Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

• BadgeSevenYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vaxholm! Här i Vaxholm strax utanför Stockholm hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling i den fina bobutiken på Hamngatan 12. Är du ute efter ett boende med skärgården nära? Då ska vi guida dig genom bostadsprocessen. Vi har lång erfarenhet, bred kompetens och vet precis när...

263 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Oskar J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Line Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxholm

Oerhört kompetent och duktig. Har haft väldigt bra kontakt genomgående under försäljningsprocessen. Även varit bra stöd i de frågor och funderingar som dykt upp. Rekommenderas som mäklare!

Emma L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lee Jernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Kronängen

Superfint bemötande och alltid tillgänglig för frågor , vilket jag verkligen uppskattar Väldigt enkelt och affären har varit smidig hela vägen! Rekommenderar varmt för framtida bostadsaffärer!

Siv N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxholm

Ett mycket positivt bemötande och väl förberedd inför uppgiften. Vi hade höga förväntningar där vi hört så mycket positivt om Robert. Vilket verkligen stämde. Gick snabbt och smidigt att få till en försäljning.

Inger N
Vaxholm

Ett mycket positivt bemötande.och väl förberedd inför uppgiften. Vi hade höga förväntningar dä vi hört så mycket positivt om Robert.Vilket verkligen stämde. Gick snabbt och smidigt att få till en försäljning.

Kurt L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxholm

Engagerad och alltid tillgänglig.

Tack Kurt och Kirsi! Ser fram emot att ses i Vaxholm framöver! Robert

Janette S
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Rindö

Trevlig uppmärksam lyhörd kan bara säga att allt funkade som det skulle.Högsta betyg.

Tack snälla! Och njut nu ordentligt av er resa! Robert

Jessica H
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Kullön

Gav en fin presentation av hela huset. Noggrann och tydlig. Lätt att kontakta och trevlig i bemötandet. Ordning och redan vid kontaktskrivning.

Stort tack och välkomna till Vaxholm! Robert

Daniel N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lee Jernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Kulladal

Snabba återkopplingar, kunnig, rak, bollplank, tillgänglig obekväma tider & alltid positiv! Några utav de få orden som i min mening beskriver Lee som bäst! Rekommenderar starkt!

Mats P
Vaxholm

Line var mycket proffsig, tillmötesgående, trevlig och snabb med återkoppling oavsett tid och veckodag. Vi kan varmt rekommendera henne.

Sigrid M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Line Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxholm

Glad, trevlig, bemötande, effektiv.

Åsa A

Driven , komunikativ, lyhörd, positiv,

Roger N
Kulladal

Trevligt/ bekvämt bemötande inte för mycket på i början vilket gjorde att vi anlitade henne då jag tycker det är viktigt . Bra tillgänglighet, bra uppföljning samt info om nästa steg efter visning. Det blev en lyckad å framförallt en snabb affär fram till signering.

Svar från Lee Jernberg

Tack för förtroendet Roger, det har varit en fröjd att få jobba med er.

Bengt J
Sålde sitt hus med hjälp av Line Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Åkersberga

Trevlig, snabb, lyhörd, tillmötesgående. Har lätt att ta folk och att komma till avslut. Vi känner oss nöjda med att ha haft Line Olsson som vår mäklare

Lena S
Centrala Vaxholm

Fantastiskt bemötande och en otroligt duktig mäklare med rätt tänk och fingertoppskänsla, och ett stort varmt hjärta för både säljare och köpare. Vi kan varmt rekommendera henne och är så innerligt glada att vi fått chansen att få träffa/arbeta med henne under försäljningen av vår bostad! Tack!

Päivi R
Vaxholm

Trevligt bemötande håll alla tider, kunde hålla både säljarens och köparens intresse i bra balans

Svar från Robert Porander

Tack! Och ha en underbar resa nu!

Susanne L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Centrala Vaxholm

Helge hjälpte till så att köpet gick snabbt och smidigt vilket jag önskade, var väldigt hjälpsam och trevlig

Johan B
Vaxholm

Bra, enkel och proffsig kontakt.

Jessica K
Rindö

Robert har ett mycket trevlig bemötande och är väldigt mån om kundens bästa. Han är dessutom väldigt nogrann, engagerad och arbetar snabbt framåt.

Svar från Robert Porander

Tack för det! Det är alltid ett nöje att hjälpa er med olika affärer 😀

Bengt J
Kronängen

Var mycket trevlig och hjälpsam vid visningen.

Kerstin Elisabet N
Stadskärnan

Jag tycker att Robert har gjort ett bra jobb! Han är lyhörd och försöker även under en svår period som den här hösten.Han är social och trevlig.

Åke B
Köpte sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxön

På en skala 1-10 så ger vi Helge 9,99. Helt perfekt.

Anton T
Stadskärnan

Tillgänglig, kunnig, hjälpsam & trevlig.

Felicia C
Vaxholm

Line har helt klart överträffat mina förväntningar kring vad mäklare hjälper till med. Hon har varit otrolig hjälpsam, tillgänglig och engagerad! Hon är otroligt professionell och kunnig, hon har fått mig att känna mig lugn och trygg under hela processen. Rekommenderar Line varmt till alla framtida kunder, helt fantastisk är hon!

Nilas Ö
Vaxholm

Inledningsvis bör nämnas att jag har mycket lite erfarenhet av fastighetsmäklare. Oaktat det så upplevde jag Helges arbete och engagemang mycket trovärdigt. Han lyssnade in, höll mig hela tiden mig uppdaterad och sökte lösningar. Som det verkade var han tillgänglig alla tider på dygnet. När det var dags för underskrift var han noga, strukturerad och tydlig. När det hela var klart kände jag mig tillfreds och lugn med affären. Min förhoppning och tro är att säljarna kände likadant. Mvh/Nilas

Joar G
Vaxholm

Line har ända från början varit enormt tillmötesgående och rak med oss. Ytterst professionell och kunnig i sitt yrke. Vi fick mer än vi förväntat oss i form av hjälp med styling för fotografering, tillgänglig så fort vi behövde svar på frågeställningar och Line blev mer en kollega för oss än en anlitad mäklare. Rekommenderas högst och varmast!

Lars H
Köpte sitt hus med hjälp av
Vaxön

Kunnig och väldigt trevlig, förtroendeingivande och lätt att ha och göra med.

Hanna C
Vaxholm

Line sålde vårt hus på 2023 års svajiga marknad, en försäljningsprocess, med någon månads paus, som pågick under sex månader. Hon har haft respekt för hur en sån här process kan ta på krafterna, och har stöttat oss och pushat processen framåt hela vägen. När vi behövde få till ett avslut snabbt gasade hon rejält och rodde allt i hamn på några timmar. Stort plus för Lines toppkänsla och engagemang för allt som rör styling och fotografering. 🔥💯

Åsa A
Kronängen

Trevligt bemötande, hjälpsam, lyhörd, bra kommunikation . Kan varmt rekommendera Robert

Roger G
Köpte sitt hus med hjälp av
Rindö

Mycket tillmötesgående och flexibel med visningarna. Ordning o reda. Snabb kontakt.

Janette S
Sålde sitt hus med hjälp av
Rindö

Fungerade smidigt inga konstigheter allt flöt på som vi kommit överens om. Har bara gott att tycka om min försäljning av mini fastighet.

Marie-Louise E
Rindö Hamn

Har tidigare i år sålt en lägenhet med Line Olssons hjälp. Vi var mycket nöjda då, så det var en självklarhet att anlita henne för att sälja ytterligare en. Line ledsagade oss igenom hela affären på ett lugnt och säkert sätt. Alert, driven, engagerad och noggrann. Lyhörd och inlyssnande på vad vi som säljare hade för behov och önskemål. Sedan är Line en fantastiskt trevlig person, som är lätt att tycka om och lita på. Så, hon får toppbetyg av oss, Rekommenderar henne verkligen till de som letar mäklare.

Heinz-Georg H
Rindö Hamn

Line Olsson ordnade en privatvisning för oss, då vi missade söndagens visning. Line är mycket sympatisk, gladlynt och lätt att få kontakt med. Hon arbetar också snabbt och effektivt.Vi kan rekommendera henne varmt till framtida kunder.

Ann-Marie K
Stadskärnan

Helge , är en bra kille att ha och göra med . Fick snabb återkoppling på mina frågor som jag hade. Mvh hälsningar Ann-MarieKarlsson

Björn H
Skogsön

Bra service, kompetens, dialog under hela processen. Bra jobbat Robban.

Svar från Robert Porander

Tack! Det var ett nöje att få hjälpa er!

Magnus L
Köpte sitt hus med hjälp av Line Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Vaxholm

Hon var tydlig i kommunikation och gick igenom allt i lugn och ro vid kontraktsskrivningen. Vid visning fanns hon tillgänglig, men tog inte för mycket plats. Hon uppträdde proffsigt och kunde svara på alla frågor. Vi kände oss trygga under hela processen, Hon får högsta betyg av mig!

Jan O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Centrala Vaxholm

Helge var perfekt hela tiden, från början till slut,

Anita S
Rindö Hamn

Helge är otroligt proffsig och har lång erfarenhet av försäljningar i Vaxholm. Det märks och vi har känt oss trygga genom hela affären. Att Helge dessutom är trevlig och lättsam ger honom högsta betyg. Vi kan varmt rekommendera honom.

Kristina E
Sålde sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
Rindö

Helge winberg är en känd vaxholmsprofil och en erfaren mäklare, Helge är inovativ och inkännande! Jag fick ett bra förtroende för Helge, han sköter sitt jobb med bravur!! Vänligen Kristina Erngård

Svar från Helge Winberg

Stort tack för det fina omdömet och lycka till med flytten! /Helge

Birgitta O
Centrala Vaxholm

På bästa sätt mycket hjälpsamt och trevligt. Det kändes tryggt och bra.. Vi önskade en snabb affär och det uppfylldes också. Vi kände oss hela tiden trygga och lugna, villket berodde på Helges lugn och omhändertagande av oss.

Birgitta N
Centrala Vaxholm

Har blivit utomordentligt trevligt och bra bemött med stor hänsyn till mina speciella förutsättningar och behov. Helge har lagt ner stor möda och energi och visat stort tålamod för att hitta en bra lösning på mitt boende. Jag har fått stor respekt för hans kunnande och uppskattar verkligen hans arbete. Birgitta Nyhlén

Svar från Helge Winberg

Tack själv Birgitta, det har varit en ovanligt spännande process.. Jag hoppas att du ska trivas nere på stan./Helge

Annika G
Rindö

Lugnt och säkert styr Helge skutan mot en fastighetsaffär som känns fair både för köpare och säljare.

Touraj S
Vaxholm

Helge är en fem stjärniga mäklare .

Käthe Ninni J
Vaxholm

Jättefint bemötande och ett bra upplägg under försäljningsprocessen. Känts tryggt och proffsigt på alla sätt.

Sissi A
Vaxholm

Helge är en erfaren och tålmodig mäklare. Han svarade snabbt även om när han inte var tillgänglig.

Pernilla H
Resarö

Snäll och trevlig var tydlig med vad som gällde och när saker och ting skulle göras

Ella-Katrin L
Vaxholm

Uthållig hjälp i en svag konjunktur. En jordnära mäklare som är behaglig att göra affärer med.

Simon C
Vaxholm

Hjälpsam och bra att ha å göra med

Susanne R

Kompetent Tydlig Trevligt bemötande Engagerad

Marcus E
Vaxholm

Line har från minut 1 varit hårt jobbande, tillmötesgående, införstående, rak, noggrann, hjärtligt bemötande, informativ, lojal, tydlig, innovativ och rent härlig att ha att göra med. Topp människa helt enkelt! Tack Line!

Peter Ö
Vaxholm

Trevlig och timötesgående. Processen gick smidigt.