Anders Wallén
Registrerad mäklare sedan 1991-06-05
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-01
2019-09 - 2020-08

Läs vad 44 Läs vad Anders Wallén

• Guido L sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-07-12

Vi sålde ett hus i stort behov av renovering. Kändes som ett lite "svårt" fall, men Anders hanterade försäljningen över all förväntan.
    Anders bemötande har varit mycket förtroendegivande, professionellt och trevligt. Vi rekommenderar honom gärna, både köpare och säljare. Läs mer
  • Björn F köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-06-03

Brandholmen
    Köpt ett radhus i ett fantastiskt område i Nyköping. Anders förmedlade affären på ett förtroendeingivande sätt. Vi kände oss trygga genom hela affären från visning till slutbetalningen. Läs mer
    2020-06-04 Anders W svarar Björn F
    Tack Björn! Glad att det blev jag som fick hjälpa er.
  • Moa G köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-06-03

Köpt bostad .
    Bra bemötande . Trygg och lugn . Kompetent . Läs mer
  • Nicholas P sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-05-19

Centralt Öster
    Vi sålde en villa i Nyköping.
    Anders jobbade på ett mycket proffesionellt sätt. Alltid hållit bra kontakt. Läs mer
    2020-05-20 Anders W svarar Nicholas P
    Tack! Alltid roligt att få förtroendet igen!
  • Monika A sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2020-02-14

Brandholmen
    Vi sålde ett radhus på Brandholmen i Nyköping. Vi är supernöjda med Anders sätt att sköta hela processen från start till mål. Vi kände oss trygga med att allt blev proffsigt omhändertaget. Vi fick bra och tydliga instruktioner och snabb återkoppling på det som hände runt försäljningen. Vi kan varmt rekomentera Anders till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2020-02-16 Anders W svarar Monika A
    Tack Monika! Kul att ni blev nöjda! Snabb återkoppling är något jag vet är väldigt viktigt för alla som ska göra något så stort som en bostadsaffär.
  • Görel B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-11-07

Centralt
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Fastighetsbyrån. Anders har varit proffsig, lyhörd och sympatisk, helt enkel väldigt bra. Vi är väldigt nöjda med honom som mäklare. // Görel Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Görel B
    Hej Görel! Tack för bra samarbete! Skönt att det löste sig enkelt och smidigt för båda parter.
  • Jan B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-11-07

Centralt
    Anders har till hundra procent levt upp till mina förväntningar under hela försäljningen av lägenheten.//Jan Björklund Läs mer
    2019-11-08 Anders W svarar Jan B
    Tack Jan! Kul att ni är nöjda!
  • Manuel B köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-09-27

Hela Oxelösund
    Mycket professionellt, totalt nöjd med sin jobb Läs mer
  • Mats A köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-08-26

Enstaberga
    Jag och min hustru köpte ett hus på Enestigen 2 i Enstaberga Nyköping. Anders bemötande var trevligt och proffsigt. Inte påstridigt utan mer vägledande kan man säga. Vilket vi som köpare uppskattar. Våra förväntningar kan man nog säga var höga. Vi visste vad vi ville ha för typ av hus och har haft liknande boende tidigare.Vi tycker så här långt att Anders har levt upp till dom.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med affären och framförallt vårt nya hem på Enestigen 2.
    Mats o Helena Andersson Läs mer
  • Hans B köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

2019-08-07

Bergshammar
    Villaköp. Proffsig och lugn mäklare med lång erfarenhet. Lätt att prata och resonera med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson