Björn Olmats

Björn Olmats

Björn Olmats är mäklare på Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björn Olmats har varit registrerad mäklare sedan 1999-12. Björn Olmats har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.6. Björn Olmats har haft 10 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

54 omdömen om Björn Olmats

Daniel E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Runby

Björn löste våran bostadsaffär på väldigt bra och smidigt sätt. Björn var tillgänglig och flexibel, och visade stort engagemang genom hela processen. Kan verkligen rekommendera honom för framtida köp/försäljningar.

Daniella R
Runby

Han gjorde det där extra för att få igenom en snabb affär. Vilket uppskattades högt!

Åsa M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Runby

Björn Olmats har sålt min lägenhet och var mycket bra i sin kommunikation genom hela processen. Proffsigt och trevligt!

Patrik S
Centrala Väsby

Björn har varit en bra och hjälpsam mäklare genom vår affär.

Anders N
Centrala Väsby

Otroligt kunnig och pedagogisk. Han höll en tät kontakten med oss hela tiden under processen. Han är mycket trevlig och lyhörd för vad vi tycker och tänker om olika frågor. Jag känner mig trygg med honom.

Eva M

Tålamod och professionellt bemötande . Mycket nöjd

Tommy I
Bollstanäs

Jag är nöjd med upplägg och utfall, Björn har varit lätt att ha att göra med. Allt har flytit på som tänkt.

Susanna V
Eds Allé

Professionellt bemötande och guidning genom hela köpprocessen. Tillmötesgående och tar sig tid för att svara på frågor och funderingar.

Shubha R
Eds Allé

Björn Olmats hänvisar väldigt bra kommunikation och aktivt i sin uppgift. Jag är nöjd med honom och rekommenderar honom.

David M
Centrala Väsby

Snabb att ta kontakt med och flexibel. Underlättade hella procesen för mig som flytta för första gången. Gav hjälp i alla steg samt satte upp komunikation så jag fick bättre lån.