Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby HusmanHagberg HusmanHagberg Upplands Väsby

HusmanHagberg Upplands Väsby

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss på kontoret i Upplands Väsby!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med hela 90 kontor i Sverige. Vi är privatägda och fristående både från banker och försäkringsbolag.

På vårt kontor i Upplands Väsby har vi mäklare ett äkta engagemang, bred kompetens och stor passion för att vinna våra kunders hjärtan och göra dem nöjda. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja, vi brinner för bostäder och mäklarbranschen och finns vid din sida under hela affären!

Läs vad 1 kund tycker om HusmanHagberg Upplands Väsby

• Gabriella M
    Gabriella M skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötade. Det var skönt att mäklaren inte försökte pracka på en sin tjänst utan gav mig tid att tänka över det hela och höra av mig när jag bestämt mig. Min upplevelse är att dom är:
    Serviceminded. Trevliga. Hjälpsamma. Snabba. Kunniga. Flexibla. Tålmodiga. Noggranna.
    Jag skulle rekomendera dom till vänner och bekanta.
    2017-10-26 Karin S svarar Gabriella M
    Tack Gabriella för ditt fina omdöme. Varit ett nöje att få se dig uppfylla både dit hus och kommande hundprojekt:). Med vänlig hälsning Karin
    Karin S gillar detta

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby