Johanna Ekberg

Johanna Ekberg

Johanna Ekberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-02. Johanna Ekberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 212 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Ekberg har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

212 omdömen om Johanna Ekberg

Jannice K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Västra Skogen

Proffsig, engagerad och inger trygghet vid en så stor affär som bostadsköp är. Anlitar gärna igen!

Rohit R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Skytteholm

Overall experience with Johanna is great. We had two expectations, one was easy selling process and second was our minimum expected price. The process of selling was easy and simple so she did 5 out of 5 for that. We fell short of our expected price by some amount, it would be wonderful if we would have met that.

Caroline L
Råsunda

Vi är mycket nöjda med Johanna som mäklare. Genom hela processen har vi känt en stor trygghet i Johannas professionalism och långa erfarenhet. Rekommenderas varmt om du vill ha en mäklare du kan lita på.

Amanda F
Råsunda

Johanna är en väldigt duktig mäklare, hon är enkel att kommunicera med och fanns alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Johanna!

Svar från Johanna Ekberg

Hej Amanda! Så roligt att höra att ni känner trygga. Lägenheten är verkligen superfin, jag är övertygad om att ni kommer att stormtrivas! Mvh Johanna

Gustaf S
Råsunda

Vi rekommenderar Johanna varmt till alla som vill köpa en bostad. Hon är en professionell och kunnig mäklare som gör hela processen mycket smidig och enkel.

Svar från Johanna Ekberg

Hej Gustaf! Tack snälla du! Det glädjer mig mycket att höra! Ni har köpt en riktigt pangbostad, så fin och med ett riktigt pangläge! mvh Johanna

Ylva L
Solna Centrum

Ödmjuk och varm men framför allt extremt rak, tydlig och kunnig! Höll oss uppdaterade hela vägen från start till mål och fick oss att känna oss både delaktiga och trygga. Rekommenderar Johanna å det varmaste!

Svar från Johanna Ekberg

Hej Marko! Tack snälla för de fina orden. Nu ska jag hjälpa er att hitta en ny panglägenhet! Varma hälsningar Johanna

Iréne H
Råsunda

Johanna är den perfekta mäklaren. Perfekt för varje enskild kunds behov och önskningar. Utan henne hade det inte blivit någon affär för mig.

Svar från Johanna Ekberg

Hej Iréne! Tack för de fina orden! Hoppas att du kommer att stormtrivas i nya lägenheten! Varma hälsningar Johanna

Fredrik B
Skytteholm

Bra och professionellt bemötande och ett väl utfört arbete.

Hej Fredrik! Tack för de fina orden! Mvh Johanna

Liv E
Stocksundstorp

Kunnig och driven - som levererar hela vägen!!!

Svar från Johanna Ekberg

Tack fina Liv! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Varma hälsningar Johanna

Malin E
Haga Norra

Toppen bra mäklare som rak, tydlig och ärlig!

Svar från Johanna Ekberg

Hej Malin! Det var fint att få hjälpa dig och Björn med försäljningen av er mammas bostad. Tack för de fina orden! mvh Johanna