Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Vällingby, Hässelby och Spånga!

Funderar du på att flytta hit? Eller kanske vill du sälja en bostad i området? Vi på Länsförsäkringar Fastighetsbyrå hjälper dig med hela bostadsaffären inklusive råd och snabb handläggning av lånelöfte, försäkring och bolån. Vi arbetar i linje med ledorden närhet, långsiktighet och nytta, precis som Länsförsäkringar.

Här i Vällingby finns allt på samma ställe: arbete, bostad och centrum i ett! Dessutom ligger alla våra områden riktigt nära Stockholms innerstad och kommunikationerna är många och bra. Det byggs mycket nytt och vi tycker det är väldigt intressant att följa utvecklingen.

Är du intresserad av att veta mer om bostadsmarknaden här eller hur det är att bo i Vällingby, Hässelby eller Spånga? Kontakta oss, vi berättar gärna!

Läs vad 389 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

• Katarina A
    Katarina A skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Toppenfint bemötande, bästa mäklaren jag någonsin anlitat, kunnig och proffsig och duktig. Pålitlig och närvarande.
  • Per H
    Per H skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda är engagerad, kunnig och tillgänglig. Hon visar med all tydlighet att hon sätter köpare och säljare i fokus genom hela processen. Linda är proffesionell samtidigt som hon visar ett personligt engagemang i försäljningen. Ett proffs med värme och omtanke. Stort tack Linda. Per Hellman
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket positivt. Lugn och trygg, bra lots genom hela processen.
    2017-05-15 Andrea Ö svarar Daniel S
    Hej Daniel, tack för bra samarbete & för fina ord, det uppskattas! Med vänlig hälsning Andrea
  • Truong C
    Truong C skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Andrea är en bra mäklare och hon är hjälpsamt till mig som kund
    2017-05-15 Andrea Ö svarar Truong C
    Hej Truong och tack för rekommendationen! Är säker på att ni kommer trivas väldigt bra i lägenheten, vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning Andrea
  • Martin N
    Martin N skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo kändes lugn, saklig och ärlig. Som köpare kände vi oss trygga.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Proffsig, erfaren och driven.
  • Annika H
    Annika H skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Min upplevelse är mycket positiv. Linda Olin har lagt ner mycket tid och möda på att få vårt hus sålt till ett pris som vi är nöjda med. Hon har varit tillgänglig både på telefon och mail när vi undrat något. Professionellt bemötande.
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Har inget annat än positivt att säga! Bra bemötande och proffsigt hanterande av vår försäljning! Hälsar Amanda och Niklas
  • Evangelos S
    Evangelos S skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra bemötande, hjälpsam, erfaren och professionell!
  • Niklas V
    Niklas V skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Proffessionellt och personligt engagemang, vi är oerhört nöjda.
  • Per H
    Linda sålde vårt hus till oss för några år sedan och när det sedan var vår tur att sälja vidare så kändes det självklart att välja henne som säljande mäklare. Borde vara betyg gott nog
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi har fått ett mycket trevligt bemötande av Linda Olin. Hon har varit tydlig och klar hur allt går till. Fått oss att känna oss trygga. Linda har lämnat en fin och talande beskrivning av vårt hem, som vi nu ska sälja.
  • Annika W
    Annika W skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva gav från början ett mycket kompetent och lugnt intryck. Det fastnade jag för.
    Det visade hon också sedan under försäljningens gång. Jag är mer än mycket nöjd
    med samarbetet med henne. Kommer absolut att rekommendera henne i framtiden
    till vänner.
  • Linda N
    Linda N skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket nöjd med Linda Olin som mäklare. Proffsig och kunnig inom sitt område.
  • Anders L
    Anders L skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi är jättenöjda - professionell och kunnig mäklare! Snabb återkoppling och information under hela köpet. // Anders
  • Serdar U
    Serdar U skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Tack för en snabblagat smidig affär. Bra återkoppling på alla frågor
  • Vicktoria T
    Vicktoria T skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    tyvärr så blev det 4 min husvisning. Men på den korta tiden fick jag ett jättebra bemötande av BO. Vi träffades igen senare när vi skulle köpa huset och vi fick superbra förtroende och proffsigt bemötande av Bo. Tack Bo :)
  • Tem W
    Tem W skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Med stor lokalkännedom och ett proffsigt och trevligt bemötande vann Linda Olin vårt förtroende.

Linda är erfaren och engagerad mäklare med en positiv inställning.

Nöjda kunder!
  • Peter L
    Peter L skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva kan jag varmt rekommendera. Hon skötte vår försäljning på bästa sätt. Sympatisk och återkopplade hela tiden till, så vi kände oss väldigt trygga med henne.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Trygg, tillmötesgående, trovärdig.
  • Martina L
    Martina L skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi är väldigt nöjda med Eva. Hon hjälpte oss med vår försäljning. Hela affären kändes väldigt trygg och seriös tack vare Eva. Hon är väldigt bra på att återkoppla efter visning och har bra svar/lösningar om det dyker upp frågor. Det bästa var att det blev en snabb,smidig och bra affär! Tack Eva!
  • Jens J
    Jens J skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Efter att ha letat bostad en längre tid hamnade vi på en av Evas visningar. Hon var lyhörd och otroligt hjälpsam och återkopplade med nya förslag på objekt som stämde med våra önskemål. När vi hittade rätt sköttes allt på ett sätt som gjorde att vi kände oss trygga i bostadsaffären. Utan tvekan den bästa mäklaren vi träffat på.
  • Erika F
    Erika F skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra! vi fick stöd och hjälp genom hela säljprocessen
  • Per S
    Per S skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Proffsig rakt igenom. Rekommenderas varmt.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda var rak och trevlig och tog reda på allt vi ville veta.
  • Senteza K
    Senteza K skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Jag kan grovt rekommendera er till nästa perOn jag talar med. Speciellt Eva som har varit extremt grym att vara våran mäklare, som ger det där lilla extra skulle jag säga.
  • Robin H
    Robin H skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Kanonmäklare, vi kände oss välinformerade och trygga genom hela bostadsköpet. Rekommenderas!
  • Jan G
    Jan G skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Engagerad mäklare. Bra info under hela försäljningen.
  • Susann M
    Susann M skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva har varit en mycket engagerad mäklare.
    Det är vi väldigt nöjda med. Hade önskat att hon inte varit så angelägen att stänga affären så snabbt då vi velat ha ett högre avslutspris.
  • Christian B
    Christian B skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda Olin var ett självklart val för oss. 'Med stor lokalkännedom och både personligt och professionell bemötande gjorde hon genomförande Linda försäljningen i alla steg, från första mötet till avslutande försäljningskontrakt. Rekomenderas ochså på grund av hennes breda kontaktnät bland både köpare och säljare
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda gav oss ett mycket bra bemötande, genomgående under
    hela försäljningsprocessen.
    Vi kände oss trygga med att Linda tog vara på våra intressen
    och var hela tiden lyhörd för våra önskemål.

Alltså, mycket bra!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Eva var väldigt trevlig och professionell i sin kommunikation. Hon gav ett ärligt intryck och vi uppfattar att vi kunnat göra en bra affär genom henne.
  • Malin Q
    Malin Q skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Tydlig, tillgänglig och mycket trevlig!
  • Sara N
    Sara N skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Toppmäklare!
    Hon gjorde det enkelt för oss att sälja och vi kände oss trygga i att hon skötte hela försäljningen.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda var ett utmärkt val för oss med sin utmärkta lokalkännedom. Med ett proffsigt och trevligt bemötande vann hon vårt förtroende.
  • Sharni B
    Sharni B skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Engagerad, personlig på ett bra sätt. Känns tryggt. Kunnig.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda är superduktig. Hon lyssnar och hjälper! Jag rekommenderar henne starkt! Bästa mäklaren jag
    har träffat!
  • Elio J
    Elio J skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Ärlig, och duktig mäklare.
    Mäklare som jag gärna skulle vilja göra affär igen med.
    Inga falska skratt, ingen "jag tänker bara på pengar" känsla.
    Stort rekommenderat, alla borde lära sig av henne.
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Mycket bra och kompetent,trevligt bemötande och tålmodig.
  • Alem S
    Alem S skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bo Johansson är en duktig mäklare med bra kundbemötande
  • Bessim C
    Bessim C skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bästa Eva ärlig och korrekt

Mvh Bessim
  • Ulf Arnold B
    Ulf Arnold B skrev om Bo Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Vi är mycket nöjda med Bo Johanssons tjänster i samband med försäljningen av vårt hus. Han är trevlig, professionell och återkom snabbt med svar då vi hade frågor.
  • Per Magni Melker E
    Per Magni Melker E skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Bra och ärlig mäklare. Hon gjorde ett väldigt bra jobb för oss!
    Med vänlig hälsning, Per
    2016-12-12 Lind O svarar Per Magni Melker E
    Hej Per, tack för fina ord - det värmer! Med vänlig hälsning Linda
  • Klara E
    Klara E skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Linda är korrekt och trevlig, har koll på alla siffror och försskönar inget. Hon talar inte illa om konkurrenter och beter sig genom hela processen mycket proffsigt.
    2016-12-12 Lind O svarar Klara E
    Hej Klara, tack snälla, vad glad jag blir! Ha det gott så hörs o syns vi hälsar Linda
  • Ida K
    Ida K skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Väldigt nöjd med min försäljning. Trevligt bemötande av erfaren mäklare som gjorde mig trygg.
    2016-12-12 Lind O svarar Ida K
    Tack Ida, bra samarbete! Kram på dig
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Väldigt trevlig vid första mötet och lätt att nå per telefon. De frågor hon ej kunde besvara tog hon reda på snabbt och förmedlade till mig direkt.
    Seriöst och professionellt bemötande.
    2016-11-28 Andrea Ö svarar Mathias A
    Hej Mathias och tack! Är säker på att ni kommer trivas väldigt bra i lägenheten! Ha det gott, vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning Andrea
  • Linda N
    Linda N skrev om Eva Nelléus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Engagerade, tydlig alltid tillgänglig. Ger alltid det lilla extra! Anlitat henne för tre försäljningar
  • Carina S
    Carina S skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Andreas bemötande är korrekt och trevligt.
    Jag uppfattar Andrea som ambitiös och duktig, dock har hon kanske ännu inte den tyngd och erfarenhet som kommer med flera års arbete i yrket.
    2016-11-28 Andrea Ö svarar Carina S
    Tack Carina för din feedback! Jag kompenserar det med andra styrkor men utvecklas hela tiden och tar till mig av dina ord. Vi ses på tillträdet, Med vänlig hälsning Andrea
  • Toribio Olivares H
    Toribio Olivares H skrev om Andrea Österberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Hon är trevlig och snygg tjej och mycket professionella I sitt arbeta
    2016-10-28 Andrea Ö svarar Toribio Olivares H
    Tack så mycket, det uppskattas! Ha det fint, så ses vi på tillträdet. Med vänlig hälsning Andrea
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Linda Olin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby
    Extremt engagerad oc positiv.
    Hjälpsam
    2016-12-12 Lind O svarar Thomas E
    Hej Thomas, tack för mycket bra samarbete o för fina ord, det uppskattas! Med vänlig hälsning Linda

Ångermannagatan 170, 162 65 Vällingby