Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Björkvallatorg 5-7, 19477 Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 536 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• Peter Mikael T
    Peter Mikael T skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt bemötande när man träffar honom
  • Aryan Ali K
    Aryan Ali K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Super bra mäklare lyssnar och ger bra råd
  • Ann-sophie T
    Ann-sophie T skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Erfaren, snabb, förtroendegivande och en mycket duktig förhandlare. Gav kloka tips inför visningen och var alltid beredd att svara på frågor som dök upp. Tack vare Lars gick hela processen smidigt och snabbt med ett slutpris över vår förväntan.
  • Lena L
    Lena L skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra bemötande på visning
    Bra förberett vid kontraktsskrivning
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kan varmt rekommendera Lars som mäklare! Trevlig seriös och lätt att ha att göra med!
  • Rawaz M
    Rawaz M skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En fantastik mäklare som alltid finns till hands och alltid gör det bästa för att göra kunden nöjd! Vi älskar Orhan!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Snabb och säker hantering av affären.
  • Gustav Marcus W
    Gustav Marcus W skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt bemötande. Fick känslan att vi var alltid i centrum och jobbade aktivt för att vi skulle bli nöjda. Var väldigt snabb på att ringa tillbaka ifall han var upptagen. Gick alltid att nå.
  • Basem T
    Basem T skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Det har gott så bra och lätt med mig. Jag rekomenderar de
  • Angelica O
    Angelica O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket bra säljare med bra kunskap. Bra kommunikation till mig som kund.
  • Irma Eugenia F
    Irma Eugenia F skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag kan ge de bästa rekommendationer för Mikael Thylander.
    Jag hade tre mäklarfirmor på besök som fick prensentera hur de lägger upp en hus försäljning.
    Bästa informationen gav Mikael T. Han informerar tydligt hela upplägget. Han lyssnar på frågor, är lugn. Kunnig, har hela tiden visat stort intresse för försäljningen av huset.
    Jag har redan rekommenderat Mikael till bekanta som planerar nu husförsäljning.
    Hoppas ni visar detta till Mikael Thylander.
    Bästa hälsningar
    Irma Farausto Lopes
  • Josef R
    Josef R skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Snabb och smidig process, inga konstigheter. Fick ta del av all info som eftersöktes och hade alltid snabb återkoppling.
    2017-04-05 Kristina G svarar Josef R
    Tack. Det var jättekul att få hjälpa till. Hoppas på fortsatt samarbete, Josef!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag/Vi har fått hjälp att sälja hus och köpa lägenhet av Orhan förra året och det gick väldigt smidigt och det var väl bara en tillfällighet att det var Orhan som visade lägenheten som jag nu köpte.
  • Azhi A
    Azhi A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra service ,respekterar alla frågor som kunden ställer och svarar på bra sett .
    Bästa Orhan

M.V.H
    Azhi
  • Monique A
    Monique A skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi är i slutändan väldigt nöjda med vårt köp men vägen dit var vi inte helt nöjda med. Det borde aldrig ifrågasättas om man vill göra en egen besiktning på ett hus exempelvis. Men annars gick affären snabbt och vi fick vår besiktning och alla nöjda och glada :)
  • Cristian S
    Cristian S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    She was really good, and I'm happy with her treat, she was profesional, and she was translating all in English :)
    2017-04-05 Kristina G svarar Cristian S
    It was a pleasure having you as a client. Wish you all luck! :)
  • Leif Gustaf J
    Leif Gustaf J skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket positivt. Det är andra gången jag har haft denna mäklare,och det har fungerat mycket bra.
  • Qian Xing S
    Qian Xing S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag är nöjd att mäklaren så hjälpsam.
  • Therese W
    Therese W skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Ambitiös, pålitlig och kunnig.
    2017-03-31 Mikael T svarar Therese W
    Tack Therese! Kul att träffa er! Hoppas att ni ska trivas i nya huset! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning /Mikael
  • Martin J
    Martin J skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina har haft mycket bra och professionellt bemötande med väldigt stor tillgänglighet.
    2017-03-13 Kristina G svarar Martin J
    Tack så mycket! Det har varit jättekul att få förmedla er bostad!
  • Anders S
    Anders S skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Ett bra, korrekt och personligt bemötande, kryddat med humor och värme.
    2017-03-13 Mikael T svarar Anders S
    Tack Anders! Kul att träffa er!
  • Joel S
    Joel S skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tycker att jag fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Mikael.
    2017-03-13 Mikael T svarar Joel S
    Tack Joel! Kul att träffa er! Hoppas att du ska trivas! Hjärtligt välkommen framöver!
  • Aliev Y
    Aliev Y skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt bemötande. Kan lätt rekommendera honom.
    2017-03-13 Mikael T svarar Aliev Y
    Tack Aliev! Kul att träffa er! Hoppas att ni ska trivas! Hjärtligt välkomna framöver!
  • Fransisca Y
    Fransisca Y skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Christina hade gjort en bra bedömning på bostadsvärdet. Hon gav bra råd. Hon engagerade sig väldigt bra från början till försäljningen. Förmedlade bra våra önskemål till köparen (inträddesdatum). Vi fick uppdatering av vad som händer.
    2017-03-13 Kristina G svarar Fransisca Y
    Tack så jättemycket för det fina omdömet. Det har varit jättekul att få hjälpa er.
  • Gun-britt E
    Gun-britt E skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har inte träffat honom, min son har gjort det. Jag har bara pratat med honom via telefonen, han verkar helt ok.
    2017-03-13 Mikael T svarar Gun-britt E
    Hej Gun-Britt! Nej, vi har ju inte setts ännu, mer än lite kort på Facetime. Hoppas att du tyckte att det var bra att jag ordnade så att du kunde köpa en lägenhet utan att vara här, snabbt och smidigt och känner att jag finns här för dig på telefon och per mail tills vi ses! Hoppas att du ska trivas! Hjärtligt välkommen till kontoret på en kaffe sen efter inflytt!
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael Thylander är engagerad, kunnig och driven. Han är långt från mäklarstereotypen och vi är mycket nöjda med allt från start till slut.
    2017-03-13 Mikael T svarar Suzanne H
    Tack Suzanne! Kul att samarbeta med er och att träffa er! Hjärtligt välkomna!
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lyhörd och trevlig!
    Mikael inger ett lugn och är tryggt i sin roll som mäklare samt förmedlar detta till såväl säljare som köpare. Från första kontakt med Mikael har han varit enkel och smidig att samarbeta med vilket uppskattas och värderas högt!
    2017-03-13 Mikael T svarar Sofie A
    Tack Sofie! Kul att samarbeta med dig och att träffa dig! Hjärtligt välkommen!
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig och bra vägledning genom köpprocessen
    2017-03-13 Mikael T svarar Christoffer E
    Tack Christoffer! Kul att träffas! Hoppas att du ska trivas! Hjärtligt välkommen framöver!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig, lugn, förklarade allt tydligt. Rekommenderas starkt.
    2017-02-05 Kristina G svarar Fredrik J
    Tack så mycket för det fina omdömet! Hoppas på fortsatt samarbete framöver. :-)
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra och pålitligt, trevligt bemötande och kunnig mäklare!
    2017-03-14 Lars S svarar Camilla S
    Hej Camilla! Tack så mycket för dina härliga ord. Ni har varit väldigt trevliga att ha och göra med under processen och jag hoppas på ett fortsatt gott samarbete samt önskar er lycka till i ert nyinköpta hus!
  • Christer B
    Christer B skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt bra . Kunnig och trovärfig personal
    2017-02-06 Kristina G svarar Christer B
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det är jättekul att ha er som kunder igen. :) Hoppas på fortsatt samarbete framöver.
  • Henrik G
    Henrik G skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag fick ett gott intryck av Lars, både vid visningen och vid efterföljande frågor och avtalsskrivning.
    2017-03-14 Lars S svarar Henrik G
    Hej Henrik! Tack så mycket för det fina omdömet. Ni har varit väldigt trevliga att ha och göra med under processen och jag hoppas på ett fortsatt gott samarbete samt önskar er lycka till i ert nyinköpta hus!
  • Karoline F
    Karoline F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag är jättenöjd med Lars som mäklare. Han är väldigt förtroende givande, vilket man vill ha hos sin mäklare. Man känner sig lugn och vet att han kommer hjälpa en att få en så bra affär som möjligt. Han är även trevlig och snabb på att svara om man har hört av sig angående frågor etc.

Jag kan varmt rekommendera honom till andra.
    2017-03-14 Lars S svarar Karoline F
    Hej Karoline! Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete och vårt samarbete, jag känner precis samma sak. Du har ju fått vara med om processen både som köpare och säljare, riktigt kul. Jag uppskattar alla dina rekommendationer och hoppas vi hörs/ses igen! Ta hand om dig och lycka till i framtiden.
  • Michael W
    Michael W skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsig, trevlig, påläst. Mycket bra bemötande!
    2017-03-14 Lars S svarar Michael W
    Hej Michael! Tack för dina fina ord. Det har varit riktigt kul att hjälpa dig med din nya bostad och jag hoppas att du vänder dig till mig om du vill ha fortsatt hjälp med bostadsfrågor. Önskar dig lycka till!
  • Farbod S
    Farbod S skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Duktig mäklare som rekommenderas starkt
  • Kim E
    Kim E skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Otroligt proffsig mäklare som finns till hands hela tiden. Har stort förtroende för Lars och kan starkt rekommendera honom till andra.
  • Sebastian Y
    Sebastian Y skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kan varmt rekommendera Kristina.. Hon sätter verkligen kunden i fokus. Är alltid hjälpsam ser bara lösningar, gör allt för att du som kund skall känna dig trygg. För oss finns det bara en mäklare och det är Kristina Guven.
    2017-01-23 Kristina G svarar Sebastian Y
    Tack så mycket! Jättekul att ha er som kunder! :-))
  • Ilda K
    Ilda K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan är den bästa person både som mäklare och som människa.
    2017-01-29 Orhan A svarar Ilda K
    Tack så mycket för den fina omdömet!
  • Milinka N
    Milinka N skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Rekomenderas till det bästa.
    2017-03-13 Mikael T svarar Milinka N
    Tack Milinka! Kul att samarbeta med dig och att träffas! Tack för förtroendet! Hjärtligt välkommen!
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina var väldigt trevlig och hjälpsam! Hon gjorde allt pappersarbete lättförståeligt och var trygg att ha.
  • Martina S
    Martina S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hon är trevlig och lyhörd, tillgänglig på telefon även kvällstid vilket var bra.
  • Alex K
    Alex K skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina var snäll och hjälpsam.
  • Marie J
    Marie J skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael är vänlig trevlig lugn och informativt. Bra på alla sätt.
  • Jimmy K
    Jimmy K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han var proffsig och faktasäker under visningen, tillmötesgående och hjälpsam under budgivningen, tydlig och betryggande under genomgången av kontraktet.
    2017-01-29 Orhan A svarar Jimmy K
    Stort tack för fina omdömet! Gläder mig att ni är nöjda!
  • Anita O
    Anita O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Att möta Lars Steneryd i en fastighetsaffär känns tryggt. Jag uppfattar honom som korrekt, kunnig och meddelsam.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars agerade kvickt och på ett informativt sätt. Precis vad jag som köpare hade förväntat mig i en bostadsaffär. Kunnig och enkel att ha och göra gör att jag gärna anlitar Lars Steneryd som fastighetsmäklare till en kommande försäljning.
  • Hans S
    Hans S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Professionel och lyhörd för mina önskemål. Vänligt bemötande och hela försäljningen har gått väldigt smidigt till. Mycket tack vara Kristinas hjälp.
  • Ann-Louise R
    Ann-Louise R skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Så nöjd med Kristina! Så otrolig hjälpsam och löser problem på ett mycket proffessionelt sätt i alla läge. Hennes sätt att vara skapar lugn i både hos säljare och köpare!
  • Per H
    Per H skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi har upplevt Kristina som en kunnig mäklare. Alltid ett positivt bemötande och alltid varit tillgänglig på telefon.
  • Miltos V
    Miltos V skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har samarbetat med Kristina Guven till både värdering av bostad samt försäljning. Det som gör henne så unik är att hon är väldigt mån om sin kund och säkerställer att kunden får bästa möjliga service. Detta gör att jag personligen känner mig väldigt trygg att sammarbeta men Kristine och har stort förtroende för henne. Jag kan inte tänka mig anlita någon annan än Kristina som min mäklare. Jag kommer därmed fortsätta att anlita Kristina samt rekommendera henne starkt till bekanta och vänner. / Miltos

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby