Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen.

Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din situation och din bostad. Med Sveriges största kundregister till hands, bred marknadsföring och bra koll på vad som funkar och inte hjälper vi dig till en trygg och framgångsrik affär!

Läs vad 206 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

• 2020-11-27

Helén D skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har precis sålt min lägenhet i Gustavsbergs Hamn och är jättenöjd med hela processen. Melinda är väldigt proffsig, trovärdig och tydlig och med ett härligt driv och positiv inställning även när det uppstår lite knepiga situationer. Kan ge mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-11-26

Christoffer F skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Köpte en lägenhet.

Väldigt påläst och intresserad. Kom även med bra råd och tips.

Vid kontraktskrivning var Björn pedagogisk och beskrev på ett tydligt sätt vad allt betydde och vad det innebär för respektive part.

Över det hela väldigt nöjd med Björn som mäklare. Kommer återkomma till honom vid eventuell försäljning. Läs mer
    2020-11-26 Björn E svarar Christoffer F
    Härligt att höra, jag anser det viktigt att köpare känner sig införstådd när man sitter med ett avtal och jag hjälper väldigt gärna den dagen ni vill leta nytt boende.
    Supertack 😃
  • Martin S

2020-11-26

Martin S skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Köpt bostadsrätt på värmdö. Blev bemött av en trevlig, Korrekt, upplysningskunnig mäklare som jag rekommenderar starkt.
    Väl villig att få både köpare och säljare nöjda i det de söker. Läs mer
    2020-11-26 Jasmine W svarar Martin S
    Tack Martin för den fina rekommendationen! Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa er att hitta ert nya hem och jag hoppas ni kommer trivas fint i Grisslinge. Vi ses igen på tillträdet! :)
  • 2020-11-25

Karoline Birgitta T skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Det gick undan med Jasmine. Hon känns kunnig, och svarade fort på mina frågor och funderingar. Kommer välja Jasmine i framtida lägenhetsaffärer. Läs mer
    2020-11-26 Jasmine W svarar Karoline Birgitta T
    Tack för ett bra samarbete och för detta fina omdöme Karoline! Vi ses snart igen.
  • 2020-11-24

Lotta M skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket professionell! Man kände från start att man var trygg genom alla delar av bostadsaffären. Höll kontakt löpande om hur bostadsaffären gick. Han gick den extra milen, vi är supernöjda! Läs mer
    2020-11-26 Björn E svarar Lotta M
    Varma ord jag tackar ödmjukast för, nu börjar den stora resan med att vi ska hitta era drömmars sekelskifteshus 😀
  • 2020-11-24

Viktor M skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Hade hjälp av både Björn och Melinda för att sälja min 2:a i Gustavsberg. Vilka fullblodsproffs!! Väldigt trevliga och inkännande som även var extremt kunniga i sina yrkesroller! 5av5 🥪 Läs mer
    2020-11-24 Björn E svarar Viktor M
    Man smälter ju som osten på en toast när man får ett sådant vackert betyg, stort tack 😃
  • 2020-11-20

HÅKAN F skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Har just skrivit kontrakt på en fastighet som förmedlades genom Jasmine Wikberg på Sv. Fastighetsförmedling, Värmdö.
    Jasmine har visat sig mycket proffsig, vare sig för mycket eller för lite av hjälp mellan säljare och köpare. Alltid tillmötesgående och förstående, mycket serviceinriktad. Rolig affär! Tack! Läs mer
    2020-11-26 Jasmine W svarar HÅKAN F
    Stort grattis till det härliga huset och tack för ett fint omdöme. Vi ses igen på tillträdet, ta hand om er! :)
  • 2020-11-18

Mikael S skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålde precis min lägenhet med hjälp av Emma Köld. Hon säljer varken bilar eller hästar utan beter sig som du förväntar dig av en fastighetsmäklare vilket inte alla gör tyvärr. Hon är en professionell, seriös, tydlig, glad och trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Emma arbetar smidigt och är noga med att säljare samt köpare är med på banan.

TOPPBETYG!! Läs mer
    2020-11-18 Emma K svarar Mikael S
    Fina ord som värmer, tack Mikael! Jag får tacka så mycket för förtroendet av försäljning av din lägenhet. Vi ses snart på tillträdet och hörs i januari gällande planering inför deklarationen :)

• 2020-11-18

Annika Margit L skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde vårt fritidshus och Jasmine rekommenderade Läge Plus vilket var helt rätt.
    Smidig försäljning och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-11-19 Jasmine W svarar Annika Margit L
    Tack för det fina omdömet Annika, det gläder mig att ni är nöjda! Vi håller kontakten vidare, allt gott!
  • 2020-11-12

Linnéa H skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Emma hjälpte oss sälja vår tvåa i Gustavsberg och vi är väldigt nöjda med såväl slutresultatet som bemötandet. Trevlig, tillmötesgående och kompetent! Höll oss hela tiden informerade och kom med bra tips. Kan varmt rekommendera Emma till andra säljare. Läs mer
    2020-11-13 Emma K svarar Linnéa H
    Stort tack för er fina reco och vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete :) Jag hör av mig om jag får in någon fin lägenhet/radhus som kan passa er.
    Vi ses på tillträdet!

• 2020-11-05

Richard A skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lars var väldigt lyhörd och effektiv vid vårt köp av fritidshus. Snabb på återkoppling och ett utmärkt stöd genom köpprocessen. Läs mer
    2020-11-11 Lars N svarar Richard A
    Tack Richard för din rekommendation! Det har varit väldigt kul att hjälpa er med köpet av ert fina fritidshus. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-10-30

Jean-philippe C skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Emma has been very committed in the selling process regarding the house we bought at Varmdo.
    She is professional and she is a person who we rapidly gained in trust.

Jean Philipoe. Läs mer
    2020-11-11 Emma K svarar Jean-philippe C
    Thank you very much Jean-Philippe. I really hope that you will enjoy your new house.
    See you when it´s time to move in

• TANJA C

2020-10-29

TANJA C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Om Jasmine Winberg
    Mötte Jasmine på visningar av en lägenhet på Värmdö och tyckte att hon var mycket duktig. Hon hade ett mycket trevligt bemötande och var lugn, kunnig, lyhörd och mycket socialt kompetent. Hon var också bra på att hålla kontakten och uppdaterade både säljare och spekulanter om läget på ett mycket öppet och förtroendeingivande sätt. I det aktuella fallet gick jag inte vidare till ett avslut så jag kan inte uttala mig om övriga delar i mäklarprocessen men jag skulle med all säkerhet kunna anlita henne i framtiden. Läs mer
  • Mats Å

2020-10-29

Mats Å skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde vårt fritidshus på Värmdö med hjälp av Lars. Lars är oerhört professionell och väldigt trevlig att ha att göra med. Han är alltid tillgänglig och känns som en mäklare man uppskattar både som säljare och köpare. Vi är mycket nöjda med Lars och hur hela processen hanterades, från första kontakt till avslut. Utmärkt på alla sätt! Läs mer
    2020-10-30 Lars N svarar Mats Å
    Tack Mats! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus. Vi ses snart igen!
  • 2020-10-29

Camilla R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Påläst, tydligt och lyhörd i alla steg av processen. Läs mer
    2020-10-30 Lars N svarar Camilla R
    Tack Camilla! Jag hoppas ni kommer få många fina stunder i ert nya hus!
  • 2020-10-28

Ida B skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Melinda har hjälpt mig sälja min lägenhet om 46 kvm i porslinskvarteren, Gustavsberg.
    Bemötandet från Melinda var genom hela försäljningen av hög kvalitet.
    Jag upplevde mäklaren som tydlig, saklig, tillgänglig och ärlig i sitt arbete, genom hela försäljningsprocessen.
    En mäklare jag varmt rekommenderar. Läs mer
    2020-11-25 Melinda S svarar Ida B
    Tack Ida för dina fina ord samt för att jag fick hjälpa dig med försäljningen!
  • Elizabeth B

2020-10-23

Elizabeth B skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har sålt en sommarstuga. jag har under ett halvt år blivit underättad varje månad vad huset varit värt.
    Ja hon levde upp till mina förväntningar .
    Jag har fått mycket stöd under hela processen
    Allt har varit mycket possetivt Läs mer
    2020-11-25 Melinda S svarar Elizabeth B
    Tack snälla Elizabeth! Det glädjer mig att försäljningen blev en positiv upplevelse för dig.

Håkan G skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    VIlla, lantligt läge, Värmdö

Inlyssnande, kunnig, lyhörd och målinriktad

Hade egentligen inte några förväntningar, Svens Fast tog kontakt med oss, de gav en lägesrapport om möjligheterna som överträffade förväntningarna, och resultatet tangerade prognosen

Målmedvetet arbete mot en försäljning Läs mer
    2020-10-29 Emma K svarar Håkan G
    Tack så mycket Håkan för din rekommendation. Stort lycka till med jakten av ett nytt fritidshus! Det är bara att ni hör av er om ni behöver hjälp med sökande. Vi ses på tillträdet.

Annika H skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Emma har haft uppdrag att sälja vårt hus på Värmdö.
    Samarbetet har fungerat utmärkt.
    Emma är trevlig, engagerad, professionell, kunnig, pålitlig och lyhörd. Huset har blivit sålt till begärt pris relativt snabbt.
    Jag skulle varmt rekommendera Emma till andra!
    10 av 10! Läs mer
    2020-10-29 Emma K svarar Annika H
    Stort tack Annika för din rekommendation! Det har varit väldigt kul att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Vi ses på tillträdet! :)

Rickard L skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jasmine var vår mäklare för att sälja vårat hus i Värmdö. Vi ville ha en mäklare som guidade och arbetade med full transparans och ärlighet. Jasmine levde upp och överträffade våra förväntningar under hela processen. Hon var alltid positiv, lyhörd samtidigt som hon med sin professionalism gav oss värdefulla råd - Högsta betyg! Läs mer
    2020-10-15 Jasmine W svarar Rickard L
    Vad glad jag blir av att läsa detta! Tack för förtroendet att förmedla er fina villa och tack för ett gott samarbete på vägen till en lyckad affär. Vi hörs och ses snart igen!
  • 2020-10-14

Anders H skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket professionell och ett väldigt trevligt bemötande. Som säljare kände man sig trygg och att objektet marknadsfördes på ett bra och seriöst sätt.
    Hjälpte till att skapa ett bra klimat mellan säljare och köpare. Läs mer
    2020-10-15 Jasmine W svarar Anders H
    Stort tack för ett fint omdöme! Härligt att ni känner er nöjda och hoppas ni ska trivas bra uppe i norr. Vi ses snart igen!
  • 2020-10-12

Monica N skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt en trerumslägenhet i Gustavsberg.

Jag fick all information jag efterfrågade.

Björn är vänlig och tillmötesgående och väldigt tydligt med vad som gäller varje part i kontraktet.

Smidig, snabb och trevlig Läs mer
    2020-10-16 Björn E svarar Monica N
    Stort tack Monica för fina ord. Det går fort just nu har vi märkt och då är det skönt att våra köpare också känner att det känns bra vid en sådan affär.
  • 2020-10-12

Britta Kristina Ö skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Innan vi beslutade oss för vilken mäklare vi skulle anlita för att sälja lägenhet ringde vi till ett antal kandidater. Den som gav tydligast svar på våra frågor var Björn och efter ett möte blev beslutet att anlita Björn/Svensk Fastighets . Björn levde upp till våra förväntningar och försäljningen gjordes på ett mycket smidigt sätt med en tydlig strategi. Läs mer
    2020-10-16 Björn E svarar Britta Kristina Ö
    Oj vad trevligt att man blev utvald bland flera andra mäklare. Det tyder på att vår säljmetod står ut jämfört med övriga. Jag känner mig glad och hedrad, tack så mycket 😃
  • 2020-10-08

Felicia N skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Köpt en bostad på Maja Snis Gata, inga problem med att få en privatvisning. Mycket trevligt bemötande, kunnig om bostaden och hjälpsam. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-08 Emma K svarar Felicia N
    Stort tack Felicia för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jag blir glad över och höra att ni är nöjda! Grattis till er nya lägenhet, vi ses på tillträdet.
  • 2020-10-08

Anders H skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig o proffsigt
    Hon informerade mycket bra och fixa att vi inte behöver Hemnet Läs mer
    2020-10-08 Jasmine W svarar Anders H
    Stort tack för förtroendet att förmedla ert fantastiska hus, det har varit ett nöje! Vi ses igen på tillträdet, ha det fint tills dess.
  • 2020-09-28

Fredrik J skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Emma har hjälpt oss att sälja våran lgh. Emma var proffsig, positiv och trevlig. Emma levde verkligen upp till förväntningarna vi hade! Emma bästa mäklaren ever! Läs mer
    2020-10-02 Emma K svarar Fredrik J
    Stort tack för förtroendet Fredrik! Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen. Nu ska vi hitta ett fint hus till er :) Vi ses!
  • 2020-09-23

Anna-lena F skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Köpt fritidshus.
    Lars har återkopplat snabbt i alla lägen. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Okomplicerad och lugn. Sakkunnig. Ger känslan av att just vi/jag är viktig. Läs mer
    2020-09-23 Lars N svarar Anna-lena F
    Tack så mycket för rekommendationen! Både jag och säljaren är väldigt glada att just ni köpte fritidshuset. Jag hoppas ni ska få många fina somrar på Vindö!
  • Linn K

2020-09-23

Linn K skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Nöjd med mäklaren på alla sätt och vis! Hjälpte oss att sälja en enplansvilla på Värmdö där försäljningen och slutpriset blev långt över förväntan. Läs mer
    2020-09-23 Lars N svarar Linn K
    Tack Linn! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och att resultatet blev så bra gör det hela ännu roligare. Vi ses senare!
  • 2020-09-21

Kristina H skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevligt och snabbt bemötande, vi fick se lägenheten före visning utan stress. Uppskattade Lars lugna och kompetenta sätt att genomföra hela affären. Läs mer
    2020-09-22 Lars N svarar Kristina H
    Tack för de vänliga orden! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Må gott!
  • 2020-09-18

Linn W skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt fritidshus, engagerad och kunnig mäklare som gav både oss och kunderna ett bra intryck. Snabb och bra kommunikation. Läs mer
    2020-09-23 Emma K svarar Linn W
    Vad härligt att ni är nöjda! Stort tack för förtroendet och en fin rekommendation.

Daniel J skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag köpte hus av Lars 2014 och redan då tyckte jag han var bra.
    Nu sålde jag precis det huset och rack vare Lars så vart det över alla förväntningar.

Jag skulle använda honom alla dagar i veckan vid nästa försäljning. Läs mer
    2020-09-18 Lars N svarar Daniel J
    Tack Daniel! Kul att få hjälpa dig med försäljningen och att det blev så bra!

Björn W skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt sommarstuga
    Emma Köld har gjort ett bra jobb Läs mer
    2020-09-23 Emma K svarar Björn W
    Stort tack Björn och vad kul att ni känner er nöjda med mitt arbete. Vi ses på tillträdet!

Inger Lena B skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har själv inte haft personlig kontakt med Emma Köld, min bror däremot. Men hon tycks ha skött försäljningen av vår gemensamma fastighet på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2020-09-23 Emma K svarar Inger Lena B
    Tack Lena för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jag blir glad över och höra att ni är nöjda! Vi hörs närmare tillträdet då ni ska få hjälp med deklarationen.

Mats L skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra och tydlig vad som gäller. Läs mer
    2020-09-23 Emma K svarar Mats L
    Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Härligt att ni känner er nöjda.
  • 2020-09-16

Liselott L skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har köpt en lgh. Emma Köld var mycket trevlig, noggrann, alltid tillgänglig, snabba svar, tydlig och påläst. Läs mer
    2020-09-23 Emma K svarar Liselott L
    Stort tack för ett fint omdöme Liselott och härligt att ni känner er nöjda. :)
  • 2020-09-16

Eva W skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Kompetent och trevlig; kort sagt proffsig. Läs mer
    2020-09-23 Emma K svarar Eva W
    Stort tack för förtroendet och ditt betyg Eva. Vi hörs vid tillträdet inför deklaration.
  • 2020-09-07

Lena S skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har sålt vår pappas villa på Djurö.
    Jag har inte själv haft så mycket kontakt med Jasmine men vårt ombud är mycket nöjd med samarbetet.

MVH
    Lena Strömberg Läs mer
    2020-09-07 Jasmine W svarar Lena S
    Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme Lena! Härligt att ni känner er nöjda. Allt gott!
  • 2020-09-04

Björn S skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jasmine är vänlig och professionell i sitt bemötande och har varit både omtänksam och hjälpsam mot mig som köpare. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-09-04 Jasmine W svarar Björn S
    Tack Björn för en fin rekommendation, det värmer! Vi hörs och ses snart igen :)
  • 2020-09-04

Norma W skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Köpt bostad. Snabb och engagerad och trevlig! Läs mer
    2020-09-04 Jasmine W svarar Norma W
    Härligt att ni känner er nöjda med köpet! Jag ser fram emot att se fastigheten igen så snart ni är färdiga. Ha det fint så hörs vi snart igen!
  • 2020-09-03

Agneta W skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Hon har sålt vår bortgångne förälders hus och jag upplever Jasmine som:

-Proffsig
    -tillmötesgående
    -empatisk
    -vänligt
    -positiv

Keep up the good work Jasmine! Läs mer
    2020-09-03 Jasmine W svarar Agneta W
    Stort tack för en värmande rekommendation Agneta och tack för förtroendet! Jag är övertygad om att huset kommer få mycket kärlek och omsorg även framöver. Ha det fint!
  • 2020-09-02

Björn L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket trevlig mäklare
    Smidig och enkel affär Läs mer
    2020-09-02 Lars N svarar Björn L
    Tack Björn! Vi ses på tillträdet!
  • 2020-09-02

Hans B skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålde mitt hus.
    Jasmine är proffsig ,tydlig, lätt att få tag på, återkopplar snabbt och har hållit mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen .

Mycket nöjd Läs mer
    2020-09-02 Jasmine W svarar Hans B
    Härligt att du känner dig nöjd Hans, stort tack för ett fint omdöme och för ett bra samarbete! Vi ses igen på tillträdet, ha det fint tills dess :)
  • 2020-08-21

Emeli S skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Fritidshus.
    Trevligt bemött av Mäklaren. Proffesionellt också.

Lättsam, ej tillgjord, tydlig, enkel i possitiv bemärkelse. Inget krångel. Läs mer
    2020-08-24 Jasmine W svarar Emeli S
    Stort tack för ett fint omdöme Emeli och härligt att ni känner er nöjda. Vi hörs igen i samband med tillträdet! :)
  • 2020-08-14

INGA-LILL V skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Engagerad och lyhörd, trevlig och du visste vad du höll på med👍 Läs mer
    2020-08-17 Melinda S svarar INGA-LILL V
    Stort tack för ditt omdöme! Glad att jag fick hjälpa dig med både köp och försäljning.
  • 2020-08-14

Pia K skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Köpt en bostadsrätt. Har blivit jätte bra bemött.. Mäklsten ordnade en visning på din semester. Mäklrean har levt upp till alla förväntningar och allt har gått över förväntan. Att köpa min bostad har gått så smidigt.. Läs mer
    2020-08-17 Melinda S svarar Pia K
    Tack Pia! Jättekul att jag fick hjälpa dig att hitta ditt nya hem, jag är övertygad om att du kommer trivas jättebra.
  • 2020-08-08

Lars-Olof P skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Fritidshus. Sålt.

Bra bemötande. Snabb återkoppling. Förväntan om snabb affär, vilket det också blev. Läs mer
    2020-08-11 Emma K svarar Lars-Olof P
    Stort tack för ett fint omdöme och det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb. Vi ses snart igen!
  • 2020-08-08

Eva F skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt fritidsfastighet i skärgården. Emma har varit proffsig hela vägen, utmärkt bemötande, saklig, vänlig och hela tiden närvarande. Snabb att svara, väldigt serviceminded. Kan rekommendera henne! Toppbetyg! Läs mer
    2020-08-11 Emma K svarar Eva F
    Tack så mycket för en fin rekommendation och det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas ni kommer att trivas bra med nya huset. Ha det fint så ses vi igen på tillträdet!
  • Oskar N

2020-07-21

Oskar N skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Proffesionellt bemötande, lugn och trygg upplevelse med snabb och smidig försäljning. Vi är super-nöjda som tog hjälp av Melinda och kommer vända oss till henne vid nästa bostadsaffär! Läs mer
    2020-08-17 Melinda S svarar Oskar N
    Stort tack för denna fina rekommendation! Jag hoppas ni kommer trivas i nya huset.
  • 2020-07-11

Karl-gunnar B skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    vi har köpt en lägenhet och blev väldigt bra bemötta Läs mer
    2020-08-17 Melinda S svarar Karl-gunnar B
    Tack så mycket! Ses snart igen för tillträde till er fina lägenhet.
  • 2020-07-06

Sotiraq L skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag köpte en lägenhet i Gustavsberg. Efter jag såg huset jag fick kontakt med mäklaren. Mäklaren levde upp mina förväntningar för huset. Läs mer
    2020-07-07 Jasmine W svarar Sotiraq L
    Härligt att ni känner er nöjda Sotiraq! Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte