Anders Wallén
en del av Fastighetsbyrån Nyköping

Östra Storgatan 4
611 34 Nyköping — Visa karta

Vad tror Anders att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Anders Wallén

• Ingrid W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt min gård o köpt bostadsrätt Mycket proffsligt utfört arbete Läs mer
  • Josefin F
    Josefin F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har hjälpt mig att både köpa och sälja bostad. Är mycket nöjd med våra samarbeten! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-10-03 Anders W svarar Josefin F
    Tack Josefin! Alltid trevlig med kunder som återkommer:-)
  • Sonja K skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag fick utmärkt hjälp när jag skulle sälja mitt hus. Alltid blev jag vänligt bemött. Jag rekommenderar verkligen Anders Wallén som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Sonja K
    Tack Sonja!
    De orden värmer!
    Bra kommunikation gör allt mycket lättare.
  • Damir A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    trevlig och bra. gör sitt arbete på ett proffsigt sätt och bemöter kunden korrekt. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Damir A
    Tack Damir! För mig är det alltid viktigt att du som kund ska känna dig trygg.
  • Johnny F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han skötte försäljningen som jag förväntade mig. Vi fick den infon som behövdes vid visningen och sedan via telefon. Läs mer
  • Karin A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag kan varmt rekommendera att anlita Fastighetsbyrån Nyköping då det gäller att sälja en fastighet. Efter ett personligt besök av mäklaren där han gick igenom vad som gäller kring en bostadsaffär - praktiskt, ekonomiskt och juridiskt - och lämnat en fri värdering - kändes det bra att lämna uppdraget till honom. Han var trevlig, lugn, uppträdde inte stressat, lyssnade in våra synpunkter och funderingar och svarade tillfredsställande på samtliga. Upplevdes också realistiskt positiv - inte överdriven på något sätt. Mycket positivt att han talade så tydligt. Maken har hörselnedsättning och trots korrigering med hörapparat kan han inte alltid känna sig delaktig, men det var inga som helst problem nu. Kändes ödmjuk och respektfull. Detta säger jag i egenskap av säljare men jag fick en stark känsla av att det också är en uppfattning som kan delas av intresserade köpare. "Vår" mäklare passar helt enkelt väldigt bra för sitt uppdrag. Kändes som att han verkligen tycker om sitt arbete. Läs mer
    2017-07-19 Anders W svarar Karin A
    Tack Karin!
    Det var verkligen roligt att få hjälpa er och mitt jobb blir ganska lätt när man har två så positiva uppdragsgivare.
    Anders W
  • Peter S
    Peter S skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Ander Wallen hade en tydlig plan och många bra idéer när jag sålde med landställe. Lyhörd, alltid tillgänglig och stressar inte på varken köpare eller säljare.
    Detta gör att jag med varm hand kan rekomendera hans tjänster
    / Peter Siepen Läs mer
  • Douglas H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders Wallén var förtroendeingivande, snabb med info inför försäljning och återkoppling under försäljningsprocessen. Vi kom till avslut som både köpare och säljare var nöjda med och det på ett smidigt och professionellt sätt. Jag skulle välja samma mäklare igen. Läs mer
  • Ann-Christine H skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning av vårt hus genom Fastighetsbyrån i Nyköping. Anders Wallens förtroendeingivande och proffesionella sätt gjorde att det kändes tryggt att genomföra en av livets största affärer. Läs mer
  • Per Erik E skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Bra bemötande. Tydlig och rak dialog. Håller utlovade åtaganden. Läs mer
  • Mikael F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Vi fick ett riktigt bra bemötande både på visning och när vi skrev. Kan gärna anlita Anders vid en försäljning. Läs mer
Lennart Andersson
Andreas Stiglund