Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Gamla Enskede Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Sofielundsvägen 9C, 121 32 Enskede — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede säga eftersom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede har ett så brett kontaktnät här i Stockholm som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede koppling till Länsförsäkringar ger Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 193 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

• Ho Ming W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Kan varmt rekommendera Alexander han har sålt flera av mina lägenheter och alltid levererat. Läs mer
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Mkt glad och trevlig, tillgänglig, kunnig och levererade en försäljning långt över förväntan. Rekommenderar verkligen Josefin :) Läs mer
  • Fredrik K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alexander inger förtroende, är mycket engagerad och skötte vår försäljning utmärkt. Vi är mycket nöja och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Therese P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Hela processen gick väldigt smidigt, med en tydlig och effektiv mäklare. Läs mer
  • Sara J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Mycket engagerad, lyhörd & motiverad. Läs mer
  • Jerome H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alexander är en Mycket bra mäklare! Läs mer
  • Tobias A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Mitt första bostadsköp. Har inget negativt att säga om Alexander. Han verkar vara seriös men har fortfarande glimten i ögat. Jag tycker att hela köpprocessen har fungerat smidigt. Läs mer
  • Petter S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alexander var mycket schysst och informativ, samt var alltid tillgänglig och även gav tips och rekommendationer. Läs mer
  • Nicklas K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alexander Danielsson är både trevlig och flexibel Läs mer
  • Jimmy L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jag kan varmt rekommendera Alexander. Han är kunnig och noggrann i sitt arbete. Bättre mäklare kan ni inte hitta! Läs mer
  • Elin J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alexander Danielsson, den personliga och proffesionella mäklaren.

Här är en mäklare att lita på, Alexander ger ett vänligt bemötande till både spekulanter och som uppdragsgivare, vi har haft förmånen att möta Alexander i båda situationerna.

Han är lätt att få kontakt med och är mycket tydlig i sina beskrivningar oavsett om det handlar om objektet eller kontraktet.

Alexander hjälpte även till med kontakten med för oss en ny bank som erbjöd en bra ränta.

Vi trodde inte att det skulle gå så här smidigt att både köpa och sälja bostad, vi har känt oss trygga under hela affären.

Vi kan verkligen rekommendera Alexander! Läs mer
  • Christopher L
    Christopher L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Fantastisk service och engagemang! Läs mer
  • Robyn E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi är båda nöjda med bemötandet av Alexander. Han är duktig, ger gott om information och är trevlig. Läs mer
  • Robert N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alexander var lugn och metodisk vid vårt första möte samt helt transparent med tidigare affärer och prisnivåer.
    Väldigt sympatisk och med ett förtroendeingivande driv.
    Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Suzann L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jag är mycket nöjd med Alexander Danielsson som mäklare. Han har varit trevlig, informativ och uppdaterat mig kontinuerligt under processen. Han har hela tiden varit mån om att ge god service och hittat lösningar på problem under vägen. Anlitar honom gärna igen. Läs mer
  • Petter S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Johan Sandberg är inte min mäklare, utan Alexander Danielsson. Läs mer
  • Carolina V skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi är mycket nöjda med Alexander. Ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande och snabb avslutad affär! Läs mer
  • Rickard T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Kan varmt rekommendera Kim. Han är påläst kunnig och rutinerad. Han lovar inte för mycket utan istället så levererar han resultat som överträffade mina förväntningar.
    Som nervös säljare så höll han mig väl uppdaterad under hela försäljningsprocessen och gjorde mig lugn.
    Tack Kim det har varit ett nöje och ha dig som mäklare! Läs mer
  • Marite S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Har inga synpunkter och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Frida P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    I det stora hela tycker jag bemötandet var ok/bra. En grej jag dock tyckte var mindre bra var att jag på visningen bad om att få se förrådet tillhörande lägenheten. Han visade mig då ett förråd utifrån och sa att han tyvärr inte hade nyckeln just då, vilket jag inte tänkte på som konstigt i och med att jag fick en visning efter visningsdatumen. Däremot så visade det sig senare att det var ett helt annat förråd som tillhörde lägenheten, som dessutom var mycket mindre än det han visat. Det upplever jag som slarvigt. Läs mer
  • Patrik L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jag fick ett bra bemötande av Alfred. I det stora hela är jag väldigt nöjd. Budgivningen blev i slutändan lite rörig. Men det kan lika gärna ha berott på säljaren.

Min bank var nämligen tvungen att godkänna det specifika objektet trots att jag hade ett lånelöfte. Jag fick intrycket av att mäklare och säljare togs lite på sängen av detta. Det är möjligt att även jag kunde ha kommunicerat detta bättre. Läs mer
  • Anders A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Mycket trevlig och proffsig från första kontakten. Läs mer
  • Madeleine L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Proffsig, tillgänglig och väldigt trevlig. Bara positivt! Läs mer
  • Joakim N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Proffesionell, hjälpsam och lätt at ha och göra med Läs mer
  • Joacim E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Trevlig, pålitlig, professionell. Ger ett lugnt och förtroendegivande intryck. Läs mer
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alfred har en god förståelse för marknaden och hög ambition för kundens bästa. Läs mer
  • Johanna A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alfred har varit proffsig, hört av sig regelbundet, och gett rimliga förväntningar.
    Trevlig på alla sätt och vis! Läs mer
  • Malkiel B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Fantastisk kontakt med Alfred, han är tydlig och effektiv. Nöjd! Läs mer
  • Martina S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi fick ett väldigt lugnt och trevligt bemötande. Alfred var väldigt lyhörd när det gällde våra förväntningar och bemötte dem på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Josefine B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alfred var över förväntan! Han var tydlig, proffsig och tog arbetet på allvar. Även fast han säljer lägenheter hela tiden så var han en trygg och bra mäklare vilket uppskattades enormt då det är en otroligt stor grej för mig att sälja. Detta har jag nämligen inte upplevt hos andra mäklare. Han var dessutom alltid nåbar och svarade snabbt på sms och mail. Jag är väldigt nöjd :) Läs mer
  • Jennifer H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Bra uppföljning, lugn, saklig, vettiga frågor Läs mer
  • Daniel L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Trevligt bemötande men sen känns det inget bra. Allmänt sega efter själva försäljningen. Läs mer
  • Magnus W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alfred var tydlig och seriös från och med första kontakten med honom. Jag kan verkligen rekommendera Alfred till vänner och bekanta om man ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Eva A
    Eva A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alfred är mycket professionell, noggrann, realistisk. Har fullständigt förtroende för honom. Kommunikationen fungerar perfekt och han har ett mycket trevligt bemötande. Jag är med andra ord mycket, mycket nöjd och kommer att rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Louise V skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Väldigt trevlig och professionell! Bra och grundlig genomgång av avtal och andra handlingar vid kontraktsskrivning. Det kändes tryggt att göra denna stora affär med hjälp av Alfred. Läs mer
  • Annika S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Tydlig, noggrann och lättsam. Skulle absolut rekommendera honom till alla jag känner (och alla andra). Läs mer
  • Kati R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Han är en driven och engagerad mäklare som kan sin sak. Det kändes trygtt att ha honom som mäklare. Läs mer
  • Johannes S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Outstanding! Bra första intryck och hjälpsam med allt. Läs mer
  • Joakim L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Gav mig och min sambo ett seriöst intryck från första stund och sätter alltid kunden främst. Om en ny flytt blir aktuell kommer Alexander vara först på våran lista. Läs mer
  • Erik N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Mycket bra. Trevlig , snabb och lyssnade på behov Läs mer
  • Niklas Å skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jättebra och proffsigt bemötande. Reko gubbe som engagerar sig Läs mer
  • Mario A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Personlig och bra service gällande mitt första bostadsköp. Läs mer
  • Emma M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    trevligt bemötande. bra på att berätta hur allt fungerar vid en eventuell försäljning. han gjorde sitt jobb enligt mina förväntningar. Läs mer
  • Silvia R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Alfred var profesionell och vi kunde slutföra köpet snabbt och smidigt. Han reagerade blixtsnabbt med privat visning, hanterade förhandlingen bra, och hann förbereda kontraktet redan samma kväll trots att det var långt efter vanlig kontorstid. Stort tack! Läs mer
  • Johan F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Trevlig, kunnig, hjälpsam och pålitlig Läs mer
  • Emma R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Lätt att komma i kontakt, god uppföljning. Grundlig genomgång av dokument och övrig info vid samtliga tillfällen vi setts. De enda dåliga erfarenheter jag haft av köpet var till följd av ett plötsligt motbud 30 min innan kontraktskrivningen samt att banken tänkte dra för mycket pengar från mitt konto, och ingetdera är något som Alfred kunde påverka. Det gick mestadels mycket smidigt och jag älskar min lägenhet. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Jacob M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Bra ok korrekt bemötande. Mäklaren återkom snabbt med besked. Läs mer
  • Agneta I
    Agneta I skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Ett trevligt och korrekt bemötande. Lättillgänglig, dvs lätt att få tag på under processen. Återkopplade snabbt och jag behövde aldrig känna någon fråga var för dum. Läs mer
  • Hayat M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Hej!
    Jag ger mina bästa rekommendationer Johan Sandberg som mäklare. Johan är en seriös och duktigt mäklare. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Väldigt proffsig, trovärdig och tydlig. Levererar dessutom över förväntan. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Kungsvägen 26, 19128, Sollentuna