Björn Ericsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 41 Läs vad Björn Ericsson

• Emelie K skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-07-13

Första gången jag köper en bostad och blev väldigt bra bemött av mäklaren. Så fort jag hade en fråga kunde jag ringa och fick bra förklarade svar. Läs mer
    2019-07-14 Björn E svarar Emelie K
    Kul Emilie! Precis så det ska vara, du får gärna tipsa dina vänner om oss ifall de ska sälja eller köpa 😃
  • Jari R skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-07-12

Klockren försäljning av en bostadsrätt. Så professionella, både Björn och Emma. Rekommenderas !! Läs mer
    2019-07-13 Björn E svarar Jari R
    Vi tackar ödmjukast! Som du märkte är Emma en mäklare du varmt kan rekommendera dina vänner och bekanta, mycket kompetent och driven!
  • Monica B skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-06-03

Mycket kunnig och tillmötesgående Läs mer
    2019-07-13 Björn E svarar Monica B
    Stort tack Monica! Hoppas det löser sig för med din egna försäljning också 😀
  • Inga B skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-05-23

En mycket seriös och erfaren mäklare, kändes helt rätt att sälja bostaden i nuvarande konjunktur via en mäklare med god erfarenhet och proffsig Läs mer
    2019-05-24 Björn E svarar Inga B
    Varmt tack Inga, det har varit en tålmodig resa vi gjort men vi löste det till slut. Nu hoppas jag att ert nya hem blir lika härligt som det ni lämnar till den nya familjen!
  • Erika O
    Erika O skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-05-23

Vi sålde vår bostad och har varit väldigt nöjda med hela processen - från första möte till kontraktsskrivning. Kunnigt, proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-05-23 Björn E svarar Erika O
    Vad glad jag blir! Tack så mycket och tack själv för din fantastiska styling av din egen bostad!
  • Anders J skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-04-23

Jag har köpt del i ett fritidshus och tycker mäklaren hade ett bra bemötande och skapade ett bra förtroende. Innan fastighetsaffären fick jag information som stämde bra vid mötet.
    Jag rekommenderar gärna mäklaren Björn Ericsson på Svensk Fastighetsförmedling i Gustavsberg. Läs mer
    2019-04-24 Björn E svarar Anders J
    Stort tack Anders, vi tycker det är viktigt att hålla samma rutiner oavsett om det är en affär av enklare art. Det ska vara tryggt för alla delar. Hoppas du kommer trivas!
  • Tenna T skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-04-03

Bra bemötande och bra koll på allt som var vigtigt Läs mer
  • Anneli G skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-04-02

Har sålt ett radhus med Björn. Han var proffsig genom hela processen. Jag uppfattade Björn som nogggrann och förtroendeingivande. Han kom med kloka råd, var behjälplig och villig att svara på alla frågor man kan tänkas få i en säljprocess.
    Det kändes tryggt att sälja med Björn och resultatet blev bra. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-03-07

Smidig och snabb försäljning med god rådgivning i dessa "oroliga tider". Läs mer
    2019-03-08 Björn E svarar Daniel H
    Stort tack Daniel! Nu ska vi hitta något härligt boende till er också!
  • Christopher H
    Christopher H skrev om Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-03-04

Sålt bostad, haft Björn som mäklare och det har varit en solklar 5:a.

Omhändertagande, stöd och mål har betytt massor för mig. Alltid där och svarar på alla sorters frågor, högt som lågt. Genuint en supertrygg upplevelse. Läs mer
    2019-03-05 Björn E svarar Christopher H
    Stort tack för fina ord, jag har ju blivit er familjemäklare nu ?

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson