Sebastian Lindberg

Sebastian Lindberg

Sebastian Lindberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Sebastian Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Sebastian Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.6. Sebastian Lindberg har haft 7 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

7 omdömen om Sebastian Lindberg

Pavel P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Stavsnäs

It was a pleasure to work with Sebastian. He made the purchasing journey smooth and efficient, helping in all matters. Definitely recommend him.

Svar från Sebastian Lindberg

Thank you Pavel for the kind rewiew and I hope that you will enjoy your new home!

Fanny G
Munkmora

Fick ett bra, proffsigt och trevligt bemötande! Han var inlyssnade och bemöttes ens funderingar på ett bra sätt. Hade inte så mycket förväntningar men tycker att han gjorde ett bra jobb och gjorde att köpet gick snabbt och smidigt.

Svar från Sebastian Lindberg

Tack Fanny för omdömet! Kul att du känner att allt gick smidigt, hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!

Camilla S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
Munkmora

Sebastian är en engagerad och målmedveten mäklare. Jag fick min lägenhet såld utan omfattande offentliga visningarna, endast en privat visning och till det pris jag behövde. .

Svar från Sebastian Lindberg

Tack för omdömet och tack för förtroendet Camilla! Skönt att du känner dig nöjd, vi ses på tillträdet!

Christoffer B
Porslinskvarteren

Trevlig och duktig finns inget att klaga på.

Svar från Sebastian Lindberg

Tack Christoffer för det fina omdömet och skönt att höra att ni känner er nöjda. Vi ses på tillträdet!

Magnus J
Gustavsberg

Sebastian har på ett professionellt sätt hanterat försäljningen av vår lägenhet. Med ett lugn har han lyssnat på våra önskemål och har managerat de köpare som varit delaktiga i budgivningen. Sebastian kan varmt rekommenderas som er representant när ni ska sälja er bostad.

Svar från Sebastian Lindberg

Tack för det fina omdömet Magnus! Skönt att du känner dig nöjd och tack själv för både förtroendet och din tillgänglighet :) Vi ses på tillträdet!

Emelie Ö
Gustavsbergs Hamn

Jag är jättenöjd med det bemötande och den hjälp jag som köpare fått av Sebastian på Svensk fastighetsförmedling Värmdö! Han var lätt att nå, flexibel, svarade på alla frågor jag hade och återkopplade alltid snabbt. Mycket uppskattad!

Svar från Sebastian Lindberg

Tack för det fina omdömet Emelie! Skönt att allting gick så smidigt och jag hoppas att du kommer att trivas samt att din hund kommer uppskatta uteplatsen :) Vi ses på tillträdesdagen!

Tobias M
Gustavsbergs Hamn

Jag blev bra bemött och Sebastian överträffade mina förväntningar. Han var tydlig och väldigt bra.

Svar från Sebastian Lindberg

Tack för dem fina orden Tobias och härligt att höra att du känner dig nöjd. Ses på tillträdesdagen! Med vänliga hälsningar Sebastian