Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 6, 131 54 Nacka — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Nacka som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar

Läs vad 470 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

• Sofie A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är mer än nöjda med Adam! Jag berömde Adam redan innan hela affären var avslutad hur serviceminded han är, han återkopplade hela tiden om hur budgivningen gick och om jag och min sambo hade frågor längs vägen, båda mötena på kontoret gällande köpet av vår nya lägenhet i Saltsjöbaden så agerade Adam otroligt proffsigt, avslappnat, socialt och trevligt. Läs mer
    2018-04-27 Adam H svarar Sofie A
    Hej Sofie,
    Tack så jättemycket för ert omdöme! Jag önskar er stort lycka till med allt nu och hoppas att ni får en riktigt fin första sommar i er nya lägenhet. Vi hörs vidare :) /Adam
  • Kajsa L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Lugn och professionell. Ambitiös och förtroendeingivande. Realistisk. Jag har bara gott att säga om Göran Kristiansson. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Sara M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande utan att vara påstridig vid visning.
    Tydlig och sympatisk. Läs mer
  • Christina S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig,positiv och noggrann!Kan verkligen rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Rebecka N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt flexibel och service inriktad. Har verkligen både köpare och säljaren i fokus. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • Rickard K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett gott och proffsigt intryck. Läs mer
  • Sofie Ö skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola har varit jättehjälpsam, engagerad och trevlig i hela processen med mitt första bostadsköp! Läs mer
    2018-03-12 Ola N svarar Sofie Ö
    Tack Sofie, jag strävar alltid att alla ska känna sig trygga när man gör sin största affär. Särskilt roligt när det är ens första bostadsköp.
  • Tobias N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    har precis köpt en lägenhet i Nacka som förmedlats av Göran. fick ett positivt intryck av Göran som kunnig och påläst. Göran gav oss som köpare och spekulanter möjligheten att titta runt i lägenheten i lugn och ro vilket kändes väldigt avslappnat. Kan rekommendera Göran som mäklare till den som tänker sälja en bostad. Läs mer
  • Yvonne N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig och lugn. Levde absolut upp till min förväntan. Läs mer
    2018-03-06 Göran K svarar Yvonne N
    Tack för fina ord! Jag hoppas ni skall trivas i er nya lägenhet. Allt gott
  • Tobias S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevligt och kompetent bemötande. Läs mer
    2018-03-05 Oscar W svarar Tobias S
    Tack Tobias för de vänliga orden!
  • Lucas B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Oscar har varit oerhört proffisionell i sitt arbete och hjälpsam i alla steg.
    En fantastisk mäklare och person!
    Ni ska vara glada över ha honom dom anställd! Läs mer
    2018-03-05 Oscar W svarar Lucas B
    Stort tack Lucas för dina fina ord! Otroligt fin lägenhet som du tillträdde idag, du kommer trivas som fisken i vattnet! Ha en toppen vecka :)
  • Kenneth L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är professionell, engagerad och lyhörd mäklare som jag varmt kan rekommendera. Han går alltid att kontakta och hjälper till när man har frågor och funderingar. Jag skulle vända mig till Ola igen nästa gång jag skall sälja min bostad. Läs mer
    2018-03-12 Ola N svarar Kenneth L
    Tack för fina ord. Nu hoppas jag att ni får njuta av er nya bostad i några år innan det blir dags för flytt igen. Men då vill jag såklart samarbeta mer er igen.
  • Maria G
    Maria G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, engagerad, professionell och alltid ett vänligt bemötande. Finns ingen som kan området Sickla så bra som han. Läs mer
    2018-02-15 Olof E svarar Maria G
    Tack så mycket. Sickla kan man utan och innan :)
  • Gustav T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra första möte, ingav förtroende, vilket iofs även en annan mäklare gjorde. Efter några dagar bestämde jag mig och vi gjort upp förutsättningar mm. Läs mer
  • Anny-kristin K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är nöjda med hanteringen av vår lägenhetsförsäljning. Olof gör ett bra jobb och arbetar mkt professionellt. Vi skulle helt klart rekommendera honom vidare. Läs mer
    2018-02-10 Olof E svarar Anny-kristin K
    Stort tack. Jätteroligt att ni är nöjda. Ha en fortsatt härlig helg!
  • Viktor N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Smidig och bekymmersfritt köp. Kan rekommendera Ola. Läs mer
  • Tomas R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande. Tjänstvillig. Tålmodig. Avstressad. Inget som irriterar. Läs mer
  • Ann-christin S
    Ann-christin S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt kunnig och påläst om både objektet och området. Dessutom mycket trevlig, positiv och tillmötesgående! Läs mer
    2018-02-15 Olof E svarar Ann-christin S
    Vad rolig läsning. Kul att du uppskattar mitt arbete :)
  • Amelie E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Gott bemötande och lätt att arbeta med. Ärlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Mikael Ö skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är saklig, trevlig och omdömesgill. Och lyhörd, för både säljares och köpares tankar. Lugn i sitt sätt och mycket kunnig om området. Det finns olika stilar, och jag hade först en tanke att välja en annan mäklare som var mer aggressiv i sin attityd. Denne lyckades dock inte med sina föresatser med en liknande lägenhet.

Just det omdömesgilla och lugna, inbjudande och förtroendeskapande sätt Ola har, skapar en i mitt tycke mycket bra kemi mellan alla tre parter när affären väl ska slutas.
    Och jag tror att på visningarna spelar just saklighet och trovärdighet en stor roll. Ola verkar kunna känna av personligheter på ett bra sätt, och hantera sina uppdrag därefter.

För mig som säljare är det mer att få affären i hamn som räknas, att bli av med lägenheten. Men för köparna, handlar det om ett nytt stort steg i deras liv. Det tycker jag Ola väger in i sina kontakter, och det sätter jag värde på. För mig handlade min försäljning om att min blivande sambo och jag köpt ett hus, och därför säljer. Lite nervöst med en marknad med många aktörer men få avslut. Och tillsammans med Ola fick jag precis det jag behövde. Ett avslut till ett acceptabelt pris. Både jag som säljare och köparna satt mycket nöjda på LFs kontor och undertecknade kontraktet. Läs mer
  • Niklas J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jo jag tycker han skötte sig bra. Allt har rullat på bra och det har inte varit några komplikationer. Tror dock han fick mig att lägga ett högre bud än vad jag hade tänkt, så det gjorde han bra gentemot säljaren. Läs mer
    2018-02-13 Oscar W svarar Niklas J
    Hej Niklas, vad bra att du känner så, det glädjer mig! Tack för ett trevligt tillträde här på förmiddagen och hoppas du ska trivas i nya lägenheten. Lycka till med köpet av den nya soffan :)
  • Barbro O skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Respektfullt och fint bemötande. Lugn och metodisk. Lyssnar in. Personlig men inte för privat. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mats I skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Finfint!
    Göran lyckades med fingertoppskänsla sammanföra säljare och köpare i en knivig affär. Läs mer
  • Ingela W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande och Adam höll oss noga informerade om allt som hände i köpprocessen. Han ordnade också så vi kunde skriva på köpehandlingarna på annan ort vilket besparade oss en 50 mils resa. Allt fungerade utmärkt och vi är mycket nöjda med Adams insats! Läs mer
  • Jörgen A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket professionellt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Annette L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var mkt nöjda med Göran. Bra kommunikation genom hela processen. Objektivt och inga ”falska förhoppningar”. Allt flöt på smidigt. Tack! Läs mer
  • Emad B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Grymt och professionellt bemötande! Läs mer
    2018-02-15 Olof E svarar Emad B
    Tackar gubben, skönt att det löste sig inför tillträdet också.
  • Amanda B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande, kunnig, snabb på att ge svar,
    Personlig och väldigt trevlig Läs mer
    2018-02-15 Olof E svarar Amanda B
    Tack Amanda :)
    Vad roligt att du är nöjd. Du får gärna rekommendera mig vidare.
  • Karin K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt och genuint bemötande med omtanke! Läs mer
    2018-01-02 Adam H svarar Karin K
    Hej Karin,
    Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas att du och grabben kommer trivas kanon i er nya lägenhet. God fortsättning! :)
  • Anna N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola gav ett förtroendeingivande intryck.
    Han var effektiv, men tålmodig. Läs mer
  • Jenny H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof är en mäklare som med sitt lugn inger förtroende, vilket är av stor vikt för att känna trygghet när man ska ta stora beslut såsom en bostadsaffär. Läs mer
  • Maria L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Lugnt, ansvarstagande, vänligt och professionellt. Läs mer
    2017-12-11 Oscar W svarar Maria L
    Tack för ett bra samarbete! Sen vill jag också passa på att gratulera er till den nya bostaden, vad glad jag blir! :)
  • Tomas B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och seriös!
    Vi har haft ett utmärkt samarbete och Olof uppfyller alla våra önskningar om hur en mäklare ska vara. Allt har fungerat bra hittills och vi hoppas det fortsätter så. Läs mer
    2017-12-10 Olof E svarar Tomas B
    Tack Tomas, det ska nog gå fortsatt bra med er försäljning också 👌
  • Camilla T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, på tårna och gav attention Läs mer
    2017-12-11 Oscar W svarar Camilla T
    Tack för de vänliga orden Camilla. God Jul och Gott Nytt år önskar jag dig!
  • Lars K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof gav mig inte bara ett mycket vänligt bemötande - han var också väldigt professionell/kunnig och hjälpsam med diverse frågor. Det är en person som man kan lita på helt enkelt. Läs mer
    2017-12-10 Olof E svarar Lars K
    Tack Lars, uppskattar att du skrev några rader om vad du tyckte.
  • Christine E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Har fått ett bra bemötande av mäklare. Bra med information och fakta om lägenhet. Mycket bra kontakt av mäklaren om allt. Läs mer
  • Markus J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell. Tillgänglig och kontaktbar. Mycket trevlig. Gedigen. Seriös. Inget flams. Kunnig. Känns tryggt. Läs mer
  • Dan Å skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra och trevlig mäklare! Kan rekommendera Ola. Läs mer
  • Gustav M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola förmedlar affärsmässighet, vänlighet och långsiktiga relationer - så som alla mäklare borde vara. Läs mer
  • Luciane Aguiar B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Han är ärlig och professionell. Det fungerade jättebra att köpa lägenhet via honom. Läs mer
  • Annika M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är kompetent.
    Man känner sig trygg och lugn. Han är tydlig och kommunicerar/återkopplar.
    Han anstränger sig för att kontakta och följa upp potentiella köpare.
    Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Helena B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig. Läs mer
  • Åsa J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Christian är mycket kunnig med ordning o reda på alla papper. Vi är mycket nöjda och han levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Viet V skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Det var svårt att få tid till en privat visning i början. När vi väl har träffat Ola så visade han ett Lugnt och inlyssnande .. det känns tryggt.

Ola var också noggrant att förklara hur lgh vi skulle eventuell köpa är och vad vi behöver tänka på.

Det syns att Ola har mycket erfarenhet och kunskap, speciell i sickla området.

Rekommenderas! Läs mer
  • Edna B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, engagerad och väldigt duktig mäklare. Försäljningen gick inte som förväntat men Göran kämpade för att sälja den för priset vi ville ha. Läs mer
  • Jesper H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof har verkligen varit superproffsig från första värdering till deklaration av reavinst via en mycket lyckad lägenhetsförsäljning. Vi har alltid känt oss trygga med Olof och såväl återkoppling som anpassning till våra krav och önskemål har varit suverän. Vi har också uppskattat Olof som rådgivare och bollplank under tiden vi har letat nytt boende. Jag har sålt lägenhet fyra gånger förut och anlitat lika många mäklare. Olof sticker ut som den bästa och blir det självklara valet när det är dags igen. Läs mer
  • Andreas M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket nöjd med Oscar. Service minded, fötterna på jorden och snabb på att svara. Läs mer
    2017-11-09 Oscar W svarar Andreas M
    Vad roligt att höra Andreas! Tackar dig och Josefin för ett bra samarbete och som följd av det en lyckad försäljning! Vi ses snart igen, ha det bäst!
  • Ingrid B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Allt har löpt bekymmersfritt under resans gång. Göran är kompetent och tillmötesgående. Läs mer
  • Anna J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Göran har gett ett starkt intryck och har skött vår bostadsaffär väldigt bra.
    Tålmodig och tillmötesgående. Har även kommit med bra input för bästa resultat.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Clementine M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Hej helt Ok, men inget extra.
    Har mycket bättre erfarenhet med Olof Edelsvärd. Läs mer

Bästa mäklarna i Nacka: