Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nyköping

Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping — Visa karta

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 464 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping

• 2019-08-19

Maria P skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart sålde min lägenhet. Jag upplever honom som kunnig och pålitlig. Läs mer
  • 2019-08-17

Jing L skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hon är den bästa mätkaren, med hjälp av Josefin köpt vi våra första hus i livet, ett radhus ,
    hon spelade en stor roll för oss. Hon är alltid så trevlig och hjälpsam, med hennes hjälp så allt funkar så bra, det är så smidig och tydlig tycker jag med hjälp av henne, man behöver inte alls ha orolig av nånting. Rekomenderar henne jättemycket. Läs mer
    2019-08-19 Josefine K svarar Jing L
    Vad glad jag blir för dom fina orden Jing, tack! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i ert nya fina hus och att vi ses snart igen :) Hälsa alla! Hälsningar Josefine
  • 2019-08-14

Linda S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lgh. Andreas är snabb på återkoppling, har en tydlig kommunikation och är väldigt kunnig! Läs mer
  • 2019-08-14

Helena S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Uppmärksam, kreativ och nåbar. Läs mer
  • 2019-08-13

Sofie J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde nyligen teatergatan 2D. Blev väldigt bra bemött. Lägenheten var lite trög i starten, men det viktiga för mig är att man känner förtroende för sin mäklare, vilket jag har varit med om att jag har saknat hos andra på marknaden sist jag sålde en bostad. Tycker Andreas är trevlig, professionell och samtidigt genuin. Krånglar inte till det! Läs mer
  • 2019-08-12

Albin K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Snabb och smidig försäljning tack vare engagerade mäklare. Läs mer
  • 2019-08-08

Mikael C skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en liten lägenhet och affären har gått smidigt, även med förvaltarskap. Mäklaren hade bra koll på allt Läs mer
  • 2019-08-08

Gunvor W skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt fritidshus i Björkvik . Vi va rt mycket bra bemötta . Lena Ekström i Nyköping Kunde inte vara bättre !!!! Läs mer
  • Kersti U

2019-08-08

Kersti U skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hjälpsam, saklig, väldigt bra bemötande.
    Trevlig person. Läs mer
    2019-08-08 Josefine K svarar Kersti U
    Tack för fina ord Kersti! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och att vi hörs snart igen :) Hälsa så mycket!
  • 2019-08-07

Hans B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Villaköp. Proffsig och lugn mäklare med lång erfarenhet. Lätt att prata och resonera med. Läs mer
  • 2019-08-06

Michael K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Riktigt bra service och lätt att ha att göra med. Tog sig tid och svarade snabbt på frågor även kvällstid. Gjorde ett riktigt bra jobb för att vi som köpare skulle känna oss lugna o trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2019-08-02

Sofia von P skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte lägenhet. Allt flöt på. Inget krångel. Svarade på frågor. Ingav förtroende. Kändes ärlig. Läs mer
  • 2019-08-01

Hans K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart känner vi sedan tidigare. Denna gång köpte vi en lägenhet av honom och lät honom sälja vår lägenhet, då detta var mitt i semestertider hade vi även Andreas under försäljningen.
    Nöjd med båda och hela förfarandet. Läs mer
  • 2019-07-30

Ewa W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt en bostadsrätt fyra rum och kök i Nyköping. Anders Wallén är en erfaren, lugn och förtroendeingivande mäklare! Han kan marknaden i Nyköping sedan länge. Han ger utförlig beskrivning och det är få saker som han inte täcker i sin information, man känner sig omhändertagen.
    Marknaden i området har varit osäker under våren och budgivning har varit trög, vilket påverkat negativt. Utfallet kunde blivit bättre, lite risktagande, men Anders har hanterat budgivningen bra. Läs mer
  • 2019-07-29

Max M skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Supertrevligt bemötande och lätt att ha att göra med när jag sålde min lägenhet i centrala Nyköping. Bra mäklare som jag kan rekommendera till andra. Läs mer
    2019-07-31 Josefine K svarar Max M
    Tack för dina fina ord Max! Och tack för jag fick förtroendet att hjälpa dig att förmedla din fina bostad, hoppas du har en skön sommar!
  • 2019-07-24

Anders A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde min gamla slitna 2:a till ett bra pris, och som vanligt ett bra bemötande.
    Att försäljningen skulle gå snabbt och bra, och det har den till dags dato gjort. Läs mer
  • Per E

2019-07-21

Per E skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde hus i Skeppsvik som Lennart sålde i ett huj.
    Lennart är en toppen mäklare som jag vill ge de allra högsta uppskattning. Läs mer
  • 2019-07-19

Anna H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Rutinerad mäklare, bra bemötande och bra uppdatering av läget. Rekommenderas 👍🏼 Läs mer
  • 2019-07-19

Nils B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte av Andreas för några år sedan och blev så imponerade att vi kontaktade honom när vi skulle sälja. Vi kan inte tänka oss en duktigare och mer professionell mäklare som under hela processen från på gång till frånträde varit trygg, tillgänglig och kompetent. Läs mer
  • 2019-07-14

Marcus A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en lägenhet som Andreas sålde. Andreas var duktig och levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-07-10

Johnny J skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Kolonistuga.
    Kanonbra bemötande.
    Bra information hela tiden. Förväntningarna var som jag hade
    hoppats på.
    Bra kundkontakt ( mig ), bra info, trevligt bemötande, trevlig personal. ALLT var jäkligt bra. Läs mer
  • Hans A

2019-06-28

Hans A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Husförsäljning som gick klander fritt tack vare en fantastisk bra mäklare som heter Jens Lärling Läs mer
  • 2019-06-27

Emelie N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte en bostad och blev vänligt bemötta. Alltid snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-06-26

Jonas N skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt sommarstuga.
    Blev väl bemött av mäklaren. Läs mer

Maria I skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en enplansvilla från -69 och jag är oerhört nöjd med mäklaren som sålde fastigheten.
    Påläst, kunnig, snabb respons och alltid väldigt trevlig. Jag har bara gott att säga! Läs mer

Caroline B skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han sålde vårat radhus på ett bra och professionellt sätt. Mycket nöjda! Läs mer

Christian U skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra och enkel dialog
    Kunnigt bemötande och bra råd Läs mer
  • 2019-06-19

Therese D skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej!
    Vi har varit mycket nöjda med Anders både som köpare och säljare, trots att processerna som framförallt köpare/säljare inte alltid är angenämnt. Vi har uppskattat de snabba processerna runt köp/sälj processen. Läs mer
  • 2019-06-17

Rolf D skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt hus för ca 24 år sedan och nu sålt huset.

Lennart har i bägge fallen varit tillmötesgående och saklig. Alltid svarat på frågor och försäkrat sig om att jag har förstått svaret.
    Förklarat hur och i vilken ordning de olika momenten under köp och försäljning kommer att ske.
    Jag har stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-06-16

Mattias S skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt. Gick mycket smidigt. Bra slutpris :-) Läs mer
  • 2019-06-15

Pia V skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    På alla sätt professionellt bemötande och omhändertagande vid vårt lägenhetsköp. Läs mer
  • Therese S

2019-06-14

Therese S skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag sålde ett kjedjehus där Josefine karlsson var mäklare.
    ALLT gick över all förväntan, då affären gick igenom på bara 2 dagar.
    Jag kände stort förtroende för Josefine redan vid första mötet, hon hade svar på alla mina frågor, tips och idéer för just min affär skulle gå igenom på bästa sätt.
    Hon var snabb att svara på telefon vid frågor.

Josefine är verkligen en mäklare som är lätt att tycka om och känna sig trygg med.
    Jag är mycket nöjd över mitt val och kommer varmt rekommendera henne i fortsättningen.
    Tack för en mycket lyckad bostadsförsäljning =)

En mycket nöjd kund//Therese Sjöman Läs mer
    2019-06-16 Josefine K svarar Therese S
    Tack snälla Therese för så otroligt fina ord! Jag blir så glad att du känner dig nöjd, det är mitt mål! Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus, vi hörs snart igen!
    Therese S gillar detta
  • 2019-06-12

Margareth E skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi, som köpare av lägenhet, är mycket nöjda med Andreas
    Stiglunds som förmedlade lägenheten. Läs mer
  • 2019-06-02

Sören J skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag tycker bra om Anders Wallén. Det räcker väl så.

Möjligen kunde Anders vid första kontakten ha presenterat lägenheten lite mer ingående tex visat förrådet och tvättstugan. Läs mer
  • 2019-05-31

SVETLANA H skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väldigt bra bemötande, personligt och professionellt.
    Svetlana och Petter Läs mer
    2019-06-02 Josefine K svarar SVETLANA H
    Tack snälla för det fina omdömet Svetlana och Petter! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya fina boende! Vi ses snart igen :)
  • 2019-05-30

Martin F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet.

Snabbt, smidigt och bra kommunikation Läs mer

Lars R skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte ett fritidshus. Jag blev väldigt bra bemött och Josefin var väldigt proffsig. Läs mer
    2019-05-28 Josefine K svarar Lars R
    Vad fint att höra Lars, tack snälla för det! De orden gjorde mig glad :) Jag hoppas ni kommer trivas toppen i torpet och att vi ses snart igen!

Per M skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde min lägenhet med Lennart. Allt skötes enkelt och smidigt. Är nöjd. Läs mer

Britt-Mari K skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostadsrättslgh. Bra bemötande, trevlig, och ja det var som jag förväntat. Läs mer
  • LOTTA K

2019-05-27

LOTTA K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Är mer än nöjd med Josefine som mäklare! Försäljningen var väldigt smidig, och snabbt skött. Minsta fråga eller problem löste Josefine snabbt. Kunde inte fått en bättre mäklare! 🙂 Läs mer
    2019-05-27 Josefine K svarar LOTTA K
    Vad glad jag blev för dom orden Lotta! Tack snälla för det, jag är så tacksam över att jag fick hjälpa dig förmedla din bostad. Du är en fantastisk tjej och jag hoppas vi ses snart igen!

Ulla Kari S skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej,
    Vi har köpt ett torp med hjälp av Josefin. Vi kände oss hela tiden väl bemötta och fick hjälp med de frågor vi hade på ett trevligt och kompetent sätt. Läs mer
    2019-05-27 Josefine K svarar Ulla Kari S
    Tack för de fina orden Ulla Kari och stort grattis till ert fina torp! Jag hoppas att ni kommer trivas jättebra och att vi ses snart igen :)
  • Adela Beatriz B

2019-05-26

Adela Beatriz B skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vårt radhus med hjälp av Josefine Karlsson som var mycket professionell och effektiv. Hon ingav förtroende från första ögonblicket.
    Hon gjorde ett schema med ledning av vad vi sa till henne och schemat följdes till punkt och pricka, trots att det var väldigt tight men det var enligt våra önskemål.
    Med andra ord hon var väldigt lyhörd och förstod vad vi ville, och vi gjorde en lysande affär.
    Det var överlag en väldig fin upplevelse av en smidig försäljning.
    Tack Josefin! Läs mer
    2019-05-27 Josefine K svarar Adela Beatriz B
    Tack för förtroendet att få hjälpa till att förmedla er bostad! Jag blir så glad när jag får höra att ni är nöjda! Det har varit underbart att ha er som säljare, vi hörs snart igen! Tack!
  • 2019-05-26

Jouko Tapio T skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt en villa. Mäklaren var kanon ! Vi nåde målet som vi o mäklaren hade önskat. Vi är nöjda ! Läs mer
  • 2019-05-26

Anna-Karin L skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders känns trygg och kompetent samt är noga med att uppdatera och informera mig som säljare. Anders är också mycket professionell i sitt förhållningssätt till både mig och köparen av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-05-25

Sven L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    en mycket duktig person som alltid gav svar på

mina frågor och önskemål. Läs mer
  • 2019-05-24

Johan N skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Smidigt köp av bostadsrätt i Nyköping. Läs mer
  • 2019-05-23

Cecillia W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väl bemött! Allt har gått efter förväntningarna!
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-21

Kent Kari Antero P skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefine gjorde ett kanon jobb till oss när hon sålde vårt hus på Linjalvägen.det gick både snabbt och smidigt. Kommer garanterat rekommendera henne för andra.Ett stort Tack.Adela och Kent. Läs mer
    2019-05-27 Josefine K svarar Kent Kari Antero P
    Tack snälla för att jag fick hjälpa er att förmedla er bostad! Och tack för så fint omdöme, det värmer! Stor kram till er
  • 2019-05-20

Alexandra S skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en villa. Anders var proffesionell och ett tryggt stöd i denna affär. Lätt att kontakta och återkopplade alltid. Rekommenderar verkligen Anders Wallén. Läs mer
  • 2019-05-20

Eva N skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag fick ett positivt och service mässigt bemötande av mäklaren. Hon var lätt att få tag på och svarade snabbt på mina frågor. Hon var lätt att ha och göra med. Läs mer

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping