Läs vad 404 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna 2

• 2021-01-22
    En otroligt positiv upplevelse att köpa min första lägenhet med Johanna som mäklare!
    Ellen H
    • 38.0 m²
    • Gamla Råsunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
  • 2021-01-20
    Nicolina är en supertrevlig, professionell, flexibel och målmedveten mäklare! Gör allt och lite till för att få en så bra affär som möjligt för både säljare och köpare.
    Rekommenderar Nicolina stark då hon ständigt levererar över förväntan.
    Linnea K
    • 28.0 m²
    • Råsunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hej Linnea, Tack snälla för ditt fina omdöme. Glad över att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Vi ses på tillträdet. // Nicolina

• 2021-01-19
    Nicolina är en mycket duktig och engagerad mäklare som tog hand av försäljningen av min lägenhet. Hon levde upp alla mina förväntningar och rekommenderas starkt.
    Zahra B
    • 78.0 m²
    • Solna
    Hej Zahra, Tusen tack för ditt fina omdöme och tack för samarbetet! Tack vare ett fint samarbete lyckades vi sälja lägenheten snabbt och smidigt. Så glad över att jag fick hjälpa dig med försäljningen. // Nicolina

• 2021-01-16
    We bought an apartment from Svensk Fastighetsförmedling. The service was quite satisfactory. Jonas is professional and polite. We highly recommend Jonas.
    Poonam K
    • 90.0 m²
    • Järvastaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hi! Many thanks for the nice review! It was a fast and smooth deal where all parties seem very satisfied!

• 2021-01-11
    Kunnig och bra mäklare . Köpte en bostad i Solna och fick mycket tid och bra och snabba svar
    David B
    • Nya Råsunda
    Tackar David! Skönt att vi äntligen hittade en lägenhet som passade dina önskemål som jag hoppas du kommer trivas i under en lång tid!

• 2020-12-30
    Jag upplever att Manuel var en väldigt bra mäklare, kände att jag fick ett bra förtroende för honom och kan mer än gärna rekommendera honom för andra som vill sälja eller köpa bostad 💫
    Tara-dokht Y
    • Solna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hej Tara, tack för rekommendationen! Härligt att ni känner att ni är i trygga händer. Hoppas och tror att ni kommer att stortrivas i fina lägenheten.

• 2020-12-20
    Trevlig, kunnig, gav ett bra intryck
    Tomas J
    • Järva Krog
    Tack Tomas, lycka till med flytten.

• 2020-12-20
    Johanna var väldigt lyhörd och förstod vad vi var ute efter. Hon var hjälpsam och förstående i processen. Vi är väldigt nöjda.
    Elena G
  • 2020-12-18
    Sålt bostadsrätt i Solna.

Nicolina har alltid varit vänlig och tillmötesgående, alltid tillgänglig och nästan dygnet runt och på helger.
    Engagerad och målinriktad för att både säljare och köpare ska känna sig nöjda.
    Uthållig och positiv, samt påläst!

Nicolina har varit ett stort stöd i långdragen budgivning.
    Levde upp till förväntningarna och utöver det. Svår marknad pga corona m.m, men tack vare den ständiga känslan av närvaro av Nicolina och hennes kollega, tappade vi aldrig hoppet, vilket lönade sig!
    Är mer än nöjd och kommer alltid rekommendera Nicolina!
    Camilla A
    • 30.2 m²
  • 2020-12-17
    Låt dig inte luras av hennes ålder eller antal år som mäklare .Hon är ung, hungrig, superduktig och ambitiös. Hon jobbar stenhårt för dig som säljare och ser samtidigt till så att köparen ska känna sig trygg.

Nicolina rekomenderas å det starkaste som din mäklare.
    Heimke H
    • 44.0 m²
    • Solna
    Tack snälla för det fina omdömet! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda och att ni uppskattade mitt arbete. // Nicolina

• 2020-12-17
    Jag sålde en tvåa i Råsunda med bra resultat. Många på visningen och fick bra hjälp med det som skulle förberedas inför.

Trevlig, positiv och seriös. Ständig tillgänglig och enkel att komma i kontakt med. Vilket även är viktigt så att de potentiella köparna enkelt kan få tag i henne med.

Hörde även att hon fick beröm av köparna för en bra visning och det uppskattar jag som säljare att höra.
    Johan G
    • 51.5 m²
    • Råsunda Näckrosen
    Hej Johan, Glad över att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Tack så mycket för det fina omdömet, jag uppskattar det mycket och så roligt att höra att du är nöjd med min tjänst! // Nicolina

• 2020-12-14
    Fixade dealen vi ville ha, mycket nöjda!
    Johannes L
    Johannes L
    • 93.0 m²
    • Råsunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Härligt att höra Johannes, tack för förtroendet jag fick att hjälpa er till en lyckad försäljning- att jag fick visa vad jag går för.

• 2020-12-14
    Jag och min man har sålt ett hus i Råsunda. Vi blev väl bemötta av mäklaren, Jonas. Han lade ner ett stort jobb på att få huset sålt.
    Lena Lilian B
    • 138.0 m²
    • Råsunda
    sålde sitt hus med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hej Lena! Stort tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Hoppas att ni kommer trivas i nya huset i Hässelby.

• 2020-12-11
    Jag och sambon har köpt en lägenhet med hjälp av Johanna. Johanna är fantastisk på alla sätt, otroligt enkel att ha att göra med, flexibel samtidigt som hennes kompetens och professionalitet har genomsyrat hela processen. Rekommenderar Johanna starkt!
    Anisa O
  • 2020-12-11
    En utmärkt mäklare som var trevlig, lättillgänglig och väldigt mån om att vi skulle göra en bra affär. Johanna kommer vi använda oss utan igen!
    Ismet L
  • 2020-12-08
    Mycket nöjd med min mäklare som visat trygghet, erfarenhet och skött diverse kontakter. Hade många extravisningar.

Bra bemötande. Hade gärna haft mer kontakt i början då jag kände att jag inte gjorde någonting. Eller viste om jag skulle göra någonting. Efter första visning hade vi mer kontakt vilket var skönt.

Mycket nöjd med priset lgh landade på.
    Ann-cathrin N
    • 38.0 m²
    • Solna
    Tack för input Ann-Cathrin och skönt att du är nöjd med slutpriset och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Säg till om ni behöver tips och råd för kommande köpet. Bara att du hör av dig. Jag skall tänka på att vara tydligare. Allt gott, god jul och gott nytt år!

• 2020-12-03
    Mycket kompetent och trevlig mäklare!
    Elin L
    • Nya Råsunda
    Hej Elin, tack för trevliga omdömet, det gläder mig. Ses och hörs snart igen.

• 2020-11-29
    Köpt en nyproduktion. Manuel har varit tillgänglig, ärlig och förklarat hur processen går till på ett enkelt och tydligt sätt. Har inget att anmärka på.
    Mikael F
    • 86.0 m²
    • Solna
    Tack för det Mikael, härligt att höra att du är nöjd. Hoppas du kommer stortrivas i fina lägenheten. Ses snart igen.

Bostadsrätt Råsunda 2,5a

Bra of professionellt bemötande. Lyhört men ändå korrekt och rättvist. Korrekt bemötande av både oss som säljare och köparna. Inga fulspel.
    Kristofer K
    • Råsunda
    Härligt att höra Kristofer, etik och moral är viktigt för mig och Svensk Fastighetsförmedling. Otroligt fin lägenhet ni flyttar in i och härligt läge. Allt gott!

• 2020-11-27
    Bra service, trevlig och lättillgänglig!
    Alexander L
    • Råsunda
    Tack för att du svarade på reco´n och det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete.

• 2020-11-27
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    De förväntningar jag hade på lugn, saklighet och kunskap infriades i min kontakt med Manuel.
    Monica L
    • 101.0 m²
    • Råsunda
    Hej Monica, tack för Reco´n och härligt att dina förväntningar infriades. Ses och hörs snart igen.

• 2020-11-19
    Sålt ned hjälp av Johanna. Hon var proffsig, tydlig, inkännande och ärlig
    Stephen P
    • 58.0 m²
    • Bergshamra Norra
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
  • 2020-11-17
    Jag sålde en lägenhet i Solna med bravur tack vare Elin på Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag blev väl omhändertagen av Elin som fick mig att känna mig trygg och lugn då hon tog allt ansvar.
    Jag hade höga förväntningar då jag sålt tidigare men måste ändå säga att Elin slog alla förväntningar.
    Hela upplevelsen var proffsig men samtidigt väldigt jordnära.
    Helt klart att rekommendera!!
    Lars L
    • Järva Krog
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Lindkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Stort tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen och stort tack för ett jätte fint samarbete. Härligt att det gick så smidigt och snabbt som det gjorde. Varma hälsningar, Elin

• 2020-11-16
    Mitt under brinnande corona-pandemi fick vi både goda råd, pepp och stöd av Elin med att sälja vår trea i Solna. Även om vi inte helt nådde upp det pris vi siktat mot från början så är vi väldigt nöjda och tacksamma för försäljningen - och framför allt det arbete Elin lagt ned. Våra varmaste rekommendationer!
    Jessica G
    • 66.5 m²
    • Solna
    Hej Jessica, Tack snälla för ditt fina omdöme! Känns väldigt skönt att ni är nöjda och jag är väldigt glad över vårt samarbete. Önskar er all lycka till med ert nya hus i Linköping! Varma hälsningar, Elin

• 2020-11-15
    Efter ha träffat nio mäklare från olika firmor i Solna föll valet på Johanna och hennes kollega Nicolina från Svensk Fastighetsförmedling. Deras professionella uppträdande, trevliga bemötande, långa erfarenhet samt deras härliga inställning gjorde att samarbetet blev enkelt. Det gick alltid att komma i kontakt med dem vilket vi var viktigt för oss i en av livets största affärer. Johanna engagerade sig och hjälpte oss även i samband med köpet av vår nya bostad vilket vi uppskattade. Det kändes tryggt från början till slutet av processen med Johanna och Nicolina, inget lämnades åt slumpen. Vi kan varmt rekommendera Johanna och Nicolina från Svensk Fastighetsförmedling när du ska sälja din lägenhet.
    Erik D
    • 58.0 m²
  • 2020-11-12
    Jag har köpt bostadsrättslägenhet i Solna. Snabbt och smidigt. Perfekt kommunikation, punktlig och pålitlig, alltid tillgänglig.
    Jacek T
    • 65.0 m²
    • Nya Råsunda
    Hej Jacek, stort tack för detta. Det var verkligen en snabb och smidig försäljning. Från visningen till torrt bläck på kontraktet 45 min;)

• 2020-11-09
    Jonas helped us to sell our apartment, he is extremely professional and helpful. His experience in real estate helped us to make a very good deal. We are very happy that we've chosen Jonas.
    Liubov K
    • 81.5 m²
    • Järvastaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hi Liubov! Big thanks for the great review! Feels good that you are satisfied with my work!

• 2020-11-08
    Excellent communication and service!
    Marios P
    • 81.5 m²
    • Järvastaden
    Hi Marios! Thanks for the great review!

• 2020-10-23
    Vi har köpt bostad via Jonas. Det har fungerat väldigt smidigt. Jonas är väldigt tillgänglig och hör av sig snabbt. Känns tryggt.
    Eleonor D
    • 62.0 m²
    • Nya Råsunda
    Hej Eleonor! Tack för den fina återkopplingen, vi ses på tillträdet!

• 2020-10-19
    Köpt lägenhet på Ekensbergsvägen i Solna. Manuel har varit väldigt lätt att kommunicera med, glad och social. Han har varit bra flexibel och tillgänglig när man haft frågor.
    Jag har inte varit på så jättemånga visningar innan då detta var min första bostad som jag köpt men han satte ribban väldigt högt. Jag är otroligt nöjd!
    Oscar N
    • 19.3 m²
    • Råsunda Vireberg
    Värmer jättemycket Oscar. Alltid trevligt att höra och än mer när det är första bostaden man skall köpa, då är det enormt viktigt att man känner sig trygg och väl omhändertagen. Allt gott, ses snart igen!

• 2020-10-14
    Vår lägenhet i Råsunda, Solna, valde vi att sälja genom Sv fastighetsförmedling. Vi var rekommenderade Johanna Ekberg för hennes engagemang, professionalitet och kompetenta sätt att hantera hela affären. Johanna motsvarade på alla sätt våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Marianne R
    • 70.0 m²
  • 2020-10-13
    Köpt en 2a i Filmstaden Råsunda. Nicolina var mycket trevlig, serviceminded och proffessionell. Hon var tillgänglig även sent på kvällen och hörde alltid av sig med återkoppling på bästa sätt. Vid kontraktsskrivning på Svensk Fastighetsförmedlings kontor var Nicolina också väldigt trevlig, positiv och gick igenom alla handlingar noggrannt och på ett professionellt sätt.
    Kristina A
    • 55.5 m²
    • Råsunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hej Kristina, Tack snälla för omdömet, uppskattar det mycket. Glad över att du är nöjd och att det kändes bra att köpa lägenhet via oss. Vi ses snart på tillträdet! // Nicolina

• 2020-10-12
    Sålde min bostadsrätt, 3 rok, i Solna. Jonas har varit lyhörd och väldigt professionell i sitt bemötande. Jonas levde upp till mina förväntningar och levererade enligt den plan vi tillsammans satte vid vårt första möte. Kan rekommendera Jonas då han både lyssnade och kom med förslag. På det stora hela en mycket duktig mäklare. MVH JT
    Jonas T
    • 3.5:a
    • 76.0 m²
    • Råsunda
    Hej Jonas! Stort tack för det fina omdömet! Hoppas att ni kommer njuta av det framtida villalivet!

• 2020-10-12
    Bra och duktig mäklare med egenskap att vilja sälja sina objekt. Snabb kontakt mellan säljare och köpare. Bra på att koordinera och vara alla till lags.
    Jean-Francois B
    • 96.5 m²
    • Solna Centrum
    Hej Jean-Francois! Ja det var verkligen en snabb försäljning i alla moment! Tack för omdömet!

• 2020-10-11
    Jonas gjorde ett mycket bra mäklarjobb när vi köpte en lägenhet på Postgränd 2. Han bemötte oss på ett bra sätt. Dessutom svarade han alltid mycket snabbt på våra frågor.
    Per S
    • 34.0 m²
    • Gamla Råsunda
    Tack Per! Hoppas din dotter kommer att trivas i lägenheten!

• 2020-10-09
    Vi har köpt två lägenheter i Solna. Vi blev väl bemötta, och allt har varit helt ok. Jonas har varit trevlig och hjälpsam.
    Harish J
    • 102.0 m²
    • Nya Råsunda
    Hej! Känns skönt att jag tillslut hittade två bostäder åt er i Brf Derbyt, ni var ute och letade under en ganska lång tid, hoppas försäljningen av huset går bra!

• 2020-10-08
    Mycket smidig process. Motsvarade alla förväntningar!
    Oskar R
    • 70.0 m²
    Hej Oskar! Härligt att höra! Vi ses på tillträdet. hälsningar Johanna

• 2020-10-07
    Jonas hjälpte mig att sälja min lägenhet i Solna. Han var superproffsig och alltid pedagogisk både med mig och de potentiella köpare.
    Pamela H
    • Vasalund
    Hej Pamela! Tack för ett mycket bra samarbete, stort tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet.

• 2020-10-05
    Köpte en lgh i Solna allt har löpt på bra och mäklaren kändes påläst och kunnig
    Patrik W
    • 63.0 m²
    • Råsunda
    Hej Patrik! Stort tack för detta, lycka till med din nya bostad!

• 2020-10-02
    Köpt en lägenhet.
    Upplevs som väldigt ärlig och flexibel mäklare. Känns inte som någon som aktivt försöker sälja in en lägenhet utan mer någon som man kan ha en ärlig diskussion med vilket är väldigt positivt.
    Marcus H
    • 50.0 m²
    • Nya Råsunda
    Hej Marcus! Härligt att få ta del av ditt fina omdöme, stort tack för detta! Viktigt med ärlighet och flexibilitet när det görs affärer med så stora summor. Hoppas du kommer trivas länge i din nya lägenhet!

• 2020-10-02
    Var från början tydlig med sitt upplägg och förklarade på ett bra sätt hur marknaden såg ut idag.

Jag hade inte bråttom att sälja min lägenhet och förklarade det för Jonas. Jag hade ett mål med försäljningen som Jonas lyckades träffa.

Mycket nöjd med Jonas och försäljningen. Kommer rekommendera Jonas varmt.
    Selim A
    • 62.0 m²
    • Råsunda
    Hej Selim! Stort tack för detta! Hoppas att du kommer trivas på andra sidan stan, om inte så får du höra av dig!

• 2020-09-15
    Johanna är påläst och kan svara på våra frågor. De frågor hon inte kan svara på direkt tar hon reda på. Trevligt bemötande på alla sätt. Flexibel inför snabb visning mm.
    Vi har köpt en nyproducerad lgh på Garvis Carlssons gata 14.
    Vi är mycket nöjda.
    /Åsa
    Åsa D
    • 102.0 m²
    • Nya Råsunda
    Hej Åsa! Tack så mycket, härligt att höra att det känns bra. Vi ses framöver. mVh Johanna

• 2020-09-14
    Manuel Campos , är en mycket bra mäklare, jag köpte en 62,5 m2 i kyrkbacken Solna. Jag ställde lite olika frågor & fick bra & kunnig svar. Manuel är en noggrann person som går igenom frågor i detalj och är bra att göra med Har trevlig sätt att mötta Personer.
    Nanda D
    • 62.5 m²
    • Hagalund
    Tack det värmer att höra och det var väldigt trevligt att träffa er också. Ser fram emot nästa möte då nycklarna lämnas över till er. Hör av dig om det uppkommer frågor innan vi ses nästa gång. mvh Manuel

• 2020-09-14
    Jag har köpt en etta på Råsundavägen 134.
    I och med det var mitt första köp så hade jag massa frågor. Nicolina var tålmodig, förberedd och svarade på alla mina frågor med glädje. Hon var väldigt tydlig och förklarade processen steg för steg.
    Jag är väldigt nöjd med upplevelsen och med hur Nicolina bemötte mig :)
    Merry T
    • 25.0 m²
    • Råsunda
    Tusen tack för omdömet! Så glad över att jag fick hjälpa dig i ditt första bostadsköp och att du är nöjd med mitt arbete! Mvh, Nicolina

Trevlig och förtroendeingivande mäklare
    Mikael A
    • 5:a
    • 120.0 m²
    • Hagalundsparken
    Tack Mikael! Trevligt att ses i samband med ert lgh köp. En lägenhet som kommer vara lätt att trivas i. Lycka till med försäljningen av egna lägenheten så ses och hörs vi snart igen.

• 2020-09-11
    Vi är jättenöjda med Nicolina!
    Mathias Z
    • 40.0 m²
    • Råsunda
    Hej Mathias, Tusen tack och tack för förtoendet! Grattis till er nya lägenhet också. // Nicolina

• 2020-09-09
    Det har fungerat väldigt smidigt med försäljningen av min lägenhet. Manuel är professionell, kunnig och trevlig och finns alltid där för att hjälpa till eller svara på frågor som dyker upp. Så jag kan varmt rekommendera honom.
    skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hej Carin, stort tack för att jag fick hjälpa dig, har varit väldigt trevligt att få vara din mäklare. Vet att du redan trivs i din nya bostad och känns härligt att det blev så bra helhetslösning för dig. Allt gott! Hör av dig när du vill ha hjälp med kapitalvinstberäkningen, hälsningar Manuel

• 2020-09-09
    Johanna ger ett mycket gott förtroende och gör ett strålande jobb.
    Jeanette E
    • Råsunda
    Hej Jeanette! Härligt att höra och återigen grattis till nya bostaden och välkommen tillbaka till "stan"! Vi ses på tillträdet! Hls Johanna

• 2020-09-04
    Erik E
    • 39.0 m²
  • 2020-09-03
    Energisk, rak och tydlig mäklare som fungerat bra för oss under köpeprocessen.
    Mikael M
    • 90.0 m²
    • Solna
    Hej Mikael, Tack för omdömet! Känns bra att det kändes bra att köpa lägenhet via oss. Vi ses snart på tillträdet. // Nicolina