Jens Öhling

Jens Öhling

Jens Öhling är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Jens Öhling har varit registrerad mäklare sedan 1996-11. Jens Öhling har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.6. Jens Öhling har haft 37 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

17 omdömen om Jens Öhling

Sedan starten hos Reco 2018
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Centrala Oxelösund
    2022-12-25 Verifierad kund
    Trevlig, saklig. Dock inte så snabb på att återkoppla om buden. Fick ofta ringa själv.
    2022-12-11 Verifierad kund
    Bra och professionell med ett lugnt sätt som ingav förtroende.
    • Vallsund
    2022-12-09 Verifierad kund
    Jens är väldigt tillmötesgående och svarar snabbt på de frågor man ställer. Fixade extra visning med kort varsel och har ett lättsamt och bra bemötande. Kan varmt rekommendera Jens som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Stjärnholm
    2022-10-29 Verifierad kund
    Jens är en positiv, trevlig och kunnig mäklare. Han bemötte oss med ett förtroende ingivande sätt. Han är tydlig och förklarar alla steg på ett bra sätt. Han vet vad en kund vill veta. En mycket bra mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Brandkärr
    2022-10-28 Verifierad kund
    Bra bemötande,trevlig. Snabb och bra försäljning
    2022-10-28 Verifierad kund
    Han var trevlig, snäll och hjälpsam.
    Han är bra på sitt jobb.
    • Vrena
    2022-10-28 Verifierad kund
    Helt okej men verkade inte speciellt engagerad.
    • Stenkulla
    2022-10-26 Verifierad kund
    blev initialt väldigt bra och professionellt bemött med ordentlig och välgenomtänkt värdering av lägenheten följt av en tydlig plan av hur försäljningen är tänkt att gå till innan avtalet slöts vilket kändes väldigt tryggt att han hade en bra tanke från start.

Under hela försäljningen har vi haft bra och tät kontakt om hur det gått med allt från antal besök av lägenheten till bra dialog kring visningar och intressenter.

När det väl kom till att det kom bud på den var han ett stort stöd i dialogen med köparna vilket även det var skönt då det är första gången jag säljer.
    • Stenkulla
    2022-10-26 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra respons. Överlag en bra upplevelse på mitt första lägenhetsköp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping
    • Ålberga
    2022-10-26 Verifierad kund
    Jens har varit kunnig, erfaren och lugn som mäklare vilket varit en stor tillgång vid vår försäljning som visade sig komma med en del överraskningar som gjorde oss stundtals oroliga hur det hela skulle sluta. Jens bidrog mycket till att allt gick väldigt bra!