Björn Ericsson

Björn Ericsson

Björn Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Björn Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.8. Björn Ericsson har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 78 Läs vad Björn Ericsson

• sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Malma
    2021-07-29
    Jättetrevlig och professionell!
    Stort tack Magnus, det värmer! Och ett stort tack till Karin också som varit en stor hjälp i denna affär. Njut nu och ha det underbart framöver! Björn Ericsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Malma
    2021-07-28
    100% proffsig! Rekommenderar honom varmt!

Curt Håkan Bergström
    Värmdö
    Stort tack! Det gick snabbt och det var mycket trevligt att göra affärer med er. Ha en härlig sommar nu! Björn Ericsson
  • sålde en tomt med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-06-10
    Kunnig, engagerad och trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
    2021-06-08
    Allt har fungerat väldigt bra. Efter den 23/6 vet jag. Litar på att allt blir bra. Kunnig mäklare.
    Hej Kerstin, Ja absolut, det är 23/6 som vi har tillträdet och det sista ska betalas in. Vi har bokat med bankerna så allt är klart 😃 Vad härligt att du är nöjd, vi ses på tillträdet! Björn Ericsson
    2021-06-04
    Björn hjälpte oss att sälja en tomt. Han har rakt igenom givit ett bra bemötande, varit hjälpsam, seriös och förtroendeingivande. Han lade upp en effektiv säljstrategi som föll väl ut. Vi är väldigt nöjda och kan verkligen rekommendera hans tjänster!
    Stort tack för fina betyg Anna! Det blev en spännande affär med bra köpare som passar väl till fastigheten. Hälsa mor och syster! Björn Ericsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-05-07
    Andra gången jag anlitar Björn för att sälja en lägenhet och han sköter alltid sitt jobb lika bra! Bra kunnande samt bra kontakt!
    Härligt att du är nöjd Johan, det var andra gången vi sålde åt dig nu och andra gången vi sålde innan en öppen visning 😃 Vi ses vid tillträdet! Björn Ericsson
    • Älvsala
    2021-04-18
    Björn är en duktig och kunnig mäklare som sålde vårat hus på Värmdö, var alltid kontaktbar och snabb på att svara om jag hade några frågor. Rekommenderar han starkt om man ska sälja eller är sugen på att köpa något!
    Riktigt kul att höra, stort tack, jag finns där för dig nästa gång också när ni vill flytta till Värmdö, vi hörs vidare! Björn Ericsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    2021-03-23
    Köpt en tvåa i Gustavsberg 64kvm.

Mycket positivt bemötande.
    Mäklaren var lyhörd och presenterade lägenheten och dess potential utifrån våra behov och vad som är viktigt för oss i en bostad. Han kom med egna idéer om hur en exempelvis kan bygga om till en ateljé-yta.

Han var tydlig med att beskriva skador och slitage och gav ett generellt förtroendeingivande intryck.

Vid tillfället då vi skulle möta säljaren samt skriva på gjorde Björn ett förtydligande på alla punkter och la upp mötet på en nivå som alla kunde förstå.
    Trevligt att du känner dig nöjd, det är viktigt att man känner sig uppmärksammad när man är på visning och får en noggrann genomgång vid kontraktet när man ska köpa en bostad, oftast har man tankarna överallt då som köpare. Stort tack! Björn Ericsson
    2021-03-22
    Tydlig och rak, snabba svar och lösningsorienterad.
    Härliga ord, nu siktar vi mot tillträdet och att ni ska få trivas i ert nya hem! Björn Ericsson
    • Gustavsbergs Hamn
    2021-02-04