Lars Nordensvärd

Lars Nordensvärd

Lars Nordensvärd är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Lars Nordensvärd har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Lars Nordensvärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Nordensvärd har haft 11 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 67 Läs vad Lars Nordensvärd

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Gustavsbergs Lugnet
    2022-04-02 Verifierad kund
    Han är bra på alla sätt. Trevlig, korrekt, går igenom kontraktet noga, kollar att vi fattat, hjälpsam. Han sålde lgh till mig för många år sedan och jag valde honom som mäklare igen för att han är duktig.
    Tack så mycket för de fina orden! :) Vi hörs! Lars Nordensvärd
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Björkvik
    2022-03-23 Verifierad kund
    Från första mötet till försäljning så har Lars haft vårt fulla förtroende. Han har en strukturerad plan & återkopplar snabbt när vi haft frågor.
    Kan varmt rekommendera honom till andra!
    Tack Helen! Då ska vi bara försöka att hitta en ny bostad till dig :) Vi ses! Lars Nordensvärd
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Björkvik
    2022-03-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig, ärlig och duktig mäklare.
    Känner mig väldigt nöjd som köpare.
    Rekommenderar varmt!
    Tack snälla för de fina orden och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i Björkvik! Vi ses igen på tillträdet! Lars Nordensvärd
    • Holmviksskogen
    2021-09-22 Verifierad kund
    Mycket kompetent och ett trevligt bemötande, lyhörd till mina önskemål
    Tack så mycket för det fina omdömet! Lars Nordensvärd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Holmviksskogen
    Smidig och snabb affär.
    Bra kontakt och trevlig bemötande.
    Rekommenderas.
    Tack Annica och välkommen tillbaka till Holmviksskogen! Lars Nordensvärd
    • Farsta Slottsvik
    2021-09-22 Verifierad kund
    Anlitat Lars vid flera tillfällen. Alltid skött affärerna galant! Kan verkligen rekommendera honom!
    Tack Adam! Alltid lika roligt att hjälpa er med försäljningarna! Lars Nordensvärd
  • sålde sin stuga med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Ingarö
    2021-09-18 Verifierad kund
    En mycket positiv, saklig och trevlig attityd. Mycket fin och pedagogisk guidning och genomgång av diverse dokument mycket underhandsinformation.
    Tack för det fina omdömet. Det har varit väldigt roligt att hjälpa till med försäljningen av ert fritidshus. Lars Nordensvärd
    • Norra Kopparmora
    2021-09-15 Verifierad kund
    Snabb återkoppling efter att vi har kontaktat svensk fastighetsförmedling. Strukturerad, en klar plan hur vi genomför försäljningen. Väldigt kunnig och vi rekommenderar honom varmt som mäklare.
    Tack så mycket för de fina orden! :) Vi hörs! Lars Nordensvärd
    • Gustavsberg
    2021-07-08 Verifierad kund
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet.
    Tack Dannielle! Det var roligt att få hjälpa dig med ännu en försäljning! Ta hand om er! Lars Nordensvärd
    • Gustavsberg
    2021-07-08 Verifierad kund
    Vi är nöjda med försäljningen av våran lägenhet, toppen
    Tack Jimmy! Vi ses snart på tillträdet. Lars Nordensvärd