Johanna Ekberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

och har varit registrerad mäklare sedan 2004. Johanna Ekberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 108 omdömen sedan 2016-09-06. Johanna Ekberg har haft 61 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 108 Läs vad Johanna Ekberg

• Vår lägenhet i Råsunda, Solna, valde vi att sälja genom Sv fastighetsförmedling. Vi var rekommenderade Johanna Ekberg för hennes engagemang, professionalitet och kompetenta sätt att hantera hela affären. Johanna motsvarade på alla sätt våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Marianne R sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-10-14
    • 3:a
    • 70.0 m²
    2020-10-14
  • Mycket smidig process. Motsvarade alla förväntningar!
    Oskar R köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-10-08
    • 3:a
    • 70.0 m²
    2020-10-08
    Hej Oskar! Härligt att höra! Vi ses på tillträdet. hälsningar Johanna

Visa svar
  • Johanna är påläst och kan svara på våra frågor. De frågor hon inte kan svara på direkt tar hon reda på. Trevligt bemötande på alla sätt. Flexibel inför snabb visning mm. Vi har köpt en nyproducerad lgh på Garvis Carlssons gata 14. Vi är mycket nöjda. /Åsa
    Åsa D köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-09-15
    • 102.0 m²
    • Nya Råsunda
    2020-09-15
    Hej Åsa! Tack så mycket, härligt att höra att det känns bra. Vi ses framöver. mVh Johanna

Visa svar
  • Johanna ger ett mycket gott förtroende och gör ett strålande jobb.
    Jeanette E köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-09-09
    • 2:a
    • 69.0 m²
    • Råsunda
    2020-09-09
    Hej Jeanette! Härligt att höra och återigen grattis till nya bostaden och välkommen tillbaka till "stan"! Vi ses på tillträdet! Hls Johanna

Visa svar
  • Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-09-04
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Råsunda
    2020-09-04
  • Sålde min bostad mha Johanna. Bra bemötande och strategi för försäljningen. Hon hade gott rykte om sig redan innan och det levde hon upp till.
    Carl R sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-08-24
    Hej Carl! Tack snälla för det, så roligt att kunna hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus. Det glädjer mig att ni är så nöjda. Varma hälsningar Johanna

Visa svar
  • Otroligt trevlig, kunnig och hjälpsam!
    Ulrika A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Hej Ulrika! Tack för de orden! Med vänlig hälsning Johanna

Visa svar
  • Sålde ett radhus via Johanna. Proffsigt bemötande och mycket kompetent. Påläst och duktig på att bemöta olika typer av potentiella köpare. Snabb i kommunikationen. Kommer definitivt välja Johanna om/när vi flyttar igen, dessutom prisvärd.
    Jenny Cecilia R sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-08-22
    2020-08-22
    Hej Cecilia! Härligt att höra att du är nöjd och glad över vårt samarbete. Det har varit härligt att få hjälpa er! Hälsningar Johanna

Visa svar
  • Hej hon deltog inte i försäljningen ... hon svara de bara att hon hade semester.... och att detta skulle ske i augusti/september... men hennes andra försäljare Elin Lindqvist som tog "bollen" ....... var väldigt, jätte bra ..... och kan man nog utan tvekan säga tt hon såg till att det blev en affär!! Så all heder till Elin!!!
    Sture J köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-08-12
    • 2:a
    • 46.0 m²
    2020-08-12
  • mycket bra. jag rekommenderar.
    Yuhan L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-07-20
    • 1:a