Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 21, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 767 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• 2019-12-04

Marcus I skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte en lägenhet av Mike.

Alltid positivt bemötande. Trevlig och kunnig på båda visningar, hanterade budgivningen mycket proffisionellt.

Kontrakt skrivningen var mycket bra. Mike hade förberet allt perfekt och gick igenom allt noggrant och bra. Läs mer
  • 2019-11-07

Kiriaky A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har köpt en bostadsrätt i Solna. Vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt, som förstahandsköpare hade vi många frågor som han besvarade på ett tillfredställande sätt. Dessutom var Mike Chammas tillgänglig under hela processen och stöttade med tips och råd när vi fick det lite struligt med banken. Chammas levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Vi kommer att rekommendera honom och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Solna till våra vänner, arbetskamrater och bekanta. Mvh Kiriaky Apostolidou Läs mer
  • 2019-11-07

Peter B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är mycket kompetent och profesionell.
    Lugn och pålitlig. Vår försäljning gick väldigt bra och smidigt. Kan varmt rekomendera honom. Även kontakten med övriga kollegor på kontoret LF Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-11-07

Davan N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde min lägenhet i Järvastaden, Solna med Mike och från start till mål har vi känt oss jättenöjda. Mäklaren visade stort engagemang och fick oss verkligen att känna oss trygga och gav oss utrymme att fokusera på våra egna åtaganden.

Både jag och min sambo rekommenderar Mike starkt. Läs mer
  • Imran S

2019-11-07

Imran S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    I sold the apartment and Mike was really helpful and I didn't have worry about anything. He fixed everything for me! Läs mer
  • 2019-09-28

Martina W skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra på att återkoppla, lösningsorienterad, tjänstvillig och enkel att ha och göra med. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-26

Maria B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är en grym mäklare. Han är jämt tillgänglig, tillmötesgående, förstående och realistisk. Han gav oss en logisk prisförväntan som nåddes och lyckades sälja vår lägenhet i Järvastaden innan vi ens la ut den.

Vi rekommenderar Mike till alla som ska sälja sin lägenhet!

/Maria och Pontus Läs mer
  • 2019-09-18

Niklas E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt en 3:a i Solna med Mike. Mike kändes trygg och kunnig. Han var lätt att prata med och visade ett stort engagemang. Läs mer
  • 2019-09-17

Jesper H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Allt gick bra, snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-09-17

Akashdeep C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    A very helpful and friendly person yet very hard working. We were quite happy with his support and never once felt that he was not working in our best interest.
    Highly recommended. Läs mer
  • 2019-09-17

Åsa S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket närvarande mäklare när vi sålde vår lägenhet. Lyssnar och har invändningar, diskuterar och har kompetens. Läs mer
  • 2019-09-17

Kim B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är alltid tillgänglig, han har god kännedom om områdena där han säljer. Han är väldigt professionell i alla lägen och lyssnar verkligen in vad man som säljare behöver. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-09-17

Nizar T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde med Mike , riktigt grym mäklare! Tydlig i sin kommunikation och har en förmåga att förmedla trygghet när man som säljare är stressad. Höll de han lova och jag fick det priset jag ville ha :) Läs mer
  • Eric W

2019-09-17

Eric W skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike sålde vår 4:a i Solna. Han är en mycket seriös och professionell mäklare. Bra information och återkoppling. Mycket nöjda! Läs mer
  • Hossein A

2019-09-17

Hossein A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Lyhörd, professionell, flexibel och erfaren mäklare som känner till Sundbyberg väldigt väl. Kände mig helt trygg i försäljningsprocessen och skulle verkligen rekommendera alla som går på säljtankar att anlita Mike för en trygg bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-08-14

Chayan A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    We bought an apartment through Mike and our experience was very pleasant. Mike was very helpful and accommodating. Läs mer
  • 2019-08-05

Micke A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike Sålde vår lägenhet innan den ens lades ut på hemnet. super nöjd! Läs mer
  • 2019-08-01

Daniel H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig mäklare som hade bra koll och svarade snabbt när man hade funderingar. Läs mer
  • 2019-08-01

Dehan L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    I sold out the apartment with Mike's great helps. I admire his devotions and efficient work. I would definitely recommend Mike as the broker to people who are willing to buy or sell their houses. Thank you. Läs mer
  • Aram I

2019-08-01

Aram I skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt lägenhet.
    Mäklaren levde upp till allt jag kunde tänka mig. Service och kontaktbar hela tiden, gav mig alltid allt nytt kring lägenheten när något dykt upp. Läs mer
  • 2019-08-01

Har sålt min lägenhet på 39 kv och jag valde Micke som mäklare.
    Han kändes ärlig och trygg glad och trevlig genom hela processen!
    + han sålde min lägenhet på 5 timmar Läs mer
  • Sinisa S

2019-08-01

Sinisa S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Lätt att ha att göra med.
    Snabb i återkopplingar.
    Tänker på sånt som man själv inte kan, eller har koll på och berättar om det.
    Tar sig tid för att besvara frågor.
    Alltid trevlig ton.

Köpte en bostadsrätt i Solna. Läs mer
  • 2019-08-01

Samim A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Helt nöjd! Väldigt bra bemötande! Läs mer
  • 2019-08-01

Klas N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag sålde 100 kvm i Solna.
    Mike är den bästa mäklare jag träffat sommarväder upp till alla förväntningar och lite där till. Läs mer
  • 2019-07-05

Jp L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Snabbt & professionellt bemötande vid köp av bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-07-03

Gregor G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har sålt en 2a med Mike. Mike har lyckats att sälja lägenheten i enlighet med våra förväntningar.

Mäklaren var alltid tillgänglig och hade professionell tillvägagångsätt under hela säljarförloppet. Mike är flexibel och har olika strategier och har mycket kunskap om trender i området.

Jag rekomenderar Mike till alla då han har mycket kunskap om området och stor kundbas. Läs mer
  • 2019-06-15

Anders G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike ser till att det som måste hända händer samtidigt som han är mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-06-15

Ellen S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Snabb och effektiv. Läs mer
  • Marie S

2019-06-14

Marie S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpt 3-rumslägenhet i Solna. Gick på en annan av hans visningar och gav mitt telefonnummer. En vecka senare fick jag sms av Mike om en att han skulle visa en liknande lägenhet privat om några timmar – var vi intresserade var vi välkomna. Det var vi. Jag la begärt pris och vi skrev dagen därpå. Mike fattade direkt att vi var seriösa och agerade därefter. Sydde raskt ihop affären med säljaren, som vi aldrig ens träffade förrän efter att vi flyttat in. Enda frågetecknet är att vi på tillträdesdagen bara fick en likvidavräkning, inte den lagstadgade mäklarjournalen. Men det kanske säljaren fick, det vet jag inte. Läs mer
  • Anette C

2019-06-12

Anette C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har sålt en fyrarummare i Järvastaden, Solna med hjälp av Mike Chammas. Han är en mycket bra och kunnig mäklare med stor kännedom om vårt område och dess bostadspriser. Med hjälp av Mike och hans kontaktnät gick affären snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-06-04

Maria G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hade träffat 4 olika mäklare för försäljning av min 2a på 50 kvm.
    Mike var den som jag tyckte hade bäst koll på området, hade bra koll på ev köpare, var mest driven och kändes ärligast.
    Duktig på att informera under försäljningen hur det går, vad han tänker och gör så man känner sig trygg hela tiden! Läs mer
  • 2019-06-04

Svetlana P skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är jätte engagerade och hårdarbetande mäklare som gör sin bästa att nå gemensamt mål. Jätte nöjd! Läs mer
  • 2019-05-27

Natalia M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi är jättenöjda med Mike och kan verkligen rekommendera honom till alla som ska sälja :) Läs mer
  • 2019-05-15

Tommy C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde lägenhet (3a) i Järvastaden, Solna.
    Mike var professionell, hjälpsam och trevlig.
    Överlag är vi väldigt nöjda med Mike! Läs mer
  • 2019-05-15

Jasmine T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Blev jättebra bemött , dem förväntningar som vi haft uppnåtts till bästa resultat
    Proffesionellt på alla nivåer det gick smidigt snabbt. Rekommenderar Mike Chammas skarpt. Läs mer
  • 2019-05-14

Frida E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en 4:a i Järvastaden. Mike har varit snabb, tillgänglig och effektiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-14

Elin Hagström H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Professionell samt jordnära. Kändes trygg, även om köpet gick snabbt och vi inte hade allt för mycket kontakt var det lilla vi hade med honom väldigt bra. Läs mer
  • 2019-05-14

Anna D skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Utmärkt bemötande och omhändertagande av ärendet. Ett utmärkt utfört jobb på ett ytterst smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-05-14

Mesut G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är en mäklare som är ihärdig och gör det som krävs för att få en kund nöjd på alla sätt. Smidigt redan från första kontakt hela vägen till slutet. Har och kommer att rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2019-05-13

Beatriz M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jättesnabb försäljning! Mike är jätteengagerad och effektiv. Han är alltid tillgänglig och villig att hjälpa till och hitta bästa lösningen. Läs mer
  • 2019-05-13

Yulia G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är alltid tillgänglig och är trevlig. Han är kunnig och kan sin sak. Honom litar man på redan från första stunden. Läs mer
  • 2019-05-13

Behzad S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte lägenhet där jag fick hjälp av Mike.
    Skön och härlig kille som hjälper en från start till slut. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-13

Nicklas N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt hjälpsam genom hela processen och var ett bra stöd vid letande av intressanta objekt. Enbart positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-13

Karin G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Engagerad och kunnig om området Läs mer
  • 2019-05-12

Sonia L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Superbra mäklare. Rekommenderas till andra Läs mer
  • 2019-05-12

Lydiya U skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra jobbat. Snabb hjälp och respons. Läs mer
  • 2019-05-12

Nima A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi fick nöjet att göra vår största bostadsköp genom Mike, jag kan i efterhand säga att Mike är väldigt ödmjuk, flexibel och enkel att ha o göra med.
    Med enorm engemang fick vi exakt vad vi förväntade oss genom Mike enkel och trygg bostadsäffer.
    jag kan varmt rekommendera Mike som Mäklare.

Mvh nöjd köpare Läs mer
  • 2019-05-12

Can E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en bostad för drygt ett år sedan och det var förstås Mike som gjorde detta möjligt. Tycker att han är supertrevlig och ärlig. Det tog han ca två veckor att sälja bostaden. Både köparen och jag (säljaren) fick en flaska champagne så allt var supertrevligt med andra ord. Jag får önska Mike lycka till med allt i framtiden för det förtjänar han! Läs mer
  • 2019-05-12

Amit S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike helped us buy an apartment recently and was extremely professional during the whole process. He helped us with all our questions, doubts (we had many as this was our first apartment and we don't speak/read Swedish) and was very patient while answering them. He is a really nice person and I will definitely recommend him if you are planning to buy/sell a house! Läs mer
  • 2019-05-12

Gheorghe A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vår familj köpte lägenhet i Solna med hjälp av Mike Chammas. Mike visade ett professionellt och mycket bra bemötande från allra början och alla våra förväntningar blev faktiskt motsvarade.
    Hella processen pågick mycket bra. Vi kände oss trygga och blev nöjda med den utmärkta servicen som Mike erbjöd. Läs mer

Centralvägen 21, 171 68 Solna