Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 711 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• Viktor C
    Viktor C skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus skötte försäljningen av vår lägenhet i Solna och vi har bara positivt att säga.
    Rak, ärlig, kunnig och mycket professionell. Läs mer
  • Samir L
    Samir L skrev om Nasim Havblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Nasim Havblom gjorde ett fantastiskt jobb med min bostad, han var kontaktbar dygnet runt och om han var upptagen så hörde han av sig så fort han såg mina sms. Ödmjuk och kundfokuserad. Rekommenderar starkt!
    Tack så mycket för ett grymt jobb! Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag är väldigt nöjd med Armins arbete. Han har väldigt bra kunskap om marknaden i det aktuella området, och skötte affären väldigt snabbt och smidigt. 100% nöjd och lite till. Läs mer
    2018-05-14 Armin S svarar Jan S
    Stort tack Jan för de snälla orden! Hoppas ni kommer trivas i det nya!
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus sålde min trea i Huvudsta och jag var mycket nöjd med hans insats. Bemötandet jag fick var vänligt, professionellt och tillmötesgående. Det märktes att Marcus hade god kännedom om den lokala marknaden då jag fick en realistisk värdering och vi hade en bra dialog kring upplägg av annons, utgångspris och visningar. Jag uppskattade särskilt den smidiga kommunikationen med Marcus, han höll mig informerad och inkluderad i den utsträckning som jag önskade och genomförde hela uppdraget snabbt och smidigt. Läs mer
  • Ludvig I
    Ludvig I skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra bemötande, kunnig och proffsig. Högsta betyg! Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har sålt min bostad. Innan försäljningen har jag varit på flera visningar där Marcus varit mäklare och fick då mycket gott intryck av Marcus som mäklare.
    Han är mycket kunnig och mycket trevlig samt informerar vad som kommer att ske vid försäljningen av min bostad.
    Jag är mycket nöjd och har rekommenderat honom till nära vänner om de ska sälja/köpa bostad.
    Fick också hjälp på kontoret i Solna inför deklarationen.
    Toppenkille! Läs mer
  • Ted N
    Ted N skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde vårat radhus i Solna. Vi upplevde Marcus som en trevlig, påläst och seriös mäklare som resulterade i att vi fick betalt över förväntan för huset. Läs mer
  • Sigrid S
    Sigrid S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Klok, kunnig, seriös och med stor kännedom både om marknaden men även stor människokännedom Läs mer
  • Jean-Francois B
    Jean-Francois B skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Professionell mäklare som gör jobbet! Läs mer
  • Amila R
    Amila R skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fick hjälp att sälja lägenhet i Solna. Fick ett mycket bra bemötande av Marcus. Mycket kunnig och alltid snabb på att svara. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Snabb affär. Mycket bra kontakt med kontoret i Solna Läs mer
  • Päivi H
    Päivi H skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Försäljningen av vår bostad fungerade väldigt smidigt!
    De önskemål vi hade blev tillgodosedda och Marcus var väldigt kunnig och proffetionell vilket gjorde att vi kände oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen. Läs mer
  • Gabriel K
    Gabriel K skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte min bostad i Solna av Marcus. Alltid tillgänglig, svarade på alla frågor vi hade och berättade mycket vi inte kände till. Påläst och förtroendeingivande mäklare! Läs mer
  • Mari J
    Mari J skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra och trevlig mäklare! Överlag bra! Stylisten han rekommenderade köpte dock mycket Ikea-möbler och gjorde en del missar som att ha en matta som var mindre än soffan så även om det blev fint så var det inte toppkvalitet.
    Mitt balkongtak läckte och Marcus sa både till mig och köparen att brf skulle stå för lagningen. Det visade sig vara fel. Även om det gick att lösa eftersom köparna var tillmötesgående så var det en miss Marcus gjorde. Det kändes inte kul när jag upptäckte detta någon dag före tillträdet.
    Jag ville skriva kontrakt så snabbt som möjligt men Marcus hade inte tid den kvällen budgivningen avslutades och kontraktsskrivningen blev nästföljande dag. Den ledande budgivaren signade på en annan bostad den kvällen och 'hoppade av'. Det gjorde att priset på min lägenhet föll 100'. Sedan är det inte säkert att affären hade gått att ro i hamn till ett högre pris även om Marcus kunnat budgivningskvällen men har sålt tidigare och det är inte helt ovanligt att budgivare hoppar av. Därför gäller det oftast att signa överlåtelseavtalet så snabbt man har ett bra bud och då är det ett plus om man har en flexibel mäklare. Läs mer
    2018-05-04 Marcus L svarar Mari J
    Hej Mari och tack för feedback! Såklart tråkigt det du beskriver om stylisten, men jag vill minnas att du påpekade att du inte var nöjd, att det fixades till och att det blev jättefint till fotograferingen av lägenheten.

Gällande balkongtaket så var det en ordentlig kalldusch, jag kan säga att i 99 fall av 100 så är balkongen och dess konstruktion en del av fastigheten och därmed föreningens ansvar. Bra som sagt att köparna hade förståelse för det inträffade och jag påpekade för styrelseordförande att styrelsen ska upplysa mäklare och säljare att ansvaret för balkongtaket ligger på bostadsrättsinnehavaren, vilket de nu gör före överlåtelser av föreningens lägenheter.

Angående avhoppet från ledande budgivare, så fick jag beskedet att han skulle köpa en annan lägenhet bara ett par timmar efter att han lade sitt sista bud, så han hade dessvärre hoppat av oavsett om vi hade planerat för att skriva kontrakt samma kväll. Han undanhöll för mig att han budade på två lägenheter samtidigt så den manövern var tråkigt nog helt omöjlig att parera.

Hoppas allt är bra med hela er familj och att ni trivs bra i nya lägenheten på Kungsholmen!

Varma hälsningar,
    Marcus
  • Sabine P
    Sabine P skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor lotsade oss genom hela bostadsköpet på ett föredömligt sätt! Trevlig, förtroendeingivande, tillgänglig, påläst och engagerad. Skulle varmt rekommendera Viktor som mäklare! Läs mer
  • Jes@kongsmark.com K
    Jes@kongsmark.com K skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    dårlig håndtering af et problem i forbindelse med køb af lejlighed til vores datter
    Armin glemte vigtige dele i kontrakten og forsøgte ikke at finde en løsning Läs mer
  • Sylvia
    Sylvia skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Tusen tack Armin! :)
    Jag kan varmt rekommendera Armin som är lung, hjälpsam och engagerad. Alltid tillgänglig både före och efter kontraktsskrivningen. Armin jag är tacksam för din tålamod !
    Toppenbra betyg !! Läs mer
    2018-03-29 Armin S svarar Sylvia
    Tack snälla Sylvia för dina fina ord det var ett nöje att få samarbeta med dig!
  • Simon Ö
    Simon Ö skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor har sålt min lägenhet! Från vår första kontakt så gav han ett mycket positivt intryck. Han besitter en mycket bred social kompetens och visar stort intresse. Trots en svår marknad så arbetade han med flera visningar och var alltid engagerad. Ett engagemang som till slut resulterade i försäljning där både jag och köparen var nöjda. Det har varit ett mycket gott samarbete från "Ax till Limpa" och jag ser redan fram emot nästa bostadsaffär med honom i framtiden! Läs mer
  • Isabelle B
    Isabelle B skrev om Nasim Havblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Nasim är en fantastisk mäklare! Han gjorde allt och lite till med min försäljning, för att ta ett exempel så jobbade han med min budgivning kl 07:00 på en lördag morgon och därefter skrev vi kontrakt vid 09:30. Han levererade över min förväntan. Stort tack! Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi valde Jennifer Alm för den här affären eftersom vi träffat henne tidigare när hon förmedlade vår bostad till oss 2015.

Hon har i den här affären agerat proffsigt, som förväntat, från första stund. Alltid hållit kontakten och förmedlat relevant information i tid. Alltid korrekt och med glimten i ögat.

Trots en svacka i marknaden under hösten 2017 har hon aldrig givit upp, utan fullgjort sitt uppdrag till full belåtenhet.

Vi rekommenderar varmt Jennifer till den som vill ha en bra mäklare. Läs mer
    Jennifer A gillar detta
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig och engagerad, rekommenderas! Läs mer
  • Madde K
    Madde K skrev om Daniel Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Daniel Senkal är en driven och kunnig mäklare som strävar högt för att nå målet. Starkt engagemang för vad jag som kund behöver. Han höll mig alltid uppdaterad och återkopplade snabbt. Professionell i sitt bemötande. Daniel är helt enkelt en mäklare som anstränger sig ”det lilla extra”. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Dusko S
    Dusko S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har en bred kunskap, och redan från början fick jag en stark tillit gentemot henne. Hon är professionell och viktigast av allt hon lyssnar. Jag är väldigt nöjd. Och kommer definitivt att vilja samarbete med henne igen i framtida försäljningar. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hej...
    Har haft me Jennifer o göra fler gånger o tycker att hon är kunnig trevlig o har en bra taiming i de mesta hon gör.
    O självklart kommer ja o rekomdera henne framöver/s Läs mer
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Underbar! Anna var tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    När det väl var dags för visning och efter var Jennifer mycket engagerad och drivande. Läs mer
  • Tom H
    Tom H skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna Ekstrand gav mig som förstagångsköpare en trygg känsla igenom hela processen gällande köpet av bostad. Hennes professionalitet genomsyrade allt från visningen av bostaden till det avslutande skrivningen av kontraktet. Rekommenderar varmt hennes tjänster som mäklare till alla som går i tankar att köpa bostad!

Mvh Tom Holm Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Serviceinriktad och snabbt återkoppling. Läs mer
  • Anna-karin B
    Anna-karin B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevligt bemötande. Kände mig välkommen att ställa de frågor jag hade. Läs mer
  • Mugdat T
    Mugdat T skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer har varit jätte professionell under hela processen. Hon har har alltid varit tillgänglig när vi har haft frågor och funderingar samt varit lösningsfokuserad. Men bäst av allt är att vi har kännt oss väldigt trygga med henne under tiden. Läs mer
  • Elli
    Elli skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Min 3:e gång som kund till Jennifer Alm, samma fina bemötande och hela säljprocessen känns precis som tidigare gånger, seriös och trygg. Hon är och förblir min favorit mäklare i Solna. Läs mer
  • Peng G
    Peng G skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer is really professional and easygoing. Really appreciate her help and would like to recommend her to my friends. Excellent broker!!! Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fick ett jättebra möte och hon kunde tackla alla mina funderingar! Läs mer
  • Gustav M
    Gustav M skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket professionell och verkligen en problemlösare. Jag skulle verkligen rekommendera Jennifer till alla jag känner. Läs mer
  • Emma F
    Emma F skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fint bemötande, trovärdig och trevlig. Läs mer
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer Alm upplevde jag som mycket duktig i sitt jobb som
    mäklare. Mycket trevligt bemötande
    och bra info gällande spekulanterna.
    Finns inte något att klaga på.
    Med vänlig hälsning
    Kerstin Peterson Läs mer
  • Märtha S
    Märtha S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer är toppenbra! Hjälpte oss på bästa sätt med köpet av vår lägenhet. Läs mer
  • Mauritz B
    Mauritz B skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig med ett bra bemötande.
    Mauritz Läs mer
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor hanterade min försäljning på ett bra sätt, med gott bemötande både mot mig och köparen. Läs mer
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Daniel Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    2 gången nu jag säljer med Daniel och är helt fantastiskt nöjd med hans prestation!
    Tack för allt :)!!!! Läs mer
  • John J
    John J skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna var duktig och väldigt hjälpsam i processen. Vi fick ett mycket bra intryck av henne som mäklare. Läs mer
  • Petter S
    Petter S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi var mycket nöjda med Anna som verkade ha koll på det mesta.
    Det kändes tryggt att hon sålt samma lägenhet två år tidigare och hade koll på området.
    Vi fick hjälp i bank-processen så vi hade koll på vad som hände.
    När vi säljer så kommer vi kontakta Anna eftersom allt gick så smidigt. Läs mer
  • Nichlas E
    Nichlas E skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har ett professionell bemötande och hade förberett sig noga inför vårt första möte. Allt från tidsplan till praktiska detaljer var tydliga och genom hela försäljningsprocessen så har Anna hela tiden varit tillgänglig samt löpande uppdaterat mig och status.
    Anna har även visat på ett professionellt bemötande mot köpare där det inte uppkommit några oklar heter genom processen.
    Jag skulle rekommendera Anna till andra som går i säljtankar! Läs mer
  • Jim R
    Jim R skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra service och bemötande (över förväntan), både innan och efter kontraktskrivning. Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Ett mycket trevligt intryck, bra argumentation, bra presentation. Gjorde så att vi kände oss trygga.Både bra på att fixa en extra visning och trevligt när vi skrev kontraktet. Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi fick ett professionellt trevligt och bemötande samtidigt som mäklaren också var tillgänglig både före och efter att köpet hade gått igenom. Läs mer
  • Anna-Lena L
    Anna-Lena L skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hej jättetrevlig och bra säljare! Bra info oh bonga problem! Läs mer
  • Lidija P
    Lidija P skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Inför försäljningen av min lägenhet tog jag mig tid att intervjua ett antal bostadsmäklare för att hitta någon som kändes rätt för mig. Jag fastnade för två och hade svårt att bestämma mig men till slut föll valet på Anna och det har jag inte ångrat. Anna är engagerad, kunnig och professionell i sin roll. Hon är dessutom utrustad med ett positivt tänkande som smittar av sig och som var väldigt uppskattat då jag själv stundtals kände mig nervös under försäljningsprocessen. Jag upplevde Anna som både lyhörd och förtroendeingivande men också framåt och med ett driv. Jag har bara gott att säga om Anna och kan rekommendera henne å det varmaste. Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna Ekstrand är mycket kunnig, hjälpsam och vänlig. Tack! Läs mer
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hela tiden under förmedlingen av fastigheten hade vi bra kontakt, och vad jag tycker gjorde hon ett väldigt bra jobb. Informerade mig och svarade på alla frågor jag hade.
    Tror inte jag kunde ha hittat någon bättre mäklare.
    Toppen betyg! Läs mer

Centralvägen 17, 171 68 Solna