Johanna Ekberg
Registrerad mäklare sedan 2004-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 98 Läs vad Johanna Ekberg

• Gustaf A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-07-07

2:a
    Bergshamra Norra
    Vi sålde vår lägenhet i Bergshamra. Johanna gav ett professionellt intryck, och var hela tiden väldigt service minded, men aldrig för pushy mot oss som säljare.
    Försäljningen blev mycket lyckad, och flöt på utan några som helst problem. Läs mer
  • Kristian C sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-07-01

Råsunda
    Försäljningen gick jättebra och smärtfritt. Läs mer
    2020-07-03 Johanna E svarar Kristian C
    Hej Kristian!
    Ja det gick ju toppen, vilket känns jätteroligt. Nu ska jag hjälpa dig att hitta en ny fin bostad.
    Varma hälsningar Johanna
  • Seyed Morteza Behnam B köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-06-26

Gamla Filmstaden
    Jag köpte en BR och mäklaren uppträdde professionellt och vänligt och svarade på mina frågor.
    min upplevelse för det hela är positiv Läs mer
    2020-06-30 Johanna E svarar Seyed Morteza Behnam B
    Hej!

Tack snälla för de orden, det glädjer mig att höra att ni känner er nöjda. Ni kommer att älska området och lägenheten kommer passa er perfekt!

Hls Johanna
  • Vesna H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-06-17

Gamla Filmstaden
    I sin helhet positivt att möta Johanna. Läs mer
    2020-06-30 Johanna E svarar Vesna H
    Hej Vesna!

Härligt att höra att det känns positivt! Jag ser fram emot att få hjälpa er med försäljningen av er nuvarande lägenhet nu också, ses på fotograferingen!
    Mvh Johanna
  • Louise P köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-05-14

Råsunda
    Trevlig och bra bemötande vid köp av lägenhet! Läs mer
    2020-05-15 Johanna E svarar Louise P
    Hej Louise!

Hoppas att ni trivs i lägenheten och njuter av den fantastiska vyn!
    Mvh Johanna
  • Terese A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-05-11

Gamla Råsunda
    Johanna kändes helt rätt från första början... Hon är professionell, väldigt kunnig, och kommunikativ. En lätt person som man känner förtroende för direkt.
    I dessa tider av ovisshet kändes det ändå alltid tryggt med Johanna.
    Kan varmt rekommendera henne inför er nästa försäljning! Läs mer
    2020-05-15 Johanna E svarar Terese A
    Åh vad roligt att höra, tack så mycket för dina ord!
    Vi ses i spåret runt Kyrksjön!
    Hälsningar Johanna
  • Amanda N köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-19

Bergshamra Norra
    Väldigt trevlig och bra mäklare! Läs mer
    2020-03-25 Johanna E svarar Amanda N
    Hej Amanda!

Hoppas att du trivs i din nya lägenhet i Bergshamra!
    Hälsningar Johanna
  • Erik Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-19

Råsunda
    100% engagemang från första kontakt till försäljning!

Var ingen tvekan att det var Johanna vi ville ha efter att ha träffat en del andra mäklare från andra förmedlare. Läs mer
    2020-03-25 Johanna E svarar Erik Martin S
    Hej Martin!

Tack snälla för de orden. Det gör mig så glad att arbete gjorde er nöjda!

Vi ses snart på tillträdet!

Varma hälsningar Johanna
  • Johanna K köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-06

Järvastaden
    Köpt en trea i Solna, Järvastaden.
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande och hantering av hela köpprocessen.
    Fick förtroende för Johanna och hon levde absolut upp till förväntningarna och hade svar på alla frågor.
    Skulle absolut kunna rekommendera henne och hade vi inte redan klart med en mäklare, en kollega på svensk fast så skulle jag absolut kunna tänka mig att anlita henne. Läs mer
    2020-03-06 Johanna E svarar Johanna K
    Hej Johanna!

Tack vad fint du har skrivit!
    Min kollega Angelica kommer att ta hand om er på bästa sätt inne i stan, jag håller mig här i Solna och har stenkoll på de försäljningarna!:) Varmt lycka till med försäljningen så ses vi på tillträdet.

Mvh Johanna
  • Lina P sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-06

Järvastaden
    Sålt 3:a på Honnörsgatan. Trevligt och proffesionellt bemötande. Svarar snabbt på frågor och visar ett genuint intresse för sitt säljobjekt. Läs mer
    2020-03-06 Johanna E svarar Lina P
    Hej Lina!

Tack så mycket! Det är så roligt när vi ser att LÄGE + fungerar så bra och ger så fina resultat.
    Varmt lycka till med huset!

mvh Johanna

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna