Karin Sökare

Karin Sökare

Karin Sökare är mäklare på Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Karin Sökare har varit registrerad mäklare sedan 2001-03. Karin Sökare har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 5.0. Karin Sökare har haft 34 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

43 omdömen om Karin Sökare

Erkan C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Runby

Snabbt återkoppling profsig hjälp bra erfanheter

Svar från Karin Sökare

Tack Erkan, spännande att ni nu flyttar tillbaka till er gamla förening men större lägenhet som passar familjen bättre!

Suwan A
Centrala Väsby

Karin var snäll, trevlig och hjälpsam. Jag är så nöjd med min nya lägenhet. Tack så jättemycket Karin.

Svar från Karin Sökare

Jag är oerhört glad för din skull. Tror att lägenheten kommer passa dig väl med bara ett stenkast från din arbetplats!

Naveed C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Centrala Väsby

Mycket professionell och hårt arbetande

Svar från Karin Sökare

Tack Naveed, Jag är glad att vi fick till budgivning, landade över utgångspriset och även ett snabbt tillträde så att ni nu kan fokusera på er flytt till England.

Christine B
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Seriös tog uppdraget på allvar Tillmötesgående lyhörd

Svar från Karin Sökare

Tack Christine, Store eloge även till er då ni slet på bra inför fotograferingen av huset och sedan visningarna

Jan-Erik E
Centrala Väsby

Karin är en erfaren och effektiv mäklare som hjälpt mig med försäljning av lägenheten. Hon är otroligt proffsig, tillmötesgående och enkel att ha att göra med. Jag hade en jättebra upplevelse genom hela processen med Karin som mäklare.

Svar från Karin Sökare

Stort tack för det fina omdömet.

Linus W
Prästgårdsmarken/njursta

Väldigt personligt bemött, vi klickade vid första tillfället. Snabbt genomfört i en situation som krävde det.

Svar från Karin Sökare

Tack Linus, att hjälpa er med försäljningen har varit ett nöje då ni inte tvekade att göra det som krävdes!

Emelie Södergård R
Prästgårdsmarken/njursta

Jätte duktig, effektiv och personlig :)

Svar från Karin Sökare

Tack Emelie, var mitt nöje! Effektivt och bra resultat blir det med trevliga kunder som tar till sig alla råd och gör sitt yttersta - bra jobbat!

Mentor A
Hasselbacken

Hon var jätte duktig trevlig och väldigt snäll

Svar från Karin Sökare

Tack Mentor, Ska bli spännande att se lägenheten när ni renoverat upp den. Känns som om ni kommer bo där lång tid framöver:)

Jack S
Runby

Karin är alltid trevlig samt professionell och tack vare henne gick bostadsförsäljningen väldigt smidigt.

Svar från Karin Sökare

Tack Jack! Är glad att kunnat vara till hjälp som er familjemäklare:)

Alexander J
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Sjukyrkoberget

Har varit supernöjd och känt mig trygg genom hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera Karin! ☺️

Svar från Karin Sökare

Tack Alexander! Nu äger ni snart ert hus som jag är säker på att ni kommer ha många små byggprojekt i framöver, som du är duktig på:)