Läs vad 56 Läs vad Anders Wallén

• 2020-11-23
    Mycket professional mäklare och är super nöjd som säljare
    Outi K
    • 238.0 m²
    • Malmbryggshagen
  • 2020-11-11
    Försäljning av gård.

Gott och professionellt bemötande. Det märks att Anders har lång erfarenhet av att sälja fastigheter. Kändes tryggt.

Kan rekommenderas med +.
    Ingrid G
    • 30.0 m²
    • Bränn-ekeby
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack för gott samarbete Ingrid! Det är alltid kul att förmedla gårdar vilket kräver lite extra kunskaper vilket jag har skaffat mig genom åren.

• 2020-11-09
    Köpte hus som Anders förmedlade. Bra betyg rakt igenom!
    Haris B
    • 170.0 m²
    • Nya Svalsta
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack Haris och lycka till med ert nya fina hus!

• 2020-11-08
    Vi har sålt vår villa. Vi kan verkligen rekommendera Anders Wallén som en duktig och kunnig mäklare. Anders är förtroendeingivande och pålitlig och gör ständigt återkoppling under försäljningsprocessen vilket vi uppskattade mycket.
    De förväntningar vi hade var en smidig affär både för oss som säljare och för de som köpte vår villa. Både vi och köparna är nöjda med affären, vilket känns bra.
    Kjell E
    • 135.0 m²
    • Sunda
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack Kjell för ett bra samarbete. Det är lätt att jobba när man för ett sådant förtroende.

• 2020-10-28
    Jag och min fru sålde stugan efter 10 trevliga år på Vålarö.

Anders Wallén var trevlig och kunnig, gjorde vårt möte till ett fint sätt att få hjälp med försäljningen av vår stuga.

Våra förväntningar blev helt bemötta som vi önskade oss.

Med detta blev vår upplevelse helt enligt vad vi hoppats på.
    Bruno A
    Bruno A
    • 30.0 m²
    • Vålarö
  • 2020-10-28
    Utmärkt och smidigt. Inget att anmärka på. Rekommenderas.
    Ola B
    • 129.0 m²
    • Slottsdammen
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack för rekommendationen Ola! Hoppas att du kommer trivas och kul att jag kunde hjälpa till att hitta en bostad nära ditt arbete.

• 2020-10-27
    Anders gav oss tips om den lägenhet som vi sedan köpte. Han var mycket ärligt och saklig med det vi önskade.
    Hans W
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Oppeby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
  • 2020-10-17
    Anders slutförde sitt uppdrag enligt den plan han hade presenterat i sin offert. Idag är vi tacksamma för att vi valde Anders som infriat alla våra förväntningar i uppdraget att sälja Mellanvik.
    Mats H
    • 137.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    Tack Mats! Alltid roligt att få förtroendet att sälja en så unik och speciell fastighet som Mellanvik.

• 2020-10-15
    Anders lotsade oss tryggt och kunnigt igenom alla beslut man måste fatta innan en bostad blir såld.
    Lise-lotte H
    • 137.0 m²
  • 2020-10-04
    Bra bemötande och tillgänglighet.
    Thomas P
    • 4:a
    • Lästringe
    köpte en tomt med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte