Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Gamla Enskede Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Sofielundsvägen 9C, 121 32 Enskede — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede säga eftersom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede har ett så brett kontaktnät här i Stockholm som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede koppling till Länsförsäkringar ger Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 128 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

• Fredrik T
    Fredrik T skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Riktigt bra Mäklare.
    Rekommenderar starkt.
    2016-12-09 Kim W svarar Fredrik T
    Hej Fredrik,
    Vad kul att höra att du var nöjd. Hoppas du hittar något nytt som faller dig i smaken.
  • Monica S
    Monica S skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Trevlig och lättpratad, tillgänglig och oftast snabb återkoppling.
    Inte tillräckligt påläst på området, för snäv kundkrets
    För skrytsam, affären levde inte upp till de förväntningar som målats upp initialt
    2016-12-07 Kim W svarar Monica S
    Hej Monica, tråkigt att höra att ni inte upplevde mig som tillräckligt påläst i ett område där vi säljer 8 av 10 lägenheter och även har vårt kontor. Att ni upplevde vårt breda spekulantregister som för snäv kundkrets är också tråkigt att höra.
    Att ni dessutom upplevde mig som skrytsam och att affären inte levde upp till de förväntningar som målats upp initialt känns ännu tråkigare att höra. Jag tar till mig av kritiken.
  • Niklas Z
    Niklas Z skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Tydlig och närvarande genom hela processen.
    2016-12-07 Kim W svarar Niklas Z
    Hej Niklas, kul att se att ni blev nöjda. Hoppas ni ska trivas i ert nya område.
  • Emma S
    Emma S skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi fick bra betalt och det är klart man är nöjd då!
    2016-12-07 Kim W svarar Emma S
    Hej Emma, kul att höra att du blev nöjd med slutpriset.
  • Felicia A
    Felicia A skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Kim hjälpte oss med vår första bostadsförsäljning och vi är mycket nöjda med upplevelsen. Han har varit väldigt hjälpsam under hela processen, har ett trevligt bemötande och ett transparent arbetssätt. Jag kan med glädje rekommendera honom till dig som ska sälja en bostad!
    2016-11-04 Kim W svarar Felicia A
    Hej Felicia, tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.
    För mig är det extra viktigt att ni som förstagångssäljare får en bra bild av marknaden och oss som mäklare. Det gläder mig att höra att ni upplevde att jag var hjälpsam, hade ett gott bemötande och att ni kan rekommendera mig till framtida bostadssäljare. Stort tack för de fina vitsorden och lycka till i nya lägenheten.
  • Oscar M
    Oscar M skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Bra bemötande. Kim har arbetat för att vi ska få en så bra äffär som möjligt. han är trevlig och kunde vårt område väldigt bra
    2016-11-04 Kim W svarar Oscar M
    Hej Oscar, tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar. Kul att höra att ni blev nöjda. Stort lycka till i nya bostaden och tack för fina vitsord.
  • Linda N
    Linda N skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi hade Kim som mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet i Stureby. Som mäklare upplevde jag Kim som positiv, engagerad och trygg. Kim var lättillgänglig vid frågor och gjorde det lilla extra under försäljningen. Vi är jättenöjda med Kim
    2016-10-17 Kim W svarar Linda N
    Vad kul att höra. För mig är det viktigt att upplevas engagerad och trygg. Skönt att höra att ni är nöjda. Grattis till försäljningen och hoppas ni ska trivas i ert nya.
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Kim var trevlig och tydlig. Han gav ett förtroendeingivande intryck med en personlig touch. Han visade även prov på god tillgänglighet och flexibilitet.
    2016-10-17 Kim W svarar Gustav T
    Hej Gustav, kul att höra att du upplevde att jag kunde erbjuda god tillgänglighet och flexibilitet, det är enligt mig en av de viktigaste egenskaperna för mig som mäklare. Hoppas ni blir nöjda i nya bostaden och att er egna försäljning går bra.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Informativ och tydlig mäklare med bra lokalkännedom och attraktivt erbjudande. Ledde till en snabb och smidig försäljning.
    2016-10-15 Kim W svarar Andreas L
    Hej Andreas, tack för att du tog dig tid att betygsätta mitt jobb. Hoppas att allt kommer gå bra med "mellanlandningen" innan ni får flytta in i ert nya hus. Det har varit superkul att få lära känna er under processen och jag önskar er all lycka framåt.
  • Jazmine H
    Jazmine H skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Bra och tillgänglig mäklare med stort engagemang och passion för sitt arbete. Mån om att alla ska bli nöjda.
  • Zishan A
    Zishan A skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vår kontakt med Kim har fungerat väldigt bra och vi är jättenöjda med honom som mäklare. Vi upplever Kim som en drivande, engagerad och glad mäklare med stort säljfokus. Kim var även lätt att få kontakt med vid frågor och funderingar och han återkopplade alltid när något nytt hände med vår bostad.
    En toppenbra mäklare.
    2016-10-06 Kim W svarar Zishan A
    Stort tack Zishan. Hoppas att allt gått bra med er nya bostad också. Ni har varit grymma säljare och det har varit superskoj att få jobba tillsammans med er!
  • Lucas G
    Lucas G skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Han var bra. Kontraktsskrivningen var okonstlad och svävade inte iväg. Jag som kund kunde känna mig lugn och dynamiken i "gruppen" (jag, min far, säljarfamiljen och Kim Westerlundh) blev bra. Både jag och Kim gick från kontraktskrivningen en erfarenhet rikare!
    Hoppas svaret duger,
    Med vänlig hälsning
    Lucas Gustavsson
    2016-10-06 Kim W svarar Lucas G
    Tack för din feedback Lucas och grattis till nya bostaden. Det absolut viktigaste för mig är att du som köpare kan känna trygghet genom hela processen.
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi upplever att han var bra. Tydlig vid avtalsskrivningen om vad som gäller utan att krångla till det onödigt mycket. Trevligt bemötande.
  • Anna K
    Anna K skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Snabb, rak, och trevlig. Bra bemötande utan att vara pushy.
  • Göran H
    Göran H skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Bra, vänligt, proffsigt. Inga problem alls.
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Är helnöjd! Allt sköttes proffsigt och smidigt.
  • Marita S
    Marita S skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Mycket nöjda, bra service trevlig Mäklare
    Hade önskat annons i tidningar
  • Ann S
    Ann S skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Kunnig o lugn. Gick enkelt att få kontakt
  • Annika K
    Annika K skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Mkt bra! Har bara bra erfarenheter av att samarbeta med Johan.
  • Kjell U
    Kjell U skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Mycket bra
    Offerten kunde ha varit mera utförlig
  • Petra E
    Petra E skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Kunnig, bra kontakt, duktig. Inga problem alls.
  • Monika J
    Monika J skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Johan var MYCKET professionell, och kunnig under hela affären. Han ansträngde sig egentligen mer än vad vi avtalat, och jag är otroligt nöjd med hans insats. Jag skulle verkligen rekommendera Johan, då han överträffade alla mina förväntningar.
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Dennis är proffesionell och tillmötesgående. Han fanns alltid tillgänglig för mina frågor. Jag kan starkt rekommendera honom.
  • Igor M
    Igor M skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Dennis är en bra mäklare som verkligen jobbar på för att få så högt pris som möjligt vid en försäljning. Håller det han lovar, ljuger inte om skyhöga priser bara för att man ska anlita honom utan är realistisk vilket är ju bra!
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Bra, proffisionellt och tryggt
  • Elinor W
    Elinor W skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Kan rekommendera Dennis! Är väldigt nöjd med mitt köp och har känt mig trygg under hela processen samt att Dennis varit duktig på återkoppling.
  • Krister K
    Krister K skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi är mer än nöjda. Trevlig, kunnig och ärlig.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jag träffade Dennis på en annan lägenhetsvisning och fick genast förtroende för honom. Han är rak och ärlig, vilket jag tror att även spekulanterna upplevde.
  • anna l
    anna l skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Hm...ha ett vakande öga på den här mäklaren. Efter första visningen säger du att du vill lägga ett bud och att du kommer på kvällens visning. Två timmar (!) innan andra visningen får du ett sms om att lägenheten är såld. Dessutom till ett mycket lågt pris. Under marknadsvärde. Trots att du själv var beredd att lägga betydligt mer. Han har inte ens frågat om ditt bud... Inte att lite på. Varningsklockor ringer!
  • Cristian M
    Cristian M skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Trevlig, kunnig, hårt arbetande som gör mer än tjänsten kräver. Väldigt nöjd.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Tydlig. Respektfull. Förtroendeingivande. Trygg.
  • Michael W
    Michael W skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Riktigt bra, är väldigt nöjd med Kim som min mäklare
  • Bodil J
    Bodil J skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jag är mycket nöjd med helheten. Tyvärr fick jag inte lika mycket för min lgh som grannen fick men jag tror inte varken Johan eller jag hade kunnat göra något annorlunda för att det skulle ha gott bättre.
  • Gudrun R
    Gudrun R skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jag har fått ett genomgående gott intryck av Johan från allra första början. Hans bemötande har varit vänligt, professionellt och personligt på samma gång. Hela hanteringen av försäljningen av min lägenhet har känts gedigen och trygg. Han har också varit lyhörd, tålmodig och flexibel, det har alltid känts okej att ringa eller maila när jag haft någon oro eller fråga, eller behövt byta tid. Jag rekommenderar varmt Johan för den som vill sälja eller köpa bostad!
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi är jättenöjda med Johan, han var lyhörd och tog sig tid och stöttade oss genom processen, så kan verkligen rekommendera honom.
    Johan verkar dessutom ha en stor kundbas och känsla för vad sina kunder söker, han hittade t.ex våra köpare "utanför marknaden", vi la inte ens ut vår lgh som "kommande objekt" utan han visade bara upp bilder på vår lgh som vi tagit i förberedande syfte. Köparna var nöjda då de slapp budgivning och vi slapp stöket med visningar osv.
  • Rebecca T
    Rebecca T skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi är nöjda med Johan Sandberg som mäklare. Han har varit lätt att få tag på och tillmötesgående.
  • Christina M
    Christina M skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Johan levde till fullo upp till mina förväntningar! Han är professionell, hjälpsam, ger råd inför försäljningen och lyssnar in. Jag hade fullt förtroende genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Omar A
    Omar A skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Johan was very helpful and responsive to all my inquiries
  • Björn N
    Björn N skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Trevlig och professionell. Lätt att få kontakt med.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Vi känner oss 100 % nöjda. Vår kontakt har besökt oss inför försäljning, inför foton, vid foton och tre visningar. Han har återkommit till oss efter varje steg i processen med uppdateringar och har gjort allt för att underlätta en lite småkrånglig försäljning med sent begärda besiktningar och ändrade överlåtelsedatum och tider.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Dennis Sivertsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Trevlig, proffsig och gav bra tips på hur man bör presentera lägenheten.
  • Göran L
    Göran L skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Bra , proffsig och seriös. Tillgänglig, ringde alltid tillbaka, fort, om man inte kunde nå honom på en gång. Dessutom trevlig! Rekommenderar Johan, utan tvekan.
  • Björn S
    Björn S skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Johan med assistent arbetar mycket proffsigt, rekommenderar dem varmt.
    Björn S
  • Emma B
    Emma B skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jag tycker Johan var en mycket bra mäklare. Pålitlig och angav en realistisk bild av försäljningen av min lägenhet. Jag kan rekommendera honom vidare!
  • Oscar R
    Oscar R skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    I egenskap av köpare så löste han dealen smärtfritt. Det blev cirka 100 000 dyrare...
  • Linda H
    Linda H skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jättebra bemötande, proffsigt och smidigt hanterade av vår försäljning/köp.
  • Maud R
    Maud R skrev om Johan Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Jag ser Johan som en engagerad och lösningsinriktad mäklare. Att han använder och kan förmedla till mig som kund sina erfarenheter av området och utvecklingen inom lägenhetsobjekten och dess värdeutveckling skapar förtroende.
    Detta förtroende gör att jag som kund känner mig trygg i resonemang och beslut.
    Detta kompletteras med att Johans kör med en tydlig ock rak dialog, utan att skapa felaktiga förväntningar hos mig som kund vilket underlätta betydligt.
  • Firat K
    Firat K skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    en kompetent och trevlig mäklare som ger trygghetskänsla och har stor engagemang för sitt jobb
  • Annelie W
    Annelie W skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Kim har visat engagemang och varit mycket tillmötesgående under hela processen. Vi har stort förtroende för Kim och hur han utför sitt hans arbete, vi är nöjda.
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Kim Westerlundh en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede
    Intresserad, entusiastisk och proffesionell i sitt handhavande av försäljningen.
    Kim gjorde det där lilla extra som gjorde att jag kände mig trygg under processen.

Sofielundsvägen 9C, 121 32 Enskede