Svensk Fastighetsförmedling Solna

Svensk Fastighetsförmedling Solna

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett rikstäckande spekulantregister får din bostad bästa exponering och du som vill köpa har stora möjligheter att hitta ditt nya drömboende här i Solna.

Kom förbi vår BoButik, då kan vi svara direkt på dina frågor eller funderingar. Välkommen!

Läs vad 558 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-10-25
    Snabbt och smidig försäljning! Manuel ger rimliga förväntningar och i vårt fall levererades det över förväntan :).
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Näckrosen
    2021-10-24
    Den härligaste mäklaren vi har stött på.
    Väldigt trevlig, genuin och otroligt proffsig.
    Hon gjorde att affären blev stressfri och kändes som att alla parter blev jättenöjda
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Eggert en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-10-23
    Jag kan verkligen rekommendera Anna! Erfaren mäklare, trevlig, rak och tydlig i sin kommunikation. Hon guidade oss genom vår bostadsförsäljning på bästa tänkbara sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Näckrosen
    2021-10-22
    Väldigt varmt och trevligt bemötande. Försäljningpris lite högre än vad jag hoppats och förväntat mig. Proffsig och klok mäklare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Eggert en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-10-21
    Kunnig och trevligt bemötande! Ärlig i kommunikationen vilket gjorde en trygg som köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Lindkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-10-15
    En vänlig, lugn och glad ung mäklare som spred positiva vibbar runt sig!!! De allra bästa rekommendationer!
    Tack snälla Cecilia för ditt fina omdöme och tack snälla för ett väldigt smidigt och roligt samarbete! :) Känns skönt att höra att du är nöjd! :) Vi hörs snart igen! Elin Lindkvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Lindkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-10-15
    Elin har varit exemplarisk på sitt sätt att bedriva sitt arbete.
    Vi är djup imponerade av hennes professionalism.
    Utmärkt!
    Hej Alejandro! Tack så jätte mycket för dina fina ord och att du tagit dig tiden att ge ett omdöme, det värmer verkligen. Du och din familj kommer trivas utmärkt i Bergshamra och i denna fantastiskt fina lägenhet. Vi ses i januari på tillträdet! :) Hälsa familjen så gott! Elin Lindkvist
    2021-10-14
    Johanna är trevlig att kommunicera med, glad, serviceinriktad alltid nåbar
    2021-10-11
    Väldigt positiv bemötande av Elin. Snabb på att svara på mejl och frågor som dök upp under tiden. Hon höll oss hela tiden uppdaterade om processen. Väldigt nöjda!
    Hej Louise!
    Tack så jätte mycket för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme, det värmer. Ni har köpt en fantastiskt fin lägenhet som ni kommer stortrivas i :) Vi ses på tillträdet!
    Elin Lindkvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Hagalundsparken
    2021-10-06
    Mr. Campos handled the whole process (so far) with the utmost professionalism.
    When we visited our new apartment, Mr. Campos greeted us and made sure to take his time giving an overview and answering any outstanding questions, even though there were a lot of people. This personal touch gave us a lot of confidence in the process.
    Throughout the contract signing, I felt that Mr. Campos experience has made the whole process run smoothly and I felt that he was an impartial third-party making sure both buyers and sellers had a fair transfer process. Mr. Campos has amazing facilitation skills. I cannot recommend him enough as a buyer and I would trust him to do a great job as a seller.
    Thank you very much for your kind words Daniela, it means a lot to me.
    Very glad you feel comfortable with my work and I hope you will enjoy the apartment and the great surroundings when you´ve recieved the keys.
    All the best
    2021-10-04
    Johanna var väldigt trevlig och lyhörd. Hon var även påläst kring allt som hade med lägenheten eller området att göra, vilket gav oss en trygghetskänsla hela vägen igen köpet.
    2021-10-04
    Som förstagångsköpare har vi varit stressade och förvirrade.
    Hon var tålemodigt och förklarade steg för steg vad som kommer att hända och vad vi behöver göra.

Med Vänliga Hälsningar " en nöjd kund"
    2021-10-01
    Lättillgänglig, proffsig och bjussig!
    2021-10-01
    Superbra och proffsig!! Anna får högsta betyg!!
    2021-10-01
    Really nice broker and I think we really enjoyed the process of buying an apartment and would come back to Svensk Fastighetsformedling when we sell it.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-09-30
    Vi är väldigt nöjda med Jonas Franzén.
    Han motsvarade helt våra förväntningar.
    Arbetade snabbt och effektivt. Våra bästa rekommendationer.
    Tackar Anna-Lena! Skönt att jag levde upp till era förväntningar och stort lycka till med er nya bostad! Jonas Franzén
    2021-09-28
    Helt fantastiskt jobb av Anna.
    Jätteduktigt på att återkoppla och berätta gärna i detalj hur allt går samt hur försäljningsprocessen går till.
    Rekommenderar Starkt
    2021-09-28
    Väl bemött och trevlig person, väldigt tydlig och engagerad.
    2021-09-28
    Bra tillgänglighet och ett smidigt och professionellt genomförande.
    Tack för det Paulina, härligt att höra. Grattis till jättefin lägenhet som du snart får nycklarna till. Hör av dig om det skulle vara något innan tillträdesdagen. Manuel Campos
    2021-09-27
    Jag fick ett gott bemötande av Anna, hon var lättillgänglig och uppdaterade mig gällande allt som hände under processen vilket jag uppskattade. Jag behövde få min lägenhet såld snabbt och Anna jobbade effektivt utan att göra ett sämre jobb. Allt som allt kände jag mig trygg och hade valt Anna igen om jag skulle sälja i Solna!
    2021-09-27
    Vilket bemötande, redan från första mötet kändes det tryggt att Johanna skulle hantera försäljningen av min bostad. Från start satt hon en tydlig förväntasbild samt hur vi skulle gå tillväga för att lyckas tillsammans på bästa sätt.

Jag kan inte annat än rekommendera henne starkt, väldigt proffsigt och seriöst bemötande samt hantering. 5/5.
    2021-09-26
    Jonas var en toppenmäklare. Han tog in oss på två separata visningar för en lägenhet i samma modell då vi var osäkra på om vi skulle slå till och ville göra mätningar samt planera då planen var att bygga om tvåan till en trea.

Med mycket omtanke så var Jonas ständigt behjälplig med förslag angående hur vi kunde göra denna renovering för att se till att det nya rummet skulle bli bli så bra som möjligt. Jag kan inte räkna antalet förslag, men han var väldigt kreativ och gav oss minst sagt väldigt många alternativ som satte fart på fantasin och visionen för lägenheten.

Han var även ständigt professionell och väldigt tillgänglig samt var tydlig och enkel i sina förklaringar, det märktes tidigt att han var väldigt erfaren och det kändes tryggt att göra köpet genom Jonas.

Jag får också vara tydlig med att vi haft en del negativa upplevelser av mäklare under vår lägenhetsjakt men att det här gick helt bekymmersfritt. Kanske var en del av skälet att detta var en lägenhet där ingen bodde och att vi slapp budgivning samt speciella krav från säljare, men samtidigt berodde definitivt en del på att Jonas var väldigt duktig och förtroendeingivande.

Vi kan inte göra mer än att gratulera framtida köpare i Nya Råsunda ifall de har Jonas som mäklare, han gjorde mycket mer än förväntat och det var en stor anledning till att vi till slut köpte lägenheten! Tack för allt, Jonas!
    WOW, underbar feedback Alex! Stor del av vårt jobb är att försöka hitta den bästa lösningen för våra kunder. Härligt att jag kunde få er att få upp ögonen för denna bostad och att ni till slut valde att köpa den!
    Stort tack att ni har tagit er tid att skriva en sådan bra Reco!
    • Hagalundsparken
    2021-09-25
    Manuel lyssnade på vad som var viktigt för oss och svarade på alla våra frågor. Han har fortsatt att vara tillgänglig för frågor och praktisk stöd efter överlåtelsen var påskriven. Vi kan rekommendera Manuel!
    Tack Therese,
    En lägenhet jag vet ni kommer trivas i.
    Tack för ert omdöme. Härligt att ni känner er väl omhändertagna, önskar er en trevlig vecka.
    2021-09-24
    Trevlig bemöttande. Väldigt hjälpsam och snäll. Förstod direkt vilken sorts lägenhet jag letade efter. Svarade direkt på alla mina e-mail.
    Hej Angelos!
    Det var verkligen en snabb och smidig affär, tack för ett mycket bra samarbete!
    Jonas Franzén
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-09-23
    Supertrevlig, duktig och kunnig!
    2021-09-23
    Manuel agerade utmärkt och var mycket fokuserad genom hela processen!
    Tack för omdömet Johan. Hoppas du kommer stortrivas i lägenheten. Riktigt bra läge intill naturstråk och pendeln i bästa kombon. Manuel Campos
    2021-09-22
    Kunnig, snabb och väldigt trevlig. Lätt att ha att göra med. Kan rekommendera Johanna!
    2021-09-21
    Bra och professionellt bemötande. Han visade oss lägenheten och informerade oss om allt vi behövde veta och lät oss sedan i lugn och ro fatta beslut själva utan att vara pushig.
    Tack för fina omdömet Rikard och härligt att ni kände er välinformerade innan ni tog beslutet. Ses snart för nyckelöverlämning till fina lägenheten. Manuel Campos
    2021-09-20
    Jonas hjälpte oss hela vägen.
    Vi är supernöjda och rekommenderar Jonas & Svensk Fastighetsförmedling.
    10/10! Tack!
    Hej Rawas!
    Tackar och bokar för det fina omdömet!
    2021-09-20
    Samarbetet med Elin har varit superbra!
    Elin är proffsig, engagerad, glad och positiv och ställer alltid upp!
    En trygghet att ha med sig när man gör en bostadsaffär!
    Vill även passa på att ge en massa stjärnor till Nicolina o önskar henne lycka till i sina nya utmaningar lite längre söderut!
    Bästa rekommendationer till er båda!
    Tack snälla Janne för ditt fina omdöme, det gläder oss verkligen! Härligt att försäljningen gick så smidigt som den gjorde :) Vi ses på tillträdet i december! Elin Lindkvist
    2021-09-18
    Vi blev väldigt trevligt bemött av Elin, en pigg och positiv tjej. Vår försäljning gick smidigt, snabbt och Elin guidade oss genom hela processen. En mäklare som vi varmt rekommenderar.
    2021-09-17
    Proffsig och korrekt och det går undan.
    Tack snälla för ditt omdöme, det betyder mycket för mig! Stort grattis till en jätte fin lägenhet.Vi ses på tillträdet! Elin Lindkvist
    2021-09-16
    Väldigt kunnig och erfaren mäklare. Lätt att ha att göra med och alltid trevlig
    Härligt att höra Christopher! Tack så mycket, detsamma.
    Grattis till nya bostaden också
    Manuel Campos
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-09-14
    Hela samarbetet med Nicolina har varit toppen!
    Hon har guidat en genom försäljningsprocessen på ett proffsigt sätt som ingett stort förtroende. Mycket trevligt bemötande och kompetent, felfritt genomförande.

Nicolina har även besvarat frågor som mäklaren vi köpte ny lägenhet inte kunde svara på.

Hon har varit långt över förväntan och för det rekommenderar jag henne varmt!
    2021-09-13
    Trevlig. Förklarar och går igenom handlingar på ett föredömligt sätt.
    Trevlig, kunnig och professionell
    Trevlig. Professionel. Kunnig.
    Tack för omdömet Per.
    Välkommen tillbaka till Solna/Stockholm
    2021-09-13
    Jag kan inte nog rekommendera Anna! Hon ingav stort förtroende från början och skötte hela processen med tydlighet, ärlighet och kunnighet. Som förstagångssäljare kan jag inte ha varit nöjdare med en mäklare som Anna!
    • Gamla Råsunda
    2021-09-11
    Anna var fantastisk. Vi är så nöjda!
    2021-09-10
    Manuel är en mycket kompetent mäklare och väldigt trevlig person som vi rekommenderar varmt.
    Tack för förtroendet att få hjälpa er Piotr och stort grattis till huset. Manuel Campos
    2021-09-10
    Bra bemötande och snabb med återkoppling. Kändes som mäklaren gillade sitt jobb.

Förväntningarna var bra och hon levde upp till de.

Sammanfattningsvis mycket bättre mäklare än den vi hade förgående.
    2021-09-09
    Elin har varit trevlig och tillmötesgående. Lyssnat på våra synpunkter och agerat om något behövt åtgärdas. Lätt att nå och har snart hört av sig om hon inte kunnat svara när vi sökt kontakt.
    Hållit oss underrättade under processens gång.
    Hej Dan och Karin,
    Stort tack för ert fina omdöme, det betyder mycket för mig. Tack för ett fint samarbete, känns skönt för mig att höra att ni är nöjda.

Varma hälsningar Elin
    Elin Lindkvist
    2021-09-06
    Elin was super helpful and guided me through the process to help me buy my first apartment.
    Thank you very much Ashwin for your great review! You have bought a very nice apartment. Wish you all the best! Elin Lindkvist
    2021-09-06
    Nu när vi sålt vår lägenhet så känner vi att vi valde helt rätt mäklare för uppdraget. Manuel lyssnade på oss, kändes kompetent och gav ett fantastiskt fint förtroende. Under hela processen så upplevde vi med Manuel ett bra samarbete, snabb respons vid frågor och han var fokuserad på sitt uppdrag. Viljan att det skulle bli en bra affär för oss och för köparen var tydlig, vilket kändes riktigt bra! Våra varmaste rekommendationer till Manuel. Karin & Ulf
    Karin och Ulf, stort tack för att jag fick hjälpa er sälja denna unika bostad som har allt! Fantastiskt roligt att få hjälpa er och underbart att hitta rätt köpare som verkligen vill bo just där. Kan inte bli bättre. Allt gott, ses och hörs snart igen. Tack! Manuel Campos
    2021-09-06
    Mycket service minded, trevlig och lösningsorienterad.
    Tack Annelie och grattis till er nya fina lägenhet. Kommer bli fantastiskt bra. Allt gott, ses och hörs igen inom kort Manuel Campos
    2021-09-04
    Blev bemött på ett välkomnade och professionellt sätt. Man kände direkt en tillit till mäklaren vilket medförde ett stort förtroende. Grymt bra!
    2021-09-04
    Trevligt bemötande och allt fungerade bra!
    Härligt att höra att du hade en fin upplevelse!
    'Mvh Johanna
    Johanna Ekberg
    2021-09-02
    Nicolina hade väldigt bra koll på Råsundamarknaden och lyckades få många att komma på visning och drog även igång en budgivning med flera spekulanter. Hon har precis det jag vill ha av en mäklare, alltid lätt att nå, pålitlig och jobbar stenhårt för att få till en bra försäljning.
    2021-09-01
    Nicolina has been very supportive throughout the process, answered all of our questions promptly.
    2021-09-01
    Vi är extremt nöjda och tacksamma för det jobb Nicolina gjorde i samband med vår affär. Hon var tålmodig och förstående i våra tankar och känslor samtidigt som hon hela tiden var engagerad, driven, rak och ärlig. Vi fick ett starkt förtroende för Nicolina och upplever att hon gjorde allt hon kunde för att vi skulle få en bra, smidig och transparent bostadsaffär.