Lars Nordensvärd
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 35 Läs vad Lars Nordensvärd

• Chompoonuch L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-06-26

Lars var glada person och bra kontrakt med 😊👍👍 Läs mer
    2019-06-26 Lars N svarar Chompoonuch L
    Tack Chompoonuch! Jag får önska er en trevlig sommar!
  • TIMO L
    TIMO L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-06-25

Ja då har man köpt en bostad i cooola Gurraberg med frugan min! Och han som vi var i kontakt med har ett affärsmässigt lungt sätt att visa lägenheten och att fixa till kontraktet! Förtroende är a och o alla affärer!
    Så denne Lars kan ni med förtroende anlita i framtiden! Läs mer
    2019-06-26 Lars N svarar TIMO L
    Tack så mycket Timo! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-03-24

Sålde en villa på Värmdö och allt gick väldigt smidigt och bra. Lars gav ett ärligt och positivt första intryck och har skött hela processen väldigt bra. Lätt att få tag på, svarar direkt och uppdaterade oss om hur allt gick under processens gång. Mycket engagerad och driven mäklare, rekommenderas!! Läs mer
    2019-04-02 Lars N svarar Sandra B
    Tack Sandra för de fina orden! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Vi hörs!
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-02-23

Vi köpte en bostadsrätt som Lars sålde. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick, Lars var väldigt hjälpsam & återkopplade snabbt när vi hade frågor. Allt var väldigt smidigt.
    Vi kan stark rekommendera Lars.
    Mvh Cecilia Lindh Läs mer
    2019-03-01 Lars N svarar Cecilia L
    Tack så mycket Cecilia! Jag hoppas renoveringen gått bra och att ni kommer att trivas i lägenheten. Det är bara att ni hör av er när ni behöver större så ska vi hjälpa er!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-02-23

Vi är jätte nöjda m Lars som vår mäklare. Vi upplever att han är påläst, profesionell och företagsam. Vi kan starkt rekommendera honom som mäklare.
    Måste även plussa Lars Assistent Therese Svengard otroligt bra på dom små detaljerna som för oss okunniga inte har koll på alla små regler och papper och bestämmelser
    Hon har ett bra engagemang på dom små detaljerna som behövs för kundens välmående
    Med vänlig hälsning, Stefan Axelsson Läs mer
    2019-03-01 Lars N svarar Stefan A
    Tack Stefan och stort lycka till med jakten på en ny lägenhet! Det är bara att ni hör av er om ni behöver hjälp med sökande. Therese tackar så mycket för de vänliga orden och hälsar!
  • Patrik F skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-10-17

Smidig affär och pålitlig. Upplevelsen är genomgående bra. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Eivor S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-09-06

Vi har köpt ett fritidshus och har lotsats genom alla delar i köpprocessen med lugn och tålamod. Vi har upplevt en lyhördhet för funderingar och en ödmjukhet för frågor, en fin kombination för en mäklare. Tack! Läs mer
  • Peter S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-07-30

Robovägen 2

Snabb, profesionell handläggning. Läs mer
  • Dannielle A skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-07-07

Väldigt bra bemötande och stöd med försäljningen. Läs mer
  • Sofia C skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-07-04

Vi är mycket nöjda med Lars, som vi anlitade vid försäljningen av vårat radhus.
    Lars är väldigt professionell, allt var klart och tydligt. Han var också lyhörd på våra tankar och önskemål.
    Vi kan varmt rekommendera Lars! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö