Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 548 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• Lidija P
    Lidija P skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Inför försäljningen av min lägenhet tog jag mig tid att intervjua ett antal bostadsmäklare för att hitta någon som kändes rätt för mig. Jag fastnade för två och hade svårt att bestämma mig men till slut föll valet på Anna och det har jag inte ångrat. Anna är engagerad, kunnig och professionell i sin roll. Hon är dessutom utrustad med ett positivt tänkande som smittar av sig och som var väldigt uppskattat då jag själv stundtals kände mig nervös under försäljningsprocessen. Jag upplevde Anna som både lyhörd och förtroendeingivande men också framåt och med ett driv. Jag har bara gott att säga om Anna och kan rekommendera henne å det varmaste.
  • Frida L
    Frida L skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna Ekstrand är mycket kunnig, hjälpsam och vänlig. Tack!
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hela tiden under förmedlingen av fastigheten hade vi bra kontakt, och vad jag tycker gjorde hon ett väldigt bra jobb. Informerade mig och svarade på alla frågor jag hade.
    Tror inte jag kunde ha hittat någon bättre mäklare.
    Toppen betyg!
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna var utmärkt att ha och göra med, mycket tillmötesgående och hjälpsam. Anna tog sig sig tiden att verkligen se till att de största affären i mitt och min sambos liv gick smidigt och utan frågetäcken. Jag skulle strakt rekommendera Anna.

//Alex
  • Filip G
    Filip G skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Utmärkt bemötande från start till mål. Glad, trevlig och hjälpsam!
  • Vanesa C
    Vanesa C skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Professionelt och trevlig mäklare. Opartiskt och ärlig!
  • Aurora B
    Aurora B skrev om Alexander Langer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Alexander Langer är riktigt duktig! Härligt bemötande, noggrann, professionell, hjälpsam och tillgänglig under i princip dygnets alla timmar. Dessutom var texten/ objektsbeskrivningen av vår lägenhet helt fantastisk. Han fick verkligen med allt om både lägenheten och området och hade formulerat det på ett sätt som nästan fick oss att vilja köpa tillbaka lägenheten.
    Honom kan jag verkligen rekommendera, både att köpa av och sälja med!
  • Per C
    Per C skrev om Alexander Langer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    När vi frågade runt i vårt nätverk efter Solnas skarpaste mäklare och folk pekade på Alexander så var såklart mina förväntningar skyhöga. Det är med glädje vi kan säga att han levererade på alla punkter och mer därtill.

Alexander Langer säljer genom att lyssna för att verkligen förstå. Han var alltid tillgänglig, snabb på att återkomma, och hörde proaktivt av sig för att informera inför/efter varje steg i processen. Alexander gjorde sitt absolut bästa i varje moment och lät oss som kund fylla i där våra styrkor var kompletterande. Tillsammans blev vi ett team som nådde en nivå högre än vi hoppats på i en marknad som vissa menar håller på att stanna av.

Alexander Langer får därmed av oss hatten av, våra varmaste rekommendationer och ett stort lycka till i fortsatt arbete. Vi är supernöjda!
  • Margit Anna Carina E
    Margit Anna Carina E skrev om Daniel Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Fick ett mycket fint bemötande och snabba svar på mina frågor och önskemål. Daniel lever mycket väl upp till mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom.
  • Samira T
    Samira T skrev om Daniel Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Daniel Senkl fick uppdraget att sälja vårt vill i Ursvik / Sundbyberg. Daniel är en förtroendegivande och otrolig ambitiös mäklare. Han är kommunikativ och höll oss uppdaterad genom hela affären. Kan starkt rekommendera Daniel Senkal & Länsförsäkringar fastighetsförmedling.
  • Markus C
    Markus C skrev om Daniel Senkal en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra och proffsigt bemötande, engagerad och klar och tydlig i sim kommunikation
    Rekommenderas starkt
  • Maryam A
    Maryam A skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Efter att ha gått miste om en affär med Marcus hade han koll på vad vi sökte & återkom så snart han hade liknande objekt som passade oss. Med snabb kommunikation, en förhandsvisning & förmedling blev vi ägare till vårat nya hem.
    Som mäklare är Marcus enkel att ha att göra med, väldigt trevlig & på hugget samtidigt som han inger trygghet i att göra en av de största affärerna i ens liv. Egenskaper som jag som köpare uppskattade & med den erfarenheten, kan i framtiden absolut tänka mig att sälja med. Rekommenderar att köpa av & ger fullpott betyg den dagen vi säljer med honom! ;)
  • Ylva A
    Ylva A skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bemötandet har alltid varit helt utmärkt. Trevligt med att vi vidavslutet fick en vinflaska för att fira.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevligt bemötande men lite krångligt när andra mäklare tog hand om visningen
    2017-08-21 Anna E svarar Sandra H
    Hej Sandra! Tack för ditt betyg :) Det betyder väldigt mycket för mig att du ger mig feedback! Oturligt nog så var jag på semester när säljaren ville ha visning. Efter diskussion med säljaren så bestämde vi att annonsera lägenheten ändå och att min kollega Viktor skulle hjälpa till! Men det blir ju toppen ändå eftersom att hittade ditt blivande hem :) Jag hoppas och tror att du kommer stormtrivas!
  • Maria G
    Maria G skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Toppenbra! Allt gick smidigt och enkelt!
  • Mattias Å
    Mattias Å skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevligt och proffessionellt bemötande och han satte sig in i våran situation bra, vi var i behov av en ganska snabb försäljning och Marcus gjorde allt för att få det att hända. Slutresultatet tyckte vi blev jättebra och processen har varit smidig hela vägen.
  • Jichao Y
    Jichao Y skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    easy communicate and very good service
  • Dorrit S
    Dorrit S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Social, påläst, lung, professionell. Totalt bra intryck av Anna.
  • Dorrit S
    Dorrit S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Snabb, social, flexibel, professionell, bra att ha att göra med helt enkelt.
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jobbade bra med potentiella köpare. Lyssnade på våra idéer.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Armin var mycket proffesionell och trevlig. Han var till mycket stor hjälp både för mig som sålde en lägenhet och till köparen. Jag kan varmt rekommendera Länsförsäkringar i Solna
  • Homan M
    Homan M skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vill starkt rekommendera Armin Siggesjö. Inger stort förtroende, kan sin sak, mycket proffsig i sin kommunikation. Inga överraskningar längs vägen. Guidade oss hela vägen genom affären från första mötet tills huset var sålt. Återkommer alltid när han har lovat, glömmer ingenting längs vägen. Inga lösa trådar. Suveränt!
  • Anna F
    Anna F skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer var väldigt tillmötesgående när jag först träffade henne, mycket trevlig. Hon var förstående och levde sig in i hur jag hade det och vad jag sökte efter.

Hon kändes ordningsam och hade koll på läget, vilket var skönt för min del. När vi skrev kontrakt förklarade hon vad allt var till för och varför vi gjorde som vi gjorde.en bra och behaglig upplevelse vid mitt första köp av bostad. Toppenbra!
  • Samantha J
    Samantha J skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra bemötande. Noggrann att allt blev rätt vid kontraktsskrivningen och bra på att återkoppla vad som hände under köpets gång.
  • Hans J
    Hans J skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Citerat från "tjuren Ferdinand" - Bravissimo - henne måste vi ha!!!.
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt kunnig och samtidigt väldigt trevlig. Tar sig tid till sitt uppdrag och ser till att leva upp till mig som kund väldigt högt ställda förväntningar.
  • Hans J
    Hans J skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    En personlig säljare med förmåga att sy ihop ett avslut för både köpare och säljare.
  • Fariba  R
    Fariba R skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Detta är min andra lägenhet jag sålt med Armin Siggesjö under en kortare period. Det finns absolut ingen annan mäklare jag vill ha vid min sida under försäljning än Armin, därför kan jag varmt rekommendera Armin till alla som är i tankar att sälja sin bostad!

Tack återigen Armin, du är en stjärna!
  • Charlie D
    Charlie D skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Armin har hjälpt mig sälja min lägenhet på Brunnsgatan i Sundbyberg. Vi är supernöjda med Armin och Länsförsäkringar! Vill du ha en mäklare som alltid är tillgänglig, flexibel, lösningsorienterad, ung i sinnet och tugget men ändå erfaren i branschen då ska du anställa Armin Siggesjö. Stort TACK!! Kommer definitivt att använda Armin vid nästa försäljning igen
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Lyhörd, sympatisk och kompetent!
  • Thea E
    Thea E skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt proffsig och bra påläst om området. Realistiskt tänkande och ärligt bemötande. Väldigt förtroende ingivande.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Hej
    Oerfaren, okunnig och jag skulle valt en annan mäklare. Han kan säkert lägenheter men inte hus
  • Malin W
    Malin W skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jättetrevlig, tillmötesgående, otroligt hjälpsam och lyhörd för våra frågor både innan, under och efter budgivningen. Allt var väl förberett både vid kontraktsskrivning och överlämning av nyckel vilket vi uppskattade.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna var kanon! Supernöjd med henne. Påläst och kunnig och glad och trevlig. Kändes genuin.
    2017-08-21 Anna E svarar Kristina S
    Tack för fina ord! Hoppas lägenheten var allt ni hoppats på :)
  • David A
    David A skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket bra bemötande och proffesionellt genomförande av vår för försäljning. Kan rekommendera Markus skarpt om ni ska sälja
  • Maria L
    Maria L skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Uppföljning. Serviceminded, kunnig .
  • Agneta Å
    Agneta Å skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag hade "bara" mailkontakt med honom, men den var klar och redig och alltid vänlig.
  • Ola H
    Ola H skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Armin är det självklara valet om man ska sälja i Solna/Sundbyberg. En proffsig och engagerad mäklare som tar sitt uppdrag på allvar och tar affärer i hamn med såväl nöjda säljare som köpare. Det är ingen tillfällighet att han har ett antal försäljningsrekord på sitt CV. Kan varmt rekommendera Armin, oavsett om man går i köp- eller säljtankar!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är kunnig och väldigt lätt och trevlig att samarbeta med. Man märker att hon har många års erfarenhet bakom sig. Trotts många långa arbetsdagar är hon alltid trevlig och proffsig i sitt bemötande. Hon utstrålar alltid en positiv anda och gör sitt bästa för att göra ett bra jobb.

Jag är mycket nöjd!
    2017-08-21 Anna E svarar Sofia S
    Tack Sofia för dina fina ord! Det gör mig jätteglad! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem och att vi ses en annan gång :)
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Gillar sättet Länsförsäkringar jobbar med att ringa upp och jaga nya kunder/objekt att sälja. Ger intrycket av att de är hårtjobbamde för ATG nå resultat. Vilket oxå Armin gav intryck av och även motsvarade
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kunnig och professionell med hög social kompetens som svarade väl upp till våra högt ställda förväntningar på försäljningsuppdraget.
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig, ödmjuk och serviceminded.
  • Philip J
    Philip J skrev om Nasim Havblom en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Nasim är trevlig, tillmötesgående, tillförlitlig och framförallt seriös med sitt yrke, rekommenderar honom starkt!
  • Perham P
    Perham P skrev om Armin Siggesjö en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag fick fantastisk hjälp av Armin och uppdaterades kontinuerligt när jag skulle sälja min lägenhet. Det fanns inga som helst frågetecken under hela försäljningsprocessen. Armin höll mig uppdaterad ända fram till slutet, något jag verkligen värdesätter.

Dessutom nådde Armin Siggesjö försäljningsmålet, vilket gör honom till en stjärna.

Jag kommer definitivt anlita Armin fler gånger.

TACK!
  • Ömer E
    Ömer E skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    En skicklig mäklare som känner till området väl. Fick mycket bra rådgivning och allt gick väldigt smidigt.
  • Rachida B
    Rachida B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna är positiv och rak, och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor jag kände mig väldigt trygg med Anna som mäklare.
    Det enda som drar ner betyget är att hennes koordinator ställde frågor som Anna redan hade svar på. Kändes som att de var lite bristande kommunikation mellan dom två.
  • Jan S
    Jan S skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mycket seriös och kunning.
    Utmärkt presentation av objektet vid visning,.
  • Lena P
    Lena P skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpt min lägenhet via Anna. Vi har ju inte avslutat affären ännu men än så länge är jag nöjd och glad. Anna trevlig och tillmötesgående, noga med att även jag som köpare är nöjd och inte bara säljaren som get henne uppdraget.
  • Axel B
    Axel B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt trevligt, kunnigt och engagerad
  • Eva B
    Eva B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Anna har sålt min lägenhet i Bergshamra Solna. Anna var pålitlig, noggrann och lugn som mäklare. Hon kan området och vet hur kunder ska bemötas.

Centralvägen 17, 171 68 Solna