Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby HusmanHagberg HusmanHagberg Upplands Väsby

HusmanHagberg Upplands Väsby

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss på kontoret i Upplands Väsby!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med hela 90 kontor i Sverige. Vi är privatägda och fristående både från banker och försäkringsbolag.

På vårt kontor i Upplands Väsby har vi mäklare ett äkta engagemang, bred kompetens och stor passion för att vinna våra kunders hjärtan och göra dem nöjda. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja, vi brinner för bostäder och mäklarbranschen och finns vid din sida under hela affären!

Läs vad 47 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Väsby

• Kent Å
    Kent Å skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Redan vid första kontakten med min mäklare fick jag ett mycket bra intryck.
    Hon var trevlig, positiv och professionell.
    Försäljningen sköttes på ett fantastiskt sätt.
    Jag blev informerad om försäljning proceduren och tips om vad jag kunde bidra med.
    Jag blev informerad och kände mig delaktig på ett mycket bra sätt under hela försäljningen.

Anna-Carin Nilsson är personlig, glad, seriös, kunnig och hade full kontroll under hela försäljningen.
    Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-08 Karin S svarar Kent Å
    Tack så mycket för de fina vitsorden Kent, de värmer! Det har varit mitt nöje att jobba med dig och din försäljning också. God fortsättning på det nya året och vi ses snart igen vid tillträdet!
    Vänliga hälsningar Anna-Carin Nilsson
  • Antonio L
    Antonio L skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevlig och kunnig mäklare. Ett seriöst kontor/företag som jag kan rekommendera starkt! Läs mer
    2017-12-16 Karin S svarar Antonio L
    Hej Antonio, tack för det fina omdömet! Känns spännande att få vara del av starten på din bostadsresa! Med vänlig hälsning Karin Sökare
  • György C
    György C skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi fick smidig hjälp med att hitta det hus vi ville ha. Läs mer
  • Gabriella M
    Gabriella M skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötade. Det var skönt att mäklaren inte försökte pracka på en sin tjänst utan gav mig tid att tänka över det hela och höra av mig när jag bestämt mig. Min upplevelse är att dom är:
    Serviceminded. Trevliga. Hjälpsamma. Snabba. Kunniga. Flexibla. Tålmodiga. Noggranna.
    Jag skulle rekomendera dom till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-10-26 Karin S svarar Gabriella M
    Tack Gabriella för ditt fina omdöme. Varit ett nöje att få se dig uppfylla både dit hus och kommande hundprojekt:). Med vänlig hälsning Karin
  • Lars P
    Lars P skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare är en mäklare som inger förtroende och lever upp till det. Hon var lyhörd för frågor, önskemål mm.
    Lätt att nå och komma i kontakt med via mail, telefon eller sms. Hon levde helt enkelt upp till mina förväntningar på en mäklare.
    Försäljningen av huset blev en enkel resa för mej. Läs mer
  • Semra Y
    Semra Y skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Christian har gjort sitt bästa hela tiden , och gav all sin uppmärksamhet, han är den bästa mäklaren som vi har haft hittills . Han hade stort tålamod för oss som hade klur med lägenheten. Han får tio av tio :)) Läs mer
  • Per T
    Per T skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    bra stöd, hjälpsamt och seriöst. Läs mer
  • Natascha B
    Natascha B skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Välbemötande, hjälpsam, trevlig, öppen och rak. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian har gjort och gör ett mycket bra jobb, intresserad, engagerad. Han visar en mycket fin respekt för affären och får oss och jag är övertygad att även köparen känner att vi/de är i trygga händer. Jag kommer absolut att rekomendera honom som mäklare till andra. Läs mer
  • Jorge Q
    Jorge Q skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jätte bra,trevligt,engagerad i sitt arbete och pålitlig. Läs mer
  • Natasha B
    Natasha B skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Super duktig mäklare! Han är väldigt tålmodig och tänker på sin klient framför allt annat. Vi är 100%:nöjda med honom och kommer att anlita honom i framtiden. Läs mer
  • Haider R
    Haider R skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Cristian Sayas-Cuarez hjälpte mig att sälja min ögonsten på Prästhagen, Upplands Väsby . Han var ett bra stöd före, under och efter försäljningen. När det kom till budgivning hade vi lite olika åsikter, där var Cristian Sayas-Cuarez tålmodig med mig och stod på sig i sin åsikt.Cristian Sayas-Cuarez kan området och bidrar med sitt lugn och proffsighet. Jag kan rekommendera honom till din nästa försäljning!
    MVH/Haider Riad Läs mer
  • Berit H
    Berit H skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi tycker att Cristian var proffsig, kunnig och engagerad. Med vänlig hälsning, Berit och Neil Howe Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Noggran och bra på att återkoppla. Vi är nöjda med köpet och trivs! Läs mer
  • Mikael M
    Mikael M skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Ok, en del missar i informationen. Läs mer
  • Rolf G
    Rolf G skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Försäljningen gick snabbt, eftersom Cristian hade kunder som hoppat av en budgivning av en lägenhet i samma område. Flera av dessa kunder, kontaktade Cristian och dekom på privatvisning. Ett par lade ett bud som var högre än vad jag hade förväntat.
    Det var bra jobbat av Cristian som vid första mötet gick igenom hela försäljnings-
    processen etc. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevlig, pålitlig, tydlig information. Läs mer
  • Desirée E
    Desirée E skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevlig, trygg och säker skulle jag sammanfatta bemötandet vi fått av Cristian.

Vid en sådan stor privat affär som ett bostadsköp ändå är känns det viktigt att ha en mäklare man trivs med och som man känner sig trygg med. Cristian har känts ärlig och trygg rakt igenom, och dessutom väldigt trevlig! Läs mer
  • Anna-karin D
    Anna-karin D skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    En trevlig pigg mäklare som är duktig på att informera så fort det sker någon förändring. Mycket nöjd. Läs mer
  • Katarina D
    Katarina D skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mycket trevligt bemötande. Cristian var väldigt tillgänglig och lätt att nå via mobil. Jag kände en stor trygghet och förtroende under hela köpeprocessen. Läs mer
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag tycker att husmanhagberg har hjälp mig o ställt upp med allt på ett bra sätt. Har jag haft någon fråga m.m så har jag alltid fått ett tydligt svar.
    Känns nu efteråt att jag är väldigt nöjd att jag valde husmanhagberg till att sälja min lägenhet.
    Mvh Kenneth s Läs mer
  • Ronni S
    Ronni S skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Proffsig trovärdig intregitet lokalkännedom (runby) Läs mer
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare hjälpte mig med att köpa ett bostadsrätts radhus i Upplands Väsby. Karin var Mycket trevlig ,hjälpsam. Och professionell. Kan verkligen rekommendera henne. Ska jag sälja i framtiden kommer jag använda mig av henne. Kenneth Evaldsson. Läs mer
  • Helena R
    Helena R skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Ordningsam, bra kontakt, smidig affär Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsam mäklare som har gjort mer än tillräckligt för att vi skulle bli nöjda med försäljningen av lägenheten. Denna mäklarfirma kan varm rekommenderas. Läs mer
  • Florian D
    Florian D skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin var vår mäklare. Hon har även hjälpt oss mycket efteråt med alla frågor vi haft. Läs mer
  • Caroline D
    Caroline D skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Hjälp vid fastighetsköp och hjälp med diverse frågor. Läs mer
  • Thomas T
    Thomas T skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Susan har varit mycket lätt att samarbeta med, flexibel kunnig och professionell. Vi satte upp en plan som vi har genomfört och vi har diskuterat olika alternativ under resans gång och det har inte varit några problem när jag haft något önskemål. Jag har gott och väl fått det som jag betalade för.

Så min totala upplevelse av vårt samarbete är mycket positivt. Läs mer
    2014-02-18 Susan N svarar Thomas T
    Tack snälla för de fina orden. Önskar er all lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning Susan
  • Janne S
    Janne S skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bästa tänkbara.
    Över förväntan.

Bästa tänkbara.

Mycket prisvärt.
    Jättenöjda. Läs mer
    2014-02-18 Susan N svarar Janne S
    Kul att överträffa er förväntan, det är alltid mitt mål :) All lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning Susan
  • Richard S
    Richard S skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Rekommenderas Läs mer
    2014-02-18 Susan N svarar Richard S
    Tack Richard för förtroendet och lycka till med nya boendet. Med vänlig hälsning Susan
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag.får hjälp av Susan jag behöver bara ringa eller sms. Toppen. Läs mer
    2014-02-18 Susan N svarar Birgitta J
    Tack för det fina omdömet Birgitta och så är det, bara att ringa så hjälper jag till så mycket jag bara kan. Hoppas du kommer att trivas med nya boendet. Med vänlig hälsning Susan
  • Iza M
    Iza M skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bra
    mycket bra
    stämningen var mjuk och trevlig
    värdet var mycket bra
    upplevelsen var bättre än förväntat Läs mer
    2014-02-18 Susan N svarar Iza M
    Tack Iza, det är mitt största mål, att kunna överträffa förväntan. Kul att det gick så bra. Ha det så bra i fortsättningen. Med vänlig hälsning Susan
  • Anne W
    Anne W skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin har ett professionellt och förtroendeingivande bemötande. Vi är mycket nöjda med hennes insatser. Hon har en hög servicenivå, och vi blev nöjda med resultatet. Hon får saker att hända och uppfattas driven som person. Eftersom vi blev nöjda så rekommenderar vi gärna Karin till andra som ska köpa och / eller sälja sin bostad. Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Trevligt bemötande och allt gick väldigt bra. Lättsamt och professionellt. Det kostar att anlita en mäklare men det är värt att ta hjälp vi ens livs största affär. Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt. Mäklaren var tillmötesgående, höll oss kontinuerligt informerade, var väl förberedd vid överlåtelsen av lägenheten och hjälpsam på alla sätt under vår försäljning. Arvodet som vi fick betala uppfattade vi som rimligt. Läs mer
    2014-01-07 Susan N svarar Jan A
    Tack Jan A för det fina omdömet, ni är alltid välkomna tillbaka. Med vänlig hälsning Susan Nikolausson
  • Annika D
    Annika D skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag fick ett fantastiskt intryck av Susan Nikolausson. Hon var mycket behjälplig, hade alltid ett trevligt leende på läpparna och gjorde sig alltid tillgänglig om man hade några frågor, vilket jag vid mitt bostadsrätts-köp definitivt hade i och med att det var min första egna bostadsrätt. Over all en väldigt bra mäklare som jag gladeligen tar kontakt med när det är dags för mig att sälja min lägenhet! Läs mer
    2014-01-07 Susan N svarar Annika D
    Tack Annika, det är alltid lite extra roligt när man kan göra lite mer än normalt. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och sedan när det är dags för byte är du varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning Susan Nikolausson
  • Madeleine T
    Madeleine T skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bra jobb från Karin, gjorde det som förväntades och gjorde försäljningsprocessen smidig för mig. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Susan gav mig, som för första gången skulle sälja en lägenhet, ett väldigt tryggt och trovärdigt intryck. Hon berättade vad som skulle hända och hur allt gick till. All den service, som jag som säljare, kan tänkas villja ha, levererade hon perfekt. För mig så är inte kostnaden av tjänsten det som är viktigast, utan att jag som säljare och motparten som köpare känner att alla gör en bra och korrekt affär. Jag skulle definitivt använda henne som min mäklare igen! Läs mer
    2014-01-07 Susan N svarar Anders A
    Hej Anders, skönt att höra att ni kände er trygga, det är verkligen det viktigaste för mig i min relation till både köpare och säljare. Önskar er all lycka till i framtiden. Med vänlig hälsning Susan Nikolausson
  • Michaela B
    Michaela B skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag kan verkligen rekommendera Susan Nikloausson , mycket kompetent . Bra och nära kontakt , vi är väldigt nöjda mvh Michaela Bergström Läs mer
    2014-01-07 Susan N svarar Michaela B
    Tack Michaela för de orden och jag är glad att allt flöt på så bra. Önskar er all lycka till i framtiden. Mvh Susan Nikolausson
  • Martin E
    Martin E skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Jag har anlitat Karin vid två lägenhetsförsäljningar och varit lika nöjd båda gångerna. Jag kommer definitivt att vända mig till Karin även nästa gång det blir dags för flytt! Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Proffsigt, tillgängligt och tålamodigt. Bra bemötande, vågade ha is i magen och informativ. Gav bra tips. Läs mer
    2013-12-20 Susan N svarar Magnus E
    Tack Magnus och MM för de orden. Jag är glad att jag kunde hjälpa er och önskar er allt gott med nya boendet. Ni vet vart jag finns ifall det är något jag kan hjälpa er med. Med vänlig hälsning Susan
    Susan N gillar detta
  • Ulla L
    Ulla L skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Bemötandet:Vänligt,förtroendeingivande,visade omsorg.
    Levde väl upp till förväntan.Stämning utmärkt,servicenivån väl till belåtenhet.Värdet av det vi betalade :helnöjda.
    Sammanfattning:Susan Nikolausson är en fantastisk representant för företaget.Rekommenderar henne till den som behöver mäklare och när vi behöver någon igen vill vi absolut anlita henne.Företaget som helhet har vi förtroende för. Läs mer
    2013-12-20 Susan N svarar Ulla L
    Tack Ulla och Mats för det fina omdömet. Det var ett rent nöje att få samarbeta med er både vid er försäljning som vid ert köp. Ni vet att ni är varmt välkomna tillbaka.//Susan
    Susan N gillar detta
  • Hans J
    Hans J skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Mycket informativt och innehållrikt
    Så bra som man kan begära
    Servicenivån var mycket hög både på vårat köp och på våran försäljning,vi fick ständigt veta vad som var på gång.
    Man vet av erfarenhet att det kostar att anlita expertis,och kostnaden för den höga servicen var förväntad.Det är mycket att tänka på både när man köper eller säljer en fastighet.Det är framförallt en trygghet att ha en erkänd mäklare som ser till att allt går rätt till.
    Sammanfattningsvis har både köp och försälninggått enligt planerna och inga konstigheter har tillstött,vi har deklarationen kvar nästa år och har redan fått en del tips om vad som är avdragsgillt.Ett toppbetyg för helheten. Läs mer
    2013-12-20 Armas S svarar Hans J
    Tack för det fina omdömet. Jättekul att ni känner er nöjda!
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    Karin Sökare och HusmanHagberg i Upplands Väsby är fantastiska på alla sätt och vis. Bra service, trevliga, bra bemötande, good-value for money.

Nu vet jag ju inte om jag får detta som privatperson eller som styrelse för Brf Runby gårdar, men i alla fall så behöver jag sälja/köpa i framtiden är Karin den som får hjälpa mig. Läs mer
    2013-12-18 Karin S svarar Marie Ö
    Tack Marie för ditt fina omdöme. Det är alltid trevligt att samarbeta med dig - både när det gäller dig privat eller i egenskap av förtroendevald, vilket även mina medarbetare tycker.
  • Per W
    Per W skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    - Mycket trevligt och professionellt bemötande
    - Företaget och Karin levde mer än väl upp till förväntningarna
    - Stämning bra och servicenivån ypperlig
    - Jag upplevde det prisvärt med tanke på resultatet och snabbheten.
    - Mycket positiv upplevelse. Om jag ska köpa, sälja eller rekommendera en mäklare till någon i framtiden så är Karin Sökare en given kandidat. Läs mer
    2013-12-18 Karin S svarar Per W
    Tack Per och Veronica, jag ser fram emot att få hjälpa er eller era vänner fler gånger.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    En trygg affär och en mycket bra service! Läs mer
    2013-12-18 Karin S svarar Mattias J
    Tack Mattias, din köpare trivs väldigt bra i din gamla bostad men håller på att söka nytt då dom blivit fler i familjen.
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om HusmanHagberg Upplands Väsby
    ”Att lämna över försäljningen i Karin Sökares händer var det tryggaste och bästa vi har gjort. Vi fick en professionellt hanterad försäljning med ett mycket bra pris som utgång, tips och råd i alla skeenden av försäljningen och skatterådgivning som ett extra plus i kanten. Karin Sökare är en mycket kompetent mäklare med gedigen bakgrund och utbildning, som vet exakt vad hon pratar om och har fog för varje steg i processen. Vi rekommenderar henne varmt till alla som ska sälja sin bostad – ni kommer inte att ångra Er! Läs mer
    2013-12-18 Karin S svarar Ulrika A
    Tack Ulrika, jag har ju haft förmånen att hjälpa dig i flera affärer genom åren och även fungerat som bollplank när ni skulle köpa.

Dragonvägen 106, 194 74 Upplands väsby