Manuel Campos

Manuel Campos

4.8 i betyg av 80 omdömen

Manuel Campos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

och har varit registrerad mäklare sedan 1997. Manuel Campos har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 80 omdömen sedan 2017-04-19. Manuel Campos har haft 91 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 66% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa människor som skall sälja och köpa bostad, att få vara en del av det och samtidigt styra tiden rätt mycket själv. Är tävlingsmänniska och älskar att göra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer bli nöjd. Att jag inte ger mig förrän jag nått bästa möjliga resultat. Min förhoppning är att både säljare och köpare är mycket nöjda med mitt försäljningsarbete och att de känt sig trygga genom hela affären. Arbetar med hög etik och moral vilket inte är en självklarhet i min bransch.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, erfaren och tillgänglig för såväl säljare som köpare under hela säljmomentet.

Vad gör du helst på fritiden?
Är med mina fantastiska barn och följer med på träningar och matcher så mycket jag kan. Gillar att träna och spela någon runda golf med mina vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är den bostad jag bor i nu. Härlig trädgård, mycket sol på altanen och nära sjö och natur.

Vad vet vi inte om dig?
Att min bästa tid på Stockholm Marathon är 2 h 53 min, kom på 154 plats för några år sedan vilket jag är mycket stolt över.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 80 Läs vad Manuel Campos

• Köpt lägenhet på Ekensbergsvägen i Solna. Manuel har varit väldigt lätt att kommunicera med, glad och social. Han har varit bra flexibel och tillgänglig när man haft frågor. Jag har inte varit på så jättemånga visningar innan då detta var min första bostad som jag köpt men han satte ribban väldigt högt. Jag är otroligt nöjd!
    Oscar N köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-10-19
    • 1:a
    • 19.3 m²
    • Råsunda Vireberg
    2020-10-19
    Värmer jättemycket Oscar. Alltid trevligt att höra och än mer när det är första bostaden man skall köpa, då är det enormt viktigt att man känner sig trygg och väl omhändertagen. Allt gott, ses snart igen!

Visa svar
  • Manuel Campos , är en mycket bra mäklare, jag köpte en 62,5 m2 i kyrkbacken Solna. Jag ställde lite olika frågor & fick bra & kunnig svar. Manuel är en noggrann person som går igenom frågor i detalj och är bra att göra med Har trevlig sätt att mötta Personer.
    Nanda D köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • 62.5 m²
    • Hagalund
    2020-09-14
    Tack det värmer att höra och det var väldigt trevligt att träffa er också. Ser fram emot nästa möte då nycklarna lämnas över till er. Hör av dig om det uppkommer frågor innan vi ses nästa gång. mvh Manuel

• Trevlig och förtroendeingivande mäklare
    Mikael A köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • 5:a
    • 120.0 m²
    • Hagalundsparken
    2020-09-14
    Tack Mikael! Trevligt att ses i samband med ert lgh köp. En lägenhet som kommer vara lätt att trivas i. Lycka till med försäljningen av egna lägenheten så ses och hörs vi snart igen.

Visa svar
  • Det har fungerat väldigt smidigt med försäljningen av min lägenhet. Manuel är professionell, kunnig och trevlig och finns alltid där för att hjälpa till eller svara på frågor som dyker upp. Så jag kan varmt rekommendera honom.
    2020-09-09
    Hej Carin, stort tack för att jag fick hjälpa dig, har varit väldigt trevligt att få vara din mäklare. Vet att du redan trivs i din nya bostad och känns härligt att det blev så bra helhetslösning för dig. Allt gott! Hör av dig när du vill ha hjälp med kapitalvinstberäkningen, hälsningar Manuel

Visa svar
  • Bästa var att Manuel var mycket proffsig under kontraktsskrivning, vilket ingav en trygghet i en stor affär
    Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-09-02
    • 93.0 m²
    2020-09-02
    Tack Marie! Grattis till en väldigt fin lägenhet. Det är viktigt att man känner sig trygg när man gör sitt livs största affär så jag är glad att ni kände så. Allt gott, hör av er om det skulle vara något framöver.

Visa svar
  • Vi anlitade Manuel när vi sålde vår lägenhet i Solna. Han var professionell och trevlig och vi var väldigt nöjda med slutresultatet av försäljningen.
    Fanny W sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • 93.0 m²
    2020-08-24
    Tack för att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Välkomna tillbaka till Solna längre fram men först och främst hoppas jag att ni kommer att stortrivas med villalivet. Ses och hörs snart.

Visa svar
  • Jag sålde min lägenhet i Vinberg. Jag är jätte nöjd med Manuels insats. Han är lyhörd, tillgänglig och kan Solna. Jag rekommenderar honom varmt.
    Parisa H
    Parisa H sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • 91.0 m²
    • Vireberg
    2020-08-24
    Stort tack Paris, ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Bra och trevlig dialog har det varit kring din fina lägenhet. Trevlig familj som flyttar in i lägenheten blir det. Vi ses och hörs snart igen.

Visa svar
  • Jag håller på att köpa en ny producerad lägenhet. Manuel svarade allt på mina frågor med tydliga och konkreta förklaringar som gjorde mig trygg för att ta beslut. Manuel var på semester när jag först kontaktade honom för att vissa min intresse. Omedelbart svarade systemet, då började jag att lägga fram mina frågor som Manuel svarade på. Han väl ordnade en visning som var väldig populär där massor av människor närvarade. Han var super trevlig och förklarade nästan alla mina frågor.
    Alejandro R
    Alejandro R köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-08-07
    • 35.0 m²
    • Solna
    2020-08-07
    Trevligt att du köpte lägenhet i detta projekt Alejandro. Tveka inte att höra av dig om det dyker upp frågor på vägen. Gläder mig att du kände dig trygg inför ditt beslut. Allt gott!

Visa svar
  • Sålt bostadsrätt 2 RoK i Frösunda. Manuel var Lyhörd och effektiv. Mycket nöjd
    Kjell C sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-06-23
    • 61.0 m²
    • Frösunda
    2020-06-23
    Tack Kjell, känns bra att höra. Har varit väldigt trevligt att ha med er att göra också. Ses och hörs snart igen. Fortsatt trevlig sommar, hälsningar Manuel

Visa svar
  • Vi är jättenöjda. Från start till mål kändes aldrig någonting stressigt som det lätt kan göra under ett sälj av bostad.
    Anton S sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2020-06-22
    • 3:a
    • 70.0 m²
    2020-06-22
    Hej Anton, tack för feedbacken och gläder mig att ni är nöjda. Nu hoppas vi att ert drömhus dyker upp inom kort. Hör av er om ni behöver hjälp på vägen.

Senaste försäljningarna

Ekensbergsvägen