Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen

Rangstaplan 5, 124 54 Bandhagen — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar fastighetsförmedling i Bandhagen!

Vi hjälper dig med med hela processen när du funderar på att köpa eller sälja en bostad. Våra professionella mäklare svarar på alla frågor och har ett brett kontaktnät över hela Stockholm. Vi erbjuder dig en smidig helhetslösning med mäklartjänster, försäkringar och förmånliga bank- och lånevillkor. Allt för att du ska få ditt drömhem här i vårt grönskande lugna område söder om söder.

Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 66 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen

• Anna M
    Anna M skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Mycket trevlig och bra bemötande. Snabb respons och tydlig information både från Dennis samt hans kollegor. Vi kan starkt rekommendera LF Bandhagen!
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Samandar Svantesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Fantastiskt trevlig och lätt att få tag på om det dök upp frågor.
    Ständoig återkoppling i försäljning så han var många gånger steget före vilket jag uppskattar. Rekommenderar starkt Samandar och LF
  • Carolina C
    Carolina C skrev om Samandar Svantesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Samandar har gjort ett utmärkt jobb och levde upp till alla mina förväntningar.
  • Ida A
    Ida A skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Jag är jättenöjd med Dennis. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Lägenheten såldes för mer än jag vågat hoppas på. Jag kan varmt rekommendera Dennis som mäklare!
  • Fanny O
    Fanny O skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis var en mycket bra mäklare från visning till kontrakt skrivning. Han hade alltid svar på de frågor jag hade. Kände mig trygg.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis är en lyhörd, engagerad och kunnig mäklare som sålde min lägenhet till rekordpris. Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera honom.
  • Anna H
    Anna H skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis ger ett seriöst och professionellt intryck. Han har genom hela försäljningsprocessen givit mig rimliga förväntningar på försäljningen men samtidigt uttryckt höga ambitioner vilket gjort att jag som klient känt mig trygg. Dennis här även varit tydlig med vilka antaganden jag som säljare haft.
    Det har varit ett lättsamt och trevlig samarbete och jag kan med varm hand rekommendera Dennis som mäklare.

Anna Hultkrantz
  • Stefan Z
    Stefan Z skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis S har under hela tiden från första kontakten och fortsättningsvis arbetat och uppträtt föredömligt. Han har varit behjälplig med såväl svar på frågor som med olika åtgärder med saklighet och snabbhet.

Vi kan så klart rekommendera honom till vem som helst som behöver bistånd av en mäklare.
  • Emelie P
    Emelie P skrev om Samandar Svantesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Som förstagångsköpare med lite kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden hade jag en mängd funderingar och frågor i förhållande till köpet av min bostad. Min mäklare, Samander Svantesson, har från vising till tillträde varit en förträfflig person att ha att göra med och hanterat affären med största professionalism.
  • Silver K
    Silver K skrev om Samandar Svantesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Mycket bra att samarbeta med, lätt att kommunicera. Mycket kundinriktad och lyssnar på kundens önskemål, samtidigt som ger goda råd för en lyckad försäljning.
  • Sara J
    Sara J skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Tryggt och bekvämt intryck. Han kändes avslappnad och naturlig. Realistisk och erfaren på området.
  • Anders F
    Anders F skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Vi fick ett korrekt och trevligt bemötande. Vi hölls väl uppdaterade under processen. Han svarade mycket väl upp mot våra förväntningar.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Professionellt bemötande, kunnig, serviceminded.
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis stod för ett mycket professionellt bemötande under hela säljprocessen. Jag fick goda råd som var till min fördel. Dennis hade även ett mycket trevligt sätt i sin person varför jag mer än gärna kan rekommendera honom. Som kund är jag mer än nöjd.
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Jag upplevde Dennis som kunnig och ärlig. Hela köpprocessen gick smidigt. Båda jag och min sambo är helnöjda.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Mycket nöjd med bemötande. Är engagerad med tydlig kommunikation.
  • Oliver G
    Oliver G skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Trevlig och lugn. Saklig och okomplicerad. Ingav trygghet.
  • Maria L
    Maria L skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Trevlig, proffsig och lätttillgänglig
  • Anna-lotta S
    Anna-lotta S skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Riktigt nöjd med hur Dennis Sivertsson tog hand om min försäljning!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis har skött sitt uppdrag alldeles utmärkt. Proffsig. Han har bemött oss respektfullt.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Bra och tillmötesgående under hela säljprocessen
  • Anita G
    Anita G skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Jag träffade Dennis vid två tillfällen under samma dag och på båda visningarna var det fullt med folk. Trots det så fick jag tillräckligt med information. Sedan höll vi kontakt via telefon och snart så fick jag min lägenhet. Därefter tycker jag att allt gick jättebra, Dennis var både trevlig och hjälpsam. Jag är mycket nöjd.
  • Alena Z
    Alena Z skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Mycket nöjda och han är professionell
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Initialt trevlig kontakt. Dock oseriösa intryck då mäklaren upprepade gånger ringde och bad mig höja mitt vinnande bud. Dessutom skrivit att inga kostnader utöver el skulle tillkomma men varken gas eller internet ingick i månadskostnaden. Räknade fel på notan, vilket jag och säljaren löste på egen hand.
  • Nils Åke E
    Nils Åke E skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Nöjd, men uppgiften om tidpunkten för tillträde var något missvisande.
  • Jossi S
    Jossi S skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Väldigt lyhörd, korrekt och hjälpsam.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis är engagerad, målmedveten, kunnig och har det lugn som vi behövde för att navigera i den snabba Stockholmsmarknaden.
  • Cecilia Y
    Cecilia Y skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    En professionell mäklare med ett mycket trevligt bemötande och bra på sitt jobb! Kan starkt rekommenderas!
  • Eric P
    Eric P skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis hjälpte mig sälja en etta i Hagsätra och jag är mycket nöjd med hans hjälp. Han visade stort engagemang och intresse för att sälja lägenheten och uppträdde väldigt erfaren och professionell vid våra träffar. Jag kan varmt rekommendera Dennis till andra säljare.
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Korrekt bemötande och slutpris inom antaget prisintervall.
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dessvärre väldigt dåligt intryck. Ingen information vad gällde dokument eller tillvägagångssätt. Dokument till bank saknades, all kontakt med hela kontoret fick vi ta och när vi ringde för att ställa (ytterst relevanta) frågor kändes det mer som att vi var till besvär, trots att vi köpt ett redigt kostsamt objekt. Vi var köpare så vi hade "tur", men hade jag varit säljare hade jag gått i taket.
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Ett mkt proffsigt och förtroendeingivande intryck. Vi tyckte samarbetet fungerade precis så bra man hade hoppats på.
  • Farnaz E
    Farnaz E skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Saklig och ordentlig. Villig att hjälpa.
  • Joakim Ö
    Joakim Ö skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis är bra att ha att göra med, svarar alltid på frågor och är hjälpsam. Rekommenderar honom starkt.
  • Cecilia F
    Cecilia F skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Jag upplever Dennis som mycket kunnig och professionell och jag har känt mig väldigt trygg med honom som mäklare vid köpet av min lägenhet. Mycket trevligt bemötande också, och jag skulle även mycket väl kunna tänka mig att anlita honom själv när jag någon gång i framtiden ska sälja min lägenhet.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Rapp, rak, serviceinriktad och proffsig, samt charmig
  • Johan S
    Johan S skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Världsklass, Dennis slog mina redan höga förväntningar.
  • Peter T
    Peter T skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Förväntningarna uppfylldes med mycket väl godkänt, ett proffsigt bemötande från början till slutet.
  • Ewa R
    Ewa R skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Varmt rekommenderar! Snabb och hjälpsamt i alla ärende. Förklarade allt som jag behövde veta angående inköp.
  • Aneta S
    Aneta S skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Trevligt, kan sitt arbete mycket bra.
  • Tania R
    Tania R skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Jag uppfattade Dennis som trevlig och pålitlig, han var tydlig och pedagogisk då vi gick igenom alla bitar och man kände sig trygg genom hela köpet.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Vi upplever att han var bra. Tydlig vid avtalsskrivningen om vad som gäller utan att krångla till det onödigt mycket. Trevligt bemötande.
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis är proffesionell och tillmötesgående. Han fanns alltid tillgänglig för mina frågor. Jag kan starkt rekommendera honom.
  • Igor M
    Igor M skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Dennis är en bra mäklare som verkligen jobbar på för att få så högt pris som möjligt vid en försäljning. Håller det han lovar, ljuger inte om skyhöga priser bara för att man ska anlita honom utan är realistisk vilket är ju bra!
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Bra, proffisionellt och tryggt
  • Elinor W
    Elinor W skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Kan rekommendera Dennis! Är väldigt nöjd med mitt köp och har känt mig trygg under hela processen samt att Dennis varit duktig på återkoppling.
  • Krister K
    Krister K skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Vi är mer än nöjda. Trevlig, kunnig och ärlig.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Jag träffade Dennis på en annan lägenhetsvisning och fick genast förtroende för honom. Han är rak och ärlig, vilket jag tror att även spekulanterna upplevde.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Vi känner oss 100 % nöjda. Vår kontakt har besökt oss inför försäljning, inför foton, vid foton och tre visningar. Han har återkommit till oss efter varje steg i processen med uppdateringar och har gjort allt för att underlätta en lite småkrånglig försäljning med sent begärda besiktningar och ändrade överlåtelsedatum och tider.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen
    Trevlig, proffsig och gav bra tips på hur man bör presentera lägenheten.
Dennis Sivertsson
Samandar Svantesson