Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Solna

Svensk Fastighetsförmedling Solna

Råsundavägen 141, 169 36 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett rikstäckande spekulantregister får din bostad bästa exponering och du som vill köpa har stora möjligheter att hitta ditt nya drömboende här i Solna.

Kom förbi vår BoButik, då kan vi svara direkt på dina frågor eller funderingar. Välkommen!
08:30-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 84 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna

• Marianne S
    Marianne S skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kenny är positiv och gör ett professionellt intryck. Han ger bra råd inför försäljningen utan att gå till överdrifter, vilket gör det lättare att ställa i ordning lägenheten till visningen. Bra att han samlar ihop en grupp som är villig att ge ett minipris som är högre än utgångsbudet. Det gjorde att jag kunde acceptera ett bud utan att behöva gå till allmän visning.
  • Sonja S
    Sonja S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi är jätte nöjda med vår mäklare Lisa som fick sälja båda våra lägenheter och gjorde det och var väldigt effektiv proffsig och höll oss uppdaterade med det vi behövde veta.
    Vi skulle gärna använda henne igen.
  • Regina
    Regina skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kan verkligen rekommendera Lisa Simu på Svenskfastighetsförmedling i Solna. Hon hade sålt flera lägenheter i vår förening vilket kändes tryggt. Vi sålde en 3:a med Läge + och vi känner att vi fått mycket bra vägledning genom hela processen! Tack vare Lisas kontakter på Svensk fastighetsförmedling fick vi möjlighet att få bra information och förslag på passande objekt i Täby där vi nu köpt ett radhus. Allt igenom ett professionellt upplägg!
  • Liang C
    Liang C skrev om Robert Fridh en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Interviewed three agents but gave Robert a contract to sell my apartment. Robert is super cool and professional. Whole process went smooth, final result exceeded my expectation, highly recommend!
    2017-05-27 Robert F svarar Liang C
    Thank you so much Liang. I'm glad that you decided to trust me and we managed to get a good price and a nice buyer. Happy that I've gotten to get to know you throughout the process. Have a great summer!
    Robert F gillar detta
  • Göran B
    Göran B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mäklaren gav ett mycket kunnigt och proffsigt intryck från första kontakten, vilket även visse sig vara riktigt under hela processen. Mäklare var "lugn" och saklig hela tiden och, och vi kände att allting var under kontroll...
    Vi kan varmt rekommendera både Fastighetsbyrån och mäklaren Lisa Simu, som gjorde ett mycket bra jobb och intryck.
  • Christer S
    Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hej
    Lisa Simu var trevlig och bra hjälpte mej med både köp och sälg på ett smidig sätt är jätte nöjd bra service
    Christer Svensson
  • Ling H
    Ling H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    He is good and help us a lot.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Lisa är mycket serviceminded och trevlig. Hon har stor kännedom om bostadsmarkanden i Solna. Har erfarenhet av Lisa både som köpare och säljare.
  • Rasmus N
    Rasmus N skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bristfällig service. Kvinnan har attitydproblem.
  • Karim S
    Karim S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra mäklare som levererade ett gott resultat och såg till att både jag som säljare blev nöjd samtidigt som köparna vart supernöjda.
  • Yang C
    Yang C skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Lisa Simu is very helpful for us in our deal.
  • Stina L
    Stina L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte och sålde med Johanna! Väldigt nöjd båda gångerna!
  • Kristin L
    Kristin L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag är otroligt nöjd med Lisa! Eftersom en lägenhet i samma husmed samma planlösning och kvadratmetrar såldes bara någon månad senare av en annan mäklare till ett betydligt sämre pris så vet jag att jag gjorde rätt i att lyssna på Lisas omdöme! Mycket smidig affär!
  • Visakh M
    Visakh M skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Very good service. He was available for any questions and also helped a lot in placing the right bid.
  • Cheng Z
    Cheng Z skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    The communication is OK, but he sent some promised materials quite late. In addition, he promised to send a SEB officer to me to talk about the loan, end up with nothing happened.
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket bra service och kunnande och hjälpte att göra en bra affär för alla parter.
  • Margareta G
    Margareta G skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra och kunnig mäklare, snabb försäljning tiil bra pris. Vi är näjda - och så slapp vi ju stajla lägenheten...
    2017-05-24 Kenny L svarar Margareta G
    Kul att ni är nöjda, tycker vi hade ett bra samarbete rakt igenom. Nu får ni lägga mindre tid på att sköta om en stor våning och mer tid på att vardagsnjuta:)
  • Anders B
    Anders B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Otroligt proffsigt fr början till slut
  • Susse T
    Susse T skrev om Robert Fridh en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffsigt och snyggt från början till slut.
    2017-05-26 Robert F svarar Susse T
    Tack för den fina rekommendationen Susanne! Hoppas ni trivs bra i huset och hälsa Joel :)
  • Mladenka L
    Mladenka L skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Nöjd kund. Bästa fastighetsförmedling
  • Emma K
    Emma K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Affären var enkel och då det fanns frågor fanns svensk fastighetsförmedling alltid tillgängliga.
  • Jim K
    Jim K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi blev väl bemötta och har bara positiv att säga om Svensk Fastighetsförmedling
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    En alltigenom trevlig resa.
    Sympatisk ,glad ,positiv ,närvarande och intresserad.Alltid tagit sig tid och gjort vad han kan för att se till mina önskemål.
    Kommer garanterat att anlita honom igen.
    Marianne Guvesjö
    2017-05-24 Kenny L svarar Marianne G
    Stort tack för de fina orden Marianne. Tror de kommer bli jättebra i den nya lägenheten när allt fallit på plats och som tur är blir det ingen lång flytt.
  • Bizhan M
    Bizhan M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Erfaren och kompetent, organiserad och pålitlig. Skulle rekommendera till andra personer.
  • Stina H
    Stina H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffsigt bemötande. Nöjd säljare!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket trevlig och professionell. För en femma så krävs mer serviceminded/ kundservice!
  • Anna J
    Anna J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Som kund upplevde jag Lisa lite oengagerad. När jag var på visningen hade den inte fixats något och kryddorna var vissna. Inte så säljande. Tänker att jag skulle fått betala mer för lägenheten om den var lite mer fixad- bra för mig!
  • Saeideh M
    Saeideh M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Det var väldigt bra bemötande.
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Inte så förtroendeingivande. Lite dåligt påläst om lägenheten. Efteråt blev det något strul med överlåtelsedokumentet, men det löste sig. När vi skulle skriva kontrakt fick vi ett sms strax innan att han ej skulle medverka vid skrivningen utan att en kollega skulle sköta det. Mitt livs största affär kändes lite som att mäklaren sålde grönsaker.
    2017-05-23 Kenny L svarar Madeleine L
    Hej Madeleine. Vad tråkigt att ni upplevde min insats så. Jag kan försäkra om att jag tar mina försäljningar på största allvar och blir lite förvånad över kritiken om att jag inte skulle vara påläst då jag sålt flera lägenheter i föreningen och tycker mig kunna den väldigt väl. Jag kan bara ursäkta om det saknats information eller om kommunikationen brustit från min sida och ska se till att vara ännu bättre påläst och tydlig framöver. Hoppas ändå att lägenheten motsvarat era förväntningar och att ni trivs. Om jag kan hjälpa till med något så tveka inte att höra av er till mig. Mvh Kenny
  • Henrik V
    Henrik V skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Manuel är kunnig och har ett brett kontaktnät som bidrog till att vi fick en köpare till vår lägenhet. Han är snabb på respons på mail vilket är tacksamt för en säljare då situationen man befinner sig i är ganska stressande.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffisionellt, rakt och med eget driv.
  • Maria B
    Maria B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kunnig och trevlig, lätt att få kontakt med.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra bemötande och neutral mot både säljare och köpare med ett affärsdriv att landa en bra affär för alla tre.
    2017-05-24 Jonas F svarar Stefan S
    Hej Stefan!
    Tack för att ni tog er tid att ge mig en rekommendation och hoppas att ni trivs bra i huset i Råsunda!
    Det blev en snabb och smidig affär med hjälp av fantastiska tjänst Läge+ där vi parallellt som ni hade huset uthyrt i 2:a hand lyckades hitta en köpare som var beredd att betala det priset ni önskade.
  • Martin S
    Martin S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har jobbat åt oss tidigare. Också då med bra resultat
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket kunnig, trevlig och behjälplig.
    2017-05-24 Kenny L svarar Ingela W
    Tack för de fina orden Ingela. Skönt att det gick att lösa så smidigt än om ni befann er på semester :D
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffsigt välskött är väldigt nöjd
    2017-05-24 Jonas F svarar Caroline R
    Hej Caroline!
    Stort tack för att du gett mig ett så bra betyg!
    Vet att det var lite strul med elen i lägenheten i samband med inflyttningen men att du och säljaren har haft en bra dialog tillsammans med mig och fått till en bra lösning.
    Hoppas att du kommer njuta av din fina lägenhet under en lång tid framöver!
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Robert Fridh en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Robert är en professionell och hjälpsam mäklare! Rekommenderas.
    2017-05-26 Robert F svarar Josefine L
    Stort tack Josefine! Kul att få hjälpa till vid första lägenhetsköpet :) Bara hojta om du behöver router-rådgivning!
  • Sami S
    Sami S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    ja vi köpte en längehet av henne, oc hdet var väll dugligt. men var mycket förseningar. men men det gick ju bra:)
  • elin m
    elin m skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    proffsig och vänlig och svarar alltid snabbt
  • Milad K
    Milad K skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kenny är en mäklare att lita på!
    Efter noggrann utvärdering av samtliga firmor och mäklare i Solna fick Kenny förtroendet av att sälja min lägenhet.
    Jag ångrar inte en sekund, han slog rekord och hjälpte mig med allt.
    Jag kunde enkelt luta mig tillbaka och känna mig trygg med att både jag och köparen hade en professionell mäklare till vår hjälp.
    Tack Kenny!
    Jag hör av mig nästa gång det är dags att sälja igen
    // Milad
    2017-05-23 Kenny L svarar Milad K
    Tack för de fina orden Milad. Det kändes väldigt kul att bli vald till din mäklare efter de noga jämförelserna jag vet att du gjorde. Din fina lägenhet förtjänade ett bra försäljningspris och jag är glad att vi nådde dit. Det är bara att ringa=)
  • Johan E
    Johan E skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Min erfarenhet av svensk fastighetsförmedling i Råsunda var väl inte den bästa, dock ändrades den uppfattningen helt av att ha Kenny som mäklare. Kenny var helt perfekt från börjar till slut. Har inget att klaga på, allt sköttes professionellt och enligt överenskommelse. Han erbjöd bra tips och åsikter vilket resulterade i en riktigt bra bostadsaffär. Jag skulle starkt rekommendera Kenny och har redan gjort så till vänner som funderar på att sälja.
    2017-05-23 Kenny L svarar Johan E
    Jag är glad att vi fick en så bra kontakt direkt och att samarbetet och försäljningen gick så lyckat! Stort att en AIKare och en MFFare kan komma så bra överens :D Hoppas ni trivs i ert nya boende, annars finns Solna alltid kvar!
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi hade en väldigt bra upplevelse — Ett avslappnat och tryggt lägenhetsköp med bra och snabba återkopplingar.
  • Malin F
    Malin F skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Skulle gärna anlita igen och rekommendera Johanna till alla jag känner.
  • Åke B
    Åke B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jonas Franzén har en perfekt personlighet för arbete som mäklare, väl avvägd i sin approcering av den möjliga köparen, korrekt, snabb i sin respons. Hans bemötande kan bara bemötas med vad man på engelska benämner "outständing" som är svårt att översätta eftersom det inte riktigt finns en bra översättning till svenska, men enastående skulle kunna användas. I JF mötte vi en mäklare utöver det vanliga och som överträffade mina förväntningar.
    2017-05-23 Jonas F svarar Åke B
    Hej Åke!
    Vilken fin recension ni har gett mig, det känns underbart att ni är så nöjda med mitt arbete. Är övertygad om att lägenheten ni har köpt kommer passa er utmärkt samt närheten till både barn och barnbarn kommer uppskattas av hela familjen!
    Hoppas att er försäljning av radhuset i Täby kommer gå smidigt och att ni hittar lika trevliga köpare som min säljare fick!
  • Jan F
    Jan F skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Fick ett bra bemötande som man förväntar sig att få av en stor mäklarfirma.
    2017-05-23 Jonas F svarar Jan F
    Hej Jan!
    Alltid kul med en nöjd köpare och att vi kunde sy ihop affären till slut med hjälp av vårt kontor på Kungsholmen som hjälpte er med försäljningen av er lägenhet. Hoppas att ni kommer trivas i Sundbyberg under en lång tid framöver!
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Robert Fridh en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Gav inkorrekt information om aktuell lägenhet.
  • David W
    David W skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    För min del blev försäljningen smidig och bekväm. Joh
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket bra bemötande. Vi är väldigt nöjda med den servicen och resultat som Lisa har gett.
  • Hampus H
    Hampus H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    han är professionell och vet hur man arbetar.
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna gav ett positivt intryck. Jag hade påbörjat min affär med Anna som tog tjänstledigt och då hade vi kommit överens om en viss betalningsstruktur. När väl betalning etc skulle utgå var vi inte överens. Jag orkade inte bråka, men det la en otroligt sur känsla på hela affären och jag kommer inte rekommendera er.

Råsundavägen 141, 169 36 Solna