Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nyköping

Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping — Visa karta

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 374 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping

• Johanna A skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte ett radhus via henne, och hon var helt okej. Dock hade jag önskat att hon, när jag frågade om dränering, inte bara hade sagt att det inte är aktuellt (eftersom huset inte har källare), utan också fortsatt med att påpeka att dränering och stamrör inte är samma sak. Mindre än en vecka efter inflytt visade det sig att rören är helt slut och ett akut stambyte måste genomföras. Jag vet att jag har undersökningsplikt, och jag missade att fråga om det, men de flesta av oss vet inte allt om hus, och kommer man som jag från en lägenhet, så har man inte full koll och det hade varit bra med info om att stammarna inte var bytta. Läs mer
  • Armend B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas hjälpte oss med att sälja vårt radhus. Han var väldigt proffsig under hela processen. Vi kände oss väldigt trygga med honom som mäklare. Han var väldigt lyhörd och lätt att få tag i. Han lyssnade till våra önskemål samtidigt som han kom med sina idéer och förslag som var direkt avgörande för vår försäljning. Han hjälpte oss att göra en bra och trygg bostadsaffärer i en nedåtgående marknad. Han var väldigt rak och tydlig vilket gjorde oss som säljare väldigt trygga i vår fastighetsaffär. Jag rekommenderar varmt Andreas till de som vill sälja eller går i säljtankar! Läs mer
  • Malin B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en bostadsrätt och Andreas som mäklare levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Erika H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag sålde en lägenhet. Fast det inte fanns så många spekulanter såg Andreas värdet i min lägenhet. Vi fick det pris jag begärde och sålde till någon som fick samma känsla för lägenheten som jag. Andreas var snabb att återkopplas med svar på mina frågor och försäljningen gick snabbt. Jag rekommenderar därför Fastighetsbyrån, då jag även tidigare har haft kontakt med Fastighetsbyrån och har ett gott förtroende. Läs mer
  • Eirik K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken Läs mer
  • Mats A
    Mats A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt en lite udda fastighet som varit i familjens ägo i ca 60 år och med lite vånda skulle säljas. Vi har haft en bra kontakt med Lennart under hela processen det enda skumma med honom är att han inte dricker kaffe. Vårat hus blev sålt fortare än vi kunnat ana och går nu in i nästa projekt att få till ett bra boende i framtiden. Vi är mycket nöjda med våra kontakter med Lennart. Läs mer
    2018-11-29 Lennart A svarar Mats A
    Ska jobba på det där med kaffet...
  • Hans Werner S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    villa
    professionellt
    utropspriset uppnåddes Läs mer
  • Leif P
    Leif P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders Wallén tog hand om försäljningen av vår gård straxt utanför Nyköping på ett mycket professionellt sätt. Bemötandet var lättsamt och otvunget med ett stort fokus på fastigheten och dess möjligheter. Vi är mycket nöjda med hela hanteringen. Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väldigt trevlig, proffsig och erfaren. Bra driv i hela processen
    Goda råd hela tiden Läs mer
  • Sebastian F skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en etta i Oxelösund.
    Andreas var proffsig och hjälpsam. Högsta betyg! Läs mer
  • Roine L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt
    Mycket bra bemött av mäklaren
    Förväntningarna var att sälja lägenheten och det gjordes verkligen

Som helhet mycket nöjd med min försäljning Läs mer
  • Angela T skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt min lgh på Fruängsgatan. Jag har alltid blivit bemött professionellt och snabb återkoppling. Kan verkligen rekommendera Anders. Läs mer
    2018-11-20 Anders W svarar Angela T
    Tack Angela! Lycka till med ert letande efter ny bostad!
  • Ida H skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
  • Shekib A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Trevlig bemötande, God service Läs mer
  • Jan L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en bostadsrätt.
    Vi lyckades till slut sälja den till det pris vi önskade.

Det var första gången vi sålde en bostad så vi var väldigt osäkra på hur allt fungerade, hade kanske önskat lite mer stöd i processen.

Totalt sett nöjd med hur det fungerade. Läs mer
  • Berth-Göran B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt min bostadsrätt och fick god hjälp av min mäklare med både pris visning och budgivning samt försäljning.
    Jag har en riktigt god upplevelse av försäljningen Läs mer
  • Ramona A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas är en kunnig mäklare, snabb och säker. Han sålde vår tvåa på två veckor till ett pris vi var mycket nöjda med. Vi blev väl bemötta och han var lätt att få tag på, svarade snabbt på mail. Läs mer
  • Henrik S skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och handlande. Läs mer
  • Ingrid W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt min gård o köpt bostadsrätt Mycket proffsligt utfört arbete Läs mer
    2018-11-05 Anders W svarar Ingrid W
    Tack Ingrid! Det är alltid lika kul att jobba med gårdar.
  • Maria W skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har köpt en lägenhet.
    Han gav oss bra information och fanns tillgänglig.
    Han hade ett bra bemötande och vi är nöjda. Läs mer
  • Eva Linda W skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt ett radhus i Nyköping. Jag fick en snabb kontakt och möte med mäklare som var beredd att sälja vid tidpunkt när jag önskade. Var tydlig med hur processen går till och vad jag kan förvänta mig. Försäljning gick enl. förväntningen med smidig hantering. Proffsigt! Läs mer
  • Frida S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej
    Jag sålde mitt lägenhet.
    Jag rekomendera andra att ta hjälp från Lennart.
    Han är bra och hjälpsam.
    Mvh Frida Läs mer
    2018-11-09 Lennart A svarar Frida S
    Tack och välkommen med nästa affär!
  • KG A
    KG A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    En riktigt bra mäklare som på ett enkelt o effektivt sätt beskrev o visade lägenheten. Mycket nöjd med mäklare o lägenhet Mvh K-G Almkvist Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar KG A
    Tack för fina ord, välkommen till Oxelösund och vi ses på stan!
  • Pontus F skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick jättebra service från dag 1. Varje fråga vi ställde fick vi raka svar på, och som helt grön på att köpa och sälja bostad kändes det jättebra. Vi är väldigt tacksamma för engagemanget genom hela processen. Rekomenderar Jonna starkt! Jättetrevlig människa! Läs mer
  • Anna C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Genuin & engagerad mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har hjälpt mig att både köpa och sälja bostad. Är mycket nöjd med våra samarbeten! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-10-03 Anders W svarar Josefin F
    Tack Josefin! Alltid trevlig med kunder som återkommer:-)
  • Bo C skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt och fick mycket bra hjälp av Lennart Andersson, som gav mig snabba svar på mina frågor, och detta ledde till ett problemfritt avslut av affären.
    Jag skulle med största sannolikhet kontakta Lennart igen vid ev. köp/försäljning av fastighet. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Bo C
    Tack för fina ord. Välkommen till Oxelösund!
  • Keijo A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är mkt. nöjda med Lennarts insats, proffsigt !
    kan med gott samvete rekomendera honom till vänner som går i säljtankar. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Keijo A
    Tack för fina ord! Hoppas att er flytt gått bra!
  • Sonja K skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag fick utmärkt hjälp när jag skulle sälja mitt hus. Alltid blev jag vänligt bemött. Jag rekommenderar verkligen Anders Wallén som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Sonja K
    Tack Sonja!
    De orden värmer!
    Bra kommunikation gör allt mycket lättare.
  • Tommy J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionellt bemötande och snabb och smidig försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • Veronica F skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket kompetent och hjälpsam. Läs mer
  • Denise L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Senaste året har jag sålt ett hus och en lägenhet, Charlotte var helt klart fantastisk att samarbeta med under bägge försäljningarna så nu inför tredje försäljningen var det givet att anlita henne igen. Läs mer
  • Anna Kristina F skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Helt ok. Har dock ännu ej fått utlovad uträkning ... Läs mer
  • Damir A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    trevlig och bra. gör sitt arbete på ett proffsigt sätt och bemöter kunden korrekt. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Damir A
    Tack Damir! För mig är det alltid viktigt att du som kund ska känna dig trygg.
  • Eva-Maria Verena S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde en villa och jag tycker vi har fått mycket bra information och stöd. Läs mer
  • Anette T skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Hon var mycket trevlig och tillgänglig.
    Jag ringde om en lägenhet jag var intresserad av. Den var borta ur marknaden, men det fanns en likvärdig som jag snabbt fick se.
    Samarbetet flöt på alla sätt oproblematiskt, vilket väl också har att göra med min egen benägenhet för goda lösningar.
    I efterskott har jag märkt att jag ställde alltför få frågor om förråd och tvättstuga vilket vid inflyttningen har orsakat en del onödiga problem.
    Mitt förslag är att fokusera även på dessa detaljer i framtiden. Läs mer
  • Daniel C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Mats B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde lägenheten i Oxelösund med en vinst på 200.000kr, innan visning.
    Superbra. Läs mer
  • Ronny M skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick ett gott bemötande och det man kan förvänta av vår överenskommelse med mäklaren. Läs mer
  • Renée T
    Renée T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde och köpte på samma dag. Mycket nervöst, men Andreas var lugn. Under resan som nästan tog tre månader uppdaterade Andreas mig hela tiden.
    Mycket bra mäklare! Läs mer
  • Erik Daniel A
    Erik Daniel A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vårt hus.
    Andreas är en otroligt proffsig mäklare.
    Vi har haft god kontakt under hela försäljningen och Andreas utförde till och med saker utanför sitt uppdrag.
    Mycket possitivt och proffsigt bemötande!
    Vi rekommenderar Andreas till alla som frågar vem vi använt.
    Stort tack och vi vet vem som kommer få uppdraget i framtiden om det blir aktuellt med fler försäljningar. Läs mer
  • Louise A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt och blev bemöt väldigt bra. Jag möttes av en person som visade intresse för sitt arbete och hade ett profissionelt bemötande för mig som köpare. Bra kommunikation under förhandlingarna och innan köpet skulle slutföras. Läs mer
  • Thiffanny J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hjälpsam och svarar snabbt på frågor. Snabb och smidig affär vilket uppskattades. Läs mer
  • Linda Ulrika A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick hjälp att sälja vårat hus av Andreas.
    Vi har bara positiva omdömen att ge. Han är trevlig och tillmötesgående, lyssnade på våra behov och tankar, enormt engagerad och la ned mer arbete och energi än vi förväntat oss. Han har funnits där genom hela processen och hållit oss informerade kontinuerligt, samt hjälpt oss med alla de saker som uppkommit under vägen.
    Vid nästa fastighetsaffär väljer vi gärna Andreas igen. Läs mer
  • Stig Erik Anders S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt en villa. Mäklaren gjorde allt hon kunde för att fa till affären på bästa sätt. Trevligt-, enkelt-, proffsigt bemötande i alla situationer. Tror även att köparna har samma uppfattning, då ur deras synvinkel.. På alla sätt & vis har hon levt upp till de förväntningar jag hade! Läs mer
  • Keijo A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är nöjda både med köpet samt försäljningen av lägenheterna, köpte en, sålde en.
    👍👍 Läs mer
  • Johan K skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt Sommarhus . Korrekt bemötande, snabbhet i frågor och skrift. Bra med kontraktsskrivning. ! Läs mer
  • Charlotte M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har sålt en 2:a. Har tidigare köpt samma lägenhet med denne mäklare och valde honom för att sälja. Allt gick strålande. Fick jättebra gensvar och vi planerade "tillsammans" som ett team. Under hela försäljningsprocessen var vi ett och samma "team" inte han mäklare och jag säljare.
    Tyvärr fick vi motgångar under försäljningen och det drog ut på tiden. Men vi pepprade varandra och fortsatte som ett team. Det kändes väldigt bra att ha en sådan mäklare, där vi tillsammans planerade försäljningen.
    Jag kan utan tvekan varmt rekommendera honom i framtiden!! Läs mer
  • Margaretha A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostadsrätt i Stenkulla förmedlad av Andreas. Fick ett bra första intryck. Lätt att prata med och gav bra information hur ev köp skulle gå till då det var första gången. Erbjöd mig att komma på fler visningar för att verkligen känna in. Han gjorde ett bra jobb som gav resultat. Mao en trevlig och positiv förmedlare som rekommenderas. Mvh Margaretha Andersson Läs mer

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping