Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen.

Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din situation och din bostad. Med Sveriges största kundregister till hands, bred marknadsföring och bra koll på vad som funkar och inte hjälper vi dig till en trygg och framgångsrik affär!

557 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Sedan starten hos Reco 2016
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-03-28 Verifierad kund
    Otroligt trevligt och proffesionellt bemötande från Jasmine som tydligt gick igenom det som behövdes för att genomföra affären.
    Affären gick smidigt och vi är super nöjda med allting!
    Roligt att ni känner er nöjda med köpet Nova! Det blev snabba puckar och jag är glad att vi fick till det så smidigt. Nu hoppas jag att du ska trivas här i Porslinskvarteren framöver. Vi ses! Jasmine Wiberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-03-25 Verifierad kund
    Proffsig och engagerad och med en smidig försäljning. Jag kan varmt rekommendera Jasmin, hon får högsta betyg :-)
    Vad glad jag blir att du känner dig nöjd Anna-Marit! Det blev ju en väldigt bra och smidig affär. Jag vill tacka för förtroendet och önska dig en fin Påsk så ses vi snart igen :) Jasmine Wiberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-03-23 Verifierad kund
    Trevlig och påläst mäklare, som är tillgänglig för alla tänkbara frågor. En mäklare jag varmt rekommenderar :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-03-21 Verifierad kund
    Evelin gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen. Hon presenterade sig själv och säljupplägget på ett mycket proffesionellt och bra sätt som ingav förtroende och förväntan som också uppfylldes. Rekommenderas varmt
    2023-03-21 Verifierad kund
    Professionell och tydlig.i sitt sätt att hantera vår försäljning
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda med mig som mäklare, det har varit ett nöje att hjälpa er med er fina lägenhet. Nu får ni njuta av värmen så ses vi i Juni! Jasmine Wiberg
    2023-03-20 Verifierad kund
    Jasmine agerar professionellt med stor kunskap om marknaden. Tydlig i sitt budskap.
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er härliga lägenhet! Vilket fint resultat det blev också. Hoppas ni har det skönt i Spanien så ses vi när ni är tillbaka. Jasmine Wiberg
    2023-03-20 Verifierad kund
    Väldigt duktig på sitt jobb! Hon vet vad hon gör och är väldigt snäll och förstående.
    Tack Mathilda för denna fina rekommendation! Väldigt kul att vi fick möjligheten att hjälpa er med både bostadsköp och försäljning. Nu hoppas jag ni ska trivas i den nya lägenheten :) Jasmine Wiberg
  • skrev om Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-03-19 Spontant omdöme
    Köpte och sålde lägenheter med hjälp av Evelin. Hon var professionell, noggrann och ingav ett lugn i affärerna. Mycket trevlig och informativ. Kan varmt rekommendera Evelin som fann den mest fantastiska våning till mig! Hon visste precis vad jag ville ha!
    Tack för det fina omdömet och rekommendationen Karin! Det stod verkligen ditt namn på lägenheten ni köpte och jag är superglad att det blev just ni som fick köpa. Det känns även väldigt bra att vi lyckades sälja din lägenhet trots en komplex bostadsmarknad, samt att du känt dig trygg genom hela processen både vid ditt bostadsköp och vid försäljningen.
    Vänligen, Evelin
    Evelin Valentinsson
    2023-03-16 Verifierad kund
    Väldigt trevlig o uppmärksam, samt så hade Evelin koll på Objektet👍
    Tack Thommy för det fina omdömet! Vad skönt att allt gick både snabbt och smidigt, samt att du upplevde mig som en påläst mäklare. Jag tror du kommer stormtrivas i ditt nya boende, vi hörs snart igen gällande tillträdet. Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Mörtnäs
    2023-03-16 Verifierad kund
    Evelin är superduktig! Hon är engagerad och hårtarbetande mäklare som ser till att göra affärer möjligt oavsett förutsättning, konjunktur. Hon har inga begränsningar, vilket skapar affärer! Tack Evelin och Svensk Fastighetsförmedling för ett otroligt bra jobb! Kan starkt rekommendera om du ska sälja eller köpa bostad att jobba med Evelin.
    Tack Göran för det fina omdömet och rekommendationen! Det känns otroligt kul att vi faktiskt fick till en lyckad försäljning. Stort tack till er också som inför varje visning fixat så fint där hemma, helt klart ett bra team work! Nu kan ni koppla av och njuta fram till sommaren och när flyttlasset ska gå iväg. Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
    • Mörtnäs
    2023-03-16 Verifierad kund
    Rekommenderar varmt till alla er som går i säljtankar.
    Tack Ida för den fina rekommendationen! Det känns otroligt kul att vi faktiskt fick till en lyckad försäljning. Stort tack till er också som inför varje visning fixat så fint där hemma, helt klart ett bra team work! Nu kan ni koppla av och njuta fram till sommaren och när flyttlasset ska gå iväg. Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
    2023-03-15 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med vårat val av Evelin som mäklare vid försäljningen av våran kära bostad!
    Träffade henne på en tidigare visning och fick ett varmt välkomnande och väldigt engagerar bemötande vilken gjorde att jag och min sambo kände att ”hon vill vi ska sälja våran!” Och hon gjorde oss inte besvikna, rekommenderas starkt!
    Tack för det fina omdömet och rekommendationen! Det var verkligen fantastiskt kul att höra dessa fina orden och att ni är nöjda med mig som mäklare, det har varit superkul att hjälpa till med försäljningen av eran lägenhet. Nu ska jag även se till att hitta något riktigt bra till er att köpa också. Vi hörs inom kort igen. Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Ljung
    2023-03-15 Verifierad kund
    Vi köpte huset av Björn 2006 och sålde med hans hjälp nyligen. Vi är supernöjda med hans (och Max) fina bemötande och stora kompetens. Trevligt, avslappnat och proffsigt. Max tog väldigt fina drönarbilder en solig söndag. Vi har fått bra hjälp både före, under och även efter försäljningen, bl a med hjälp inför deklarationen. Försäljningen gick snabbt trots det tröga läget på bostadsmarknaden i slutet av 2022.
    Jag får börja med att tacka för att ni återigen givit förtroendet att hjälpa er med bostadsbyte.
    Både jag och Max är glada över ert fina omdöme, tack så mycket 🙏
    Vi ser fram emot tillträdet sen 😀
    Björn Ericsson
    2023-03-14 Verifierad kund
    Hon var trevlig och saklig.Hade svar på alla våra frågor.Fick så bra guidning på självaste köp processen vilken vi i efterhand kunde konstatera att vi missat tidigare.Väldigt nöjd med hennes vänliga bemötande .
    Vad härligt att höra att ni känner att ni fick all information för att fatta detta viktiga beslut som bostadsköpet är! Jag är glad att det blev just du som köpte denna underbara lägenhet, jag hoppas du kommer njuta av utsikten framöver. Jasmine Wiberg
  • Anton H
    2023-03-14 Verifierad kund
    Jasmine var ett sant nöja att jobba med.
    Hon var väldigt bra på att förklara hur processen går till och hennes försäljningsstrategi ledde till en affär jag är väldigt nöjd med.
    Hon är väldigt trevlig och lätt att ha att göra med.
    Stort grattis igen till en fantastisk försäljning Anton! Jag är glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din pärla. Nu hoppas jag ni hittar ert nästa drömboende inom kort :) Jasmine Wiberg
    2023-03-11 Verifierad kund
    Kunde inte önska mig en bättre mäklare, super bra väldigt trevlig och hjälpsam. Väldigt duktig på sitt jobb man märker att Evelin kan det hon gör.
    Tack för det fina omdömet Mathilda! Jag blir superglad av att du känner dig nöjd med mig som mäklare, det har verkligen varit kul att hjälpa er med försäljningen av er fantastiska lägenhet. Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-03-07 Verifierad kund
    Lars var mäklaren vi hade i samband med köp av ny bostad. Lars var påläst på området, flexibel angående visningar och höll oss uppdaterade som förväntat. Gav ett professionellt intryck och skulle kunna rekommendera honom till andra!
    Tack så mycket Rasmus! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya hus! Lars Nordensvärd
    2023-03-02 Verifierad kund
    Motsvarade förväntningarna och mer därtill, då hon lyckades få lägenheten såld snabbt och till ett bra pris. Bra strategi.
    Tack Andreas för dessa fina ord! Inget glädjer mig så mycket som när jag får höra att jag uppfyllt och överträffat mina kunder förväntningar, och vilken otroligt bra affär det blev! Jasmine Wiberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Östra Älvsala
    2023-03-01 Verifierad kund
    Jasmine har varit engagerad, kunnig och positiv! Även varit uthållig under den den svaga marknads situationen som vi har nu!
    Stort tack för detta fina omdöme Susanne! Jag är glad att vi till sist lyckades få till en riktigt bra affär i rådande marknad. Jag är säker att köparna kommer förvalta och utveckla detta fina ställe med varm hand! Jasmine Wiberg
    • Kedjebacken
    2023-03-01 Verifierad kund
    Hon har tålamod och tar hand om ALLT.
    Härligt att du känner att du kunde lämna över det "tuffa" jobbet åt mig, jag har med glädje guidat dig igenom båda köp och försäljning. Tack för förtroendet och för de fina rekommendationerna Staffan, vi ses snart igen! Jasmine Wiberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-02-28 Verifierad kund
    Upplever Lars som förtroendeingivande, engagerad och tillgänglig i sin roll som mäklare.
    Han gav oss ett bra stöd genom hela försäljningsprocessen, vilket vi är väldigt tacksamma för!
    Tack Martin! Kul att det gick så bra och smidigt med både köp och försäljning. Vi ses på tillträdet! Lars Nordensvärd
    2023-02-27 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda! Professionell, kunnig och trevlig!
    Stort tack för rekommendationen! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs senare! Lars Nordensvärd
    • Kedjebacken
    2023-02-27 Verifierad kund
    Jasmine har varit lyhörd och tillmötesgående genom hela processen
    Skönt att höra att du känner dig nöjd med mig som mäklare och jag är glad att vi lyckades få till en så snabb och smidig affär för din skull. Nu hoppas jag att du och barnen ska trivas i er nya lägenhet framöver :) Jasmine Wiberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Kolvik
    2023-02-27 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig, helt enkelt en väldigt bra mäklare!
    Vilket härligt beröm! Jag tackar ödmjukast. Ring mig sen när banken behöver hjälp med förhandsvärdering, jag bjuder på den 😃 Björn Ericsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelin Valentinsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Charlottendal
    2023-02-25 Verifierad kund
    Evelin var väldigt kunnig och hjälpsam under hela processen. Alltid tillgänglig och såg till så att köpet gick bra från början till slut.
    Tack för det fina omdömet Eric! Det är som sagt en stor affär och extra viktigt att ni som köpare känner er trygga i köpet, ser fram emot att träffa er på tillträdet igen. Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
    • Charlottendal
    Bra information
    Vänligt bemötande
    Lyhörd
    Tydlig
    Tack Eva för det fina omdömet, känns kul att höra att du fått en positiv upplevelse av mig som mäklare och att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet! Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
    • Hästhagen
    2023-02-25 Verifierad kund
    Evelin is a professional agent!
    Thank you Sigitas for your kind words, I´m glad that we finally were able to find the right buyer for your apartment. Now we just need to find you a nice house as well! Regards, Evelin Evelin Valentinsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Södra Kopparmora
    2023-02-23 Verifierad kund
    Max har hjälpt oss med vår första bostadsaffär med stort engagemang.

Tillgänglig, svarar på frågor och hjälpsam.

Vi kan stark rekommendera Max.
    Stort tack för fint omdöme Marcus! Vi hörs och ses! Max von Gerber
    2023-02-23 Verifierad kund
    Bemötandet av Jasmine var trevligt och professionellt. Var väldigt behjälplig och stöttande och kom med bra input. Lätt att kommunicera med och var snabb på återkoppling. Jag är helnöjd med upplevelsen i samband med bostadsköpet.
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd med mitt jobb Sofia! Det blir härligt att se dig tillbaka i Porslinskvarteren efter några år på drift, jag hoppas du kommer trivas! Jasmine Wiberg
    2023-02-23 Verifierad kund
    Jasmine var ett riktigt proffs, hjälpsam och uppmärksam och fixade försäljningen av min lägenhet till ett bra pris under en svår tid! tack så mycket!
    Ett varmt tack för de fina orden Peter! Jag hoppas nu att sökandet efter ert nya gemensamma boende går bra. Vi hörs och ses snart igen. Jasmine Wiberg
    • Hästhagen
    2023-02-22 Verifierad kund
    Vår resa började med ett samtal när jag själv ringde in till Evelin för att prata om en fastighet som vi var intresserade på och redan då visade Evelin vad hon går för! Samtalet slutade med en bokad tid för vårt möte där vi skulle se över våra möjligheter.
    Sakta men säkert och tryggt har vi gått till målet. Evelin lyssnade in och gjorde så att allt kändes väldigt tryggt, vilket var superviktigt för oss. Alltid återkopplar fort, professionell, tillmötesgående. Tack Evelin!
    Tack Inga för det fina omdömet! Det känns väldigt skönt att höra att ni är nöjda med mig som mäklare och jag är jätteglad att vi fick till en lyckad försäljning till slut. Nu ska vi leta upp ett passande hus till er som familj också! Vi hör på telefon inom kort. Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
    • Herrviksnäs
    2023-02-22 Verifierad kund
    Lyhörd, proffsig och fanns där i alla steg. Kan varmt rekommendera henne!
    Tack för det fina omdömet och för rekommendationen Cecilia. Jag tror ni kommer stormtrivas i ert nya hem, och det har varit jättekul att kunna hjälpa er med bostadsköpet! Med vänlig hälsning, Evelin Evelin Valentinsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Södra Kopparmora
    2023-02-20 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd och alltid positiv trots tuffa tider. Vi är väldigt nöja med Max arbete och kan starkt rekommendera honom!
    Stort tack Jani! Kul att höra att ni är nöjda! Max von Gerber
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-02-18 Verifierad kund
    Vi är mer än nöjda med all kontakt vi har haft med Lars Nordensvärd. Trevligt och proffsigt bemötande.
    Tack snälla Viveca för de fina orden! Lars Nordensvärd
    2023-02-18 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemött. För att vi skall sälja vår lägenhet så ville vi köpa en 3:a i brf intill för det var den enda brf som vi kunde tänka oss. Genom att Lars kontaktade varje bostadsrättsinnehavare som hade 3:or i föreningen( totalt 27 st) så hoppades vi på att få napp. 1 bostadsrättsinnehavare hörde av sig men var osäker att sälja. Men efter en tid så bestämde sig säljaren och nu har har vi skrivit på köpekontraktet på vår nya lägenhet.
    Därför är vi mer än nöjda med vad Lars har åstadkommit.
    Tack så mycket för omdömet! Väldigt roligt att vi lyckades hitta er nya lägenhet så pass snabbt och det visar verkligen att vår strategi fungerar! Vi hörs senare! Lars Nordensvärd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-02-16 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare. Smidig och snabb affär.
    Tack Karin! Nu ska vi se till att vi hittar en perfekt bostad till er. Vi hörs igen inom kort! Lars Nordensvärd
    • Säby
    2023-02-14 Verifierad kund
    Har inte sålt någon gång men är kanon nöjd med Vela uppdraget👍
    Stort tack Thommy!
    Härligt att höra, nu ska vi se till att hitta någon ny bra bostad att flytta till 😀
    Ha det bäst!
    Björn Ericsson
  • Anna Erica Elisabet L
    köpte sitt hus med hjälp av Jasmine Wiberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Ingaröstrand
    2023-02-12 Verifierad kund
    Jasmine är kunnig, påläst och följer med båda parterna hela vägen. Kan varmt rekommendera Jasmine!
    Härligt att du känner dig nöjd med köpet Erica! Jag är glad att jag fick hjälpa till och att vi fick till en affär till slut. Nu hoppas jag att flytten till Ingarö kommer gå bra och att du och dottern kommer trivas. Vi ses igen på tillträdet! Jasmine Wiberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-02-07 Verifierad kund
    Smidig försäljning och bra tillgänglighet för frågor och funderingar. Rekommenderar!
    Tack så mycket Fredrik! Önskar er lycka till på erat nya äventyr. Vi hörs och ses! Max von Gerber
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max von Gerber en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2023-02-07 Verifierad kund
    Max har varit väldigt tillmötesgående, han erbjöd oss en extra visning med kort varsel, svarar på alla frågor och tar snabbt reda på det han inte vet om fastigheten/lägenheten. Det känns stabilt och tryggt, han har koll på hela processen kring överlåtelsen.
    Stort tack för det fina omdömet Magnus! Ha det fint så hörs vi och ses vi! Max von Gerber
    2023-02-07 Verifierad kund
    Max von Gerber är, såvitt jag kan bedöma, en utmärkt mäklare. Han är korrekt, konstruktiv och noggrann. Vi kan rekommendera honom.

Lennart Pettersson
    Stort tack för omdömet och de fina orden Lennart! Lycka till med flytten så ses vi snart igen! Max von Gerber
    • Höjdhagen
    2023-02-05 Verifierad kund
    Proffsig rakt igenom trots att vi sålde på en pressad marknad. Ambitiös, rak och trevlig säkerställer hon en god och smidig affär för både säljare och köpare.
    Tack för det fina omdömet Jörgen. Det känns väldigt kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare och att ni upplevt hela affären som både proffsig och smidig. Lycka till med utflytten så ses vi på tillträdet. Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
    2023-02-01 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och hjälpsam. Kändes tryggt.
    Tack Staffan för den fina rekommendationen! Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa dig med såväl försäljning som att hitta ditt nya hem. Nu hoppas jag du ska trivas minst lika bra i andra änden av Gustavsberg! :) Jasmine Wiberg
    2023-01-30 Verifierad kund
    Snabb och bra service! blev en väldigt smidig affär och rekomenderar starkt
    Härligt att ni känner er nöjda Calle! Jag är glad att jag fick hjälpa er att hitta ert nya hem och jag hoppas ni ska trivas i lägenheten framöver. Vi ses snart igen :) Jasmine Wiberg
    2023-01-28 Verifierad kund
    Jasmine Wiberg får högsta möjliga betyg. Hon har allt av vad man önska av en mäklare. Samtliga värda kvaliteter. Vi rekommenderar henne å det varmaste.
    Vilka otroligt värmande ord Birgitta! Stort tack för det. Vi ses på tillträdesdagen i April - ni får ta hand om er så länge. Jasmine Wiberg
    2023-01-24 Verifierad kund
    Jasmine bemötte proffsigt och gav förslag och tips baserat på vad som passade mig bäst.
    Förväntade mig en mäklare som hade koll och kändes säker genom hela processen och precis det Jasmine gav.

Jasmine uppfyllde alla förväntningar och gav mig en trygg och säker affär. Mycket nöjd!
    Grattis igen till en fantastisk första lägenhet Ludwig! Jag är glad att jag lyckades hitta den bostad som passade dig och hoppas att du kommer trivas. Vi ses snart igen :) Jasmine Wiberg
    • Strömma
    2023-01-20 Verifierad kund
    Max rekommenderas varmt! Kunnig, informativ och tålmodig! Kan Värmdö. Kommer använda honom igen.
    Tack för de fina orden Erica, det värmer! Vi hörs och ses! Max von Gerber
    • Strömma
    2023-01-20 Verifierad kund
    Max är en kunnig och pålitlig mäklare. Han är trygg och lugn i sin arbetsroll och arbetar för att både säljare och köpare ska bli nöjda.
    Stort tack för det fina omdömet Hanna! Kul att ni är nöjda! Vi ses! Max von Gerber
    • Tranarö
    2023-01-17 Verifierad kund
    Evelin är en varm lättsam person, otroligt professionell och kommunikativ och de är tydligt att hon älskar sitt jobb! Jag kan bara varmt rekommendera henne och kommer absolut anlita henne igen vid nästa flytt:)
    /Camilla
    Tack för det fina omdömet Camilla! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsförsäljning och skulle du behöva hjälp att sälja i framtiden så hjälper jag dig mer än gärna. Nu lägger vi fokus på att hitta ditt nästa boende. Vi ses på gymmet :) Vänligen, Evelin Evelin Valentinsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tove Holthausen en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Munkmora
    2023-01-16 Verifierad kund
    Tove levde upp till och överträffade våra högt ställda förväntningar om en snabb och smidig affär trots ett tufft marknadsläge och speciella omständigheter med försäljning på distans.

Tove har varit tillgänglig, hjälpsam och proffsig och alltid legat steget före. Vi har känt oss trygga med henne genom hela processen!
    Vad glad jag blir över att läsa att ni känner er nöjda Sofia! Tack för ett smidigt samarbete och för ett fint omdöme! Vi håller kontakten och hörs inför tillträdet. Allt gott! Tove Holthausen