Läs vad 52 Läs vad Lars Nordensvärd

• 2020-12-12
    Lars gjorde ett utmärkt jobb när vi sålde vårt hus. Han arbetade med vänlighet, effektivitet och professionalitet. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Martin C
    • 6:a
    • 125.0 m²
    • Farsta Slottsvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Stort tack för rekommendationen! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs senare!

• 2020-11-05
    Lars var väldigt lyhörd och effektiv vid vårt köp av fritidshus. Snabb på återkoppling och ett utmärkt stöd genom köpprocessen.
    Richard A
    • Björkvik
    köpte sin stuga med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tack Richard för din rekommendation! Det har varit väldigt kul att hjälpa er med köpet av ert fina fritidshus. Vi ses på tillträdet!

• 2020-10-29
    Vi sålde vårt fritidshus på Värmdö med hjälp av Lars. Lars är oerhört professionell och väldigt trevlig att ha att göra med. Han är alltid tillgänglig och känns som en mäklare man uppskattar både som säljare och köpare. Vi är mycket nöjda med Lars och hur hela processen hanterades, från första kontakt till avslut. Utmärkt på alla sätt!
    Mats Å
    Mats Å
    • Björkvik
    sålde sin stuga med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tack Mats! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus. Vi ses snart igen!

• 2020-10-29
    Påläst, tydligt och lyhörd i alla steg av processen.
    Camilla R
    • Björkvik
    Tack Camilla! Jag hoppas ni kommer få många fina stunder i ert nya hus!

• 2020-09-23
    Köpt fritidshus.
    Lars har återkopplat snabbt i alla lägen. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Okomplicerad och lugn. Sakkunnig. Ger känslan av att just vi/jag är viktig.
    Anna-lena F
    • 37.0 m²
    • Djurhamn
    Tack så mycket för rekommendationen! Både jag och säljaren är väldigt glada att just ni köpte fritidshuset. Jag hoppas ni ska få många fina somrar på Vindö!

• 2020-09-23
    Nöjd med mäklaren på alla sätt och vis! Hjälpte oss att sälja en enplansvilla på Värmdö där försäljningen och slutpriset blev långt över förväntan.
    Linn K
    Linn K
    • 101.0 m²
    • Norra Kopparmora
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tack Linn! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och att resultatet blev så bra gör det hela ännu roligare. Vi ses senare!

• 2020-09-21
    Trevligt och snabbt bemötande, vi fick se lägenheten före visning utan stress. Uppskattade Lars lugna och kompetenta sätt att genomföra hela affären.
    Kristina H
    • 62.5 m²
    • Gustavsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö
    Tack för de vänliga orden! Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Må gott!

• 2020-09-17
    Jag köpte hus av Lars 2014 och redan då tyckte jag han var bra.
    Nu sålde jag precis det huset och rack vare Lars så vart det över alla förväntningar.

Jag skulle använda honom alla dagar i veckan vid nästa försäljning.
    Daniel J
    • 69.0 m²
    • Norra Kopparmora
    Tack Daniel! Kul att få hjälpa dig med försäljningen och att det blev så bra!

• 2020-09-02
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket trevlig mäklare
    Smidig och enkel affär
    Björn L
    • 5:a
    • 105.0 m²
    • Porslinskvarteren
    Tack Björn! Vi ses på tillträdet!

• 2020-06-15
    Tydlig och professionell hantering.
    Martin H
    • 35.0 m²
    • Friden
    Tack Martin! Jag hoppas att ni kommer att få många fina somrar i ert nya hus. Vi ses vid tillträdet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte