Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping — Visa karta

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 501 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping

• 2019-12-09

Göran J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas Stiglund kan jag varmt rekommendera för vidare fastighetsaffärer. Han utgör en proffialism i sitt yrkesutövande. Jag önskar honom all lycka i framtiden. mvh Göran Jadewihl Läs mer
  • Torborg W

2019-11-25

Torborg W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrätt. Josefin var trevlig Josefin levde upp till förväntningarna. Läs mer
    2019-11-25 Josefine K svarar Torborg W
    Tack snälla för fint omdöme och för förtroendet att jag fick hjälpa till och förmedla bostaden! Vi hörs snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • 2019-11-20

Kristina S skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag sålde en lägenhet och fick ett väldigt trevligt bemötande vid varje kontakt med Josefine.
    Hon svarade alltid snabbt och proffsigt samt hade svar på alla mina frågor. Läs mer
    2019-11-20 Josefine K svarar Kristina S
    Tack snälla Kristina för fint omdöme, och tack för förtroendet att få förmedla din bostad! Vi ses snart igen, kram!
  • 2019-11-14

Bengt K skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en bostadsrätt i Morotstaden Nävekvarn. Sålt en likaledes. Mäklaren är mycket öppen och lätt att få förtroende för.
    Har tidigare haft affärer med samma mäklare och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Irana B

2019-11-09

Irana B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet via Fastighetsbyran.
    Det var visning på detta sätt kunde jag träffa mäklaren.
    Mina förväntningar stämde med allt som jag träffade.
    Upplevelsen var underbart. Läs mer
  • 2019-11-07

Görel B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån. Anders har varit proffsig, lyhörd och sympatisk, helt enkel väldigt bra. Vi är väldigt nöjda med honom som mäklare. // Görel Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Görel B
    Hej Görel! Tack för bra samarbete! Skönt att det löste sig enkelt och smidigt för båda parter.
  • 2019-11-07

Jan B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har till hundra procent levt upp till mina förväntningar under hela försäljningen av lägenheten.//Jan Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Jan B
    Tack Jan! Kul att ni är nöjda!
  • 2019-11-06

Gösta N skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi barn har sålt vår fars lägenhet i samband med hans flytt till äldreboende.
    Genom tidigare erfarenhet blev det Fastighetsbyrån som fick det uppdraget. Ett uppdrag dess mäklare utfört på ett förtroendeingivande och engagerat sätt. Läs mer
  • 2019-11-03

Stefan K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte en lägenhet. Glad, trevlig och kunnig. Blir det fler bostadsaffärer så kommer jag anlita henne. 5 plus. Läs mer
    2019-11-05 Josefine K svarar Stefan K
    Tack Stefan för det fina omdömet :) Hoppas du kommer trivas toppen i din nya fina lägenhet och att vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning Josefine
  • 2019-11-02

Mattias F skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde radhuset med hjälp av Lennart. Han var snabb, lyhörd och tillgänglig hela tiden.
    Det blev en snabb och jättesmidig försäljning, jag rekommenderar Lennart och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-10-29

Ann-Christine L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte en etta i Stenkulla av Jens. Trevligt seriöst lättsamt möte. Vi är nöjda!! Mvh Anki o Lasse Läs mer
  • 2019-10-27

Céline E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Fastighetsbyrån har gett snabb och bra mäklarservice vid försäljning av vårt radhus. Alltid ett gott bemötande och proffsigt från början till slut. Läs mer
  • 2019-10-16

Thomas Mikael W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte och sedan sålde villa av Josefin, väldigt glad och trevlig tjej i sina bästa år.
    Bättre än väntat på alla sätt!
    Många +++++ Läs mer
    2019-10-18 Josefine K svarar Thomas Mikael W
    Tack snälla ni för fina och värmande ord :) Och tack för förtroendet att även få hjälpa till med er försäljning av ert härliga hus! Hälsa alla så gott så hörs snart igen! Med vänlig hälsning Josefine
  • 2019-10-12

Helena E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt
    M;ycket bra bemötande och flexibel med tider
    så det passade mig Läs mer
  • 2019-10-10

Karin A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt radhus. Mycket bra bemötande. Lugn, trygg! Läs mer

Solgerd J skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lgh som hade tillhört en avliden och arvingarna visste inte mycket om den så vi fick mycket lite praktisk info. Det har tagit oss mycket tid och energi att få fram fakta. Hade uppskattat om mäklaren hade tagit kontakt med Brf för att få fram denna praktisks info. Tex kontaktpersoner , hur man får Garageplats, ,utbud av tv, internet etc, hur avläses hushållsel, cykelförråd, sopsortering etc Läs mer

Reem B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt ett radhus. Jag har fått bra bemötande av mäklaren. Jag har fått bra information och svar till mina frågor. Läs mer

Eva R skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Mikaela Karlsson: Professionellt och personligt bemötande av trevlig mäklare som gör mer och fixar allt. Hon överträffade mina förväntningar vid försäljningen av min lägenhet. Kan verkligen rekommendera Mikaela som sätter sina kunder först och alltid håller oss uppdaterade i processen. Läs mer
  • 2019-10-07

Tony S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Såld ett radhus. Mäklaren var proffsig och visade stor erfarenhet. Kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • 2019-10-02

Tommy M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en 3a i Nyköping!
    Andreas är alltid påläst kunnig och förtroendegivande. Andreas lever upp till förväntningarna på ett bra sätt då han svarar på alla frågor som jag har.
    Jag kommer att använda mig av Andreas igen. Läs mer
  • Evelina F

2019-10-01

Evelina F skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Fick hjälp att värdera huset. Väldigt serviceinriktad, superduktig och trevlig. Bra bemötande. Kunnig. Rekommenderar! Läs mer
    2019-10-01 Josefine K svarar Evelina F
    Tack för de fina orden Evelina! Ni har ett fantastiskt hus och jag är så tacksam för att jag fick komma till er och ge ett värde, hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-10-01

Tanja W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en bostadsrätt med Josefines hjälp. Hon har varit trevlig och tillmötesgående och väldigt tillgänglig och lätt att få tag på under hela affären. Läs mer
    2019-10-01 Josefine K svarar Tanja W
    Tack för fina ord Tanja, hoppas du kommer trivas toppen i lägenheten och att vi ses snart igen ☺️ Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2019-09-27

Manuel B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionellt, totalt nöjd med sin jobb Läs mer
  • 2019-09-26

Luis Edgardo T skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej och god morgon, vi tycker inte att vi fick den hjälp som vi ville ha, vi fick jaga mäklaren eftersom han ringde aldrig, och när vi pratade med honom han ljög när han sa till oss han hade ringt eller svarat på våra sms, sista besvikelse vi fick nu när jag skickade ett sms för att vi vill ha hjälp med uppskov , men han har inte svarat än, vi vet att vi har rätt till hans hjälp , det ingår i hans arvode. MVH Luis Torres -Eloisa Farias. Folkegatan 10 Oxelösund. Läs mer
  • 2019-09-26

Siv N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av en bostadsrätt (4 Rok) i centrala Oxelösund.
    Alla led i försäljningen ( fotografering, dokumentation, visning, budgivning, överlåtelseavtal) har flutit på och information och kontakt har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-09-24

Alexander W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en 1,5 rum lägenhet på 38,5kvm.
    Bra bemött från start med en positiv energi och en känsla av lugn, vilket var väldigt skönt eftersom att det var min första visning jag har gått på. Hade svar på det man ville veta och var väldigt behjälplig. Josefine slog alla mina förväntningar jag hade.

5 av 5 möjliga, det var helt enkelt utmärkt. Läs mer
    2019-09-25 Josefine K svarar Alexander W
    Hej Alexander! Vad glad jag blir för att du känner så och för de fina orden, tack snälla för det! Jag hoppas du kommer stortrivas i lägenheten och att vi ses i framtiden :) Må så gott! MVH Josefine
  • 2019-09-17

Anders D skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Kunnig, kan marknaden i Oxelösund
    Snabb med återkoppling Läs mer
  • 2019-09-13

Sven Peter O skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt hus, utsikten 14. Glad, positiv trevlig tjej som brinner för sitt jobb. Toppen mäklare Läs mer
    2019-09-14 Josefine K svarar Sven Peter O
    Tack Peter för fina ord, och för jag fick förtroendet att förmedla ert fantastiska hus! Vi ses snart igen :)
  • Marie Elisabet O

2019-09-12

Marie Elisabet O skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt Utsikten 14. Hon är väldigt glad, positiv och trevlig. Ingenting känns omöjligt när det gäller Josefine.
    Vi förväntade oss att hon skulle sälja vårt hus och det gjorde hon.
    En proffsig mäklare helt enkelt. Läs mer
    2019-09-14 Josefine K svarar Marie Elisabet O
    Tack snälla Marie för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att förmedla ert fina hus! Vi ses snart igen :)
  • 2019-09-12

Johan E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vad man kan förvänta sig!
    Håller sig till allt avtalat. Läs mer
  • 2019-09-12

Jessica Ingrid Linnéa V skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick hjälp av Josefine att sälja vårt hus. Hon är en glad och varm person med ett proffesionellt bemötande. Hennes noggrannhet gör att man kan slappna av och inte känna lika stor stress genom hela försäljningen. Hon har snabbt hjälpt till att svara på de frågor vi haft. Trodde att vi skulle behöva träffa flera olika mäklare innan vi hittade den rätta att sälja men samma sekund som det knackade på dörren visste jag att det var rätt. Kan definitivt rekommendera Josefin till andra som vill ha hjälp med försäljning av sitt hus! Läs mer
    2019-09-17 Josefine K svarar Jessica Ingrid Linnéa V
    Vad fint omdöme Jessica, det värmde i hela kroppen. Tack snälla för alla de fina orden, och stort tack för jag fick förtroendet att förmedla ert mysiga hus! Vi ses snart igen :)
    Jessica V gillar detta
  • 2019-09-11

Johan A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Enkelt, simpelt och ändå tydlig Läs mer
  • 2019-09-11

Erkki Petteri V skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt vårt vinterbonade fritidshus.
    Mäklaren mötte alla våra förväntningar och kan rekommendera henne starkt Läs mer
    2019-09-11 Josefine K svarar Erkki Petteri V
    Tack för dessa fina ord Petteri och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med er bostadsaffär! Vi ses snart igen, hälsa så mycket! :)
  • 2019-09-09

Maj H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet
    Vi har blivit bra bemötta och väl informerade.
    Hade förväntat mig att mäklaren skulle kunnat ha varit mer aktiv i att hitta potentiella köpare, men marknaden är väl inte heller helt enkel nu.
    Fungerade helt ok för oss och vi fick en snabb och kort säljprocess med ett snabbt tillträde vilket är ett plus i kanten. Läs mer
  • 2019-09-02

Wille H skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet, gick bra fick den såld, allt bra hej och hå. Läs mer
    2019-09-02 Josefine K svarar Wille H
    Härligt Wille, tack för omdöme och för förtroendet att få sälja din bostad! Hoppas du har det bra, vi hörs snart igen. Må så gott! Med vänlig hälsning Josefine
  • 2019-08-26

Mats A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag och min hustru köpte ett hus på Enestigen 2 i Enstaberga Nyköping. Anders bemötande var trevligt och proffsigt. Inte påstridigt utan mer vägledande kan man säga. Vilket vi som köpare uppskattar. Våra förväntningar kan man nog säga var höga. Vi visste vad vi ville ha för typ av hus och har haft liknande boende tidigare.Vi tycker så här långt att Anders har levt upp till dom.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med affären och framförallt vårt nya hem på Enestigen 2.
    Mats o Helena Andersson Läs mer
  • Per N

2019-08-26

Per N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt var utmärkt.
    Bra information och uppträdande. Läs mer
  • 2019-08-19

Maria P skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart sålde min lägenhet. Jag upplever honom som kunnig och pålitlig. Läs mer
  • 2019-08-17

Jing L skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hon är den bästa mätkaren, med hjälp av Josefin köpt vi våra första hus i livet, ett radhus ,
    hon spelade en stor roll för oss. Hon är alltid så trevlig och hjälpsam, med hennes hjälp så allt funkar så bra, det är så smidig och tydlig tycker jag med hjälp av henne, man behöver inte alls ha orolig av nånting. Rekomenderar henne jättemycket. Läs mer
    2019-08-19 Josefine K svarar Jing L
    Vad glad jag blir för dom fina orden Jing, tack! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i ert nya fina hus och att vi ses snart igen :) Hälsa alla! Hälsningar Josefine
  • 2019-08-14

Linda S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lgh. Andreas är snabb på återkoppling, har en tydlig kommunikation och är väldigt kunnig! Läs mer
  • 2019-08-14

Helena S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Uppmärksam, kreativ och nåbar. Läs mer
  • 2019-08-13

Sofie J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde nyligen teatergatan 2D. Blev väldigt bra bemött. Lägenheten var lite trög i starten, men det viktiga för mig är att man känner förtroende för sin mäklare, vilket jag har varit med om att jag har saknat hos andra på marknaden sist jag sålde en bostad. Tycker Andreas är trevlig, professionell och samtidigt genuin. Krånglar inte till det! Läs mer
  • 2019-08-12

Albin K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Snabb och smidig försäljning tack vare engagerade mäklare. Läs mer
  • 2019-08-08

Mikael C skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en liten lägenhet och affären har gått smidigt, även med förvaltarskap. Mäklaren hade bra koll på allt Läs mer
  • 2019-08-08

Gunvor W skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt fritidshus i Björkvik . Vi va rt mycket bra bemötta . Lena Ekström i Nyköping Kunde inte vara bättre !!!! Läs mer
  • Kersti U

2019-08-08

Kersti U skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hjälpsam, saklig, väldigt bra bemötande.
    Trevlig person. Läs mer
    2019-08-08 Josefine K svarar Kersti U
    Tack för fina ord Kersti! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och att vi hörs snart igen :) Hälsa så mycket!
  • 2019-08-07

Hans B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Villaköp. Proffsig och lugn mäklare med lång erfarenhet. Lätt att prata och resonera med. Läs mer
  • 2019-08-06

Michael K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Riktigt bra service och lätt att ha att göra med. Tog sig tid och svarade snabbt på frågor även kvällstid. Gjorde ett riktigt bra jobb för att vi som köpare skulle känna oss lugna o trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2019-08-02

Sofia von P skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lägenhet. Allt flöt på. Inget krångel. Svarade på frågor. Ingav förtroende. Kändes ärlig. Läs mer
  • 2019-08-01

Hans K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart känner vi sedan tidigare. Denna gång köpte vi en lägenhet av honom och lät honom sälja vår lägenhet, då detta var mitt i semestertider hade vi även Andreas under försäljningen.
    Nöjd med båda och hela förfarandet. Läs mer

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping