Orhan Aydin
Registrerad mäklare sedan 2010-09-08
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 192 Läs vad Orhan Aydin

• Hannes H sålde sitt hus med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-07-04

Ekeby
    Sålde mitt radhus med Orhan och han har från dag ett visat att han gör vad som krävs för att ha vinnare på båda sidor av bordet. Han har varit tillgänglig mer eller mindre jämt och arbetat väldigt proaktivt med objektet vilket gav resultat.

Lovar inte för mycket med jobbar stenhårt för att nå högre än han lovar. Dessutom jordnära och ödmjuk. Har enbart positivt att säga. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Aaliyah Aria K köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-05-07

Apoteksskogen
    Köpte en bostadsrätt och fick hjälp igenom hela processen. Som ny i bostadsmarknaden kan man göra många misstag men han såg till att det ej hände! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Filip U sålde sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-05-04

Brunnby Park
    Proffsigt bemötande och väldigt kunnig. Allt med vår affär har gått hur smidigt som helst! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Ali O sålde sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-20

Apoteksskogen
    Pålitlig, professionell och gör sin bästa för kunder.
    Jag är mycket Nöjd. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Orhan A gillar detta
  • Damir R köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-10-17

2:a
    Runby
    supersäljaren, allt var bra och kommunikationen var stor, allt beröm för honom Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Suzana C köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-10-17

2:a
    Runby
    Hej!
    Min åsikt om våra mäklare, är Orhan jättebra.
    Mvh Suzana Cosic Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Emilie B köpte sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-10-10

3:a
    Centrala Väsby
    Köpte en bostadsrätt.
    Orhan var lättillgänglig och gav en trygg känsla inför köptet. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Mothana Jasim H köpte sitt hus med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-10-09

Brunnby Vik
    Bästa mäklaren man kan hitta (toppen) . Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Markku Tapani K sålde sitt hus med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-05-10

Brunnby Vik
    han hörde vad jag ville.
    och jobbade efter det. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Benar F sålde sin lägenhet med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-04-15

3:a
    Apoteksskogen
    Jätte trevlig! Det känns som om man har känt varandra länge när man pratar med honom. Han har gett oss bra tips och råd kring försäljningen på vår bostad.

Rekommenderas starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby