Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Sickla Allé 7, 131 65 Nacka — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Nacka som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar

Läs vad 336 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

• Linnéa S
    Linnéa S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag köpte lägenhet av Olof och han var proffsig, kunnig,trevlig och tillmötesgående hela vägen.
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande och professionellt agerande!
  • Juan S
    Juan S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Det var en bra bemötande , Som kund fick en bra upplevelse att han vet hur det går att sälja sin bostad.
    Jag rekommenderar Olof Edelsvärd för andra personer som vill sälja sin bostad genom honom.
    Tack
  • Edvard K
    Edvard K skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt lyhörd och tog frågor och funderingar på allvar vilket var skönt som förstagångsköpare.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag upplever Henrik som en kunnig, lyhörd & mycket hjälpsam mäklare. Vi har fått precis det bemötande vi kunde önska oss som husköpare. Han har tagit våra frågor, funderingar & oro på allvar & alltid bemött oss på ett trevligt & professionellt sätt.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Det har varit lätt att ha med Olof att göra inför försäljningen. Fick tydligt förklarat hur hela processen skulle gå till med satta datum och vilka insatser som skulle göras. Det är ett ungt gäng på Sicklakontoret, det positiva är entusiasm, det som behöver utvecklas lite är professionalism hos några. Bra gäng men lite valpigt. Ur säljarsynpunkt är jag besviken på antalet intressenter och kvaliteten på dom, det blev aldrig någon budgivning trots att det är en attraktiv lägenhet I ett attraktivt område. Det bud jag fick var dock skapligt! Av det skälet är inte Länsförsäkringar Fastighetsförmedling ett givet val vid nästa försäljning men absolut ett alternativ.
    2016-12-02 Olof E svarar Ulf S
    Tack för dina tankar Ulf. Alltid bra att höra vad både säljare och köpare verkligen tycker.
  • Patrick C
    Patrick C skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof har varit mycket lätt att samarbeta med och har under hela processen sett allt utifrån mitt bästa. Jag har inget att anmärka på och skulle alla dagar i veckan rekommendera Olof för andra som ska sälja! Mycket proffsig.
    2016-12-02 Olof E svarar Patrick C
    Kul att höra. Varje trevligt omdöme värmer. Lycka till framöver nu!
  • Claes L
    Claes L skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande och proffsig hantering från början till slut. Kan verkligen rekommendera honom.
    2016-12-02 Olof E svarar Claes L
    Stort tack Claes, uppskattas verkligen.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett otroligt bra bemötande av Henrik. Henrik är hjälpsam, lugn, kunnig och väldigt professionell i sitt bemötande. Vi är väldigt nöjda med val av mäklare, samt helheten från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Nacka.
  • Marie S
    Marie S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har alltid varit nöjda med Ola, han är professionell, tydlig och ärlig.
    2016-12-02 Ola N svarar Marie S
    Tack för det Marie. Lycka till i nya huset. Hälsa Henrik och hoppas ni får en riktigt God Jul! /Ola
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är mycket nöjd med den kontakt jag haft med Ola Niklasson. Han har alltid ett trevligt bemötande när jag har besökt honom på fastighetsförmedlingen eller pratat med honom i telefon.
    2016-11-01 Ola N svarar Viktoria L
    Jag hoppas att du inte slutar komma in till oss då och då när du har vägarna förbi!
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra kommunikation och proffigt bemötande
    2016-11-01 Ola N svarar Jessica S
    Tack! Lycka till med nya huset, det kommer bli perfekt för er.
  • Therese F
    Therese F skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande, snabb feedback på tex mail, tydlig, gott tålamod med alla våra frågor!
    2016-10-31 Erica S svarar Therese F
    Det är en stor affär och skönt att höra så det inte blir några oklarheter. Önskar er lycka till i Norrort så ses vi snart på tillträdet! :)
  • Margareta G
    Margareta G skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Tydlig saklig lugn och trevlig. Återkom snabbt vid frågor. Mycket nöjd.
    2016-11-01 Ola N svarar Margareta G
    Tack Margareta, hoppas du kommit iordning och fått till lägenheten så som du vill ha den. Sedan får vi hoppas på en tidig vår så att kajak säsongen blir lång 2017!
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi blev väl bemötta och jag tycker att Olof var hjälpsam och proffsig!
  • Marlene J
    Marlene J skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof gav ett seriöst och tryggt intryck och visade sig leva upp till alla förväntningar vi hade och gav det lilla extra. Vi är mycket nöjda!
    2016-10-27 Olof E svarar Marlene J
    Stort tack för detta. Det värmer så mycket att få så fint omdöme från dig.
  • Joel A
    Joel A skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Killen är från Pite, Klart han är bra.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Underbar mäklare!
    Allting var så tydligt o tryggt!
    Rekomenderas starkt!
    2016-10-27 Erica S svarar Andreas H
    Tack Andreas, vad glad jag blir. Önskar dig lycka till i nya lägenheten, vi ses och hörs framöver! :)
  • Mats E
    Mats E skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker Henrik gjort ett bra jobb och han uppfyllde i stort sett de förväntningar jag hade. Bemötandet var korrekt, vänligt, proffsigt, och i motsats till många mäklare (t ex från Notar) inte "slemmigt".
    Det jag möjligen saknade var en erfaren mäklares förklaring till varför så få intressenter kom på de tre visningarna. Det kändes i detta fallet som om mina gissningar var lika mkt värda som mäklarens.
  • Robin H
    Robin H skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra intryck och personlighet. Kan starkt rekommendera Olof!
    2016-10-27 Olof E svarar Robin H
    Tack för ditt omdöme Robin. Det var ett nöje att hjälpa er :)
  • David K
    David K skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Topp Mäklare, smidig proffsig.skulle kunna anlita honom igen
    2016-10-28 Göran K svarar David K
    Tack för förtroendet David! Lycka till med allt!
  • Anna M
    Anna M skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och informativ. Enkel att ha kontakt med och snabb återkoppling.
    2016-10-28 Göran K svarar Anna M
    Tack för fint omdöme! Jag hoppas och tror ni kommer trivas som fisken i vattnet på Ekudden.
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Erica var bra, hon var alltid kontaktbar och svarade på eventuella frågor och funderingar
    2016-10-27 Erica S svarar Alexander O
    Vad kul att höra. Hoppas att du kommer trivas bra i nya boendet!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bäste mäklaren i stada! Proffsig utan att bli för krängig.
    2016-09-19 Ola N svarar Åsa S
    Tack Åsa, jag var hemma hos er första gången 2009, nu 7 år senare blev flytten av. Ni måste trivts utmärkt i lägenheten och det förstår jag. Inget enkelt beslut att flytta men samtidigt måste det vara något riktigt bra ni flyttar till. Det kommer bli kanon för er. Lycka till i er nya bostad!
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Hon var enkel att ha att göra med och lättillgänglig (per telefon/mejl). Affären gick snabbt och jag fick det pris som jag hade hoppats på.
    2016-10-27 Erica S svarar Åsa S
    Tack Åsa, kul att ni är nöjda. Det blev en väldigt smidig affär med ett lyckat resultat. Lycka till i nya bostaden och jag hoppas att ni kommer trivas. Vi ses på tillträdet!
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Har haft Henrik som mäklare både vid bostadsköp och vid försäljning.
    Han håller regelbunden telefon och mailkontakt med köpare och säljare under försäljning vilket ger en trygghet.
    Dessutom är han trevlig och proffesionell.
    Kan absolut rekommendera Henrik Lindkvist som mäklare.
  • Karin L
    Karin L skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi hade ett stort förtroende för Göran, vi upplevde att han gjorde allt för att vi skulle känna oss trygga med affären. Göran lyssnade på oss och var tydlig med allt han gjorde. Han hörde av regelbundet och är enligt oss en riktigt professionell mäklare, i allt han gör. Vi kan varmt rekommendera Göran om man ska sälja sin bostad.
    2016-10-28 Göran K svarar Karin L
    Stort tack för detta. Det värmer så mycket att få så fint omdöme från dig.
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande och kunnig mäklare
    2016-09-14 Olof E svarar Viktor F
    Tack för ditt svar. Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet nu!
  • André P
    André P skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Pålitlig och kompetent mäklare som bryr sig om både säljare och köpare på ett professionellt sätt. Rekommenderar varmt Göran!
    2016-10-28 Göran K svarar André P
    Tack för förtroendet! Önskar er lycka till i nya huset, skall bli kul att få gå på inflyttningsfest =)
  • Gheorghe C
    Gheorghe C skrev om Erica Stors en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig, proffesionellt och hjälpsam.
    2016-10-27 Erica S svarar Gheorghe C
    Vad kul att ni är nöjda. Nu hoppas jag att dottern kommer trivas bra här i Nacka. Vi hörs och ses! :)
  • Carl-johan E
    Carl-johan E skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är en mycket professionell och serviceminded mäklare med ett trevligt bemötande.
    2016-09-13 Ola N svarar Carl-johan E
    Tack Carl-Johan. Trevligt att läsa. Vi får ta den där golfen vid något tillfälle som vi snackade om!
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag tycker att Olof Edelsvärd är oproffsig som skriver i mail att jag begått kontraktsbrott utan att tagit reda på fakta, det är en allvarlig anklagelse. Varken min bank, jurist eller revisor har varit med om någon liknande anklagelse.
  • Elin S
    Elin S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket vänlig och proffessionellt bemötande. Kunnig om området och branchen och bra kontaktnät med kunder som hjälpte oss att få ett bra pris på försäljningen.

Jag rekommenderar Olof till alla som vill göra en smidig och bra bostadsaffär!
    2016-09-14 Olof E svarar Elin S
    Tack Elin, kul att ni är nöjda. Blev väldigt smidigt denna gång med ett lyckat resultat. Det blir en lagom lång flytt för din del denna gång.
  • Miriam G
    Miriam G skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Supernöjd! Fick ett bra bemötande och bra återkoppling under hela försäljningen.
    2016-09-14 Olof E svarar Miriam G
    Tack Miriam, uppskattar ditt fina omdöme supermycket. Ses imorgon för nyckelöverlämning.
  • Manoush M
    Manoush M skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionellt och lyhörd. Ola gjorde ett fantastiskt jobb och skötte hela processen prickfritt. Det är andra gången vi anlitar Ola i försäljningsuppdrag och vi är lika nöjda nu som första gången. Rekommenderas varmt!
    2016-09-13 Ola N svarar Manoush M
    Tack, jag blir så glad för det. Nu önskar jag er lycka till i huset, det kommer blir perfekt för dig och din familj. Vi ses och hörs!
  • Anna S
    Anna S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är en jättebra mäklare. Vi fick förtroende direkt!
    2016-09-13 Ola N svarar Anna S
    Tacka Anna, skönt att läsa att ni känner så. Vi ses och hörs framöver, hälsa U!
  • Ylva A
    Ylva A skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Toppen! Mycket professionell, trevlig och mycket tillgänglig.
  • Rasmus K
    Rasmus K skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett professionellt och bra intryck av Henrik!
  • Sania R
    Sania R skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Det har varit lätt att få tag på Göran och han har beskrivit lägenheten bra i prospektet. Han har även lyckats med önskemål från oss att förhandla slutpriset av försäljningen med köpare för att vi ska slippa ytterligare visning vid senare tillfälle.
    2016-08-22 Göran K svarar Sania R
    Tack! Önskar er lycka till i det nya boendet!
  • Kristofer E
    Kristofer E skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Fungerade som jag hade förväntat mig
    2016-08-16 Göran K svarar Kristofer E
    Tack! Önskar er lycka till i det nya boendet!
  • Anna B
    Anna B skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Otroligt trevligt bemötande och med en professionell framtoning. Svarade snabbt och trevligt på mina frågor med ett genuint intresse för mig som köpare.
    Tack Göran!
    2016-08-16 Göran K svarar Anna B
    Tack för fina ord Anna! Jag hoppas ni kommer att trivas superbra i ert nya boende! -Allt gott!
  • David P
    David P skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola var väldigt trevlig och tillmötesgående, dessutom väldigt flexibel med tider och möten. Till skillnad från många andra mäklare kändes han inte sliskig och man såg på visningen att han och hans assistent lagt ned tid och det lilla extra som många andra inte gör.
  • Helen D
    Helen D skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Saklig och lätt anträffbar. Han var inte ute efter att göra bästa affären för sin egen del utan arbetade efter kunders bästa.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, kunning. Henrik genomförde planen som han satte upp.
  • Ing-marie M
    Ing-marie M skrev om Henrik Lindkvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra, snabb och trygg affär. Tydlighet genom hela affären. Uppskattar direktkontakt istället för genom mailat.
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag upplevde Göran som trevlig, professionell och väldigt kunnig. Jag skulle utan tvekan rekommendera honom för andra.
    2016-07-10 Göran K svarar Stefan D
    Tack för förtroendet Stefan! Ha nu en skön sommar!
  • Lena R
    Lena R skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt professionell, väl bemött!
  • Sanna R
    Sanna R skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Göran är trygg och lugn som en filbunke vilket känns super eftersom man själv gärna är ett nervvrak när man säljer sitt boende. Det i kombination med gedigen kunskap och en gotländsk dialekt gör nog vilket objekt som helst lättsålt misstänker jag.
    2016-07-04 Göran K svarar Sanna R
    Tack Sanna för fina ord! Önskar dig och Stefan en skön sommar!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra bemötande och trevlig! Kontakterna med honom har funkat mycket bra!
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Sympatisk, lugn och kunnig. Stöttar på ett trevligt sätt och inger förtroende. Drivande utan att vara påstridig.

Sickla Allé 7, 131 65 Nacka