Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Johanneshov Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

Sofielundsvägen 9C, 121 32 Farsta — Visa karta

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta säga eftersom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta har ett så brett kontaktnät här i Farsta som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta koppling till Länsförsäkringar ger Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 66 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta

• Monca K
    Monca K skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Vänlig och tillmötesgående. Erhållit mycket fin service.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Vi fick bra bemötande, respekt och tidligt information. Vi upplevde Andreas Johansson att han har positiv inställning och han är väl organiserad vilket gjorde processen gick väldigt smidigt. Jag och min familj stark rekommenderar Andreas som mäklare till de som funderar sälja eller köpa lägenhet eller hus.

//Jonas Hadgu
    2016-09-05 Andreas J svarar Jonas H
    Hej Jonas och tack för ditt fina betyg. Det var roligt att hjälpa er med försäljningen och att ni även köpte er nya bostad genom oss. Hoppas ni trivs och att ni väljer att återkomma när det blir dags igen framöver. /Andreas
  • Brf Tallstigen
    Brf Tallstigen skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Korrekt, vänligt, effektivt och enligt vår erfarenhet alltid med gott slutresultat.
    2016-08-15 Andreas J svarar Brf Tallstigen
    Tack för det. Ser fram emot att fortsätta samarbetet som er förenings mäklare.
  • Lennart D
    Lennart D skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Kunde vara lite mer hungrig på att sälja. I synnerhet när marknaden tvärnitade under våren när vi försökte sälja lght. Det är då man skiljer agnarna från vetet.
    2016-08-15 Andreas J svarar Lennart D
    Hej Lennart, tack för din feedback. Ja, marknaden bromsade upp rejält men jag tycker ändå vi gjorde vad vi kunde för att hitta en köpare åt er. Jag hoppas ni ändå känner er nöjda såhär i efterhand. Ha det gott och hoppas att ni trivs i ert nya hus.
  • Anders L
    Anders L skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Han gjorde vad han skulle, men det är alldeles för dyrt. Nästa gång skulle jag ta en mäklare med fast taxa.
    2016-05-12 Andreas J svarar Anders L
    Hej Anders, tack för att du tog dig tid att lämna rekommendation. Dock har du blandat ihop mig den mäklare du sålde med. Jag hoppas att du var nöjd med min service i samband med köpet av er nya bostad.
  • Albina K
    Albina K skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas Johansson är en proffesionel mäklare. Bra med kontakt/återkoppligar under tiden vi haft kontakt med han. Kan verkligeb rekommendera honom.
    2016-05-12 Andreas J svarar Albina K
    Hej Albina, kul att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus. Ha en fin sommar.
  • Martin A
    Martin A skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Hög tillgänglighet, snabba svar, professionell.
    2016-05-12 Andreas J svarar Martin A
    Tack för din konkreta och raka rekommendation. Det var kul att hjälpa till vid köpet av er nya bostad.
  • Karin L
    Karin L skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Gillade Andreas ambitioner. Fick en otroligt lyckad försäljning, så är givetvis jättenöjd.
    2016-05-12 Andreas J svarar Karin L
    Hej Karin, kul att du är nöjd. Det var ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas du kommer trivas bra i din nya Söderlya :)
  • Fred T
    Fred T skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Skarp och påläst mäklare som skötte affären mycket väl och alltid var tillgänglig vid frågor eller funderingar.
    Rekommenderas varmt!
    2016-05-12 Andreas J svarar Fred T
    Hej Fred, tack för dina fina ord. Alltid kul med nöjda kunder. Jag hoppas du kommer att trivas bra när ni väl fått flytta in.
  • Petra S
    Petra S skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas var tillgänglig och snabb på att svara.
    2016-08-10 Andreas J svarar Petra S
    Tack för dem orden, hoppas ni trivs bra i er nya bostad, alla tre.
  • Ramazan T
    Ramazan T skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Jag mycket nöjd kommer anlita andiriyas altid hälsningar ramazan
    2016-05-12 Andreas J svarar Ramazan T
    Tack för dem orden Ramazan, ser fram emot att hjälpa dig och föreningen med fler försäljningar framöver.
  • Diana S
    Diana S skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Vi är otroligt nöjda med Andreas! Från början till att snart vara i hamn med försäljningen av vår lägenhet. Bra rapporter varje dag om det väsentliga, känns tryggt!
    2016-05-12 Andreas J svarar Diana S
    Det var superkul att hjälpa er med köp och försäljning. Hoppas ni trivs bra i er nyrenoverade kanonlägenhet. Vi ses och hörs framöver.
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Bra upplevelse, engagerad mäklare, lätt att nå och raka svar
    2016-05-12 Andreas J svarar Sofia Z
    Härligt att höra. Tack själva för en bra genomförd försäljning. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus.
  • Behrouz R
    Behrouz R skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Korrekt och professionell. Såg glad ut visste svaren om man frågade
    2016-05-12 Andreas J svarar Behrouz R
    Tack för det. Jag hoppas ni kommit i ordning och att ni trivs bra i er nya fina lägenhet. Tveka inte att höra av er om ni har frågor i framtiden.
  • Tamim A
    Tamim A skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas är en kunnig, professionell och trevlig mäklare.
    2016-08-10 Andreas J svarar Tamim A
    Hej Tamim, kul att höra. Hoppas du kommit ordentligt i ordning. Tveka inte att höra av dig i framtiden.
  • Micke J
    Micke J skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Kanonbra mäklare tycker jag. Svar på allt, engagerad, lätt att ha att göra med. Rekommenderar starkt honom.
    2016-08-10 Andreas J svarar Micke J
    Tack för det, alltid kul med nöjda kunder. Hör av er om ni har frågor kring bostaden i framtiden.
  • Melker B
    Melker B skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Vi har blivit bra bemötta och fått den information och hjälp vi behövt. Vi är mycket nöjda!
    2016-08-10 Andreas J svarar Melker B
    Tack för det, alltid kul när kunderna är nöjda. Ni var väldigt bra att göra affärer med trots lite logistik då ni befann er på annan ort. Ha det gott och hoppas er son trivs i lägenheten.
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Trevlig, tydlig och snabb på att svara på frågor.
  • Hamid A
    Hamid A skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Mycket duktigt kille faktiskt snabbt och smidigt affär blev det super nöjd med hans arbetssätt
  • Lina A
    Lina A skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas var trevlig, engagerad och kunnig. Dock var han lite småslarvig, glömde smådetaljer, men inget som var av större vikt.
  • Damir M
    Damir M skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Bra och trevlig prick. Kom bra och snabbt överens.
  • Sara P
    Sara P skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Snabba återkopplingar, seriös, lättsam och trevlig.
    Kommer absolut att rekommenderas!
  • Terece H
    Terece H skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Vi fick ett lysande bemötande och fick genast förtroende för Andreas.
  • Ted L
    Ted L skrev om Viktor Collin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Viktor Collin var en mycket bra mäklare. Han var trevlig och ärlig. Vi ville besikta lägenheten efter vunnen budgivning och han var väldigt tillmötesgående och hjälpsam.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Viktor Collin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Väl genomfört förmedlingsuppdrag med engagemang.
  • Anna A
    Anna A skrev om Viktor Collin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Jag tycker han är en bra mäklare
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Viktor Collin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Vänlig, ambitiös. Försöker att hjälpa både köpare och säljare för att alla skall bli nöjda. Service minded. Mycket nöjd.
  • Yvonne S
    Väldigt serviceinriktad och alltid tillmötesgående. Uppskattar verkligen att han är så jordnära också!
  • Joel H
    Joel H skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Mycket nöjda med arbetet kring vår försäljning!
    2016-08-10 Andreas J svarar Joel H
    Tack för det Joel, er lägenhet var fantastiks och det var kul att hjälpa er. Att det blev rekordpris var ju också härligt ;) Lycka till med det nya huset och er renovering.
  • Krister B
    Krister B skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Han höll vad han lovade. Synd bara att det inte gick så pass bra som det nästan gjorde
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Jag fick ett sakligt och vänligt bemötande. Flexibilitet som hjälpte mycket i den situation jag befann mig i på annan ort. Toppen!
  • Rupesh S
    Rupesh S skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas is very professional and knows his subject in detail.
    Happy that Andreas is my broker.
  • Lena H
    Lena H skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Ett mycket trevlig, engagerat och professionellt bemötande. Seriöst och trovärdigt intryck, vilket jag tycker är viktigt.
  • Peter B
    Peter B skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Stort engagemang som gav ett mycket gott resultat.
  • Mikaela W
    Mikaela W skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas har gjort ett fantastiskt bra jobb och jag kan absolut rekommendera honom. Jag är jättenöjd med hela processen. Det var också min allra första lägenhet vilket gjorde att jag var lite nervös, men Andreas var till stor hjälp och svarade på alla mina frågor.
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas gjorde ett riktigt bra jobb när han hjälpte mig att sälja min lägenhet. Redan vid första kontakten så hade han en plan för fotografering, annonsering och visning av lägenheten, så det hela gick väldigt snabbt och smidigt.

Proffsigt & seriöst bemötande och bra med uppdateringar under resans gång.
    Detta är den första lägenheten som jag säljer så jag har inget att jämföra med men jag har heller inget att klaga på, så det blir full pott.

Jag skulle verkligen rekommendera Andreas om ni vill sälja er bostad.
  • Liping W
    Liping W skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas is very professional at his job. He knows how the market changes during the year round and provided me with valuable suggestions on time schedule. He always responded fast to all my questions and clear my concerns quickly. He always update me with the latest news on my apartment viewings and ads viewings. In the end he even managed to sell my apartment before visning which saved me a lot of time from waiting. In general I feel that I trust Andreas for selling my apartment.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Viktor Collin en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Mycket bra bemötande. Mäklaren gjorde det arbete som förväntades. Snabb information om vad som hände i ärendet. Allt fungerade mycket bra.
  • Zeynep G
    Zeynep G skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    jätte trevlig å duktig mäklar! Jag kände mig genast trygg när jag köpte bostaden via honom
  • Lene D
    Lene D skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas är en väldigt duktig och kunnig mäklare. Fick all hjälp jag ville ha. Hade jag frågor så svarade han på rekordtid.
  • Mikael V
    Mikael V skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Första intrycket var inte det bästa när det ett flertal gånger var slut på prospekt på första visningsdagen. Tyckte det blev mycket bättre då han alltid var trevlig och hjälpsam.
    Vi missade båda planerade visningarna på vårt framtida hem, men snäll som han är så fixade Andreas en extra visning. Det resulterade senare i ett köp.
    Som helhet tycker vi att Andreas var en bra mäklare. :)
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Bra återkoppling på budgivning mm
  • Peter S
    Peter S skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Trevlig, kunnig och påläst. Jag skulle själv kunna anlita Johansson den dag jag säljer.
  • Natascha M
    Natascha M skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas Johansson är professionell och är duktig på det han gör. Rekommenderas!
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Fantastisk hantering av affären, är mycket nöjd med Andreas Johansson och jag skulle absolut rekomendera honom till kollegor och vänner. Av mig får han utmärkt betyg.

Mvh.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    God kommunikation och professionell service.
  • Eddie J
    Eddie J skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Det bemötande och engangemang som Andreas Johansson visade upp var vi mer än nöjda med.
    Proffsigt rakt igenom.
  • Nima G
    Nima G skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Professionell och kunnig. Ställer upp och gör det lilla extra.
  • Pablo U
    Pablo U skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Andreas är en duktig mäklare, bra bemötande, trygg känsla när affären är redan på väg.
    Mindre bra att han har för många uppdrag och är lite upptagen och otillgänglig under vissa perioder.
  • Astrid E
    Astrid E skrev om Andreas Johansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Farsta
    Toppennöjda köpare! Från visning till kontraktskrivning, allt har gått enkelt och smidigt.

Sofielundsvägen 9C, 121 32 Farsta