Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Vällingby, Hässelby och Spånga!

Funderar du på att flytta hit? Eller kanske vill du sälja en bostad i området? Vi på Länsförsäkringar Fastighetsbyrå hjälper dig med hela bostadsaffären inklusive råd och snabb handläggning av lånelöfte, försäkring och bolån. Vi arbetar i linje med ledorden närhet, långsiktighet och nytta, precis som Länsförsäkringar.

Här i Vällingby finns allt på samma ställe: arbete, bostad och centrum i ett! Dessutom ligger alla våra områden riktigt nära Stockholms innerstad och kommunikationerna är många och bra. Det byggs mycket nytt och vi tycker det är väldigt intressant att följa utvecklingen.

Är du intresserad av att veta mer om bostadsmarknaden här eller hur det är att bo i Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kontakta oss, vi berättar gärna!

Läs vad 447 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

• Petra J
    Petra J skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Sålde en bostadsrätt. Glad och lättsam person. Läs mer
  • Tommy N skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Seriös, trevlig, kunnig!
    Bra information inför försäljningen! Läs mer
  • Majed M skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Jag köpt
    Bra och man har mänsklighet och ärlighet Läs mer
  • Elin E skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Johan var trevlig, duktig och proffsig när han hjälpte oss att sälja vårt radhus. Vi kände oss mycket trygga rakt igenom hela processen och fick svar på alla våra frågor. Läs mer
  • Ulla B skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Sålde vårt radhus. Bo var mycket trevlig, tillgänglig och tog ansvar. Han kunde vårt område mycket bra och är insatt i alla frågor runtomkring. Vi kände att vi var i trygga händer. Läs mer
  • Sven E skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Johan hjälpte oss att sälja vårt hus i Spånga. Det såldes innan visning och till det pris vi hade önskat. Han har bra koll på området, vet vilka priser som är rimliga och är oerhört trevlig att jobba med. Han är trygg, seriös och följer Mäklarförbundets alla riktlinjer så det blir en trygg affär både för köpare och säljare. Läs mer
  • Ragnhildur H skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Sålt bostadsrätt för dödsbo.
    Mycket bra bemötande och bra hjälp med olika frågor.
    Nöjd med hela processen. Läs mer
  • Eva D skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Sålt radhus i Vällingby. Helproffsigt mäkleri med värme och kunnande. Läs mer
    2018-10-06 Lind O svarar Eva D
    Tack snälla Eva! Hörs när det är dags för skatt😊
  • Minna T skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Han var bra.kunnig.
    Varför ska man skriva med minst 30 tecken.det är inte'så trevligt för'kunden. Läs mer
  • Johan S skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    OBS! Nedanstående får ej användas i reklam
    I samband med försäljningen av villa i Hässelby anlitade Bo Johansson. Bo gav ingav ett start förtroende i samband med
    mäklarval. Han hade även en större tilltro till möjligheterna med objektet än övriga tillfrågade mäklare. Bo genomförde därefter försäljningen på ett professionellt och förstående sätt vilket har uppskattats. Läs mer
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi har just sålt vårt underbara radhus vid Mälaren. Vi fick redan vid vårt första möte med Bo en mycket bra känsla. Han är väldigt kunnig och har ett trevligt bemötande. Han har givit oss en trygghet i försäljningen, som gick fort och utan komplikationer.
    Vi vill varmt rekommendera honom!

Barbro och Lars Eriksson Läs mer
  • Frida H skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda Olin gjorde långt mer än vad som kan förväntas vid förmedlingen av vårt nyköpta radhus. Inte bara fick vi förhandsvisning av fastigheten, hon avbröt också sin semester vid ett flertal tillfällen för att affären skulle kunna gå i lås. Hon agerade mycket proffsigt och gav klara, raka besked genom hela processen. Vi är mycket glada nyblivna husägare. Läs mer
    2018-10-06 Lind O svarar Frida H
    Vad roligt att ni är nöjda Frida! Är övertygad om att detta är helt rätt för er. Stor kram o tack för den fina blomman.
  • Karl Abdur Ö
    Karl Abdur Ö skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig mäklare som sålde våra villa till ett tillfredställande pris och på ett proffsigt sätt. Vi rekommenderar er gärna till andra. Läs mer
  • Max H skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig och seriös mäklare. Absolut ingen lirare. Helt enkelt pålitlig. Läs mer
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Köpte en trea i Hässelby.

Blev alltid trevligt bemött av Bo från visning till avslutet på affären. Det var inga som helst problem och han beskrev utförligt allt som tillfrågades och några extra detaljer som var trevliga att veta. Har inget att klaga på allt gick som ett kullager. Läs mer
  • Malin Ö skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi köpte hus under våren, där Johan Vikström var mäklare. Vi uppskattade att vi kunde vara så uppriktiga och frågvisa och fick bara uppriktighet och ett genuint intresse för huset och processen tillbaka. Vi rekommenderar Johan och skulle gärna anlita honom den dag vi säljer huset. Vilket i o f sig inte blir inom närmsta tiden för oj, vad rätt det blev! Läs mer
  • David W skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Lugn och ger ett trygg intryck för både säljare och köpare. Läs mer
  • Marit G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Sålt bostadsrättsradhus. Trevligt och proffsigt bemötande. Vi fick bra information om processen. Var lätt att få kontakt med och förtroende för. Läs mer
  • Amir Hassan S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra...
    snabb och hjälpsam!
    vi rekommenderar! Läs mer
  • Jessica B skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Köpte ett radhus med min sambo, vi hade väldigt specifika krav på vad vi ville ha och Linda tipsade oss om radhuset när vi inte var nöjda med ett annat som vi tittat på. Vi fick en extra visning och efter några budningsturer blev det vårat. Linda har ett härligt positivt sätt med många idéer och lösningar för att allt ska bli toppen, så glad att just Linda var mäklare till vårt hus. Kan rekomendera henne varmt. Läs mer
  • Maj-britt H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig, duktig och tillmötesgående. Läs mer
  • Malin Ö skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig informativ och tillmötesgående på ett nya sätt. Läs mer
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi fick hjälp av Linda att sälja vårt radhus. Vi fick förtroende för Linda då hon var lyssnande och var påläst om hur bostadsmarknaden såg ut.
    Allt gick fort och vi fick ett förhållandevis bra pris på huset.
    Även de som köpte huset var mycket glada i Linda och hennes proffsiga bemötande. Läs mer
  • Andreas H skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Köpt tomt av Bo. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • Sebastian J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trevlig och servicemedveten! Duktig på det hon gör, levererar det hon lovar. Skulle utan tvekan rekommendera henne till alla! Toppmäklare Läs mer
  • Annica W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Enormt trevlig att prata med. Kunnig. Bra att hon hade tunnstock vid visning Läs mer
  • Abbas A
    Abbas A skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo Johanson är en av dem bästa och respekta mäklaren som jag har träffat i hela mitt liv och han är ansvar mot sina kunder.
    Jag rekommenderar honom som en business partner.
    Med vänliga hälsingar Läs mer
  • Peter L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Helt underbart. Mäklaren gjorde allt för att vi skulle få exakt vad vi ville ha Läs mer
  • Joelle Z skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Alltid tillgänglig och hjälpsam Läs mer
  • Elin N skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra bemötande, trevlig, kunnig, villig att dela med sig information, hjälpsam. Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Johan är super! Återkopplar snabbt och är verkligen inkännande om vilka behov man har. Han känns som en väldigt bra och naturlig länk mellan köpare och säljare. Rekommenderar honom skarpt! Sen så är han ju Dalmas också vilket alltid är ett extra plus :-) Läs mer
  • Alexander A skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi sålde nyligen med och är mycket nöjda med hennes insats. Läs mer
  • Christian K skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Riktigt kunnig mäklare och super trevlig allting kändes väldigt seriöst och tryggt, bra återkoppling hela tiden Läs mer
  • Ted G skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda har varit mycket professionell, engagerad och kunnig vid vår försäljning. Hon har den bästa kännedomen om vårt område och vi kan lämna våra bästa rekommendationer . Läs mer
  • Eric E skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo Ger ett trevligt, tillmötesgående och kompetent intryck. Mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Hans G skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda Olin var vår mäklare när vi köpte vårt hus men även när vi sålde detsamma. Vi valde själva att nyttja Linda även vid vår försäljning, framförallt för att hon skapar ett förtroende mellan säljare & köpare. Linda hjälpte oss även vid vårt nya husköp, främst genom tips och råd. Linda är ingen vanlig mäklare (vi hade tre andra mäklarfirmor på besök) då hon är personlig och diplomatisk spå samma gång. Att hon samtidigt bryter lite lätt på norska gör henne ännu mer personlig. Jag har under åren nyttjat totalt 6 mäklare, efter att ha träffat Linda kommer jag aldrig mer byta! /HG & FL Läs mer
    2018-02-13 Lind O svarar Hans G
    Men tack till er båda! Det där behövde jag verkligen att höra idag - jag sträcker lite extra på mig! Stor kram från mig
  • Magnus B skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Lyhörd: Förstod vad vi ville ha, dvs en mycket snabb försäljning. Professionell, kunnig och trevlig. Viktigast av allt: Lyckades sälja vår bostad till ett marknadsmässigt pris på två veckor mitt i julruschen! Läs mer
  • Nestor B skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Väldig seriös mäklare ,jag rekomendera de varm Läs mer
  • Salomon Woldab G skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo är trevlig och kompetent Mäklare. Vi Tackar för din tålamod hopp full rådgivning. Läs mer
  • Birgitta B skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Johan var trevlig och kompetent. Han la inledningsvis upp en tidsplan för försäljningen och den följde vi. Försäljningen gick snabbt och smidigt och jag kände mig delaktig i processen. Så allt kändes bra. Läs mer
  • Fredrik R skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Proffsig och kunnig mäklare som tog hand om oss på bästa tänkbara sätt. Läs mer
  • Monica C skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi fick fullt förtroende för Bo Johansson vid första mötet.
    Bo J är mycket kunnig och gav löpande information under hela processen. Lovade han att återkomma så gjorde han det väldigt snabbt som avtalat. Läs mer
  • Kamaal M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    En kanon bra mäklare . Rekommendation till alla som vill sälja lägenhet/ Hus att anlita Sofia som mäklare för försäljningen Läs mer
  • Anders U skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Som köpare av Uppfattade vi Bo som en Trevlig och bemötande mäklare.
    Det märks att han har erfarenhet av branschen. Läs mer
  • Johan T skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Personlig och proffsig, mycket smidigt köp av bostad genom Bo. Läs mer
  • Anna-karin L skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Jag är helt nöjd med Bo Johansson. Mycket trevlig och tillmötesgående. Jag har känt mig trygg hela vägen.
    Jag valde honom för att han var så vänlig och "vanlig" dvs han presenterade sig och sa inte att han var bäst som ett par andra mäklare jag talade med sa. Han sa att han skulle hjälpa mig på bästa sätt.
    Om jag väljer en person som ska hjälpa mig utgår jag ifrån att den personen gör sitt allra bästa för mig och det har han verkligen gjort.
    Tack Bosse! Läs mer
  • Helena B skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Kunnig, professionell, snabb och anpassningsbar. Jag är mycket nöjd med hans arbete med att sälja vårt hus. Läs mer
  • Roozbeh M skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo är mycket kompetent och trevlig mäklare. Läs mer
  • Mahmoud T skrev om Johan Vikström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hej
    Han är bra och duktig. Och han var trevligt. Läs mer
  • Madeleine M skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Professionellt och trevligt bemötande! Lyckades förmedla känslan av att hon företrädde både köpare och säljare! Läs mer

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby