Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

Centralvägen 21, 171 68 Solna — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Solna & Sundbyberg som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Vi har dessutom många andra förmånliga erbjudanden såsom: Skydd mot dubbel räntekostnad, prova på hemförsäkring gratis i 3 månader, bokvarförsäkring samt räntefritt bolån i två månader. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba lånelöften via Lånelöfte Direkt, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 734 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg

• 2019-05-15

Tommy C skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde lägenhet (3a) i Järvastaden, Solna.
    Mike var professionell, hjälpsam och trevlig.
    Överlag är vi väldigt nöjda med Mike! Läs mer
  • 2019-05-15

Jasmine T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Blev jättebra bemött , dem förväntningar som vi haft uppnåtts till bästa resultat
    Proffesionellt på alla nivåer det gick smidigt snabbt. Rekommenderar Mike Chammas skarpt. Läs mer
  • 2019-05-14

Frida E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en 4:a i Järvastaden. Mike har varit snabb, tillgänglig och effektiv. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-14

Elin Hagström H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Professionell samt jordnära. Kändes trygg, även om köpet gick snabbt och vi inte hade allt för mycket kontakt var det lilla vi hade med honom väldigt bra. Läs mer
  • 2019-05-14

Anna D skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Utmärkt bemötande och omhändertagande av ärendet. Ett utmärkt utfört jobb på ett ytterst smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-05-14

Mesut G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är en mäklare som är ihärdig och gör det som krävs för att få en kund nöjd på alla sätt. Smidigt redan från första kontakt hela vägen till slutet. Har och kommer att rekommendera honom vidare. Läs mer
  • 2019-05-13

Beatriz M skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jättesnabb försäljning! Mike är jätteengagerad och effektiv. Han är alltid tillgänglig och villig att hjälpa till och hitta bästa lösningen. Läs mer
  • 2019-05-13

Yulia G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är alltid tillgänglig och är trevlig. Han är kunnig och kan sin sak. Honom litar man på redan från första stunden. Läs mer
  • 2019-05-13

Behzad S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Köpte lägenhet där jag fick hjälp av Mike.
    Skön och härlig kille som hjälper en från start till slut. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-05-13

Nicklas N skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Väldigt hjälpsam genom hela processen och var ett bra stöd vid letande av intressanta objekt. Enbart positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-13

Karin G skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Engagerad och kunnig om området Läs mer
  • 2019-05-12

Sonia L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Superbra mäklare. Rekommenderas till andra Läs mer
  • 2019-05-12

Lydiya U skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Bra jobbat. Snabb hjälp och respons. Läs mer
  • 2019-05-12

Nima A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi fick nöjet att göra vår största bostadsköp genom Mike, jag kan i efterhand säga att Mike är väldigt ödmjuk, flexibel och enkel att ha o göra med.
    Med enorm engemang fick vi exakt vad vi förväntade oss genom Mike enkel och trygg bostadsäffer.
    jag kan varmt rekommendera Mike som Mäklare.

Mvh nöjd köpare Läs mer
  • 2019-05-12

Can E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en bostad för drygt ett år sedan och det var förstås Mike som gjorde detta möjligt. Tycker att han är supertrevlig och ärlig. Det tog han ca två veckor att sälja bostaden. Både köparen och jag (säljaren) fick en flaska champagne så allt var supertrevligt med andra ord. Jag får önska Mike lycka till med allt i framtiden för det förtjänar han! Läs mer
  • 2019-05-12

Amit S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike helped us buy an apartment recently and was extremely professional during the whole process. He helped us with all our questions, doubts (we had many as this was our first apartment and we don't speak/read Swedish) and was very patient while answering them. He is a really nice person and I will definitely recommend him if you are planning to buy/sell a house! Läs mer
  • 2019-05-12

Gheorghe A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vår familj köpte lägenhet i Solna med hjälp av Mike Chammas. Mike visade ett professionellt och mycket bra bemötande från allra början och alla våra förväntningar blev faktiskt motsvarade.
    Hella processen pågick mycket bra. Vi kände oss trygga och blev nöjda med den utmärkta servicen som Mike erbjöd. Läs mer
  • 2019-05-12

Elin E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi har köpt vår första bostadsrätt av Mike.
    Vi upplevde ett tryggt och ärligt bemötande av honom. Han var tydlig och hade öppen kommunikation genom hela processen. Allt gick så enkelt vi kunde önska. Läs mer
  • Prem K

2019-05-12

Prem K skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    I have sold my apartment through Mike. He is definitely the best I have seen while buying or selling the apartment. He has vast network so you will always find something (apartment) / someone (buyers) which suits your need. He also has really good understanding of the market and his advice can help you to make a good decision for the future. He makes his best efforts to make both buyer and seller happy.
    I would recommend him as the first choice while buying or selling any apartment. Läs mer
  • 2019-05-12

Alexander H skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Seriös och otroligt tillgänglig. Rekommenderar Mike alla dagar i veckan. Skulle vi sälja på nytt är Mike odiskutabel som vårt val. Läs mer
    2019-05-14 Mike C svarar Alexander H
    Tack så mycket, uppskattar det och kommer alltid att finnas tillhands.
  • 2019-05-12

Susann S skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Trevlig, proffsig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-02-18

Elias E skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike hjälpte vår familj att sälja bostaden till rekordpris. Kan inget annat än rekommendera honom starkt till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2018-11-15

jan j skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike var överlägsen.
    Sålde min lägenhet på en vecka och under första visningsdagen då jag hade en annan mäklare som försökte i 5 månader innan.....
    Och bra betalt fick jag under dessa dåliga tider oxå ... Behöver man säga något mer om honom.👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Sissi L

2018-10-02

Sissi L skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Always ready to help, good communication and working efficiently. Had done a good job with the sell of our appartment. Läs mer
    2018-10-02 Mike C svarar Sissi L
    Thank you very much and hope you enjoy your new apartment.
  • 2018-09-23

Stockholm33 T skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Grym mäklare effektiv medgörlig har alltid lyssnat och satt målet. återkopplat tillgänglig skulle starkt rekommendera Mike till alla säljare o köpare. Läs mer
    2018-09-24 Mike C svarar Stockholm33 T
    Det är ett nöje att få hjälpa er.
  • 2018-09-18

Danijela A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike är en jätte engagerad och kunnig mäklare som älskar sitt arbete och gör allt för att alla parter i en sälj / köp affär blir glada och nöjda. Mike finns alltid tillgänglig och är snabb på att svara och återkoppla vid frågor och funderingar. En jättebra mäklare som fick vår familj att se Länsförsäkringar Fastighetsförmedling med andra ögon och få en väldigt positiv bild av företaget. Mike är en stor tillgång till företaget då han går in helhjärtat i affären. Läs mer
    2018-09-19 Mike C svarar Danijela A
    Tack så mycket för dom fina orden <3
  • 2018-09-18

Zuber A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike gjorde ett toppen jobb
    Otroligt proffsigt bemötande! Återkoppling hela tiden och han lyssnade på vad vi ville samtidigt som det gick att ha en rak och ärlig dialog med honom. Jag rekommenderar honom starkt . Läs mer
    2018-09-18 Mike C svarar Zuber A
    Tack så mycket, och hoppas ni nu blir nöjda med eran nya bostad.
  • 2018-09-16

Cecilia A skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike gjorde ett toppen jobb! Var aktiv och återkopplade konstant vilket fick mig att känna mig lugn under hela processen. Kommer välja honom och länsförsäkringar igen vid nästa försäljning. Läs mer
    2018-09-19 Mike C svarar Cecilia A
    Tack så mycket och hoppas att vi hittar något fin till dig nu.
  • 2018-09-13

Lennart S skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag sålde en etta och fick mycket bra bemötande, återkoppling och hantering av försäljningen rakt igenom till avtalstecknande.

Mäklaren var mycket kunnig, socialt kompetent och mycket explicit. Suverän helt enkelt! Läs mer
  • 2018-09-13

Tony B skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jenifer Alm är väldigt trevlig och ger bra service. Vi är väldigt nöjda med hennes hantering av vår fastighetsaffär. Läs mer
  • 2018-09-12

Jonas R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde lägenhet i Sundbyberg.
    Trevlig sympatisk kille som är målinriktad och sätter kunden i fokus Läs mer
  • 2018-09-11

Ann-sofie M skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag köpte en trea på Klippgatan. Anna gjorde ett utmärkt arbete som mäklare, både under visningarna och vid kontakterna vid kontraktsskrivning mm. Det jag skulle vilja ta upp är att när vi vunnit budgivningen, då jag befann mig i Skåne, och trodde att allt var frid och fröjd med det vi gjort upp om att vi skulle sköta det administration digitalt till vi skulle ses några dagar senare för att fysiskt skriva på papperna, ringde Anna upp ett par timmar senare och sa att säljarna absolut ville träffas fysiskt på kvällen för att skriva på. Jag fick ett ultimatum om att infinna mig före kl 19 annars skulle lägenheten gå över till den nästkommande budgivaren. För min del betydde det att jag fick ställa in möte som varit planerat långt i förväg, boka biljett på nästa flyg till Stockholm, ta taxi till kontoret, skriva på och sedan ta flyget tillbaka till Skåne igen.

Nu styr ju inte mäklaren över en säljares lätt paranoida önskningar och handlingar och jag tror att Anna gjorde vad hon kunde för att försöka säga till dessa två unga jurister att kutym är att den som vunnit budgivningen är den som får tillgång till lägenheten och att man inte kan förvänta sig att köparen omedelbart kan komma och skriva på. Att det är en helt normal process att man sköter det via mail tills man har möjlighet att träffas och skriva på. Jag kom dessutom med förslaget att jag skulle gå in på Länsförsäkringars kontor som fanns i den stad jag befann mig och skriva på i en av Annas kollegers närvaro som vittne. Då hade det bara varit min risk att säljarna ev inte skulle skriva på när vi väl sågs men det var inget säljarna ville lyssna på. Om nu juridiken var så viktigt som jag förstod att den var i det här fallet vore det helt vattentätt för dem. Nåja, outgrundliga äro vissa personers handlingar och åsikter.

Varför jag skriver en så lång kommentar är för att eventuellt undvika för andra köpare att hamna i samma situation. Jag föreslår att ni är extremt tydliga med att berätta redan tidigt i kontakten med säljaren hur det kan gå till efter att budgivningen är över så säljaren är förberedd på att en köpare kanske inte står runt hörnet med pennan i hand bara för att man varit med och vunnit en budgivning. Livet och jobbet går naturligtvis vidare när budgivningen äger rum och alla köper ju inte bostad exakt där de redan bor eller befinner sig.

Med hopp om att det kan hjälpa kommande köpare.
    Bästa hälsningar
    Ann-Sofie Mårtensson Läs mer
  • 2018-09-11

Per H skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en bostadsrätt. Jennifer var mycket duktig på att ge löpande information om vad som hände genom försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2018-09-11

Stefan F skrev om Jennifer Alm en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jennifer Alm sålde min lgh i Filmstaden i Solna och trots att fastighetspriserna i Stockholmsområdet sjunkit ordentligt under den aktuella perioden så ordnade hon så att jag fick det jag ville ha för min lgh på väldigt kort tid.
    Har även budat på en lgh som hon sålde, dock vann jag inte den budgivningen.

Du blir alltid bemött med ett trevligt leende och glatt humör samtidigt som hon är proffesionell och utför sitt jobb på ett exceptionellt bra sätt.
    Hon är tydlig under hela processen och låter dig ta del av vad som händer varesig du säljer eller lägger bud.
    Rekommenderar henne stark till alla som skall sälja eller köpa en lgh och vill ha en jordnära mäklare som inte bara snackar utan dessutom levererar. 5 plus av 5 möjliga!
    //Stefan Fridh Läs mer
  • 2018-09-10

Camilla B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag fick tag på Anna genom rekommendation och så fort jag träffade henne så kände jag ett stort förtroende. Hon fanns där och stöttade under hels processen, alltid glad och positiv. En fantastiskt människa och mäklare. Läs mer
  • Anna B

2018-09-10

Anna B skrev om Anna Ekstrand en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Jag sålde ett stadsradhus i Sundbyberg med Annas hjälp. Anna är professionell, snabb i kommunikationen och har ordning på sina affärer men är också personlig och väldigt trevlig. Läs mer
  • 2018-08-09

Rickard L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Martin har genom hela processen varit tillgänglig och hjälpsam. Han är alltid vid gott mod och mycket professionell. Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-08-06

Nasim R skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Mike en en trevlig,duktig och kunnig mäklare!
    vi kände os väldigt trygga under hela processen.

vill tacka jätte mycket för en bra service! Läs mer
  • 2018-08-06

Lisa skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Kan bara säga att vi var otroligt nöjda med Mike och hans prestation. Han återkopplade konstant och fick oss att känna oss lugna under hela processen.
    Väldigt proffsig och engagerad.

Han fick lägenheten såld med ett slutpris över våra förväntningar samt att han hjälpte oss att hitta en ny bostad. Kan med gott samvete rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-08-04

Natasha S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålde en lägenhet i Järvastaden.
    Kunnig, rak och trevlig.
    Proffesionellt utfört arbete rakt igenom och mycket bra kommunikation. Läs mer
    2018-08-05 Martin E svarar Natasha S
    Tack Natasha!
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :)

Allt gott till er!
  • 2018-08-04

Oscar B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Sålt lägenhet i Järvastaden.
    Väldigt bra bemötande. Proffitionel från första mötet.
    Bra uppdatering kring utveckling i affären. Läs mer
    2018-08-05 Martin E svarar Oscar B
    Tack Oscar!
    Det har varit mitt sanna nöje att få hjälpa till med försäljningen av er bostad! Vi hörs längre fram när det är dags för deklarationen ;)
  • 2018-06-30

Jes K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Ikke dygtig - missede vigtige dele i kontrakten - lovede ting på visning som han senere ændrede forklaring på Läs mer
  • Patrik N

2018-06-13

Patrik N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor är supertrevlig, har bra idéer och lyssnar väl till dig som säljare. Tyvärr nådde vi inte värderingen vid försäljningen men det är mycket effekten av marknaden. Läs mer
  • 2018-06-01

Feng G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Viktor är en mycket bra mäklare,mycket trevligt samarbete ansvarig och entusiastisk, positiv,hjälpt oss mycket att köpa nya lägenhet också,sälja och köpa i samma vecka,nu bil vi vänner i liv. Bra jobbet,Viktor! Läs mer
  • Kawa W

2018-05-31

Kawa W skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Vi sålde vår tvåa i Solna då krisen tydligen skulle vara som värst. Marcus sålde ändå för rekordpris i föreningen.
    Har pratat och mött många mäklare genom åren men Marcus är nog unik.
    Han kunde mer om föreningen än vad jag själv visste som hade bott där i 11 år.
    Professionell, kunnig och har en ton som är av det mest ödmjuka slaget.
    Hade hört av många om hur duktig han var innan jag tog kontakt och han levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill.
    Jag skulle nog säga att Marcus är den absolut bästa mäklaren i hela Solna.
    Alla kan visa en lägenhet men som Marcus själv uttryckte det så måste kunden förstå vilka fördelar just den specifika föreningen hade, och det gjorde han med bravur.
    En hårt arbetande person, som var tillgänglig konstant för alla sorters frågor innan, under och långt efter kontraktsskrivningen.
    Mina bästa rekommendationer ger jag Marcus. Läs mer
  • 2018-05-31

Hao Y skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    The most active and responsible mäklare, he is really helpful even helped us to looking for apartment! Five stars! Recommend to everyone! Läs mer
  • 2018-05-30

Emad B skrev om Mike Chammas en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Otroligt proffsigt bemötande! Återkoppling hela tiden och han lyssnade på vad vi ville samtidigt som det gick att ha en rak och ärlig dialog med honom. Kan rekommendera Mike till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • 2018-05-29

Rikard Daniel L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Allt sköttes riktigt bra, Martin är riktigt trevlig och har ett väldigt härligt driv och kom med många bra tips inför försäljningen av min bostadsrätt i Bergshamra.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-05-31 Martin E svarar Rikard Daniel L
    Tack för dina fina ord Daniel! Det har varit ett sant nöje att jobba med er lägenhet.
    Vi hörs snart igen och stort lycka till med allt som komma skall!
  • 2018-05-24

Viktor C skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus skötte försäljningen av vår lägenhet i Solna och vi har bara positivt att säga.
    Rak, ärlig, kunnig och mycket professionell. Läs mer
  • Susanne C

2018-05-09

Susanne C skrev om Marcus Löwenhoff en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Marcus sålde min trea i Huvudsta och jag var mycket nöjd med hans insats. Bemötandet jag fick var vänligt, professionellt och tillmötesgående. Det märktes att Marcus hade god kännedom om den lokala marknaden då jag fick en realistisk värdering och vi hade en bra dialog kring upplägg av annons, utgångspris och visningar. Jag uppskattade särskilt den smidiga kommunikationen med Marcus, han höll mig informerad och inkluderad i den utsträckning som jag önskade och genomförde hela uppdraget snabbt och smidigt. Läs mer

Centralvägen 21, 171 68 Solna