Johanna Ekberg
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 87 Läs vad Johanna Ekberg

• Oliver K köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-02-22

Gamla Råsunda
    Köpte nyproduktion av Johanna!
    Snabb och bra affär! Mycket informativ och trevlig! Läs mer
  • Niklas H sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-02-17

Gamla Filmstaden
    Jag fick kontakt Johanna 2008 då hon var ansvarig mäklare för försäljningen av en bostadsrätt som jag och min dåvarande sambo köpte tillsammans. Johanna gjorde så gott intryck vid den affären att hon fick i uppdrag att sälja den bostadsrätt jag flyttade ifrån - vilket hon gjorde med mycket gott resultat.
    Därför, när jag i september 2019 började fundera på att sälja den fastighet som köptes 2008 så föll det sig naturligt att söka upp Johanna igen. Johanna gjorde en värdering av lägenheten och gav en bra bild av villkoren och vilka förväntningar man kunde ha på en ev. kommande försäljning inklusive marknadsvärde. När jag sen i början av december 2019 kom till beslut om att faktist skrida till verket med försäljning av min bostadsrätt och meddelade Johanna detta gick allt med rasande fart. För att hinna med annonsering och visning innan jul-nyårs-semestrarna 2019 - 2020 så organiserades mycket snabbt styling, fotografering, annonsering och visning. Efter officiella visningar och några extra visningar för kunder som hade förhinder att gå på de officiella visningarna kom budgivning igång och försäljningskontrakt blev undertecknat den redan 20 dec - alltså mindre än tre veckor från den tidpunkt jag beslutade om att låta min bostadsrätt gå till försäljning. Dessutom till ett pris som överträffade Johannas redan höga ambition om försäljningspris.
    Det har hela tiden varit mycket klara och gedigna besked ifrån Johanna och hon manövrerade dessutom med stor skicklighet fram till att det till slut blev en affär trots lite komplikationer med en budgivare på slutet.
    Sammanfattningsvis - efter de tre beskrivna fastighetsaffärerna beskrivna ovan som Johanna har skött åt mig på allra bästa sätt kan jag bara ge henne mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2020-02-17 Johanna E svarar Niklas H
    Hej Niklas!

Jag blir ju rörd av dina fina ord.
    Det har varit en fröjd att få träffa dig och hjälpa dig i dina bostadsaffärer genom åren. Om du, mot alla förmodan, tröttnar på snö och skidåkning och vill komma tillbaka till Solna så vet du var du kan nå mig.

Varmaste hälsningar Johanna
  • Michaela D köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-19

Gamla Råsunda
    Professionell och tillmötesgående. Väldigt enkel och har verkligen varit enkel att få kontakt med och ha dialoger med. Super nöjd! Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Michaela D
    Hej Michaela!
    Tack för dina fina ord! Lägenheten kommer passa dig som en smäck!
    Hls Johanna
  • Christoffer J köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-03

Västra Skogen
    Johanna men framförallt Nicolina har hjälpt oss oerhört mycket och vi är väldigt tacksamma över den hjälp vi har fått. Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Christoffer J
    Hej Christoffer!
    Tack snälla. Båda jag och Nicolina önskar er varmt lycka till med bebisen så ses vi på tillträdet!

Mvh Johanna och Nicolina
  • Caroline Elisabet Soo Bin W köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-02

Gamla Filmstaden
    Kunning och snabb på att ge återkoppling Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Caroline Elisabet Soo Bin W
    Hej Caroline!

Tack så mycket för dina ord. Det blev ett härligt avslut innan jul!
    Mvh Johanna
  • Anton A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-12-27

Gamla Råsunda
    Highly professional and helpful support. Läs mer
    2020-01-27 Johanna E svarar Anton A
    Hi Anton!

I´m so glad that you are pleased with my service!
    Welcome to Solna!

Best regards Johanna
  • Hans-Erik A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-12-17

Gamla Råsunda
    Jag köpte en bostadsrätt. Bemötandet var mycket vänligt och professionellt. Johanna är mycket kunnig, hjälpsam och har stort kundfokus. Det kändes tryggt och trevligt att ha med Johanna att göra. En positiv bekantskap. Läs mer
  • Louise P sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-12-05

Bergshamra Södra
    Sålde 4 i Bergshamra södra.

Redan vid första mötet med Johanna kände vi att hon var mäklaren för oss. Trevlig, professionell och tydlig. Hon såg styrkorna med vår lägenhet och gjorde en värdering dom visade sig stämma bra. Hon var tydlig med förväntningarna vi skulle ha på priset men lyckades också få ett bättre pris vid försäljning.

Under säljprocessen var Johanna med i alla steg och var alltid lätt att få kontakt med. Hon var med under fotografering och hjälpte till med den sista stylingen så vi fick riktigt fina bilder. Hon gav oss även goda råd vid köpet av vår nästa bostad, det visar verkligen på ett stort engagemang för sina kunder!

Vi vill varmt rekommendera Johanna till andra säljare men även till andra köpare. Hon är en person som jag uppfattar vill att det ska bli en bra affär för alla. Läs mer
    2019-12-12 Johanna E svarar Louise P
    Hej Louise!

Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen och det glädjer mig att ni är så nöjda med mitt arbete. Vi ses på tillträdet, ha en riktigt God Jul!
  • Sharon L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-12-04

Bergshamra Södra
    Johanna förmedlade en lägenhet i Bergshamra som vi köpte, allt gick smidigt! Läs mer
    2019-12-12 Johanna E svarar Sharon L
    Hej Sharon!

Ja det gick snabbt och smidigt, tror att det kommer att bli en "toppenbostad" för er!
    Hls Johanna
  • Anna-Britta S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-11-21

Gamla Filmstaden
    Jag har sålt en 2:a i Gamla Filmstaden och endast haft ett fåtal kontakter med Johanna. Hon har vid dessa tillfällen varit klar och tydlig i kommunikationen. Vi fick nästan det vi förväntade oss trots att köpet genomfördes innan budgivning.
    Det korta förfarandet gör att försäljningen känts trygg. Läs mer
    2019-12-12 Johanna E svarar Anna-Britta S
    Hej Anna-Britta!

Tack för dina ord. om du vill ha extraknäck som stylist är det bara att säga till :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg