Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen.

Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din situation och din bostad. Med Sveriges största kundregister till hands, bred marknadsföring och bra koll på vad som funkar och inte hjälper vi dig till en trygg och framgångsrik affär!

Läs vad 302 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö 2

• köpte sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Herrviksnäs
    2021-09-25
    Blev positivt bemött.
    Lättsam och tillmötesgående.
    Hjälpsam och trygg!
    Kan rekommendera Melinda starkt! / Mikaela
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-09-24
    Vi är väldigt nöjda med Melinda som mäklare. Hon är proffsig, engagerad och lyhörd. Vi kände oss väldigt trygga med Melinda och kan varmt rekommendera henne!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Ösbydalen
    Jättebra bemötande.
    Kände mig trygg i min försäljning och fick bra med information om allting. 5 av 5 stjärnor
    Jag är glad att jag kunde hjälpa dig till en riktigt lyckad affär Felicia! Jag hoppas flytten går bra så ses vi igen på tillträdet :) Jasmine Wiberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Holmviksskogen
    2021-09-22
    Mycket kompetent och ett trevligt bemötande, lyhörd till mina önskemål
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Holmviksskogen
    Smidig och snabb affär.
    Bra kontakt och trevlig bemötande.
    Rekommenderas.
    • Farsta Slottsvik
    2021-09-22
    Anlitat Lars vid flera tillfällen. Alltid skött affärerna galant! Kan verkligen rekommendera honom!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Gustavsbergs Lugnet
    2021-09-21
    I och med att detta vart mitt första lägenhetsköp så är jag otroligt glad att de var just Melinda som var mäklare till oss.
    Proffsig och mina förväntningar jag hade innan vi träffade Melinda var också höga och hon levde verkligen upp till de förväntningar som jag hade.
  • sålde sitt hus med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Hagaberg
    2021-09-21
    Driven och engagerad. Kände mig trygg genom hela processen med Melinda som mäklare. Rekommenderas!
  • köpte sin stuga med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Saltarö
    2021-09-20
    Jasmine Wiberg är mkt duktig trevlig och kan verkligen rekommenderas som mäklare för små och fritidshus fastighets uppdrag på Värmdö :)
    Tack Dan för ett fint omdöme! Vi hörs vidare och ses snart igen. Jasmine Wiberg
  • sålde sin stuga med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-09-18
    En mycket positiv, saklig och trevlig attityd. Mycket fin och pedagogisk guidning och genomgång av diverse dokument mycket underhandsinformation.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-09-15
    Väldigt kunnig och engagerad kunde svara på alla frågor som vi hade
    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme Anders! Jag vill även tacka för förtroendet att sälja ert fantastiska hus. Vi håller kontakten och ses snart igen :) Jasmine Wiberg
    • Norra Kopparmora
    2021-09-15
    Snabb återkoppling efter att vi har kontaktat svensk fastighetsförmedling. Strukturerad, en klar plan hur vi genomför försäljningen. Väldigt kunnig och vi rekommenderar honom varmt som mäklare.
    Tack så mycket för de fina orden! :) Vi hörs! Lars Nordensvärd
  • köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-09-15
    Bra kontakt och trevlig bemötande!
    Härligt att ni känner er nöjda Fabian! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus och att försäljningen av er lägenhet går bra. Vi hörs snart igen! Jasmine Wiberg
    2021-09-13
    Professionellt bemötande under hela processen. Vi är helnöjda från början till slut.
    Stort tack för ett fint omdöme och för förtroendet Alexandra! Härligt att ni känner er nöjda. Allt gott! Jasmine Wiberg
    2021-09-13
    Jasmine var valdigt trevlig, vi upskattade verkligen hennes energi och att hon fran forsta borjan var tydlig med att hon ville salja var lagenhet till basta pris. Processen var extremt smidig, vi ar mycket nojda och skulle anstalla Jasmine igen!
    Tack Matthew för denna värmande rekommendation och för ett smidigt samarbete! Jasmine Wiberg
    • Stavsnäs
    2021-09-04
    Jättebra bemötande och trygg affär!
    Vad glad jag blir att ni känner er nöjda och grattis återigen till rekordförsäljningen! Jag håller tummarna att ni hittar något fint i Uppsala snart. Vi håller kontakten vidare :) Jasmine Wiberg
    • Ängsvik
    2021-09-01
    Proffsig! Kan varmt rekommendera
    • Överby
    2021-08-31
    Ett mycket trevligt bemötande och väldigt proffsigt intryck.
    Mycket nöjd överlag.
    Tack för det fina omdömet Philippe och härligt att ni känner er nöjda! Vi ses snart igen. Jasmine Wiberg
    • Överby
    2021-08-30
    Jasmine var vänlig, påläst och proffsig.
    Höll kontakt med oss hela tiden och upplyste oss under budgivningen samt inför kontrakt-skrivning. Utstrålade kunnighet varför man känner sig trygg vid affären.
    Ett varmt tack för denna fina rekommendation Carina och grattis till köpet! Vi ses igen på tillträdesdagen. Jasmine Wiberg
    • Ängsvik
    2021-08-30
    Pålitlig, mycket tydlig, professionell med sin info
    Stort tack för att jag fick förtroendet även denna gång. Ta hand om er så ses vi snart igen! Melinda Sjödahl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-08-29
    Jasmine var professionell och tydlig i sitt bemötande, rekommenderar.
    Tack för ett fint omdöme Kalle! Ha det fint så ses vi snart igen :) Jasmine Wiberg
    2021-08-27
    Proffsig med ett vänligt bemötande.
    Jag kände mig trygg med henne.
    Kommer absolut att vända mig till henne vid nästa försäljning eller köp. Kan varmt rekommendera Jasmine.
    Det värmer att läsa detta, stort tack för det och för förtroendet med försäljningen! Vi ses igen på tillträdet. Jasmine Wiberg
    • Hästhagen
    2021-07-31
    Jasmine hade ett lungt och trevligt sätt både vad det gäller bemötande och proffsighet att visa objektet.
    Tack för ett värmande omdöme Birgitha! Vi ses inom kort igen. Jasmine Wiberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Malma
    2021-07-29
    Jättetrevlig och professionell!
    Stort tack Magnus, det värmer!
    Och ett stort tack till Karin också som varit en stor hjälp i denna affär. Njut nu och ha det underbart framöver!
    2021-07-28
    Proffsig, tydlig och trevlig. Snabb visning och kontraktsskrivning.
    Tack Fredrik för en fin rekommendation! Det gläder mig att ni känner er nöjda hittills. Vi ses igen på tillträdet. Jasmine Wiberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Malma
    2021-07-28
    100% proffsig! Rekommenderar honom varmt!

Curt Håkan Bergström
    Värmdö
    Stort tack!
    Det gick snabbt och det var mycket trevligt att göra affärer med er.
    Ha en härlig sommar nu!
    Björn Ericsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-07-26
    Allt fungerade enligt önskemål och hon är en energisk, effektiv och serviceminded kvinna.
    Härligt att du känner dig nöjd Robert! Tack för förtroendet och för de fina orden. Vi ses snart igen. Jasmine Wiberg
    2021-07-26
    Supertrevlig, noggrann, flexibel att möta oss i hela processen, svarar på alla frågor och är tillgänglig.
    Återigen ett stort grattis till husköpet Isa! Jag är glad att jag fick hjälpa er hitta ert drömläge och jag hoppas ni ska trivas på Ingarö. Vi ses igen på tillträdet, allt gott! Jasmine Wiberg
    • Djurhamn
    2021-07-25
    Hon var rak, tydlig och förtroendeingivande.
    Stort tack för ett fint omdöme Anette och för förtroendet att hjälpa er med överlåtelsen. Ha det fint! Jasmine Wiberg
    • Friden
    2021-07-14
    Kunnig, lugn, trygg, trevligt bemötande och mycket serviceminded. Mycket nöjd!
    Det gläder mig att du känner dig nöjd med vårt samarbete Inger! Tack för förtroendet med försäljningen utav er mors fina hus. Vi ses igen på tillträdesdagen. Jasmine Wiberg
    • Gustavsberg
    2021-07-08
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet.
    Tack Dannielle! Det var roligt att få hjälpa dig med ännu en försäljning! Ta hand om er! Lars Nordensvärd
    • Gustavsberg
    2021-07-08
    Vi är nöjda med försäljningen av våran lägenhet, toppen
    Tack Jimmy! Vi ses snart på tillträdet. Lars Nordensvärd
  • köpte sin stuga med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-07-05
    Melinda är ett fullblodsproffs som gör det där lilla extra för att bostadsaffären ska bli så bra som möjligt för alla inblandade parter. Vi har både sålt och köpt med Melindas hjälp och i båda anseendena rekommenderar jag henne varmt! Engagerad och proffsig!
    Stort tack för dessa fina ord! Jag är så glad för er skull att ni slutligen fann ert drömhus. Nu är det inte långt kvar till tillträde och jag hoppas verkligen att ni kommer trivas. Trevlig sommar! :D Melinda Sjödahl
    2021-06-30
    Vi har haft förmånen att både sälja och köpa nytt via Melinda.
    Hon är i otroligt serviceinriktad och noggrann genom hela processen. Vi rekommenderar varmt Melinda till din framtida affär!
    Tack så jättemycket Viktor! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i nya huset nu. Melinda Sjödahl
  • Lars L
    2021-06-24
    Proffsigt inställning bra bemötande och väldigt trevlig
    Tack för fina ord. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären! Melinda Sjödahl
  • sålde sin stuga med hjälp av Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Hej!
    -Proffsigt, glatt och snabbt.
    -Melinda lyssnade på våra önskemål till 100% och lyckades infria dem.
    -Vår upplevelse av Melinda är enbart av bästa slag. Vi kommer att rekommendera henne till andra när tillfälle ges. Hon är värd det bästa!
    Trevlig Sommar!
    Tack så hemskt mycket. Det glädjer mig att läsa detta. Tack för förtroendet med försäljningen och ett fint samarbete! Melinda Sjödahl
    2021-06-24
    Väldigt bra bemötande och vi trodde inte att det skulle säljas så snabbt väldigt proffesionellt arbete.
    Tack Anders! Man vet aldrig när rätt köpare dyker upp. Härligt att ni är nöjda :) Melinda Sjödahl
    2021-06-24
    Vi har fått ett utmärkt proffesionellt bemötande. Lugn och saklig och känns rättvis med bra kunskap och påläst. Försäljningen av Måsvägen 13, gick utan visning och enbart på kommande. Melinda fick upp utgångspriset med 550 000 kr. Vi kan varmt rekommendera Melinda.
    Tack så jättemycket för dina fina ord och för förtroendet med försäljningen! Melinda Sjödahl
    2021-06-23
    Trevligt bemötande och snabbt agerande!
    Tack desamma! Vi ses när det är dags för tillträde och njut av Spanien tills dess :) Melinda Sjödahl
    • Norra Lagnö
    2021-06-21
    Lättillgänglig och bra bemötande jag är nöjd
    Tack så mycket Philip! Du får ha en trevlig sommar så hörs vi senare! Lars Nordensvärd
    • Norra Lagnö
    2021-06-17
    Snabb att svara och informativ .
    Tack Caroline för det fina omdömet! Vi hörs senare! Lars Nordensvärd
  • sålde en tomt med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-06-10
    Kunnig, engagerad och trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
    2021-06-08
    Allt har fungerat väldigt bra. Efter den 23/6 vet jag. Litar på att allt blir bra. Kunnig mäklare.
    Hej Kerstin,
    Ja absolut, det är 23/6 som vi har tillträdet och det sista ska betalas in. Vi har bokat med bankerna så allt är klart 😃
    Vad härligt att du är nöjd, vi ses på tillträdet!
    2021-06-04
    Björn hjälpte oss att sälja en tomt. Han har rakt igenom givit ett bra bemötande, varit hjälpsam, seriös och förtroendeingivande. Han lade upp en effektiv säljstrategi som föll väl ut. Vi är väldigt nöjda och kan verkligen rekommendera hans tjänster!
    Stort tack för fina betyg Anna!
    Det blev en spännande affär med bra köpare som passar väl till fastigheten.
    Hälsa mor och syster!
    Björn Ericsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-06-01
    Köpt Bostadsrätt Gustavsberg.
    Trevligt bemötande, påläst om objektet.
    Mitt första köp i Sverige, förväntade mig att det skulle gå smidigt och det tycker jag att det gjorde.
    Köpet och processen runt det har varit en positiv upplevelse hittills.
    2021-05-31
    Jag har sålt ett fritidshus med Jasmine som mäklare. Kontakterna med Jasmine har genom hela processen varit mycket positiva och hon har varit lyhörd för mina önskemål! Jag kan varmt rekommendera henne.
    Eva
    Ett varmt tack för de fina orden Eva! Vi ses igen i Augusti, hoppas du får en härlig sommar. Jasmine Wiberg
    2021-05-31
    Har sålt ett fritidshus på Bullandö.
    Melinda har varit mycket bra i hela processen. Hon har infriat de förväntningar vi hade. Stort tack till henne.
    2021-05-28
    Anträffbar och flexibel mäklare för att genomföra en affär där alla parter känner sig nöjda
    • Djurhamn
    2021-05-28
    Sålt två bostäder och fått fantastisk service och proffsigt bemötande. Melinda tillsammans med Max von Gerber gjorde ett kanonjobb! Ett team att rekommendera!
    Stort tack Norma! Vi är så glada att vi fick hjälpa er med försäljningen av båda era fina hus. Tack för förtroendet och ett bra samarbete :) Melinda Sjödahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-05-27
    Tove kontaktade mig för att värdera min bostadsrätt. Hennes engagerade och pedagogiska sätt ledde till att hon fick mitt förtroende att sälja min lägenhet.
    Alla kontakter med Tove har varit tydliga och informativa. Hon skapade en fin annons i samarbete med fotograf vilken bidrog till att locka spekulanter. Genom intensiv uppföljning av besökarna efter visningarna fick Tove igång en mycket bra budgivning. Nu är lägenheten såld och jag är mycket nöjd med att ha anlitat Tove. Jag ger henne de bästa rekommendationer!