Svensk Fastighetsförmedling Solna

Solnavägen 100B, 169 51 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett rikstäckande spekulantregister får din bostad bästa exponering och du som vill köpa har stora möjligheter att hitta ditt nya drömboende här i Solna.

Kom förbi vår BoButik, då kan vi svara direkt på dina frågor eller funderingar. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 327 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna

• 2020-05-24

Caroline D skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi förväntade oss mer samarbete mot ett gemensamt mål att sälja till överenskommet pris. Istället låg fokus på att övertala oss till att sänka priset. Läs mer
    2020-05-25 Nicolina L svarar Caroline D
    Hej!

Tack för ert omdöme, tråkigt att ni känner som ni gör.
    Jag är oerhört glad över att vi efter förhandlingar och hårt arbete kom till ett avslut på den prisnivån vi kom överens om när vi startade vårt samarbete. Det glädjer mig att vi fick ihop affären och hittade en väldigt nöjd köpare så att ni hade de ekonomiska möjligheterna att skriva avtal på er kommande drömbostad.

• 2020-05-18

David Y skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig, hjälpsam och gjorde det lilla extra för att få oss köpare att känna oss bekväma med köpet. Läs mer
    2020-05-18 Cathrine B svarar David Y
    Tack för den fina rekommendationen! Det gladde mig mycket att vi kunde hitta en lösning som passade både er som köpare och säljarna. Jag är säker på att ni alla kommer trivas förträffligt i bostaden. Era barn flyttade ju nästan in redan vid visningstillfället. Ett varmt lycka till i den nya lägenheten!
  • 2020-05-17

Hans L skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har sålt en lägenhet i Råsunda och anlitade Nicolina Lind för detta uppdrag. Nicolina har på bästa sätt genomfört försäljningen. Med driv, kunnighet och lyhördhet har hon trots bistra tider snabbt och smidigt verkställt uppdraget. Kan helhjärtat rekommendera Nicolina som mäklare. Läs mer
    2020-05-22 Nicolina L svarar Hans L
    Hej Hans,
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen.
  • 2020-05-14

Louise P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig och bra bemötande vid köp av lägenhet! Läs mer
    2020-05-15 Johanna E svarar Louise P
    Hej Louise!

Hoppas att ni trivs i lägenheten och njuter av den fantastiska vyn!
  • 2020-05-11

Terese A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna kändes helt rätt från första början... Hon är professionell, väldigt kunnig, och kommunikativ. En lätt person som man känner förtroende för direkt.
    I dessa tider av ovisshet kändes det ändå alltid tryggt med Johanna.
    Kan varmt rekommendera henne inför er nästa försäljning! Läs mer
    2020-05-15 Johanna E svarar Terese A
    Åh vad roligt att höra, tack så mycket för dina ord!
    Vi ses i spåret runt Kyrksjön!
    Hälsningar Johanna
  • 2020-05-08

Frida M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Toppen mäklare!
    Väldigt pålitlig och bemötande, han var väldigt duktig på att få hela processen förståelig och tydlig. Han såg till att mitt första lägenhetsköp blev en smidig, informationsrik och positiv upplevelse!
    Kan varmt rekommendera Manuel för både köp och sälj av bostad. Läs mer
    2020-05-11 Manuel C svarar Frida M
    Hej Frida, härligt att du kände så-alltid viktigt att vara nöjd och extra roligt när det är din första bostad. Underbart! Lägenheten kommer bli så fin. Vi hörs och ses, mvh Manuel
  • 2020-04-30

Stefan E skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Nicolina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på 30kvm i Råsunda på ett utmärkt sätt. Jag hade bråttom att sälja den och jag kände att hon lade stort fokus på min situation och kom med en plan som föll väl ut. Det märks att hon sålt många små lägenheter i området! Kan varmt rekommendera Nicolina. Läs mer
    2020-05-13 Nicolina L svarar Stefan E
    Hej Stefan,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Stort tack för samarbetet och allt engagemang från er sida inför fotografering samt visning. Tack vare ett fint samarbete lyckades vi sälja lägenheten snabbt och smidigt.
    Hoppas ni kommer trivas i grannkommunen så ses vi snart på tillträdet :)
  • 2020-04-28

Suzanne I skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi säljer en lägenhet. Nicolina var vänlig, förekommande och aktiv. Talade dock till oss erfarna som om vi var ovetande. Vi har både köpt och sålt fastigheter förut. Efter hand blev vi mer komfortabla i situationen och slutkänslan är positiv. Vill gärna ge omdöme när hela affären är i hamn! Läs mer
    2020-04-29 Nicolina L svarar Suzanne I
    Hej Suzanne,

Stort tack för ert förtroende att få hjälpa er med försäljningen. För mig är det väldigt viktigt att vara tydlig i kontakt med mina säljare och köpare för att kunna undvika eventuella missförstånd. I mitt arbetssätt är jag hellre övertydlig än otydlig. Ser framemot att höras och ses snart inför kommande tillträde.

Allt gott!
  • Hanna S

2020-04-28

Hanna S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jonas gav direkt ett jättebra intryck och gav mig en känsla av stor erfarenhet och kunskap av både mäklaryrket men även området jag sålde i.

Jag hade varit i kontakt med flera olika mäklare och eg valt en annan men när jag träffade Jonas ändrade jag mig. Det var framförallt för att Jonas gav mig en värdering HAN trodde var rimlig, han baserade det inte på vad jag hade sagt att jag ville ha eller vad jag trodde att lägenheten var värd, vilket de andra mäklarna hade gjort. Det är exakt den kunskapen jag vill betala för. Läs mer
    2020-04-28 Jonas F svarar Hanna S
    Wow Hanna! Stort tack för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Alltid skönt att infria den värdering jag gav till dig även om den var en bra bit över än vad de andra mäklarna hade gett dig;) Du har verkligen gjort en smakfull renovering av din lägenhet som jag vet att den nya köparen samt budgivarna fastnade för! Tack för ett väldigt bra samarbete, hoppas jag får chansen att hjälpa dig i framtiden!
  • 2020-04-28

Erika H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Fick ett mycket bra intryck av Manuel. Han var sympatisk och återkom snabbt, fint att lyckas vara det även mot köpare. Bra att förhandla med. Läs mer
    2020-04-28 Manuel C svarar Erika H
    Tack för det positiva omdömet. Så roligt att ni snart får flytta in i er nya, stora och fina bostad och att barnen får bo kvar. Det gläder mig!
    Allt gott! Hoppas försäljningen av er lägenhet gick bra. Ses och hörs snart igen.
    Jonas F, Manuel C gillar detta
  • 2020-04-27

Johan R skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Nicolina har hjälpt oss sälja en 2a med stort engagemang under lite krävande tider då marknaden varit trög/orolig. Vi blev nöjda med resultatet och Nicolina har varit aktiv och snabb att ta kontakt med under hela processen. Hon var även bra gentemot budgivare och fick igång budgivningen på ett snyggt sätt. Läs mer
    2020-04-29 Nicolina L svarar Johan R
    Hej Johan,

Stort tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen. Vi har verkligen kämpat på båda två, känns väldigt härligt att vi kom fram till ett fint avslut.
    Nu håller vi tummarna för att drömhuset i Jönköping dyker upp!

Vi hörs vidare.
  • Mikhail S

2020-04-16

Mikhail S skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    I bought an apartment with help of Nicolina Lind. Nicolina provided me with all needed information regarding the property, described the process of buying the apartment in details, was keeping me updated on t he state of the bidding process. She still helps me with the paperwork needed to finalize the deal with the sellers and the bank. Everything goes very smooth. Can definitely recommend Nicolina. Läs mer
    2020-04-21 Nicolina L svarar Mikhail S
    Hi Mikhail,
    Thank you so much for your kind words! Feels good that you are happy to have bought an apartment through us.
    See you soon on the moving in date!
    Best regards, Nicolina
    Mikhail S gillar detta
  • 2020-04-16

Caroline K skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag köpte min första bostadsrätt, som Nicolina förmedlade. Genom hela köpet, från visning till tillträde har jag fått ett otroligt trevligt och proffsigt bemötande från Nicolina! Trevlig, glad och hjälpsam 😊 Läs mer
    2020-04-17 Nicolina L svarar Caroline K
    Hej Caroline,
    Tack för ditt fina omdöme. Gläder mig att höra att det kändes bra att köpa lägenhet genom oss. Det är verkligen en toppen lägenheten i en bra föreningen med ett bra läge.
    Allt gott!
  • 2020-04-15

Elin L skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde min 1a i Solna med Nicolina Linds hjälp.
    Nicolina är en mycket professionell och engagerad mäklare med ett personligt och vänligt bemötande. Försäljningen gick snabbt och smidigt till. Jag kände att jag kunde rådfråga och få ärliga svar gällande bland annat förväntad lönsamhet av förbättringsarbeten i lägenheten innan försäljning. Jag fick det stöd jag behövde under hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2020-04-16 Nicolina L svarar Elin L
    Hej Elin,
    Tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroende att hjälpa dig med försäljningen.

Nicolina Lind
  • 2020-04-14

CATARINA V skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Nicolina var mycket hjälpsam vid en lägenhetsförsäljning. Vi sålde från utlandet och ingenting var olösbart för Nicolina. Hon var alltid nåbar, alltid glad och entusiastisk och hade en bra kundbas, så lägenheten såldes snabbt. Vi kan verkligen rekommendera Nicolina. Läs mer
    2020-04-14 Nicolina L svarar CATARINA V
    Hej Catarina,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Det gick minst sagt väldigt snabbt att hitta rätt köpare från vårt första möte och vidare kontakt till Australien. Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen. Tack för ett fint samarbete och för att du ställde upp genom hela processen.
    Allt gott till er!
  • 2020-04-10

Fredrik K skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte bostad i Solna. Mycket trevlig och pedagogisk. Läs mer
    2020-04-15 Cathrine B svarar Fredrik K
    Tack för en fin rekommendation. Det var mycket trevligt att hjälpa till med er första bostadsrättsköp. Jag tror att ni kommer att trivas fantastiskt i lägenheten och i området, som är som gjort för för långa hundpromenader.
  • 2020-04-07

Bengt E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Tack Manuel för ett utmärkt utfört uppdrag. På ett mycket förtroendegivade och proffsigt sätt har Manuel arbetat med försäljningen av min lägenhet. Jan kan med glädje varmt rekommendera honom för nya uppdrag. Mvh Bengt E Läs mer
    2020-04-08 Manuel C svarar Bengt E
    Stort tack Bengt, det var väldigt trevligt att få hjälpa dig till en bra försäljning.
    Önskar dig en trevlig påsk så hörs vi snart igen
  • 2020-03-23

Josefin S skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har köpt en bostad i Bergshamra. Vårt intryck av Cathrine som mäklare är att hon är ärlig, trevlig och mycket kunnig! Snabb på att ringa tillbaka, håller löften och är flexibel. Vi kände att vi var i goda händer och är mycket nöjda. Läs mer
    2020-04-06 Cathrine B svarar Josefin S
    Tack Josefin för rekommendationen! Tack vare att du och din pappa förberedde bostaden på bästa sätt, så blev det en ren fröjd med försäljningen. Önskar dig lycka till i nya bostaden till hösten och att försäljningen av lägenheten på söder också går enligt planerna!
  • 2020-03-23

Cathy R skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Han är ansvarsfull och inger trygghet Läs mer
    2020-03-24 Manuel C svarar Cathy R
    Härligt att ni upplever det så, precis det jag strävar efter att alla köpare och säljare skall känna efter affären är klar.
  • 2020-03-21

Sanna L skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Att sälja lägenheten till önskat pris gick snabbare än förväntat. Manuel gjorde processen enkel, smidig och effektiv. Vi använde samma mäklare vid både köp och försäljning. Kan varmt rekommendera Manuel! Läs mer
    2020-03-24 Manuel C svarar Sanna L
    Tack Sanna! Gick väldigt smidigt, stort tack för ditt förtroende och för det positiva omdömet, hörs och ses snart vid tillträdet

Amanda N skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Väldigt trevlig och bra mäklare! Läs mer
    2020-03-25 Johanna E svarar Amanda N
    Hej Amanda!

Hoppas att du trivs i din nya lägenhet i Bergshamra!
    Hälsningar Johanna

Adam B skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Professionell och trevlig mäklare som levde upp till förväntningarna man hade när man började leta bostad.

Nåbar hela tiden och svarade på alla frågor under hela processen. Läs mer
    2020-03-19 Nicolina L svarar Adam B
    Hej Adam,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Gläder mig att höra att det kändes bra att köpa lägenhet genom oss. Hoppas och tror att du kommer stortrivas i bostaden. Vi ses snart på tillträdet!
    Mvh, Nicolina

Robert O skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har precis skrivit avtal på en nyproducerad lägenhet i Nya Ulriksdal.
    Fick ett väldigt bra första intryck av Manuel där han var mycket bemötande mot oss.
    Jag hade egentligen inga större förväntningar mer än att få svar på några frågor, vilket vi fick av Manuel.
    Vi är jättenöjda hittills. Läs mer
    2020-03-19 Manuel C svarar Robert O
    Hej Robert, tack för det, det glädjer mig och jag finns löpande till hands om det dyker upp frågor och funderingar. Inbjudan till visningslägenheten kommer så ses vi där i maj. Allt gott!
  • 2020-03-19

Erik Martin S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    100% engagemang från första kontakt till försäljning!

Var ingen tvekan att det var Johanna vi ville ha efter att ha träffat en del andra mäklare från andra förmedlare. Läs mer
    2020-03-25 Johanna E svarar Erik Martin S
    Hej Martin!

Tack snälla för de orden. Det gör mig så glad att arbete gjorde er nöjda!

Vi ses snart på tillträdet!

Varma hälsningar Johanna
  • 2020-03-18

Michael L skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har köpt en bostadsrätt. Nicolina var väldigt snabb och rak i förhandlingarna. Jätte bra bemötande. Läs mer
    2020-03-19 Nicolina L svarar Michael L
    Hej Michael,
    Stort tack för dina ord! Allt gick ju väldigt snabbt efter att ha kikat på två andra lägenheter i föreningen. Tredje gången gillt helt enkelt! Grattis till er igen och så ses vi snart på tillträdet.
  • 2020-03-18

Per Jonas L skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Saklig, Hade ordning på processen och löste oklara saker som dök upp som dök upp för mig som köpare! Läs mer
    2020-03-19 Cathrine B svarar Per Jonas L
    Tack för rekommendationen! Tack vare bra samarbete med SEB och att du levererade efterfrågade handlingar på kort tid, så löste sig allt på bästa sätt. Önskar dig Lycka till i din fina lägenhet och hoppas på samarbete i framtiden också.
  • Shu Y

2020-03-14

Shu Y skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Manuel is a super professional and kind person i've ever met. As i'm from foreign and cant read Swedish, he kindly went through all terms one by one with me during the meeting. To me, he is a trustable broker and nice friend. 5 stars suggested. Läs mer
    2020-03-19 Manuel C svarar Shu Y
    Oh, thank you so much for those nice words.

I think it is important to feel safe throughout the process and especially when signing a contract if the buyer cannot or does not master the Swedish language.
    I think it is obvious to be clear and go through all the paragraphs. Always fun to make new friends :)
    All the best!
  • 2020-03-06

Johanna K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt en trea i Solna, Järvastaden.
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande och hantering av hela köpprocessen.
    Fick förtroende för Johanna och hon levde absolut upp till förväntningarna och hade svar på alla frågor.
    Skulle absolut kunna rekommendera henne och hade vi inte redan klart med en mäklare, en kollega på svensk fast så skulle jag absolut kunna tänka mig att anlita henne. Läs mer
    2020-03-06 Johanna E svarar Johanna K
    Hej Johanna!

Tack vad fint du har skrivit!
    Min kollega Angelica kommer att ta hand om er på bästa sätt inne i stan, jag håller mig här i Solna och har stenkoll på de försäljningarna!:) Varmt lycka till med försäljningen så ses vi på tillträdet.

• 2020-03-06

Lina P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålt 3:a på Honnörsgatan. Trevligt och proffesionellt bemötande. Svarar snabbt på frågor och visar ett genuint intresse för sitt säljobjekt. Läs mer
    2020-03-06 Johanna E svarar Lina P
    Hej Lina!

Tack så mycket! Det är så roligt när vi ser att LÄGE + fungerar så bra och ger så fina resultat.
    Varmt lycka till med huset!

mvh Johanna
  • 2020-03-02

Milan M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har köpt en bostad med hjälp av Jonas i Solna, blev väldigt bra bemött och fick den hjälp jag behövde. Jonas levde upp till alla mina förväntningar och jag ser fram emot ytterligare samarbeten i framtiden. Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Milan M
    Hej Milan!
    Alltid kul att göra sina kunder nöjda och jag ser verkligen fram emot att samarbete med dig framöver, bara att höra av dig om du eller någon i din omgivning vill köpa eller sälja en bostad.
  • 2020-03-02

Carola R skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålt en lägenhet i Solna centrum
    Bemötande mycket bra, uppdaterade och informerade bra
    Dock missade hon lite i budgivning som gjorde att vi fick ut så mycket som vi kunnat få. Men hon hanterade det så bra hon kunde och slutresultatet blev ok. Läs mer
    2020-03-03 Nicolina L svarar Carola R
    Hej Carola,
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om mig och svenskfastighetsförmedling. Jag kan förstå att det känns bittert när man har haft ett väldigt väldigt högt bud och den högsta budgivaren uppgav att allt var klart med finansiering och backar precis innan kontraktsskrivning. Trots att vi fick börja om med budgivningen igen lyckades vi ändå slå rekord i kvadratmeter pris i föreningen samt hitta en mycket bra och nöjd köpare.
    Vi ses på tillträdet om mindre än en månad!
    Nicolina Lind
  • Susanne H

2020-03-02

Susanne H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte lägenhet av Manuel och det kändes väldigt proffesionellt och tryggt. Läs mer
    2020-03-02 Manuel C svarar Susanne H
    Riktigt fin lägenhet som jag hoppas ni kommer att trivas i.
    Gläder mig att det känndes bra att köpa lägenhet genom oss. Ses snart igen för nyckelöverlämning.
  • 2020-02-26

Emilia B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag köpte en nyproduktion i gamla Råsunda av Johanna. Johanna har varit fantastisk i sitt bemötande, snabb på att svara på frågor och agerat precis så som jag som kund önskar av en mäklare. Har bara positivt att skriva och kommer definitivt att rekommendera Johanna vidare till familj och vänner.
    En toppen mäklare som gör det lilla extra! Läs mer
    2020-03-06 Johanna E svarar Emilia B
    Hej Emilia!
    Vad roligt att höra och tack snälla du för de fina orden.
    Det glädjer mig enormt mig att du vill rekommendera mig vidare.
    Vi ses på tillträdet!
    Varma hälsningar Johanna
  • 2020-02-24

Khalid M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    vet sin sak, och väldigt tydlig. Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Khalid M
    Hej Khalid!
    Stort tack för ditt fina omdöme!
  • 2020-02-23

Carl M skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Ambitiös, engagerad, alltid glad och positiv. Vi är mycket nöjda med Nicolinas insats i försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
    2020-02-24 Nicolina L svarar Carl M
    Hej Carl,
    Tack för ert omdöme och för att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen. Nu håller vi tummarna att rätt lägenhet dyker upp för er här inom kort.
  • 2020-02-22

Oliver K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte nyproduktion av Johanna!
    Snabb och bra affär! Mycket informativ och trevlig! Läs mer
    2020-03-06 Johanna E svarar Oliver K
    Hej Oliver!

Ja, det gick undan! Jag är övertygad om att lägenheten kommer att passa er perfekt. Vi ses på söndag! mvh Johanna
  • 2020-02-21

Antriksh A skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    We recebtly bought a 2 room aprtment in Solna, Stockholm.
    Nicolina was one of the best brokers we have come across during our 3 months long search for an apartment. During the showing she made a presentation of the apartment and the association which was unprecendented. She explained everything in detial and answered all our queries in the presentation. Läs mer
    2020-02-24 Nicolina L svarar Antriksh A
    Hi Antriksh,
    Thank you so much for your kind words and that you appreciated the presentation. I am happy that you finally find the right apartment after many months of search. See you soon on the mooving in day.
  • 2020-02-17

Niklas H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag fick kontakt Johanna 2008 då hon var ansvarig mäklare för försäljningen av en bostadsrätt som jag och min dåvarande sambo köpte tillsammans. Johanna gjorde så gott intryck vid den affären att hon fick i uppdrag att sälja den bostadsrätt jag flyttade ifrån - vilket hon gjorde med mycket gott resultat.
    Därför, när jag i september 2019 började fundera på att sälja den fastighet som köptes 2008 så föll det sig naturligt att söka upp Johanna igen. Johanna gjorde en värdering av lägenheten och gav en bra bild av villkoren och vilka förväntningar man kunde ha på en ev. kommande försäljning inklusive marknadsvärde. När jag sen i början av december 2019 kom till beslut om att faktist skrida till verket med försäljning av min bostadsrätt och meddelade Johanna detta gick allt med rasande fart. För att hinna med annonsering och visning innan jul-nyårs-semestrarna 2019 - 2020 så organiserades mycket snabbt styling, fotografering, annonsering och visning. Efter officiella visningar och några extra visningar för kunder som hade förhinder att gå på de officiella visningarna kom budgivning igång och försäljningskontrakt blev undertecknat den redan 20 dec - alltså mindre än tre veckor från den tidpunkt jag beslutade om att låta min bostadsrätt gå till försäljning. Dessutom till ett pris som överträffade Johannas redan höga ambition om försäljningspris.
    Det har hela tiden varit mycket klara och gedigna besked ifrån Johanna och hon manövrerade dessutom med stor skicklighet fram till att det till slut blev en affär trots lite komplikationer med en budgivare på slutet.
    Sammanfattningsvis - efter de tre beskrivna fastighetsaffärerna beskrivna ovan som Johanna har skött åt mig på allra bästa sätt kan jag bara ge henne mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-02-17 Johanna E svarar Niklas H
    Hej Niklas!

Jag blir ju rörd av dina fina ord.
    Det har varit en fröjd att få träffa dig och hjälpa dig i dina bostadsaffärer genom åren. Om du, mot alla förmodan, tröttnar på snö och skidåkning och vill komma tillbaka till Solna så vet du var du kan nå mig.

Varmaste hälsningar Johanna
  • 2020-02-15

Jeanette L skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min 1:a genom Nicolina. Blev bemött på bästa sätt och kände mig trygg med henne som mäklare. Hon levde helt klart upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-02-17 Nicolina L svarar Jeanette L
    Hej Jeanette,
    Tusen tack för ditt omdöme, det känns väldigt bra att jag levde upp till dina förväntningar. :)
    Hoppas att ni hittar en lägenhet snart.
    Vi ses på tillträdet!
    Mvh, Nicolina
  • 2020-02-07

Lara T skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har köpt en bostadsrätt av Manuel C. Mäklaren har varit väldigt flexibel samt besvarat på alla funderingar kring köp av bostad. Han är hjälpsam och jag känner mig trygg med köpet pga mäklarens insatts och engagemang. Läs mer
    2020-02-12 Manuel C svarar Lara T
    Hej Lara, trevligt att höra att du är både nöjd och känner dig trygg i köpprocessen, det gläder mig.
    Hoppas och tror att du kommer stortrivas i bostaden och att tiden springer iväg så att du får snart får nycklarna till den.
    Allt gott, ring om det dyker upp frågor och funderingar!
  • 2020-01-23

Lennart B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Empatisk lyhörd intresserad. Känner mig trygg genom hela affären. Känner mig mycket nöjd med helheten. Läs mer
    2020-01-23 Manuel C svarar Lennart B
    Härligt att höra att ni är nöjda. Tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen och ser fram emot vårt möte när det är dags att lämna över nycklarna till köparna. Allt gott!
  • 2020-01-21

Inger A skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Han gav ett väldigt seriöst intryck från början. Han var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Superbra!!! Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Inger A
    Hej Inger!
    Härligt att du har en bra upplevelse av mig och Svensk Fastighetsförmedling! Stort lycka till med ditt nya boende.
  • 2020-01-21

Sofie R skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Flexibel, lättillgänglig, trevlig! Läs mer
  • 2020-01-20

Gustav H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffsigt och vänligt bemötande. Efter att vi förlorat en budgivning hittade Jonas en annan bostad som också motsvarade våra önskemål. Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Gustav H
    Hej Gustav!
    Alltid kul att kunna hitta en ny bostad åt en kund när man förlorat en budgivning. I detta fallet blev nog den bostad ni köpte ett ännu bättre val än den som ni först budade på!
  • 2020-01-19

Michaela D skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Professionell och tillmötesgående. Väldigt enkel och har verkligen varit enkel att få kontakt med och ha dialoger med. Super nöjd! Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Michaela D
    Hej Michaela!
    Tack för dina fina ord! Lägenheten kommer passa dig som en smäck!
    Hls Johanna
  • 2020-01-07

Amanda M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte en tvåa i Solna. Jonas har varit superbra hela vägen, haft svar på alla våra frågor och levt upp till alla förväntningar! Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Amanda M
    Hej Amanda!
    Stort tack för detta och lycka till med din nya bostad, vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-03

Christoffer J skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna men framförallt Nicolina har hjälpt oss oerhört mycket och vi är väldigt tacksamma över den hjälp vi har fått. Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Christoffer J
    Hej Christoffer!
    Tack snälla. Båda jag och Nicolina önskar er varmt lycka till med bebisen så ses vi på tillträdet!

Mvh Johanna och Nicolina
  • 2020-01-02

Caroline Elisabet Soo Bin W skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kunning och snabb på att ge återkoppling Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Caroline Elisabet Soo Bin W
    Hej Caroline!

Tack så mycket för dina ord. Det blev ett härligt avslut innan jul!
  • 2019-12-27

Anton A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Highly professional and helpful support. Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Anton A
    Hi Anton!

I´m so glad that you are pleased with my service!
    Welcome to Solna!

Best regards Johanna
  • 2019-12-18

Sofie S skrev om Daniel Wagell en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag var mycket nöjd med Daniel som mäklare. Han hade ett mycket proffsigt och trevligt bemötande. Han fanns alltid tillgänglig och svarade på frågor och hade ett högt engagemang som gjorde att jag fick upp priset av lägenheten till en högre nivå än förväntat. Läs mer
    Daniel Wagell gillar detta

Solnavägen 100B, 169 51 Solna