Orhan Aydin
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 180 kunder tycker om Orhan Aydin

• Haseebulla Mohamad N köpte sin bostad med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-22

Jag köpte en bostadsrätt lgh är nöjd med bemötande av mäklaren . Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Fatih Ö köpte sin bostad med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-16

Jag har köpt en bostad och jag blev bra bemött fantastiskt bra mäklare kan även rekommendera mina vänner att kontakta Orhan Aydin Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Gabriel K sålde sin bostad med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-14

Bra och kunnig mäklare som verkligen känner till Upplands Väsby kommun.

Jobbar dygnet runt för att få objekten sålda. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Kenneth H köpte sin bostad med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-02

Vi har bara gott att säga om Orhans insats vid vårt lägenhetsköp. Snabb att svara, utförlig och noggrann, trevlig och mån om sina kunder. En mäklare vi verkligen kan rekommendera! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Seyyed Mohammad D sålde sin bostad med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-12-05

Orhan aydin mycket bra mäklare och mycket duktig roligt att samarbeta med. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Maud W köpte sin bostad med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-09-14

Jätteduktig!
    Informationsrik!
    Professionell!
    Begåvad!
    Renommerar honom till alla.
    Lyhörd!
    Ödmjuk!
    Stort hjärta! Läs mer
  • Sandra R köpte sin bostad med hjälp av Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-09-12

Köpte en 3a i smedby, bemöte mig väldigt trevligt , hade sten koll på området och fastigheten om han inte visste nånting då fixade han det strax dagen efter. Läs mer
  • Drakhshan S skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-05-29

Jag har köpt bostadsrätt. Jag fick jätte bra bemötande av mäklare Orhan Aydin. Jag fick all information om bostaden han förklarade på en bra sätt och det var lätt att förstår jag var jätte nöjd. Jag tycker att han jätte duktig. Läs mer
  • Nina R skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-04-10

Orhan gjorde ett bra jobb att sälja in sig till oss som säljare, men dessvärre levde han inte riktigt upp till förväntningarna han byggt.han var dålig på att kommunicera under processen och vi upplevde honom som lite lat.
    Orhan är bra med människor men det märktes att han inte jobbat i uppförsbacke förut, vilket dagens bostadsmarknad är. Läs mer
  • Patrick Q skrev om Orhan Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-03-08

Vi är väldigt nöjda och fick ett professionellt bemötande, rekommenderas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Lars Steneryd