Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Väsbyvägen 7E, 194 39 Upplands väsby — Visa karta

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på BoButiken i Upplands Väsby specialister på vårt område och en lokal fastighetsmäklare, med ett stort nätverk i ryggen.

Bred marknadsföring, rådgivning och hjälp genom hela bostadsaffären är lite av det vi erbjuder och vi anpassar alltid vår tjänst så att den passar dig, din situation och din bostad.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 213 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• 2020-06-29

Mohit Kumar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    I bought an apartment. Broker went through the property nicely and the experience was good. Läs mer
  • 2020-06-23

Johanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har sålt en lägenhet. Köpte den väldigt dyrt och var beredd på en stor förlust. Vår mäklare kämpade väldigt mycket för att vi skulle göra så liten förlust som möjligt. Vi fick inte riktigt det vi ville ha men absolut över förväntan! Så jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-06-19

Senad B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hjälpsam, trevlig, ärlig och rak! Läs mer
    2020-06-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Senad B
    Tack snälla och även tack för ert alltid så trevliga och glada bemötande! Stort grattis till köp av din första lägenhet! Ni kommer passa perfekt i den bostaden och jag är glad att jag kunde hjälpa er. /Malin Magnusson
  • 2020-06-09

Linda W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Snabb och kunnig mäklare. Vi har för första gången köpt vår egen bostad. Har fått tydliga svar på de frågor vi haft. Allt gick så smidigt. Läs mer
    2020-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda W
    Det har varit superkul att få hjälpa er att hitta hem. Jag hoppas ni ska trivas till tusen! /Ida
  • 2020-06-09

Carl Magnus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida Lind var korrekt och duktig, uppfyllde alla mina förväntningar.
    Kändes tryggt att sälja via svenskfastighetsförmedling. Läs mer
    2020-06-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl Magnus P
    Tack Magnus för ett trevligt samarbete. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas ni ska trivas dunderbra i ert nya hus :) /Ida
  • 2020-05-26

Christer Laurentius Johnny M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålde ett radhus. Gabriella är väldigt lyhörd å förtroendeingivande.. Glad å positiv person. Litade på henne till 100%.
    Tydlig å regelbunden kontakt.
    Rekommenderar henne Varmt! Läs mer
  • 2020-05-26

Anna-maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mäklaren gav en fin service när vi skulle sälja vår lägenheten, hon kunde beskriva processen pedagogiskt. Hon var och tillgänglig för frågor kring både försäljning och med kommande köp av ny bostad. Tryggt med en mäklare som återkopplar och förklarar. Läs mer
    2020-05-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna-maria K
    Tack snälla Miia, det glädjer mig att ni känner er nöjda och att ni känt mitt stöd både i försäljningen men även kring ert köp. Det har varit så trevligt att samarbeta med er båda och ni har en fantastisk bostad. Lycka till med ert nya kapitel i livet. Mvh Malin Magnusson
  • 2020-05-25

Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mäklaren var oerhört hjälpsam och tillmötesgående för våra behov när vi skulle sälja vårt hus. Mäklaren var även hjälpsam och vi kunde konsultera henne gällande det objekt som vi var påväg att köpa. Hon utförde sitt jobb noggrant och var alltid tydlig mot oss i sin kommunikation. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan H
    Tack Johan, ni har varit fantastiska säljare, lycka till med nya bostaden. Mvh Malin Magnusson
  • 2020-05-25

Jesper K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Toppen rakt igenom hela processen, fick även värdefulla råd i vårt köpande av nytt boende. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jesper K
    Tack Jesper, jag blir så glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det har betytt mycket för mig att kunna hjälpa er med er försäljning. Hoppas ni kommer trivs lika bra i nya bostaden. Mvh Malin Magnusson
  • 2020-05-24

Petra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi sålde vårt radhus och vår mäklare var mycket flexibel, hjälpsam och kunnig. Vi kunde rådfråga hen även kring det boendet vi var på väg o köpa. Förutom detta fick vi bra betalt för vårt radhus. Vi är med andra ord mycket nöjda! Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra H
    Tack Petra för fina ord, det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer trivas lika bra i er nya bostad. Mvh Malin Magnusson
  • 2020-05-23

Dolly A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt bostad.Bemötande var utmärkt så lätt att förstå henne och kändes väldigt trygg med henne. Jag hade ingen förväntningar men hon ringde mig efter visningen. Det kändes bra i lägenheten. Läs mer
    2020-05-25 Gabriella G svarar Dolly A
    Tack snälla Dolly och även tack för ditt alltid så trevliga och glada bemötande! Stort grattis till köp av din första lägenhet! Du kommer passa perfekt i den bostaden och jag är glad att jag kunde hjälpa dig.
  • 2020-05-08

Christer J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte ett radhus i Väsby och bemötandet från mäklaren var väldigt bra. Fick chans till en andra visning där hela familjen kunde följa med och ha synpunkter.
    Sedan gick det snabbt, jag gav ett pris som säljaren godkände. Kändes skönt att Gabriella kontaktade säljaren redan då och inte försöka pressa mig på ett högre belopp innan hon kontaktade säljaren.
    I det här fallet ville man ha en smidig affär och inte bara försöka pressa upp priset.
    Jag är ganska säker på att vi båda parter är väldigt nöjda med hur allt gick till.
    Precis såhär ville jag att min fastighets affär skulle gå till så stort tack Gabriella! Läs mer
    2020-05-25 Gabriella G svarar Christer J
    Tack snälla Christer för dina fina ord, det glädjer mig oerhört att du känner dig trygg med din fastighetsaffär! En bostadsaffär blir smidigare när man har köpare som dig och det har sedan vi träffades första gången alltid varit lika trevligt att träffa er familj. Huset och området kommer passa dig helt perfekt. Tack återigen!
  • 2020-05-03

Maria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi sålde vår lägenhet mitt i covid19-tider, ett mycket ansträngt läge. Ida har sedan första kontakt varit trevligt och rolig, professionell men ändå personlig. Tydlighet i tankar kring planering och strategi. Trots detta ansträngda läge med pandemi har ambitionen och kämparglädjen varit hög. Ida är inte bara positiv och glad, det känns verkligen att hon tycker om det hon jobbar med. Läs mer
    2020-05-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria F
    Jag blir så glad av att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det har betytt så mycket för mig att kunna hjälpa er med er försäljningen och jag tycker att vi har haft ett så bra samarbete. Jag hoppas så att ni ska trivas till tusen i ert nya hus./Ida
  • 2020-04-30

Dariusz R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt våran lägenhet i upplandsväsby
    Mäklaren var väldigt trevligt och hade bra bemötande. Vi fick hjälp och svar på frågorna vi hade. Stort tack Ida på svenskfastighetsförmedlig för att du gjorde våran lägenhets affär till en trevlig och bekväm resa Läs mer
    2020-05-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dariusz R
    Tack desamma Dariuz. Det gjorde vi bra! Jag hoppas att er dröm om ett lantligt boende ska infria alla era förväntningar och mer därtill. Nu får du bara lite mer att renovera och stå i men det fixar en handyman som dig. Stort stort lycka till! :) /Ida
  • 2020-04-30

Lena P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har köpt ett hus.
    Mäklaren var tillgänglig och lätt att få tag på, väldigt trevlig att ha att göra med och tydlig i sin kommunikation. Det kändes att hon var mån om både säljare och köpare. Allt gick snabbt och smidigt och mäklaren visade en god flexibilitet vid kontraktsskrivning. Vi är mycket nöjda med den här delen av affären! Läs mer
    2020-05-06 Gabriella G svarar Lena P
    Tack snälla Lena för dina värmande ord! Er familj på tre kommer passa perfekt i huset ni köpt och jag kan redan se mig Svante köra järnet ute i trädgården. Ser framemot att träffa er igen inför tillträdet /Gabriella
  • Emmelie B

2020-04-27

Emmelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Ida. Hon är engagerad, förtroendeingivande, professionell och har ett väldigt bra kundbemötande. Affären gick över förväntat bra och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-04-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emmelie B
    Tack snälla rara ni för den fina rekommendationen. Det har varit så betydelsefullt att kunna hjälpa er med försäljningen av ert superfina radhus. Vi gjorde det tillsammans! :) Jag är helt övertygad om att köparen kommer att trivas minst lika bra som ni gjort. Nu ska vi bara se till att hitta ert nästa drömboende. /Ida
  • Ulrika N

2020-04-27

Ulrika N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig, professionell, tillmötesgående och noggrann. Rekommenderas varmt 😊 Läs mer
    2020-04-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrika N
    Stort grattis till köpet av radhuset Ulrika. Nu slipper dina border collies hoppa mellan studsmattorna dessutom :) /Ida
  • Cathrine C

2020-04-26

Cathrine C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vår mäklare var kunnig om lägenheten vi köpte. Hon återkopplade till oss snabbt och höll oss informerade under budgivningen.
    Vid kontraktsskrivningen förklarade hon avtalet på ett bra och informativt sätt. Vi är helt nöjda med bemötandet vid vårt första lägenhetsköp! Läs mer
    2020-04-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cathrine C
    Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är för er skull! Vilken fin bostad ni köpt och tänk dessutom att ni kommer ha den finaste uteplatsen i området att njuta av där Rasmus kan visa upp sina kock-talanger :) Stort grattis återigen! /Ida
  • 2020-04-24

Peter K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålde ett kedjehus som jag ägde med mina syskon. Vår mäklare Ida tog hand om oss på ett föredömligt sätt och genomförde affären utan problem för oss som säljare, trots en besvärlig tid med rådande pandemi och ett ekonomiskt osäkert läge.
    Vi är så nöjda! Läs mer
    2020-04-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter K
    Tack för ett väldigt bra samarbete. Det har varit en stor glädje att få hjälpa er med försäljningen av huset. /Ida
  • 2020-04-23

Anne-marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Gabriella är en duktig och ambitiös mäklare hon uppdaterade mig med info...och jag kände att hon krigade på med lägenheten och att det alltid fanns en plan....hon/jag gav inte upp fast det är tuffare nu med Corona som hänger över oss😱 nöjd kund/Anne-Marie Läs mer
    2020-05-06 Gabriella G svarar Anne-marie A
    Tack Anne-Marie för att du själv alltid ställde upp med kort varsel och hade is i magen under hela förloppet även om det många gånger var tufft! Det glädjer mig att du nu kan lägga all fokus på ditt nästa drömhem som kommer bli så fint när du fixat i ordning. /Gabriella
  • 2020-04-22

Ali Mohammed H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har sålt mitt bostadsrättslägenhet via
    Svensk Fastighetsförmedling och Ida Lind passade mig utmärkt och jag uppfattar henne som pålitlig, tillmötesgående, mycket bra service med sitt lugna och trygga kunskaper. Läs mer
    2020-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ali Mohammed H
    Tack så hjärtligt för det fina omdömet. Det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni ska trivas dunderbra i nya huset!/Ida
  • 2020-04-18

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålt en läght, bra dedikerad mäklare, tillmötesgående, gjorde vad hon kunde. tidpunkten var väl inte det bästa men nöjd enl omständigheterna. Läs mer
    2020-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan S
    Hej Johan, Tack för fina ord. Lycka till med villan och hoppas att ni kommer trivas jättebra! Med vänliga hälsningar Malin Magnusson
  • 2020-04-14

Bo A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi köpte en bostad där vi upplevde att mäklaren verkligen engagerade sig, höll kontakt och arbetade väldigt proffsigt. Läs mer
    2020-04-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo A
    Tack för de fina omdömet. Jag hälsar er välkomna till Väsby och denna trevliga kommun! Nu slipper ni passa båtar till och från skärgården :) /Ida
  • 2020-04-13

Daniel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag sålde en 3:a i Upplands Väsby med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling. Vår mäklare Ida var alltid duktig, trevlig och hjälpsam och gjorde processen enkel för oss. Läs mer
    2020-04-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel G
    Det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen och tänk hur bra det ordnande sig med bostadsköpet för er del också! Tack för ett väldigt bra samarbete! /Ida
  • 2020-03-25

John H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    SFF-Väsby hjälpte oss att sälja radhuset på ett föredömligt sätt. Ida jobbade stenhårt med att knyta ihop alla tänkbara intressenter.
    Över förväntan! Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar John H
    Det har varit en stor glädje att få hjälpa er med försäljning och vilket slutpris vi fick till! Nu ska vi också se till att hjälpa er att hitta hem till en ny pärla med stort garage att trivas i under lång tid framöver. Tack så mycket för att jag fick förtroende att hjälpa er!/Ida
  • 2020-03-25

Tamta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida Lind gav ett seriöst och trevligt intryck.Ida är professionell och har ett positivt och glatt sätt. Hon har varit tillgänglig under hela processen. Jag kan varmt rekommendera hennes mäklartjänster. Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tamta N
    Tack snälla rara Tamta! Jag blir så glad över att höra att ni är nöjda. Ni är verkligen helt rätt köpare för den bostaden och jag hoppas att ni ska trivas bra i området. /Ida
  • 2020-03-15

Lennart Bo Torsten H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har köpt en bostadsrätt av Ida Lind och blev bemött på bästa tänkbara sätt. Min situation var något komplicerad och Ida gjorde allt för att lösa den på bästa sätt. Ida utstrålar stor kompetens och kombinerar denna med ett stort engagemang i sitt uppdrag. Jag kan varmt rekommendera Ida som fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lennart Bo Torsten H
    Tack så jättemycket Lennart för de fina orden. Det värmer att höra att ni känner er nöjda. Det har varit en stor glädje för mig att hjälpa er att hitta hem. /Ida
  • 2020-03-12

Anette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tack Ida! för att du på ett tryggt och professionellt hjälpte oss med försäljningen av vår bostad!
    Vi kände sedda och omhändertagna genom hela processen :)
    Anette och Tomas Läs mer
    2020-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anette B
    Tack så hjärtligt för de fina orden Anette och Tomas. Det har varit så kul att få hjälpa er med bostadsförsäljningen. OCh vilken härlig barnfamilj som flyttar in sen. De kommer att ha så mycket att glädjas av! /Ida
  • 2020-03-09

Karakajy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi köpte en lägenhet. Ida var trevlig och kunnig. Vi kände oss trygga med henne. Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karakajy H
    Hej, vad roligt att höra att ni är nöjda. Ni har verkligen köpt en riktigt fin bostad! Det har varit väldigt roligt att fått möjligheten att hjälpa er att hitta hem :) /Ida
  • 2020-03-03

Björn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har mött Gabriella både vid värdering av vår villa och vid försäljning av lägenheten på Södra Årvägen i Brunnby Park.
    Gabriella är förtroendeingivande, tydlig och tillmötesgående. En perfekt samarbetspartner som lyhört såg till våra önskemål och kunde komplettera med sin professionalism för en effektiv process och ett gott resultat.
    Vi sålde innan visning och är mycket nöjda med affären.
    Gabriella får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-05-06 Gabriella G svarar Björn E
    Tack för ert förtroende och för ert fina omdöme! Det glädjer mig att ni känner er nöjda och att vi hittade en sån bra köpare till lägenheten. Med er två som samarbetspartners har man allt som behövs för en lyckad försäljning! Trevlig vår och sommar i er fina trädgård /Gabriella
  • 2020-03-02

Maria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålde ett dödsbo, min mammas lägenhet, med hjälp av Ida Lindh på Svensk Fastighetsförmedling i Upplands Väsby.
    Hon var mycket trevlig, positiv och lätt att samarbeta med.
    Bra återkoppling hela tiden och snabb affär.

Fick ett smidigt avslut på affären i en jobbig situation för min del. Läs mer
    2020-03-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria W
    Det har varit så betydelsefullt för mig att kunna hjälpa dig i samband med försäljningen av din mammas lägenhet. Det är jag som ska tacka för ett bra samarbete. Ni gjorde verkligen ett superjobb inför och under försäljningen. OCH tänk nu får en ny familj flytta in, skapa sina egna minnen och jag är helt övertygad om att de kommer att trivas minst lika bra som din mor gjort i bostaden och området. /Ida
  • 2020-02-27

Veronica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Snabb respons på all kommunikation. Proffsigt och trevligt bemötande. Högsta betyg! Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Veronica S
    Tusen tack för ditt fina omdöme Veronica, helt övertygad om att du och hundarna kommer trivas utmärkt i er nya lägenhet! /Gabriella
  • Arda R

2020-02-27

Arda R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Stort tack till Ida Lindh som hjälp mig sälja min bostad i Upplands Väsby.

Proffsigt bemötande men också vänligt och trevligt. Hon är rak, driftig, kompetent och ett engagemang över det vanliga.

Jag är supernöjd, kan absolut rekommendera Ida starkt! ☺️ Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Arda R
    Arda, jag blir så glad av att höra att du är nöjd med samarbetet. Det värmer så mycket. Det har varit så kul att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas du ska trivas bra i din nya bostad också tillsammans med familjen och er fyrbenta familjemedlem :) /Ida
  • 2020-02-27

Dritan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Thank you so much for all the help during the process, with everything! Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Dritan C
    Thank you Dritan, so happy to help you find your first apartment and you are always welcome to ask for my help at any time! /Gabriella
  • 2020-02-26

Ricardo G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket vänlig kundservice. Samtidigt till utnämningar. Bra förklaring om vad som är till salu. Mycket tålamod och hjärtlighet.

En av de bästa upplevelserna med en mäklare. Läs mer
    2020-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ricardo G
    Tack så hjärtligt Ricardo för era fina ord, det värmer att höra att ni är nöjda med bemötandet och köpeprocessen. Bostaden passar verkligen er perfekt och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas väldigt bra i Väsby. /Ida
  • 2020-02-21

Jessica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt en lägenhet och fått bra stöd i hela processen. Det som utlovades innan försäljningen uppfylldes. Professionellt bemötande och vi kan varmt rekommendera Gabriella 🤩👍🏼 Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Jessica B
    Tack snälla Jessica, det glädjer mig att ni känner er nöjda och att ni känt mitt stöd. Det har varit så trevligt att samarbeta med både dig och Peter, ni är för härliga! /Gabriella

Femke Maria V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Gabriella hjälpte oss att köpa vårt hus i Upplands Väsby. Vi är jättenöjda med hjälpen. Hon jobbade för säljaren med det kände verkligen som hon var där för oss båda.
    Tack så mycket! Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Femke Maria V
    Vad roligt att höra Femke, tack snälla för ditt fina omdöme! Ni kommer garanterat trivas så bra i det nya huset och har en fantastisk sommar att njuta av på uteplatsen! /Gabriella

Narges S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    'vi sålde vår villa med hennes hjälp. Hon har varit trevlig och hjälpsam och vi fick de nödvändiga hjälp som vi hade förväntat oss av en seriös mäklare. Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Narges S
    Tack snälla Narges och Nader! Grattis till både bra köp och försäljning under denna svajiga marknad och tack för ert förtroende! /Gabriella

Dereje Sahle G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag köpt ,mäklaren hon hjälpte mig som familjen.
    Jag var glade varje gången när jag kontaktade med mäklaren . Hon rekommenderade mig olika säker. Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Dereje Sahle G
    Tack för omdömet Derje, jag hjälper dig gladeligen fortsättningsvis också! Så roligt att få vara en del av ditt första bostadsköp, vi ses snart på en kaffe! /Gabriella
  • 2020-02-12

Vicky S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket kompetent, trevlig och inkännande mäklare som alltid återkopplade och förmedlade trygghet. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Vicky S
    Tack så jättemycket Vicky för de fina omdömet och för det fina samarbetet. Det känns så roligt att jag har fått hjälpa er med försäljningen av huset. /Ida
  • 2020-02-06

Paolo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte min bostad via Ida Lind som mäklare. Väldigt bra bemötande och vägledning genom hela processen. Ständigt tillgänglig för alla möjliga frågor och uppvisade en väldigt god trygghet och professionalism. Rekommenderar Ida starkt. Läs mer
    2020-02-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Paolo J
    Tack snälla snälla Paolo för de fina orden. Det har varit så kul att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp. Du har verkligen hittat den perfekta bostaden att trivas i under lång lång tid framöver! /Ida
  • 2020-01-31

Gert Gustav K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Skall sälja vår villa förvärvat en bostadsrätt, fått bra kontakt med Ida vid tidigare värdering av vår andra fastighet, Bara positivt o glatt bemötande saklig o hjälpsam,
    Är väldigt nöjd o tacksam för all hjälp.
    Gert o Britt-Marie K Läs mer
    2020-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gert Gustav K
    Gert och Britt-Marie! - Det har varit så roligt att få hjälpa er i samband med köp av ny bostad och det ska bli lika roligt att få hjälpa er i samband med försäljningen av ert charmiga hus! Nu kör vi! /Ida
  • Yadi A

2020-01-27

Yadi A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hej
    Jag köpte en lägenhet och bemötandet och det information som jag fick av mäklaren var det tillräckligt som jag förväntade mig.
    Jag gärna rekommenderar mäklaren och byrån till mina vänner. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Yadi A
    Tack så hjärtligt Yadi för den fina rekommendationen. Tänk va härligt för dig att ha gångavstånd till dotter med familj och barnbarn. Jag tycker verkligen att bostaden passar dig som handen i handsken! /Ida

Antonio B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har sålt en 1,5:a i Upplands Väsby. Jag blev jättebra bemött av Malin Magnusson som har tagit hand om mig hela vägen till försäljning. Kommer absolut rekommendera både Svensk Fastighetsförmedling och Malin Magnusson i framtiden. Läs mer
    2020-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Antonio B
    Tack för fina ord Antonio, jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. Mvh Malin Magnusson

Vincent K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Had a very pleasant experience with these guys, in particular Ida who made the time to explain everything in English!! Läs mer
    2020-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Vincent K
    I'm the one to thank! It has been so much fun to help you to buy your first apartment in Sweden. And imagine what fun it will be for you to be able to invite your parents to ypur new place when they visit Sweden in the spring time. /Ida

Elina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt en 3a i centrala Upplands Väsby med hjälp av Ida Lindh. Fantastiskt mottagande och bemötande, var rak och ärlig gällande säljarens önskemål och gav realistiska förväntningar över situationen. Har varit lätt att kommunicera med och gjort vår första köpupplevelse minnesvärd! Läs mer
    2020-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elina G
    Tack så mycket för de fina orden Elina. Det har varit så roligt att få hjälpa er att hitta hem här i Väsby. Ni har verkligen köpt en riktig drömbostad och tänk va härligt att kunna njuta av sommarkvällarna på balkongen! Jag hoppas ni ska trivas dunderbra i lägenheten. /Ida

Thomas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Proffsigt bemötande men också vänligt och trevligt.

Jag hade väl inga speciella förväntningar utan litade på mäklarens kunskaper.

Jag tycker att mäklaren agerade efter mina önskemål och det känns bra att vi förstod varandra och resultatet blev mycket bra. Läs mer
    2020-02-11 Gabriella G svarar Thomas S
    Tack snälla Thomas! Det har varit en fröjd att samarbeta med dig och jag är så tacksam för det förtroende du gav mig redan från första dagen. /Gabriella
  • 2020-01-22

Alvaro A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt en lgh i Upplands-Väsby
    Mäklaren var trevlig, tydlig och förbered.
    Allting gick bra och det var inga krångligheter. Läs mer
    2020-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alvaro A
    Tack för fina ord. Jag hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten. MVH Malin Magnusson
  • 2020-01-13

Lowisa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Stort tack till Ida som hjälp mig sälja min lägenhet i Upplands Väsby. Kände mig så trygg med henne. Enkel, smidig och proffsig. Ska jag sälja igen vill jag att Ida är min mäklare! Läs mer
    2020-01-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lowisa N
    Tack snälla du för de fina omdömet. Det har varit en fröjd att få samarbeta med dig och hjälpa dig med försäljningen. Jag är övertygad om att du kommer hitta en riktig innerstadspärla härnäst. /Ida
  • 2020-01-13

John H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt en lägenhet, supernöjd med all service och stöttning jag fått av mäklare Ida Lind under processen. Kan bara rekommendera Svensk Fast i Väsby. Läs mer
    2020-01-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar John H
    Tack så mycket för det fina rekommendationerna. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig att hitta hem och jag hoppas att du ska trivas superbra i din nya bostad! /Ida

Väsbyvägen 7E, 194 39 Upplands väsby