Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen.

Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din situation och din bostad. Med Sveriges största kundregister till hands, bred marknadsföring och bra koll på vad som funkar och inte hjälper vi dig till en trygg och framgångsrik affär!

Läs vad 67 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

• Jonas J skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lätt att kontakta, bra att ha med att göra. Förtroendeingivande och bra på att se lösningar. Läs mer
  • Marita M skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Inkännande kunnig påläst rolig och positiv Läs mer
  • Joanna Isabelle N skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har köpt ett radhus

Björn är supertrevlig, lugn och hjälpsamma, bra svar på frågor samt mycket kunskap.

Våra förväntningar var att mäklaren skulle vara snabb och tillgänglig och det tycker vi verkligen att Björn har varit.

Vi är jättenöjda med vår upplevelse och skulle vi sälja i framtiden så skulle vi gärna anlita Björn. Läs mer
  • Niklas S skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Blev bemött på ett bra sätt. Kunnig och bra mäklare. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Ulla Märta Elisabet Ö skrev om Erik Ramström en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Fritidshus på Värmdö.

Mycket positivt och bra bemötande.

Vi fick bättre betalt än vad vi hade räknat med.

Varudeklarationen var en besvikelse. Besiktningsmannen påstod att det fanns risk för att fel skulle uppstå som inte
    visat sig under 44 år. Fanns ingen nyansering av riskens
    storlek. Läs mer
    2018-10-29 Erik R svarar Ulla Märta Elisabet Ö
    Jättekul att ni är nöjda och stort tack för en fin present!
  • Peter S skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn är bra. Fixade material och visning snabbt och det uppskattade vi. Läs mer
  • Nadja S skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jättenöjd från början till slut Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Patrik F skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Smidig affär och pålitlig. Upplevelsen är genomgående bra. Läs mer
  • Sabina L skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt en lgh!
    Mäklaren var tydlig, snabb i återkoppling, lyhörd o rak i sin kommunikation Läs mer
  • Ariane K skrev om Erik Ramström en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Erik är en grymt duktig och proffsig mäklare. Han är seriös och tar hand om sina kunder på största allvar.
    Rekommenderas varmt!
    TACK:-) Läs mer
    2018-10-29 Erik R svarar Ariane K
    Tack vad snälla ni är! Hoppas ni ska trivas med ert nya boende! :)
  • Liselotte T skrev om Erik Ramström en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har både sålt och köpt hus med Erik Ramström som mäklare denna sommar /höst.
    Riktigt nöjd båda gångerna. Kommer att rekommendera och anlita igen om behov finns. Läs mer
    2018-09-21 Erik R svarar Liselotte T
    Ni är alltid välkomna att kontakta mig igen! Tills vidare hoppas jag ni ska trivas i ert nya fritidshus :)
  • Yngve T skrev om Erik Ramström en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Strålande agerat på alla sätt.
    Kan inte finna något som Erik behöver förändra.
    Återkopplar på ett lysande sätt, tydlig och rak i sin kommunikstion
    Yngve Läs mer
    2018-09-21 Erik R svarar Yngve T
    Tack Yngve, det värmer! Kommunikationen är viktig för mig, det glädjer mig att ni upplever det så.
  • Eivor S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har köpt ett fritidshus och har lotsats genom alla delar i köpprocessen med lugn och tålamod. Vi har upplevt en lyhördhet för funderingar och en ödmjukhet för frågor, en fin kombination för en mäklare. Tack! Läs mer
  • Susanne E skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mäklaren kändes seriös och påläst, mycket trevlig att han berättade om lägenheten innan man själv gick runt och tittade. Läs mer
  • Peter S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Robovägen 2

Snabb, profesionell handläggning. Läs mer
  • Dannielle A skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Väldigt bra bemötande och stöd med försäljningen. Läs mer
  • Sofia C skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi är mycket nöjda med Lars, som vi anlitade vid försäljningen av vårat radhus.
    Lars är väldigt professionell, allt var klart och tydligt. Han var också lyhörd på våra tankar och önskemål.
    Vi kan varmt rekommendera Lars! Läs mer
  • Marianne L skrev om Erik Ramström en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Hej,
    Du har informerat väldigt bra och ställt upp på visningar med väldigt kort varsel. Du har också återkommit med information då du sagt att du skulle. Bra jobbat! Läs mer
  • Zandra H skrev om Erik Ramström en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Erik är en artig och hjälpsam mäklare, lugn och proffesionell.
    Han lyssnade till mina önskemål och vi fick ett riktigt bra avslut på vår försäljning. Läs mer
  • Pia L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde vår villa på Ingarö i juni 2018.

Lars var väldigt professionell genom hela processen. Kunnig och engagerad. Han skötte försäljningsprocessen på ett mycket bra sätt, vi fick uppdateringar om status osv. Ordning och reda. Vi kan varmt rekommendera Lars. Läs mer
  • Maggie L skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag är mycket nöjd av min mäklare. Det borde vara bra om bud processen är mer transparent. Läs mer
  • Maria R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lars fick uppdraget att hjälpa oss att sälja min lägenhet som jag haft äran att bo i under 22 år.
    Från första kontakt till skrivet kontrakt gick allt smidigt. Lars är proffesionell, effektiv och har ett fint bemötande. Även mäklarassistent Therese ger ett proffsigt och varmt bemötande vid kontakt.
    Lägenheten blev såld inom en vecka efter den kom ut på nätet, snabbt och smidigt.

Jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling på Värmdö. Läs mer
  • Ulla F skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Att sälja sin familjeegendom är svårt och sorgligt. Därför är vi väldigt tacksamma att Lars Nordensvärd var den som hjälpte oss. Kunnig, vänlig och med ett stort tålamod underlättade han för oss att genomföra försäljningen.
    Stort tack från oss alla genom Ulla Friberg Läs mer
  • Alexander Edvard R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt en bostad och fick väldigt bra bemötande från första början Läs mer
  • Theerese V
    Theerese V skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lars Nordensvärd jobbar hårt för att få till en snabb, bra och trygg försäljning. Jag är mycket nöjd med hans bemötande och kompetens.
    Theerese Vendel Läs mer
  • Michael M skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har jobbat ihop under relativt lång tid med att stycka av och lägga allt till rätta för försäljning. Det har tagit tid men Björn har varit optimist och ger aldrig upp. Och här är vi nu med två sålda fastigheter till ett rätt pris. Rekommenderar Björn å det varmaste. Läs mer
  • Sara Cecilia R
    Sara Cecilia R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag är jättenöjd med hela processen kring min försäljning och kan verkligen rekommendera Lars!!! Läs mer
  • Christoffer T
    Christoffer T skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn har uppträtt proffsigt från första kontakt genom att vara tillgänglig, trevlig och kunnig!

Björn får mina varma rekommendationer!

/Christoffer Läs mer
  • Marita W skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn är så trevlig, lätt att prata med, tålmodig, professionell och kunnig. Han återkopplar alltid. Håller tider. Har stor kunskap om allt som vi kunder undrar över. Jag kan rekommendera honom 100 % till den som behöver mäklare. Läs mer
  • Christine B skrev om Erik Ramström en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Kunnig, charmig och personlig! Läs mer
  • Petri J
    Petri J skrev om Erik Ramström en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Erik är lätt och trevlig att ha å göra med. Vi fick den affär vi ville, därmed visar han att hans arbete är väl utfört. Läs mer
  • Arne H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn E har under hela mitt säljuppdrag, allt från värdering till skatteberäkning, agerat mycket professionellt. Han har under hela processen varit både snabb och påläst. Det har varit ett nöje att ha haft med Björn att göra. Vill där ge honom de bästa rekommendationer. Tack Björn! Läs mer
  • Edit K skrev om Erik Ramström en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Bemötandet från mäklaren lever väl upp till min förväntan.

Känner mig väl omhändertagen, fick snabba besked om allt jag frågade. Läs mer
  • Christina S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lars N en bra mäklare, hjälpsam, tydlig, nåbar, professionell,
    jag är tacksam över hans förmåga att lyssna till mina intressen,
    hälsningar Christina W Läs mer
  • Jessica L skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tillmötesgående och hjälpsam mot mig som köpare.
    Hade inga problem med att vara flexibel trots att jag var bortrest under en del av processen Läs mer
  • Björn W skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tomten som ska säljas, är fortsatt inte såld. Detta gör att en sammanfattande bedömning är svårt. Dock tycker jag fram till nu att kontakten inte har varit kontinuerlig. Läs mer
  • Johnny L skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn har ett mycket positivt och trevligt bemötande utan att det känns påklistrat. Läs mer
  • Annica W skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Fick ett seriöst första intryck. Han verkade kunna sitt jobb. Tycker det är lätt att mäklare är lite för optimistiska, att man som säljare går och hoppas på mer än vad som kanske är realistiskt. Tror han själv trodde mer på min lägenhet men jag är glad att vi fick den såld. Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
  • Annica L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    När jag var på visningen kändes det som jag inte var värd att lägga tid på. Och min upplevelse är att han mer ville avsluta affären . I budgivningen var han dock närvarande och på, vilket ligger i samma härad. Läs mer
  • Yvonne K skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket positivt
    Det som vi inte uppfattade var att det kostade att få besiktningen genomgången på plats
    Frågan var ; vill ni ha på telefon eller på plats . Överraskade när inbetalning kom! Läs mer
  • Christian B skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Saklig.
    Återkom med svar på frågor snabbt
    Förtroendeingivande Läs mer
  • Monica J
    Monica J skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lars Nordensvärd har levt upp till alla mina förväntningar: Lyhörd, proffsig, tillmötesgående och mycket trevlig. Någon att luta sig emot i den ganska komplicerade process som en bostadsförsäljning är. Toppbetyg!! Läs mer
  • Anna L skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Pålitlig, trevlig ger ett seriöst intryck Läs mer
  • Jenny C skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Fantastisk! Han var proffsig och engagerad! Läs mer
  • Inger S skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    bra bemötande före avtalsskrivande, lite stressad och forcerad vid kontraktskrivning. Helt ok och rekommenderar Sv Fast på Värmdö. Läs mer
  • alex h skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Väldigt proffsig, tillmötesgående och trevlig. Gjorde ett utmärkt jobb i att sälja vår lägenhet. Har bara goda saker att säga om han. Läs mer
  • Gertrud L skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Ett trevligt och positivt bemötande som väl motsvarar mina förväntningar på hur en mäklare bör vara. Skulle mycket gärna anlita honom för nya uppdrag. Läs mer
  • Billy S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    mycket bra . kunnig och saklig . LARS gjorde ett mycket

ra jobb, och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Linn H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag är mycket nöjd med Björn som mäklare!
    Vi har fått hjälp att sälja vår lägenhet och det sköttes på ett väldigt proffsigt och smidigt sätt. Björn var alltid lätt att få tag i samt kom med värdefulla tips och råd kring försäljningen.
    Björn har även varit en stor hjälp i många år för oss när det gäller sökandet efter vår nya bostad, som han tillslut var den som hittade åt oss!!
    Jag och min sambo skulle varmt rekommendera andra att anlita Björn som mäklare! Läs mer
  • Jan Olof Christer S
    Jan Olof Christer S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har haft väldigt liten och sporadisk kontakt. Men Lars har gjort ett vänligt och tillmötesgående intryck. Han verkar dessutom väl påläst i just vårt fall. Affären är ännu inte avslutad, överlåtelsen sker i oktober Läs mer

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg