Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vaxholm!

Här i Vaxholm strax utanför Stockholm hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling i den fina bobutiken på Hamngatan 12. Är du ute efter ett boende med skärgården nära? Då ska vi guida dig genom bostadsprocessen. Vi har lång erfarenhet, bred kompetens och vet precis när det är läge att sälja, köpa eller göra en värdering.

Vare sig du vill hitta en villa nära vattnet eller en lägenhet med vacker havsutsikt kan du ta hjälp av oss. Vi har god lokalkännedom och vet även hur du enklast tar dig till jobb och skolor.

Läs vad 144 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm 2

• köpte sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Tynningö
    2022-01-14 Verifierad kund
    På ett mycket professionellt och pålitligt sätt har Robert Porander hanterat köpet från början till slut.
    Allt har varit korrekt och enligt förväntningar. Snabba svar på funderingar både via telefon och mail. Punktlig, noggrann och utan en massa snicksnack.
    Våra varmaste rekommendationer ger vi till Robert Porander!
    Tack Moa!
    Det var ett nöje att få hjälpa er.

Vi ses!
    Robert
    Robert Porander
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Wictoria Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-12-22 Verifierad kund
    Wictoria är inte som ”alla andra” mäklare, hon är verkligen genuint intresserad av att göra allt och lite till för att allt ska bli så bra som det bara går!
    Hon är oerhört proffesionell och verkligen en jordnära person, hon brinner för sitt yrke och att skapa långsiktiga relationer vilket jag verkligen uppskattar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-12-11 Verifierad kund
    Helge var mycket proffsig och tillgänglig genom hela processen. Helge känns påläst och kunnig över ett område även utanför själva försäljningen, såsom byggregler, fastigheters konstruktioner & juridik kopplat till detta.

Rekommenderas starkt.

Viktor
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och tydlig i hela processen. Skulle absolut anlita Helge igen och rekommenderar varmt andra att göra detsamma.
  • köpte sitt hus med hjälp av Wictoria Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-12-08 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare, alltid tillgänglig och kan svara på frågor rekommenderar starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-12-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt och respektfullt bemötande, ordning och reda på alla handlingar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Vaxholm Centralt
    2021-11-26 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående, professionell, ambitiös och förtroendeingivande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-11-25 Verifierad kund
    Klockren mäklare lugn kunnig och inlyssnande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-11-25 Verifierad kund
    Maila är en oerhört trevlig och professionell mäklare, som mötte mina förväntningar på alla punkter. Hon såg till att jag var väl förberedd, vilket jag som förstagångssäljare uppskattade. Jag är mest förvånad över hur ”lätt” det var att sälja! Det om något är bra bevis på hennes kompetens.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Lugn och cool samt tillmötesgående och saklig.
  • skrev om Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-11-17 Spontant omdöme
    Självklart för oss att välja den lokala mäklaren med bästa kollen på bostadsmarknaden i Vaxholm. Så nöjda och vill ge Helge våra allra bästa rekommendationer!
    2021-11-03 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam. Alltid snabb återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-11-01 Verifierad kund
    Vi har haft kontakt med Helge länge och känner stort förtroende för hans kunskaper och kännedom om området.
    Bra tajming med försäljning och korrekt värdering/utgångspris.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevlig, snabb och proffsig. Helge ringde tillbaka, fixade inredare mm
    • Vaxholm Centralt
    2021-10-27 Verifierad kund
    Jag sammanfattar vad jag skrev tidigare .....
    Wictoria betyder "Seger " !
    Det blev seger på alla plan , vilken människa ❣️och mäklare förstås ! Rekommenderas verkligen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Wictoria Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-10-25 Verifierad kund
    Mycket vänligt bemötande ! Professionell och hon tycks bry sig om både säljare och köpare . Empatisk person .
    2021-10-21 Verifierad kund
    Han var mycket trevlig, väl insatt i prospektet och serviceinriktad. Om man måste säga något är det väl han verkar ha väldigt mycket att göra och stundtals svår att nå, vilket i sig inte är så konstigt i detta yrke. Sammantaget mycket bra mäklare som jag verkligen kan rekommendera.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Har precis sålt min första lägenhet. Och jag anlitade Wiktoria Nilsson på svensk fastighetsförmedling i Vaxholm som jag fick ett väldigt bra förtroende för en glad kunnig tjej som jag VERKLIGEN kan rekommendera. Hon tog sig tid att förklara så att jag förstod. Vill ni anlita en BRA mäklare så välj Wiktoria. Mvh Tina
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-10-08 Verifierad kund
    Vi blev tryggt och väl bemötta, det har alltid varit lätt och få kontakt.
    2021-10-06 Verifierad kund
    Wictoria är mycket engagerad, kunnig och trevlig. Rekommenderar henne varmt!
    2021-09-27 Verifierad kund
    Trevligt bemött och tillmötesgående.
    Skrev på kontrakt en fredag och han lovade skanna och skicka det påskrivna kontraktet till min bank så att kontantinsatsen kunde betalas på tisdagen. Inget skickades till banken.
    Jag fixade det själv på måndagen och gick till banken med en kopia så det ordnade sig ändå, men av den anledningen blev omdömet lite mindre bra än vad det annars skulle ha blivit.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Har arbetat på ett föredömligt sätt för en bra mäklare, som ser till både säljarens och köparens intressen. Jag har har ett stort stöd av honom i en stor stor affär för mig. :-) :-) :-)
  • sålde sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-09-22 Verifierad kund
    Mycket engagerad och professionell. Gav oss rätt förväntningar. Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete och hennes engagemang i hela säljprocessen.
    2021-09-22 Verifierad kund
    Engagerad, professionell
    Gav oss rätt förväntningar
    2021-09-21 Verifierad kund
    Förtroende ingivande och proffsig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Wictoria Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Kullön
    2021-09-16 Verifierad kund
    Värderingen av bostaden var betydligt högre än slutpris.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Jag har redan svarat och ni har publicerat det
    2021-09-03 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och personligt bemötande. Visning och kontraktstecknande gick väldigt snabbt och smidigt och levde helt upp till mina förväntningar och mer därtill. Jag fick en personligt visning och lade ett av mäklaren rekommenderat bud som säljaren kunde acceptera, så slapp vi alla processen med budgivning.
  • sålde en tomt med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Tynningö
    2021-09-01 Verifierad kund
    Robert har varit ytterst tillmötesgående och hjälpsam genom hela säljprocessen, som genomförts smidigt och väl, från början till slut. Även när det gällt små praktiska saker.
    Jag är mycket nöjd med resultatet och kan inte annat än att ge Robert högsta betyg.
    Yvonne
    2021-08-27 Verifierad kund
    På det hela taget bra. Service orienterad mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-08-25 Verifierad kund
    Allt fungerade perfekt, från första möte till avslut. Jag kan varnt rekommendera Helge
  • Katarina H
    2021-08-18 Verifierad kund
    Helge är helt fantastisk som person och mäklare. Han är otroligt kunnig och man känner sig trygg med honom. Han svarade på alla frågor och fanns alltid tillgänglig under försäljningen av vår bostad. Allt gick smidigt till och vi är jättenöjda!
    • Rindö
    2021-07-29 Verifierad kund
    Robert är fantastisk i sitt bemötande! Han är glad, humoristisk, ödmjuk samt visar stort intresse och engagemang i sitt uppdrag vilket också inger en trygghet. Ett riktigt proffs som vi varmt kan rekommendera!
    • Kullön
    2021-06-26 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd med Mailas hjälp vid försäljningen, proffsigt bemötande och snabb återkoppling.
    • VAXHOLM
    2021-06-25 Verifierad kund
    Trevlig. Han levde upp till förväntningarna och gjorde att försäljningen gick enkelt och smidigt till.
  • Henrik I
    köpte en tomt med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-06-25 Verifierad kund
    Alltid snabb och korrekt återkoppling. Vi är väldigt nöjda, vi köpte en tomt genom henne och lät henne sedan sälja vårt hus. Det gick också mycket bra!
    • VAXHOLM
    2021-06-24 Verifierad kund
    Robert has treated us in a very professional way. He has sought to answer all questions we have had about the property. He has also introduced us to relevent tradesman to help us to understand work and costs required to fix problems with the property.
    he also gave us a very thorough walk through of the contract in Swedish and English
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Vaxön
    2021-06-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och engagemang under hela försäljningsprocessen. Robert var tillgänglig och ställde upp för att underlätta visningar, kontakter mm. Vi kände oss helt trygga med att lämna över försäljningen av lägenheten i hans händer.
  • sålde en tomt med hjälp av Maila Manitski en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-06-10 Verifierad kund
    Maila hade det ovanliga uppdraget att sälja en obebyggd tomt med krav på att köparen bygger ett visst hus med en viss arkitekt med en viss byggare.
    Maila tog sig an uppdraget med entusiasm och klarade det utmärkt.
    • Vaxön
    2021-06-07 Verifierad kund
    Vi köpte en lägenhet i Vaxholm. Affären gjordes innan visning men Robert skötte affären exemplariskt dvs vi fick info om att andra spekulanter försökte stänga affären innan visning och vi fick då erbjudande att komma och titta med kort varsel.
    Jag har varit på MÅNGA visningar men har faktiskt aldrig fått en så proffsig och påläst visning som denna. Känslan var att Robert sålde "sin egna lägenhet" och visade verkligen alla fördelar och möjligheter med lägenheten.
    Proffsig genom hela affären, från första kontakt, visning, budgivning och avtalsskrivning. Kul med engagerade och duktiga mäklare!
    Tack för de fina orden! Varmt välkomna till Vaxholm!! Robert Porander
    2021-06-06 Verifierad kund
    Köpte ett hus via Robert. Han är proffsig, kunnig, tillgänglig. Så skönt att köpa av en mäklare som vi litade på. Han var med oss i hela processen och tog sig tid. Sammanfattningsvis utmärkt!
    Tack för det fina omdömet! Det var ett rent nöje! Mvh Robert Robert Porander
    2021-06-01 Verifierad kund
    Sålt br
    Snabbt och professionellt bemötande
    2021-05-31 Verifierad kund
    Robert har gjort ett bra och engagerat intryck och vi har känt förtroende för honom genom hela processen.
    2021-05-31 Verifierad kund
    Vi köpte en bostadsrätt på 3 dagar.Otroligt snabb och smidig affär.
    Viktoria är en engagerad, personlig,lyhörd och lösningsorienterad mäklare.
    För att slutföra och signera köpet körde mäklaren t/r 30 mil för att få underskrift av köparen.
    Vi kan varmt rekommendera Wiktoria.
    2021-05-30 Verifierad kund
    Köpte lägenhet i Vaxholm underhand / innan den kommit ut på annons. Fick snabb privatvisning, snabbt avslut och proffsigt bemötande under hela processen. Fick bra svar på alla frågor jag hade. Helge har ingett stort förtroende och är en bra kontakt för framtida bostadsaffärer särskilt i Vaxholm som han är uppvuxen i och kan utan och innan. Trevligt att göra affärer med kunniga och lugna människor.
    2021-05-25 Verifierad kund
    Fredriksbergsvägen 2, Vaxholm lägenhet
    Bra bemötande
    2021-05-24 Verifierad kund
    Vi har sålt en lägenhet.

Blivit bemött på ett jättebra sätt, la ner tid och energi för att hjälpa oss och få den såld till bästa pris.

Hade självklart dom förväntningarna och Helge levde upp till dom och lite mer. Vad vi kunde tänka på och fixa inför visning som vi inte tänkte på själva.

Kommer använda mig av svensk fast i framtiden.

Mvh Linnéa
    2021-05-12 Verifierad kund
    Maila är inläsande och har förmågan att rätta sig efter den situation som råder. Man blir bekväm med Maila snabbt som säljare, vilket förmodligen också då borgar för att de potentiella köparna upplever samma sak. Maila ordnar och går den extra milen - för både säljare och köpare!!
    Tack Björn, härligt att höra att du är nöjd.
    Varma hälsningar
    Maila
    Maila Manitski
  • skrev om Wictoria Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-05-04 Verifierad kund
    Sålde vår lägenhet med Wictoria och kunde inte vara mer nöjd.
    Det kändes tryggt hela vägen och alla parter var glada!
  • skrev om Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-05-03 Verifierad kund
    Allt gick smidigt och lätt med försäljningen av villan
    Helge är trevlig och proffsig och lätt att samarbeta med.
    Jag såg med bävan fram emot fotografering och( stiling)men allt flöt på jättebra . Jätteskönt