Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 21, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 752 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• 2019-08-14

Chayan A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    We bought an apartment through Mike and our experience was very pleasant. Mike was very helpful and accommodating. Läs mer
  • 2019-08-05

Micke A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike Sålde vår lägenhet innan den ens lades ut på hemnet. super nöjd! Läs mer
  • 2019-08-01

Daniel H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig mäklare som hade bra koll och svarade snabbt när man hade funderingar. Läs mer
  • 2019-08-01

Dehan L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    I sold out the apartment with Mike's great helps. I admire his devotions and efficient work. I would definitely recommend Mike as the broker to people who are willing to buy or sell their houses. Thank you. Läs mer
  • Aram I

2019-08-01

Aram I skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt lägenhet.
    Mäklaren levde upp till allt jag kunde tänka mig. Service och kontaktbar hela tiden, gav mig alltid allt nytt kring lägenheten när något dykt upp. Läs mer
  • 2019-08-01

Har sålt min lägenhet på 39 kv och jag valde Micke som mäklare.
    Han kändes ärlig och trygg glad och trevlig genom hela processen!
    + han sålde min lägenhet på 5 timmar Läs mer
  • Sinisa S

2019-08-01

Sinisa S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Lätt att ha att göra med.
    Snabb i återkopplingar.
    Tänker på sånt som man själv inte kan, eller har koll på och berättar om det.
    Tar sig tid för att besvara frågor.
    Alltid trevlig ton.

Köpte en bostadsrätt i Solna. Läs mer
  • 2019-08-01

Samim A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Helt nöjd! Väldigt bra bemötande! Läs mer
  • 2019-08-01

Klas N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag sålde 100 kvm i Solna.
    Mike är den bästa mäklare jag träffat sommarväder upp till alla förväntningar och lite där till. Läs mer
  • 2019-07-05

JP L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Snabbt & professionellt bemötande vid köp av bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-07-03

Gregor G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har sålt en 2a med Mike. Mike har lyckats att sälja lägenheten i enlighet med våra förväntningar.

Mäklaren var alltid tillgänglig och hade professionell tillvägagångsätt under hela säljarförloppet. Mike är flexibel och har olika strategier och har mycket kunskap om trender i området.

Jag rekomenderar Mike till alla då han har mycket kunskap om området och stor kundbas. Läs mer
  • 2019-06-15

Anders G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike ser till att det som måste hända händer samtidigt som han är mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-06-15

Ellen S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Snabb och effektiv. Läs mer
  • Marie S

2019-06-14

Marie S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpt 3-rumslägenhet i Solna. Gick på en annan av hans visningar och gav mitt telefonnummer. En vecka senare fick jag sms av Mike om en att han skulle visa en liknande lägenhet privat om några timmar – var vi intresserade var vi välkomna. Det var vi. Jag la begärt pris och vi skrev dagen därpå. Mike fattade direkt att vi var seriösa och agerade därefter. Sydde raskt ihop affären med säljaren, som vi aldrig ens träffade förrän efter att vi flyttat in. Enda frågetecknet är att vi på tillträdesdagen bara fick en likvidavräkning, inte den lagstadgade mäklarjournalen. Men det kanske säljaren fick, det vet jag inte. Läs mer
  • Anette C

2019-06-12

Anette C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har sålt en fyrarummare i Järvastaden, Solna med hjälp av Mike Chammas. Han är en mycket bra och kunnig mäklare med stor kännedom om vårt område och dess bostadspriser. Med hjälp av Mike och hans kontaktnät gick affären snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-04

Maria G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hade träffat 4 olika mäklare för försäljning av min 2a på 50 kvm.
    Mike var den som jag tyckte hade bäst koll på området, hade bra koll på ev köpare, var mest driven och kändes ärligast.
    Duktig på att informera under försäljningen hur det går, vad han tänker och gör så man känner sig trygg hela tiden! Läs mer
  • 2019-06-04

Svetlana P skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är jätte engagerade och hårdarbetande mäklare som gör sin bästa att nå gemensamt mål. Jätte nöjd! Läs mer
  • 2019-05-27

Natalia M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi är jättenöjda med Mike och kan verkligen rekommendera honom till alla som ska sälja :) Läs mer
  • 2019-05-15

Tommy C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde lägenhet (3a) i Järvastaden, Solna.
    Mike var professionell, hjälpsam och trevlig.
    Överlag är vi väldigt nöjda med Mike! Läs mer
  • 2019-05-15

Jasmine T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Blev jättebra bemött , dem förväntningar som vi haft uppnåtts till bästa resultat
    Proffesionellt på alla nivåer det gick smidigt snabbt. Rekommenderar Mike Chammas skarpt. Läs mer
  • 2019-05-14

Frida E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en 4:a i Järvastaden. Mike har varit snabb, tillgänglig och effektiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-14

Elin Hagström H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Professionell samt jordnära. Kändes trygg, även om köpet gick snabbt och vi inte hade allt för mycket kontakt var det lilla vi hade med honom väldigt bra. Läs mer
  • 2019-05-14

Anna D skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Utmärkt bemötande och omhändertagande av ärendet. Ett utmärkt utfört jobb på ett ytterst smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-05-14

Mesut G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är en mäklare som är ihärdig och gör det som krävs för att få en kund nöjd på alla sätt. Smidigt redan från första kontakt hela vägen till slutet. Har och kommer att rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2019-05-13

Beatriz M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jättesnabb försäljning! Mike är jätteengagerad och effektiv. Han är alltid tillgänglig och villig att hjälpa till och hitta bästa lösningen. Läs mer
  • 2019-05-13

Yulia G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är alltid tillgänglig och är trevlig. Han är kunnig och kan sin sak. Honom litar man på redan från första stunden. Läs mer
  • 2019-05-13

Behzad S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte lägenhet där jag fick hjälp av Mike.
    Skön och härlig kille som hjälper en från start till slut. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-13

Nicklas N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt hjälpsam genom hela processen och var ett bra stöd vid letande av intressanta objekt. Enbart positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-13

Karin G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Engagerad och kunnig om området Läs mer
  • 2019-05-12

Sonia L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Superbra mäklare. Rekommenderas till andra Läs mer
  • 2019-05-12

Lydiya U skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra jobbat. Snabb hjälp och respons. Läs mer
  • 2019-05-12

Nima A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi fick nöjet att göra vår största bostadsköp genom Mike, jag kan i efterhand säga att Mike är väldigt ödmjuk, flexibel och enkel att ha o göra med.
    Med enorm engemang fick vi exakt vad vi förväntade oss genom Mike enkel och trygg bostadsäffer.
    jag kan varmt rekommendera Mike som Mäklare.

Mvh nöjd köpare Läs mer
  • 2019-05-12

Can E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en bostad för drygt ett år sedan och det var förstås Mike som gjorde detta möjligt. Tycker att han är supertrevlig och ärlig. Det tog han ca två veckor att sälja bostaden. Både köparen och jag (säljaren) fick en flaska champagne så allt var supertrevligt med andra ord. Jag får önska Mike lycka till med allt i framtiden för det förtjänar han! Läs mer
  • 2019-05-12

Amit S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike helped us buy an apartment recently and was extremely professional during the whole process. He helped us with all our questions, doubts (we had many as this was our first apartment and we don't speak/read Swedish) and was very patient while answering them. He is a really nice person and I will definitely recommend him if you are planning to buy/sell a house! Läs mer
  • 2019-05-12

Gheorghe A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vår familj köpte lägenhet i Solna med hjälp av Mike Chammas. Mike visade ett professionellt och mycket bra bemötande från allra början och alla våra förväntningar blev faktiskt motsvarade.
    Hella processen pågick mycket bra. Vi kände oss trygga och blev nöjda med den utmärkta servicen som Mike erbjöd. Läs mer
  • 2019-05-12

Elin E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har köpt vår första bostadsrätt av Mike.
    Vi upplevde ett tryggt och ärligt bemötande av honom. Han var tydlig och hade öppen kommunikation genom hela processen. Allt gick så enkelt vi kunde önska. Läs mer
  • Prem K

2019-05-12

Prem K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    I have sold my apartment through Mike. He is definitely the best I have seen while buying or selling the apartment. He has vast network so you will always find something (apartment) / someone (buyers) which suits your need. He also has really good understanding of the market and his advice can help you to make a good decision for the future. He makes his best efforts to make both buyer and seller happy.
    I would recommend him as the first choice while buying or selling any apartment. Läs mer
  • 2019-05-12

Alexander H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Seriös och otroligt tillgänglig. Rekommenderar Mike alla dagar i veckan. Skulle vi sälja på nytt är Mike odiskutabel som vårt val. Läs mer
    2019-05-14 Mike C svarar Alexander H
    Tack så mycket, uppskattar det och kommer alltid att finnas tillhands.
  • 2019-05-12

Susann S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig, proffsig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-02-18

Elias E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike hjälpte vår familj att sälja bostaden till rekordpris. Kan inget annat än rekommendera honom starkt till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2018-11-15

jan j skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike var överlägsen.
    Sålde min lägenhet på en vecka och under första visningsdagen då jag hade en annan mäklare som försökte i 5 månader innan.....
    Och bra betalt fick jag under dessa dåliga tider oxå ... Behöver man säga något mer om honom.👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Sissi L

2018-10-02

Sissi L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Always ready to help, good communication and working efficiently. Had done a good job with the sell of our appartment. Läs mer
    2018-10-02 Mike C svarar Sissi L
    Thank you very much and hope you enjoy your new apartment.
  • 2018-09-23

Stockholm33 T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Grym mäklare effektiv medgörlig har alltid lyssnat och satt målet. återkopplat tillgänglig skulle starkt rekommendera Mike till alla säljare o köpare. Läs mer
    2018-09-24 Mike C svarar Stockholm33 T
    Det är ett nöje att få hjälpa er.
  • 2018-09-18

Danijela A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är en jätte engagerad och kunnig mäklare som älskar sitt arbete och gör allt för att alla parter i en sälj / köp affär blir glada och nöjda. Mike finns alltid tillgänglig och är snabb på att svara och återkoppla vid frågor och funderingar. En jättebra mäklare som fick vår familj att se Länsförsäkringar Fastighetsförmedling med andra ögon och få en väldigt positiv bild av företaget. Mike är en stor tillgång till företaget då han går in helhjärtat i affären. Läs mer
    2018-09-19 Mike C svarar Danijela A
    Tack så mycket för dom fina orden <3
  • 2018-09-18

Zuber A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike gjorde ett toppen jobb
    Otroligt proffsigt bemötande! Återkoppling hela tiden och han lyssnade på vad vi ville samtidigt som det gick att ha en rak och ärlig dialog med honom. Jag rekommenderar honom starkt . Läs mer
    2018-09-18 Mike C svarar Zuber A
    Tack så mycket, och hoppas ni nu blir nöjda med eran nya bostad.
  • 2018-09-16

Cecilia A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike gjorde ett toppen jobb! Var aktiv och återkopplade konstant vilket fick mig att känna mig lugn under hela processen. Kommer välja honom och länsförsäkringar igen vid nästa försäljning. Läs mer
    2018-09-19 Mike C svarar Cecilia A
    Tack så mycket och hoppas att vi hittar något fin till dig nu.
  • 2018-09-13

Lennart S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag sålde en etta och fick mycket bra bemötande, återkoppling och hantering av försäljningen rakt igenom till avtalstecknande.

Mäklaren var mycket kunnig, socialt kompetent och mycket explicit. Suverän helt enkelt! Läs mer
  • 2018-09-13

Tony B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jenifer Alm är väldigt trevlig och ger bra service. Vi är väldigt nöjda med hennes hantering av vår fastighetsaffär. Läs mer
  • 2018-09-12

Jonas R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde lägenhet i Sundbyberg.
    Trevlig sympatisk kille som är målinriktad och sätter kunden i fokus Läs mer
  • 2018-09-11

Ann-sofie M skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpte en trea på Klippgatan. Anna gjorde ett utmärkt arbete som mäklare, både under visningarna och vid kontakterna vid kontraktsskrivning mm. Det jag skulle vilja ta upp är att när vi vunnit budgivningen, då jag befann mig i Skåne, och trodde att allt var frid och fröjd med det vi gjort upp om att vi skulle sköta det administration digitalt till vi skulle ses några dagar senare för att fysiskt skriva på papperna, ringde Anna upp ett par timmar senare och sa att säljarna absolut ville träffas fysiskt på kvällen för att skriva på. Jag fick ett ultimatum om att infinna mig före kl 19 annars skulle lägenheten gå över till den nästkommande budgivaren. För min del betydde det att jag fick ställa in möte som varit planerat långt i förväg, boka biljett på nästa flyg till Stockholm, ta taxi till kontoret, skriva på och sedan ta flyget tillbaka till Skåne igen.

Nu styr ju inte mäklaren över en säljares lätt paranoida önskningar och handlingar och jag tror att Anna gjorde vad hon kunde för att försöka säga till dessa två unga jurister att kutym är att den som vunnit budgivningen är den som får tillgång till lägenheten och att man inte kan förvänta sig att köparen omedelbart kan komma och skriva på. Att det är en helt normal process att man sköter det via mail tills man har möjlighet att träffas och skriva på. Jag kom dessutom med förslaget att jag skulle gå in på Länsförsäkringars kontor som fanns i den stad jag befann mig och skriva på i en av Annas kollegers närvaro som vittne. Då hade det bara varit min risk att säljarna ev inte skulle skriva på när vi väl sågs men det var inget säljarna ville lyssna på. Om nu juridiken var så viktigt som jag förstod att den var i det här fallet vore det helt vattentätt för dem. Nåja, outgrundliga äro vissa personers handlingar och åsikter.

Varför jag skriver en så lång kommentar är för att eventuellt undvika för andra köpare att hamna i samma situation. Jag föreslår att ni är extremt tydliga med att berätta redan tidigt i kontakten med säljaren hur det kan gå till efter att budgivningen är över så säljaren är förberedd på att en köpare kanske inte står runt hörnet med pennan i hand bara för att man varit med och vunnit en budgivning. Livet och jobbet går naturligtvis vidare när budgivningen äger rum och alla köper ju inte bostad exakt där de redan bor eller befinner sig.

Med hopp om att det kan hjälpa kommande köpare.
    Bästa hälsningar
    Ann-Sofie Mårtensson Läs mer