Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby — Visa karta

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar. Välkommen!

Läs vad 311 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

• Ida K
    Ida K skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Väldigt nöjd med min försäljning. Trevligt bemötande av erfaren mäklare som gjorde mig trygg.
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Väldigt trevlig vid första mötet och lätt att nå per telefon. De frågor hon ej kunde besvara tog hon reda på snabbt och förmedlade till mig direkt.
    Seriöst och professionellt bemötande.
    2016-11-28 Andrea Ö svarar Mathias A
    Hej Mathias och tack! Är säker på att ni kommer trivas väldigt bra i lägenheten! Ha det gott, vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning Andrea
  • Linda N
    Linda N skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Engagerade, tydlig alltid tillgänglig. Ger alltid det lilla extra! Anlitat henne för tre försäljningar
  • Carina S
    Carina S skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Andreas bemötande är korrekt och trevligt.
    Jag uppfattar Andrea som ambitiös och duktig, dock har hon kanske ännu inte den tyngd och erfarenhet som kommer med flera års arbete i yrket.
    2016-11-28 Andrea Ö svarar Carina S
    Tack Carina för din feedback! Jag kompenserar det med andra styrkor men utvecklas hela tiden och tar till mig av dina ord. Vi ses på tillträdet, Med vänlig hälsning Andrea
  • Toribio Olivares H
    Toribio Olivares H skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hon är trevlig och snygg tjej och mycket professionella I sitt arbeta
    2016-10-28 Andrea Ö svarar Toribio Olivares H
    Tack så mycket, det uppskattas! Ha det fint, så ses vi på tillträdet. Med vänlig hälsning Andrea
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Extremt engagerad oc positiv.
    Hjälpsam
  • Georgina B
    Georgina B skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hon ger en positiv uttryck. Man känner att man kan lita på henne.
  • Therese K
    Therese K skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Jag är väldigt nöjd med Andrea, bra service lätt tillgänglig när jag har behövd nå henne. Hon höll mig uppdaterad.
    2016-10-25 Andrea Ö svarar Therese K
    Tack Therese för härlig feedback! Vad roligt att du är nöjd. Vi ses och hörs, Med vänlig hälsning Andrea
  • Tone D
    Tone D skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Om du önskar en professionell, seriös mäklare i ditt livs kanske största affär kan jag varmt rekommendera Eva Nelléus. Från första stund kände jag ett jätteförtroende för Eva och hon har inte gjort mig besviken under hela processen.
  • Maria J
    Maria J skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    En mycket trevlig mäklare som vi varmt rekommenderar. Gjorde verkligen allt och lite till för att det skulle bli en bra affär. Vi fick högsta priset någonsin i vår förening och Bo gjorde affären till en trevlig upplevelse som vi bär med oss :). Ska vi sälja igen kommer vi välja Länssförsäkringar, ett extra plus för att Länsförsäkringar bank möjliggjorde hela affären!
    Två nöjda helkunder
  • Anja J
    Anja J skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda var intresserad och hjälpsam. Vi kände stort förtroende för henne.
    2016-11-18 Lind O svarar Anja J
    Hej Anja, vad trevligt - nu är det bara resten kvar va:). Hörs o syns. Med vänlig hälsning Linda
  • Haidi A
    Haidi A skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket professionellt och trevligt bemött!
    2016-10-19 Lind O svarar Haidi A
    Hej Haidi, tack för det - hoppas ni ser fram emot ert nya härliga hus! Hörs Linda
  • Mari-anne H
    Mari-anne H skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mkt väl genomförd och snabb handläggning vid försäljning av vårt kedjehus i Vällingby, personligt engagemang, välfungerande tidsplan, positiv anda, med goda effektiva kontakter - såsom stylist, besiktning, fotografering o fönstertvätt mm
    2016-10-19 Lind O svarar Mari-anne H
    Hej Mari-anne - vad roligt att ni är nöjda, det är/var mig en sann glädje att hjälpa er! Ha det gott så ses vi framöver. Med vänlig hälsning Linda
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra bemötande och en trygg känsla genom hela bostadsaffären.
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi är mycket nöjda med Linda Olin som mäklare. Hon hade ett lugnt och professionellt bemötande samt mycket bra rådgivning under hela processen.
    2016-10-19 Lind O svarar Katarina S
    Tack Katarina, vad glad jag blir, speciellt med tanke på att du är i "samma" bransch och säkert har höga krav:). Ser fram emot fortsättningen. Ha det gott. Med vänlig hälsning Linda
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Kompetent, engagerad och driven mäklare.
    2016-10-19 Lind O svarar Anna Ö
    Tack Anna, jätteroligt att hjälpa er, snabbt gick det:). Hörs o ses Linda
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva är trevlig och professionell.
    Vi fick ett fint bemötande och hon var tillgänglig när vi hade frågor. Vi är mycket nöjda!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig och proffesionell i bemötande och attityd. Presenterade lägenheten bra men utan tekniskt djup.
    Prisförhandlingen borde gått fortare med en mäklare med bättre avslutsteknik.
    Kunde ha varit mer proaktiv.
  • Leif G
    Leif G skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi har bara beröm att ge Eva på vilket sätt hon genomförde försäljningen av vår villa i Spånga. Eva var mycket engagerad och kunnig och broschyrmaterialet som presenterades under visningen var mycket proffsigt gjort. Eva var också närvarande vid besiktningen och fotograferingen vilket vi uppskattade.
    Vi kan varmt rekommendera Eva till andra som tänker sälja eller köpa en fastighet.
  • Ahmed S
    Ahmed S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hon är mycket aktiv , trevlig och kunnig sant har bra bemötande!
    2016-10-19 Lind O svarar Ahmed S
    Hej Ahmed, tack för det! Ringer dig snart för att stämma av hur det går i huset, skall blir spännande! Med vänlig hälsning Linda
  • Peggy L
    Peggy L skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    En mycket proffsig och påläst mäklare. Rekommenderar Eva varmt till att sälja ditt hus.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    jag är väldigt nöjd med hela det bemötande och hjälp jag har fått av Linda under hela processen med att sälja mitt radhus. Linda är väldigt tillgänglig och mycket kunnig samt professionell.
    2016-10-19 Lind O svarar Susanne R
    Hej Susanne, tack för vänliga ord - detta gjorde vi bra. Nu är det bara resten kvar:). Hörs o ses//Linda
  • Marita A
    Marita A skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda är trevlig, seriös och snabb med återkoppling. Den som väljer Linda som mäklare blir inte besviken!
    2016-10-19 Lind O svarar Marita A
    Tack snälla Marita, fina ord tas alltid emot med tack:). Hörs längre fram. Med vänlig hälsning Linda
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Proffesionell och engagerad. Rekommenderas:)
  • Ida A
    Ida A skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra, trevlig och snabb mäklare. Hon hade ett stort engagemang och verkade jobba dygnet runt.
    Vi kommer att anlita henne igen om vi ska sälja i framtiden!
  • Paul R
    Paul R skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra
    2016-10-19 Lind O svarar Paul R
    Hej Paul, vet ni kommer älska ert nya hus, skall bli spännande att följa er och se vad ni gör med det. Ha det gott, vi ses snart. Med vänlig hälsning Linda
  • Sven Å
    Sven Å skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva Nelleus är en prydnad för sin branch. De flesta nya kunder hon möter är troligen oerfarna köpare/säljare liksom vi. Från början fick vi fullt fötroende för Eva. Allt har hittills löpt enligt plan. Sammanfattning är för tidigt att göra nu. Till trädesdagen för köparen av vårt radhus är först den 25.11 2016. /Sven Åberg
  • Björn W
    Björn W skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Professionell och tog den tid som behövdes för en lyckad försäljning
  • Tony S
    Tony S skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva var mycket professionell. Vilket innebär att hon gav ett gott intryck, skapade ett förtroende och höll ihop hela processen på ett föredömligt sätt. Kort sagt vi är nöjda och rekommenderar Eva till andra.
  • Linda A
    Linda A skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra bemötande, för att inte säga "intelligent" bemötande. Det uppskattar jag!
    2016-09-06 Andrea Ö svarar Linda A
    Tack snälla Linda! Ha det så gott så ses vi framöver! Med vänlig hälsning Andrea
  • Petra N
    Petra N skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra bemötande och service med mycket engagemang.
    2016-10-19 Lind O svarar Petra N
    Tack Petra! Med vänlig hälsning Linda
  • Annika H
    Annika H skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Ett trevligt bemötande med en mäklare som min pappa fått förtroende för och bett oss anlita för försäljning av villan.
  • Olof F
    Olof F skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi har bara beröm att ge Eva Nelléus för det sätt på vilket hon genomfört försäljningen av vår fastighet Asmund 18 i Spånga. Hon har mycket goda yrkeskunskaper. Hon underrättat oss fortlöpande om hur budgivningen förlöpte och kom på kort tid fram till ett avslut. Det var lätt att komma i kontakt med henne. Så snart hon såg att vi hade sökt henne på telefon ringde hon tillbaka.

Sammanfattningsvis ger vi henne högsta betyg och vill på det varmaste rekommendera henne som mäklare
  • Åke F
    Åke F skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mkt bra ,trevligt ochproffesionellt bemötande och handläggning.
    2016-08-26 Lind O svarar Åke F
    Tack Åke för härlig feedback; inte så tokigt att arbete med dig och dina bröder heller! Må så gott. Mvh Linda
  • Arne F
    Arne F skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Affären är inte helt avslutad än men så här långt är vi mycket nöjda med valet av Linda Olin som mäklare.
    Linda lever helt upp till vår förväntan på en proffsig mäklare. Vänligt bemötande och mycket bra framtaget säljunderlag som annonser och broschyr.
    2016-08-26 Lind O svarar Arne F
    Tack snälla Arne för mycket fina ord, det värmer! Med vänlig hälsning, Linda
  • Anders O
    Anders O skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra bemötande, skötte försäljningen av huset utan anmärkning.
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2016-08-25 Andrea Ö svarar Bernt A
    Tack Bernt, jätteroligt att jobba med dig, roligt att ni är nöjda! Vi hörs om ett tag. MVH Andrea
  • Cecilia Ö
    Cecilia Ö skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda gick verkligen den extra milen, varje gång. Hon fanns med från dag 1 och stöttade och hjälpte även till och tipsade om nya objekt (då vi var ute efter att också köpa nytt).
    Vi kan inte göra annat än att rekommendera henne till andra.
    2016-08-19 Lind O svarar Cecilia Ö
    Tack fina Cecilia - tyckte jättemycket om att jobba med er! Hörs o syns i grannskapet (snart i alla fall:).
  • Robin R
    Robin R skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Fantastisk service! Jag rekommenderar Linda varmt.
    2016-08-19 Lind O svarar Robin R
    Tack snälla Robin - vad roligt att ni kommer tillbaka! Ha det gott så hörs vi//Linda
  • Daphne V
    Daphne V skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig och professionell. Lagom av båda sakerna.
  • Jan Åke A
    Jan Åke A skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva är jätte bra och ger feedback under hela
    Resan vi är nöjda!
  • Christer E
    Christer E skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo Johansson har i konkurrens med de största mäklarna i området fått uppdraget. Bo har utfört sitt försäljningsuppdrag på ett uppskattat sätt för både säljare och som jag uppfattat det även köpare. De råd han givit inför försäljningen och som vi följt bedömer jag som vettiga. / Christer Eklund
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo Johansson överträffade mina förväntningar på alla sätt. Har under åren stött på mäklare både som säljare och köpare av fastigheter. Bo är den klart mest kompetenta mäklaren jag har haft att göra med. Kunnigt, förtroendeingivande och mycket bra på att återkoppla. Han kändes genuint intresserad av att sälja fastigheten till just oss vilket är både svårt och viktigt. Är själv säljare till yrket och ställer höga krav på de säljare jag möter som kund.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra, proffsigt bemötande! Trevlig och flexibel
  • Therese H
    Therese H skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Proffsig och såg till att vi fick all information vi behövde. Återkopplade löpande under hela processen.
  • Anna N
    Anna N skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Fantastiskt skicklig, kunnig, proffsig. Hjälpsam. Tillmötesgående
    2016-08-19 Lind O svarar Anna N
    Hej Anna, semestern kom i mellan så hann aldrig tacka för de fina orden! Tack bästa Anna, jag är så glad för förtroende än en gång, det värmer. Kram på dig
  • Åke H
    Åke H skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo Johansson, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga,har än så länge
    svarat upp till min förväntan med korrekt deltagande och informerat i tillräcklig
    omfattning.Han har ett personligt och sakligt sätt som uppskattas av mig som
    säljare likväl som intressenter blir bemötta i possitiv anda.Pågående försäljning
    av min fastighet är ännu ej överlämnad till köparen varför jag avser att lämmna
    ett kompletterande omdömme under september 2016, om ni så önskar.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Professionell. Ordning och reda! Ambitiös!
    2016-05-02 Lind O svarar Daniel W
    Tack snälla Daniel - vad glad jag blir! Ha det gott så hörs o syns vi. Med vänlig hälsning Linda
  • Wais S
    Wais S skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    jag tycker att hon är super duktig ,trvelig och hjälpsam person och jag är jättenjöd som en kund.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Det har varit hur smidigt som helst, Bosse har varit snabb, effektiv och trevlig. Har inget att anmärka på... :)

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby