Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Kanalvägen 7 Infra City, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på BoButiken i Upplands Väsby specialister på vårt område och en lokal fastighetsmäklare, med ett stort nätverk i ryggen.

Bred marknadsföring, rådgivning och hjälp genom hela bostadsaffären är lite av det vi erbjuder och vi anpassar alltid vår tjänst så att den passar dig, din situation och din bostad.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 14 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• Amir F
    Amir F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Med vår mäklare Linda Rönnåker kände vi oss bekväma och i trygga händer. Fick bra med typs som var till stor hjälp. Skulle gärna vilja ha hennes hjälp att sälja om jag hade en till bostad till salu.
    Tack Linda Rönnåker!
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag köpte bostadsmäklartjänst och är mycket nöjd. Bemötande och service överträffade mina förväntningar.
  • Annika C
    Annika C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har köpt en bostadsrätt. Jag tycker att försäljningen sköttes på ett bra och informativt sätt. Mäklaren var flexibel, noga med att alla berörda parter skulle förstå, samt noga med att informera om detaljer m.m och att allt skulle gå rätt till.
  • Larsson, M
    Larsson, M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Lyhörd trevlig och hon kan sitt yrke!
  • Lars O
    Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevligt bemötande utförde hela försäljningen mycket snabbt och bra på alla sett
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hon var mäklare för objektet vi köpte. Vi fick ett helt okej bemötande. Vi ställde frågor och fick svar. Det hon inte kunde svara på skulle hon kolla upp och fick då svar i efterhand.
    Det blev väl som vi hade tänkt oss med objektet, det hon hade förmedlat stämde helt enkelt. Inga direkta klagomål. Va visserligen lite svår att få tag i, men hon tog kontakt med oss i slutändan.
  • Cederblad, P
    Cederblad, P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevligt bemötande och allt gick smidigt.

Något jag reagerade på mycket var dock väldigt mycket kontakt, återkoppling feedback innan jag valt mäklare. när jag väl valt det aktuella företaget fick jag själv ringa och ta kontakt för att få veta var i processen vi befann oss.

Som kund ska man känna sig sedd och viktig hela vägen - inte bara fram tills dess att avtal är tecknat.
  • Gilljam, M
    Gilljam, M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Bra bemötande, seriöst behandlad
  • Alvaro O
    Alvaro O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Bra och trevlig mäklare.
  • Ann-Helen K
    Ann-Helen K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Proffsig och hjälpsam. Rekommenderas!
  • Bruno U
    Bruno U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Utan anmärkning mycket nöjda med hennes försäljning av vår bostad .
  • Östmark, A
    Östmark, A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Bra och engagerad mäklare. Rekommenderar!
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi var väldigt nöjda med bemötandet av företaget och dess representant.
  • Joanna O
    Joanna O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Som förstagångsköpare av en fastighet hade vi önskar ett mer förstående och hjälpsamt bemötande. Detta i form av mer tydlig information, tålamod och tid från mäklaren. Vi upplevde affären som stressig och inte fullt så positiv som vi hade önskat.

Kanalvägen 7 Infra City, 194 61 Upplands väsby