Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 561 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• Rong Y
    Rong Y skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    She is friendly and professional. Sha always clearly answered all of questions and gave good preparations and services.
  • Boel H
    Boel H skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är både trevlig och professionell. Jag är nöjd !!
  • Veeda A
    Veeda A skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är duktig och trevligt! Hon gjorde ett bra jobb!
  • Kevin C
    Kevin C skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har varit både trevlig och proffsig genom hela processen. Alla frågor och funderingar har besvarats snabbt och utförligt av henne.
  • Emma S
    Emma S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har varit ett stort stöd i hela försäljningsprocessen. Alltid tillgänglig, proffsig och tydlig. Rekommenderas varmt!
  • Catharina K
    Catharina K skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag blev rekommenderad Anna Ekstrand av en tidigare mäklare jag haft kontakt med och Anna har verkligen uppfyllt de förväntningar jag hade! Ett stort plus var att hon föreslog en styling av lägenheten vilket gjorde underverk!
  • Micke L
    Micke L skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    De fakta som behöveds framfördes.
  • Malin A
    Malin A skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är serviceinriktad och allt känns väldigt tryggt och bekvämt under hela säljprocessen. Rekommenderar henne verkligen till andra som funderar på att sälja.
  • Zian Z
    Zian Z skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Proffsig och påläst! Mitt första intryck var att Anna kunde sitt jobb och svarade på de frågor jag hade. Hade hon inte svar återkom hon ganska snabbt när hon hade tagit reda på svaren. Alltid trevlig och var snabb på att svara på frågor och informera om processen.
  • Soheil A
    Soheil A skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig och kunnig.
    Väldigt hjälpsam och ger snabba svar vid eventuella frågor.
  • Gunilla C
    Gunilla C skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi tycker att Annas bemötande och kunnighet var mycket bra. Däremot gavs vi inte tillfälle att besiktiga lägenheten och det kändes inte bra och det drar ner betyget.
  • Mikko T
    Mikko T skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Det gick snabbt, smidigt och enkelt. Inga problem alls. Fick all information som krävdes. Trevligt bemött.
  • Linda M
    Linda M skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag kände mig väldigt trygg med Anna som mäklare. Hon var positiv och rak, och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor, vilket gjorde processen smidig och enkel. Det enda som drar ner betyget är vad jag uppfattar som ett mindre kundregister, men detta är snarare en reflektion på Länsförsäkringar som företag.
    Skulle även ha önskat ett mer detaljerat och genomarbetat prospekt.
  • Olof F
    Olof F skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna Ekstrand var mäklare åt säljaren av lägenheten. Hon var mycket trevlig, tillgänglig och hjälpsam. Hon balanserade skickligt sina skyldigheter mot säljare och köpare.
  • Julia F
    Julia F skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är en mycket skicklig och duktig mäklare. Ger henne de bästa rekommendationerna!
  • Maria O
    Maria O skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Supernöjd med Jennifer som mäklare! Hon har från start varit trevlig och vänligt bemötande! Alltid snabb på att svara och hjälpsam!
  • Lars K
    Lars K skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Professionalitet och snabbhet kännetecknar det bemötande och den handläggning som Anna bistått oss med i samband med vår lägenhetsaffär.
    Vi har känt oss trygga i hela processen och kan absolut rekommendera Anna som mäklare.
    Hälsningar
    Lars Klint
  • Malin A
    Malin A skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hjälpsam och tillmötesgående. Bra kunskap om området.
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är full med energi, positiv och alltid lätt att nå i i säljprocessen för goda råd.
    Rekommenderar henne varmt!
  • Malakeh S
    Malakeh S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag är mycket nöjd och tycker att Anna Ekstrand är en bra mäklare, hon var pedagogisk och omtänksam och gjorde sitt jobb bra!
    Jag är en nöjd kund 👍😊
  • Yamini C
    Yamini C skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna Ekstrand is a very warm and nice person. Is sensible and communicates in a very good manner.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Engagerad, proaktiv och trevlig. Toppen!
  • Morteza S
    Morteza S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi blev rekommenderade att ta hjälp av Jennifer Alm vid vår försäljning och det är något vi är mycket glada över. Jennifer Alm är en professionell, duktig och lyhörd mäklare. Även fast hon hade flera kunder samtidigt kände man sig som den enda kunden och med full fokus på just mitt objekt. Den glada och "ingenting-är-omöjligt" attityden höll från start till mål och vi kände oss väldigt nöjda med hennes sätt att jobba. Rekommenderas starkt!
  • Anna-Karin T
    Anna-Karin T skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi är mkt nöjda med Jennifers bemötande. Hon är glad, trevlig och professionell. Hon var mkt tydlig och vi som köpare kände oss trygga.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer bidrog aktivt till ett bra utfall i försäljningsprocessen.
  • Maid D
    Maid D skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna var väldigt tillmötesgående och svarade på alla frågor och funderingar jag hade. Hon var väldigt snabb på att återkoppla vilket jag uppskattar.
  • Bobby S
    Bobby S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Seriös och trevlig. Samt väldigt snabb respons när jag hade frågor.
  • Olov S
    Olov S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag o min hustru har blivit väl bemötta från första början med visning o alla kontakter vi haft med henne senast i går vid tillträdet till lägenheten
    Sammanfattning: glad, pigg, söt o kunnig
  • David N
    David N skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevlig och kompetent.
  • Angeliqa V
    Angeliqa V skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är en fantastisk mäklare med det lilla extra . Jobbar hårt för att man som säljare ska känna trygghet under hela försäljningen . Proffsig , lätt att ha o göra med och lyckades med att nå våra drömmars mål !
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Följsamhet och flexibilitet karaktäriserade mäklaren Marcus under hela processen. Tack!
  • Anders W
    Anders W skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Redig, professionell. Beskrev bra vad som behövs göras och hade bra framförhållning.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    säker och påläst, fick förtroende
  • Christina Z
    Christina Z skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus är väldigt proffesionell och kunnig och gav oss kontinuerlig feedback under hela försäljningen. Vi är väldigt nöjda med vår försäljning och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg.
  • Ann-louise N
    Ann-louise N skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra och glatt bemötande, uppfattar henne som påläst och kunnig.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifers bemötande är avslappnat professionellt på ett utomordentligt bra och serviceinriktat sätt. Hela försäljningen med Jennifer gick över förväntan. Hon är lyhörd, street smart och affärsmässig. Dessutom alltid med ett leende som även gör samarbetet roligt. Jag kände mig i trygga händer med Jennifers insatser. Förutom att jag var nöjd så frågade jag min köpare vad hen tyckte om Jennifers bemötande, vilket var mycket positivt - det är ett gott betyg! Varma rekommendationer!
  • Anna J
    Anna J skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer är en väldigt trevlig och proffsig mäklare med god områdeskännedom. Det märks att hon håller sig uppdaterad på vad som händer i Solna. Bra återkoppling under hela processen och stort engagemang.
    Rekommenderas varmt!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fick allt man behöver när det säljs
  • Jill B
    Jill B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är en mäklare som har kombinationen av att vara proffsig och personlig. Hon har skött allting korrekt, all information löpande, snabb återkoppling när vi ville ha kontakt och väldigt tydlig i all kommunikation. Vi kunde inte ha anlitat någon som kunde skött det bättre.
    5 stjärnor av 5.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kände oss trygga med mäklaren när vi sålde vår lägenhet via LF
  • Frida M
    Frida M skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra ärlig mäklare. Önskar lite mer frekvent kontakt innan försäljningen och visningen.
  • Anders W
    Anders W skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket nöjd med Länsförsäkringar Solna, skulle definitiv använda mig utav dom igen och rekommendera andra att använda sig utav dom!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra upplevelse av länsförsäkringar!!!
  • Frida W
    Frida W skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevligt bemötande men felvärderad lägenhet och rätt rörig administration och inte så bra lokalkännedom.annonsen var till stor del en kopia av en annons för en lägenhet i annan del av kommunen.
    2016-04-17 Anna E svarar Frida W
    Hej Frida! Tack för ditt svar! Samtidigt som jag blir glad över din ärlighet blir jag också förvånad kring din tolkning av felvärdering. De flesta ser det som väldigt positivt och blir väldigt glada över mitt jobb när det resulterar i ett föreningsrekord och att slutpriset blir ca 300 000 kr över vad den dyraste liknande lägenheten sålts för i området. Om administrationen varit rörig får jag be om ursäkt, våra koordinatorer är väldigt duktiga men vi kan alla röra till det ibland. Jag ringer dig gärna för att stämma av hur du tycker att vi kan göra upplevelsen bättre för nästa kund. Jag hade uppskattat om du berättat för mig att du var missnöjd med annonsen, i så fall hade jag naturligtvis ändrat utifrån dina önskemål! Oavsett så tyckte jag att det var väldigt kul att samarbeta med dig och jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • Jennie P
    Jennie P skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Helt grym service och återkoppling rekomenderar starkt
    2016-04-15 Anna E svarar Jennie P
    Tack Jennie! Jag hoppas att ni kommer att trivas jättebra i ert nya hem :) Vi ses!
  • Anders F
    Anders F skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är bäst!
    Försäljningen gick över förväntan, alla våra vänner i Sundbyberg kommer anlita henne vid försäljning.

Tack Anna, ring mig när du behöver bil.
    Anders forssman
    2016-04-15 Anna E svarar Anders F
    Haha, tack Anders! Bra teamwork - då blir det bra! :) Tack för att jag fick förtroendet att sälja er väldigt unika, fina lägenhet! Det var superkul!! Vi ses!
  • Christopher H
    Christopher H skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Johan har stått för ett trevligt bemötande från visning till kontraktsskrivning samt varit tillgänglig för frågor och allmänt hjälpsam genom hela processen. Som förstagångsköpare har det känts bra och tryggt rakt igenom.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra bemötande med en mäklare som ofta va tillgänglig för frågor och funderingar 😄
  • Jiang M
    Jiang M skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Som säljare är det möjligt att man gillar en mäklare som agerar som en säljande ångvält men som köpare gör man det definitivt inte. När man säljer en lägenhet är ett bra pris jätteviktigt men har man sålt ett antal lägenheter vet man att nöjda köpare är lika viktigt. Markus Elias kan konsten att både få ett riktigt bra pris och att genomföra seriösa, stabila affärer. Han är noggrann med att ta reda på fakta och uppmuntrar till att ärlighet varar längst. Han är tveklöst den bästa mäklaren som jag haft att göra med (inräknat mäklare man träffar under visningar, så det har blivit en hel del).
  • Linda L
    Linda L skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus har varit väldigt duktig på att sälja men också köpa av! Vi är super nöjda!

Centralvägen 17, 171 68 Solna