Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Väsbyvägen 7E, 194 39 Upplands väsby — Visa karta

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på BoButiken i Upplands Väsby specialister på vårt område och en lokal fastighetsmäklare, med ett stort nätverk i ryggen.

Bred marknadsföring, rådgivning och hjälp genom hela bostadsaffären är lite av det vi erbjuder och vi anpassar alltid vår tjänst så att den passar dig, din situation och din bostad.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 189 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• 2020-03-25

John H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    SFF-Väsby hjälpte oss att sälja radhuset på ett föredömligt sätt. Ida jobbade stenhårt med att knyta ihop alla tänkbara intressenter.
    Över förväntan! Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar John H
    Det har varit en stor glädje att få hjälpa er med försäljning och vilket slutpris vi fick till! Nu ska vi också se till att hjälpa er att hitta hem till en ny pärla med stort garage att trivas i under lång tid framöver. Tack så mycket för att jag fick förtroende att hjälpa er!/Ida
  • 2020-03-25

Tamta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida Lind gav ett seriöst och trevligt intryck.Ida är professionell och har ett positivt och glatt sätt. Hon har varit tillgänglig under hela processen. Jag kan varmt rekommendera hennes mäklartjänster. Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tamta N
    Tack snälla rara Tamta! Jag blir så glad över att höra att ni är nöjda. Ni är verkligen helt rätt köpare för den bostaden och jag hoppas att ni ska trivas bra i området. /Ida
  • 2020-03-15

Lennart Bo Torsten H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har köpt en bostadsrätt av Ida Lind och blev bemött på bästa tänkbara sätt. Min situation var något komplicerad och Ida gjorde allt för att lösa den på bästa sätt. Ida utstrålar stor kompetens och kombinerar denna med ett stort engagemang i sitt uppdrag. Jag kan varmt rekommendera Ida som fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lennart Bo Torsten H
    Tack så jättemycket Lennart för de fina orden. Det värmer att höra att ni känner er nöjda. Det har varit en stor glädje för mig att hjälpa er att hitta hem. /Ida
  • 2020-03-12

Anette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tack Ida! för att du på ett tryggt och professionellt hjälpte oss med försäljningen av vår bostad!
    Vi kände sedda och omhändertagna genom hela processen :)
    Anette och Tomas Läs mer
    2020-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anette B
    Tack så hjärtligt för de fina orden Anette och Tomas. Det har varit så kul att få hjälpa er med bostadsförsäljningen. OCh vilken härlig barnfamilj som flyttar in sen. De kommer att ha så mycket att glädjas av! /Ida
  • 2020-03-09

Karakajy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi köpte en lägenhet. Ida var trevlig och kunnig. Vi kände oss trygga med henne. Läs mer
    2020-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karakajy H
    Hej, vad roligt att höra att ni är nöjda. Ni har verkligen köpt en riktigt fin bostad! Det har varit väldigt roligt att fått möjligheten att hjälpa er att hitta hem :) /Ida
  • 2020-03-03

Björn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har mött Gabriella både vid värdering av vår villa och vid försäljning av lägenheten på Södra Årvägen i Brunnby Park.
    Gabriella är förtroendeingivande, tydlig och tillmötesgående. En perfekt samarbetspartner som lyhört såg till våra önskemål och kunde komplettera med sin professionalism för en effektiv process och ett gott resultat.
    Vi sålde innan visning och är mycket nöjda med affären.
    Gabriella får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-03-02

Maria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålde ett dödsbo, min mammas lägenhet, med hjälp av Ida Lindh på Svensk Fastighetsförmedling i Upplands Väsby.
    Hon var mycket trevlig, positiv och lätt att samarbeta med.
    Bra återkoppling hela tiden och snabb affär.

Fick ett smidigt avslut på affären i en jobbig situation för min del. Läs mer
    2020-03-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria W
    Det har varit så betydelsefullt för mig att kunna hjälpa dig i samband med försäljningen av din mammas lägenhet. Det är jag som ska tacka för ett bra samarbete. Ni gjorde verkligen ett superjobb inför och under försäljningen. OCH tänk nu får en ny familj flytta in, skapa sina egna minnen och jag är helt övertygad om att de kommer att trivas minst lika bra som din mor gjort i bostaden och området. /Ida
  • 2020-02-27

Veronica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Snabb respons på all kommunikation. Proffsigt och trevligt bemötande. Högsta betyg! Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Veronica S
    Tusen tack för ditt fina omdöme Veronica, helt övertygad om att du och hundarna kommer trivas utmärkt i er nya lägenhet! /Gabriella
  • Arda R

2020-02-27

Arda R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Stort tack till Ida Lindh som hjälp mig sälja min bostad i Upplands Väsby.

Proffsigt bemötande men också vänligt och trevligt. Hon är rak, driftig, kompetent och ett engagemang över det vanliga.

Jag är supernöjd, kan absolut rekommendera Ida starkt! ☺️ Läs mer
    2020-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Arda R
    Arda, jag blir så glad av att höra att du är nöjd med samarbetet. Det värmer så mycket. Det har varit så kul att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas du ska trivas bra i din nya bostad också tillsammans med familjen och er fyrbenta familjemedlem :) /Ida
  • 2020-02-27

Dritan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Thank you so much for all the help during the process, with everything! Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Dritan C
    Thank you Dritan, so happy to help you find your first apartment and you are always welcome to ask for my help at any time! /Gabriella
  • 2020-02-26

Ricardo G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket vänlig kundservice. Samtidigt till utnämningar. Bra förklaring om vad som är till salu. Mycket tålamod och hjärtlighet.

En av de bästa upplevelserna med en mäklare. Läs mer
    2020-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ricardo G
    Tack så hjärtligt Ricardo för era fina ord, det värmer att höra att ni är nöjda med bemötandet och köpeprocessen. Bostaden passar verkligen er perfekt och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas väldigt bra i Väsby. /Ida
  • 2020-02-21

Jessica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt en lägenhet och fått bra stöd i hela processen. Det som utlovades innan försäljningen uppfylldes. Professionellt bemötande och vi kan varmt rekommendera Gabriella 🤩👍🏼 Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Jessica B
    Tack snälla Jessica, det glädjer mig att ni känner er nöjda och att ni känt mitt stöd. Det har varit så trevligt att samarbeta med både dig och Peter, ni är för härliga! /Gabriella

Femke Maria V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Gabriella hjälpte oss att köpa vårt hus i Upplands Väsby. Vi är jättenöjda med hjälpen. Hon jobbade för säljaren med det kände verkligen som hon var där för oss båda.
    Tack så mycket! Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Femke Maria V
    Vad roligt att höra Femke, tack snälla för ditt fina omdöme! Ni kommer garanterat trivas så bra i det nya huset och har en fantastisk sommar att njuta av på uteplatsen! /Gabriella

Narges S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    'vi sålde vår villa med hennes hjälp. Hon har varit trevlig och hjälpsam och vi fick de nödvändiga hjälp som vi hade förväntat oss av en seriös mäklare. Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Narges S
    Tack snälla Narges och Nader! Grattis till både bra köp och försäljning under denna svajiga marknad och tack för ert förtroende! /Gabriella

Dereje Sahle G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag köpt ,mäklaren hon hjälpte mig som familjen.
    Jag var glade varje gången när jag kontaktade med mäklaren . Hon rekommenderade mig olika säker. Läs mer
    2020-03-02 Gabriella G svarar Dereje Sahle G
    Tack för omdömet Derje, jag hjälper dig gladeligen fortsättningsvis också! Så roligt att få vara en del av ditt första bostadsköp, vi ses snart på en kaffe! /Gabriella
  • 2020-02-12

Vicky S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket kompetent, trevlig och inkännande mäklare som alltid återkopplade och förmedlade trygghet. Läs mer
    2020-02-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Vicky S
    Tack så jättemycket Vicky för de fina omdömet och för det fina samarbetet. Det känns så roligt att jag har fått hjälpa er med försäljningen av huset. /Ida
  • 2020-02-06

Paolo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte min bostad via Ida Lind som mäklare. Väldigt bra bemötande och vägledning genom hela processen. Ständigt tillgänglig för alla möjliga frågor och uppvisade en väldigt god trygghet och professionalism. Rekommenderar Ida starkt. Läs mer
    2020-02-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Paolo J
    Tack snälla snälla Paolo för de fina orden. Det har varit så kul att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp. Du har verkligen hittat den perfekta bostaden att trivas i under lång lång tid framöver! /Ida
  • 2020-01-31

Gert Gustav K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Skall sälja vår villa förvärvat en bostadsrätt, fått bra kontakt med Ida vid tidigare värdering av vår andra fastighet, Bara positivt o glatt bemötande saklig o hjälpsam,
    Är väldigt nöjd o tacksam för all hjälp.
    Gert o Britt-Marie K Läs mer
    2020-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gert Gustav K
    Gert och Britt-Marie! - Det har varit så roligt att få hjälpa er i samband med köp av ny bostad och det ska bli lika roligt att få hjälpa er i samband med försäljningen av ert charmiga hus! Nu kör vi! /Ida
  • Yadi A

2020-01-27

Yadi A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hej
    Jag köpte en lägenhet och bemötandet och det information som jag fick av mäklaren var det tillräckligt som jag förväntade mig.
    Jag gärna rekommenderar mäklaren och byrån till mina vänner. Läs mer
    2020-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Yadi A
    Tack så hjärtligt Yadi för den fina rekommendationen. Tänk va härligt för dig att ha gångavstånd till dotter med familj och barnbarn. Jag tycker verkligen att bostaden passar dig som handen i handsken! /Ida

Antonio B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har sålt en 1,5:a i Upplands Väsby. Jag blev jättebra bemött av Malin Magnusson som har tagit hand om mig hela vägen till försäljning. Kommer absolut rekommendera både Svensk Fastighetsförmedling och Malin Magnusson i framtiden. Läs mer
    2020-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Antonio B
    Tack för fina ord Antonio, jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad. Mvh Malin Magnusson

Vincent K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Had a very pleasant experience with these guys, in particular Ida who made the time to explain everything in English!! Läs mer
    2020-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Vincent K
    I'm the one to thank! It has been so much fun to help you to buy your first apartment in Sweden. And imagine what fun it will be for you to be able to invite your parents to ypur new place when they visit Sweden in the spring time. /Ida

Elina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt en 3a i centrala Upplands Väsby med hjälp av Ida Lindh. Fantastiskt mottagande och bemötande, var rak och ärlig gällande säljarens önskemål och gav realistiska förväntningar över situationen. Har varit lätt att kommunicera med och gjort vår första köpupplevelse minnesvärd! Läs mer
    2020-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elina G
    Tack så mycket för de fina orden Elina. Det har varit så roligt att få hjälpa er att hitta hem här i Väsby. Ni har verkligen köpt en riktig drömbostad och tänk va härligt att kunna njuta av sommarkvällarna på balkongen! Jag hoppas ni ska trivas dunderbra i lägenheten. /Ida

Thomas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Proffsigt bemötande men också vänligt och trevligt.

Jag hade väl inga speciella förväntningar utan litade på mäklarens kunskaper.

Jag tycker att mäklaren agerade efter mina önskemål och det känns bra att vi förstod varandra och resultatet blev mycket bra. Läs mer
    2020-02-11 Gabriella G svarar Thomas S
    Tack snälla Thomas! Det har varit en fröjd att samarbeta med dig och jag är så tacksam för det förtroende du gav mig redan från första dagen. /Gabriella
  • 2020-01-22

Alvaro A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt en lgh i Upplands-Väsby
    Mäklaren var trevlig, tydlig och förbered.
    Allting gick bra och det var inga krångligheter. Läs mer
    2020-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alvaro A
    Tack för fina ord. Jag hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten. MVH Malin Magnusson
  • 2020-01-13

Lowisa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Stort tack till Ida som hjälp mig sälja min lägenhet i Upplands Väsby. Kände mig så trygg med henne. Enkel, smidig och proffsig. Ska jag sälja igen vill jag att Ida är min mäklare! Läs mer
    2020-01-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lowisa N
    Tack snälla du för de fina omdömet. Det har varit en fröjd att få samarbeta med dig och hjälpa dig med försäljningen. Jag är övertygad om att du kommer hitta en riktig innerstadspärla härnäst. /Ida
  • 2020-01-13

John H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt en lägenhet, supernöjd med all service och stöttning jag fått av mäklare Ida Lind under processen. Kan bara rekommendera Svensk Fast i Väsby. Läs mer
    2020-01-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar John H
    Tack så mycket för det fina rekommendationerna. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig att hitta hem och jag hoppas att du ska trivas superbra i din nya bostad! /Ida
  • 2020-01-10

Maria Elisabeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har köpt en lägenhet före visning och blev otroligt bra bemött av mäklaren Ida som återkom med snabba svar och bra kommunikation. Läs mer
    2020-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria Elisabeth H
    Va roligt att höra att du är nöjd med köpet. Bostaden är verkligen perfekt för dig och jag hoppas du ska trivas utomordentligt i den! Har varit så roligt att kunna hjälpa dig att äntligen hitta hem :) /Ida
  • 2019-12-13

Muhammad U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Excellent service ,and very cooperative staff . Läs mer
    2019-12-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Muhammad U
    Thank you for your kind words and congratulations to your first home. Sincerely, Malin Magnusson
  • 2019-12-11

Farah U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    she is very friendly, and explains everything very clearly. Läs mer
    2019-12-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Farah U
  • 2019-12-08

Ulrika Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har sålt mitt bostadsrättsradhus i Upplands Väsby. Fick från första stund förtroende för min mäklare Ida Lind. Hon är kunnig och kompetent, kan svara på alla frågor och är engagerad i sitt arbete. Hon höll mig kontinuerligt uppdaterad med all västenlig information och skapade trygghet i denna för mig ovana situation. Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrika Ö
    Tack för de fina omdömet Ulrika. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Jag är helt övertygad om att de nya ägarna kommer leva, bo och trivas minst lika bra som er familj gjort under lång tid framöver i huset. Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende också. /Ida
  • 2019-11-23

Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Gabriella är mycket förtroendeingivande, seriös och professionell. Tack för all hjälp med vår försäljning! Läs mer
    2020-01-27 Gabriella G svarar Maria J
    Tack snälla Maria för att jag fick förtroendet att hjälpa er lilla familj, det har varit så härligt att samarbeta med er och se lilla tjejen växa! Äntligen närmar det sig inflytt på er nya bostad och jag är övertygad om att ni kommer trivas minst lika bra där. /Gabriella
  • 2019-11-22

Jalal I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har köpt lägenhet.
    Jag blev bemött av en trevligt mäklare. Jag är jätte nöjd. Läs mer
    2019-12-04 Gabriella G svarar Jalal I
    Vad roligt att höra Jalle! Er nya bostad kommer passa er perfekt att flytta in i när ni landat efter den härliga resan. Vi ses! /Gabriella Granbom
  • 2019-11-20

Grethe R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi sålde vår villa med hjälp av mäklaren Gabriella Granbom på Svensk Fastighetsförmedling. Gabriella är en engagerad och kunnig mäklare och vi fick många bra råd och stöd genom hela processen. Vi fick professionell hjälp med allt från besiktning till styling och fotografering. Försäljningen gick fort och smidigt och vi kände oss trygga hela vägen. Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Gabriella Granbom. Läs mer
    2019-12-04 Gabriella G svarar Grethe R
    Tack snälla för ditt fina omdöme, det glädjer mig verkligen att ni känt er trygga längs vägen och att ni känner er nöjda med hela processen! /Gabriella Granbom
  • 2019-11-10

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Världens bästa märklare. Proffsig och trevlig. Läs mer
    2019-11-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars W
    Tack. Det har varit jätte trevlig att ha dig som säljare. Jag hoppas du kommer att trivas på andra sidan stan. /Linda Rönnåker
  • Marga J

2019-11-06

Marga J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    I mitten av augusti ringde jag till kontoret i Upplands Väsby och tack och lov var det GABRIELLA GRANBOM som svarade.

Jag har sålt mitt radhus, som familjen bott i sedan 60 år tillbaka.
    Mamma var den som sist lämnade bostaden, för att flytta till ett gruppboende/äldreboende.

Gabriella har lagt ner ett ovärderligt arbete för att sälja bostaden, både med många visningar och många många samtal.

Igår, den 5 november, skrev dom nya ägarna och jag på dom sista papprena.
    Ett helt fantastiskt ungt par som kommer ge mitt barndomshem all respekt och kärlek detta hus har fått och kommer att få.

I Gabriella har jag inte bara fått träffa en underbar person och mäklare, alltid med ett stort leende och vänliga ord på vägen, utan även fått en vän för livet.

Henne kommer jag att rekommendera å det varmaste när någon av våra vänner ska sälja i framtiden.

Tyvärr kan jag bara ge henne en femma i betyg - som Ni säkert förstår, hade jag gladeligen gett henne mycket högre 💖💖

Margareta Jönning Östh Läs mer
    2019-12-04 Gabriella G svarar Marga J
    Vilka otroliga ord du lämnat fina du! Hur många gånger jag än tackar dig skulle det känns som alldeles för få. Tack snälla, underbara du! Det har varit fantastiskt att samarbeta med dig sen den dagen jag svarade på ditt första samtal. Att vi hittade helt rätt köpare känns som ännu en fullträff! Jag är så glad att jag fått varit en del av försäljningen av ditt barndomshem och din mammas bostad sedan 60-talet. Du, Anders och Ronja är alltid välkomna in till oss! /Gabriella Granbom
  • Karina N

2019-11-03

Karina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    I samband med försäljning av vårt hus valde vi Gabriella Granbom på Svensk Fastighetsförmedling då hon redan från första mötet visade prov på ett personligt och vänligt bemötande. Gabriella är en professionell och kunnig mäklare. Hon gör alltid det lilla extra för att göra oss till nöjda kunder. Våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-11-06 Gabriella G svarar Karina N
    Tack snälla för det fina omdömet! Det har varit så roligt att fått vara en del av er försäljning efter era 25 år i huset, ni är minst lika proffsiga och kunniga som säljare! Lycka till med allt i framtiden. /Gabriella
  • Daniel E

2019-11-01

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Såld en lägenhet i Upplands Väsby.
    Bemötandet var på högsta nivå hela vägen ut och mäklaren fick sköta det mesta själv så jag var helt lugn över att allt gick till på bästa vis. Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel E
    Tack för förtroendet Daniel. Det var väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen. Vilket samarbete säg! /Ida
  • Andreas A

2019-11-01

Andreas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålt en bostadsrätt i Upplands väsby.
    Enormt proffsigt hanterad affär, bra information genom alla moment i säljprocessen.
    Mäklaren var väldigt tydlig med all information och lyssnade på mina önskemål.
    Allt gick smidigt och över förväntan.
    Är väldigt nöjd med det hela. Läs mer
    2019-11-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas A
    Tack Andreas för de fina orden. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen. /Ida
  • 2019-10-30

Abdullah A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag köpt en lägenhet i. Kavallerigatan 66 det har varit smidigt köp genom en jätte trevligt mäklare som har visat kunnighet och trolighet jag fick allt information om bostaden jag är nöjd ock rekomondera alla min vänner. Tack Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Abdullah A
    Va roligt att höra att du är nöjd Abdullah. Det har varit jätteroligt att få hjälpa till. Jag är övertygad om att du kommer trivas suveränt i lägenheten. /Ida
  • 2019-10-30

Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionellt och bra upplagd försäljning. Läs mer
    2019-11-06 Gabriella G svarar Håkan J
    Tack Håkan och Christina för ert förtroende och fina samarbete! /Gabriella
  • 2019-10-27

Linda R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har köpt Båtsmansvägen 3 i Upplands-Väsby. Otroligt proffsigt och vänligt bemötande igenom hela förloppet. Svarade på alla frågor och funderingar innan visning både på mail och via telefon utan dröjsmål. Påläst under visningen och stöttande under budgivningsprocessen.
    Gabriella har gjort vårat husköp till en positiv och trygg upplevelse. Våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2019-11-06 Gabriella G svarar Linda R
    Tack snälla Linda, ditt fina omdöme värmer verkligen! Det har varit en ära att få hjälpa er genom hela processen. Jag är övertygad om att ni köpt drömhuset och ni kommer trivas så bra tillsammans och skapa fina minnen i många år framöver. /Gabriella
  • 2019-10-24

Henry F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket kunnig och servis minded. Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henry F
    Tack snälla för det fina omdömet! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med allt i framtiden. Mvh Malin Magnusson
  • 2019-10-23

Niklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hjälpsam och tydlig, trevlig i alla situationer och gör det som utlovas. Läs mer
    2019-10-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas E
    Tack för fina ord, hoppas ni kommer trivas bra i huset. /Malin Magnusson
  • 2019-10-01

Said A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Lägenhet . Mycket bra och utmärkt bemötande.
    Trevligt och ärlig person var Ida.
    MVH
    Said Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Said A
    Tack för det fina omdömet Said. Jag önskar dig stort lycka till med nya bostaden och hoppas Ni ska trivas. /Ida
  • Anette A

2019-09-30

Anette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi sålde vårt radhus med Svensk Fastighetsförmedling och vi är supernöjda.
    Mäklarna är trevliga pålästa och familjära.
    Vi hade höga krav och det lyckades vår mäklare Gabriella leva upp till.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-10-10 Gabriella G svarar Anette A
    Tack snälla för det fina omdömet! Det har varit otroligt att hjälpa er sälja ert fantastiskt fina hus och jag är helt övertygad om att ni nu skapar er nästa husdröm. /Gabriella
  • Peter L

2019-09-23

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har sålt min fars lägenhet och efter några möten föll valet på Gabriella Granbom på Svensk fastighetsförmedling.
    Intentionen var helt rätt.
    Proffsig, kunnig, påläst och ett engagemang över det vanliga.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-10-10 Gabriella G svarar Peter L
    Tusen tack Peter! Jag blir oerhört glad av att läsa ditt fina omdöme samt tacksam över ert förtroende att låt mig hjälpa er med försäljningen av er fars lägenhet. /Gabriella
  • 2019-09-20

Ian W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vänligt, förstående och kunnigt bemötande. Extremt hjälpsamt, gjorde försäljningsprocessen mycket smidig! Läs mer
    2019-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ian W
    Det har varit otroligt värdefullt för mig att kunna hjälpa er med försäljningen och att höra att ni är glada åt vårt samarbete. /Ida
  • Lea H

2019-09-18

Lea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionell i sitt agerande, återkopplar ständigt och ger gärna tips och råd om vad som bör göras för att nå bästa resultat. Väldigt pålitlig! Rekommenderar verkligen Ida vidare som bästa mäklaren till Er som vill nå bästa slutresultat. All lycka till! Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lea H
    Tack så hjärtligt Lea för de fina orden, det värmer att höra. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ni har varit exemplariska säljare att samarbeta med - Guldstjärna till er!! Jag vill önska er stort lycka till med flytten till huset. /Ida
  • Anna Kristina Elisabeth L

2019-09-17

Anna Kristina Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt vårt härliga hus i Upplands Väsby med hjälp av Linda Rönnåker. Linda är en fantastiskt trevlig och duktig mäklare. Hon har uppdaterat oss kontinuerligt, peppat oss när det gått lite trögt, och vi har känt att hon har hållit i alla olika trådar på ett professionellt sätt så att vi har kunnat slappna av. En mäklare att lita på. Jag kan verkligen rekommendera Linda och Svensk Fastighetsförmedling i Upplands Väsby. Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna Kristina Elisabeth L
    Tack för de fina orden. Det har varit jätte roligt att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus. /Linda
  • 2019-08-31

Farooq A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    bra jobbat. mäklaren var jätte proaktiv och passionerat. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Farooq A
    Tack för de fina orden Farooq. Det har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen och nu ska vi se till att hitta ert nästa drömhus också. /Ida

Väsbyvägen 7E, 194 39 Upplands väsby