Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby — Visa karta

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar. Välkommen!

Läs vad 332 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

• Per S
    Per S skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Proffsig rakt igenom. Rekommenderas varmt.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda var rak och trevlig och tog reda på allt vi ville veta.
  • Senteza K
    Senteza K skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Jag kan grovt rekommendera er till nästa perOn jag talar med. Speciellt Eva som har varit extremt grym att vara våran mäklare, som ger det där lilla extra skulle jag säga.
  • Robin H
    Robin H skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Kanonmäklare, vi kände oss välinformerade och trygga genom hela bostadsköpet. Rekommenderas!
  • Jan G
    Jan G skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Engagerad mäklare. Bra info under hela försäljningen.
  • Susann M
    Susann M skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva har varit en mycket engagerad mäklare.
    Det är vi väldigt nöjda med. Hade önskat att hon inte varit så angelägen att stänga affären så snabbt då vi velat ha ett högre avslutspris.
  • Christian B
    Christian B skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda Olin var ett självklart val för oss. 'Med stor lokalkännedom och både personligt och professionell bemötande gjorde hon genomförande Linda försäljningen i alla steg, från första mötet till avslutande försäljningskontrakt. Rekomenderas ochså på grund av hennes breda kontaktnät bland både köpare och säljare
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda gav oss ett mycket bra bemötande, genomgående under
    hela försäljningsprocessen.
    Vi kände oss trygga med att Linda tog vara på våra intressen
    och var hela tiden lyhörd för våra önskemål.

Alltså, mycket bra!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva var väldigt trevlig och professionell i sin kommunikation. Hon gav ett ärligt intryck och vi uppfattar att vi kunnat göra en bra affär genom henne.
  • Malin Q
    Malin Q skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Tydlig, tillgänglig och mycket trevlig!
  • Sara N
    Sara N skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Toppmäklare!
    Hon gjorde det enkelt för oss att sälja och vi kände oss trygga i att hon skötte hela försäljningen.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda var ett utmärkt val för oss med sin utmärkta lokalkännedom. Med ett proffsigt och trevligt bemötande vann hon vårt förtroende.
  • Sharni B
    Sharni B skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Engagerad, personlig på ett bra sätt. Känns tryggt. Kunnig.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda är superduktig. Hon lyssnar och hjälper! Jag rekommenderar henne starkt! Bästa mäklaren jag
    har träffat!
  • Elio J
    Elio J skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Ärlig, och duktig mäklare.
    Mäklare som jag gärna skulle vilja göra affär igen med.
    Inga falska skratt, ingen "jag tänker bara på pengar" känsla.
    Stort rekommenderat, alla borde lära sig av henne.
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra och kompetent,trevligt bemötande och tålmodig.
  • Alem S
    Alem S skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo Johansson är en duktig mäklare med bra kundbemötande
  • Bessim C
    Bessim C skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bästa Eva ärlig och korrekt

Mvh Bessim
  • Ulf Arnold B
    Ulf Arnold B skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi är mycket nöjda med Bo Johanssons tjänster i samband med försäljningen av vårt hus. Han är trevlig, professionell och återkom snabbt med svar då vi hade frågor.
  • Per Magni Melker E
    Per Magni Melker E skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra och ärlig mäklare. Hon gjorde ett väldigt bra jobb för oss!
    Med vänlig hälsning, Per
    2016-12-12 Lind O svarar Per Magni Melker E
    Hej Per, tack för fina ord - det värmer! Med vänlig hälsning Linda
  • Klara E
    Klara E skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda är korrekt och trevlig, har koll på alla siffror och försskönar inget. Hon talar inte illa om konkurrenter och beter sig genom hela processen mycket proffsigt.
    2016-12-12 Lind O svarar Klara E
    Hej Klara, tack snälla, vad glad jag blir! Ha det gott så hörs o syns vi hälsar Linda
  • Ida K
    Ida K skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Väldigt nöjd med min försäljning. Trevligt bemötande av erfaren mäklare som gjorde mig trygg.
    2016-12-12 Lind O svarar Ida K
    Tack Ida, bra samarbete! Kram på dig
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Väldigt trevlig vid första mötet och lätt att nå per telefon. De frågor hon ej kunde besvara tog hon reda på snabbt och förmedlade till mig direkt.
    Seriöst och professionellt bemötande.
    2016-11-28 Andrea Ö svarar Mathias A
    Hej Mathias och tack! Är säker på att ni kommer trivas väldigt bra i lägenheten! Ha det gott, vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning Andrea
  • Linda N
    Linda N skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Engagerade, tydlig alltid tillgänglig. Ger alltid det lilla extra! Anlitat henne för tre försäljningar
  • Carina S
    Carina S skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Andreas bemötande är korrekt och trevligt.
    Jag uppfattar Andrea som ambitiös och duktig, dock har hon kanske ännu inte den tyngd och erfarenhet som kommer med flera års arbete i yrket.
    2016-11-28 Andrea Ö svarar Carina S
    Tack Carina för din feedback! Jag kompenserar det med andra styrkor men utvecklas hela tiden och tar till mig av dina ord. Vi ses på tillträdet, Med vänlig hälsning Andrea
  • Toribio Olivares H
    Toribio Olivares H skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hon är trevlig och snygg tjej och mycket professionella I sitt arbeta
    2016-10-28 Andrea Ö svarar Toribio Olivares H
    Tack så mycket, det uppskattas! Ha det fint, så ses vi på tillträdet. Med vänlig hälsning Andrea
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Extremt engagerad oc positiv.
    Hjälpsam
    2016-12-12 Lind O svarar Thomas E
    Hej Thomas, tack för mycket bra samarbete o för fina ord, det uppskattas! Med vänlig hälsning Linda
  • Georgina B
    Georgina B skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hon ger en positiv uttryck. Man känner att man kan lita på henne.
  • Therese K
    Therese K skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Jag är väldigt nöjd med Andrea, bra service lätt tillgänglig när jag har behövd nå henne. Hon höll mig uppdaterad.
    2016-10-25 Andrea Ö svarar Therese K
    Tack Therese för härlig feedback! Vad roligt att du är nöjd. Vi ses och hörs, Med vänlig hälsning Andrea
  • Tone D
    Tone D skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Om du önskar en professionell, seriös mäklare i ditt livs kanske största affär kan jag varmt rekommendera Eva Nelléus. Från första stund kände jag ett jätteförtroende för Eva och hon har inte gjort mig besviken under hela processen.
  • Maria J
    Maria J skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    En mycket trevlig mäklare som vi varmt rekommenderar. Gjorde verkligen allt och lite till för att det skulle bli en bra affär. Vi fick högsta priset någonsin i vår förening och Bo gjorde affären till en trevlig upplevelse som vi bär med oss :). Ska vi sälja igen kommer vi välja Länssförsäkringar, ett extra plus för att Länsförsäkringar bank möjliggjorde hela affären!
    Två nöjda helkunder
  • Anja J
    Anja J skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda var intresserad och hjälpsam. Vi kände stort förtroende för henne.
    2016-11-18 Lind O svarar Anja J
    Hej Anja, vad trevligt - nu är det bara resten kvar va:). Hörs o syns. Med vänlig hälsning Linda
  • Haidi A
    Haidi A skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket professionellt och trevligt bemött!
    2016-10-19 Lind O svarar Haidi A
    Hej Haidi, tack för det - hoppas ni ser fram emot ert nya härliga hus! Hörs Linda
  • Mari-anne H
    Mari-anne H skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mkt väl genomförd och snabb handläggning vid försäljning av vårt kedjehus i Vällingby, personligt engagemang, välfungerande tidsplan, positiv anda, med goda effektiva kontakter - såsom stylist, besiktning, fotografering o fönstertvätt mm
    2016-10-19 Lind O svarar Mari-anne H
    Hej Mari-anne - vad roligt att ni är nöjda, det är/var mig en sann glädje att hjälpa er! Ha det gott så ses vi framöver. Med vänlig hälsning Linda
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra bemötande och en trygg känsla genom hela bostadsaffären.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi är mycket nöjda med Linda Olin som mäklare. Hon hade ett lugnt och professionellt bemötande samt mycket bra rådgivning under hela processen.
    2016-10-19 Lind O svarar Katarina S
    Tack Katarina, vad glad jag blir, speciellt med tanke på att du är i "samma" bransch och säkert har höga krav:). Ser fram emot fortsättningen. Ha det gott. Med vänlig hälsning Linda
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Kompetent, engagerad och driven mäklare.
    2016-10-19 Lind O svarar Anna Ö
    Tack Anna, jätteroligt att hjälpa er, snabbt gick det:). Hörs o ses Linda
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva är trevlig och professionell.
    Vi fick ett fint bemötande och hon var tillgänglig när vi hade frågor. Vi är mycket nöjda!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig och proffesionell i bemötande och attityd. Presenterade lägenheten bra men utan tekniskt djup.
    Prisförhandlingen borde gått fortare med en mäklare med bättre avslutsteknik.
    Kunde ha varit mer proaktiv.
  • Leif G
    Leif G skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi har bara beröm att ge Eva på vilket sätt hon genomförde försäljningen av vår villa i Spånga. Eva var mycket engagerad och kunnig och broschyrmaterialet som presenterades under visningen var mycket proffsigt gjort. Eva var också närvarande vid besiktningen och fotograferingen vilket vi uppskattade.
    Vi kan varmt rekommendera Eva till andra som tänker sälja eller köpa en fastighet.
  • Ahmed S
    Ahmed S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hon är mycket aktiv , trevlig och kunnig sant har bra bemötande!
    2016-10-19 Lind O svarar Ahmed S
    Hej Ahmed, tack för det! Ringer dig snart för att stämma av hur det går i huset, skall blir spännande! Med vänlig hälsning Linda
  • Peggy L
    Peggy L skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    En mycket proffsig och påläst mäklare. Rekommenderar Eva varmt till att sälja ditt hus.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    jag är väldigt nöjd med hela det bemötande och hjälp jag har fått av Linda under hela processen med att sälja mitt radhus. Linda är väldigt tillgänglig och mycket kunnig samt professionell.
    2016-10-19 Lind O svarar Susanne R
    Hej Susanne, tack för vänliga ord - detta gjorde vi bra. Nu är det bara resten kvar:). Hörs o ses//Linda
  • Marita A
    Marita A skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda är trevlig, seriös och snabb med återkoppling. Den som väljer Linda som mäklare blir inte besviken!
    2016-10-19 Lind O svarar Marita A
    Tack snälla Marita, fina ord tas alltid emot med tack:). Hörs längre fram. Med vänlig hälsning Linda
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Proffesionell och engagerad. Rekommenderas:)
  • Ida A
    Ida A skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra, trevlig och snabb mäklare. Hon hade ett stort engagemang och verkade jobba dygnet runt.
    Vi kommer att anlita henne igen om vi ska sälja i framtiden!
  • Paul R
    Paul R skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra
    2016-10-19 Lind O svarar Paul R
    Hej Paul, vet ni kommer älska ert nya hus, skall bli spännande att följa er och se vad ni gör med det. Ha det gott, vi ses snart. Med vänlig hälsning Linda
  • Sven Å
    Sven Å skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva Nelleus är en prydnad för sin branch. De flesta nya kunder hon möter är troligen oerfarna köpare/säljare liksom vi. Från början fick vi fullt fötroende för Eva. Allt har hittills löpt enligt plan. Sammanfattning är för tidigt att göra nu. Till trädesdagen för köparen av vårt radhus är först den 25.11 2016. /Sven Åberg
  • Björn W
    Björn W skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Professionell och tog den tid som behövdes för en lyckad försäljning
  • Tony S
    Tony S skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva var mycket professionell. Vilket innebär att hon gav ett gott intryck, skapade ett förtroende och höll ihop hela processen på ett föredömligt sätt. Kort sagt vi är nöjda och rekommenderar Eva till andra.

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby