Lars Nordensvärd

Lars Nordensvärd

Lars Nordensvärd är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Lars Nordensvärd har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Lars Nordensvärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.7. Lars Nordensvärd har haft 22 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 59 Läs vad Lars Nordensvärd

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Gustavsberg
    2021-07-08
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet.
    • Gustavsberg
    2021-07-08
    Vi är nöjda med försäljningen av våran lägenhet, toppen
  • sålde sin stuga med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Norra Lagnö
    2021-06-21
    Lättillgänglig och bra bemötande jag är nöjd
    Tack så mycket Philip! Du får ha en trevlig sommar så hörs vi senare! Lars Nordensvärd
    • Norra Lagnö
    2021-06-17
    Snabb att svara och informativ .
    Tack Caroline för det fina omdömet! Vi hörs senare! Lars Nordensvärd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Holmviksskogen
    2021-04-05
    Vi köpte en lägenhet I Gustavsberg via Lars.
    Han är proffessionell och supertrevlig dvs en mäklare som kan sitt på bästa sätt.
    Tack så mycket Triin! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! Lars Nordensvärd
    • Holmviksskogen
    2021-04-02
    Vi sålde våran lägenhet på Bergmossevägen
    Lars har sålt fastigheter till oss förut och vi är mycket nöjda.

En trevlig mäklare med bra bemötande
    Kan varmt rekommendera honom
    Tack så mycket för förtroendet en än gång! Lars Nordensvärd
    • Farsta Slottsvik
    2021-01-19
    Bra kommunikation och informativ
    Tack Petra och välkommen till Värmdö! Lars Nordensvärd
    • Farsta Slottsvik
    2020-12-12
    Lars gjorde ett utmärkt jobb när vi sålde vårt hus. Han arbetade med vänlighet, effektivitet och professionalitet. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Stort tack för rekommendationen! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs senare! Lars Nordensvärd
  • köpte sin stuga med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    • Björkvik
    2020-11-05
    Lars var väldigt lyhörd och effektiv vid vårt köp av fritidshus. Snabb på återkoppling och ett utmärkt stöd genom köpprocessen.
    Tack Richard för din rekommendation! Det har varit väldigt kul att hjälpa er med köpet av ert fina fritidshus. Vi ses på tillträdet! Lars Nordensvärd
  • Mats Å
    • Björkvik
    2020-10-29
    Vi sålde vårt fritidshus på Värmdö med hjälp av Lars. Lars är oerhört professionell och väldigt trevlig att ha att göra med. Han är alltid tillgänglig och känns som en mäklare man uppskattar både som säljare och köpare. Vi är mycket nöjda med Lars och hur hela processen hanterades, från första kontakt till avslut. Utmärkt på alla sätt!
    Tack Mats! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus. Vi ses snart igen! Lars Nordensvärd