Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Vaxholm!

Här i Vaxholm strax utanför Stockholm hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling i den fina bobutiken på Hamngatan 12. Är du ute efter ett boende med skärgården nära? Då ska vi guida dig genom bostadsprocessen. Vi har lång erfarenhet, bred kompetens och vet precis när det är läge att sälja, köpa eller göra en värdering.

Vare sig du vill hitta en villa nära vattnet eller en lägenhet med vacker havsutsikt kan du ta hjälp av oss. Vi har god lokalkännedom och vet även hur du enklast tar dig till jobb och skolor.

184 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2023-01-26 Verifierad kund
    Positiv glad o hjälpsam. Trots osäkra tider har han ansträngt sig att vi ska få det bästa budet vi är helt igenom nöjda.
    Tack snälla! Det var ett fint samarbete och då blir resultatet därefter!
    Vi ses och hörs snart!

Robert Porander
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-12-28 Verifierad kund
    Det var lite speciellt det blev ett dödsbo under tiden för köpet men vi hade tid att vänta och det blev ett fantastiskt resultat.
    Tack Helge 👍
    2022-12-27 Verifierad kund
    Rekommenderar verkligen Helge genom sitt engagemeng genom hela affären!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Line Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Kullö Terass
    2022-12-20 Verifierad kund
    Line har ett varmt och ett inkännande sätt. Ser till kundens bästa både som köpare och säljare. Kunnig, återkopplande, lyhörd och professionell.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Vaxön
    2022-12-06 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, saklig och kunnig med eget driv för att genomföra försäljningen på ett bra vis. Kan rekommendera honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Vaxön
    2022-11-18 Verifierad kund
    Spontan,glad o seriös😍vi har blivit väl informerade
    Trevligt att få hjälpa er att hitta rätt! Ser fram emot fortsatt gott samarbete👍😀
    2022-11-14 Verifierad kund
    Idag känns det viktigare än någonsin att välja rätt mäklare. När vi träffade Robert Porander kände vi direkt att han hade stenkoll. Genom hela säljprocessen visade han stort engagemang vilket gjorde att vi kände oss väldigt trygga. Han är dessutom alltid positivt lösningsorienterad och trevlig att samarbeta med. Ska ni sälja er bostad i Vaxholms kommun så är det självklara valet Robert och hans team på Svensk Fastighetsförmedling.
    Allt är möjligt när man samarbetar på det sättet vi gjort! Att man dessutom hinner bli riktigt bra bekanta och ha roligt på vägen är rena bonusen!
    Tack snälla ni för de fina orden!

Hälsningar
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bra bemötande bra presentation .En humoristisk och entusiastisk mäklare med ett leende på läpparna .vi kände oss väldigt hemma med en gång. Väldigt trevlig och saklig
    Vad roligt att höra! Det var en ära att få hjälpa er komma "hem"!👍
    2022-10-31 Verifierad kund
    Helge var lyhörd, förstående och hjälpsam. Tack vare Helge har vi hittat inte bara en fin bostad men också vårt framtida hem. Det vi uppskattade mest var att Helge hjälpte oss i varje steg och han fick oss att känna oss säkra på att vi skulle uppnå våra förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-10-19 Verifierad kund
    Helge är en superbra mäklare som noggrann, effektiv och verkligen insatt i bostadsmarknaden i Vaxholm.
    Hela försäljningsprocessen gick smidigt och jag är väldigt nöjd, rekommenderas!
    2022-10-09 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Line som mäklare till andra. Line är en mäklare som ser sina kunders behov och hittar bra lösningar genom hela processen. Jag upplevde att Line var mycket hjälpsam och skapade en smidig och lyckad försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Line Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-10-08 Verifierad kund
    Enkelt ärende, Line bistod med det som mäklare ska.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande från början till slut. Line inger det förtroende man önskar som kund.
    2022-09-15 Verifierad kund
    I en speciell situation med önskemål om snabb försäljning levererade Robert över förväntan. Under hela processen alltid tillgänglig och driven. Att Robert dessutom är trevlig, positiv och har humor gjorde hela upplevelsen väldigt bra.
    Tack! Det var en verkligen ett skolboksexempel på hur man ska samarbeta😀
    Varma hälsningar,
    2022-09-09 Verifierad kund
    Ständigt närvarande. Kompetent, trevlig och trygg i kontakten.
    Tack snälla!
    Robert Porander
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Porander en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-09-04 Verifierad kund
    Tack vare Robert kunde vi köpa huset som vi verkligen letat efter. Han hjälpte oss att sälja och köpa på 1 vecka. Super proffsig, pålitlig och står för vad han säger. Kan varmt rekommendera Robert👍
    Återigen, tack!
    Vi ses och hörs!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jätte bra bemött. Proffsig och seriös med sitt arbete.
    Tack! Vilket teamwork hela vägen! Ser fram emot en grillning på stora altanen👍
  • Malin Helena J
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Svinninge
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Återkopplade i tid och svarade på frågor direkt. Okomplicerad och inlyssnande. Mycket nöjd!
    Kan verkligen rekommendera Maila.
    Hej Malin, tack för fina ord. Målet är alltid att få både köpare och säljare att känna sig trygga med sin bostadsaffär. Varma hälsningar Maila Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    • Svinninge
    2022-06-30 Verifierad kund
    Det är andra gången vi anlitar Maila och det för att vi var så nöjda första gången. Även denna gång gick allting väldigt bra och smidigt. Noggrann, etisk och trevlig mäklare. Vi kan varmt rekommendera henne!
    Tack snälla Ylva för att jag fick ert förtroende ännu en gång. Varma hälsningar Maila Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-06-08 Verifierad kund
    Robert är saklig, korrekt och svarar alltid på frågor. Han ringer alltid tillbaka om han inte kan svara på telefon när jag söker honom. Man märker det att han har erfarenhet i det han gör.
    Han har humor också.
    Tack! Det var ett nöje att få hjälpa er! Ha det skönt i Norge nu och på återseende!
    2022-05-31 Verifierad kund
    Robert Porander har infriat alla förväntningar jag har på en bra mäklare. Han är kunnig, snabb och han svarade omgående på alla mina frågor oavsett om de var per telefon, sms eller mail. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Jag har bara positivt att säga om Robert Porander. Och jag kommer att rekommendera honom till andra som står inför att sälja eller köpa en fastighet.
    Tack så mycket för din rekommendation. Det uppskattas verkligen!
    Vi ses och hörs framöver!

Robert Porander
  • sålde sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-05-28 Verifierad kund
    Helge är en yrkesskicklig mäklare som agerar påläst, pålitligt och diplomatiskt. Vi valde Helge efter att ha träffat tio mäklare och bett dem komma med utlåtanden om vår unika fastighet. De skriftliga offerterna sållades av samtliga delägare som skulle välja den mest trovärdige mäklaren utifrån mäklarnas hypoteser kring försäljningen, målgrupp, tidsramar och realistisk acceptpris. Försäljningen förbereddes och planerades i flera steg tillsammans med Helge. Helge hanterade de olika ägarnas önskemål skickligt under hela processen. Därtill lyckades han i en historiskt volatil marknadssituation lugnt och tryggt balansera affären i hamn inom utsatt tid och till ett pris som alla delägare kände sig mycket nöjda med.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Bra
    Höga, bra
    Lugn, metodisk, tålmodig.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande, både vid en tidigare budgivning och i samband med det senare köpet. Omsorgsfull och kunnig. Dessutom flexibel -- ordnade förvisning på det andra objektet.

En liten invändning: underlagen i samband med överlåtelsen kunde vi gärna ha fått lite tidigare.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Mailas arbete. Hennes goda lokalkännedom i Vaxholm är uppenbar.
    Hon lyckades förhandla fram det pris vi ville ha, under inte helt enkla förhållanden och marknadsförutsättningar.
    Hennes rättframma sätt uppskattade vi mycket, det är befriande att samarbeta med en person som säger det hon tycker, som inte är inställsam utan helt enkelt trevlig och naturlig.
    Vi vill varmt rekommendera Maila till alla som ska sälja en fastighet i Vaxholms kommun.
    Tack snälla Anna. Det har varit ett nöje att hjälp er hitta rätt köpare till ert fina hus. Alltid extra roligt att sälja
    hus på Resarö. Varma hälsningar Maila
  • Elisabeth H
    2022-05-21 Verifierad kund
    Lugn vänlig saklig och
    lyssnande, vilket jag tycker är viktigt att lyssna på ”köparens” frågor
    Tillmötesgående med information
    samt att skicka ev frågor vidare för djupare inf.
    Detta är min sammanfattning
    Med vänlig hälsning,
    Elisabeth Henning
    2022-04-15 Verifierad kund
    Maila är en mycket engagerad mäklare.
    Hon hjälpte oss på bästa sätt att genomföra försäljningen av vår fastighet.
    Värderingen av objektet stämde väl överens med slutpriset.
    Allt gick mycket snabbt och effektivt.
    Vi är mycket glada att ha haft Maila som mäklare.

Håkan och Roland Berggren
    Tack snälla Håkan och Roland. Det har varit en ära att få arbeta med er fina fastighet.
    Varma hälsningar Maila
    2022-04-13 Verifierad kund
    Helge är förtroendeingivande, effektiv och har ett gott och respektfullt bemötande. Fixade vår försäljning på rekordtid!
    2022-04-05 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig om lägenheten och området, trevlig samt bra återkoppling.
    Tack Magnus!
    Hoppas ni kommit på plats ordentligt på nya adressen!

2022-03-30 Verifierad kund
    Bra från början till slutet på denna resa. Maila återkopplar fort och planerar fantastiskt
    Tack snälla för fina ord. Varma hälsningar Maila Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-03-30 Verifierad kund
    Utmärkt, jag kan verkligen rekommendera honom.
    Tack så mycket Irene! Det värmer!

2022-03-06 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Helge.
    Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!
    2022-02-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande och hantering av alla delar i försäljningsprocessen.
    Snabb hantering av försäljningen både vad gäller sätta igång och slutföra försäljningen.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Denna förfrågan är för tidigt ställd eftersom köpet inte är genomfört ännu. Helge gav ett väldigt sympatiskt intryck vid visningen av lägenheten.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Engagerad och lyhörd för mig som kund. Bra samarbete
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-02-04 Verifierad kund
    Maila är mkt serviceminded och återkopplar mm mkt snabbt och korrekt
    Tack Mats, jag försöker att göra mitt bästa. Varma hälsningar Maila Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-02-04 Verifierad kund
    Ett proffsigt och förtroendefullt bemötande kännetecknar en skicklig mäklare, vilket Maila Manitski är!
    Tack snälla Sophie. Jag hoppas att ni ska stortrivas på Resarö när bygget är klart. Varma hälsningar Maila Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-02-04 Verifierad kund
    Maila hade ett svårt uppdrag som hon utfört på ett utmärkt sätt. Hon har helt levt upp till våra förväntningar och alltid varit lyhörd för våra förslag. Jag kan varmt rekommendera henne. 10 poäng av 10 möjliga.
    Sven Oldfelt
    Tack snälla Sven, det har varit en ära att hjälpa dig med försäljningen av tomterna. Nu ser jag fram emot att se kvarteret växa fram. Varma hälsningar Maila Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2022-01-24 Verifierad kund
    Professionell, sympatisk, kunnig.
    2022-01-22 Verifierad kund
    Maila är driven och engagerad, men lugn och seriös så att både säljare och köpare känner sig trygga med affären. När vi väl hade bestämt oss för att sälja vårt radhus blev det ett snabbt och bra resultat.
    • Tynningö
    2022-01-14 Verifierad kund
    På ett mycket professionellt och pålitligt sätt har Robert Porander hanterat köpet från början till slut.
    Allt har varit korrekt och enligt förväntningar. Snabba svar på funderingar både via telefon och mail. Punktlig, noggrann och utan en massa snicksnack.
    Våra varmaste rekommendationer ger vi till Robert Porander!
    Tack Moa!
    Det var ett nöje att få hjälpa er.

Vi ses!
    2021-12-22 Verifierad kund
    Wictoria är inte som ”alla andra” mäklare, hon är verkligen genuint intresserad av att göra allt och lite till för att allt ska bli så bra som det bara går!
    Hon är oerhört proffesionell och verkligen en jordnära person, hon brinner för sitt yrke och att skapa långsiktiga relationer vilket jag verkligen uppskattar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helge Winberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-12-11 Verifierad kund
    Helge var mycket proffsig och tillgänglig genom hela processen. Helge känns påläst och kunnig över ett område även utanför själva försäljningen, såsom byggregler, fastigheters konstruktioner & juridik kopplat till detta.

Rekommenderas starkt.

Viktor
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och tydlig i hela processen. Skulle absolut anlita Helge igen och rekommenderar varmt andra att göra detsamma.
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vaxholm
    2021-12-08 Verifierad kund
    En helt fantastisk mäklare, alltid tillgänglig och kan svara på frågor rekommenderar starkt!
    2021-12-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt och respektfullt bemötande, ordning och reda på alla handlingar.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående, professionell, ambitiös och förtroendeingivande.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Klockren mäklare lugn kunnig och inlyssnande.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Maila är en oerhört trevlig och professionell mäklare, som mötte mina förväntningar på alla punkter. Hon såg till att jag var väl förberedd, vilket jag som förstagångssäljare uppskattade. Jag är mest förvånad över hur ”lätt” det var att sälja! Det om något är bra bevis på hennes kompetens.
    Tack snälla Malin för fina ord. Lägenheten blev ju lätt att sälja när du stylade den så klockrent:)
    Varma hälsningar Maila
    2021-11-25 Verifierad kund
    Lugn och cool samt tillmötesgående och saklig.