Anders Wallén
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 16 kunder tycker om Anders Wallén

• Leif P
    Leif P sålde sin bostad med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders Wallén tog hand om försäljningen av vår gård straxt utanför Nyköping på ett mycket professionellt sätt. Bemötandet var lättsamt och otvunget med ett stort fokus på fastigheten och dess möjligheter. Vi är mycket nöjda med hela hanteringen. Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P sålde sin bostad med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Väldigt trevlig, proffsig och erfaren. Bra driv i hela processen
    Goda råd hela tiden Läs mer
  • Angela T sålde sin bostad med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag har sålt min lgh på Fruängsgatan. Jag har alltid blivit bemött professionellt och snabb återkoppling. Kan verkligen rekommendera Anders. Läs mer
    2018-11-20 Anders W svarar Angela T
    Tack Angela! Lycka till med ert letande efter ny bostad!
  • Lovisa S köpte sin bostad med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    .................................................................. Läs mer
  • Shekib A köpte sin bostad med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Trevlig bemötande, God service Läs mer
  • Ingrid W skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Sålt min gård o köpt bostadsrätt Mycket proffsligt utfört arbete Läs mer
    2018-11-05 Anders W svarar Ingrid W
    Tack Ingrid! Det är alltid lika kul att jobba med gårdar.
  • Josefin F
    Josefin F sålde sin bostad med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Anders har hjälpt mig att både köpa och sälja bostad. Är mycket nöjd med våra samarbeten! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-10-03 Anders W svarar Josefin F
    Tack Josefin! Alltid trevlig med kunder som återkommer:-)
  • Sonja K skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Jag fick utmärkt hjälp när jag skulle sälja mitt hus. Alltid blev jag vänligt bemött. Jag rekommenderar verkligen Anders Wallén som mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Sonja K
    Tack Sonja!
    De orden värmer!
    Bra kommunikation gör allt mycket lättare.
  • Damir A skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    trevlig och bra. gör sitt arbete på ett proffsigt sätt och bemöter kunden korrekt. Läs mer
    2018-09-26 Anders W svarar Damir A
    Tack Damir! För mig är det alltid viktigt att du som kund ska känna dig trygg.
  • Johnny F skrev om Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Han skötte försäljningen som jag förväntade mig. Vi fick den infon som behövdes vid visningen och sedan via telefon. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Nyköping

Lennart Andersson