Björn Ericsson
Registrerad mäklare sedan 2005-02-24
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-21
2019-07 - 2020-06

Läs vad 60 Läs vad Björn Ericsson

• Magnus S köpte sin stuga med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-24

Saltarö
    Vänlig, professionell och väldigt hjälpsam för mig som köpare. Läs mer
  • Nils O sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-06-10

Värmdö
    Försökt sälja villa i två år. Har fått ett bud. Trevlig och kompetent, men pratar lite för mycket. Läs mer
  • Lena K
    Lena K sålde sin stuga med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-04-30

Hanskroka
    Vi har sålt vårt fritidshus. Han är trevlig och håller ordning på papprena. Har god lokalkännedom och han tar sig tid att förklara och återkoppla, alltid vänlig. Lugn och stabil. Vi kan gott rekommendera honom. Läs mer
    2020-04-30 Björn E svarar Lena K
    Härliga ord Lena, stort tack för det. Jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja ännu en gång. Hälsa så mycket så ses vi sedan på tillträdet.
  • Monika D köpte sin stuga med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-04-30

Hanskroka
    Snabb, kunnigt och sakligt bemötande vid köp av fritidshus. Läs mer
    2020-04-30 Björn E svarar Monika D
    Stort tack Monika, ja det var raka puckar i denna affär, riktigt trevligt. Vi ses på tillträdet snart!
  • Kurt R köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-04-22

2:a
    Farstadal
    Jag och min fru har köpt en lägenhet med hjälp av honom. Mycket bra första kontakt på telefon, som vid senare visning av objektet och den information vi då fick har förstärkt mitt förtroende för hans sätt att handha affären fram till att nu kontrakt skrivits. Har likaså ett stort förtroende för att den fortsatta processen fortsätter på samma sätt. Läs mer
    2020-04-22 Björn E svarar Kurt R
    Härliga ord, känns verkligen som ett kvitto på att man har rätt syn på hur service och mäkleri ska fungera så alla parter är nöjda med resan. Vi ser fram emot tillträdet nu och att det förhoppningsvis går att hålla det tidigare.
  • Maj-britt R köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-04-22

2:a
    Farstadal
    Vi har köpt en lägenhet av honom och jag tycker han var bra och ingav stort förtroende från den första kontakten till dess av vi skrev kontrakt. Läs mer
    2020-04-22 Björn E svarar Maj-britt R
    Stort tack Maj-Britt! Jag måste också passa på att berömma er för er beslutsamhet och raka linjer. Vi ses igen på tillträdet!
  • Anders L sålde sin stuga med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-04-14

4:a
    Bodatorp
    Vi sålde ett fritidshus med Björns hjälp och vi blev mycket nöjda.
    Björn var mycket kunnig om fastighetsmarknaden på Värmdö och var mycket proffsig och alltid snabb på att svara på frågor. Läs mer
    2020-04-14 Björn E svarar Anders L
    Härliga ord Anders, jag tackar ödmjukast! Jag är väldigt glad att du tog till dig vår tjänst Läge+ till slut efter lite funderingar. Den är oslagbar om man arbetar med de strategier som vi gör på Svensk Fastighetsförmedling. Jag hoppas att ni känner er nöjda hittills, nu ser vi framåt mot tillträdet också.
  • Ola R sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-03-16

Holmviksskogen
    3a 96m2 i Gustavsberg såldes.
    Snabb försäljning blev det enl önskemål och med ett bra utfall. Läs mer
    2020-03-16 Björn E svarar Ola R
    Tack så mycket Ola, mycket fint betyg, det uppskattas!
    Det finns en bra efterfrågan just nu på 3:or uppe Bergmossevägen.
  • Britt-marie T köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-03-05

5:a
    Ljung
    Björn Ericsson har varit fantastiskt och hjälpt mig med köp av en bostad på Bankir zethraeus väg 10 i Värmdö. Snabbt och bra och trevligt bemötande. Mvh Britt-Marie Thörner Läs mer
    2020-03-16 Björn E svarar Britt-marie T
    Härliga ord Britt-Marie! Stort tack för det, nu ser vi fram emot att du får flytta in i denna underbara bostad 😃
  • Mats W sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-01-23

Djurhamn
    Vi har varit nöjda med Björn och hans engagemang. Han har även peppat oss när det va lite motgång på marknaden,
    Vi kan varmt rekommendera Björn som mäklare. Läs mer
    2020-01-31 Björn E svarar Mats W
    Stort tack Mats! Fina ord som värmer, det var en lång resa men vi ordnade det till slut. Nu hoppas jag att ni får en härlig fortsättning i ert nya boende. Hälsa Britt-Marie också!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson