Jonas Franzén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

och har varit registrerad mäklare sedan 2003. Jonas Franzén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 87 omdömen sedan 2016-09-05. Jonas Franzén har haft 80 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 87 Läs vad Jonas Franzén

• Vi har köpt bostad via Jonas. Det har fungerat väldigt smidigt. Jonas är väldigt tillgänglig och hör av sig snabbt. Känns tryggt.
    Eleonor D köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-10-23
    • 62.0 m²
    2020-10-23
    Hej Eleonor! Tack för den fina återkopplingen, vi ses på tillträdet!

Visa svar
  • Sålde min bostadsrätt, 3 rok, i Solna. Jonas har varit lyhörd och väldigt professionell i sitt bemötande. Jonas levde upp till mina förväntningar och levererade enligt den plan vi tillsammans satte vid vårt första möte. Kan rekommendera Jonas då han både lyssnade och kom med förslag. På det stora hela en mycket duktig mäklare. MVH JT
    Jonas T sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • 3.5:a
    • 76.0 m²
    2020-10-12
    Hej Jonas! Stort tack för det fina omdömet! Hoppas att ni kommer njuta av det framtida villalivet!

Visa svar
  • Bra och duktig mäklare med egenskap att vilja sälja sina objekt. Snabb kontakt mellan säljare och köpare. Bra på att koordinera och vara alla till lags.
    Jean-Francois B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • 4:a
    • 96.5 m²
    • Solna Centrum
    2020-10-12
    Hej Jean-Francois! Ja det var verkligen en snabb försäljning i alla moment! Tack för omdömet!

Visa svar
  • Jonas gjorde ett mycket bra mäklarjobb när vi köpte en lägenhet på Postgränd 2. Han bemötte oss på ett bra sätt. Dessutom svarade han alltid mycket snabbt på våra frågor.
    Per S köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-10-11
    • 34.0 m²
    • Gamla Råsunda
    2020-10-11
    Tack Per! Hoppas din dotter kommer att trivas i lägenheten!

Visa svar
  • Vi har köpt två lägenheter i Solna. Vi blev väl bemötta, och allt har varit helt ok. Jonas har varit trevlig och hjälpsam.
    Harish J köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-10-09
    • 4:a
    • 102.0 m²
    2020-10-09
    Hej! Känns skönt att jag tillslut hittade två bostäder åt er i Brf Derbyt, ni var ute och letade under en ganska lång tid, hoppas försäljningen av huset går bra!

Visa svar
  • Jonas hjälpte mig att sälja min lägenhet i Solna. Han var superproffsig och alltid pedagogisk både med mig och de potentiella köpare.
    Pamela H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-10-07
    • 1.5:a
    • 35.0 m²
    • Vasalund
    2020-10-07
    Hej Pamela! Tack för ett mycket bra samarbete, stort tack för förtroendet att få sälja din fina lägenhet.

Visa svar
  • Köpte en lgh i Solna allt har löpt på bra och mäklaren kändes påläst och kunnig
    Patrik W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-10-05
    • 63.0 m²
    2020-10-05
    Hej Patrik! Stort tack för detta, lycka till med din nya bostad!

Visa svar
  • Köpt en lägenhet. Upplevs som väldigt ärlig och flexibel mäklare. Känns inte som någon som aktivt försöker sälja in en lägenhet utan mer någon som man kan ha en ärlig diskussion med vilket är väldigt positivt.
    Marcus H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • 50.0 m²
    2020-10-02
    Hej Marcus! Härligt att få ta del av ditt fina omdöme, stort tack för detta! Viktigt med ärlighet och flexibilitet när det görs affärer med så stora summor. Hoppas du kommer trivas länge i din nya lägenhet!

Visa svar
  • Var från början tydlig med sitt upplägg och förklarade på ett bra sätt hur marknaden såg ut idag. Jag hade inte bråttom att sälja min lägenhet och förklarade det för Jonas. Jag hade ett mål med försäljningen som Jonas lyckades träffa. Mycket nöjd med Jonas och försäljningen. Kommer rekommendera Jonas varmt.
    Selim A sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • 62.0 m²
    2020-10-02
    Hej Selim! Stort tack för detta! Hoppas att du kommer trivas på andra sidan stan, om inte så får du höra av dig!

Visa svar
  • Köpt en trevlig lägenhet Råsunda ny Garvis Karlssons gata 20.
    Kerstin J
    Kerstin J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-07-17
    2020-07-17
    Hej! Stort tack för det fina betyget Kerstin! Hoppas att omställningen från villan till din nya fina lägenhet går bra!

Senaste försäljningarna

Evenemangsgatan