Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen.

Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din situation och din bostad. Med Sveriges största kundregister till hands, bred marknadsföring och bra koll på vad som funkar och inte hjälper vi dig till en trygg och framgångsrik affär!

Läs vad 118 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

• 2019-12-05

Danielle B skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Toppen tjej, glad, lugn, trovärdig, trevligt bemötande alltid och återkopplar snabbt. Köpt hus och ska nu sälja vårt. Läs mer
  • 2019-11-23

Elisabeth P skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Har inte haft så många tillfällen då jag mött Emma . Har fått snabba svar när jag sökt Emma. Och tydliga besked när jag ställt frågor Läs mer
    2019-11-26 Emma K svarar Elisabeth P
    Stort tack för ditt omdöme Elisabeth. Kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-10-25

Emil B skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag sålde en lägenhet i Gustavsberg. Snabb värdering, stilrena foton och en lockande annons.

Mäklaren Jasmine var snabb med att höra av sig med olika buden och förmedlade även lite mer ovanliga bud, som erbjudanden att köpa loss möbler. Hon hade rekommendationer och råd när jag frågade om det. Hon kunde även anpassa sig efter mitt aningen knepiga schema med nattjobb där jag sov hela dagarna.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-10-25 Jasmine W svarar Emil B
    Tack Emil för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jag blir glad över och höra att du är nöjd! Vi ses på tillträdet. Sedan hoppas jag att ni ska trivas i ert nya hus också!
  • 2019-10-24

Tord R skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt en bostad.
    Bra bemötande från mäklaren
    Vi hade inga egentliga förväntningar, men det gick väldigt fort med försäljningen.
    Min upplevelse av mötet med mäklaren är enbart possitivt.
    Kan varmt rekomendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-24 Jasmine W svarar Tord R
    Stort tack för de fina orden Tord, de värmer! Vi ses på tillträdet. Hoppas sonen trivs i sitt nya boende och att ni återkommer om någon av er funderar på att byta boende igen i framtiden! :)
  • 2019-10-17

Fredrik N skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålde våran lägenhet och Lars är den bästa mäklaren man kan ha! Riktigt ordningssam och vill allas bästa i alla lägen. Läs mer
    2019-10-18 Lars N svarar Fredrik N
    Tack Fredrik! Det här blev ju riktigt bra till slut! Vi ses!
  • Åke C

2019-10-15

Åke C skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Melinda gjorde ett mycket proffsigt jobb. Genomförde hela försäljningen enligt mina önskemål. Jag är jättenöjd.! Rekommenderas. Läs mer
    2019-11-01 Melinda S svarar Åke C
    Stort tack för rekommendationen Åke!
  • Cecilia L

2019-10-15

Cecilia L skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har köpt ett radhus/bostadsrätt av Melinda på Svensk fastighetsförmedling. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren. Mäklaren gjorde en suveränt jobb och jag kände alltid att kunden var i fokus och att hon ville vårt bästa. Kunde inte haft en bättre upplevelse med att köpa bostad, vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-01 Melinda S svarar Cecilia L
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Ni kommer trivas så bra i ert nya område. Vi ses igen när det blir dags för tillträde. Hälsa familjen!
  • 2019-10-05

Ruth K skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Försäljning av fritidshus
    Noggrann och väl organiserad. Full kontroll över hela processen.
    Tjänstvillig och trevlig i kontakter med spekulanter.
    Mäklaren levde väl upp till högt ställda förväntningar. Läs mer
    2019-10-07 Lars N svarar Ruth K
    Jag får tacka för förtroendet och det var väldigt roligt att det gick så bra! Vi hörs igen när det är dags för deklarationen.
  • 2019-10-04

Jan B skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde vårt 70-tals hus . Björn har känts helt rött som val av mäklare under den långa process , ca ett år det tagit att få den såld till önskat pris . Marknaden vände till nästan stiltje när vi skulle sälja . Men Björn med sin erfarenhet och sitt proffsiga och metotidiska arbete gav aldrig upp och fick oss aldrig att tvivla på att det skulle funka. Vi kan absolut rekommendera honom om du vill sälja Läs mer
    2019-10-04 Björn E svarar Jan B
    Vad härligt att höra 😃
    Ja återigen så gäller det att ha lite is i magen och aldrig ge upp så löser det sig. Vi hittade väldigt trevliga köpare också tycker jag. Hoppas ni nu kan trivas lika bra i er nya bostad!
  • 2019-10-03

Jonathan S skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra och kunniga mäklare!
    Härligt bemötande och de förklarar så man förstår.
    Sålde lgh och köpte hus via Svensk fast. Emma och Björn. Läs mer
    2019-10-04 Björn E svarar Jonathan S
    Stort tack Jonathan från oss båda och tack för fina blommor! Ni har fått ett väldigt fint läge nu, hoppas ni får till något riktigt fint hus sen 😃
  • Ingrid I

2019-10-03

Ingrid I skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Under resans gång har jag fått mkt stöd och vänligt bemötande av min mäklare Björn Ericsson. Sen att en del tok visade sig när jag fått tillträde, är inget jag kan lägga på honom!! Läs mer
    2019-10-04 Björn E svarar Ingrid I
    Tack Ingrid! Det har varit trevligt med dig hela vägen. Nu hoppas jag att du får ett fint hem när du renoverat klart!
  • 2019-10-02

Maria G skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Allt funkade super bra!
    Toppen! Läs mer
    2019-10-02 Melinda S svarar Maria G
    Tack Maria! Kul att höra att ni är nöjda. Vi ses i december igen!
  • 2019-10-02

Helen Y skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har haft kontakt med både Björn Ericsson och Melinda Sjödahl. Bägge har verkligen varit duktiga.

Björn är alltid snabb att svara, ringa upp och man har en bra kommunikation med honom. Han är påläst och duktig.

Är han osäker i vissa frågor kontrollerar han snabbt och återkommer med information. Mycket fin service. Ger ett klokt och tryggt intryck. Mycket bra mäklare Läs mer
    2019-10-02 Björn E svarar Helen Y
    Fina ord som värmer, tack Helen! Vi får även passa på att tacka för förtroendet att få hjälpa dig med din egen försäljning också!
  • 2019-10-01

Ann-Chatrin Elisabeth W skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    sålt villa/fritidsboende
    mycket bra sätt
    att huset skulle bli sålt, inom rimlig tid ja
    Han var mycket kunnig o erfarenhet inom olika områden .
    Han kämpade på med huset eftersom det var svårsålt o gjorde vad han kunde osv. Läs mer
    2019-10-02 Björn E svarar Ann-Chatrin Elisabeth W
    Vad härligt att ni är nöjda, det var segt till en början men det är tydligt i dessa tider att man inte ska ge sig och ha tålamod. Tack själva för ett mycket bra samarbete!
  • 2019-10-01

Bo Melker K skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt bostad. Bra bemötande, i enliget med mina förväntningar. Hade inledningsvis kontakt med annan mäklare men bytte till Svensk Fastighetsförmedling efter kontakt med Björ Ericsson och hans medarbetare.
    Kunnig, hjälpsam och profficionell. Läs mer
    2019-10-01 Björn E svarar Bo Melker K
    Tack för fina ord, det har varit en trevlig resa ihop under denna affär som jag tycker gick väldigt bra. Du har även varit ett värdefullt bollplank inom din expertis också, tack så mycket!
  • 2019-09-30

Åse S skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag blev bemött så bra när jag köpte en bostadsrätt. Läs mer
    2019-09-30 Melinda S svarar Åse S
    Tack Åse, stort grattis till lägenheten!
  • 2019-09-27

Anna I skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Kan varmt rekommendera Lars Nordensvärd. Han skötte vår försäljning med seriositet och professionellt. Tack Lars! Läs mer
    2019-10-02 Lars N svarar Anna I
    Tack Anna! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen och börjar ni längta tillbaka till Sthlm är det bara ni hör av er! :)
  • 2019-09-25

Peter J skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt en 2a i Gustavsberg, det var smidigt och informativt redan från början. Jag har upplever att jag är en viktig kund för Melinda och kan starkt rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2019-09-26 Melinda S svarar Peter J
    Stort tack för rekommendationen! Det glädjer mig verkligen att du är nöjd med försäljningen och jag önskar dig all lycka i fortsättningen.
  • 2019-09-25

Linda K skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har varit nöjda med vår mäklare hittills. Inga konstigheter. Läs mer
    2019-10-02 Lars N svarar Linda K
    Tack Linda! Kul att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas inne i stan.
  • 2019-09-24

Anna S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt ett hus. Jag är väldigt nöjd med hela försäljningsprocessen. Nöjd med hur mäklaren skötte allt och informerade mig. Det här var inte en mäklare som var påstridig och överröste med komplimanger och snack som jag upplever andra mäklare kan göra. Ett sådant beteende gör det svårt för mig att veta vad som är ”på riktigt”. Helan firman känns genuin. Läs mer
    2019-10-02 Lars N svarar Anna S
    Tack Anna för de fina orden! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • 2019-09-12

Ann-Kristin H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi tycker att Björn arbetade för att hitta en bra lösning för oss i vårt letande efter ny bostad.
    Vår upplevelse är att gan på ett tydligt och effektivt sätt slutfört affären
    Han inger förtroende och är tillmötesgående i detaljer MIT säljaren ex flyttstädning och andra små saker. Läs mer
    2019-09-13 Björn E svarar Ann-Kristin H
    Tack så mycket Anki, det värmer! Det var ju skönt att det löste sig så pass bra till slut!

Peter A skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde en fritidsfastighet på Ingarö. Vi hade sedan tidigare bra erfarenhet av Svensk Fastighetsförmedling på Värmdö och fick även denna gång ett stort förtroende för vår mäklare Emma Köld. Upplägg och planering inför försäljningen sköttes på ett professionellt och säkert sätt. Det var ingen rusning på visningarna men Emma lyckades få till en bra affär med en intresserad köpare. Vi är mycket nöjda med hur affären sköttes. Läs mer
    2019-09-13 Emma K svarar Peter A
    Tackar ödmjukast! Vad roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete, tack för ett bra samarbete. Vi ses!

Kevin H skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag sålde mitt hus ute på Värmdö och hade Jasmine som mäklare. Hon var mycket trevlig och professionell vilket ledde till en mycket lyckad försäljning. Läs mer
    2019-10-24 Jasmine W svarar Kevin H
    Vad härligt att ni är nöjda! Stort tack för förtroendet och en fin rekommendation. Hälsa familjen och lycka till i framtiden!

Charlie T skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mäklaren lyckades sälja min lägenhet, till ett bra pris i en pressad marknad. Jag är jättenöjd med mäklarens insatser och rekommenderar henne varmt åt andra! Läs mer
    2019-09-19 Melinda S svarar Charlie T
    Stort tack Charlie! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i nya lägenheten. Det var väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses när det blir dags för tillträde :D

Maria A skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag sålde ett fritidshus med hjälp av denna mäklare. Bemötandet av såväl säljare som presumtiva köpare var trevligt och professionellt. Läs mer
    2019-09-13 Emma K svarar Maria A
    Stort tack för dina varma ord Maria. Kul att du känner dig nöjd med mitt arbete, vi ses vid tillträdet!
  • 2019-08-31

Thomas K skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Har sålt ett radhus och mäklaren har varit otroligt proffsig från start till mål. Läs mer
    2019-09-02 Melinda S svarar Thomas K
    Stort tack för förtroendet och jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • 2019-08-26

Rasmus P skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt proffsigt och bra bemött av mäklaren. Eftersom det var min första lägenhet så var det lite nervöst men jag fick bra hjälp och förklaringar på hur allt fungerar och går till. Läs mer
    2019-09-10 Emma K svarar Rasmus P
    Stort tack Rasmus för dessa fina ord, de värmer. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-08-23

Filip C skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    38 kvm i gustavsberg

Emma va proffsig och jätte trevlig, allt var väldigt enkelt

Jag fick det priset jag ville ha Läs mer
    2019-09-10 Emma K svarar Filip C
    Stort tack för förtroendet Filip! Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen och jag önskar dig all lycka till med din nya lägenhet.
  • Björn W

2019-08-22

Björn W skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Har sålt tomt. Har blivit bemött med vänlighet och ett sätt som har gjort att jag känt mig bekväm när försäljningen har skett. Jag förväntade mig att bli bemött av mäklaren med respekt och han skulle förstå mina önskemål, vilket också blev fallet. Sammantaget är jag glad och nöjd över utfallet av försäljningen. Det har varit tuffa tider under försäljningsperioden, allt från osäker bostadsmarknad till kronans värde etc. Trots detta roddes affären i hamn. tack mäklare Björn Ericsson. Läs mer
    2019-08-27 Björn E svarar Björn W
    Tack vad kul! Ja det löste sig till slut, jag får ge er en stor eloge också, ni har varit tålmodiga. Jag hoppas ni är riktigt nöjda och att vi får ytterligare förtroende framöver!
    2019-08-27 Björn W svarar Björn E
    Yes. Lycka till med fortsatta försäljningar. Hälsningar från Björn med syskon Brita o Anders.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Peter G

2019-08-20

Peter G skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn uppfattar jag som mycket seriös. Trevlig och engagerad. Vi köpte en tomt där han agerade mäklare och hjälpte oss på ett mycket bra sätt igenom hela affären. Läs mer
    2019-08-20 Björn E svarar Peter G
    Fina ord Peter, jag tackar ödmjukast!
    Nu ser jag fram emot att se vilket härligt hus ni bygger! Vi hörs!
  • Andrew R

2019-08-08

Andrew R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    We were a buyer of a house Lars was selling.

He was really quick to reply back in communications.

Before the public viewing, he had a private viewing for us. During the bidding, he was clear, concise, and professional the process. After the bidding was done, he was quick to arrange for signatures, and also in delivering any required paperwork to whomever required it (bank, etc).

Lars is definitely a professional, and would recommend to anyone who needs to either purchase or sell their house. Läs mer
    2019-08-22 Lars N svarar Andrew R
    Thank you very much!

I really hope that you will enjoy your new house.

See you when it´s time to move in!
  • 2019-07-13

Emelie K skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Första gången jag köper en bostad och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Så fort jag hade en fråga kunde jag ringa och fick bra förklarade svar. Läs mer
    2019-07-14 Björn E svarar Emelie K
    Kul Emilie! Precis så det ska vara, du får gärna tipsa dina vänner om oss ifall de ska sälja eller köpa 😃
  • 2019-07-12

Jari R skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Klockren försäljning av en bostadsrätt. Så professionella, både Björn och Emma. Rekommenderas !! Läs mer
    2019-07-13 Björn E svarar Jari R
    Vi tackar ödmjukast! Som du märkte är Emma en mäklare du varmt kan rekommendera dina vänner och bekanta, mycket kompetent och driven!
  • 2019-07-05

EHSAN HADI MOHEE A skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt en vila som var Melinda Sjödahl är ansvarig mäklare för säljas, hon är utmärkt, trevlig och duktigaste mäklare, allt gick bra och smidigt med henne. Tack Melinda Läs mer
    2019-09-02 Melinda S svarar EHSAN HADI MOHEE A
    Tack Ehsan och Maysaa för väldigt fina ord samt förtroendet att även få hjälpa er med försäljningen av ert hus!
  • 2019-07-05

Carl Göran M skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Detta var en klockren upplevelse. Min mäklare tog hand om allt på ett mycket proffsigt sätt.
    Befann mig i Thailand när uppdraget startade och jag och min mäklare hade ständig mejlkontakt.
    Jag ger henne 12 av 10 möjliga poäng.😎 Läs mer
    2019-09-02 Melinda S svarar Carl Göran M
    Tack Göran! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen och jag önskar er all lycka nu med nya huset i Thailand.
  • 2019-06-26

Chompoonuch L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lars var glada person och bra kontrakt med 😊👍👍 Läs mer
    2019-06-26 Lars N svarar Chompoonuch L
    Tack Chompoonuch! Jag får önska er en trevlig sommar!
  • Timo L

2019-06-25

Timo L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Ja då har man köpt en bostad i cooola Gurraberg med frugan min! Och han som vi var i kontakt med har ett affärsmässigt lungt sätt att visa lägenheten och att fixa till kontraktet! Förtroende är a och o alla affärer!
    Så denne Lars kan ni med förtroende anlita i framtiden! Läs mer
    2019-06-26 Lars N svarar Timo L
    Tack så mycket Timo! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten!
  • 2019-06-03

Monica B skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket kunnig och tillmötesgående Läs mer
    2019-07-13 Björn E svarar Monica B
    Stort tack Monica! Hoppas det löser sig för med din egna försäljning också 😀
  • 2019-05-23

Inga B skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    En mycket seriös och erfaren mäklare, kändes helt rätt att sälja bostaden i nuvarande konjunktur via en mäklare med god erfarenhet och proffsig Läs mer
    2019-05-24 Björn E svarar Inga B
    Varmt tack Inga, det har varit en tålmodig resa vi gjort men vi löste det till slut. Nu hoppas jag att ert nya hem blir lika härligt som det ni lämnar till den nya familjen!
  • Erika O

2019-05-23

Erika O skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde vår bostad och har varit väldigt nöjda med hela processen - från första möte till kontraktsskrivning. Kunnigt, proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-05-23 Björn E svarar Erika O
    Vad glad jag blir! Tack så mycket och tack själv för din fantastiska styling av din egen bostad!
  • 2019-05-18

Maria B skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt kunnig.
    Jag är grymt imponerad av den professionella mäklare som jag fick kontakt med, Melinda var grym och vi fick ett väldigt bra möte. Läs mer
    2019-05-20 Melinda S svarar Maria B
    Stort tack Maria för dessa fina ord, de värmer. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-04-23

Anders J skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt del i ett fritidshus och tycker mäklaren hade ett bra bemötande och skapade ett bra förtroende. Innan fastighetsaffären fick jag information som stämde bra vid mötet.
    Jag rekommenderar gärna mäklaren Björn Ericsson på Svensk Fastighetsförmedling i Gustavsberg. Läs mer
    2019-04-24 Björn E svarar Anders J
    Stort tack Anders, vi tycker det är viktigt att hålla samma rutiner oavsett om det är en affär av enklare art. Det ska vara tryggt för alla delar. Hoppas du kommer trivas!
  • Magnus A

2019-04-15

Magnus A skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt en bostadsrätt på 2rok på Wilhelm Kåges gata 7 i Gustavsberg. Mäklaren var mycket trevlig och allting har gått väldigt enkelt och smidigt. Jag som aldrig köpt en lägenhet förut trodde att det skulle vara en svår och krångligt process men tack vare mäklaren så visade de sig vara enklare än va ja trott. Har inget dåligt att komma med utan allt har vart toppen. Läs mer
    2019-04-18 Melinda S svarar Magnus A
    Tack så jättemycket Magnus! Det är en jättefin lägenhet du köpt och jag hoppas verkligen att du kommer trivas.
  • 2019-04-03

Tenna T skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra bemötande och bra koll på allt som var vigtigt Läs mer
  • 2019-04-02

Anneli G skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Har sålt ett radhus med Björn. Han var proffsig genom hela processen. Jag uppfattade Björn som nogggrann och förtroendeingivande. Han kom med kloka råd, var behjälplig och villig att svara på alla frågor man kan tänkas få i en säljprocess.
    Det kändes tryggt att sälja med Björn och resultatet blev bra. Läs mer
  • 2019-03-28

Helen Y skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har sålt en 2:a. Ljus och fint läge. Bra bemött, bra information och bra kontakt. Alltid bra svar på frågor. Jag är mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-04-04 Melinda S svarar Helen Y
    Tack så jättemycket Helen! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Ses igen på tillträdet :)
  • Sandra B

2019-03-24

Sandra B skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålde en villa på Värmdö och allt gick väldigt smidigt och bra. Lars gav ett ärligt och positivt första intryck och har skött hela processen väldigt bra. Lätt att få tag på, svarar direkt och uppdaterade oss om hur allt gick under processens gång. Mycket engagerad och driven mäklare, rekommenderas!! Läs mer
    2019-04-02 Lars N svarar Sandra B
    Tack Sandra för de fina orden! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Vi hörs!
  • Daniel H

2019-03-07

Daniel H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Smidig och snabb försäljning med god rådgivning i dessa "oroliga tider". Läs mer
    2019-03-08 Björn E svarar Daniel H
    Stort tack Daniel! Nu ska vi hitta något härligt boende till er också!
  • Christopher H

2019-03-04

Christopher H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt bostad, haft Björn som mäklare och det har varit en solklar 5:a.

Omhändertagande, stöd och mål har betytt massor för mig. Alltid där och svarar på alla sorters frågor, högt som lågt. Genuint en supertrygg upplevelse. Läs mer
    2019-03-05 Björn E svarar Christopher H
    Stort tack för fina ord, jag har ju blivit er familjemäklare nu ?
  • Cecilia L

2019-02-23

Cecilia L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi köpte en bostadsrätt som Lars sålde. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick, Lars var väldigt hjälpsam & återkopplade snabbt när vi hade frågor. Allt var väldigt smidigt.
    Vi kan stark rekommendera Lars.
    Mvh Cecilia Lindh Läs mer
    2019-03-01 Lars N svarar Cecilia L
    Tack så mycket Cecilia! Jag hoppas renoveringen gått bra och att ni kommer att trivas i lägenheten. Det är bara att ni hör av er när ni behöver större så ska vi hjälpa er!

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg