Karin Sökare

Karin Sökare

Karin Sökare är mäklare på Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Karin Sökare har varit registrerad mäklare sedan 2001-03. Karin Sökare har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 5.0. Karin Sökare har haft 32 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

38 omdömen om Karin Sökare

Sedan starten hos Reco 2023
Linus W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Prästgårdsmarken/njursta

Väldigt personligt bemött, vi klickade vid första tillfället. Snabbt genomfört i en situation som krävde det.

Svar från Karin Sökare

Tack Linus, att hjälpa er med försäljningen har varit ett nöje då ni inte tvekade att göra det som krävdes!

Emelie Södergård R
Prästgårdsmarken/njursta

Jätte duktig, effektiv och personlig :)

Svar från Karin Sökare

Tack Emelie, var mitt nöje! Effektivt och bra resultat blir det med trevliga kunder som tar till sig alla råd och gör sitt yttersta - bra jobbat!

Mentor A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Hasselbacken

Hon var jätte duktig trevlig och väldigt snäll

Svar från Karin Sökare

Tack Mentor, Ska bli spännande att se lägenheten när ni renoverat upp den. Känns som om ni kommer bo där lång tid framöver:)

Jack S
Runby

Karin är alltid trevlig samt professionell och tack vare henne gick bostadsförsäljningen väldigt smidigt.

Svar från Karin Sökare

Tack Jack! Är glad att kunnat vara till hjälp som er familjemäklare:)

Alexander J
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Sjukyrkoberget

Har varit supernöjd och känt mig trygg genom hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera Karin! ☺️

Svar från Karin Sökare

Tack Alexander! Nu äger ni snart ert hus som jag är säker på att ni kommer ha många små byggprojekt i framöver, som du är duktig på:)

Andreas S
Prästgårdsmarken/njursta

Otroligt hjälpsam och tydlig.

Svar från Karin Sökare

Tack Andreas för fina omdömet!

Cajsa H
Sjukyrkoberget

Supernöjd och känt mig helt trygg under hela köpprocessen! Karin är en stjärna 🌟

Svar från Karin Sökare

Tack Cajsa! Jag är glad att ni känt er väl omhändertagna och trygga:)

Velimir L
Centrala Väsby

Karin är drivande, professionell och tillgänglig. Hon gjorde det enkelt och tryggt att sälja vår bostad och jag rekommenderar henne starkt.

Svar från Karin Sökare

Tack Velimir, Spännande att få vara del av er resa mot nya fina boendet!

Ola O
Centrala Väsby

Naturligt glad och trevlig. Kunde svara på alla frågor. En positiv person som smittade av sig.

Svar från Karin Sökare

Tack Ola och Marianne, Nu håller jag tummarna för att er husförsäljning går lika bra och smidigt som ert bostadsköp!

Marianne I
Centrala Väsby

Artigt och trovärdigt. Svarade tydligt och naturligt på mina frågor. Positivt bemötande.

Svar från Karin Sökare

Jag är glad att ni känner att ni fick ett bra bemötande och svar på alla era funderingar. Att sälja och köpa nytt boende är ett stort steg som man inte gör så många gånger i sitt liv!