Manuel Campos
Registrerad mäklare sedan 1997-09-04
Aktiv på Reco.se sedan 2017-04-19
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa människor som skall sälja och köpa bostad, att få vara en del av det och samtidigt styra tiden rätt mycket själv. Är tävlingsmänniska och älskar att göra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer bli nöjd. Att jag inte ger mig förrän jag nått bästa möjliga resultat. Min förhoppning är att både säljare och köpare är mycket nöjda med mitt försäljningsarbete och att de känt sig trygga genom hela affären. Arbetar med hög etik och moral vilket inte är en självklarhet i min bransch.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, erfaren och tillgänglig för såväl säljare som köpare under hela säljmomentet.

Vad gör du helst på fritiden?
Är med mina fantastiska barn och följer med på träningar och matcher så mycket jag kan. Gillar att träna och spela någon runda golf med mina vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är den bostad jag bor i nu. Härlig trädgård, mycket sol på altanen och nära sjö och natur.

Vad vet vi inte om dig?
Att min bästa tid på Stockholm Marathon är 2 h 53 min, kom på 154 plats för några år sedan vilket jag är mycket stolt över. Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Manuel Campos

• Kjell C sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-06-23

Frösunda
    Sålt bostadsrätt 2 RoK i Frösunda.
    Manuel var Lyhörd och effektiv.
    Mycket nöjd Läs mer
    2020-06-24 Manuel C svarar Kjell C
    Tack Kjell, känns bra att höra. Har varit väldigt trevligt att ha med er att göra också. Ses och hörs snart igen. Fortsatt trevlig sommar, hälsningar Manuel
    Manuel C gillar detta
  • Anton S sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-06-22

Råsunda
    Vi är jättenöjda. Från start till mål kändes aldrig någonting stressigt som det lätt kan göra under ett sälj av bostad. Läs mer
    2020-06-22 Manuel C svarar Anton S
    Hej Anton, tack för feedbacken och gläder mig att ni är nöjda.
    Nu hoppas vi att ert drömhus dyker upp inom kort. Hör av er om ni behöver hjälp på vägen.
  • Frida M köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-05-08

Toppen mäklare!
    Väldigt pålitlig och bemötande, han var väldigt duktig på att få hela processen förståelig och tydlig. Han såg till att mitt första lägenhetsköp blev en smidig, informationsrik och positiv upplevelse!
    Kan varmt rekommendera Manuel för både köp och sälj av bostad. Läs mer
    2020-05-11 Manuel C svarar Frida M
    Hej Frida, härligt att du kände så-alltid viktigt att vara nöjd och extra roligt när det är din första bostad. Underbart! Lägenheten kommer bli så fin. Vi hörs och ses, mvh Manuel
    Manuel C gillar detta
  • Erika H köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-04-28

6:a
    Skytteholm
    Fick ett mycket bra intryck av Manuel. Han var sympatisk och återkom snabbt, fint att lyckas vara det även mot köpare. Bra att förhandla med. Läs mer
    2020-04-28 Manuel C svarar Erika H
    Tack för det positiva omdömet. Så roligt att ni snart får flytta in i er nya, stora och fina bostad och att barnen får bo kvar. Det gläder mig!
    Allt gott! Hoppas försäljningen av er lägenhet gick bra. Ses och hörs snart igen.
    Jonas F, Manuel C gillar detta
  • Bengt E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-04-07

Tack Manuel för ett utmärkt utfört uppdrag. På ett mycket förtroendegivade och proffsigt sätt har Manuel arbetat med försäljningen av min lägenhet. Jan kan med glädje varmt rekommendera honom för nya uppdrag. Mvh Bengt E Läs mer
    2020-04-08 Manuel C svarar Bengt E
    Stort tack Bengt, det var väldigt trevligt att få hjälpa dig till en bra försäljning.
    Önskar dig en trevlig påsk så hörs vi snart igen
    Manuel C gillar detta
  • Cathy R köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-23

Solna
    Han är ansvarsfull och inger trygghet Läs mer
    2020-03-24 Manuel C svarar Cathy R
    Härligt att ni upplever det så, precis det jag strävar efter att alla köpare och säljare skall känna efter affären är klar.
    Manuel C gillar detta
  • Sanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-21

Hagalundsparken
    Att sälja lägenheten till önskat pris gick snabbare än förväntat. Manuel gjorde processen enkel, smidig och effektiv. Vi använde samma mäklare vid både köp och försäljning. Kan varmt rekommendera Manuel! Läs mer
    2020-03-24 Manuel C svarar Sanna L
    Tack Sanna! Gick väldigt smidigt, stort tack för ditt förtroende och för det positiva omdömet, hörs och ses snart vid tillträdet
    Manuel C gillar detta
  • Robert O köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-19

Solna
    Har precis skrivit avtal på en nyproducerad lägenhet i Nya Ulriksdal.
    Fick ett väldigt bra första intryck av Manuel där han var mycket bemötande mot oss.
    Jag hade egentligen inga större förväntningar mer än att få svar på några frågor, vilket vi fick av Manuel.
    Vi är jättenöjda hittills. Läs mer
    2020-03-19 Manuel C svarar Robert O
    Hej Robert, tack för det, det glädjer mig och jag finns löpande till hands om det dyker upp frågor och funderingar. Inbjudan till visningslägenheten kommer så ses vi där i maj. Allt gott!
  • Shu Y
    Shu Y köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-14

Solna
    Manuel is a super professional and kind person i've ever met. As i'm from foreign and cant read Swedish, he kindly went through all terms one by one with me during the meeting. To me, he is a trustable broker and nice friend. 5 stars suggested. Läs mer
    2020-03-19 Manuel C svarar Shu Y
    Oh, thank you so much for those nice words.

I think it is important to feel safe throughout the process and especially when signing a contract if the buyer cannot or does not master the Swedish language.
    I think it is obvious to be clear and go through all the paragraphs. Always fun to make new friends :)
    All the best!
  • Susanne H
    Susanne H köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-02

Råsunda
    Köpte lägenhet av Manuel och det kändes väldigt proffesionellt och tryggt. Läs mer
    2020-03-02 Manuel C svarar Susanne H
    Riktigt fin lägenhet som jag hoppas ni kommer att trivas i.
    Gläder mig att det känndes bra att köpa lägenhet genom oss. Ses snart igen för nyckelöverlämning.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg