Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Björkvallatorg 5-7, 19477 Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 600 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• Joakim S
    Joakim S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsigt och perfekt 👌 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    2017-09-16 Kristina G svarar Joakim S
    Tack så mycket för din rekommendation. Ser fram emot fortsatt samarbete och hoppas ni ska trivas i kommunen.
  • Nathalie
    Nathalie skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag kan varmt rekommendera Lars! Väldigt trevlig och påläst, han var ett bra stöd genom hela processen.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig, påläst och god kännedom om området. Fick snabb och bra återkoppling efter visningar.
    2017-09-12 Orhan A svarar Elisabeth N
    Tack Elisabeth för det fina omdömet!
  • Christian G
    Christian G skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Professionell och trevlig mäklare med båda kunder i fokus.
    2017-09-12 Orhan A svarar Christian G
    Stort tack Christian! Hoppas du kommer trivas bra i bostaden!
  • Bernt N
    Bernt N skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mäklaren Orhan Aydin gjorde sitt jobb helt ok.
    2017-09-12 Orhan A svarar Bernt N
    Hej Bernt,

Tråkigt att du tycker att min insats var endast helt ok. Då jag lyckades sälja bostaden för rekordpris i din förening.
  • Per Magnus H
    Per Magnus H skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    rekommenderas varmt.
    Hela försäljningen gick smidigt från start till slut.
  • Bosrah H
    Bosrah H skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi gillade orhan som mäklare jätte trevlig med bratt bemötande! jätte snäll ochans duktig!
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi är mycket nöjda med hur affären genomförts, Orhan verkar kunnig och effektiv o dessutom lugn o trevlig.
    2017-09-12 Orhan A svarar Kjell H
    Tack Kjell!
    Ett nöje att får samarbeta och hjälpa till med er försäljning!
  • Annika B
    Annika B skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra på att informera och återkoppla snabbt om budgivningen. Trevlig, lugn och förtroendeingivande i samband med kontraktskrivandet. Informerade både köpare och säljare om alla $ i kontraktet.
    2017-09-12 Orhan A svarar Annika B
    Tack Annika för dem fina orden! Jag ska ta med mig detta och fortsätta arbeta så!
  • Tove F
    Tove F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig, ivrig och mkt trevlig att ha och göra med. Professionell
  • Sara L
    Sara L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Gemytlig och professionell. Hade höga förväntningar som Lars levde upp till med råge. Kommer definitivt anlita Lars i framtiden.
  • Sridhar K
    Sridhar K skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Open and honest and help nicely during our transaction in two languages swedish and english. I would recommended him.
    2017-09-12 Mikael T svarar Sridhar K
    Thank you Sridhar! I hope you will enjoy your new house and if you don´t you know were to find me!;)
  • Sebastian Edenberg S
    Sebastian Edenberg S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är en otroligt trevlig mäklare. Han ger ett seriöst intryck, vilket han också lever upp till.
    Även om man som kund är omständigt ser han till att lösa det med ett brett leende på läpparna!
    När både säljare och köpare går överlyckliga ut ur avslutad affär vet man att mäklaren har gjort ett riktigt bra jobb.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra bemötande. Snabba svar på mail och frågor. Bra uppföljning under budgivningsprocessen.
    Noggrann.
  • Rebecka C
    Rebecka C skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Upplevde Kristina som lugn, väldigt trevlig och kunnig inom sitt område.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket nöjd med försälningen av vår lägenhet. Mäklaren (Orhan) är kunnig och har god kännedom om området. Trevligt bemötande och bra återkoppling efter visningar och lyhörd för våra synpunkter. Rekommenderas!
  • Maria L
    Maria L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig och duktigt. Snabba svar vid frågor.
  • Klas H
    Klas H skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Undrar man något får man svar direkt. Man känner förtroende. Kan starkt rekommendera honom till andra som behöver mäklare. Topp nosch!
    2017-09-12 Mikael T svarar Klas H
    Tack Klas! Kul att träffa dig, hoppas att du ska trivas! Vi hörs framåt!
  • Anna E
    Anna E skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket kompetent och effektiv, samt väldigt trevlig och lätt att ha att göra med.
  • Michael M
    Michael M skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Är väldigt nöjd med fastighetsbyrån. Jag hade en engagerad och mycket trevlig mäklare som förstod vad jag ville med min försäljning.
  • Elisabet K
    Elisabet K skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag hade nöjet att ha Lars Steneryd som min mäklare, exeptionell, professionell, påläst, trevlig och otroligt engagerad. Lars har alltid varit tillgänglig under hela processen men även efter köpet och svarat på frågor och funderingar. Är oerhört imponerad och framförallt tacksam för allt!
  • Damien S
    Damien S skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tyckte att Mäklaren var duktig och förberedd. Han kunde mycket om område och var påläst. Han svarade på våra frågor med kunskap. Allting gick smidigt till, lite snabbt men om allt känns bra så är det bara bra. Duktig Mäklare!
  • Rustam M
    Rustam M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag är mycket nöjd med hennes jobb .
  • Arda R
    Arda R skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag är mycket nöjda med Lars agerande på alla sätt, fick ett trevligt och lugnt bemötande, det var en positiv upplevelse.

Tack på förhand!
  • Bo D
    Bo D skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Engagerad och kunnig mäklare, som är villig att lyssna på och ta till sig synpunkter, för att på så sätt skapa nöjda kunder.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan är en kunnig och duktig mäklare som ser både till säljaren och köparens bästa. Han svarar på alla frågor man ställer och är strukturerad. Han hade förberett kontraktsskrivningen väldigt bra!
  • Yahannes G
    Yahannes G skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hej Orhan du är värdens bästa mäklare! Mvh Yohannes!
  • Zina Mahdi Z
    Zina Mahdi Z skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har inte träffar Lars allt gick via telefon och med hjälp av min kosin. Lars skickade alla papper som måste jag skriva på till fastighetbyrå i Östersund, detta var jätte bra, han mjlade mig alla viktiga information. Han underlättade allting. Tack till Lars
  • Keivan K
    Keivan K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Påläst, kunnig, kompetent och lyhörd.
  • Anna Britta W
    Anna Britta W skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En mycket kunnig och erfaren mäklare. Alltid snabb med återkoppling. En mycket varm och intresserad person.
  • Alexandru A
    Alexandru A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är en super bra säljare. Han kan representera båda parterna i en försäljning och vara etiskt korrekt mot både säljare och köpare. Lars är punktlig, har en mycket bra kundfokus och håller det han lovar genom tiden. Var rädd om honom och ge honom bättre provision.
  • Olivia O
    Olivia O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt professionell bemötande ,seriöst och engagerat.
    Jag vill varmt rekommendera Lars Steneryd.
  • Emil M
    Emil M skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra bemötande och allt resulterade till ett bra pris med en snabbaffär
  • Richard D
    Richard D skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    han är mycket professionell i sin roll som mäklare stort förtroende
    2017-09-12 Mikael T svarar Richard D
    Tack Richard! Kul att träffa er, hoppas at ni ska trivas! Vi hörs framöver!
  • Lena D
    Lena D skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt bemötande. En bra upplevelse av husköp för oss som kunder
  • Karl-gösta S
    Karl-gösta S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har ej meddelat tillträdesdatum innan kontraktsskrivnig. Lägenhetens lantmäterinr har ännu ej erhållits.l övrigt är vi nöjda med bemötandet.
  • Terese Mojgan A
    Terese Mojgan A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han jobbat galant och var mycket trevligt , stresstålig och hjälpsam.

Tack orhan👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🌺
  • Fredric N
    Fredric N skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevligt bemötande och kompetent mäklare.
    2017-06-12 Kristina G svarar Fredric N
    Tack detsamma Fredric, välkommen till kommunen och hoppas ni ska trivas!
  • Ibrahim A
    Ibrahim A skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina var väldigt bra o bemötte mig så proffsigt som det går med snabba och bra återkopplingar.. Tack för all hjälp 😄
    2017-06-12 Kristina G svarar Ibrahim A
    Tack så jättemycket för det fina omdömet. Hoppas på fortsatt samarbete framöver.
  • Karl-gösta S
    Karl-gösta S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    fICK EJ INFO OM TILLTRÄDESDAG FÖRE KONTRAKTSSKRIVNING.
  • Inga-Britt T
    Inga-Britt T skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tycker mycket bra om Mikael, vi kom bra överens, han var alltid glad och visade stor empati och förståelse för vår situation.
    2017-09-12 Mikael T svarar Inga-Britt T
    Tack detsamma Inga-Britt! Det gjorde vi, tack för att jag fick hjälpa er sälja huset. Hoppas att ni ska trivas i nya boendet! Ta hand om er!
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Fantastiskt bemötande! Min dotter var med på visningen, sa när vi gick där ifrån att "Det där var en kille på rätt plats"!
  • Samer D
    Samer D skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är en respekt, noggrann, duktig , positiv, och arlig person.
    har tålamod, hjälpsam ,och snabb
    vi är jättenöjda att samarbeta med honom
  • Markus A
    Markus A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Man får 100% förtroende för lars efter 1 minut!
    Bästa mäklaren jag träffat☺
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra genomgående
    2017-06-07 Kristina G svarar Fredrik E
    Tack Nova och Fredrik. Ser fram emot mer samarbete. :)
  • Per N
    Per N skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vänlig och väldigt service inriktad. Bedömer Kristina lugn och kunnig. Hon svarar på frågor och återkommer så fort hon kan om jag har sökt henne. Jag har känt mig lugn och trygg i denna affär tack vare henne.
    2017-06-12 Kristina G svarar Per N
    Tack så mycket för det fina omdömet! :)
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket professionellt bemötande och Kristina ingav redan från start ett stort förtroende och trovärdighet. Jag har varit mycket nöjd med hela försäljningsprocessen i helhet. Uppskattar även att jag fått snabb återkoppling hela tiden.
    2017-06-07 Kristina G svarar Camilla L
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Camilla! Det värmer
  • Linda K
    Linda K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hade inte kunnat haft en bättre mer förstående mäklare. Inga frågor har varit för konstiga.
    Stort tack Lars för allt // Linda
  • Emil M
    Emil M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag upplevde Kristina som en trevlig person och kunnig på bostaden vi köpte. Var villig att föra vår talan framåt till säljaren vilket gjorde det möjligt för oss att få bostaden
    2017-06-07 Kristina G svarar Emil M
    Tack så jättemycket för ert fina omdöme!
  • Mukund D
    Mukund D skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hi

I hired services of Orhan as I was impressed with his sales skill.

There has been some issues in this deal but Orhan has tried to help me throughout.

//Mukund

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby