HusmanHagberg Upplands Väsby

HusmanHagberg Upplands Väsby

Välkommen till HusmanHagberg och oss på kontoret i Upplands Väsby!

Vi hör till en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med hela 90 kontor i Sverige. Vi är privatägda och fristående både från banker och försäkringsbolag.

På vårt kontor i Upplands Väsby har vi mäklare ett äkta engagemang, bred kompetens och stor passion för att vinna våra kunders hjärtan och göra dem nöjda. Oss kan du kontakta vare sig du ska köpa eller sälja, vi brinner för bostäder och mäklarbranschen och finns vid din sida under hela affären!

Läs vad 139 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Väsby 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-05-04
    Vår mäklare tog på ett bra och enkelt sätt hand om försäljningen av vår bostadsrätt. De förväntningarna som vi hade kring hanteringen av försäljningen och den dialog vi hade med vår mäklare var mycket bra. Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Karademir en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-04-12
    Mikael was extremely professional and kind. More than that, he was exceptional and focused on the key details, which makes my wife and I extremely safe to take our decision. This was the first time we were buying a house in Sweden, and the Swedish real state system has several peculiarities than someone from overseas must take care of. We have visited several apartments and twin houses before to buy this one, but most of the brokers were so interested in sell at any cost, that we did not enjoy those experiences and thus never felt safe or secure enough to buy the house. Mikael was very kind and give to us the professionalism I was expecting, and apart our (my wife and I) busy schedule, he was very flexible and dedicated to make it work. He even gave me a couple tips about the mortgage and facilities on the neighborhood. Now, if I need to resell or buy something else in Stockholm, I will contact him.
    2021-04-12
    Karin är en fantastisk bra mäklare! Hon hjälpte mig och min man sälja vår lägenhet i Sollentuna som vi la ut på marknaden efter att ha köpt en ny lägenhet. I och med detta var vi väldigt nervösa men Karin var jättebra på att lugna ner oss. Hon var alltid lugn och ärlig och har väldigt mycket kunskap och erfarenhet som mäklare. Jag är riktigt glad och nöjd med Karin som mäklare och kommer anlita henne igen om jag ska sälja en till bostad!
    Hej Nabila, jag är glad att jag kunde hålla er lugna och även få ut det höga pris vi hade förväntningar på! Inte för att jag hoppas att ni inte ska trivas i er nya bostad och flytta, men när det blir dags så hjälper jag er gärna:)! Karin Sökare
    2021-04-12
    Karin var toppen! Hon gjorde processen att sälja vår lägenhet smidig och var väldigt bra på att lugna våra något skakiga nerver som förstagångssäljare. Rekommenderar varmt!
    Önskar er stort lycka till med er nya fina bostad. Var ett sant nöje att jobba med er! Karin Sökare
    2021-04-10
    We bought an apartment with Mikael. He was very nice, helpful and kind. We really liked his job and strongly recommend him.
    2021-04-06
    I bought a house from Mikael karademir and he was very good and kind and helpfull6
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Karademir en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-04-01
    Bra mäklare. Lyhörd. Lätt att prata med. Kommer med bra tips. Informerar under försäljningen. Rekommenderar.
    Tack för den fina kommentaren! Bästa hälsningar/Mikael Mikael Karademir
    2021-03-27
    Karin Sökare visste vad vi var ute efter och hon träffade rätt på en gång. Hon sålde även vår tidigare bostad på ett mycket smidigt och professionellt sätt. Dessutom sålde hon en anhörigs lägenhet utan bekymmer och med ett bra pris.
    Hon ledde oss i varje detalj inför fotografering mm.
    Mycket bra bemötande, både värmande och professionellt med hjälp med all formalia. Kände mig aldrig "utlämnad" eller bortglömd.
    Tack Maria för fina omdömet. Det är verkligen glädje när man får vara del av att någons dröm(boende) blir uppfyllt! Att sedan få fortsatt förtroende i flera affärer gör det ännu mer glädjefyllt! Karin Sökare
  • Birgit E
    2021-03-24
    Först hade vi kontakt med en mäklare som kom och tittade på lägenheten och vi kom överens om ett pris som inte hon tyckte var för mycket, sen får vi bara ett mail om att vi fått en annan mäklare. Ingen personig kontakt med den nya mäklaren. Priset vi kommit överens om med mäklare 1 började mäklare 2 att ifrågasätta. Vi skulle såga ner buskar, vi skulle bygga upp väggar, sänka priset om och om igen. Ingen rapportering tillbaka när det hade varit visning... Vi kände att mäklaren inte hade något engagemang i försäljningen. När vi ville bryta med mäklaren efter ca 3-4 månader så var det viktigaste att de skulle få betat med 5000 kr för INTE utfört arbete. Vi fortsatte dock med försäljningen och fick lägenheten såld efter 8 månader och efter att ha gått ner 250 tusen kronor :/ Så näää INGE mer Husman Hagberg... Tilläggas ska att jag sålt 9 fastigheter så jag vet hur en mäklare ska vara..
    Hej Birgit, jag har full förståelse för att du är besviken över slutpriset (som dock låg bland de högre priserna på motsvarande lägenheter i området) då ni köpte dyrt och dessutom renoverat och självklart var vår ambition att försöka får tillbaka er investering. Jag märkte ganska snart att kunderna som tittade inte var beredda att betala det ni önskade varför jag föreslog att vi skulle möta upp marknaden prismässigt för att få ut bästa möjliga. Jag försöker alltid ge råd utifrån mina erfarenheter och som jag genuint tror kan gynna mina kunder. Vi hade en kund som kunde tänka sig köpa för ca 150 tusen mer än vad vi senare fick ut, om ni satt upp en vägg ni tagit bort. Då ni inte ville det så gick kunden vidare med annat boende. Att ta ned den gigantiska enen gjorde att trädgården, som var extra stor skulle kunna framhävas för kunderna. Jag beklagar att du inte upplevde att jag hade engagemang i er försäljning, vilket jag självklart tar med mig. Karin Sökare
    2021-03-23
    Trevligt mäklare och snabbt gick köpet
    Tack för omdömet och kommentaren. Mikael Karademir
    2021-03-22
    Jag har köpt en två i centrala Väsby. Mäklaren har varit väldigt professionell, trevlig och genuin genom hela processen! Detta var mitt första köp någonsin och jag hade ej koll på alla bitar... att ha Mikael som mäklare underlättade mycket eftersom han var tillgänglig och besvarade alla mina frågor och funderingar!😊
    Tack för omdömet. Hoppas vi ses snart igen! Mikael Karademir
    2021-03-21
    Mikael toppade alla mina förväntningar! Otroligt trevlig och lyhörd. Rekommenderar honom starkt.
    Stort tack. Bästa hälsningar/Mikael Mikael Karademir
    2021-03-14
    Redan vid första intrycket kändes det jättebra, han var väldigt tillmötesgående och trevlig. Man kände förtroende för honom direkt. Man kunde fråga och fråga om saker och han svarade alltid lugnt och vänligt. Ingen fråga var för liten eller för stor och man var alltid välkommen att diskutera frågorna på kontoret eller via telefon. Jag är mycket nöjd!
    2021-03-12
    Approachable and swift response. Overall experience excellent..
    Thank you Mohit for your comment. Hope to see you soon! Mikael Karademir
    2021-03-12
    Approachable and quick response..
    Thank you so much for the nice words! Mikael Karademir
    2021-03-12
    Vi sålde vårt bostadsrätt och kontakten med mäklaren har löpt smidigt och snabbt, vi har fått all tänkbart hjälp vid annonsering och kontakten med de nya köparen samt all pappers arbetet kring detta. Vi rekommenderar varmt till andra att anlita deras tjänster.
    Stort tack för dem fina orden. Allt gott! Mikael Karademir
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-03-09
    Snabb och tydlig. Jättenöjda.
    Tack Lena, jag är tacksam över att jag kunnat vara behjälplig i er försäljningsprocess och att vi fick ut rekordpris! Karin Sökare
    2021-03-09
    Karin Sökare motsvarade alla förväntningar jag hade på ett fantastiskt sätt.
    Tack för det fina omdömet. Jag är glad att jag kunnat hjälpa till och även få ut toppris för ert hus! Karin Sökare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2021-03-08
    Jag blev riktigt bra bemött av Mäklaren och kunde inte önska mig något annat, jag skulle rekommendera henne till andra och själv köpa och sälja med henne i framtiden, hon får hela 5 stjärnor av mig !
    Tack Mina, jag hjälper dig gärna när det en gång i framtiden blir dax för dig att hitta ett nytt drömboende. Karin Sökare
    2021-02-01
    Trevligt bemötande
    Bra lokal områdeskännedom
    Tack Pär för din rekommendation. Roligt att även ge er högsta försäljningspriset i området! Karin Sökare
  • Diana D
    2021-01-23
    Hi Mikael Karademir är trevligaste mäklare som jag träffas under den svåra perioden. Han möta folk med leende och svara alla frågor ärligt. Han kontakt och leder hela instruktioner tills nå målet. Tack för Mikael Karademir.
    Hej. Stort tack för din fina kommentar. Bästa hälsningar/ Mikael Mikael Karademir
    2021-01-11
    Har sålt en bostadsrätt (1:a).
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Hej. Tack för förtroendet. Allt gott! Mikael Karademir
    2020-11-15
    Jag har köpt en lgh med Karin som mäklare.
    Hon gav mig en snabb tillgång till en privat visning och var engagerad! Tillmötesgående.

Jag är super nöjd med det bemötandet
    Tack Lina, hoppas du trivs bra i din lägenhet och att du fått till den som du ville. Nu när våren börjar ta vid så förstår jag att du kommer förvandla trädgården till en fantastisk oas! Karin Sökare
    • Odenslunda
    2020-11-09
    Vi fick hjälp av Karin att sälja vårt hus. Processen har varit smidig rakt igenom med tidsbokningar, besiktningar, fotografering och filmning samt att huset såldes på första förhandsvisning till önskat pris. Vi kan inte mer än att rekommendera Karin på HusmanHagberg till alla :)
    Tack Daniel, Det har varit ett nöje att samarbeta med er och trots snävt tidsschema så slet ni på med god min vilken möjliggjorde en snabb och smidig affär. Nu kan ni ta det lugnt innan det är dags för flytten nästa år till ert nya drömboende! Karin Sökare
    2020-11-03
    Karin kan sitt jobb. Det behöver man inte tvivla på
    Jag köpte min lägenhet av Karin För nio år sedan. Det är klart att jag anlitar henne när jag ska sälja den och flyta
    Tack Liesel, det är ett sant nöje att jobba med dig. Jag är säker på att ni kommer trivas utmärkt på Åland i er nya vackra bostad! Karin Sökare
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-10-15
    Seriös, informativ och gav snabb återkoppling
    Tack Torbjörn och Lisa! Det har varit ett nöje att få hjälpa och jobba mer er! Vi ses igen längre fram på tillträdet! HusmanHagberg Upplands Väsby
  • Margareta M
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-10-12
    Både Anna Carin och hennes medhjälpare var väldigt proffsiga. Det är första gången jag köper bostad via mäklare.
    Jag upplevde hela processen som tydlig och när vi skrev kontrakt var hon väldigt noggrann med att jag och säljaren skulle förstå vad vi skrev under på. Som helhet en positiv upplevelse.
    Tack Margareta! Det är ju inte varje dag man köper bostad. Vi tycker det är så roligt att du hittat din drömlägenhet, den är ju så fin! Vi ses igen. HusmanHagberg Upplands Väsby
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-10-12
    Anna-Carin har varit fantastisk! Kunnig, hjälpsam, lugn och harmonisk, och mycket förtroendeingivande. Rekommenderas!
    Tack Richard för dina fina ord! De värmer. Vi följer med spänning vad ni kommer att hitta för nytt boende och önskar er stort lycka till. Vi ses igen när dags för tillträde. Mvh Anna-Carin Nilsson HusmanHagberg Upplands Väsby
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-10-02
    Kommunikativ, effektiv och trevlig mäklare.
    Tack för det fina omdömet! Hoppas att du skall trivas med ditt nya boende. HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Centralt - Märsta
    2020-07-20
    • Centralt - Märsta
    2020-07-19
    Det är bra. Jag är helt nöjd .
    Jag tror att hon hade mycket arbetslivserfarenhet
    2020-06-29
    Köpt bostad i Upplands Väsby.
    Mycket kompetent och trevlig mäklare. Bra bemötande.
    Tack Cecilia och även stort grattis till din kommande bostad! Jag återkommer med tiden senare. Tror du kommer stortrivas i denna trevliga lägenhet. Karin Sökare
    2020-06-25
    Hon är väldigt kunnig, trevlig, professionell, hjälpsam på alla sätt och vis, uppmärksam och lyhörd. Jag är väldigt nöjd med Karin Sökare som mäklare.
    Tack för fina omdömet. Har varit intressant att få följa din bostadsresa under åren och inser att det är din tredje bostad jag har haft nöjet att hjälpa till med att förmedla! Karin Sökare
    2020-06-18
    Har sålt en lägenhet. Hade väldigt otur i fel tid när coronavirus slog till . Mina köpare var äldre personer som ev skulle sälja sin villa. Vet inte hur aktiv Karin var på att marknadens föra min lägenhet. Var på väg att byta mäklarfirma för att få sålt för dess värde. Men sålt blev den från bud 245000 till slut 2095. Men jag litade hela tiden på Karin att det skulle släppa. MvhHasse
    Tack Hans för ditt omdöme. Tack för ditt förtroende då vi verkligen inte hade tajming med oss vad avsåg marknaden och det ofta kantboll ut med kunder som satt fast i sina gamla bostäder och separationer innan de kunde ta beslut. Det blev extremt många visningar och kunder att prata med innan vi till slut fick till det med en oerhört glad köpare som älskade lägenheten. Jag hoppas du ska trivas med ditt nya liv som pensionär! Karin Sökare
    • Bergshamra
    2020-06-06
    Karin har på ett bra sätt mäklat försäljningen av vår villa. Hon har lagt mycket energi på visning, kontakter och dialog med oss och spekulanter! Vi är glada att använda henne!
    Tack Caroline för fina omdömet. Jag ser fram emot fortsatt givande samarbete! Karin Sökare
    2020-06-04
    Bra,snabbt och proffsigt bemötande, rekommenderas 😊! Karin Sokare 🔝
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-05-30
    Jag har sålt min lägenhet i centrala Upplands Väsby till trevliga köpare.

Jag är väldigt glad och tacksam över att just Felicia följt mig under den här processen! Vårt samarbete har fungerat oerhört fint. Jag är övertygad om att Felicia Sökare kommer att gå långt... Jag kan verkligen rekommendera henne!!
    Tusen tack för din fina rekommendation Pernilla! Jag är väldigt glad & tacksam för vårt samarbete, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsresa! Felicia Sökare
    2020-05-08
    Letade efter en 2a i Väsby och hittade en som jag ville ha en privatvinsing. Var inga problem att hitta en tid. Bra och trevligt bemötande från Karin.
    Jag är glad att vi kunde får till allt så smidigt för både dig och även för säljaren. Karin Sökare
  • Annette E
    sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-04-06
    Jag valde Karin hos Husman och Hagberg när jag skulle sälja vårt kedjehus efter att träffat flera mäklare. Hon är alltid glad och tillmötesgående. Under hela försäljningsprocessen har jag fått ett trevligt och professionellt bemötande vilket är en stor hjälp och skapar trygghet att sälja huset. Tack Karin och Husman Hagberg
    Tack Anette för ditt fina omdöme! Det gör mig glad. Nu ska vi bara se till att du landar i en lägenhet som passar också! Karin Sökare
    2020-04-01
    Husman Hagberg gav ett mycket gott förtroende. Karin är väldigt mån om att man ska känna sig nöjd, hon är alltid tillgänglig, kunnig, effektiv och tillmötesgående. Karin kom med mycket bra idéer inför fotograferingen och gav förslag på att filma boendet så att spekulanter kunde få ett annat intryck av bostaden. Både bilder och filmen blev snygga och proffsiga.
    Tack bästa Karin för ditt engagemang!

Paola och Peder
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Upplands Väsby
    • Erikslund
    2020-03-11
    Jag har sålt ett parhus i Täby med Armas hjälp. Lite trögt var det men det var inte hans fel utan årstiden och det eviga regnandet. Men nu är det bara slutbetalningen och datum för inflytten som saknas.

Jag har blivit bemött av en person med stort lugn och klara besked på alla mina frågor. Han är en god lyssnare och känner vad jag som säljare behöver i hela den ovana processen med styling, prissättning, fotografering, kontakt med intresserade köpare osv.

Jag bytte min tidigare mäklare främst för att jag upplevde att jag inte blev hörd med min önskan om att senarelägga visningen en månad bla och inte betrodd att kunna styla själv som jag upplevde det. Armas höll med mig och det blev mycket bra och som jag ville.

Att fixa alla turer runt en försäljning - parallellt med lägenhetsköp - är spännande men också nytt (en gång vart 39-ånde år i mitt fall). Som ensam behöver man en mäklare att lita på och det har jag haft i Armas Sundin.
    Tack för de fina orden. Hoppas att du skall trivas i ditt nya boende! HusmanHagberg Upplands Väsby
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2020-02-25
    Jag har köpt en bostad.
    Väldigt nöjd med Felicia, hon har varit väldigt hjälpsam, hon håller mig uppdaterad om allt och finns där för ev. frågor
    Tack för din fina rekommendation Kristin! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med ditt bostadsköp! Mvh Felicia Sökare Felicia Sökare
    • Prästgårdsmarken
    2019-12-06
    Karin har varit så proffsig i sitt bemötande och hon är dessutom lyhörd vi lyckades sälja lägenheten innan visning tack ännu en gång För ett fint bemötande. Jag rekommenderar Karin till alla som
    Vill sälja sitt hus/ lägenhet i framtiden. Mäklare i världsklass det kallar man dig för Karin!
    Tack Aydin för fina orden🌹 Känns extra bra att kunnat hjälpa er framförallt då det inte gått så bra med ert tidigare försök att sälja. Karin Sökare
  • köpte en tomt med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2019-11-29
    Duktig och vänlig bemötande. Kunnig inom Upplands Väsbys område.
    Tack Pouya, jag ser fram emot att kunna vara er behjälplig framåt och följa era byggplaner på tomten. Karin Sökare
    2019-11-29
    Klart den bästa mäklaren. Riktig bra jobbat.
    Tack för rekommendation, förtroendet och fina ord Makkram! Det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din lägenhet! Mvh Felicia Sökare Felicia Sökare
  • Fredrik L
    köpte en tomt med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2019-11-27
    Är på väg att sälja villa,

Bra bemötande och kompetent i sitt
    Yrkesutövande 👍
    Tack Fredrik, nu börjar ert nästa boprojekt! Snart går ert fina hus ut på marknaden och jag ser riktigt fram emot att få serva alla era kunder för bästa möjliga resultat! Karin Sökare
  • Amir S
    sålde sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2019-11-19
    Vi har köpt tomt av Karin. bemötande av henne var grymt och värdefull.
    Tack Amir, jag är riktigt glad att du och din fina familj fick en tomt där ni nu ska kunna förverkliga er husdröm och jag ser fram emot att få följa er resa framöver! Karin Sökare
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Sökare en del av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2019-11-14
    Jag köpte ett hus i Bollstanäs. Karin var alltid mycket lätt att nå och tydlig under köpprocessen.
    Tack Karin för ditt omdöme. Ska bli spännande att se vad det blir av huset när du är klar med alla renoveringar du planerat! Karin Sökare
    2019-11-13
    Dålig på återkoppling samt seg i hanteringen av mitt lägenhetsköp.
    Hej Anita, Jag förstår din situation och att du velat att allt skulle ha gått om möjligt ännu snabbare. Normalt sett har vi 2-3 månader fram till ett tillträde och nu har vi tidigarelagt detta tillträde så att det sker bara 3 veckor efter kontraktsskrivningen. Det har självklart inneburit en del omprioriteringar då flera parter är involverade men är riktigt glad för din skull att det nu är dags. Karin Sökare
  • Tania Catarina da Silva Brito F
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Upplands Väsby
    2019-09-26
    We bought a house, it was a easy process.
    It was a good experience and very nice with us!
    Thanks Tania! Looking forward to see you soon. HusmanHagberg Upplands Väsby