Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på BoButiken i Upplands Väsby specialister på vårt område och en lokal fastighetsmäklare, med ett stort nätverk i ryggen.

Bred marknadsföring, rådgivning och hjälp genom hela bostadsaffären är lite av det vi erbjuder och vi anpassar alltid vår tjänst så att den passar dig, din situation och din bostad.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 284 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • 92.0 m²
    2021-04-09
    Vi sålde vårt brf radhus. Allt gick snabbt å smidigt. Bra kommunikation. Bra jobbat Ida!
    Det har varit så kul att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med husbygget nu. Det blir lite mer jobb än platsbyggd soffa och loftsäng för dig att snickra nu :) /Ida Ida Lind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • 92.0 m²
    2021-03-26
    Vi fick hjälp av Ida Lind på Svensk att sälja vår fina lägenhet. Hon gav sig inte förrän vi fick det bästa budet som liknande lägenheter i området har fått på många år! Vi är så tacksamma att vi fått äran att guidas genom denna fastighetssdjungel av en sån kompetent och ödmjuk mäklare.

Tack för all hjälp och ärliga råd Ida! Vi hör av oss den dagen vi väljer att leta oss vidare till vårt drömhus.
    Tack snälla ni för det fina omdömet. Det har varit superkul att få hjälpa er kalaspinglor att sälja er fantastiskt fina bostad. Nu ska vi se till att ni hittar något som är minst lika bra att köpa. :) /Ida Ida Lind
    • 82.0 m²
    2021-03-26
    Köpte en lägenhet. Ida var snabb och effektiv i sitt handlande och kunde ordna både visning och försäljning i ett huj. Ida har ett trevligt men avslappnat sätt som gjorde att jag kunde slappna av och njuta lite av upplevelsen.
    Tack för all hjälp Ida. Vi ses på tillträdesdagen 😊
    Tack så mycket för de fina orden Jenny. :) Det har varit jättekul att få hjälpa dig med familj att hitta ert nästa hem i Runby. Jag är helt säker på att ni kommer att trivas utomordentligt! /Ida Ida Lind
  • Göran W
    • 112.0 m²
    • Odenslunda
    2021-03-25
    snabb att svara och väldigt hjälpsam och engagerad.
    • 90.0 m²
    2021-03-14
    Vi sålde vårt radhus till slut med hjälp av Ida. En driven och ärlig mäklare som slutför sitt uppdrag. Bra kommunikation och alternativa upplägg. Rekommenderar starkt Ida som mäklare.
    Tack så hjärtligt för det fina omdömet Jack. Jag är så glad att jag fått förtroendet att hjälpa er att sälja och hoppas att ni ska hitta ert nästa drömboende på södra sidan av stan. :) /Ida Ida Lind
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • 137.0 m²
    2021-03-09
    Sålde ett hus i Sanda Ängar till rekordpris. Ida var alltid trevlig, fokuserad, målmedveten, tillgänglig och professionell. Tyckte att det var positivt att hon var tävlingsinriktad. Kändes som att Ida, samtidigt som hon anpassade försäljningen på ett bra sätt till våra önskemål, hade koll på läget och en bra plan för hur vi skulle lyckas med vår husförsäljning på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Ida till andra säljare.
    Tack snälla ni för ett väldigt bra samarbete. OCH tänk vad kul att vi slagit rekord i området. Ni har varit ett par exemplariska säljare och jag vill också ge er en guldstjärna för ert engagemang i samband med försäljningen. Ett bra samarbete, öppen kommunikation och engagemang från båda parter är det som krävs för att man också ska få till ett bra slutresultat. /Ida Ida Lind
    • 98.0 m²
    • Apoteksskogen
    2021-03-09
    Vi har nyligen köpt en lägenhet och vi fick en mycket fint bemötande av Ida, hon är en fin och mjuk säljare som tog väl hand om oss som köpare. Kan varmt rekommendera henne:)
    Tack för de fina orden Erika. Det har varit så roligt att kunna hjälpa er att hitta den perfekta bostaden för er familj. Jag hoppas att ni ska trivas superbra! :) /Ida Ida Lind
    • 83.0 m²
    2021-03-01
    Ida är väldigt kommunikativ och har ett trevligt och proffsigt bemötande. Hon har varit ett bra bollplank genom hela försäljningsprocessen, och hon levde upp till och levererade ett väldigt bra resultat. Vi kan verkligen rekommendera Ida!
    Tack för ett bra samarbete och för det fina omdömet. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen. Nu har ni er nyproduktion att se fram emot att flytta in i också! /Ida Ida Lind
    • 83.0 m²
    2021-03-01
    Ida är proffsig, nogann, tydlig och informativ.
    Vi har fått hjälp med att köpa vår bostadrätt, allt gick smidigt och vi kände oss trygga genom hela processen.
    Vi rekommenderar henne varmt.
    Vänligen
    Bahman
    Det har varit jätteroligt att få hjälpa er att köpa er första bostad. Bostaden passar er optimalt och jag är säker på att ni kommer att trivas till tusen. :) /Ida Ida Lind
  • Diana K
    • 141.0 m²
    2021-03-01
    Rekommenderar Gabriella alla dagar i veckan. Hon är så professionell och hon har perfekt fingertoppskänsla. Hon kan marknaden och har bra strategier beroende på vad det är hon ska sälja och var. Hon har ett varmt bemötande och ställer upp och hjälper när det behövs. Jag skulle säga att hon går den där extra milen. Bästa mäklaren!!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • 127.0 m²
    2021-02-25
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Gabriella. Hon har varit helt fantastisk från start till slut. Lyhörd, personlig och tillgänglig. Hon har haft stort tålamod för alla våra frågor och tagit sig tid att bolla scenarion fram och tillbaka.
    Vi hade stora förväntningar då vi använt oss av Svensk Fastighetsförmedling vid tidigare försäljning och då också varit väldigt nöjda. Gabriella uppfyllde våra förväntningar med råge!
  • Caroline E
    • 87.0 m²
    2021-02-22
    Gabriella sålde min lägenhet, hon vann mitt förtroende långt innan försäljningen startade, genom ett genuint intresse och hon är ärlig och hjälpsam från start. Gabriella är proffsig och kunnig på området. Hon fick dessutom min lägenhet såld snabbt och var effektiv. Gabriella är ödmjuk och förstående.
    10 stjärnor till Gabriella **********
    • 78.5 m²
    2021-02-22
    Underbar person, noggrann, tålmodig o oerhört intelligent med fantastisk rådgivning o personligt stöd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • 87.0 m²
    2021-02-22
    Otroligt engagerad och hjälpsam i vårt köpt av radhus.
    Driven och väldigt proffesionell mot kund. Vi kan rekommendera Gabriella på högsta betyg och är så glada att vi fick äran att ha henne som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • 96.0 m²
    2021-02-18
    Bra på att känna av/förhandla.
    2021-02-07
    jag har köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett professionellt sätt. Mäklaren var väldigt informativ om hela köpet så att man hade klart för sig vad det är man köpt. Jag upplevde mäklaren som väldigt ärlig både gentemot mig som köpare men även gentemot säljaren.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med köp-upplevelsen Mahmud. Det ska bli kul att följa din renoveringsresa. Stort grattis till köpet och välkommen tillbaka till Upplands Väsby :) /Ida Ida Lind
    2021-02-07
    Mycket professionellt var trevligt och ha kontakt med Ida , hon gjort det bra jobb
    Tack för de fina orden! Det har varit ett nöje att samarbeta med Er. Nu återstår det bara för oss att knyta ihop säcken inför tillträdet! /Ida Ida Lind
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriella Granbom en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • 125.0 m²
    2021-02-07
    Tillmötesgående glad positiv väldigt trevlig
    Sålde ett kedjehus. Skulle anlita henne igen om jag behövde. Mvh Anita Dellenholt
    • 125.0 m²
    2021-02-05
    Vi har köpt ett hus.
    Vi tycker att G är kunnig, tillmötesgående.,vänlig och noga.
    Vi känner oss trygga med henne som. Fastighetsägare
    • 78.5 m²
    2021-02-04
    Fick ett fantastiskt bemötande av Ida Lind när vi köpte våran första bostad!
    När vi kände oss lite osäkra så fick vi mycket hjälp och vi kände oss väldigt trygga under hela köpet.
    Vi kan varmt rekommendera Ida!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Det har varit så roligt att hjälpa er att hitta hem. Bostaden känns verkligen som klippt och skuren för er. OCH tänk vilken lyx att kunna ha så nära till er övriga familj och arbetsplats. Tänk vilken bra start 2021 fått! ☺️/Ida Ida Lind
    • 129.0 m²
    2021-01-31
    En av de absolut bästa mäklarna i Upplands Väsby! Hon lyssnade och förstod hur jag tänkte och vad som var viktigt för mig (förutom ett bra pris) när hon sålde min lgh. Bara dom bästa rekommendationerna!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    • 153.0 m²
    2021-01-29
    Jag har köpt en bostad via Ida och har upplevt hene som saklig och kompetent!
    Tack snälla Andrej. Jag är så glad att huset har fått er som nya ägare. Ni kommer verkligen att göra något helt fantastiskt av det och det ska bli ett nöje att följa er renoveringsresa. :) /Ida Ida Lind
    • 67.5 m²
    2021-01-25
    Jag har köpt en lägenhet genom Gabriella och hon har en personlighet som gör att man känner förtroende. Hon har agerat professionellt, varit snabb, drivande och lyhörd genom hela processen. Jag ger henne mitt högsta betyg.
    2021-01-21
    Ida är en toppenbra mäklare.
    Rak och tydlig, bra bemötande, enkelt att kontakta.
    Tack, tack och tack Jesper! Jag hoppas ni ska trivas som fisken i vattnet i nya bostaden. Den är som gjord för er och tänk vad skönt att bo så centralt men ändå med närhet till grönområden och natur. Drömmen! :) /Ida Ida Lind
    2021-01-21
    Ida är en toppenbra mäklare. Rak och tydlig, bra bemötande, enkel att kontakta. Vår första lägenhet som vi nu köpte, och allt har gått mycket smidigt, mycket tack vare Ida!
    Tack så jättemycket Mintra! Bostaden är perfekt för er och det har varit så betydelsefullt för mig att hjälpa er att hitta hem i Upplands Väsby :) /Ida Ida Lind
  • Janina S
    2021-01-21
    Ida är en helt fantastisk mäklare! Fick oerhört bra och professionell service och stöd när vi sålde vår lägenhet på Stallgatan! Vi är supernöjda helt enkelt!
    Tack fina Janina och Oscar för ett fantastiskt samarbete. Jag är så glad över att jag fick förtroendet att hjälpa er. Ni har gjort ett fantastiskt jobb själva. Jag hoppas att ni ska trivas fantastiskt bra i nya bostaden också. :) /Ida Ida Lind
    • 31.0 m²
    2021-01-19
    Ida hjälpte mig med försäljningen av min bostadsrätt. Hon är verkligen målinriktad med ett stort engagemang för affären! Hon levde väl upp till mina förväntningar och kan ge henne mina allra bästa rekommendationer.
    Tack så hjärtligt Emil för det fina omdömet. Jag är så glad över att ha fått förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas du ska trivas fantastiskt bra i din hemstad Trelleborg efter ett par år på Stockholms mark. Stort lycka till med nya jobbet också. :) /Ida Ida Lind
    • 64.0 m²
    2020-12-22
    Sålt en av våra lägenheter i Uppl. Väsby.
    Mycket bra bemött av Sv. Fastighetsförmedlings mäklare Gabriella Granbom.
    Gabriella var påläst om den lokala marknaden i Upplands Väsbys omnejd, norra StorStockholm. Mäklaren gav raka och enkla tips på hur vi skulle möblera lägenheten inför visningen av lägenheten.
    Gabriella var positiv och uppmärksam på oss som säljare. Hon höll oss hela tiden uppdaterad per mail/sms/telefon om nuläget i försäljningsprocessen. Vi vill varmt rekommendera henne till andra säljare av bostad.
    • 126.0 m²
    2020-12-11
    Ida Lind har som mäklare sålt vårt radhus. Ida har på ett tydligt, öppet, sakligt och med entusiasm hanterat hela försäljnings- processen. Vi är mycket nöjda med hennes professionella agerande och vi rekommenderar henne gärna
    Tack så jätte mycket för ett fint samarbete Håkan och Christina. Det har varit så värdefullt för mig att kunna hjälpa er med försäljningen av ert radhus. Jag hoppas ni ska trivas som fisken i vattnet, nu när ni blir Modoiter i samband med er nya postadress i Örnsköldsvik :) /Ida Ida Lind
    • 168.0 m²
    2020-12-07
    Sålt radhus

Gabriella är en riktig klippa! Engagerad, lyhörd och alltid positiv!! Slog våra förväntningar med råge :)
    Kan varmt rekommendera Gabriella!
    Tack själv för ett super-samarbete! Det glädjer mig att vi fick till ett super-pris också! Tack snälla för ditt fina omdöme /Gabriella Gabriella Granbom
    • 168.0 m²
    2020-12-05
    Vi köpte Vattenmårav 50 i onsdags efter vi hade varit på visning i söndags.
    Gabriella var i kontinuerligt kontakt med mig under de följande dagar till visningen. Hon var alltid super trevlig att prata med, villig att få info som vi ifrågasätt samt gav bra råd under hela processen.
    Gabriella förbered allt så vi skulle skriva på kontrakt innan vi skulle resa på torsdagen utan det minsta problem.
    Vi är super tacksamma med Gabriella ärlighet samt vänlighet!
    Vad roligt att höra att ni känt att jag hjälpt er från första till sista stund! Ert nya hus kommer passa er helt perfekt!! Grattis till försäljningen av lägenheten också och jag ser framemot att träffa er när ni får nycklarna på tillträdesdagen! /Gabriella Gabriella Granbom
    • 70.0 m²
    2020-12-01
    Ja hej, Mitt namn Mariama och det har varit super bra med Ida. Hon är väldigt trevligt och har en känsla av samanhang och kan hantera olika människor. Hon har mycket kunskap när det gäller fastighet affärer med regler och sånt. Jag är super njöd med Ida.
    Mariama
    Va roligt att höra att du är nöjd Mariama. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med familj att hitta den perfekta bostaden för er. Jag hoppas ni ska trivas fantastiskt bra!/Ida Ida Lind
    2020-12-01
    Trevlig och driven mäklare som hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.

* Professionell
    * Initiativrik
    * Flexibel
    * Snabb återkoppling
    Tack för ett trevligt samarbete Didan och för de fina orden. Det värmer att höra att du känner dig nöjd! /Ida Ida Lind
    2020-11-12
    Sålt bostadsrätt.
    Bra bemötande och smidig affär.
    Tack för ett bra samarbete! det är alltid kul när försäljningen går snabbt och smidigt till. Det har varit väldigt betydelsefullt för mig att få hjälpa er med försäljningen. /Ida Ida Lind
    2020-11-12
    Jätte fint och mycket bra jobbat 👍
    Det har varit så kul att få hjälpa er att köpa er första bostad! Jag hoppas ni ska trivas superbra i bostaden :). /Ida Ida Lind
    • 3.5:a
    2020-11-06
    Vi nådde de uppsatta målen. Mäklaren var stöttande och hjälpsam under hela processen.
    Jag vill tacka för den fina rekommendationen och för ett bra samarbete. Det känns så värdefullt för mig att kunna hjälpa dig och din familj till att kunna ta nästa steg i att kunna förverkliga er nästa bostadsdröm. Jag önskar er stort lycka till! /Ida Ida Lind
    • 90.0 m²
    2020-11-02
    Vi har sålt vårt bostadsrättsradhus med Idas hjälp. Hon har varit en klippa! Ida har svarat tålmodigt på min och min mans tusen frågor och hon har jobbat väldigt aktivt för att hitta rätt köpare av vår bostad. Vi är väldigt glada över att det var just Ida som sålde vår bostad och vi kan varmt rekomendera henne!
    Tack snälla rara ni för de fina rekommendationerna. Jag är så glad över att ha fått förtroendet att hjälpa er med er bostadsförsäljning. Vi har jobbat som ett team och bra samarbeten grundar sig alltid i en bra förståelse och kommunikation parterna emellan och det har vi verkligen haft. Det är jag som ska tacka er! :) /Ida Ida Lind
    2020-10-28
    Professionell och tydlig. Jag är jättenöjd.
    Tack så mycket Francesco för det fina omdömet. Det betyder så mycket för mig att höra att du är nöjd med köpprocessen. Jag hoppas att du ska trivas så bra i bostaden! /Ida Ida Lind
    • 146.0 m²
    • Sjukyrkoberget
    2020-10-26
    Ansvarig mäklare vid köp av radhus i Upplands väsby. Fantastiskt professionell. Kunde inte varit mer nöjd.
    Tack snälla! Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Huset passar er som handen i handsken och det ska bli så spännande att följa er resa. :) /Ida Ida Lind
    • 63.0 m²
    2020-10-22
    Fantastisk! Duktig och absolut bästa mäklare Vi träffat! Ida är riktig proffs, hon vet 100 vad hon gör och man kan lita på henne!!!
    Hon var tydlig och saklig och gick igonam alla handlingar på ett pedagogiskt sätt! Vi blev alltid bemötta på ett vänligt, korrekt och proffsigt sätt! Nöjda.
    Tack snälla rara ni för de fina orden. Det har varit så kul och betydelsefullt att få förtroendet att hjälpa er med er bostadsförsäljning. Ni har gjort ett superbra jobb själva med att fixa och ordna inför foto och visning. Vilket team vi har varit! Jag hoppas att ni ska hitta er nästa bostadsdröm lika snabbt och smidigt också! :) /Ida Ida Lind
    • 166.0 m²
    • Brunnby Vik
    2020-10-17
    Vi har köpt en bostad med hjälp av Gabriella. Hon är professionel, trevlig och hjälpsam mäklare.
    Tack Liubov och Georgy! Lycka till med nya huset! /Gabriella Gabriella Granbom
    2020-10-16
    Gabriella hjälpte mig att sälja min lägenhet på jaktvägen. Hon fick mitt fulla förtroende då hon är väldigt kunnig, påläst och strukturerad! Det blev extra roligt att vi sålde över förväntningarna så jag kan varmt rekommendera henne!
    Lättsam och proffsig från början till slut!
    Tack snälla Kattis för dina värmande ord! Så glad för er att vi fick till en så lyckad försäljning så barnen fick ett spännande äventyr med en flytt att se framemot. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten! /Gabriella Gabriella Granbom
    2020-10-10
    Ida var mäklare vid köp av min första bostad. Efter att ha varit på många visningar med både bra och mindre bra mäklare är Ida definitivt den mäklare som brunnit mest för att göra upplevelsen bra för köparen samt fått en att känna sig trygg. Ida besvarar alla funderingar man har innan man äns hunit ställa frågan.
    Ida kunde också besvara alla frågor jag hade om bostaden vilket mäklare på tidigare visningar aldrig kunnat.
    Skulle jag själv sålt en bostad hade jag absolut anlitat henne!
    Tack så jättemycket för de fina omdömet Emilia. Jag blir så glad av att höra att du känner dig nöjd. Det har varit så roligt att få hjälpa dig att hitta den perfekta bostaden för dig. Jag hoppas du ska trivas i området och i bostaden. Ida Lind
    • 2.5:a
    • 61.0 m²
    2020-10-09
    Fick ett fantastiskt första intryck utav Ida som vidare fick vårt fulla förtroende att hjälpa oss att sälja vår bostad i Upplands Väsby. Trots rådande läge i samhället var hon uppmuntrande och tålmodig när vi kom med våra tusen frågor. Hon var intresserad av oss som personer och lyssnade in våra behov. Var trygg hela vägen, var närvarande och kändes personlig & genuint mån om oss. Rätt person på rätt plats. Det kändes som att hon faktiskt älskar det hon gör och hon kom gladeligen med nya idéer och tankar.
    Tack för ett gott samarbete Ida!

Josefine & Johan
    Tack så hjärtligt Josefine och Johan. Det har varit en fröjd att ha er som säljare. Guldstjärna till er! Ni har verkligen skapat ett hem att trivas i på Jaktvägen och jag är helt övertygad om att köparen kommer att trivas minst lika bra som ni gjort i bostaden. Nu ser jag fram emot att se vad ni hittar för oslipad diamant att omvandla till ert nästa drömboende. Ida Lind
    2020-10-09
    Ida är en duktig och proffsig mäklare. Hon har hjälpt och stöttat mig i försäljningen av min bostad sedan dag 1. Det var en självklarhet för mig att hon skulle få sälja min lägenhet redan från första mötet. Det är raka för och inga oklarheter och det gillar jag.
    Va glad jag blir Cissi. Tack så mycket för det fina omdömet och samarbetet. Det här gjorde vi tillsammans och så bra det gick! :) Jag önskar er stort lycka till med att hitta er nästa drömbostad också. Ida Lind
    • 2.5:a
    • 61.0 m²
    Fantastisk bemötande, rekommenderas starkt
    Tack snälla Ann-Charlotte! Det har varit så roligt att få hjälpa dig med familj att hitta hem till denna pärla till bostadsrätt. Jag är helt övertygad om att ni kommer att trivas som fisken i vattnet i området! :) Ida Lind
    2020-10-07
    Sålde min lägenhet. Gick både snabbt och smidigt samtidigt som det känns tryggt med en stor och välkänd kedja. Rekommenderas varmt!
    Det har varit jättekul att hjälpa dig med försäljningen Simon. Jag hoppas att ni ska hitta det perfekta lantliga boende som ni drömmer om. :) Ida Lind
    • 99.5 m²
    2020-10-04
    We have bought an apartment and our agent was Gabriella. She is one very professional and polite person, always available for our questions, very informative and does her job very patiently and thoroughly. Whatever goals we set, e.g. the apartment not to be on ground floor, have a huge balcony, lots of light etc., she met them without hesitation and in quite a short time, so we managed to find our dream apartment.
  • JONATHAN G
    skrev om Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2020-10-02
    Riktigt bra mäklare, seriös och otroligt trevlig och professionell !
    Tack så mycket Jonathan för de fina orden. Det glädjer mig att höra att du är nöjd. Ni kommer att trivas utomordentligt i området och i bostaden. Så lyxigt att ha Norrviken och härliga grönområden alldeles utanför husknuten också! :) Ida Lind
    • 34.5 m²
    2020-09-30
    Tipp topp! Sålt tre objekt tidigare och detta är den bästa mäklare jag haft hitintills
    Det har varit så roligt att få möjligheten att hjälpa dig med försäljningen. Det är jag som ska tacka för ett bra samarbetet! :) Ida Lind