Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby HusmanHagberg HusmanHagberg Upplands Väsby

HusmanHagberg Upplands Väsby

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss på kontoret i Upplands Väsby!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med hela 90 kontor i Sverige. Vi är privatägda och fristående både från banker och försäkringsbolag.

På vårt kontor i Upplands Väsby har vi mäklare ett äkta engagemang, bred kompetens och stor passion för att vinna våra kunders hjärtan och göra dem nöjda. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja, vi brinner för bostäder och mäklarbranschen och finns vid din sida under hela affären!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 79 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Väsby

• Kristoffer L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Enkelt och smidigt med bra tips och ideer. Läs mer
    2018-10-21 Karin S svarar Kristoffer L
    Tack Kristoffer, du (ni) gjorde ett riktigt bra jobb inför visningarna! Nu kan du fokusera på hur du ska ha det i nya huset:)
  • Elin B
    Elin B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Har både köpt och sålt med Karin och varit lika nöjd båda gångerna. Det har båda gångerna varit snabba och proffsiga affärer. Trots lite trög bostadsmarknad fick jag ut det jag ville ha för lägenheten tack vare Karins tips och expertis. Läs mer
    2018-10-19 Karin S svarar Elin B
    Tak Elin för det fina omdömet. Extra roligt att få möjlighet att hjälpa "återfallskunder" som du nu är:). Kul att se bilder på er nya fina lägenhet där ni nog kommer stortrivas - även om ni nu överger "vilda Väsby";)
  • Stefan Andén V skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpt på Båtbyggarvägen 6c.

Karin har hittills varit kunnig tillgänglig och proffsig.

Jag har fortfarande några kompletterade frågor som jag säkert kommer att få svar på under nästkommande vecka.
    Stefan Anden Victor Läs mer
    2018-10-18 Karin S svarar Stefan Andén V
    Hej Stefan, tack för din rekommendation. Hoppas du känner att du fått svar och den service du efterfrågat.
  • Kourosh A
    Kourosh A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi kontaktade husmäklaren Karin Sökare från HusmanHagberg för att få hjälp med försäljning av vårt hus i Upplands Väsby. Vi blev väldigt väl bemötta från början och upplevde Karin som mycket professionell och erfaren med väldigt god kännedom från området. Hon överträffade våra förväntningar med väldigt gott resultat.

Vi skulle väldigt gärna rekommendera henne till andra som går i tankar att sälja sitt hus i området Läs mer
    2018-08-21 Karin S svarar Kourosh A
    Tack Kourosh och Anna för fina rekommendationen! Är alltid en extra spänning när man köpt först och ska sälja sen! Men med lite uthållighet och "is i magen" kunde vi nå det där lilla extra. Varit ett nöje att jobba med er och jag önskar er lycka till med ert nya hem som jag förstått på er beskrivning behöver lite kärlek:)
  • Ulla Britt A skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    En bostadsrätt (sålt)
    Proffsig kunnig och väldigt trevlig.
    Arman levde verkligen upp till dom förväntningar som jag hade.
    Trevlig rolig och lättsam.

Jag rekommenderar Arman Lundin varmt 👍💕 Läs mer
    2018-08-20 Armas S svarar Ulla Britt A
    Hej Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd! Armas
  • Eliase A skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en lägenhet via Cristan Sayas- Cuarez, Det kände jätte bra ha Cristan som mäklar, mycket bra bemötande och väldig noggrant i alla detaljer, trevlig och ger klar och bra information under hela försäljningen. Läs mer
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag fick hjälp av Karin att sälja min bostadsrätt i Upplands Väsby mitt under sommaren. Karin skötte allt praktiskt och jag kunde lugnt vara på semester på annan ort. Hon gav hela tiden återkoppling och var öppen för att diskutera olika möjligheter. Affären gick snabbt och smidigt. Karin inger förtroende och man märker att hon är väl etablerad med stor erfarenhet.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-04 Karin S svarar Ylva N
    Tack Ylva, du gjorde precis som jag ville - tog det lugnt, litade på mig:). Är extra glad att jag kunde vända en förmodad förlustaffär till en vinstaffär för dig.
  • Sara R
    Sara R skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpte en bostadsrätt av Karin Söker!
    En av dem absolut bästa mäklaren jag haft kontakt med när de gäller alltid. Väldigt proffsig på de hon gör. Läs mer
    2018-08-04 Karin S svarar Sara R
    Tack Sara för det fina omdömet. Är väldigt glad att fått vara med under ett viktigt steg i din bostadsresa till en lägenhet du verkligen tycker om.
  • Vick S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian har gjort ett fantastisk jobb vid försäljning av våra lägenhet i Solna. Ända från starten har Cristian varit tydlig i kommunikation och gitt oss förtroendeingivande intryck.

Han varit tillgänglig, trygg, flexible, professionellt och rådgivande mäklare från första mötet till slut. Vi är riktigt nöjd med Cristian och kommer rekommendera honom starkt till andra som går i försäljnings tankar. Läs mer
  • Srour M skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hej!
    Jag sålde min lägenhet i central vägen 5 i Upplands Väsby. Christian hjälpte mig att sälja min lägenhet han uppfyllde alla mina förväntningar. Han sålde den snabbt och med bra pris för mig.
    Sen köpte jag en lägenhet i central vägen 17 i Upplands Väsby med hjälp av honom igen. Han var så duktig hittade den lägenheten som jag önskade mig. Han var snabb och lysande på mig nogga.
    Han är ambitiös och seriös i sitt jobb. Läs mer
  • Claudia Z skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hjälpte oss prompt när vi köpte vår nya lägenhet. Vi uppskatade det professionella bemötandet samt sin proaktiva attityd. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Claudia Z
    Tack snälla Claudia, tack för dina fina ord och rekommendation, jag är säker på att ni kommer stortrivas i er nya bostad! Vi håller kontakten. Varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
    Cristian S gillar detta
  • Daniel P skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    En lägenhet
    Bästa sätt
    Professionell upplevelse Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Daniel P
    Tack för din rekommendation och för ett fint samarbete Daniel, ni har köpt en toppenfin lägenhet, jag är säker på att ni kommer trivas utmärkt i ert nya hem!!! Ha en fortsatt trevlig sommar. Varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
  • Zohaa S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi har köpt ett hus och vi fick väldigt bra hjälp och tips från Mäklaren Cristian Sayas-Cuarez. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Zohaa S
    Tack snälla Zohaa för dina ord och rekommendation, ni har köpt ett fint hus som jag tror ni kommer att stortrivas. Vi ses snart igen vid tillträde. Många varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
    Cristian S gillar detta
  • Therese W skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Sålt bostad, radhus.
    Mycket bra, proffsigt och alltid positivt bemötande av mäklare Cristian.
    Trots speciella omständigheter från oss säljare, har mäklaren alltid agerat med tålamod och på bästa sätt.
    Mäklaren har med mycket god marginal levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Therese W
    Tack för dina fina ord och rekommendation Therese, vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Vi ses snart vid tillträde. Ha en fortsatt trevlig sommar så länge /Cristian Sayas-Cuarez
  • Nizam U skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    I boguht a Radhus ( Vila type). Anna-Carin was extremly supportive and walked extra miles to explain different situations. She also picked calls/ or called during weekends and after offive hours. She is very patient and listens to her customer.

I think she is an awsome sales person Läs mer
    2018-06-25 Anna-Carin N svarar Nizam U
    Thanks, Nizam, I very much appreciate your nice feedback! I´m very pleased that you experienced you got the support needed. I hope you and your family will enjoy your new beautiful house and wish you a great summer! All the best!
    Anna-Carin N gillar detta
  • Ann-Charlotte S skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en bostadsrätt 2rok 67km, kanske i lite fel tid med tanke på att det låg flera liknade objekt ute samt att låne kraven hade ändrats så var det lite trögt, men med proffsig hjälp av Anna-Carin har nu köpet blivit av. Jag hade inga förväntningar beroende på lite erfarenhet. Jag är mycket nöjd med det jobb Anna-Carin har gjort och kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-05-25 Anna-Carin N svarar Ann-Charlotte S
    Tack så mycket Ann-Charlotte för din feedback! Vi snart igen på tillträde och jag önskar er en fortsatt solig och skön sommar.
  • Anna W skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpare av lägenhet. Bra info från mäklaren och smidigt genomförd affär. Läs mer
    2018-05-23 Cristian S svarar Anna W
    Hej Anna, tack för trevlig feedback. Ni är suveräna kunder att göra med. Nu ser vi framemot tillträdet, vi ses snart!!! (:
    Cristian S gillar detta
  • Hans Olof L skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tiiigänlig,
    Ärlig
    Bra bemötande
    Seriös Läs mer
    2018-05-14 Cristian S svarar Hans Olof L
    Hej Hans Olof & Pia, tack för er fina återkoppling om mig som mäklare och för visat förtroende , lycka till med flytten, vi ses snart på tillträdet!
  • Andres R
    Andres R skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Utmärkt betjäning!!
    Excellent service! Cristian gave us one of the best services (in general) that we received during our 6 years living in Stockholm! Of course, it helped a lot that he speaks Spanish as his mother tongue (because it is also ours) but independently of that, he helped us a lot with all the process twice! Specifically, he helped us during the buying process of our lovely flat in Upplands Väsby and then selling it when we decided to relocate back to our home country. Without a doubt, my wife and I would recommend Cristian services since he proved us to be a professional broker and even a friend. Thanks to him and all the positive experience with the real state market in Stockholm, now in our home country Mexico we tell everyone about our wonderful, simple, and fruitful experience of buying and selling a flat in Sweden. Muchas gracias Cristian! Läs mer
    2018-05-01 Cristian S svarar Andres R
    Thank you so much for giving us, HusmanHagberg and me the opportunity to help you twice!!! We did good the first round but even better the second. I hope everything is going well in Mexico, we keep in touch. Remember that here in Sweden you have both your broker and friend. All the best, we keep in touch.
    Cristian S gillar detta
  • Tanapon S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    han gjorde ett bra jobb.
    Snäll och trevlig Läs mer
    2018-04-27 Cristian S svarar Tanapon S
    Hej Tanapon, tack för en trevlig feedback och vad roligt att höra att du var nöjd med oss på HusmanHagberg och med mig som "din" mäklare.
    Cristian S gillar detta
  • Hadisolsadat T skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hade ett gott och empatiskt bemötande från början till slut. Han hjälpte oss att sälja vår bostad och göra en god affär. Läs mer
    2018-04-26 Cristian S svarar Hadisolsadat T
    Tack för en trevlig feedback, Hadis, det gjorde vi bra, vad kul att läsa att ni är nöjda. Vi håller kontakten.
  • Alexandr O
    Alexandr O skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har köpt en 3a i Upplands Väsby. Cristian genomförde visningen och affären på ett professionelt sätt. Tack vare detta affären gick smidigt. Läs mer
    2018-04-26 Cristian S svarar Alexandr O
    Tack för dina ord Alexandr, din familj och du gjorde processen enkelt och smidigt för oss alla. Jag hoppas att ni trivs i er fina 3:a. Vi håller kontakten.
  • Jimmy F
    Jimmy F skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet i Upplands Väsby i början av år 2018. Allt kring försäljningen gick väldigt smidigt och problemfritt. Arbetet som Cristian lade ner överträffade verkligen mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Cristian som mäklare! Läs mer
    2018-05-01 Cristian S svarar Jimmy F
    Tack själva, ni gjorde det enkelt för mig inför fotograferingen och visningen. Det blev ju kanonbra i slutändan då bostaden såldes innan de öppna visningarna! Allt gott!
    Cristian S gillar detta
  • Ingela A skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi såld en lägenhet och blev mycket väl omhändertagen av Cristian, även under en semesterresa på 14 dar. Läs mer
    2018-04-25 Cristian S svarar Ingela A
    Tack själv Ingela, vi gjorde det riktigt bra trots semesterresan! Nöjet var helt på min sida, ta hand om dig!
  • Kerstin H skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mkt korrekt,kunnig och professionell!

Han har tagit sitt ansvar fullt ut och varit
    oss behjälpliga i alla frågeställningar.

Han har även bidragit till att hitta lösningar
    på problem under hela processen.

Björn Härlin Läs mer
    Armas S gillar detta
  • Sonja Mariana W skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Ett bra bemötande och kunnig.
    Engagerad och täta kontakter. Läs mer
    2018-04-03 Anna-Carin N svarar Sonja Mariana W
    Tack Lars och Sonja! Nu börjar vi snart att förbereda inför kommande tillträde. Önskar en fin vår!
  • Jörn A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag kan svara JAG ÄR MYCKET NÖJD på alla punkter och rekommendera henne gärna
    vidare! Läs mer
    2018-03-14 Karin S svarar Jörn A
    Tack för denna rekommendation som värmer extra då det var en tuff resa vi fick göra tillsammans i en minst sagt orolig marknad där fokus fick ligga på att minimera förluster. En fin lägenhet som jag vet renoverats med stor möda och precision, och som nu får en ny mycket glad köpare.
  • Charlotte Christina Helena S
    Charlotte Christina Helena S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin är en glad, pålitlig och engagerad person som på en snäv tidsram fick till fotografering, annonsering, visning och försäljning.

24h från första visningen hade hon landat min affär, vilket var klart över min förväntan nu när marknaden varit lite avvaktande!

Jag kan varmt rekommendera Karin, och kände mig trygg förvissad om att hon hade koll under hela processen. Läs mer
    2018-03-13 Karin S svarar Charlotte Christina Helena S
    Ja, det gick undan men utan förträffligt engagemang i plockandet inför fotograferingen från dig och Bella så hade tidsplanen spruckit:) (Är nyfiken på vilken frisyr hon kom hem med efter modeshowen! )
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Professionellt bemötande, rak och tydlig i sin kommunikation och hög servicenivå rakt igenom. Kan varmt rekommendera Karin Sökare och Husman Hagberg i Väsby.

Marcus Läs mer
    2018-03-12 Karin S svarar Marcus H
    Tack Marcus för den fina rekommendationen. Vi ses snart när det är dags för tillträdet och förstår att ni längtar efter att få flytta in i ert nya fina hus här i vilda Väsby.
  • Sebastian J skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevlig, dock dålig på att besvara mejl. Läs mer
    2018-03-12 Karin S svarar Sebastian J
    Tack Sebastian för din feedback, vilket är något jag tar till mig och ska se till att vara extra observant och snabb på framöver.
  • Mary A skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Han var träflit han hjälpte mycke meg Läs mer
    Armas S gillar detta
  • Gordana H skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    underbar människa jätte trevlig fantastisk bemötande och kunnig. tar jobbet på alvar och informerar om det minsta som tänks göras och allt nytt som har hänt sedan mäklaren är anlitad. det märks att han handskas med många år av erfarenhet och värkar kunna fånga rett moment för allt inom försäljningen.
    Armas Sundin samarbetar, säljarens åsikt räknas starkt i mitt fall det var jag.
    varmt rekommenderas HusmanHagbergbyrå samt Armas sundin. Läs mer
    2018-03-07 Armas S svarar Gordana H
    Tack för ditt fina och positiva omdöme!
  • Pauline S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hej !
    Jag tycker inte han var proffsig.
    Han svarar efter några dagar när jag frågat något
    och säger till mig att jag ska ha tålamod,
    Jag kommer inte anlita Cristian något mer.
    I jämförelse med Danys Ayobi som svarade på engång.

Mvh Pauline Schönström Läs mer
    2018-03-06 Cristian S svarar Pauline S
    Hej Pauline, det var tråkigt att du upplevde att jag inte återkopplade snabbt nog. Jag förstår att du varit stressad när försäljningen drog ut på tiden. Du har sålt i en tuff marknad där jag hade flera visningar och la mycket fokus på att bearbetade de få intressenter som kom. Det resulterade i att vi till slut kunde nå ett högsta slutpris på länge i hela föreningen till dig. Önskar dig lycka till med ditt nya boende / Cristian
  • Nikolaos G skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jätte snäll person,riktig bra professionell. Vi är mycket nöjda med han Läs mer
    2018-02-21 Karin S svarar Nikolaos G
    Tack för det fina omdömet! Roligt att ni känner er nöjda!
  • Aleksandar D skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian är profesionellt och utmärkt meklaru. Allt positivt. MvH Aleksandar Läs mer
    Cristian S, Karin S gillar detta
  • Tony P skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mycket gott och professionellt bemötande. Snabba svar på frågor och god återkoppling. Över vår förväntan och vi kommer rekommendera företaget till personer i vår omgivning. Läs mer
  • chrissy S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Efter att ha varit i kontakt med flera mäklare föll mitt val på HusmanHagberg, och det visade sig att jag gjorde rätt val. Jag fick en mäklare som var glad, lyhörd, personlig och oerhört engagerad. Jag hade inte kunnat önska mig någon bättre!! Läs mer
    2018-02-20 Karin S svarar chrissy S
    Tack Chrissy, jag var grymt imponerad av hur ni på kort tid kunde tömma och städa bostaden inför visningarna medan ni levde på snabbmat i några dagar här i Väsby:). Det blev några vändor men sedan hittade vi rätta köparen och en bra köpeskilling. Det bästa var dock alla härliga skratt vi hade tillsammans trots omständigheterna;)
  • Ayden D skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Det var bra bemötande och fick snabba svar Läs mer
  • Kent Å skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Redan vid första kontakten med min mäklare fick jag ett mycket bra intryck.
    Hon var trevlig, positiv och professionell.
    Försäljningen sköttes på ett fantastiskt sätt.
    Jag blev informerad om försäljning proceduren och tips om vad jag kunde bidra med.
    Jag blev informerad och kände mig delaktig på ett mycket bra sätt under hela försäljningen.

Anna-Carin Nilsson är personlig, glad, seriös, kunnig och hade full kontroll under hela försäljningen.
    Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-08 Karin S svarar Kent Å
    Tack så mycket för de fina vitsorden Kent, de värmer! Det har varit mitt nöje att jobba med dig och din försäljning också. God fortsättning på det nya året och vi ses snart igen vid tillträdet!
    Vänliga hälsningar Anna-Carin Nilsson
  • Antonio L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevlig och kunnig mäklare. Ett seriöst kontor/företag som jag kan rekommendera starkt! Läs mer
    2017-12-16 Karin S svarar Antonio L
    Hej Antonio, tack för det fina omdömet! Känns spännande att få vara del av starten på din bostadsresa! Med vänlig hälsning Karin Sökare
  • György C skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi fick smidig hjälp med att hitta det hus vi ville ha. Läs mer
    2018-03-12 Karin S svarar György C
    Tack György, nu har vi haft tillträde på ert hus med nöjda köpare och ni har flyttat in till ert nya. Ska bli spännande och få komma förbi och titta på allt ni renoverat och den ateljé ni har iordningsställt för kommande skapande!
  • Gabriella M skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötade. Det var skönt att mäklaren inte försökte pracka på en sin tjänst utan gav mig tid att tänka över det hela och höra av mig när jag bestämt mig. Min upplevelse är att dom är:
    Serviceminded. Trevliga. Hjälpsamma. Snabba. Kunniga. Flexibla. Tålmodiga. Noggranna.
    Jag skulle rekomendera dom till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-10-26 Karin S svarar Gabriella M
    Tack Gabriella för ditt fina omdöme. Varit ett nöje att få se dig uppfylla både dit hus och kommande hundprojekt:). Med vänlig hälsning Karin
  • Lars P skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare är en mäklare som inger förtroende och lever upp till det. Hon var lyhörd för frågor, önskemål mm.
    Lätt att nå och komma i kontakt med via mail, telefon eller sms. Hon levde helt enkelt upp till mina förväntningar på en mäklare.
    Försäljningen av huset blev en enkel resa för mej. Läs mer
  • Semra Y skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Christian har gjort sitt bästa hela tiden , och gav all sin uppmärksamhet, han är den bästa mäklaren som vi har haft hittills . Han hade stort tålamod för oss som hade klur med lägenheten. Han får tio av tio :)) Läs mer
    Cristian S, Karin S gillar detta
  • Per T skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    bra stöd, hjälpsamt och seriöst. Läs mer
  • Natascha B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Välbemötande, hjälpsam, trevlig, öppen och rak. Läs mer
  • Eva H skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian har gjort och gör ett mycket bra jobb, intresserad, engagerad. Han visar en mycket fin respekt för affären och får oss och jag är övertygad att även köparen känner att vi/de är i trygga händer. Jag kommer absolut att rekomendera honom som mäklare till andra. Läs mer
  • Jorge Q skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jätte bra,trevligt,engagerad i sitt arbete och pålitlig. Läs mer
  • Natasha B
    Natasha B skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Super duktig mäklare! Han är väldigt tålmodig och tänker på sin klient framför allt annat. Vi är 100%:nöjda med honom och kommer att anlita honom i framtiden. Läs mer
    Cristian S gillar detta
  • Haider R skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian Sayas-Cuarez hjälpte mig att sälja min ögonsten på Prästhagen, Upplands Väsby . Han var ett bra stöd före, under och efter försäljningen. När det kom till budgivning hade vi lite olika åsikter, där var Cristian Sayas-Cuarez tålmodig med mig och stod på sig i sin åsikt.Cristian Sayas-Cuarez kan området och bidrar med sitt lugn och proffsighet. Jag kan rekommendera honom till din nästa försäljning!
    MVH/Haider Riad Läs mer

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby