Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Nyköping

Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping — Visa karta

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 356 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping

• Henrik S skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och handlande. Läs mer
  • Ingrid W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt min gård o köpt bostadsrätt Mycket proffsligt utfört arbete Läs mer
  • Maria W skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har köpt en lägenhet.
    Han gav oss bra information och fanns tillgänglig.
    Han hade ett bra bemötande och vi är nöjda. Läs mer
  • Eva Linda W skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt ett radhus i Nyköping. Jag fick en snabb kontakt och möte med mäklare som var beredd att sälja vid tidpunkt när jag önskade. Var tydlig med hur processen går till och vad jag kan förvänta mig. Försäljning gick enl. förväntningen med smidig hantering. Proffsigt! Läs mer
  • Frida S skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej
    Jag sålde mitt lägenhet.
    Jag rekomendera andra att ta hjälp från Lennart.
    Han är bra och hjälpsam.
    Mvh Frida Läs mer
  • KG A
    KG A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    En riktigt bra mäklare som på ett enkelt o effektivt sätt beskrev o visade lägenheten. Mycket nöjd med mäklare o lägenhet Mvh K-G Almkvist Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar KG A
    Tack för fina ord, välkommen till Oxelösund och vi ses på stan!
  • Pontus F skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick jättebra service från dag 1. Varje fråga vi ställde fick vi raka svar på, och som helt grön på att köpa och sälja bostad kändes det jättebra. Vi är väldigt tacksamma för engagemanget genom hela processen. Rekomenderar Jonna starkt! Jättetrevlig människa! Läs mer
  • Anna C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Genuin & engagerad mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har hjälpt mig att både köpa och sälja bostad. Är mycket nöjd med våra samarbeten! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-10-03 Anders W svarar Josefin F
    Tack Josefin! Alltid trevlig med kunder som återkommer:-)
  • Bo C skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt och fick mycket bra hjälp av Lennart Andersson, som gav mig snabba svar på mina frågor, och detta ledde till ett problemfritt avslut av affären.
    Jag skulle med största sannolikhet kontakta Lennart igen vid ev. köp/försäljning av fastighet. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Bo C
    Tack för fina ord. Välkommen till Oxelösund!
  • Keijo A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är mkt. nöjda med Lennarts insats, proffsigt !
    kan med gott samvete rekomendera honom till vänner som går i säljtankar. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Keijo A
    Tack för fina ord! Hoppas att er flytt gått bra!
  • Sonja K skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag fick utmärkt hjälp när jag skulle sälja mitt hus. Alltid blev jag vänligt bemött. Jag rekommenderar verkligen Anders Wallén som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Sonja K
    Tack Sonja!
    De orden värmer!
    Bra kommunikation gör allt mycket lättare.
  • Tommy J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket professionellt bemötande och snabb och smidig försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • Veronica F skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket kompetent och hjälpsam. Läs mer
  • Denise L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Senaste året har jag sålt ett hus och en lägenhet, Charlotte var helt klart fantastisk att samarbeta med under bägge försäljningarna så nu inför tredje försäljningen var det givet att anlita henne igen. Läs mer
  • Anna Kristina F skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Helt ok. Har dock ännu ej fått utlovad uträkning ... Läs mer
  • Damir A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    trevlig och bra. gör sitt arbete på ett proffsigt sätt och bemöter kunden korrekt. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Damir A
    Tack Damir! För mig är det alltid viktigt att du som kund ska känna dig trygg.
  • Eva-Maria Verena S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde en villa och jag tycker vi har fått mycket bra information och stöd. Läs mer
  • Anette T skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Hon var mycket trevlig och tillgänglig.
    Jag ringde om en lägenhet jag var intresserad av. Den var borta ur marknaden, men det fanns en likvärdig som jag snabbt fick se.
    Samarbetet flöt på alla sätt oproblematiskt, vilket väl också har att göra med min egen benägenhet för goda lösningar.
    I efterskott har jag märkt att jag ställde alltför få frågor om förråd och tvättstuga vilket vid inflyttningen har orsakat en del onödiga problem.
    Mitt förslag är att fokusera även på dessa detaljer i framtiden. Läs mer
  • Daniel C skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Mats B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde lägenheten i Oxelösund med en vinst på 200.000kr, innan visning.
    Superbra. Läs mer
  • Ronny M skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick ett gott bemötande och det man kan förvänta av vår överenskommelse med mäklaren. Läs mer
  • Renée T
    Renée T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde och köpte på samma dag. Mycket nervöst, men Andreas var lugn. Under resan som nästan tog tre månader uppdaterade Andreas mig hela tiden.
    Mycket bra mäklare! Läs mer
  • Erik Daniel A
    Erik Daniel A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt vårt hus.
    Andreas är en otroligt proffsig mäklare.
    Vi har haft god kontakt under hela försäljningen och Andreas utförde till och med saker utanför sitt uppdrag.
    Mycket possitivt och proffsigt bemötande!
    Vi rekommenderar Andreas till alla som frågar vem vi använt.
    Stort tack och vi vet vem som kommer få uppdraget i framtiden om det blir aktuellt med fler försäljningar. Läs mer
  • Louise A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag köpte en bostadsrätt och blev bemöt väldigt bra. Jag möttes av en person som visade intresse för sitt arbete och hade ett profissionelt bemötande för mig som köpare. Bra kommunikation under förhandlingarna och innan köpet skulle slutföras. Läs mer
  • Thiffanny J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hjälpsam och svarar snabbt på frågor. Snabb och smidig affär vilket uppskattades. Läs mer
  • Linda Ulrika A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick hjälp att sälja vårat hus av Andreas.
    Vi har bara positiva omdömen att ge. Han är trevlig och tillmötesgående, lyssnade på våra behov och tankar, enormt engagerad och la ned mer arbete och energi än vi förväntat oss. Han har funnits där genom hela processen och hållit oss informerade kontinuerligt, samt hjälpt oss med alla de saker som uppkommit under vägen.
    Vid nästa fastighetsaffär väljer vi gärna Andreas igen. Läs mer
  • Stig Erik Anders S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt en villa. Mäklaren gjorde allt hon kunde för att fa till affären på bästa sätt. Trevligt-, enkelt-, proffsigt bemötande i alla situationer. Tror även att köparna har samma uppfattning, då ur deras synvinkel.. På alla sätt & vis har hon levt upp till de förväntningar jag hade! Läs mer
  • Keijo A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är nöjda både med köpet samt försäljningen av lägenheterna, köpte en, sålde en.
    👍👍 Läs mer
  • Johan K skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt Sommarhus . Korrekt bemötande, snabbhet i frågor och skrift. Bra med kontraktsskrivning. ! Läs mer
  • Charlotte M skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Har sålt en 2:a. Har tidigare köpt samma lägenhet med denne mäklare och valde honom för att sälja. Allt gick strålande. Fick jättebra gensvar och vi planerade "tillsammans" som ett team. Under hela försäljningsprocessen var vi ett och samma "team" inte han mäklare och jag säljare.
    Tyvärr fick vi motgångar under försäljningen och det drog ut på tiden. Men vi pepprade varandra och fortsatte som ett team. Det kändes väldigt bra att ha en sådan mäklare, där vi tillsammans planerade försäljningen.
    Jag kan utan tvekan varmt rekommendera honom i framtiden!! Läs mer
  • Margaretha A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostadsrätt i Stenkulla förmedlad av Andreas. Fick ett bra första intryck. Lätt att prata med och gav bra information hur ev köp skulle gå till då det var första gången. Erbjöd mig att komma på fler visningar för att verkligen känna in. Han gjorde ett bra jobb som gav resultat. Mao en trevlig och positiv förmedlare som rekommenderas. Mvh Margaretha Andersson Läs mer
  • Ramona A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    En snabb och lyckad bostadsaffär. Mycket nöjd med mäklaren! Läs mer
  • Lars H skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt villafastighet.
    Bra bemötande.
    Förväntningar om ett avslut på försäljningen, vilket infriades.
    En affär som vi är nöjda med. Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Lars H
    Tack för fina ord! Lycka till med flytten och vi ses snart.
  • Harriet P skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt en bostad i Oxelösund

Blev väl bemött

hade inga förväntningar fick mycket bra information från
    mäklaren och väl omhändertagen

mycket nöjd med mitt boende hitintills Läs mer
    2018-10-11 Lennart A svarar Harriet P
    Tack för fina ord, välkomna till Oxelösund och härligt att höra att ni trivs!
  • Hans A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde vår sommarstuga i skärgården. Mäklaren var mycket trevlig och bemötte oss på ett proffsigt sätt. Försäljningen skedde under sommaren och mäklaren hade sin semester under några veckor varför vi vid några tillfällen blev kontaktade av en kollega. Det fungerade men var inte optimalt-men när det kom till slutlig uppgörelse var det mäklaren som slutförde trots att han skulle varit ledig. Det visar på engagemang. Allt pappersarbete har fungerat bra. Läs mer
    2018-09-12 Lennart A svarar Hans A
    Tack för förtroendet, tack för fina ord, kul att ni är nöjda!
  • Johan W skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jonna hjälpte mig sälja min f.d bostadsrätt men var också under tiden till väldigt stor hjälp i samband med mitt husköp.
    Hon är trevlig, professionell, tydlig, realistisk och ärlig.
    Jag förväntade mig att hon skulle gå lägenheten såld, vilket hon fick till ett bra pris.
    En bra mäklare! Läs mer
  • Josefin F skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt perfekt! Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fått. Läs mer
  • Toumaj H skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket hjälpsam ...................... Läs mer
  • Jan Olof B skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jonna är d en andra mäklaren vi vände oss till, då villan tycktes svårsåld.
    Vi ville ha mer! , men fick ändå ett snabbt avslut.
    Avser Guldbaggen 2 i Nyköping. Läs mer
  • Ann-Maria B skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väldigt bra och snabbt bemötande i kontakten, blev även hjälpt då problem uppstod i samband med överlåtele av köpt bostadsrätt snabbt. Helt nöjd som köpare! Läs mer
  • Katja F skrev om Jonna Winstigen en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jonna har hjälpt mig med köp av en en tvåa, och håller nu på att hjälpa mig med försäljningen av en etta.
    Jag har blivit vänligt och proffsigt bemött. Fått all information jag behövt, utan att behöva fråga om den.
    Hela upplevelsen är hittills mycket positiv. Läs mer
  • Ingrid Augusta A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Ett snabbt och bra arbetsflöde, Läs mer
  • Jan Olof B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Allt var mycket bra, och snabbt.
    Det enda som stör lite är priset. Läs mer
  • Göran S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt hus .Bra bemött.Mäklaren gjorde vad hon kunde men det är svårare att sälja i dag. Läs mer
  • Madeleine A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    proffsiga snabba och pålästa. Hade ett fungerande maskineri som genast sattes igång Läs mer
  • Thomas B skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jättebra mäklare, duktiga och trevliga. Det finns inget att klaga på. Läs mer
  • Johnny F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han skötte försäljningen som jag förväntade mig. Vi fick den infon som behövdes vid visningen och sedan via telefon. Läs mer
  • Ylva S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Köp av bostadsrättsradhus.

Kunnig mäklare, mycket tillmötesgående, lättillgänglig vid frågor, mycket professionellt bemötande.

Vid eventuell framtida försäljning kommer Fastighetsbyrån att väljas som mäklare.

Fastighetsbyrån kommer även att rekommenderas till socialt nätverk och andra vid kännedom om försäljning av bostad. Läs mer
  • Anna R skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte min lägenhet av Andreas. Bra, pålitlig, bra att ha att göra med. Har känns tryggt rakt igenom. Läs mer

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping