vårt samarbete, jag känner precis samma sak. Du har ju fått vara med om processen både som köpare och säljare, riktigt kul. Jag uppskattar alla dina rekommendationer och hoppas vi hörs/ses igen! Ta hand om dig och lycka till i framtiden.
  • Michael W
    Michael W skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsig, trevlig, påläst. Mycket bra bemötande!
    2017-03-14 Lars S svarar Michael W
    Hej Michael! Tack för dina fina ord. Det har varit riktigt kul att hjälpa dig med din nya bostad och jag hoppas att du vänder dig till mig om du vill ha fortsatt hjälp med bostadsfrågor. Önskar dig lycka till!
  • Farbod S
    Farbod S skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Duktig mäklare som rekommenderas starkt
  • Kim E
    Kim E skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Otroligt proffsig mäklare som finns till hands hela tiden. Har stort förtroende för Lars och kan starkt rekommendera honom till andra.
  • Sebastian Y
    Sebastian Y skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kan varmt rekommendera Kristina.. Hon sätter verkligen kunden i fokus. Är alltid hjälpsam ser bara lösningar, gör allt för att du som kund skall känna dig trygg. För oss finns det bara en mäklare och det är Kristina Guven.
    2017-01-23 Kristina G svarar Sebastian Y
    Tack så mycket! Jättekul att ha er som kunder! :-))
  • Ilda K
    Ilda K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan är den bästa person både som mäklare och som människa.
    2017-01-29 Orhan A svarar Ilda K
    Tack så mycket för den fina omdömet!
  • Milinka N
    Milinka N skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Rekomenderas till det bästa.
    2017-03-13 Mikael T svarar Milinka N
    Tack Milinka! Kul att samarbeta med dig och att träffas! Tack för förtroendet! Hjärtligt välkommen!
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina var väldigt trevlig och hjälpsam! Hon gjorde allt pappersarbete lättförståeligt och var trygg att ha.
  • Martina S
    Martina S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hon är trevlig och lyhörd, tillgänglig på telefon även kvällstid vilket var bra.
  • Alex K
    Alex K skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina var snäll och hjälpsam.
  • Marie J
    Marie J skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael är vänlig trevlig lugn och informativt. Bra på alla sätt.
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han var proffsig och faktasäker under visningen, tillmötesgående och hjälpsam under budgivningen, tydlig och betryggande under genomgången av kontraktet.
    2017-01-29 Orhan A svarar Jimmy K
    Stort tack för fina omdömet! Gläder mig att ni är nöjda!
  • Anita O
    Anita O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Att möta Lars Steneryd i en fastighetsaffär känns tryggt. Jag uppfattar honom som korrekt, kunnig och meddelsam.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars agerade kvickt och på ett informativt sätt. Precis vad jag som köpare hade förväntat mig i en bostadsaffär. Kunnig och enkel att ha och göra gör att jag gärna anlitar Lars Steneryd som fastighetsmäklare till en kommande försäljning.
  • Hans S
    Hans S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Professionel och lyhörd för mina önskemål. Vänligt bemötande och hela försäljningen har gått väldigt smidigt till. Mycket tack vara Kristinas hjälp.
  • Ann-Louise R
    Ann-Louise R skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Så nöjd med Kristina! Så otrolig hjälpsam och löser problem på ett mycket proffessionelt sätt i alla läge. Hennes sätt att vara skapar lugn i både hos säljare och köpare!
  • Per H
    Per H skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi har upplevt Kristina som en kunnig mäklare. Alltid ett positivt bemötande och alltid varit tillgänglig på telefon.
  • Miltos V
    Miltos V skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har samarbetat med Kristina Guven till både värdering av bostad samt försäljning. Det som gör henne så unik är att hon är väldigt mån om sin kund och säkerställer att kunden får bästa möjliga service. Detta gör att jag personligen känner mig väldigt trygg att sammarbeta men Kristine och har stort förtroende för henne. Jag kan inte tänka mig anlita någon annan än Kristina som min mäklare. Jag kommer därmed fortsätta att anlita Kristina samt rekommendera henne starkt till bekanta och vänner. / Miltos
  • Bo R
    Bo R skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Första kontakten var en lördag då vi ringde för att få besiktningsprotokoll och energibesiktningen, då upplevde vi bemötandet som kort och lite irriterat trots bara frågan om dokumenten då dessa inte var upplagda på hemsidan. Men på visningen och i följande samtal var bemötandet trevligt och professionellt.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Professionellt och mycket kunnigt bemötande under hela försäljningsprocessen.
  • Deniz Ü
    Deniz Ü skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan är proffsig och tillmötesgående, alltid snabb återkoppling och god kommunikation
    2017-01-29 Orhan A svarar Deniz Ü
    Tack så mycket Deniz. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
  • Monica F
    Monica F skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi upplever Orhan som en kunnig och professionell mäklare. Han har bemött oss på ett korrekt och vänligt sätt, då vi har haft honom vid både köp och försäljning. Vi rekommenderar honom gärna!
    2017-01-29 Orhan A svarar Monica F
    Tack Monica & Roger!
    Återigen tack för förtroendet! Det är alltid en ära att både få förmedla bostad åt er och behålla er som köpare!
  • Marie B
    Marie B skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vänligt och proffsigt!
    Tydlig information och snabb affär!
  • Faek N
    Faek N skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi blev väldigt nöjda med hennes sätt att vara. Hon är professionell och verkar ha ett stort hjärta för det hon gör.
  • Jens H
    Jens H skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig på visningen och var påläst och kunde svara på frågor. All kontakt har gått snabbt och effektivt, om han inte själv hade möjlighet hänvisade då till kollega. Även budgivning gick smidigt.
    Vid kontraktskrivning var han tydlig och tog sig tid att gå igenom kontrakt och svara på frågor.
  • Jacqueline A
    Jacqueline A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt nöjda! Nogrann, trevlig och glad.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En rtrevlig mäklare som känner till området bra, kunde svara på alla frågor jag behövde
  • Jasmine J
    Jasmine J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Tycker kontakten varit klar och tydlig! Trevlig och hjälpsam, snabb återkoppling och alltid svarat. Väldigt nöjd!
  • Tommi P
    Tommi P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är proffsig och en mycket trevlig fastighetsmäklare. Rekommenderas!
  • Nafiseh M
    Nafiseh M skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jeg synes at Orhan har vært en veldig flink megler fra start til slutt. Spesielt da han hadde visning på leiligheten jeg har kjøpt, han kunne uten tvil svare på alt jeg hadde spørsmål om, og begrunnet det tydelig. Etter visningen har han også vært til en stor hjelp og hjulpet meg gjennom kjøp av leilighet. Han vil jeg prate med senere når jeg vil kjøpe eller selge bolig! Garantert!! Tusen takk for all hjelpen
  • Micke A
    Micke A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Ohran är och gör det man förväntar sig av en mäklare.
  • L
    L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kan till 100% rekommendera Lars!
  • Moa J
    Moa J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra på att informera, och gör detta i god tid. Sätter in kunnig personal när han själv inte kan närvara, utan att det blir rörigt. Trevligt att prata med.
  • Mailn J
    Mailn J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig mäklare som kändes påläst om lägenhet, område och förening. Kunde svara på alla våra frågor. Rekommenderas!
  • Shann A
    Shann A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Super nöjd med hela affären, från början till slut! :)
  • Lena H
    Lena H skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars har varit en klippa i vår försäljning av huset. Alltid positiv och glad och inga problem har varit för stora. Han har hela tiden haft vårt bästa för ögonen och hela tiden kollat av med oss att vi har förstått processen och varit nöjda. En toppenmäklare med andra ord!
    Tack Lars för allt!

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby