Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 17, 171 68 Solna

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 534 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• Olov S
    Olov S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag o min hustru har blivit väl bemötta från första början med visning o alla kontakter vi haft med henne senast i går vid tillträdet till lägenheten
    Sammanfattning: glad, pigg, söt o kunnig
  • David N
    David N skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevlig och kompetent.
  • Angeliqa V
    Angeliqa V skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är en fantastisk mäklare med det lilla extra . Jobbar hårt för att man som säljare ska känna trygghet under hela försäljningen . Proffsig , lätt att ha o göra med och lyckades med att nå våra drömmars mål !
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Följsamhet och flexibilitet karaktäriserade mäklaren Marcus under hela processen. Tack!
  • Anders W
    Anders W skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Redig, professionell. Beskrev bra vad som behövs göras och hade bra framförhållning.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    säker och påläst, fick förtroende
  • Christina Z
    Christina Z skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus är väldigt proffesionell och kunnig och gav oss kontinuerlig feedback under hela försäljningen. Vi är väldigt nöjda med vår försäljning och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg.
  • Ann-louise N
    Ann-louise N skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra och glatt bemötande, uppfattar henne som påläst och kunnig.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifers bemötande är avslappnat professionellt på ett utomordentligt bra och serviceinriktat sätt. Hela försäljningen med Jennifer gick över förväntan. Hon är lyhörd, street smart och affärsmässig. Dessutom alltid med ett leende som även gör samarbetet roligt. Jag kände mig i trygga händer med Jennifers insatser. Förutom att jag var nöjd så frågade jag min köpare vad hen tyckte om Jennifers bemötande, vilket var mycket positivt - det är ett gott betyg! Varma rekommendationer!
  • Anna J
    Anna J skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer är en väldigt trevlig och proffsig mäklare med god områdeskännedom. Det märks att hon håller sig uppdaterad på vad som händer i Solna. Bra återkoppling under hela processen och stort engagemang.
    Rekommenderas varmt!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fick allt man behöver när det säljs
  • Jill B
    Jill B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är en mäklare som har kombinationen av att vara proffsig och personlig. Hon har skött allting korrekt, all information löpande, snabb återkoppling när vi ville ha kontakt och väldigt tydlig i all kommunikation. Vi kunde inte ha anlitat någon som kunde skött det bättre.
    5 stjärnor av 5.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kände oss trygga med mäklaren när vi sålde vår lägenhet via LF
  • Frida M
    Frida M skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra ärlig mäklare. Önskar lite mer frekvent kontakt innan försäljningen och visningen.
  • Anders W
    Anders W skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket nöjd med Länsförsäkringar Solna, skulle definitiv använda mig utav dom igen och rekommendera andra att använda sig utav dom!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra upplevelse av länsförsäkringar!!!
  • Frida W
    Frida W skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevligt bemötande men felvärderad lägenhet och rätt rörig administration och inte så bra lokalkännedom.annonsen var till stor del en kopia av en annons för en lägenhet i annan del av kommunen.
    2016-04-17 Anna E svarar Frida W
    Hej Frida! Tack för ditt svar! Samtidigt som jag blir glad över din ärlighet blir jag också förvånad kring din tolkning av felvärdering. De flesta ser det som väldigt positivt och blir väldigt glada över mitt jobb när det resulterar i ett föreningsrekord och att slutpriset blir ca 300 000 kr över vad den dyraste liknande lägenheten sålts för i området. Om administrationen varit rörig får jag be om ursäkt, våra koordinatorer är väldigt duktiga men vi kan alla röra till det ibland. Jag ringer dig gärna för att stämma av hur du tycker att vi kan göra upplevelsen bättre för nästa kund. Jag hade uppskattat om du berättat för mig att du var missnöjd med annonsen, i så fall hade jag naturligtvis ändrat utifrån dina önskemål! Oavsett så tyckte jag att det var väldigt kul att samarbeta med dig och jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet :)
  • Jennie P
    Jennie P skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Helt grym service och återkoppling rekomenderar starkt
    2016-04-15 Anna E svarar Jennie P
    Tack Jennie! Jag hoppas att ni kommer att trivas jättebra i ert nya hem :) Vi ses!
  • Anders F
    Anders F skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är bäst!
    Försäljningen gick över förväntan, alla våra vänner i Sundbyberg kommer anlita henne vid försäljning.

Tack Anna, ring mig när du behöver bil.
    Anders forssman
    2016-04-15 Anna E svarar Anders F
    Haha, tack Anders! Bra teamwork - då blir det bra! :) Tack för att jag fick förtroendet att sälja er väldigt unika, fina lägenhet! Det var superkul!! Vi ses!
  • Christopher H
    Christopher H skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Johan har stått för ett trevligt bemötande från visning till kontraktsskrivning samt varit tillgänglig för frågor och allmänt hjälpsam genom hela processen. Som förstagångsköpare har det känts bra och tryggt rakt igenom.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra bemötande med en mäklare som ofta va tillgänglig för frågor och funderingar 😄
  • Jiang M
    Jiang M skrev om Markus Elias en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Som säljare är det möjligt att man gillar en mäklare som agerar som en säljande ångvält men som köpare gör man det definitivt inte. När man säljer en lägenhet är ett bra pris jätteviktigt men har man sålt ett antal lägenheter vet man att nöjda köpare är lika viktigt. Markus Elias kan konsten att både få ett riktigt bra pris och att genomföra seriösa, stabila affärer. Han är noggrann med att ta reda på fakta och uppmuntrar till att ärlighet varar längst. Han är tveklöst den bästa mäklaren som jag haft att göra med (inräknat mäklare man träffar under visningar, så det har blivit en hel del).
  • Linda L
    Linda L skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus har varit väldigt duktig på att sälja men också köpa av! Vi är super nöjda!
  • Julian P
    Julian P skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Det var toppen! Super pro-aktiv mäklare. 1:a val nästa gång.
  • Lars A
    Lars A skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har haft kontakt med Jennifer i ca 5år och hon har sålt flera lägenheter på mitt uppdrag, alltid med resultat utöver förväntan, Alltid trevligt o professionellt bemötande.
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevligt samt proffsigt bemötande!
  • Pontus W
    Pontus W skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag kan starkt rekommendera Marcus Löwenhoff och Länsförsäkringar! Mycket bra information före, under och efter visning/budgivning.
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Saklig, snabb att svara och alla papper i ordning.
  • Christina T
    Christina T skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer är mycket proffsig, trevlig och hjälpsam. Kommunikationen fungerade utmärkt och vi fick alltid snabba svar på våra frågor.
  • Leena B
    Leena B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är lugn, kunnig och erfaren mäklare.
  • Carl C
    Carl C skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra, effektiv och professionell mäklare. Kan absolut tänka mig att arbeta med Markus i framtiden.
  • Emmy E
    Emmy E skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi är väldigt nöjda med Anna som vår mäklare för hon är trevlig, kunnig och driven. Vi har fått ett bra bemötande och bra hjälp genom hela processen.
  • Nina P
    Nina P skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus har jag haft kontakt med sedan 2012. Jag köpte min lägenhet av honom som jag även sålde via honom.
    Jag upplever Marcus som pålitlig och rättvis. Jag har alltid fått ärliga rekommendationer även om det inte legat i hans intresse.
    Jag har även alltid kunnat ställa frågor och höra av mig även när vårt samarbete varit över.
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket uppskattat att vi fick möjlighet till förhandsvisning. Bra matchning mellan säljare och köpare. Bra och trevlig.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Toppen! Nöjd med allt. Proffsig. Sparade snabbt på Nina mail
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Otroligt professionell. Har alltid en fin dialog och han lyckas med konststycket att båda säljare och köpare känner sig trygga i affären. Har anlitat Marcus tidigare och kommer definitivt göra det igen.
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Snabb respons på frågor och mycket kompetenta svar. Hon är väldigt engagerad och mycket lyhörd för vad man som kund vill och vad man behöver ha hjälp med.
    Jag kan med varmt hjärta rekommendera Jennifer Alm som mäklare och jag kommer själv att anlita henne igen när jag flyttar nästa gång!
    Kristina Karlsson
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Johan gjorde ett mycket bra mäklarintryck.
    Förtroendeingivande,kunnig o kompetent.
    Hittar bra lösningar i olika situationer.
    Har även glimten i ögat som kan vara bra för både köpare och säljare när det gäller en av livets största affärsbeslut. Med vänlig hälsning, Anders Öhlen (nöjd kund)
  • Samira A
    Samira A skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevligt, positivt och varmt bemötande.
    Kändes pålitlig och levde upp till mina förväntningar.
  • Josef R
    Josef R skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Proffesionellt från start till mål!
    /Josef
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Otroligt engagerad o driven! Rekommenderar Johan till alla som ska sälja.
  • Lotta T
    Lotta T skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra mäklare som gjorde det han skulle. Lägenheten såldes för mer än förväntat.
  • Jens E
    Jens E skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har just köpt en lägenhet av Jennifer, och är nöjd. Tillräckligt nöjd för att anlita henne för att ta hand om försäljningen av min gamla lägenhet.
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Tillgänglig och trevlig. Kände förtroende för Anna och hon svarade alltid när man hörde av sig med frågor. Anna var bra på att svara på alla frågetecken som fanns kring försäljning men även köp.
  • Maria G
    Maria G skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kanonmäklare, kunnig, korrekt och pedagogisk. Rekommenderas starkt!
  • Lena S
    Lena S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Agerade lite: eftersom det var ett tag sedan ni gjorde en lägenhetsaffär så vet jag bäst!
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Proffesionellt, tryg, trevlig, närvarande och engagerade
  • Peter S
    Peter S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag tog kontakt med flera mäklare men det var Marcus som presenterade sitt jobb mest seriöst så jag valde honom.
    Sedan så gick resan utan några missöden och kom fram till ett bra resultat.
    Länsförsäkringar verkar ha bra rutiner för resan från start har gått bra och utan några missöden. Ex. frugan och jag står skrivna på lägenheten men vi bor i Karlstad och när vi skulle skriva på kontraktet så fixade Marcus fram fullmakt så att frugan slapp åka till Stockholm och det var bara så.
    Vi har samtidigt sålt en lägenhet i Karlstad efter svärmor och där var det inte sådanna saker skälvklara "annan byrå".
    Så jag har ett positivt intryck av länsförsäkringar.
    Mvh//Peter
  • Christian W
    Christian W skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Tack vara Johan gick försäljningen av min etta som en dans! Det är kul att jobba med någon som är så trevlig och kompetent. Det hela resulterade i att jag fick ett mycket bättre pris för lägenheten än jag någonsin hade vågat hoppas på.
  • Sean N
    Sean N skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus är grym!

Snabb på att svara, effektiv och trevlig.