Björn Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Björn Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Björn Ericsson har haft 7 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 84 Läs vad Björn Ericsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Mörtnäs
    2022-06-30 Verifierad kund
    Björn var väldigt tillgänglig, snabb och hjälpsam genom hela processen. Tryggt och tydligt!
    Vilken härlig känsla du fått av oss, det är precis så vi vill nå ut till våra kunder och vi arbetar efter det hela tiden. Varma tack! Björn Ericsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Mörtnäs
    2022-06-15 Verifierad kund
    Tycker han är bra, kan rekommendera honom till flera
    Som en av våra återkommande kunder så ger det ett härligt kvitto på att det vi gör är rätt.
    Ha en härlig sommar i din nya bostad nu!
    Björn Ericsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Gällnöby
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag, Ann-Christin Öberg, svarar i min nammas, Astrid Gustafssons, ställe då hon har lite svårt att hänga med och komma ihåg detaljer. Jag hoppas att det är ok då jag även har en fullmakt att skriva på i mammas ställe.

Björn Ericsson är mycket professionell och trevlig. Tydlig, rak och noga med all information han gett oss och hela affären gick långt över förväntan.
    Stort tack för fina ord! Jag får passa på att tacka er också för mycket gott samarbete, det är nyckeln till en lyckad försäljning.
    Hoppas ni får en härlig sommar och hälsa Astrid så mycket!
    Björn Ericsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Kolvik
    2022-02-13 Verifierad kund
    Björn är grym! Kan starkt rekommendera honom!
    Härligt Marcus, jag ser fram emot många framtida samarbeten 💪😃 Björn Ericsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Kolvik
    2022-02-13 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus av Björn och var mycket nöjda med bemötandet. Saklig, tog sig tid, återkom med svar på frågor och tillgänglig. Vi kan verkligen rekommendera Björn!
    Stort tack, jag suger åt mig direkt 😀
    Jag får även passa på att tacka er också, ni har varit väldigt trevliga och säljarna uppskattar er mycket.
    • Herrviksnäs
    2021-12-23 Verifierad kund
    Han är trevlig, kunnig och proffsig med glimten i ögat.
    Stort tack Janne, jag blir väldigt glad över dina ord 😀
    Vi ses på tillträdet sen!
    • Malma
    2021-07-29 Verifierad kund
    Jättetrevlig och professionell!
    Stort tack Magnus, det värmer!
    Och ett stort tack till Karin också som varit en stor hjälp i denna affär. Njut nu och ha det underbart framöver!
    • Malma
    2021-07-28 Verifierad kund
    100% proffsig! Rekommenderar honom varmt!

Curt Håkan Bergström
    Värmdö
    Stort tack!
    Det gick snabbt och det var mycket trevligt att göra affärer med er.
    Ha en härlig sommar nu!
    Björn Ericsson
  • sålde en tomt med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Ingarö
    2021-06-10 Verifierad kund
    Kunnig, engagerad och trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
    • Ingarö
    2021-06-08 Verifierad kund
    Allt har fungerat väldigt bra. Efter den 23/6 vet jag. Litar på att allt blir bra. Kunnig mäklare.
    Hej Kerstin,
    Ja absolut, det är 23/6 som vi har tillträdet och det sista ska betalas in. Vi har bokat med bankerna så allt är klart 😃
    Vad härligt att du är nöjd, vi ses på tillträdet!