Johanna Ekberg
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 62 Läs vad Johanna Ekberg

• Louise S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-06-12

Johanna har jobbat länge i branschen och är kunnig och proffsig. Skulle varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-06-12 Johanna E svarar Louise S
    Hej Louise!

Tack så mycket, vad roligt att höra!
    Jag pratade med era köpare häromdagen och de stormtrivs!
    Ha en fin sommar! Hls Johanna
  • Johannes S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-05-22

Vi sålde vår 2a vid näckrosen och vi är jättenöjda med kommunikationen som vi hade med Johanna och stödet vi fick vid stylingen. Vi valde att styla själv och fick tips av Johanna.

Johanna var väldigt proffsig och lätt att tycka om. Läs mer
    2019-06-04 Johanna E svarar Johannes S
    Hej Johannes!
    Tack så mycket för dina ord! Jag pratade med Lisa idag också så vi har en bra plan för ert tillträde. Vi ses innan ni flyttar till Karlstad! mvh Johanna
  • Karin S
    Karin S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-05-20

Jag har sålt min bostadsrätt i Bergshamra i Solna. Jag valde Johanna Ekberg, Svensk Fastighetsförmedling, för att hon gav ett trevligt och korrekt intryck från första kontakten och att hon verkade besitta det kunnande och den erfarenhet som uppdraget krävde. Det skulle visa sig att hon överträffade mina förväntningar. Professionellt , tillmötesgående och med god tillgänglighet har hon fullföljt sitt uppdrag till min stora belåtenhet. Läs mer
    2019-06-04 Johanna E svarar Karin S
    Hej Karin!
    Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Tack så mycket för det fina omdömet, jag uppskattar det mycket och så roligt att höra att du är nöjd med min tjänst! Vi ses framöver!
    Mvh Johanna
  • Lina N skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-03-20

Vi blev rekommenderade Johanna av en arbetskollega och jag minns hur han beskrev henne: ”Åh Johanna, alltså hon är bäst. Hon blev nästan som en vän under den här processen, fanns där hela tiden och stöttade i allt”. Och vi kan bara instämma.

Johanna är rak och tydlig, har guidat oss igenom säljningsprocessen med mjuk men stadig hand. Vi är väldigt nöjda med allt hon gjort för oss och vår lägenhetsförsäljning. Utan tvekan 5 av 5 toasters, av totalt 5 köp-eller sälj med hjälp av mäklare de senaste åren är hon den enda som kammar hem full pott. Läs mer
    2019-06-04 Johanna E svarar Lina N
    Hej Lina!

Vad snälla ni är, tack så mycket! Jag gillar att kamma hem full pott :)
    Hoppas ni stormtrivs i huset!

mvh Johanna
  • Emilia M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-03-16

Vi sålde vår 2a med Johannas hjälp, hon är proffsig och håller vad hon lovar! Vi fick ett bra intryck av Johanna från första telefonsamtalet och första mötet gjorde oss inte besvikna, hon är noggrann och väl förberedd. Johanna var mycket väl insatt i vår förening, sina kunder och vårt område vilket var till stor hjälp vid försäljningen som gick snabbt och mycket smidigt. Vi kan verkligen rekommendera Johanna och Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-03-18 Johanna E svarar Emilia M
    Hej Emilia!
    Tack för dina fina ord. Det har varit så roligt att få hjälpa er och jag tror att ni fått den bästa köparen till er fina lägenhet. Varma hälsningar Johanna
  • Bo J skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-02-17

Jag har sålt en lägenhet på 2 rok 63 kvm. Mäklaren var glad och trevlig men kunde också visa allvar. Hon var tålmodig och arbetsam och gav goda råd. Hon var också lätt att få kontakt med. Dock visade sig prisförväntningarna alltför höga.
    På det hela taget blev jag proffsigt bemött. Läs mer
    2019-02-21 Johanna E svarar Bo J
    Hej Bo!

Tack för dina ord.Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet.
    Mvh Johanna
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-02-14

Gör det som förväntas av en mäklare, och jag är i slutändan nöjd. Läs mer
  • Thiago Martins A
    Thiago Martins A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-02-13

Jag och min blivande fru köpte lägenhet och mäklare och jättetrevligt och hjälpsam... hon var ärlig och tydligen med allt. Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-02-21 Johanna E svarar Thiago Martins A
    Hej Thiago!
    Det var så roligt att få hjälpa er att hitta er drömlägenhet. Lycka till med bröllopsplaneringen!
  • Nathalie G skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-02-13

Johanna hjälpte oss från första dagen och var väldigt tillmötesgående och professionell.
    Vi kände oss trygga hela vägen! Läs mer
    2019-02-21 Johanna E svarar Nathalie G
    Hej Nathalie!
    Tack snälla! Jag vet att ni kommer att trivas som fisken i vattnet i Rudviken!
    Vi ses på tillträdet!
  • Fangyuan Z skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-01-28

I bought a apartment in Solna. Johanna is super good. She introduced and described the apartment well and professionally. Läs mer
    2019-01-28 Johanna E svarar Fangyuan Z
    Thank you for your kind words. I think you will absolutely love Bergshamra, Best regards Johanna

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg