Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby HusmanHagberg HusmanHagberg Upplands Väsby

HusmanHagberg Upplands Väsby

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss på kontoret i Upplands Väsby!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med hela 90 kontor i Sverige. Vi är privatägda och fristående både från banker och försäkringsbolag.

På vårt kontor i Upplands Väsby har vi mäklare ett äkta engagemang, bred kompetens och stor passion för att vinna våra kunders hjärtan och göra dem nöjda. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja, vi brinner för bostäder och mäklarbranschen och finns vid din sida under hela affären!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 106 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Väsby

• 2019-07-29

Jennie Linda Marie K skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en villa i Vallentuna och fick ett mycket bra bemötande av min mäklare.

Då jag sålde på sommaren så var mina förväntningar ganska låga och jag kände mig stressad men Karin fick mig lugn och sålde min bostad till ett pris jag är mycket nöjd med.

Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-07-29 Karin S svarar Jennie Linda Marie K
    Tack Jeenie! Jag är glad att jag kunnat hjälpa dig att få till en smidig affär och att du fick ut ett väldigt bra pris.
  • 2019-07-25

Fredrik H skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin har varit bra på alla sätt. Detta var vårt första hus köp så många frågor och funderingar. Vi var på resande fot i Sverige men Husman Hagberg finns ju på fler ställen så vi signade på ett annat kontor. Testa henne. :) Läs mer
    2019-07-25 Karin S svarar Fredrik H
    Hej Fredrik, alltid spännande att köpa sitt första hus och även för mig som erfaren mäklare att få vara del av alla frågor och funderingar som kommer upp, stora som små, som jag kan hjälpa till med. Som rikstäckande kedja så har vi fördel av att ha kollegor nära er som kund - även i semestertider:)
  • Reza F

2019-07-12

Reza F skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpte bostadsrätt lägenhet i upplands väsby, blev väldigt trevligt bemötta. Läs mer
  • Maria B

2019-07-04

Maria B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi sålde vår villa i Bollstanäs med Karin.

Hon har varit stöttande och engagerad hela tiden. Vi har fått goda råd och Karin har hela tiden varit glad och positiv. Karin är väldigt proffsig och vi har känt oss trygga och nöjda genom hela processen. Vill ni ha en seriös, kunnig och driven mäklare så är Karin den rätta! Läs mer
    2019-07-10 Karin S svarar Maria B
    Tack Maria och Fredrik! Det har varit ett nöje att få vara med och hjälpt till i "båda ändar" i förverkligandet av er bostadsdröm. Nu när erat hus är sålt kan er energi fullt ut läggas på det nya huset som ska byggas. Ska blir spännande att se resultatet!
  • 2019-06-23

Jane F skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt ett radhus och tycker att mäklaren var lite oengagerad. Läs mer
    2019-06-25 Armas S svarar Jane F
    Tack för din rekommendation. Tråkigt att du inte är riktigt nöjd, men jag tar till mig dina synpunkter och skall försöka tänka på det i framtiden!
  • 2019-05-05

Bertil Ingemar L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Uppdraget gällde en försäljning av en bostadsrätt på 3 rum och kök i Upplands Väsby.
    Karin Sökare är en seriös och trevlig mäklare som har utfört sitt uppdrag/åtagande på bästa tänkbara sätt och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare till nya uppdragsgivare. Läs mer
    2019-05-18 Karin S svarar Bertil Ingemar L
    Tack Hans, jag är glad att jag kunnat hjälpa till avseende din fars lägenhet för att få till en smidig affär med en bra köpare.
  • Jan Evert E

2019-04-30

Jan Evert E skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Har köpt lägenhet i Uppland Väsby och sålt hus i Sörmland. Vi blev väldigt trevligt bemötta. Mäklare levde upp till våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2019-04-30 Karin S svarar Jan Evert E
    Tack Jan och Jane! Jag hoppas ni ska trivas väl nu när ni åter bor i Väsby. Nu får ni en jättefin lägenhet med trädgård och nära barn och barnbarn!
  • 2019-04-19

Dammika P skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har köpt en radhus och såld en bostadrätt lägenhet.
    Det var ganska svårt att sälja. Vi hade ganska manga visningar men Anna-carin var flexible. Hon var jätte bra. Läs mer
    2019-04-23 Anna-Carin N svarar Dammika P
    Tack Dammika! Ja visst gäller det idag att vara flexibel och lite uthållig :-) Ska bli trevligt att ses på tillträdet igen såsmåningom. Ha en fin vår!
  • 2019-04-15

Jenny M skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Väldigt bra bemötande, kunnig, erfaren och driftig. Mån om att genomföra en bra affär och tillmötesgå behov och önskemål.
    Bra och snabb återkoppling och svar på frågor. Läs mer
    2019-04-15 Karin S svarar Jenny M
    Tack Jenny, du(ni) gjorde ett jättefint jobb inför visningarna och nu närmar det sig så smått flytten till gemensamma nya lägenheten!
  • Dennis P

2019-04-10

Dennis P skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpt en bostadsrätt.
    Jätte bra bemötande snäll,trevlig och hjälpsam.
    Jätte nöjd med mäklaren Läs mer
    2019-04-15 Karin S svarar Dennis P
    Kul att se din bostadsresa sätta en riktig rivstart. Ser fram emot att vara med när du tar nästa kliv - men det lär väl dröja några år innan du växer ut denna trevliga 3a!
  • 2019-04-10

Ekola S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin är mycket professionel och hjälpsam.
    Man känner sig trygg att köpa en bostad av henne.
    Kan rekommendera Karin varmt! Läs mer
    2019-04-15 Karin S svarar Ekola S
    Tack! Härligt att kunna hjälpa till när det går undan:)
  • 2019-03-26

Rama D skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Anna-Carin Nilson på HusmanHagberg Upplands Väsby. Anna-Carin har en påfrestande bemötande med kunderna.Jag förväntade inte att Anna-Carin skulle bli hjälpsam för att jag kunde få köpa en lägenhet på min önuskepriset. Hon förväxlat samtal med säljare tills hon lyckats att uppfylla målet. Läs mer
    2019-04-29 Anna-Carin N svarar Rama D
    Hej igen Rama! Tack för dina fina vitsord idag och så roligt att du är nöjd hela vägen. Jag hoppas du ska trivas riktigt bra i din nya fina bostad.
  • Mattias Ö

2019-03-19

Mattias Ö skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Sålt 2a. Stabil och lugn, fick lägenheten såld på rekordtid! Mycket bra stöd och snabba svar :) Läs mer
    2019-03-22 Anna-Carin N svarar Mattias Ö
    Tack Mattias! Vad bra att ni är nöjda. Nu har vi tillträdet att sikta emot snart. Lycka till med alla förberedelser!
  • Mohammad Rezaur R

2019-03-06

Mohammad Rezaur R skrev om Anton R. Varg en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hej!

Jag är köpare för en lägenhet som ligger på Trädgårdsvägen 19, 194 46 Uppländs Väsby. Anton R. Varg var väldigt hjälpsam och alltid tillgängligt under hela köpprocessen. Anton är väldigt engagerad samt han har haft stort vilja och tålamod att svara alla möjliga funderingar som vi har hade hela tiden. Jag tycker att han är väldigt strukturerad, noggrann och strävar alltid att skapa värde för sina kunder. Vi är väldigt nöjd med tjänster som vi fick från Anton R. Varg och verkligen rekommenderar alla andra att välja honom som mäklare.

Med vänliga hälsningar,
    Rezaur Rahman och Shabana Azmy Läs mer
    2019-03-07 Anton R svarar Mohammad Rezaur R
    Hej Reza!

Tack så mycket för er fina rekommendation, det värmer verkligen! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya fina lägenhet :) Funderar ni på något så är det bara att höra av er.

Önskar er all lycka!
  • 2019-02-26

Ismail B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi har köpt ett hus som då är Blåvingavägen 36. Jag blev bemött av mäklaren väldigt bra och positivt. Mina förväntningar av en mäklare är inte så höga så oavsett förväntningar vi hade levde hon säkert upp till dom mer än vi trodde.

Jag ringde till Karin och bad om en visning för detta hus och hon kunde självklart fixa en visning precis som hon sa. Därefter kollade vi på huset osv. Vi sa sedan till henne att vi skulle fundera och sedan ringa upp till henne när vi hade bestämt oss för ett val om huset. Vi ringde till sist henne och sa att vi hade gjort ett beslut och det slutade bra för både Karin och oss med huset.

När vi hade skrivit avtalet om att få köpa huset bad vi henne få nycklarna till huset så att företaget som skulle renovera där kunde komma in och mäta osv. Hon var så snäll att hon stod och vänta där i 2 timmar. Vi uppskattar det! Läs mer
    2019-02-26 Karin S svarar Ismail B
    Tack Ismail för det fina omdömet och jag blev framförallt väldigt glad av att läsa att din syn/förväntningar på en mäklare har ändrats till det mer positiva:). Jag är väldigt nyfiken på att se resultatet av era kommande renoveringar!
  • 2019-02-11

Agneta L skrev om Anton R. Varg en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Anton har varit mycket hjälpsam.har blivit uppdaterad hela tiden av försljningen av min bostadsrått. Läs mer
    2019-02-11 Anton R svarar Agneta L
    Tack för de fina orden och för att jag fått förtroendet att förmedla din bostad. Hoppas du kommer ha det gött nere i Thailand nu! Vi hörs!
  • Jennifer S

2019-02-11

Jennifer S skrev om Anton R. Varg en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpt en bostadsrätt i Runby, Upplands Väsby med mäklare Anton R. Varg.

Anton har varit väldigt professionell från första kontakt och under hela processen. Snabba och raka svar är uppskattat för mig som förstagångsköpare.
    Har fått en väldigt bra och trygg känsla av Anton, mina frågor tas på största allvar. Jag känner stor tillit och förtroende för Antons kunskap som mäklare.

Jag kan varmt rekommendera Anton Varg till dig som vill sälja din nästa bostad.
    Jag själv kommer kontakta Anton Varg den dag vi ska sälja vår nyköpta bostad. Läs mer
    2019-02-11 Anton R svarar Jennifer S
    Tack så mycket för alla fina ord Jennifer. Jag tror ni kommer stortrivas i nya lyan! All lycka framöver och hör av er vid minsta lilla fundering!
  • Miroslav Z

2019-02-04

Miroslav Z skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mäklare Karen Sören is very kind and helpful lady, she helped me, and still is helping, about buying a small apartment at Herrgårdsvägen 31, Upplands Väsby. We met when I went to see apartment and since then everything is just A+. Tusen tack Karen 😊. Läs mer
    2019-02-04 Karin S svarar Miroslav Z
    Thank you Miroslav. I hope you will enjoy your new apartment!
  • Jan F

2019-02-04

Jan F skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en etta i Upplands Väsby.
    Bra hjälp med styling och proffsiga bilder och annonser!
    En känsla av trygghet och omtanke för bägge parter! Läs mer
    2019-02-09 Karin S svarar Jan F
    Tack Jan för fina rekommendationen. Jag har uppskattat ditt/ert engagemang i hela processen!
  • 2019-02-04

Jan F skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag sålde min etta i Upplands Väsby och vi ska även sälja en 3a!

Vi har fått ett proffsigt bemötande av Karin och ingen stress utan allt har fått gå i vårt tempo!

Bra stylingtips och proffsiga bilder! Läs mer
    2019-02-05 Karin S svarar Jan F
    Tack Jan för din fina rekommendation. Ser fram emot att få hjälpa er även med 3an när ni känner er redo. Är även glad att ha fått följa er bostadsresa där ni nu hittat ett boende som verkar perfekt för er.
  • 2019-02-03

Per A skrev om Anton R. Varg en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bra mäklare som är aktiv och omhändertagande.

Sålde min lägenhet från utlandet och Anton skötte allt exemplariskt. Läs mer
    2019-02-04 Anton R svarar Per A
    Tusen tack för förtroendet och de fina orden Per! Hoppas du har det gött nere i Dubai, och hälsa dina fantastiska föräldrar!
  • 2019-01-22

Pia Ingrid Elisabeth A skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi har sålt ett litet radhus i Bollstanäs.
    Anna-Carin har tålmodig, kunnig och mycket hjälpsam under försäljningen. Läs mer
    2019-01-31 Anna-Carin N svarar Pia Ingrid Elisabeth A
    Tack Pia för dina värmande ord. Nu ses vi snart på tillträdet, lycka till med allt flyttstök!
  • 2019-01-21

Bo Gunne Harry A skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mycket kompetent och med stort tålamod Läs mer
    2019-01-21 Anna-Carin N svarar Bo Gunne Harry A
    Tack så mycket för er feedback Gunne och Pia! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet och lycka till med alla förberedelser inför flytten!
  • 2019-01-15

Steven D skrev om Anton R. Varg en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Att sälja min bostadsrätt skulle inte vara lätt, eftersom jag bor i Belgien och kunde inte resa till Sverige hela tiden. För mig var det viktigt att mycket kunde göras på distans och att allt gick fort. Anton tog hand om försäljningen exakt som jag önskade. Inom 3 veckor såldes min bostadsrätt till ett otroligt bra pris. Jag blev uppdaterad kontinuerligt på ett mycket professionellt sätt. Jag kan rekommendera Anton otroligt starkt! Läs mer
    2019-01-15 Anton R svarar Steven D
    Tack så mycket för de fina orden Steven! Vi löste distansen väldigt bra genom ett fint samarbete. Jag önskar också att rikta ett stort tack för den utsökta belgiska chokladen du skickade till mig (min sambo blev också väldigt glad över den :) ).
  • 2018-12-12

Magnus L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    köpt villa
    bra bemött
    bra hanterat i en svår marknad
    uthållig Läs mer
    2018-12-12 Karin S svarar Magnus L
    Tack Magnus, det var den mest utdragna försäljningen jag haft under mina 17 år som mäklare men den som väntar på något gott väntar aldrig förgäves :). Att det blev ni, som redan från början var intresserade, som sedan till slut kunde köpa huset efter alla turer med er lägenhet känns extra bra.
  • 2018-12-10

Nathalie M skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Sålde min lägenhet för en kort tid sedan
    Fick tyvärr gå ner i pris med tanke på hur marknaden ser ut Just nu
    Så det blev en lite långdragen process,
    Annars är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-10 Karin S svarar Nathalie M
    Tack Nathalie för ditt omdöme. Marknaden har varit/är tuff men ni gjorde ett bra jobb att iordningsställa lägenheten som underlättade för försäljningen!
  • 2018-12-05

Renee H skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en bostadsrätt i Upplands Väsby med Anna- Carins hjälp. Hon gav ett vaket glatt intryck vid första mötet. sen var hon lagom ödmjuk, lagom frammåt, trots en del katt problem En perfekt säljare med ett go i min smak. Jag är supernöjd. Reneé Läs mer
    2018-12-07 Anna-Carin N svarar Renee H
    Tack så hjärtligt Renée för dina ord! Och tack för ett fint samarbete. Är glad att det gick snabbt och att det blir bra timing med ditt nya boende inom kort inpå det nya året. Vi ses igen!
  • 2018-10-21

Kristoffer L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Enkelt och smidigt med bra tips och ideer. Läs mer
    2018-10-21 Karin S svarar Kristoffer L
    Tack Kristoffer, du (ni) gjorde ett riktigt bra jobb inför visningarna! Nu kan du fokusera på hur du ska ha det i nya huset:)
  • Elin B

2018-10-19

Elin B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Har både köpt och sålt med Karin och varit lika nöjd båda gångerna. Det har båda gångerna varit snabba och proffsiga affärer. Trots lite trög bostadsmarknad fick jag ut det jag ville ha för lägenheten tack vare Karins tips och expertis. Läs mer
    2018-10-19 Karin S svarar Elin B
    Tak Elin för det fina omdömet. Extra roligt att få möjlighet att hjälpa "återfallskunder" som du nu är:). Kul att se bilder på er nya fina lägenhet där ni nog kommer stortrivas - även om ni nu överger "vilda Väsby";)
  • 2018-09-23

Stefan Andén V skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpt på Båtbyggarvägen 6c.

Karin har hittills varit kunnig tillgänglig och proffsig.

Jag har fortfarande några kompletterade frågor som jag säkert kommer att få svar på under nästkommande vecka.
    Stefan Anden Victor Läs mer
    2018-10-18 Karin S svarar Stefan Andén V
    Hej Stefan, tack för din rekommendation. Hoppas du känner att du fått svar och den service du efterfrågat.
  • Kourosh A

2018-08-21

Kourosh A skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi kontaktade husmäklaren Karin Sökare från HusmanHagberg för att få hjälp med försäljning av vårt hus i Upplands Väsby. Vi blev väldigt väl bemötta från början och upplevde Karin som mycket professionell och erfaren med väldigt god kännedom från området. Hon överträffade våra förväntningar med väldigt gott resultat.

Vi skulle väldigt gärna rekommendera henne till andra som går i tankar att sälja sitt hus i området Läs mer
    2018-08-21 Karin S svarar Kourosh A
    Tack Kourosh och Anna för fina rekommendationen! Är alltid en extra spänning när man köpt först och ska sälja sen! Men med lite uthållighet och "is i magen" kunde vi nå det där lilla extra. Varit ett nöje att jobba med er och jag önskar er lycka till med ert nya hem som jag förstått på er beskrivning behöver lite kärlek:)
  • 2018-08-18

Ulla Britt A skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    En bostadsrätt (sålt)
    Proffsig kunnig och väldigt trevlig.
    Arman levde verkligen upp till dom förväntningar som jag hade.
    Trevlig rolig och lättsam.

Jag rekommenderar Arman Lundin varmt 👍💕 Läs mer
    2018-08-20 Armas S svarar Ulla Britt A
    Hej Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd! Armas
  • 2018-08-10

Eliase A skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en lägenhet via Cristan Sayas- Cuarez, Det kände jätte bra ha Cristan som mäklar, mycket bra bemötande och väldig noggrant i alla detaljer, trevlig och ger klar och bra information under hela försäljningen. Läs mer
  • Ylva N

2018-08-04

Ylva N skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag fick hjälp av Karin att sälja min bostadsrätt i Upplands Väsby mitt under sommaren. Karin skötte allt praktiskt och jag kunde lugnt vara på semester på annan ort. Hon gav hela tiden återkoppling och var öppen för att diskutera olika möjligheter. Affären gick snabbt och smidigt. Karin inger förtroende och man märker att hon är väl etablerad med stor erfarenhet.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-04 Karin S svarar Ylva N
    Tack Ylva, du gjorde precis som jag ville - tog det lugnt, litade på mig:). Är extra glad att jag kunde vända en förmodad förlustaffär till en vinstaffär för dig.
  • Sara R

2018-08-04

Sara R skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpte en bostadsrätt av Karin Söker!
    En av dem absolut bästa mäklaren jag haft kontakt med när de gäller alltid. Väldigt proffsig på de hon gör. Läs mer
    2018-08-04 Karin S svarar Sara R
    Tack Sara för det fina omdömet. Är väldigt glad att fått vara med under ett viktigt steg i din bostadsresa till en lägenhet du verkligen tycker om.
  • 2018-08-02

Vick S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian har gjort ett fantastisk jobb vid försäljning av våra lägenhet i Solna. Ända från starten har Cristian varit tydlig i kommunikation och gitt oss förtroendeingivande intryck.

Han varit tillgänglig, trygg, flexible, professionellt och rådgivande mäklare från första mötet till slut. Vi är riktigt nöjd med Cristian och kommer rekommendera honom starkt till andra som går i försäljnings tankar. Läs mer
  • 2018-08-01

Srour M skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hej!
    Jag sålde min lägenhet i central vägen 5 i Upplands Väsby. Christian hjälpte mig att sälja min lägenhet han uppfyllde alla mina förväntningar. Han sålde den snabbt och med bra pris för mig.
    Sen köpte jag en lägenhet i central vägen 17 i Upplands Väsby med hjälp av honom igen. Han var så duktig hittade den lägenheten som jag önskade mig. Han var snabb och lysande på mig nogga.
    Han är ambitiös och seriös i sitt jobb. Läs mer
  • 2018-07-31

Claudia Z skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hjälpte oss prompt när vi köpte vår nya lägenhet. Vi uppskatade det professionella bemötandet samt sin proaktiva attityd. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Claudia Z
    Tack snälla Claudia, tack för dina fina ord och rekommendation, jag är säker på att ni kommer stortrivas i er nya bostad! Vi håller kontakten. Varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
  • 2018-07-31

Daniel P skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    En lägenhet
    Bästa sätt
    Professionell upplevelse Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Daniel P
    Tack för din rekommendation och för ett fint samarbete Daniel, ni har köpt en toppenfin lägenhet, jag är säker på att ni kommer trivas utmärkt i ert nya hem!!! Ha en fortsatt trevlig sommar. Varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
  • 2018-07-26

Zohaa S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi har köpt ett hus och vi fick väldigt bra hjälp och tips från Mäklaren Cristian Sayas-Cuarez. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Zohaa S
    Tack snälla Zohaa för dina ord och rekommendation, ni har köpt ett fint hus som jag tror ni kommer att stortrivas. Vi ses snart igen vid tillträde. Många varma hälsningar /Cristian Sayas-Cuarez
  • 2018-07-08

Therese W skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Sålt bostad, radhus.
    Mycket bra, proffsigt och alltid positivt bemötande av mäklare Cristian.
    Trots speciella omständigheter från oss säljare, har mäklaren alltid agerat med tålamod och på bästa sätt.
    Mäklaren har med mycket god marginal levt upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-08-01 Cristian S svarar Therese W
    Tack för dina fina ord och rekommendation Therese, vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Vi ses snart vid tillträde. Ha en fortsatt trevlig sommar så länge /Cristian Sayas-Cuarez
  • 2018-06-24

Nizam U skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    I boguht a Radhus ( Vila type). Anna-Carin was extremly supportive and walked extra miles to explain different situations. She also picked calls/ or called during weekends and after offive hours. She is very patient and listens to her customer.

I think she is an awsome sales person Läs mer
    2018-06-25 Anna-Carin N svarar Nizam U
    Thanks, Nizam, I very much appreciate your nice feedback! I´m very pleased that you experienced you got the support needed. I hope you and your family will enjoy your new beautiful house and wish you a great summer! All the best!
    Anna-Carin N gillar detta
  • 2018-05-24

Ann-Charlotte S skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en bostadsrätt 2rok 67km, kanske i lite fel tid med tanke på att det låg flera liknade objekt ute samt att låne kraven hade ändrats så var det lite trögt, men med proffsig hjälp av Anna-Carin har nu köpet blivit av. Jag hade inga förväntningar beroende på lite erfarenhet. Jag är mycket nöjd med det jobb Anna-Carin har gjort och kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-05-25 Anna-Carin N svarar Ann-Charlotte S
    Tack så mycket Ann-Charlotte för din feedback! Vi snart igen på tillträde och jag önskar er en fortsatt solig och skön sommar.
  • 2018-05-17

Anna W skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpare av lägenhet. Bra info från mäklaren och smidigt genomförd affär. Läs mer
    2018-05-23 Cristian S svarar Anna W
    Hej Anna, tack för trevlig feedback. Ni är suveräna kunder att göra med. Nu ser vi framemot tillträdet, vi ses snart!!! (:
  • 2018-05-14

Hans Olof L skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Tiiigänlig,
    Ärlig
    Bra bemötande
    Seriös Läs mer
    2018-05-14 Cristian S svarar Hans Olof L
    Hej Hans Olof & Pia, tack för er fina återkoppling om mig som mäklare och för visat förtroende , lycka till med flytten, vi ses snart på tillträdet!
  • Andres R

2018-04-27

Andres R skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Utmärkt betjäning!!
    Excellent service! Cristian gave us one of the best services (in general) that we received during our 6 years living in Stockholm! Of course, it helped a lot that he speaks Spanish as his mother tongue (because it is also ours) but independently of that, he helped us a lot with all the process twice! Specifically, he helped us during the buying process of our lovely flat in Upplands Väsby and then selling it when we decided to relocate back to our home country. Without a doubt, my wife and I would recommend Cristian services since he proved us to be a professional broker and even a friend. Thanks to him and all the positive experience with the real state market in Stockholm, now in our home country Mexico we tell everyone about our wonderful, simple, and fruitful experience of buying and selling a flat in Sweden. Muchas gracias Cristian! Läs mer
    2018-05-01 Cristian S svarar Andres R
    Thank you so much for giving us, HusmanHagberg and me the opportunity to help you twice!!! We did good the first round but even better the second. I hope everything is going well in Mexico, we keep in touch. Remember that here in Sweden you have both your broker and friend. All the best, we keep in touch.
  • 2018-04-27

Tanapon S skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    han gjorde ett bra jobb.
    Snäll och trevlig Läs mer
    2018-04-27 Cristian S svarar Tanapon S
    Hej Tanapon, tack för en trevlig feedback och vad roligt att höra att du var nöjd med oss på HusmanHagberg och med mig som "din" mäklare.
  • 2018-04-26

Hadisolsadat T skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hade ett gott och empatiskt bemötande från början till slut. Han hjälpte oss att sälja vår bostad och göra en god affär. Läs mer
    2018-04-26 Cristian S svarar Hadisolsadat T
    Tack för en trevlig feedback, Hadis, det gjorde vi bra, vad kul att läsa att ni är nöjda. Vi håller kontakten.
  • Alexandr O

2018-04-26

Alexandr O skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har köpt en 3a i Upplands Väsby. Cristian genomförde visningen och affären på ett professionelt sätt. Tack vare detta affären gick smidigt. Läs mer
    2018-04-26 Cristian S svarar Alexandr O
    Tack för dina ord Alexandr, din familj och du gjorde processen enkelt och smidigt för oss alla. Jag hoppas att ni trivs i er fina 3:a. Vi håller kontakten.
  • Jimmy F

2018-04-25

Jimmy F skrev om Cristian Sayas-Cuarez en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet i Upplands Väsby i början av år 2018. Allt kring försäljningen gick väldigt smidigt och problemfritt. Arbetet som Cristian lade ner överträffade verkligen mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Cristian som mäklare! Läs mer
    2018-05-01 Cristian S svarar Jimmy F
    Tack själva, ni gjorde det enkelt för mig inför fotograferingen och visningen. Det blev ju kanonbra i slutändan då bostaden såldes innan de öppna visningarna! Allt gott!

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby