Jonas Franzén
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 56 Läs vad Jonas Franzén

• Klas F skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-07-03

Smidig försäljning av en lägenhet. Jonas var kunnig och allt gick smidigt. Läs mer
    2019-07-04 Jonas F svarar Klas F
    Hej Klas!
    Stort tack för detta och att jag fick hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet!
    Hoppas att ni hittar en bostad som passar er och att ni får en skön sommar!
  • Arshad M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-06-25

Jag sålde min lägenhet. Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Kan rekommendera Jonas Franzén @SvenskFast om du ska sälja i Solna. Läs mer
    2019-06-25 Jonas F svarar Arshad M
    Hej Arshad!
    Tack själv för en mycket lyckad försäljning, ni gjorde ett mycket bra jobb med att iordningställa lägenheten inför fotografering och visning. Stort tack för ett mycket bra samarbete! Trevlig sommar.
  • Mats S
    Mats S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-12-17

Vi sålde vår bostadsrätt i Frösunda genom Jonas.
    Främsta skälet till att han fick förtroendet var att vi köpte samma bostad av honom.
    Jonas är lugn, metodisk och har hela tiden ett realistiskt synsätt på slutpris och förhandling.
    Vi kan rekommendera honom till andra i säljtankar. Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Mats S
    Hej Mats!
    Det är alltid kul när gamla kunder som köpt av mig återkommer och vill ha hjälp med sin försäljning. Ni ställde verkligen upp med att ha lägenheten i kanonskick varje gång vi skulle ha en visning, det uppskattas och gör mitt jobb lättare!
    Tråkigt att ni lämnar Solna men önskar er all lycka med ert nya hus!
  • Joakim T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-12-11

Mycket bra. Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Gjorde grunden för en lyckad affär! Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Joakim T
    Tackar Joakim!
    Ja det blev ett snabbt och lyckat samarbete. Vi skall göra vårt bästa att hitta en ny bostad i Sundbyberg som passar era önskemål.
  • Christer J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-12-04

Snabb o effektiv gällande en lägenhet jag köpte i nya Ursvik i Sundbyberg Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Christer J
    Hej Christer!
    Ja det var verkligen en snabb och effektiv försäljning, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, vi ses på tillträdet!
  • Chengwu X skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-11-12

Jonas is very very professional. always keep good patience and explain clearly. he also try to meet our request with his best.He has rich experience to handle some tough cases.

We are luck to buy one house from him!

BR//Chengwu xu Läs mer
    2019-02-21 Jonas F svarar Chengwu X
    It feels really good that you appreciated the work I put into this sale and that you are satisfied with the service you received.
    It is important with quick feedback and to find a solution that suits both sellers and buyers at all the sales I make.
    In this sale, we finally found a solution that allowed us to get the deal closed!
    Hope you will enjoy your new house for a long time!
  • Karin W
    Karin W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-11-01

Vi kan varmt rekommendera den här mäklaren. Han sålde vårt hus i Sundbyberg, och trots ett tufft marknadsläge och en långdragen försäljningsprocess blev vi nöjda med affären. Han visade prov på tålmodighet, engagemang och lyhördhet. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Karin W
    Stort tack för fina omdömet Karin!
    Glad att försäljningen gick bra till slut och hoppas att hittar en ny fin bostad som ligger nära en golfbana!
    Vi ses och hörs snart igen.
  • Rami K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-10-28

Jag har köpt en lägenhet i Ursviksvägen 113. Trevligt och kunnig mäklare. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-03 Jonas F svarar Rami K
    Hej Rami!
    Stort tack för ditt omdöme samt att jag levde upp till dina förväntningar hur en mäklare skall agera mot dig som spekulant och köpare av en lägenhet. Hoppas du får njuta av din fina lägenhet och din underbara uteplats.
  • Eva-Lotta K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-10-28

Köpt på Lidgatan i Solna
    Bemötandet var utmärkt Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Eva-Lotta K
    Hej !
    Stort tack för att du tagit dig tid att ge mig en Reco. Du har köpt en mycket fin lägenhet som jag är övertygad om att kommer uppskatta under många år framöver!
  • Hanna A skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-10-08

Kan varmt rekommendera Jonas Franzén! Han besitter alla dom egenskaper en bra mäklare ska ha! Han är trygg, ärlig och noggran från början tillslut. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Hanna A
    Hej Hanna!
    Tack för det fina omdömet, det värmer att höra! Ni har verkligen ställt upp med att ha lägenheten i toppskick vid varje visningstillfälle!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg