Lars Nordensvärd
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 30 kunder tycker om Lars Nordensvärd

• Patrik F skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-10-17

Smidig affär och pålitlig. Upplevelsen är genomgående bra. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Eivor S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-09-06

Vi har köpt ett fritidshus och har lotsats genom alla delar i köpprocessen med lugn och tålamod. Vi har upplevt en lyhördhet för funderingar och en ödmjukhet för frågor, en fin kombination för en mäklare. Tack! Läs mer
  • Peter S skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-07-30

Robovägen 2

Snabb, profesionell handläggning. Läs mer
  • Dannielle A skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-07-07

Väldigt bra bemötande och stöd med försäljningen. Läs mer
  • Sofia C skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-07-04

Vi är mycket nöjda med Lars, som vi anlitade vid försäljningen av vårat radhus.
    Lars är väldigt professionell, allt var klart och tydligt. Han var också lyhörd på våra tankar och önskemål.
    Vi kan varmt rekommendera Lars! Läs mer
  • Pia L skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-06-27

Vi sålde vår villa på Ingarö i juni 2018.

Lars var väldigt professionell genom hela processen. Kunnig och engagerad. Han skötte försäljningsprocessen på ett mycket bra sätt, vi fick uppdateringar om status osv. Ordning och reda. Vi kan varmt rekommendera Lars. Läs mer
  • Maria R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-06-15

Lars fick uppdraget att hjälpa oss att sälja min lägenhet som jag haft äran att bo i under 22 år.
    Från första kontakt till skrivet kontrakt gick allt smidigt. Lars är proffesionell, effektiv och har ett fint bemötande. Även mäklarassistent Therese ger ett proffsigt och varmt bemötande vid kontakt.
    Lägenheten blev såld inom en vecka efter den kom ut på nätet, snabbt och smidigt.

Jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling på Värmdö. Läs mer
  • Ulla F skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-05-25

Att sälja sin familjeegendom är svårt och sorgligt. Därför är vi väldigt tacksamma att Lars Nordensvärd var den som hjälpte oss. Kunnig, vänlig och med ett stort tålamod underlättade han för oss att genomföra försäljningen.
    Stort tack från oss alla genom Ulla Friberg Läs mer
  • Alexander Edvard R skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-05-06

Jag har köpt en bostad och fick väldigt bra bemötande från första början Läs mer
  • Theerese V
    Theerese V skrev om Lars Nordensvärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Värmdö

2018-04-09

Lars Nordensvärd jobbar hårt för att få till en snabb, bra och trygg försäljning. Jag är mycket nöjd med hans bemötande och kompetens.
    Theerese Vendel Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Värmdö