Orhan Aydin

Orhan Aydin

Orhan Aydin är mäklare på Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Orhan Aydin har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Orhan Aydin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 255 omdömen med ett betyg på 4.7. Orhan Aydin har haft 41 försäljningar sen 2022-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-10 - 2023-09

255 omdömen om Orhan Aydin

Sedan starten hos Reco 2014
Petrus S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Centrala Väsby

Orhan levererar det han lovar!

Angelie Viola S
Apoteksskogen

Orhan är väldigt noga med,att du förstår det han förklarar. Meddelade mig hur hela försäljningem skulle gå till. Från början till slut Kom med tips, hörde av sig vid förändringar, i affären. Meddelade mig när köparen signerat kontraktet fast timmen blev sen. Väldigt mån om mig som kund. En bra upplevelse. Blev rekomenderad Orhan och jag rekommenderar honom vamt

Abhishek S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
Odenslunda

Orhan was very accommodative & always helped in clarifying the questions regarding the property. He was very responsive over SMS/Call & tried to bring as much transparency as possible. Orhan was fair to both side (seller & buyer) and did his best to get best negotiated deal which worked for both the parties.

David J
Runby

Vi valde Orhan då han gav oss ett väldigt öppet och ärligt intryck och det levde han upp till. Vi hade behov av att sälja vår lägenhet snabbt men hade en lägsta nivå vi inte var beredda att röra oss under och Orhan lyckades ordna det åt oss väldigt snabbt och utan att vi behövde känna oss pressade att ta skambud. Extra positivt var att Orhan var villig att ta all kommunikation med mig och min fru på engelska, då min fru inte talar svenska - Det uppskattades väldigt mycket och gjorde att allt känndes väldigt transparent för oss bägge.

Susanna A
Runby

Träffade Orhan vid flera visningar och vi hade frekvent kontakt under mitt bostadsletande. Det slutade även med att jag köpte en bostad som han förmedlade. Jag upplever Orhan som lyhörd, kommunikativ och engagerad.

Dennis S
Centrala Väsby

Väldigt bra och kunnig. Affären gick väldigt fort.

Nasim N
Bollstanäs

Han är smart och professionella.

Petrus S
Centrala Väsby

Orhan är en riktig stjärna och levererar alltid utifrån kundens behov!

Sony S
Centrala Väsby

He is very friendly, he made us feel comfortable and he answered all our queries very paitently. He explained everything very clearly which actually helped us to take quick decision without any hesitation!

Hector Eduardo Q
Centrala Väsby

Mycket bra bemötande kände mig trygg duktigt ,trevlig och proffsig mäklare. Lyckades sälja min bostad trots tufft läget