Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Nacka som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du...

470 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Sofie Erica Elin A

Vi är mer än nöjda med Adam! Jag berömde Adam redan innan hela affären var avslutad hur serviceminded han är, han återkopplade hela tiden om hur budgivningen gick och om jag och min sambo hade frågor längs vägen, båda mötena på kontoret gällande köpet av vår nya lägenhet i Saltsjöbaden så agerade Adam otroligt proffsigt, avslappnat, socialt och trevligt.

Svar från Adam Hultqvist

Hej Sofie, Tack så jättemycket för ert omdöme! Jag önskar er stort lycka till med allt nu och hoppas att ni får en riktigt fin första sommar i er nya lägenhet. Vi hörs vidare :) /Adam

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Kajsa L

Lugn och professionell. Ambitiös och förtroendeingivande. Realistisk. Jag har bara gott att säga om Göran Kristiansson. Rekommenderar honom varmt.

Sara M

Trevligt bemötande utan att vara påstridig vid visning. Tydlig och sympatisk.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Christina S

Proffsig,positiv och noggrann!Kan verkligen rekommendera honom som mäklare!

Rebecka N

Väldigt flexibel och service inriktad. Har verkligen både köpare och säljaren i fokus. Jag är väldigt nöjd!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Rickard K

Vi fick ett gott och proffsigt intryck.

Sofie Ö

Ola har varit jättehjälpsam, engagerad och trevlig i hela processen med mitt första bostadsköp!

Svar från Ola Niklasson

Tack Sofie, jag strävar alltid att alla ska känna sig trygga när man gör sin största affär. Särskilt roligt när det är ens första bostadsköp.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Tobias N

har precis köpt en lägenhet i Nacka som förmedlats av Göran. fick ett positivt intryck av Göran som kunnig och påläst. Göran gav oss som köpare och spekulanter möjligheten att titta runt i lägenheten i lugn och ro vilket kändes väldigt avslappnat. Kan rekommendera Göran som mäklare till den som tänker sälja en bostad.

Yvonne N

Kunnig och lugn. Levde absolut upp till min förväntan.

Svar från Göran Kristiansson

Tack för fina ord! Jag hoppas ni skall trivas i er nya lägenhet. Allt gott

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Tobias S

Mycket trevligt och kompetent bemötande.

Svar från Oscar Wittberg

Tack Tobias för de vänliga orden!

Lucas B

Oscar har varit oerhört proffisionell i sitt arbete och hjälpsam i alla steg. En fantastisk mäklare och person! Ni ska vara glada över ha honom dom anställd!

Svar från Oscar Wittberg

Stort tack Lucas för dina fina ord! Otroligt fin lägenhet som du tillträdde idag, du kommer trivas som fisken i vattnet! Ha en toppen vecka :)

Kenneth L

Ola är professionell, engagerad och lyhörd mäklare som jag varmt kan rekommendera. Han går alltid att kontakta och hjälper till när man har frågor och funderingar. Jag skulle vända mig till Ola igen nästa gång jag skall sälja min bostad.

Svar från Ola Niklasson

Tack för fina ord. Nu hoppas jag att ni får njuta av er nya bostad i några år innan det blir dags för flytt igen. Men då vill jag såklart samarbeta mer er igen.

Maria G

Kunnig, engagerad, professionell och alltid ett vänligt bemötande. Finns ingen som kan området Sickla så bra som han.

Svar från Olof Edelsvärd

Tack så mycket. Sickla kan man utan och innan :)

Gustav T

Bra första möte, ingav förtroende, vilket iofs även en annan mäklare gjorde. Efter några dagar bestämde jag mig och vi gjort upp förutsättningar mm.

Anny-kristin K

Vi är nöjda med hanteringen av vår lägenhetsförsäljning. Olof gör ett bra jobb och arbetar mkt professionellt. Vi skulle helt klart rekommendera honom vidare.

Svar från Olof Edelsvärd

Stort tack. Jätteroligt att ni är nöjda. Ha en fortsatt härlig helg!

Viktor N

Smidig och bekymmersfritt köp. Kan rekommendera Ola.

Tomas R

Bra bemötande. Tjänstvillig. Tålmodig. Avstressad. Inget som irriterar.

Ann-christin S

Väldigt kunnig och påläst om både objektet och området. Dessutom mycket trevlig, positiv och tillmötesgående!

Svar från Olof Edelsvärd

Vad rolig läsning. Kul att du uppskattar mitt arbete :)

Amelie E

Gott bemötande och lätt att arbeta med. Ärlig och tillmötesgående.

Mikael Ö

Ola är saklig, trevlig och omdömesgill. Och lyhörd, för både säljares och köpares tankar. Lugn i sitt sätt och mycket kunnig om området. Det finns olika stilar, och jag hade först en tanke att välja en annan mäklare som var mer aggressiv i sin attityd. Denne lyckades dock inte med sina föresatser med en liknande lägenhet. Just det omdömesgilla och lugna, inbjudande och förtroendeskapande sätt Ola har, skapar en i mitt tycke mycket bra kemi mellan alla tre parter när affären väl ska slutas. Och jag tror att på visningarna...

Niklas J

Jo jag tycker han skötte sig bra. Allt har rullat på bra och det har inte varit några komplikationer. Tror dock han fick mig att lägga ett högre bud än vad jag hade tänkt, så det gjorde han bra gentemot säljaren.

Svar från Oscar Wittberg

Hej Niklas, vad bra att du känner så, det glädjer mig! Tack för ett trevligt tillträde här på förmiddagen och hoppas du ska trivas i nya lägenheten. Lycka till med köpet av den nya soffan :)

Barbro O

Respektfullt och fint bemötande. Lugn och metodisk. Lyssnar in. Personlig men inte för privat. Rekommenderas varmt.

Mats I

Finfint! Göran lyckades med fingertoppskänsla sammanföra säljare och köpare i en knivig affär.

Ingela W

Trevligt bemötande och Adam höll oss noga informerade om allt som hände i köpprocessen. Han ordnade också så vi kunde skriva på köpehandlingarna på annan ort vilket besparade oss en 50 mils resa. Allt fungerade utmärkt och vi är mycket nöjda med Adams insats!

Jörgen A

Mycket professionellt. Vi är mycket nöjda!

Annette L

Vi var mkt nöjda med Göran. Bra kommunikation genom hela processen. Objektivt och inga ”falska förhoppningar”. Allt flöt på smidigt. Tack!

Emad B

Grymt och professionellt bemötande!

Svar från Olof Edelsvärd

Tackar gubben, skönt att det löste sig inför tillträdet också.

Amanda B

Bra bemötande, kunnig, snabb på att ge svar, Personlig och väldigt trevlig

Svar från Olof Edelsvärd

Tack Amanda :) Vad roligt att du är nöjd. Du får gärna rekommendera mig vidare.

Karin K

Professionellt och genuint bemötande med omtanke!

Svar från Adam Hultqvist

Hej Karin, Stort tack för din rekommendation. Jag hoppas att du och grabben kommer trivas kanon i er nya lägenhet. God fortsättning! :)

Anna N

Ola gav ett förtroendeingivande intryck. Han var effektiv, men tålmodig.

Jenny H

Olof är en mäklare som med sitt lugn inger förtroende, vilket är av stor vikt för att känna trygghet när man ska ta stora beslut såsom en bostadsaffär.

Maria L

Lugnt, ansvarstagande, vänligt och professionellt.

Svar från Oscar Wittberg

Tack för ett bra samarbete! Sen vill jag också passa på att gratulera er till den nya bostaden, vad glad jag blir! :)

Tomas B

Trevlig och seriös! Vi har haft ett utmärkt samarbete och Olof uppfyller alla våra önskningar om hur en mäklare ska vara. Allt har fungerat bra hittills och vi hoppas det fortsätter så.

Svar från Olof Edelsvärd

Tack Tomas, det ska nog gå fortsatt bra med er försäljning också ?

Camilla T

Proffsig, på tårna och gav attention

Svar från Oscar Wittberg

Tack för de vänliga orden Camilla. God Jul och Gott Nytt år önskar jag dig!

Lars K

Olof gav mig inte bara ett mycket vänligt bemötande - han var också väldigt professionell/kunnig och hjälpsam med diverse frågor. Det är en person som man kan lita på helt enkelt.

Svar från Olof Edelsvärd

Tack Lars, uppskattar att du skrev några rader om vad du tyckte.

Christine E

Har fått ett bra bemötande av mäklare. Bra med information och fakta om lägenhet. Mycket bra kontakt av mäklaren om allt.

Markus J

Professionell. Tillgänglig och kontaktbar. Mycket trevlig. Gedigen. Seriös. Inget flams. Kunnig. Känns tryggt.

Dan Å

Bra och trevlig mäklare! Kan rekommendera Ola.

Gustav M

Ola förmedlar affärsmässighet, vänlighet och långsiktiga relationer - så som alla mäklare borde vara.

Luciane Aguiar B

Han är ärlig och professionell. Det fungerade jättebra att köpa lägenhet via honom.

Annika M

Ola är kompetent. Man känner sig trygg och lugn. Han är tydlig och kommunicerar/återkopplar. Han anstränger sig för att kontakta och följa upp potentiella köpare. Jag rekommenderar honom varmt!

Helena B

Trevlig. Trevlig. Trevlig. Trevlig.

Åsa J

Vi fick ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Christian är mycket kunnig med ordning o reda på alla papper. Vi är mycket nöjda och han levde väl upp till våra förväntningar.

Viet V

Det var svårt att få tid till en privat visning i början. När vi väl har träffat Ola så visade han ett Lugnt och inlyssnande .. det känns tryggt. Ola var också noggrant att förklara hur lgh vi skulle eventuell köpa är och vad vi behöver tänka på. Det syns att Ola har mycket erfarenhet och kunskap, speciell i sickla området. Rekommenderas!

Edna B

Trevlig, engagerad och väldigt duktig mäklare. Försäljningen gick inte som förväntat men Göran kämpade för att sälja den för priset vi ville ha.

Jesper H

Olof har verkligen varit superproffsig från första värdering till deklaration av reavinst via en mycket lyckad lägenhetsförsäljning. Vi har alltid känt oss trygga med Olof och såväl återkoppling som anpassning till våra krav och önskemål har varit suverän. Vi har också uppskattat Olof som rådgivare och bollplank under tiden vi har letat nytt boende. Jag har sålt lägenhet fyra gånger förut och anlitat lika många mäklare. Olof sticker ut som den bästa och blir det självklara valet när det är dags igen.

Andreas M

Mycket nöjd med Oscar. Service minded, fötterna på jorden och snabb på att svara.

Svar från Oscar Wittberg

Vad roligt att höra Andreas! Tackar dig och Josefin för ett bra samarbete och som följd av det en lyckad försäljning! Vi ses snart igen, ha det bäst!

Ingrid B

Allt har löpt bekymmersfritt under resans gång. Göran är kompetent och tillmötesgående.

Anna J

Göran har gett ett starkt intryck och har skött vår bostadsaffär väldigt bra. Tålmodig och tillmötesgående. Har även kommit med bra input för bästa resultat. Rekommenderas varmt!

Clementine M

Hej helt Ok, men inget extra. Har mycket bättre erfarenhet med Olof Edelsvärd.