Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nyköping

Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping — Visa karta

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 272 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping

• Hanna S
    Hanna S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Är supernöjd med försäljningen av min bostadsrätt som genomfördes av en mycket kunnig och trevlig mäklare!
  • Anders S
    Anders S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket bra.Hon svarade fast hon var på semester.
  • Tord A
    Tord A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Kunnig och engagerad mäklare med bra säljstöd. Alldeles för hög prisbild dock...
  • Rolf I
    Rolf I skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Ett mycket professionellt handläggande av affären,jag kände mig alltid uppdaterad då mäklaren alltid meddelade mig ifall något väsentligt hänt.
  • Karin A
    Karin A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Fastighetsbyrån Nyköping då det gäller att sälja en fastighet. Efter ett personligt besök av mäklaren där han gick igenom vad som gäller kring en bostadsaffär - praktiskt, ekonomiskt och juridiskt - och lämnat en fri värdering - kändes det bra att lämna uppdraget till honom. Han var trevlig, lugn, uppträdde inte stressat, lyssnade in våra synpunkter och funderingar och svarade tillfredsställande på samtliga. Upplevdes också realistiskt positiv - inte överdriven på något sätt. Mycket positivt att han talade så tydligt. Maken har hörselnedsättning och trots korrigering med hörapparat kan han inte alltid känna sig delaktig, men det var inga som helst problem nu. Kändes ödmjuk och respektfull. Detta säger jag i egenskap av säljare men jag fick en stark känsla av att det också är en uppfattning som kan delas av intresserade köpare. "Vår" mäklare passar helt enkelt väldigt bra för sitt uppdrag. Kändes som att han verkligen tycker om sitt arbete.
    2017-07-19 Anders W svarar Karin A
    Tack Karin!
    Det var verkligen roligt att få hjälpa er och mitt jobb blir ganska lätt när man har två så positiva uppdragsgivare.
    Anders W
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Engagerad, kunnig och proffsig handläggning vid försäljningen av vår sommarstuga.
  • Anton B
    Anton B skrev om Mikaela Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi anlitade Mikaela Karlsson i samband med försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är fantastiskt duktig och kunnig. Alltid trevlig och har ett mycket gott bemötande. Allt klaffade perfekt. Ska ni sälja er bostad så är det helt klart Mikaela ni ska anlita.
    // Anton Blixt
  • Johan S
    Johan S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Rekommendation av Andreas Stiglund vid Fastighetsbyrån i Nyköping.
    Vi använde oss av Andreas Stiglund vi försäljning av vår bostadsrätt.
    Andreas har visats stor professionalism under hela vårt samarbete. Han har en lugn och stabil framtoning med stor eftertanke, men har samtidigt en stor kreativitet. Han ger hela tiden en mycket hög servicenivå och ett stort engagemang. Vi kände oss trygga i Andreas händer genom hela processen. Vi följde hela tiden Andreas rekommendationer vilket ledde fram till en mycket lyckad, snabb och smidig bostadsaffär.
    Vi ger därför Andreas våra starkaste rekommendationer.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Mikaela Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Rekommenderar Mikaela Karlsson starkt, mycket trevlig och arbetar proffsigt..
    Hjälpsam från början till slut, lämnade tydlig information under hela försäljningen.
    Får högsta betyg!
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Mikaela Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mikaela var kanonproffsig och allt klaffade perfekt genom hela affären. Jag rekomderarar henne starkt. Patrik
  • Ulla G
    Ulla G skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket proffsigt, alla steg väl förberedda och noggrant dokumenterade. Höll oss i formerade på ett bra sätt. Vi var mycket nöjda !!
  • Ismail A
    Ismail A skrev om Mikaela Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mikaela Karlsson är duktig. Trevlig och neutral.
    Tack
  • Reiner S
    Reiner S skrev om Mikaela Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag är mycket nöjd med Mikaelas arbete, suveränt engagemang från första kontakt till avslutad affär!
  • Rickard R
    Rickard R skrev om Mikaela Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mikaela Karlsson får 5 av 5, otroligt duktig!
  • Damir A
    Damir A skrev om Mikaela Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mikaela Karlsson var väldigt proffsig och kunnig under hela bostadsaffären. Fick ständigt nyttig uppdatering och vi kunna hålla en väldigt bra dialog med varandra. Rekommenderar henne starkt.
  • Hans L
    Hans L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Mäklaren var kunnig och noggrann och höll kontakt med oss under affären.
  • Peter S
    Peter S skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Ander Wallen hade en tydlig plan och många bra idéer när jag sålde med landställe. Lyhörd, alltid tillgänglig och stressar inte på varken köpare eller säljare.
    Detta gör att jag med varm hand kan rekomendera hans tjänster
    / Peter Siepen
  • Douglas  H
    Douglas H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders Wallén var förtroendeingivande, snabb med info inför försäljning och återkoppling under försäljningsprocessen. Vi kom till avslut som både köpare och säljare var nöjda med och det på ett smidigt och professionellt sätt. Jag skulle välja samma mäklare igen.
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Kunniga, sakliga och mycket god service
  • Ann-Christine H
    Ann-Christine H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning av vårt hus genom Fastighetsbyrån i Nyköping. Anders Wallens förtroendeingivande och proffesionella sätt gjorde att det kändes tryggt att genomföra en av livets största affärer.
  • Hsb K
    Hsb K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra mäklare! Bra upplysning och bra bemötande
  • Volmar H
    Volmar H skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Positiv och tjänstvillig, vi fick all hjälp vi behövde och lite till!
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Proffsigt och över förväntan, underlättande med allt möjligt.
  • Lars A
    Lars A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jonna bemötte oss på ett korrekt och yrkeskunnigt sätt. Ordnade med extra visning så att vi kunde ´vara med´. Inget stress utan lugn och metodisk försäljnoing.
  • Lars G
    Lars G skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    vi är mycket nöjda med Lennart Andersson,proffsg
  • Pavel T
    Pavel T skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    It was a smooth experience. Thank you Lennart for proffecional help.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Ett bra bemötande inget att klaga på hon var trevlig och proffsig.
  • Carina O
    Carina O skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    mycket trevligt bemötande och ärliga svar på alla frågor
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har blivit utomordentligt trevligt bemötta
  • Eva E
    Eva E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Samarbetet från värdering fram till försäljning har fungerat perfekt och fotografen gjorde ett proffs-jobb! Vi är mycket nöjda rakt igenom!
  • Stig H
    Stig H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag är tillfullo nöjd med min mäklares bemötande och anser att han tillfullo uppfyllt sitt uppdrag.
    Har stort förtoende för min mäklare och rekommenderar honom å det varmaste till nya uppdrag.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Angagerad , väldigt trevlig och profosionell
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Gott bemötande, hjälpsam och seriös
    2016-03-21 Charlotte V svarar Kerstin N
    Tack för förtroendet, Kerstin. Jag hoppas att du trivs bra i din nya bostad!
  • Leif A
    Leif A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han är kunnig och har läst på har SVT på frågor och undersöker och återkommer allt som man som kund söker
  • Maria C
    Maria C skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han var verkligen suverän. Vi var alltid väldigt fint bemötta av Lennart. Mycket trevlig och alltid besvarade våra frågor och funderingar. Han var alltid mycket hjälpsam och glad för att hjälpa oss. Även ringde oss efter ungefär en månad och frågade hur det gick för oss. Vi hade verkligen tur för att få Lennart som våran mäklare.
  • Berth-göran B
    Berth-göran B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Trevligt och glatt bemötande med en stor kunskap om de objekt hon är säljarrepresentant för
  • Annelie F
    Annelie F skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    bra bemötande och trevligt agerande.
    Fick hjälp att sälja bostaden fort.
    2016-03-21 Charlotte V svarar Annelie F
    Tack för det fina omdömet. Lycka till i er nya bostad!
  • Anette L
    Anette L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    En mycket bra o trevlig o kunnig mäklare ,uppfattas seriös åt båda håll .
  • Claes L
    Claes L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart är perfekt som mäklare; kan marknaden och lättsam att ha att göra med. Helt professionell! Full pott!
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Professionellt och trevligt bemötande.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Riktigt bra koll på alla papper. Bra uppföljning under hela processen. Stor skillnad mot min förra bostadsaffär.
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Glatt och trevligt. Bra information och jag har inget negativt att säga.
  • Carl T
    Carl T skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Ok, snabba svar, snabb med att lösa problem.
  • Midhat S
    Midhat S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Riktigt bra bemötande, kunnig och hjälpsam. Klart över förväntan.
  • Anna B
    Anna B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Snabb, seriös och trevlig kontakt när vi köpte vår fritidsfastighet.
    2016-03-21 Charlotte V svarar Anna B
    Tack, Anna, och grattis till en riktigt härlig fritidsbostad!
  • Bertrand L
    Bertrand L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Really satisfied with Fastighetsbyrån !!!
  • Lena K
    Lena K skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Rekommendera Sörmanlands Fastighetsbyrån Nyköping
    Sakliga Kompitenta Förklarande Vänliga
  • Mikko S
    Mikko S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt gick smidigt och lätt.Mäklaren fick jag ett väldigt gott intryck av vid första mötet.
    Arvodet jag betalade var värt varenda krona.
  • Per Erik E
    Per Erik E skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande. Tydlig och rak dialog. Håller utlovade åtaganden.
  • Ove R
    Ove R skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Fastighetsbyrån (dvs vår mäklare) var kunnig men var för lite "på"

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping