29 rekommendationer

en del av Svensk Fastighetsförmedling i Solna och Sundbyberg

Råsundavägen 141
169 36 Solna — Visa karta

Vad tror Manuel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Manuel Campos

• Jonas T
    Vi känner oss nöjda. Mvh Jonas & Eva
  • Pia B
    bra, tillmötesgående, tillgänglig
  • Ane S
    Manuel Campos är en utmärkt mäklare. Han inte bara sålde min lägenhet i fjol, han sålde också mina föräldrars villa år 2004, och båda gångerna var jag mycket nöjd med honom. En mäklare som jag absolut kommer att anlita nästa gång jag skall sälja en lägenhet, och jag rekommenderar honom alltid till vänner och bekanta.
    2017-06-27 Manuel C svarar Ane S
    Stort tack Ane, bara säga till om det är något jag kan bistå med fram till nästa försäljning, annars hörs vi av när det närmar sig. Hoppas du får en riktigt trevlig sommar, hälsa!
  • Markus O
    En pålitlig, seriös och hårt arbetande mäklare som sålde vårt objekt till förväntat pris. Vi är nöjda.
    2017-06-27 Manuel C svarar Markus O
    Hej Markus, härligt att ni är nöjda och jag vill även här passa på att tacka för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning! Hoppas ni trivs bra och att det går bra för er! Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Ashkan S
    Vi fick ett proffsigt bemötande och bekväm resa med Manuel. Trots en del utmaningar vi stod för under resans gång kunde vi räkna med Manuels hjälp! Snyggt jobbat.
    2017-06-27 Manuel C svarar Ashkan S
    Hej Ashkan, ibland går inte allt som man tänkt sig och det är kanske då mäklaren ställs på prov på riktigt och jag är givetvis glad att det föll väl ut för er. Stort tack för att jag fick hjälpa er och välkomnar er tillbaka framöver om ni behöver vår hjälp, trevlig sommar!
  • Linda B
    Väldigt duktig och proffsig mäklare.
    2017-06-27 Manuel C svarar Linda B
    Tack Linda! Att ni kom tillbaka ytterligare en gång till mig inför er andra försäljning visar på att ni var nöjda och är glad att ni är nöjda även denna gång. Hoppas ni kommer trivas bra med er nya bostad och hoppas ni hittar härliga "smultronställen" även där. Hälsa och ha en riktigt skön sommar!
  • Helena B
    Karismatisk och trevlig, men lovar tyvärr mer än vad han kan hålla vad gäller garageplatser och förvaringsmöjligheter mm. När han deltar i större projekt med ett flertal kunder kan upplevelsen bli försämrad avseende service och information.
    2017-06-27 Manuel C svarar Helena B
    Hej Helena,
    Jag vill börja med att tacka för din feedback. Jag tar till mig av dina synpunkter och ska verkligen fokusera på att information och service ska upplevas mer positivt, även vid större projekt där fler är inblandade och man inte alltid kan påverka hur det blir i slutändan. Jag har arbetat som fastighetsmäklare i över 20 år och drivs av engagemang och kundfokus. Min målsättning är att alltid ge mina kunder den bästa möjliga hjälp och vägledning under bostadsaffären.

Vänligen
  • Samuel A
    Min upplevelse är att Manuel bara tänker på hur han kan suga ut så mycket pengar som möjligt från sina kunder utan att göra sitt bästa för kunden!!!!!!!
    2017-06-27 Manuel C svarar Samuel A
    Hej Samuel,
    Jag kan inte ta ifrån dig din upplevelse men är förvånad att du upplever mig i min roll som fastighetsmäklare på det sätt som du gör. Jag försöker verkligen att anpassa mig och göra allt för att göra bostadsköpet så smidigt som möjligt för mina kunder. I det här fallet var det dock flera faktorer (bland annat tidsfaktorn) och beslut som var utom min påverkan.
    Att hjälpa till med ett skrivuppdrag vilket är en av våra tjänster tar vi och alla andra betalt för.

Vänligen
  • Stefan N
    Genuint trevlig ovh professionell. Kunnig på vårt område och erfarenhet.
    2017-06-27 Manuel C svarar Stefan N
    Tack Stefan! Man har lyckats bra när den som köper en bostad genom en som mäklare även väljer en som mäklare då man som kund vill sälja sin bostad. Är säker på att ni kommer stortrivas i er nya bostad. Vi ses säkert i området, önskar er en skön sommar!
  • Marcus B
    Kunnig och samarbetsvillig. Satte kunden i fokus
    2017-06-27 Manuel C svarar Marcus B
    Hej Marcus, glad att ni känner så, mitt mål är att ni skall bli så nöjda som möjligt i slutändan och att ni känner att jag är med på "hela resan".
    Önskar en trevlig sommar!
  • Maria L
    Kunnig, positiv och glad. Förmedlade en känsla av säkerhet och realism i förväntningar.
    2017-06-27 Manuel C svarar Maria L
    Tack, gläder mig att höra! Anstränger mig alltid till 100% men vill inte lova mer än vad jag kan hålla. Har mäklat i 20 år och använder mig av min erfarenhet och min känsla av hur marknaden mår vid försäljningstillfället. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende och så kanske vi ses i området framöver, önskar dig och familjen en trevlig sommar
  • Mattias B
    Oehört proffsig mäklare som uppfattas erfaren, genuin och ärlig. Dessutom duktig på att få alla parter nöjda. Jag rekommenderar starkt Manuel Campos.
    2017-06-27 Manuel C svarar Mattias B
    Hej Mattias, tack!
    När alla parter är nöjda, då är jag nöjd! Tack för att jag fick hjälpa er och hoppas ni alla mår bra! Den nya bostaden hoppas jag kommer passa er jättebra och härligt att ni får bo kvar i området. Allt gott! Trevlig sommar!
  • Daniel G
    Manuel är alltid professionell dvs han är helt transparent med vad som händer och vad han tänker. Med detta så är han mycket trevlig och kan området, Solna & Sundbyberg, otroligt bra.

Fast än jag sålde på sämsta tillfälle, veckan innan jul, så fick jag bra resultat.
    2017-06-27 Manuel C svarar Daniel G
    Hej Daniel! Stort tack för din feed-back! Gläder mig enormt! Du kan inte annat än trivas i din nya, fina lägenhet och hoppas det går bra på arbetet också, allt gott, ha en fantastisk sommar!
  • Karem O
    En av de bästa mäklarna som jag jobbat med, proffesionellt bemötande, svarar alltid i telefon och på mejl. Inkom med smarta tips på inredning och tidpunkt för upplägg av lägenhet på hemnet för att maximera budgivningen. +++++
    2017-06-27 Manuel C svarar Karem O
    Tack Karem! Glad att jag fick uppdraget och det gläder mig att ni var nöjda med de tips och råd som jag besitter och som jag delade med mig av till er. Välkomnar dig tillbaka nästa gång det blir dags, njut av sommaren!
  • Farhana J
    Vi köpte en lägenhet utav Manuel och blev väldigt imponerade utav hans lugn och professionalitet. Kunnig, behaglig att lyssna på och är mån om både säljare och köpare.
    2017-06-27 Manuel C svarar Farhana J
    Tack Farhana, vad glad jag blir att ni känner så! Ibland kan det vara svårt att vara lugn i pressade situationer som både köpare och säljare kan känna under en bostadsaffär men målet är att ni skall känna er trygga och bekväma som kunder. Hoppas ni stortrivs och välkomna åter! Önskar er en riktigt härlig sommar!
  • Pär A
    Kanon bra mäklare. Kunnig, trevlig, och väldigt öppen.
    2017-06-27 Manuel C svarar Pär A
    Stort tack för din feed-back Pär! Härligt att du upplevde mig så, det är mitt mål! Allt gott! Trevlig sommar önskar jag dig!
  • Daniel H
    Utmärkt på allt. Från första samtalet till sista handslaget. Skulle kontakta honom direkt om jag skulle vilja sälja idag!
    2017-06-27 Manuel C svarar Daniel H
    Hej Daniel, det gläder mig, tusen tack för att jag fick förtroendet och givetvis välkomnar jag dig åter när/om du behöver hjälp framöver. Trevlig sommar!
  • Torbjörn E
    Professionell och kompetent mäklare. Tydlig noggrann, lättsam och trevlig. Kan rekommenderas
    2017-06-27 Manuel C svarar Torbjörn E
    Tack Torbjörn! Jag skall fortsätta på den vägen och välkomnar dig åter när det blir dags att förändra ditt boende! Hoppas du får njuta ordentligt av sommaren!
  • Tarja P
    MYCKET nöjd hela vägen.🤗🤗🤗🤗🤗
    2017-06-27 Manuel C svarar Tarja P
    Hej Tarja, hoppas du trivs i din nya fina lägenhet!
    Härligt att du känner dig nöjd som kund och det var trevligt att få vara en del i köpet av din nya bostad. Ha det så bra, ses säkert i närområdet, trevlig sommar!
  • Karim S
    Bra mäklare som levererade ett gott resultat och såg till att både jag som säljare blev nöjd samtidigt som köparna vart supernöjda.
    2017-06-27 Manuel C svarar Karim S
    Hej Karim, tack för din input kring mig och vår mäklartjänst! Det gläder mig att ni är nöjda och köparen också. Stort tack igen för att jag fick hjälpa er och välkomna att höra av er framöver om ni behöver hjälp, tips och råd. Allt gott, önskar er en fin sommar!
  • Jeanette S
    Mycket bra service och kunnande och hjälpte att göra en bra affär för alla parter.
    2017-06-27 Manuel C svarar Jeanette S
    Tack Jeanette! Det gläder mig enormt att du är nöjd efter försäljningen och att du upplevde bra service och kunnande. Njut av sommaren, allt gott!
  • Mladenka L
    Nöjd kund. Bästa fastighetsförmedling
    2017-06-27 Manuel C svarar Mladenka L
    Tack Mladenka! Det var riktigt trevligt att träffa er och få hjälpa er med lägenhetsförsäljningarna, hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Trevlig sommar!
  • Emilia P
    Mycket trevlig och kunnig mäklare!
    2017-06-27 Manuel C svarar Emilia P
    Hej Emilia! Tack för din input här på Reco, hoppas allt är fint med er och att ni trivs bra i lägenheten och får njuta av kvällssolen!
    Önskar er en riktigt trevlig sommar!
  • Saeideh M
    Det var väldigt bra bemötande.
    2017-06-27 Manuel C svarar Saeideh M
    Tack för din input och jag är tacksam för att jag fick hjälpa er, välkomna åter! Trevlig sommar!
  • Henrik V
    Manuel är kunnig och har ett brett kontaktnät som bidrog till att vi fick en köpare till vår lägenhet. Han är snabb på respons på mail vilket är tacksamt för en säljare då situationen man befinner sig i är ganska stressande.
    2017-06-27 Manuel C svarar Henrik V
    Hej Henrik! Försöker alltid återkoppla så snabbt jag kan så att ni känner er trygga som kunder. Försöker sätta mig in i kundens situation och tycker det är viktigt att den ibland upplevda, stressiga och påfrestande situationen som en lägenhetsförsäljning kan innebära trots allt känns så bra det bara går. Ingen/få har arbetat som mäklare så länge som jag gjort i Solna/Sundbyberg så det bidrar till vårt breda kontaktnät som underlättar en försäljning. Önskar dig en bra sommar och stort tack för att jag fick hjälpa er!
    Henrik V, Manuel C gillar detta
  • elin m
    proffsig och vänlig och svarar alltid snabbt
    2017-06-27 Manuel C svarar elin m
    Hej Elin, stort tack för din feed-back! Rätt information till dig som säljare samt snabb återkoppling jobbar jag hårt med så att ni inte sitter och undrar vad som händer så jag är glad att du upplevde det så. Tack för att jag fick hjälpa dig! Önskar dig en solig sommar!
  • Gustav N
    Vi hade en väldigt bra upplevelse — Ett avslappnat och tryggt lägenhetsköp med bra och snabba återkopplingar.
    2017-06-27 Manuel C svarar Gustav N
    Hej Gustav, vad skönt att ni upplevde mig och vår mäklartjänst så. Jag tycker det är viktigt att ni som köpare känner er trygga och att ni hela tiden vet vad som är nästa steg-vad som kommer hända härnäst. Hoppas ni trivs bra och hoppas ni får en skön sommar!
  • Hampus H
    han är professionell och vet hur man arbetar.
    2017-06-27 Manuel C svarar Hampus H
    Hej Hampus! Hoppas allt är bra! Tack för din feed-back, det gläder mig att ni är nöjda med mig och vår mäklartjänst! Önskar dig en skön sommar!
  • Ulla H
    Har fått den allra bästa hjälp med försäljningen av Krokusvägen 1, Solna
    2017-04-19 Jonas F svarar Ulla H
    Hej Ulla! Det gläder mig att du är nöjd med vår mäklartjänst och välkomnar dig tillbaka om du har frågor/funderingar kring ditt boende. Tack för förtroendet vi fick att hjälpa dig med villaförsäljningen! vänliga hälsningar Manuel
Kenny Larsson
Jonas Franzén