Fastighetsbyrån Nyköping

Fastighetsbyrån Nyköping

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 185

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg. ...

1185 omdömen om Fastighetsbyrån Nyköping

Sedan starten hos Reco 2013

Leif D
Tystberga

Tyvärr är tiden mellan handpenning och slutförd försäljning på tok för lång tycker jag

Maria Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Jansson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Jönåker

Proffsig och tillmötesgående. Trevlig och fick oss att känna oss trygga med affären.

Ivan G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Oxelösund

Rebecka var jätte trevligt, och hjälpa mig ganska mycket med reglerna när jag köpt min första bostad. Ivan

Frans S
Köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Jansson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Stigtomta

Generellt ett väldigt bra bemötande.

Johan Urban K
Sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Jansson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Stigtomta

Hej, man fick ett bra bemötande, kom med bra råd/tips, lätt att få tag i, snabbt svar, jag är super nöjd.

Jonathan S
Stigtomta

Trevlig mäklare, lätt att ha och göra med. Krånglar inte till saker utan sköter det smidigt. Affären gick snabbt och smidigt :)

Petch P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Centralt Öster

Anders är erfaren, noggrann och pålitlig. Han är en god rådgivare och har varit till stor hjälp före och under försäljningsprocessen.

Christine A
Centralt Öster

En absolut proffesionell och varmt bemötande. Tycker om att hon vänder sig till våran son som är med i köpet av hans första lägenhet. Mycket effektivt och informativ. Super nöjda med hennes insats.

Jimmy A

Bra Påläst Berättade det vi behövde veta

Tomas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Centralt Öster

Professionell och saklig, beskriver säljprocessen tydligt och uppdaterar mig som säljare kontinuerligt.

Sören S
Nyköping Väster

Anders är lyhörd och strukturerad, återkopplar och informerar under säljprocessen. Man får ett professionellt intryck som känns bra i magen. Vi är väldigt nöjda, tack.

Hathaikarn T
Centralt Öster

Trevligt bemötande, håller lagom avstånd och känner bekväm. Hon har lätt att ta kontakta med. Kan svara alla frågor.

Susanne W
Nävekvarn

Rebecka har hela tiden haft ett mycket trevligt bemötande. Hon har tagit reda på och svarat snabbt på våra frågor.. Hon har mycket väl levt upp till de förväntningar vi haft. Vi hade en trevlig och munter stund på visningen där Rebecka även hade lite tips och idéer runt mina funderingar då vi gick runt och tittade.

Jessica F
Horn

Anders är väldigt proffesionell och arbetar för att få både säljare och köpare att vara nöjda.

Bengt Fredrik W
Horn

Mycket gott intryck på alla sätt. Seriös och trevlig. vi är mycket nöjda med försäljningen.

Sanna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Rosenkälla

Väldig trevlig, gott bemötande och professionell. Han känns kunnig och engagerad och har ett lugnt och förtroendeingivande intryck.

Gunilla L

Mycket realistisk,och vänlig förtroendeingivande

Peter H
Oppeby

Kunnig, trevlig och tillmötesgående.

Andreas N
Nyköping Väster

Trevligt och professionellt bemötande och tydlig kommunikation hela vägen.

Sara S
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Nyköping Väster

Mycket trevligt bemötande och effektiv i arbetet. Jag kan varmt rekommendera Jens Öhling som mäklare.

Joakim J
Oppeby

Det har fungerat bra! Första gången jag köper en lägenhet, men jag får hjälp med allt jag behöver 🙂

Sten Gunnar Ture L
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Lästringe

Saklig, lojal, lyhörd, kommer ofta med goda råd, trevlig. Har varit ett gott stöd till oss i.en prövande och relativt lång säljprocess.

Bengt E
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Centralt Öster

Lugn och bra kontakt med köparna.

Lars H
Centrala Oxelösund

Har ej någon annan att jämföra med så jag tycker att det gick smidigt

Linn W
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
Tystberga

Engagerad mäklare som gav/tog reda på mycket information som gjorde att vi kunde göra ett bra val. Mycket bra bemötande!

Maj-Len S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
Oppeby

Anlitat mäklaren i tidigare bostadsaffärer, så nöjd med allt!

Örjan Karl Erik J
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping

Har mycket att klaga på. Det är väder, matkostnad, mm, men absolut ingenting på Jens Öhling. Vid första mötet fick jag ett fantastiskt bemötande som skapade fullt förtroende direkt. Hade inga speciella förväntningar men det var bara positivt. För att sammanfatta det hela... TOPPBETYG... // Örjan Jakobsson

Christoffer Ö
Jönåker

1.) Vi har blivit bemötta väldigt bra, trevlig, informationsrik, tillgänglig. 2.) Det var vårt första bostadsköp, jag vet ärligt talat inte vilka förväntningar vi hade. Men som sagt så var Jens väldigt bra och svarade på massor av frågor samt hjälpte oss med ett nytt lån, när ICA-banken backade ur pga detaljer i pappersarbetet. 3.) Vårt köp tillhör nog ovanligheten lite, för vi köpte genom kronofogden. Jens hjälpte oss att ta reda på all information som behövdes samt ordna med ett nytt lån och förklarade detaljerna för banken så att det blev smidigt för oss. 10/10 - på riktigt

Rokea R

mycket trevlig, förklarar alla delar bra och tydligt och ger en känsla av bekvämlighet och trygghet

Ali A

Hon var trevligt och hjälpsam 🌸

Guy K
Tystberga

Ett vänligt och proffesionellt bemötande med klara besked.

Rolf T
Oppeby

Första intrycket var bra. Verkar ha bägge fötterna på jorden och går hem hos äldre kunder. Premiär för mej med helt digitalt förfarande men det fungerade perfekt även kommunikations- mässigt. Bra resonemang om prissättningen och förståeliga instruktioner inför fotografering och åtgärder inför visningen. Bra presentation vid kontrakts-sammanträdet tillsammans med köparen. Mina förväntningar om försäljningen uppfylldes helt och jag kommer att rekommendera Rebecka för dom som jag vet har funderingar om boendebyte.

Habiba D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
Stenkulla

Trevlig mäklare ge snabba svar och hon levde upp till mina förväntningar .Habiba

Matilda K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Rosenkälla

Mycket bra bemötande, kunnig och får en att känna sig trygg i allt.

Yvonne Elisabeth L
Nya Svalsta

Jag fick ett lugnt och stabilt intryck av Anders.

Izabela B
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Oxelösund

Jag är jätte nöjd av Christine.,av säljstrategi och erfarenhet.Hon hjälper mig hela vägen vid visning och kontraktskrivvning.Christine är proffessionell och duktig lyssnare,som person är öppen och lyhörd inför behov.Hon är flexibel,fungerar personkemi ,kontakt och tillit.Christne är mäklare som ger förtroende och nöjdhet.Tack!

Anna L
Mastvägsområdet

Trevlig, snabb respons, kunnig.

Cecilia J
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Trevlig och tillmötesgående mot både säljare och köpare på ett bra och proffsigt sätt.

Zuzana F
Centrala Oxelösund

Anders Wallen är en mäklare hur mäklare bör vara. Han ska vara vald till bästa mäklare i Sörmland/Sverige. Innan jag anlitade Anders var jag i kontakt med 2 andra mäklare, den en var "bästa mäklare i Sverige" (enligt en tidningsartikel ) och hon var botten. Stressad kvinna, har inte lyssnat hvad jag som kund önskar, har själv bestämt utan att kontakta mig vilka fotos ska presenteras, exakt fotos vilka jag inte ville ha, usv. Det var min sämsta upplevelse med en mäklare. Hon valde det sämsta för mig. Anders är...

Svar från Anders Wallén

Tack Zuzana! Jag har ju jobbat ganska många år vilket gör att jag har samlat på mig stor kunskap om vad som behövs för att det ska bli en lyckad affär. Kul att jag kunde hitta en köpare som på alla sätt uppskattade din fina lägenhet och förstod hur mycket lagt ner på den. Kul också att du kunde skriva på kontrakten på vårt kontor i Östersund när du ändå var där!

Anneli S
Centrala Oxelösund

Proffsig och duktig, har inget att anmärka på!

Kinga Katalin S
Oppeby

Madeleine hjälpte oss att köpa en lägenhet. Hon var alltid tillgänglig och hjälpsam. Vi fick till och med ett tips med banken. Jag kan bara varmt rekommendera.

Bibbi F
Stigtomta

En mycket trevlig och positiv person. Hon hade svar på vad vi ville veta och kändes ansvarsfull.

Raimo V
Centrala Oxelösund

Helt enastående full av energi glad hjälpsamt bemött. Våra förväntningar var redan klara från första mötet helt fantastiskt bra mäklare. Alltid hjälpsam oavsett vad för frågor man hade ringer alltid tillbaka en helt enkelt en underbar människa att ha göra med.

Svar från Rebecka Jänkälä

Tack Raimo vad glad jag blir :) Finns alltid till hjälp när ni behöver. Hoppas dottern kommer trivas fint i nya lägenheten :)

Gunilla L
Oppeby

har inget att klaga på,bra på alla sett

Nicklas H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
Frösäng

Mycket trevlig och professionell mäklar. Allt gick smidigt ända tills affären var avklarad.

Gunilla P
Oppeby

Trevlig och bra.. Finns alltid till hands.

Kjell H
Bergshammar

Trevlig och påläst, inte alls jobbig. Fick direkt förtroende för honom. Att han dessutom är nytänkande och lösningsfokuserad är ju ytterligare ett plus. Kändes tryggt rakt igenom hela processen.

Svar från Anders Wallén

Tack Kjell för att du tog dig tid att ge ditt omdöme! I en marknad där allting inte är superlätt kommer min långa erfarenhet till nytta och gör stor skillnad. Glad att jag kunde bidra med en lösning som passade både er och säljaren.

Nicklas H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
Oxelösund

Mycket trevlig och professionell mäklare. Kom med många bra tips. Affären var väldigt smidig och snabb.

Ann L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
Kisäng

Lena har hanterat försäljningen av vårt hus alldeles utomordentligt bra. Lyssnat på våra önskemål och verkligen jobbat för att vi ska få till en försäljning och det gick ganska fort. Trevligt bemötande vid alla tillfällen och lätt att få tag i vid behov.

Sofia S
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Nyköping

Trevligt och proffsigt bemötande!

Svar från Rebecka Jänkälä

Tusen tack och jag är glada att ni är nöjda :)