Björn Ericsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-01 - 2019-12

Läs vad 50 Läs vad Björn Ericsson

• Jan B sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-04

Värmdö
    Vi sålde vårt 70-tals hus . Björn har känts helt rött som val av mäklare under den långa process , ca ett år det tagit att få den såld till önskat pris . Marknaden vände till nästan stiltje när vi skulle sälja . Men Björn med sin erfarenhet och sitt proffsiga och metotidiska arbete gav aldrig upp och fick oss aldrig att tvivla på att det skulle funka. Vi kan absolut rekommendera honom om du vill sälja Läs mer
    2019-10-04 Björn E svarar Jan B
    Vad härligt att höra 😃
    Ja återigen så gäller det att ha lite is i magen och aldrig ge upp så löser det sig. Vi hittade väldigt trevliga köpare också tycker jag. Hoppas ni nu kan trivas lika bra i er nya bostad!
  • Jonathan S köpte sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-03

Bra och kunniga mäklare!
    Härligt bemötande och de förklarar så man förstår.
    Sålde lgh och köpte hus via Svensk fast. Emma och Björn. Läs mer
    2019-10-04 Björn E svarar Jonathan S
    Stort tack Jonathan från oss båda och tack för fina blommor! Ni har fått ett väldigt fint läge nu, hoppas ni får till något riktigt fint hus sen 😃
  • Ingrid I
    Ingrid I köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-03

Värmdö
    Under resans gång har jag fått mkt stöd och vänligt bemötande av min mäklare Björn Ericsson. Sen att en del tok visade sig när jag fått tillträde, är inget jag kan lägga på honom!! Läs mer
    2019-10-04 Björn E svarar Ingrid I
    Tack Ingrid! Det har varit trevligt med dig hela vägen. Nu hoppas jag att du får ett fint hem när du renoverat klart!
  • Helen Y köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-02

Värmdö
    Jag har haft kontakt med både Björn Ericsson och Melinda Sjödahl. Bägge har verkligen varit duktiga.

Björn är alltid snabb att svara, ringa upp och man har en bra kommunikation med honom. Han är påläst och duktig.

Är han osäker i vissa frågor kontrollerar han snabbt och återkommer med information. Mycket fin service. Ger ett klokt och tryggt intryck. Mycket bra mäklare Läs mer
    2019-10-02 Björn E svarar Helen Y
    Fina ord som värmer, tack Helen! Vi får även passa på att tacka för förtroendet att få hjälpa dig med din egen försäljning också!
  • Ann-Chatrin Elisabeth W sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-01

sålt villa/fritidsboende
    mycket bra sätt
    att huset skulle bli sålt, inom rimlig tid ja
    Han var mycket kunnig o erfarenhet inom olika områden .
    Han kämpade på med huset eftersom det var svårsålt o gjorde vad han kunde osv. Läs mer
    2019-10-02 Björn E svarar Ann-Chatrin Elisabeth W
    Vad härligt att ni är nöjda, det var segt till en början men det är tydligt i dessa tider att man inte ska ge sig och ha tålamod. Tack själva för ett mycket bra samarbete!
  • Bo Melker K sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-01

Värmdö
    Sålt bostad. Bra bemötande, i enliget med mina förväntningar. Hade inledningsvis kontakt med annan mäklare men bytte till Svensk Fastighetsförmedling efter kontakt med Björ Ericsson och hans medarbetare.
    Kunnig, hjälpsam och profficionell. Läs mer
    2019-10-01 Björn E svarar Bo Melker K
    Tack för fina ord, det har varit en trevlig resa ihop under denna affär som jag tycker gick väldigt bra. Du har även varit ett värdefullt bollplank inom din expertis också, tack så mycket!
  • Ann-Kristin H köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-09-12

Värmdö
    Vi tycker att Björn arbetade för att hitta en bra lösning för oss i vårt letande efter ny bostad.
    Vår upplevelse är att gan på ett tydligt och effektivt sätt slutfört affären
    Han inger förtroende och är tillmötesgående i detaljer MIT säljaren ex flyttstädning och andra små saker. Läs mer
    2019-09-13 Björn E svarar Ann-Kristin H
    Tack så mycket Anki, det värmer! Det var ju skönt att det löste sig så pass bra till slut!
  • Björn W
    Björn W sålde en tomt med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-08-22

Värmdö
    Har sålt tomt. Har blivit bemött med vänlighet och ett sätt som har gjort att jag känt mig bekväm när försäljningen har skett. Jag förväntade mig att bli bemött av mäklaren med respekt och han skulle förstå mina önskemål, vilket också blev fallet. Sammantaget är jag glad och nöjd över utfallet av försäljningen. Det har varit tuffa tider under försäljningsperioden, allt från osäker bostadsmarknad till kronans värde etc. Trots detta roddes affären i hamn. tack mäklare Björn Ericsson. Läs mer
    2019-08-27 Björn E svarar Björn W
    Tack vad kul! Ja det löste sig till slut, jag får ge er en stor eloge också, ni har varit tålmodiga. Jag hoppas ni är riktigt nöjda och att vi får ytterligare förtroende framöver!
    2019-08-27 Björn W svarar Björn E
    Yes. Lycka till med fortsatta försäljningar. Hälsningar från Björn med syskon Brita o Anders.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Peter G
    Peter G köpte en tomt med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-08-20

Värmdö
    Björn uppfattar jag som mycket seriös. Trevlig och engagerad. Vi köpte en tomt där han agerade mäklare och hjälpte oss på ett mycket bra sätt igenom hela affären. Läs mer
    2019-08-20 Björn E svarar Peter G
    Fina ord Peter, jag tackar ödmjukast!
    Nu ser jag fram emot att se vilket härligt hus ni bygger! Vi hörs!
  • Emelie K köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-07-13

Värmdö
    Första gången jag köper en bostad och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Så fort jag hade en fråga kunde jag ringa och fick bra förklarade svar. Läs mer
    2019-07-14 Björn E svarar Emelie K
    Kul Emilie! Precis så det ska vara, du får gärna tipsa dina vänner om oss ifall de ska sälja eller köpa 😃

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson