Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Drabantgatan 9 i Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!

Läs vad 686 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby 2

• Odenslunda
    2021-05-12
    Vi är väldigt nöjda med mäklaren instanser!
    Han är väldigt lyhörd och var tillgänglig alltid när det gäller!
    Båda företaget som mäklaren var tydliga och vi kände oss verkligen väldigt välbemött av företaget och kände snabbt förtroende som gav oss bästa resultat.
    2021-05-05
    Jag fock hjälp med att sälja min bostadsrätt. Jag blev väl bemött och allting gick väldigt snabbt. Jag är nöjd med att jag valde Fastighetsbyrån.
    2021-05-03
    Vi är jättenöjda med Fastighetsbyrån Upplands Väsby och vår mäklare Harun Erdal. Vi upplever att Harun varit väldigt engagerad och målinriktad och hjälpte oss till en affär vi är mycket nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Harun och Fastighetsbyrån för bostadsförsäljningar i Upplands Väsby!
    2021-05-03
    Köpprocessen för lägenheten var väldigt smidigt med Harun Erdal. Harun har skött hela processen föredömligt.
    Han återkopplar alltid på samtal och mejl, svarar på frågor även efter tillträde vilket känns tryggt att han tar ett helhetsansvar.
    / Nöjd Köpare. R.D
    2021-04-27
    Såldes fort med pris över våra förhoppningar
    2021-03-29
    Orhan is super honest and transparent with his clients. I was also impressed with how driven he is to get the very best deal possible for his clients.
    2021-03-27
    Det gick jätte snabbt att sälja mitt hus på rekord pris. Jag rekommenderar denna maklaren!
    2021-03-26
    Vi köpte ett hus. Mäklaren bemottade oss med ett bra och trevligt sätt. Har var kunniga och har koll på allt om huset. Han gjorde alt för att hjälpa oss. Vi är tacksamma och tackar honom mycket.
    2021-03-23
    Vi har sålt ett kedjehus med carport och inglasad uteplats.
    Bemötande av mäklaren var bra. Han gav bra info om vad som hände i de olika processerna. Dessutom var han positiv och drivande. De förväntningar som jag hade levde märklaren upp till. Gick bättre än vad jag förväntade mig.
    • Sjukyrkoberget
    2021-03-19
    Vi har köpt en bostad och sålt en bostad. Vi har blivit bemötta av mäklaren med stor entusiasm och ambition att hitta rätt köpare och säljare till oss. Våra förväntningar har överträffats och mäklaren har mer än väl levt upp till våra förväntningar.
    Att sälja och köpa bostad efter att ha levt på samma ställe i ett hus i 48 år är en väldig omställning som kan påverka oss emotionellt och psykiskt oerhört mycket. Det har för oss varit en känslomässig och omvälvande upplevelse som vi tror skall ända i ett gott slut.
  • 2021-03-12
    Så proffsig byrå. Vi sålde hus på förhandsvisning och det gick hur smidigt som helst.
    2021-02-25
    Orhan Aydin upplevdes professionell och väldigt engagerad. Han var mer eller mindre tillgänglig dygnets alla timmar. Orhan bemötte de funderingar och farhågor vi hade väldigt bra. Trots att vi säljare kunde vara omständiga så hanterade Orhan det väldigt bra genom att ge tips och vägledning. Dessutom lyckades han sälja vår bostad över vårt förväntade pris. Orhan är utan tvekan den mest engagerade mäklare vi träffat och kan starkt rekommendera honom - vi blev jättenöjda.
    • Smedby
    2021-02-14
    I happy with the service over all.
    2021-02-13
    Köpt en brf trea och sålt en brf tvåa. Kom i kontakt med mäklaren inför en visning av en annan lgh än den jag köpte.
    Vid köp och försäljning gick mäklaren noga genom avtalet. Mycket bra!
    Nöjd med allt.
    • Apoteksskogen
    2021-02-03
    Allt gick det bra och han är jätte duktig och jag var jätte nöjda på allt.
    2021-01-30
    Mäklaren var 20mim sen och helt oförberedd för mötet. Gav ett mkt oseriöst intryck av firman.
    Hej Sofia, Tack för omdömet! Vi försöker ständigt bli bättre! Så vi ska ta till oss av ditt omdöme och bli bättre. Synd att du inte tog upp det på mötet då vi kunde ha förklarat varför upplevelsen blev så. Fastighetsbyrån Upplands Väsby
  • 2021-01-29
    Harun är proffesionell och förtroendegivande. Han har varit tydlig, förstående och informativ genom hela säljprocessen. Han lyckades få till en spännande budgivning med ett grymt slutpris. Rekommenderas högt!
    2021-01-25
    Jag sålde mitt radhus med Orhan på Fastighetsbyrån i Upplands-Väsby och jag ger dem verkligen toppbetyg!
    Orhan är superproffsig och trevlig och jobbade hårt för att vi skulle bli nöjda med försäjningen.
    Snabb o proffsig och alltid med att trevligt bemötande gör att jag verkligen varmt kan rekommendera Orhan Aydin och Fastighetsbyrån i Väsby :)
    Hälsningar Minna
    2021-01-23
    Försäljning av bostadsrätt.

Mäklaren hade ett personligt och trevligt och ändå ett proffesionellt bemötande.

Mäklaren var ambitiös, jobbade för att en försäljning skulle bli av.
    Höll sig objektiv när han förmedlade eventuella köpare.

Jag hade hoppats att få lite mer men jag förstår att mina förväntningar kanske inte var så realistiska. Tycker ändå att det blev ett bra pris.

Ett stort plus för mäklaren var att han förmedlade en bankkontakt då jag stötte på motstånd med lånelöfte för mitt eget köp.

Jag har redan rekommenderat mäklaren till ett par som ska sälja.

Jag är alltså mycket nöjd.
  • sålde en tomt med hjälp av
    • Ekeby
    2021-01-22
    Vi har sålt en tomt i Upplands Väsby och tog hjälp av Fastighetsbyrån med mäklare Harun Erdal.
    Vi är mycket nöjda både med affär och bemötandet från mäklare, samt dennes insats.
    Vi har fått rak, tydlig och saklig information, och känt oss delaktiga genom hela processen.
    Vi rekommenderar varmt Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!
    2021-01-20
    Bra jobbat. Kopt hus, sålt lägenhet.
    2021-01-16
    Jag har sålt ett radhus.
    Mäklaren var kunnig och behjälplig under hela processen.
    Han har med stort tålamod besvarat alla mina tankar och funderingar samt visat lika mycket tålamod och omsorg mot blivande köpare. I en bostadsaffär är det viktigt att båda parter känner sig nöjda.
    Jag kan varmt rekommendera både mäklaren och mäklarfirman.
    2020-11-24
    Köpt ett kedjehus. Bästa mäklaren vi nånsin har träffat. Professionell, ärlig, trevlig, vänlig. Han svarade och svarar fortfarande på frågor med högsta tålamod.
  • Christopher D
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-11-24
    En bra upplevelse, kände mig väl omhändertagen och är nöjd med våran kommunikation.
    2020-11-22
    Fantastisk, har alltid köpt och sålt med en och samma mäklare!
    • Smedby
    2020-11-19
    Tog in mäklaren för att sälja min lgh.
    Han var lyhörd och öppen, gav mig feedback under hela tiden.
    Jag har varmt rekommenderat honom till andra vänner som går i säljar tankar.
    2020-11-01
    Emre hjälpt oss sälja en bostadsrätt vilket gick snabbare än vi vågat hoppas. Han håller ett högt tempo och navigerar med stor vana runt de problem som dyker upp längs vägen till en avslutad affär.
    • Apoteksskogen
    2020-10-29
    Jag ger absolut högsta betyg till Orhan Aydin som vi anlitade vid försäljningen av vår lägenhet.
    Orhan är proffsig, engagerad och har ett väldigt trevligt bemötande.
    Vi har känt oss trygga, då han snabbt har återkopplat och hållit oss uppdaterade genom hela processen.
    Kan inte vara nöjdare!
    Vi rekommenderar honom varmt.
    Tusen tack för det fina omdömet, det var kul att få samarbeta med er också. Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-10-19
    Inledningsvis proffsig och billigast i området. Dock upplevdes oengagerad och ville inte göra mer än det minsta
    2020-10-16
    Rekommenderas starkt. Lyhörd ärlig grym
  • Lise-Marie P
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-10-14
    En otrolig trevlig mäklare som utför sitt jobb med bravur. Processen fram till försäljning har känts väldigt trygg. Rekommenderar verkligen Marcus!
    2020-10-12
    Jag har sålt ett hus och har upplevt Kristina som väldigt professionell och som jag har haft ett väldigt stort förtroende för under hela säljprocessen. Vid första mötet med Kristina så fick jag intrycket att hon skulle göra ett fantastiskt jobb med försäljningen av huset. Det har känts bra hela tiden och jag har aldrig tvivlat på att jag inte skulle bli nöjd. Mina förväntningar överträffades. Jag ger Kristina mitt absolut högsta betyg.
    Tusen tack, det var kul att få samarbeta med er också. Och fort gick det! :-) Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-10-08
    Alltid försöker han att göra bäst för säljare och köpare ❤️❤️❤️
    2020-10-07
    Jag tycker att jag blev mycket bra bemött och Kristina känns trygg och pålitlig.
    Dessutom var hon väldigt engagerad i sin uppgift att sälja huset.
    Tack detsamma och fort gick det! Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-10-07
    Hon är så bra mäklare
    Jag rekommenderar henne
    Tack för förtroendet Rimon, så kul! Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-10-04
    sålt en trea
    professionellt
    ¨förväntade mig att mäklaren hanterade aktivt försäljningen av min bostad med progress uppdatering och maximera värdet av lägenheten => dessa mål är välbemötta
    sammanfattningsvis proaktiv och flexibel mäklare
    • Odenslunda
    2020-10-04
    Jag har köpt ett rådhus
    Hon är jätte trevlig
    mycket bra på hennes jobb
    2020-10-03
    KrIstina är seriös, kunnig och effektiv. Hon är hjälpsam, vänlig och mycket trevlig
    2020-09-28
    Sålt en etta. Superbra bemötande på alla vis. Hade förväntat mig ett högre slutpris men mycket kan möjligtvis förklaras med den pågående pandemin. Sammanfattningsvis är jag något missnöjd med slutpriset men trots detta väldigt nöjd med mäklaren!
    Tack för det fina omdömet och tack för ett grymt samarbete! Rekordpris i föreningen. :) Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-09-04
    Jag och min sambo köpte en lgh i radhuslänga. Kristina har ett mycket bra bemötande och jag kände tillit till henne och köpet genom hela köpprocessen.

Det är min första bostadsrätt och jag är otroligt nöjd med allt från visningen till tillträdet!
    2020-09-03
    Det har varit överraskande enkelt att både köpa lägenhet och sälja radhus. Detta tack vare mäklaren Kristina som visade stor kunskap inom yrket. Hon kunde på ett tydligt och enkelt sätt visa vägen till både köp och sälj. Vi kunde känna oss helt trygga i båda situationerna. Vi kan verkligen rekommendera henne och en granne har redan frågat efter adress till fastighetsbyrån och Kristina Guven.
    Tack för det fina omdömet. Det har varit kul att få jobba med er! :-) Fastighetsbyrån Upplands Väsby
  • Christian Ö
    köpte sitt hus med hjälp av
    • Fresta
    2020-08-11
    Bra och trevligt bemötande från första kontakten. Hjälpsam vid privatvisning. Profesionell hantering genom hela processen till och med vid kontroll av flyttstädning
    2020-07-31
    Fantastiskt, utmärkt, ska jag alltid rekommendera fastighetsbyrån och Emre till andra.
    2020-07-31
    Duktig Mäklare kan starkt rekommendera till andra person
    2020-07-26
    Jag träffade mitt byrå genom hemnet-inspektioner. Byrån är mycket professionell, seriös och ansvarsfull. Om en vän behöver köpa eller sälja huset, skulle jag rekommendera han till Harun.
    2020-07-12
    Hej, jag har köpt en lägenhet.
    Marcus är en bra och flexibel mäklare.
    Han har hjälpt oss mycket.
    2020-07-10
    Svarar snabbt, uppmärksam på kundens behov, trevlig!
    2020-07-06
    Emre Aydin är mycket duktigt på jöbbet. Hjälpde oss i hela cykel i köpa vara dröm lagenhet.
    • Ekeby
    2020-07-04
    Sålde mitt radhus med Orhan och han har från dag ett visat att han gör vad som krävs för att ha vinnare på båda sidor av bordet. Han har varit tillgänglig mer eller mindre jämt och arbetat väldigt proaktivt med objektet vilket gav resultat.

Lovar inte för mycket med jobbar stenhårt för att nå högre än han lovar. Dessutom jordnära och ödmjuk. Har enbart positivt att säga.
    2020-07-03
    Harun har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt. Han gjorde allting rätt och tog mig igenom hela affären på ett tryggt sätt. Försäljningen gick snabbt och jag sålde för ett pris jag var nöjd med. Rekommenderas varmt!