Alla kategorier Mäklare Stockholms län Värmdö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg — Visa karta

Funderar du på att köpa, sälja eller byta bostad på Värmdö? Vi kan Värmdö, både som område och bostadsmarknad. Vi vet vad köparna vill ha, vad du ska tänka på inför visning och har koll på hela processen.

Vårt mål är att du ska få ut det mesta av din bostadsaffär och vi erbjuder en mäklartjänst som är anpassad efter dig, din situation och din bostad. Med Sveriges största kundregister till hands, bred marknadsföring och bra koll på vad som funkar och inte hjälper vi dig till en trygg och framgångsrik affär!

Läs vad 90 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

• 2019-08-23

Filip C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    38 kvm i gustavsberg

Emma va proffsig och jätte trevlig, allt var väldigt enkelt

Jag fick det priset jag ville ha Läs mer
  • Peter G

2019-08-20

Peter G skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn uppfattar jag som mycket seriös. Trevlig och engagerad. Vi köpte en tomt där han agerade mäklare och hjälpte oss på ett mycket bra sätt igenom hela affären. Läs mer
    2019-08-20 Björn E svarar Peter G
    Fina ord Peter, jag tackar ödmjukast!
    Nu ser jag fram emot att se vilket härligt hus ni bygger! Vi hörs!
  • 2019-08-08

Andrew R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    We were a buyer of a house Lars was selling.

He was really quick to reply back in communications.

Before the public viewing, he had a private viewing for us. During the bidding, he was clear, concise, and professional the process. After the bidding was done, he was quick to arrange for signatures, and also in delivering any required paperwork to whomever required it (bank, etc).

Lars is definitely a professional, and would recommend to anyone who needs to either purchase or sell their house. Läs mer
    2019-08-22 Lars N svarar Andrew R
    Thank you very much!

I really hope that you will enjoy your new house.

See you when it´s time to move in!
  • 2019-07-13

Emelie K skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Första gången jag köper en bostad och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Så fort jag hade en fråga kunde jag ringa och fick bra förklarade svar. Läs mer
    2019-07-14 Björn E svarar Emelie K
    Kul Emilie! Precis så det ska vara, du får gärna tipsa dina vänner om oss ifall de ska sälja eller köpa 😃
  • 2019-07-12

Jari R skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Klockren försäljning av en bostadsrätt. Så professionella, både Björn och Emma. Rekommenderas !! Läs mer
    2019-07-13 Björn E svarar Jari R
    Vi tackar ödmjukast! Som du märkte är Emma en mäklare du varmt kan rekommendera dina vänner och bekanta, mycket kompetent och driven!
  • 2019-07-05

EHSAN HADI MOHEE A skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt en vila som var Melinda Sjödahl är ansvarig mäklare för säljas, hon är utmärkt, trevlig och duktigaste mäklare, allt gick bra och smidigt med henne. Tack Melinda Läs mer
  • 2019-07-05

Carl Göran M skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Detta var en klockren upplevelse. Min mäklare tog hand om allt på ett mycket proffsigt sätt.
    Befann mig i Thailand när uppdraget startade och jag och min mäklare hade ständig mejlkontakt.
    Jag ger henne 12 av 10 möjliga poäng.😎 Läs mer
  • 2019-06-26

Chompoonuch L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lars var glada person och bra kontrakt med 😊👍👍 Läs mer
    2019-06-26 Lars N svarar Chompoonuch L
    Tack Chompoonuch! Jag får önska er en trevlig sommar!
  • TIMO L

2019-06-25

TIMO L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Ja då har man köpt en bostad i cooola Gurraberg med frugan min! Och han som vi var i kontakt med har ett affärsmässigt lungt sätt att visa lägenheten och att fixa till kontraktet! Förtroende är a och o alla affärer!
    Så denne Lars kan ni med förtroende anlita i framtiden! Läs mer
    2019-06-26 Lars N svarar TIMO L
    Tack så mycket Timo! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten!
  • 2019-06-03

Monica B skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mycket kunnig och tillmötesgående Läs mer
    2019-07-13 Björn E svarar Monica B
    Stort tack Monica! Hoppas det löser sig för med din egna försäljning också 😀
  • 2019-05-23

Inga B skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    En mycket seriös och erfaren mäklare, kändes helt rätt att sälja bostaden i nuvarande konjunktur via en mäklare med god erfarenhet och proffsig Läs mer
    2019-05-24 Björn E svarar Inga B
    Varmt tack Inga, det har varit en tålmodig resa vi gjort men vi löste det till slut. Nu hoppas jag att ert nya hem blir lika härligt som det ni lämnar till den nya familjen!
  • Erika O

2019-05-23

Erika O skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde vår bostad och har varit väldigt nöjda med hela processen - från första möte till kontraktsskrivning. Kunnigt, proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-05-23 Björn E svarar Erika O
    Vad glad jag blir! Tack så mycket och tack själv för din fantastiska styling av din egen bostad!
  • 2019-05-18

Maria B skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt kunnig.
    Jag är grymt imponerad av den professionella mäklare som jag fick kontakt med, Melinda var grym och vi fick ett väldigt bra möte. Läs mer
    2019-05-20 Melinda S svarar Maria B
    Stort tack Maria för dessa fina ord, de värmer. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-04-23

Anders J skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt del i ett fritidshus och tycker mäklaren hade ett bra bemötande och skapade ett bra förtroende. Innan fastighetsaffären fick jag information som stämde bra vid mötet.
    Jag rekommenderar gärna mäklaren Björn Ericsson på Svensk Fastighetsförmedling i Gustavsberg. Läs mer
    2019-04-24 Björn E svarar Anders J
    Stort tack Anders, vi tycker det är viktigt att hålla samma rutiner oavsett om det är en affär av enklare art. Det ska vara tryggt för alla delar. Hoppas du kommer trivas!
  • Magnus A

2019-04-15

Magnus A skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt en bostadsrätt på 2rok på Wilhelm Kåges gata 7 i Gustavsberg. Mäklaren var mycket trevlig och allting har gått väldigt enkelt och smidigt. Jag som aldrig köpt en lägenhet förut trodde att det skulle vara en svår och krångligt process men tack vare mäklaren så visade de sig vara enklare än va ja trott. Har inget dåligt att komma med utan allt har vart toppen. Läs mer
    2019-04-18 Melinda S svarar Magnus A
    Tack så jättemycket Magnus! Det är en jättefin lägenhet du köpt och jag hoppas verkligen att du kommer trivas.
  • 2019-04-03

Tenna T skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra bemötande och bra koll på allt som var vigtigt Läs mer
  • 2019-04-02

Anneli G skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Har sålt ett radhus med Björn. Han var proffsig genom hela processen. Jag uppfattade Björn som nogggrann och förtroendeingivande. Han kom med kloka råd, var behjälplig och villig att svara på alla frågor man kan tänkas få i en säljprocess.
    Det kändes tryggt att sälja med Björn och resultatet blev bra. Läs mer
  • 2019-03-28

Helen Y skrev om Melinda Sjödahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har sålt en 2:a. Ljus och fint läge. Bra bemött, bra information och bra kontakt. Alltid bra svar på frågor. Jag är mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2019-04-04 Melinda S svarar Helen Y
    Tack så jättemycket Helen! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen. Ses igen på tillträdet :)
  • Sandra B

2019-03-24

Sandra B skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålde en villa på Värmdö och allt gick väldigt smidigt och bra. Lars gav ett ärligt och positivt första intryck och har skött hela processen väldigt bra. Lätt att få tag på, svarar direkt och uppdaterade oss om hur allt gick under processens gång. Mycket engagerad och driven mäklare, rekommenderas!! Läs mer
    2019-04-02 Lars N svarar Sandra B
    Tack Sandra för de fina orden! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Vi hörs!
  • Daniel H

2019-03-07

Daniel H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Smidig och snabb försäljning med god rådgivning i dessa "oroliga tider". Läs mer
    2019-03-08 Björn E svarar Daniel H
    Stort tack Daniel! Nu ska vi hitta något härligt boende till er också!
  • Christopher H

2019-03-04

Christopher H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt bostad, haft Björn som mäklare och det har varit en solklar 5:a.

Omhändertagande, stöd och mål har betytt massor för mig. Alltid där och svarar på alla sorters frågor, högt som lågt. Genuint en supertrygg upplevelse. Läs mer
    2019-03-05 Björn E svarar Christopher H
    Stort tack för fina ord, jag har ju blivit er familjemäklare nu ?
  • Cecilia L

2019-02-23

Cecilia L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi köpte en bostadsrätt som Lars sålde. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick, Lars var väldigt hjälpsam & återkopplade snabbt när vi hade frågor. Allt var väldigt smidigt.
    Vi kan stark rekommendera Lars.
    Mvh Cecilia Lindh Läs mer
    2019-03-01 Lars N svarar Cecilia L
    Tack så mycket Cecilia! Jag hoppas renoveringen gått bra och att ni kommer att trivas i lägenheten. Det är bara att ni hör av er när ni behöver större så ska vi hjälpa er!
  • Stefan A

2019-02-23

Stefan A skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi är jätte nöjda m Lars som vår mäklare. Vi upplever att han är påläst, profesionell och företagsam. Vi kan starkt rekommendera honom som mäklare.
    Måste även plussa Lars Assistent Therese Svengard otroligt bra på dom små detaljerna som för oss okunniga inte har koll på alla små regler och papper och bestämmelser
    Hon har ett bra engagemang på dom små detaljerna som behövs för kundens välmående
    Med vänlig hälsning, Stefan Axelsson Läs mer
    2019-03-01 Lars N svarar Stefan A
    Tack Stefan och stort lycka till med jakten på en ny lägenhet! Det är bara att ni hör av er om ni behöver hjälp med sökande. Therese tackar så mycket för de vänliga orden och hälsar!
  • 2019-02-23

Jesper H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Björn var enkel att få tag på och var alltid hjälpsam. Vi fick en snabb & enkel affär vilket vi uppskattar väldigt mycket. Läs mer
    2019-02-25 Björn E svarar Jesper H
    Tack för varma ord Jesper, vi ses vid tillträdet ?
  • Gunnar C

2019-02-15

Gunnar C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn är precis den typ av mäklare som jag vill göra bostadsaffär med. Trygg i sin kunskap, driven mot och med både köpare och säljare. Hjälpsam efter avslutad affär.
    Dubbel tumme upp.

/Gunnar Läs mer
    Björn E gillar detta
  • Marie W

2019-02-15

Marie W skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Bra bemötande, kompetent, påläst och inte minst mycket trevlig. Läs mer
    2019-02-15 Björn E svarar Marie W
    Tack Marie för värmande ord, hoppas vi får förtroendet även framöver ?
    2019-05-21 Marie W svarar Björn E
    Vi har nu både sålt och köpt av Björn Ericsson och är mycket nöjda. Björn kan Värmdö och har genomfört båda affärerna professionellt och med stort engagemang.
    2019-05-23 Björn E svarar Marie W
    Stort tack igen Marie, jag tackar för förtroendet att även få förmedla er fantastiska fastighet!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-02-13

Torbjörn T skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Hej
    Svenk Fastighetsförmedling har sålt min lägenhet i Gustavsberg.
    De levde upp till mina förväntningar under hela processen. Smidigt och proffsigt förfarande ... Läs mer
    2019-02-15 Björn E svarar Torbjörn T
    Stort tack Torbjörn, vi ger oss inte i första taget!
  • 2019-01-17

Marie E skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålde mitt 50-tals radhus på en vecka i dessa amorteringstider och Björn Ericsson gjorde ett mycket bra jobb på alla plan. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-17 Björn E svarar Marie E
    Tack Marie, dina ord värmer och peppar!
  • 2018-11-16

Jonas J skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lätt att kontakta, bra att ha med att göra. Förtroendeingivande och bra på att se lösningar. Läs mer
  • 2018-11-13

Marita M skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Inkännande kunnig påläst rolig och positiv Läs mer
  • 2018-11-03

Joanna Isabelle N skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har köpt ett radhus

Björn är supertrevlig, lugn och hjälpsamma, bra svar på frågor samt mycket kunskap.

Våra förväntningar var att mäklaren skulle vara snabb och tillgänglig och det tycker vi verkligen att Björn har varit.

Vi är jättenöjda med vår upplevelse och skulle vi sälja i framtiden så skulle vi gärna anlita Björn. Läs mer
  • 2018-10-29

Niklas S skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Blev bemött på ett bra sätt. Kunnig och bra mäklare. Läs mer
  • 2018-10-29

Ulla Märta Elisabet Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Fritidshus på Värmdö.

Mycket positivt och bra bemötande.

Vi fick bättre betalt än vad vi hade räknat med.

Varudeklarationen var en besvikelse. Besiktningsmannen påstod att det fanns risk för att fel skulle uppstå som inte
    visat sig under 44 år. Fanns ingen nyansering av riskens
    storlek. Läs mer
    2018-10-29 Erik R svarar Ulla Märta Elisabet Ö
    Jättekul att ni är nöjda och stort tack för en fin present!
  • 2018-10-27

Peter S skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Björn är bra. Fixade material och visning snabbt och det uppskattade vi. Läs mer
  • 2018-10-23

Nadja S skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jättenöjd från början till slut Läs mer
  • 2018-10-17

Patrik F skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Smidig affär och pålitlig. Upplevelsen är genomgående bra. Läs mer
  • 2018-10-05

Sabina L skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Sålt en lgh!
    Mäklaren var tydlig, snabb i återkoppling, lyhörd o rak i sin kommunikation Läs mer
  • 2018-09-06

Eivor S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har köpt ett fritidshus och har lotsats genom alla delar i köpprocessen med lugn och tålamod. Vi har upplevt en lyhördhet för funderingar och en ödmjukhet för frågor, en fin kombination för en mäklare. Tack! Läs mer
  • 2018-09-06

Susanne E skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Mäklaren kändes seriös och påläst, mycket trevlig att han berättade om lägenheten innan man själv gick runt och tittade. Läs mer
  • 2018-07-30

Peter S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Robovägen 2

Snabb, profesionell handläggning. Läs mer
  • 2018-07-07

Dannielle A skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Väldigt bra bemötande och stöd med försäljningen. Läs mer
  • 2018-07-04

Sofia C skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi är mycket nöjda med Lars, som vi anlitade vid försäljningen av vårat radhus.
    Lars är väldigt professionell, allt var klart och tydligt. Han var också lyhörd på våra tankar och önskemål.
    Vi kan varmt rekommendera Lars! Läs mer
  • 2018-06-28

Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Hej,
    Du har informerat väldigt bra och ställt upp på visningar med väldigt kort varsel. Du har också återkommit med information då du sagt att du skulle. Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-06-27

Pia L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi sålde vår villa på Ingarö i juni 2018.

Lars var väldigt professionell genom hela processen. Kunnig och engagerad. Han skötte försäljningsprocessen på ett mycket bra sätt, vi fick uppdateringar om status osv. Ordning och reda. Vi kan varmt rekommendera Lars. Läs mer
  • 2018-06-18

Maggie L skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag är mycket nöjd av min mäklare. Det borde vara bra om bud processen är mer transparent. Läs mer
  • 2018-06-15

Maria R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lars fick uppdraget att hjälpa oss att sälja min lägenhet som jag haft äran att bo i under 22 år.
    Från första kontakt till skrivet kontrakt gick allt smidigt. Lars är proffesionell, effektiv och har ett fint bemötande. Även mäklarassistent Therese ger ett proffsigt och varmt bemötande vid kontakt.
    Lägenheten blev såld inom en vecka efter den kom ut på nätet, snabbt och smidigt.

Jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling på Värmdö. Läs mer
  • 2018-05-25

Ulla F skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Att sälja sin familjeegendom är svårt och sorgligt. Därför är vi väldigt tacksamma att Lars Nordensvärd var den som hjälpte oss. Kunnig, vänlig och med ett stort tålamod underlättade han för oss att genomföra försäljningen.
    Stort tack från oss alla genom Ulla Friberg Läs mer
  • 2018-05-06

Alexander Edvard R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Jag har köpt en bostad och fick väldigt bra bemötande från första början Läs mer
  • Theerese V

2018-04-09

Theerese V skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Lars Nordensvärd jobbar hårt för att få till en snabb, bra och trygg försäljning. Jag är mycket nöjd med hans bemötande och kompetens.
    Theerese Vendel Läs mer
  • 2018-03-29

Michael M skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Vi har jobbat ihop under relativt lång tid med att stycka av och lägga allt till rätta för försäljning. Det har tagit tid men Björn har varit optimist och ger aldrig upp. Och här är vi nu med två sålda fastigheter till ett rätt pris. Rekommenderar Björn å det varmaste. Läs mer

Odelbergs väg 13 A, 134 40 Gustavsberg