Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 30 Gustavsberg — Visa karta

Vi kanske är smått partiska, men vi skulle vilja välkomna dig till Sveriges vackrast belägna Bobutik - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling på Värmdö!

Här förmedlar vi bostäder bland klippor och båthus, mitt i skärgårdsidyllen. Endast 20min från Slussen i Stockholm, men ändå avskilt och till synes långt borta. Värmdö är Sveriges 6:e största ö och har ca 40 000 året-runt-boende. På sommaren blomstrar ön och då bor här fler än 100 000 personer i fritidshus, villor och bostadsrätter.

Varför ska du då låta oss på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling hjälpa dig hitta drömboendet eller sälja din fastighet? Många av våra kunder väljer oss för att vi erbjuder en helhet kring fastighetsaffären. Med oss behövs bara en kontakt för att få tag på fastighetsmäklare, försäkringstjänsteman och bankkontakt. Enkelt för både köpare och säljare. Vi lotsar dig också genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi och vårt starka kontaktnät här på Värmdö kan komma väl till pass inför din bostadsaffär.

Läs vad 337 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

• Johanna J
    Johanna J skrev om Elin Bolin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    En duktig, effektiv, uppmärksam, lojal mäklare som sätter kundens önskningar och behov i fokus.
  • Ademdal J
    Ademdal J skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Proffsig och enkel att samarbeta med. Stort engagemang och förmedlar en trygghet.
  • Ann-marie Ö
    Ann-marie Ö skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alexandra är professionell mäklare som fått i uppdrag att avyttra flera av våra familjefastigheter på Lillön. Hon arrangerade snabbt så det togs fina bilder av en proffsfotograf en fin vårdag och fastigheterna promotades sedan genom olika försäljningskanaler.
    Alexandra håller fortlöpande kontakt avseende uppdraget vilket bygger upp ett gediget förtroende. Genom supporten från organisationen inom Länsförsäkringar får man snabbt svar även på mer komplicerade skatte och fastighetsfrågor samt belåningsärenden.
    Vi är mycket nöjda med genomförd avyttring 2016 och har givit Alexandra nya försäljningsuppdrag 2017. Resultatet av hennes arbete blir ett avslut där alla parter är nöjda. Vi rekommenderar därför Alexandra varmt till andra som vill sälja eller köpa en fastighet!

Familjen Österman
    2017-03-20 Alexandra B svarar Ann-marie Ö
    Tack Ann-Marie för Er fina rekommendation, jag ser framemot ett fortsatt gott samarbete. Vi hörs och ses!
  • Annika S
    Annika S skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alexandra sålde vårt fritidshus för ett år sedan med kanonbra resultat. Vi var verkligen nöjda och uppskattade särskilt hennes proffsighet o trevliga sätt. När jag nu ett år senare behövde hjälp m råd i ett annat husköp där hon inte är inblandad, har hon ändå hjälpt oss m rådgivning trots att vi nu inte har några affärer ihop. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    2017-03-20 Alexandra B svarar Annika S
    Tack Annika, tack för ett gott samarbete, behöver ni hjälp med något mer i framtiden är det bara att ni hör av Er. Ha det fint! :)
  • Mats R
    Mats R skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Oerhört kunnig och proffsig mäklare som jag varmt rekommenderar till alla som ska sälja eller köpa.
    2017-01-23 Alexandra B svarar Mats R
    Tack Mats för dina fina ord, vi hörs och ses! :)
    Mats R gillar detta
  • Eva J
    Eva J skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag är nöjd med min mäklare, som levt upp till min förväntning.
    Och jag har även fått ett bra bemötande.
  • Harald E
    Harald E skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag uppfattar Jonas som intresserad av mig som klient och samtidigt som en driven säljare. Det är ju en "vinn/vinn"-situation och det har Jonas tagit fasta på! Jag är mycket nöjd med Jonas som min mäklare och vi kommer säkert att höras fler gånger.
  • Svante T
    Svante T skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Omsorgsfull,vänlig,kunnig.
    Håller kunden uppdaterad och är lätt tillgänglig
  • Peter S
    Peter S skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Hej!
    Till en början så heter jag Gabriel, inte Peter. :)
    Jag är väldigt nöjd med Alexandra, hon håller en bra kundkontakt och informerar om projektet.
    2017-01-02 Alexandra B svarar Peter S
    Hej Gabrie, systemet har råkat ta ditt mellannamn, sorry för det. Tack för dina fina ord, vi hörs och ses!:)
    Peter S gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Väldigt flexibel och tillmötesgående.
    2017-01-02 Alexandra B svarar Johanna L
    Tack Johanna för dina fina ord. Vi hörs och ses! :)
  • Per-arne P
    Per-arne P skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Proffsigt, korrekt och trevligt bemötande.
  • Britt V
    Britt V skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    God kommunikation, ger bra information, förtroendeingivande och stabil.
  • Anna P
    Anna P skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    En trygg, skicklig och kunnig mäklare! Aldrig några frågetecken.
  • Jonas I
    Jonas I skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jonas är en Reco mäklare! Allt gick smidigt.
  • Hasse G
    Hasse G skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Kunnig, Seriös, Proffsig!! Skötte försäljningen av vår lägenhet på bästa möjliga sätt!
    2016-11-25 Marcus F svarar Hasse G
    tack Hasse! Ses på tillträdet idag :-)
  • Anne V
    Anne V skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi kan och har redan rekommenderat honom till andra som går i säljastankar.
    Vi är väldigt nöjda
    2016-11-24 Peter S svarar Anne V
    Va härliga ni är! Jag tackar för att jag fick förtroendet, så ses vi på tillträdet sen.
    Marcus F gillar detta
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevligt bemötande. Inga som helst negativa reaktioner från mig som kund!
    Mycket nöjd med det hela, gick smidigt.
  • Klara K
    Klara K skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    väldigt professionel och duktig. vi är nöjda
  • Marie-louise K
    Marie-louise K skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Erik Harder är för mig en mycket seriös mäklare. Lyssnar och kommer med bra förslag. Lugn o hjälpsam. Kan varmt rekommendera Erik Harder.
  • Hans L
    Hans L skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Fantastisk mäklare. Rak, ärlig och kundorienterad. Rekommenderas verkligen.
    2016-11-23 Alexandra B svarar Hans L
    Tack Hans för ett trevligt samarbete såhär långt, vi håller fortsatt kontakt, ha en underbar jul!. :)
  • Maria R
    Maria R skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Engagerad, ärlig, kunnig och förtroendeingivande.
    2016-11-24 Marcus F svarar Maria R
    Tack Maria för betyget du gav! Det uppskattar jag väldigt mycket! Må gott så ses vi om inte annat på tillträdet. /Marcus
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag kan bara avge utlåtande efter ett möte och ett par telefonkontakter. Alexandra verkar vara en mycket energisk, glad och trevlig och duktig person.
    2016-11-23 Alexandra B svarar Barbro A
    Tack Barbro för dina fina ord. Vi håller fortsatt kontakt. :)
  • Erica F
    Erica F skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig och snabb på att återkoppla! Mindre lösningsorienterad ville gärna lämna frågor vidare till säljaren hela tiden istället för att vara rådgivande och ta rodret. Mycket engagerad och gullig mäklare!
    2016-11-22 Alexandra B svarar Erica F
    Tack Erica för dina fina ord och tack för ett trevligt samarbete. Jag skall jobba på att vara mer lösningsorgenterad.
    Ha en fin Jul, ring om du har några frågor eller funderingar.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Alexander Egebrant en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Kunnig.
    Trevlig.
    Pålitlig.
    Förtroendeingivande.
  • Björn P
    Björn P skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Peter var väldigt tydlig med allt och ingav förtroende.
    Han var trevlig och mötte mina förväntningar på ett väldigt bra sätt.
    2016-11-23 Peter S svarar Björn P
    Tack för det Björn, uppskattas! Ha det så fint, så ses vi på tillträdet.
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Erik är kompetent och noggrann, både avseende "pappershantering" och områdeskunskap. Han ser och förstår vikten av detaljer, är kommunikativ och tydlig. Vi har både köpt och sålt via Erik och oavsett vilken av rollerna vi haft har vi känt oss omhändertagna. Erik är omsorgsfull, lösningsfokuserad och ger alltid ett mycket bra bemötande. En mäklare som inte bara ser till att "få affären avklarad", utan som levererar väldigt bra på alla andra punkter också. Erik har bidragit till att öka vår förståelse för vikten av att välja rätt mäklare/mäklarfirma, och han har bidragit starkt positivt till Länsförsäkringar fastighetsförmedlings varumärke och rykte.
  • Anders N
    Anders N skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Ett bra och kunnigt bemötande.Duktig och förtroende ingivande.
    2016-11-22 Marcus F svarar Anders N
    Hej Anders och stort tack för betyget! Uppskattas! Ses! /Marcus
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    En vänlig och glad människa som inger förtroende lätt att ha att göra med
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Utmärkt betyg! Professionellt bemötande.
    2016-10-03 Peter S svarar Magnus L
    Tack för det fina betyget Magnus!
  • Ella K
    Ella K skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra information inför visningar och försäljning. Lugn, saklig. Det kändes tryggt och jag är väldigt nöjd med det arbete Peter lagt ned.
    2016-09-29 Peter S svarar Ella K
    Tack Ella, det uppskattas! Ha det fint, så ses vi på tillträdet
  • Johan H
    Johan H skrev om Alexander Egebrant en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra och proffsig. Tydlig i sitt upplägg. Kan verkligen rekommendera Alexander
  • Håkan Ä
    Håkan Ä skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Helt bra! Snabb lösning på min affär.
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket proffesionellt agerande, håller vad hon lovar
    2016-09-29 Alexandra B svarar Patrik M
    Hej Patrik, tack för dina väl valda ord och ditt höga betyg, vi håller fortsattkontakt.

Ha en underbar höst! :)
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Han har högt säljfokus är aktiv vilket gjorde att vi valde honom för försäljning av vårt hu´s
  • Unni O
    Unni O skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Peter har verkligen jobbat för att få vårt hus sålt. Jättefint bemötande och ett mycket trevligt sätt. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2016-09-27 Peter S svarar Unni O
    Tack för det fina omdömet, det uppskattas!
  • Ulrica B
    Ulrica B skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig , hjälpsam och kunnig!
    2016-09-27 Peter S svarar Ulrica B
    Jag uppskattar dom orden, så stort tack för det!
  • Victor S
    Victor S skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Snabba ryck och proffsig kontakt. Speciellt gillar jag egenskapen av att det går att ringa/smsa när man har frågor. Alexandra svarar alltid omgående och det uppskattas enormt.
    2016-09-29 Alexandra B svarar Victor S
    Tack Victor för dina fina rader, och tack för ditt höga betyg, hoppas ni trivs i Er nya bostad, vi håller fortsatt kontakt.

Ha en fin höst!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Korrekt och professionell. Tydlig. Lever upp till våra förväntningar.
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Professionell. Korrekt. Han levde upp till våra förväntningar.
  • Raymond B
    Raymond B skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Lugn, saklig, inga utsvävningar utan höll sig till försäljningsobjektet.
    Kan rekommendera honom för andra som funderar på att sälja.
    2016-09-26 Peter S svarar Raymond B
    Tack för det fina omdömet! Hälsa familjen, så hörs vi.
  • Lars S
    Lars S skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket trevlig , en mäklare man känner förtroende för
    Ordning o reda
  • Anna B
    Anna B skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Väldigt serviceinriktad, påläst och trevlig. Uppskattade framför allt att han erbjöd sig att anordna visning en vecka före utsatt tid, eftersom jag och min man är utlandssvenskar och inte kunde något annat datum. Otroligt bra service! Under budgivning var han mycket uppmärksam och hörde av sig när det förväntades.
  • Åke B
    Åke B skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Ett bra och proffsigt bemötande
    2016-09-26 Marcus F svarar Åke B
    Tack Åke för betyget! MVH Marcus
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jonas har varit fantastisk och verkligen levt upp till min förväntan.
  • Helena F
    Helena F skrev om Alexander Egebrant en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Det kändes väldigt tryggt att sälja vårt boende med Alexander som mäklare. Vid vårt första möte gick han igenom hela processen kring försäljningen och beskrev allt väldigt tydligt. Allt gick väldigt smidigt och vi hade god kontakt med Alexander under försäljningens alla delar. Vi fick fortlöpande den information vi kände att vi behövde. Jag kan varmt rekommendera Alexander.
  • Natalie C
    Natalie C skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jonas gjorde ett jattebra jobb som maklare och va valdigt positiv och bra pa att ge oss information under hela processen.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig,tillmötesgående, kunnig om projektet
    2016-09-26 Peter S svarar Ulrika S
    Tack för ditt omdöme Ulrika! Hälsa Björn, så ses vi på tillträdet.
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Professionellt bemötande vid alla tillfällen, pålitlig, målmedveten och driven.
    Skulle rekommendera Marcus närsomhelst!
    2016-09-26 Marcus F svarar Joakim P
    Tack Joakim för betyget! Uppskattas väldigt mycket! Hälsningar Marcus
  • Jim W
    Jim W skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Gör ett bra jobb.
    Anpassar efter kundens och säljarens önskemål.
  • Kristin R
    Kristin R skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alexandra är ett energiknippe med många bollar i luften! Det kan uppfattas som att Alexandra är slarvig, men jag tycker att Alexandra räddar upp den situationen genom att vara väldigt ärlig och sig själv. Vi fick bra kontakt.
    2016-09-29 Alexandra B svarar Kristin R
    Hej Kristin,

Det blev en ganska hektiskt sommar för min del så jag har haft mycket att göra, tyvärr är man inte mer än människa och ibland blir det fel. Hoppas ni ändå fått en positiv bild av mig och företaget och att vi ses i ett senare skede.

Ha en underbar höst! 

Gustavsberg Centrum, 134 30 Gustavsberg