Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• BadgeSevenYears

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling! Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på...

443 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Sedan starten hos Reco 2014

Ingrid W
Centrala Väsby

Mycket nöjd med allt. Inget att klaga på.

Raimo T
Centrala Väsby

Från det första mötet har mäklaren varit engagerad och tillmötesgående. På grund av det rådande ekonomiska läget har försäljningen tagit tid. Mäklaren har under hela tiden kommit med ideer hur vi skall nå en köpare.

Birgitta J
Centrala Väsby

Vi fick ett väldigt fint bemötande och känner verkligen att vår mäklare Nazz Mohideen var engagerad i vår bostads jakt som blev så bra till slut. Kan rekommendera henne varmt till vänner och bekanta!

Anna-Karin T
Upplands Väsby

Nazz på svensk fastighetsförmedling är professionell och hjälpsam, har varit mån om att vi som säljare är nöjda och trygga under hela processen. Försäljningen gick väldigt bra trots att vi bor på andra sidan landet tack vare att vår mäklare arbetade lösningsorienterat och fixade så det blev smidigt och enkelt för oss säljare. Så vi är mycket nöjda och rekommenderar henne mer än gärna!

Råsunda  F
Upplands Väsby

Det kändes RÄTT redan från början ! Vi klaffade direkt med Nazz och har känt mig trygg under hela säljprocessen! Nazz har gjort en otroligt arbete i en väldigt tuff tid ! Hatten av

Alejandra A
Centrala Väsby

Vi har haft en enastående upplevelse vid köpet av kvarnvägen 20! Trots motgångar från annat håll har mäklaren Nazz varit mycket tillmötesgående, förstående och framförallt peppande. Vi kunde inte ha bett om en bättre mäklare eller upplevelse.

Jesper K
Centrala Väsby

Nazz från Svensk Fast är helt otrolig. Otroligt god kommunikation, hjälper mer än vad hon behöver, proffsig. Vi är förstagångs köpare och upplever att hon bemött oss med guld service. Henne kommer vi att vända hos till för framtida bostadsköp/sälj. Rekommenderar henne starkt! 11/10

Tomas B
Upplands Väsby

Jag är väligt nöjd! Mäklaren var jätte hjälpsam. Förklarade för oss hur helt process arbetar här i sverige. Hade ingen problem att arbeta med oss på engelska också, eftersom mitt fru pratar inte på svenska.

Abha K
Upplands Väsby

Nazz is 100 % committed to the work she does , highly available and very energetic . Good at understanding the needs of seller

Karzan M
Vällsta

Från första Samtalet till påskrivning av kontrakt har Nazz varit väldigt tillmötesgående och otroligt trevlig att ha att göra med! Vi tror inte att vårat lägenhetsförsäljning hade gått så väl som det gjorde om det inte vore för henne och vi ser fram emot att samarbeta med Ulrika i framtiden. Vi vill varmt rekommendera Nazz!

Marufa A
Upplands Väsby

It was a extremely good experience. We got a great help and information from our supper star broker Nazz. She helps us in every possible way and explains everything with patience as we are first time buyer. So I would highly recommend her who are going to buy their home.

Jonna L
Fresta

Trevligt och lättsamt bemötande, tydlig information och smidig affär.

Stefan S
Sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
Upplands Väsby

Mäklaren jobba på ett proffsigt och mål fokuserat sätt, Ska man anlita en mäklare med driv så kontakta Robin Zetterström.

Caroline A
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
Upplands Väsby

Robin har varit en stjärna genom hela köpet. Kan varmt rekommendera honom för säljare och köpare. Transparant och informativ. Tålamod som en elefant har han också🙏

Leif W
Upplands Väsby

Proffsigt. Snabba och raka besked.

Tack för ditt omdöme Leif 🙏 lycka till med allt nu 😃

Oliver H

Enkel och rättfram. Inga konstigheter

Armando S
Centrala Väsby

my experience with your company was good, very polite and always there to help

David L
Upplands Väsby

Proffsigt och enkelt. Raka rör från början och jag hade inte kunnat varit nöjdare och kan starkt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby.

Simon K
Centrala Väsby

Robin är en proffsig och trevlig mäklare. Försäljningen gick smidigt och snabbt. Rekommenderas

TACK för dom fina orden Simon 🙏 glad att fått möjligheten att hjälpa till 😊

Monia L
Upplands Väsby

Väldigt proffsigt skött. Enkelt och inte komplicerat.

Claes H
Upplands Väsby

Har inte vart i kontakt med er mer än att varit en del i ett dödsbo och min kusin haft alla kontakter med er. Men det verkar ha fungerat bra Hälsningar Klas

Mats L
Upplands Väsby

Det är väl bra finns ingenting att klaga på

Susanne G
Upplands Väsby

Braoch tydlig kommunikation med trevlig ton. Lätt att följa processen.

Anna-Lena Kristina M
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
Upplands Väsby

Väntar otåligt på utlovad kontakt gällande dokumentöverföring till bank.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Tack Lena :) Vi håller på för fullt och precis som utlovat kommer allting vara färdigt under dagen :)

Roger J
Carlslund

Väldigt tillmötesgående. Återkopplar snabbt o lätt o få tag i då jag hade frågor o funderingar

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Tack för ett fantastiskt samarbete Roger! :)

Mihai B
Runby

Even if in an early stage, I can say that the experience was and is still going great. Many thanks to Robin Zetterström that made this possible. An outstanding combination of professionalism and human touch.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Thank u so much for your nice words :) Happy to help u :)

Diar S
Grimstaby

Robin är en trevlig kille som hade svar på alla våra frågor.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Tackar ödmjukast Diar! :) Superglad över att fått vara en del av er bostadsresa :D / Robin

Kari T
Odenslunda

Hon har varit fantastiskt alla set, mycket nöjd.

Katarina S
Centrala Väsby

Ida visade ett stort engagemang, förståelse för mina önskemål samtidigt som hon var tryggt förankrad i hur en bra försäljningsprocess läggs upp.

Svar från Ida Lind

Det har varit en stor glädje för mig att få förtroendet att hjälpa dig med försäljningen Katarina. Jag vill ge dig en stor guldstjärna för ditt tålamod och is i magen som har krävts för att sälja i dagens marknad. Det gjorde vi bra TILLSAMMANS! :) /Ida

Sima I
Köpte sitt hus med hjälp av
Odenslunda

Hon är trevlig . Hon förklarar all information på ett tydligt och elegant sätt.

Svar från Ida Lind

Tack fina Sima för de fina orden. Det gör mig väldigt glad att höra att du känner dig nöjd med mitt arbete. Vi ses på tillträdet. /Ida

Fadi A

På visning. Bra kommunikation Transparent Trevlig Professionell

Svar från Ida Lind

Tack för de fina omdömet Fadi. Det har varit så roligt att få hjälpa er att hitta hem i Väsby. Jag är helt övertygad om att ni kommer att trivas fantastiskt bra!

Abbas A
Centralt

Ida was very helpful and answered all the question we had. Ida also provided us with valuable infomration to complete our purchase.

Svar från Ida Lind

Thanks for the lovely words. Im so glad that I could help you to buy an apartment for your family. :)/Ida

Aliysan A

Jatte bra maklare . Jattetrevlig och kan sırt jobb till 100%

Svar från Ida Lind

Tack snälla! Jag blir så glad över att höra att du är nöjd. Det gläder mig att ha fått hjälpa dig att köpa din första bostad. Vi ses på tillträdet. :) /Ida

Britt N
Centralt

Ida är fantastiskt proffsig i sitt yrke. Inte bara kunnig och påläst utan väldigt trevlig och lättsam. Jag känner att vi gjorde helt rätt när vi valde Ida att sköta försäljningen av vår älskade mammas hem. Hälsningar Britt

Svar från Ida Lind

Tack för ett fint samarbete Britt. Det har varit så betydelsefullt även för mig att få hjälpa er med försäljningen av er mammas bostad. Jag kommer alltid att tänka på de glimmande "snölyktorna" när jag är i området under vinterhalvåret hädanefter. Vi ses på tillträdet :) /Ida

Niklas W
Centralt

Väldigt professionell genom alla steg i försäljningen. Har vi framtida behov av mäklarhjälp i dom områden hon arbetar så är hon ett förstaval.

Svar från Ida Lind

Tack för ett fint samarbete Niklas. Jag är så glad över att jag fick förtroendet att få hjälpa er. :) /Ida

Ingrid L
Centrala Väsby

Ida är positiv, glad, mycket kunnig och man blir väl bemött och omhändertagen, känner sig trygg. Våra förväntningar på mötena infriades mycket positiv. Gav relevant hopp inför försäljning. Hela processen, mycket positiv. Snabb återkoppling, hållit oss uppdaterad vid budgivning och utveckling och ev. möjlighet att genomföra ett köp. Snabb, och bra genomgång av dokument inför sälj- och köpprocessen och vad som händer vid själva överlåtelsedagen, om en månad.

Svar från Ida Lind

Det har varit så värdefullt för mig att få hjälpa till med försäljningen och jag vill också tacka för ett fint samarbete. Ni har verkligen gjort ett dunderjobb inför foto och visning och alltid varit så lättsamma att samarbeta med. Så det är jag som ska tacka för förtroendet. /Ida

Linda S
Centrala Väsby

Ida är otroligt proffsig i sitt yrke som mäklare. Hon är rak och tydlig men också väldigt ödmjuk i sitt bemötande. Detta är första gången jag köper en bostad och jag har fått så mycket stöd och bra råd, jag är så tacksam för det. Hon är enkel att prata med, svarar när man behöver nå henne och tar sig tiden att lyssna och förklara. Jag rekommenderar verkligen Ida!

Svar från Ida Lind

Tack så mycket för det fina omdömet Linda. Det har varit så kul att få hjälpa dig att hitta hem till denna fina retrohem. /Ida

Eva W
Centrala Väsby

Proffsig och snabb hantering av försäljningen. Jag blev uppdaterad hela tiden under försäljningen. Mycket bra upplevelse.

Svar från Ida Lind

Tack så mycket för ett fint samarbete Eva. Jag är så tacksam över att jag fått hjälpa er med försäljningen av den riktiga retrodrömmen till lägenhet. :) /Ida

Delia S
Grimstaby

Ida hade trevligt bemötande och var lätt att föra dialog under köpeprocessen.

Svar från Ida Lind

Tack snälla rara Delia för de fina orden. Det värmer att höra att ni känner er nöjda med min prestation. Jag är övertygad om att radhuset är perfekt för er familj. Tänk vad skönt med gavelläge, tomt och stora ytor! :) /Ida

Jessica Marika S
Grimstaby

Ida har med sitt stora engagemang och positiva energi visat stort förtroende för oss när hon sålde vårt hus. Bemötte oss med en härlig energi och noggrannhet. Saklig, ärlig och vilja av stål som stöttat oss hela vägen. Vi rekommenderar Ida starkt!

Svar från Ida Lind

Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen Jessica. Tack för förtroendet. Jag är så glad för att ni också hittat det perfekta radhuset i grannkommunen. Det är något speciellt med att få komma "hem". Vi ses på tillträdesdagen :) /Ida

Dimitra M
Centrala Väsby

Ida has been great, supporting us from the beginning and answering all our questions as first time buyers. Since our Swedish is not yet fluent, she took time to translate everything in English for us to understand and also clarified the process steps. It has been a great pleasure to have Ida helping us with this big step.!

Svar från Ida Lind

Thanks alot for letting me help you to buy your first apartment in Sweden. The apartment is perfect for you guys! :) /Ida

Saurav K
Centrala Väsby

Ida was very helpful and understanding to us first-time buyers. She also was very good in translating legal Swedish terms to English for us. Her attitude was helpful and friendly. Many thanks to her!

Svar från Ida Lind

Thanks for letting me help you to buy your first apartment in Sweden. It´s been a great pleasure! I hope you will enjoy your stay. :) /Ida

Jonathan C
Centrala Väsby

Nogrann, hjälpsam och med mycket erfarenhet. Hjälpte att göra hela processen smidigt och alltid hade tid för att svara frågor och för att rekommendera vad var bäst att göra. Utmärkt mäklare.

Svar från Ida Lind

Tack så hjärtligt för de fina orden. Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det ska bli så spännande att se vad ni köper härnäst. Vi ses på tillträdet :) /Ida

Emira W
Centrala Väsby

Ida var bra! Trevlig bemötande. Professionell och noggrann, positiv och hjälpsam! Jätte nöjd!

Svar från Ida Lind

Tack snälla rara Emira! Det har varit en stor glädje för mig att få hjälpa dig att hitta hem i Väsby. Välkommen till kommunen. Bostaden är verkligen perfekt för dig. Tänk vad lyxigt att både ha balkong och uteplats :) /Ida

Suraj Raju V
Centrala Väsby

We were well taken care of by our broker when buying our new home. Every point in the contract was described thoroughly. We were satisfied with the services she provided.

Svar från Ida Lind

Thanks for your kind words. Its been a pleasure to help you to find the perfect home for your family in Upplands Väsby. /Ida

Sara L
Centrala Väsby

Professionell och kunnig. Och fanns alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar.

Svar från Ida Lind

Tack snälla ni för det fina omdömet. Jag är så tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja. Nu hoppas jag att ni ska hitta den perfekta bostaden i Solna. :) /Ida

Helen M
Centrala Väsby

Ida är kunnig, informativ och glad. Lätt att prata med. Hon har gjort ett bra jobb.

Svar från Ida Lind

Tack för ett väldigt fint samarbete. Det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya bostad. Vi ses på tillträdet :) /Ida

Hanna T
Ägget

Ida hade inga som helst problem att anpassa sig efter mina önskemål, till exempel det snabba tidsschemat. Hon är alltid väldigt påläst på visningar, det är väldigt tacksamt både som säljare och köpare.

Svar från Ida Lind

Det har varit så kul att få hjälpa dig med försäljningen Hanna. Alltid lika roligt att samarbeta med dig. Trevlig resa till varmare breddgrader nu! Vi ses på tillträdet :)/Ida

Karl Bruno A
Sjukyrkoberget

Vi hade fått rekommendation av en bekant. Hon var öppen och trevlig. Hon lyssnade på vad vi berättade om huset och gav positiv respons. Rekommenderar henne gärna till fler. Man litar på henne. Har hon sagt att hon ringer en viss tid, gör hon det. Viktigt tycker jag. När hon pratade med köparna kände jag samma sak. Hon är rak och trevlig mot alla. Med andra ord stor guldstjärna🌟⭐️

Svar från Ida Lind

Tack snälla ni för ett otroligt fint och värdefullt samarbete. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert hus. Tänk vad roligt att det också blev en barnfamilj som köpte. Nu har ni en massa nya spännande äventyr att se fram emot. /Ida

Jonas G
Centrala Väsby

Ida var rak, tydlig och väldigt proffisionell. Hon hanterad allt och jag som säljare behövde inte göra något. Hon hade hög energi, och man kunde lita på henne. Jag är nöjd med min försäljning trots de tider vi nu är i.

Svar från Ida Lind

Tack snälla Jonas för det fina omdömet. Det har varit så kul att få hjälpa dig med bostadsförsäljningen. Och nu kan ni se framemot att planera för inflytt i ert nya. Vi ses på tillträdet :) /Ida