Manuel Campos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Manuel Campos har varit registrerad mäklare sedan 1997-09. Manuel Campos har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.8. Manuel Campos har haft 70 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa människor som skall sälja och köpa bostad, att få vara en del av det och samtidigt styra tiden rätt mycket själv. Är tävlingsmänniska och älskar att göra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer bli nöjd. Att jag inte ger mig förrän jag nått bästa möjliga resultat. Min förhoppning är att både säljare och köpare är mycket nöjda med mitt försäljningsarbete och att de känt sig trygga genom hela affären. Arbetar med hög etik och moral vilket inte är en självklarhet i min bransch.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, erfaren och tillgänglig för såväl säljare som köpare under hela säljmomentet.

Vad gör du helst på fritiden?
Är med mina fantastiska barn och följer med på träningar och matcher så mycket jag kan. Gillar att träna och spela någon runda golf med mina vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är den bostad jag bor i nu. Härlig trädgård, mycket sol på altanen och nära sjö och natur.

Vad vet vi inte om dig?
Att min bästa tid på Stockholm Marathon är 2 h 53 min, kom på 154 plats för några år sedan vilket jag är mycket stolt över.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 135 Läs vad Manuel Campos

• köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Karolinska
    2022-07-27 Verifierad kund
    Vi har köpt 2 bostäder av Manuel med 20 årsintervall. Kan bara ge mina bästa rekommendationer.
    • Karolinska
    2022-07-25 Verifierad kund
    Manuel framförde fakta om lägenheten på ett bra sätt och hanterade kontraktmötet med bra info om hur allt skulle genomföras. Nämde viktiga saker att tänka på och hur överlåtelse och besiktning av lägenheten kommer att genomföras.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Manuel is very responsible and always willing to help.
    Thank you very much for those kind words Wenqi, glad to be able to help you find an apartment-and a very nice one too.
    All the best!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi upplevde Manuel som en erfaren och kompetent mäklare. Han var extremt tillgänglig och jag och sambon blev guidade i processen. Vid en framtida försäljning kommer vi att kontakta honom
    Tack för det fina omdömet Daniel och ni är så välkomna att höra av er när ni bott klart i lägenheten och det är dags för ny bostad. Allt gott! Manuel Campos
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Solna
    2022-05-16 Verifierad kund
    Från start till försäljning har Manuel Campos varit lyhörd, professionell och väldigt trevlig. Jag kan varmt rekommendera honom för er som ska sälja er lägenhet framöver.
    Tusen tack för det fina omdömet Peter.
    Gott samarbete, bra pris och nöjda köpare.
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
    • Ulriksdal
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt och väldigt hjälpsam. Svarar alltid och återkopplar.
    Snabb och smidig affär som kändes väldigt seriös och bra.
    Tack Stefan, trevligt att höra.
    Hjälper er hela vägen så bara säga till om det dyker upp frågor/funderingar framöver och så ses vi på söndag för mätning av väggar.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Proffsigt o trevligt bemött
    Uppfyllde våra förväntningar till fullo
    2022-03-21 Verifierad kund
    Ett kompetent och proffesionellt bemötande med god kännedom om marknad och kunder ledde till ett snabbt avslut.
    Tack Göran! Smidigt för alla parter och skönt att ni är nöjda med försäljningen. Tack för att jag fick hjälpa er. Manuel Campos
    2022-03-14 Verifierad kund
    Manuel was very kind and incredibly helpful for us. We are from Canada, and this was our first time buying a home in Sweden. Manuel translated and explained every part of the contract in English, and answered all our questions. He really made the process easy and exciting. I would absolutely recommend him to anyone buying or selling a home in Solna.
    Thank you so much Maura!
    Glad you are happy and pleased with our/my service.
    Congratulations to a very nice apartment.
    All the best!
    2022-03-07 Verifierad kund
    Hade högre förväntningar i form av service och behjälplig i frågor som dyker upp under en bostadsförsäljning. Betyg motsvarar förväntningar/ pris kontra upplevt ufall.