Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Sickla Allé 7, 131 65 Nacka — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Nacka som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar

Läs vad 362 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

• Denise E
    Denise E skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och lätt att kontakta.
    Inga som helst krånligheter med Ola.
  • Sara H
    Sara H skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra förtroende för Olof efter jag köpt ett av hans objekt.
    2017-03-27 Olof E svarar Sara H
    Vad glad jag blir. Hoppas du ska trivas i lägenheten nu så får du komma tillbaka om ett par år när det är dags att byta upp dig i stl :)
  • Monica W
    Monica W skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof är väldigt proffsigt i sitt sätt och tar sitt uppdrag som mäklare på allvar. Jag upplevde en trygghet i att anlita Olof och har bara positivt att säga om vårt samarbete. Då jag har varit i kontakt med andra mäklare tidigare har jag kunnat jämföra och med den erfarenheten kan jag säga att jag definitivt skulle rekommendera Olof Edlelsvärd till andra.
    Tack så mycket!
    2017-03-27 Olof E svarar Monica W
    Jättekul att höra Monica. Hoppas ni ska trivas i er mysiga lägenhet nu till sommaren :)
  • Antti H
    Antti H skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och professionell.......................................
  • Victor C
    Victor C skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Utmärkt service och kundfokus!
    2017-02-28 Erica S svarar Victor C
    Vad glad jag blir att läsa Victor! Vi ses på tillträdet i juni :)
  • Rose-marie B
    Rose-marie B skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola Niklasson gav ett proffsigt och trevligt bemötande.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Hela affären gick fort med ganska lite interaktion från vår sida.
    Ola höll vad han lovade och i våra möten var allt bra.
  • Kjell G
    Kjell G skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    mycket trevlig och engagerad och mån om att göra ett gott jobb
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, erfaren, sympatisk. Känns äkta och ärlig.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt och vänligt bemötande.
  • Sven B
    Sven B skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen och våra förväntningar överträffades.
  • Sven P
    Sven P skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Henrik inger förtroende och utstrålar seriositet. Dessa två inryckt levde han verkligen up till under försäljnings processen och det var både trevligt och effektivt att jobba med Henrik som mäklare. Jag är mycket nöjd som kund.
  • José C
    José C skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Engagerad, trevlig, kunnig, hjälpsam
  • Anders F
    Anders F skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket gott. Erica är i mitt tycke en person som det är mycket lätt att ha att göra med. Hon är kunnig, driven, noggrann och tar ett helhetsgrepp för sitt uppdrag.
    2017-02-16 Erica S svarar Anders F
    Tack Anders, Vad kul att höra att ni är nöjda. Varje trevligt omdöme värmer.
  • Josef G
    Josef G skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Henrik hjälpte oss att sälja vår lägenhet till ett bra pris. Henrik är trevlig, ambitiös och lösningsfokuserad. Han fick hela processen från värdering och offert till visning och kontraktskrivning att kännas trygg. Allt detta till konkurrenskraftigt pris, vi tog in flera offerter. Ett extra plus till hans nära samarbete med sina kollegor så de kan gå in och stötta varandra vid behov. Tack Henrik
  • Astrid L
    Astrid L skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Kompetent, seriös, trevlig,hjälpsam och noggrann.
    2017-01-30 Göran K svarar Astrid L
    Tackar för de fina vitsorden! Allt gott till er!
  • Jonas H
    Jag tycker det var toppen. Ola är överlägset bäst mäklare jag har haft att gör med.
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tyckte i huvudsak det fungerade bra. Dock var det lite otydligt kring budgivningen och om de andra hade gett ett bud eller inte. Återkopplingen var dessutom lite långsam.
    2017-01-30 Göran K svarar Andreas F
    Hoppas du kommer trivas kanon i din nya lägenhet och att det löste sig på ett bra sätt med bredbandet! Må gott!
  • Lars-erik D
    Lars-erik D skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi är nöjda med vår upplevelse hos Länsförsäkringar, Henrik skötte allt snyggt o vi fick det vi begärde😀
  • Britt S
    Britt S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig lugn och mån om att göra ett bra jobb.
    2016-12-18 Olof E svarar Britt S
    Lycka till med boendet på Sickla Alle 😀
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra bemötande, proffsig och trevlig. Insatt och kunnig.
    2016-12-16 Olof E svarar Madeleine A
    Tack Madeleine. Alltid trevligt att få så trevligta ord om sig själv. God jul och gott nytt år!
  • Pär S
    Pär S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola har varit nogrann i alla steg. Känns väldigt pålitlig och duktig.
  • Jan K
    Jan K skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Lugn och trygg. Pålitlig och kan marknaden utan och innan.
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mkt trevligt, professionellt och tillmötesgående bemötande.
  • Nicklas H
    Nicklas H skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och bra bemötande.
    2016-12-14 Erica S svarar Nicklas H
    Vad kul att läsa Nicklas. Stort lycka till i nya lägenheten! :)
  • Annika H
    Annika H skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra och trevligt. Kunnig mäklare väl insatt i frågor kring försäljning. Och annars tar han reda på det du behöver hjälp med om han inte själv kan svara på allt som du kanske vill ha hjälp med. Kan absolut rekommendera honom.
  • Linnéa S
    Linnéa S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte lägenhet av Olof och han var proffsig, kunnig,trevlig och tillmötesgående hela vägen.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande och professionellt agerande!
  • Juan S
    Juan S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Det var en bra bemötande , Som kund fick en bra upplevelse att han vet hur det går att sälja sin bostad.
    Jag rekommenderar Olof Edelsvärd för andra personer som vill sälja sin bostad genom honom.
    Tack
  • Edvard K
    Edvard K skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt lyhörd och tog frågor och funderingar på allvar vilket var skönt som förstagångsköpare.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag upplever Henrik som en kunnig, lyhörd & mycket hjälpsam mäklare. Vi har fått precis det bemötande vi kunde önska oss som husköpare. Han har tagit våra frågor, funderingar & oro på allvar & alltid bemött oss på ett trevligt & professionellt sätt.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Det har varit lätt att ha med Olof att göra inför försäljningen. Fick tydligt förklarat hur hela processen skulle gå till med satta datum och vilka insatser som skulle göras. Det är ett ungt gäng på Sicklakontoret, det positiva är entusiasm, det som behöver utvecklas lite är professionalism hos några. Bra gäng men lite valpigt. Ur säljarsynpunkt är jag besviken på antalet intressenter och kvaliteten på dom, det blev aldrig någon budgivning trots att det är en attraktiv lägenhet I ett attraktivt område. Det bud jag fick var dock skapligt! Av det skälet är inte Länsförsäkringar Fastighetsförmedling ett givet val vid nästa försäljning men absolut ett alternativ.
    2016-12-01 Olof E svarar Ulf S
    Tack för dina tankar Ulf. Alltid bra att höra vad både säljare och köpare verkligen tycker.
  • Patrick C
    Patrick C skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof har varit mycket lätt att samarbeta med och har under hela processen sett allt utifrån mitt bästa. Jag har inget att anmärka på och skulle alla dagar i veckan rekommendera Olof för andra som ska sälja! Mycket proffsig.
    2016-12-01 Olof E svarar Patrick C
    Kul att höra. Varje trevligt omdöme värmer. Lycka till framöver nu!
  • Claes L
    Claes L skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande och proffsig hantering från början till slut. Kan verkligen rekommendera honom.
    2016-12-01 Olof E svarar Claes L
    Stort tack Claes, uppskattas verkligen.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett otroligt bra bemötande av Henrik. Henrik är hjälpsam, lugn, kunnig och väldigt professionell i sitt bemötande. Vi är väldigt nöjda med val av mäklare, samt helheten från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Nacka.
  • Marie S
    Marie S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har alltid varit nöjda med Ola, han är professionell, tydlig och ärlig.
    2016-12-01 Ola N svarar Marie S
    Tack för det Marie. Lycka till i nya huset. Hälsa Henrik och hoppas ni får en riktigt God Jul! /Ola
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är mycket nöjd med den kontakt jag haft med Ola Niklasson. Han har alltid ett trevligt bemötande när jag har besökt honom på fastighetsförmedlingen eller pratat med honom i telefon.
    2016-10-31 Ola N svarar Viktoria L
    Jag hoppas att du inte slutar komma in till oss då och då när du har vägarna förbi!
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra kommunikation och proffigt bemötande
    2016-10-31 Ola N svarar Jessica S
    Tack! Lycka till med nya huset, det kommer bli perfekt för er.
  • Therese F
    Therese F skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande, snabb feedback på tex mail, tydlig, gott tålamod med alla våra frågor!
    2016-10-30 Erica S svarar Therese F
    Det är en stor affär och skönt att höra så det inte blir några oklarheter. Önskar er lycka till i Norrort så ses vi snart på tillträdet! :)
  • Margareta G
    Margareta G skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig saklig lugn och trevlig. Återkom snabbt vid frågor. Mycket nöjd.
    2016-10-31 Ola N svarar Margareta G
    Tack Margareta, hoppas du kommit iordning och fått till lägenheten så som du vill ha den. Sedan får vi hoppas på en tidig vår så att kajak säsongen blir lång 2017!
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi blev väl bemötta och jag tycker att Olof var hjälpsam och proffsig!
  • Marlene J
    Marlene J skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof gav ett seriöst och tryggt intryck och visade sig leva upp till alla förväntningar vi hade och gav det lilla extra. Vi är mycket nöjda!
    2016-10-26 Olof E svarar Marlene J
    Stort tack för detta. Det värmer så mycket att få så fint omdöme från dig.
  • Joel A
    Joel A skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Killen är från Pite, Klart han är bra.
    2017-01-30 Göran K svarar Joel A
    Klart jag är bra =) Gotlänning skall det vara! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet!
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Underbar mäklare!
    Allting var så tydligt o tryggt!
    Rekomenderas starkt!
    2016-10-26 Erica S svarar Andreas H
    Tack Andreas, vad glad jag blir. Önskar dig lycka till i nya lägenheten, vi ses och hörs framöver! :)
  • Mats E
    Mats E skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker Henrik gjort ett bra jobb och han uppfyllde i stort sett de förväntningar jag hade. Bemötandet var korrekt, vänligt, proffsigt, och i motsats till många mäklare (t ex från Notar) inte "slemmigt".
    Det jag möjligen saknade var en erfaren mäklares förklaring till varför så få intressenter kom på de tre visningarna. Det kändes i detta fallet som om mina gissningar var lika mkt värda som mäklarens.
  • Robin H
    Robin H skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra intryck och personlighet. Kan starkt rekommendera Olof!
    2016-10-26 Olof E svarar Robin H
    Tack för ditt omdöme Robin. Det var ett nöje att hjälpa er :)
  • David K
    David K skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Topp Mäklare, smidig proffsig.skulle kunna anlita honom igen
    2016-10-27 Göran K svarar David K
    Tack för förtroendet David! Lycka till med allt!
  • Anna M
    Anna M skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och informativ. Enkel att ha kontakt med och snabb återkoppling.
    2016-10-27 Göran K svarar Anna M
    Tack för fint omdöme! Jag hoppas och tror ni kommer trivas som fisken i vattnet på Ekudden.
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Erica var bra, hon var alltid kontaktbar och svarade på eventuella frågor och funderingar
    2016-10-26 Erica S svarar Alexander O
    Vad kul att höra. Hoppas att du kommer trivas bra i nya boendet!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bäste mäklaren i stada! Proffsig utan att bli för krängig.
    2016-09-18 Ola N svarar Åsa S
    Tack Åsa, jag var hemma hos er första gången 2009, nu 7 år senare blev flytten av. Ni måste trivts utmärkt i lägenheten och det förstår jag. Inget enkelt beslut att flytta men samtidigt måste det vara något riktigt bra ni flyttar till. Det kommer bli kanon för er. Lycka till i er nya bostad!

Sickla Allé 7, 131 65 Nacka