Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Väsbyvägen 7E, 194 39 Upplands väsby — Visa karta

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på BoButiken i Upplands Väsby specialister på vårt område och en lokal fastighetsmäklare, med ett stort nätverk i ryggen.

Bred marknadsföring, rådgivning och hjälp genom hela bostadsaffären är lite av det vi erbjuder och vi anpassar alltid vår tjänst så att den passar dig, din situation och din bostad.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 104 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• Yunus Emre B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fick ett bra bemötande och bra med information av mäklaren. Hon va driven och va mån om att gå ut med info/händelser.
    Var strategiskt framåtplanerande och tillgänglig! Läs mer
  • Irada F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi var köpare till en lägenhet och fått hjälp av Ida som var engagerad i sitt arbete ! Hon har gett information utifrån vår behov samt lite extra. Förklarade juridiska handlingar och andra oklarheter och varit tillgängligt alltid. Vi har alltid varit bemöta på ett vänligt och varmt sätt. Tack Ida för din engagemang och viljan att göra bägge sidorna nöjda med affären! Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Irada F
    Tack så jättemycket Irada! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att Ni med familj ska trivas suveränt i bostaden. /Ida Lindh
  • Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt, och vi är jättenöjda med hennes arbete! Proffsig och stort engagemang, snabb återkoppling. Skulle varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Ida! Läs mer
  • Signe L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har hjälpt min mamma att sälja en fin trea med terassbalkong centralt i Väsby.
    Jag ringde upp mäklaren och bokade tid. Redan i telefon visade hon ett stort intresse. När vi träffades berättade hon hur det går till väga med allt.
    Mina förväntningar var att sälja så for det går och att köparen skulle kunna flytta in snarast.
    En duktig Mäklare som visste vad hon skulle göra.Vi hade tät kontakt med varandra hela tiden.Hon fick in många besökare att se lägenheten. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Jessica Katharina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag köpte en lgh på sommarvägen av Ida. Ida har varit väldigt vänlig och tillmötesgående genom hela processen.
    Väldigt tillgänglig och jag har fått snabba svar när jag undrat något.

//Jessica Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Pranay A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionell, trevlig och tydlig. Läs mer
    2018-07-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pranay A
    Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Tack för de fina orden! /Ida
  • Liang H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Kan utveckla mer om kommunikatioer mellan Kunderna från utomlands Läs mer
    2018-06-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liang H
    Tack Liang för värdefull feedback. Önskar att ni ska trivas bra i er nya bostad!/Ida Lindh
  • Arne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    * Försäljning av brf
    * Professionellt och personligt
    * Att mötas med respekt i en för mig prekär situation vid försäljning av min fars hem. Och det har jag verkligen mötts av tillsammans med ett professionellt bemötande.
    * Nöjd och glad, och kommer att rekommendera mina vänner vid ev. försäljning om Ida. Läs mer
    2018-05-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Arne S
    Tack för de fina orden, det glädjer mig verkligen att höra att du är nöjd / Ida Lindh
  • Sussan R
    Sussan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Det är en lägenhet som jad köpte hos svenskfastighet Läs mer
    2018-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sussan R
    Grattis återigen till bostadsköpet Sussan. Jag hoppas att du och familjen kommer trivas utmärkt i nya bostaden. /Ida Lindh
  • Jacky C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köp av bostadsrätt. Utomordentligt trevlig, öppen och tillmötesgående. Sakkunnig generellt samt väl insat i frågorna som rört objektet. Mottaglig för frågor och engagerad i att söka och delge svar. Köpprocessen blev en mycket trevlig upplevelse. Läs mer
    2018-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jacky C
    Tack så mycket Jacky! Jag hoppas ni ska trivas i området, med de trevliga grannarna och att ni ska njuta av den spektakulärt fina utsikten! /Ida
  • Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida är en oerhört kunnig, proffsig och driven mäklare, precis en sådan vi ville ha till försäljningen av vårt hus. Ida går in med 100 %, hon stöttar, lugnar och återkopplar. Vi har känt en enorm trygghet med henne. Vi kan mwd varm hand rekommendera henne till alla som vill lyckas med sin bostadsaffär! Läs mer
    2018-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma H
    Tack så jättemycket för de fina orden! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag önskar er stort lycka till i er nya bostad! /Ida
  • Markus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag fick ett professionellt och engagerat bemötande, och även värdefulla råd vid själva försäljningen, vilket ledde till att
    själva försäljningen gick smidigt. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Markus B
    Det var jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen av din bostad Markus och önskar dig självklart stort lycka till med ett framtida bostadsköp. /Ida
  • Magdalena I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket trevlig och proffsigt bemötande från Ida. Läs mer
    2018-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magdalena I
    Tack så jättemycket Magdalena! Glädjer mig verkligen att ni är nöjda och jag hoppas att ni ska trivas bra i er bostad!/Ida
  • Andras I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Personligt och jättetrevligt bemötande. Proffsiga samt tydliga svar med kundens behov i fokus. Vi kändes trygga i alla sammanhang.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-03-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andras I
    Tack så mycket för de värmande orden. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya bostad./Ida
  • Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi kan varmt rekommendera Ida Lind. Så engagerad, supertrevlig och kunnig. Bergströms Läs mer
    2018-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie B
    Tack så mycket för de fina orden. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!
  • Paula H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    100% nöjd med både bemötande och slutliga affär. Läs mer
    2017-12-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Paula H
    Tack snälla Paula för de fina orden. Vi på Svensk fastighetsförmedling önskar dig lycka till med ditt nya boende och en riktigt god jul!
  • Maria F
    Maria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida är en mycket ambitiös och duktigt mäklare. Hon jobbade stenhårt för att få lägenheten såld i ett på bostadsmarknaden svårsålt läge.

Jättetrevlig och förtroendeingivande.
    Hon levde upp till mina förväntningar och jag rekommenderar henne varmt till nästa bostadsköpare/säljare. Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria F
    Hej Maria. Tack för dina fina och värmande ord. Det var ett nöje att få hjälpa till och jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Mvh Ida Lindh
  • Natasha Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fantastiskt bemötande, flexibel och väldigt kunnig. Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Natasha Z
    Tack Snälla! Lycka till med flytten
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi fick bra hjälp att sälja vår bostadsrätt i ett rätt kärvt marknadsklimat och med utmanande förutsättningar. Trots en utdragen affär fick vi bra hjälp och återkoppling under tiden. Min enda negativa kritik är att mäklaren pratade om betydligt högre priser än vad affären slutade på, men egen cynism och realistisk syn på marknaden gjorde att vi inte blev besvikna. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johannes A
    Hej Johannes, tack för din feedback.
  • Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mkt bra vad gäller kunskap om området, processen etc samt utmärkt social kompetens Läs mer
  • Sylwia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    han är helt ok. Även om han gjorde allt han skulle så vi upplevde att han inte var riktigt engagerad. Självklart så svarade han på våra frågor, gjorde allt han borde och var trevlig. Men vi ändå kände att det saknas något mer. Särskilt då, den första gången, som vi gjorde så stor affär och behövde mer stöd. Läs mer
  • Caroline A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Arrogant och väldigt informativ Läs mer
  • Rayan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Han var den sämsta mäklaren vi har haft kontakt med. Läs mer
  • Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fantastisk mäklare! Otroligt påläst och hjälpsam. Vi kunde inte önskat oss bättre? Läs mer
  • Pia I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Proffesionell, ansvarstagande och fantastiskt hjälpsam med allt man kan behöva (och säkert också inte behöva) fråga och veta. Läs mer
  • Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Inte mkt kontakt, men när vi velat har vi snabbt fått tag på honom. Professionell. Läs mer
  • HusmanHagberg Sollentuna
    HusmanHagberg Sollentuna skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevligt och informativt bemötande. Mycket kunnig och professionell. Läs mer
  • Jonathan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tillmötesgående, lugn, starkt förtroendeingivande. Ett självklart val om jag skulle sälja vårt hus. Läs mer
  • Amir F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Med vår mäklare Linda Rönnåker kände vi oss bekväma och i trygga händer. Fick bra med typs som var till stor hjälp. Skulle gärna vilja ha hennes hjälp att sälja om jag hade en till bostad till salu.
    Tack Linda Rönnåker! Läs mer
  • Catharina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig och kompetent mäklare! Läs mer
  • Emma C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig mäklare, dock pratar mäklaren för öppet om köparens/säljarens ekonomiska uppgifter inför köparen/säljaren vilket inte känns professionellt. Läs mer
  • Helena I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Utmärkt professionell mäklare. Väldigt trevlig och hjälpsam samt förstående. Vi är mycket nöjda med Linda. Läs mer
  • Jan-erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ett mycket gott bemötande. Påtaglig servicekänsla och kunnighet.
    Visat gott tålamod i våra möten. Läs mer
  • Anneli L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Glad,varm,personlig,tillmötesgående och bra med all information vid lägenhetsförsäljningen av dödsboet.
    Mycket bra med marknadsföringen av lägenheten och mycket professionellt utöver förväntan.
    Som kund var upplevelsen omhändertagande och uppmärksam på alla detaljer så att allt skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
  • Tomasz M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    She's the best person to deal with, very professional with perfect ?? understanding and full help for customers with precise explanation In fluent English, very very recommended! Läs mer
  • 2014-12-04

Per I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mäklare Linda Rönnåker levererar. Allt utfört till belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    OK.Hon gjorde det hon skulle. Läs mer
  • Michael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Linda genomförde försäljningen av min bostadsrätt på ett mycket professionellt och gediget sätt. Allt gick smidigt och kommunikationen var bra, rakt och tydligt. Läs mer
  • Cristofer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Som förstagångsköpare vet man inte riktigt hur processen går till, men Linda förklarade allt bra och höll bra kontakt. Köpet gick smidigt och jag är väldigt nöjd med bemötandet. Läs mer
  • Staffan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag anlitade Svensk Fast i U-V / Linda Rönnåker för att sälja en lgh. Hon gjorde ett bra jobb och var optimistisk. Försäljningen flöt på smidigt från första mötet till avslutad affär. Faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig. Jag är väldig nöjd med Sv Fast! Läs mer
  • Houshang S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mäklaretjänst. Vi fick mycket bra bemötande och är mycket nöjda. Vi rekommenderar Alexander. Läs mer
  • Gunnar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi fick av Stefan Stjernfeldt snabb och proffisionell hjälp med en husvärdering. Stefan och Svensk Fastighetsförmedling rekomenderas varmt. Läs mer
  • Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Anlitade Stefan Stjernfeldt vid försäljningen av min bostadsrätt och fick ett fantastiskt och engagerat bemötande på alla nivåer. Ger därmed högsta rekommendation - det märks när någon brinner för sitt yrke och samtidigt har ens bästa i fokus. Läs mer
  • Sosso V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har fått hjälp med försäljning av en lägenhet och fått all hjälp och information man kan tänka sig. Stefan har alltid varit tillgänglig per telefon, mail eller sms. Jag är supernöjd och trygg, han är supertrevlig dessutom! Rekommenderar honom starkt till andra som vill sälja! :) Läs mer
  • Jerker Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Alexander är en ytterst proffesionell mäklare. Han är väl påläst, serviceminded och en mycket duktig säljare. Han är även noggrann och lyhörd på kundens önskemål. Vi kan verkligen rekommendera Alexander Lidbrandt på Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Upplands Väsby vid försäljning av min lägenhet. Fick ett superbt bemötande och engagerad mäklare i form av Stefan Stjernfeldt. Oavsett vad jag frågat om så har jag alltid fått bra och genomtänkta svar. Absolut högsta rekommendation! De är med every step of the way och mån om ditt allra bästa. Läs mer
  • Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag tycker att våra kontakter på Svensk Fastighetsförmedling varit tillmötesgående, hjälpsamma och för det mesta nåbara vid behov. Vi har både sålt och köpt via Svensk Fast och är nöjda med båda delarna. Läs mer
  • Faramarz M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har köpt ett hus via Svensk Fastighetsförmedling. Bemötandet var framförallt ärligt, informativt samt proffessionellt. Läs mer
  • Monica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Företaget/mäklaren har gjort allt som hon kunde för att hjälpa till på alla sätt och vis.
    Jag tycker de var bättre än vad jag hade förväntat mig.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby