Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen.

Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din situation och din bostad. Med Sveriges största kundregister till hands, bred marknadsföring och bra koll på vad som funkar och inte hjälper vi dig till en trygg och framgångsrik affär!

Läs vad 161 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

• 2020-08-08

Lars-Olof P skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Fritidshus. Sålt.

Bra bemötande. Snabb återkoppling. Förväntan om snabb affär, vilket det också blev. Läs mer
    2020-08-11 Emma K svarar Lars-Olof P
    Stort tack för ett fint omdöme och det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb. Vi ses snart igen!
  • 2020-08-08

Eva F skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt fritidsfastighet i skärgården. Emma har varit proffsig hela vägen, utmärkt bemötande, saklig, vänlig och hela tiden närvarande. Snabb att svara, väldigt serviceminded. Kan rekommendera henne! Toppbetyg! Läs mer
    2020-08-11 Emma K svarar Eva F
    Tack så mycket för en fin rekommendation och det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas ni kommer att trivas bra med nya huset. Ha det fint så ses vi igen på tillträdet!
  • Oskar N

2020-07-21

Oskar N skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Proffesionellt bemötande, lugn och trygg upplevelse med snabb och smidig försäljning. Vi är super-nöjda som tog hjälp av Melinda och kommer vända oss till henne vid nästa bostadsaffär! Läs mer
  • 2020-07-11

Karl-gunnar B skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    vi har köpt en lägenhet och blev väldigt bra bemötta Läs mer
  • 2020-07-06

Sotiraq L skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag köpte en lägenhet i Gustavsberg. Efter jag såg huset jag fick kontakt med mäklaren. Mäklaren levde upp mina förväntningar för huset. Läs mer
    2020-07-07 Jasmine W svarar Sotiraq L
    Härligt att ni känner er nöjda Sotiraq! Ha en fortsatt fin sommar så ses vi på tillträdet!
  • Camilla S

2020-07-06

Camilla S skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jasmine är en engagerad och entusiastisk mäklare. Hon är informativ och lyhörd, både när du möter henne som potentiell köpare och som säljare.
    Som säljare får man konstant information om säljprocessen, vad hon har gjort, vad hon tänker göra och hur utfallet av denna plan blev.
    Hon är kunnig om marknaden och tar sig alltid tid att svara på alla olika frågor som kan dyka upp i en säljprocess. Läs mer
    2020-07-06 Jasmine W svarar Camilla S
    Stort tack för en fin rekommendation Camilla och härligt att du är nöjd! Jag önskar dig en fin sommar så ses vi snart igen :)
  • 2020-07-04

Admir H skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag köpte en lägenhet i Gustavsberg. Mäklaren levde upp alla förväntningar som jag hade. Läs mer
    2020-07-06 Jasmine W svarar Admir H
    Tack Admir för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet & vi ses igen på tillträdet!
  • 2020-06-25

Marcus L skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vänligt och proffsigt bemötande vid köp av vår villa. Läs mer
    2020-06-30 Emma K svarar Marcus L
    Stort tack Marcus och grattis igen till ert nya huset!
  • 2020-06-24

Emilia S skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jasmine är kunnig, påläst, förtroendeingivande och snabb. Hon har varit mycket tillgänglig under hela försäljningsprocessen (försäljning av en villa), alltid varit snabb att svara och gett tydliga besked. Hon har tänkt på helheten och gett kloka och bra råd. Jag fick även intrycket att hon var noga med att följa upp potentiella köpare. Sammanfattningsvis har Jasmine gjort ett strålande jobb och jag skulle varmt rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
    2020-07-02 Jasmine W svarar Emilia S
    Stort tack för en fin rekommendation Emilia, det värmer! Jag är glad att ni är nöjda med mitt jobb och hoppas att din far ska trivas i sitt nya boende. Vi håller kontakten och kanske ses vi igen på tillträdet, tills dess önskar jag er en fantastisk sommar!
  • 2020-06-24

Magnus S skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vänlig, professionell och väldigt hjälpsam för mig som köpare. Läs mer
  • 2020-06-23

Kenneth S skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har köpt en villa på Wärmdö. Jasmine har varit mycket professionell i hela sitt agerande. Jag rekommenderar gärna Jasmine framöver till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-23 Jasmine W svarar Kenneth S
    Stort tack Kenneth för ett fint omdöme och det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb. Vi ses snart igen!
  • 2020-06-15

Martin H skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tydlig och professionell hantering. Läs mer
    2020-06-15 Lars N svarar Martin H
    Tack Martin! Jag hoppas att ni kommer att få många fina sommar i ert nya hus. Vi ses vid tillträdet!
  • 2020-06-13

Ullrika M skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Rekommenderar Melinda varmt! Bemötande mkt bra. Snabb återkoppling vid frågor och funderingar.
    Över förväntan. Läs mer

Ulf L skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har sålt vår lägenhet i en mkt liten brf. Trotts att lägenhet och läge är unika har vi tidigare inte lyckats få lägenheten såld vid två tidigare tillfällen. Melinda gav oss hopp och fick vårt förtroende genom att vara glad, positiv men framförallt kunnig! Hon presenterade objektet smakfullt men inte pråligt. Hon var också ärlig i presentationen och gömde inget av det som det innebär att bo i en liten förening. Vi fick mer betalt än vi önskat och vad bättre är - även köparna tycker att de gjort ett kap! Så jobbar en duktig mäklare!
    Melinda är också bra på att se oss som kunder och att hålla kontakten och upplysa oss om vad som skall hända och hur det går.
    Vi är mycket nöjda med hennes arbetsinsats! Läs mer

Nils O skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Försökt sälja villa i två år. Har fått ett bud. Trevlig och kompetent, men pratar lite för mycket. Läs mer

Mats P skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Väldigt bra, tillmötesgående och man fick svar på alla frågor Läs mer
    2020-06-10 Melinda S svarar Mats P
    Stort tack Mats, det glädjer mig att du är nöjd! Ses snart igen :)
  • 2020-06-08

Jeanette E skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag anlita Emma Köld för att sälja mitt fritidshus på Värmdö. Jag upplevde Emma både som kunnig, trevlig och lyhörd för mina behov. Jag rekommenderar Emma varmt! Läs mer
    2020-06-12 Emma K svarar Jeanette E
    Tack så mycket för dina ord Jeanette, det värmer! Nu ska vi hitta en fin lägenhet till dig. Vi ses på tillträdet :)
  • 2020-06-07

Mats R skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt villa, blev mkt väl bemött, över förväntan bra, rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-10 Melinda S svarar Mats R
    Stort tack för din rekommendation och förtroendet med försäljningen av ert hus!
  • 2020-06-04

Stefan B skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Professionell och tillmötesgående, trevlig och tydlig Läs mer
    2020-06-10 Melinda S svarar Stefan B
    Tack Stefan, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-05-11

Renate W skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har såld en bostadsrätt.

Jag blev på ett professionellt sätt bemött. Melinda Sjödahl var lyhörd, visade tålamod mot mig som säljare vad jag som kund hade för önskemål och gav goda råd hur jag bäst kan sälja lägenheten (just i coronatider) och hur jag når flest intressenter till min annons.
    Melinda levde upp till alla mina förväntningar jag har på en mäklare.
    Jag kommer att rekommendera Melinda Sjödahl till mina bekantar samt kommer att anlita henne igen vid evt. köp eller försäljningar av fastigheter.
    Renate Målqvist Läs mer
    2020-05-28 Melinda S svarar Renate W
    Stort tack Renate för ett bra samarbete och denna fina rekommendation!
  • 2020-05-09

Pär H skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt en villa.

Mycket bra - vänlig, lugn och saklig.

Absolut, det är andra gången vi anlitar Er, 1994 samt 2020.

Top Notch :-)) Läs mer
    2020-05-11 Jasmine W svarar Pär H
    Tack så mycket för en fin rekommendation och det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende på Gotland också. Ha det fint så ses vi igen på tillträdet! :)
  • 2020-05-09

Dragica V skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    - klar och tydlig
    - återkopplar bra
    - engagerad
    - serviceminded
    - bra känsla för området
    - villa på värmdö
    - förtroendeingivande
    - förväntningarna uppfyllda Läs mer
    2020-05-11 Jasmine W svarar Dragica V
    Stort tack Dragica för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Vill även tacka för ett fint samarbete som slutade i en lyckad affär för alla inblandade. Jag hoppas att ni kommer trivas på Gotland och vi ses såklart igen på tillträdet! :)
  • Glenn Mikael S

2020-05-08

Glenn Mikael S skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Väldigt nöjd med Emma som mäklare!
    Hon är Lättillgänglig och svarar på diverse funderingar man har kring boendeförsäljning.
    Trevlig, Positiv, ärlig och påläst! fick en snabb och smidig affär med henne!
    Rekommenderar henne starkt 👍🏻 Läs mer
    2020-05-12 Emma K svarar Glenn Mikael S
    Stort tack Glenn för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jag blir glad över och höra att du är nöjd! :)
    Glenn Mikael S gillar detta
  • Lena K

2020-04-30

Lena K skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har sålt vårt fritidshus. Han är trevlig och håller ordning på papprena. Har god lokalkännedom och han tar sig tid att förklara och återkoppla, alltid vänlig. Lugn och stabil. Vi kan gott rekommendera honom. Läs mer
    2020-04-30 Björn E svarar Lena K
    Härliga ord Lena, stort tack för det. Jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja ännu en gång. Hälsa så mycket så ses vi sedan på tillträdet.
  • 2020-04-30

Monika D skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Snabb, kunnigt och sakligt bemötande vid köp av fritidshus. Läs mer
    2020-04-30 Björn E svarar Monika D
    Stort tack Monika, ja det var raka puckar i denna affär, riktigt trevligt. Vi ses på tillträdet snart!
  • 2020-04-22

Kurt R skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag och min fru har köpt en lägenhet med hjälp av honom. Mycket bra första kontakt på telefon, som vid senare visning av objektet och den information vi då fick har förstärkt mitt förtroende för hans sätt att handha affären fram till att nu kontrakt skrivits. Har likaså ett stort förtroende för att den fortsatta processen fortsätter på samma sätt. Läs mer
    2020-04-22 Björn E svarar Kurt R
    Härliga ord, känns verkligen som ett kvitto på att man har rätt syn på hur service och mäkleri ska fungera så alla parter är nöjda med resan. Vi ser fram emot tillträdet nu och att det förhoppningsvis går att hålla det tidigare.
  • 2020-04-22

Maj-britt R skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har köpt en lägenhet av honom och jag tycker han var bra och ingav stort förtroende från den första kontakten till dess av vi skrev kontrakt. Läs mer
    2020-04-22 Björn E svarar Maj-britt R
    Stort tack Maj-Britt! Jag måste också passa på att berömma er för er beslutsamhet och raka linjer. Vi ses igen på tillträdet!
  • 2020-04-20

Emma B skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag/vi har sålt en villa och blev mycket professionellt bemötta. Mäklaren var kunnig och skötte allt mycket smidigt och var alltid anträffbar för att svara på frågor etc. Hon hjälpte oss med allt tänkbart och överträffade alla förväntningar. Läs mer
    2020-04-21 Emma K svarar Emma B
    Stort tack för de fina orden Emma och Jonas, de värmer! Vad roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete, tack för ett bra samarbete. Ta hand om er så ses vi på tillträdet.
  • 2020-04-14

Anders L skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde ett fritidshus med Björns hjälp och vi blev mycket nöjda.
    Björn var mycket kunnig om fastighetsmarknaden på Värmdö och var mycket proffsig och alltid snabb på att svara på frågor. Läs mer
    2020-04-14 Björn E svarar Anders L
    Härliga ord Anders, jag tackar ödmjukast! Jag är väldigt glad att du tog till dig vår tjänst Läge+ till slut efter lite funderingar. Den är oslagbar om man arbetar med de strategier som vi gör på Svensk Fastighetsförmedling. Jag hoppas att ni känner er nöjda hittills, nu ser vi framåt mot tillträdet också.
  • 2020-04-13

Anouschka P skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag köpte en bostadsrätt genom Melinda från utlandet. Det innebar lite oförväntade moment IOM att jag inte befann mig i Sverige hela tiden. So fort jag påpekade ett hinder var Melinda snabb på att hitta en lösning så att allt gick smidigt till från visning till överföring av pengar osv. Jag skulle varmt rekommendera Melinda som en mycket professionell och effektiv mäklare! Allmänt så kan jag vara berömma svenskfastighet- alla var supertrevliga. Läs mer
    2020-04-14 Melinda S svarar Anouschka P
    Stort tack för detta omdöme. Vi ses nästa vecka vecka när det är dags för tillträde till din fina lägenhet.
  • 2020-03-31

Eva O skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Har sålt en villa.
    Trots hennes unga ålder har hon haft mycket kunskap och många smarta ide'er. Framåt och påläst. En riktig tillgång för Svensk Fastighetsförmedling, var rädd om henne.
    Vi är såå nöjda.
    Eva Olofsson/Ingarö Läs mer
    2020-04-21 Emma K svarar Eva O
    Tack Eva och Klasse för fina orden och tack för ert förtroende. Det kommer bli så bra för er i nya lägenheten! Vi ses snart igen :)
  • 2020-03-16

Ola R skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    3a 96m2 i Gustavsberg såldes.
    Snabb försäljning blev det enl önskemål och med ett bra utfall. Läs mer
    2020-03-16 Björn E svarar Ola R
    Tack så mycket Ola, mycket fint betyg, det uppskattas!
    Det finns en bra efterfrågan just nu på 3:or uppe Bergmossevägen.
  • 2020-03-09

Evelina U skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket bra på att avsluta affär! Läs mer
    2020-03-25 Emma K svarar Evelina U
    Tack snälla för ditt betyg Evelina, nu ser vi fram emot att ni får flytta in i ert nya fina hus! Vi ses på tillträdet :)
  • 2020-03-09

Berith L skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Emma sålde vårt hus i Gustavsberg proffsigt
    Jag kan rekommendera henne varmt Läs mer
    2020-03-25 Emma K svarar Berith L
    Stort tack för de fina orden och tack igen för presenten från dig och Per. Nu håller vi tummarna att ni hittar någon fin lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-03-05

Britt-marie T skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn Ericsson har varit fantastiskt och hjälpt mig med köp av en bostad på Bankir zethraeus väg 10 i Värmdö. Snabbt och bra och trevligt bemötande. Mvh Britt-Marie Thörner Läs mer
    2020-03-16 Björn E svarar Britt-marie T
    Härliga ord Britt-Marie! Stort tack för det, nu ser vi fram emot att du får flytta in i denna underbara bostad 😃
  • 2020-02-25

Tarek F skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Melinda gav ett seriöst och proffsigt intryck från start,
    Lyckades sälja en fastighet (villa) som en konkurrent inte hade klarat av.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-02-26 Melinda S svarar Tarek F
    Kul att höra. Stort tack för rekommendationen!
  • 2020-02-25

Cecilia A skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Melinda hjälpte mig med en försäljning av en lägenhet i Gustavsberg, på Värmdö.
    Proffesionell, på hugget och driven!
    En toppen-mäklare! Som jag absolut kommer be om hjälp från i framtiden också. Över förväntan och jag är helnöjd. Läs mer
    2020-02-26 Melinda S svarar Cecilia A
    Tack Cecilia för en väldigt fin rekommendation och för förtroendet. Jag lovade ju att inte göra dig besviken. Vi ses snart igen!
  • 2020-02-24

Katarina T skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde vårt sommarhus med hjälp Emma. Trevligt bemötande, tillmötesgående och proffsighet genom hela affären. Vi är mycket nöjda med försäljningen och kan varmt rekommendera att anlita Emma! Läs mer
    2020-03-04 Emma K svarar Katarina T
    Fina ord som värmer, tack Katarina! Jag får tacka så mycket för förtroendet av försäljning av ert fritidshus. Vi ses snart på tillträdet :)
  • 2020-02-24

Patrik E skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde vårt fritidshus. Emma är mycket kunnig och har varit lyhörd och noggrann i sitt bemötande. Vi rekommenderar Emma starkt. Läs mer
    2020-03-04 Emma K svarar Patrik E
    Stort tack Patrik för en väldigt fin rekommendation och för förtroendet. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-02-08

Albin J skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Melinda visade högt engagemang och hade ett professionellt hanterande mellan samtliga parter. Jag är mycket nöjd.

Mvh,
    Albin Läs mer
    2020-02-13 Melinda S svarar Albin J
    Stort tack Albin och grattis igen till nya lägenheten!
  • 2020-01-23

Mats W skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har varit nöjda med Björn och hans engagemang. Han har även peppat oss när det va lite motgång på marknaden,
    Vi kan varmt rekommendera Björn som mäklare. Läs mer
    2020-01-31 Björn E svarar Mats W
    Stort tack Mats! Fina ord som värmer, det var en lång resa men vi ordnade det till slut. Nu hoppas jag att ni får en härlig fortsättning i ert nya boende. Hälsa Britt-Marie också!
  • 2020-01-13

Mirna L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevlig, tillmötesgående, lätt att komma i kontakt med och proffsig. Läs mer
    2020-01-31 Lars N svarar Mirna L
    Tack så mycket Mirna! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-12-12

Masoud R skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Melinda hjälpte oss med en lyckad försäljning genom att vara Proffsig, kunnig, saklig, engagerad, lyhörd, tillmötesgående och mycket mycket mer.
    Melinda överträffade mina förväntningar på hur en mäklare ska sköta sina åtaganden.
    Melinda utförde sina åtagande till min fulla belåtenhet så tillvida att vi lämnar rekommendationer till våra vänner och bekanter som går i sälj/köp tankar. Läs mer
    2019-12-16 Melinda S svarar Masoud R
    Tack så oerhört mycket! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen. Vi ses igen på tillträdet och ha det så bra till dess!
  • 2019-12-05

Danielle B skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Toppen tjej, glad, lugn, trovärdig, trevligt bemötande alltid och återkopplar snabbt. Köpt hus och ska nu sälja vårt. Läs mer
    2019-12-16 Melinda S svarar Danielle B
    Tack Danielle för dessa fina ord samt ert fortsatta förtroende med försäljningen av ert hus. Vi hörs och ses!
  • 2019-11-23

Elisabeth P skrev om Emma Köld en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Har inte haft så många tillfällen då jag mött Emma . Har fått snabba svar när jag sökt Emma. Och tydliga besked när jag ställt frågor Läs mer
    2019-11-26 Emma K svarar Elisabeth P
    Stort tack för ditt omdöme Elisabeth. Kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-10-25

Emil B skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag sålde en lägenhet i Gustavsberg. Snabb värdering, stilrena foton och en lockande annons.

Mäklaren Jasmine var snabb med att höra av sig med olika buden och förmedlade även lite mer ovanliga bud, som erbjudanden att köpa loss möbler. Hon hade rekommendationer och råd när jag frågade om det. Hon kunde även anpassa sig efter mitt aningen knepiga schema med nattjobb där jag sov hela dagarna.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-10-25 Jasmine W svarar Emil B
    Tack Emil för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jag blir glad över och höra att du är nöjd! Vi ses på tillträdet. Sedan hoppas jag att ni ska trivas i ert nya hus också!
  • 2019-10-24

Tord R skrev om Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt en bostad.
    Bra bemötande från mäklaren
    Vi hade inga egentliga förväntningar, men det gick väldigt fort med försäljningen.
    Min upplevelse av mötet med mäklaren är enbart possitivt.
    Kan varmt rekomendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-24 Jasmine W svarar Tord R
    Stort tack för de fina orden Tord, de värmer! Vi ses på tillträdet. Hoppas sonen trivs i sitt nya boende och att ni återkommer om någon av er funderar på att byta boende igen i framtiden! :)
  • 2019-10-17

Fredrik N skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålde våran lägenhet och Lars är den bästa mäklaren man kan ha! Riktigt ordningssam och vill allas bästa i alla lägen. Läs mer
    2019-10-18 Lars N svarar Fredrik N
    Tack Fredrik! Det här blev ju riktigt bra till slut! Vi ses!
  • Åke C

2019-10-15

Åke C skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Melinda gjorde ett mycket proffsigt jobb. Genomförde hela försäljningen enligt mina önskemål. Jag är jättenöjd.! Rekommenderas. Läs mer
    2019-11-01 Melinda S svarar Åke C
    Stort tack för rekommendationen Åke!
  • Cecilia L

2019-10-15

Cecilia L skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har köpt ett radhus/bostadsrätt av Melinda på Svensk fastighetsförmedling. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren. Mäklaren gjorde en suveränt jobb och jag kände alltid att kunden var i fokus och att hon ville vårt bästa. Kunde inte haft en bättre upplevelse med att köpa bostad, vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-01 Melinda S svarar Cecilia L
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Ni kommer trivas så bra i ert nya område. Vi ses igen när det blir dags för tillträde. Hälsa familjen!

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg