Fastighetsbyrån Nyköping

Fastighetsbyrån Nyköping

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 960 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-10-04 Verifierad kund
    1. Vänlig
    2. Enl förväntad
    3. Bra genomgång av kontraktet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-10-02 Verifierad kund
    Jag har inte träffat Josefine för jag bor utomlands och har gjort i många år så jag har litat på henne totalt att utföra hela försäljningen och det har hon gjort smidigt och fort.
    Josefine höll kontakt med mig regelbundet för att upplysa mig om utvecklingar och jag kände förtroende att hon presenterade bostaden i bästa mögliga skick och att slut priset reflekterade pågående bostads marknad. Jag är tacksam för Josefines hanterande av försäljningen och nöjd med priset.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Tessin
    2022-09-30 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött och hela tiden uppdaterad om spekulanter och visning har. Kan rekommendera Haris för framtida kunder som en seriös och kunnig mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-30 Verifierad kund
    En mäklare med mycket erfarenhet
  • sålde sitt hus med hjälp av Albin Ivarsson Hamberg en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Högbrunn
    2022-09-27 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött av mäklaren, vi diskuterade olika möjligheter i att sälja huset och han hade många goda ideer och bra kunskap om vad vi måste tänka på och göra. Vi hade stora förväntningar som mäklaren lyckades att infria och nu är huset sålt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-26 Verifierad kund
    Glad och positiv med ett mycket gott bemötande
    Kändes ärlig och fick oss att känna att detta boende var för oss. Vill köparen väl
    • Centralt Öster
    2022-09-25 Verifierad kund
    Bra, proffsigt, tydlig det har upplevts som ett smidigt samarbete, kan verkligen rekommendera denna mäklare.
    • Frösäng
    2022-09-19 Verifierad kund
    Super nöjd med henne. Hon har gjort ett super jobb
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-18 Verifierad kund
    Josefine var väldigt trevlig, glad, optimistisk och förtroendeingiven och var säker på att huset skulle gå att sälja trots alla svårigheter som tornade upp sig med krig räntehöjninhar och skenande elpriser. Det gick ju bra även om vi fick gå ner lite i pris.

Josefine ordnade ett stort antal visningar utan att "knota" och var alltid väl strukturerad vid visningarna

Alltid bra ordning på på handlingar om huset och alla "papper" på sitt kontor.

Vi fick hela tiden adekvat information om försäljningen.

VI kan verkligen rekommendera Josefin och Fastighetsbyrån som mäklare.

Staffan & Anneli Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-16 Verifierad kund
    Har fått bra bemötande från första kontakt och under hela processen. Affären har hela tiden genomsyrats av en lugn och god stämning för både köpare och säljare skulle jag säga, det är i alla fall min bild. Har känt att jag har fått bra information och bra återkoppling!
    Skulle helt klart rekommendera Josefine Karlsson som mäklare och skulle gärna göra mer affärer med henne i framtiden.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Ivarsson Hamberg en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-08 Verifierad kund
    Väldigt engagerad och duktig mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Rosenkälla
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra återkoppling.
    Smidigt förlopp.
    2022-09-03 Verifierad kund
    En affär som gick smidigt me bra hjälp och stöd, alltid tillgänglig!
  • Hanna S
    2022-09-03 Verifierad kund
    Engagerad och serviceinriktad. Lätt att få kontakt med.
    Toppen, på alla sätt !!!
    Rekommenderar verkligen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-09-01 Verifierad kund
    Toppbetyg för Malin! Vilken energi har den här tjejen! Malin arbetade hårt med försäljning av vår lägenhet och det gick smidigt, var i ständigt kontakt med oss, gett alltid goda råd. Mycket professionell bemötande!
    2022-08-26 Verifierad kund
    En duktig och bra mäklare har bara rosor till henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Kisäng
    2022-08-25 Verifierad kund
    Jag valde Malin som mäklare för hon var mest positiv, lyhörd och engagerad av dem jag träffade inför försäljningen. Trots sämre tider gick det snabbt att sälja.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Kisäng
    2022-08-25 Verifierad kund
    Vi upplever Malin i hennes uppdrag som saklig, snabb i responsen. Ger svar på frågor, har hon inte svaret direkt så tar hon reda på fakta. Malin har vidare ett trevligt bemötande med en proffsig framtoning.

Vi är jättenöjda

Vänligen
    Peter och Annika
    • Brandkärr
    2022-08-19 Verifierad kund
    Malin är supertrevlig och kunnig. Snabb på svar. Hon är duktig och lätt att ha att göra med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Åkerstorp
    2022-08-11 Verifierad kund
    Hej!
    Han är jättebra mäklaren
    Tack för fina ord! Jag hoppas och tror att ni ska trivas när ni flyttat in. Lennart Andersson
    • Runtuna
    2022-08-10 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande. Tillmötesgående, kontaktbar och framför allt med en väldigt positiv inställning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Oxelösund
    2022-08-10 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Fick svar på mina frågor.
    Hon var exakt som mina förväntningar var.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Väl bemött och tillgänglig hela tiden. Proffsigt genomförande, mycket nöjda!
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldigt professionell och trevlig, var alltid kontaktbar och vi blev alltid bemötta med god service. Det lilla extra!
  • köpte sitt hus med hjälp av Albin Ivarsson Hamberg en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    2022-07-26 Verifierad kund
    Albin är mycket trevlig och hjälpsam samt professionell i en bra kombination! 🙂👍
    • Ekebydal
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.Mina förväntningar kändes bra redan från början.Han kändes lugn och var väldigt trevlig.
    • Oxelösund
    2022-07-14 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Josefine som mäklare, mycket kunnig i sitt yrke, hjälpsam, lätt att prata med, rolig, lätt att få tag i. Mycket trevlig. Listan kan göras lång.
    Kommer att rekommendera henne till alla jag känner

Jag är otroligt nöjd hur allt gick så snabbt och smidigt 💕
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Stenbro
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket positivt bemötande. Hon lyssnade och gav respons på våra önskemål. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda med resultatet. Malin är en mycket glad och vänlig person och mycket snabb och företagsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Bosma en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Stenbro
    2022-07-08 Verifierad kund
    Malin Bosma - kunnig, engagerad mäklare med ett fantastiskt bra bemötande och snabb.
    • Ålberga
    2022-07-05 Verifierad kund
    tillmötesgående trevlig och svarar på obekväma arbetstider.
    • Ålberga
    2022-07-04 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande!!
    Trevlig mot köpare och säljare vid kontrakt skrivande.
    • Högbrunn
    2022-07-02 Verifierad kund
    Mycket positiv och bra bemötande, ett energiknippe. Hon har verkligen ett starkt driv. Ingenting känns svårt, allt blev bara ordnat snabbt och effektivt. Det känns som att hon gjorde sitt bästa för att alla skulle bli nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Aspa
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, svarar snabbt på frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Aspa
    2022-07-01 Verifierad kund
    Väldigt stor hjälp av mäklaren,då vi som säljare var lite oense om varför sälja. Tack vare Lena fick vi igång försäljningen! Hon kunde på ett utomordentligt sätt handskas med andra parten,då det hade kärvat till rejält! STORT TACK!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Det började lite moll o sluta dur..
    Tålamod..trevlig bemötande..jag är jättenöjd..
  • sålde sitt hus med hjälp av Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Skånsta
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevligt bemött av mäklaren som ingav förtroende till mig som säljare.
    • Centralt Öster
    2022-06-30 Verifierad kund
    Kontakten var trevlig på alla sätt.

Men jag reagerade på tre saker.

1. När hon visade förrådet på vinden såg hon inte till att jag också hörde det. Så det missade jag. Bara min särbo fick därför se det.

2. På kontraktet står min särbos namn först trots att det är jag som varit huvudkontakten med Josefine.
    (Det är dessutom bara jag som kommer att vara skriven på den här adressen, min särbo har sin egen lägenhet.)

3. Vi fick bara ett ex av kontraktet trots att vi är två köpare.

De här sakerna kan tyckas vara petitesser, men det är störande att alltid automatiskt komma i andra hand i ett patriarkat. Varför inte utgå ifrån kvinnan för säkerhets skull?
    2022-06-28 Verifierad kund
    trevligt sätt att umgas med sin kund
    Trevlig proffsig
    Mycket duktig mäklare
    Trevlig .skicklig och ambitiös
    2022-06-27 Verifierad kund
    Malin är pigg, glad och engagerad. Hon ka också sin juridik etc som behövs för fastighetsaffärer, Informerar kontinuerligt och är tillgänglig.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Malin har varit engagerad och lyhörd, vi är väldigt nöjda.
    2022-06-26 Verifierad kund
    För lite information, otillgänglig, otydlig .
    • Danvik
    2022-06-25 Verifierad kund
    Han var trevlig o verkade kunnig. Dock var vi själva på visningen så han kunde lägga all tid på oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Danvik
    2022-06-24 Verifierad kund
    Bra bemött
    Snabb affär, mäklaren levde upp till detta
    Smidigt och snabb affär
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag upplever Josefine som engagerad och hjälpsam och hade ett trevligt bemötande
    • Uttervik
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vänligt stödjande bemötande. Lite undrande över att muntligt avtal inte gäller, men kände ändå att vi fick stöd.
    Vi kontraktsskrivningen var mäklaren lite stressad så det fanns inget utrymme för frågor enskilt med mäklaren. Men vi blev väl bemötta när vi ville skjuta fram tillträdesdagen.
    • Mastvägsområdet
    2022-06-21 Verifierad kund
    •jag vart väldigt bra bemött av Albin.
    •vi hade stora förväntningar och Albin levde upp till dem såklart.
    •en riktigt bra mäklare får jag säga,en guldstjärna till honom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Haris Bijelonja en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Nyköping Väster
    2022-06-21 Verifierad kund
    Haris är äkta, rak o tydlig. En mäklare att lita på.
    Han går i grunden med allt o ger sig inte förrän
    minsta detalj är utredd.
    Harris utstrålar förtroende, trygghet o trivsel.