Lars Nordensvärd
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 42 Läs vad Lars Nordensvärd

• Mirna L köpte sin stuga med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2020-01-13

Ingarö
    Trevlig, tillmötesgående, lätt att komma i kontakt med och proffsig. Läs mer
    2020-01-31 Lars N svarar Mirna L
    Tack så mycket Mirna! Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Fredrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-17

Gustavsbergs Lugnet
    Sålde våran lägenhet och Lars är den bästa mäklaren man kan ha! Riktigt ordningssam och vill allas bästa i alla lägen. Läs mer
    2019-10-18 Lars N svarar Fredrik N
    Tack Fredrik! Det här blev ju riktigt bra till slut! Vi ses!
  • Ruth K sålde sin stuga med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-10-05

Försäljning av fritidshus
    Noggrann och väl organiserad. Full kontroll över hela processen.
    Tjänstvillig och trevlig i kontakter med spekulanter.
    Mäklaren levde väl upp till högt ställda förväntningar. Läs mer
    2019-10-07 Lars N svarar Ruth K
    Jag får tacka för förtroendet och det var väldigt roligt att det gick så bra! Vi hörs igen när det är dags för deklarationen.
  • Anna I sålde sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-09-27

Värmdö
    Kan varmt rekommendera Lars Nordensvärd. Han skötte vår försäljning med seriositet och professionellt. Tack Lars! Läs mer
    2019-10-02 Lars N svarar Anna I
    Tack Anna! Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen och börjar ni längta tillbaka till Sthlm är det bara ni hör av er! :)
  • Linda K sålde sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-09-25

Värmdö
    Vi har varit nöjda med vår mäklare hittills. Inga konstigheter. Läs mer
    2019-10-02 Lars N svarar Linda K
    Tack Linda! Kul att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas inne i stan.
  • Anna S sålde sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-09-24

Värmdö
    Sålt ett hus. Jag är väldigt nöjd med hela försäljningsprocessen. Nöjd med hur mäklaren skötte allt och informerade mig. Det här var inte en mäklare som var påstridig och överröste med komplimanger och snack som jag upplever andra mäklare kan göra. Ett sådant beteende gör det svårt för mig att veta vad som är ”på riktigt”. Helan firman känns genuin. Läs mer
    2019-10-02 Lars N svarar Anna S
    Tack Anna för de fina orden! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • Andrew R
    Andrew R köpte sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-08-08

Värmdö
    We were a buyer of a house Lars was selling.

He was really quick to reply back in communications.

Before the public viewing, he had a private viewing for us. During the bidding, he was clear, concise, and professional the process. After the bidding was done, he was quick to arrange for signatures, and also in delivering any required paperwork to whomever required it (bank, etc).

Lars is definitely a professional, and would recommend to anyone who needs to either purchase or sell their house. Läs mer
    2019-08-22 Lars N svarar Andrew R
    Thank you very much!

I really hope that you will enjoy your new house.

See you when it´s time to move in!
  • Chompoonuch L köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-06-26

Värmdö
    Lars var glada person och bra kontrakt med 😊👍👍 Läs mer
    2019-06-26 Lars N svarar Chompoonuch L
    Tack Chompoonuch! Jag får önska er en trevlig sommar!
  • Timo L
    Timo L köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-06-25

Värmdö
    Ja då har man köpt en bostad i cooola Gurraberg med frugan min! Och han som vi var i kontakt med har ett affärsmässigt lungt sätt att visa lägenheten och att fixa till kontraktet! Förtroende är a och o alla affärer!
    Så denne Lars kan ni med förtroende anlita i framtiden! Läs mer
    2019-06-26 Lars N svarar Timo L
    Tack så mycket Timo! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2019-03-24

Sålde en villa på Värmdö och allt gick väldigt smidigt och bra. Lars gav ett ärligt och positivt första intryck och har skött hela processen väldigt bra. Lätt att få tag på, svarar direkt och uppdaterade oss om hur allt gick under processens gång. Mycket engagerad och driven mäklare, rekommenderas!! Läs mer
    2019-04-02 Lars N svarar Sandra B
    Tack Sandra för de fina orden! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Vi hörs!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

Björn Ericsson