Fastighetsbyrån Nyköping

Fastighetsbyrån Nyköping

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 664 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-05-03
    Josefin har varit en fantastisk mäklare! Alltid trevlig och tillmötesgående kring ens önskemål, och ger snabba svar när man har funderingar. Rekommenderar att använda henne varmt!
    Men tack snälla för de fina orden och omdömet! Är så glad att det känns bra för er och att jag fick hjälpa er förmedla er fina bostad! Vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-04-12
    Vi köpte lägenhet 3 rum. Vi fick extra visning när vi önskade. Mäklaren var proffs, hjälpsamt och trevlig. Vi fick bra samarbete mellan oss, säljare och mäklaren. Bra information och vägledning från budgivning tills vi fick nycklar. Bra att man fick massa saker digital och sms påminnelse, det funkar bra i tiden som vi har nu.
    Om vi ska säljare varan lägenhet och ska köpa hus då väljer vi samma mäklarbyrån.
    2021-04-11
    Josefine har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med hennes service.
    Tack snälla för de fina orden och för att fint omdöme! Och tack för jag fick hjälpa er förmedla er fina lägenhet! Vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Centrala Oxelösund
    2021-04-09
    Jag har sålt en tvåa och ska köpa en fyra. Josefine har hjälpt till med båda affärerna.
    Jag kunde inte ha varit mer nöjd med all den hjälp jag har fått.
    Hon är väldigt informativ och har förklarat exakt vad som händer och vad som kommer hända.
    Jag skulle varmt rekommendera henne till någon som ska sälja sin bostad.
    Vad glad jag blir för de orden och att allt känns bra för dig! Tack snälla för att jag fick förtroendet att hjälpa dig både med köp och sälj! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Uttervik
    2021-04-07
    Smidig affär med Fastighetsbyrån och mäklare Anders Wallén när vi köpte sommarstuga. Snabba puckar rakt igenom vilket mäklaren var förberedd på.
    Hej Mikael! Kul att ni blev nöjda. För oss mäklare är det väldigt viktigt att alltid "känna in" läget och agera när det behövs. Anders Wallén
    • Östra Villastaden
    2021-04-06
    Vi har sålt vårt hus och fick ett trevligt lugnt bemötande av mäklaren. Han är förtroende i givande och ärlig. Han levererade också över våra förväntningarna.
    Tack Andreas! När man ska göra en så stor affär som en bostadsaffär ska man kunna känna sig trygg och få vägledning genom hela affären. Kul att vi kunden hjälpa en kund som inte hade möjlighet att komma på fysisk visning med vår digitala Live-visning också! Anders Wallén
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Vrena
    2021-04-06
    Bostadsrätt. Lennart har haft ett väldigt proffsigt bemötande gentemot oss som köpare och vi har varit väldigt nöjda med att ha Lennart som mellanhand.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-04-05
    Sålt kedjehus
    Bra bemötande och dom uppställd förväntningarna blev besannade. Allt blev bra och lyckat
  • köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-04-04
    Köpt radhus, trevligt bemötande av mäklaren vid samtliga kontakter.
    2021-04-03
    Såålt hus i Oxelösund. Lennart var proffsig och informerade bra. Vi kände till honom sedan tidigare och valde honom som mäklare. Väldigt bra totalt! 👍😁
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-04-02
    Sålt en bostadsrätt, 2 rum o kök.
    Bra smidig process. Hjälp med det man önskar o inget är nåt problem. Erfarenhet och trygghet finns o bra när man inte har kollen själv.
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Ålberga
    2021-03-29
    Proffesionell och driven. Gjorde ett fantastiskt jobb.
    Tack snälla för att jag fick förtroendet att hjälpa er och tack för fint omdöme! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Uttervik
    2021-03-26
    FRITIDSHUS Försäljning
    MYCKET VÄL BEMÖTT
    LEVDE VÄL UPP TILL DEN GODA SERVICE OCH EFFEKTIVITET JAG FÖRVÄNTAT
    VÄLORGANISERAD OCH SNABB HANDLÄGGNING
    Sammanfattning Bra jobbat.
    Hej! Tack Arne för dina fina ord. Skönt att vi kunde lösa Parksliden också! Hjälper gärna till fler gånger. Anders Wallén
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-03-20
    Vi köpte stuga i danvik och allt har gått så bra , super med information och köpet:) vi fick fint förtroende för Josefine:) duktig och proffsig!
    Vilka fina ord, tack snälla för det! Det värmer! Hoppas ni kommer trivas toppen i er nya underbara stuga. Vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Isaksdal
    2021-03-20
    Josefin hjälpte mig med att sälja min bostadsrätt, smidigt upplägg och man blev bemött som en vän från början. Bra och enkel kommunikation hela vägen.
    Tack snälla för de fina orden och för fint omdöme! Jag är så tacksam för jag fick förtroendet att hjälpa er förmedla er fina lägenhet, vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2021-03-19
    Fick fantastiskt bra hjälp av Josefine i säljandet av min lägenhet. Otroligt bra bemötande och flexibilitet, var verkligen i trygga händer under hela processen. Så tacksam!
    Vad glad jag blir att du känner att det känns bra, det gör mig glad :) Tack snälla för jag fick förtroendet att hjälpa dig förmedla din mysiga lägenhet och tack för det fina omdömet! Vi ses snart igen, Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Arnö
    2021-03-18
    Jag har köpt en tomt via fastighetsbyrån för nybyggnation i Nyköping. Nybyggnationen utförs av Nokon Byggnads AB. Två separata kontrakt.

Jag ringde Jens och fick komma på en visning en helgdag vilket jag uppskattade mycket då jag bor i Stockholm.

Allt har löpt på bra och jag är nöjd med hur Jens la upp allt.

Annett
    2021-03-18
    Vi har äntligen köpt oss ett sommarhus.
    Josefin skötte allt från visning till överlåtelsen på ett utmärkt sätt.
    En engagerad mäklare för både säljare och oss som köpare.
    Tack snälla ni för fina ord och omdöme, det värmde! Är övertygad om att ni kommer trivas toppen i det underbara fritidshuset! Ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Tystberga
    2021-03-09
    Anders var mycket kunnig och hjälpsam och också tillgänglig
    2021-03-02
    Sålt en 1 a
    Josefine var en mycket trevlig och lättsam person och ordningsam
    Skulle rekommendera Josefine till vänner och bekanta
    Tack snälla Ted för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa er förmedla er supermysiga bostad! Vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Stenkulla
    2021-02-28
    Han var lättsam och förstående. Fick den hjälp vi behövde och affären gick snabbt.
    • Vrena
    2021-02-23
    Josefine sålde vår villa. Det var en snabb och smidig försäljning. Vi är väldigt nöja med hela försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera Josefine!
    Vad glad jag blev för de fina orden och att ni är nöjda! Är så tacksam för att jag även fick hjälpa er med att förmedla ert fina hus! Vi ses snart, Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2021-02-23
    Flexibel, konkret och operativt teamet!
    2021-02-21
    Sålt lägenhet, 2:a i Oppeby.
    Positivt bemötande. Lägenheten blev såld betydligt snabbare och till bättre pris än förväntat. Har fått bra svar på frågor och snabb återkoppling.
    Tycker det har känts tryggt hela vägen.
    Tack snälla för fint omdöme och vad härligt att du är nöjd! Det gick verkligen fortare än planerat, vilket är superkul! Vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-02-18
    Kalasbra jobbat, härlig service och alltid glad.
    Kan starkt rekommendera Josefine
    Vad glad jag blir att du är nöjd Philip, tack snälla för fina ord! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas toppen i din nya fina lya! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • Jörgen G
    2021-02-15
    Sålt lägenhet och köpt lägenhet, mycket trevligt mäklare ,fick bra förtroende för henne, bara bra saker att säga
    Tack snälla för att jag fått förtroendet att hjälpa er med både köp och sälj! Och tack för fina ord och fint omdöme, vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Peterslund
    2021-02-15
    Köpt radhus av denna underbara mäklare. Den trevligaste och mest förstående mäklare jag har träffat. Alltid glad och lätt att ha o göra med. Rekommenderar henne till alla jag kan i framtiden.
    Wow vad glad jag blev för det omdömet! Tack snälla för fina ord och hoppas du kommer trivas toppen i din nya bostad, vi hörs snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2021-02-15
    Anders sålde vår villa, enkelt, smidigt och snabbt. Han har varit stöttande och mycket tillgänglig via samtal och mail. Vi skulle vända oss till Anders igen.
    2021-02-12
    Har sålt vår villa som vi haft i 26år.
    Anders har varit bra på alla sätt och vis. Bra bollplank.
    Förväntningarna var att få huset sålt till bra pris för oss vilket jag tycker att vi lyckades med.
    Enda negativa är att man kunde uppdatera din sida lite oftare.
    I det stora hela bra plus.
    Tack Tomas! Ibland vill inte tekniken vara med oss. Glad att ni är nöjda med mitt arbete ändå. Anders Wallén
    • Hagalund
    2021-02-11
    Radhus på Borgdalsgången.
    Proffsigt och personligt bemötande
    Ja!
    Mycket nöjd
    Tack snälla för fina ord och fint omdöme! Vad härligt att ni är nöjda, det är det viktigaste. Tack för jag fick förtroendet att hjälpa er. Vi hörs snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Jönåker
    2021-02-10
    Josefine hjälpte oss att sälja vår villa! Hon har varit ett stort stöd genom hela processen - som gick snabbt och smidigt! Vi är nöjda på alla sätt och har känt oss trygga med Josefine som vår mäklare.
    Vad glad jag blir att ni är nöjda! Tack snälla för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning av ert fina hus! Vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • Annica S
    2021-02-10
    Mycket trevlig, kunnig och noggrann i allt han gör.
    Tack för fina ord och kul att få hjälpa er i affären. Hoppas att du kommer att trivas, Nellie, det är en fin bostad du köpt! Lennart Andersson
    2021-02-09
    Upplevde min mäklare som väldigt noggrar med förklaring och alltid svara när man undra något. Hjälpsam och trevlig
    2021-02-07
    Jag har köpt bostad i Oxelösund. Lennart har varit snäll och bra att ha att göra med. Eftersom det var min första lägenhet så hjälpte han mig i hur jag kunde tänka och känna. Det var synd att han inte var med på tillträdesmötet. Hälsningar John
    Kul att få hjälpa dig i din första affär och jag hoppas att du kommer att trivas! Jag vill självklart alltid vara med på tillträden men även en mäklare behöver vara ledig ibland... Lev väl! Lennart Andersson
    2021-01-31
    Jag har blivit kontaktad när jag skule och de har uppfyllt och gjort de saker som jag själv är osäker på hur det går till. Kallelser, försäkringar, bankhjälp etc
    2021-01-10
    Köpt en lägenhet mötet med mäklaren var bra enkel o bra bemötande. Det var o blev en snabb affär o är nöjd med allt.
    2021-01-08
    Smidigt och bra! Bra bemötande och hjälpsam!
    2021-01-07
    Köpte lägenhet och fick väldigt trevligt bemötande, svar på alla frågor och mycket annan hjälp.
    Ni har fått lite att bita i... Ska bli spännande att få se bostaden när ni är klara! Lennart Andersson
    2021-01-06
    Köpt lägenhet. Josefin är tydlig, trevlig, tillmötesgående, återkopplar bra, ordning och reda! Rekommenderas starkt!
    Tack snälla ni för fint omdöme och hoppas verkligen ni kommer trivas i er nya bostad! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2020-12-31
    Så bra bemötande, snabb återkoppling och smidig försäljning! Bästa mäklaren!
    Tack snälla för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig förmedla din bostad! Vi ses och hörs snart igen, Kram! Josefine Karlsson
    • Arnö
    2020-12-27
    Helt ok.

Köpt ett hus under byggnation. Bastenhällsvägen
    2020-12-21
    Andreas sålde min lägenhet som jag hade tappat förhoppningarna helt på! En mäklare som är i toppklass, återkopplar alltid och är oerhört trevlig! Slog alla mina förväntningar och jag rekommenderar Andreas starkt! Mycket bra jobbat!!
    2020-12-20
    Köpt fritidshus
    Kunnig och professionell mäklare med bra lokalkännedom
    Tack snälla ni för ett fint omdöme! Jag hoppas att ni kommer trivas toppen i ert nya fantastiska fritidshus, vi hör snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2020-12-20
    Vi har sålt en fyra i Oxelösund, bemötandet var bra samt förväntningarna levdes upp till.
    2020-12-18
    Han var trevlig och kunnig och hoppas att vi får honom som mäklare igen
    2020-12-16
    Vi har sålt ett radhus.
    Josefine är den bästa mäklare vi haft. Vi har hittills gjort sju husaffärer.
    Josefine har överträffat våra förväntningar.
    Vi har varit trygga från dag ett. Josefine är duktig på att återkoppla.
    Oj vad glad jag blev för detta oerhört fina omdöme! Det har varit en ära att få hjälpa er förmedla er bostad 🌸 vi hörs snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Jönåker
    2020-12-08
    Josefine har varit mycket hjälpsam och kunnig.
    Jag har känt mig mycket väl omhändertagen under hela proceduren med mitt husköp.
    Jag har fått hjälp och svar på alla de frågor jag har haft.
    Vad glad jag blev för de fina orden Inga, tack snälla för fint omdöme! Hoppas du kommer trivas toppen i huset och att vi ses snart igen, Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Peterslund
    2020-12-08
    Josefine sålde vårat hus. Supertrevlig. Hade förväntningar på högre pris men det hade inte med Josefine att göra. Tycker det var synd att sociala medier inte användes. Skulle absolut rekommendera fastighetsbyrån och Josefine
    Tack snälla Emelie för fint omdöme! Ska föra vidare önskemålet om sociala medier. Vi ses snart igen , ta hand om varandra! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    • Nävekvarn
    2020-12-07
    Josefine Karlsson på Fastighetsbyrån i Nyköping förmedlade mitt köp av hus i Nyköpingsområdet på ett mycket kompetent, engagerat och trevligt sätt. Hon får 5 stjärnor av 5 möjliga.
    Tack Svante för fint omdöme och för du tog dig tid att skriva! Hoppas du kommer trivas toppen i din nya bostad och att vi ses snart igen. Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2020-12-02
    Över lag bra bemött, hadde inga förväntningar.