Johanna Ekberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-02. Johanna Ekberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.7. Johanna Ekberg har haft 67 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 175 Läs vad Johanna Ekberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig, kommunicerbar, professionell!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2022-06-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig & proffsig! Så nöjda med vårt köp med hjälp av Johanna.
    Hej Lovisa! Så kul att ni nu har hittat er nya bostad!

• Bergshamra Södra
    2022-05-30 Verifierad kund
    Andra försäljningen Johanna hjälper oss med. Alltid superproffsig och trevlig. Hon är väldigt mån om att helheten blir bra för oss som kunder.
    Hej Gustaf!

Så roligt att få hjälpa er igen! Längtar ni tillbaka till Bergshamra längre fram så vet ni var jag finns!

• Råsunda
    2022-05-26 Verifierad kund
    Johanna har hjälpt oss på ett mycket bra sätt trots förändrade villkor i vår försäljning, skulle absolut återvända till Johanna och Svensk Fastighetsförmedling för fler uppdrag.
    Hej Daniel!
    Tack för förtroendet med att få sälja er lägenhet. Det har varit så roligt att få följa er både i ert köp och nu vid försäljningen.

Hälsningar Johanna
  • Maria U
    • Haga Norra
    2022-05-26 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Johannas tjänster. Hon var en stor trygghet i processen, mycket kunnig, besvarade och vi blev mycket nöjda med affären. Vi skulle absolut rekommendera att sälja via Johanna.
    Hej Maria!
    Åh så roligt att få hjälpa er och se till att er underbara våning fick en ny familj som ägare.
    Lycka till med huset och lilla bebisen!

2022-05-20 Verifierad kund
    En toppenmäklare! Positiv, hjälpsam och kunnig är en kort sammanfattning. Johanna deltog i ett av mitt livs största affärer på ett sätt som gjorde att det kändes tryggt och proffsigt på alla sätt. En mycket bra upplevelse för mig som kund helt enkelt.
    Så roligt att höra! Hoppas att du kommer att trivas i din nya fi9na bostad. Tack snälla för den smarriga chokladen!
    Varma hälsningar Johanna
    2022-05-18 Verifierad kund
    En fantastiskt duktig, lyhörd och kompetent mäklare med en bra kommunikation och ett fint sätt. Rekommenderas till det bästa.
    Hej Ingmarie!
    Så roligt att få hjälpa dig både att köpa och att sälja!
    Njut av landet och saknar du Solna är det bara att säga till!
    varma hälsningar Johanna
    • Solna
    2022-05-16 Verifierad kund
    Superbra bemötande. Väldigt nöjda!
    Hej Kevin! Så roligt att höra hälsa Kaisa så ses vi på tillträdet!

2022-05-06 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och trevligt,
    Kan rekommendera henne.
    Hej Özden! Så roligt att få hjälpa dig med försäljning av din fina lägenhet i Gamla Filmstaden!

Varma hälsningar Johanna
    • Skytteholm
    2022-05-05 Verifierad kund
    Hela processen med Johanna har varit väldigt smidig och professionellt skött. Jag har känt mig trygg under hela resan där Johanna hållit mig uppdaterad och kommit med sina rekommendationer.

Rekommenderar starkt Johanna och Svensk Fastighetsförmedling
    Hej Alexander!
    Tack snälla för din fina rekommendation! Nu fullt fokus på att hjälpa dig hitta din nya bostad!

Hälsningar Johanna