Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 21, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 787 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• Daniel Ö

2020-04-14

Daniel Ö skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Super proffig och fantastik pa att folja upp Läs mer
  • 2020-04-13

Sebastian A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Supernöjda med Mike Chammas!
    Mitt i Corona-krisen lyckades Mike ändå bevara lugnet och fick oss att känna oss trygga och lugna.
    Lägenheten blev såld före visning.
    Vi avbröt samarbete med annan mäklare för att istället gå med Mike. Läs mer
  • 2020-04-12

Valeriy M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevlig och hjälpsam kille. Hjälpe mig att köpa bostad. Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Julius M

2020-04-12

Julius M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har köpt en 3:a i Solna.

Mike Chammas tog väldigt väl hand om oss från början till slut. Mike såg till att vi kunde få en egen visning under rådande pandemi och han hade verkligen koll på detaljerna som intresserade oss. Det blev en väldigt personligt anpassad upplevelse, vilket var mer än förväntat. Läs mer
  • Ajsa K

2020-04-12

Ajsa K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpte en tvårumslägenhet i Råsunda som Mike hade hand om. Jag fick min drömlägenhet tack vare hans hjälp och bemötande. Mike levde upp till alla förväntningar jag hade när man ska köpa en lägenhet då det är ett stort och stressande moment eftersom man ska göra ett viktigt köp och gå in med en större summa pengar. Han var väldigt snabb och återkopplade direkt under budgivningen. Hela köpet kändes väldigt tryggt när man hade kontakt med honom. Skulle varmt rekommendera honom till hela mitt nätverk. Kommer definitivt kontakta honom vid nästa försäljning av bostad. Läs mer
  • 2020-04-12

Mohammad Reza R skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har köpt en 2:a i Järvastaden. Mike var hjälpsam, trevligt och hade mycket bra kommunikation. Han var väldigt trygg i sin roll och snabbt att fatta beslutet.
    Vi haft kontakt med flera mäklare, men Mike är fantastisk, helt enkelt😄
    Bästa,
    Reza & Rabieh Läs mer
  • 2020-04-12

Faraj A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har både köpt och sålt via Mike. Han slår alla förväntningar och är trygg och tillgänglig genom hela processen. Rekommenderar dig till alla som ska sälja i Solna/Sundbyberg. Tack för allt Mike! Läs mer
  • Resul T

2020-04-12

Resul T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt med Mike och är mycket nöjd med hela affären på alla nivåer.

Har sålt flertal lägenheter i området och helt klart mest nöjd med Mike då han har bra kolla på områden och är en duktig mäklare i sin helhet. Läs mer
  • 2020-04-12

Ava H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra bemötande och professionellt utförande Läs mer
  • 2020-02-21

Tim B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kreativ, pålitlig och tillgänglig. Väldigt nöjd med det jobb Mike gjort. / Tim Läs mer
  • 2020-02-20

Stina A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är snabb, trevlig och effektiv. Vi köpte lägenhet av honom tidigare och därför var det självklart att anlita honom när det nu var dags att sälja. Jag rekommenderar Mike och kommer absolut att kontakta Mike igen för en eventuell framtida affär. Läs mer
  • 2020-02-20

Mona K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike överträffade verkligen alla våra förväntningar med försäljningen utav våran bostad. Vi kunde inte bli mer nöjda. Allt gick snabbt och smidigt. Mike var alltid tillgänglig under hela processen, dagtider som kvällstider. Läs mer
  • 2020-02-20

Alexandru N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike was crucial in the process of purchasing an apartment. We met at a viewing a few months ago - we did not like that apartment but Mike took our contact details and our expectations and kept in touch with us. He proactively contacted us every time he had a house in his portfolio which matched our criteria and offered us private viewings. Thanks to this, we managed to strike a direct deal with the owners for a fair price, without going through the hassle of bidding. Mike also played a crucial role in our price negotiations with the owners, and offered crucial advice on how to negotiate. Läs mer
  • 2020-02-20

Morteza D skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Micke är en trevlig, sakkunnig, ärlig och välbemötande person. Han beter sig väldigt professionellt och håller det han lovar vilket har ett mycket högt värde tycker jag. Han är väldigt bra mäklare vilken jag har redan rekommenderat till felra av mina vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-02-19

Shadi R skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpt en lägenhet via Mike Chammas. Hans bemötande var utmärkt. Han är engagerad och kunnig, snäll och hjälpsam. Jag var jätte nöjd.
    Shadi.R Läs mer
  • 2020-02-19

Carola A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte min lägenhet med hjälp av Mike. Alltid proffsigt bemötande, snabba svar och hög servicenivå! Läs mer
  • 2020-02-19

Nader S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket tillmötesgående och lätt att arbeta med. Läs mer
  • 2020-02-19

Audur S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike sålde vår femma i Järvastaden. Han var väldigt tillmötesgående avseende våra önskemål och han sålde lägenheten till ett bra pris. Läs mer
  • 2020-02-19

Clas L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Gav Mike fullt förtroende att göra det han gör bäst och vart verkligen supernöjd med slutpriset! Läs mer
  • 2019-12-10

Camilla M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike gjorde ett fantastiskt arbete med försäljningen av min lägenhet i Sundbyberg. Han överträffade våra förväntningar vad gäller både tid och resultat och vi kan inte vara mer nöjda.

Vi tackar stort för allt och rekommenderar varmt Mike till alla som önskar finna en mäklare som är tydlig, snabb på att svara, driven och framförallt väldigt trevlig. Läs mer
  • 2019-12-04

Marcus I skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte en lägenhet av Mike.

Alltid positivt bemötande. Trevlig och kunnig på båda visningar, hanterade budgivningen mycket proffisionellt.

Kontrakt skrivningen var mycket bra. Mike hade förberet allt perfekt och gick igenom allt noggrant och bra. Läs mer
  • 2019-11-07

Kiriaky A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har köpt en bostadsrätt i Solna. Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt, som förstahandsköpare hade vi många frågor som han besvarade på ett tillfredställande sätt. Dessutom var Mike Chammas tillgänglig under hela processen och stöttade med tips och råd när vi fick det lite struligt med banken. Chammas levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Vi kommer att rekommendera honom och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Solna till våra vänner, arbetskamrater och bekanta. Mvh Kiriaky Apostolidou Läs mer
  • 2019-11-07

Peter B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är mycket kompetent och profesionell.
    Lugn och pålitlig. Vår försäljning gick väldigt bra och smidigt. Kan varmt rekomendera honom. Även kontakten med övriga kollegor på kontoret LF Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-11-07

Davan N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde min lägenhet i Järvastaden, Solna med Mike och från start till mål har vi känt oss jättenöjda. Mäklaren visade stort engagemang och fick oss verkligen att känna oss trygga och gav oss utrymme att fokusera på våra egna åtaganden.

Både jag och min sambo rekommenderar Mike starkt. Läs mer
  • Imran S

2019-11-07

Imran S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    I sold the apartment and Mike was really helpful and I didn't have worry about anything. He fixed everything for me! Läs mer
  • 2019-09-28

Martina W skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra på att återkoppla, lösningsorienterad, tjänstvillig och enkel att ha och göra med. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-26

Maria B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är en grym mäklare. Han är jämt tillgänglig, tillmötesgående, förstående och realistisk. Han gav oss en logisk prisförväntan som nåddes och lyckades sälja vår lägenhet i Järvastaden innan vi ens la ut den.

Vi rekommenderar Mike till alla som ska sälja sin lägenhet!

/Maria och Pontus Läs mer
  • 2019-09-18

Niklas E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt en 3:a i Solna med Mike. Mike kändes trygg och kunnig. Han var lätt att prata med och visade ett stort engagemang. Läs mer
  • 2019-09-17

Jesper H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Allt gick bra, snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-09-17

Akashdeep C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    A very helpful and friendly person yet very hard working. We were quite happy with his support and never once felt that he was not working in our best interest.
    Highly recommended. Läs mer
  • 2019-09-17

Åsa S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket närvarande mäklare när vi sålde vår lägenhet. Lyssnar och har invändningar, diskuterar och har kompetens. Läs mer
  • 2019-09-17

Kim B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är alltid tillgänglig, han har god kännedom om områdena där han säljer. Han är väldigt professionell i alla lägen och lyssnar verkligen in vad man som säljare behöver. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-09-17

Nizar T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde med Mike , riktigt grym mäklare! Tydlig i sin kommunikation och har en förmåga att förmedla trygghet när man som säljare är stressad. Höll de han lova och jag fick det priset jag ville ha :) Läs mer
  • Eric W

2019-09-17

Eric W skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike sålde vår 4:a i Solna. Han är en mycket seriös och professionell mäklare. Bra information och återkoppling. Mycket nöjda! Läs mer
  • Hossein A

2019-09-17

Hossein A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Lyhörd, professionell, flexibel och erfaren mäklare som känner till Sundbyberg väldigt väl. Kände mig helt trygg i försäljningsprocessen och skulle verkligen rekommendera alla som går på säljtankar att anlita Mike för en trygg bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-08-14

Chayan A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    We bought an apartment through Mike and our experience was very pleasant. Mike was very helpful and accommodating. Läs mer
  • 2019-08-05

Micke A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike Sålde vår lägenhet innan den ens lades ut på hemnet. super nöjd! Läs mer
  • 2019-08-01

Daniel H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig mäklare som hade bra koll och svarade snabbt när man hade funderingar. Läs mer
  • 2019-08-01

Dehan L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    I sold out the apartment with Mike's great helps. I admire his devotions and efficient work. I would definitely recommend Mike as the broker to people who are willing to buy or sell their houses. Thank you. Läs mer
  • Aram I

2019-08-01

Aram I skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt lägenhet.
    Mäklaren levde upp till allt jag kunde tänka mig. Service och kontaktbar hela tiden, gav mig alltid allt nytt kring lägenheten när något dykt upp. Läs mer
  • 2019-08-01

Har sålt min lägenhet på 39 kv och jag valde Micke som mäklare.
    Han kändes ärlig och trygg glad och trevlig genom hela processen!
    + han sålde min lägenhet på 5 timmar Läs mer
  • Sinisa S

2019-08-01

Sinisa S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Lätt att ha att göra med.
    Snabb i återkopplingar.
    Tänker på sånt som man själv inte kan, eller har koll på och berättar om det.
    Tar sig tid för att besvara frågor.
    Alltid trevlig ton.

Köpte en bostadsrätt i Solna. Läs mer
  • 2019-08-01

Samim A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Helt nöjd! Väldigt bra bemötande! Läs mer
  • 2019-08-01

Klas N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag sålde 100 kvm i Solna.
    Mike är den bästa mäklare jag träffat sommarväder upp till alla förväntningar och lite där till. Läs mer
  • 2019-07-05

Jp L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Snabbt & professionellt bemötande vid köp av bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-07-03

Gregor G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har sålt en 2a med Mike. Mike har lyckats att sälja lägenheten i enlighet med våra förväntningar.

Mäklaren var alltid tillgänglig och hade professionell tillvägagångsätt under hela säljarförloppet. Mike är flexibel och har olika strategier och har mycket kunskap om trender i området.

Jag rekomenderar Mike till alla då han har mycket kunskap om området och stor kundbas. Läs mer
  • 2019-06-15

Anders G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike ser till att det som måste hända händer samtidigt som han är mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-06-15

Ellen S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Snabb och effektiv. Läs mer
  • Marie S

2019-06-14

Marie S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpt 3-rumslägenhet i Solna. Gick på en annan av hans visningar och gav mitt telefonnummer. En vecka senare fick jag sms av Mike om en att han skulle visa en liknande lägenhet privat om några timmar – var vi intresserade var vi välkomna. Det var vi. Jag la begärt pris och vi skrev dagen därpå. Mike fattade direkt att vi var seriösa och agerade därefter. Sydde raskt ihop affären med säljaren, som vi aldrig ens träffade förrän efter att vi flyttat in. Enda frågetecknet är att vi på tillträdesdagen bara fick en likvidavräkning, inte den lagstadgade mäklarjournalen. Men det kanske säljaren fick, det vet jag inte. Läs mer
  • Anette C

2019-06-12

Anette C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har sålt en fyrarummare i Järvastaden, Solna med hjälp av Mike Chammas. Han är en mycket bra och kunnig mäklare med stor kännedom om vårt område och dess bostadspriser. Med hjälp av Mike och hans kontaktnät gick affären snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer

Centralvägen 21, 171 68 Solna