Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 30 Gustavsberg — Visa karta

Vi kanske är smått partiska, men vi skulle vilja välkomna dig till Sveriges vackrast belägna Bobutik - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling på Värmdö!

Här förmedlar vi bostäder bland klippor och båthus, mitt i skärgårdsidyllen. Endast 20min från Slussen i Stockholm, men ändå avskilt och till synes långt borta. Värmdö är Sveriges 6:e största ö och har ca 40 000 året-runt-boende. På sommaren blomstrar ön och då bor här fler än 100 000 personer i fritidshus, villor och bostadsrätter.

Varför ska du då låta oss på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling hjälpa dig hitta drömboendet eller sälja din fastighet? Många av våra kunder väljer oss för att vi erbjuder en helhet kring fastighetsaffären. Med oss behövs bara en kontakt för att få tag på fastighetsmäklare, försäkringstjänsteman och bankkontakt. Enkelt för både köpare och säljare. Vi lotsar dig också genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi och vårt starka kontaktnät här på Värmdö kan komma väl till pass inför din bostadsaffär.

Läs vad 367 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

• Björn K
    Björn K skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Marcus Folmer genomförde försäljningen på ett väldigt personligt och engagerat sätt. Det märks att han har lång erfarenhet som mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom.
  • Stina M
    Stina M skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Utmärkt, från början till slut.
    2017-11-20 Alexandra B svarar Stina M
    Tack Stina, vi hörs och ses! :D
  • Britt Marie R
    Britt Marie R skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Inget att anmärka på, tvärtom ett korrekt bemötande.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Elin Bolin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Toppen på alla sätt. Professionell och förstående. Har hjälpt mig genom att medvetet knuffa mig i rätt riktning, då jag haft svårt att ta beslut.
  • Tomasz Z
    Tomasz Z skrev om Elin Bolin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag var jätte nöjd.
    Kultur
    Proffs
    Bra kontakt med kunden
    Kunskapen
    Erfarenhet
  • Fredric S
    Fredric S skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Erik skötte försäljningen av huset på ett mycket professionellt sätt och ett sätt där jag kände mig mycket trygg som kund
  • Annikalilian J
    Annikalilian J skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig, artig, påläst. Mycket trovärdig och serös.. Supernöjd. Kan varmt rekommendera Peter Sundqvist..
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Flexibel och lättsam.
  • Ingridsusanne A
    Ingridsusanne A skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Peter var från början till slut, trevlig, lugn, proffsig, aldrig irriterad, alltid tillgänglig, svarade alltid tålmodigt på alla frågor.
    INTE den typiska ” försäljar-gåpåiga typen” , vilket vi uppskattat.
    Är trots sin unga ålder väldigt bra som mäklare.
    Mvh. Susanne Andersson ✋🏻👍🏻
  • Peter Erik G
    Peter Erik G skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket bra och professionell och påläst på objektet.
    2017-11-16 Alexandra B svarar Peter Erik G
    Tack så mycket Peter, vi hörs och ses! :D
  • Simon N
    Simon N skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Korrekt och bra mäklare, kanske lovade lite för mycket om byggföretaget som dom inte riktigt levt upp till.
  • Stefan Ö
    Stefan Ö skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Tryggt och säkert bemötande, inga tveksamheter!
  • Anna H
    Anna H skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Upplevelsen har varit bra och vi är nöjda med Peters service.
  • Annikaelisabetlinnéa H
    Annikaelisabetlinnéa H skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jättebra, lugn och trevlig! Pedagogisk och tillmötesgående.
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket vänligt och omtänksamt bemötande. Allt sköttes professionellt . Tycker att Alexandra skötte det hela över min normala förväntan i jmf med mina erfarenheter från tidigare fastighetsköp.
    2017-11-15 Alexandra B svarar Kristian H
    Stort tack Kristian för dina fina ord, hoppas vi ses igen! 😄👍🏻
  • Ingridgunilla S
    Ingridgunilla S skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra bemötande och information. Verkar pålitlig och kunnig.
  • Karin A
    Karin A skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Peter är trevlig, saklig och kunnig. Fick stort förtroende för honom och upplevde att han skapade bästa förutsättningar för att göra en bra försäljningsupplevelse för mig - från första möte till frånträde av min bostad. Kan varmt rekommendera honom.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Marcus är en dedikerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Han har god insyn i marknaden och är en stabil pelare att luta sig mot när man kanske gör sin största affär i sitt liv.

Jag kan varmt rekommendera Marcus.
  • Berg M
    Berg M skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig, snabb på att svara på frågor när de dök upp och lättsam
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi fick förtroende för Marcus. Han lyssnade och var tydlig, höll oss väl informerade med hög energi och målinriktad.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Marcus varmt.
  • Marie-louise A
    Marie-louise A skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Snabb på återkoppling och gav ett mkt seriöst intryck.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Engagerad och trevlig. Tog reda på fakta och återkopplade på ett proffsigt sätt.
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Marcus Folmer levde väl upp till mina förväntningar på en professionell fastighetsmäklare. Jag kände mig trygg med hans kompetens från första mötet till kontraktsskrivningen. Han är erfaren och har stor kännedom om området där fastigheten finns. Han höll mig ständigt uppdaterad. Han visade lyhördhet mot mig, lyssnade och mötte mina frågor och funderingar på ett förtroendeingivande sätt. Han var aktiv i sitt förhållningssätt mot spekulanter, lyckades reda ut oklarheter så att en spekulant som känt sig tveksam och först tackat nej till objektet senare blev den som köpte detsamma.
  • Karin R
    Karin R skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag fick direkt förtroende för Marcus. Han kändes professionell, rak och ärlig. Verkligen inte alla mäklare som kan beskrivas med dom orden! Marcus levde väl upp till mina förväntningar. Vi är helnöjda! Jag kan starkt rekommendera Marcus till andra.
  • Sven G
    Sven G skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Hjälpsam ,lättsam och sakligtkunnig.Ger ett förtroendegivande intryck

Mvh Sven o Christina Goldm
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jonas var mycket trevlig och tillmötesgående. Han kändes påläst och trygg. Han var också lätt att få tag på och boka möte med. När affären var i hamn var det dock inte lika lätt att få svar på telefonsamtal och mail. Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse utifrån ett kundperspektiv, med en liten reservation för kontakterna efter kontraktsskrivningen.
  • Olof P
    Olof P skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Kunnig ,trevlig ,korrekt,påläst och verbal
    Mycket bra mäklare...
    Vill du den bästa mäklaren välj
    Markus Folmer...
  • Claes L
    Claes L skrev om Elin Bolin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Effektiv, punktlig och professionell.
  • Tommie V
    Tommie V skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Finns en anledning till att Alexandra tillhör toppskiktet av Värmdös mäklare, hon är förbannat bra på det hon gör! Hon är engagerad och har alltid varit tillgänglig när jag behövt få tag i henne. När vi närmade oss en försäljning så sköttes allting professionellt, snabbt och smidigt. Kommer definitivt att använda mig av och rekommendera Alexandra till andra!
    2017-08-25 Alexandra B svarar Tommie V
    Tack Tommie det gläder mig :D vi ses snart igen!
  • Maria E
    Maria E skrev om Elin Bolin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Inte tillfredställande.
    Ingen visning eller info ang den fastighet.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Elin Bolin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    En duktig, effektiv, uppmärksam, lojal mäklare som sätter kundens önskningar och behov i fokus.
  • Ademdal J
    Ademdal J skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Proffsig och enkel att samarbeta med. Stort engagemang och förmedlar en trygghet.
  • Ann-marie Ö
    Ann-marie Ö skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alexandra är professionell mäklare som fått i uppdrag att avyttra flera av våra familjefastigheter på Lillön. Hon arrangerade snabbt så det togs fina bilder av en proffsfotograf en fin vårdag och fastigheterna promotades sedan genom olika försäljningskanaler.
    Alexandra håller fortlöpande kontakt avseende uppdraget vilket bygger upp ett gediget förtroende. Genom supporten från organisationen inom Länsförsäkringar får man snabbt svar även på mer komplicerade skatte och fastighetsfrågor samt belåningsärenden.
    Vi är mycket nöjda med genomförd avyttring 2016 och har givit Alexandra nya försäljningsuppdrag 2017. Resultatet av hennes arbete blir ett avslut där alla parter är nöjda. Vi rekommenderar därför Alexandra varmt till andra som vill sälja eller köpa en fastighet!

Familjen Österman
    2017-03-20 Alexandra B svarar Ann-marie Ö
    Tack Ann-Marie för Er fina rekommendation, jag ser framemot ett fortsatt gott samarbete. Vi hörs och ses!
  • Annika S
    Annika S skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alexandra sålde vårt fritidshus för ett år sedan med kanonbra resultat. Vi var verkligen nöjda och uppskattade särskilt hennes proffsighet o trevliga sätt. När jag nu ett år senare behövde hjälp m råd i ett annat husköp där hon inte är inblandad, har hon ändå hjälpt oss m rådgivning trots att vi nu inte har några affärer ihop. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    2017-03-20 Alexandra B svarar Annika S
    Tack Annika, tack för ett gott samarbete, behöver ni hjälp med något mer i framtiden är det bara att ni hör av Er. Ha det fint! :)
  • Mats R
    Mats R skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Oerhört kunnig och proffsig mäklare som jag varmt rekommenderar till alla som ska sälja eller köpa.
    2017-01-23 Alexandra B svarar Mats R
    Tack Mats för dina fina ord, vi hörs och ses! :)
    Mats R gillar detta
  • Eva J
    Eva J skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag är nöjd med min mäklare, som levt upp till min förväntning.
    Och jag har även fått ett bra bemötande.
  • Harald E
    Harald E skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag uppfattar Jonas som intresserad av mig som klient och samtidigt som en driven säljare. Det är ju en "vinn/vinn"-situation och det har Jonas tagit fasta på! Jag är mycket nöjd med Jonas som min mäklare och vi kommer säkert att höras fler gånger.
  • Svante T
    Svante T skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Omsorgsfull,vänlig,kunnig.
    Håller kunden uppdaterad och är lätt tillgänglig
  • Peter S
    Peter S skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Hej!
    Till en början så heter jag Gabriel, inte Peter. :)
    Jag är väldigt nöjd med Alexandra, hon håller en bra kundkontakt och informerar om projektet.
    2017-01-02 Alexandra B svarar Peter S
    Hej Gabrie, systemet har råkat ta ditt mellannamn, sorry för det. Tack för dina fina ord, vi hörs och ses!:)
    Peter S gillar detta
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Väldigt flexibel och tillmötesgående.
    2017-01-02 Alexandra B svarar Johanna L
    Tack Johanna för dina fina ord. Vi hörs och ses! :)
  • Per-arne P
    Per-arne P skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Proffsigt, korrekt och trevligt bemötande.
  • Britt V
    Britt V skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    God kommunikation, ger bra information, förtroendeingivande och stabil.
  • Anna P
    Anna P skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    En trygg, skicklig och kunnig mäklare! Aldrig några frågetecken.
  • Jonas I
    Jonas I skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jonas är en Reco mäklare! Allt gick smidigt.
    Jonas L gillar detta
  • Hasse G
    Hasse G skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Kunnig, Seriös, Proffsig!! Skötte försäljningen av vår lägenhet på bästa möjliga sätt!
    2016-11-25 Marcus F svarar Hasse G
    tack Hasse! Ses på tillträdet idag :-)
  • Anne V
    Anne V skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi kan och har redan rekommenderat honom till andra som går i säljastankar.
    Vi är väldigt nöjda
    2016-11-24 Peter S svarar Anne V
    Va härliga ni är! Jag tackar för att jag fick förtroendet, så ses vi på tillträdet sen.
    Marcus F gillar detta
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevligt bemötande. Inga som helst negativa reaktioner från mig som kund!
    Mycket nöjd med det hela, gick smidigt.
  • Klara K
    Klara K skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    väldigt professionel och duktig. vi är nöjda
    Jonas L gillar detta
  • Marie-louise K
    Marie-louise K skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Erik Harder är för mig en mycket seriös mäklare. Lyssnar och kommer med bra förslag. Lugn o hjälpsam. Kan varmt rekommendera Erik Harder.
  • Hans L
    Hans L skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Fantastisk mäklare. Rak, ärlig och kundorienterad. Rekommenderas verkligen.
    2016-11-23 Alexandra B svarar Hans L
    Tack Hans för ett trevligt samarbete såhär långt, vi håller fortsatt kontakt, ha en underbar jul!. :)

Gustavsberg Centrum, 134 30 Gustavsberg