Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands Väsby Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Väsbyvägen 7E, 194 39 Upplands väsby — Visa karta

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på BoButiken i Upplands Väsby specialister på vårt område och en lokal fastighetsmäklare, med ett stort nätverk i ryggen.

Bred marknadsföring, rådgivning och hjälp genom hela bostadsaffären är lite av det vi erbjuder och vi anpassar alltid vår tjänst så att den passar dig, din situation och din bostad.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 139 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

• Yosef K

2019-07-06

Yosef K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte en bostad med hjälp av Ida Lindh på svensk fastighetsmäklare i upplands Väsby. Gick hur bra som helst och jätte smidigt. rekommenderar starkt ! Läs mer
  • NIURVIS A

2019-07-02

NIURVIS A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Gabriela har varit mycket engagerat. Har berättat ärligt om alla brister och hållit oss uppdaterade om allt. Läs mer
  • 2019-06-26

Margareta Anita Yvonne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har hjälpt min mamma med att sälja sin HSB lägenhet om 3rok på Susebogatan 4, 6tr i Uppl-Väsby.
    Jag valde Svensk Fastighets-
    förmedling för att det är ett etablerat företag, som alltid verkar seriösa.
    Jag blev mycket seriöst bemött vid första kontakten med mäklaren, vilket gjorde att jag direkt valde SFF.
    Är mycket nöjd med kontakten med mäklaren under försäljningsprocessen. Upplever mäklaren som seriös, engagerad och kunnig.
    Maebel Lindby Läs mer
  • 2019-06-25

Najem C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hon har varit jätte hjälpsam hela vägen ,och jag är väldigt tacksam för hennes insats.hon har hjälp mej att köpa min bostadsrätt och till och med bank ärendet.att beskriva hennes personlighet och hennes bemötande ,var ypperligt och överraskande.MVH Najem cher. Läs mer
  • 2019-06-25

Uwe K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionellt bemötande
    Väldigt bra informationsflöde
    Empatisk Läs mer
  • 2019-05-30

Vida R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida har hjälp mig i varje stef av försäljningen av min bostadsrätt. Kan starkt rekommendera Ida. Läs mer
  • 2019-05-23

Agnes L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte bostad i Runby. Ida gav oss en fantastiskt genomgång av bostaden med alla dess förr och nackdelar. Det kändes tryggt att bjuda.
    Hela affären sköttes på ett sätt som jag alldrig upplevt tidigare. Snabbt, tryggt och genomtänkt.

Nu vet jag vem jag kommer att anlita i framtiden, när det blir dags! Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Agnes L
    Tack för de fina omdömet Agnes. Er familj känns verkligen som rätt köpare av bostaden och jag är övertygad om att ni kommer trivas i radhuset.
  • 2019-05-21

Pia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålt ett fritidshus och hade redan en köpare. Fick då hjälp av mäklare med allt praktiskt med kontrakt och förmedling. Mycket bra bemötande. Läs mer
    2019-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia E
    Hej Pia,
    Jag hoppas allt kommer gå bra med flytten och tömningen. Tack snälla för fina ord. Med vänlig hälsning Malin Magnusson
  • 2019-05-21

Kirsi H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fick jätte bra kontakt med min mäklare hon kändes mänsklig och enkel att ha göra med. Sålde min lägenhet på Optimusvägen 1 Upplands Väsby och köpt i Steninge Märsta via Svenskfast. i Märsta. Och det var dom som tipsade mig om min mäklare Ida Lindh. Det tråkigaste var väl att vi var tvungna att gå ner i pris som aldrig är roligt men det vart snabb försäljning och det var vad som behövdes. Detta var första gången jag jobbat ihop med en mäklare vid köp och försäljning av lägenhet så jag har inte så stor erfarenhet. Men jag är nöjd med min mäklare och tycker att hon har hela tiden visat sitt engagemang och hela tiden uppdatera mig som jag har uppskattat högt Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kirsi H
    Tack för de fina orden Kirsi. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas du ska trivas bra i Steninge. Tänk va spännande att byta bostad efter så många år. Lycka till med allt!
  • 2019-05-20

Carima H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag är mycket nöjd med processen och kan varmt rekommendera Ida. Hon har varit mycket tydlig och kämpat hårt för att få till en överenskommelse mellan köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-05-15

Nils-Olof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Att få en som håller i "projektet" var vad vi ville. Vi säljer ju inte hus varje dag, så Lindas kompetens och engagemang samt kontinuerliga återkoppling var vad vi ville ha. Läs mer
    2019-05-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nils-Olof H
    Tack för fina ord. Det värmer. /Linda Rönnåker
  • 2019-05-08

Shadi Sadat A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt en villa.
    Ida är en ärlig, vänlig och mycket duktig fastighetsmäklare.
    Det var lätt att bolla olika ideer och frågor med Ida i varje ny situation. Trots att Ida är ganska bestämd i sina åsikter lämnar hon utrymme för diskussion. Hennes förmåga att diskret trösta och hjälpa mentalt då man upplever situationen hopplöst hjälpte enormt.
    Försäljningen av vårt hus fortskred från början till slut väldigt smidigt.
    Hon är den som mer än gärna rekommenderas! Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Shadi Sadat A
    Tack så hjärtligt mycket för de fina och värmande orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er all lycka till i bostadsletandet. /Ida
  • 2019-05-05

Susanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har köpt ett radhus. Mäklaren har genomgående varit lyhörd, tålmodig och hjälpsam med alla tänkbara frågor, funderingar och önskemål från vår sida. Läs mer
    2019-05-08 Gabriella G svarar Susanna B
    Tack snälla Susanna! Ni kommer trivas utmärkt i huset och det har varit så roligt att få följa er resa som familj och vara med och se eran lycka när ni äntligen fick nycklarna! Önskar er all lycka /Gabriella Granbom
  • Christina T

2019-05-04

Christina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi har sålt ett radhus.
    Vi blev mycket väl omhändertagna av vår mäklare Gabriella.
    Tillsammans skrev vi annonsen och med hjälp av Gabriella stylade vi vårt radhus och fina foton togs. Visningar planerades och genomfördes på ett professionellt sätt vilket ledde till budgivning och en lyckad försäljning. Läs mer
    2019-05-08 Gabriella G svarar Christina T
    Tack själv snälla Christina och Håkan för förtroendet! Det måste vara en märklig känsla att lämna över nycklarna efter så många år. Otroligt glad för er skull att vi hittade så glada köpare och att ni känner er nöjda. Njut nu av sommaren och allt ni har framför er! /Gabriella Granbom
  • 2019-04-25

Anna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpt bostadsrätt i Upplands Väsby. Blev väldigt bra bemött av mäklaren Ida Lundh som även höll mig bra uppdaterad! Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna P
    Grattis till tusen i samband med köpet av bostadsrätt Anna. Så roligt för dig att också bo hus i hus med din syster.
  • 2019-04-25

Annika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålt en tvåa i Upplands Väsby med renoveringsbehov. Tycker att mäklaren Ida är mycket kunnig, driven och ger bra förtroende. Man kände att hon jobbade för att det skulle bli bästa möjliga utfall utan att ge för höga förväntningar. Kommer absolut rekommendera Ida till vänner som ska sälja i Upplands Väsby. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika B
    Tack Annika för de fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas att du kommer trivas suveränt i nya huset. /Ida Lindh
  • 2019-04-06

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köpte ett hus. Och Ida var mycket påläst kunnig då det gällde försäljning av ett dödsbo. Glad trevlig och mycket informativ. Ett toppjobb. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter L
    Tack för de värmande orden. Det var en ren fröjd att få hjälpa er med bostadsköpet. Ska bli så spännande att få se hur ni väljer att låta renovera huset också! /Ida
  • 2019-03-22

Jonathan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag sålde en 3:a på 79 kvm i Upplands Väsby (Telgelbruket 2).
    Mäklaren Ida Lindh har haft ett proffesionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Ida är driven, engagerad, noggrann och en väldigt pålitlig mäklare. Hon är konsekvent i sitt arbete och ger alltid goda uppdateringar gällande visningarna, potentiella köpare osv. Aldrig fått en känslan av man är pushas mot att acceptera ett bud bara för att få lägenheten såld. Man bollar olika idéer och kommer fram till ett beslut som passar säljaren bäst.

Jag kommer definitivt höra av mig i framtiden om jag är i behov av en mäklare. Jag rekommenderar Ida Lindh varmt. Läs mer
    2019-03-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonathan F
    Tack för det fina omdömet Jonathan. Det har varit en glädje att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas att du ska trivas i nya huset också. /Ida Lindh
  • 2019-03-20

Sofia C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida sålde min bostadsrätt. Hon va proffsig och lyhörd från första början, återkoppla i alla lägen och det var aldrig en tvekan om att hon gjorde allt i sin makt för att få till en så bra försäljning som möjligt. Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia C
    Tack så mycket Sofia för de fina omdömet. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen och jag hoppas också att du ska trivas strålande mycket i din nya bostad! /Ida
  • Majid M

2019-03-19

Majid M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Hi,
    I am glad to meet your broker Gabriella who behave very nice and me and my family are satisfy her doing. Läs mer
    2019-03-27 Gabriella G svarar Majid M
    Im so glad that I got the chance to help you buy your very first apartment here in Sweden! Im sure you and your family will have the best time this summer when you move in. Thank you Majid, so nice to meet a person as kind as you are!

MARIA K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Super bra försäljning och köp av hus.
    Stort tack till er, Linda Rönnåker och Ida.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-03-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar MARIA K
    Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med både försäljning och köp. Vi hoppas att ni kommer att trivas i huset. Med vänliga hälsningar Linda och Ida

Jens D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Tack Malin för all hjälp med försäljning av vår bostad! Läs mer

Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt på vintervägen i Väsby. Malin har varit hjälpsam och väldigt trevlig att ha att göra med! Jag kan absolut rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-03-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna S
    Hej Johanna, Tack snälla för fina ord. Hoppas allt går bra med er bostad och att ni kommer trivas i Upplands Väsby. Med vänlig hälsning Malin Magnusson
  • 2019-03-13

Masoud K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Sålde min lägenhet.
    Jag kom till kontoret för att säga att jag vill sälja min lägenhet, efter en timme kom jag ut med en kontrakt i handen.
    Gabriella är en super trevlig tjej samt proffs i sitt yrke. Hon brinner för sitt jobb.
    Kanske alla mäklare kan presentera ett objekt på ett bra sätt och sälja den snabbt som Gabriella har gjort för mig, men jag vill betona hennes sätt när hon besvarade mina frågor oavsett vilka.

Korta, sammanfattande och övertygande svar till varje fråga. Det var fascinerande. Läs mer
    2019-03-27 Gabriella G svarar Masoud K
    Stort tack Masoud för dina otroligt fina ord! Jag är glad att du kom in till oss och att du känner att jag kunde hjälpa dig på bästa sätt att sälja din bostad som legat dig så varmt om hjärtat. Det känns extra roligt att vi hittade en så bra köpare också. Tack återigen för förtroendet, det har varit otroligt trevligt att få träffa dig Masoud!
  • 2019-03-12

Susanna V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag och min blivande sambo köpte ett hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling nyligen. Ida Lindh som mäklare är mycket kommunikativ, pålitlig, drivande och informativ. Vi fick bra intryck av henne på de 2 visningar hon anordande och det fick oss att välja henne även när vi ska sälja vår bostad. Ida ger ett genuint intryck och känsla för människor påverkade vårt val av mäklare. Jag har alltid haft en bra uppfattning av Svensk Fastighetsförmedling i Upplands Väsby och mötet och samarbetetet med Ida har stärk den ytterligare. Läs mer
    2019-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanna V
    Tack Susanna för de fina orden. Jag är glad att jag har kunnat hjälpa er i köpet av er drömbostad och jag är stensäker på att ni kommer trivas galant i huset. Nu ska vi ge järnet och se till att vi får till en lyckad försäljning av din nuvarande bostad också!/Ida
  • Louise G

2019-03-07

Louise G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Detta var andra gången vi sålde med Liliya och som vanligt så levererar hon. Väldigt trevlig och ställer alltid upp. Läs mer
    2019-03-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Louise G
    Tusen tack Louise! Vad kul att ni är nöjda andra gången. Hoppas att ni ska trivas i huset. Med vänlig hälsning Liliya Morozova Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-02-27

Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har köpt min första lägenhet o kunde inte ha fått en bättre mäklare, glad, trevlig o väldigt härlig energi Läs mer
    2019-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas B
    Tack för de fina orden Andreas och grattis återigen till köpet. Jag är helt säker på att ni kommer trivas galant! /Ida
  • Joel L

2019-02-22

Joel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida Lindh har sedan första kontakten agerat över mina förväntningar. Hon har under försäljningen av mitt br-radhus konsekvent agerat på ett engagerat, personligt och professionellt sätt. En glädje att ha att göra med och rekommenderas starkt till den som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2019-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Joel L
    Tack så mycket för de fina omdömet Joel. Det har varit en fröjd att få hjälpa till med försäljning. Jag önskar dig också stort lycka till med köpet av din nästa bostadsdröm. /Ida
  • Weronica L

2019-02-01

Weronica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Bostadsrättsradhus.
    Professionell och samtidigt personlig, kunnig, trevlig och varm med ett uppriktigt intresse av våra behov och en vilja att möta dessa. Vi känner oss trygga i vårt bostadsköp med en mäklare som inte bara besitter nödvändiga mäklarkunskaper utan även visar omtanke om både säljare och köpare. Läs mer
    2019-02-22 Gabriella G svarar Weronica L
    Tack snälla Weronica för dina fina ord! Det har varit så roligt att få hjälpa er under hela processen och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas bra i ert nya boende. /Gabriella Granbom
  • 2019-01-23

Bo M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Gabriella har uppträtt proffsigt, från första stund. Objektet var en liten lägenhet på Stallgatan i Upplands Väsby, den blev såld 8 - 9 dagar efter första visning. Jag hade höga förväntningar och dessa har infriats. Tack, Gabriella! Läs mer
    2019-01-24 Gabriella G svarar Bo M
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning och tusen tack för dina fina ord! /Gabriella Granbom
  • 2019-01-23

Sari A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Engagerad , tydlig mäklare bara gott att säga om henne. Läs mer
    2019-01-24 Gabriella G svarar Sari A
    Tack snälla Sari, jag är glad att jag kunde hjälpa er att hitta en bra lösning! /Gabriella Granbom
  • Roger F

2019-01-18

Roger F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida på Svensk Fastighetsförmedling I Upplands Väsby sålde vårt radhus till utgångspriset på mindre än en vecka!
    Ida är kunnig, trevlig och proffsig. Läs mer
    2019-02-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roger F
    Tack Roger för de fina orden. Hoppas ni ska trivas fantastiskt i ert nya drömboende. /Ida
  • 2019-01-08

Kristoffer F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Min mäklare Ida Lindh har hjälpt mig sälja en lägenhet i konkurrens med liknande lägenheter. Genom hennes stora engagemang och kreativitet fick jag den såld. Jag är tacksam och nöjd! Läs mer
    2019-01-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kristoffer F
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. Tack för de fina orden. Jag önskar er lycka till i nya bostaden!/Ida Lindh
  • 2018-12-16

Denis C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida Lindh på Svensk Fastighetsförmedling hjälpte oss att sälja en bostad under hösten 2018. Ida gjort ett mycket gott arbete. Hon är tydlig, stark engagerad i sitt uppdrag och på alltid gott humör. Vi är helt klart nöjda.

Tillägg: Trots en skakig marknad med svikande priser lyckades Ida sälja till ett bra pris.

Jag rekommenderar henne varmt till alla som går i säljtankar. Läs mer
    2018-12-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Denis C
    Tack för den värmande orden. Det har varit så roligt, utmanande och spännande att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er lycka till i ert kommande bostadsköp och hoppas ni ska trivas på andra sidan stan. /Ida Lindh
  • 2018-12-14

Emelie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida Lindh är en väldig duktig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-12-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie E
    Tack så jättemycket för ett fint samarbete och för det fina omdömet. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen. /Ida Lindh
  • 2018-11-13

Yunus Emre B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Fick ett bra bemötande och bra med information av mäklaren. Hon va driven och va mån om att gå ut med info/händelser.
    Var strategiskt framåtplanerande och tillgänglig! Läs mer
    2018-12-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Yunus Emre B
    Tack för de fina orden Emre. Det har varit så roligt att kunna hjälpa er med försäljningen. /Ida Lindh
  • 2018-11-12

Irada F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi var köpare till en lägenhet och fått hjälp av Ida som var engagerad i sitt arbete ! Hon har gett information utifrån vår behov samt lite extra. Förklarade juridiska handlingar och andra oklarheter och varit tillgängligt alltid. Vi har alltid varit bemöta på ett vänligt och varmt sätt. Tack Ida för din engagemang och viljan att göra bägge sidorna nöjda med affären! Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Irada F
    Tack så jättemycket Irada! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att Ni med familj ska trivas suveränt i bostaden. /Ida Lindh
  • 2018-11-12

Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt, och vi är jättenöjda med hennes arbete! Proffsig och stort engagemang, snabb återkoppling. Skulle varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Ida! Läs mer
  • 2018-07-18

Signe L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag har hjälpt min mamma att sälja en fin trea med terassbalkong centralt i Väsby.
    Jag ringde upp mäklaren och bokade tid. Redan i telefon visade hon ett stort intresse. När vi träffades berättade hon hur det går till väga med allt.
    Mina förväntningar var att sälja så for det går och att köparen skulle kunna flytta in snarast.
    En duktig Mäklare som visste vad hon skulle göra.Vi hade tät kontakt med varandra hela tiden.Hon fick in många besökare att se lägenheten. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2018-07-18

Jessica Katharina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag köpte en lgh på sommarvägen av Ida. Ida har varit väldigt vänlig och tillmötesgående genom hela processen.
    Väldigt tillgänglig och jag har fått snabba svar när jag undrat något.

//Jessica Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2018-07-09

Pranay A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Professionell, trevlig och tydlig. Läs mer
    2018-07-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pranay A
    Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Tack för de fina orden! /Ida
  • 2018-06-01

Liang H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Kan utveckla mer om kommunikatioer mellan Kunderna från utomlands Läs mer
    2018-06-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liang H
    Tack Liang för värdefull feedback. Önskar att ni ska trivas bra i er nya bostad!/Ida Lindh
  • 2018-05-21

Arne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    * Försäljning av brf
    * Professionellt och personligt
    * Att mötas med respekt i en för mig prekär situation vid försäljning av min fars hem. Och det har jag verkligen mötts av tillsammans med ett professionellt bemötande.
    * Nöjd och glad, och kommer att rekommendera mina vänner vid ev. försäljning om Ida. Läs mer
    2018-05-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Arne S
    Tack för de fina orden, det glädjer mig verkligen att höra att du är nöjd / Ida Lindh
  • Sussan R

2018-05-21

Sussan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Det är en lägenhet som jad köpte hos svenskfastighet Läs mer
    2018-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sussan R
    Grattis återigen till bostadsköpet Sussan. Jag hoppas att du och familjen kommer trivas utmärkt i nya bostaden. /Ida Lindh
  • 2018-03-16

Jacky C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Köp av bostadsrätt. Utomordentligt trevlig, öppen och tillmötesgående. Sakkunnig generellt samt väl insat i frågorna som rört objektet. Mottaglig för frågor och engagerad i att söka och delge svar. Köpprocessen blev en mycket trevlig upplevelse. Läs mer
    2018-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jacky C
    Tack så mycket Jacky! Jag hoppas ni ska trivas i området, med de trevliga grannarna och att ni ska njuta av den spektakulärt fina utsikten! /Ida
  • 2018-03-16

Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Ida är en oerhört kunnig, proffsig och driven mäklare, precis en sådan vi ville ha till försäljningen av vårt hus. Ida går in med 100 %, hon stöttar, lugnar och återkopplar. Vi har känt en enorm trygghet med henne. Vi kan mwd varm hand rekommendera henne till alla som vill lyckas med sin bostadsaffär! Läs mer
    2018-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma H
    Tack så jättemycket för de fina orden! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag önskar er stort lycka till i er nya bostad! /Ida
  • 2018-03-12

Markus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Jag fick ett professionellt och engagerat bemötande, och även värdefulla råd vid själva försäljningen, vilket ledde till att
    själva försäljningen gick smidigt. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Markus B
    Det var jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen av din bostad Markus och önskar dig självklart stort lycka till med ett framtida bostadsköp. /Ida
  • 2018-03-06

Magdalena I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Mycket trevlig och proffsigt bemötande från Ida. Läs mer
    2018-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magdalena I
    Tack så jättemycket Magdalena! Glädjer mig verkligen att ni är nöjda och jag hoppas att ni ska trivas bra i er bostad!/Ida
  • 2018-03-05

Andras I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Personligt och jättetrevligt bemötande. Proffsiga samt tydliga svar med kundens behov i fokus. Vi kändes trygga i alla sammanhang.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2018-03-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andras I
    Tack så mycket för de värmande orden. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya bostad./Ida
  • Marie B

2018-02-02

Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    Vi kan varmt rekommendera Ida Lind. Så engagerad, supertrevlig och kunnig. Bergströms Läs mer
    2018-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie B
    Tack så mycket för de fina orden. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!

Väsbyvägen 7E, 194 39 Upplands väsby