Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping — Visa karta

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 562 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping

• 2020-07-12

Guido L skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde ett hus i stort behov av renovering. Kändes som ett lite "svårt" fall, men Anders hanterade försäljningen över all förväntan.
    Anders bemötande har varit mycket förtroendegivande, professionellt och trevligt. Vi rekommenderar honom gärna, både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-07-06

Stina Marcela T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande, problemlösare. Snabb till affär ! Väldigt nöjd! Läs mer
  • Patryk G

2020-07-01

Patryk G skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag sökte hjälp hos fastighetsbyrå för att sälja min lägenhet eftersom det var samma byrå som har sålt den till mig för 3 år sedan och jag har varit nöjd med köpet. Mäklaren var jättetrevlig och hjälpsam. Jag har bestämt mig att kontakta samma mäklare när det blev dags att sälja min lägenhet. Det var riktigt bra besluta att komma i kontakt med fastighetsbyrå igen.
    Jag valde samma mäklare som heter Lena.
    Hon är grym på det hon gör. Hon uppfyller alla mina förväntningar. Kommer alltid att rekommendera fastighetsbyrå samt Lena som är riktigt bra mäklare . Läs mer
  • 2020-06-30

Staffan Eli P skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Fick bra information om vad som var på gång. Hon tog de initiativ hon behövde ta. Läs mer
    2020-06-30 Josefine K svarar Staffan Eli P
    Tack för fint omdöme Staffan! Jag hoppas att vi kommer ses i framtiden, njut i solen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-06-27

Carina L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av 1 1/2 plans villa. Bemötandet okej. Förväntade oss att försäljningen skulle gå snabbare och att vi skulle få ett bättre pris än det som blev. Mäklaren har kunnat engagerat sig lite mera. Läs mer
  • 2020-06-27

Ulf C skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av 1½-plans villa.
    Bemötande o.k.
    Förväntade oss att försäljningen skulle gå snabbare med priser liknande sålda fastigheter i närområdet.
    Mäklaren hade gärna fått visa lite större engagemang. Läs mer
  • 2020-06-18

Peter R skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefin är väldigt dedikerad sitt arbete som mäklare. Mycket trevlig och tillmötesgående, jobbar hårt och effektivt. Hon uppfyller alla krav man kan ha på en mäklare. Med vänlig hälsning, Peter Läs mer
    2020-06-26 Josefine K svarar Peter R
    Tack för värmande och fina ord Peter! Det är en ära att få jobba med er och hjälpa er förmedla era bostäder. Vi hörs snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-06-15

Andrea Rosa Bille B skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en etta i Tystberga, Nyköpings kommun och tycker att Josefine var en utmärkt mäklare! Detta var min första bostadsaffär och det kändes supertryggt. Josefine svarade gladeligen på samtliga frågor och förklarade allt så att man förstod hur allt skulle gå till. Helt fantastisk! Läs mer
    2020-06-16 Josefine K svarar Andrea Rosa Bille B
    Åh tack snälla för de fins orden Andrea! Jag hoppas du kommer trivas toppen i din nya lya och att vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-06-08

Martin Hans Vilhelm J skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt ett större hus och blivit vänligt bemötta av Josefine.
    Josefine har alltid varit glad och positiv, samt engagerad och tillgänglig, lyhörd om vad vi hade för önskemål.
    En mycket professionell mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-06-09 Josefine K svarar Martin Hans Vilhelm J
    Det var en ära att få hjälpa er med er bostadsförsäljning av ert underbara hus! Tack för förtroendet och det fina omdömet, vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-06-03

Björn F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt ett radhus i ett fantastiskt område i Nyköping. Anders förmedlade affären på ett förtroendeingivande sätt. Vi kände oss trygga genom hela affären från visning till slutbetalningen. Läs mer
    2020-06-04 Anders W svarar Björn F
    Tack Björn! Glad att det blev jag som fick hjälpa er.
  • 2020-06-03

Moa G skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt bostad .
    Bra bemötande . Trygg och lugn . Kompetent . Läs mer
  • 2020-05-24

Victoria B skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mer än nöjd med Josefine som mäklare, alltid glad, tillmötesgående, proffsig och gav verkligen allt för att hjälpa mig med min bostadsaffär. Läs mer
    2020-05-25 Josefine K svarar Victoria B
    Vilka fina ord Victoria, tack snälla för det! Tack snälla för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen, vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-05-19

Nicholas P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde en villa i Nyköping.
    Anders jobbade på ett mycket proffesionellt sätt. Alltid hållit bra kontakt. Läs mer
    2020-05-20 Anders W svarar Nicholas P
    Tack! Alltid roligt att få förtroendet igen!
  • 2020-05-17

Thomas A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart har ett trevligt bemötande samt är lätt att prata med.
    Ger ett professionellt intryck. Lennart infriade alla mina förväntningar. Läs mer
    2020-05-25 Lennart A svarar Thomas A
    Tack för fina ord! Det är alltid ett nöje att hjälpa till en bra affär!
  • 2020-05-16

Emma Linder A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har köpt bostad ihop.
    Andreas Stiglund är en utmärkt mäklare.
    Trevlig kille. Läs mer
  • 2020-05-13

Barbro V skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    HAR SÅLT EN VILLA. VI HAR BLIVIT VÄNLIGT BEMÖTTA HAR HAFT STOR HJÄLP AV CHARLOTTE VRTETHAMMAR. VI VAR TOTALT OKUNNIGA MEN MED CHALOTTES HJÄLP HAR VI INGET ATT KLAGA PÅ.TACK. Läs mer
  • 2020-05-06

Peter F skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande
    Enkelt
    Uppstyrt Läs mer
    2020-05-07 Josefine K svarar Peter F
    Tack för de fina orden Peter! Hoppas ni kommer trivas toppen i er nya bostad :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-05-06

Lina F skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Glad, positiv och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-05-07 Josefine K svarar Lina F
    Tack Lina för fint omdöme, jag hoppas att ni kommer trivas toppen i huset och att vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-05-04

Björn N skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt ett fritidshus i Uttervik. Vi har haft ett bra samarbete och en bra dialog under hela resan. Läs mer
  • 2020-04-27

Jonna S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av en lägenhet om 44 kvm som inrymmer 1 rok.
    Andreas är en bra mäklare som lyssnar in kundens önskemål och situation och gör sitt yttersta för att uppnå detta. Han kommer med goda råd även om det tydliggörs att kunden bestämmer hur försäljningsplanen ska läggas upp. Läs mer
  • 2020-04-27

Elisabeth H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han uppfyllde de förväntningar jag hade ! Bra bemötande och en proffsigt genomförd affär . Läs mer
  • 2020-04-26

Kajsa M skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt ett radhus. Har blivit väldigt väl bemött av Josefine under hela processen. Läs mer
    2020-04-27 Josefine K svarar Kajsa M
    Jag hoppas du kommer trivas toppen i din nya bostad Kajsa och tack snälla för ett fint omdöme! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-04-25

Kerstin E skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är inte så vana vid husaffärer men har uppfattat Lennart som sympatisk och professionell. Vår husaffär blev ganska ovanlig, tror vi, eftersom säljarna till vårt nya hus har köpt vårt hus. Läs mer
  • 2020-04-14

Dennis W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenheten i Oxelösund och hon fixade allt jättebra:) Läs mer
    2020-04-14 Josefine K svarar Dennis W
    Tack för fint omdöme Dennis! Hoppas ni trivs superbra i nya lyan och att vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-03-26

Roger H skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt en bostadsrätt 2 rum och kök
    Det var jag som tog kontakt med Andreas Stiglund då vi har anlitat honom vid en tidigare färsäljning, jag har bara gott att säga om honom.
    Våra förväntningar uppfylldes till fullo Läs mer

Francisca C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte hus och sålde radhus. Blev jätte bra bemött, trevlig kille och lätt att ha att göra med. Tillmötesgående. Läs mer

Viktor S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    En riktigt duktig mäklare som kämpade hårt med att få våran bostad såld, och var väldigt hjälpsam med eventuella frågor osv Läs mer

Hans L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej

Sålt 2:a.
    Väl bemött.
    Tycker Charlotte verkligen höll ut och gjorde sitt jobb och fick ut det jag ville ha trots tidpunkt på året och dipp i bostadsmarknaden.
    Nöjd.
    Tack Läs mer

Sofia J skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt villa i Stigtomta. Mäklaren var väldigt glad, social och trevlig. Hon lät oss i lugn o ro ensamma få titta runt i huset på visningen vilket vi uppskattade och avslutade med en liten pratstund, alldeles lagom! Vi önskade även en extravisning, vilket inte var några problem! Jag förväntar mig alltid att mäklare ska ha ett leende på läpparna och kunna det mesta om bostaden, så man direkt kan få svar på frågorna man har. Vi upplevde att Josefin var precis så! Läs mer
    2020-03-18 Josefine K svarar Sofia J
    Tack Sofia för fina ord och tack för att ni var så toppenbra att uppdatera hela tiden! Jag hoppas ni kommer trivas super och att vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-03-16

Richard H skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    En härlig positivt angagerad mäklare som kollar och undersöker dom frågorna som man har som köpare. Köpte östra Trädgårdsgatan 14 av damen. Läs mer
    2020-03-16 Josefine K svarar Richard H
    Tack så hemskt mycket för fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas toppen och att vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-03-08

Ylva S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Utmärkt! Rekommenderar Andreas varmt! Läs mer
  • 2020-03-07

Lars H skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Enkelt att komma i kontakt med mäklare före visningar och under försäljningen
    Lite dyr mäklaravgift men de måste väl ha mat på bordet de oxå. Vet inte vad andra mäklare tar(?!)
    Tips om inredningsfirma var så där, kändes som onödiga pengar Läs mer
  • 2020-03-06

Niklas Kristoffer N skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag fick hjälp med att sälja mitt hus.
    Jag är jättenöjd med mäklaren.
    Ett bra bemötande och snabbt tempo med försäljningen.
    Bra jobbat👍 Läs mer
  • 2020-03-05

Anna H skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    När jag köpte min första 2a var det Josefine som var mäklaren. Redan från första kontakten fick jag en bra känsla då hon svarade snabbt, tydlig och var supertrevlig och glad. Genom hela processen har hon varit proffsig och jag har känt mig lugn och säker i mitt köp. Är så glad att det var just hon som var mäklaren! Läs mer
    2020-03-05 Josefine K svarar Anna H
    Tack snälla Anna för de fina orden och omdömet! Det värmde att läsa :) Jag hoppas att du kommer trivas toppen och att vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Josefine
  • 2020-03-04

Helena R skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Trevlig, proffsig och tillgänglig. Läs mer
    2020-03-04 Josefine K svarar Helena R
    Tack Helena för fina ord! Vi ses snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • 2020-03-04

Hans P skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en lägenhet i Oxelosund
    Hon är öppen positiv
    Jag hade inte några förväntningar men visade lägenheten på ett informativt sätt Läs mer
    2020-03-04 Josefine K svarar Hans P
    Tack snälla Hans för fint omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas toppen och att vi ses snart igen! Med vänlig hälsning Josefine
  • 2020-03-02

Karl-erik G skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har kommit mycket bra överens, samarbetat bra Läs mer
    2020-05-25 Lennart A svarar Karl-erik G
    Vi nådde inte dit vi ville prismässigt... Men det har varit ett nöje att träffa dig och att samarbeta i processen.
  • 2020-02-26

Lotta L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt en lägenhet.
    Ett vänligt och bra bemötande, ärlig och rak.
    Jag är nöjd med Lennart och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2020-02-16

Daniella D skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefine är proffsig och personlig hon är driven och jag är 100% nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
    2020-02-17 Josefine K svarar Daniella D
    Tack Daniella för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa till att förmedla din fantastiska bostad! Vi hörs snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • 2020-02-14

Monika A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde ett radhus på Brandholmen i Nyköping. Vi är supernöjda med Anders sätt att sköta hela processen från start till mål. Vi kände oss trygga med att allt blev proffsigt omhändertaget. Vi fick bra och tydliga instruktioner och snabb återkoppling på det som hände runt försäljningen. Vi kan varmt rekomentera Anders till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2020-02-16 Anders W svarar Monika A
    Tack Monika! Kul att ni blev nöjda! Snabb återkoppling är något jag vet är väldigt viktigt för alla som ska göra något så stort som en bostadsaffär.
  • 2020-02-12

Annamaria E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket bra! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-05

Roland N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt. Bemötande är bra.
    Är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2020-02-05 Lennart A svarar Roland N
    Tack för fina ord, glad för er hjälp med styling mm till en smidig affär!
  • 2020-02-01

Emil T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt funkade jätte bra! Rekommenderar Andreas till alla som vill ha en mäklare i toppklass! Läs mer
  • 2020-02-01

Anette J skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt ett kedjehus i nyköping och blev bra bemötta av mäklaren.
    I början var det segt och vi hade höga förväntningar, men det slutade på topp så vi blev jättenöjda med slutresultatet🙏!! Läs mer
  • 2020-01-30

Sofia S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt min lägenhet i Oxelösund.
    Jag blev bemött av Lennart med att bra bemötande Han är kunnig som mäklare.
    Man kan känna sig trygg med honom.
    Förväntningarna var att han skulle få min lägenhet såld vilket han fick tog inte alls så länge. Han hade en utmaning så lägenheten är behov av renovering. Läs mer
  • 2020-01-25

Peter Paul Lennart K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt ett radhus . Jag blev bemött på ett utmärkt sätt . Jag hade förstås förväntningar att allt skulle löpa bra hela tiden . Jag tyckte att mäklaren skötte sig bra på alla sätt . Allt flöt på bra med stor hjälp från mäklaren. Läs mer
    2020-01-29 Josefine K svarar Peter Paul Lennart K
    Tack Peter för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med förmedlingen av din bostad! Vi hörs snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • 2020-01-25

Jenny L skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vårat radhus Josefine har varit super trevlig bra bemötande allt har gått super smidigt. Läs mer
    2020-01-25 Josefine K svarar Jenny L
    Tack för fint omdöme Jenny och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus! Vi hörs snart igen :) Hälsa alla! MVH Josefine
  • 2020-01-22

Annica Elisabeth L skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har både köpt och sålt objekt som har mäklats av Andreas Stiglund. Andreas har gett ett professionellt bemötande och varit tydlig med information och lämnat klara och konkreta svar på frågor. Andreas tillgänglighet har varit imponerande. Andreas har motsvarat våra förväntningar till fullo. Vi vill varmt rekommendera Andreas till andra säljare/köpare. Läs mer
  • 2020-01-22

Tommy L skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping