Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 17, 171 68 Solna

4.7 / 5 i betyg — 489 rekommendationer
Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.
Hemsida

Läs vad 489 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• Lena S
    Lena S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Agerade lite: eftersom det var ett tag sedan ni gjorde en lägenhetsaffär så vet jag bäst!
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Proffesionellt, tryg, trevlig, närvarande och engagerade
  • Peter S
    Peter S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag tog kontakt med flera mäklare men det var Marcus som presenterade sitt jobb mest seriöst så jag valde honom.
    Sedan så gick resan utan några missöden och kom fram till ett bra resultat.
    Länsförsäkringar verkar ha bra rutiner för resan från start har gått bra och utan några missöden. Ex. frugan och jag står skrivna på lägenheten men vi bor i Karlstad och när vi skulle skriva på kontraktet så fixade Marcus fram fullmakt så att frugan slapp åka till Stockholm och det var bara så.
    Vi har samtidigt sålt en lägenhet i Karlstad efter svärmor och där var det inte sådanna saker skälvklara "annan byrå".
    Så jag har ett positivt intryck av länsförsäkringar.
    Mvh//Peter
  • Christian W
    Christian W skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Tack vara Johan gick försäljningen av min etta som en dans! Det är kul att jobba med någon som är så trevlig och kompetent. Det hela resulterade i att jag fick ett mycket bättre pris för lägenheten än jag någonsin hade vågat hoppas på.
  • Sean N
    Sean N skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus är grym!

Snabb på att svara, effektiv och trevlig.
  • Gustaf S
    Gustaf S skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra bemötande.
    Fick snabba svar på de frågor vi haft både före och efter köp.
    Lättillgänglig
  • James F
    James F skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Johan had ingen lätt uppdrag med våren försäljning, men han aldrig gav upp och alltid var positive
  • Tedros G
    Tedros G skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna var väldigt behjälplig under hela processen. Var snabb på att ge respons vid frågor och funderingar vilket var uppskattat.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Min upplevelse av Anna är mycket positiv. Jag upplevde henne som pigg,glad och korrekt
  • Nilofar N
    Nilofar N skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra och kunnig mäklare, tillgänglig att nå när som helst. Kan de ekonomiska aspekterna mycket väl!
  • Anders B
    Anders B skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hjälpsam, Kunnig, duktig ambitiös och alltid anträffbar
  • Brf Skytten I Duvbo
    Brf Skytten I Duvbo skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är en fantastisk mäklare som tillgodoser både säljare och köpare. Ytterst noggrann och mån om att alla parter känner att en bra affär har genomförts. Kan enbart rekommendera Anna fullt ut. //Johan
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag är mycket nöjd med Markus. Väldigt hjälpsam och god service!
  • Martin H
    Martin H skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Allt har fungerat mycket bra med Markus. Jag är väldigt nöjd. Han har hela tiden informerat gången från starten tills dess att affären blev klar. Jag kan varmt rekommendera Markus Elias tjänster. Martin Hallberg.
  • Yasser A
    Yasser A skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Johan Vikström Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg: han hjälpe mig mycket
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevligt, proffsig, välorganiserad
  • Louise K
    Louise K skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag är jättenöjd med Johans arbete som mäklare vid försäljningen av min lägenhet. Vi har haft god kontakt under hela förloppet och jag har hela tiden fått bra information och trevligt bemötande.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra! Högt engagemang och professionellt bemötande med bra rådgivning.
  • Mi E
    Mi E skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hjälpsam och professionell vid både visning, budgivning och kontraktskrivning
  • Ewa C
    Ewa C skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag fick ett bra intryck av honom som person och mäklarfirman
  • Chunhua Y
    Chunhua Y skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    En trevlig ansvarig och pålitlig mäklare !
  • Martin G
    Martin G skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna Ekstrand på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling hjälpte oss med försäljningen av våran lägenhet i Solna. Första gången jag träffade Anna var på en visning då jag var en potentiell köpare. Viktigt för mig är att mäklaren är professionell, påläst och trovärdig. Anna har en bra balans och inger förtroende för både köpare och säljare. Anna lämnar inget åt slumpen och känns alltid påläst inför ett möte eller samtal. Nästa gång jag säljer min lägenhet kommer jag definitivt att kontakta Anna Ekstrand igen.
    2015-11-16 Anna E svarar Martin G
    Tack snälla Martin för dina fina ord! Jag hoppas att ni trivs i ert nya hem! Vi ses!
  • Margit I
    Margit I skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra bemötande. Försäljning av lägenhet
  • AC F
    AC F skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevlig och hjälpsam. Snabb återkoppling när man sökt honom. Lyhörd för vad jag var intresserad av för objekt. Rekommenderas
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag är absolut nöjd med Johan som mäklare! Allt gick snabbt och smidigt.
  • Annika F
    Annika F skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag tycker att Johan har gjort ett bra jobb. Han har agerat så som mäklare skall göra. Skalig,trevlig och opartisk.
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig, engagerad och lyhörd mäklare som ingv förtroende.
  • Peter N
    Peter N skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Professionellt och lättillgängligt stöd genom hela försäljningen. Alla råd och tips gav precis det utlovade resultatet. Jag valde själv att inte ta ett fantastiskt förhandsbud så fick inte riktigt samma nivå som jag kunde ha fått, men det blev ändå rekord i föreningen och Markus gjorde ett kanonjobb på alla sätt! Jag hittade Markus genom en vän som både köpt och sålt med honom, så min bild är att han är lika uppskattad av såväl köpare som säljare. Får jag möjligheten så kommer jag att anlita hobom igen.
  • Lena A
    Lena A skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra bemötande och bra hjälp till köpet. Jag fick snabbt svar på allt jag undrade.
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har haft förmånen att både köpa och sälja en lägenhet med Jennifer. Hon är otroligt seriös, noggrann och snabb. Men det jag vill rekommendera är hennes personlighet. Skönt att kunna skratta och samtliga vara trygg. Hon har också en bra förmåga att få igång en budgivning som stannar upp.
  • Jasmin H
    Jasmin H skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kunnig och duktig mäklare. Vi hittade precis vad vi letade efter.
  • Johan W
    Johan W skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Supergullig och schyssst! Flexibel och tillmötesgående med mig som har få tider.
  • Rolf M
    Rolf M skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer har hjälpt oss sälja en lägenhet som hon för tre år sedan sålde till oss. Vid båda tillfällena har vi blivit utmärkt bemötta och vi är mycket nöjda med hennes tjänster.
  • Madelen F
    Madelen F skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vilken fantastisk mäklare!
    Nu har vi både köpt och sålt med hjälp av Markus och vi är mycket nöjda säljare/köpare.
    Han tar sig ann sina kunder med stor dedikation och seriositet.
    Vi känner att vi kan lita på honom och han har funnits tillgänglig för oss mer eller mindre dygnet runt och fortsatt kämpa trotts tuff marknad och oseriösa köpare.
    Nu bor vi i vår drömlägenhet som vi är otroligt nöjda med och vår gamla är såld med en lika nöjd köpare även på den sidan.
    Tack Markus, vi rekommenderar dig varmt till alla som vill ha en pålitlig och briljant mäklare.
  • Janne L
    Janne L skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hej som Gunnars gode. Man o son så är jag helnöjd med Johan han va proffsig o trevlig mvh Janne
  • Tony E
    Tony E skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kan varm rekommendera Markus som mäklare. Väldigt nöjd med hans arbete.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra bemötande och återkoppling. Smidig affär.
  • Shahrookh B
    Shahrookh B skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jätte duktig, väldigt professionell, rekommenderar honom till alla i Solna samt Sundbyberg.
  • Diana E
    Diana E skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt nöjd med Markus som mäklare!! Kommer definitivt välja honom i framtiden igen.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Johan gav ett mycket trevligt och professionellt bemötande och uppvisade mycket bra lokalkännedom. Vi är jättenöjda som kunder.
  • Inger M
    Inger M skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Försäljning av bostad. Mycket bra bemötande!
  • Carl Och Wen O
    Carl Och Wen O skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är ett otroligt stöd om man säljer en lägenhet. Hon har tagit hand om allt det administrativa och låtit oss fokusera på dom viktiga besluten under hela våran försäljning. Väldigt proffesionellt hanterat då hon har gett oss väldigt bra underlag och information för alla alternativ i alla beslut, medans hon varit opartisk och inte försökt styra våra val.
    2015-11-16 Anna E svarar Carl Och Wen O
    Tack Carl och Wen! Järvastaden är ett otroligt fint område och alltid lika kul att sälja i. Jag hoppas att ni fortsättningsvis ska trivas i området nu när ni skaffat er större boende :)
  • Anna Sara P
    Anna Sara P skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevligt bemötande, klar och tydlig i sin information, hjälpsam,
    2015-11-16 Anna E svarar Anna Sara P
    Tack Sara! Hoppas ni trivs i ert nya hem och att den blir precis lika fin som er förra lägenhet :)
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är en seriös och ärlig och väldigt lättsam mäklare, som vill kundens bästa!
    2015-11-16 Anna E svarar Åsa H
    Tack Åsa! Efter lite om och men så hittade vi så småningom en perfekt lägenhet för dig! Hoppas du trivs :)
  • Stig M
    Stig M skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna Ekstrand har förmågan att kombinera proaktivitet och framåtanda med ett ödmjukt, lyssnande sätt. En rätt unik förmåga som bäddar för en mycket hög kundnöjdhet. Jag ger givetvis Anna högsta betyg /Stig
    2015-11-16 Anna E svarar Stig M
    Tack Stig! Det var väldigt roligt att få jobba tillsammans med dig och din syster!
  • Nima P
    Nima P skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt hängiven och har visat intresse till både köpare som säljare. Finns inga brister i hanteringen av bostadsköpet.
  • Makda B
    Makda B skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Markus Elias, du har vart professionell och trevlig. Uppskattar ditt jobb du utfört. Tack!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag fick ett trevligt och personligt bemötande på visningen till lägenheten jag köpte med Anna som mäklare. Vid frågor och budgivning fick jag snabb och bra respons.
    Anna gav ett professionellt och tryggt intryck.
  • Elin J
    Elin J skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är väldigt professionell och trevlig. Vi har köpt en lägenhet.

Tycker att allting har levt upp till förväntan, ibland till och med lite över förväntan. Som kund så har man fått tydlig information och har varit lätt att ta kontakt.
  • Per E
    Per E skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag sålde min mors lägenhet. Ett gott bemötande och bra service med fullmakt mm.
    Mycket god information vid försäljningstillfället. Bra uppdatering vid budgivning.
    Anna Ekstrand hade långt innan, när min mor bodde kvar, besökt henne och meddelat ett riktpris. Som tack för att jag anlitade henne skulle jag, eller vi få flyttstädning och en halv procent i bonus. Flyttstädning fick vi men inte 0,5 %.
    I helhet kan rekommenderas.