Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun är mäklare på STHLM ESTATE

Gabriel Youhanoun har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Gabriel Youhanoun har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 191 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriel Youhanoun har haft 42 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

191 omdömen om Gabriel Youhanoun

Sedan starten hos Reco 2022
Mats G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är en sann och ärlig mäklare! Bemötandet man får är 100% och han ger all sin tid för ens skull. Det är inte första gången Gabriel sålt åt oss och jag ser absolut ingen anledning att vända mig till någon annan mäklare i framtiden.

Anton H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Supertrevlig och påläst, fick en bra känsla från första mötet!

Manhattan M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är snäll men framförallt en omtänksam person som tänker från en 360 graders perspektiv för kundens räkning vilket är en extraordinär egenskap. Sådana människor eller mäklare växer inte på träd. Jag skulle uppmana alla som vill sälja sina hem att anförtro honom med det uppdraget för att få den optimala drömaffären.

Peter H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Han var trevlig och påläst gav ett bra intryck.

Hamid T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Kunnig och duktig på sin roll och en artigt 👍

HOMAN M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel Youhanoun är utan tvekan den mäklare jag alltid vänder mig till när det handlar om lägenhetsaffärer. Hans professionalism och dedikation är oöverträffad. Gabriel förstår verkligen mina behov och önskemål och arbetar outtröttligt för att säkerställa att jag får den bästa möjliga affären. Hans kunskap om marknaden är imponerande, och hans förmåga att navigera genom alla steg i försäljningsprocessen är enastående. Med Gabriel vid min sida känner jag mig trygg och förtroendeingivande genom hela processen. Jag rekommenderar...

Michel B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel tog sig tiden att svara på frågor och förklarade affären på ett lugnt och metodiskt sätt för både köparen och säljaren.

Tomas H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel hade stenkoll på läget! Värt vartenda krona, allt gick smidigt medans vi satt i soffan och skålade. Väldigt pedagogisk, lugn, förståelig, noggrann och tålmodig. Rekommenderar starkt!!!

Rebecka M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är mycket professionell och lyhörd. Jag kände mig lugn och trygg genom hela affären trots att det var en tuff tid för mig både ekonomiskt och emotionellt. Jag hade rätt höga men ändå rimliga förväntningar och Gabriel levde upp till dem hela vägen. Jag fick det jag ville ha för min lgh, det krävdes bara en visning och affären var klar inom 5 dagar från det. Utöver min försäljning så var Gabriel ett stort stöd i sökandet efter mitt nästa boende, där jag tack vare Gabriel gjorde en otroligt bra affär. Gabriel är otroligt...

David S
Skrev om Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Super nöjd och super bra mäklare! Skapar enkelt förtroende med sin professionalism och förenklar det hela! 5/5

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning: