Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 21, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 725 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• Rickard L
    Rickard L skrev om Martin Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Martin har genom hela processen varit tillgänglig och hjälpsam. Han är alltid vid gott mod och mycket professionell. Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Nasim R
    Nasim R skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike en en trevlig,duktig och kunnig mäklare!
    vi kände os väldigt trygga under hela processen.

vill tacka jätte mycket för en bra service! Läs mer
  • Lisa
    Lisa skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kan bara säga att vi var otroligt nöjda med Mike och hans prestation. Han återkopplade konstant och fick oss att känna oss lugna under hela processen.
    Väldigt proffsig och engagerad.

Han fick lägenheten såld med ett slutpris över våra förväntningar samt att han hjälpte oss att hitta en ny bostad. Kan med gott samvete rekommendera honom. Läs mer
  • Natasha S
    Natasha S skrev om Martin Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en lägenhet i Järvastaden.
    Kunnig, rak och trevlig.
    Proffesionellt utfört arbete rakt igenom och mycket bra kommunikation. Läs mer
    2018-08-05 Martin E svarar Natasha S
    Tack Natasha!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :)

Allt gott till er!
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Martin Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt lägenhet i Järvastaden.
    Väldigt bra bemötande. Proffitionel från första mötet.
    Bra uppdatering kring utveckling i affären. Läs mer
    2018-08-05 Martin E svarar Oscar B
    Tack Oscar!
    Det har varit mitt sanna nöje att få hjälpa till med försäljningen av er bostad! Vi hörs längre fram när det är dags för deklarationen ;)
  • Botan  B
    Botan B skrev om Nasim Havblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Haft med många mäklare att göra genom åren. Dessvärre är det sällan de gjort ett gott intryck på mig. Under 2017-2018 har de fleata mäklare fått bekänna färg och behövt jobba för objekten och inte enbart dyka upp i kostym och skriva avtal på lägenheter under en marknad då allting sålde sig själv mer eller mindre.

Nasim har varit en väldigt närvarande mäklarare med stort tålamod. Ständigt tillmötesgående och alltid uppdaterat mig som konsument. Att han sålde min bostad för det pris jag vad om är självklart ett stort plus men jag hade varit lika nöjd om det inte blivit så då servicen varit på topp. Läs mer
  • Jes K
    Jes K skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Ikke dygtig - missede vigtige dele i kontrakten - lovede ting på visning som han senere ændrede forklaring på Läs mer
  • Gashaw M
    Gashaw M skrev om Nasim Havblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Nasim hjälpte mig att sälja min bostad till ett väldigt bra pris med dagens tröga marknad. Hans engagemang och driv gav aldrig upp tills vi nådde vårt mål. Utöver hans skicklighet att sälja bostaden var han väldig hjälpsam med delarna innan och efter försäljningen. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Courtnay
    Courtnay skrev om Nasim Havblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    It’s rare that you come across a person like Nasim Havblom. We had the pleasure of working with Nasim with the sale of our apartment and was surprised at how hard he works. He calmed us down late at night when we were worried about the market, each seller would be pleased to have him as a broker. Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Nasim Havblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fantastisk mäklare som förändrat min syn på mäklare. Han var påläst, kunnig och hårt arbetande.
    Tack så hemskt mycket återigen Nasim! Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor är supertrevlig, har bra idéer och lyssnar väl till dig som säljare. Tyvärr nådde vi inte värderingen vid försäljningen men det är mycket effekten av marknaden. Läs mer
  • Feng G
    Feng G skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor är en mycket bra mäklare,mycket trevligt samarbete ansvarig och entusiastisk, positiv,hjälpt oss mycket att köpa nya lägenhet också,sälja och köpa i samma vecka,nu bil vi vänner i liv. Bra jobbet,Viktor! Läs mer
  • Kawa W
    Kawa W skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi sålde vår tvåa i Solna då krisen tydligen skulle vara som värst. Marcus sålde ändå för rekordpris i föreningen.
    Har pratat och mött många mäklare genom åren men Marcus är nog unik.
    Han kunde mer om föreningen än vad jag själv visste som hade bott där i 11 år.
    Professionell, kunnig och har en ton som är av det mest ödmjuka slaget.
    Hade hört av många om hur duktig han var innan jag tog kontakt och han levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill.
    Jag skulle nog säga att Marcus är den absolut bästa mäklaren i hela Solna.
    Alla kan visa en lägenhet men som Marcus själv uttryckte det så måste kunden förstå vilka fördelar just den specifika föreningen hade, och det gjorde han med bravur.
    En hårt arbetande person, som var tillgänglig konstant för alla sorters frågor innan, under och långt efter kontraktsskrivningen.
    Mina bästa rekommendationer ger jag Marcus. Läs mer
  • Hao Y
    Hao Y skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    The most active and responsible mäklare, he is really helpful even helped us to looking for apartment! Five stars! Recommend to everyone! Läs mer
  • Emad B
    Emad B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Otroligt proffsigt bemötande! Återkoppling hela tiden och han lyssnade på vad vi ville samtidigt som det gick att ha en rak och ärlig dialog med honom. Kan rekommendera Mike till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • Rikard Daniel L
    Rikard Daniel L skrev om Martin Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Allt sköttes riktigt bra, Martin är riktigt trevlig och har ett väldigt härligt driv och kom med många bra tips inför försäljningen av min bostadsrätt i Bergshamra.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-05-31 Martin E svarar Rikard Daniel L
    Tack för dina fina ord Daniel! Det har varit ett sant nöje att jobba med er lägenhet.
    Vi hörs snart igen och stort lycka till med allt som komma skall!
  • Viktor C
    Viktor C skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus skötte försäljningen av vår lägenhet i Solna och vi har bara positivt att säga.
    Rak, ärlig, kunnig och mycket professionell. Läs mer
  • Samir L
    Samir L skrev om Nasim Havblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Nasim Havblom gjorde ett fantastiskt jobb med min bostad, han var kontaktbar dygnet runt och om han var upptagen så hörde han av sig så fort han såg mina sms. Ödmjuk och kundfokuserad. Rekommenderar starkt!
    Tack så mycket för ett grymt jobb! Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag är väldigt nöjd med Armins arbete. Han har väldigt bra kunskap om marknaden i det aktuella området, och skötte affären väldigt snabbt och smidigt. 100% nöjd och lite till. Läs mer
    2018-05-14 Armin S svarar Jan S
    Stort tack Jan för de snälla orden! Hoppas ni kommer trivas i det nya!
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus sålde min trea i Huvudsta och jag var mycket nöjd med hans insats. Bemötandet jag fick var vänligt, professionellt och tillmötesgående. Det märktes att Marcus hade god kännedom om den lokala marknaden då jag fick en realistisk värdering och vi hade en bra dialog kring upplägg av annons, utgångspris och visningar. Jag uppskattade särskilt den smidiga kommunikationen med Marcus, han höll mig informerad och inkluderad i den utsträckning som jag önskade och genomförde hela uppdraget snabbt och smidigt. Läs mer
  • Ludvig I
    Ludvig I skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra bemötande, kunnig och proffsig. Högsta betyg! Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag har sålt min bostad. Innan försäljningen har jag varit på flera visningar där Marcus varit mäklare och fick då mycket gott intryck av Marcus som mäklare.
    Han är mycket kunnig och mycket trevlig samt informerar vad som kommer att ske vid försäljningen av min bostad.
    Jag är mycket nöjd och har rekommenderat honom till nära vänner om de ska sälja/köpa bostad.
    Fick också hjälp på kontoret i Solna inför deklarationen.
    Toppenkille! Läs mer
  • Ted N
    Ted N skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde vårat radhus i Solna. Vi upplevde Marcus som en trevlig, påläst och seriös mäklare som resulterade i att vi fick betalt över förväntan för huset. Läs mer
  • Sigrid S
    Sigrid S skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Klok, kunnig, seriös och med stor kännedom både om marknaden men även stor människokännedom Läs mer
  • Amila R
    Amila R skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fick hjälp att sälja lägenhet i Solna. Fick ett mycket bra bemötande av Marcus. Mycket kunnig och alltid snabb på att svara. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Snabb affär. Mycket bra kontakt med kontoret i Solna Läs mer
  • Päivi H
    Päivi H skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Försäljningen av vår bostad fungerade väldigt smidigt!
    De önskemål vi hade blev tillgodosedda och Marcus var väldigt kunnig och proffetionell vilket gjorde att vi kände oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen. Läs mer
  • Gabriel K
    Gabriel K skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte min bostad i Solna av Marcus. Alltid tillgänglig, svarade på alla frågor vi hade och berättade mycket vi inte kände till. Påläst och förtroendeingivande mäklare! Läs mer
  • Mari J
    Mari J skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra och trevlig mäklare! Överlag bra! Stylisten han rekommenderade köpte dock mycket Ikea-möbler och gjorde en del missar som att ha en matta som var mindre än soffan så även om det blev fint så var det inte toppkvalitet.
    Mitt balkongtak läckte och Marcus sa både till mig och köparen att brf skulle stå för lagningen. Det visade sig vara fel. Även om det gick att lösa eftersom köparna var tillmötesgående så var det en miss Marcus gjorde. Det kändes inte kul när jag upptäckte detta någon dag före tillträdet.
    Jag ville skriva kontrakt så snabbt som möjligt men Marcus hade inte tid den kvällen budgivningen avslutades och kontraktsskrivningen blev nästföljande dag. Den ledande budgivaren signade på en annan bostad den kvällen och 'hoppade av'. Det gjorde att priset på min lägenhet föll 100'. Sedan är det inte säkert att affären hade gått att ro i hamn till ett högre pris även om Marcus kunnat budgivningskvällen men har sålt tidigare och det är inte helt ovanligt att budgivare hoppar av. Därför gäller det oftast att signa överlåtelseavtalet så snabbt man har ett bra bud och då är det ett plus om man har en flexibel mäklare. Läs mer
    2018-05-04 Marcus L svarar Mari J
    Hej Mari och tack för feedback! Såklart tråkigt det du beskriver om stylisten, men jag vill minnas att du påpekade att du inte var nöjd, att det fixades till och att det blev jättefint till fotograferingen av lägenheten.

Gällande balkongtaket så var det en ordentlig kalldusch, jag kan säga att i 99 fall av 100 så är balkongen och dess konstruktion en del av fastigheten och därmed föreningens ansvar. Bra som sagt att köparna hade förståelse för det inträffade och jag påpekade för styrelseordförande att styrelsen ska upplysa mäklare och säljare att ansvaret för balkongtaket ligger på bostadsrättsinnehavaren, vilket de nu gör före överlåtelser av föreningens lägenheter.

Angående avhoppet från ledande budgivare, så fick jag beskedet att han skulle köpa en annan lägenhet bara ett par timmar efter att han lade sitt sista bud, så han hade dessvärre hoppat av oavsett om vi hade planerat för att skriva kontrakt samma kväll. Han undanhöll för mig att han budade på två lägenheter samtidigt så den manövern var tråkigt nog helt omöjlig att parera.

Hoppas allt är bra med hela er familj och att ni trivs bra i nya lägenheten på Kungsholmen!

Varma hälsningar,
    Marcus
  • Sabine P
    Sabine P skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor lotsade oss genom hela bostadsköpet på ett föredömligt sätt! Trevlig, förtroendeingivande, tillgänglig, påläst och engagerad. Skulle varmt rekommendera Viktor som mäklare! Läs mer
  • Sylvia
    Sylvia skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Tusen tack Armin! :)
    Jag kan varmt rekommendera Armin som är lung, hjälpsam och engagerad. Alltid tillgänglig både före och efter kontraktsskrivningen. Armin jag är tacksam för din tålamod !
    Toppenbra betyg !! Läs mer
    2018-03-29 Armin S svarar Sylvia
    Tack snälla Sylvia för dina fina ord det var ett nöje att få samarbeta med dig!
  • Simon Ö
    Simon Ö skrev om Viktor Billing en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor har sålt min lägenhet! Från vår första kontakt så gav han ett mycket positivt intryck. Han besitter en mycket bred social kompetens och visar stort intresse. Trots en svår marknad så arbetade han med flera visningar och var alltid engagerad. Ett engagemang som till slut resulterade i försäljning där både jag och köparen var nöjda. Det har varit ett mycket gott samarbete från "Ax till Limpa" och jag ser redan fram emot nästa bostadsaffär med honom i framtiden! Läs mer
  • Isabelle B
    Isabelle B skrev om Nasim Havblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Nasim är en fantastisk mäklare! Han gjorde allt och lite till med min försäljning, för att ta ett exempel så jobbade han med min budgivning kl 07:00 på en lördag morgon och därefter skrev vi kontrakt vid 09:30. Han levererade över min förväntan. Stort tack! Läs mer
  • Göran H
    Göran H skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi valde Jennifer Alm för den här affären eftersom vi träffat henne tidigare när hon förmedlade vår bostad till oss 2015.

Hon har i den här affären agerat proffsigt, som förväntat, från första stund. Alltid hållit kontakten och förmedlat relevant information i tid. Alltid korrekt och med glimten i ögat.

Trots en svacka i marknaden under hösten 2017 har hon aldrig givit upp, utan fullgjort sitt uppdrag till full belåtenhet.

Vi rekommenderar varmt Jennifer till den som vill ha en bra mäklare. Läs mer
    Jennifer A gillar detta
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig och engagerad, rekommenderas! Läs mer
  • Madde K
    Madde K skrev om Daniel Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Daniel Senkal är en driven och kunnig mäklare som strävar högt för att nå målet. Starkt engagemang för vad jag som kund behöver. Han höll mig alltid uppdaterad och återkopplade snabbt. Professionell i sitt bemötande. Daniel är helt enkelt en mäklare som anstränger sig ”det lilla extra”. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Dusko S
    Dusko S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har en bred kunskap, och redan från början fick jag en stark tillit gentemot henne. Hon är professionell och viktigast av allt hon lyssnar. Jag är väldigt nöjd. Och kommer definitivt att vilja samarbete med henne igen i framtida försäljningar. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hej...
    Har haft me Jennifer o göra fler gånger o tycker att hon är kunnig trevlig o har en bra taiming i de mesta hon gör.
    O självklart kommer ja o rekomdera henne framöver/s Läs mer
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Underbar! Anna var tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    När det väl var dags för visning och efter var Jennifer mycket engagerad och drivande. Läs mer
  • Tom H
    Tom H skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna Ekstrand gav mig som förstagångsköpare en trygg känsla igenom hela processen gällande köpet av bostad. Hennes professionalitet genomsyrade allt från visningen av bostaden till det avslutande skrivningen av kontraktet. Rekommenderar varmt hennes tjänster som mäklare till alla som går i tankar att köpa bostad!

Mvh Tom Holm Läs mer
  • Jörgen W
    Jörgen W skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Serviceinriktad och snabbt återkoppling. Läs mer
  • Anna-karin B
    Anna-karin B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket trevligt bemötande. Kände mig välkommen att ställa de frågor jag hade. Läs mer
  • Mugdat T
    Mugdat T skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer har varit jätte professionell under hela processen. Hon har har alltid varit tillgänglig när vi har haft frågor och funderingar samt varit lösningsfokuserad. Men bäst av allt är att vi har kännt oss väldigt trygga med henne under tiden. Läs mer
  • Elli
    Elli skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Min 3:e gång som kund till Jennifer Alm, samma fina bemötande och hela säljprocessen känns precis som tidigare gånger, seriös och trygg. Hon är och förblir min favorit mäklare i Solna. Läs mer
  • Peng G
    Peng G skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer is really professional and easygoing. Really appreciate her help and would like to recommend her to my friends. Excellent broker!!! Läs mer
  • Elin G
    Elin G skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fick ett jättebra möte och hon kunde tackla alla mina funderingar! Läs mer
  • Gustav M
    Gustav M skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket professionell och verkligen en problemlösare. Jag skulle verkligen rekommendera Jennifer till alla jag känner. Läs mer
  • Emma F
    Emma F skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fint bemötande, trovärdig och trevlig. Läs mer
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer Alm upplevde jag som mycket duktig i sitt jobb som
    mäklare. Mycket trevligt bemötande
    och bra info gällande spekulanterna.
    Finns inte något att klaga på.
    Med vänlig hälsning
    Kerstin Peterson Läs mer