Björn Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-02. Björn Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.7. Björn Ericsson har haft 27 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 64 Läs vad Björn Ericsson

• 2020-11-24
    Mycket professionell! Man kände från start att man var trygg genom alla delar av bostadsaffären. Höll kontakt löpande om hur bostadsaffären gick. Han gick den extra milen, vi är supernöjda!
    Lotta M
    • 60.0 m²
    • Porslinskvarteren
    sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
  • 2020-11-24
    Hade hjälp av både Björn och Melinda för att sälja min 2:a i Gustavsberg. Vilka fullblodsproffs!! Väldigt trevliga och inkännande som även var extremt kunniga i sina yrkesroller! 5av5 🥪
    Viktor M
    • 60.0 m²
    • Porslinskvarteren
    Man smälter ju som osten på en toast när man får ett sådant vackert betyg, stort tack 😃

• 2020-10-12
    Jag har köpt en trerumslägenhet i Gustavsberg. Jag fick all information jag efterfrågade. Björn är vänlig och tillmötesgående och väldigt tydligt med vad som gäller varje part i kontraktet. Smidig, snabb och trevlig
    Monica N
    • 75.0 m²
    • Hästhagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Stort tack Monica för fina ord. Det går fort just nu har vi märkt och då är det skönt att våra köpare också känner att det känns bra vid en sådan affär.

• 2020-10-12
    Innan vi beslutade oss för vilken mäklare vi skulle anlita för att sälja lägenhet ringde vi till ett antal kandidater. Den som gav tydligast svar på våra frågor var Björn och efter ett möte blev beslutet att anlita Björn/Svensk Fastighets . Björn levde upp till våra förväntningar och försäljningen gjordes på ett mycket smidigt sätt med en tydlig strategi.
    Britta Kristina Ö
    • 75.0 m²
    • Hästhagen
    Oj vad trevligt att man blev utvald bland flera andra mäklare. Det tyder på att vår säljmetod står ut jämfört med övriga. Jag känner mig glad och hedrad, tack så mycket 😃

• 2020-06-24
    Vänlig, professionell och väldigt hjälpsam för mig som köpare.
    Magnus S
    • 62.0 m²
    • Saltarö
    köpte sin stuga med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
  • 2020-06-10
    Försökt sälja villa i två år. Har fått ett bud. Trevlig och kompetent, men pratar lite för mycket.
    Nils O
    • 152.0 m²
    • Värmdö
    sålde sitt hus med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
  • 2020-04-30
    Vi har sålt vårt fritidshus. Han är trevlig och håller ordning på papprena. Har god lokalkännedom och han tar sig tid att förklara och återkoppla, alltid vänlig. Lugn och stabil. Vi kan gott rekommendera honom.
    Lena K
    Lena K
    • 76.0 m²
    • Hanskroka
    sålde sin stuga med hjälp av Björn Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Härliga ord Lena, stort tack för det. Jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja ännu en gång. Hälsa så mycket så ses vi sedan på tillträdet.

• 2020-04-30
    Snabb, kunnigt och sakligt bemötande vid köp av fritidshus.
    Monika D
    • 76.0 m²
    • Hanskroka
    Stort tack Monika, ja det var raka puckar i denna affär, riktigt trevligt. Vi ses på tillträdet snart!

• 2020-04-22
    Jag och min fru har köpt en lägenhet med hjälp av honom. Mycket bra första kontakt på telefon, som vid senare visning av objektet och den information vi då fick har förstärkt mitt förtroende för hans sätt att handha affären fram till att nu kontrakt skrivits. Har likaså ett stort förtroende för att den fortsatta processen fortsätter på samma sätt.
    Kurt R
    • 59.0 m²
    • Farstadal
    Härliga ord, känns verkligen som ett kvitto på att man har rätt syn på hur service och mäkleri ska fungera så alla parter är nöjda med resan. Vi ser fram emot tillträdet nu och att det förhoppningsvis går att hålla det tidigare.

• 2020-04-22
    Vi har köpt en lägenhet av honom och jag tycker han var bra och ingav stort förtroende från den första kontakten till dess av vi skrev kontrakt.
    Maj-britt R
    • 59.0 m²
    • Farstadal
    Stort tack Maj-Britt! Jag måste också passa på att berömma er för er beslutsamhet och raka linjer. Vi ses igen på tillträdet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte