Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen.

Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din situation och din bostad. Med Sveriges största kundregister till hands, bred marknadsföring och bra koll på vad som funkar och inte hjälper vi dig till en trygg och framgångsrik affär!

Läs vad 474 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-10-01 Verifierad kund
    Genuin och förtroendeingivande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-10-01 Verifierad kund
    Professionell! Lugn & trevlig! Bra bemötande!
    Tack för det fina omdömet Ola. Känns väldigt kul att hela familjen verkligen gillade lägenheten och att allt gick så snabbt och smidigt. Jag ser även fram emot att hjälpa er med försäljningen av ert radhus! Trevlig helg så hörs vi på måndag igen. Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Fagerholm
    2022-09-27 Verifierad kund
    Duktig, engagerad, driven. Har under försäljningsprocessen genomgående kommit med bra råd.
    Tack för det fina omdömet Otto! Det blev ju verkligen superbra både med styling, foto och försäljningspris och det känns kul att höra att du är nöjd. med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Fagerholm
    2022-09-21 Verifierad kund
    Evelin visade huset för oss i förväg eftersom hon visste att vi skulle älska det.
    Hon är också vår mäklare som ska hjälpa att sälja vår lägenhet så vi har ett bra förhållande och hon redan visste väl vad vi sökte.
    När hon visade huset för oss var hon noggrann i beskrivningen och gick igenom besiktningen för att vi kunde ha bättre koll på den.
    Tack för det fina omdömet Valentina! Det stod verkligen ert namn på villan och man såg ganska omgående på er att ni hittat ert drömboende. Det är just kunder som ni och att kunna hjälpa till på detta viset som göra att jag älskar mitt jobb så mycket. Nu ska vi även se till att hitta nya ägare till er fantastiska lägenhet :) vi hörs igen i nästa vecka. Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Skeppsdalsström
    2022-09-20 Verifierad kund
    Alltid nåbar. Ordentligt påläst och kunnig. Hon har levt upp till alla förväntningar.
  • skrev om Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-09-18 Spontant omdöme
    Evelin var otroligt behjälplig, proffsig och lätt att ha att göra med! Hon återkopplar alltid snabbt och fanns tillgänglig genom hela processen. Det kändes tryggt i en så viktig affär! :)
    Jag vill därför varmt rekommendera Evelin!
    Tack för det fina omdömet Lina! Vad kul att du upplevde köpprocessen som väldigt trygg och att du fick all den information du behövde, det var ett nöje att hjälpa dig att hitta ditt drömboende och jag ser fram emot att träffa dig på tillträdet. Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket bra! Vi kände oss trygga genom hela processen.
    Vad roligt att ni känner er nöjda med husköpet Love! Jag hoppas ni ska trivas på Djurö. Vi ses efter årsskiftet :) Jasmine Wiberg
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande. Bra, hjälpsam och flexibel.
    Det som kunde varit bättre är att vi sålde huset pga separation och informationen gick inte alltid ut till oss båda parter vid försäljningen. Då det har varit ganska infekterat mellan oss säljare (huset ägt 50/50) så gick inte all information ut till mig direkt utan jag fick veta från mitt ex utan någon direkt framförhållning. Hade gärna fått mail om det som jasmine och mitt ex pratat om direkt från jasmine. Har känt mig lite mindre delaktig pga detta. Men annars superbra.
    • Gustavsbergs Hamn
    2022-09-13 Verifierad kund
    Eveline är en varm, lyhörd, pedagogisk och professionell person som verkligen ser till kundens bästa med stenkoll på marknaden. Jag hade inte kunnat få en bättre mäklare som dessutom såg till att jag fick min lägenhet såld till en perfekt köpare innan lägenheten gick ut till försäljning. Jag kommer utan tvekan att anlita Evenlin igen när jag säljer nästa gång!

Tack Evenlin för ditt engagemang!
    Tack för det otroligt fina omdömet! Jag blir jätte glad för dina fina ord och det gläder mig att du känner dig nöjd med min insats på alla sätta och vis. Jag hjälper även er gärna i framtiden med försäljningen av ert nästa boende, men nu hoppas jag att ni kommer trivas fantastiskt bra i ert nya underbara hem och stannar kvar där några år iaf :) Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
    2022-09-12 Verifierad kund
    Tack för ditt tålamod och alltid glada humör!
    Tack för det fina omdömet Miranda! Det har verkligen varit kul att få hjälpa till med förmedlingen av din fina lägenhet. Det ska bli spännande att höra om vad ditt nästa äventyr bär av! Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
    2022-09-10 Verifierad kund
    Väldigt trevlig! Snabba svar på sms :)
    Tack för det fina omdömet Daniel! Vad kul att du känner att du fick snabbt svar på dina frågor och det känns extra kul att jag kunde hjälpa dig att hitta rätt bostad efter att du gick miste om en annan. Önskar dig en fortsatt trevlig helg! Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sin stuga med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Malma
    2022-09-04 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, snabba och utförliga svar på våra frågor.
  • sålde sin stuga med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Malma
    2022-09-03 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig. Ordnade en snabb och bra affär för oss. Hoppas att köparna är lika nöjda som vi är.
    • Hästhagen
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt fint och trevligt bemötande av Evelin. Hon är en engagerad och uppmärksam mäklare som är duktig på att se till såväl säljarens som köparens intressen. Vårt bostadsköp gick väldigt lätt och smidigt till tack vare Evelin, vi kan varmt rekommendera henne.
    Tack för det fina omdömet Alexander. Det känns väldigt kul att höra att ni är nöjda och att allt kändes smidigt, det känns extra kul att det blev just ni som fick köpa bostaden för jag såg direkt på visningen att ni verkligen gillade huset. Vi ses på tillträdet och jag ser fram emot att följa ert nya kapitel i livet! Med vänliga hälsningar, Evelin Evelin Valentinsson
    2022-08-27 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med dig Evelin!
    Du är proffsig, engagerad, lyhörd och sist men inte minst tillgänglig.
    Kan varmt rekommendera Evelin.
    Tack för det fina omdömet Patricio! Känns otroligt bra att höra att ni är nöjda med min insats och vad skönt att att försäljningen gick så himla snabbt och smidigt! Lycka till med ert nya kapitel i livet och ser fram emot att träffa er på tillträdet. Med vänliga hälsningar, Evelin Evelin Valentinsson
    2022-08-25 Verifierad kund
    Evelin Valentinsson är en fantastisk mäklare och person!
    Proffsig, tillmötesgående, engagerad och effektiv.
    Hon är mycket trevlig, har humor och nära till skratt, vilket vi verkligen uppskattade 😊
    Mitt intryck av henne är bara positivt!
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Vi skulle definitivt anlita henne igen vid en framtida försäljning eller köp.
    2 lyckliga köpare 😊😊
    Tack Ulla för det otroligt fina omdömet! Jag blir ju alldeles varm i hjärtat av att läsa era fina ord och jag kan bara säga detsamma om er två, att ni är helt fantastiska och man kan inte annat än att trivas och skratta i ert sällskap. Ser fram emot att springa på er här i Gustavsbergs hamn! Med vänliga hälsningar, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-08-25 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och mycket trevlig mäklare. Man kände att Tove hade både köparen och säljarens intresse i fokus för att skapa en bra affär.
    • Hästhagen
    2022-08-25 Verifierad kund
    Evelin är väldigt proffsig i sin roll. Engagerad, lyhörd och har stenkoll på marknaden. Efter fem dagar från förhandsvisning var lägenheten såld och till ett belopp som jag aldrig annars fått med dagens marknad om det inte varit för hennes noggranna upplägg.
    Jag är så otroligt glad och tacksam för att just Evelin var den som skötte den för mig mycket ekonomiskt känsliga försäljningen.
    Det känns otroligt kul att höra att du är så nöjd med mig som mäklare och hela min försäljningsstrategi, det har varit ett nöje att få förmedla din fantastiska bostad och att få lära känna dig. Tack så jättemycket för det otroligt fina omdömet! Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
    • Norra Kopparmora
    2022-08-24 Verifierad kund
    Trevlig, glad och hjälpsam. Bra på att förklara och guida genom köpet.
    Tack Joel för det fina omdömet. Det känns väldigt skönt att höra att ni är nöjda med min insats och att ni upplever att ni fått den informationen ni behövde. Stort grattis igen till ett fantastiskt boende och vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
    • Norra Kopparmora
    2022-08-24 Verifierad kund
    Med en proffsig attityd och kämpaglöd gav Evelin oss de bästa förutsättningarna när vi skulle sälja.
    Allt från fotograf till annonstext utfördes till perfektion och budgivningen blev bättre än vi vågat föreställa oss. Kan varmt rekommendera Evelin om du vill sälja hus på värmdö
    Tack Erik för ett väldigt fint omdöme! Det känns otroligt kul att ni är så himla nöjda med allt och mer därtill, det har varit väldigt trevlig att få lära känna dig och Belinda och jag ser fram emot att höra om ert nästa äventyr. Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Djurhamn
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och kunnig.
    Affärsmässig, ser till både säljares och köparens behov.
    Tack för det fina omdömet Erik! Stort lycka till med det nya boendet! Max von Gerber
  • TANJA C
    • Grisslinge
    2022-08-20 Verifierad kund
    Jasmine är mycket duktig på kundrelationer för hon har ett trevligt, lite lågmält sätt som inger förtroende och hon verkar värna om långsiktiga goda relationer med både säljare och köpare. Under hela processen var hon mycket bra på att kommunicera, tillgänglig, lyhörd, tydlig och ärlig med vilka förväntningar man kunde ha och väldigt snabb med att utföra uppdraget med god kvalitet och bra på återkoppling. Hon hade också mycket goda kunskaper om den lokala marknaden. Jasmine gav också värdefulla råd om prisbilden, tajming för försäljning och olika möjliga strategier vid bud som visade sig vara korrekta. Sammanfattningsvis lyckades Jasmine mycket bra med att hjälpa mig att få lägenheten såld snabbt till ett rimligt pris under de sämre förutsättningarna som råder nu. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Vilka värmande ord Tanja! Stort tack för det! Jag är glad att försäljningen gick smidigt och att du kan komma vidare med något nytt. Allt gott :) Jasmine Wiberg
    2022-08-20 Verifierad kund
    Jag är superglad att vi valde Evelin, hon är trevlig, professionell och otroligt engagerad. Vi visste redan hur bra hon var innan vi bestämde oss för henne då grannar hade tipsar om henne och hon levde absolut upp till mina förväntningar. Kunde inte blivit bättre!
    Tack för det fina omdömet Elin! Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er med försäljningen av er bostad, det känns extra kul att ni är så nöjda och att det gick så otroligt smidigt allting. Stort lycka till med ert nya äventyr! Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Strömma
    2022-08-09 Verifierad kund
    Ödmjuk och kunnig mäklare, svara på alla mina frågor på ett begripligt sätt. Mycket nöjd 10/10.
    Stort tack för fina ord Björn. Skönt att er försäljning kunde gå så snabbt och vilket härligt resultat! Ha det fint tills vi ses igen i höst. Jasmine Wiberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Strömma
    2022-08-06 Verifierad kund
    Jasmin är professionell, tillmötesgående och ordningsam. Hon säkerställde att fastighetsköpet gick helt bekymmersfritt.
    Härligt att ni känner er nöjda Patrik! Jag ser fram emot att se vad ni kommer utveckla detta fina läge till :) Jasmine Wiberg
    2022-08-02 Verifierad kund
    Professionellt & vänligt

Kunnig, Korrekt, tillmötesgående & tillgängligt

Max personlighet ger trygghet
    Stort tack för det fina omdömet Mehdi. Hoppas ni får en fin avslutning på sommaren så ses vi snart! Max von Gerber
  • sålde sin stuga med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-07-13 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevligt mottagande,helt nöjd med försäljningen.Tommy Attlin
    Tusen tack för din rekommendation Tommy och för ett bra samarbete. Vi hörs igen framöver inför deklarationen. Trevlig sommar! Tove Holthausen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Max vid vår lägenhetsförsäljning. Bra kommunikation och tryggt under hela försäljningsperioden.
    Stort tack Mikael. Skönt att höra att ni är nöjda! Hoppas ni får en härlig sommar! Max von Gerber
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Södra Kopparmora
    2022-07-11 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande.
    Allt kändes tryggt och säkert med Jasmine.

Rekommenderas starkt!
    Tack Jesper för ett fint omdöme och för förtroendet! Vi hörs och ses! Jasmine Wiberg
    2022-07-10 Verifierad kund
    Hej! Hon är lugn och förtroendeingivande och ger rätt information
    Tack Hanna för en fin recension och härligt att du är nöjd! Jag hoppas du och din familj ska njuta av många härliga somrar där ute framöver :) Jasmine Wiberg
    2022-07-10 Verifierad kund
    Mycket angaskerad i uppdraget och fantastiskt trevlig och effektiv. Är mycket nöjd med Jasmine Wiberg.
    Stort tack för ett värmande omdöme Siv! Jag är glad att just jag fick möjligheten att hjälpa er till en smidig och bra affär. Allt gott! Jasmine Wiberg
    2022-07-09 Verifierad kund
    Jasmine är väldigt tillmötesgående och trevlig. Hon har skött försäljningen på ett mycket bra sätt.
    Vi är väldigt nöjda.
    Siv och Sten vinberg.
    Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljning av ert fantastiska ställe! Jag är övertygad om att de nya ägarna kommer trivas lika bra som ni gjort under alla dessa år. Vi ses snart igen :) Jasmine Wiberg
    • Gustavsbergs Hamn
    2022-07-08 Verifierad kund
    Kunde inte valt en bättre mäklare!
    Evelin är helt fantastisk! Väldigt trevlig, engagerad, professionell, inkännande och tillgänglig.
    Tusen tack Evelin för en trygg och smidig process!
    Tack för det fina omdömet Linda! Det var ett nöje att förmedla er bostad, jag blev otroligt glad för dina fina ord och det känns superkul att ni blev så nöjda. Ser fram emot höra hur ni kommer trivas i ert nästa drömboende. Trevlig sommar!
    Med vänlig hälsning, Evelin
    Evelin Valentinsson
    2022-07-04 Verifierad kund
    Professionell mäklare med tålamod. Lyhörd för kundens intressen.
    Tack Anne för detta fina omdöme! Lycka till med renoveringarna av ert nya boende så ses vi igen när det är dags att frånträda parhuset :) Jasmine Wiberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-07-04 Verifierad kund
    Proffsig, lyhörd, tjänstvillig och tillgänglig!
    Jag är glad att vi lyckades ro ert köp i hamn och hoppas att ni ska trivas i Mörtnäs framöver! Det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb. Vi ses i höst! Jasmine Wiberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-06-30 Verifierad kund
    Björn var väldigt tillgänglig, snabb och hjälpsam genom hela processen. Tryggt och tydligt!
    Vilken härlig känsla du fått av oss, det är precis så vi vill nå ut till våra kunder och vi arbetar efter det hela tiden. Varma tack! Björn Ericsson
    • Brunn
    2022-06-30 Verifierad kund
    Super trevlig och engagerad i sitt jobb! Power women!
    Tack för det fina omdömet Petra! Jobbet blir såklart även extra kul när jag har så härliga kunder som er :) Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas otroligt bra i ert nya hem och tveka inte att höra av er om ni vill ha tips på små härliga smultronställen på Ingarö. Med vänliga hälsningar, Evelin Evelin Valentinsson
    2022-06-26 Verifierad kund
    Super bra, trevlig och proffsig
    Tack så mycket Monica. Hoppas ni får en härlig sommar!
    Med vänlig hälsning
    Max von Gerber
    2022-06-25 Verifierad kund
    Fick genast en känsla att han värnade både om säljaren och oss som köpare på ett neutralt, proffsigt och sakligt sätt. Han ordnade en extra visning för oss vilket vi uppskattade.
    Vi kontraktsskrivandet tog han tid på sig och noga gick i genom all text i kontraktet. Vi är helt nöjda med den behandlingen.
    Tack för det fina omdömet Jan. Kul att höra att ni är nöjda! Ha en fin sommar så hörs vi snart!
    Med vänlig hälsning,
    Max von Gerber
    2022-06-23 Verifierad kund
    Supertrevlig och kunnig mäklare!
    Stort tack för en värmande recension Kristofer! Nu hoppas jag du ska trivas i norr och att flytten går bra. Vi ses igen på tillträdet. :) Jasmine Wiberg
    • Brunn
    2022-06-22 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande och proffsigt förhållningssätt. Jag kände mej trygg genom hela processen. Stort tack Evelin.
    Stort tack Anki för det fina omdömet. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus, ser fram emot att höra vad ni hittar för nytt boende. Önskar dig en riktigt härlig midsommarhelg!
    Med vänliga hälsningar, Evelin
    Evelin Valentinsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-06-15 Verifierad kund
    Tycker han är bra, kan rekommendera honom till flera
    Som en av våra återkommande kunder så ger det ett härligt kvitto på att det vi gör är rätt.
    Ha en härlig sommar i din nya bostad nu!
    Björn Ericsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Värmdö
    2022-06-15 Verifierad kund
    Det som avgjorde att vi valde Max, var hans trevliga och proffsiga bemötande. Vi fick förtroende för honom, och har förhoppningar att han kan sälja vårat hus. Vänliga hälsningar Susanne o Björn Prezent
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-06-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och förtroendeingivande samt fint upplägg inför visningen, jag är jättenöjd.
    Tack för detta värmande omdöme Ann-Cristin, jag är glad att jag fick förtroendet att förmedla din fantastiska lägenhet! Tove Holthausen
    2022-06-14 Verifierad kund
    Tove är en mycket kompetent och behaglig mäklare med driv. 2021 sålde hon min tidigare lägenhet på ett framgångsrikt sätt. När jag nu på nytt är i säljtankar var det självklart att ge uppdraget till Tove.
    Tack Agneta för en fin rekommendation och för ett givande samarbete. Jag hoppas att du får njuta till fullo i din nya fina lägenhet. Allt gott! Tove Holthausen
  • köpte sin stuga med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2022-06-13 Verifierad kund
    Tove är extremt trevlig, lyhörd och Professionell!

Hjälpte oss att hitta vårat nya hus så nu får hon sälja det vi bor i idag.

Hon lyssnar på sina kunders önskemål och förklarar på ett bra sätt sina idéer utan att trampa över önskemål.

Enkel att kommunicera med och lätt att få tag på då hon sätter sina kunder först.

Vi tackar för all hjälp
    Tusen tack för ett fint omdöme och för ett smidigt samarbete! Jag är övertygad att ni kommer trivas bra i ert nya hus. Ha det fint så länge :) Tove Holthausen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Farsta Slottsvik
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vänlig, lugn och tillmötesgående person.
    Allt löpte på bra under hela processen.
    Vi kände oss trygga!
    Stort tack för de fina omdömet May. Det gläder mig att ni kände er trygga. Ha en fin sommar så ses vi snart! Max von Gerber
    • Mörtnäs Hagar
    2022-05-31 Verifierad kund
    Professionell, korrekt bemötande och verkar kunnig.
    Härligt att du känner dig nöjd med försäljningen och mitt jobb Olle. Jag hoppas vi ses igen i något annat sammanhang framöver, ha en fin sommar! Jasmine Wiberg
    2022-05-29 Verifierad kund
    Riktigt trevlig och duktig mäklare ☺️
    Stort tack för ett fint omdöme Hannah! Jag hoppas att flytten gick smidigt för er och att ni trivs bra. Vi ses snart igen! Tove Holthausen
  • Jannika Sjöstrand I
    2022-05-26 Verifierad kund
    Evelin är otroligt personlig och professional. Hon arbetar väldigt strukturerat och du känner dig trygg i din husförsäljning när du jobbar med Evelin. Rekommenderar Evelin starkt!
    Tack för det fina omdömet Jannika! Det har varit ett nöje att få lära känna dig och Pete, jag önskar er stort lycka till med er nya och spännande resa i USA. Vi ses och hörs inom kort igen! Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson