Manuel Campos

Manuel Campos

Manuel Campos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Manuel Campos har varit registrerad mäklare sedan 1997-09. Manuel Campos har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.8. Manuel Campos har haft 90 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa människor som skall sälja och köpa bostad, att få vara en del av det och samtidigt styra tiden rätt mycket själv. Är tävlingsmänniska och älskar att göra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer bli nöjd. Att jag inte ger mig förrän jag nått bästa möjliga resultat. Min förhoppning är att både säljare och köpare är mycket nöjda med mitt försäljningsarbete och att de känt sig trygga genom hela affären. Arbetar med hög etik och moral vilket inte är en självklarhet i min bransch.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, erfaren och tillgänglig för såväl säljare som köpare under hela säljmomentet.

Vad gör du helst på fritiden?
Är med mina fantastiska barn och följer med på träningar och matcher så mycket jag kan. Gillar att träna och spela någon runda golf med mina vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är den bostad jag bor i nu. Härlig trädgård, mycket sol på altanen och nära sjö och natur.

Vad vet vi inte om dig?
Att min bästa tid på Stockholm Marathon är 2 h 53 min, kom på 154 plats för några år sedan vilket jag är mycket stolt över.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 102 Läs vad Manuel Campos

• köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Råsunda
    2021-06-23
    Skötte hela affären med bravur
    Tack Anton och grattis till en riktigt fin lägenhet. Hörs och ses snart. Trevlig sommar och lycka till med försäljningen Manuel Campos
    • Solna
    2021-05-27
    Manuel har kunnat svara på alla våra frågor, funnits tillgänglig under hela processen samt delat bankkontakter, vilket resulterar i en affär. Vi skulle vilja beskriva Manuel som lyhörd, proffesionel och lättsam. Han får våra varmaste rekommendationer.
    Härligt att ni känner så Filip! Trevlig lägenhet med lugnt och bra läge blev det-glad och tacksam att jag fick hjälpa er. Allt gott! Manuel Campos
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Järvastaden
    2021-05-14
    Var ute efter ny bostad och fick underbar support och hjälp i att hitta ny. Samma mäklare sålde vår befintliga bostad och den processen blev underbart bra för oss.

Manuel är ödmjuk och lyssnar till våra önskemål och kommer med väl avvägda råd som inger förtroende. Mycket kunnig och professionell mäklare.

Sammanfattningsvis, vi är nöjda med både köp och sälj.
    Härligt att höra Kjell och extra trevligt då ni både köpte och sålde genom mig. Önskar er en riktigt trevlig helg! Manuel Campos
    • Hagalundsparken
    2021-05-10
    Manuel, var mycket kunnig och tillmötesgående. Han tog sig extra tid att förklara och svara på frågor som vi hade angående försäljning och processes generellt.
    Tack för fina omdömet Pär! Gick smidigt och bra och väldigt trevlig köpare till er fina lägenhet. Hoppas flytten och resan över går galant! Trevlig helg! Manuel Campos
  • köpte sitt hus med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Nya Ulriksdal
    2021-05-10
    Köpt ett radhhus
    Proffsigt och seriöst
    Absolut. Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Tydlighet och Positivt
    Tack Georgios! Härligt hus kommer det bli och ser liksom er fram emot att det blir inflyttningsdags, tiden rusar iväg. Trevlig helg! Manuel Campos
  • Tomas P
    • Nya Ulriksdal
    2021-05-04
    Hjälpsam, ödmjuk, professionell, tillgänglig samt erfaren!
    Tack för de orden Tomas! Trevligt att få hjälpa er med detta köp. Stort lycka till med försäljningen av er lägenhet, säg till om du vill att kollegan hör av sig för ett möte där. Allt gott! Manuel Campos
    • Jungfrudansen
    2021-04-16
    Kände mig lugn och trygg under hela försäljningen! Manuel har stort kunnande och god lokalkännedom! Rekommenderar honom varmt!
    Stort tack för din Reco Anne. Mycket trevligt att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Önskar dig en härlig måndag. Manuel Campos
    • Ulriksdal
    2021-04-08
    Sålt min lägenhet. Blev bemött med respekt. Kunde sälja min lägenhet smidigt och snabbt och enl mitt önskemål.

Positivt upplevelse, helt nöjd med mitt val mäklare.
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Härligt att ni känner att upplevelsen att sälja genom mig var till belåtenhet. Manuel Campos
    • Hagalundsparken
    2021-03-15
    Rak, ärlig, tydlig, nogrann och pålitlig mäklare, sålde en 3a i Solna
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina 3:a. Hoppas ni hittar ett bra boende. Hör av er om ni behöver hjälp med något inför ert kommande köp. Allt gott! Manuel Campos
    • Ulriksdal
    2021-02-18
    Kunnig, genuin och hjälpsam. Fick väldigt bra information och hjälp med att köpa min nya bostad!
    Härligt att höra Lynn, härligt att kunna hjälpa dig hitta en fin bostad och att det löste sig smidigt för alla parter. Manuel Campos