Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 6, 131 54 Nacka — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Nacka som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar

Läs vad 436 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

• Markus J
    Markus J skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell. Tillgänglig och kontaktbar. Mycket trevlig. Gedigen. Seriös. Inget flams. Kunnig. Känns tryggt.
  • Dan Å
    Dan Å skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Bra och trevlig mäklare! Kan rekommendera Ola.
  • Gustav M
    Gustav M skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola förmedlar affärsmässighet, vänlighet och långsiktiga relationer - så som alla mäklare borde vara.
  • Luciane Aguiar B
    Luciane Aguiar B skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Han är ärlig och professionell. Det fungerade jättebra att köpa lägenhet via honom.
  • Annika M
    Annika M skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är kompetent.
    Man känner sig trygg och lugn. Han är tydlig och kommunicerar/återkopplar.
    Han anstränger sig för att kontakta och följa upp potentiella köpare.
    Jag rekommenderar honom varmt!
  • Helena B
    Helena B skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Christian är mycket kunnig med ordning o reda på alla papper. Vi är mycket nöjda och han levde väl upp till våra förväntningar.
  • Viet V
    Viet V skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Det var svårt att få tid till en privat visning i början. När vi väl har träffat Ola så visade han ett Lugnt och inlyssnande .. det känns tryggt.

Ola var också noggrant att förklara hur lgh vi skulle eventuell köpa är och vad vi behöver tänka på.

Det syns att Ola har mycket erfarenhet och kunskap, speciell i sickla området.

Rekommenderas!
  • Edna B
    Edna B skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, engagerad och väldigt duktig mäklare. Försäljningen gick inte som förväntat men Göran kämpade för att sälja den för priset vi ville ha.
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof har verkligen varit superproffsig från första värdering till deklaration av reavinst via en mycket lyckad lägenhetsförsäljning. Vi har alltid känt oss trygga med Olof och såväl återkoppling som anpassning till våra krav och önskemål har varit suverän. Vi har också uppskattat Olof som rådgivare och bollplank under tiden vi har letat nytt boende. Jag har sålt lägenhet fyra gånger förut och anlitat lika många mäklare. Olof sticker ut som den bästa och blir det självklara valet när det är dags igen.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Oscar Wittberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket nöjd med Oscar. Service minded, fötterna på jorden och snabb på att svara.
    2017-11-09 Oscar W svarar Andreas M
    Vad roligt att höra Andreas! Tackar dig och Josefin för ett bra samarbete och som följd av det en lyckad försäljning! Vi ses snart igen, ha det bäst!
    Oscar W gillar detta
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Allt har löpt bekymmersfritt under resans gång. Göran är kompetent och tillmötesgående.
  • Anna J
    Anna J skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Göran har gett ett starkt intryck och har skött vår bostadsaffär väldigt bra.
    Tålmodig och tillmötesgående. Har även kommit med bra input för bästa resultat.

Rekommenderas varmt!
  • Clementine M
    Clementine M skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Hej helt Ok, men inget extra.
    Har mycket bättre erfarenhet med Olof Edelsvärd.
  • Mårten S
    Mårten S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell och mycket ambitiös. En riktigt bra mäklare med hög frösorg om både säljare och köpare
  • Pascalle A
    Pascalle A skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    professionellt bemötande och smidigt skött.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola Niklasson är väldigt proffessionell, kunnig och trevlig. Han svarar snabbt på alla frågor och fick min som säljare att känna trygg under hela processen.
  • Marie
    Marie skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi var mycket nöjda med Ola Nilklassons bemötande av oss i samband med köp av ny bostad. Han var professionell och mycket tillmötesgående för våra önskningar.
  • Wafaa F
    Wafaa F skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Lätt att samarbete med
    Har bra koll på området
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Oscar Wittberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevligt bemötande tagit reda på om det var något han inte var så bekant med. Ställt upp och varit tillgänglig när jag behövt ha kontakt med honom. är mycket nöjd med honom hittills.
    2017-10-13 Oscar W svarar Marianne E
    Tack för dom vänliga orden Marianne. Har varit en rolig och givande process att få arbeta med dig!
    Med vänlig hälsning, Oscar Wittberg
    Oscar W gillar detta
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trovärdig, proffsig och seriös mäklare.
  • Ziad E
    Ziad E skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola har bra förståelse till både marknaden och kunden så att hans bedömning var realistisk. Han var tillgängligt när vi ringt och han svara på samtliga frågor som vi ställt till honom.
  • Sara O
    Sara O skrev om Adam Hultqvist en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Tillmötesgående. Fick hela upplevelsen att kännas enkel och rättfram. Professionell. Trevlig.
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är väldigt nöjd med den service som Länsförsäkringar och Göran erbjöd vid köp av bostadsrätt. Han var lätt att få kontakt med och svarade snabbt på alla mina frågor. Hade stort tålamod med mig som "velig" kund.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Tillmötesgående och väldigt serviceinriktad. Verkligen mån om att vi som kund skulle få det vi ville ha. Mycket kunnig. Vi är väldigt nöjda och kommer rekommendera honom.
  • Anna T
    Anna T skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är proffsig, ödmjuk och ärlig.
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Kunnig, förtroendeingivande och trevlig
  • Jan-erik T
    Jan-erik T skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket trevlig och engagerad fastighetsmäklare
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Full pott! Efter en värdering som var mitt i prick så visade Olof ett genuint intresse för att hjälpa mig med försäljningen som gick helt smärtfritt och enkelt.
    Olof ger ett ödmjukt och professionellt intryck som gör att jag gärna skulle anlita honom igen eller rekommendera honom till andra.
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jättebra bemötande. Alltid tillgänglig och hjälpsam! Känns som han gör det lilla extra.
    Väldigt bra intryck av hela byrån.
  • Anna A
    Anna A skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har fått ett väldigt professionellt bemötande från Olof under hela försäljningsprocessen.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, professionell, mycket bra.
  • Johannes V
    Johannes V skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trygg och stabil genom hela processen.
    2017-09-15 Olof E svarar Johannes V
    Stort tack Johannes. Vi får höras när det blir aktuellt med lägenheten i Järla Sjö :)
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Göran upplever jag som en mycket trygg person och mäklare. Han har hjälpt mig mycket och jag är väldigt nöjd med hans arbete!
  • Erica V
    Erica V skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof är engagerad, kom väl förberedd och erbjöd oss en riktigt bra helhetsupplevelse. Stort tack Olof!
    2017-09-03 Olof E svarar Erica V
    Vad roligt att höra. Stort tack för era varma ord!
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Noggrann, tillmötesgående, serviceinriktad.
    2017-09-03 Olof E svarar Gunilla A
    Tack så mycket för trevligt omdöme.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är grymt bra! Han tar sig tiden och man känner sig prioriterad
  • Helen A
    Helen A skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt bra, rak tydlig och över förväntan. Superproffsigt!
  • Leif Roger Ö
    Leif Roger Ö skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket förtroende ingivande, seriös och arbetade mycket för kunden
  • Mats Å
    Mats Å skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Affären inte färdig än. Saknar bokad tid med banker. I övrigt är Göran lugn och trevlig, saknar kanske lite driv och engagemang. På väg in i semesterperioden?
  • Pia N
    Pia N skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, kunnig och kompetent.
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Alltid lika trevlig & proffsig.
    Mycket bekväm & personlig att göra affärer med.
  • Lars T
    Lars T skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola Niklasson är oerhört proffsig och engagerade sig på ett sätt jag aldrig tidigare upplevt hos en mäklare, i min tidigare erfarenhet som både säljare och köpare.

Som säljare är jag toppnöjd med Olas insats, och att köparen var av samma uppfattning visar att Ola på ett balanserat sätt representerat båda parter, utan att tappa fokus på försäljningsuppdraget.
  • Sara S
    Sara S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell utan att vara stel. Tillmötesgående utan att vara smörig. Kände mig väldigt trygg med Olof och har rekommenderat honom åt alla jag känner.
    2017-09-03 Olof E svarar Sara S
    Rekommendera mig och mina kollegor jättegärna! Då bjuder jag på middag på Urban Deli.
  • Nina Elisabeth S
    Nina Elisabeth S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är otroligt imponerad av Olof som mäklare. Under hela processen, från början till slut, var han hjälpsam och engagerad. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-09-03 Olof E svarar Nina Elisabeth S
    Vad roligt att höra. Det du skriver vill jag att alla mina kunder ska känna.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola förklarade tydligt hela processen inför försäljningen och han var lyhörd för mina synpunkter. Det kändes tryggt med Olas erfarenhet och han var alltid tillgänglig för att diskutera och besvara mina frågor.
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är en trevlig, lättsam och tillmötesgående mäklare. Han är inte för "på" utan visar på ett bekvämt sätt hur tillmötesgående han är. Det har hela tiden varit lätt att få tag på honom och han har kommit med kontinuerlig information vid min försäljning samt även köp av lägenhet.
  • Ioannis P
    Ioannis P skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    jag betraktade Olof som en proffs mäklare .gav ganska bra intryk från första möte oss emellan och jag fick en sån trygg som säljare.
  • Jonna F
    Jonna F skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig, mjuk och inte forcerad. förtroendeingivande. service minded och lätt att få kontakt med.
  • Anatoliy Y
    Anatoliy Y skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt nöjd! Han är väldigt kunnig och duktig.

Smedjegatan 6, 131 54 Nacka