Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 21, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 721 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• jan j skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike var överlägsen.
    Sålde min lägenhet på en vecka och under första visningsdagen då jag hade en annan mäklare som försökte i 5 månader innan.....
    Och bra betalt fick jag under dessa dåliga tider oxå ... Behöver man säga något mer om honom.👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Sissi L
    Sissi L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Always ready to help, good communication and working efficiently. Had done a good job with the sell of our appartment. Läs mer
    2018-10-02 Mike C svarar Sissi L
    Thank you very much and hope you enjoy your new apartment.
    Mike C gillar detta
  • Stockholm33 T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Grym mäklare effektiv medgörlig har alltid lyssnat och satt målet. återkopplat tillgänglig skulle starkt rekommendera Mike till alla säljare o köpare. Läs mer
    2018-09-24 Mike C svarar Stockholm33 T
    Det är ett nöje att få hjälpa er.
    Mike C gillar detta
  • Danijela A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är en jätte engagerad och kunnig mäklare som älskar sitt arbete och gör allt för att alla parter i en sälj / köp affär blir glada och nöjda. Mike finns alltid tillgänglig och är snabb på att svara och återkoppla vid frågor och funderingar. En jättebra mäklare som fick vår familj att se Länsförsäkringar Fastighetsförmedling med andra ögon och få en väldigt positiv bild av företaget. Mike är en stor tillgång till företaget då han går in helhjärtat i affären. Läs mer
    2018-09-19 Mike C svarar Danijela A
    Tack så mycket för dom fina orden <3
    Mike C gillar detta
  • Zuber A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike gjorde ett toppen jobb
    Otroligt proffsigt bemötande! Återkoppling hela tiden och han lyssnade på vad vi ville samtidigt som det gick att ha en rak och ärlig dialog med honom. Jag rekommenderar honom starkt . Läs mer
    2018-09-18 Mike C svarar Zuber A
    Tack så mycket, och hoppas ni nu blir nöjda med eran nya bostad.
    Mike C gillar detta
  • Cecilia A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike gjorde ett toppen jobb! Var aktiv och återkopplade konstant vilket fick mig att känna mig lugn under hela processen. Kommer välja honom och länsförsäkringar igen vid nästa försäljning. Läs mer
    2018-09-19 Mike C svarar Cecilia A
    Tack så mycket och hoppas att vi hittar något fin till dig nu.
    Mike C gillar detta
  • Lennart S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag sålde en etta och fick mycket bra bemötande, återkoppling och hantering av försäljningen rakt igenom till avtalstecknande.

Mäklaren var mycket kunnig, socialt kompetent och mycket explicit. Suverän helt enkelt! Läs mer
  • Tony B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jenifer Alm är väldigt trevlig och ger bra service. Vi är väldigt nöjda med hennes hantering av vår fastighetsaffär. Läs mer
  • Jonas R skrev om Martin Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde lägenhet i Sundbyberg.
    Trevlig sympatisk kille som är målinriktad och sätter kunden i fokus Läs mer
  • Ann-sofie M skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpte en trea på Klippgatan. Anna gjorde ett utmärkt arbete som mäklare, både under visningarna och vid kontakterna vid kontraktsskrivning mm. Det jag skulle vilja ta upp är att när vi vunnit budgivningen, då jag befann mig i Skåne, och trodde att allt var frid och fröjd med det vi gjort upp om att vi skulle sköta det administration digitalt till vi skulle ses några dagar senare för att fysiskt skriva på papperna, ringde Anna upp ett par timmar senare och sa att säljarna absolut ville träffas fysiskt på kvällen för att skriva på. Jag fick ett ultimatum om att infinna mig före kl 19 annars skulle lägenheten gå över till den nästkommande budgivaren. För min del betydde det att jag fick ställa in möte som varit planerat långt i förväg, boka biljett på nästa flyg till Stockholm, ta taxi till kontoret, skriva på och sedan ta flyget tillbaka till Skåne igen.

Nu styr ju inte mäklaren över en säljares lätt paranoida önskningar och handlingar och jag tror att Anna gjorde vad hon kunde för att försöka säga till dessa två unga jurister att kutym är att den som vunnit budgivningen är den som får tillgång till lägenheten och att man inte kan förvänta sig att köparen omedelbart kan komma och skriva på. Att det är en helt normal process att man sköter det via mail tills man har möjlighet att träffas och skriva på. Jag kom dessutom med förslaget att jag skulle gå in på Länsförsäkringars kontor som fanns i den stad jag befann mig och skriva på i en av Annas kollegers närvaro som vittne. Då hade det bara varit min risk att säljarna ev inte skulle skriva på när vi väl sågs men det var inget säljarna ville lyssna på. Om nu juridiken var så viktigt som jag förstod att den var i det här fallet vore det helt vattentätt för dem. Nåja, outgrundliga äro vissa personers handlingar och åsikter.

Varför jag skriver en så lång kommentar är för att eventuellt undvika för andra köpare att hamna i samma situation. Jag föreslår att ni är extremt tydliga med att berätta redan tidigt i kontakten med säljaren hur det kan gå till efter att budgivningen är över så säljaren är förberedd på att en köpare kanske inte står runt hörnet med pennan i hand bara för att man varit med och vunnit en budgivning. Livet och jobbet går naturligtvis vidare när budgivningen äger rum och alla köper ju inte bostad exakt där de redan bor eller befinner sig.

Med hopp om att det kan hjälpa kommande köpare.
    Bästa hälsningar
    Ann-Sofie Mårtensson Läs mer
  • Per H skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en bostadsrätt. Jennifer var mycket duktig på att ge löpande information om vad som hände genom försäljningsprocessen. Läs mer
  • Stefan F skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer Alm sålde min lgh i Filmstaden i Solna och trots att fastighetspriserna i Stockholmsområdet sjunkit ordentligt under den aktuella perioden så ordnade hon så att jag fick det jag ville ha för min lgh på väldigt kort tid.
    Har även budat på en lgh som hon sålde, dock vann jag inte den budgivningen.

Du blir alltid bemött med ett trevligt leende och glatt humör samtidigt som hon är proffesionell och utför sitt jobb på ett exceptionellt bra sätt.
    Hon är tydlig under hela processen och låter dig ta del av vad som händer varesig du säljer eller lägger bud.
    Rekommenderar henne stark till alla som skall sälja eller köpa en lgh och vill ha en jordnära mäklare som inte bara snackar utan dessutom levererar. 5 plus av 5 möjliga!
    //Stefan Fridh Läs mer
  • Camilla B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag fick tag på Anna genom rekommendation och så fort jag träffade henne så kände jag ett stort förtroende. Hon fanns där och stöttade under hels processen, alltid glad och positiv. En fantastiskt människa och mäklare. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag sålde ett stadsradhus i Sundbyberg med Annas hjälp. Anna är professionell, snabb i kommunikationen och har ordning på sina affärer men är också personlig och väldigt trevlig. Läs mer
  • Rickard L skrev om Martin Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Martin har genom hela processen varit tillgänglig och hjälpsam. Han är alltid vid gott mod och mycket professionell. Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Nasim R skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike en en trevlig,duktig och kunnig mäklare!
    vi kände os väldigt trygga under hela processen.

vill tacka jätte mycket för en bra service! Läs mer
    Mike C gillar detta
  • Lisa skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kan bara säga att vi var otroligt nöjda med Mike och hans prestation. Han återkopplade konstant och fick oss att känna oss lugna under hela processen.
    Väldigt proffsig och engagerad.

Han fick lägenheten såld med ett slutpris över våra förväntningar samt att han hjälpte oss att hitta en ny bostad. Kan med gott samvete rekommendera honom. Läs mer
    Mike C gillar detta
  • Natasha S skrev om Martin Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en lägenhet i Järvastaden.
    Kunnig, rak och trevlig.
    Proffesionellt utfört arbete rakt igenom och mycket bra kommunikation. Läs mer
    2018-08-05 Martin E svarar Natasha S
    Tack Natasha!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :)

Allt gott till er!
  • Oscar B skrev om Martin Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt lägenhet i Järvastaden.
    Väldigt bra bemötande. Proffitionel från första mötet.
    Bra uppdatering kring utveckling i affären. Läs mer
    2018-08-05 Martin E svarar Oscar B
    Tack Oscar!
    Det har varit mitt sanna nöje att få hjälpa till med försäljningen av er bostad! Vi hörs längre fram när det är dags för deklarationen ;)
  • Jes K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Ikke dygtig - missede vigtige dele i kontrakten - lovede ting på visning som han senere ændrede forklaring på Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor är supertrevlig, har bra idéer och lyssnar väl till dig som säljare. Tyvärr nådde vi inte värderingen vid försäljningen men det är mycket effekten av marknaden. Läs mer
  • Feng G skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor är en mycket bra mäklare,mycket trevligt samarbete ansvarig och entusiastisk, positiv,hjälpt oss mycket att köpa nya lägenhet också,sälja och köpa i samma vecka,nu bil vi vänner i liv. Bra jobbet,Viktor! Läs mer
  • Kawa W
    Kawa W skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi sålde vår tvåa i Solna då krisen tydligen skulle vara som värst. Marcus sålde ändå för rekordpris i föreningen.
    Har pratat och mött många mäklare genom åren men Marcus är nog unik.
    Han kunde mer om föreningen än vad jag själv visste som hade bott där i 11 år.
    Professionell, kunnig och har en ton som är av det mest ödmjuka slaget.
    Hade hört av många om hur duktig han var innan jag tog kontakt och han levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill.
    Jag skulle nog säga att Marcus är den absolut bästa mäklaren i hela Solna.
    Alla kan visa en lägenhet men som Marcus själv uttryckte det så måste kunden förstå vilka fördelar just den specifika föreningen hade, och det gjorde han med bravur.
    En hårt arbetande person, som var tillgänglig konstant för alla sorters frågor innan, under och långt efter kontraktsskrivningen.
    Mina bästa rekommendationer ger jag Marcus. Läs mer
  • Hao Y skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    The most active and responsible mäklare, he is really helpful even helped us to looking for apartment! Five stars! Recommend to everyone! Läs mer
    Mike C gillar detta
  • Emad B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Otroligt proffsigt bemötande! Återkoppling hela tiden och han lyssnade på vad vi ville samtidigt som det gick att ha en rak och ärlig dialog med honom. Kan rekommendera Mike till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
    Mike C gillar detta
  • Rikard Daniel L skrev om Martin Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Allt sköttes riktigt bra, Martin är riktigt trevlig och har ett väldigt härligt driv och kom med många bra tips inför försäljningen av min bostadsrätt i Bergshamra.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-05-31 Martin E svarar Rikard Daniel L
    Tack för dina fina ord Daniel! Det har varit ett sant nöje att jobba med er lägenhet.
    Vi hörs snart igen och stort lycka till med allt som komma skall!
  • Viktor C skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus skötte försäljningen av vår lägenhet i Solna och vi har bara positivt att säga.
    Rak, ärlig, kunnig och mycket professionell. Läs mer
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus sålde min trea i Huvudsta och jag var mycket nöjd med hans insats. Bemötandet jag fick var vänligt, professionellt och tillmötesgående. Det märktes att Marcus hade god kännedom om den lokala marknaden då jag fick en realistisk värdering och vi hade en bra dialog kring upplägg av annons, utgångspris och visningar. Jag uppskattade särskilt den smidiga kommunikationen med Marcus, han höll mig informerad och inkluderad i den utsträckning som jag önskade och genomförde hela uppdraget snabbt och smidigt. Läs mer
  • Ludvig I skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra bemötande, kunnig och proffsig. Högsta betyg! Läs mer
  • Lotta S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har sålt min bostad. Innan försäljningen har jag varit på flera visningar där Marcus varit mäklare och fick då mycket gott intryck av Marcus som mäklare.
    Han är mycket kunnig och mycket trevlig samt informerar vad som kommer att ske vid försäljningen av min bostad.
    Jag är mycket nöjd och har rekommenderat honom till nära vänner om de ska sälja/köpa bostad.
    Fick också hjälp på kontoret i Solna inför deklarationen.
    Toppenkille! Läs mer
  • Ted N skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde vårat radhus i Solna. Vi upplevde Marcus som en trevlig, påläst och seriös mäklare som resulterade i att vi fick betalt över förväntan för huset. Läs mer
  • Sigrid S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Klok, kunnig, seriös och med stor kännedom både om marknaden men även stor människokännedom Läs mer
  • Amila R skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fick hjälp att sälja lägenhet i Solna. Fick ett mycket bra bemötande av Marcus. Mycket kunnig och alltid snabb på att svara. Läs mer
  • Jan H skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Snabb affär. Mycket bra kontakt med kontoret i Solna Läs mer
  • Päivi H skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Försäljningen av vår bostad fungerade väldigt smidigt!
    De önskemål vi hade blev tillgodosedda och Marcus var väldigt kunnig och proffetionell vilket gjorde att vi kände oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen. Läs mer
  • Gabriel K skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte min bostad i Solna av Marcus. Alltid tillgänglig, svarade på alla frågor vi hade och berättade mycket vi inte kände till. Påläst och förtroendeingivande mäklare! Läs mer
  • Mari J skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra och trevlig mäklare! Överlag bra! Stylisten han rekommenderade köpte dock mycket Ikea-möbler och gjorde en del missar som att ha en matta som var mindre än soffan så även om det blev fint så var det inte toppkvalitet.
    Mitt balkongtak läckte och Marcus sa både till mig och köparen att brf skulle stå för lagningen. Det visade sig vara fel. Även om det gick att lösa eftersom köparna var tillmötesgående så var det en miss Marcus gjorde. Det kändes inte kul när jag upptäckte detta någon dag före tillträdet.
    Jag ville skriva kontrakt så snabbt som möjligt men Marcus hade inte tid den kvällen budgivningen avslutades och kontraktsskrivningen blev nästföljande dag. Den ledande budgivaren signade på en annan bostad den kvällen och 'hoppade av'. Det gjorde att priset på min lägenhet föll 100'. Sedan är det inte säkert att affären hade gått att ro i hamn till ett högre pris även om Marcus kunnat budgivningskvällen men har sålt tidigare och det är inte helt ovanligt att budgivare hoppar av. Därför gäller det oftast att signa överlåtelseavtalet så snabbt man har ett bra bud och då är det ett plus om man har en flexibel mäklare. Läs mer
    2018-05-04 Marcus L svarar Mari J
    Hej Mari och tack för feedback! Såklart tråkigt det du beskriver om stylisten, men jag vill minnas att du påpekade att du inte var nöjd, att det fixades till och att det blev jättefint till fotograferingen av lägenheten.

Gällande balkongtaket så var det en ordentlig kalldusch, jag kan säga att i 99 fall av 100 så är balkongen och dess konstruktion en del av fastigheten och därmed föreningens ansvar. Bra som sagt att köparna hade förståelse för det inträffade och jag påpekade för styrelseordförande att styrelsen ska upplysa mäklare och säljare att ansvaret för balkongtaket ligger på bostadsrättsinnehavaren, vilket de nu gör före överlåtelser av föreningens lägenheter.

Angående avhoppet från ledande budgivare, så fick jag beskedet att han skulle köpa en annan lägenhet bara ett par timmar efter att han lade sitt sista bud, så han hade dessvärre hoppat av oavsett om vi hade planerat för att skriva kontrakt samma kväll. Han undanhöll för mig att han budade på två lägenheter samtidigt så den manövern var tråkigt nog helt omöjlig att parera.

Hoppas allt är bra med hela er familj och att ni trivs bra i nya lägenheten på Kungsholmen!

Varma hälsningar,
    Marcus
  • Sabine P skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor lotsade oss genom hela bostadsköpet på ett föredömligt sätt! Trevlig, förtroendeingivande, tillgänglig, påläst och engagerad. Skulle varmt rekommendera Viktor som mäklare! Läs mer
  • Simon Ö
    Simon Ö skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor har sålt min lägenhet! Från vår första kontakt så gav han ett mycket positivt intryck. Han besitter en mycket bred social kompetens och visar stort intresse. Trots en svår marknad så arbetade han med flera visningar och var alltid engagerad. Ett engagemang som till slut resulterade i försäljning där både jag och köparen var nöjda. Det har varit ett mycket gott samarbete från "Ax till Limpa" och jag ser redan fram emot nästa bostadsaffär med honom i framtiden! Läs mer
  • Göran H skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi valde Jennifer Alm för den här affären eftersom vi träffat henne tidigare när hon förmedlade vår bostad till oss 2015.

Hon har i den här affären agerat proffsigt, som förväntat, från första stund. Alltid hållit kontakten och förmedlat relevant information i tid. Alltid korrekt och med glimten i ögat.

Trots en svacka i marknaden under hösten 2017 har hon aldrig givit upp, utan fullgjort sitt uppdrag till full belåtenhet.

Vi rekommenderar varmt Jennifer till den som vill ha en bra mäklare. Läs mer
    Jennifer A gillar detta
  • Alexander R skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig och engagerad, rekommenderas! Läs mer
  • Madde K
    Madde K skrev om Daniel Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Daniel Senkal är en driven och kunnig mäklare som strävar högt för att nå målet. Starkt engagemang för vad jag som kund behöver. Han höll mig alltid uppdaterad och återkopplade snabbt. Professionell i sitt bemötande. Daniel är helt enkelt en mäklare som anstränger sig ”det lilla extra”. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Dusko S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har en bred kunskap, och redan från början fick jag en stark tillit gentemot henne. Hon är professionell och viktigast av allt hon lyssnar. Jag är väldigt nöjd. Och kommer definitivt att vilja samarbete med henne igen i framtida försäljningar. Läs mer
  • Stefan L skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hej...
    Har haft me Jennifer o göra fler gånger o tycker att hon är kunnig trevlig o har en bra taiming i de mesta hon gör.
    O självklart kommer ja o rekomdera henne framöver/s Läs mer
  • Sofia O skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Underbar! Anna var tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • Sofia S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    När det väl var dags för visning och efter var Jennifer mycket engagerad och drivande. Läs mer
  • Tom H skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna Ekstrand gav mig som förstagångsköpare en trygg känsla igenom hela processen gällande köpet av bostad. Hennes professionalitet genomsyrade allt från visningen av bostaden till det avslutande skrivningen av kontraktet. Rekommenderar varmt hennes tjänster som mäklare till alla som går i tankar att köpa bostad!

Mvh Tom Holm Läs mer
  • Jörgen W skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Serviceinriktad och snabbt återkoppling. Läs mer
  • Anna-karin B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevligt bemötande. Kände mig välkommen att ställa de frågor jag hade. Läs mer
  • Mugdat T skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer har varit jätte professionell under hela processen. Hon har har alltid varit tillgänglig när vi har haft frågor och funderingar samt varit lösningsfokuserad. Men bäst av allt är att vi har kännt oss väldigt trygga med henne under tiden. Läs mer

Centralvägen 21, 171 68 Solna