HusmanHagberg Upplands Väsby

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss på kontoret i Upplands Väsby!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med hela 90 kontor i Sverige. Vi är privatägda och fristående både från banker och försäkringsbolag.

På vårt kontor i Upplands Väsby har vi mäklare ett äkta engagemang, bred kompetens och stor passion för att vinna våra kunders hjärtan och göra dem nöjda. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja, vi brinner för bostäder och mäklarbranschen och finns vid din sida under hela affären!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 114 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Väsby

• 2020-10-15

Anders Torbjörn S skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Seriös, informativ och gav snabb återkoppling Läs mer
    2020-10-22 Anna-Carin N svarar Anders Torbjörn S
    Tack Torbjörn och Lisa! Det har varit ett nöje att få hjälpa och jobba mer er! Vi ses igen längre fram på tillträdet!
  • Margareta M

2020-10-12

Margareta M skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Både Anna Carin och hennes medhjälpare var väldigt proffsiga. Det är första gången jag köper bostad via mäklare.
    Jag upplevde hela processen som tydlig och när vi skrev kontrakt var hon väldigt noggrann med att jag och säljaren skulle förstå vad vi skrev under på. Som helhet en positiv upplevelse. Läs mer
    2020-10-13 Anna-Carin N svarar Margareta M
    Tack Margareta! Det är ju inte varje dag man köper bostad. Vi tycker det är så roligt att du hittat din drömlägenhet, den är ju så fin! Vi ses igen.
  • 2020-10-12

Richard S skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Anna-Carin har varit fantastisk! Kunnig, hjälpsam, lugn och harmonisk, och mycket förtroendeingivande. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-13 Anna-Carin N svarar Richard S
    Tack Richard för dina fina ord! De värmer. Vi följer med spänning vad ni kommer att hitta för nytt boende och önskar er stort lycka till. Vi ses igen när dags för tillträde. Mvh Anna-Carin Nilsson
  • 2020-10-02

Mikael S skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Kommunikativ, effektiv och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-10-05 Armas S svarar Mikael S
    Tack för det fina omdömet! Hoppas att du skall trivas med ditt nya boende.
  • 2020-07-20

Simon E skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
  • 2020-07-19

Ahmadreza T skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Det är bra. Jag är helt nöjd .
    Jag tror att hon hade mycket arbetslivserfarenhet Läs mer
  • 2020-06-29

Cecilia S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpt bostad i Upplands Väsby.
    Mycket kompetent och trevlig mäklare. Bra bemötande. Läs mer
    2020-06-29 Karin S svarar Cecilia S
    Tack Cecilia och även stort grattis till din kommande bostad! Jag återkommer med tiden senare. Tror du kommer stortrivas i denna trevliga lägenhet.
  • 2020-06-25

Monica J skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hon är väldigt kunnig, trevlig, professionell, hjälpsam på alla sätt och vis, uppmärksam och lyhörd. Jag är väldigt nöjd med Karin Sökare som mäklare. Läs mer
    2020-06-29 Karin S svarar Monica J
    Tack för fina omdömet. Har varit intressant att få följa din bostadsresa under åren och inser att det är din tredje bostad jag har haft nöjet att hjälpa till med att förmedla!
  • 2020-06-18

Hans N skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Har sålt en lägenhet. Hade väldigt otur i fel tid när coronavirus slog till . Mina köpare var äldre personer som ev skulle sälja sin villa. Vet inte hur aktiv Karin var på att marknadens föra min lägenhet. Var på väg att byta mäklarfirma för att få sålt för dess värde. Men sålt blev den från bud 245000 till slut 2095. Men jag litade hela tiden på Karin att det skulle släppa. MvhHasse Läs mer
    2020-06-18 Karin S svarar Hans N
    Tack Hans för ditt omdöme. Tack för ditt förtroende då vi verkligen inte hade tajming med oss vad avsåg marknaden och det ofta kantboll ut med kunder som satt fast i sina gamla bostäder och separationer innan de kunde ta beslut. Det blev extremt många visningar och kunder att prata med innan vi till slut fick till det med en oerhört glad köpare som älskade lägenheten. Jag hoppas du ska trivas med ditt nya liv som pensionär!
  • 2020-06-06

Caroline Elisabeth G skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin har på ett bra sätt mäklat försäljningen av vår villa. Hon har lagt mycket energi på visning, kontakter och dialog med oss och spekulanter! Vi är glada att använda henne! Läs mer
    2020-06-06 Karin S svarar Caroline Elisabeth G
    Tack Caroline för fina omdömet. Jag ser fram emot fortsatt givande samarbete!
  • 2020-06-04

Glenda Z skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bra,snabbt och proffsigt bemötande, rekommenderas 😊! Karin Sokare 🔝 Läs mer
  • 2020-05-30

Pernilla H skrev om Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt min lägenhet i centrala Upplands Väsby till trevliga köpare.

Jag är väldigt glad och tacksam över att just Felicia följt mig under den här processen! Vårt samarbete har fungerat oerhört fint. Jag är övertygad om att Felicia Sökare kommer att gå långt... Jag kan verkligen rekommendera henne!! Läs mer
    2020-05-30 Felicia Sökare svarar Pernilla H
    Tusen tack för din fina rekommendation Pernilla! Jag är väldigt glad & tacksam för vårt samarbete, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsresa!
  • 2020-05-08

Yasin E skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Letade efter en 2a i Väsby och hittade en som jag ville ha en privatvinsing. Var inga problem att hitta en tid. Bra och trevligt bemötande från Karin. Läs mer
    2020-05-08 Karin S svarar Yasin E
    Jag är glad att vi kunde får till allt så smidigt för både dig och även för säljaren.
  • Annette E

2020-04-06

Annette E skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag valde Karin hos Husman och Hagberg när jag skulle sälja vårt kedjehus efter att träffat flera mäklare. Hon är alltid glad och tillmötesgående. Under hela försäljningsprocessen har jag fått ett trevligt och professionellt bemötande vilket är en stor hjälp och skapar trygghet att sälja huset. Tack Karin och Husman Hagberg Läs mer
    2020-05-08 Karin S svarar Annette E
    Tack Anette för ditt fina omdöme! Det gör mig glad. Nu ska vi bara se till att du landar i en lägenhet som passar också!
  • 2020-04-01

Paola Lorena K skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Husman Hagberg gav ett mycket gott förtroende. Karin är väldigt mån om att man ska känna sig nöjd, hon är alltid tillgänglig, kunnig, effektiv och tillmötesgående. Karin kom med mycket bra idéer inför fotograferingen och gav förslag på att filma boendet så att spekulanter kunde få ett annat intryck av bostaden. Både bilder och filmen blev snygga och proffsiga.
    Tack bästa Karin för ditt engagemang!

Paola och Peder Läs mer
  • 2020-03-11

Ylva L skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt ett parhus i Täby med Armas hjälp. Lite trögt var det men det var inte hans fel utan årstiden och det eviga regnandet. Men nu är det bara slutbetalningen och datum för inflytten som saknas.

Jag har blivit bemött av en person med stort lugn och klara besked på alla mina frågor. Han är en god lyssnare och känner vad jag som säljare behöver i hela den ovana processen med styling, prissättning, fotografering, kontakt med intresserade köpare osv.

Jag bytte min tidigare mäklare främst för att jag upplevde att jag inte blev hörd med min önskan om att senarelägga visningen en månad bla och inte betrodd att kunna styla själv som jag upplevde det. Armas höll med mig och det blev mycket bra och som jag ville.

Att fixa alla turer runt en försäljning - parallellt med lägenhetsköp - är spännande men också nytt (en gång vart 39-ånde år i mitt fall). Som ensam behöver man en mäklare att lita på och det har jag haft i Armas Sundin. Läs mer
    2020-03-16 Armas S svarar Ylva L
    Tack för de fina orden. Hoppas att du skall trivas i ditt nya boende!
  • 2020-02-25

Kristin S skrev om Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har köpt en bostad.
    Väldigt nöjd med Felicia, hon har varit väldigt hjälpsam, hon håller mig uppdaterad om allt och finns där för ev. frågor Läs mer
    2020-02-25 Felicia Sökare svarar Kristin S
    Tack för din fina rekommendation Kristin! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med ditt bostadsköp!

Mvh Felicia Sökare
  • 2019-12-06

Aydin G skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin har varit så proffsig i sitt bemötande och hon är dessutom lyhörd vi lyckades sälja lägenheten innan visning tack ännu en gång För ett fint bemötande. Jag rekommenderar Karin till alla som
    Vill sälja sitt hus/ lägenhet i framtiden. Mäklare i världsklass det kallar man dig för Karin! Läs mer
    2019-12-07 Karin S svarar Aydin G
    Tack Aydin för fina orden🌹 Känns extra bra att kunnat hjälpa er framförallt då det inte gått så bra med ert tidigare försök att sälja.
  • 2019-11-29

Pouya J skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Duktig och vänlig bemötande. Kunnig inom Upplands Väsbys område. Läs mer
    2019-11-29 Karin S svarar Pouya J
    Tack Pouya, jag ser fram emot att kunna vara er behjälplig framåt och följa era byggplaner på tomten.
  • 2019-11-29

Makkram K skrev om Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Klart den bästa mäklaren. Riktig bra jobbat. Läs mer
    2019-11-29 Felicia Sökare svarar Makkram K
    Tack för rekommendation, förtroendet och fina ord Makkram! Det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din lägenhet!
    Mvh Felicia Sökare
  • Fredrik L

2019-11-27

Fredrik L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Är på väg att sälja villa,

Bra bemötande och kompetent i sitt
    Yrkesutövande 👍 Läs mer
    2019-11-29 Karin S svarar Fredrik L
    Tack Fredrik, nu börjar ert nästa boprojekt! Snart går ert fina hus ut på marknaden och jag ser riktigt fram emot att få serva alla era kunder för bästa möjliga resultat!
  • Amir S

2019-11-19

Amir S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi har köpt tomt av Karin. bemötande av henne var grymt och värdefull. Läs mer
    2019-11-19 Karin S svarar Amir S
    Tack Amir, jag är riktigt glad att du och din fina familj fick en tomt där ni nu ska kunna förverkliga er husdröm och jag ser fram emot att få följa er resa framöver!
    Amir S gillar detta
  • 2019-11-14

Karin Ulrika F skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag köpte ett hus i Bollstanäs. Karin var alltid mycket lätt att nå och tydlig under köpprocessen. Läs mer
    2019-11-14 Karin S svarar Karin Ulrika F
    Tack Karin för ditt omdöme. Ska bli spännande att se vad det blir av huset när du är klar med alla renoveringar du planerat!
  • 2019-11-13

Anita K skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Dålig på återkoppling samt seg i hanteringen av mitt lägenhetsköp. Läs mer
    2019-11-13 Karin S svarar Anita K
    Hej Anita,
    Jag förstår din situation och att du velat att allt skulle ha gått om möjligt ännu snabbare. Normalt sett har vi 2-3 månader fram till ett tillträde och nu har vi tidigarelagt detta tillträde så att det sker bara 3 veckor efter kontraktsskrivningen. Det har självklart inneburit en del omprioriteringar då flera parter är involverade men är riktigt glad för din skull att det nu är dags.
  • Tania Catarina da Silva Brito F

2019-09-26

Tania Catarina da Silva Brito F skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    We bought a house, it was a easy process.
    It was a good experience and very nice with us! Läs mer
    2019-09-27 Anna-Carin N svarar Tania Catarina da Silva Brito F
    Thanks Tania! Looking forward to see you soon.
  • 2019-09-23

Tomas de Oliveira F skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    I bought an apartment in Runby and Anna-Carin was our broker. She was always nice and pleasant to speak with. She was always available to answer to any questions and to contact with the seller on our behalf.
    She also made her best efforts to help with the bank and made herself available to speak with them if necessary.
    I have only good things to see on her regards and highly recommend her. Läs mer
    2019-09-26 Anna-Carin N svarar Tomas de Oliveira F
    Thanks! a lot Tomas. It´s always a very big thing to buy a new and first home and it was my pleasure to help. I will see you again when time for you to move in :-) Just give me a call if something. Best Regards, Anna-Carin Nilsson
  • 2019-09-21

Lena H skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vad är anledning till att jag som kund måste göra en betygsättning av er mäklare? Läs mer
    2019-09-23 Anna-Carin N svarar Lena H
    Hej Lena! Det är naturligtvis ingenting man måste göra. Utan vi är tacksamma för att få in feedback från våra kunder om man är nöjd med arbetet och om det finns något man vill berätta. Ha en fin dag, ring mig om det är något och så ses vi ju snart igen på tillträdet!
  • 2019-08-29

Annica L skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpt ett drömhus av en toppen mäklare. Läs mer
    2019-08-29 Armas S svarar Annica L
    Jättekul att du känner dig nöjd!
  • 2019-08-26

Dung P skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    I am very happy running into a chance to buy my house from Karin. She is really professional in all the steps, straightforward and very keen on listening to our requests. I would strongly recommend you to buy a house/apartment from Karin. Läs mer
    2019-08-27 Karin S svarar Dung P
    Thank you Dung. I am very pleased to be able to help you in your process of buying you and your family a home.
  • 2019-07-29

Jennie Linda Marie K skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en villa i Vallentuna och fick ett mycket bra bemötande av min mäklare.

Då jag sålde på sommaren så var mina förväntningar ganska låga och jag kände mig stressad men Karin fick mig lugn och sålde min bostad till ett pris jag är mycket nöjd med.

Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-07-29 Karin S svarar Jennie Linda Marie K
    Tack Jeenie! Jag är glad att jag kunnat hjälpa dig att få till en smidig affär och att du fick ut ett väldigt bra pris.
  • 2019-07-25

Fredrik H skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin har varit bra på alla sätt. Detta var vårt första hus köp så många frågor och funderingar. Vi var på resande fot i Sverige men Husman Hagberg finns ju på fler ställen så vi signade på ett annat kontor. Testa henne. :) Läs mer
    2019-07-25 Karin S svarar Fredrik H
    Hej Fredrik, alltid spännande att köpa sitt första hus och även för mig som erfaren mäklare att få vara del av alla frågor och funderingar som kommer upp, stora som små, som jag kan hjälpa till med. Som rikstäckande kedja så har vi fördel av att ha kollegor nära er som kund - även i semestertider:)
  • Reza F

2019-07-12

Reza F skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpte bostadsrätt lägenhet i upplands väsby, blev väldigt trevligt bemötta. Läs mer
  • Maria B

2019-07-04

Maria B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi sålde vår villa i Bollstanäs med Karin.

Hon har varit stöttande och engagerad hela tiden. Vi har fått goda råd och Karin har hela tiden varit glad och positiv. Karin är väldigt proffsig och vi har känt oss trygga och nöjda genom hela processen. Vill ni ha en seriös, kunnig och driven mäklare så är Karin den rätta! Läs mer
    2019-07-10 Karin S svarar Maria B
    Tack Maria och Fredrik! Det har varit ett nöje att få vara med och hjälpt till i "båda ändar" i förverkligandet av er bostadsdröm. Nu när erat hus är sålt kan er energi fullt ut läggas på det nya huset som ska byggas. Ska blir spännande att se resultatet!
  • 2019-06-23

Jane F skrev om Armas Sundin en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt ett radhus och tycker att mäklaren var lite oengagerad. Läs mer
    2019-06-25 Armas S svarar Jane F
    Tack för din rekommendation. Tråkigt att du inte är riktigt nöjd, men jag tar till mig dina synpunkter och skall försöka tänka på det i framtiden!
  • 2019-05-05

Hans L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Uppdraget gällde en försäljning av en bostadsrätt på 3 rum och kök i Upplands Väsby.
    Karin Sökare är en seriös och trevlig mäklare som har utfört sitt uppdrag/åtagande på bästa tänkbara sätt och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare till nya uppdragsgivare. Läs mer
    2019-05-18 Karin S svarar Hans L
    Tack Hans, jag är glad att jag kunnat hjälpa till avseende din fars lägenhet för att få till en smidig affär med en bra köpare.
  • Jan Evert E

2019-04-30

Jan Evert E skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Har köpt lägenhet i Uppland Väsby och sålt hus i Sörmland. Vi blev väldigt trevligt bemötta. Mäklare levde upp till våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2019-04-30 Karin S svarar Jan Evert E
    Tack Jan och Jane! Jag hoppas ni ska trivas väl nu när ni åter bor i Väsby. Nu får ni en jättefin lägenhet med trädgård och nära barn och barnbarn!
  • 2019-04-19

Dammika P skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har köpt en radhus och såld en bostadrätt lägenhet.
    Det var ganska svårt att sälja. Vi hade ganska manga visningar men Anna-carin var flexible. Hon var jätte bra. Läs mer
    2019-04-23 Anna-Carin N svarar Dammika P
    Tack Dammika! Ja visst gäller det idag att vara flexibel och lite uthållig :-) Ska bli trevligt att ses på tillträdet igen såsmåningom. Ha en fin vår!
  • 2019-04-15

Jenny M skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Väldigt bra bemötande, kunnig, erfaren och driftig. Mån om att genomföra en bra affär och tillmötesgå behov och önskemål.
    Bra och snabb återkoppling och svar på frågor. Läs mer
    2019-04-15 Karin S svarar Jenny M
    Tack Jenny, du(ni) gjorde ett jättefint jobb inför visningarna och nu närmar det sig så smått flytten till gemensamma nya lägenheten!
  • Dennis P

2019-04-10

Dennis P skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Köpt en bostadsrätt.
    Jätte bra bemötande snäll,trevlig och hjälpsam.
    Jätte nöjd med mäklaren Läs mer
    2019-04-15 Karin S svarar Dennis P
    Kul att se din bostadsresa sätta en riktig rivstart. Ser fram emot att vara med när du tar nästa kliv - men det lär väl dröja några år innan du växer ut denna trevliga 3a!
  • 2019-04-10

Ekola S skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin är mycket professionel och hjälpsam.
    Man känner sig trygg att köpa en bostad av henne.
    Kan rekommendera Karin varmt! Läs mer
    2019-04-15 Karin S svarar Ekola S
    Tack! Härligt att kunna hjälpa till när det går undan:)
  • 2019-03-26

Rama D skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Anna-Carin Nilson på HusmanHagberg Upplands Väsby. Anna-Carin har en påfrestande bemötande med kunderna.Jag förväntade inte att Anna-Carin skulle bli hjälpsam för att jag kunde få köpa en lägenhet på min önuskepriset. Hon förväxlat samtal med säljare tills hon lyckats att uppfylla målet. Läs mer
    2019-04-29 Anna-Carin N svarar Rama D
    Hej igen Rama! Tack för dina fina vitsord idag och så roligt att du är nöjd hela vägen. Jag hoppas du ska trivas riktigt bra i din nya fina bostad.
  • Mattias Ö

2019-03-19

Mattias Ö skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Sålt 2a. Stabil och lugn, fick lägenheten såld på rekordtid! Mycket bra stöd och snabba svar :) Läs mer
    2019-03-22 Anna-Carin N svarar Mattias Ö
    Tack Mattias! Vad bra att ni är nöjda. Nu har vi tillträdet att sikta emot snart. Lycka till med alla förberedelser!
  • 2019-02-26

Ismail B skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi har köpt ett hus som då är Blåvingavägen 36. Jag blev bemött av mäklaren väldigt bra och positivt. Mina förväntningar av en mäklare är inte så höga så oavsett förväntningar vi hade levde hon säkert upp till dom mer än vi trodde.

Jag ringde till Karin och bad om en visning för detta hus och hon kunde självklart fixa en visning precis som hon sa. Därefter kollade vi på huset osv. Vi sa sedan till henne att vi skulle fundera och sedan ringa upp till henne när vi hade bestämt oss för ett val om huset. Vi ringde till sist henne och sa att vi hade gjort ett beslut och det slutade bra för både Karin och oss med huset.

När vi hade skrivit avtalet om att få köpa huset bad vi henne få nycklarna till huset så att företaget som skulle renovera där kunde komma in och mäta osv. Hon var så snäll att hon stod och vänta där i 2 timmar. Vi uppskattar det! Läs mer
    2019-02-26 Karin S svarar Ismail B
    Tack Ismail för det fina omdömet och jag blev framförallt väldigt glad av att läsa att din syn/förväntningar på en mäklare har ändrats till det mer positiva:). Jag är väldigt nyfiken på att se resultatet av era kommande renoveringar!
  • Miroslav Z

2019-02-04

Miroslav Z skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mäklare Karen Sören is very kind and helpful lady, she helped me, and still is helping, about buying a small apartment at Herrgårdsvägen 31, Upplands Väsby. We met when I went to see apartment and since then everything is just A+. Tusen tack Karen 😊. Läs mer
    2019-02-04 Karin S svarar Miroslav Z
    Thank you Miroslav. I hope you will enjoy your new apartment!
  • Jan F

2019-02-04

Jan F skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har sålt en etta i Upplands Väsby.
    Bra hjälp med styling och proffsiga bilder och annonser!
    En känsla av trygghet och omtanke för bägge parter! Läs mer
    2019-02-09 Karin S svarar Jan F
    Tack Jan för fina rekommendationen. Jag har uppskattat ditt/ert engagemang i hela processen!
  • 2019-02-04

Jan F skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag sålde min etta i Upplands Väsby och vi ska även sälja en 3a!

Vi har fått ett proffsigt bemötande av Karin och ingen stress utan allt har fått gå i vårt tempo!

Bra stylingtips och proffsiga bilder! Läs mer
    2019-02-05 Karin S svarar Jan F
    Tack Jan för din fina rekommendation. Ser fram emot att få hjälpa er även med 3an när ni känner er redo. Är även glad att ha fått följa er bostadsresa där ni nu hittat ett boende som verkar perfekt för er.
  • 2019-01-22

Pia Ingrid Elisabeth A skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi har sålt ett litet radhus i Bollstanäs.
    Anna-Carin har tålmodig, kunnig och mycket hjälpsam under försäljningen. Läs mer
    2019-01-31 Anna-Carin N svarar Pia Ingrid Elisabeth A
    Tack Pia för dina värmande ord. Nu ses vi snart på tillträdet, lycka till med allt flyttstök!
  • 2019-01-21

Bo Gunne Harry A skrev om Anna-Carin Nilsson en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mycket kompetent och med stort tålamod Läs mer
    2019-01-21 Anna-Carin N svarar Bo Gunne Harry A
    Tack så mycket för er feedback Gunne och Pia! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet och lycka till med alla förberedelser inför flytten!
  • 2018-12-12

Magnus L skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    köpt villa
    bra bemött
    bra hanterat i en svår marknad
    uthållig Läs mer
    2018-12-12 Karin S svarar Magnus L
    Tack Magnus, det var den mest utdragna försäljningen jag haft under mina 17 år som mäklare men den som väntar på något gott väntar aldrig förgäves :). Att det blev ni, som redan från början var intresserade, som sedan till slut kunde köpa huset efter alla turer med er lägenhet känns extra bra.
  • 2018-12-10

Nathalie M skrev om Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    Sålde min lägenhet för en kort tid sedan
    Fick tyvärr gå ner i pris med tanke på hur marknaden ser ut Just nu
    Så det blev en lite långdragen process,
    Annars är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2018-12-10 Karin S svarar Nathalie M
    Tack Nathalie för ditt omdöme. Marknaden har varit/är tuff men ni gjorde ett bra jobb att iordningsställa lägenheten som underlättade för försäljningen!

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte