Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Stationsvägen 25, 141 40 Huddinge — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge lotsar dig genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi i Huddinge, Skogås och Trångsund. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinges kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa. Välkommen!

Läs vad 146 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

• Tanja.danho@hotmail.com A
    Tanja.danho@hotmail.com A skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Har aldrig träffat på en så duktig mäklare. Med 100% engagemang i allt han gjort samt en otrolig trygghet. Kan inte vara mer nöjd. Stor eloge till Jan
  • Burak U
    Burak U skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Otrolig duktig mäklare. Jag har både köpt och sålt flera gånger förut men aldrig stött på någon som är så kunnig och lugn som Jan Butt på Länsförsäkringar. Rekommenderas starkt!
  • Melki B
    Melki B skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    jag tycker.han är duktig och bra service och kan sitt jobb.
    MVH Melki Bargares
  • Sally S
    Sally S skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan levererade som ett riktigt proffs. Jag har sålt och köpt flera gånger i mitt liv och har nog aldrig haft att göra med en lika duktig mäklare som Håkan. Han är tydlig mot båda parter, dvs säljare och köpare och det är svårt att missuppfatta honom. Framförallt kunnig, påläst, tillgänglig och levererar som ingen annan! Rekommenderar honom till alla.
  • Rod K
    Rod K skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Hjälpsam och förstående för situationen
    Bra att göra med
  • Nicklas E
    Nicklas E skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig och en bra information utan något onödigt spill av tid
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har aldrig anlitat en mäklare tidigare men Jan har varit trevlig, informerat och svarat på alla de frågor som jag hade, aldrig tappat tålamodet eller varit snorkig. Han har hållit mig informerad om händelseutvecklingen från start till slut.
  • Radoslaw S
    Radoslaw S skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Han var mycket professionella, organiserad och genomtänkt. Vår försäljning gick bra och överträffat våra förväntningar. Högt rekommenderad.
  • Ann A
    Ann A skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Excellent. Mattias was very proffessional and helpful
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket lyhörd och ärlig i sitt sätt att kommunicera med oss vid försäljningen av vår bostad.
    2017-01-31 Håkan K svarar Jenny C
    Tack Jenny
    Är glad att jag har uppnått era mål.
    Återigen, tack för förtroendet.
  • Gaurav C
    Gaurav C skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket professionell och är superengagerad och seriös i sitt agerande. Följer alltid upp och återkopplar! Sätter alltid kunden i första hand och är otroligt lösningsorienterad!
    2017-01-31 Håkan K svarar Gaurav C
    Tack Gourav
    Fina ord och betyg som uppskattas men viktigaste är att ni är nöjda.
    Hoppas det är bättre med ditt knä.
  • Aisha S
    Aisha S skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och kunnig mäklare med hög servicenivå. Rekommenderas!
  • Urban J
    Urban J skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande och hjälp, under hela processen.
    2017-01-30 Tommie M svarar Urban J
    Vad roligt att du känner dig nöjd! Hoppas att du trivs i lägenheten.
  • Riza C
    Riza C skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är jätte nöjda med den hjälpen vi fick. Håkan Korkmaz var hjälpsam och besvarade våra frågor och förväntningar bra och han var tillgänglig varje gång vi behövde hans hjälp. Han underlättade säljnings processen för våran del och detta tycker vi att var bra.
    2017-01-31 Håkan K svarar Riza C
    Tusen tack för de fina orden och betygen.
    Vi hörs vidare
  • Carolina O
    Carolina O skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam!
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-02-01 Mattias E svarar Carolina O
    Härligt att höra Carolina! Hoppas ni kommer trivas på nya stället.
  • Tara Y
    Tara Y skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig och tillgänglig när man behövde komma i kontakt med honom.
    2017-01-31 Håkan K svarar Tara Y
    Tack Tara,
    Slutpriset hamnade inte riktigt där vi ville att den skulle hamna men det blev ändå ett bra pris och en smidig affär.
    Tack för betygen.
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Pålitlig, och inger ett stort förtroede och kunskap
    2017-01-31 Håkan K svarar Marcus C
    Tusen tack för de fina betygen och orden.
    Vi hörs framöver.
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra, duktig och noggrann mäklare.
    2017-01-23 Mattias E svarar Veronica B
    Tack för det Veronica! Vi hörs igen när tillträdet börjar närma sig!
  • Carolina O
    Carolina O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mattias Elseus har varit mycket trevlig, kunnig, trygg och hjälpsam.
    Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Kassem Sabah M
    Kassem Sabah M skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    håkan är en guld mäklare strävar efter alltid efter kundens önskan

utan han hade jag aldring lyckas sälja min bostad för de pris ja sa till håkan

tummen upp för håkan bästa av allt bostaden blev såld innan visning

han är person som är lätt att prata med finns alltid tillgänglig
    2017-01-31 Håkan K svarar Kassem Sabah M
    Tack för de fina orden och betygen Kassem.
    Ser att du är nöjd och då blir jag det också.
    Tack för samarbetet
  • Emanuel A
    Emanuel A skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan Korkmaz är en jättesnäll mäklare som finns snabbt tillgänglig. Han är ärlig och det känns tryggt att han är med i allt när man gör vid en stor bostadsaffär. Jag fick väldigt snabbt tillit till honom.
    2017-01-31 Håkan K svarar Emanuel A
    Tack för de fina orden Emanuel.
    Börjar bli dags för inflytt snart.
    Vi ses/H
  • Simon F
    Simon F skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Svarar snabbt på eventuella frågor.
    2017-01-31 Håkan K svarar Simon F
    Hej Simon,
    Tack för betygen.
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jan Butt håller på just nu med att sälja min lägenhet. Allt har flytit på enligt tidplan och vi är alldeles strax färdiga. Jan har skött sig mycket professionellt. Han har ett lugnt och trevligt sätt. Han är lyhörd och kunnig och jag kan inte annat än ge honom MVG, mvh Staffan Westerman
  • Anna-Maria G
    Anna-Maria G skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har fått ett super bra bemötande av Tommie. Proffesionell och väldigt hjälpsam. Försäljningen gick över förväntan vilket vi är glada för!
    2016-12-08 Tommie M svarar Anna-Maria G
    Tack Anna-Maria! Slutresultatet blev riktigt lyckat men det brukar det bli med gott samarbete.
  • Helén A
    Helén A skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Stor eloge till dig, Tommie, som hjälpt oss alla inblandade med många olika saker som vi kanske skulle ha känt till själva. Du har verkligen ett enormt engagemang, är snabb med återkoppling, jättetrevlig och framför allt otroligt kunnig inom ditt område. Tusen tack för all hjälp och även din personliga omtänksamhet.
    Vi är supernöjda!
    2016-12-02 Tommie M svarar Helén A
    Stort tack för den värmande rekommendationen! Att tillgodose alla parter i en bostadsaffär har alltid varit a och o för mig. Glöm inte att ringa mig om det uppstår några frågor.
  • Harpreet G
    Harpreet G skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tommie är mycket trevlig och bra organiserad personen som hjälper med allt. Mycket positiv.
    2016-11-30 Tommie M svarar Harpreet G
    Tack Harpreet! Hoppas ni trivs i nya lägenheten, glöm inte att höra av er om ni behöver hjälp.
  • Axel W
    Axel W skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Är mycket nöjd med det stöd jag fick av Jan. Kompetent, flexibel och samarbetsvillig.
  • Celal K
    Celal K skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan är jätte duktig och kunnig mäklare. han är bäst.
    2016-11-25 Håkan K svarar Celal K
    Tack så hemskt mycket för de fina betygen.
    Det blev inte riktigt det slutpriset vi hoppades på men kul att ni känner er nöjda.
    /Håkan
  • Helena N
    Helena N skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är mycket nöjd. Tommie är en kompetent och trevlig mäklare.
    2016-11-25 Tommie M svarar Helena N
    Tack Helena! Så glad att jag kunde hjälpa till med ditt nya boende.
  • Kent-erik B
    Kent-erik B skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Duktig, seriös och engagerad. Snabb och effektiv. Proffsig med korrekt bemötande och stor erfarenhet. Kan varmt rekommenderas.
    2016-11-22 Håkan K svarar Kent-erik B
    Tack Kent-Erik,

Hoppas mamma ska stortrivas i den nya lägenheten.
    Lycka till med försäljningen.
  • Helena N
    Helena N skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Är mycket nöjd med länsförsäkringar. Mattias är en seriös och duktig mäklare.
    2017-01-23 Mattias E svarar Helena N
    Tack Helena, du är alltid välkommen att höra av dig!
  • Elin F
    Elin F skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Nu hade jag inte så mycket kontakt med Tommie eftersom min pappa skötte det mesta, men mitt intryck var ändå väldigt positivt. Vi blev också mycket nöjda med försäljningen.
    2016-11-14 Tommie M svarar Elin F
    Det blev ett riktigt bra slutresultat, härligt att ni är nöjda!
  • Staffan F
    Staffan F skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bemötandet har varit positivt och professionellt ur alla aspekter. Jag är fullt nöjd som kund och skulle gärna rekommendera Tommie till andra.
    2016-11-14 Tommie M svarar Staffan F
    Jag bugar och bockar för en fin rekommendation. Jag hoppas att vi kan fortsätta det framgångsrika samarbetet i framtiden.
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket tillmötesgående, trevlig & glad! Rekommenderar starkt Tommie!
    2016-11-14 Tommie M svarar Alexander A
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden! Allt gick riktigt bra, hoppas att ni ska trivas i det nya.
  • Eva D
    Eva D skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Seriös och kunnig mäklare, bra på att pedagogiskt förklar de olika delarna i sälj- och köpeavtal.
    2016-11-11 Tommie M svarar Eva D
    Tack för de fina orden! Det är alltid mitt mål att alla inblandade ska förstå och känna sig trygga.
  • Fetyie Ö
    Fetyie Ö skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack för all hjälp Hakan, vi är supernöjda med att vi valde just dig som vår mäklare.
    Med vänlig hälsning, Fetiye o Rasit
    2016-11-22 Håkan K svarar Fetyie Ö
    Hej Fetiye och Rasit,
    Ja, försäljningen drog ju ut på tiden men slutet gott, allting gott.
    Ta hand om er.
  • Ann Christin T
    Ann Christin T skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt gick snabbt och smidigt från det vi avtalade om försäljning till att försäljningskontraktet skrevs. Trodde först att jag inte skulle få mitt önskade belopp men vid andra försöket blev det budgivning som ökade hela tiden. Mycket bra och bekvämt att lämna över allt pappersarbete till mäkaren då man själv inte är så insatt i det. Mattias höll mig uppdaterad hela tiden under försäljningen.
    2017-01-23 Mattias E svarar Ann Christin T
    Tack för det Ann-Christin! Hoppas ni kommer trivas på nya stället!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn, kunnig och saklig. Bra återkoppling och känns trygg.
    2017-01-23 Mattias E svarar Lisa S
    Tack för dom fina orden Lisa. Vi hörs och ses!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Riktigt proffsig mäklare. Det kändes verkligen som att han gjorde det där lilla extra för att helheten skulle bli perfekt.
    2016-11-22 Håkan K svarar Daniel T
    Tusen tack Daniel.
    Känns skönt att du är lika nöjd även denna gång.
    Hoppas att du ska välja mig igen vid en eventuell flytt men det kanske inte blir fler gånger =)
    Vi ses.
  • Alex K
    Alex K skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig bemötande, lever mer än väl upp till min förväntan.
    Förtroendeingivande
    2016-11-22 Håkan K svarar Alex K
    Tack Alex, såg att Anna Carin hade börjat möblera upp lägenheten.
    Önskar er lycka till med försäljningen av huset.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Hela tiden tydlig och rak info, trevligt bemötande, lätt att få tag i vid frågor och liknande. Kändes som att både säljaren och köparens intressen blev bemötta med samma seriösa attityd. Rekommenderas starkt.
    2016-09-15 Håkan K svarar Joakim A
    Tack Joakim. Verkligen kul att du tyckte att det var seriöst och att du vill rekommendera mig.
  • Bo H
    Bo H skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan var bra nogrann känslig och kunnig. Samvetsgrann skulle jag tro.
    2016-09-15 Håkan K svarar Bo H
    Tack Bosse, önskar lycka till med er försäljning.
  • Fetiye Ö
    Fetiye Ö skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan är bra Mäklare som ger tillit och lägger sin kund i fokus, och ger goda råd. Tack för fantastiskt jobb
    2016-09-15 Håkan K svarar Fetiye Ö
    Tack Fetiye och tack för förtroendet. Ska jobba för att ni ska få en bra och smidig affär.
  • Rabia Y
    Rabia Y skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jätte bra och engagerad mäklare.
    2016-09-15 Håkan K svarar Rabia Y
    Tack snälla Rabia, slutpriset blev inte riktigt som vi önskade men jag är ändå glad att ni är nöjda.
  • Zekeriya A
    Zekeriya A skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig bemötande snabb service och bästa mäklaren. Detta säger jag för att det är fjärde gången jag säljer o köper objekt via mäklare. Det här är den absolut bästa. Tack Länsförsäkringar och Håkan 👍
    2016-09-15 Håkan K svarar Zekeriya A
    Tusen tack för ett bra betyg. På återhörande.
  • Jan B
    Jan B skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan Korkmaz har bemött oss på ett mycket trevligt och positivt sätt. Glad och trevlig, hjälpsam, kunnig och konstruktiv, jag har ingenting att invända. Kan inte komma på något på rak arm som jag saknat, så sammanfattningsvis har det fungerat väl. Han kan verkligen rekommenderas! Att jag sätter en 4 beror bara på att jag tycker man ska vara litet återhållsam, ingen är ju fulländad.
  • Dietmat S
    Dietmat S skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Enastående service och fantastisk bemötande hela vägen.
    Mattias var mycket trevlig, lyhörd och väldigt kunnig. Hade alla fakta från
    föreningen till hands. Jag uppskattade särskilt att han var tillgänglig dygnet runt
    och engagerad genom hela processen. Mattias svarade omgående i telefon och på sms eller ringa tillbaka när man sökt honom. Jag hölls fortlöpande upp-daterad om allt rörande försäljningen. Allt funkade bra och affären blev riktigt
    lyckad.
    Rekommendera starkt Mattias som mäklare med högsta poäng från min sida.
    2016-11-15 Mattias E svarar Dietmat S
    Tack Dietmar! Du är alltid välkommen att höra av dig!
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligaste mäklaren jag varit i kontakt med!
  • Linda M
    Linda M skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt bemötande och kunnig personal
    2016-11-15 Mattias E svarar Linda M
    Tack för det Linda! Hoppas allt är bra!
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tycker att han var mycket trevlig och gav ett bra första intryck. Fick ett förtroende och han gav mig bra information från början till slut.

Stationsvägen 25, 141 40 Huddinge