Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Väsbyvägen 7E, 194 39 Upplands väsby — Visa karta

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på BoButiken i Upplands Väsby specialister på vårt område och en lokal fastighetsmäklare, med ett stort nätverk i ryggen.

Bred marknadsföring, rådgivning och hjälp genom hela bostadsaffären är lite av det vi erbjuder och vi anpassar alltid vår tjänst så att den passar dig, din situation och din bostad.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 165 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• 2020-01-13

Lowisa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Stort tack till Ida som hjälp mig sälja min lägenhet i Upplands Väsby. Kände mig så trygg med henne. Enkel, smidig och proffsig. Ska jag sälja igen vill jag att Ida är min mäklare! Läs mer
    2020-01-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lowisa N
    Tack snälla du för de fina omdömet. Det har varit en fröjd att få samarbeta med dig och hjälpa dig med försäljningen. Jag är övertygad om att du kommer hitta en riktig innerstadspärla härnäst. /Ida
  • 2020-01-13

John H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt en lägenhet, supernöjd med all service och stöttning jag fått av mäklare Ida Lind under processen. Kan bara rekommendera Svensk Fast i Väsby. Läs mer
    2020-01-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar John H
    Tack så mycket för det fina rekommendationerna. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig att hitta hem och jag hoppas att du ska trivas superbra i din nya bostad! /Ida
  • 2020-01-10

Maria Elisabeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har köpt en lägenhet före visning och blev otroligt bra bemött av mäklaren Ida som återkom med snabba svar och bra kommunikation. Läs mer
  • 2019-12-13

Muhammad U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Excellent service ,and very cooperative staff . Läs mer
    2019-12-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Muhammad U
    Thank you for your kind words and congratulations to your first home. Sincerely, Malin Magnusson
  • 2019-12-11

Farah U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    she is very friendly, and explains everything very clearly. Läs mer
    2019-12-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Farah U
  • 2019-12-08

Ulrika Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har sålt mitt bostadsrättsradhus i Upplands Väsby. Fick från första stund förtroende för min mäklare Ida Lind. Hon är kunnig och kompetent, kan svara på alla frågor och är engagerad i sitt arbete. Hon höll mig kontinuerligt uppdaterad med all västenlig information och skapade trygghet i denna för mig ovana situation. Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrika Ö
    Tack för de fina omdömet Ulrika. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Jag är helt övertygad om att de nya ägarna kommer leva, bo och trivas minst lika bra som er familj gjort under lång tid framöver i huset. Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende också. /Ida
  • 2019-11-23

Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Gabriella är mycket förtroendeingivande, seriös och professionell. Tack för all hjälp med vår försäljning! Läs mer
  • 2019-11-22

Jalal I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har köpt lägenhet.
    Jag blev bemött av en trevligt mäklare. Jag är jätte nöjd. Läs mer
    2019-12-04 Gabriella G svarar Jalal I
    Vad roligt att höra Jalle! Er nya bostad kommer passa er perfekt att flytta in i när ni landat efter den härliga resan. Vi ses! /Gabriella Granbom
  • 2019-11-20

Grethe R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi sålde vår villa med hjälp av mäklaren Gabriella Granbom på Svensk Fastighetsförmedling. Gabriella är en engagerad och kunnig mäklare och vi fick många bra råd och stöd genom hela processen. Vi fick professionell hjälp med allt från besiktning till styling och fotografering. Försäljningen gick fort och smidigt och vi kände oss trygga hela vägen. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Gabriella Granbom. Läs mer
    2019-12-04 Gabriella G svarar Grethe R
    Tack snälla för ditt fina omdöme, det glädjer mig verkligen att ni känt er trygga längs vägen och att ni känner er nöjda med hela processen! /Gabriella Granbom
  • 2019-11-10

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Världens bästa märklare. Proffsig och trevlig. Läs mer
    2019-11-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars W
    Tack. Det har varit jätte trevlig att ha dig som säljare. Jag hoppas du kommer att trivas på andra sidan stan. /Linda Rönnåker
  • Marga J

2019-11-06

Marga J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    I mitten av augusti ringde jag till kontoret i Upplands Väsby och tack och lov var det GABRIELLA GRANBOM som svarade.

Jag har sålt mitt radhus, som familjen bott i sedan 60 år tillbaka.
    Mamma var den som sist lämnade bostaden, för att flytta till ett gruppboende/äldreboende.

Gabriella har lagt ner ett ovärderligt arbete för att sälja bostaden, både med många visningar och många många samtal.

Igår, den 5 november, skrev dom nya ägarna och jag på dom sista papprena.
    Ett helt fantastiskt ungt par som kommer ge mitt barndomshem all respekt och kärlek detta hus har fått och kommer att få.

I Gabriella har jag inte bara fått träffa en underbar person och mäklare, alltid med ett stort leende och vänliga ord på vägen, utan även fått en vän för livet.

Henne kommer jag att rekommendera å det varmaste när någon av våra vänner ska sälja i framtiden.

Tyvärr kan jag bara ge henne en femma i betyg - som Ni säkert förstår, hade jag gladeligen gett henne mycket högre 💖💖

Margareta Jönning Östh Läs mer
    2019-12-04 Gabriella G svarar Marga J
    Vilka otroliga ord du lämnat fina du! Hur många gånger jag än tackar dig skulle det känns som alldeles för få. Tack snälla, underbara du! Det har varit fantastiskt att samarbeta med dig sen den dagen jag svarade på ditt första samtal. Att vi hittade helt rätt köpare känns som ännu en fullträff! Jag är så glad att jag fått varit en del av försäljningen av ditt barndomshem och din mammas bostad sedan 60-talet. Du, Anders och Ronja är alltid välkomna in till oss! /Gabriella Granbom
  • Karina N

2019-11-03

Karina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Gabriella Granbom på Svensk Fastighetsförmedling då hon redan från första mötet visade prov på ett personligt och vänligt bemötande. Gabriella är en professionell och kunnig mäklare. Hon gör alltid det lilla extra för att göra oss till nöjda kunder. Våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-11-06 Gabriella G svarar Karina N
    Tack snälla för det fina omdömet! Det har varit så roligt att fått vara en del av er försäljning efter era 25 år i huset, ni är minst lika proffsiga och kunniga som säljare! Lycka till med allt i framtiden. /Gabriella
  • Daniel E

2019-11-01

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Såld en lägenhet i Upplands Väsby.
    Bemötandet var på högsta nivå hela vägen ut och mäklaren fick sköta det mesta själv så jag var helt lugn över att allt gick till på bästa vis. Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel E
    Tack för förtroendet Daniel. Det var väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen. Vilket samarbete säg! /Ida
  • Andreas A

2019-11-01

Andreas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålt en bostadsrätt i Upplands väsby.
    Enormt proffsigt hanterad affär, bra information genom alla moment i säljprocessen.
    Mäklaren var väldigt tydlig med all information och lyssnade på mina önskemål.
    Allt gick smidigt och över förväntan.
    Är väldigt nöjd med det hela. Läs mer
    2019-11-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas A
    Tack Andreas för de fina orden. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen. /Ida
  • 2019-10-30

Abdullah A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag köpt en lägenhet i. Kavallerigatan 66 det har varit smidigt köp genom en jätte trevligt mäklare som har visat kunnighet och trolighet jag fick allt information om bostaden jag är nöjd ock rekomondera alla min vänner. Tack Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Abdullah A
    Va roligt att höra att du är nöjd Abdullah. Det har varit jätteroligt att få hjälpa till. Jag är övertygad om att du kommer trivas suveränt i lägenheten. /Ida
  • 2019-10-30

Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionellt och bra upplagd försäljning. Läs mer
    2019-11-06 Gabriella G svarar Håkan J
    Tack Håkan och Christina för ert förtroende och fina samarbete! /Gabriella
  • 2019-10-27

Linda R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har köpt Båtsmansvägen 3 i Upplands-Väsby. Otroligt proffsigt och vänligt bemötande igenom hela förloppet. Svarade på alla frågor och funderingar innan visning både på mail och via telefon utan dröjsmål. Påläst under visningen och stöttande under budgivningsprocessen.
    Gabriella har gjort vårat husköp till en positiv och trygg upplevelse. Våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2019-11-06 Gabriella G svarar Linda R
    Tack snälla Linda, ditt fina omdöme värmer verkligen! Det har varit en ära att få hjälpa er genom hela processen. Jag är övertygad om att ni köpt drömhuset och ni kommer trivas så bra tillsammans och skapa fina minnen i många år framöver. /Gabriella
  • 2019-10-24

Henry F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket kunnig och servis minded. Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henry F
    Tack snälla för det fina omdömet! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med allt i framtiden. Mvh Malin Magnusson
  • 2019-10-23

Niklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hjälpsam och tydlig, trevlig i alla situationer och gör det som utlovas. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas E
    Tack för fina ord, hoppas ni kommer trivas bra i huset. /Malin Magnusson
  • 2019-10-01

Said A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Lägenhet . Mycket bra och utmärkt bemötande.
    Trevligt och ärlig person var Ida.
    MVH
    Said Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Said A
    Tack för det fina omdömet Said. Jag önskar dig stort lycka till med nya bostaden och hoppas Ni ska trivas. /Ida
  • Anette A

2019-09-30

Anette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi sålde vårt radhus med Svensk Fastighetsförmedling och vi är supernöjda.
    Mäklarna är trevliga pålästa och familjära.
    Vi hade höga krav och det lyckades vår mäklare Gabriella leva upp till.

2019-10-10 Gabriella G svarar Anette A
    Tack snälla för det fina omdömet! Det har varit otroligt att hjälpa er sälja ert fantastiskt fina hus och jag är helt övertygad om att ni nu skapar er nästa husdröm. /Gabriella
  • Peter L

2019-09-23

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har sålt min fars lägenhet och efter några möten föll valet på Gabriella Granbom på Svensk fastighetsförmedling.
    Intentionen var helt rätt.
    Proffsig, kunnig, påläst och ett engagemang över det vanliga.
    2019-10-10 Gabriella G svarar Peter L
    Tusen tack Peter! Jag blir oerhört glad av att läsa ditt fina omdöme samt tacksam över ert förtroende att låt mig hjälpa er med försäljningen av er fars lägenhet. /Gabriella
  • 2019-09-20

Ian W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vänligt, förstående och kunnigt bemötande. Extremt hjälpsamt, gjorde försäljningsprocessen mycket smidig! Läs mer
    2019-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ian W
    Det har varit otroligt värdefullt för mig att kunna hjälpa er med försäljningen och att höra att ni är glada åt vårt samarbete. /Ida
  • Lea H

2019-09-18

Lea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionell i sitt agerande, återkopplar ständigt och ger gärna tips och råd om vad som bör göras för att nå bästa resultat. Väldigt pålitlig! Rekommenderar verkligen Ida vidare som bästa mäklaren till Er som vill nå bästa slutresultat. All lycka till! Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lea H
    Tack så hjärtligt Lea för de fina orden, det värmer att höra. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ni har varit exemplariska säljare att samarbeta med - Guldstjärna till er!! Jag vill önska er stort lycka till med flytten till huset. /Ida
  • Anna Kristina Elisabeth L

2019-09-17

Anna Kristina Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt vårt härliga hus i Upplands Väsby med hjälp av Linda Rönnåker. Linda är en fantastiskt trevlig och duktig mäklare. Hon har uppdaterat oss kontinuerligt, peppat oss när det gått lite trögt, och vi har känt att hon har hållit i alla olika trådar på ett professionellt sätt så att vi har kunnat slappna av. En mäklare att lita på. Jag kan verkligen rekommendera Linda och Svensk Fastighetsförmedling i Upplands Väsby. Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna Kristina Elisabeth L
    Tack för de fina orden. Det har varit jätte roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus. /Linda
  • 2019-08-31

Farooq A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    bra jobbat. mäklaren var jätte proaktiv och passionerat. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Farooq A
    Tack för de fina orden Farooq. Det har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen och nu ska vi se till att hitta ert nästa drömhus också. /Ida
  • Yosef K

2019-07-06

Yosef K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte en bostad med hjälp av Ida Lindh på svensk fastighetsmäklare i upplands Väsby. Gick hur bra som helst och jätte smidigt. rekommenderar starkt ! Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Yosef K
    Tack för de fina omdömet Yosef! Lycka till med nya bostaden och jag hoppas du ska trivas riktigt bra med det centrala läget!/Ida
  • Niurvis A

2019-07-02

Niurvis A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Gabriela har varit mycket engagerat. Har berättat ärligt om alla brister och hållit oss uppdaterade om allt. Läs mer
    2019-08-30 Gabriella G svarar Niurvis A
    Tack snälla för dina fina ord, ni kommer bli så fina ägare av ert nya hus! /Gabriella Granbom
  • 2019-06-26

Margareta Anita Yvonne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har hjälpt min mamma med att sälja sin HSB lägenhet om 3rok på Susebogatan 4, 6tr i Uppl-Väsby.
    Jag valde Svensk Fastighets-
    förmedling för att det är ett etablerat företag, som alltid verkar seriösa.
    Jag blev mycket seriöst bemött vid första kontakten med mäklaren, vilket gjorde att jag direkt valde SFF.
    Är mycket nöjd med kontakten med mäklaren under försäljningsprocessen. Upplever mäklaren som seriös, engagerad och kunnig.
    Maebel Lindby Läs mer
    2019-08-30 Gabriella G svarar Margareta Anita Yvonne L
    Tusen tack Maebel, jag är glad att jag kunnat infria dina förväntningar! Tack för ditt fina förtroende vid försäljningen. /Gabriella Granbom
  • 2019-06-25

Najem C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hon har varit jätte hjälpsam hela vägen ,och jag är väldigt tacksam för hennes insats.hon har hjälp mej att köpa min bostadsrätt och till och med bank ärendet.att beskriva hennes personlighet och hennes bemötande ,var ypperligt och överraskande.MVH Najem cher. Läs mer
    2019-08-30 Gabriella G svarar Najem C
    Jag är så glad att jag fått äran att träffa dig Najem och också hjälpa dig köpa er bostadsrätt här i Upplands Väsby! Ni kommer trivas utmärkt tillsammans i lägenheten med den underbara utsikten. Vi hörs snart igen /Gabriella Granbom
  • Uwe K

2019-06-25

Uwe K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionellt bemötande
    Väldigt bra informationsflöde
    Empatisk Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Uwe K
    Tack så väldigt mycket för de fina orden Uwe. Jag hoppas du med familj ska trivas suveränt bra i huset. Har varit en stor glädje i att kunna hjälpa er att hitta ert nästa drömboende. /Ida
  • 2019-05-30

Vida R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida har hjälp mig i varje stef av försäljningen av min bostadsrätt. Kan starkt rekommendera Ida. Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Vida R
    Vad roligt att du känner dig nöjd Vida. Det var så spännande och utmanande roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas du trivs minst lika bra i din nya bostad som du trivts på Jaktvägen tidigare. /Ida
  • 2019-05-23

Agnes L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte bostad i Runby. Ida gav oss en fantastiskt genomgång av bostaden med alla dess förr och nackdelar. Det kändes tryggt att bjuda.
    Hela affären sköttes på ett sätt som jag alldrig upplevt tidigare. Snabbt, tryggt och genomtänkt.

Nu vet jag vem jag kommer att anlita i framtiden, när det blir dags! Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agnes L
    Tack för de fina omdömet Agnes. Er familj känns verkligen som rätt köpare av bostaden och jag är övertygad om att ni kommer trivas i radhuset.
  • 2019-05-21

Pia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålt ett fritidshus och hade redan en köpare. Fick då hjälp av mäklare med allt praktiskt med kontrakt och förmedling. Mycket bra bemötande. Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia E
    Hej Pia,
    Jag hoppas allt kommer gå bra med flytten och tömningen. Tack snälla för fina ord. Med vänlig hälsning Malin Magnusson
  • 2019-05-21

Kirsi H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fick jätte bra kontakt med min mäklare hon kändes mänsklig och enkel att ha göra med. Sålde min lägenhet på Optimusvägen 1 Upplands Väsby och köpt i Steninge Märsta via Svenskfast. i Märsta. Och det var dom som tipsade mig om min mäklare Ida Lindh. Det tråkigaste var väl att vi var tvungna att gå ner i pris som aldrig är roligt men det vart snabb försäljning och det var vad som behövdes. Detta var första gången jag jobbat ihop med en mäklare vid köp och försäljning av lägenhet så jag har inte så stor erfarenhet. Men jag är nöjd med min mäklare och tycker att hon har hela tiden visat sitt engagemang och hela tiden uppdatera mig som jag har uppskattat högt Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kirsi H
    Tack för de fina orden Kirsi. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas du ska trivas bra i Steninge. Tänk va spännande att byta bostad efter så många år. Lycka till med allt!
  • 2019-05-20

Carima H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag är mycket nöjd med processen och kan varmt rekommendera Ida. Hon har varit mycket tydlig och kämpat hårt för att få till en överenskommelse mellan köpare och säljare. Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carima H
    Tack för de fina orden Carima. Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad. /Ida
  • 2019-05-15

Nils-Olof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Att få en som håller i "projektet" var vad vi ville. Vi säljer ju inte hus varje dag, så Lindas kompetens och engagemang samt kontinuerliga återkoppling var vad vi ville ha. Läs mer
    2019-05-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nils-Olof H
    Tack för fina ord. Det värmer. /Linda Rönnåker
  • 2019-05-08

Shadi Sadat A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt en villa.
    Ida är en ärlig, vänlig och mycket duktig fastighetsmäklare.
    Det var lätt att bolla olika ideer och frågor med Ida i varje ny situation. Trots att Ida är ganska bestämd i sina åsikter lämnar hon utrymme för diskussion. Hennes förmåga att diskret trösta och hjälpa mentalt då man upplever situationen hopplöst hjälpte enormt.
    Försäljningen av vårt hus fortskred från början till slut väldigt smidigt.
    Hon är den som mer än gärna rekommenderas! Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Shadi Sadat A
    Tack så hjärtligt mycket för de fina och värmande orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er all lycka till i bostadsletandet. /Ida
  • 2019-05-05

Susanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har köpt ett radhus. Mäklaren har genomgående varit lyhörd, tålmodig och hjälpsam med alla tänkbara frågor, funderingar och önskemål från vår sida. Läs mer
    2019-05-08 Gabriella G svarar Susanna B
    Tack snälla Susanna! Ni kommer trivas utmärkt i huset och det har varit så roligt att få följa er resa som familj och vara med och se eran lycka när ni äntligen fick nycklarna! Önskar er all lycka /Gabriella Granbom
  • Christina T

2019-05-04

Christina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt ett radhus.
    Vi blev mycket väl omhändertagna av vår mäklare Gabriella.
    Tillsammans skrev vi annonsen och med hjälp av Gabriella stylade vi vårt radhus och fina foton togs. Visningar planerades och genomfördes på ett professionellt sätt vilket ledde till budgivning och en lyckad försäljning. Läs mer
    2019-05-08 Gabriella G svarar Christina T
    Tack själv snälla Christina och Håkan för förtroendet! Det måste vara en märklig känsla att lämna över nycklarna efter så många år. Otroligt glad för er skull att vi hittade så glada köpare och att ni känner er nöjda. Njut nu av sommaren och allt ni har framför er! /Gabriella Granbom
  • 2019-04-25

Anna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt bostadsrätt i Upplands Väsby. Blev väldigt bra bemött av mäklaren Ida Lundh som även höll mig bra uppdaterad! Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna P
    Grattis till tusen i samband med köpet av bostadsrätt Anna. Så roligt för dig att också bo hus i hus med din syster.
  • 2019-04-25

Annika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålt en tvåa i Upplands Väsby med renoveringsbehov. Tycker att mäklaren Ida är mycket kunnig, driven och ger bra förtroende. Man kände att hon jobbade för att det skulle bli bästa möjliga utfall utan att ge för höga förväntningar. Kommer absolut rekommendera Ida till vänner som ska sälja i Upplands Väsby. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika B
    Tack Annika för de fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas att du kommer trivas suveränt i nya huset. /Ida Lindh
  • 2019-04-06

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte ett hus. Och Ida var mycket påläst kunnig då det gällde försäljning av ett dödsbo. Glad trevlig och mycket informativ. Ett toppjobb. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter L
    Tack för de värmande orden. Det var en ren fröjd att få hjälpa er med bostadsköpet. Ska bli så spännande att få se hur ni väljer att låta renovera huset också! /Ida
  • 2019-03-22

Jonathan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag sålde en 3:a på 79 kvm i Upplands Väsby (Telgelbruket 2).
    Mäklaren Ida Lindh har haft ett proffesionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Ida är driven, engagerad, noggrann och en väldigt pålitlig mäklare. Hon är konsekvent i sitt arbete och ger alltid goda uppdateringar gällande visningarna, potentiella köpare osv. Aldrig fått en känslan av man är pushas mot att acceptera ett bud bara för att få lägenheten såld. Man bollar olika idéer och kommer fram till ett beslut som passar säljaren bäst.

Jag kommer definitivt höra av mig i framtiden om jag är i behov av en mäklare. Jag rekommenderar Ida Lindh varmt. Läs mer
    2019-03-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonathan F
    Tack för det fina omdömet Jonathan. Det har varit en glädje att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas att du ska trivas i nya huset också. /Ida Lindh
  • 2019-03-20

Sofia C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida sålde min bostadsrätt. Hon va proffsig och lyhörd från första början, återkoppla i alla lägen och det var aldrig en tvekan om att hon gjorde allt i sin makt för att få till en så bra försäljning som möjligt. Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia C
    Tack så mycket Sofia för de fina omdömet. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas också att du ska trivas strålande mycket i din nya bostad! /Ida
  • Majid M

2019-03-19

Majid M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hi,
    I am glad to meet your broker Gabriella who behave very nice and me and my family are satisfy her doing. Läs mer
    2019-03-27 Gabriella G svarar Majid M
    Im so glad that I got the chance to help you buy your very first apartment here in Sweden! Im sure you and your family will have the best time this summer when you move in. Thank you Majid, so nice to meet a person as kind as you are!

Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Super bra försäljning och köp av hus.
    Stort tack till er, Linda Rönnåker och Ida.
    2019-03-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria K
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med både försäljning och köp. Vi hoppas att ni kommer att trivas i huset. Med vänliga hälsningar Linda och Ida

Jens D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tack Malin för all hjälp med försäljning av vår bostad! Läs mer

Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt på vintervägen i Väsby. Malin har varit hjälpsam och väldigt trevlig att ha att göra med! Jag kan absolut rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-03-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna S
    Hej Johanna, Tack snälla för fina ord. Hoppas allt går bra med er bostad och att ni kommer trivas i Upplands Väsby. Med vänlig hälsning Malin Magnusson
  • 2019-03-13

Masoud K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålde min lägenhet.
    Jag kom till kontoret för att säga att jag vill sälja min lägenhet, efter en timme kom jag ut med en kontrakt i handen.
    Gabriella är en super trevlig tjej samt proffs i sitt yrke. Hon brinner för sitt jobb.
    Kanske alla mäklare kan presentera ett objekt på ett bra sätt och sälja den snabbt som Gabriella har gjort för mig, men jag vill betona hennes sätt när hon besvarade mina frågor oavsett vilka.

Korta, sammanfattande och övertygande svar till varje fråga. Det var fascinerande. Läs mer
    2019-03-27 Gabriella G svarar Masoud K
    Stort tack Masoud för dina otroligt fina ord! Jag är glad att du kom in till oss och att du känner att jag kunde hjälpa dig på bästa sätt att sälja din bostad som legat dig så varmt om hjärtat. Det känns extra roligt att vi hittade en så bra köpare också. Tack återigen för förtroendet, det har varit otroligt trevligt att få träffa dig Masoud!

Väsbyvägen 7E, 194 39 Upplands väsby