Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 21, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 820 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• 2020-09-22

David Å skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    En toppenkille! Med Mike får man en snabb affär och förstklassig service! Läs mer
  • 2020-09-14

Numair K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Lyhörd, rätt förväntan! Är riktigt nöjd med vårt val av mäklare! Läs mer
  • 2020-09-14

Nathalie A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag var på jakt efter min första egna lägenhet. Det tog mig några lägenheter att hitta det som kändes rätt. Efter 2 lägenhetsvisningar där Mike frågade vad jag var ute efter skickade han en lägenhet till mig som han trodde passade mig. Den lägenheten kom sedan att bli min lägenhet. Redan från start var Mike väldigt involverad och lyhörd. Han har funnits med genom hela processen och alltid varit tillgänglig vilket varit en trygghet. Väldigt kunnig både gällande området, föreningen och lägenheten. Jag är väldigt nöjd med Mike som mäklare. 5/5 Läs mer
  • 2020-09-13

Johan S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är den bästa. Gör verkligen allt för att det ska bli en bra affär. Vi sålde under coronatider men det var inget hinder för Mike. Vi fick nästan det vi ville ha för lägenheten trots dessa tider. Kan varmt rekommendera Mike. Läs mer
  • 2020-09-13

Ariam N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag var ute efter en bostadsrätt i Solna. Som mäklare var Mike lyhörd och engagerad. Professionellt bemötande från start till slut. Rekommenderar varmt Mike! Läs mer
  • 2020-09-13

Jeferson M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    really good person, very attentive, explain the whole process, it was a good experience , really recommend Läs mer
  • 2020-09-13

Jing S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    our apartment was sold with smoothy journey with Mike. He is always listening and give good advices and together we can reach our desirable goal and expectation. Läs mer
  • 2020-09-13

Sarmad H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Wow! Närvarande, tillgänglig och flexibel Läs mer
  • 2020-09-13

Vignesh M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    We bought an apartment and Mike Chammas was the broker. He was very professional and at the same time very helpful and transparent about the entire process. He was always available to answer any questions we had about the apartment or the process.

We would recommend him to our friends as well. Läs mer
  • 2020-09-13

angor k skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är den mäklaren alla borde ha vid köp och sälj av lägenhet! Otroligt gott bemötande, proffsig, genuin och pålitlig är några ord för hur man kan beskriva Mike. Nästa gång jag säljer är det han som får uppdraget! Läs mer
  • 2020-09-13

Sebastian K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike sålde vår mini-tvåa i järvastaden.
    Fick direkt ett stort förtroende som också levdes upp till.
    Proffsig, mycket engagerad, tillgänglig (Trots många andra försäljningar samtidigt) min första tanke var att det bör vara svårt att leverera när man säljer så mycket, men det var absolut inget problem.
    Jag är glad att vi valde Mike, och kan rekommendera andra att också göra det. Läs mer
  • 2020-09-13

Rasmus R skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag ringde ner Mike angående lägenheten på Hasselstigen 2. Vill man ha något så måste man ligga på. Tillslut fick vi den. Tack Mike för en proffsigt skött affär! Läs mer
  • 2020-09-12

Anna W skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike Chammas hjälpte oss med försäljningen av våra fyra i Järvastaden/Solna och vi kunde inte ha varit mer nöjda. Mike är trygg, pålitlig och driven och ligger hela tiden steget före; från första kontakt till avslutad affär. Han gör alltid mer än vad som förväntas för att såväl köpare som säljare ska känna sig nöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonas N

2020-08-19

Jonas N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Delar ut reklam trots tydlig "Ingen reklam tack!"-skylt. Kommer aldrig förstå mig på företag som försöker inleda en kundrelation genom att visa att man inte lyssnar på kunderna. Läs mer
  • 2020-07-27

Melis S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi blev väldigt bra bemött av Mike. Vi köpte en lägenhet från honom och hela upplevelse var väldig smidig och professionell. Han var alltid tillgänglig och vi fick svar snabbt på alla våra frågor. Jag skulle starkt rekommendera Mike till alla. Läs mer
  • 2020-07-27

Paolina C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fantastisk mäklare! Mike sålde min bostadsrätt och gjorde hela försäljningen mycket enklare. Han är professionell och väldigt kompetent och fanns tillgänglig hela tiden. Jag kan varmt rekommendera Mike! Läs mer
  • 2020-07-27

Thi Minh T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpte bostad med hjälp av Mike på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling. Jag är mycket nöjd med upplevelsen och skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2020-07-27

José C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag tillsammans med min fru har köpt en lägenhet i Solna.
    Vi blev väldigt bra bemöta av Mike. Han var Vänlig och lätt att prata med.
    De förväntningar vi hade var att mäklaren skulle vara hjälpsam och tydlig. Och det var Mike.
    Det var en riktig bra upplevelse. Allt var bra strukturerad. Läs mer
  • 2020-07-27

Magnus A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpt lgh. Mycket bra dialog genom hela letande processen (6 mån). Framförhållning och delar med sig av info om kommande objekt. Engagerad. Parar ihop köpare och säljare på ett bra sett. Hjälper båda sidor att leta/hitta objekt som passar. Läs mer
  • 2020-07-27

Nesrin T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike sålde en bostadsrätt till oss, det var en super smidig affär och Mike är en riktigt bra mäklare som värnar om en och finns tillgänglig hela tiden. Han ställer upp och gör det lilla extra vilket betyder mycket. Kan varmt rekommendera honom om man vill ha en lojal, kunnig och effektiv mäklare! Läs mer
  • 2020-07-25

Sadek A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpte en bostadsrätt i Solna som Mike förmedlade. På mindre än en vecka hade jag etablerat första kontakt med Mike, fått en tid för privatvisning, enats om ett pris som både jag och säljaren var nöjd med och hade skrivit under alla papper.

Mike var väldigt välkomnande, transparent och tydlig igenom hela processen - vilket var väldigt uppskattat då det är mitt första lägenhetsköp.

Jag kan inte annat än rekommendera Mike! Läs mer
  • 2020-07-25

Kent L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte en lägenhet i Solna.
    Mike var trevlig och vi fick ett stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2020-07-25

Zubair K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Topp mäklare, proffesionellt och kunnig Läs mer
  • 2020-07-25

Mattias N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi är tacksamma att Mike lyckades få vår lägenhet såld trots pågående Coronaepedemi. Läs mer
  • Daniel K

2020-07-25

Daniel K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike hjälpte oss sälja lägenheten på bara några dagar genom sitt spekulantregister. Bästa mäklaren vi haft att göra med, kommer definitivt anlita igen vid behov. Läs mer
  • 2020-07-25

Anki T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpt bostad på Eveneemangsgatan i Solna. Mike är personlig på ett behagligt sätt. En kille med humor, det gillar vi! Läs mer
  • 2020-07-25

Nadia A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike hjälpte oss att sälja vår fyra i Järvastaden. Vi var supernöjda med honom som mäklare och kan varmt rekommendera honom. Väldigt engagerad och otroligt bra på att ge återkoppling. Läs mer
  • 2020-07-25

Hedvig S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är grym på att få saker att hända och att ha många bollar i luften men samtidigt vara lyhörd. Här går det undan, precis som vi ville. Riktigt nöjda! Läs mer
  • 2020-07-25

Isabelle S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har sålt bostad med en mycket engagerad och hjälpsam mäklare Läs mer
  • 2020-07-25

Alex M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpte min första bostadsrätt via Länsförsäkringar och Mike Chammas, och han hade från första möte till signering hela mitt förtroende.
    En otroligt kunnig mäklare som har följt hela processen och med ett proffsigt bemötande hjälpt med alla mina frågor.
    Rekommenderar Mike till 110 % Läs mer
  • 2020-07-25

Caroline I skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag och min sambo behövde sälja våran 4:a mitt under rådande pandemi då vi köpt ett hus.
    Vi tog hjälp av en mäklare vi fått rekommenderad av en vän. Mäklaren levde upp till förväntningarna om att sälja våran lägenhet till ett bra pris inom rimlig tid. Mäklaren va även till stor hjälp vid kontraktsskrivning vid vårat husköp. Läs mer
  • 2020-07-25

Nadim K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Lägenhet, bemötande var otroligt bra och proffsigt då mäklaren hade försäljningen i linje med våra förhoppningar. Marknads kunnig och realistisk. En bra upplevelse, smidig, effektiv och har fler alternativ. Läs mer
  • 2020-07-25

Fatemeh P skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag kände mig lite stressad inför försäljning av min bostadsrätt, men lugnade ner mig redan i första samtalet som hade med Mike Chammas. Han var trevlig, respektfull, bra bemötande och självsäker mäklare. Han visste exakt vad skulle han göra. Läs mer
  • Daniel Ö

2020-04-14

Daniel Ö skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Super proffig och fantastik pa att folja upp Läs mer
  • 2020-04-13

Sebastian A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Supernöjda med Mike Chammas!
    Mitt i Corona-krisen lyckades Mike ändå bevara lugnet och fick oss att känna oss trygga och lugna.
    Lägenheten blev såld före visning.
    Vi avbröt samarbete med annan mäklare för att istället gå med Mike. Läs mer
  • 2020-04-12

Valeriy M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevlig och hjälpsam kille. Hjälpe mig att köpa bostad. Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Julius M

2020-04-12

Julius M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har köpt en 3:a i Solna.

Mike Chammas tog väldigt väl hand om oss från början till slut. Mike såg till att vi kunde få en egen visning under rådande pandemi och han hade verkligen koll på detaljerna som intresserade oss. Det blev en väldigt personligt anpassad upplevelse, vilket var mer än förväntat. Läs mer
  • Ajsa K

2020-04-12

Ajsa K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpte en tvårumslägenhet i Råsunda som Mike hade hand om. Jag fick min drömlägenhet tack vare hans hjälp och bemötande. Mike levde upp till alla förväntningar jag hade när man ska köpa en lägenhet då det är ett stort och stressande moment eftersom man ska göra ett viktigt köp och gå in med en större summa pengar. Han var väldigt snabb och återkopplade direkt under budgivningen. Hela köpet kändes väldigt tryggt när man hade kontakt med honom. Skulle varmt rekommendera honom till hela mitt nätverk. Kommer definitivt kontakta honom vid nästa försäljning av bostad. Läs mer
  • 2020-04-12

Mohammad Reza R skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har köpt en 2:a i Järvastaden. Mike var hjälpsam, trevligt och hade mycket bra kommunikation. Han var väldigt trygg i sin roll och snabbt att fatta beslutet.
    Vi haft kontakt med flera mäklare, men Mike är fantastisk, helt enkelt😄
    Bästa,
    Reza & Rabieh Läs mer
  • 2020-04-12

Faraj A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har både köpt och sålt via Mike. Han slår alla förväntningar och är trygg och tillgänglig genom hela processen. Rekommenderar dig till alla som ska sälja i Solna/Sundbyberg. Tack för allt Mike! Läs mer
  • Resul T

2020-04-12

Resul T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt med Mike och är mycket nöjd med hela affären på alla nivåer.

Har sålt flertal lägenheter i området och helt klart mest nöjd med Mike då han har bra kolla på områden och är en duktig mäklare i sin helhet. Läs mer
  • 2020-04-12

Ava H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra bemötande och professionellt utförande Läs mer
  • 2020-02-21

Tim B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kreativ, pålitlig och tillgänglig. Väldigt nöjd med det jobb Mike gjort. / Tim Läs mer
  • 2020-02-20

Stina A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är snabb, trevlig och effektiv. Vi köpte lägenhet av honom tidigare och därför var det självklart att anlita honom när det nu var dags att sälja. Jag rekommenderar Mike och kommer absolut att kontakta Mike igen för en eventuell framtida affär. Läs mer
  • 2020-02-20

Mona K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike överträffade verkligen alla våra förväntningar med försäljningen utav våran bostad. Vi kunde inte bli mer nöjda. Allt gick snabbt och smidigt. Mike var alltid tillgänglig under hela processen, dagtider som kvällstider. Läs mer
  • 2020-02-20

Alexandru N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike was crucial in the process of purchasing an apartment. We met at a viewing a few months ago - we did not like that apartment but Mike took our contact details and our expectations and kept in touch with us. He proactively contacted us every time he had a house in his portfolio which matched our criteria and offered us private viewings. Thanks to this, we managed to strike a direct deal with the owners for a fair price, without going through the hassle of bidding. Mike also played a crucial role in our price negotiations with the owners, and offered crucial advice on how to negotiate. Läs mer
  • 2020-02-20

Morteza D skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Micke är en trevlig, sakkunnig, ärlig och välbemötande person. Han beter sig väldigt professionellt och håller det han lovar vilket har ett mycket högt värde tycker jag. Han är väldigt bra mäklare vilken jag har redan rekommenderat till felra av mina vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-02-19

Shadi R skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpt en lägenhet via Mike Chammas. Hans bemötande var utmärkt. Han är engagerad och kunnig, snäll och hjälpsam. Jag var jätte nöjd.
    Shadi.R Läs mer
  • 2020-02-19

Carola A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte min lägenhet med hjälp av Mike. Alltid proffsigt bemötande, snabba svar och hög servicenivå! Läs mer
  • 2020-02-19

Nader S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket tillmötesgående och lätt att arbeta med. Läs mer

Centralvägen 21, 171 68 Solna