Fastighetsbyrån Nyköping

Fastighetsbyrån Nyköping

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 768 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping 2

2021-10-16
    Vi visste vad vi letade efter och mäklaren lät oss titta runt utan massa information! Vi fick svar på våra frågor ...en mycket trevlig, sympatisk ock kunnig mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Ivarsson Hamberg en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-10-16
    Trevligt, mycket bra servicenivå, flexibel och snabba svar. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Frösäng
    2021-10-14
    Trevligt och engagerat och proffsigt bemötande, lätt att ha kontakt med. Jag är mycket nöjd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Råby
    2021-10-13
    Professionellt bemötande och arbete,
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-10-13
    Blev väldigt väl bemött.
    Över förväntan.
    Hade en trevlig visning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-10-12
    Det beror till stor del på Malin att köpet blev av. Hade inga speciella förväntningar men hennes öppna positiva bemötande fick mig att se lägenheten på ett nytt sätt. Min upplevelse av Malin är bara positiv.
    Tack snälla Yvonne! Vad glad jag blir. Malin Bosma
    2021-10-11
    På ett närvarande och professionellt sätt med ett varmt leende möts man av Malin.
    Vårt köp av lägenhet gick väldigt smidigt med snabb återkoppling
    fick vi ett tryggt köp.

Kan varmt rekommendera Malin :)
    Tusen tack Sofia! Så himla roligt att få hjälpa er med affären! Malin Bosma
    2021-10-10
    Professionellt och ärligt bemötande. Väl förberedd och god kommunikation under hela processen. Vi kände oss trygga under hela processen och kan bara gå i god för att det är en mäklare som vet vad han gör.
    Tack Stina! Att ha en tät kontakt med er som säljare har alltid varit viktigt för mig. Genom min långa erfarenhet har jag varit med om de allra flesta situationer och kan då hjälpa till att ge bra råd. Hoppas nu att ni hittar ett lika fint hus i Stockholm. Jag vet att era grannar kommer sakna er! Anders Wallén
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Ivarsson Hamberg en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Öster - Fågelbo
    2021-10-10
    Jättebra bemötande, väldigt hjälpsam och engagerad. Jättenöjd med att få en snabb affär och bra betalt.
    2021-10-09
    Trevligt bemötande och påläst om försäljnings objektet.

Vi framförde våra önskemål och några dagar senare satt vi och skrev papper med säljaren. Snabbt och smidigt som affärer ska utföras när man vett att det rätt objekt man köper, så det blir plus i kanten👍
    Tack snälla! Mitt nöje. Så trevligt att få jobba med er! Malin Bosma
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Vålarö
    2021-10-06
    Utmärkt bemötande på plats och efteråt. Stöttade och strukturerade vår affär snabbt och elegant. Enkel dialog med Anders och resten av kontoret.
    Tack Jens för ditt omdöme! Kul att vi kunde lösa affären så smidigt för alla parter och att ni äntligen fått ert fritidshus som ni letat efter så länge. Jag vet att ni kommer förvalta det väl.
    Självklart får ni en kostnadsfri värdering när renoveringen är klar!
    Anders Wallén
    • Centrala Oxelösund
    2021-10-03
    Väldigt bra bemött. Förväntningar var inga särskilda - har aldrig sålt någon lägenhet förr. Men verkligen proffsig och trevlig.

Sammanfattningsvis en jättebra upplevelse av en bra mäklare.
    2021-10-03
    Väldigt glad och lätt att ha att göra med. Vi hade en bra relation under hela vårat köp av bostad. Hon fanns alltid tillgänglig om det dök upp några frågor.
    2021-10-03
    Trevligt bemötande och levererad enligt överens kommet.
    • Femöre
    2021-10-01
    Ett trevligt och bra bemötande.Höga förväntningar,tycker mäklaren levde upp till dom.Positiv upplevelse,som resulterade i ett köp.Mycket nöjda.
    2021-10-01
    Josefine Karlsson har på alla plan fått oss att vara trygga i försäljningen. Med värme och stort engagemang har hon professionellt bemött både oss som säljare samt köpare.
    Kan varmt rekommendera Josefine!
    • Vålarö
    2021-10-01
    Mycket engagerad och saklig mäklare. Han gav ett mycket ärligt intryck om försäljningen av huset och var behjälplig på alla sätt.
    • Oppeby
    2021-09-30
    Jätte trevligt bemötande.
    Blev informerad på ett tydligt, artigt och professionellt sätt!
    Tack Lisen! Uppskattar det och ser fram emot att få se hur det blir när du flyttat in! :D Malin Bosma
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-09-27
    Snabb affär, bra !

kanske lite stressad
    behöver hjälpmedel att hålla isär köpare / säljare

Jag är både köpare och säljare vilket bör beaktas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-09-26
    Vi har anlitat Anders 2 gånger för han är så bra Allt gick så fort och smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-09-24
    Ett bra sitt.
    Jag blev nöjd med honom.
    Jag är nöjd med allting.
    2021-09-23
    Jag upplevde Josefine som mycket trevlig och proffsig. Det var aldrig några problem med att nå henne när man behövde. Hon var väldigt lätt att ha att göra med.
    2021-09-22
    Han e Bra snäll o trevligt person
    • Frösäng
    2021-09-20
    Duktig och kunnig. Väldigt trevlig och anpassade försäljningen efter mig
    2021-09-19
    Mycket trevlig. Fick bra information om lägenheten och området. Vi fick bra förtroende för Josefine Karlsson.
    2021-09-19
    Väldigt trevlig och glad tjej !

Har aldrig fått känna mig så viktig och eftertraktad som när Josefine höll kontakten, har lite träningsvärk i telefonarmen efter hennes grymma service.

Väldigt professionell.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Jogersö
    2021-09-18
    Gott bemötande, snabb tid för visning, God info
    2021-09-17
    Mycket väl bemött Arbetade även på helger
    Höll tät komtaktmed mig
    2021-09-17
    Malin gjorde ett fantastiskt jobb! Så härlig energi!
    Tack snälla Anna! Verkligen mitt nöje! Malin Bosma
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-09-15
    Vi har haft kontakt med många mäklare men aldrig varit så nöjda som vi va med Malin!
    Det har varit så roligt att få jobba med er! Mitt nöje :) Malin Bosma
    2021-09-08
    MYCKET professionellt bemötande och arbete är fullkomligt nöjd med hennes insats kan varmt rekommendera henne och fastighetsbyrån till vänner och kollegor
    Tack så mycket Thomas!
    Ett nöje att få hjälpa dig.
    Malin Bosma
    • Enstaberga
    2021-09-07
    Mycket hjälpsam och kunnig.
    Vi fick ett gott bemötande av Anders och allt har gått snabbt och smidigt. Superlyckad affär.
    2021-09-06
    Bra information Bra kunskap utan problem
    • Femöre
    2021-08-30
    Trevlig, kunnig, väldigt bra.
    Punkt ett: väl
    Punkt två: kan inte säga att jag hade några förväntningar utöver en informationsbas vilket informerades väl kombinerat med ett snabbt o sakligt kontraktskrivning.
    Punkt tre : Trevlig saklig och en enkel affär, är tacksam!
    2021-08-30
    Mycket professionellt och trevligt bemötande
    2021-08-26
    Fick ett jättefint och engagerat bemötande. Snabba svar och förslag på bostad som kunde passa mig. Rak och tydlig. Lennart är en öppen och trevlig person som man får förtroende för. Mycket nöjd med att ha gjort affär med honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-08-26
    mkt bra och professionellt utfört uppdrag.
    • Oxelösund
    2021-08-26
    Mycket trevligt bemött av min mäklare.
    Vi hade bra kontakt under tiden som försäljning pågick.
    Jag är nöjd med hela köpet från start till mål.
    "Darten"
    2021-08-25
    Trevlig återkommande vid sakfrågor
    2021-08-22
    Hej.
    Jag tycker jätte bra och mysig
    Och väldig trevliga.
    Mvh Yones Amini
    • Isaksdal
    2021-08-19
    Kändes trygg och hennes uppfattning höl hela vägen, mycket bra och proffsig
    • Isaksdal
    2021-08-11
    Skulle inte tveka att vända mig till Josefine på nytt vid en eventuellförsäljning igen. Ett professionellt och genuint bemötande från första mötet, realistisk och uppriktig kring förutsättningarna för just min bostad. Mycket nöjd med Josefine som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Oxelösund
    2021-07-28
    Josefine hanterade försäljningen på ett professionellt och trevligt sätt. Hon levde upp till våra förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
    2021-07-22
    Det bästa jag kommer att rekommendera till alla jag känner.
    2021-07-21
    Josefine är en trevlig person att prata med trots vi inte träffades i verkligheten. Hon är professionell och snabbt på att svara på frågorna jag hade. Hon är passionerad på sitt jobb och kunglig vilken märkte. Hon kommer nog att vara min mäklaren framöver och jag rekommenderar henne strak.
    Åhhh vad glad jag blev för de fina orden! Tack snälla för det! Det känns skönt att du är nöjd och det kommer bli ännu bättre när du får flytta in i din fantastiska bostad! Hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Arnö
    2021-07-10
    Känt att jag fått ett bra och trevligt bemötande. Skulle kanske velat haft lite mer råd o stöd i hur det kan gå till med visning o budgivning osv. Tror jag från början hade för höga förväntningar på hur det skulle vara. Hade varit bra med något samtal innan om vad man kan förvänta sig båda positivt och negativt.
    Annars känner jag att jag är jättenöjd med vårt samarbete.
    Tack snälla för fint omdöme och bra skrivet! Tack för du meddelar vad jag kunde gjort bättre, det uppskattas och det tar jag verkligen åt mig. Är tacksam över att jag fick hjälpa er med er bostadsförsäljning av ert fina hus! Vi ses snart igen. :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson
    2021-07-08
    Jag är mycket nöjd med mäklarens jobb som på ett professionellt sätt, och samtidigt personligt, lotsat igenom försäljningen av mitt hus. De högt ställda förväntningarna uppnåddes och jag tror även köparen känner sig tillfreds?

Förvisso har jag ingen annan försäljning eller mäklarkontakt att jämföra med men jag har känt mig trygg hela vägen och som sagt, ställda förväntningar uppnåddes.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Oppeby
    2021-07-01
    Mycket trevlig och engagerad.
    Vi förväntade oss bra mottagande och service och det fick vi.
    Tacksamma att allt har gått så fort.
    2021-06-29
    Ett trevligt bemötande och bra information.
    Tack snälla för fint omdöme och fina ord! Vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån Josefine Karlsson