Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nyköping

Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping — Visa karta

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 423 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping

Adela Beatriz B skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Josefine Karlsson som var mycket professionell och effektiv. Hon ingav förtroende från första ögonblicket.
    Hon gjorde ett schema med ledning av vad vi sa till henne och schemat följdes till punkt och pricka, trots att det var väldigt tight men det var enligt våra önskemål.
    Med andra ord hon var väldigt lyhörd och förstod vad vi ville, och vi gjorde en lysande affär.
    Det var överlag en väldig fin upplevelse av en smidig försäljning.
    Tack Josefin! Läs mer

Jouko Tapio T skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt en villa. Mäklaren var kanon ! Vi nåde målet som vi o mäklaren hade önskat. Vi är nöjda ! Läs mer

Anna-Karin L skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders känns trygg och kompetent samt är noga med att uppdatera och informera mig som säljare. Anders är också mycket professionell i sitt förhållningssätt till både mig och köparen av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-05-25

Sven L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    en mycket duktig person som alltid gav svar på

mina frågor och önskemål. Läs mer
  • 2019-05-24

Johan N skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Smidigt köp av bostadsrätt i Nyköping. Läs mer
  • 2019-05-23

Cecillia W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väl bemött! Allt har gått efter förväntningarna!
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-21

Kent Kari Antero P skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefine gjorde ett kanon jobb till oss när hon sålde vårt hus på Linjalvägen.det gick både snabbt och smidigt. Kommer garanterat rekommendera henne för andra.Ett stort Tack.Adela och Kent. Läs mer
    2019-05-22 Josefine K svarar Kent Kari Antero P
    Tack snälla Kent och Adela för att jag fick hjälpa er att förmedla er bostad! Och tack för så fint omdöme, det värmer! Stor kram till er
  • 2019-05-20

Alexandra S skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en villa. Anders var proffesionell och ett tryggt stöd i denna affär. Lätt att kontakta och återkopplade alltid. Rekommenderar verkligen Anders Wallén. Läs mer
  • 2019-05-20

Eva N skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag fick ett positivt och service mässigt bemötande av mäklaren. Hon var lätt att få tag på och svarade snabbt på mina frågor. Hon var lätt att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-05-18

Lilian E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har både sålt och köpt lägenhet hos er och kan bara berömma er för all hjälp. Läs mer
  • Ingvar L

2019-05-14

Ingvar L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Nyköping. Jag blev vid första visningen bemött på ett korrekt och förtroendegivande sätt. Fick de uppgifter som var relevanta vid detta tillfälle. Vid budgivningen var han en person som man fick förtroende för, likaså då var dags att skriva avtalet.
    Han har varit tillmötesgående på ett kunnigt, vänligt och respektfullt sätt. Läs mer
  • 2019-05-12

Ellinor Maria Margareta K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefine är väldigt professionell, driven och kompetent med kunden i fokus. Toppbetyg! Vi rekommenderar verkligen Josefine och Fastighetsbyrån i Nyköping! 😊

Hälsningar Ellinor och Adam Läs mer
    2019-05-20 Josefine K svarar Ellinor Maria Margareta K
    Tack snälla för så fina ord, det finns inget bättre än nöjda kunder! Det var en ära att få hjälpa er att förmedla er fantastiska bostad!
  • 2019-05-12

Ann K skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Kunnig och trevlig mäklare.
    Lätt att få kontakt med per telefon och mail. Läs mer
  • 2019-05-11

Ann-Britt N skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har fått hjälp att sälja min bostadsrättslägenhet. Jag kontaktade en mäklare som jag mött tidigare i samband med att jag tittat på fastigheter. Pga att hon då hade ett proffesionellt och trevligt bemötande. Hon har levt upp till mina ganska högt ställda förväntningar . Bra kommunikation hela vägen, jag kände mig trygg med att bli uppdaterad om processen och hur den fortskred. Hon har varit tillgänglig med trevligt bemötande på tider som man inte kan förvänta sig. Fullföljt och avslutat affären snabbt och kompetent. Kort sagt, jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-10

Per J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Det här är tredje gången vi haft Lennart som mäklare vid en lägenhetsaffär, denna gång som säljare.
    Vi har varit väldigt nöjda alla gångerna och Lennart är en trevlig man som gör ett utmärkt arbete i våra ögon. Läs mer
  • 2019-05-10

Jimmy E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas har varit otroligt proffsig och drivit hela processen själv på ett mycket bra sätt när jag sålde min lägenhet.
    Självgående och bra egna idéer.

Jag rekommenderar verkligen Andreas till andra kunder. Läs mer
  • 2019-04-26

Lotta W skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt. Tyvärr är marknaden lite trög nu, så det blev inte den budgivning jag hoppats på. Men Andreas har gjort allt han kan för att få till en bra affär. Han är alltid snabb att svara på mail och SMS. Jobbar verkligen aktivt och tar reda på saker. Håller mig uppdaterad. Jag skulle definitivt anlita Andreas igen om jag skulle sälja en bostad, han är ingen mäklare som gör minsta möjliga. Läs mer
  • 2019-04-25

Douglas E skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostadsrätt och allt flöt på som det ska. Läs mer
  • 2019-04-23

Carina K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt: enplansvilla, 125 kvm plus biytor, 51 kvm.

Bemött: utmärkt.

Mina förväntningar: att få professionell praktisk och juridisk hjälp och vägledning kring fastighetsförsäljningen.

Mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Sammanfattning: uteslutande positiv upplevelse av Fastighetsbyrån och mäklaren Lennart Andersson. Läs mer
  • 2019-04-20

Lars E skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi anlitade Anders för att sälja vår villa.

Anders mycket goda råd, helhjärtade stöd och starka engagemang har varit ovärderliga under hela säljprocessen.

Vi är supernöjda med Anders insatser och kan mycket starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Christine E

2019-04-17

Christine E skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår villa med Anders som mäklare. Vi har fått ett fantastiskt bra bemötande av Anders. Han gav oss många goda råd och delade med sig av sin erfarenhet. Han lugnade oss när vi var nervösa och stressade. Vi följde alla rekommendationer Anders gav oss, och det visade sig att han hade helt rätt i sina bedömningar. Anders var alltid tillgänglig genom hela processen. Han ägnade oss all den tid vi behövde och höll oss hela tiden underrättade om vad som hände. Vi känner ett hundraprocentigt förtroende för Anders och han överträffade våra förväntningar i försäljningen. Vi är väldigt tacksamma för det stöd vi fick av Anders och rekommenderar honom starkt till alla potentiella bostadssäljare. Läs mer
    2019-05-20 Anders W svarar Christine E
    Tack Christine och Lars! Jag tycker vi hade ett mycket bra samarbete och löste alla frågor tillsammans på ett bra sätt.
  • MARCUS L

2019-04-12

MARCUS L skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Klockren rakt igenom, från första kontakt till skrivet avtal känner mig sig i trygga händer. Ett stort plus är att man får bra betalt. Rekommenderar verkligen Andreas! Läs mer
  • 2019-04-10

Niclas J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    köpt bostadsrätt i oxelösund
    allt från att lämna bud till tillträde funkade perfekt Läs mer
  • 2019-04-08

Rahim Y skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt ett hus. Jag blev inte så bra bemött av mäklaren. Fick inte svar på sms i god tid för att planera på visningen. Fick inte svar när jag ringde eller via mail. Jag kände mig otrygg under budgivningen. Jag förväntade mig att hon skulle svara i god tid vid behov av hjälp och känna mig trygg när det gäller budgivningen. Jag behövde mer information angående huset men fick mindre. Det gick inte så bra i alla fall. Jag blev förvånad när jag fick konstiga frågor av henne. Läs mer
  • 2019-04-05

Zandra Ö skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra kommunikation och mån om mig som säljare. Lyssnade på mina önskemål och gjorde mig trygg i säljandet. Läs mer
  • Roland J

2019-04-03

Roland J skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej!

Jag har köpt ett lägenhet genom honom. Vi pratade fört på telefon och sedan träffade några gånger i banken.
    Anders var hjälpsam och öppet på mina frågor. Jag behövde inte ställa frågor eftersom han förberett mig inför alla händelser.
    Jag har inte köpt eller sålt bostader tidigare men kan säga att det var en bra upplevelse med honom.
    Tack! Läs mer
    2019-05-20 Anders W svarar Roland J
    Tack Roland! Lycka till med ditt nya boende!
  • Joakim F

2019-04-01

Joakim F skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har gjort ett exemplarisk jobb med att sälja min 2a, proffsigt och smidigt.
    Slutpriset vart högre än vad jag förväntade mig. Mycket nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-03-25

Lars Ö skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt radhus i Oxelösund. Helt OK bemötande, men mycket bråttom med allt. Läs mer
  • 2019-03-22

Peter B skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande hela tiden från Lennart, Läs mer
  • 2019-03-21

Kjefser K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han är proffs i sitt yrke,har inga ord .Via honom jag sålde och köpt min nya bostad.Är super nöjd med honom,rekommenderade honom till alla mina vänner. Läs mer
  • 2019-03-19

Erik Ingvar L skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tydlig, snabb, effektiv och trevlig! Läs mer
  • 2019-03-15

Marcus R skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt
    Blev bemött proffsigt
    Hade som mål att frigöra kapital inför köp av annan bostad, uppnådde målet och mer därtill.
    Rakt igenom positivt, lyhörd mäklare som var beredd att arbeta efter våra önskemål. Läs mer
  • 2019-03-15

Karolina M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt Borgdalsgången 49 Nyköping.

Mycket bra och trevligt bemötande.

Förväntningarna var att få ut rätt summa som vi behövde för att köpa ett nytt boende, och det fick vi. Lätt att få kontakt med honom, bra återkopling.

Kan tänka oss ett samarbeten igen om det blir aktuelt. Läs mer
  • 2019-03-11

Stephan S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket bra bemötande och bra service. Läs mer

Hannes F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt radhus. Väl bemött av Anders. Mycket proffsig och ordentligt, samtidigt trevligt och bemötande. Läs mer

Anna S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt Kritvägen 3 Oxelösund. Lennart är lätt att nå, de gånger man inte får kontakt så ringer han tillbaka. Kunnig, trevlig, lösningsinriktad och förtroendeingivande. Rekommenderas varmt!!
    Anna, Miklas o Emma Sieverts Läs mer
    2019-03-05 Lennart A svarar Anna S
    Tack för orden, kul att få lära känna er och välkomna till Oxelösund!

Lennart A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bostadsrätt, köpt
    Professionellt, konkret, kamratligt, korrekt och servicevänligt.
    Ovan uppräknade.
    Mycket tillfredsställande. Läs mer

Björn A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av hus. Trevligt och professionellt bemötande. Hjälpsam och saklig. Kan varmt rekommendera Lennart till andra kunder/klienter. Läs mer
    2019-03-05 Lennart A svarar Björn A
    Tack för förtroendet, kul att få hjälpa er! Hoppas att vi ses på tennisbanan snart.
  • 2019-03-04

Anders D skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionell mäklare som hjälpt mig med försäljning av bostadsrätt. För övrigt innehar han även en mycket hög grad av social kompentens. Läs mer
    2019-03-04 Lennart A svarar Anders D
    Tack för fina ord! Hoppas att du har det bra i Örebro!
  • Petra A

2019-03-03

Petra A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en lägenhet
    Bra bemötande
    Tyckte mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2019-03-02

Thamie Andrea Christina A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt bostads rätt, jätte nöjd med bemötande, allt gick fint fint!
    Väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-02-28

Göran G skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en lägenhet som motsvarade mina förväntningar. Handhavandet och genomförandet av transaktionen gjordes på bästa sätt.
    Inga klagomål. Läs mer
  • 2019-02-28

Tobias A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Andreas som skötte allt perfekt! Snabba och bra lösningar på allt. Läs mer
  • 2019-02-21

Patrick F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en 1:a i Stenkulla.
    Anders hade ett ypperligt bra bemötande och hade svar på alla mina frågor.

Han överträffade mina förväntningar av mäklare. Läs mer
  • Nam N

2019-02-15

Nam N skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bästa fastighet byrå (jobba med hjärtat ) Läs mer
  • 2019-02-12

Louise T skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet och tycker att jag blivit väldigt trevligt och hjälpsamt bemött av mäklaren och är glad och nöjd med köpet. Läs mer
  • 2019-02-07

Niklas Anders T skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har sålt bostad på Morellgången 12 i Nyköping.

Ett bra bemötande och professionellt hanterad försäljning. Läs mer
  • 2019-02-05

Maria H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vårt parhus och blivit professionellt bemötta under hela försäljningsgången.
    Trygg, saklig och "lagom" personlig, skulle varmt rekommendera Anders till någon som ska sälja sitt boende.
    Förväntningarna angående kommunikation och information under försäljningsprocessen har helt uppfyllts av Anders Wallen. Läs mer
    2019-02-06 Anders W svarar Maria H
    Tack Maria! För mig är det alltid viktigt att både köpare och säljare ska känna sig nöjda och att det inte dyker upp några överraskningar efter avslutad affär.
  • 2019-01-30

Beroula M skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en bostad. Det är den första gången som jag köper bostad men processen gick smidigt. Lennart är en professionell mäklare. Allt gick superbra med hjälp av honom. Läs mer
  • 2019-01-27

Johan O skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en nyproducerad bostadsrätt i nyköping. Jag är nöjd med mäklaren då han var lätt att få tag på och lättsam att ha att göra med. Det har inte uppstått några överraskningar. Ett minus är att hag gärna hade velat komma och titta i lägenheten lite tidigare än jag fick. Läs mer

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping