Svensk Fastighetsförmedling Solna

Svensk Fastighetsförmedling Solna

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett rikstäckande spekulantregister får din bostad bästa exponering och du som vill köpa har stora möjligheter att hitta ditt nya drömboende här i Solna.

Kom förbi vår BoButik, då kan vi svara direkt på dina frågor eller funderingar. Välkommen!

Läs vad 675 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-11-24 Verifierad kund
    Johanna är väldigt hängiven och ger ett mycket prefessionellt och trevligt bemötande. Kunde genom sin stora erfarenhet coacha oss i rätt riktning.
    Hej Jesper!
    Så roligt att få hjälpa er med er försäljning av er underbara bostad! Härligt att mitt arbetssätt gav resultat så att ni nu kan leta efter ert drömhus!

Johanna Ekberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-11-23 Verifierad kund
    Nöjd överlag med hur det gick.
    Hej Simon!
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd! Lägenheten kommer att passa dig perfekt. Vi ses på tillträdet.
    2022-11-23 Verifierad kund
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Markbäck Zeilon en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-11-22 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Johanna Markbäck Zeilon! Utmärkt och mycket seriöst bemötande med stort engagemang från första kontakten till avslutad affär!
    Tack för fint omdöme! Jag är så glad att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet. Det har varit ett nöje att samarbeta med er och jag är så tacksam att ni hållit lägenheten i toppskick inför visning. Jag hjälper er gärna igen i framtiden! Johanna Markbäck Zeilon
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-11-17 Verifierad kund
    Jonas är i särklass den bästa mäklaren jag har använt.
    Hej Anton! Stort tack för att ni gav mig förtroendet att sälja er fina lägenhet, ni ställde alltid upp med att ha visningen i kanonskick varje gång vi hade en visning! Jonas Franzén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Almkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-11-04 Verifierad kund
    Proffsigt och kunnig mäklare med stor engagemang som har bred kundkontakt.
    2022-11-02 Verifierad kund
    Jättebra, Mattias var kompetent, hjälpsam och gjorde alla delar av försäljningen enkla.
    Tack Marcus, jag är väldigt glad att ni gav mig förtroendet att få förmedla eran bostad. Uppskattar det goda samarbetet vi haft sedan start. Hjälper er gärna igen i framtiden! Mattias Almkvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Nya Råsunda
    2022-10-16 Verifierad kund
    • The broker treater us well and explained everything in details.
    • We as a non swedish speaker were afraid about contracting and other legal things however broker made it sure that we understand each point on contract
    • Overall it was a great experience and our trust was kept
    Hi Pooja!
    Big thanks for the excellent review! Great that you had such a nice experince buying from me and Svensk Fastighetsförmedling in Solna.
    Jonas Franzén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-10-02 Verifierad kund
    Han verkade vara oerfaren och mindre engagemang, pushade på att sälja bostaden så fort som möjligt innan kontraktet går ut. För 1,a visning valde en datum ist 2 visningar!, tydligen hade ingen korrekt info från köparen om inflyttning datum, valde mkt lägre utgångspris än marknadsvärde!
    2022-09-30 Verifierad kund
    Tillgänlig hela tiden, bra på att hålla oss uppdaterade, snabb att svara på alla våra frågor.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Manuel har hjälpt oss att sälja vår lägenhet under svåra tider. Han gjorde sin yttersta för att möta våra förväntningar. Rekommenderar stark Manuel som har stor erfarenhet av alla typer av marknader i både hög och låg konjunktur.
    Han lyssnar också mer än han pratar vilket var viktigt för oss.
    Stort tack för input David och en löpande, bra dialog under försäljningen. Lycka till med renoveringen och er nya jättefina bostad Manuel Campos
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-09-30 Spontant omdöme
    Hej vi är nöjda med tjänsteleverantören svenska fastighetsförmedlingen Solna och som speciellt johanna markbäck Zeilon hon lite vad som försöker hjälpa köparen hela tiden, vi har hittat svårigheter med lån och annat men johanna markbäck Zeilon försöker alltid hjälpa till i alla frågor inklusive huskontrakt och allt mycket pålitligt och hon gav ett löfte, vi kommer att rekommendera svenska fastighetsmäklaren Solna Johanna Markbäck Zeilon, men trots att processen nu pågår väntar vi lite mer tid för att få allt gjort på ett positivt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-09-29 Verifierad kund
    Trevlig och förtroendeingivande.
    Hej Malin, fint att höra, tack.
    Mycket fin lägenhet ni får flytta in i.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Visade engagemang och var hjälpsam
    Tack Rickard! Jag är glad att du gav mig förtroendet att sälja din fina bostad! Hjälper dig gärna igen i framtiden! Johanna Markbäck Zeilon
    2022-09-28 Verifierad kund
    We are quite happy for the collaboration with Johanna and she is a brilliant person to work with!
    Thank you so much for the review Rui! It makes me really happy that you were satisfied with the sale and with my work. Looking forward to help you in the future. See you soon! Johanna Markbäck Zeilon
    2022-09-28 Verifierad kund
    Väldigt bra och målinriktad mäklare
    2022-09-26 Verifierad kund
    She helped us with our sale for the apartment. easy to communicate. update us quickly during the bidding. Coordinate with us even during the weekend for our convenience. thank you.
    Thank you Yu for the nice review.
    It was a pleasure to help you sell your apartment!
    Best regards, Johanna
    Johanna Markbäck Zeilon
    2022-09-08 Verifierad kund
    Mattias gav en bra känsla redan från början. Man märkte att han är en bra säljare, men på ett bra och ödmjukt sätt.
    Trots ostabil marknad, fick vi det pris som vi hoppats på. Rekommenderas starkt!
    Tusen tack för de fina orden! I denna ostabila marknad är det viktigt att träffa rätt med både mäklare och kunder. Är väldigt glad att du valde mig att få representera din försäljning. Uppskattar att vi haft en fantastisk dialog från dag ett. Ser fram emot att få hjälpa dig i framtiden också. Mattias Almkvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Markbäck Zeilon en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jag var köparen. Jag tyckte att Johanna var en trevlig person, hennes bemötande var respektfull och informationen som vi fick del av kring köpprocessen var sakligt. Johanna var alltid snabb på att svara på frågor som vi hade under köpprocessen och vi uppskattar det.
    Tack Thor, det uppskattas! Detsamma till dig och Kristian ni var snabba och tillmötesgående och vi kunde genomföra en smidig affär! Johanna Markbäck Zeilon
    2022-08-27 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande med ett genuint kunnande om området. Jag hade höga förväntningar på visning och försäljning men det blev mycket bättre än förväntat. Så nöjd!
    Att Johanna är en trevlig och varm person är ju också ett stort plus.
    Anna
    Hej Anna!
    Tack snälla för de fina orden. Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert radhus. nu ska jag självklart hjälpa dig att hitta ett nytt fint hem!

• Gamla Råsunda
    2022-08-27 Verifierad kund
    Otroligt proffsig mäklare som kan bostadsmarknaden i Solna som sin egen ficka. Alltid mycket vänligt bemötande, håller vad han lovar och är alltid anträffbar. Tipsar alla jag känner om Jonas!
    Stort tack Ellen!
    Alltid trevligt att göra affärer med er! Ni gjorde mitt jobb lite extra lätt då ni alltid ställde upp att ha bostaden i exemplariskt skick varje gång jag visade den samt att ni snabbt återkopplade till mig.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Manuel is wonderful job and huge help.
    Thanks for letting me help you Jintana.
    Looking forward to meet you by the time of the final settlement.
    2022-08-19 Verifierad kund
    Manuel är en stor professionell, snäll och tillmötesgående. Han är väldigt lyhörd under hela köpprocessen av lägenheten och jag kommer verkligen att rekommendera honom till alla som vill göra ett säkert och sunt köp.
    Tack för fina omdömet Antonio, det var väldigt trevligt att träffa dig och hjälpa dig/er med köp av er nya bostad och hoppas ni kommer trivas utmärkt i lägenheten och området. Manuel Campos
  • köpte sitt hus med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Stocksundstorp
    2022-08-17 Verifierad kund
    Svårt att hitta en proffsigare mäklare. Manuel är trevlig, tydlig och super härlig att ha att göra med! 10 poäng!
    Tack Therese för ett superfint omdöme! Grattis till ett underbart hus, välkommen till Solna Manuel Campos
    • Stocksundstorp
    2022-08-14 Verifierad kund
    Trevlig Kunnig och mycket seriös
    Vad trevligt att upplevelsen var så, det är just det jag strävar efter i mina kundmöten och försäljningar.
    Grattis till ett underbart hus, välkomna till Solna
    2022-07-27 Verifierad kund
    Vi har köpt 2 bostäder av Manuel med 20 årsintervall. Kan bara ge mina bästa rekommendationer.
    Tack David, åren går fort. Grattis till nyköpta bostaden, den kommer passa era behov och hoppas ni får till den som ni önskar. Manuel Campos
    2022-07-25 Verifierad kund
    Manuel framförde fakta om lägenheten på ett bra sätt och hanterade kontraktmötet med bra info om hur allt skulle genomföras. Nämde viktiga saker att tänka på och hur överlåtelse och besiktning av lägenheten kommer att genomföras.
    Tack för fina omdömet Richard, tveka inte att höra av dig om det är något du kommer på längre fram som jag kan vara behjälplig med, allt gott Manuel Campos
    2022-07-19 Verifierad kund
    Jag fick väldigt bra kontakt med JF. Han informerade mig väldigt noggrant om hur försäljningen skulle planläggas och genomföras.
    Hej Lars-Olof!
    Vill tacka dig för det fina omdömet samt till ett väldigt bra samarbete. Kändes verkligen som du litade på mig fullt ut och tvekade inte på att utföra de förändringar som behövdes göras på din bostad för att optimera försäljningen!
    2022-07-18 Verifierad kund
    Väldigt nöjd köpare av bostadsrätten på Råsundavägen.
    Hej Robin!
    Stort tack för det fina betyget och hoppas du kommer trivas länge i din nya bostad!
    2022-07-14 Verifierad kund
    Man fick direkt bra förtroende för Jonas. Tydlig och ärlig kommunikation vilket kändes bra för oss som köpare.
    Tack för det fina omdömet Jonas! Transparens är extremt viktigt, härligt att ni har upplevt mig som tydlig och ärlig! Jonas Franzén
    2022-07-07 Verifierad kund
    * Korrekt och sakligt.
    * Förväntningarna var en engagerad mäklare, vilket Jonas väl levde upp till.
    * Mycket bra. Jonas kändes väldigt handlingskraftig och förmedlade utvecklingen på ett bra sätt.
    Hej Ulf!
    Underbart att jag levde upp till era förväntningar och att ni är nöjda med försäljningen, tack för ett bra samarbete!
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig, kommunicerbar, professionell!
    Hej Carl!
    Tackar för det! Fantastiskt att få uppleva din lägenhet och dess vy, varmt lycka till i Östersund!

Med Vänlig hälsning Johanna
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig & proffsig! Så nöjda med vårt köp med hjälp av Johanna.
    Hej Lovisa! Så kul att ni nu har hittat er nya bostad!

• Västra Skogen
    2022-06-21 Verifierad kund
    Saklig. Lugn. Trovärdig. Vet var han har marknaden.
    Trevligt bemötande.
    Tackar Anders, hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende! Jonas Franzén
    2022-06-07 Verifierad kund
    Manuel is very responsible and always willing to help.
    Thank you very much for those kind words Wenqi, glad to be able to help you find an apartment-and a very nice one too.
    All the best!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi upplevde Manuel som en erfaren och kompetent mäklare. Han var extremt tillgänglig och jag och sambon blev guidade i processen. Vid en framtida försäljning kommer vi att kontakta honom
    Tack för det fina omdömet Daniel och ni är så välkomna att höra av er när ni bott klart i lägenheten och det är dags för ny bostad. Allt gott! Manuel Campos
    2022-05-30 Verifierad kund
    Andra försäljningen Johanna hjälper oss med. Alltid superproffsig och trevlig. Hon är väldigt mån om att helheten blir bra för oss som kunder.
    Hej Gustaf!

Så roligt att få hjälpa er igen! Längtar ni tillbaka till Bergshamra längre fram så vet ni var jag finns!

2022-05-26 Verifierad kund
    Johanna har hjälpt oss på ett mycket bra sätt trots förändrade villkor i vår försäljning, skulle absolut återvända till Johanna och Svensk Fastighetsförmedling för fler uppdrag.
    Hej Daniel!
    Tack för förtroendet med att få sälja er lägenhet. Det har varit så roligt att få följa er både i ert köp och nu vid försäljningen.

Hälsningar Johanna
  • Maria U
    • Haga Norra
    2022-05-26 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Johannas tjänster. Hon var en stor trygghet i processen, mycket kunnig, besvarade och vi blev mycket nöjda med affären. Vi skulle absolut rekommendera att sälja via Johanna.
    Hej Maria!
    Åh så roligt att få hjälpa er och se till att er underbara våning fick en ny familj som ägare.
    Lycka till med huset och lilla bebisen!

2022-05-20 Verifierad kund
    En toppenmäklare! Positiv, hjälpsam och kunnig är en kort sammanfattning. Johanna deltog i ett av mitt livs största affärer på ett sätt som gjorde att det kändes tryggt och proffsigt på alla sätt. En mycket bra upplevelse för mig som kund helt enkelt.
    Så roligt att höra! Hoppas att du kommer att trivas i din nya fi9na bostad. Tack snälla för den smarriga chokladen!
    2022-05-18 Verifierad kund
    En fantastiskt duktig, lyhörd och kompetent mäklare med en bra kommunikation och ett fint sätt. Rekommenderas till det bästa.
    Hej Ingmarie!
    Så roligt att få hjälpa dig både att köpa och att sälja!
    Njut av landet och saknar du Solna är det bara att säga till!
    varma hälsningar Johanna
    2022-05-16 Verifierad kund
    Från start till försäljning har Manuel Campos varit lyhörd, professionell och väldigt trevlig. Jag kan varmt rekommendera honom för er som ska sälja er lägenhet framöver.
    Tusen tack för det fina omdömet Peter.
    Gott samarbete, bra pris och nöjda köpare.
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Superbra bemötande. Väldigt nöjda!
    Hej Kevin! Så roligt att höra hälsa Kaisa så ses vi på tillträdet!

• Ulriksdal
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt och väldigt hjälpsam. Svarar alltid och återkopplar.
    Snabb och smidig affär som kändes väldigt seriös och bra.
    Tack Stefan, trevligt att höra.
    Hjälper er hela vägen så bara säga till om det dyker upp frågor/funderingar framöver och så ses vi på söndag för mätning av väggar.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och trevligt,
    Kan rekommendera henne.
    Hej Özden! Så roligt att få hjälpa dig med försäljning av din fina lägenhet i Gamla Filmstaden!

• Hagalund
    2022-05-06 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, trevlig att ha att göra med. Vi fick till en snabb affär, vilket jag värderade högt.
    Tackar Christina!
    Ja det var en snabb och smidig försäljning, hoppas renoveringen går bra och tveka inte att höra av dig när du är klar!
    • Skytteholm
    2022-05-05 Verifierad kund
    Hela processen med Johanna har varit väldigt smidig och professionellt skött. Jag har känt mig trygg under hela resan där Johanna hållit mig uppdaterad och kommit med sina rekommendationer.

Rekommenderar starkt Johanna och Svensk Fastighetsförmedling
    Hej Alexander!
    Tack snälla för din fina rekommendation! Nu fullt fokus på att hjälpa dig hitta din nya bostad!

Hälsningar Johanna
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi har varit jätte nöjda med hur Johanna hanterade försäljningen av våran bostad.
    Vi köpte våran lägenhet 7 år sen , det var därför vi valde henne som mäklare.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Johanna har varit extremt stöttande då vi pga pandemin och andra orsaker fick skjuta upp både köp och försäljningar.

Under de mer än 2 år som vår lägenhet låg som kommande hörde johanna av sig med jämna mellanrum och kollade läget.

Mest uppskattat var de tips och stöd johanna gav kring de prospekt vi tittade på för att köpa, även fast de låg på andra mäklarfirmor. Mycket uppskattat!
    Hej Helena!
    Så roligt att du och din familj hittade ert hus tills lut och att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    Hoppas våra vägar möts längre fram.
    • Nya Råsunda
    2022-04-11 Verifierad kund
    Fint bemötande och för oss en positiv titt som dessutom ledde till en ny bostad!
    Hej Ingar!
    Härligt att ni haft en positiv upplevelse att köpa via oss!