Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Vällingby, Hässelby och Spånga!

Funderar du på att flytta hit? Eller kanske vill du sälja en bostad i området? Vi på Länsförsäkringar Fastighetsbyrå hjälper dig med hela bostadsaffären inklusive råd och snabb handläggning av lånelöfte, försäkring och bolån. Vi arbetar i linje med ledorden närhet, långsiktighet och nytta, precis som Länsförsäkringar.

Här i Vällingby finns allt på samma ställe: arbete, bostad och centrum i ett! Dessutom ligger alla våra områden riktigt nära Stockholms innerstad och kommunikationerna är många och bra. Det byggs mycket nytt och vi tycker det är väldigt intressant att följa utvecklingen.

Är du intresserad av att veta mer om bostadsmarknaden här eller hur det är att bo i Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kontakta oss, vi berättar gärna!

Läs vad 441 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

• Firdavs K
    Firdavs K skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Jag har köpt ett bostadslägenhet jag är jätte nöjd med mon köp ! Sofia Martinsson hon är jätte grym säljare ! Läs mer
  • Agneta P
    Agneta P skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Sofia har hjälpt oss/mej att sälja vår Mammas bostads rätt i ett 55 plus boende (dödsbo)
    Jag har varit nöjd med allt, bemötande, upplägg, återkoppling o snabba svar!!

Sofia har varit tålmodig o tydlig mot köparen o spekulanter! Viktigt när det är äldre personer! Läs mer
  • David W
    David W skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Lugn och ger ett trygg intryck för både säljare och köpare. Läs mer
  • Marit G
    Marit G skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Sålt bostadsrättsradhus. Trevligt och proffsigt bemötande. Vi fick bra information om processen. Var lätt att få kontakt med och förtroende för. Läs mer
  • Amir Hassan S
    Amir Hassan S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra...
    snabb och hjälpsam!
    vi rekommenderar! Läs mer
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Köpte ett radhus med min sambo, vi hade väldigt specifika krav på vad vi ville ha och Linda tipsade oss om radhuset när vi inte var nöjda med ett annat som vi tittat på. Vi fick en extra visning och efter några budningsturer blev det vårat. Linda har ett härligt positivt sätt med många idéer och lösningar för att allt ska bli toppen, så glad att just Linda var mäklare till vårt hus. Kan rekomendera henne varmt. Läs mer
  • Maj-britt H
    Maj-britt H skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig, duktig och tillmötesgående. Läs mer
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig informativ och tillmötesgående på ett nya sätt. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi fick hjälp av Linda att sälja vårt radhus. Vi fick förtroende för Linda då hon var lyssnande och var påläst om hur bostadsmarknaden såg ut.
    Allt gick fort och vi fick ett förhållandevis bra pris på huset.
    Även de som köpte huset var mycket glada i Linda och hennes proffsiga bemötande. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Köpt tomt av Bo. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • Anita L
    Anita L skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Har varit på många visningar, Sofia stack verkligen ut! Hon är professionell, trevlig och kunnig! Rekommenderar! Läs mer
  • Sebastian J
    Sebastian J skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig och servicemedveten! Duktig på det hon gör, levererar det hon lovar. Skulle utan tvekan rekommendera henne till alla! Toppmäklare Läs mer
  • Annica W
    Annica W skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Enormt trevlig att prata med. Kunnig. Bra att hon hade tunnstock vid visning Läs mer
  • Abbas A
    Abbas A skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo Johanson är en av dem bästa och respekta mäklaren som jag har träffat i hela mitt liv och han är ansvar mot sina kunder.
    Jag rekommenderar honom som en business partner.
    Med vänliga hälsingar Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Helt underbart. Mäklaren gjorde allt för att vi skulle få exakt vad vi ville ha Läs mer
  • Joelle Z
    Joelle Z skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Alltid tillgänglig och hjälpsam Läs mer
  • Elin N
    Elin N skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra bemötande, trevlig, kunnig, villig att dela med sig information, hjälpsam. Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Johan är super! Återkopplar snabbt och är verkligen inkännande om vilka behov man har. Han känns som en väldigt bra och naturlig länk mellan köpare och säljare. Rekommenderar honom skarpt! Sen så är han ju Dalmas också vilket alltid är ett extra plus :-) Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi sålde nyligen med och är mycket nöjda med hennes insats. Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Riktigt kunnig mäklare och super trevlig allting kändes väldigt seriöst och tryggt, bra återkoppling hela tiden Läs mer
  • Ted G
    Ted G skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda har varit mycket professionell, engagerad och kunnig vid vår försäljning. Hon har den bästa kännedomen om vårt område och vi kan lämna våra bästa rekommendationer . Läs mer
  • Eric E
    Eric E skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo Ger ett trevligt, tillmötesgående och kompetent intryck. Mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Hans G
    Hans G skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda Olin var vår mäklare när vi köpte vårt hus men även när vi sålde detsamma. Vi valde själva att nyttja Linda även vid vår försäljning, framförallt för att hon skapar ett förtroende mellan säljare & köpare. Linda hjälpte oss även vid vårt nya husköp, främst genom tips och råd. Linda är ingen vanlig mäklare (vi hade tre andra mäklarfirmor på besök) då hon är personlig och diplomatisk spå samma gång. Att hon samtidigt bryter lite lätt på norska gör henne ännu mer personlig. Jag har under åren nyttjat totalt 6 mäklare, efter att ha träffat Linda kommer jag aldrig mer byta! /HG & FL Läs mer
    2018-02-13 Lind O svarar Hans G
    Men tack till er båda! Det där behövde jag verkligen att höra idag - jag sträcker lite extra på mig! Stor kram från mig
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Lyhörd: Förstod vad vi ville ha, dvs en mycket snabb försäljning. Professionell, kunnig och trevlig. Viktigast av allt: Lyckades sälja vår bostad till ett marknadsmässigt pris på två veckor mitt i julruschen! Läs mer
  • Anders U
    Anders U skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Alexandra är en glad och trevlig mäklare som gjorde allt för att sälja vår lägenhet. Något hon lyckades med på kort tid trots skakig marknad. Läs mer
  • Nestor B
    Nestor B skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Väldig seriös mäklare ,jag rekomendera de varm Läs mer
  • Salomon Woldab G
    Salomon Woldab G skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo är trevlig och kompetent Mäklare. Vi Tackar för din tålamod hopp full rådgivning. Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Johan var trevlig och kompetent. Han la inledningsvis upp en tidsplan för försäljningen och den följde vi. Försäljningen gick snabbt och smidigt och jag kände mig delaktig i processen. Så allt kändes bra. Läs mer
  • Sie-gull G
    Sie-gull G skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Sofia är en jätteduktig mäklare som har tagit väl hand om mig under processen. Hon har varit tydlig och är en väldigt glad och trevlig person. Toppenbra! Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Proffsig och kunnig mäklare som tog hand om oss på bästa tänkbara sätt. Läs mer
  • Monica C
    Monica C skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi fick fullt förtroende för Bo Johansson vid första mötet.
    Bo J är mycket kunnig och gav löpande information under hela processen. Lovade han att återkomma så gjorde han det väldigt snabbt som avtalat. Läs mer
  • Kamaal M
    Kamaal M skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    En kanon bra mäklare . Rekommendation till alla som vill sälja lägenhet/ Hus att anlita Sofia som mäklare för försäljningen Läs mer
  • Anders U
    Anders U skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Som köpare av Uppfattade vi Bo som en Trevlig och bemötande mäklare.
    Det märks att han har erfarenhet av branschen. Läs mer
  • Johan T
    Johan T skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Personlig och proffsig, mycket smidigt köp av bostad genom Bo. Läs mer
  • Zahra H
    Zahra H skrev om Sofia Martinsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Fantastiskt bra mäklare, väldigt duktig och tydligt med sitt jobb. Hon lyssnar verkligen på vad vi önskar och försöker uppfylla det. Hennes prestation har varit fantastiska samt över våra förväntningar. Hon har lyckats toppa marknadspriset. Vi är väldigt nöjda med att ha anlitat mäklaren Sofia Martinsson vid försäljning av våran bostadsrätt. Rekommenderar starkt mäklaren Sofia Martinsson! Läs mer
  • Anna-karin L
    Anna-karin L skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Jag är helt nöjd med Bo Johansson. Mycket trevlig och tillmötesgående. Jag har känt mig trygg hela vägen.
    Jag valde honom för att han var så vänlig och "vanlig" dvs han presenterade sig och sa inte att han var bäst som ett par andra mäklare jag talade med sa. Han sa att han skulle hjälpa mig på bästa sätt.
    Om jag väljer en person som ska hjälpa mig utgår jag ifrån att den personen gör sitt allra bästa för mig och det har han verkligen gjort.
    Tack Bosse! Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Kunnig, professionell, snabb och anpassningsbar. Jag är mycket nöjd med hans arbete med att sälja vårt hus. Läs mer
  • Roozbeh M
    Roozbeh M skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo är mycket kompetent och trevlig mäklare. Läs mer
  • Mahmoud T
    Mahmoud T skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hej
    Han är bra och duktig. Och han var trevligt. Läs mer
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Professionellt och trevligt bemötande! Lyckades förmedla känslan av att hon företrädde både köpare och säljare! Läs mer
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Superbra bemötande. Känns kunnig och proffsig. Läs mer
  • Thair A
    Thair A skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Han är den bästa mäklaren man någonsin kan tänka sig! Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket trevlig och serviceminded mäklare. Förtjänar bästa betyg helt enkelt. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Johan är mycket duktig och seriös och motsvarade alla mina förväntningar! Fick också mycket bra kontakt och respons av honom. Läs mer
  • Ingemo S
    Ingemo S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig. Kunnig. Saklig. Strukturerad. Läs mer
  • Ola W
    Ola W skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket duktig och gör allt för att kunden skall vara nöjd. Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Kunnig, informativ, saklig, trevlig dvs ett mycket professionellt bemötande. Läs mer
  • Maud H
    Maud H skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Ett fantastiskt fint bemötande!
    Han ställer upp för kunden till 100 %. Alltid lika trevlig och positiv. Jag kände aldrig att jag störde trots att jag ringde eller dök upp oanmäld på kontoret med mina frågor.
    Bo Johansson rekommenderar jag varmt till den som vill sälja eller byta bostad. Läs mer
  • Carl Martin A
    Carl Martin A skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Johan gav oss ett väldigt bra bemötande och försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Jag kan varmt rekommendera Johan. Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hade Bosse Johansson som mäklare och det var under all kritik. Att han får sälja bostäder är ett under. Han var otrevligt, kallade mig som säljare dum i huvudet och jobbade inte för min räkning utan bara för sitt eget intresse. Kommer alldrig att använda honom igen och hoppas ingen annan heller. Läs mer

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby