STHLM ESTATE

STHLM ESTATE

sthlmestate.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till STHLM ESTATE! Letar du efter ditt drömhem i Storstockholm? Vi på STHLM ESTATE hjälper dig att göra ditt livs största affär till ditt livs bästa affär. Våra mäklare skräddarsyr en anpassad lösning till just dig och vi kan hjälpa dig att hitta rätt bostad såväl som att sälja din gamla bostad. Vi arbetar ständigt...

222 omdömen om STHLM ESTATE

Abboud C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Att välja Gabriel som vår mäklare var det bästa beslutet vi kunde ha gjort. Från första mötet imponerade Gabriel med sin djupa kunskap om marknaden och sitt personliga engagemang. Han är inte bara skicklig i sitt yrke utan även en person som verkligen bryr sig om sina kunders bästa. Gabriels förmåga att skapa förtroende och hans oöverträffade expertis i att skapa attraktiva affärer gjorde att vår bostad såldes till ett rekordpris, trots en svår marknad. Hans professionalism, noggrannhet och dedikation gör honom unik i mäklarbranschen....

Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Han har på ett effektivt sätt slutit avtal med kund till prisnivån vi var inställda på sen tidigare.

Caroline B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är engagerad och professionell. Han är mycket mån i alla avseenden och ytterst trevlig. Kollar upp frågor direkt och återkopplar. Vi kände snabbt ett förtroende för honom och kommer senare, som säljare, att ta hjälp av Gabriel. /Caroline och Eric

Cecilia I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Mäklaren såg till att bostaden blev såld, mer än så kan man inte säga. Mycket nöjd med insatsen som gjorts. En professionell mäklare!

Carol J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Jag är glad och tacksam över att Gabriel var vår mäklare vid köpet av vår lgh. Han är mänsklig och väldigt hjälpsam.

Gustav E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Efter att ha provat en mängd olika mäklare tidigare, så var detta något utöver det vanliga. Jag köpte lägenheten av Gabriel och fick ett väldigt personligt bemötande samt proffsig bild av honom vilket gjorde det till en självklarhet att välja just honom när jag väl skulle sälja. Gabriel visar stort engagemang i sitt yrke och håller dig ständigt uppdaterad under hela försäljningsprocessen. Som grädde på moset lyckades Gabriel sälja till ett enastående pris. Detta visar på att mäklaren verkligen spelar roll. 10/10."

Bostadsrättföreningen Kompassen
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Exceptionell mäklare, inte första gången vi tar hjälp av Gabriel och definitivt inte den sista!

Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

På ett bra o tydligt sätt fångade han in spekulanternas intresse, och på så sätt fick vi rätt pris på lägenheten!

Hamid T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är en väldigt duktig och skicklig mäklare. Rekommenderas varmt

Filip L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel Youhanoun ingav trygghet till samtliga parter i försäljningsprocessen. Han var lyhörd, effektiv och tydlig i sin kommunikation vilket bidrog till en uppskattad transparens. Gabriel var alltid tillmötesgående och tog sig tiden att förklara och svara på frågor. Jag kan varmt rekommendera Gabriels mäklartjänster.

Bd B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel har en mycket trevligt sätt och tillför en härlig energi. Han ställer upp på nya visningar för köpare som har svår att komma på utsatta tider. Ett riktigt proffs i branschen.

Julia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är helt fantastisk och klok. Han har stenkoll på marknaden och lyckades möta alla mina behov. Jag rekommenderar verkligen att ni anlitar Gabriel om nu går i tankar på att sälja!

Trede P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Fantastisk mäklare som jag varmt rekommenderar till alla!

Trede P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Grym upplevelse att sälja med Gabriel, jobbade dygnet runt känns det som, allt för att det skulle bli en så bra upplevelse för oss som säljare som möjligt

Josef D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är en riktigt grym och professionell mäklare som har varit där för mig och hjälpt mig under hela processen. Hans professionalism, expertis och dedikation gjorde hela processen smidig och stressfri. Jag rekommenderar Gabriel varmt till alla som letar efter en pålitlig och skicklig mäklare, och jag kommer definitivt att vända mig till honom igen för framtida fastighetsaffärer. Tack, Gabriel, för att du gjorde hela processen så enkel och positiv!

Jean-Paul K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

En utmärkt mäklare som är punktlig och ärlig. Vi fick svar på alla frågor kring försäljningen av vårt boende. Allting gick smidigt, snabbt och enkelt. Under hela förloppet av försäljningen fick vi ständig återkoppling personligt och per telefon hur försäljningen stod till. Kan inte säga något annat än att starkt rekommendera Gabriel som mäklare. Trygghet, hög arbetsmoral och professionellt bemötande är något som verkligen fanns.

Hashim K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Pålitlig, lyhörd och professionell.

Rosanna L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Mycket nöjd över Gabriels insats. Höga förväntningar hade vi men Gabriel levererade långt över förväntan. Min lägenhet såldes till högsta pris i föreningen dessutom. Rekommenderas varmt till alla som går i köp och sälj tankar och som uppskattar personlig kontakt.

Mikael B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Jag är supernöjd med Gabriel och rekommenderar honom varmt till andra. lyhörd, kunnig ,flexibelt med tider engagerad sig mycket snabbt och verkligen hjälpte mig mycket mer än jag kunde tänka mig .Han är absolut bästa mäklaren jag mött.

Bostadsrättföreningen Kompassen
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Fantastisk mäklare på alla sätt!

Peter V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Trevlig o bra bemötande Bara nöjd

Isac L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Verkligen ambitiös och mån om att göra sitt bästa.

Tanmay A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel is very professional and kind. Helped us through the process very well.

Jean-Paul K

Ali E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Mycket trevligt bemötande, han överträffade våra förväntningar att vara uppriktig, punktlig, dela med sig information om objektet och uppleva till trovärdig intryck, vi blev mycket nöjda med affären och rekommenderar honom i sin fortsatta karriär.

Bayazid A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel bemöttande var väldigt korrekt med hela äffaren. Jag kan verkligen rekomendera honom.Han är en stjärna på det han gör.

Saya E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Jättenöjd med den smidiga affären, stort tack till Gabriel, en duktig och proffesionell mäklare!

Suzanna J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

En mäklare jag varmt rekommenderar! Han är lyhörd, lyssnar och är engagerad. Gör sitt yttersta och visar hur viktigt hans arbete är. Fantastiska foton som tog fram lägenheten på bästa sätt och därmed optimera annonseringen på hemnet. Gabriel levde upp till alla förväntningar och lite till!

Mats G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är en sann och ärlig mäklare! Bemötandet man får är 100% och han ger all sin tid för ens skull. Det är inte första gången Gabriel sålt åt oss och jag ser absolut ingen anledning att vända mig till någon annan mäklare i framtiden.

Anton H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Supertrevlig och påläst, fick en bra känsla från första mötet!

Manhattan Mode
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är snäll men framförallt en omtänksam person som tänker från en 360 graders perspektiv för kundens räkning vilket är en extraordinär egenskap. Sådana människor eller mäklare växer inte på träd. Jag skulle uppmana alla som vill sälja sina hem att anförtro honom med det uppdraget för att få den optimala drömaffären.

Peter H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Han var trevlig och påläst gav ett bra intryck.

Hamid T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Kunnig och duktig på sin roll och en artigt 👍

HOMAN M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel Youhanoun är utan tvekan den mäklare jag alltid vänder mig till när det handlar om lägenhetsaffärer. Hans professionalism och dedikation är oöverträffad. Gabriel förstår verkligen mina behov och önskemål och arbetar outtröttligt för att säkerställa att jag får den bästa möjliga affären. Hans kunskap om marknaden är imponerande, och hans förmåga att navigera genom alla steg i försäljningsprocessen är enastående. Med Gabriel vid min sida känner jag mig trygg och förtroendeingivande genom hela processen. Jag rekommenderar...

Michel B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel tog sig tiden att svara på frågor och förklarade affären på ett lugnt och metodiskt sätt för både köparen och säljaren.

Tomas H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel hade stenkoll på läget! Värt vartenda krona, allt gick smidigt medans vi satt i soffan och skålade. Väldigt pedagogisk, lugn, förståelig, noggrann och tålmodig. Rekommenderar starkt!!!

Rebecka M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är mycket professionell och lyhörd. Jag kände mig lugn och trygg genom hela affären trots att det var en tuff tid för mig både ekonomiskt och emotionellt. Jag hade rätt höga men ändå rimliga förväntningar och Gabriel levde upp till dem hela vägen. Jag fick det jag ville ha för min lgh, det krävdes bara en visning och affären var klar inom 5 dagar från det. Utöver min försäljning så var Gabriel ett stort stöd i sökandet efter mitt nästa boende, där jag tack vare Gabriel gjorde en otroligt bra affär. Gabriel är otroligt...

David S
Skrev om Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Super nöjd och super bra mäklare! Skapar enkelt förtroende med sin professionalism och förenklar det hela! 5/5

Stephanie Maria J
Skrev om Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Fantastisk från början till slut! När jag varit osäker i något så har jag känt tryggheten hos Gabriel som mäklare att vända mig till honom och han ser till att jag får dem svaren jag söker och lite till. Han är den mäklaren som skulle gå den extra milen för att du ska känna dig nöjd. Han överträffade alla mina förväntningar! Professionell, hjälpsam, ambitiös, och engagerad. Allt man behöver i en mäklare, och det finner ni hos Gabriel! Vill ni göra en bra affär så rekommenderar jag honom starkt!

Stephanie Maria J gillar detta
Ii.care&recruitment A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är en öppen och tillgänglig mäklare som arbetar med uppriktighet och hjälp för kunden fördelar..

Salim D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är en öppen , uppriktig och lätt och säkert att kunna anlita honom...han förklarar allting på smidigt och klart sätt. Han är så underbar mäklare.

Arjan Kevin R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel var professionell, engagerad och gjorde hela köpprocessen smidig och trygg. Jag är mycket nöjd och rekommenderar denne mäklare varmt till andra.

Maria Rosangela L
Skrev om Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Otroligt professionell ,trygg och seriös mäklare . Jag rekommenderar ❤️bästa Stockholm och Solna

Hendrik F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel Youhanoun is an outstanding real estate agent. He is professional, courteous, knowledgeable, and extremely quick in both his responses and work. I would wholeheartedly recommend him for any real estate service you have.

Szymon M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel is a very driven, professional and friendly broker. I've already sold two apartments with Gabriel and will definitely sell my 3rd in the future

Paul T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Otroligt professionell i alla steg. Seriös, kunnig och trygg mäklare som tar sin roll på största allvar och säkerställer att det blir rätt mot alla parter.

Bd B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Mycket trevligt bemötande mot våra köpare. Ställer alltid upp på extra visningar och finns tillgänglig på telefon. Extra bra är att han ger smakfulla råd inför styling.

Sebastian A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Som förstagångsköpare så har Gabriel varit väldigt tydlig, strukturerad och tillmötesgående. Han har även varit väldigt metodisk med att b.la gå igenom vad varje del av avtalet innebär. Jag kan inte vara mer nöjd med min första mäklare.

Alfred E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Otroligt hjälpsam mot mig som köpare. Lätt tillgänglig och snabb på svar. Rekommenderar Gabriel starkt!

Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel har tagit hand om spekulanterna väl och vi har fått ut de priser vi från början har förväntat oss, trots en något kärv marknad. Gabriel har varit engagerad och alltid varit tillgänglig!