Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping — Visa karta

Nyköping är med sin närhet till havet och hela världen en attraktiv småstad i Sörmland. Det byggs mycket och många flyttar hit för att njuta ett lugnare stadsliv med utmärkta kommunikationer: Skavsta flygplats gör det enkelt att snabbt ta sig runt i Sverige och världen och Stockholm ligger bara en dryg timme bort med tåg.

Oss på Fastighetsbyrån i Nyköping hittar du centralt i Sparbankshuset och vi är verksamma i hela Nyköping och Oxelösund. Vi vill att din bostadsaffär ska bli så lyckad och smidig som möjligt och därför anpassar vi oss och våra tjänster efter dina önskemål och behov.

Vi har ett nära samarbete med Sörmlands Sparbank och du kan enkelt få hjälp med dina ekonomifrågor kring bostadsaffären.

Välkommen!

Läs vad 595 kunder tycker om Fastighetsbyrån Nyköping

• 2020-10-25

Bengt Harry Bo W skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt ett sommarhus. Jag blev bra bemött av mäklaren. Han gav dem service som behövdes för försäljningen. Han lade extra krut när det behövdes. Läs mer
  • 2020-10-23

Jennie G skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Duktig och trevlig! Du är super... Läs mer
    2020-10-26 Josefine K svarar Jennie G
    Tack fina Jennie för fina ord och fint omdöme! Tack för jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi hörs snart igen, hälsa alla :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-10-18

Nicklas A skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Har köpt en villa och noterade snabbt att mäklaren agerade professionellt men ändå varmt och personligt. Kommunikationen har varit tydlig och tillgängligheten hög, Lena har svarat snabbt på frågor via sms och/eller mail. Rekomenderar starkt Fastighetsbyrån i Nyköping och Lena i synnerhet! Läs mer
  • 2020-10-17

Mats H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders slutförde sitt uppdrag enligt den plan han hade presenterat i sin offert. Idag är vi tacksamma för att vi valde Anders som infriat alla våra förväntningar i uppdraget att sälja Mellanvik. Läs mer
  • Bosse J

2020-10-16

Bosse J skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • En Brf.
    • professionellt och respektfullt bemötande
    • Jag fick bättre service än jag hade förväntat mig.
    •Snabb relevant och tydlig information. Läs mer
  • 2020-10-15

Lise-lotte H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders lotsade oss tryggt och kunnigt igenom alla beslut man måste fatta innan en bostad blir såld. Läs mer
  • 2020-10-15

Jenny Margaretha A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt min lägenhet.
    Andreas har alltid varit glad och trevlig.
    Det känns som han kan sin sak.
    Jag trodde det skulle bli svårt att sälja min lägenhet i dessa tider, men Andreas var lugn och sa att det kommer dyka upp en köpare, och det gick ju bra.
    Kommer absolut rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-10-06

Karin Maria Caroline T skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Lyhörd och öppen med bra driv och energi!
    Proffsigt! Läs mer
  • 2020-10-05

Claes Birger T skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har köpt en bostad på Bastenhällsvägen 23 samt att vi har sålt en villa på Lantmästarvägen 14 i Nyköping.
    Jens har bemött oss på ett proffsigt och bra sätt.
    Han har levt upptill de förväntningar som vi har haft.

Han har bra tajming både för köpare och säljare tycker jag.
    Han sakpar ett förtoende så det känns att hans åsikter och råd känns rätt att följa.

Både köpet och säljet har gått enlig vår plan så vi är ännu så länge helt nöjda. Läs mer

Britt-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljningen av mitt hus gick väldigt
    Smidigt. Hittills är jag mycket nöjd.
    Fortsättning följer!! Flyttar inte före maj
    Nästa år. Läs mer

Eva Kristina S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt sommarstuga. Gott bemötande. Nöjd med priset vi fick. Läs mer

Göran L skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har både köpt nytt hus och sålt vårt inom en månad. Josefine har hjälp oss på bästa sätt! Hon är glad, positiv och rolig, men också seriös och proffsig. Vi uppskattar hennes engagemang och är helnöjda med båda affärerna!
    //Göran Läs mer
    2020-10-04 Josefine K svarar Göran L
    Tack snälla för fint omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med både köp och försäljning! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Thomas P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande och tillgänglighet. Läs mer
  • 2020-10-03

Filip A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte en enplansvilla. Vi fick ett trevligt bemötande och ett seriöst intryck samt en skön humor.

Bra och tydliga regler/tips vid kontraktsskrivningen.

Finns inget att klaga på utan levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-10-02

Inger Monika Kristina L skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi köpte ett hus och sen sålde vi vårt hus. Allt inom en månad. Fördel med samma mäklare och Josefine skötte allt snabbt, smidigt och proffsigt i båda sammanhangen. Glad, positiv och seriös! Vi är supernöjda!! Läs mer
    2020-10-02 Josefine K svarar Inger Monika Kristina L
    Jag är så glad över att jag fick hjälpa er med både köp och sälj! Tack snälla för fint omdöme! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • Anna K

Anna K skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Snabb, trevlig och en superlyckad affär! Läs mer
  • Carl-åke S

Carl-åke S skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt mitt hus. Min mäklare har varit en bra samtalspartner. Lugn ochhoppingivande. Jag är mycket nöjd med
    hans insats. Läs mer

Ingela Margaretha O skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte ett litet sommarhus i Nyköpings kommun. Blev väl bemött och omhändertagen av mäklaren. Jag visste en hel del om området innan köpet, fick dock en del ny information som jag har nytta av.
    Köpet gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Linus K

Linus K skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Andreas är en väldigt trevlig mäklare med ett leende på läpparna. Jag har tipsar om Andreas förut till mina vänner som varit väldigt nöjda och tackat mig i efterhand så det är ett säkert kort att tipsa om denna herre. Tack för hjälpen med försäljningen av vårt radhus! Läs mer

Jenny Lee B skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders hjälpte oss att sälja vårat radhus. Snabbt, proffsigt och med god insyn i marknaden hjälpte han oss efter förväntan och mer därtill. Säljer jag i framtiden så är det Anders som gäller. Läs mer
  • 2020-09-30

Cornelia K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tydlig och bra i all kommunikation. Hjälpte oss mycket då detta var vår första bostad som vi köpte. Läs mer
    2020-09-30 Josefine K svarar Cornelia K
    Tack för fint omdöme och jag hoppas ni kommer trivas superbra i nya lägenheten! Hälsa så gott :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-09-28

Helena S skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefine Karlsson hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag blev bemött på ett kunnigt, optimistiskt, lugnt och förtroendeingivande sätt. Jag förväntade mig proffs-hjälp i alla turer runt försäljningen och det fick jag. Jag fick också en bra förklaring till allt och trevliga möten. Allt har skötts med kvalitet och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-09-28 Josefine K svarar Helena S
    Tusen tack Helena för det otroliga fina orden och för jag fick hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Det omdömet värmde! Vi hörs snart igen, hoppas du trivs toppen i ditt nya boende! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-09-25

Örjan Erik K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi tycker våran bostads försäljning fungerade jätte bra sålde det fort. Bemötandet av mäklaren var positivt och professionellt. Samarbetet med mäklaren fungerade perfek precis så som vi önskade. Läs mer
    2020-09-28 Josefine K svarar Örjan Erik K
    Tack för fint omdöme och för ni tog er tid att skriva! Och för förtroendet att få hjälpa er med er bostadsförsäljning! Vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-09-21

David O skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väldigt hjälpsam så det var mitt första bostadsköp.
    Bra bemötande, otroligt positivt och påläst.
    Hade inte så höga förväntningar men var väldigt nöjd med den hjälp jag fick och svar på mina frågor. Både gällande lägenheten och bostadsköp i helhet. Läs mer
    2020-09-21 Josefine K svarar David O
    Tack David för fint omdöme och fina ord! Jag hoppas att du kommer trivas toppen i din nya bostad och att vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-09-09

Ingemar J skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mycket trevlig person men då vi köpte under vissa speciella omständigheter så blev det inte så mycket kontakt. Läs mer
    2020-09-09 Josefine K svarar Ingemar J
    Hej på er! Ja, det var synd att det gick så fort med köpet att vi inte hann träffas mer, men det hoppas jag vi kommer göra framöver :) Hoppas också ni kommer trivas toppen och tack för fint omdöme. Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-08-28

Alma S skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefine var engagerad, pålitlig och alltid tillgänglig. Vi kände oss trygga genom hela processen och är supernöjda med valet av Josefine som mäklare! Läs mer
    2020-09-01 Josefine K svarar Alma S
    Tack fina Alma för fint omdöme och värmande ord! Tack också för jag fick hjälpa er med förmedlingen, vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-08-26

Håkan O skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hon är väldigt trevlig och lättsam och ger ett bra och kunnigt intryck. Läs mer
    2020-08-26 Josefine K svarar Håkan O
    Tack Håkan för fina ord och omdöme! Så nöjsamt att få träffa dig och är övertygad om att huset kommer bli fantastiskt! Vi hörs snart igen, Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-08-19

Björn K skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpte en lägenhet genom Josefine. Utmärkt bemötande! Läs mer
    2020-08-19 Josefine K svarar Björn K
    Tack Björn för de fina orden och omdömet! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas toppen och att vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-07-23

Sofia G skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt en lägenhet på 41 kvm!
    Mäklaren bemötte mig på ett bra sätt! Positiv och glad!
    Jag fick ut det jag ville med min försäljning så jag är nöjd! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2020-07-22

Ove K skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt bostadsrätt i Ox . Andreas var den av mäklarna som först hörde av sig till mig vilket visade sig vara tur, eftersom allt har gått över förväntan. Trodde att jag var tvungen var mer aktiv men inte, Andreas var proffsig, lyhörd och snabb med återkopplingen.

Jag hade Ågren inför försäljningen men med facit i handen så var det en upplevelse som jag lämnade med ett leende på läpparna.

All heder till Andreas!

Brith Habel Oves syster med fullmakt. Läs mer
  • 2020-07-21

Niklas J skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Hej har sålt en bostadsrätt
    Jag tycker Andreas var väldigt trevligt o tillmötesgående. Förväntan var bättre en vad jag hade.
    Så ett stort tack till dig Andreas
    Mvh Niklas Johansson Läs mer
  • 2020-07-19

Erik B skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefine var lätt attt ha att göra med.
    Hon var förstående. Lägenheten hade legat ute 8 månader innan hon kom in i bilden. Hon styrde upp och såg till att den blev såld på mindre än 3 månader. Lätt att komma i kontakt med och lätt att ta egna initiativ. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-07-22 Josefine K svarar Erik B
    Tack snälla Erik för fina ord och fint omdöme! Det var så kul att få hjälpa er med förmedlingen av er bostad! Vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-07-15

Daniella Alexandra A skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålde vårt fritidshus. Josefine var mycket trevlig och alert. Dessutom väldigt kunnig och agerade som en utmärkt mäklare!
    Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-07-16 Josefine K svarar Daniella Alexandra A
    Det var så roligt att få hjälpa er med förmedlingen av ert fina hus! Tack snälla för förtroendet och fina ord, vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-07-12

Guido L skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde ett hus i stort behov av renovering. Kändes som ett lite "svårt" fall, men Anders hanterade försäljningen över all förväntan.
    Anders bemötande har varit mycket förtroendegivande, professionellt och trevligt. Vi rekommenderar honom gärna, både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-07-06

Stina Marcela T skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande, problemlösare. Snabb till affär ! Väldigt nöjd! Läs mer
  • Patryk G

2020-07-01

Patryk G skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag sökte hjälp hos fastighetsbyrå för att sälja min lägenhet eftersom det var samma byrå som har sålt den till mig för 3 år sedan och jag har varit nöjd med köpet. Mäklaren var jättetrevlig och hjälpsam. Jag har bestämt mig att kontakta samma mäklare när det blev dags att sälja min lägenhet. Det var riktigt bra besluta att komma i kontakt med fastighetsbyrå igen.
    Jag valde samma mäklare som heter Lena.
    Hon är grym på det hon gör. Hon uppfyller alla mina förväntningar. Kommer alltid att rekommendera fastighetsbyrå samt Lena som är riktigt bra mäklare . Läs mer
  • 2020-06-30

Staffan Eli P skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Fick bra information om vad som var på gång. Hon tog de initiativ hon behövde ta. Läs mer
    2020-06-30 Josefine K svarar Staffan Eli P
    Tack för fint omdöme Staffan! Jag hoppas att vi kommer ses i framtiden, njut i solen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-06-27

Carina L skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av 1 1/2 plans villa. Bemötandet okej. Förväntade oss att försäljningen skulle gå snabbare och att vi skulle få ett bättre pris än det som blev. Mäklaren har kunnat engagerat sig lite mera. Läs mer
  • 2020-06-27

Ulf C skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    Försäljning av 1½-plans villa.
    Bemötande o.k.
    Förväntade oss att försäljningen skulle gå snabbare med priser liknande sålda fastigheter i närområdet.
    Mäklaren hade gärna fått visa lite större engagemang. Läs mer
  • 2020-06-18

Peter R skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Josefin är väldigt dedikerad sitt arbete som mäklare. Mycket trevlig och tillmötesgående, jobbar hårt och effektivt. Hon uppfyller alla krav man kan ha på en mäklare. Med vänlig hälsning, Peter Läs mer
    2020-06-26 Josefine K svarar Peter R
    Tack för värmande och fina ord Peter! Det är en ära att få jobba med er och hjälpa er förmedla era bostäder. Vi hörs snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-06-15

Andrea Rosa Bille B skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har köpt en etta i Tystberga, Nyköpings kommun och tycker att Josefine var en utmärkt mäklare! Detta var min första bostadsaffär och det kändes supertryggt. Josefine svarade gladeligen på samtliga frågor och förklarade allt så att man förstod hur allt skulle gå till. Helt fantastisk! Läs mer
    2020-06-16 Josefine K svarar Andrea Rosa Bille B
    Åh tack snälla för de fins orden Andrea! Jag hoppas du kommer trivas toppen i din nya lya och att vi ses snart igen! Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-06-08

Martin Hans Vilhelm J skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har sålt ett större hus och blivit vänligt bemötta av Josefine.
    Josefine har alltid varit glad och positiv, samt engagerad och tillgänglig, lyhörd om vad vi hade för önskemål.
    En mycket professionell mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-06-09 Josefine K svarar Martin Hans Vilhelm J
    Det var en ära att få hjälpa er med er bostadsförsäljning av ert underbara hus! Tack för förtroendet och det fina omdömet, vi hörs snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-06-03

Björn F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt ett radhus i ett fantastiskt område i Nyköping. Anders förmedlade affären på ett förtroendeingivande sätt. Vi kände oss trygga genom hela affären från visning till slutbetalningen. Läs mer
    2020-06-04 Anders W svarar Björn F
    Tack Björn! Glad att det blev jag som fick hjälpa er.
  • 2020-06-03

Moa G skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Köpt bostad .
    Bra bemötande . Trygg och lugn . Kompetent . Läs mer
  • 2020-05-24

Victoria B skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Mer än nöjd med Josefine som mäklare, alltid glad, tillmötesgående, proffsig och gav verkligen allt för att hjälpa mig med min bostadsaffär. Läs mer
    2020-05-25 Josefine K svarar Victoria B
    Vilka fina ord Victoria, tack snälla för det! Tack snälla för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen, vi ses snart igen :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån
  • 2020-05-19

Nicholas P skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi sålde en villa i Nyköping.
    Anders jobbade på ett mycket proffesionellt sätt. Alltid hållit bra kontakt. Läs mer
    2020-05-20 Anders W svarar Nicholas P
    Tack! Alltid roligt att få förtroendet igen!
  • 2020-05-17

Thomas A skrev om Lennart Andersson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Lennart har ett trevligt bemötande samt är lätt att prata med.
    Ger ett professionellt intryck. Lennart infriade alla mina förväntningar. Läs mer
    2020-05-25 Lennart A svarar Thomas A
    Tack för fina ord! Det är alltid ett nöje att hjälpa till en bra affär!
  • 2020-05-16

Emma Linder A skrev om Andreas Stiglund en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi har köpt bostad ihop.
    Andreas Stiglund är en utmärkt mäklare.
    Trevlig kille. Läs mer
  • 2020-05-13

Barbro V skrev om Fastighetsbyrån Nyköping
    HAR SÅLT EN VILLA. VI HAR BLIVIT VÄNLIGT BEMÖTTA HAR HAFT STOR HJÄLP AV CHARLOTTE VRTETHAMMAR. VI VAR TOTALT OKUNNIGA MEN MED CHALOTTES HJÄLP HAR VI INGET ATT KLAGA PÅ.TACK. Läs mer
  • 2020-05-06

Peter F skrev om Josefine Karlsson en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande
    Enkelt
    Uppstyrt Läs mer
    2020-05-07 Josefine K svarar Peter F
    Tack för de fina orden Peter! Hoppas ni kommer trivas toppen i er nya bostad :) Mvh Josefine Karlsson, Fastighetsbyrån

Östra Storgatan 4, 611 34 Nyköping