Jonas Franzén
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 74 Läs vad Jonas Franzén

• Milan M köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-02

Västra Skogen
    Jag har köpt en bostad med hjälp av Jonas i Solna, blev väldigt bra bemött och fick den hjälp jag behövde. Jonas levde upp till alla mina förväntningar och jag ser fram emot ytterligare samarbeten i framtiden. Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Milan M
    Hej Milan!
    Alltid kul att göra sina kunder nöjda och jag ser verkligen fram emot att samarbete med dig framöver, bara att höra av dig om du eller någon i din omgivning vill köpa eller sälja en bostad.
  • Khalid M köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-02-24

Västra Skogen
    vet sin sak, och väldigt tydlig. Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Khalid M
    Hej Khalid!
    Stort tack för ditt fina omdöme!
  • Inger A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-21

Gamla Råsunda
    Han gav ett väldigt seriöst intryck från början. Han var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Superbra!!! Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Inger A
    Hej Inger!
    Härligt att du har en bra upplevelse av mig och Svensk Fastighetsförmedling! Stort lycka till med ditt nya boende.
  • Gustav H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-20

Råsunda
    Proffsigt och vänligt bemötande. Efter att vi förlorat en budgivning hittade Jonas en annan bostad som också motsvarade våra önskemål. Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Gustav H
    Hej Gustav!
    Alltid kul att kunna hitta en ny bostad åt en kund när man förlorat en budgivning. I detta fallet blev nog den bostad ni köpte ett ännu bättre val än den som ni först budade på!
  • Amanda M köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-07

Haga Norra
    Vi köpte en tvåa i Solna. Jonas har varit superbra hela vägen, haft svar på alla våra frågor och levt upp till alla förväntningar! Läs mer
    2020-03-03 Jonas F svarar Amanda M
    Hej Amanda!
    Stort tack för detta och lycka till med din nya bostad, vi ses på tillträdet!
  • Emmi v köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-24

Centrala Sundbyberg
    Jag har köpt bostadsrätt i Sundbyberg. Jonas var väldigt trevligt och kunnigt i hans bemötande. Han informerade om oss allt vi behövde veta. Läs mer
    2019-11-18 Jonas F svarar Emmi v
    Hej Emmi!
    Tack för det fina omdömet och att vi på Svensk Fastighetsförmedling har guidat er rätt i köp av er fina lägenhet, hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten!
  • Kristina E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-22

Karolinska
    Mycket trevlig och kunnig. Inger förtroende och skötte affären perfekt i alla delar. Läs mer
    2019-11-18 Jonas F svarar Kristina E
    Tack Kristina!
    Det var en snabb och smidig affär där vi lyckades göra affär enbart via annonsering på vår hemsida via vår fantastiska tjänst Läge+.
    Lycka till med boendet!
  • David W köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-09

Solna
    Köpt bostad på Råsundavägen.
    Bra bemötande och kontakt. GIck professionellt till och fick den hjälp jag förväntade mig samt svar på alla frågor Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar David W
    Hej David!
    Tack för det fina omdömet! Ni har verkligen köpt en superfin lägenhet i ett unikt projekt här i Råsunda.
  • Teresa M sålde sitt hus med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-07

Ursvik
    Erfaren, stort kundnätverk, enkel och bra att ha att göra med, professionell. Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar Teresa M
    Tack Teresa!
    Ni hade verkligen ett av de finaste husen i Ursvik, så stort tack att ni gav mig förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Det var en snabb och smidig försäljning där vi lyckades hitta rätt köpare i ett tidigt skede. Hoppas ni trivs i huset i Bromma!
  • Sanna Margareta M köpte sitt hus med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-07

Ursvik
    Förtroende, proffsighet, lugn och behaglig personlighet. Toppbetyg! Läs mer
    2019-12-20 Jonas F svarar Sanna Margareta M
    Hej!
    Stort tack för detta och tack själva för ett bra samarbete. Hoppas ni kommer trivas många år i huset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg