Manuel Campos
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 43 Läs vad Manuel Campos

• David L skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-05-10

Trevlig, pratglad, lyhörd. Vi gick igenom lägenheten tillsammans och ställde frågor och sedan fick vi även gå ett varv själva och kolla på allting ordentligt. Klockrent upplägg. Läs mer
  • Helen D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-04-15

Manuel har varit en fantastisk mäklare i min process av att sälja min bostad på Råsundavägen! Han har varit engagerad, anträffbar och behjälplig i alla skeden. Jag har känt mig trygg i processen och uppskattar att det har varit enkelt att kommunicera med honom samt att han alltid har återkopplat snabbt och tydligt! Jag kan varmt rekommendera Manuel för köp av sälj av bostäder och jag tackar honom för en bra erfarenhet av min första bostadsförsäljning! Tack Manuel!
    /Helen Läs mer
    2019-04-15 Manuel C svarar Helen D
    Stort tack för förtroendet jag fick att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten i Råsunda Helen.
    Härligt att du uppskattat kommunikationen samt att du känt dig trygg genom försäljningen och jag är övertygad om att köparen kommer stortrivas i lägenheten du överlämnar till honom inom kort.
    Allt gott!
  • Anders C skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-04-11

Jag träffade Manuel Campus på en annan visning och kom överens om att anlita honom.
    Han är mycket korrekt och noggrann.
    Min försäljning drog ut på tiden med 3 publika visningar och 3 privata, inget knorr från Manuels sida.
    Så summasummarum, jag är mycket nöjd med Manuel. Läs mer
    2019-04-15 Manuel C svarar Anders C
    Blev några fler visningar än beräknat Anders men mitt mål är att både säljare och köpare skall känna sig trygga och nöjda och det lyckades även denna gången låter det som. Stort tack för att jag fick hjälpa er och jag hoppas kunna hitta den lägenhetstyp ni söker i Stjärnhusen.
  • Birgitta T skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-02-01

Jag har sålt en lgh på Näckrosvägen i Solna.
    Mäklaren gav mig konstruktiva tips inför försäljningen och var tydlig med vad han förväntade sig för pris.
    Under hela processen höll han mig väl underrättad om vad som skedde, och försäljningen lyckades över förväntan. Läs mer
    2019-02-11 Manuel C svarar Birgitta T
    Hej Birgitta, tack för ditt fina omdöme, gläder mig att du är nöjd och att allt gått bra med försäljningen.
    Tack igen för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med Näckrosvägen. Ses och hörs snart igen.
  • Inga B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-11-20

Har och haft erfarenhet av sv fast.vsr det lätt att välja Manuel är snabb och sakkunnig, om jag inte minns fel hjälpte han även att sälja mina föräldrars villa. Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Inga B
    Tack för att jag fick hjälpa er även denna gång, det var ett nöje att samarbeta med er och hjälpa er sälja lägenheten. Allt gott!
    Manuel C gillar detta
  • Brf Råsundaängen skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-11-01

Vår brf fick hjälp att sälja hyreslägenhet i föreningen. Vi fick bra hjälp och goda råd av mäklaren, som höll oss informerade om allt av vikt. Affären gick snabbt och smidigt. Tack till Manuel Campos! Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Brf Råsundaängen
    Vill tacka för bra samarbete och ett alltid så trevligt bemötande. Härligt att se att både säljare och köpare är nöjda och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er i föreningen med upplåtelsen.
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-10-22

Manuel fick i uppdrag att sälja min bostad.
    Även om det är en tuff marknad just nu blev jag i slutänden nöjd med priset.

Som mäklare är Manuel, lugn, trygg och professionell som ingav förtroende till mig som säljare.

Han hade en bra plan för när vi skulle lägga ut objektet för annonsering, när vi skulle ha visning osv. Vilket fungerade väldigt bra!

Men det jag uppskatta mest med Manuel var att han höll mig informerad genom hela försäljnings processen.
    Jag behövde aldrig undra över någonting.

Jag kan starkt rekommendera Manuel Campos! Läs mer
    2018-12-28 Manuel C svarar Alexander M
    God fortsättning och gott nytt 2019 Alexander!
    Stort tack igen för att jag fick vara den som fick hjälpa dig med försäljningen och roligt att du är nöjd.
    Hoppas ni kommit till rätta i er nya lägenhet och trivs bra, allt gott!
  • Juliana D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-09-19

Vi både köpte och sålde vår lägenhet med Manuels hjälp. Han har varit otroligt professionell, seriös och saklig genom hela processen. Det har funkat toppen för oss. Läs mer
    2018-09-20 Manuel C svarar Juliana D
    Stort tack för fina omdömet Juliana! Glad att försäljningen gick bra och att ni hittat en ny fin bostad att trivas i. Vi ses och hörs snart igen. Hälsa familjen!
  • Lies B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-09-12

Jag använde mig av Manuel när jag sålde min lägenhet och är väldigt nöjd med försäljningen. Manuel var tydlig och professionell genom hela processen och jag skulle utan tvekan kunna anlita Manuel igen. Läs mer
    2018-09-13 Manuel C svarar Lies B
    Tack Lies, mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Fin lägenhet som jag är säker på att köparen kommer stortrivas i.
    Önskar er all lycka med nästkommande bostadsköp och att ni kommer stortrivas där. Allt gott!
  • Dennis E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2018-03-22

Väldigt trevlig, kändes professionell och tillmötesgående. Enkelhet var också något jag kände om jag ska sätta ett ord på det.
    Manuel levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-23 Manuel C svarar Dennis E
    Tack Dennis! Trevligt att du känner så! Det är bara att du hör av dig om det är något jag kan stå till tjänst med framöver och hoppas och tror att du kommer att trivas jättebra i lägenheten och i området.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg