Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Gör en riktigt bra bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Vi har koll på hela processen oavsett om det gäller värdering, visning eller försäljning och Sveriges största kundregister gör att vi kan hitta rätt köpare för just din bostad. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling finns på många platser i landet är vi på BoButiken i Upplands Väsby specialister på vårt område och en lokal fastighetsmäklare, med ett stort nätverk i ryggen.

Bred marknadsföring, rådgivning och hjälp genom hela bostadsaffären är lite av det vi erbjuder och vi anpassar alltid vår tjänst så att den passar dig, din situation och din bostad.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 358 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2022-01-20 Verifierad kund
    Ida Lind är toppen. En så bra och engagerad mäklare där vi känner oss trygga. Vi har inte kunnat få en bättre mäklare.
    Tack så hjärtligt för ert fina omdöme. Jag är så glad att jag fått möjlighet att hjälpa er med försäljningen. Det har varit så kul! OCH stort grattis till köpet. :) /Ida Ida Lind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2022-01-18 Verifierad kund
    Toppenbra mäklare. Supertrevlig, snabb hantering och fått otrolig snabb återkoppling! Pedagogisk och seriös! Rekommenderar starkt!
    Tack Paulina för de fina orden. Jag är så tacksam för att du känner dig nöjd med mitt arbete. Du har sannerligen köpt en av Väsbys finaste tvåor. Vi ses på tillträdet :) /Ida Ida Lind
    • Carlslund
    2022-01-17 Verifierad kund
    Efter att ha träffat tre mäklare, kändes det självklart att välja Ida. Hon är rak och tydlig och jag har känt stort förtroende för henne under hela processen. Tack för ett bra samarbete.
    Mvh Annika Lundberg
    Tack för ett mycket bra samarbete Annika. Du har verkligen varit en exemplarisk säljare. Jag väntar med spänning på att få se vad du hittar för något att köpa härnäst. Så spännande! Vi ses på tillträdet :) /Ida Ida Lind
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2022-01-16 Verifierad kund
    Jessie har varit fantastisk hela vägen! Hon är målmedveten och drivande så man kan tryggt luta sig tillbaka och låta henne sköta allt, samtidigt som hon också är flexibel och lyhörd för synpunkter och önskemål. Hon känns väldigt kunnig när det gäller allt det praktiska/juridiska osv, men hon är också öppen för den mänskliga/känslomässiga biten, vilket har varit viktig för mig: jag har verkligen känt att jag har kunnat vända mig till Jessie både för att kolla fakta och planering OCH för att bolla magkänsla. Hon är helt enkelt superproffsig men kan samtidigt bjuda på sig själv med ärlighet och humor.
    Dessutom verkar hon genuint älska sitt jobb, och man känner att här har man verkligen rätt person på rätt plats.
    Finns det en perfekt mäklare här i världen så är det utan tvekan Jessie Jatala :) Rekommenderas varmt!
    Hej Anne och återigen stort tack för alla fina ord, det gör mig otroligt glad att få läsa detta! Det har varit fantastiskt roligt att få jobba med er och att få hjälpa er sälja ert fina radhus och att vi verkligen hittade dom perfekta köparna gör det ännu lite roligare :) Ni har varit helt underbara säljare och jag är väldigt glad över att vårt samarbete. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra i ert fina hus och jag ser fram emot lite renoveringsuppdateringar längre fram :) Jessie Jatala
    • Runby
    2022-01-14 Verifierad kund
    Ida är väldigt trevlig, tillmötesgående och snabb på återkoppling. Har känts tryggt och bra hela vägen så rekommenderar henne varmt! Tack för allt! Mvh Sarah & Svante
    Tack för det fina omdömet. Det har varit så roligt att få hjälpa er att hitta den perfekta bostaden för era ändamål här i Väsby. /Ida Ida Lind
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2022-01-14 Verifierad kund
    Bemötande, Jessie är fantastisk fixare, hjälper till med allt. Finns ingen som är bättre, tror vi.
    Hej Anette och Rune, tusen tack för er fina reco! Jag är helt övertygad om att lägenheten passar er helt perfekt och nu ser vi till att hitta lika nöjda köpare till ert fina hus :) Jessie Jatala
    2022-01-14 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Jessie som mäklare vid bostadsförsäljning. Hon är mycket kunnig, seriös, initiativrik och samtidigt inkännande. Hon är dessutom mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Vi är enormt nöjda med hur hon planerade och skötte försäljningen av vår bostad och kunde inte ha gjort ett bättre val av mäklare!
    Hej Per och stort tack för den här fina rekommendationen! Det har varit väldigt roligt att få jobba med er och sälja det absolut trevligaste radhuset i hela Grimstaby, med dom trevligaste säljarna. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas jättebra i ert fina hus :) Jessie Jatala
    • Eds Allé
    2022-01-14 Verifierad kund
    Ida Lind is very professional and helped me buy Edsby alle very smoothly
    Thank you for the recommendation. I hope you will enjoy your new area and home. :) Ida Ida Lind
    2022-01-14 Verifierad kund
    Jessie var verkligen engagerad i vår försäljning genom hela försäljningsprocessen och hanterade alla knivigheter som uppstod på ett proffsigt sätt så att såväl vi som säljare som köpare blev nöjda. Vi kan verkligen rekommendera henne.
    Hej Ingemar och Britt-Marie och stort tack för era fina ord, igen! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er både med köp och försäljning, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas superbra i radhuset :) Jessie Jatala
    2022-01-11 Verifierad kund
    Amatörmässigt genomförande av affären.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Hjälpsam
    Kompetent
    Trevlig
    Seriösa
    Noggrann
    Blev det av oss förväntade priset.
    Hej Ulf och Kristina och tusen tack för dom fina orden! Det har varit väldigt trevligt att få jobba med er och hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet :) Vi ses på tillträdet! Jessie Jatala
    2021-12-06 Verifierad kund
    Bra jobbat, allt gjordes på ett bästa sätt
    Tack för rekommendationen Andrii och stort grattis återigen till köpet :) Vi ses på tillträdet. /Ida Ida Lind
    2021-12-06 Verifierad kund
    En stor tacksamhet för Ida. Allt var tydligt och professionellt.
    Va roligt att höra att ni känner er nöjda. Jag är så glad att jag fått vara med och hjälpa till i köpet av er första bostad i Sverige. Bostaden passar er perfekt! :) /Ida Ida Lind
    2021-12-06 Verifierad kund
    Hej, Ida är mycket engagerad och visar stort intresse och flexibilitet för att möta spekulanters intresse och behov inför försäljning. Hjälpsam med att hitta lösningar. Med lite bättre kunskap om den säljande bostadsföreningen (såsom ekonomi, planer, tillgång på parkeringsplatser, etc) hade det blivit högsta betyg. Mvh Torbjörn
    Tack för omdömet och feedbacken Torbjörn. Radhuset passar dig perfekt! Det ska bli spännande att följa er renoveringsresa. Vi ses på tillträdesdagen! :) /Ida Ida Lind
    2021-12-06 Verifierad kund
    Vår förening har använd Ida tidigare och hon gör ett kanon jobb vilket gör att vi kommer använda henne igen.
    Tack Pirkko. Det gör mig glad att få förtroendet att hjälpa er med bostadsförsäljningarna. Jag ser framemot ett fortsatt samarbete. :) /Ida Ida Lind
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2021-11-29 Verifierad kund
    Duktig och serös. Ärlig och tydlig. Känner trygghet i samarbete med henne. Generös med tid och förklarar bra. Öskar att ha med Ida i nästa drömhus. Hon är underbar människa.
    Tack snälla ni! Jag är så glad och tacksam över att ni känner er nöjda med er köpupplevelse. Huset passar er så bra! OCH tänk va skönt att inte behöva renovera ett dugg utan bara kunna flytta in och leva och bo. Stort grattis till köpet återigen! :) /Ida Ida Lind
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Upplands Väsby
    2021-11-25 Verifierad kund
    Professionell och kunnig med skinn på näsan. Rekommenderas starkt!
    Det har varit superkul att få hjälpa er med försäljningen av ert riktigt fina hus! Ni har varit exemplariska säljare och gud vad ni fått mig att dra på mungiporna. Roligaste paret i Väsby! Nu väntar mycket nytt och spännande i Örebro för er :). /Ida Ida Lind
    • Centralt
    2021-11-22 Verifierad kund
    Glad positiv väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Bra på att svara och ge feedback. Lyssnade in på vad man hade att säga. Och gav bra tips och råd.
    Tack för ett fint samarbete Åsa och Ari. Det har varit så kul att få hjälpa er jag är så glad att ni äntligen hittat det perfekta huset för er familj! Tänk vilken lyx med ytan och tomt :) /Ida Ida Lind
    Mycket professionell och kunnig
    Serviceminded
    Hej Anders och stort tack för att du tagit dig tiden att ge mig en rekommendation! Jag är väldigt glad att jag fått jobba med er och varit delaktig i försäljningen av er fars lägenhet :) Jessie Jatala
    • Centralt
    2021-11-22 Verifierad kund
    Ida var väldigt professionell gentemot mig vid mitt köp av denna lägenhet. Visade stort tålamod och jag kände mig trygg.
    Det gläder mig att höra att du är nöjd med mitt arbete. Bostaden passar dig som handen i handsken och jag hoppas du och barnen ska trivas till tusen. Vi ses på tillträdet. :) /Ida Ida Lind
    2021-11-20 Verifierad kund
    Finns inget att tillägga - enbart positiva intryck, proffsig, trevlig, snabb återkoppling, kunnig och serviceminded. Tack för hjälpen Jessie!
    Hej Nellie och stort tack för dom här fina orden! Det har varit väldigt roligt att få vara en del i ditt bostadsköp och jag är övertygad om att du kommer stormtrivas i lägenheten :) Jessie Jatala
    2021-11-19 Verifierad kund
    Hej!
    Mitt namn är Maryia. Vi har precis sålt vår fina lägenhet. Den bästa mäklaren Jessie Jatala hjälpte oss med hela processen.
    Vi med min man starkt rekommenderar Jessie som en proffessionell och hjälpsam mäklaren! Hon gjorde sitt jobb på ett fantastiskt sätt. Jessie förstod oss ​​till hundra procent. Vi kände oss säkert och inte stressade eller pressade med Jessie. Om vi ​​kommer att behöva hjälp med att sälja vårt boende då definitivt vi ska vända oss till Jessie! Super trevligt och seriöst människa i hennes yrke. Tack bästa Jessie!
    Hej Maryia och stort tack för den här otroligt fina rekommendationen och för att ni varit så fantastiska säljare! Det har verkligen varit en fröjd att få jobba med er och att få ha sålt en av Väsbys absolut finaste lägenheter :) Jessie Jatala
    2021-11-11 Verifierad kund
    Mycket professionell och fantastiskt bemötande. Genomgående supernöjda!
    Det gläder mig att höra att Er upplevelse varit positiv. Jag hoppas ni ska trivas superbra i nya bostaden. Vi ses på tillträdet :) /Ida Ida Lind
    2021-11-10 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande och kommunikation. Överträffade förväntningar.
    Vad glad jag blir över att höra att ni känner er nöjda med köpupplevelsen. Bostaden passar er som handen i handsken. Välkomna till Väsby! :) /Ida Ida Lind
    2021-11-07 Verifierad kund
    Ida var superproffsig från första början! Hon tog sig tiden att förklara hur saker och ting fungerar samt vad som skulle hända framåt. Var nästa aldrig tvungen att fråga något för man fick alla svar från Ida tack vare hennes tydlighet. Super service minded och rekommenderar hene verkligen!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb Micaela. Det har varit så roligt att hjälpa dig med försäljningen. Det är verkligen en av de finaste 2:orna jag fått förtroendet att sälja i kommunen. Jag hoppas du ska hitta en minst lika fin bostad att köpa härnäst. :) /Ida Ida Lind
    • Folkparksområdet
    2021-11-06 Verifierad kund
    Jättebra bemötande. Bra visning och Jessie
    Var väldigt trevlig genom hela processen
    Stort tack Britt-Marie och Ingemar för dom fina orden! Jag är väldigt glad över att jag fick vara en del av köpet av ert nya drömboende :) Nu sadlar vi om och ser till att sälja er fina lägenhet till en köpare som blir lika förälskad som ni blev i radhuset! Jessie Jatala
    • Folkparksområdet
    2021-11-04 Verifierad kund
    En väldigt kompetent mäklare med båda fötterna på jorden. Är väldigt duktig på att ge konkreta råd och god service för att försäljningen ska gå smidigt till. Super nöjd!
    Hej Malin och Thomas och stort tack för den här fina rekommendationen! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er med er första försäljning och ni har varit riktiga dröm-kunder :) Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas i ert nya boende, allt gott så länge så ses vi på tillträdet! Jessie Jatala
    2021-11-02 Verifierad kund
    Ida var snabb på att återkoppla och höll mig uppdaterad. Var lyhörd för både mina och säljarens önskemål. Trevligt och professionellt bemötande. Flexibel och tillmötesgående. Tydlig i kommunikationen, jag fick snabbt svar på de frågor jag hade. Har känt mig trygg i hela processen.
    Tack så mycket Angelica för det fina omdömet. Jag är så tacksam för att ha fått möjlighet att hjälpa dig att hitta hem i Väsby och till en av de finaste 2:orna jag förmedlat. Jag är helt säker på att du kommer att trivas utomordentligt bra i bostaden. :) /Ida Ida Lind
    2021-11-02 Verifierad kund
    Proffsig, rak och tydlig. Vi kände oss trygga genom hela processen med Ida. Kan varmt rekommendera Ida som mäklare.
    Tack så hjärtligt för ett gott samarbete. Ni har varit exemplariska som säljare. Fantastiskt hus som de nya ägarna garanterat kommer att leva, bo och trivas i under lång tid framöver. :) / Ida Ida Lind
    2021-11-01 Verifierad kund
    Superbra bemötande och väldigt personligt, med stort engagemang.
    Va glad jag blir över att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen av er superfina bostad. Jag är övertygad om att köparna kommer att trivas minst lika bra som ni gjort i bostaden. Vi ses på tillträdet! :) /Ida Ida Lind
    2021-10-29 Verifierad kund
    Ida is very nice, honest, professional, accommodating, and informative about her listings. She takes the time to explain the contract in detail and helps answer any questions that we have. She does not over promise just to try and sell the property. She also informs us about any of the problems in the apartment. We will absolutely prefer to have her as our broker if we decide to sell the apartment in the future.
    Thanks alot! Im glad to hear that you feel satisfied with my work. I hope your family will enjoy your stay. Welcome to Upplands Väsby :) /Ida Ida Lind
    2021-10-26 Verifierad kund
    Fick en mycket trevligt och proffsig bemötande
    Vi ville bara bli av med lägenheten så fort de gick. Och det visade sig att det inte va så lätt som vi trodde
    Men Jessie kämpade på med visningar och ihärdigt ringande på ett positivt sätt.
    En fullfjädrad mäklare kommer att rekommendera vänner om Jessie Jatala
    Så snyggt jobbat Jessie och Tack från
    Peter & Helena
    Hej Peter och Heléna och stort tack för den här superfina recon! Det blev verkligen inte som någon av oss hade förväntat sig men jag är väldigt glad att vi tillslut fick lägenheten såld och jag tackar ännu en gång för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Allt gott så länge så ses vi på tillträdet! Jessie Jatala
    2021-10-26 Verifierad kund
    Trevlig och professionell.
    Tack för hjälpen.
    //Gevorg
    Hej Gevorg och stort tack för att du tog dig tiden att lämna en reco! Jag är väldigt glad att jag fick bli den mäklaren som hjälpte dig och din mor och jag är övertygad om att hon kommer trivas hur bra som helst i lägenheten. Ha det fint nu så ses vi på tillträdet! Jessie Jatala
    2021-10-20 Verifierad kund
    Tycker Ida var jättebra, kände mig väldigt trygg med att hon var med när vi löpte vår bostad :)
    Va roligt att höra att er upplevelse var positiv. Ni har verkligen köpt en av de finaste bostadsrätterna jag haft förtroendet att förmedla i kommunen. Jag hoppas ni ska trivas utomordentligt bra i Väsby och i bostaden. Vi ses på tillträdet. /Ida Ida Lind
    2021-10-20 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Ida! Hon är tydlig, ärlig och har ett stort driv.

Alltid nåbar och återkopplar ofta. Kan verkligen varmt rekommendera Ida om ni ska sälja! Kommer definitivt kontakta henne igen om/när vi säljer nästa gång!
    Tack Jasmine för det fina omdömet. Jag är så glad att jag fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad. Det är utan tvekan en av de finaste bostadsrätterna jag har förmedlat. Ert engagemang och vårt samarbete har varit suveränt! Ni får 5 guldstjärnor av mig. Jag skulle också vilja påstå att du har en karriär inom styling och heminredning. :) /Ida Ida Lind
    • Runby
    2021-10-15 Verifierad kund
    Underbart trevlig människa och fantastisk mäklare!
    Vi har haft kanonbra kommunikation och bemötande av Ida under visning och köp av vår nya bostad.
    Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det ska bli så spännande att få ta del av renoveringsresa. Jag hoppas er familj ska trivas superbra i området! :) /Ida Ida Lind
    2021-10-15 Verifierad kund
    Trevligt bemött, Duktig, Snabb att återkoppla :)
    Hej Micke och stort tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation och för dom fina orden :) Jag tackar för förtroendet i samband med försäljningen, vi ses på tillträdet! Jessie Jatala
    2021-10-13 Verifierad kund
    Jessie förklarade på ett utmärkt sätt hur hela processen fungerar. Hon är väldigt trevlig och visade allra högsta service nivå man kan tänka sig få som köpare.
    Hela tiden tillgänglig för att svara på våra frågor och uppdaterade oss kontinuerligt.
    Rekommenderar henne starkt.
    Hej Daniella och tusen tack för den här fina rekommendationen! Det har varit superkul att få vara en hjälpande hand i ditt första bostadsköp och det ska bli väldigt spännande att se vad ni kommer göra med lägenheten. Vi ses på tillträdet! :) Jessie Jatala
    • Smedby
    2021-10-06 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Gjorde min försäljning bra och gav många goda tips på vägen.
    Väldigt nöjd!
    Tack snälla Alexandra för ett fint samarbete. Det har varit en stor glädje för mig att kunna hjälpa dig med försäljningen och stort grattis till er nya bostad. /Ida Ida Lind
    • Carlslund
    2021-10-05 Verifierad kund
    Rätt mäklare man vill ha! Proffsig! Engagerad! Supernöjd!
    Va glad jag blir av att höra att du är nöjd. Det har varit så roligt att hjälpa dig att hitta hem till denna fina bostad! /Ida Ida Lind
  • Ahmed A
    2021-10-02 Verifierad kund
    Hon är en Smart mäklare och trevlig, hon var bra och snäll att hantera.
    Jag är nöjd med transaktionen och jag önskar henne framgång och varaktig framgång⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hej Ahmed, stort tack för den här fina rekommendationen! Det glädjer mig att jag kunde hjälpa dig och din familj att hitta ert nästa boende och jag är helt övertygad om att ni kommer stormtrivas :) Vi ses på tillträdet! Jessie Jatala
    2021-09-30 Verifierad kund
    Hon är trevlig och lyssnande. Hon vet exackt vad hon gör. Jag ville mäklaren som kan lyssna på oss och trevlig. Jag är nöjd på hur hon körde affären
    Hej Claver och tusen tack för dom fina orden! Det har varit väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen och nu sätter vi igång för att hitta er nästa drömbostad :) Jessie Jatala
    2021-09-17 Verifierad kund
    Ida var proffsig från start till mål! Kan varmt rekommendera henne!
    Va roligt att höra att du är nöjd Carin. Det gläder mig att ha fått vara den som fått hjälpa dig att hitta hem till en av de charmigaste bostäderna i kommunen. Jag hoppas du ska trivas väldigt bra. /Ida Ida Lind
    2021-09-15 Verifierad kund
    Ida är bäst.
    Snällt och respektfullt
    Jag blir så glad över att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Huset är verkligen perfekt för er familj! /ida Ida Lind
  • Ulrika N
    • Odenslunda
    2021-08-26 Verifierad kund
    Ida är fantastisk. Hon är positiv, professionell, kunnig, mån om att allt ska bli så bra som möjligt för alla inblandade och alltid lika trevlig. Hon är helt klart den bästa mäklare jag har haft att göra med under de fastighetsaffärer jag gjort under åren. Jag rekommenderar henne varmt!
    Tack så jättemycket Ulrika för de fina omdömet. Det har varit så kul att få hjälpa dig. Du har gjort ett superjobb och vårt samarbete har fungerat så bra enligt min mening. Ska bli så spännande att få följa din resa med fastigheten norröver. Stockholm kommer att sakna din energi och Järvsö får glädjas av din sprudlande personlighet. Jag önskar dig stort lycka till! /Ida Ida Lind
    2021-08-11 Verifierad kund
    Ida är en mäklare som jag varmt kan och kommer att rekommendera. Lätt att få kontakt med och tydlig i sin kommunikation.. Hon känns mycket kompetent.
    Tack så hjärtligt för de fina orden. Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa Er med försäljningen av det finaste radhuset i området. Jag hoppas ni ska finna den perfekta bostaden i Norrtälje att glädjas av lång tid framöver också. Till sist vill jag också ge er en eloge för ett väldigt gott samarbete. Guldstjärna till er! :) /Ida Ida Lind
    2021-06-25 Verifierad kund
    Ida gav ett trevligt och proffsigt intryck ifrån första mötet. Hon visade sig ha stor kunskap och kännedom om fastighetsbranschen vilket märktes från första stund. Ida har verkligen lagt ner hela sin själ för att hjälpa och stötta oss under vägen med försäljningen av vår fastighet. Idas arbete med att ta hand om hela försäljningsprocessen motsvarade med råge våra förväntningar. Den kund som har turen att få anlita Ida som mäklare, kan känna sig trygg, Ida har gjort ett fantastiskt jobb! Tack Ida!
    Tack så jättemycket Erik för det fina omdömet. Det värmer så att höra att du känner dig nöjd med mitt arbete. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen och jag är helt övertygad om att de nya ägarna kommer att ta hand om huset på samma sätt som ni gjort. Njut nu av sensommarvärmen! /Ida Ida Lind
    2021-06-22 Verifierad kund
    Ida har visat stor kunskap inom sitt område, vi har fått hjälp med allt vi behövt i samband med försäljning av lägenheten. Ida har visat Ett stort engagemang och mycket trevligt bemötande.. Vi är mycket nöjda med all hjälp och stöd vi fått av Ida!
    Tack så mycket för det fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa er i samband med försäljningen. /Ida Ida Lind
    2021-06-22 Verifierad kund
    Informativ, trevlig och positiv! Allt kändes verkligen bra!
    Va kul att ni känner er nöjda. Det har varit så kul att få hjälpa er att hitta hem till denna pärla till bostad. :)/Ida Ida Lind
    2021-06-16 Verifierad kund
    Jag köpte vallvägen 2a då var Ida mäklare som sålde till mig. När jag skulle sälja kontakt jag henne.
    Jag är nöjd med resultatet.
    Tack för ett fint samarbete Bibbi och för att jag även fick förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen av bostaden. Jag hoppas du ska trivas superbra med familjen i huset. :) /Ida Ida Lind