Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen

Välkommen till Länsförsäkringar fastighetsförmedling i Bandhagen! Vi hjälper dig med med hela processen när du funderar på att köpa eller sälja en bostad. Våra professionella mäklare svarar på alla frågor och har ett brett kontaktnät över hela Stockholm. Vi erbjuder dig en smidig helhetslösning med mäklartjänster, försäkringar...

78 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bandhagen

Johan K

Bra kommunikatör, trevlig och presentabel. Snabba besked och klara uppgifter gjorde allting bra

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Carl H

Vi kontaktade Dennis själva efter en rekommendation vi fick från en granne. Dennis var rak och svarade bra på alla våra frågor angående försäljningen av min lägenhet. Allt har änsålänge varit toppen och vi uppskattade verkligen den löpande informationen vi fick under hela processen. Vi är inte helt klara än men om han håller uppe samma professionalitet sista tiden också så är det bara full pott och en mäklare vi gärna rekommenderar vidare. Mvh Carl Hammarlund & Johanna Broman

Patrik A

Dennis är en mäklare som är ordningssam,insatt i objekt och område, ger trygghet samt ger svar på alla frågor! Kan varmt rekommendera Dennis för kommande bostads affärer !

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Desiree L

Fick ett väldigt bra och trevligt bemötande av mäklaren. När det inte gick vägen med första lägenheten tipsade han om en annan, som jag gillade väldigt mycket, och sedan köpte. Har hela tiden fått löpande information om vad som kommer hända och hur vi går tillväga med kontrakskrivning mm. Han svarar snabbt på sms och mail och jag har genom hela processen känt mig väl omhändertagen.

Eva H

Samandar är världens bästa mäklare! Jag har fått ett väldigt bra bemötande. Samandar är alltid trevlig, väldigt engagerad och han överträffar förväntningarna.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Elisabeth H

Jag fick ett utmärkt bemötande av Samandar. Han är kunnig och tog hand om försäljningen på ett väldigt bra sätt. Vi hade bra kontakt under hela processen och jag fick all information jag behövde. Jag är mycket nöjd med Samandar och om någon i bekantskapskretsen ska sälja så kommer jag att varmt rekommendera honom.

Anne-Marie D

Saklig, lugn och kunnig om den lokala markanden

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Carolina H

Trevlig, hjälpsam och engagerad! Han har varit lättillgänglig under hela försäljningen och hållit mig uppdaterad om allt under vägen. Han är realistisk och målinriktad, vilket jag värderar högt! Kan varmt rekommendera Samandar.

Staffan B

Lugn, professionell hjälp genom hela affären.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Ethel E

Jag fick ett fint och bra bemötande från första stund. Under gången genom säljprocessen kom Dennis med bra råd som var värdefulla jag fick även fortlöpande information. Jag är nöjd.

David A

proffsig, kunnig, Bra kännedom om området.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Linnea Å

Väldigt proffsig och trygg. Skötte allt mycket bra och jag vad väldigt nöjd under hela processen.

Anna M

Mycket trevlig och bra bemötande. Snabb respons och tydlig information både från Dennis samt hans kollegor. Vi kan starkt rekommendera LF Bandhagen!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Marcus L

Fantastiskt trevlig och lätt att få tag på om det dök upp frågor. Ständoig återkoppling i försäljning så han var många gånger steget före vilket jag uppskattar. Rekommenderar starkt Samandar och LF

Carolina C

Samandar har gjort ett utmärkt jobb och levde upp till alla mina förväntningar.

Ida A

Jag är jättenöjd med Dennis. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Lägenheten såldes för mer än jag vågat hoppas på. Jag kan varmt rekommendera Dennis som mäklare!

Fanny O

Dennis var en mycket bra mäklare från visning till kontrakt skrivning. Han hade alltid svar på de frågor jag hade. Kände mig trygg.

Jonas H

Dennis är en lyhörd, engagerad och kunnig mäklare som sålde min lägenhet till rekordpris. Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera honom.

Anna H

Dennis ger ett seriöst och professionellt intryck. Han har genom hela försäljningsprocessen givit mig rimliga förväntningar på försäljningen men samtidigt uttryckt höga ambitioner vilket gjort att jag som klient känt mig trygg. Dennis här även varit tydlig med vilka antaganden jag som säljare haft. Det har varit ett lättsamt och trevlig samarbete och jag kan med varm hand rekommendera Dennis som mäklare. Anna Hultkrantz

Stefan Z

Dennis S har under hela tiden från första kontakten och fortsättningsvis arbetat och uppträtt föredömligt. Han har varit behjälplig med såväl svar på frågor som med olika åtgärder med saklighet och snabbhet. Vi kan så klart rekommendera honom till vem som helst som behöver bistånd av en mäklare.

Emelie P

Som förstagångsköpare med lite kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden hade jag en mängd funderingar och frågor i förhållande till köpet av min bostad. Min mäklare, Samander Svantesson, har från vising till tillträde varit en förträfflig person att ha att göra med och hanterat affären med största professionalism.

Silver K

Mycket bra att samarbeta med, lätt att kommunicera. Mycket kundinriktad och lyssnar på kundens önskemål, samtidigt som ger goda råd för en lyckad försäljning.

Sara J

Tryggt och bekvämt intryck. Han kändes avslappnad och naturlig. Realistisk och erfaren på området.

Anders F

Vi fick ett korrekt och trevligt bemötande. Vi hölls väl uppdaterade under processen. Han svarade mycket väl upp mot våra förväntningar.

Sofie H

Professionellt bemötande, kunnig, serviceminded.

Tommy K

Dennis stod för ett mycket professionellt bemötande under hela säljprocessen. Jag fick goda råd som var till min fördel. Dennis hade även ett mycket trevligt sätt i sin person varför jag mer än gärna kan rekommendera honom. Som kund är jag mer än nöjd.

Henrik H

Jag upplevde Dennis som kunnig och ärlig. Hela köpprocessen gick smidigt. Båda jag och min sambo är helnöjda.

Åsa S

Mycket nöjd med bemötande. Är engagerad med tydlig kommunikation.

Oliver G

Trevlig och lugn. Saklig och okomplicerad. Ingav trygghet.

Maria L

Trevlig, proffsig och lätttillgänglig

Anna-lotta S

Riktigt nöjd med hur Dennis Sivertsson tog hand om min försäljning!

Mikael J

Dennis har skött sitt uppdrag alldeles utmärkt. Proffsig. Han har bemött oss respektfullt.

Ulf H

Bra och tillmötesgående under hela säljprocessen

Anita G

Jag träffade Dennis vid två tillfällen under samma dag och på båda visningarna var det fullt med folk. Trots det så fick jag tillräckligt med information. Sedan höll vi kontakt via telefon och snart så fick jag min lägenhet. Därefter tycker jag att allt gick jättebra, Dennis var både trevlig och hjälpsam. Jag är mycket nöjd.

Alena Z

Mycket nöjda och han är professionell

Daniel A

Initialt trevlig kontakt. Dock oseriösa intryck då mäklaren upprepade gånger ringde och bad mig höja mitt vinnande bud. Dessutom skrivit att inga kostnader utöver el skulle tillkomma men varken gas eller internet ingick i månadskostnaden. Räknade fel på notan, vilket jag och säljaren löste på egen hand.

Nils Åke E

Nöjd, men uppgiften om tidpunkten för tillträde var något missvisande.

Jossi S

Väldigt lyhörd, korrekt och hjälpsam.

Lisa M

Dennis är engagerad, målmedveten, kunnig och har det lugn som vi behövde för att navigera i den snabba Stockholmsmarknaden.

Cecilia Y

En professionell mäklare med ett mycket trevligt bemötande och bra på sitt jobb! Kan starkt rekommenderas!

Eric P

Dennis hjälpte mig sälja en etta i Hagsätra och jag är mycket nöjd med hans hjälp. Han visade stort engagemang och intresse för att sälja lägenheten och uppträdde väldigt erfaren och professionell vid våra träffar. Jag kan varmt rekommendera Dennis till andra säljare.

Lennart B

Korrekt bemötande och slutpris inom antaget prisintervall.

Linnea H

Dessvärre väldigt dåligt intryck. Ingen information vad gällde dokument eller tillvägagångssätt. Dokument till bank saknades, all kontakt med hela kontoret fick vi ta och när vi ringde för att ställa (ytterst relevanta) frågor kändes det mer som att vi var till besvär, trots att vi köpt ett redigt kostsamt objekt. Vi var köpare så vi hade "tur", men hade jag varit säljare hade jag gått i taket.

Niclas G

Ett mkt proffsigt och förtroendeingivande intryck. Vi tyckte samarbetet fungerade precis så bra man hade hoppats på.

Farnaz E

Saklig och ordentlig. Villig att hjälpa.

Joakim Ö

Dennis är bra att ha att göra med, svarar alltid på frågor och är hjälpsam. Rekommenderar honom starkt.

Cecilia F

Jag upplever Dennis som mycket kunnig och professionell och jag har känt mig väldigt trygg med honom som mäklare vid köpet av min lägenhet. Mycket trevligt bemötande också, och jag skulle även mycket väl kunna tänka mig att anlita honom själv när jag någon gång i framtiden ska sälja min lägenhet.

Jenny W

Rapp, rak, serviceinriktad och proffsig, samt charmig

Johan S

Världsklass, Dennis slog mina redan höga förväntningar.

Peter T

Förväntningarna uppfylldes med mycket väl godkänt, ett proffsigt bemötande från början till slutet.