Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun

Gabriel Youhanoun är mäklare på STHLM ESTATE

Gabriel Youhanoun har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Gabriel Youhanoun har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriel Youhanoun har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

219 omdömen om Gabriel Youhanoun

Abboud C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Att välja Gabriel som vår mäklare var det bästa beslutet vi kunde ha gjort. Från första mötet imponerade Gabriel med sin djupa kunskap om marknaden och sitt personliga engagemang. Han är inte bara skicklig i sitt yrke utan även en person som verkligen bryr sig om sina kunders bästa. Gabriels förmåga att skapa förtroende och hans oöverträffade expertis i att skapa attraktiva affärer gjorde att vår bostad såldes till ett rekordpris, trots en svår marknad. Hans professionalism, noggrannhet och dedikation gör honom unik i mäklarbranschen....

Thomas B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Han har på ett effektivt sätt slutit avtal med kund till prisnivån vi var inställda på sen tidigare.

Caroline B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är engagerad och professionell. Han är mycket mån i alla avseenden och ytterst trevlig. Kollar upp frågor direkt och återkopplar. Vi kände snabbt ett förtroende för honom och kommer senare, som säljare, att ta hjälp av Gabriel. /Caroline och Eric

Cecilia I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Mäklaren såg till att bostaden blev såld, mer än så kan man inte säga. Mycket nöjd med insatsen som gjorts. En professionell mäklare!

Carol J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Jag är glad och tacksam över att Gabriel var vår mäklare vid köpet av vår lgh. Han är mänsklig och väldigt hjälpsam.

Gustav E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Efter att ha provat en mängd olika mäklare tidigare, så var detta något utöver det vanliga. Jag köpte lägenheten av Gabriel och fick ett väldigt personligt bemötande samt proffsig bild av honom vilket gjorde det till en självklarhet att välja just honom när jag väl skulle sälja. Gabriel visar stort engagemang i sitt yrke och håller dig ständigt uppdaterad under hela försäljningsprocessen. Som grädde på moset lyckades Gabriel sälja till ett enastående pris. Detta visar på att mäklaren verkligen spelar roll. 10/10."

Bostadsrättföreningen Kompassen
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Exceptionell mäklare, inte första gången vi tar hjälp av Gabriel och definitivt inte den sista!

Thomas B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

På ett bra o tydligt sätt fångade han in spekulanternas intresse, och på så sätt fick vi rätt pris på lägenheten!

Hamid T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel är en väldigt duktig och skicklig mäklare. Rekommenderas varmt

Filip L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Youhanoun en del av STHLM ESTATE

Gabriel Youhanoun ingav trygghet till samtliga parter i försäljningsprocessen. Han var lyhörd, effektiv och tydlig i sin kommunikation vilket bidrog till en uppskattad transparens. Gabriel var alltid tillmötesgående och tog sig tiden att förklara och svara på frågor. Jag kan varmt rekommendera Gabriels mäklartjänster.