Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nyköping

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nyköping

Välkommen till din lokala fastighetsmäklare i Nyköping. Är det dags att sälja eller köpa bostad? Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nyköping leds av sunda värderingar om närhet och långsiktighet och det är också du som kund som har en del av vårt ägandeskap. På Länsförsäkringar Fastighetsförmedling har vi hela tiden...

14 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nyköping

Lina Karin Maria E

Vi har haft Joakim som mäklare vid försäljning av vår villa. Vi har varit mer än nöjda med honom hela vägen. Vi har träffat många mäklare genom åren och Joakim sticker helt klart ut i mängden. Förutom att han är kunnig, noggrann och pålitlig så har han varit ödmjuk och visat genuint engagemang. Det har betytt mycket för oss! Vi kan båda varmt rekommendera Joakim! /Lina Ejnefjäll och David Nyquist

Svar från Joakim Nilsson

Tack själva för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina villa! Jag tycker att vi har haft ett riktigt bra samarbete rakt igenom och jag tror det har bidragit till det fina slutresultatet! Ha en fin sommar så hörs och ses vi! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Camilla T

Köpte en lägenhet. Blev bemött av mäklaren på ett trevligt och professionellt sätt. Han var kunnig och hade känsla för att vara "lagom" i säljsituationen. Kändes personlig utan att vara för mycket. Har också varit informativ och snabbt kunnat ge svar på frågor.. Allt har känts väldigt smidigt.

Svar från Joakim Nilsson

Tack för en superfin recension! Tror att lägenheten på Ringvägen kommer att passa er galant så nu är det bara till att se framemot tillträdesdagen som sakta men säkert närmar sig! :-) Ha en fin dag! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Emelie B

Joakim är en fantastiskt skicklig mäklare! Han höll god och regelbunden dialog med oss genom hela processen, hjälpte oss i hur vi skulle förbereda och tänka inför fotografering och visning och fick oss verkligen att känna oss trygga i vår försäljning. Han var både professionellt informativ, trevlig och peppade!

Svar från Joakim Nilsson

Tack för en jättefin recension och ett himla bra samarbete i affären! Det är lätt att göra ett bra jobb när man arbetar ihop med uppdragsgivare som ni. Nu är det bara att påbörja nedräkningen till augusti och börja förbereda de praktiska bitarna med flytten. Hör gärna av er om ni har några frågor eller funderingar så hjälper jag gärna till! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Ingela L

Joakim var mäklaren som förmedlade huset vi sen köpte. Vår upplevelse av Joakim var mycket bra, han var proffsig, engagerad och lättsam.

Svar från Joakim Nilsson

Tack själva för en trevlig affär och en jättefin recension! Det var himla kul att det var just ni som köpte huset av Stefan och Ninni - cirkeln slöts på något vis och jag tror att ni kommer att trivas riktigt bra på Gruvvägen! Hör av er om ni har några frågor eller funderingar så ses vi sen vid tillträdet igen! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Elliot J

Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Joakim som vi är otroligt nöjda med. Vi fick inte bara hjälp med själva försäljningen utan vi fick även hjälp med flera frågor gällande våran nyköpta bostad. 100% support hela vägen, stort tack!

Svar från Joakim Nilsson

Tack själv för en riktigt trevlig affär och ett superbra samarbete! Med sådana exemplariska säljare och en så fin lägenhet som er så har man de bästa förutsättningarna för att göra en riktigt bra bostadsaffär! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Jill S

Har köpt en trea i stan. Tydlighet och snabba svar på frågor från mäklaren. Ser fram emot tillträdet!

Svar från Joakim Nilsson

Tack själv för en trevlig affär och en jättefin recension Jill! Hör av dig om du har några frågor eller funderingar så ses vi sen vid tillträdet igen! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Susanne J

Joakim har uppfyllt alla mina förväntningar för hur en mäklare ska vara! Glad att jag lyssnade på ett tips om vilken mäklare jag skulle välja. Han sålde vår sons etta med kök och det blev en jättebra affär. Högsta betyg till Joakim!

Svar från Joakim Nilsson

Stort tack Susanne för ett superbra samarbete! Det har vart jättekul att hjälpa er med försäljningen och jag ser framemot nästa bostadsaffär! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Nina Å

Köpt en lgh, mäklaren var snabb på svara på sms och höll kontakten. Smidig affär, trevligt bemötande.

Svar från Joakim Nilsson

Tack för en jättefin recension! Det har vart roligt att genomföra den här affären, speciellt med tanke på hur bra jag tror att lägenheten kommer att vara för er son! Ha det gott sålänge så ses vi vid tillträdet! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Göran J

Joakim har skött denna affär med bravur ifrån början och genom hela processen . Joakim skall ha all heder av sitt arbete.mvh Göran Jadewihl.

Svar från Joakim Nilsson

Tack för ett jättefint omdöme och två trevliga bostadsaffärer! Kul att ni känner nöjda över min insats. Kommer nästan kännas lite tomt nu under veckorna som kommer när vi inte har vår dagliga telefonkontakt längre haha. Ha det gott sålänge så hörs vi av igen när det ska bokas in tillträden! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Ulf K

Jag har haft kontakt med Joakim i fler fastighetsaffärer och är mycket nöjd med hur han jobbar , känns tryggt från start till mål .

Svar från Joakim Nilsson

Tack Ulf för en superfin recension och för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fars lägenhet! Det har vart ett sant nöje att samarbeta med er och jag är så nöjd över utgången när allt klaffade med köparnas villkorade affär. Ha det gott så länge så hörs vi när det börjar närma sig tillträdet! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Oscar K

Vi har köpt 2 bostäder av Joakim, och vi är hel nöjda med hans bemötande och kunnande. Helt klart att vi kan rekommendera honom för dom som ska sälja.

Svar från Joakim Nilsson

Stort tack för ett trevligt samarbete Oscar och Felicia - vid båda era bostadsköp! Det är så roligt att jobba när man får förmedla boenden till så trevliga och lättsamma kunder! Vi ses igen vid tillträdet till ert nya radhus! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Sara B

Vi har köpt en bostadsrätt av Joakim. Vi har haft en bra kontakt och han har med god kunskap och intresse svarat på frågor och hjälp oss på traven under hela resan. Han var varit insatt och intresserad, hållt nära kontakt och varit tydlig. Vi är väldigt nöjda mer vår affär och Joakim!

Svar från Joakim Nilsson

Jag blir så glad över er recension Sara! Det är jättekul med feedback och speciellt positiv sådan. Stort tack! Vi ses igen vid tillträdet till er nya fina lägenhet! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Lena C

Trevlig mäklare som gjorde ett toppenjobb! Effektiv och pålitlig! Kan varmt rekommendera!

Svar från Joakim Nilsson

Stort tack för en jättefin recension och tack för att jag fick uppdraget att hjälpa er med försäljningen! Allt gott! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Erik C

Här har vi nyköpings toppmäklare alla kategorier! Påläst, ärlig och hjälpsam från början till slut. Extremt nöjd!😁

Svar från Joakim Nilsson

Stort tack för en superfin recension och ett toppen-samarbete såhär långt Erik! Vi ses vid slutuppgörelsen/tillträdet! Hälsningar, Joakim Nilsson, fastighetsmäklare, Länsförsäkringar Fastighetsförmedling