Orhan Aydin
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-11

Läs vad 188 Läs vad Orhan Aydin

• Damir R köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-10-17

Runby
    supersäljaren, allt var bra och kommunikationen var stor, allt beröm för honom Läs mer
  • Suzana C köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-10-17

Runby
    Hej!
    Min åsikt om våra mäklare, är Orhan jättebra.
    Mvh Suzana Cosic Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Emilie B köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-10-10

Köpte en bostadsrätt.
    Orhan var lättillgänglig och gav en trygg känsla inför köptet. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Mothana Jasim H köpte sitt hus med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-10-09

Brunnby Vik
    Bästa mäklaren man kan hitta (toppen) . Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Markku Tapani K sålde sitt hus med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-05-10

Brunnby Vik
    han hörde vad jag ville.
    och jobbade efter det. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Benar F sålde sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-04-15

Apoteksskogen
    Jätte trevlig! Det känns som om man har känt varandra länge när man pratar med honom. Han har gett oss bra tips och råd kring försäljningen på vår bostad.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Pamela Constanza Rodriquez Q köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-03-17

Centrala Väsby
    Orhan var mycket proffsig och kunnig i området och kom med mycket bra svar på våra frågor. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Isak K köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-03-15

Centrala Väsby
    Jag och min min fru köpte våran första bostad, då vi scannade hela hemmet efter någonting som vi båda fan iögonfallande så hamnade vi på visningen med Orhan superproffsig och insatt i säljet pratade han väldigt gott om bostaden och förklarande enkelt för oss som var nya på bostadsmarknaden. Vi är supernöjda och skulle rekommendera Orhan till alla. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Haseebulla Mohamad N köpte sin bostad med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-22

Jag köpte en bostadsrätt lgh är nöjd med bemötande av mäklaren . Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Fatih Ö köpte sin bostad med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-16

Jag har köpt en bostad och jag blev bra bemött fantastiskt bra mäklare kan även rekommendera mina vänner att kontakta Orhan Aydin Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Kristina Guven