Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vaxholm!

Här i Vaxholm strax utanför Stockholm hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling i den fina bobutiken på Hamngatan 12. Är du ute efter ett boende med skärgården nära? Då ska vi guida dig genom bostadsprocessen. Vi har lång erfarenhet, bred kompetens och vet precis när det är läge att sälja, köpa eller göra en värdering.

Vare sig du vill hitta en villa nära vattnet eller en lägenhet med vacker havsutsikt kan du ta hjälp av oss. Vi har god lokalkännedom och vet även hur du enklast tar dig till jobb och skolor.

Läs vad 97 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm 2

• sålde sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-05-12
    Maila är inläsande och har förmågan att rätta sig efter den situation som råder. Man blir bekväm med Maila snabbt som säljare, vilket förmodligen också då borgar för att de potentiella köparna upplever samma sak. Maila ordnar och går den extra milen - för både säljare och köpare!!
    Tack Björn, härligt att höra att du är nöjd. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2021-05-04
    Sålde vår lägenhet med Wictoria och kunde inte vara mer nöjd.
    Det kändes tryggt hela vägen och alla parter var glada!
    2021-05-03
    Allt gick smidigt och lätt med försäljningen av villan
    Helge är trevlig och proffsig och lätt att samarbeta med.
    Jag såg med bävan fram emot fotografering och( stiling)men allt flöt på jättebra . Jätteskönt
  • Joakim H
    2021-04-19
    Kontaktade flera mäklare för försäljning av mitt parhus.
    Vid första mötet med Wictoria Nilsson kände jag direkt att här är en mycket trevlig och personligt engagerad mäklare med drag i som också är genuint intresserad att affären skall bli bra för både säljare och köpare. Följde Wictorias tips och råd om vad jag som säljare borde göra inför försäljning, vilket gav fantastisk utdelning.
    Mina parhusgrannar kommer nu få nya trevliga grannar som kommer passa perfekt i kvarteret.
    Jag är mer än galet nöjd att jag valde Wictoria Nilsson som mäklare för mitt livs största affär!
    2021-04-14
    Sålt en lägenhet. Mäklaren mycket hjälpsam och drivande. Fick en bra relation med mäklaren som inte var för mycket pådrivande utan lyhörd. Vi har bara positiva erfarenheter av de tre mäklare vi haft kontakt med. Vi har även köpt vår nya bostad genom Sv Fast förmedling i Vaxholm.
    Tack snälla Carina för ditt fina betyg! Det var en ynnest att hjälpa er hela vägen! Varma hälsningar från Wictoria!! PS. Hoppas att vi kan ta en fika snart! Allt gott så länge! Wictoria Nilsson
    2021-04-12
    Uppringd efter tips från annan mäklare på förmedlingen. Förhandsvisning av lägenheten och bra kontakt med mäklaren! Supernöjd med samarbetet!
    2021-04-02
    Engagerad, snabb, lättsam, mycket professionell,
    Tack snälla för toppbetyg! Det var så roligt att få hjälpa dig! Vi ses snart igen. Varma hälsningar från Wictoria! PS. Kom gärna förbi kontoret så vi kan ta en fika ihop snart igen! Wictoria Nilsson
    2021-03-31
    Snäll trevlig välvillig och effektiv i återkoppling och genomförande

Victoria Nilsson min mäklare
    Vänligen
    Susanne Källström
    Tack snälla Susanne för ditt fina betyg! Jättekul att just jag fick vara med på er resa mot ert nya boende! Varma hälsningar från Wictoria PS. Kom snart förbi kontoret så vi kan ta en go’ fika. Allt gott så länge! Wictoria Nilsson
    2021-03-31
    Jag är mer än nöjd med mitt val av mäklare till min villaförsäljning. Wictoria är mycket ambitiös och driven med ett genuint intresse för att affären skall kännas trygg för alla parter.
    Tack snälla Sandra för dina fina ord! Så roligt att just jag fick äran att sälja ditt fina hus. Varma hälsningar från Wictoria! Wictoria Nilsson
    2021-03-25
    Vi sålde vår villa på Isterberget och vår mäklare Maila Manitski gav oss bästa tänkbara service, är kompetent och och gav oss alltid ett mycket vänligt bemötande!
    När man säljer vill man ju alltid få högsta möjliga pris. Vi hade lagt ribban högt och fick det pris vi begärde.
    Sammanlagt ger vi Maila ett toppbetyg!
    Tack för toppbetyg. Det har varit ett nöje att hjälpa er. Härligt att ni är nöjda trots att det var lite väl spännande ett par dagar. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2021-02-20
    Lyckades hitta ett för mig väldigt eftersökt objekt som jag kunde köpa.
    Det var en komplicerad affär som kontoret bistod mig med på bästa sätt.
    Tack snälla Jan! Varma hälsningar från Wictoria Nilsson. Wictoria Nilsson
    2021-02-16
    Vi har köpt en lägenhet i Vaxholm. Mäklaren var ,ycket tillmötesgående, trevlig och snabb
    Tack snälla Åsa! En ynnest att hjälpa er att hitta ert nya fina hem. Allt gott så länge! Varma hälsningar från Wictoria! Wictoria Nilsson
    2021-02-16
    Vi följde Victorias råd. Det blevmycket bra
    Tack snälla Stefan för ditt fina betyg det betyder mycket! Varma hälsningar från Wictoria Nilsson. Wictoria Nilsson
    2021-02-15
    Vänlig och tillmötesgående, lätt att få tag på
    2021-02-14
    Köpt lägenhet i Vaxholm
    Utmärkt bemötande av mäklare
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar
    Vi är mycket nöjda. Min ogifta make tyckte dessutom att mäklerskan är en underbar kvinna
    Hahaha! Du är så rolig. En ynnest att hjälpa er och kul att på ett sätt även fira nyår ihop då budgivningen drog igång under kvällen. Varma hälsningar från Wictoria! Ps. Ses snart igen! Wictoria Nilsson
    2021-02-14
    Hej Jag blev mycket bra bemött och mäklaren infriade mina förväntningar med råge.
    Det va ett mycket trevligt och bra lägenhetsköp, mäklaren va inkännande, effektiv och sydde ihop affären till allas belåtenhet
    Rolf
    Tack snälla Rolf för ditt fina betyg! Hoppas att du trivs i fina Vaxholm. Varma hälsningar från Wictoria! Wictoria Nilsson
    2021-02-05
    Vii har köpt en 4:a med adress Södra Hamnen i Vaxholm. Tycker Helge har varit mycket angenäm att ha som mäklare. Kunnig, ärlig, pålitlig, hjälpsam.
    Vi har verkligen känt oss trygga i denna affär tack vare honom. Han får ett toppbetyg av oss.

Helena Eneström och Per Isacsson
    2021-01-28
    Efter tre misslyckade försök att sälja vår stora, nyrenoverade och väl belägna lägenhet i Vaxholm med hjälp av ”fina” mäklare fick vi kontakt med Maila Manitski genom en granne som nyss sålt sin lägenhet. Maila föreslog att hon skulle försöka hitta säljare underhand. De tre tidigare försöken skedde med fullt pådrag, nätet, annonser och visningar totalt under ca två år. Några veckor efter att vi skrivit avtal med Maila fick vi bud och efter sju veckor skrev vi avtal om försäljning. Smidigt och professionellt.
    Mvh/bengt julander
    Tack snälla Bengt, det var ett nöje att hjälpa er. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2021-01-28
    Sålde min 2a i Vaxholm. Hade väldigt bra och förtroende ingivande dialog med Wiktoria under hela förloppet från första mötet tills kontraktet va påskrivna av köparen.
    Tack snälla! En ynnest att hjälpa dig. Med vänlig hälsning, Wictoria Nilsson. Wictoria Nilsson
    2021-01-26
    Sålt vårt hus. Proffsig och engagerad mäklare
    2021-01-21
    Helge har flera gånger hjälpt oss att hitta exakt det vi söker - mycket nöjda!
    2021-01-19
    Jag fick en gratis värdering av min bostad vilket uppfyllde mina förväntningar. Min mäklare gav mig ordentligt med information inför framtida försäljning, och även kontakt till en stylist. Mäklaren höll kontinuerlig kontakt med mig angående kommande försäljning, och informerade mig om när det inkom intressenter för min lägenhet. En spekulant var väldigt intresserad och vi valde att visa lägenheten innan den gick ut på marknaden, och med hjälp av mäklaren fick vi ett väldigt fint bud - och jag sålde lägenheten i en handvändning. Mäklaren gjorde ett fantastiskt bra jobb, väldigt professionell med en personlig touch. Jag är extremt nöjd med den hjälp och expertis min mäklare bidrog med!
  • Malin Birgitta R
    2021-01-19
    Sålde en bostadsrätt med fantastisk hjälp av Wictoria. Från första mötet har hon haft fullt fokus på min försäljning och gjort det till vår försäljning. Jag har fullt förtroende för Wictoria och rekommenderar henne varmt till dig som ska sälja eller söker bostad.
    2020-12-25
    Hon var trevlig, lugn och förtroendeingivande. Prospektet var otroligt fint och visade upp lägenheten så som den verkligen var. lösningen med fasta visningstider fungerade jätte bra.
    Tack Isabella för ert fina omdöme. Mitt mål är alltid att samtliga parter ska få en trygg affär. Varma hälsningar Maila Maila Manitski
    2020-12-13
    Bara posetivt och effektiv försäljningen och ett bra samarbete.
    2020-12-03
    I och med att hela processen inte är klar än så baseras mitt betyg på upplevelsen fram till nu. Kan tycka ni går ut lite väl tidigt för att ge en bedömning som speglar hela processen, har knappt hunnit sätta in handpenningen än! 😉
    Tack snälla! Det är inte jag personligen som skickar ut, det är systemet som kvalitetssäkrar. Men oerhört glad att du redan nu är supernöjd! Tack! Mvh Wictoria Nilsson Wictoria Nilsson
    2020-12-02
    Robert är en otroligt duktig mäklare!
    Har förståelse för att varje affär är unik och är lyhörd för behöv och önskemål.
    2020-12-01
    Wictoria var fantastiskt tillmötesgående, tydlig och professionell. Vi är jättenöjda!
    Tack snälla ni! Det var en ynnest att hjälpa er på alla sätt! Med vänlig hälsning, Wictoria Nilsson Wictoria Nilsson
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Skogsön
    2020-11-18
    Köpt en tomt. Var själv inte med vid kontraktskrivningen, min man var där & det är han som haft kontakt med mäklaren. Han är nöjd!
    2020-11-14
    Mycket kompetent och personlig mäklare och byrå 😊
    2020-11-12
    Bra bemötande och en professionell mäklare
    2020-11-05
    Mött mäklaren vid två visningar och sedan vid själva köpskrivandet
    Ett mycket fint hanterande av mäklaren som fick mig att känna att jag som köpare var i centrum.
    Proffsigt uppträdande!
    Ett stort tack för dina fina ord och rekommendationer! Mvh Wictoria Nilsson Wictoria Nilsson
    2020-11-03
    Vi har köpt en lägenhet i Vaxholm.
    Mäklaren Wictoria Är jag väldigt nöjd med på alla sätt,
    och jag kan med glädje rekommendera henne till andra.
    MVH
    Anders Ridderfors
    2020-10-30
    Sålt lägenhet
    Mycket trevlig, kompetent o driven!
    Mycket bra arbete o resultat
    Varmaste rekommendationer!
    Ett stort tack för dina fina ord och rekommendationer. Vänliga hälsningar, Wictoria Nilsson Wictoria Nilsson
    2020-10-20
    Mäklare som håller vad de lovar och långt däröver. Hittade drömbostad och fick snabb hjälp från första sekund och trots lediga dagar har säljarens mäklare Robert (Vaxholmskontoret) svarat på mail och samtal och hjälpt till. Kanske är jag lite extra nöjd då jag ofta gör affärer med hjärtat och kommer sent glömma ett sådant varmt och proffsigt bemötande. Om ni söker en mäklare i Vaxholm så kan jag varmt rekommendera Robert. Fantastisk och hatten av. Tack🙏🙏
    2020-10-19
    Mäklare Robert Porander sålde min lägenhet nyligen. Mycket professionell, Trevlig och konsekvent. Självklart rekommenderar jag Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Vaxön
    2020-10-18
    Jag sålde en bostadsrätt i Vaxholm via Svensk fastighetsförmedling. De var proffsiga och effektiva från första kontakt till avslut. Mäklaren överträffade definitivt mina förväntningar pa alla satt. Allt fran kommunikation till effektivitet fungerade hur bra som helst trots att jag befann mig i utlandet under hela processen.
    2020-09-30
    Har haft kontakt med Helge Winberg i och med mitt köp av lägenheten på Kullaskogsvägen 7 i Vaxholm. Helge har varit väldigt trevlig, tillmötesgående och snabb genom hela processen
    2020-09-29
    Vi kunde inte fått en bättre mäklare än Victoria som sålde vårt sommarhus.
    Hon var otroligt engagerad och ingav ett stort förtroende.
    Hon hade även ett mycket vänligt och varmt bemötande - och hon var professionell.
    Kan varmt rekommendera henne.
    /Lena och Paul
    Ett stort tack för era fina ord och rekommendationer. /Wictoria Nilsson Wictoria Nilsson
    • Vaxholm Centralt
    2020-09-22
    Utmärkt på alla sätt! Kan varmt rekommendera mäklaren vi hade.
    • Tynningö
    2020-09-16
    Mäklaren var stressad vid visning av huset och när vi skrev avtal.
    2020-09-09
    Effektiv, engagerad och kunnig
    2020-09-03
    Sålde mitt Radhus med Robert Porander
    Och är mycket nöjd!
    Proffsig Engagerad Rak Stilig
    Tummen UPP
    Tack! Det var ett sant nöje att få hjälpa er med er försäljning. Mycket bra teamwork också! /Robert Robert Porander
    2020-08-28
    Sålt ett radhus. Vänligt bemött av mäklaren. Hon var väldigt proaktiv och engagerad.
    Tack snälla Sara! Min ambition är alltid att göra mitt yttersta. Extra roligt när det dessutom blir en mycket lyckad affär för både säljare och köpare. Vänliga hälsningar, Wictoria Wictoria Nilsson
    2020-08-21
    Sålt radhus på Lärkvägen.
    Mäklaren suverän på alla sätt. Jag både köpte av Helge och sålde med Helge;
    Professionellt, personligt, upplysande och hjälpande på alla sätt och vis.
  • LISA H
    2020-08-19
    Vi anlitade Wictoria Nilsson på Svensk Fastighetsförmedling i Vaxholm. Bättre mäklare går inte att få! Hon visade oerhört högt engagemang, stor omtanke och en tydlig ambition att få oss nöjda. Affären gick snabbt och resultatet blev över förväntan!
    Ett stort tack för dina fina ord och rekommendationer! /Wictoria Nilsson Wictoria Nilsson
    • Stadskärnan
    2020-07-20
    Köp av bostadsrätt. Smidig kommunikation och hjälpsamma lösningar.
  • My H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2020-06-28
    Bra! Trevligt bemötande och hjälpsam.
    2020-06-03
    Sålt fritidshus
    Bra och väl fungerande samarbete med mäklaren från start till avslut. Hög servicegrad, flexibilitet och stöd under säljprocessen.
    Uppnådde väl förväntat resultat med både nöjda säljare och köpare.
    2020-05-02
    Proffsigt och trevligt bemötande, välstrukturerad och trygg försäljning. VI är väldigt nöjda!
    Hej Ylva, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Varma hälsningar Maila Maila Manitski