Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 503 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• Rachida B
    Rachida B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är positiv och rak, och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor jag kände mig väldigt trygg med Anna som mäklare.
    Det enda som drar ner betyget är att hennes koordinator ställde frågor som Anna redan hade svar på. Kändes som att de var lite bristande kommunikation mellan dom två.
  • Jan S
    Jan S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket seriös och kunning.
    Utmärkt presentation av objektet vid visning,.
  • Lena P
    Lena P skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpt min lägenhet via Anna. Vi har ju inte avslutat affären ännu men än så länge är jag nöjd och glad. Anna trevlig och tillmötesgående, noga med att även jag som köpare är nöjd och inte bara säljaren som get henne uppdraget.
  • Axel B
    Axel B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt trevligt, kunnigt och engagerad
  • Eva B
    Eva B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har sålt min lägenhet i Bergshamra Solna. Anna var pålitlig, noggrann och lugn som mäklare. Hon kan området och vet hur kunder ska bemötas.
  • Kjell F
    Kjell F skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Proffsig lätt och prata med. Allt har sköts enligt plan.
  • Greger  A
    Greger A skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Har anlitat Jennifer för försäljning av totalt 3 lägenheter nu, alla med fina resultat. En mycket proffsig mäklare som jag rekommenderar.
  • Marielle S
    Marielle S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus var jättetrevlig och hjälpsam.
  • Ann-christin S
    Ann-christin S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt trevligt och lättsamt bemötande samtidigt proffisionellt.
  • Prasenjit R
    Prasenjit R skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Armin Siggesjö is very professional, friendly and helpful broker. Armin has been rapid and clear in the property buying and selling process and managed everything very natural and relaxed way! I am very pleased with Amin! Would highly recommend Armin for others who want to buy their home.
    2017-03-28 Armin S svarar Prasenjit R
    Hello Prasenjit! Thank you very much for your kind words. I hope that you and your family will be very happy in the new apartment. Best regards Armin
  • Klas R
    Klas R skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus är trevlig, kunnig och väldigt tillmötesgående. Han har visat upp lägenheter utanför visningstider och varit oerhört serviceinriktad. Med denna service hjälpte han oss hitta vår drömlägenhet.

Klas & Lotten
  • Christer E
    Christer E skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bemötandet var bra och allt flöt på utan några hinder. Marcus gjorde ett gediget jobb!
  • Sten E
    Sten E skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus motsvarade fullt ut de höga förväntningar som vi hade på honom, baserade på fina insatser vid tidigare köp och försäljning.
  • Gruber B
    Gruber B skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra och professionell och mycket förtroende ingivande
  • Johannes L
    Johannes L skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra och professionellt bemötande. Välgenomtänkt genom hela processen, vilket slutade med ett mycket bra slutpris för vår del.
    Rekommenderas starkt!
  • Isabelle B
    Isabelle B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevlig och glad mäklare som är mån om både säljare och köpares intresse. Ger bra med info utan att man själv behöver fråga, kändes verkligen redo när man väl var på plats och dessutom flexibel. Fick ett bra helhetsintryck av Jennifer!
  • Hannah L
    Hannah L skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Förtroendeingivande mäklare. Mycket nöjd!
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus är en mycket trevlig person som försöker vara både personlig och proffesionell i en påtagligt stressad miljö som Stockholms bostadsmarknad är.
  • Jari W
    Jari W skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra bemötande och han tog väl till sig mitt behov och mina önskemål som köpare. Det blev en snabb smidig affär för både köpare och säljare.
  • Hilde J
    Hilde J skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fick mycket proffessionällt mottagande.
  • Tomas Z
    Tomas Z skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra bemötande och snabbt avslut = mycket bra!
  • Inga V
    Inga V skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Armin är mycket professionell och trevlig person. Vi hade gick genom alla rutiner och blev överens hur jag vill ha det som säljare. Armin gav också bra tips inför visningen och råd under hela försäljningsprocessen. Jag är mycket nöjd och skulle vilja gärna rekommendera Armin till andra som vill sälja sin bostadsrätt.
    2017-03-27 Armin S svarar Inga V
    Hej Inga!

Stort tack för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra i det nya! Ha det bäst / Armin
  • Yngve K
    Yngve K skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket ambitiös och skicklig.
    Lyhörd; anpassar tilltalet efter kunden.
    Men framförallt en snäll och trevlig människa!
  • Andre B
    Andre B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer Alm på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg, är en otrolig trevlig och bra mäklare som jag kan rekommendera.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hon skötte jobbet väldigt bra. Hon var lätt att ta kontakt med och gjorde det lätt att ha koll på budgivning och liknande.
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Topp bemötande från första stund och väldigt bra att ha att göra med! Extremt engagerad och behjälplig på alla sorters vis! Rekommenderas absolut!
  • Ingela O
    Ingela O skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer Jennifer Jennifer .... du har allt en seriös mäklare ska besitta. Detta kryddar du med humor, empati och effektivitet. Toppkvalitet

Ingela i Solna
  • Mikael S
    Mycket nöjd med henne som mäklare.Tar reda på svar på frågor man ställer om hon inte kan svara direkt.
    Mycket trevligt bemötande.Känns ärlig och rättvis mot både köpare som säljare .
    Hon inger förtroende.
  • Michael L
    Michael L skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer är trevlig, professionell och kunnig. Man får lätt tillit till henne och hon är ärlig och genuin i sitt bemötande.
  • Emma W
    Emma W skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag är mer än nöjd med Jennifer som mäklare. Hon hjälpte oss utöver vad uppdraget kräver enligt mig. Hon svarade på frågor kring hur det fungerar och fick hela processen att kännas trygg. Vi vågade köpa och sälja med hennes hjälp.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mån om kunden och alltid tillgänglig.
  • Sirwan H
    Sirwan H skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Upplever att Jennifer är väldigt organiserad och profosionell i sitt arbete.
    Bara trevligt bemötande!

Vänliga hälsningar
    Sirwan
  • Robin R
    Robin R skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra och tydlig kommunikation. Nöjd.
  • Per T
    Per T skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra, Vänlig, Proffisionell, Rekomenderas
  • Stina B
    Stina B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig och väldigt saklig genom hela processen. Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är den bästa mäklaren. Hon kan verkligen sitt jobb. Kan starkt rekommenderar henne 👍👍
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är snabb på svar och gör sitt arbete mycket bra.
  • Rong Y
    Rong Y skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    She is friendly and professional. Sha always clearly answered all of questions and gave good preparations and services.
  • Boel H
    Boel H skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är både trevlig och professionell. Jag är nöjd !!
  • Veeda A
    Veeda A skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är duktig och trevligt! Hon gjorde ett bra jobb!
  • Kevin C
    Kevin C skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har varit både trevlig och proffsig genom hela processen. Alla frågor och funderingar har besvarats snabbt och utförligt av henne.
  • Emma S
    Emma S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har varit ett stort stöd i hela försäljningsprocessen. Alltid tillgänglig, proffsig och tydlig. Rekommenderas varmt!
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag blev rekommenderad Anna Ekstrand av en tidigare mäklare jag haft kontakt med och Anna har verkligen uppfyllt de förväntningar jag hade! Ett stort plus var att hon föreslog en styling av lägenheten vilket gjorde underverk!
  • Micke L
    Micke L skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    De fakta som behöveds framfördes.
  • Malin A
    Malin A skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är serviceinriktad och allt känns väldigt tryggt och bekvämt under hela säljprocessen. Rekommenderar henne verkligen till andra som funderar på att sälja.
  • Zian Z
    Zian Z skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Proffsig och påläst! Mitt första intryck var att Anna kunde sitt jobb och svarade på de frågor jag hade. Hade hon inte svar återkom hon ganska snabbt när hon hade tagit reda på svaren. Alltid trevlig och var snabb på att svara på frågor och informera om processen.
  • Soheil A
    Soheil A skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig och kunnig.
    Väldigt hjälpsam och ger snabba svar vid eventuella frågor.
  • Gunilla C
    Gunilla C skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi tycker att Annas bemötande och kunnighet var mycket bra. Däremot gavs vi inte tillfälle att besiktiga lägenheten och det kändes inte bra och det drar ner betyget.
  • Mikko T
    Mikko T skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Det gick snabbt, smidigt och enkelt. Inga problem alls. Fick all information som krävdes. Trevligt bemött.
    Jennifer A gillar detta
  • Linda M
    Linda M skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag kände mig väldigt trygg med Anna som mäklare. Hon var positiv och rak, och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor, vilket gjorde processen smidig och enkel. Det enda som drar ner betyget är vad jag uppfattar som ett mindre kundregister, men detta är snarare en reflektion på Länsförsäkringar som företag.
    Skulle även ha önskat ett mer detaljerat och genomarbetat prospekt.

Centralvägen 17, 171 68 Solna