Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Stationsvägen 25, 141 40 Huddinge — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge lotsar dig genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi i Huddinge, Skogås och Trångsund. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinges kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa. Välkommen!

Läs vad 177 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

• Katarina E
    Katarina E skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Ibland träffar man personer, som man riktigt får förtroende för. Tommy hör dit. Vi träffades redan hösten -16, ett halvår före försäljningen skulle ske. Han tog verkligen tid på sig och gick igenom försäljningsrutinerna. Han är lugn och uttrycker sig på ett lättfattat sätt. Man är inte rädd ställa "dumma" frågor. Försäljningen gick lite trögt i början men med sin erfarenhet sa han att det blir så ibland, inget oroa sig för. Han hade rätt - försäljningen gick bra och både jag och jag vet
    köparna är nöjda.
  • Anna P
    Anna P skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    väldig trevlig mäklare! svarar gärna på alla frågar!rekomederar...
  • Pall G
    Pall G skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tusen tack för en proffsig och seriös försäljning av vår fastighet.
    Du gör ett mycket bra jobb, tydlig, alltid tillgänglig, bra återkoppling, har mycket tålamod och är pålitlig. Stort tack !
  • Hampus H
    Hampus H skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är riktigt nöjd med Mattias! Jag värderar kommunikativa personer som håller en uppdaterad i varje steg i processen utan att man behöver blanda sig i. Mattias skötte det utmärkt.
  • Hans L
    Hans L skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har fått ett mycket vänligt, kunnigt och tillmötesgående bemötande av Tommie Magnusson. M.V.H. Anita och Hans Lartell.
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan är en omtänksam och lyhörd mäklare. Vi har använt hans kompetens många gånger!
  • Mirsad H
    Mirsad H skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och klara info på möten vid skrivning av kontrakt.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande! Trevlig kille.
    Bara positivt!
  • Per G
    Per G skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Enligt förväntan, vi är helt nöjda
  • Niklas O
    Niklas O skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Fick ett väldigt bra bemötande av Tommie. Han va väldigt kunnig.
  • Pelle J
    Pelle J skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag kan bara ge Mattias och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling högsta betyg. Proffsigt och enkelt hela vägen från första besöket.
  • Alia A
    Alia A skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi rekommenderar starkt mäklarna dem är bäst.Dem är oerhört skickliga och professionella.
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt bra bemötande, då detta är första bostaden har jag ingen koll på hur det "brukar" vara, men Jan var och känns trygg och väldigt tillmötesgående. Svarar nästan alltid när man ringer och ringer annars upp inom kort! Verkar lugn och är mycket trevlig!
  • Pelle S
    Pelle S skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionellt, kunnigt och trevligt bemötande.
    Påläst om det aktuella objektet.
  • David S
    David S skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Till en början bra. Ändrades snabbt när kontraktet var påskrivet och de fått uppdraget. lovade mycket som inte hölls det mest vesentliga var slutpriset som vi ifrågasatte flera gånger. Mäklaren var helt lugn med att vi kunde få högre summan vilket gjorde att vi ingavs en trygghet som gjorde att vi efter mycket strul fick släppa det för under acceptpriset. Har mer synpunkter som jag inte orkar skriva ner. Kommer inte att rekommendera samma mäklare i nuläget. Han behöver mer erfarenhet.
    2017-04-11 Mattias E svarar David S
    Hej David! Tråkigt att ni känner på det sättet. Ibland går det inte som tänkt, och marknaden är inte helt lätt att förutse. Tyvärr hamnade vi under en del tidspress, vilket försvårade det hela en aning. Jag önskar er iallafall lycka till med erat nya boende.
  • Abdelkader B
    Abdelkader B skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd med allt som rör lägenhetsköpet.
    2017-04-11 Tommie M svarar Abdelkader B
    Det var trevligt att höra! Ni kommer att stormtrivas i er nya lägenhet. Glöm inte att ringa mig om det uppstår några frågor.
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket nöjd med bemötande, information och kunnande.
    2017-04-11 Tommie M svarar Gunilla B
    Jag bockar och bugar! Glöm inte att ringa mig om det är något ni funderar över.
  • Malin J
    Malin J skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tommie är proffsig och seriös. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-04-07 Tommie M svarar Malin J
    Stort tack Malin! Jag hoppas att du trivs lika bra i ditt nya boende som du gjort här.
  • Emily K
    Emily K skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är väldigt nöjda med Håkan som vår mäklare. Väldigt proffsig och mycket seriös. Rekommenderar honom som mäklare.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Strukturerad och ambitiös mäklare. Ger ett gott intryck och är mycket seriös.
  • Per G
    Per G skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Riktigt bra bemötande, saklig, informativ och med lungn framtoning. Som kund, oavset vad köpet gäller, är det helt enligt min/vår önskan
  • Katarina I
    Katarina I skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är mycket nöjd med Håkan Korkmaz insats vid försäljningen av min fastighet.
    Håkan är korrekt och tydlig på alla sätt.
    Katarina Imérus Toussi
  • Serkan O
    Serkan O skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan Korkmaz, verkligen han kan sitt jobb, ingen tvekan han är bäst i Huddinge kommun som mäklare!
  • Simon T
    Simon T skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra service och bemötande. Tydlig och svarar snabbt och anstränger sig.
  • Jennifer N
    Jennifer N skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Det har gått fort och smidigt. Han är lätt att prata med och kunnig.
  • Selim I
    Selim I skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    För ca 5 år sen köpte vi våran första lägenhet från Jan B och nu har vi även sålt den via honom, och jag kan STARKT rekommendera Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Huddinge. Ni som bor i Huddinge Kommun, TVEKA INTE. För de gjorde inte jag och jag är Super Nöjd.

// S.I - Z.I
  • Anncarolin E
    Anncarolin E skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och ärligt bemötande. Kändes väldigt bra och tryggt att köpa hus och ha Tommie som mäklare.
    2017-03-13 Tommie M svarar Anncarolin E
    Tack Anncarolin! Viktigt att känna sig trygg när man gör sitt livs affär.
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Ett mycket proffsigt men samtidigt trevligt bemötande. Tommie befäster det helt omvända i stereotypen av en stressad gå-påig-säljare. En mycket bra helhetsupplevelse.
    2017-03-10 Tommie M svarar Tomas L
    Stort tack! Det är exakt så jag vill arbeta, känns ypperligt att det går fram och att ni är nöjda.
    Tommie M gillar detta
  • Alejandra A
    Alejandra A skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tommie har varit bra och har svart på alla våra frågor.
    2017-03-01 Tommie M svarar Alejandra A
    Tack! Och jag finns här om det uppstår fler frågor. Mvh Tommie
  • Younes Karim B
    Younes Karim B skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har varit på ett flertal av Jan Butts visningar. Jag har alltid fått ett trevligt bemötande. Jan är otroligt kunnig och har alltid kunnat svara på de frågor som jag haft, både gällande det praktiska i lägenheten men även andra frågor kring själva köpet. Jag köpte precis min första lägenhet och kunde tack vare Jan Butt känna mig helt och hållet trygg inför mitt köp.
  • Dzatin K
    Dzatin K skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag kan varmt rekommendera Mattias.
    Professionell, effektiv, kunnig och trygg.
  • Tanja.danho@hotmail.com A
    Tanja.danho@hotmail.com A skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Har aldrig träffat på en så duktig mäklare. Med 100% engagemang i allt han gjort samt en otrolig trygghet. Kan inte vara mer nöjd. Stor eloge till Jan
  • Burak U
    Burak U skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Otrolig duktig mäklare. Jag har både köpt och sålt flera gånger förut men aldrig stött på någon som är så kunnig och lugn som Jan Butt på Länsförsäkringar. Rekommenderas starkt!
  • Melki B
    Melki B skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    jag tycker.han är duktig och bra service och kan sitt jobb.
    MVH Melki Bargares
  • Sally S
    Sally S skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan levererade som ett riktigt proffs. Jag har sålt och köpt flera gånger i mitt liv och har nog aldrig haft att göra med en lika duktig mäklare som Håkan. Han är tydlig mot båda parter, dvs säljare och köpare och det är svårt att missuppfatta honom. Framförallt kunnig, påläst, tillgänglig och levererar som ingen annan! Rekommenderar honom till alla.
  • Rod K
    Rod K skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Hjälpsam och förstående för situationen
    Bra att göra med
  • Nicklas E
    Nicklas E skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig och en bra information utan något onödigt spill av tid
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har aldrig anlitat en mäklare tidigare men Jan har varit trevlig, informerat och svarat på alla de frågor som jag hade, aldrig tappat tålamodet eller varit snorkig. Han har hållit mig informerad om händelseutvecklingen från start till slut.
  • Radoslaw S
    Radoslaw S skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Han var mycket professionella, organiserad och genomtänkt. Vår försäljning gick bra och överträffat våra förväntningar. Högt rekommenderad.
  • Ann A
    Ann A skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Excellent. Mattias was very proffessional and helpful
  • Jenny C
    Jenny C skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket lyhörd och ärlig i sitt sätt att kommunicera med oss vid försäljningen av vår bostad.
    2017-01-31 Håkan K svarar Jenny C
    Tack Jenny
    Är glad att jag har uppnått era mål.
    Återigen, tack för förtroendet.
  • Gaurav C
    Gaurav C skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket professionell och är superengagerad och seriös i sitt agerande. Följer alltid upp och återkopplar! Sätter alltid kunden i första hand och är otroligt lösningsorienterad!
    2017-01-31 Håkan K svarar Gaurav C
    Tack Gourav
    Fina ord och betyg som uppskattas men viktigaste är att ni är nöjda.
    Hoppas det är bättre med ditt knä.
  • Aisha S
    Aisha S skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och kunnig mäklare med hög servicenivå. Rekommenderas!
  • Urban J
    Urban J skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande och hjälp, under hela processen.
    2017-01-30 Tommie M svarar Urban J
    Vad roligt att du känner dig nöjd! Hoppas att du trivs i lägenheten.
    Tommie M gillar detta
  • Riza C
    Riza C skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är jätte nöjda med den hjälpen vi fick. Håkan Korkmaz var hjälpsam och besvarade våra frågor och förväntningar bra och han var tillgänglig varje gång vi behövde hans hjälp. Han underlättade säljnings processen för våran del och detta tycker vi att var bra.
    2017-01-31 Håkan K svarar Riza C
    Tusen tack för de fina orden och betygen.
    Vi hörs vidare
  • Carolina O
    Carolina O skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam!
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-02-01 Mattias E svarar Carolina O
    Härligt att höra Carolina! Hoppas ni kommer trivas på nya stället.
  • Tara Y
    Tara Y skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig och tillgänglig när man behövde komma i kontakt med honom.
    2017-01-31 Håkan K svarar Tara Y
    Tack Tara,
    Slutpriset hamnade inte riktigt där vi ville att den skulle hamna men det blev ändå ett bra pris och en smidig affär.
    Tack för betygen.
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Pålitlig, och inger ett stort förtroede och kunskap
    2017-01-31 Håkan K svarar Marcus C
    Tusen tack för de fina betygen och orden.
    Vi hörs framöver.
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra, duktig och noggrann mäklare.
    2017-01-23 Mattias E svarar Veronica B
    Tack för det Veronica! Vi hörs igen när tillträdet börjar närma sig!
  • Carolina O
    Carolina O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mattias Elseus har varit mycket trevlig, kunnig, trygg och hjälpsam.
    Jag kan varmt rekommendera honom!

Stationsvägen 25, 141 40 Huddinge