Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen.

Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din situation och din bostad. Med Sveriges största kundregister till hands, bred marknadsföring och bra koll på vad som funkar och inte hjälper vi dig till en trygg och framgångsrik affär!

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

• Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Trevligt bemötande av mäklaren, förväntan var även denna gång den tidigare väl upplevda.
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Seriöst och förtroendeingivande. Mäklaren överskred min förväntan!
  • Kari L
    Kari L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Proffsigt och kunnigt bemötande skapade förtroende direkt.
  • Ewa R
    Ewa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket bra. Mäklaren kändes väldigt trygg och kompetent. Högsta betyg
    Tack
    2016-09-26 Ulf Å svarar Ewa R
    Tack Ewa för de fina orden. Hoppas du stortrivs i din nya stad. //Ulf
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vår kontakt med Svensk Fastighetsförmedling på Värmdö har varit otroligt bra och positiv från början till slut! Vi kände under hela försäljningens gång ett otroligt stort förtroende och en trygghet och hölls hela tiden informerade om status mm. Vi anlitade Ulf Åkerstedt och han genomförde vår försäljning på ett exemplariskt sätt och överträffade våra redan högt ställda förväntningar flera gånger om!
    2016-09-26 Ulf Å svarar Kristina F
    Vad kul Kristina att allt känns bra. Tack för det fina omdömet. Jag är nöjd när ni är nöjda! //Ulf

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg