HusmanHagberg Upplands Väsby

HusmanHagberg Upplands Väsby

Välkommen till HusmanHagberg och oss på kontoret i Upplands Väsby!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med hela 90 kontor i Sverige. Vi är privatägda och fristående både från banker och försäkringsbolag.

På vårt kontor i Upplands Väsby har vi mäklare ett äkta engagemang, bred kompetens och stor passion för att vinna våra kunders hjärtan och göra dem nöjda. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja, vi brinner för bostäder och mäklarbranschen och finns vid din sida under hela affären!

Läs vad 167 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Väsby 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-12-12 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Karins arbete. Köpet av vår första lägenhet var mycket påfrestande och tack vare Karin skötte vi alla formaliteter och pappersarbete snabbt och effektivt. Karin visade sig vara mycket hjälpsam och professionell i sitt yrke, vi är mycket nöjda med vårt samarbete.
    MvH
    Rozalia
    Att fått vara med och förverkliga er bostadsdröm och upplevt er glädje är en härlig belöning för mitt jobb! Karin Sökare
    2021-12-09 Verifierad kund
    Karin har ett stort utbud av bostäder när vi har behövt det (2 ggr under de senaste två åren).
    Hon har även hittat säljare då vi har sålt en lägenhet och detta gick snabbt.
    Hon ställer upp när vi har möjlighet, på "obekväm arbetstid" att titta på ett objekt.
    Fin och lugn sammanställning när avtal ska skrivas och bra att bolla med gällande bankkontakter.
    Tack Maria, det känns som om jag har blivit er familjemäklare - vilket jag tycker är oerhört trevligt! Karin Sökare
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Karademir en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Brunnby Park
    2021-10-16 Verifierad kund
    Mäklaren hade ett väldigt bra bemötande , var lyhörd och hjälpsam...
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Karademir en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Brunnby Park
    2021-10-15 Verifierad kund
    Proffsig och hjälpsam mäklare som alltid är tillgänglig för kund.
    • Fresta/Ekeby
    2021-10-02 Verifierad kund
    Stabil. Besvarade våra frågor.
    Tack Fredrik, jag hoppas ni ska trivas bra i er nya lägenhet! Karin Sökare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Karademir en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-09-30 Verifierad kund
    Tack så mycket för hans service, han är mycket bra 👍😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Rotsunda
    2021-09-25 Verifierad kund
    Hade hela tiden kontakt, tillmötesgående samt information om lägesrapport osv från Karin. Har inga invändningar bara positivt intryck.
    Tack Boo och stort grattis till ditt lägenhetsköp! Vi ses på tillträdet. Karin Sökare
    2021-09-21 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och professionell. Känns tryggt att skriva kontrakt under Karins vakande blick.
    Tack Saga, ni skötte er bra också;) och stort grattis till ert köp! Karin Sökare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-09-21 Verifierad kund
    Karin var jättebra från start till slut.
    Bra info under tiden.
    Skulle verkligen rekommendera henne.
    Tack Per för förtroendet och att du litat på mitt omdöme under processen vilket gav resultat. Karin Sökare
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-09-20 Verifierad kund
    Jag har träffat en rad olika mäklare men sällan träffat någon med en sådan positiv energi som smittar av sig och gör bostadsköpet mycket roligare samtidigt som hon är otroligt proffsig.
    Hon möter både säljare och köpare med respekt och har en välkomnande och social framtoning.
    • Rotsunda
    2021-09-16 Verifierad kund
    Karin är en mycket erfaren mäklare och hon gör sitt yttersta för sina kunder. Vi är mycket nöjda med hennes arbete vid vår försäljning och rekommenderar henne varmt.
    Tack för fint omdöme. Jag är så tacksam för att få varit med och hjälpt till och fått ut ett bra pris som kommit väl till pass i köp av ny bostad. Karin Sökare
    2021-09-12 Verifierad kund
    Karin Sökare kontaktade mig om värdering av radhuset. Jag upplevde henne både som kompetent och väldigt trevlig. Hon genomförde försäljningen av huset på ett sätt som motsvarade mina förväntningar.
    Tack Louise. Var en del att ordna innan försäljningen kunde dra igång. Huset tömdes och hantverkare anlitas där vi med ett gott samarbete fick allt samordnat, som på slutet resulterade med ett mycket bra slutpris och trevliga köpare. Karin Sökare
    2021-09-10 Verifierad kund
    Jag har anlitat Karin Sökare vid försäljning flera gången,ett säkert kort.
    Med vänlig hälsning, Ronny
    Är alltid ett nöje att hjälpa dig vid dina bostadsbyten. Tillsammans har vi varit med och slagit säljrekord, gjort snabba avslut blandat med där det tagit lite mer tid att bearbetat kunderna för att ha nått resultat vi önskat! Önskar dig och Karin stort lycka till nu när ni byter kommun! Karin Sökare
    • Hagängen
    2021-08-20 Verifierad kund
    Vi förväntade oss uthållighet o att mäklaren klarade av uppdraget m att hitta en köpare.
    Det har Mikael gjort och vi är jätte nöjda. Trevligt bemötande och han har varit tillgänglig och återkopplat snabbt.
    Tack bästa Jana för en trevlig försäljning! Mikael Karademir
    2021-08-14 Verifierad kund
    Har tidigare både köpt och sålt med Karin som mäklare, Hon är verkligen otrolig i bemötandet för såväl köpare som säljare. Trevlig, engagerad, smidig, kunnig och förtroendeingivande. Uppfyller allt vi önskar av en mäklare. Rekommenderas starkt!
    Är ett stort nöje för mig att få samarbeta med så trevliga kunder! Karin Sökare
    2021-08-14 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare, trevligt bemötande och hjälpsam.
    Tack Naser (och Vidar)! Lång ledtid innan det till slut blev dags för skarpt läge med försäljningen men då gick det undan:). Extra roligt att vi också slog nytt prisrekord! Nu kan ni och era fina barn fullt ut satsa på ert nya hus Karin Sökare
    • Rosersberg
    2021-07-22 Verifierad kund
    Vi har haft en mycket bra dialog med Karin och hon har kommit med bra lösningar och förslag hur vi bäst skall göra vår försäljning av fastigheten. Karin har bemött både oss och husköparna på ett utomordentligt sätt. Karin levde absolut upp till våra förväntningar!
    2021-07-21 Verifierad kund
    Bra service, snabbt & smidig försäljning.
    2021-07-09 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, bra service, hälpsam.
    2021-07-07 Verifierad kund
    Bergshamra- sommarstugan från -67, en fastighet i ett speciellt skick!

Jag var jättenervös för vad Karin skulle säga, kanske skulle hon tacka nej till uppdraget?
    Jag har ingen erfarenhet av fastighetsförsäljning så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig.
    Det är ju känsligt att avyttra någonting med en massa minnen från barndomen och där föräldrarna valde att bli gamla.

Vi träffades på fastigheten, den var "i ett speciellt skick", men... inte för ett ögonblick backade Karin.
    Tvärtom, hon tog fram det positiva och hon såg andra saker än det jag såg, det kändes verkligen jätteskönt!

Karin har gett mig alla de goda råden jag har behövt, hon har varit rakt på sak och tydlig, det uppskattar jag.
    Karin har ett lugn och en erfarenhet som hjälpt mig att känna mig väldigt trygg genom hela försäljningsprocessen.
    Om två dagar är det tillträde, nervöst, lite sorgligt och på samma gång väldigt skönt.
    Jag är imponerad av hur du tog tag i allt som behövdes göras så att jag kunde fokusera på att hitta rätt köpare åt huset. Nu kan du snart släppa allt ansvar men själv behålla alla fina minnen du har från barndomen! Vet att nya ägarna kommer ge huset nytt liv och skapa egna härliga minnen för de själva och deras barn. Karin Sökare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Karademir en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-07-01 Verifierad kund
    Ödmjuk, trevlig och gav välgrundade och ärliga svar på alla våra frågor. Alltid snabb respons vid mejl, sms och telefonkontakt.
    Tack Torbjörn för dom fina orden. Mikael Karademir
    2021-07-01 Verifierad kund
    Mikael är en proffsig, kunnig och jättetrevlig märklare som hjälpte oss med alla frågor som vi hade.
    Vi skulle köpa en lägenhet snabbt, med ett snabbt tillträdet samt 2 parkeringsplatser. Mikael har kommunicerat med styrelsen och hjälpt oss att hitta bästa lösning på ett kort tid.
    Jag är verkligen jättenöjd och kommer definitift komma tillbaks för att köpa/sälja min bostad i framtiden.
    Tack Valeria.
    Det var ett nöje att sälja bostaden till dig och Torbjörn och jag hoppas att ni skall trivas i er nya fina lägenhet.
    Bästa hälsningar/ Mikael
    2021-07-01 Verifierad kund
    Jag tror att Michael är väldigt seriös och gör sitt jobb snabbt och professionellt. Jag gillar jobbet med honom.
    2021-06-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på för att kunna bolla tankar.
    Önskade en snabb affär vilket Mikael tog på allvar och såg till att det blev.
    Toppen nöjd!
  • Bengt P
    2021-06-04 Verifierad kund
    Vi skulle sälja vår gamla mors bostadsrätt eftersom hon flyttat till äldreboende vid hela 96 års ålder. Fick kontakt med Micke som visade sig vara en mycket kompetent och engagerad mäklare. Vi fick direkt stort förtroende för honom, Mycket tillgänglig och snabb på att återkomma/återkoppla oavsett tidpunkt. Dessutom fick vi väldigt bra råd om hur vi inför fotografering och visning estetiskt skulle ändra/få till lägenheten utseendemässigt eftersom vår mamma hade väldigt mycket tavlor och prydnadssaker. Försäljningen gick över förväntan och gjordes klar tom före första visningen. Mycket fina bilder av lägenheten och ett riktigt bra prospekt.
    Vi tvekar inte att ge honom de bästa rekommendationer till nya förväntansfulla kunder och inte heller att använda honom igen vid framtida försäljning av våra egna bostadsrätter när det blir aktuellt.
    Tack för förtroendet.
    Bästa hälsningar från mig.
    /Mikael
    2021-05-25 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som skötte allt bra
    Tack Lukas, jag vill att ditt första lägenhetsköp ska bli en härlig upplevelse!:) Karin Sökare
    2021-05-24 Verifierad kund
    Karin är erfaren och fantastisk mäklare!
    Tack Mikael för ditt fina omdöme. Tuff utmaning för en mäklare när säljaren köpt dyrt men jag är glad att vi till slut kunde få ut ett rekordpris för bostaden. Karin Sökare
    2021-05-20 Verifierad kund
    Jag har köpt lokal , Karin hon va den bästa hon är trevlig
    2021-05-04 Verifierad kund
    Vår mäklare tog på ett bra och enkelt sätt hand om försäljningen av vår bostadsrätt. De förväntningarna som vi hade kring hanteringen av försäljningen och den dialog vi hade med vår mäklare var mycket bra. Vi är mycket nöjda!
    2021-04-12 Verifierad kund
    Mikael was extremely professional and kind. More than that, he was exceptional and focused on the key details, which makes my wife and I extremely safe to take our decision. This was the first time we were buying a house in Sweden, and the Swedish real state system has several peculiarities than someone from overseas must take care of. We have visited several apartments and twin houses before to buy this one, but most of the brokers were so interested in sell at any cost, that we did not enjoy those experiences and thus never felt safe or secure enough to buy the house. Mikael was very kind and give to us the professionalism I was expecting, and apart our (my wife and I) busy schedule, he was very flexible and dedicated to make it work. He even gave me a couple tips about the mortgage and facilities on the neighborhood. Now, if I need to resell or buy something else in Stockholm, I will contact him.
    2021-04-12 Verifierad kund
    Karin är en fantastisk bra mäklare! Hon hjälpte mig och min man sälja vår lägenhet i Sollentuna som vi la ut på marknaden efter att ha köpt en ny lägenhet. I och med detta var vi väldigt nervösa men Karin var jättebra på att lugna ner oss. Hon var alltid lugn och ärlig och har väldigt mycket kunskap och erfarenhet som mäklare. Jag är riktigt glad och nöjd med Karin som mäklare och kommer anlita henne igen om jag ska sälja en till bostad!
    Hej Nabila, jag är glad att jag kunde hålla er lugna och även få ut det höga pris vi hade förväntningar på! Inte för att jag hoppas att ni inte ska trivas i er nya bostad och flytta, men när det blir dags så hjälper jag er gärna:)! Karin Sökare
    2021-04-12 Verifierad kund
    Karin var toppen! Hon gjorde processen att sälja vår lägenhet smidig och var väldigt bra på att lugna våra något skakiga nerver som förstagångssäljare. Rekommenderar varmt!
    Önskar er stort lycka till med er nya fina bostad. Var ett sant nöje att jobba med er! Karin Sökare
    2021-04-10 Verifierad kund
    We bought an apartment with Mikael. He was very nice, helpful and kind. We really liked his job and strongly recommend him.
    2021-04-06 Verifierad kund
    I bought a house from Mikael karademir and he was very good and kind and helpfull6
    2021-04-01 Verifierad kund
    Bra mäklare. Lyhörd. Lätt att prata med. Kommer med bra tips. Informerar under försäljningen. Rekommenderar.
    Tack för den fina kommentaren! Bästa hälsningar/Mikael Mikael Karademir
    • Bollstanäs
    2021-03-27 Verifierad kund
    Karin Sökare visste vad vi var ute efter och hon träffade rätt på en gång. Hon sålde även vår tidigare bostad på ett mycket smidigt och professionellt sätt. Dessutom sålde hon en anhörigs lägenhet utan bekymmer och med ett bra pris.
    Hon ledde oss i varje detalj inför fotografering mm.
    Mycket bra bemötande, både värmande och professionellt med hjälp med all formalia. Kände mig aldrig "utlämnad" eller bortglömd.
    Tack Maria för fina omdömet. Det är verkligen glädje när man får vara del av att någons dröm(boende) blir uppfyllt! Att sedan få fortsatt förtroende i flera affärer gör det ännu mer glädjefyllt! Karin Sökare
  • Birgit E
    2021-03-24 Verifierad kund
    Först hade vi kontakt med en mäklare som kom och tittade på lägenheten och vi kom överens om ett pris som inte hon tyckte var för mycket, sen får vi bara ett mail om att vi fått en annan mäklare. Ingen personig kontakt med den nya mäklaren. Priset vi kommit överens om med mäklare 1 började mäklare 2 att ifrågasätta. Vi skulle såga ner buskar, vi skulle bygga upp väggar, sänka priset om och om igen. Ingen rapportering tillbaka när det hade varit visning... Vi kände att mäklaren inte hade något engagemang i försäljningen. När vi ville bryta med mäklaren efter ca 3-4 månader så var det viktigaste att de skulle få betat med 5000 kr för INTE utfört arbete. Vi fortsatte dock med försäljningen och fick lägenheten såld efter 8 månader och efter att ha gått ner 250 tusen kronor :/ Så näää INGE mer Husman Hagberg... Tilläggas ska att jag sålt 9 fastigheter så jag vet hur en mäklare ska vara..
    Hej Birgit, jag har full förståelse för att du är besviken över slutpriset (som dock låg bland de högre priserna på motsvarande lägenheter i området) då ni köpte dyrt och dessutom renoverat och självklart var vår ambition att försöka får tillbaka er investering. Jag märkte ganska snart att kunderna som tittade inte var beredda att betala det ni önskade varför jag föreslog att vi skulle möta upp marknaden prismässigt för att få ut bästa möjliga. Jag försöker alltid ge råd utifrån mina erfarenheter och som jag genuint tror kan gynna mina kunder. Vi hade en kund som kunde tänka sig köpa för ca 150 tusen mer än vad vi senare fick ut, om ni satt upp en vägg ni tagit bort. Då ni inte ville det så gick kunden vidare med annat boende. Att ta ned den gigantiska enen gjorde att trädgården, som var extra stor skulle kunna framhävas för kunderna. Jag beklagar att du inte upplevde att jag hade engagemang i er försäljning, vilket jag självklart tar med mig. Karin Sökare
    2021-03-23 Verifierad kund
    Trevligt mäklare och snabbt gick köpet
    Tack för omdömet och kommentaren. Mikael Karademir
    2021-03-22 Verifierad kund
    Jag har köpt en två i centrala Väsby. Mäklaren har varit väldigt professionell, trevlig och genuin genom hela processen! Detta var mitt första köp någonsin och jag hade ej koll på alla bitar... att ha Mikael som mäklare underlättade mycket eftersom han var tillgänglig och besvarade alla mina frågor och funderingar!😊
    Tack för omdömet.
    Hoppas vi ses snart igen!
    2021-03-21 Verifierad kund
    Mikael toppade alla mina förväntningar! Otroligt trevlig och lyhörd. Rekommenderar honom starkt.
    Stort tack. Bästa hälsningar/Mikael Mikael Karademir
    2021-03-14 Verifierad kund
    Redan vid första intrycket kändes det jättebra, han var väldigt tillmötesgående och trevlig. Man kände förtroende för honom direkt. Man kunde fråga och fråga om saker och han svarade alltid lugnt och vänligt. Ingen fråga var för liten eller för stor och man var alltid välkommen att diskutera frågorna på kontoret eller via telefon. Jag är mycket nöjd!
    2021-03-12 Verifierad kund
    Approachable and swift response. Overall experience excellent..
    Thank you Mohit for your comment.
    Hope to see you soon!
    2021-03-12 Verifierad kund
    Approachable and quick response..
    Thank you so much for the nice words! Mikael Karademir
    2021-03-12 Verifierad kund
    Vi sålde vårt bostadsrätt och kontakten med mäklaren har löpt smidigt och snabbt, vi har fått all tänkbart hjälp vid annonsering och kontakten med de nya köparen samt all pappers arbetet kring detta. Vi rekommenderar varmt till andra att anlita deras tjänster.
    Stort tack för dem fina orden. Allt gott! Mikael Karademir
    2021-03-09 Verifierad kund
    Snabb och tydlig. Jättenöjda.
    Tack Lena, jag är tacksam över att jag kunnat vara behjälplig i er försäljningsprocess och att vi fick ut rekordpris! Karin Sökare
    2021-03-09 Verifierad kund
    Karin Sökare motsvarade alla förväntningar jag hade på ett fantastiskt sätt.
    Tack för det fina omdömet. Jag är glad att jag kunnat hjälpa till och även få ut toppris för ert hus! Karin Sökare
    2021-03-08 Verifierad kund
    Jag blev riktigt bra bemött av Mäklaren och kunde inte önska mig något annat, jag skulle rekommendera henne till andra och själv köpa och sälja med henne i framtiden, hon får hela 5 stjärnor av mig !
    Tack Mina, jag hjälper dig gärna när det en gång i framtiden blir dax för dig att hitta ett nytt drömboende. Karin Sökare
    • Bollstanäs
    2021-02-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Bra lokal områdeskännedom
    Tack Pär för din rekommendation. Roligt att även ge er högsta försäljningspriset i området! Karin Sökare
  • Diana D
    2021-01-23 Verifierad kund
    Hi Mikael Karademir är trevligaste mäklare som jag träffas under den svåra perioden. Han möta folk med leende och svara alla frågor ärligt. Han kontakt och leder hela instruktioner tills nå målet. Tack för Mikael Karademir.
    Hej. Stort tack för din fina kommentar.
    Bästa hälsningar/ Mikael
    2021-01-11 Verifierad kund
    Har sålt en bostadsrätt (1:a).
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Hej.
    Tack för förtroendet.