Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Gustavsberg Centrum, 134 30 Gustavsberg — Visa karta

Bobutik Värmdö - Vi lotsar dig genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi. Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Värmdö som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Läs vad 324 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

• Jonas I
    Jonas I skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jonas är en Reco mäklare! Allt gick smidigt.
  • Hasse G
    Hasse G skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Kunnig, Seriös, Proffsig!! Skötte försäljningen av vår lägenhet på bästa möjliga sätt!
    2016-11-25 Marcus F svarar Hasse G
    tack Hasse! Ses på tillträdet idag :-)
  • Anne V
    Anne V skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi kan och har redan rekommenderat honom till andra som går i säljastankar.
    Vi är väldigt nöjda
    2016-11-24 Peter S svarar Anne V
    Va härliga ni är! Jag tackar för att jag fick förtroendet, så ses vi på tillträdet sen.
    Marcus F gillar detta
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevligt bemötande. Inga som helst negativa reaktioner från mig som kund!
    Mycket nöjd med det hela, gick smidigt.
  • Klara K
    Klara K skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    väldigt professionel och duktig. vi är nöjda
  • Marie-louise K
    Marie-louise K skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Erik Harder är för mig en mycket seriös mäklare. Lyssnar och kommer med bra förslag. Lugn o hjälpsam. Kan varmt rekommendera Erik Harder.
  • Hans L
    Hans L skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Fantastisk mäklare. Rak, ärlig och kundorienterad. Rekommenderas verkligen.
    2016-11-23 Alexandra B svarar Hans L
    Tack Hans för ett trevligt samarbete såhär långt, vi håller fortsatt kontakt, ha en underbar jul!. :)
  • Maria R
    Maria R skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Engagerad, ärlig, kunnig och förtroendeingivande.
    2016-11-24 Marcus F svarar Maria R
    Tack Maria för betyget du gav! Det uppskattar jag väldigt mycket! Må gott så ses vi om inte annat på tillträdet. /Marcus
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag kan bara avge utlåtande efter ett möte och ett par telefonkontakter. Alexandra verkar vara en mycket energisk, glad och trevlig och duktig person.
    2016-11-23 Alexandra B svarar Barbro A
    Tack Barbro för dina fina ord. Vi håller fortsatt kontakt. :)
  • Erica F
    Erica F skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig och snabb på att återkoppla! Mindre lösningsorienterad ville gärna lämna frågor vidare till säljaren hela tiden istället för att vara rådgivande och ta rodret. Mycket engagerad och gullig mäklare!
    2016-11-22 Alexandra B svarar Erica F
    Tack Erica för dina fina ord och tack för ett trevligt samarbete. Jag skall jobba på att vara mer lösningsorgenterad.
    Ha en fin Jul, ring om du har några frågor eller funderingar.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Alexander Egebrant en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Kunnig.
    Trevlig.
    Pålitlig.
    Förtroendeingivande.
  • Björn P
    Björn P skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Peter var väldigt tydlig med allt och ingav förtroende.
    Han var trevlig och mötte mina förväntningar på ett väldigt bra sätt.
    2016-11-23 Peter S svarar Björn P
    Tack för det Björn, uppskattas! Ha det så fint, så ses vi på tillträdet.
  • Tomas G
    Tomas G skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Erik är kompetent och noggrann, både avseende "pappershantering" och områdeskunskap. Han ser och förstår vikten av detaljer, är kommunikativ och tydlig. Vi har både köpt och sålt via Erik och oavsett vilken av rollerna vi haft har vi känt oss omhändertagna. Erik är omsorgsfull, lösningsfokuserad och ger alltid ett mycket bra bemötande. En mäklare som inte bara ser till att "få affären avklarad", utan som levererar väldigt bra på alla andra punkter också. Erik har bidragit till att öka vår förståelse för vikten av att välja rätt mäklare/mäklarfirma, och han har bidragit starkt positivt till Länsförsäkringar fastighetsförmedlings varumärke och rykte.
  • Anders N
    Anders N skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Ett bra och kunnigt bemötande.Duktig och förtroende ingivande.
    2016-11-22 Marcus F svarar Anders N
    Hej Anders och stort tack för betyget! Uppskattas! Ses! /Marcus
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    En vänlig och glad människa som inger förtroende lätt att ha att göra med
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Utmärkt betyg! Professionellt bemötande.
    2016-10-03 Peter S svarar Magnus L
    Tack för det fina betyget Magnus!
  • Ella K
    Ella K skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra information inför visningar och försäljning. Lugn, saklig. Det kändes tryggt och jag är väldigt nöjd med det arbete Peter lagt ned.
    2016-09-29 Peter S svarar Ella K
    Tack Ella, det uppskattas! Ha det fint, så ses vi på tillträdet
  • Johan H
    Johan H skrev om Alexander Egebrant en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra och proffsig. Tydlig i sitt upplägg. Kan verkligen rekommendera Alexander
  • Håkan Ä
    Håkan Ä skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Helt bra! Snabb lösning på min affär.
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket proffesionellt agerande, håller vad hon lovar
    2016-09-29 Alexandra B svarar Patrik M
    Hej Patrik, tack för dina väl valda ord och ditt höga betyg, vi håller fortsattkontakt.

Ha en underbar höst! :)
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Han har högt säljfokus är aktiv vilket gjorde att vi valde honom för försäljning av vårt hu´s
  • Unni O
    Unni O skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Peter har verkligen jobbat för att få vårt hus sålt. Jättefint bemötande och ett mycket trevligt sätt. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2016-09-27 Peter S svarar Unni O
    Tack för det fina omdömet, det uppskattas!
  • Ulrica B
    Ulrica B skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig , hjälpsam och kunnig!
    2016-09-27 Peter S svarar Ulrica B
    Jag uppskattar dom orden, så stort tack för det!
  • Victor S
    Victor S skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Snabba ryck och proffsig kontakt. Speciellt gillar jag egenskapen av att det går att ringa/smsa när man har frågor. Alexandra svarar alltid omgående och det uppskattas enormt.
    2016-09-29 Alexandra B svarar Victor S
    Tack Victor för dina fina rader, och tack för ditt höga betyg, hoppas ni trivs i Er nya bostad, vi håller fortsatt kontakt.

Ha en fin höst!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Korrekt och professionell. Tydlig. Lever upp till våra förväntningar.
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Professionell. Korrekt. Han levde upp till våra förväntningar.
  • Raymond B
    Raymond B skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Lugn, saklig, inga utsvävningar utan höll sig till försäljningsobjektet.
    Kan rekommendera honom för andra som funderar på att sälja.
    2016-09-26 Peter S svarar Raymond B
    Tack för det fina omdömet! Hälsa familjen, så hörs vi.
  • Lars S
    Lars S skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket trevlig , en mäklare man känner förtroende för
    Ordning o reda
  • Anna B
    Anna B skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Väldigt serviceinriktad, påläst och trevlig. Uppskattade framför allt att han erbjöd sig att anordna visning en vecka före utsatt tid, eftersom jag och min man är utlandssvenskar och inte kunde något annat datum. Otroligt bra service! Under budgivning var han mycket uppmärksam och hörde av sig när det förväntades.
  • Åke B
    Åke B skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Ett bra och proffsigt bemötande
    2016-09-26 Marcus F svarar Åke B
    Tack Åke för betyget! MVH Marcus
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jonas har varit fantastisk och verkligen levt upp till min förväntan.
  • Helena F
    Helena F skrev om Alexander Egebrant en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Det kändes väldigt tryggt att sälja vårt boende med Alexander som mäklare. Vid vårt första möte gick han igenom hela processen kring försäljningen och beskrev allt väldigt tydligt. Allt gick väldigt smidigt och vi hade god kontakt med Alexander under försäljningens alla delar. Vi fick fortlöpande den information vi kände att vi behövde. Jag kan varmt rekommendera Alexander.
  • Natalie C
    Natalie C skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jonas gjorde ett jattebra jobb som maklare och va valdigt positiv och bra pa att ge oss information under hela processen.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig,tillmötesgående, kunnig om projektet
    2016-09-26 Peter S svarar Ulrika S
    Tack för ditt omdöme Ulrika! Hälsa Björn, så ses vi på tillträdet.
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Professionellt bemötande vid alla tillfällen, pålitlig, målmedveten och driven.
    Skulle rekommendera Marcus närsomhelst!
    2016-09-26 Marcus F svarar Joakim P
    Tack Joakim för betyget! Uppskattas väldigt mycket! Hälsningar Marcus
  • Jim W
    Jim W skrev om Erik Harder en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Gör ett bra jobb.
    Anpassar efter kundens och säljarens önskemål.
  • Kristin R
    Kristin R skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alexandra är ett energiknippe med många bollar i luften! Det kan uppfattas som att Alexandra är slarvig, men jag tycker att Alexandra räddar upp den situationen genom att vara väldigt ärlig och sig själv. Vi fick bra kontakt.
    2016-09-29 Alexandra B svarar Kristin R
    Hej Kristin,

Det blev en ganska hektiskt sommar för min del så jag har haft mycket att göra, tyvärr är man inte mer än människa och ibland blir det fel. Hoppas ni ändå fått en positiv bild av mig och företaget och att vi ses i ett senare skede.

Ha en underbar höst! 
  • Per J
    Per J skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Marcus är en alldeles utmärkt mäklare. Kunnig och serviceinriktad. Har ett utmärkt driv och engagemang. Jag har bara gott att säga.
    2016-08-22 Marcus F svarar Per J
    Tusen tack Per!!! Höres! /Marcus
  • Annika L
    Annika L skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Som köpare fick jag bästa tänkbara information och stöd under köpprocessen. Snabba återkopplingar gällande budgivningar och Alexandra var alltid tillgänglig och kunde svara på frågor etc. Ställde även upp under utanför ordinarie arbetstid med avtalsskrivning etc
    2016-09-29 Alexandra B svarar Annika L
    Stort tack Annika för ditt höga betyg och dina fina ord. Vi fick till ett bra sammarbete med både dig som köpare och vår säljare. Hoppas ni trivs i Er nya bostad. Är det minsta lilla är det bara att ni hör av Er till mig.

Sköt om Er, hoppas vi hörs och ses igen! :)
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Lugn o sansad, bra och effektiv, ger ett förtroendeingivande intryck!! Genomförde affären på ett proffsigt sätt!!
    2016-08-22 Peter S svarar Andreas R
    Tack för det fina omdömet Andreas! Ha det fint, så ses vi på tillträdet
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra o kunnig mäklare som genomförde affären snabbt och tryggt. Svaren på våra frågor, som hon inte hade, levererade hon snabbt och säkert!!
    2016-09-29 Alexandra B svarar Andreas R
    Stort tack Andreas för dina fina ord, hoppas ni trivs i Er nya lya, ha en underbar höst, finns det något jag kan hjälpa till med är det bara att säga till.
    Hälsa familjen! :)
  • Claes L
    Claes L skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi är mycket mycket nöjda med Jonas L.
    Han agerade väldigt professionellt under hela försäljningsprocessen.
    Vi kan och kommer verkligen att rekommendera Jonas L vid en fastighetsförsäljning.
  • Roger L
    Roger L skrev om Peter Sundqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra information
    Kommunicerade klart och tydlig
    Trevlig
    2016-08-20 Peter S svarar Roger L
    Jag tackar för dom orden! Hoppas din sommar varit bra, så ses vi på tillträdet sen.
  • Mats H
    Mats H skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Kompetent, driven och trevlig att samarbeta med. Hon hjälpte till att skapa en god atmosfär mellan säljare och köpare så att förhandlingar kunde gå smidigt. Huset gick högre än förväntat.
    2016-09-29 Alexandra B svarar Mats H
    Tack Mats för dina fina rader, hoppas ni trivs i Ert nya boende, vi håller kontakten! :)
  • Hans J
    Hans J skrev om Alexander Egebrant en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Alexander har upplevts som mycket engagerad i uppgiften att sälja min fastighet (tomt). Att jag anlitade honom har en bakgrund från ca 3 år sedan när jag kontaktade Länsförsäkringar för en värdering och eventuell försäljning av hela min fastighet. Denna försäljning blev inte av men mina intryck av Alexander var väldigt positiva och anledning till att jag nu anlitade honom. Han sålde även grannfastigheten i fjol där jag rekommenderade mina grannar att anlita honom.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Supertrevlig och snabb, gjorde verkligen allt för att vi skulle få veta det vi ville, komma på extravisningar. Precis lika trevlig efter avslutad affär. Hon kommer att bli inbjuden på gårdsfesten!
    2016-09-29 Alexandra B svarar Mattias L
    Tack för ett mycket trevlig sammarbete Mattias, jag ser framemot gårdsfesten! :)
  • Peter S
    Peter S skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag köpte via Alexandra, och upplevde henne som väldigt påläst och professionell. Kan varmt rekommendera Alexandra som mäklare!
    2016-09-29 Alexandra B svarar Peter S
    Tack för dina väl valda ord Peter, hoppas du trivs i din nya lya, ring om jag kan hjälpa till med något i framtiden.

Ha en fin höst! :)
  • Lucia D
    Lucia D skrev om Marcus Folmer en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Mkt serviceinriktad, alltid redo. Trevligt bemötande. Har stora kunskaper och erfarenhet som mäklare. Rekommenderar starkt att anlita Marcus!
    2016-08-18 Marcus F svarar Lucia D
    Tack Lucia för trevliga rader! Uppskattas givetvis väldigt mycket! Hälsa -hälsningar Marcus
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Alexandra Björk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    en trevlig person, som kollade upp de saker som behövdes kollas upp
    2016-09-29 Alexandra B svarar Linnea H
    Tack Linnea, hoppas du trivs i din nya bostad! :)
  • Britt-margret O
    Britt-margret O skrev om Jonas Lönnroth en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi fick ett bra bemötande han gjorde vad han kunde för oss.

Gustavsberg Centrum, 134 30 Gustavsberg