Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Upplands Väsby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Upplands Väsby!

Vi är verksamma i hela kommunen och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål, vi vill att du ska känna dig bekväm i processen.

Vi är fyra mäklare i Upplands Väsby kommun. Du hittar oss på Björkvallatorg 5-7, 19477 Upplands Väsby. Kom gärna förbi vårt trevliga kontor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 585 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands Väsby

• Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket nöjd med försälningen av vår lägenhet. Mäklaren (Orhan) är kunnig och har god kännedom om området. Trevligt bemötande och bra återkoppling efter visningar och lyhörd för våra synpunkter. Rekommenderas!
  • Maria L
    Maria L skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevlig och duktigt. Snabba svar vid frågor.
  • Klas H
    Klas H skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Undrar man något får man svar direkt. Man känner förtroende. Kan starkt rekommendera honom till andra som behöver mäklare. Topp nosch!
  • Anna E
    Anna E skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket kompetent och effektiv, samt väldigt trevlig och lätt att ha att göra med.
  • Michael M
    Michael M skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Är väldigt nöjd med fastighetsbyrån. Jag hade en engagerad och mycket trevlig mäklare som förstod vad jag ville med min försäljning.
  • Elisabet K
    Elisabet K skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag hade nöjet att ha Lars Steneryd som min mäklare, exeptionell, professionell, påläst, trevlig och otroligt engagerad. Lars har alltid varit tillgänglig under hela processen men även efter köpet och svarat på frågor och funderingar. Är oerhört imponerad och framförallt tacksam för allt!
  • Damien S
    Damien S skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tyckte att Mäklaren var duktig och förberedd. Han kunde mycket om område och var påläst. Han svarade på våra frågor med kunskap. Allting gick smidigt till, lite snabbt men om allt känns bra så är det bara bra. Duktig Mäklare!
  • Rustam M
    Rustam M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag är mycket nöjd med hennes jobb .
  • Arda R
    Arda R skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag är mycket nöjda med Lars agerande på alla sätt, fick ett trevligt och lugnt bemötande, det var en positiv upplevelse.

Tack på förhand!
  • Bo D
    Bo D skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Engagerad och kunnig mäklare, som är villig att lyssna på och ta till sig synpunkter, för att på så sätt skapa nöjda kunder.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Orhan är en kunnig och duktig mäklare som ser både till säljaren och köparens bästa. Han svarar på alla frågor man ställer och är strukturerad. Han hade förberett kontraktsskrivningen väldigt bra!
  • Yahannes G
    Yahannes G skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hej Orhan du är värdens bästa mäklare! Mvh Yohannes!
  • Zina Mahdi Z
    Zina Mahdi Z skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag har inte träffar Lars allt gick via telefon och med hjälp av min kosin. Lars skickade alla papper som måste jag skriva på till fastighetbyrå i Östersund, detta var jätte bra, han mjlade mig alla viktiga information. Han underlättade allting. Tack till Lars
  • Keivan K
    Keivan K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Påläst, kunnig, kompetent och lyhörd.
  • Anna Britta W
    Anna Britta W skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En mycket kunnig och erfaren mäklare. Alltid snabb med återkoppling. En mycket varm och intresserad person.
  • Alexandru A
    Alexandru A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är en super bra säljare. Han kan representera båda parterna i en försäljning och vara etiskt korrekt mot både säljare och köpare. Lars är punktlig, har en mycket bra kundfokus och håller det han lovar genom tiden. Var rädd om honom och ge honom bättre provision.
  • Olivia O
    Olivia O skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt professionell bemötande ,seriöst och engagerat.
    Jag vill varmt rekommendera Lars Steneryd.
  • Emil M
    Emil M skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra bemötande och allt resulterade till ett bra pris med en snabbaffär
  • Richard D
    Richard D skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    han är mycket professionell i sin roll som mäklare stort förtroende
  • Lena D
    Lena D skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt bemötande. En bra upplevelse av husköp för oss som kunder
  • Karl-gösta S
    Karl-gösta S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har ej meddelat tillträdesdatum innan kontraktsskrivnig. Lägenhetens lantmäterinr har ännu ej erhållits.l övrigt är vi nöjda med bemötandet.
  • Terese Mojgan A
    Terese Mojgan A skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han jobbat galant och var mycket trevligt , stresstålig och hjälpsam.

Tack orhan👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🌺
  • Fredric N
    Fredric N skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevligt bemötande och kompetent mäklare.
    2017-06-12 Kristina G svarar Fredric N
    Tack detsamma Fredric, välkommen till kommunen och hoppas ni ska trivas!
  • Ibrahim A
    Ibrahim A skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina var väldigt bra o bemötte mig så proffsigt som det går med snabba och bra återkopplingar.. Tack för all hjälp 😄
    2017-06-12 Kristina G svarar Ibrahim A
    Tack så jättemycket för det fina omdömet. Hoppas på fortsatt samarbete framöver.
  • Karl-gösta S
    Karl-gösta S skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    fICK EJ INFO OM TILLTRÄDESDAG FÖRE KONTRAKTSSKRIVNING.
  • Inga-Britt T
    Inga-Britt T skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tycker mycket bra om Mikael, vi kom bra överens, han var alltid glad och visade stor empati och förståelse för vår situation.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Fantastiskt bemötande! Min dotter var med på visningen, sa när vi gick där ifrån att "Det där var en kille på rätt plats"!
  • Samer D
    Samer D skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars är en respekt, noggrann, duktig , positiv, och arlig person.
    har tålamod, hjälpsam ,och snabb
    vi är jättenöjda att samarbeta med honom
  • Markus A
    Markus A skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Man får 100% förtroende för lars efter 1 minut!
    Bästa mäklaren jag träffat☺
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Bra genomgående
    2017-06-07 Kristina G svarar Fredrik E
    Tack Nova och Fredrik. Ser fram emot mer samarbete. :)
    Kristina G gillar detta
  • Per N
    Per N skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vänlig och väldigt service inriktad. Bedömer Kristina lugn och kunnig. Hon svarar på frågor och återkommer så fort hon kan om jag har sökt henne. Jag har känt mig lugn och trygg i denna affär tack vare henne.
    2017-06-12 Kristina G svarar Per N
    Tack så mycket för det fina omdömet! :)
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket professionellt bemötande och Kristina ingav redan från start ett stort förtroende och trovärdighet. Jag har varit mycket nöjd med hela försäljningsprocessen i helhet. Uppskattar även att jag fått snabb återkoppling hela tiden.
    2017-06-07 Kristina G svarar Camilla L
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Camilla! Det värmer
  • Linda K
    Linda K skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hade inte kunnat haft en bättre mer förstående mäklare. Inga frågor har varit för konstiga.
    Stort tack Lars för allt // Linda
  • Emil M
    Emil M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag upplevde Kristina som en trevlig person och kunnig på bostaden vi köpte. Var villig att föra vår talan framåt till säljaren vilket gjorde det möjligt för oss att få bostaden
    2017-06-07 Kristina G svarar Emil M
    Tack så jättemycket för ert fina omdöme!
  • Mukund D
    Mukund D skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Hi

I hired services of Orhan as I was impressed with his sales skill.

There has been some issues in this deal but Orhan has tried to help me throughout.

//Mukund
  • Joacim Bengt Erik L
    Joacim Bengt Erik L skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig och inkännande. Mikael vill att både säljare och köpare ska känna sig bekväma och nöjda i denna tid av stressade husköp och försäljningar. Ett mycket svårbalanserat arbete som Mikael klarar med bravur.
    Mikaels och Fastighetsbyråns goda förberedelser borgar för trygga säljare såväl som köpare.
  • Zheng N
    Zheng N skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars is very professional and friendly. Although I do not speak Swedish, I still had a very satisfied experience since Lars explained everything very clearly.
  • Ismail B
    Ismail B skrev om Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • Tom S
    Tom S skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael var lättsam glad och väldigt proffsig. Han gav 100% och höll mig hela tiden uppdaterad. Jag skulle absolut välja honom igen vid försäljning.
  • Therese K
    Therese K skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt och engagerat bemötande.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
  • Volkan E
    Volkan E skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt nöjd med hur Orhan Aydin var snabb med att uppfatta mitt behov samt hur informativ han var på alla sätt. Här handlade det om kundernas bästa för båda parterna! Rekommenderar!
  • Nazek H
    Nazek H skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Utmärkt på alla sätt och bra rådgivning
  • Nawroz M
    Nawroz M skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Utmärkt, bättre kan man inte förvänta sig.
  • Bernt B
    Bernt B skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Toppen, alltid förekommande
    Kristina G gillar detta
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kristina var mycket engagerad och informerade oss löpande
    från det att vi tog kontakt tills det blev klart med köparen.
    Snabb att svara om vi hade några funderingar över något.
    Jag upplever henne som en person som man får lätt kontakt
    med, lätt pratad och en som man har förtroende för.
    Den bästa och trevligaste mäklaren jag har träffat.
    2017-05-08 Kristina G svarar Katarina E
    Tack för de fina orden, Katarina. Det har varit jättekul att få förmedla ert fina hus oh till rekordpris.
  • Joachim A
    Joachim A skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig, trevlig och påläst. Inger förtroende för såväl köpare som för säljare.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
    2017-05-08 Kristina G svarar Daniel M
    Tusen tack, ser fram emot mer samarbete!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket glatt och positivt bemötande. Man får direkt känslan att K vet vad hon gör och att hon vill göra det som gynnar kunden mest.
    2017-05-08 Kristina G svarar Thomas E
    Tusen tack! Ser fram emot mer samarbete i höst :)
  • Peter Mikael T
    Peter Mikael T skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt bemötande när man träffar honom

Björkvallatorget 5, 194 77 Upplands väsby