Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Björkvallatorg 5-7, 19477 Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 769 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• 2019-04-15

Benar F skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jätte trevlig! Det känns som om man har känt varandra länge när man pratar med honom. Han har gett oss bra tips och råd kring försäljningen på vår bostad.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-12

Beri J skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Fullföljde inte det som avtalats mellan mig som kund och han som mäklare. Inte noggrann i sitt arbete och tillgodosedda inte kundens behov Läs mer
  • 2019-04-10

Ellen Alma Linnéa F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag köpte min först lägenhet av Lars och var så imponerad och nöjd att jag självklart valde att höra av mig till honom när det blev dags att köpa större. Lars är otroligt lyhörd och hjälpte oss att hitta och köpa vår drömbostad! Givetvis var det också Lars som sålde vår lägenhet när det var dags att sälja. Vi har träffat honom både som köpare och säljare och är lika nöjda i båda rollerna. Lars jobbar hårt för att alla parter i en affär ska bli nöjda. Han är ärlig, tydlig, nogrann, trevlig och otroligt engagerad. Om vi någongång flyttar igen är det givet att använda oss av Lars som mäklare! Läs mer
  • Pierre F

2019-04-10

Pierre F skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi sålde en väldigt unik lägenhet som var väldigt svår att värdera. I en marknad som är väldigt svår just nu så lyckades Lars inte bara överträffa våra förväntningar med försäljningsvärdet med hästlängder. Han lyssnade också till våra önskemål och hittade ett par köpare som det känns väldigt bra att lämna över våra
    nycklar till.
    Allt handlar dock inte om slutpriset som vi fick utan hela upplevelsen. Lars kommunikation är klanderfri. Han håller tät dialog med nödvändig info, han slösar inte någons tid i onödan.

Kan inte ge Upplands Väsbys bästa mäklare annat än 5 av 5! Läs mer
  • 2019-04-08

Elham S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars Steneryd är punktligt och är alltid tillgänglig. Jag träffade honom när jag visade mitt intresse på en lägenhet i Väsby. Han ställer upp och bryr sig. Allt gick mycket smidig med honom. Jag rekommenderar honom värmt. Läs mer
  • 2019-04-08

Kristina L skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mäklaren var förhandlingsbar gällande arvodet.
    Han skötte försäljningen av min bostadsrätt på ett fullt godkänt sätt.
    En del praktiska saker återstår innan affären är helt avslutad. Men så här långt är jag nöjd.
    Men Harun behöver läsa på vad "Insatsbelopp" betyder i HSB:s ekonomiska information. Jag fick vända mig till en fastighetsförvaltare för att få förklaringen. Läs mer
  • 2019-04-07

Terese L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi både sålde och köpte med Lars som mäklare. Han är lyhörd och engagerad med stor kunskap om området han jobbar i samt för marknaden som den sett ut för oss.
    Alla hans tips för att förbättra säljandet av vår 2a fungerade och vi är jättenöjda med allt jobb han gjort för oss! Läs mer
  • Shahrooz N

2019-04-03

Shahrooz N skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi sålde en etta via Lars Steneryd.

Lars bemötande var vid samtliga tillfällen vi hade kontakt väldigt trevligt och professionellt, utöver det faktum att han alltid var lätt tillgänglig och iderik, så gav han inte upp då det tog 7 månader sälja vår lägenhet (konkurransen var stenhårt med massa nybyggen som hae ställt till det för oss).

I ett läge som många hade kanske gett upp (ja tom vi började och ge upp) så kom han bara på förslag och lösningar på hur vi bör gå tillväga för och nå vårt mål.

Vi hade inga speciella förväntningar på honom då detta var första gången vi hade och göra med honom.
    Nu med facit i hand så är vi supernöjda med hur han skötte allt från början till slut.

Tom efter att vårt samarbete var över så la han hel del tid på och hjälpa oss med och hitta rätt bostad för rätt pris (och då menar vi inte dem bostäder som han ansvarade för, utan generellt).

Alla borde ha en mälklare som Lars Steneryd, nu förstår vi varför han har så bra betyg här på Reco. Vi kommer definitivt och anlita honom igen då vi har köpt en ny bostad. Läs mer
  • 2019-03-28

Jennie O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig och kunnig, proffsigt bemötande. Läs mer
  • Marie P

2019-03-27

Marie P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålde en bostadsrätt och anlitade Lars Steneryd. Kunnig trevlig mäklare med kundens bästa i fokus! Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-03-27

Patrik O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålde en lite större sekelskiftes villa i Folkparksområdet.
    Lars har varit utmärkt som mäklare av detta objekt. Engagerad och med en positiv attityd. Vi fick det vi ville ha trots en tuff marknad.
    Kan varmt rekommendera Lars till andra säljare.

/Patrik Läs mer
  • 2019-03-26

Stefan E skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina är jättebra och duktig som mäklare!
    Ordnar o fixar allt som hon lovar. Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • 2019-03-20

Lisa A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi har köpt ett större friköpt radhus av Lars. Han hjälpte oss med det och kunde svara på våra frågor. Han var även tydlig med vad säljaren ville och hur hon resonerade. Han har även funnits där för frågor efter köpet.

Vi har även sålt ett bostadsrättsradhus med hjälp av Lars. Han har hela tiden varit mycket stöttande och lyssnat på våra åsikter. När budgivningen kom igång, var han tydlig med vad han trodde och visste om budgivarna, vilket gjorde att vi kände oss trygga. Vidare har han varit mycket tillmötesgående i allt vi har undrat över.

Jag kan varmt rekommendera Lars Steneryd. Läs mer
  • Fabian Å

2019-03-20

Fabian Å skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig, lyhörd och med ett stort lokalt nätverk! Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • 2019-03-17

Pamela Constanza Rodriquez Q skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan var mycket proffsig och kunnig i området och kom med mycket bra svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-03-17

John A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt och proffsigt hela processen. Lars är kunnig och hjälper till på många plan i både köp och försäljning. Läs mer
  • 2019-03-15

Isak K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag och min min fru köpte våran första bostad, då vi scannade hela hemmet efter någonting som vi båda fan iögonfallande så hamnade vi på visningen med Orhan superproffsig och insatt i säljet pratade han väldigt gott om bostaden och förklarande enkelt för oss som var nya på bostadsmarknaden. Vi är supernöjda och skulle rekommendera Orhan till alla. Läs mer
  • 2019-03-12

Heléne G skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Linus håller vad han lovar , han är tydlig och rak, kunnig , håller en uppdaterad, trevlig kommer att anlita honom igen om det behövs, jag kommer även att rekommendera honom Läs mer
  • 2019-03-11

Daniel M skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Otroligt proffsig, flitig och förstående mäklare. Lätt att kommunicera med och svarar alltid snabbt vid frågor och liknande. Läs mer
  • 2019-03-05

Lina I skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars ledde på ett lättförståeligt och proffsigt sätt mötena. Han la fokus på att alla skulle hänga med på mötesstrukturen och fanns tillgänglig för både små och stora frågor genom hela processen.

Lars är öppen, professionell och prestigelös. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-03-05

Josephine A skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Supertrevlig kille med gott självförtroende! Rekommenderar Harun som mäklare :) Läs mer
  • 2019-03-02

Gabriel I skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt bra och trevlig mäklare! Rekomenderar Harun starkt! Läs mer
  • 2019-03-02

Börje L skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Försäljning av bostadsrätt .Mycket engagerad Mäklare som överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-02-25

Kenneth A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En mycket kunnig och duktig mäklare, man märker att han har gedigen erfarenhet av branschen. Han har många förslag på lösningar för försäljningen.
    Kommer att anlita honom i fortsättningen om jag skulle ha behov av det, kan bara starkt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-02-25

Maria B skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Blev bra bemött. Jag sålde en etagelägenhet. Är svårt för en mäklare att göra något åt en sjunkande marknad. Läs mer
  • 2019-02-20

Ali H skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En riktigt bra person och riktigt bra mäklare och den bästa jag har sett Läs mer
  • 2019-02-19

Cecilia H skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har både köpt och sålt lägenhet, och villa, med Lars som mäklare. Han är oerhört professionell, kompetent och engagerad i dig som kund, oavsett om du ska köpa eller sälja. Man känner sig fullkomligt trygg genom hela processen och han är alltid tillgänglig för frågor och funderingar som dyker upp. Lars lever upp till de förväntningar man har med råge och man blir alltid väldigt trevligt bemött.
    För mig är Lars Steneryd på Fastighetsbyrån det enda och självklara valet om jag ska sälja och köpa ny bostad igen. Läs mer
  • 2019-02-19

Hans Ture M skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Utmärkt arbete av Fastighetsbyrån Lars Steneryd vid försäljning av bostadsrätten. Högsta betyg 10 av 10. Läs mer
  • 2019-02-18

Ali Akbar Y skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har köpt en lägenhet. Hon var trevligt och gav oss bra information. Läs mer
  • 2019-02-18

Mika Jari C skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålt mitt radhus på ett mycket betryggande och professionellt sätt. Hela tiden hållit oss uppdaterade och förklarat de olika möjligheterna och stegen på ett pedagogiskt sätt. Läs mer
  • 2019-02-15

Johan B skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra bemötande, alltid snabba svar och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Alen O

2019-02-15

Alen O skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    °åJag köpte ett bostadsrätt :) .

Allt gick bra , jag är jätte nöjd med henne som mäklare .

Jag skulle gärna har hene igen som mäklare när jag ska säljer min lägenhet Läs mer
  • 2019-02-14

Susanne Christine E skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi både sålde och köpte bostadsrätt. Linus var hjälpsam, kunnig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-02-13

Samuel B skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Duktig mäklare som alltid svarar på samtal och mail. Smidig process genom hela köpet Läs mer
    Orhan A, Linus S gillar detta
  • 2019-02-06

Annette S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpte lägenhet på Blommelundsvägen. Bra bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-02-04

Saman A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars hjälpte oss sälja vår bostad.

Kan varmt rekommendera Lars då han men sin erfarenhet, profesionella bemötande och engagemang lyckades sälja vår bostad till ett bra pris. Läs mer
  • Martin Kjaersgaard L

2019-02-04

Martin Kjaersgaard L skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har sålt med parhus i Bollstanäs. Jag är supernöjd med Kristina! Hon har förstått och anpassa sig till att marknaden inte längre bara är att sitta och vänta på bud vid telefonen. Hon har gjort ett fantastiskt säljjobb med mitt hus! Kristina kan varmt rekommenderas när ni ska sälja era bostäder!!! Läs mer
  • 2019-02-02

Anna-Karin H skrev om Linus Söderberg en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Sålde en 34 kvm bostadsrätt. Tryckta att han hade ett bra kännedom om områdetoch dess priser mm.
    Professionell, kunnig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-01-29

Rani S skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är en mycket kompetent och professionell mäklare.
    Vi kände oss trygga med honom genom hela försäljningsprocessen.
    Alltid tillgänglig! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-01-23

Roul Ö skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Var på promenad och såg att det var visning. Jag gick upp o kollade. Det visade sig att lägenheten passade mig mycket bra. Jag hade inga planer på att flytta, men nu blev det av. Men först måste min nuvarande bostad säljas. Allt gick mycket smidigt tack vare Harun. Läs mer
  • 2019-01-22

Haseebulla Mohamad N skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag köpte en bostadsrätt lgh är nöjd med bemötande av mäklaren . Läs mer
  • 2019-01-16

Fatih Ö skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har köpt en bostad och jag blev bra bemött fantastiskt bra mäklare kan även rekommendera mina vänner att kontakta Orhan Aydin Läs mer
  • 2019-01-16

Matilda Kristina T skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt tillmötesgående, alltid glad och trevlig och ville hela tiden göra båda parter nöjda.
    Det var extremt viktigt för honom att alla gick därifrån med en positiv upplevelse.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-01-14

Lars A skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Försäljning av bostadsrätt.
    Trevligt och professionellt bemötande.

Kanon! Läs mer
  • 2019-01-14

Gabriel K skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra och kunnig mäklare som verkligen känner till Upplands Väsby kommun.

Jobbar dygnet runt för att få objekten sålda. Läs mer
  • 2019-01-07

Johanna M skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag köpte en 4:a på herrgårdsvägen 13 I Upplands Väsby.
    Lars har skött affären på ett utomordentligt sätt och jag har blivit mycket väl bemött.
    Vid nytt köp av bostad kommer jag gladeligen anlita Lars. Läs mer
  • 2019-01-02

Kenneth H skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi har bara gott att säga om Orhans insats vid vårt lägenhetsköp. Snabb att svara, utförlig och noggrann, trevlig och mån om sina kunder. En mäklare vi verkligen kan rekommendera! Läs mer
  • 2018-12-28

Emelie Hahne H skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    generella intrycket från min sida var bra men kan tycka att han inte var enastående Läs mer
  • Karin J

2018-12-25

Karin J skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    test !!! skrev ett långt brev som inte verkar ha gått iväg ??? Läs mer
  • 2018-12-19

Amin M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hej
    Vi har köpt en 3a lgh
    Det är fint och centralt läge
    Med hjälp av Kristina Guven
    Hon är smart och hjälpsam
    Mvh Amin M Läs mer
    Kristina G gillar detta