Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping — Visa karta

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 524 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping

• 2020-02-16

Daniella D skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefine är proffsig och personlig hon är driven och jag är 100% nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
    2020-02-17 Josefine K svarar Daniella D
    Tack Daniella för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa till att förmedla din fantastiska bostad! Vi hörs snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • 2020-02-14

Monika A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde ett radhus på Brandholmen i Nyköping. Vi är supernöjda med Anders sätt att sköta hela processen från start till mål. Vi kände oss trygga med att allt blev proffsigt omhändertaget. Vi fick bra och tydliga instruktioner och snabb återkoppling på det som hände runt försäljningen. Vi kan varmt rekomentera Anders till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2020-02-16 Anders W svarar Monika A
    Tack Monika! Kul att ni blev nöjda! Snabb återkoppling är något jag vet är väldigt viktigt för alla som ska göra något så stort som en bostadsaffär.
  • 2020-02-12

Annamaria E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket bra! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-05

Roland N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt. Bemötande är bra.
    Är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
    2020-02-05 Lennart A svarar Roland N
    Tack för fina ord, glad för er hjälp med styling mm till en smidig affär!
  • 2020-02-01

Emil T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt funkade jätte bra! Rekommenderar Andreas till alla som vill ha en mäklare i toppklass! Läs mer
  • 2020-02-01

Anette J skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt ett kedjehus i nyköping och blev bra bemötta av mäklaren.
    I början var det segt och vi hade höga förväntningar, men det slutade på topp så vi blev jättenöjda med slutresultatet🙏!! Läs mer
  • 2020-01-30

Sofia S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt min lägenhet i Oxelösund.
    Jag blev bemött av Lennart med att bra bemötande Han är kunnig som mäklare.
    Man kan känna sig trygg med honom.
    Förväntningarna var att han skulle få min lägenhet såld vilket han fick tog inte alls så länge. Han hade en utmaning så lägenheten är behov av renovering. Läs mer
  • 2020-01-25

Peter Paul Lennart K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt ett radhus . Jag blev bemött på ett utmärkt sätt . Jag hade förstås förväntningar att allt skulle löpa bra hela tiden . Jag tyckte att mäklaren skötte sig bra på alla sätt . Allt flöt på bra med stor hjälp från mäklaren. Läs mer
    2020-01-29 Josefine K svarar Peter Paul Lennart K
    Tack Peter för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med förmedlingen av din bostad! Vi hörs snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • 2020-01-25

Jenny L skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vårat radhus Josefine har varit super trevlig bra bemötande allt har gått super smidigt. Läs mer
    2020-01-25 Josefine K svarar Jenny L
    Tack för fint omdöme Jenny och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus! Vi hörs snart igen :) Hälsa alla! MVH Josefine
  • 2020-01-22

Annica Elisabeth L skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har både köpt och sålt objekt som har mäklats av Andreas Stiglund. Andreas har gett ett professionellt bemötande och varit tydlig med information och lämnat klara och konkreta svar på frågor. Andreas tillgänglighet har varit imponerande. Andreas har motsvarat våra förväntningar till fullo. Vi vill varmt rekommendera Andreas till andra säljare/köpare. Läs mer
  • 2020-01-22

Jag gör gärna affär med Andreas igen Läs mer
  • Håkan D

2020-01-14

Håkan D skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Fin upplevelse att få uppleva lite mer gemensamt Läs mer
    2020-01-14 Josefine K svarar Håkan D
    Tack för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa till mer er bostadsaffär! Med vänlig hälsning Josefine
  • Zaher K

2020-01-13

Zaher K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mäklare Josefine Karlsson var mycket hjälpsam o trevlig Läs mer
    2020-01-13 Josefine K svarar Zaher K
    Tack för fint omdöme Zaher, jag hoppas att ni kommer trivas! Må gott / Josefine
  • 2020-01-12

Jonas A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Har tyvärr inte varit något stöd vid köpet av radhuset.
    Upplever det som att hon var mest intresserad att få in sina pengar.
    Har inte återkopplat på fel som vi anmält på fastigheten, och inte kontrollerat bostaden innan nycklarna överlämnades.
    Andra mäklare upplever vi har bättre koll både före och efter affären. Och bemöter oss med trygghet och tillit. Läs mer
  • 2020-01-03

Oskar J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anlitat Andreas vid flertalet försäljningar.
    Seriös, trevlig, kompetent och driven,
    Rekomenderas! Läs mer
  • 2019-12-29

Roger J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt ett hus och det gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-12-22

Yvonne N skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Trevlig, påläst och hjälpsam .
    Lätt att prata med , vill göra sitt bästa Läs mer
    2019-12-23 Josefine K svarar Yvonne N
    Tack för fint omdöme, jag hoppas ni kommer trivas toppen och att vi ses snart igen! Önskar er en God Jul! Med vänlig hälsning Josefine
  • 2019-12-22

Josefin W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag skulle lägga ut min lägenhet som på gång och det tog inte ens ett dygn så hade Josefine bokat in visning med en köpare. Jag är helt säker på att jag inte kunde ha hittat en bättre mäklare och jag har känt mig trygg sen första mötet! Läs mer
    2019-12-22 Josefine K svarar Josefin W
    Tack snälla Josefin för fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig förmedla din fina bostad! Vi hörs snart igen, God Jul :) Med vänlig hälsning Josefine
  • 2019-12-21

Leif Joakim J skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hus, mycket professionellt, jag valde efter rekommendation och kommer själv rekommendera henne vidare. Läs mer
    2019-12-22 Josefine K svarar Leif Joakim J
    Tack snälla för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Det värmer att ni vill rekommendera mig vidare, önskar er en God Jul så hörs vi snart igen! MVH Josefine
  • 2019-12-16

Markus L skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt radhus, gick jättebra och smidigt Läs mer
    2019-12-16 Josefine K svarar Markus L
    Vad härligt att höra Marcus, tack för fint omdöme! Hoppas ni kommer trivas super och att vi ses snart igen! MVH Josefine
  • 2019-12-13

Maarit H skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår mammas lägenhet. Mäklaren var trevlig, tillmötesgående o flexibel.Hon var engagerad dygnet runt.kändes lätt att få tag på henne o hon höll oss uppdaterad hela tiden
    Kan inte vara mer än nöjd . Läs mer
    2019-12-16 Josefine K svarar Maarit H
    Tack för fina ord Maarit och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen, vi hörs snart igen! MVH Josefine
  • 2019-12-12

Peter L skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Fick hjälp med att sälja min lägenhet och är mycket nöjd över hur Josefine skött det hela. Hon är väldigt trevlig och lättsam i sitt sätt. Något jag verkligen har uppskattat vid våra kontakter under processen. Läs mer
    2019-12-13 Josefine K svarar Peter L
    Tack för fina ord Peter och för att jag fick förtroendet att hjälpa till att förmedla din bostad! Vi hörs snart igen :) MVH Josefine
  • 2019-12-09

Göran J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas Stiglund kan jag varmt rekommendera för vidare fastighetsaffärer. Han utgör en proffialism i sitt yrkesutövande. Jag önskar honom all lycka i framtiden. mvh Göran Jadewihl Läs mer
  • Torborg W

2019-11-25

Torborg W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrätt. Josefin var trevlig Josefin levde upp till förväntningarna. Läs mer
    2019-11-25 Josefine K svarar Torborg W
    Tack snälla för fint omdöme och för förtroendet att jag fick hjälpa till och förmedla bostaden! Vi hörs snart igen :) Med vänlig hälsning Josefine
  • 2019-11-20

Kristina S skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag sålde en lägenhet och fick ett väldigt trevligt bemötande vid varje kontakt med Josefine.
    Hon svarade alltid snabbt och proffsigt samt hade svar på alla mina frågor. Läs mer
    2019-11-20 Josefine K svarar Kristina S
    Tack snälla Kristina för fint omdöme, och tack för förtroendet att få förmedla din bostad! Vi ses snart igen, kram!
  • 2019-11-14

Bengt K skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en bostadsrätt i Morotstaden Nävekvarn. Sålt en likaledes. Mäklaren är mycket öppen och lätt att få förtroende för.
    Har tidigare haft affärer med samma mäklare och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Irana B

2019-11-09

Irana B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet via Fastighetsbyran.
    Det var visning på detta sätt kunde jag träffa mäklaren.
    Mina förväntningar stämde med allt som jag träffade.
    Upplevelsen var underbart. Läs mer
  • 2019-11-07

Görel B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån. Anders har varit proffsig, lyhörd och sympatisk, helt enkel väldigt bra. Vi är väldigt nöjda med honom som mäklare. // Görel Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Görel B
    Hej Görel! Tack för bra samarbete! Skönt att det löste sig enkelt och smidigt för båda parter.
  • 2019-11-07

Jan B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har till hundra procent levt upp till mina förväntningar under hela försäljningen av lägenheten.//Jan Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Jan B
    Tack Jan! Kul att ni är nöjda!
  • 2019-11-06

Gösta N skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi barn har sålt vår fars lägenhet i samband med hans flytt till äldreboende.
    Genom tidigare erfarenhet blev det Fastighetsbyrån som fick det uppdraget. Ett uppdrag dess mäklare utfört på ett förtroendeingivande och engagerat sätt. Läs mer
  • 2019-11-03

Stefan K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte en lägenhet. Glad, trevlig och kunnig. Blir det fler bostadsaffärer så kommer jag anlita henne. 5 plus. Läs mer
    2019-11-05 Josefine K svarar Stefan K
    Tack Stefan för det fina omdömet :) Hoppas du kommer trivas toppen i din nya fina lägenhet och att vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning Josefine
  • 2019-11-02

Mattias F skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde radhuset med hjälp av Lennart. Han var snabb, lyhörd och tillgänglig hela tiden.
    Det blev en snabb och jättesmidig försäljning, jag rekommenderar Lennart och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-10-29

Ann-Christine L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte en etta i Stenkulla av Jens. Trevligt seriöst lättsamt möte. Vi är nöjda!! Mvh Anki o Lasse Läs mer
  • 2019-10-27

Céline E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Fastighetsbyrån har gett snabb och bra mäklarservice vid försäljning av vårt radhus. Alltid ett gott bemötande och proffsigt från början till slut. Läs mer
  • 2019-10-16

Thomas Mikael W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte och sedan sålde villa av Josefin, väldigt glad och trevlig tjej i sina bästa år.
    Bättre än väntat på alla sätt!
    Många +++++ Läs mer
    2019-10-18 Josefine K svarar Thomas Mikael W
    Tack snälla ni för fina och värmande ord :) Och tack för förtroendet att även få hjälpa till med er försäljning av ert härliga hus! Hälsa alla så gott så hörs snart igen! Med vänlig hälsning Josefine
  • 2019-10-12

Helena E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt
    M;ycket bra bemötande och flexibel med tider
    så det passade mig Läs mer
  • 2019-10-10

Karin A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt radhus. Mycket bra bemötande. Lugn, trygg! Läs mer

Solgerd J skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lgh som hade tillhört en avliden och arvingarna visste inte mycket om den så vi fick mycket lite praktisk info. Det har tagit oss mycket tid och energi att få fram fakta. Hade uppskattat om mäklaren hade tagit kontakt med Brf för att få fram denna praktisks info. Tex kontaktpersoner , hur man får Garageplats, ,utbud av tv, internet etc, hur avläses hushållsel, cykelförråd, sopsortering etc Läs mer

Reem B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt ett radhus. Jag har fått bra bemötande av mäklaren. Jag har fått bra information och svar till mina frågor. Läs mer

Eva R skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Mikaela Karlsson: Professionellt och personligt bemötande av trevlig mäklare som gör mer och fixar allt. Hon överträffade mina förväntningar vid försäljningen av min lägenhet. Kan verkligen rekommendera Mikaela som sätter sina kunder först och alltid håller oss uppdaterade i processen. Läs mer
  • 2019-10-07

Tony S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Såld ett radhus. Mäklaren var proffsig och visade stor erfarenhet. Kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • 2019-10-02

Tommy M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en 3a i Nyköping!
    Andreas är alltid påläst kunnig och förtroendegivande. Andreas lever upp till förväntningarna på ett bra sätt då han svarar på alla frågor som jag har.
    Jag kommer att använda mig av Andreas igen. Läs mer
  • Evelina F

2019-10-01

Evelina F skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Fick hjälp att värdera huset. Väldigt serviceinriktad, superduktig och trevlig. Bra bemötande. Kunnig. Rekommenderar! Läs mer
    2019-10-01 Josefine K svarar Evelina F
    Tack för de fina orden Evelina! Ni har ett fantastiskt hus och jag är så tacksam för att jag fick komma till er och ge ett värde, hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-10-01

Tanja W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en bostadsrätt med Josefines hjälp. Hon har varit trevlig och tillmötesgående och väldigt tillgänglig och lätt att få tag på under hela affären. Läs mer
    2019-10-01 Josefine K svarar Tanja W
    Tack för fina ord Tanja, hoppas du kommer trivas toppen i lägenheten och att vi ses snart igen ☺️ Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2019-09-27

Manuel B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionellt, totalt nöjd med sin jobb Läs mer
  • 2019-09-26

Luis Edgardo T skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej och god morgon, vi tycker inte att vi fick den hjälp som vi ville ha, vi fick jaga mäklaren eftersom han ringde aldrig, och när vi pratade med honom han ljög när han sa till oss han hade ringt eller svarat på våra sms, sista besvikelse vi fick nu när jag skickade ett sms för att vi vill ha hjälp med uppskov , men han har inte svarat än, vi vet att vi har rätt till hans hjälp , det ingår i hans arvode. MVH Luis Torres -Eloisa Farias. Folkegatan 10 Oxelösund. Läs mer
  • 2019-09-26

Siv N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av en bostadsrätt (4 Rok) i centrala Oxelösund.
    Alla led i försäljningen ( fotografering, dokumentation, visning, budgivning, överlåtelseavtal) har flutit på och information och kontakt har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-09-24

Alexander W skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en 1,5 rum lägenhet på 38,5kvm.
    Bra bemött från start med en positiv energi och en känsla av lugn, vilket var väldigt skönt eftersom att det var min första visning jag har gått på. Hade svar på det man ville veta och var väldigt behjälplig. Josefine slog alla mina förväntningar jag hade.

5 av 5 möjliga, det var helt enkelt utmärkt. Läs mer
    2019-09-25 Josefine K svarar Alexander W
    Hej Alexander! Vad glad jag blir för att du känner så och för de fina orden, tack snälla för det! Jag hoppas du kommer stortrivas i lägenheten och att vi ses i framtiden :) Må så gott! MVH Josefine
  • 2019-09-17

Anders D skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping