Jonas Franzén
Registrerad mäklare sedan 2003-10-01
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 77 Läs vad Jonas Franzén

• Katarina W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-07-03

Råsunda
    Köpt en nyproducerad bostadsrätt. Blev korrekt bemött och fick direkt återkoppling.
    Snabb affär. Läs mer
  • Ruining L köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-06-22

3:a
    Västra Skogen
    He is a very nice guy and explain very well to us. Läs mer
    2020-06-22 Jonas F svarar Ruining L
    Hey!
    Big thanks for the nice review you gave me!
    It is important to explain all the steps to be taken when buying an apartment here in Sweden.
    Hope you will enjoy your nice apartment for many years to come
  • Hanna S
    Hanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-04-28

Haga Norra
    Jonas gav direkt ett jättebra intryck och gav mig en känsla av stor erfarenhet och kunskap av både mäklaryrket men även området jag sålde i.

Jag hade varit i kontakt med flera olika mäklare och eg valt en annan men när jag träffade Jonas ändrade jag mig. Det var framförallt för att Jonas gav mig en värdering HAN trodde var rimlig, han baserade det inte på vad jag hade sagt att jag ville ha eller vad jag trodde att lägenheten var värd, vilket de andra mäklarna hade gjort. Det är exakt den kunskapen jag vill betala för. Läs mer
    2020-04-28 Jonas F svarar Hanna S
    Wow Hanna! Stort tack för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Alltid skönt att infria den värdering jag gav till dig även om den var en bra bit över än vad de andra mäklarna hade gett dig;) Du har verkligen gjort en smakfull renovering av din lägenhet som jag vet att den nya köparen samt budgivarna fastnade för! Tack för ett väldigt bra samarbete, hoppas jag får chansen att hjälpa dig i framtiden!
  • Milan M köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-02

Västra Skogen
    Jag har köpt en bostad med hjälp av Jonas i Solna, blev väldigt bra bemött och fick den hjälp jag behövde. Jonas levde upp till alla mina förväntningar och jag ser fram emot ytterligare samarbeten i framtiden. Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Milan M
    Hej Milan!
    Alltid kul att göra sina kunder nöjda och jag ser verkligen fram emot att samarbete med dig framöver, bara att höra av dig om du eller någon i din omgivning vill köpa eller sälja en bostad.
  • Khalid M köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-02-24

Västra Skogen
    vet sin sak, och väldigt tydlig. Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Khalid M
    Hej Khalid!
    Stort tack för ditt fina omdöme!
  • Inger A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-21

Gamla Råsunda
    Han gav ett väldigt seriöst intryck från början. Han var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Superbra!!! Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Inger A
    Hej Inger!
    Härligt att du har en bra upplevelse av mig och Svensk Fastighetsförmedling! Stort lycka till med ditt nya boende.
  • Gustav H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-20

3.5:a
    Råsunda
    Proffsigt och vänligt bemötande. Efter att vi förlorat en budgivning hittade Jonas en annan bostad som också motsvarade våra önskemål. Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Gustav H
    Hej Gustav!
    Alltid kul att kunna hitta en ny bostad åt en kund när man förlorat en budgivning. I detta fallet blev nog den bostad ni köpte ett ännu bättre val än den som ni först budade på!
  • Amanda M köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-07

Haga Norra
    Vi köpte en tvåa i Solna. Jonas har varit superbra hela vägen, haft svar på alla våra frågor och levt upp till alla förväntningar! Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Amanda M
    Hej Amanda!
    Stort tack för detta och lycka till med din nya bostad, vi ses på tillträdet!
  • Emmi v köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-24

4:a
    Centrala Sundbyberg
    Jag har köpt bostadsrätt i Sundbyberg. Jonas var väldigt trevligt och kunnigt i hans bemötande. Han informerade om oss allt vi behövde veta. Läs mer
    2019-11-18 Jonas F svarar Emmi v
    Hej Emmi!
    Tack för det fina omdömet och att vi på Svensk Fastighetsförmedling har guidat er rätt i köp av er fina lägenhet, hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten!
  • Kristina E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-22

Karolinska
    Mycket trevlig och kunnig. Inger förtroende och skötte affären perfekt i alla delar. Läs mer
    2019-11-18 Jonas F svarar Kristina E
    Tack Kristina!
    Det var en snabb och smidig affär där vi lyckades göra affär enbart via annonsering på vår hemsida via vår fantastiska tjänst Läge+.
    Lycka till med boendet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna