Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Kanalvägen 7 Infra City, 194 61 Upplands väsby — Visa karta

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på BoButiken i Upplands Väsby specialister på vårt område och en lokal fastighetsmäklare, med ett stort nätverk i ryggen.

Bred marknadsföring, rådgivning och hjälp genom hela bostadsaffären är lite av det vi erbjuder och vi anpassar alltid vår tjänst så att den passar dig, din situation och din bostad.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 88 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• Maria F
    Maria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida är en mycket ambitiös och duktigt mäklare. Hon jobbade stenhårt för att få lägenheten såld i ett på bostadsmarknaden svårsålt läge.

Jättetrevlig och förtroendeingivande.
    Hon levde upp till mina förväntningar och jag rekommenderar henne varmt till nästa bostadsköpare/säljare. Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria F
    Hej Maria. Tack för dina fina och värmande ord. Det var ett nöje att få hjälpa till och jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad.
    Mvh Ida Lindh
  • Natasha Z
    Natasha Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fantastiskt bemötande, flexibel och väldigt kunnig. Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Natasha Z
    Tack Snälla! Lycka till med flytten
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi fick bra hjälp att sälja vår bostadsrätt i ett rätt kärvt marknadsklimat och med utmanande förutsättningar. Trots en utdragen affär fick vi bra hjälp och återkoppling under tiden. Min enda negativa kritik är att mäklaren pratade om betydligt högre priser än vad affären slutade på, men egen cynism och realistisk syn på marknaden gjorde att vi inte blev besvikna. Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johannes A
    Hej Johannes, tack för din feedback.
  • Anders K
    Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mkt bra vad gäller kunskap om området, processen etc samt utmärkt social kompetens Läs mer
  • Sylwia S
    Sylwia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    han är helt ok. Även om han gjorde allt han skulle så vi upplevde att han inte var riktigt engagerad. Självklart så svarade han på våra frågor, gjorde allt han borde och var trevlig. Men vi ändå kände att det saknas något mer. Särskilt då, den första gången, som vi gjorde så stor affär och behövde mer stöd. Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Arrogant och väldigt informativ Läs mer
  • Rayan B
    Rayan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Han var den sämsta mäklaren vi har haft kontakt med. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fantastisk mäklare! Otroligt påläst och hjälpsam. Vi kunde inte önskat oss bättre? Läs mer
  • Pia I
    Pia I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Proffesionell, ansvarstagande och fantastiskt hjälpsam med allt man kan behöva (och säkert också inte behöva) fråga och veta. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Inte mkt kontakt, men när vi velat har vi snabbt fått tag på honom. Professionell. Läs mer
  • Riobert G
    Riobert G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevligt och informativt bemötande. Mycket kunnig och professionell. Läs mer
  • Jonathan J
    Jonathan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tillmötesgående, lugn, starkt förtroendeingivande. Ett självklart val om jag skulle sälja vårt hus. Läs mer
  • Amir F
    Amir F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Med vår mäklare Linda Rönnåker kände vi oss bekväma och i trygga händer. Fick bra med typs som var till stor hjälp. Skulle gärna vilja ha hennes hjälp att sälja om jag hade en till bostad till salu.
    Tack Linda Rönnåker! Läs mer
  • Catharina J
    Catharina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig och kompetent mäklare! Läs mer
    2015-05-22 Linda R svarar Catharina J
    Tack för fina ord. Hoppas du kommer att trivas i nya bostaden.
  • Emma C
    Emma C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevlig mäklare, dock pratar mäklaren för öppet om köparens/säljarens ekonomiska uppgifter inför köparen/säljaren vilket inte känns professionellt. Läs mer
    2015-04-02 Linda R svarar Emma C
    Hej Emma, tack för din feedback. Det är inte meningen att du ska känna dig obekväm under ett tillträde. I dem flesta bostadsaffärer är bostaden som säljs pantsatt, dvs. det finns lån hos banken som tagit för att kunna köpa bostaden. Inför ett tillträde tar jag fram preliminära uppgifter för hur mycket ränta det blir på skulden. Och det är något som fastställs i samband med att man löser lånen på tillträdet. När lånen är lösta och jag får kvittot på att dem är lösta vill jag alltid meddela säljaren och hur mycket räntan är. Därför brukar jag visa på en miniräknare, i detta fall min telefon, hur mycket räntan skiljer sig från den prelimära likvidavräkning som jag skickat ut inför tillträdet.

Jag vill också önska dig lycka till med ditt första boende och hoppas att du kommer att trivas. Återkom gärna om det är något annat som du undrar över.
  • Helena I
    Helena I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Utmärkt professionell mäklare. Väldigt trevlig och hjälpsam samt förstående. Vi är mycket nöjda med Linda. Läs mer
    2015-03-03 Linda R svarar Helena I
    Vad skönt att höra att ni är nöjda. Vi hörs när ni vill ha hjälp med skatteberäkningen !
  • Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ett mycket gott bemötande. Påtaglig servicekänsla och kunnighet.
    Visat gott tålamod i våra möten. Läs mer
    2015-02-05 Linda R svarar Jan-erik L
    Tack för fina ord!
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Glad,varm,personlig,tillmötesgående och bra med all information vid lägenhetsförsäljningen av dödsboet.
    Mycket bra med marknadsföringen av lägenheten och mycket professionellt utöver förväntan.
    Som kund var upplevelsen omhändertagande och uppmärksam på alla detaljer så att allt skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
    2015-02-03 Linda R svarar Anneli L
    Tack, vad skönt att du är nöjd med mig och mitt arbete.
  • Tomasz M
    Tomasz M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    She's the best person to deal with, very professional with perfect ?? understanding and full help for customers with precise explanation In fluent English, very very recommended! Läs mer
    2014-12-11 Linda R svarar Tomasz M
    Thanks for the recommendation. I hope you will enjoy your new home.
  • Per I
    Per I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mäklare Linda Rönnåker levererar. Allt utfört till belåtenhet. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2014-12-10 Linda R svarar Per I
    Tack för den fina rekommendationen. /Linda
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    OK.Hon gjorde det hon skulle. Läs mer
    2014-11-20 Linda R svarar Joakim A
    Tack för att du tog dig tid och skriva en kommentar. Jag hoppas att du kommer trivas i din första bostad. /Linda
  • Michael R
    Michael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Linda genomförde försäljningen av min bostadsrätt på ett mycket professionellt och gediget sätt. Allt gick smidigt och kommunikationen var bra, rakt och tydligt. Läs mer
    2014-11-19 Linda R svarar Michael R
    Vad skönt att höra att du är nöjd. Vi hörs igen vid deklarationstider.
  • Cristofer L
    Cristofer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Som förstagångsköpare vet man inte riktigt hur processen går till, men Linda förklarade allt bra och höll bra kontakt. Köpet gick smidigt och jag är väldigt nöjd med bemötandet. Läs mer
    2014-11-10 Linda R svarar Cristofer L
    Vad skönt att du är nöjd. Du är alltid välkommen att kontakta mig om du har frågor. Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. /Linda
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag anlitade Svensk Fast i U-V / Linda Rönnåker för att sälja en lgh. Hon gjorde ett bra jobb och var optimistisk. Försäljningen flöt på smidigt från första mötet till avslutad affär. Faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig. Jag är väldig nöjd med Sv Fast! Läs mer
    2014-11-10 Linda R svarar Staffan S
    Tack för fina ord. Vad kul att jag överträffade din förväntan ! /Linda
  • Houshang S
    Houshang S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mäklaretjänst. Vi fick mycket bra bemötande och är mycket nöjda. Vi rekommenderar Alexander. Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi fick av Stefan Stjernfeldt snabb och proffisionell hjälp med en husvärdering. Stefan och Svensk Fastighetsförmedling rekomenderas varmt. Läs mer
    2014-09-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunnar S
    Tack Gunnar. Lycka till med byggnationerna. Med vänlig hälsning Stefan Stjernfeldt
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Anlitade Stefan Stjernfeldt vid försäljningen av min bostadsrätt och fick ett fantastiskt och engagerat bemötande på alla nivåer. Ger därmed högsta rekommendation - det märks när någon brinner för sitt yrke och samtidigt har ens bästa i fokus. Läs mer
    2014-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael A
    Tack Mikael. Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Med vänlig hälsning Stefan
  • Sosso V
    Sosso V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har fått hjälp med försäljning av en lägenhet och fått all hjälp och information man kan tänka sig. Stefan har alltid varit tillgänglig per telefon, mail eller sms. Jag är supernöjd och trygg, han är supertrevlig dessutom! Rekommenderar honom starkt till andra som vill sälja! :) Läs mer
    2014-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sosso V
    Tack Sosso, det värmer. Med vänlig hälsning Stefan
  • Jerker Ö
    Jerker Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Alexander är en ytterst proffesionell mäklare. Han är väl påläst, serviceminded och en mycket duktig säljare. Han är även noggrann och lyhörd på kundens önskemål. Vi kan verkligen rekommendera Alexander Lidbrandt på Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Upplands Väsby vid försäljning av min lägenhet. Fick ett superbt bemötande och engagerad mäklare i form av Stefan Stjernfeldt. Oavsett vad jag frågat om så har jag alltid fått bra och genomtänkta svar. Absolut högsta rekommendation! De är med every step of the way och mån om ditt allra bästa. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag tycker att våra kontakter på Svensk Fastighetsförmedling varit tillmötesgående, hjälpsamma och för det mesta nåbara vid behov. Vi har både sålt och köpt via Svensk Fast och är nöjda med båda delarna. Läs mer
  • Faramarz M
    Faramarz M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har köpt ett hus via Svensk Fastighetsförmedling. Bemötandet var framförallt ärligt, informativt samt proffessionellt. Läs mer
  • Monica J
    Monica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Företaget/mäklaren har gjort allt som hon kunde för att hjälpa till på alla sätt och vis.
    Jag tycker de var bättre än vad jag hade förväntat mig.
    Jag är nöjd. Läs mer
    2014-06-16 Linda R svarar Monica J
    Vad skönt att höra att du är nöjd. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Snabb och hjälpsam. Återkopplar snabbt och proffsigt. Läs mer
    2014-06-10 Linda R svarar Mikael E
    Tack Micke för det fina orden.
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Linda är en trevlig kompetent och lugn mäklare som verkligen brinner för sitt yrke.fortsätt med ditt proffsiga kundbemötande.hejha hejja Läs mer
    2014-06-10 Linda R svarar Jenny E
    Tack Jenny för det fina omdömet. Det värmer!
  • Sara C
    Sara C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi är oerfarna husköpare och eftersom objektet är en nybyggnation är processen ännu inte klar. Hittills är vi mycket nöjda med den beredvilliga och mänskliga kontakt vi fått med Alexander Lidbrandt på Svensk Fastighetsförmedling. Alexander vägleder oss hjälpsamt och är inte främmande för några "dumma frågor". Läs mer
  • Pär E
    Pär E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi kan varmt rekommendera Alexander Lidbrandt på Svensk fastighetsförmedling, då vi nu har fått hjälp av honom för 3:e gången. Han känns rak och uppriktig hela vägen genom affären och står upp för båda parter så att allt känns bra. Vi kommer helt klart att använda oss av Alexander igen när det är dax.

Pär och Åsa Läs mer
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ger ett seriöst och kompetent intryck Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi köpte och sålde med Stefan och vi är jättetacksamma över allt som han har hjäpt oss med, även efteråt med tex skatter och sådan. Och svarar så fort han kan om man försöker få tag på honom även kvällar och helger. Jag är jättenöjd med Stefan och skulle jag sälja igen så skulle jag ta honom som mäklare igen. Läs mer
    2014-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna H
    Tack Johanna. Ni är alltid välkomna. Med vänlig hälsning, Stefan
  • Robert R
    Robert R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Bra professionell mäklare som känns bra för både säljare och kund Läs mer
    2014-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert R
    Tack Robert det var glädjande att höra. Med vänlig hälsning Stefan
  • Maria B
    Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Trevligt bemötande och korrrekt hantering av vårt lägenhetsköp Läs mer
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag köpte bostadsmäklartjänst och är mycket nöjd. Bemötande och service överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Annika C
    Annika C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Har köpt en bostadsrätt. Jag tycker att försäljningen sköttes på ett bra och informativt sätt. Mäklaren var flexibel, noga med att alla berörda parter skulle förstå, samt noga med att informera om detaljer m.m och att allt skulle gå rätt till. Läs mer
  • Larsson, M
    Larsson, M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Lyhörd trevlig och hon kan sitt yrke! Läs mer
  • Rikhard S
    Rikhard S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Stefan är kung på sälja duktig säljare välj endast han super seriös Läs mer
    2014-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rikhard S
    Tack Rikhard det var roligt att höra. Med vänlig hälsning Stefan.
  • Jane F
    Jane F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Försäljningen gick ok, men har inte fått någon bra hjälp med problemen som har uppstått i efterhand Läs mer
  • Lorraine M
    Lorraine M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Stefan Stjernfeldt, Svensk Fastighetsförmedling, var mycket bra att ha att göra med. Han såg till att vara nära till hands före, under och efter försäljningen. Han hade stor kunskap, ett trevligt bemötande och man kände sig väl omhändertagen. Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2014-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lorraine M
    Tack så mycket Lorraine det var roligt att hjälpa dig med försäljningen. Med vänlig hälsning Stefan.
  • Pia H
    Pia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Funkade jättebra allting och Stefan S har varit väldigt hjälpsam hela vägen.

Nöjd!!
    /Pia Läs mer
    2014-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia H
    Hej Pia. Det var kul att höra. Med vänlig hälsning, Stefan.
  • Linn N
    Linn N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Kanonbra service med vad allt det innebär. Lätt att få tag på Alexander och affären kändes väldigt smidig. Läs mer
  • Jamal O
    Jamal O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Bra services samt gott bemötande.
    Köpt av bostadsrätt. Läs mer

Kanalvägen 7 Infra City, 194 61 Upplands väsby