Jonas Franzén

Jonas Franzén

Jonas Franzén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Jonas Franzén har varit registrerad mäklare sedan 2003-10. Jonas Franzén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.7. Jonas Franzén har haft 90 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 110 Läs vad Jonas Franzén

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-07-22
    Very supportive, helpful and professional.
    2021-07-19
    Very professional and supportive.
    2021-06-24
    Jonas har varit väldigt enkel att ha kontakt med och han har varit tillgänglig och flexibel varje gång vi velat se lägenheten och när vi haft frågor. Väldigt trevlig och tydlig i sin kommunikation. Vi är supernöjda med vårt köp via Jonas!
  • Linda A
    • Solna
    2021-06-09
    Köpt nyproduktion, fick ett proffsigt bemötande där Jonas kunde svara på mina frågor direkt kring konstruktionen och möjligheterna att göra vissa förändringar i lägenheten och även kunde ge mig tips och ideer kring lägnehetens utforming och möjligheter.
    Har varit på flera visningar med diverse olika typer av mäklare och jag upplever Jonas seriös, tillgänglig, kunnig och genuint intresserad av att det sak bli en så bra affär som möjligt för båda parter. Väldigt uppskattat!
    Hej Linda! Fantastisk fint skrivet, det värmer att du har en sådan positiv bild av mig och Svensk Fastighetsförmedling! Det har varit en fröjd att ha dig som kund! Otroligt trevligt varje gång vi sågs och varje samtal som vi hade. Grattis till ett bra köp! Jonas Franzén
    2021-06-07
    Bra hantering av det mesta, som rörde den bostadsrätten vi köpte.
    Stort tack för Niyom och lycka till med er nya bostad! det var en snabb och smidig försäljning! Jonas Franzén
    2021-05-31
    Kompetent och ett trevligt bemötande, snabb på att svara när jag hade frågor
    Tackar Jan! Trevlig och snabb återkoppling är viktigt i min roll som mäklare! Härligt att ni tycker jag levererat på dessa punkter. Stort lycka till med nya bostaden! Jonas Franzén
    2021-05-24
    Vi köpte en nyproducerad 3:a i Solna av Jonas. Som mäklare är han professionell, transparent och tydlig. Vi kan absolut rekommendera Jonas som mäklare!
    Hej Johan! Underbart skrivet, stort tack för det! Skulle verkligen uppskatta om ni rekommenderar mig till familj och vänner! Jonas Franzén
    2021-05-18
    Trevlig och kunnig mäklare som tar sig tid
    Hej Anders! Tackar för att ni tog er tid att ge mig ett fint omdöme! Jonas Franzén
    2021-05-15
    I have purchased an apartment from Jonas. He was very professional and extremely helpfull. My expectations were to have a fair and honest broker and Jonas lived up to those expectations and more. He also helped with the advice and information that was extremely useful. I have met other brokers but Jonas was the best by far.
    Big thanks Andrea! Hope you will enjoy your new apartement for a long time! Jonas Franzén
    2021-05-14
    Vi fick mycket bra hjälp av Jonas vid köpet av vår bostadsrätt!
    Proffsigt bemöttande på alla sätt vilket gjorde att vårt köpt kändes tryggt och seriöst.
    Kan varmt rekommendera Jonas som mäklare!
    Hej Johan! Tack för den fina recensionen, jag är redo för nya försäljningar så det uppskattas verkligen att ni rekommenderar mig till vänner och bekanta som är på gång att sälja i Solna! Jonas Franzén