Svensk Fastighetsförmedling Solna

Solnavägen 100B, 169 51 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett rikstäckande spekulantregister får din bostad bästa exponering och du som vill köpa har stora möjligheter att hitta ditt nya drömboende här i Solna.

Kom förbi vår BoButik, då kan vi svara direkt på dina frågor eller funderingar. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 363 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna

• 2020-09-15

Åsa D skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna är påläst och kan svara på våra frågor. De frågor hon inte kan svara på direkt tar hon reda på. Trevligt bemötande på alla sätt. Flexibel inför snabb visning mm.
    Vi har köpt en nyproducerad lgh på Garvis Carlssons gata 14.
    Vi är mycket nöjda.
    /Åsa Läs mer
    2020-09-23 Johanna E svarar Åsa D
    Hej Åsa!

Tack så mycket, härligt att höra att det känns bra.
    Vi ses framöver. mVh Johanna

Nanda D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Manuel Campos , är en mycket bra mäklare, jag köpte en 62,5 m2 i kyrkbacken Solna. Jag ställde lite olika frågor & fick bra & kunnig svar. Manuel är en noggrann person som går igenom frågor i detalj och är bra att göra med Har trevlig sätt att mötta Personer. Läs mer
    2020-09-17 Manuel C svarar Nanda D
    Tack det värmer att höra och det var väldigt trevligt att träffa er också. Ser fram emot nästa möte då nycklarna lämnas över till er.
    Hör av dig om det uppkommer frågor innan vi ses nästa gång. mvh Manuel

Merry T skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har köpt en etta på Råsundavägen 134.
    I och med det var mitt första köp så hade jag massa frågor. Nicolina var tålmodig, förberedd och svarade på alla mina frågor med glädje. Hon var väldigt tydlig och förklarade processen steg för steg.
    Jag är väldigt nöjd med upplevelsen och med hur Nicolina bemötte mig :) Läs mer

Mikael A skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig och förtroendeingivande mäklare Läs mer
    2020-09-17 Manuel C svarar Mikael A
    Tack Mikael! Trevligt att ses i samband med ert lgh köp.
    En lägenhet som kommer vara lätt att trivas i. Lycka till med försäljningen av egna lägenheten så ses och hörs vi snart igen.
  • 2020-09-11

Mathias Z skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi är jättenöjda med Nicolina! Läs mer
    2020-09-11 Nicolina L svarar Mathias Z
    Hej Mathias,

Tusen tack och tack för förtoendet! Grattis till er nya lägenhet också.
  • 2020-09-09

CARIN B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Det har fungerat väldigt smidigt med försäljningen av min lägenhet. Manuel är professionell, kunnig och trevlig och finns alltid där för att hjälpa till eller svara på frågor som dyker upp. Så jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-09-09 Manuel C svarar CARIN B
    Hej Carin, stort tack för att jag fick hjälpa dig, har varit väldigt trevligt att få vara din mäklare.
    Vet att du redan trivs i din nya bostad och känns härligt att det blev så bra helhetslösning för dig.
    Allt gott! Hör av dig när du vill ha hjälp med kapitalvinstberäkningen, hälsningar Manuel
  • 2020-09-09

Jeanette E skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna ger ett mycket gott förtroende och gör ett strålande jobb. Läs mer
    2020-09-15 Johanna E svarar Jeanette E
    Hej Jeanette!

Härligt att höra och återigen grattis till nya bostaden och välkommen tillbaka till "stan"!
    Vi ses på tillträdet!
    Hls Johanna
  • 2020-09-04

Erik E skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
  • 2020-09-03

Mikael M skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Energisk, rak och tydlig mäklare som fungerat bra för oss under köpeprocessen. Läs mer
    2020-09-07 Nicolina L svarar Mikael M
    Hej Mikael,

Tack för omdömet! Känns bra att det kändes bra att köpa lägenhet via oss.
    Vi ses snart på tillträdet. // Nicolina
  • 2020-09-02

Marie L skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bästa var att Manuel var mycket proffsig under kontraktsskrivning, vilket ingav en trygghet i en stor affär Läs mer
    2020-09-02 Manuel C svarar Marie L
    Tack Marie! Grattis till en väldigt fin lägenhet.
    Det är viktigt att man känner sig trygg när man gör sitt livs största affär så jag är glad att ni kände så.
    Allt gott, hör av er om det skulle vara något framöver.
  • 2020-09-01

Nina B skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde en 4a i Bergshamra
    Superengagerad och personlig mäklare.
    Tydlig och noggrann.
    Lät inga frågor bli obesvarade. Läs mer
    2020-09-07 Nicolina L svarar Nina B
    Hej Nina,
    Tusen tack för ert fina omdöme och tack för samarbetet!
    Så glad över att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Fanny W skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi anlitade Manuel när vi sålde vår lägenhet i Solna. Han var professionell och trevlig och vi var väldigt nöjda med slutresultatet av försäljningen. Läs mer
    2020-08-25 Manuel C svarar Fanny W
    Tack för att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Välkomna tillbaka till Solna längre fram men först och främst hoppas jag att ni kommer att stortrivas med villalivet. Ses och hörs snart.

Carl R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde min bostad mha Johanna.
    Bra bemötande och strategi för försäljningen. Hon hade gott rykte om sig redan innan och det levde hon upp till. Läs mer
    2020-08-24 Johanna E svarar Carl R
    Hej Carl!
    Tack snälla för det, så roligt att kunna hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus.
    Det glädjer mig att ni är så nöjda.
    Varma hälsningar Johanna
  • Parisa H

2020-08-24

Parisa H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min lägenhet i Vinberg. Jag är jätte nöjd med Manuels insats. Han är lyhörd, tillgänglig och kan Solna. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-08-24 Manuel C svarar Parisa H
    Stort tack Paris, ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Bra och trevlig dialog har det varit kring din fina lägenhet.
    Trevlig familj som flyttar in i lägenheten blir det. Vi ses och hörs snart igen.

Ulrika A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Otroligt trevlig, kunnig och hjälpsam! Läs mer
    2020-09-01 Johanna E svarar Ulrika A
    Hej Ulrika!

Tack för de orden!
    Med vänlig hälsning Johanna
  • 2020-08-22

Jenny Cecilia R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde ett radhus via Johanna. Proffsigt bemötande och mycket kompetent. Påläst och duktig på att bemöta olika typer av potentiella köpare. Snabb i kommunikationen. Kommer definitivt välja Johanna om/när vi flyttar igen, dessutom prisvärd. Läs mer
    2020-08-24 Johanna E svarar Jenny Cecilia R
    Hej Cecilia!
    Härligt att höra att du är nöjd och glad över vårt samarbete. Det har varit härligt att få hjälpa er!
    Hälsningar Johanna
  • 2020-08-12

Sture J skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hej hon deltog inte i försäljningen ... hon svara de bara att hon hade semester.... och att detta skulle ske i augusti/september...
    men hennes andra försäljare Elin Lindqvist som tog "bollen" ....... var väldigt, jätte bra ..... och kan man nog utan tvekan säga tt hon såg till att det blev en affär!!
    Så all heder till Elin!!! Läs mer
  • Alejandro R

2020-08-07

Alejandro R skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag håller på att köpa en ny producerad lägenhet. Manuel svarade allt på mina frågor med tydliga och konkreta förklaringar som gjorde mig trygg för att ta beslut.
    Manuel var på semester när jag först kontaktade honom för att vissa min intresse. Omedelbart svarade systemet, då började jag att lägga fram mina frågor som Manuel svarade på. Han väl ordnade en visning som var väldig populär där massor av människor närvarade. Han var super trevlig och förklarade nästan alla mina frågor. Läs mer
    2020-08-10 Manuel C svarar Alejandro R
    Trevligt att du köpte lägenhet i detta projekt Alejandro. Tveka inte att höra av dig om det dyker upp frågor på vägen. Gläder mig att du kände dig trygg inför ditt beslut. Allt gott!
  • 2020-07-26

Maximilian G skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevligt bemötande som tog sig tid att besvara frågorna grundligt Läs mer
    2020-08-03 Nicolina L svarar Maximilian G
    Tusen tack för omdömet! Känns bra att det kändes bra att köpa lägenhet via oss.
  • Lena G

2020-07-26

Lena G skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt liten bostadsrätt i Solna. Ett förstaboende, etta på 27 kvm.
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren som mer än väl levde upp till mina förväntningar.
    Kort sagt en mycket bra upplevelse. Läs mer
    2020-08-03 Nicolina L svarar Lena G
    Tusen tack för omdömet! Känns bra att det kändes bra att köpa lägenhet via oss.
  • 2020-07-20

Yuhan L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    mycket bra. jag rekommenderar. Läs mer
    2020-08-10 Johanna E svarar Yuhan L
    Tack snälla Yuhan!
    Lägenheten kommer att bli toppen för dig!
  • Kerstin J

2020-07-17

Kerstin J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt en trevlig lägenhet Råsunda ny Garvis Karlssons gata 20. Läs mer
  • 2020-07-08

Markus W skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Nicolina sålde min lägenhet nu under den rådande coronakrisen som minst sagt gjort många oroliga. Men hon tacklade det nästan som om det inte pågick någon kris. Såg möjligheterna och gjorde detta med stort engagemang och energi. Kul med en hängiven och dedikerad mäklare som faktiskt verkar vilja hjälpa till och göra allt för en. Rekommenderas! Läs mer
    2020-08-03 Nicolina L svarar Markus W
    Hej Markus,

Tusen tack för ditt fina omdöme och tack för samarbetet! Tack vare ett fint samarbete lyckades vi sälja lägenheten snabbt och smidigt. Glad över att jag fick förtroendet att hjälpa dig.
    Ha en fortsatt fin sommar så ses vi snart på tillträdet.

• 2020-07-07

Gustaf A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde vår lägenhet i Bergshamra. Johanna gav ett professionellt intryck, och var hela tiden väldigt service minded, men aldrig för pushy mot oss som säljare.
    Försäljningen blev mycket lyckad, och flöt på utan några som helst problem. Läs mer
  • 2020-07-07

Lena N skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag fick genast ett bra intryck och trevligt bemötande. Nicolina var ett bra stöd genom hela processen med både mitt nya boende och min sålda lägenhet .Är mycket nöjd! Läs mer
    2020-07-08 Nicolina L svarar Lena N
    Hej Lena,

Tusen tack för ditt fina omdöme och tack för samarbetet!
    Så glad att huset blev ert och att försäljningen av din lägenhet gick så bra.

Vi ses på tillträdet!
  • 2020-07-03

Katarina W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpt en nyproducerad bostadsrätt. Blev korrekt bemött och fick direkt återkoppling.
    Snabb affär. Läs mer
  • 2020-07-01

Kristian C skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Försäljningen gick jättebra och smärtfritt. Läs mer
    2020-07-03 Johanna E svarar Kristian C
    Hej Kristian!
    Ja det gick ju toppen, vilket känns jätteroligt. Nu ska jag hjälpa dig att hitta en ny fin bostad.
    Varma hälsningar Johanna
  • 2020-06-26

Seyed Morteza Behnam B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag köpte en BR och mäklaren uppträdde professionellt och vänligt och svarade på mina frågor.
    min upplevelse för det hela är positiv Läs mer
    2020-06-30 Johanna E svarar Seyed Morteza Behnam B
    Hej!

Tack snälla för de orden, det glädjer mig att höra att ni känner er nöjda. Ni kommer att älska området och lägenheten kommer passa er perfekt!

Hls Johanna
  • 2020-06-24

Karol F skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Thought everything was handled professionally. Everything was explained clearly. The service met my expectations. Läs mer
    2020-06-24 Nicolina L svarar Karol F
    Hi Karol,

Thank you for your kind words. You have bought a really nice apartment and feels good that you are satisfied with the service.
    See you on the moving in date after the summer!
  • 2020-06-23

Kjell C skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålt bostadsrätt 2 RoK i Frösunda.
    Manuel var Lyhörd och effektiv.
    Mycket nöjd Läs mer
    2020-06-24 Manuel C svarar Kjell C
    Tack Kjell, känns bra att höra. Har varit väldigt trevligt att ha med er att göra också. Ses och hörs snart igen. Fortsatt trevlig sommar, hälsningar Manuel
  • 2020-06-22

Anton S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi är jättenöjda. Från start till mål kändes aldrig någonting stressigt som det lätt kan göra under ett sälj av bostad. Läs mer
    2020-06-22 Manuel C svarar Anton S
    Hej Anton, tack för feedbacken och gläder mig att ni är nöjda.
    Nu hoppas vi att ert drömhus dyker upp inom kort. Hör av er om ni behöver hjälp på vägen.
  • 2020-06-22

Ruining L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    He is a very nice guy and explain very well to us. Läs mer
    2020-06-22 Jonas F svarar Ruining L
    Hey!
    Big thanks for the nice review you gave me!
    It is important to explain all the steps to be taken when buying an apartment here in Sweden.
    Hope you will enjoy your nice apartment for many years to come
  • 2020-06-17

Vesna H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    I sin helhet positivt att möta Johanna. Läs mer
    2020-06-30 Johanna E svarar Vesna H
    Hej Vesna!

Härligt att höra att det känns positivt! Jag ser fram emot att få hjälpa er med försäljningen av er nuvarande lägenhet nu också, ses på fotograferingen!
  • 2020-06-07

Johan B skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Nicolina övertog sin kollegas säljuppdrag att sälja vår tvåa. Hon har gjort det bra från början till slut. Kan varmt rekommendera Nicolina! Läs mer
    2020-06-24 Nicolina L svarar Johan B
    Hej Johan,

Tack för ert fina omdöme och för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i Linköping.
    Allt gott // Nicolina
  • MICHAL S

2020-06-01

MICHAL S skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag har köpt min första bostadsrätt som förmedlades av Nicolina. Jag blev väldigt imponerad av hennes personliga bemötande, kunskap gällande själva bostadsrätten samt föreningen (hon reciterade årsredoviningen från minnet under visningen!) samt hennes förmåga att ge mig väldigt tydlig information under hela processen. Jag rekommenderar Nicolina starkt och hoppas att hon stannar kvar i Solna i några år till för att jag ska kunna anlita henne som mäklare när det blir dags att sälja min pärla. Läs mer
    2020-06-04 Nicolina L svarar MICHAL S
    Hej Michal,

Stort tack för ditt fina omdöme. Gläder mig att höra att det kändes bra att köpa lägenhet genom oss. Det är verkligen en toppen lägenheten i en bra föreningen med ett bra läge. Vi hörs om några år, njut av din fina nya lägenhet :)

• 2020-06-01

Victoria Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har sålt en 4a i Järvastaden och gjorde det utan att behöva en Hemnet visning. Försäljningen var mycket smidig vilket var viktigt för oss. Cathrine var mycket trevlig, hjälpsam, tillmötesgående och proffesionell i sitt bemötande och arbetssätt. Vi rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2020-05-24

Caroline D skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi förväntade oss mer samarbete mot ett gemensamt mål att sälja till överenskommet pris. Istället låg fokus på att övertala oss till att sänka priset. Läs mer
    2020-05-25 Nicolina L svarar Caroline D
    Hej!

Tack för ert omdöme, tråkigt att ni känner som ni gör.
    Jag är oerhört glad över att vi efter förhandlingar och hårt arbete kom till ett avslut på den prisnivån vi kom överens om när vi startade vårt samarbete. Det glädjer mig att vi fick ihop affären och hittade en väldigt nöjd köpare så att ni hade de ekonomiska möjligheterna att skriva avtal på er kommande drömbostad.

• 2020-05-18

David Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig, hjälpsam och gjorde det lilla extra för att få oss köpare att känna oss bekväma med köpet. Läs mer
    2020-05-18 Cathrine B svarar David Y
    Tack för den fina rekommendationen! Det gladde mig mycket att vi kunde hitta en lösning som passade både er som köpare och säljarna. Jag är säker på att ni alla kommer trivas förträffligt i bostaden. Era barn flyttade ju nästan in redan vid visningstillfället. Ett varmt lycka till i den nya lägenheten!
  • 2020-05-17

Hans L skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi har sålt en lägenhet i Råsunda och anlitade Nicolina Lind för detta uppdrag. Nicolina har på bästa sätt genomfört försäljningen. Med driv, kunnighet och lyhördhet har hon trots bistra tider snabbt och smidigt verkställt uppdraget. Kan helhjärtat rekommendera Nicolina som mäklare. Läs mer
    2020-05-22 Nicolina L svarar Hans L
    Hej Hans,
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen.
  • 2020-05-14

Louise P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig och bra bemötande vid köp av lägenhet! Läs mer
    2020-05-15 Johanna E svarar Louise P
    Hej Louise!

Hoppas att ni trivs i lägenheten och njuter av den fantastiska vyn!
  • 2020-05-11

Terese A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna kändes helt rätt från första början... Hon är professionell, väldigt kunnig, och kommunikativ. En lätt person som man känner förtroende för direkt.
    I dessa tider av ovisshet kändes det ändå alltid tryggt med Johanna.
    Kan varmt rekommendera henne inför er nästa försäljning! Läs mer
    2020-05-15 Johanna E svarar Terese A
    Åh vad roligt att höra, tack så mycket för dina ord!
    Vi ses i spåret runt Kyrksjön!
    Hälsningar Johanna
  • 2020-05-08

Frida M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Toppen mäklare!
    Väldigt pålitlig och bemötande, han var väldigt duktig på att få hela processen förståelig och tydlig. Han såg till att mitt första lägenhetsköp blev en smidig, informationsrik och positiv upplevelse!
    Kan varmt rekommendera Manuel för både köp och sälj av bostad. Läs mer
    2020-05-11 Manuel C svarar Frida M
    Hej Frida, härligt att du kände så-alltid viktigt att vara nöjd och extra roligt när det är din första bostad. Underbart! Lägenheten kommer bli så fin. Vi hörs och ses, mvh Manuel
  • 2020-04-30

Stefan E skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Nicolina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på 30kvm i Råsunda på ett utmärkt sätt. Jag hade bråttom att sälja den och jag kände att hon lade stort fokus på min situation och kom med en plan som föll väl ut. Det märks att hon sålt många små lägenheter i området! Kan varmt rekommendera Nicolina. Läs mer
    2020-05-13 Nicolina L svarar Stefan E
    Hej Stefan,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Stort tack för samarbetet och allt engagemang från er sida inför fotografering samt visning. Tack vare ett fint samarbete lyckades vi sälja lägenheten snabbt och smidigt.
    Hoppas ni kommer trivas i grannkommunen så ses vi snart på tillträdet :)
  • 2020-04-28

Suzanne I skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi säljer en lägenhet. Nicolina var vänlig, förekommande och aktiv. Talade dock till oss erfarna som om vi var ovetande. Vi har både köpt och sålt fastigheter förut. Efter hand blev vi mer komfortabla i situationen och slutkänslan är positiv. Vill gärna ge omdöme när hela affären är i hamn! Läs mer
    2020-04-29 Nicolina L svarar Suzanne I
    Hej Suzanne,

Stort tack för ert förtroende att få hjälpa er med försäljningen. För mig är det väldigt viktigt att vara tydlig i kontakt med mina säljare och köpare för att kunna undvika eventuella missförstånd. I mitt arbetssätt är jag hellre övertydlig än otydlig. Ser framemot att höras och ses snart inför kommande tillträde.

Allt gott!
  • Hanna S

2020-04-28

Hanna S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jonas gav direkt ett jättebra intryck och gav mig en känsla av stor erfarenhet och kunskap av både mäklaryrket men även området jag sålde i.

Jag hade varit i kontakt med flera olika mäklare och eg valt en annan men när jag träffade Jonas ändrade jag mig. Det var framförallt för att Jonas gav mig en värdering HAN trodde var rimlig, han baserade det inte på vad jag hade sagt att jag ville ha eller vad jag trodde att lägenheten var värd, vilket de andra mäklarna hade gjort. Det är exakt den kunskapen jag vill betala för. Läs mer
    2020-04-28 Jonas F svarar Hanna S
    Wow Hanna! Stort tack för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Alltid skönt att infria den värdering jag gav till dig även om den var en bra bit över än vad de andra mäklarna hade gett dig;) Du har verkligen gjort en smakfull renovering av din lägenhet som jag vet att den nya köparen samt budgivarna fastnade för! Tack för ett väldigt bra samarbete, hoppas jag får chansen att hjälpa dig i framtiden!
  • 2020-04-28

Erika H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Fick ett mycket bra intryck av Manuel. Han var sympatisk och återkom snabbt, fint att lyckas vara det även mot köpare. Bra att förhandla med. Läs mer
    2020-04-28 Manuel C svarar Erika H
    Tack för det positiva omdömet. Så roligt att ni snart får flytta in i er nya, stora och fina bostad och att barnen får bo kvar. Det gläder mig!
    Allt gott! Hoppas försäljningen av er lägenhet gick bra. Ses och hörs snart igen.
    Jonas F, Manuel C gillar detta
  • 2020-04-27

Johan R skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Nicolina har hjälpt oss sälja en 2a med stort engagemang under lite krävande tider då marknaden varit trög/orolig. Vi blev nöjda med resultatet och Nicolina har varit aktiv och snabb att ta kontakt med under hela processen. Hon var även bra gentemot budgivare och fick igång budgivningen på ett snyggt sätt. Läs mer
    2020-04-29 Nicolina L svarar Johan R
    Hej Johan,

Stort tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen. Vi har verkligen kämpat på båda två, känns väldigt härligt att vi kom fram till ett fint avslut.
    Nu håller vi tummarna för att drömhuset i Jönköping dyker upp!

Vi hörs vidare.
  • Mikhail S

2020-04-16

Mikhail S skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    I bought an apartment with help of Nicolina Lind. Nicolina provided me with all needed information regarding the property, described the process of buying the apartment in details, was keeping me updated on t he state of the bidding process. She still helps me with the paperwork needed to finalize the deal with the sellers and the bank. Everything goes very smooth. Can definitely recommend Nicolina. Läs mer
    2020-04-21 Nicolina L svarar Mikhail S
    Hi Mikhail,
    Thank you so much for your kind words! Feels good that you are happy to have bought an apartment through us.
    See you soon on the moving in date!
    Best regards, Nicolina
    Mikhail S gillar detta
  • 2020-04-16

Caroline K skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag köpte min första bostadsrätt, som Nicolina förmedlade. Genom hela köpet, från visning till tillträde har jag fått ett otroligt trevligt och proffsigt bemötande från Nicolina! Trevlig, glad och hjälpsam 😊 Läs mer
    2020-04-17 Nicolina L svarar Caroline K
    Hej Caroline,
    Tack för ditt fina omdöme. Gläder mig att höra att det kändes bra att köpa lägenhet genom oss. Det är verkligen en toppen lägenheten i en bra föreningen med ett bra läge.
    Allt gott!
  • 2020-04-15

Elin L skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde min 1a i Solna med Nicolina Linds hjälp.
    Nicolina är en mycket professionell och engagerad mäklare med ett personligt och vänligt bemötande. Försäljningen gick snabbt och smidigt till. Jag kände att jag kunde rådfråga och få ärliga svar gällande bland annat förväntad lönsamhet av förbättringsarbeten i lägenheten innan försäljning. Jag fick det stöd jag behövde under hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2020-04-16 Nicolina L svarar Elin L
    Hej Elin,
    Tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroende att hjälpa dig med försäljningen.

Nicolina Lind

Solnavägen 100B, 169 51 Solna