Svensk Fastighetsförmedling Solna

Solnavägen 100B, 169 51 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett rikstäckande spekulantregister får din bostad bästa exponering och du som vill köpa har stora möjligheter att hitta ditt nya drömboende här i Solna.

Kom förbi vår BoButik, då kan vi svara direkt på dina frågor eller funderingar. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 266 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna

• 2019-11-11

Jakob S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köp av en 3:a. Lugn, förtroendeingivande och hjälpsam. Läs mer
    2019-11-12 Manuel C svarar Jakob S
    Vad bra att du känner dig trygg med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i lägenheten.
  • 2019-11-01

Maria L skrev om Daniel Wagell en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Korrekt, sakligt. Nåbar. Kändes bra och fick förtroende. Läs mer
    2019-11-01 Daniel Wagell svarar Maria L
    Stort tack Maria för att du gav mig en bra reco och att du har en positiv bild av hur det är att köpa en lägenhet via mig som mäklare. Tycker att det är viktigt med snabb återkoppling och alltid finnas tillgänglig när frågor dyker upp. Stort lycka till med din nya bostad! Hälsningar Daniel
  • 2019-10-31

Erik R skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Manuel var förtroendeingivande, rak, duktig och bra mäklare att ha kontakt med som köpare. Läs mer
    2019-11-07 Manuel C svarar Erik R
    Stort tack Erik, trevligt att träffa er i samband med köpet och stort grattis till köpet av denna fantastiska lägenhet. Ses och hörs inom kort!
  • 2019-10-26

Natalia B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mäklaren var mycket bra men den enkäten är faktiskt super irriterande. Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Natalia B
    Hej Natalia!

Vad roligt att höra att du är nöjd. Jag är mycket tacksam för att du tog dig tid att besvara denna enkät även om du tyckte att den var irriterande! Mvh johanna

Emmi v skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har köpt bostadsrätt i Sundbyberg. Jonas var väldigt trevligt och kunnigt i hans bemötande. Han informerade om oss allt vi behövde veta. Läs mer

Farhad D skrev om Daniel Wagell en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Lyssnar in
    Ambitiös Läs mer
    2019-10-25 Daniel Wagell svarar Farhad D
    Tack
    och tack för ett gott samarbete. Det var aldrig några problem att få visa upp lägenheten för olika spekulanter utöver de öppna visningarna och det var alltid städat och fint. Hälsningar Daniel
  • 2019-10-24

Cheng Cheng H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Professional, sharp and confident. We have been working with Johanna! Läs mer
    2019-10-28 Johanna E svarar Cheng Cheng H
    Thank you Cheng Cheng! It´s been a pleasure working with you!

Best regards Johanna

David P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    professionellt och smidigt med god kunskap om Bergshamra Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar David P
    Hej David!

Tack för dina ord, härligt att höra.

Torkel A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    köpt en bostadsrätt. Mycket proffsigt bemötande. Stor servicekänsla Läs mer
    2019-10-28 Johanna E svarar Torkel A
    Hej Torkel!

Tack för dina ord. Jag tror du kommer att stormtrivas på Odlingsvägen! Vi ses på tillträdet. mvh Johanna
  • 2019-10-22

Kristina E skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket trevlig och kunnig. Inger förtroende och skötte affären perfekt i alla delar. Läs mer
  • 2019-10-17

Anna Maria S skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålt bostadsrätt.
    Bra respons av mäklaren, med uppdateringar på hur status och läget var efter visningar. Mäklare med bra kompetens.
    Vi hade högre förväntningar på antal intressenter men inte bästa läge för att sälja lägenhet precis innan midsommar och semester tvyärr. Därav de sålda priset inte riktigt motsvarande våra förväntningar men vi blev ändå nöjda till slut. Läs mer
  • 2019-10-12

Efrim A skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kunnig och tillmötesgående. Framförallt en väldigt ärlig person och en duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-10

Andréas A skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte lägenhet förmedlad Cathrine Brooling och jag och min Sambo är mycket nöjda, Cathrine var mycket proffsig ofy tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-10-10

Karl-Ivar B skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Catrine Brooling har sålt en lägenhet i Solna åt mig. Jag har varit ordförande i Brf Gravyren och hört positivt om henne tidigare. Så valet var enkelt. Min upplevelse sv henne är att hon är noggrann, målmedveten, ärlig och har en känsla för att både köpare och säljare skall vara nöjda med affären..Jag rekommenderar henne gärna till andra spekulanter. Hon följer upp och återkopplar. Jag jobbar själv med kunder i en annan bransch och vet vad som krävs av en god säljare/ mäklare.
    Mvh Calle och Erika Boman Läs mer
  • 2019-10-09

David W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt bostad på Råsundavägen.
    Bra bemötande och kontakt. GIck professionellt till och fick den hjälp jag förväntade mig samt svar på alla frågor Läs mer
  • 2019-10-09

Soheila H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Helt ok. Jag är nöjd med Manuels insats Läs mer
    2019-10-28 Manuel C svarar Soheila H
    Hej Soheil, härligt att du är nöjd med min och kontorets insats och hoppas du stortrivs i din fina lägenhet. Allt gott!

Bengt S skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har sålt en lägenhet på 98 kvm i Bergshamra.
    Vi valde mellan tre olika mäklare, och bestämde oss efter ha intervjuat samtliga för Nicolina. Det som fällde avgörandet var att vi fick förtroende för Nicolina och att hon verkade väldigt ärlig och engagerad i uppdraget. Hon stack inte heller under stol med att hon var ny och möjligen även saknade erfarenhet.
    Vi är väldigt nöjda med Nicolina under hela resan med försäljningen. Hon har hela tiden varit väldigt öppen med vad som händer och varit noggrann med de formella bitarna, samt visat ett stort engagemang. Mycket bra och tryggt. Läs mer
    2019-10-07 Nicolina L svarar Bengt S
    Hej Bengt,
    Jag är så glad över att jag fick hjälpa er med försäljningen. Tusen tack för det fina omdömet, jag uppskattar det mycket och det glädjer mig att höra att ni är nöjda! Vill även tacka för ett bra samarbete och att ni ställde upp med att rensa och fixa inför försäljningen.
    Vi ses på tillträdet!

Teresa M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Erfaren, stort kundnätverk, enkel och bra att ha att göra med, professionell. Läs mer
  • 2019-10-07

Sanna Margareta M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Förtroende, proffsighet, lugn och behaglig personlighet. Toppbetyg! Läs mer

Örjan M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    3:a Bergshamra

Genomgående bra erfarenheter av dialog, tydlighet och struktur. Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Örjan M
    Hej Örjan! Tack för dina ord. Mvh Johanna

Magnus G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Tack vare att mäklaren sålt många bostäder i området och hade kontakt med flera intresserade köpare kunde vi sälja vår bostadsrätt till ett bra pris före visning. Läs mer
    2019-10-07 Manuel C svarar Magnus G
    Hej Magnus, hoppas allt är bra med er och att ni trivs bra i nya bostaden!
    Fortsätter att sälja lägenheter i området mycket tack vare min lokala förankring och mitt stora kundregister. Allt gott, tack för att jag fick hjälpa er

Niclas K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min bostadsrätt i sundbyberg med Jonas. Blev bemött på ett strålande sätt från första mötet och Jonas gjorde allt för att våran försäljning skulle bli så lönsam som möjligt! Skulle rekommendera jonas till alla mina vänner! Läs mer

Viktor L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Förtroendeingivande, rak och effektiv. Bra kommunikation trots att vi gjorde bostadsaffären i semestertider. Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Viktor L
    Hej Viktor!
    Tack för det. Det är självklart att det ska gå att ha bostadsaffärer i semestertider.

Lena J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bostadsrätt
    Mycket bra bemötande och bra råd Läs mer

Joakim L skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Allt fungerade fint. Hjälpsam och flexibel. Läs mer
    2019-10-07 Nicolina L svarar Joakim L
    Hej Joakim,
    Känns bra att ni uppskattade mitt arbete! Hoppas att allt har gått bra med renoveringen och att Linnea nu får njuta av den fina lägenheten i ett fantastiskt läge.

Daniel A skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi köpte bostad och allt var supersmidigt. Läs mer
    2019-10-28 Manuel C svarar Daniel A
    Hej Daniel, gick ju smidigt! Inte så långt kvar tills ni får flytta in i er fina lägenhet. Ses och hörs!

Patrik M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min 4a bostadsrätt i Brotorp / Sundbyberg med Jonas. Det gick snabbt, var lätt och enkelt. Jonas var tydlig och hade en bra strategi. Hade jag sålt igen hade jag använt Jonas. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Susanne H skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Nicolina hjälpte oss sälja en etta i Solna. Hon var professionell, lyhörd och ärlig. Råden vi fick kring utgångspris och försäljningspris visade sig vara väldigt bra och korrekta. Hon svarade direkt på telefon, SMS och mejl. Eftersom vi befann oss på annan ort så hjälpte hon även till med att ta emot städare, stylist och rörmokare, vi hade en otroligt bekväm och effektiv försäljning! Läs mer
    2019-10-07 Nicolina L svarar Susanne H
    Hej Susanne, tusen tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det blev verkligen en smidig affär mitt i semestern och ni har verkligen ställt upp med att köra många mil för att få ihop affären. Stort tack för samarbetet!

Zoltan G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    I was planning to buy a new apartment. Manuel was very helpful in the process. Läs mer
    2019-10-28 Manuel C svarar Zoltan G
    Glad to help you Zoltan, I hope time flies until you get the keys to the new apartment. Just call or send me an e-mail if I can help you.
    We´ll have a meeting in december for the extras, se you then, all the best

Karin S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har köpt en nyproduktion i järva krog som är klar kv 2020.
    Manuel är lugn, trygg och känns pålitlig. Han har levt upp till de förväntningarna jag som kunde hade som förväntningar, väldigt bra! Läs mer
    2019-10-04 Manuel C svarar Karin S
    Hej Karin, härligt att höra att du känner dig trygg. Det händer mycket borta vid Link Järva Krog och vi kommer snart att börja diskutera kring tillvalen samt göra i ordning en visningsbod. Mer info kommer, allt gott!

Lori E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Snabb med mejlsvar och svarar på alla frågor. Det uppskattas. Läs mer
    2019-10-04 Manuel C svarar Lori E
    Tack Lori, jag försöker att sätta mig in i kundens situation och själv vill jag ha snabb återkoppling om jag har frågor/funderingar.
    Service och återkoppling är viktigt. Allt gott!

Louise K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra på bemötande, serviceminded Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Louise K
    Hej Louise!

Tack snälla för dina ord var roligt att få hjälpa dig "komma hem till" Näckrosvägen.
  • 2019-10-03

Anne-Christine E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt bostad. Blev mycket bra bemött av mäklaren som gjorde det enkelt och smidigt med förhandsavtal genom samordning med sv fastighetsförmedling på min hemort. Mina önskemål tillgodoseddes genom mäklarens omsorg (bla parkering). Hoppas nu på fortsatt bra information om bostadens färdigställande. Läs mer
    2019-10-04 Manuel C svarar Anne-Christine E
    Hej, viktigt att man som kund får bästa möjliga service så jag är glad att du uppskattar det.
    Vi kommer höra av oss gällande tillvalen mm vilket känns jättespännande och just nu händer det mycket borta vid Link Järva Krog.
    Allt gott!

Ritesh S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Lgh i Sumpan, proffsigt och trevlig. Hjälpte med allt vi behövde. Vi fick det vi hoppades på Läs mer
    2019-10-03 Manuel C svarar Ritesh S
    Skönt att ni uppskattade servicen ni fick och allt kring köpet av nya bostaden. Hoppas ni stortrivs! Allt gott!

Liselotte M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra och profssig mäklare som jag kan varmt rekommendera! Läs mer

Inga-Karin L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevligt och proffsigt bemött.
    Köpt en bostad i Frösunda. Läs mer

Alexander M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Supertrevlig och kunnig. Förtroendegivande intryck och snabb med att svara på frågor. Har även efter köpet varit väldigt behjälplig i de frågor jag haft. Läs mer
    2019-10-28 Johanna E svarar Alexander M
    Hej Alexander!

Tack för din fina respons.

Philip E skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har både köpt och sålt bostadsrätt av/med Jonas! Trevlig, professionell och alltid tillmötesgående mot kunden. Jonas lyckades sälja vår bostadsrätt när det kändes som att ingen annan kunde. Tack för din hjälp! Lycka till i framtiden! Läs mer
  • Stefan S

2019-10-03

Stefan S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Snabb, smidig och flexibel affär med många kontakter som flöt ihop fint, verkar vara en erfaren organisation. Läs mer

Viktor L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte bostad via Johanna, jag bodde på annan ort men allt gick smidigt och tydlig kommunikation. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Viktor L
    Hej Viktor!

Tack för fin respons!
    Hls Johanna
  • 2019-10-03

Anna Louise M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har köpt en 3:a i Solna.
    Bra bemötande. Alltid trevligt och väl förberedd samt tydlig i sin kommunikation både via mail och muntligt.
    Mäklaren levde väl upp till våra förväntningar.
    Kände mig trygg i affären med henne. Läs mer
    2019-11-13 Johanna E svarar Anna Louise M
    Hej hej!

Tack så mycket för dina ord.

Anders E skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna hjälpte oss att sälja vår tvåa i Solna. Hon har varit hjälpsam och tillgänglig under hela processen.
    Johanna är proffsig, tydlig och lyhörd, vilket har gjort att vi har känt oss lugna och trygga med valet av mäklare. Läs mer
    2019-10-03 Johanna E svarar Anders E
    Hej Anders!

Tack för dina fina ord! Det har varit en fröjd att få hjälpa er och att få vistas i er fina bostad.
    Vi ses på tillträdet! Hälsa familjen! Hls Johanna
  • Fanny M

2019-09-29

Fanny M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min etta i Solna och Johanna var otroligt hjälpsam i hela processen. Hon lyssnar in, driver på arbetet och inger förtroende. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-09-30 Johanna E svarar Fanny M
    Hej Fanny!

Tack snälla för dina ord!
    Det har varit roligt att få hjälpa dig. Nu ska vi självklart hitta en ny fin lägenhet till dig!
    Vi ses på tillträdet. Hls Johanna
  • 2019-09-26

Joakim S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Enkelt, smidigt, proffsigt , köpt en bostadsrätt Läs mer
    2019-10-03 Manuel C svarar Joakim S
    Tack för omdömet Joakim, härligt att du känner så.
    Trevlig lägenhet och härligt område du flyttar in i inom kort. Tror du kommer stortrivas. Ses snart för tillträdet och överlämnandet av nycklar.
  • 2019-09-25

Astrid S skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har erfarenhet av Cathrine som både köpare och säljare. Vid båda tillfällena har vi varit mycket nöjda och rekommenderar henne starkt. Tillgänglig, flexibel och engagerad. Läs mer
  • 2019-09-21

Maria M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Proffsigt intryck, lätt att samarbeta med.
    Trevlig och sympatisk människa. Läs mer
  • 2019-09-19

Emanuel L skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi kände oss väldigt trygga med processen som köpare tack vare Cathrine. Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-09-15

Annika K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna Ekberg är väldigt professionell och har en fingertoppskänsla som inte alla mäklare har idag, tyvärr........
    Ska Du sälja? Ring henne! Du kommer inte att bli besviken. Läs mer
    2019-09-30 Johanna E svarar Annika K
    Hej Annika!
    Jag är så glad över att ha fått hjälpa dig och din mamma med försäljningen.
    Hoppas att allt flyter på bra med flytten utomlands!
    Kram Johanna
  • 2019-09-09

Arsham M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sold a 47 sqm apartment in Solna
    I was expecting the broker to contacts potential buyers by himself and not only wait for Hemnet ad to do the job, and I believe that was what Manuel did. He was keen to sell and showing my apartment to potential buyers, and at the end it all gone well and I was able to receive good bidding process and good offer. Läs mer
    2019-09-10 Manuel C svarar Arsham M
    Thank you Arsham, as you write-Hemnet is not the solution to a good sell, it could help but you really need to use our register that we have here in Svensk Fastighetsförmedling and call potential clients that we know are out to find a new apartment. Thank you for letting us help you with the sale. See you soon again for the final settlement. Kind regards Manuel
  • Rickard N

2019-09-09

Rickard N skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte en bostad av Manuel Campos och är mycket nöjd, allt gick smidigt och ett väldigt professionellt tillvägagångssätt. Läs mer
    2019-09-09 Manuel C svarar Rickard N
    Tack Rickard, vi ses snart för nyckelöverlämningen. Grattis till en superfin lägenhet med bästa läge!

Solnavägen 100B, 169 51 Solna