Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Stationsvägen 25, 141 40 Huddinge — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge lotsar dig genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi i Huddinge, Skogås och Trångsund. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinges kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa. Välkommen!

Läs vad 122 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

• Helén A
    Helén A skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Stor eloge till dig, Tommie, som hjälpt oss alla inblandade med många olika saker som vi kanske skulle ha känt till själva. Du har verkligen ett enormt engagemang, är snabb med återkoppling, jättetrevlig och framför allt otroligt kunnig inom ditt område. Tusen tack för all hjälp och även din personliga omtänksamhet.
    Vi är supernöjda!
    2016-12-02 Tommie M svarar Helén A
    Stort tack för den värmande rekommendationen! Att tillgodose alla parter i en bostadsaffär har alltid varit a och o för mig. Glöm inte att ringa mig om det uppstår några frågor.
  • Harpreet G
    Harpreet G skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tommie är mycket trevlig och bra organiserad personen som hjälper med allt. Mycket positiv.
    2016-11-30 Tommie M svarar Harpreet G
    Tack Harpreet! Hoppas ni trivs i nya lägenheten, glöm inte att höra av er om ni behöver hjälp.
  • Axel W
    Axel W skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Är mycket nöjd med det stöd jag fick av Jan. Kompetent, flexibel och samarbetsvillig.
  • Celal K
    Celal K skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan är jätte duktig och kunnig mäklare. han är bäst.
    2016-11-25 Håkan K svarar Celal K
    Tack så hemskt mycket för de fina betygen.
    Det blev inte riktigt det slutpriset vi hoppades på men kul att ni känner er nöjda.
  • Helena N
    Helena N skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är mycket nöjd. Tommie är en kompetent och trevlig mäklare.
    2016-11-25 Tommie M svarar Helena N
    Tack Helena! Så glad att jag kunde hjälpa till med ditt nya boende.
  • Kent-erik B
    Kent-erik B skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Duktig, seriös och engagerad. Snabb och effektiv. Proffsig med korrekt bemötande och stor erfarenhet. Kan varmt rekommenderas.
    2016-11-22 Håkan K svarar Kent-erik B
    Tack Kent-Erik,

Hoppas mamma ska stortrivas i den nya lägenheten.
    Lycka till med försäljningen.
  • Helena N
    Helena N skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Är mycket nöjd med länsförsäkringar. Mattias är en seriös och duktig mäklare.
  • Elin F
    Elin F skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Nu hade jag inte så mycket kontakt med Tommie eftersom min pappa skötte det mesta, men mitt intryck var ändå väldigt positivt. Vi blev också mycket nöjda med försäljningen.
    2016-11-14 Tommie M svarar Elin F
    Det blev ett riktigt bra slutresultat, härligt att ni är nöjda!
  • Staffan F
    Staffan F skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bemötandet har varit positivt och professionellt ur alla aspekter. Jag är fullt nöjd som kund och skulle gärna rekommendera Tommie till andra.
    2016-11-14 Tommie M svarar Staffan F
    Jag bugar och bockar för en fin rekommendation. Jag hoppas att vi kan fortsätta det framgångsrika samarbetet i framtiden.
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket tillmötesgående, trevlig & glad! Rekommenderar starkt Tommie!
    2016-11-14 Tommie M svarar Alexander A
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden! Allt gick riktigt bra, hoppas att ni ska trivas i det nya.
  • Eva D
    Eva D skrev om Tommie Magnusson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Seriös och kunnig mäklare, bra på att pedagogiskt förklar de olika delarna i sälj- och köpeavtal.
    2016-11-11 Tommie M svarar Eva D
    Tack för de fina orden! Det är alltid mitt mål att alla inblandade ska förstå och känna sig trygga.
  • Fetyie Ö
    Fetyie Ö skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack för all hjälp Hakan, vi är supernöjda med att vi valde just dig som vår mäklare.
    Med vänlig hälsning, Fetiye o Rasit
    2016-11-22 Håkan K svarar Fetyie Ö
    Hej Fetiye och Rasit,
    Ja, försäljningen drog ju ut på tiden men slutet gott, allting gott.
    Ta hand om er.
  • Ann Christin T
    Ann Christin T skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Allt gick snabbt och smidigt från det vi avtalade om försäljning till att försäljningskontraktet skrevs. Trodde först att jag inte skulle få mitt önskade belopp men vid andra försöket blev det budgivning som ökade hela tiden. Mycket bra och bekvämt att lämna över allt pappersarbete till mäkaren då man själv inte är så insatt i det. Mattias höll mig uppdaterad hela tiden under försäljningen.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn, kunnig och saklig. Bra återkoppling och känns trygg.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Riktigt proffsig mäklare. Det kändes verkligen som att han gjorde det där lilla extra för att helheten skulle bli perfekt.
    2016-11-22 Håkan K svarar Daniel T
    Tusen tack Daniel.
    Känns skönt att du är lika nöjd även denna gång.
    Hoppas att du ska välja mig igen vid en eventuell flytt men det kanske inte blir fler gånger =)
    Vi ses.
  • Alex K
    Alex K skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig bemötande, lever mer än väl upp till min förväntan.
    Förtroendeingivande
    2016-11-22 Håkan K svarar Alex K
    Tack Alex, såg att Anna Carin hade börjat möblera upp lägenheten.
    Önskar er lycka till med försäljningen av huset.
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Hela tiden tydlig och rak info, trevligt bemötande, lätt att få tag i vid frågor och liknande. Kändes som att både säljaren och köparens intressen blev bemötta med samma seriösa attityd. Rekommenderas starkt.
    2016-09-15 Håkan K svarar Joakim A
    Tack Joakim. Verkligen kul att du tyckte att det var seriöst och att du vill rekommendera mig.
  • Bo H
    Bo H skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan var bra nogrann känslig och kunnig. Samvetsgrann skulle jag tro.
    2016-09-15 Håkan K svarar Bo H
    Tack Bosse, önskar lycka till med er försäljning.
  • Fetiye Ö
    Fetiye Ö skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan är bra Mäklare som ger tillit och lägger sin kund i fokus, och ger goda råd. Tack för fantastiskt jobb
    2016-09-15 Håkan K svarar Fetiye Ö
    Tack Fetiye och tack för förtroendet. Ska jobba för att ni ska få en bra och smidig affär.
  • Rabia Y
    Rabia Y skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jätte bra och engagerad mäklare.
    2016-09-15 Håkan K svarar Rabia Y
    Tack snälla Rabia, slutpriset blev inte riktigt som vi önskade men jag är ändå glad att ni är nöjda.
  • Zekeriya A
    Zekeriya A skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig bemötande snabb service och bästa mäklaren. Detta säger jag för att det är fjärde gången jag säljer o köper objekt via mäklare. Det här är den absolut bästa. Tack Länsförsäkringar och Håkan 👍
    2016-09-15 Håkan K svarar Zekeriya A
    Tusen tack för ett bra betyg. På återhörande.
  • Jan B
    Jan B skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Håkan Korkmaz har bemött oss på ett mycket trevligt och positivt sätt. Glad och trevlig, hjälpsam, kunnig och konstruktiv, jag har ingenting att invända. Kan inte komma på något på rak arm som jag saknat, så sammanfattningsvis har det fungerat väl. Han kan verkligen rekommenderas! Att jag sätter en 4 beror bara på att jag tycker man ska vara litet återhållsam, ingen är ju fulländad.
  • Dietmat S
    Dietmat S skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Enastående service och fantastisk bemötande hela vägen.
    Mattias var mycket trevlig, lyhörd och väldigt kunnig. Hade alla fakta från
    föreningen till hands. Jag uppskattade särskilt att han var tillgänglig dygnet runt
    och engagerad genom hela processen. Mattias svarade omgående i telefon och på sms eller ringa tillbaka när man sökt honom. Jag hölls fortlöpande upp-daterad om allt rörande försäljningen. Allt funkade bra och affären blev riktigt
    lyckad.
    Rekommendera starkt Mattias som mäklare med högsta poäng från min sida.
    2016-11-15 Mattias E svarar Dietmat S
    Tack Dietmar! Du är alltid välkommen att höra av dig!
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligaste mäklaren jag varit i kontakt med!
  • Linda M
    Linda M skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt bemötande och kunnig personal
    2016-11-15 Mattias E svarar Linda M
    Tack för det Linda! Hoppas allt är bra!
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Tycker att han var mycket trevlig och gav ett bra första intryck. Fick ett förtroende och han gav mig bra information från början till slut.
  • Johan H
    Johan H skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Helt fantastisk kille/mäklare! Otroligt smidig att ha att göra med, kan rekommendera honom alla dagar i veckan. /Johan
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi tycker Mattias varit en bra mäklare för oss som vi känt fullt förtroende för.
    Vi rekommenderar honom varmt.
    Daniel o Karin
    2016-11-15 Mattias E svarar Daniel J
    Tack för det! Hoppas ni trivs fint på västkusten!
  • Anders T
    Anders T skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra,trevlig och professional...
    2016-11-15 Mattias E svarar Anders T
    Tack för det! Hoppas att du trivs i nya lägenheten!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Nöjd köpare förmedlad av en engagerad mäklare! Snabbt avslut o jag upplevde att Håkan bevakade både mina o säljarens intressen på ett proffsigt sätt.
  • Mats G
    Mats G skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Han har gett ett trevligt bemötande och gjort det som jag förväntat mig av tjänsten hittintills.
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi upplevde kontakten som mycket förtroendeingivande och kompetent.
  • Milorad M
    Milorad M skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionell och trevlig mäklare. Vi kände oss väl bemöta och omhändertagna.
  • Petra H
    Petra H skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag tycker att ni skötte er helt ok varken mer eller mindre än vad jag väntade mig.
  • Jan Erik Axel W
    Jan Erik Axel W skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Min fru och jag är väldigt nöjda med hur Mattias skött sitt uppdrag
    2016-11-15 Mattias E svarar Jan Erik Axel W
    Tack för det! Ni är alltid välkomna att höra av er!
  • Andrew Neil T
    Andrew Neil T skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mattias gets top rating from me.
    He is normal and down ro earth, he is profesional, he does what he says he will do, answerd my questions etc. And always treated me with respect.
    I warmly recommend him
    2016-11-15 Mattias E svarar Andrew Neil T
    Thanks Andrew! Hope you enjoy it in Gothenburg!
  • Marie W
    Marie W skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Vill gärna rekommendera Håkan som mäklare. Han var kompetent, pålitlig och omtänksam genom hela försäljningsprocessen. Vi blev mycket med hans tjänster.
    2016-05-04 Håkan K svarar Marie W
    Hej Marie,
    Tack för det fina orden.
    Väldigt glad över att du och Ingegärd är nöjda med försäljningen.
    Är ni nöjda är jag det också.
    Vi hörs och ses.
  • Maksym S
    Maksym S skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mattias är hjälpte mig att sälja mitt gamla bostad till bästa priset. Nästa gång kommer jag också be om hans hjälp.
    2016-11-15 Mattias E svarar Maksym S
    Tack Maksym! Hoppas att ni trivs i nya lägenheten!
  • Marina H
    Marina H skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsiga och tydliga
    Men ändå personliga!
    Super nöjd
  • Alice N
    Alice N skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    HELT OK
    VÄL BEMÖTT
    JAG REKOMMENDERAR ER

HÄLSNINGAR9

Alice
  • THOMAS N
    THOMAS N skrev om Mattias Elséus en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande och kunnig mäklare
  • Furkat I
    Furkat I skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jätteduktig mäklare som är konpetent och trevlig.
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Riktigt bra och proffesionell mäklare!
    2016-04-11 Håkan K svarar Alexander G
    Tack för toppbetygen Alex,

Ska vara lika saklig och snabb med dina bekantas försäljning
  • Monica U
    Monica U skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej upplevde allt posetivt bta information lätt att få tag i Trrvligt bemöyande arbetade snabbt. Är mycket nöjd
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jätte bra, jag är ganska nöjd me allt.
  • Mustafa A
    Mustafa A skrev om Jan Butt en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och tydlig mäklare. Kan rekommendera till andra också.
  • Morgan S
    Morgan S skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag var inte nöjd med Länsförsäkringar. Jag kände mig tvingad att sälja innan de var visning för att han hade "många" kunder, men de var bara 3 som kom då 1 va intresserad. Mäklaren ringer och pressar mig till en snabb försäljning. Då försäljningen skulle ske ringer mäklaren och säger att han ska på semester 2 dagar innan kontraktskrivningen. Han blir då ersatt av en annan mäklare som då visar sig vara en "praktikant" så under kontraktskrivningen så förväxlas bank papperna där privata summor står. Detta ledde till en grinig stämning från båda parter. Efter försäljning blir de vissa problem med flyttstädning och annat och köparen va mycket otrevlig. Jag fick då inget stöd av mäklaren och fick själv lösa problemen som uppstod. Jag hörde av mig till en annan mäklare om råd. Rekommenderas verkligen inte.
    2016-05-04 Håkan K svarar Morgan S
    Hej Morgan,
    Tråkigt att du inte är nöjd.
    Jag vill minnas att du ville ha en snabb försäljning då du skulle flytta ihop med din flickvän.
    Du satte villkoren om att det skulle gå snabbt, smidigt och att du ville ha bra betalt.
    Jag vill också minnas att du frågade mig om du var tvungen att sälja vid en så kallad vip-visning och mitt svar till dig var att du bestämmer till vem och till vilket pris du vill sälja för dvs. att du har slutordet innan kontrakt skrivs.
    Eftersom förutsättningarna var tydliga så jobbade jag mot tydliga mål.
    Vi hittade en köpare genom vip-visningen och skrev kontrakt innan midsommar.

Stämmer att jag inte var med på tillträdet, det var en kollega som hjälpte till, detta var du informerad om.
    Det var hans första dagar på jobbet så möjligtvis var han nervös. Mänskliga faktorn, ber om ursäkt för att han blev nervös.

Gällande städningen så uppmanar vi alltid att parterna ska ses i bostaden innan nycklar lämnas över på tillträdesdagen. Ansvaret ligger på köpare och säljare så där måste jag tyvärr ge dig samma svar som jag gav då, dvs att ni ska lösa det själva.

Återigen ber jag om ursäkt för att du inte känner dig nöjd.
    Hoppas på att du ska få en bättre upplevelse nästa gång du säljer med oss eller med någon annan.

Sköt om dig och lycka till med det nya boendet.
  • Johan H
    Johan H skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra hantering och mycket trevligt bemötande. Duktiga mäklare!
    2016-04-11 Håkan K svarar Johan H
    Tack Johan,

Vi försöker alltid att bli bättre
  • Ros-marie K
    Ros-marie K skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Snabb och säker försäljning av min lägenhet.
    2016-04-11 Håkan K svarar Ros-marie K
    Tack snälla Ros-Marie,

• Hans Kenneth R
    Hans Kenneth R skrev om Håkan Korkmaz en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra, fina foton och ett bra utfört försäljningsuppdrag .
    2016-04-11 Håkan K svarar Hans Kenneth R
    Tack Kenneth,