Anders Wallén

Anders Wallén

Anders Wallén är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Anders Wallén har varit registrerad mäklare sedan 1991-06. Anders Wallén har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Wallén har haft 60 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 72 Läs vad Anders Wallén

• sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Enstaberga
    2021-09-07
    Mycket hjälpsam och kunnig.
    Vi fick ett gott bemötande av Anders och allt har gått snabbt och smidigt. Superlyckad affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Femöre
    2021-08-30
    Trevlig, kunnig, väldigt bra.
    • Arnö
    2021-06-20
    Mycket trevlig och korrekt genomförande av affären.
    • Oppeby
    2021-06-11
    Med pandemin i åtanke blev vi ändå mycket väl bemötta och våra förväntningar uppfylldes till fullo. Sammanfattningsvis ett mycket bra samarbete mellan oss som köpare och mäklare Anders Wallen.
    • Centralt Öster
    2021-06-10
    Anders är vänlig, kunnig, erfaren och noggrann.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Centrala Oxelösund
    2021-06-09
    Vi både köpte och sålde bostad med samma mäklare. Anders Wallen har genom hela processen varit tillgänglig, tillmötesgående, trevlig och lyhörd för oss som kund. Vi är helt igenom nöjda med honom som mäklare.
    Mvh Susanne och Christer Öhman
    Hej! Kul att ni är nöjda! Roligt att vi kunden sälja er bostad med hjälp av vår digitala tjänst, Live visning, också! Anders Wallén
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Bränn-ekeby
    2021-05-30
    Anders Wallén är professionell och väldigt kunnig i sitt yrke. Vi har både köpt och sålt bostäder via Anders och har bara bra erfarenheter utifrån det. Anders och Fastighetsbyrån är bäst i branchen!
    Hej Dennis! Kul att ni är nöjda. Har ju dessutom hjälpt både syskon och föräldrar med era bostadsaffärer. Anders Wallén
    • Oppeby
    2021-05-29
    Köpt lgh och sålt lgh.
    Anders är professionell som mäklare, lugn, tydlig, saklig och påläst gällande utbudet på den lokala marknaden. Mina förväntningar uppfylldes efter flera givande diskussioner om hur agera gällande vår försäljning av lgh anpassat till marknadsläget. Tryggt då att luta sig mot Anders erfarenhet och kunskap. Jag är mycket nöjd med samarbetet.
    Tack! Ibland lönar det sig att inte ha för bråttom och att våga ha tålamod. Anders Wallén
    • Frösäng
    2021-04-12
    Vi köpte lägenhet 3 rum. Vi fick extra visning när vi önskade. Mäklaren var proffs, hjälpsamt och trevlig. Vi fick bra samarbete mellan oss, säljare och mäklaren. Bra information och vägledning från budgivning tills vi fick nycklar. Bra att man fick massa saker digital och sms påminnelse, det funkar bra i tiden som vi har nu.
    Om vi ska säljare varan lägenhet och ska köpa hus då väljer vi samma mäklarbyrån.
    Hej! Tack för bra omdöme! Bra att allt löste sig smidigt trots Coronatider. Anders Wallén
    • Uttervik
    2021-04-07
    Smidig affär med Fastighetsbyrån och mäklare Anders Wallén när vi köpte sommarstuga. Snabba puckar rakt igenom vilket mäklaren var förberedd på.
    Hej Mikael! Kul att ni blev nöjda. För oss mäklare är det väldigt viktigt att alltid "känna in" läget och agera när det behövs. Anders Wallén