Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nacka Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

Smedjegatan 6, 131 54 Nacka — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Nacka som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar

Läs vad 408 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka

• Patrik B
    Patrik B skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Full pott! Efter en värdering som var mitt i prick så visade Olof ett genuint intresse för att hjälpa mig med försäljningen som gick helt smärtfritt och enkelt.
    Olof ger ett ödmjukt och professionellt intryck som gör att jag gärna skulle anlita honom igen eller rekommendera honom till andra.
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jättebra bemötande. Alltid tillgänglig och hjälpsam! Känns som han gör det lilla extra.
    Väldigt bra intryck av hela byrån.
  • Anna A
    Anna A skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi har fått ett väldigt professionellt bemötande från Olof under hela försäljningsprocessen.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, professionell, mycket bra.
  • Johannes V
    Johannes V skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trygg och stabil genom hela processen.
    2017-09-15 Olof E svarar Johannes V
    Stort tack Johannes. Vi får höras när det blir aktuellt med lägenheten i Järla Sjö :)
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Göran upplever jag som en mycket trygg person och mäklare. Han har hjälpt mig mycket och jag är väldigt nöjd med hans arbete!
  • Erica V
    Erica V skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof är engagerad, kom väl förberedd och erbjöd oss en riktigt bra helhetsupplevelse. Stort tack Olof!
    2017-09-03 Olof E svarar Erica V
    Vad roligt att höra. Stort tack för era varma ord!
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Noggrann, tillmötesgående, serviceinriktad.
    2017-09-03 Olof E svarar Gunilla A
    Tack så mycket för trevligt omdöme.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är grymt bra! Han tar sig tiden och man känner sig prioriterad
  • Helen A
    Helen A skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt bra, rak tydlig och över förväntan. Superproffsigt!
  • Leif Roger Ö
    Leif Roger Ö skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket förtroende ingivande, seriös och arbetade mycket för kunden
  • Mats Å
    Mats Å skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Affären inte färdig än. Saknar bokad tid med banker. I övrigt är Göran lugn och trevlig, saknar kanske lite driv och engagemang. På väg in i semesterperioden?
  • Pia N
    Pia N skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell, kunnig och kompetent.
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Alltid lika trevlig & proffsig.
    Mycket bekväm & personlig att göra affärer med.
  • Lars T
    Lars T skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola Niklasson är oerhört proffsig och engagerade sig på ett sätt jag aldrig tidigare upplevt hos en mäklare, i min tidigare erfarenhet som både säljare och köpare.

Som säljare är jag toppnöjd med Olas insats, och att köparen var av samma uppfattning visar att Ola på ett balanserat sätt representerat båda parter, utan att tappa fokus på försäljningsuppdraget.
  • Sara S
    Sara S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Professionell utan att vara stel. Tillmötesgående utan att vara smörig. Kände mig väldigt trygg med Olof och har rekommenderat honom åt alla jag känner.
    2017-09-03 Olof E svarar Sara S
    Rekommendera mig och mina kollegor jättegärna! Då bjuder jag på middag på Urban Deli.
  • Nina Elisabeth S
    Nina Elisabeth S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag är otroligt imponerad av Olof som mäklare. Under hela processen, från början till slut, var han hjälpsam och engagerad. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-09-03 Olof E svarar Nina Elisabeth S
    Vad roligt att höra. Det du skriver vill jag att alla mina kunder ska känna.
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola förklarade tydligt hela processen inför försäljningen och han var lyhörd för mina synpunkter. Det kändes tryggt med Olas erfarenhet och han var alltid tillgänglig för att diskutera och besvara mina frågor.
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola är en trevlig, lättsam och tillmötesgående mäklare. Han är inte för "på" utan visar på ett bekvämt sätt hur tillmötesgående han är. Det har hela tiden varit lätt att få tag på honom och han har kommit med kontinuerlig information vid min försäljning samt även köp av lägenhet.
  • Ioannis P
    Ioannis P skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    jag betraktade Olof som en proffs mäklare .gav ganska bra intryk från första möte oss emellan och jag fick en sån trygg som säljare.
  • Jonna F
    Jonna F skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vänlig, mjuk och inte forcerad. förtroendeingivande. service minded och lätt att få kontakt med.
  • Anatoliy Y
    Anatoliy Y skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt nöjd! Han är väldigt kunnig och duktig.
  • Hudsalongen
    Hudsalongen skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Jag kan varmt rekommendera Ola.
    Han är professionell på alla plan och jag kännde mig trygg med min bostadsförsäljning.
    Snabb på att återkoppla i alla lägen. Toppen helt enkelt!
  • Karen N
    Karen N skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt duktig och oerhört social. Hade koll på området vilket underlättade sälj processen. Mycket nöjd som kund.
    2017-06-16 Olof E svarar Karen N
    Vad roligt att du tycker det! Ha en härlig helg nu så ses vi snart för tillträde. Hoppas ni hittar något bra snart också..
  • Marie C
    Marie C skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi fick ett bra bemötande och han verkade veta sin sak och var snabb i förhandlingarna. Det ända jag påpekade var att genomgången av kontrakt gick lite väl fort för mig.
    2017-06-16 Olof E svarar Marie C
    Tack för din feedback Marie. Kan alltid förbättras lite grann.
  • Nils Emil Axel H
    Nils Emil Axel H skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Utmärkt från värdering till skrivning
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Olof var mäklare för det objekt vi köpte och all kontakt har varit exemplarisk och tydlig. Vi är mycket nöjda (och också oerhört glada förstås)!
    2017-06-16 Olof E svarar Cecilia S
    Vad roligt att höra! Lycka till framöver 😀
  • Mette M
    Mette M skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Man kände sig absolut trygg att övetlåta en så stor affär till Göran. Vi fick inga falska förhoppningar men trevlig överraskning att försäljningen gick över förväntan. Viktiga egenskaper som man önskar hos sin mäklare:
    Uppmärksam Lyhörd Seriös Lugn
    Dessa besitter Göran.
    Tacksamma hälsningar
    Mette
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt proffisonellt intryck och mycket tillmötesgående. Kan verkligen rekommendera Ola som mäklare
  • Saga S
    Saga S skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi tog hjälp av Göran vid värdering & kontraktskrivning i en direktförsäljning till en köpare. Göran var rak, ärlig och väldigt hjälpsam. Han var professionell och löste jobbet på ett tryggt och bra sätt. Vi rekommenderar varmt Göran och skulle gärna ta hjälp av honom igen.
  • Johan Mathias L
    Johan Mathias L skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket professionell, trevlig, tillmötesgående och lösningsorienterad. Finns tillgänglig, svarar snabbt på mail och samtal. Högsta betyg!
    2017-06-16 Olof E svarar Johan Mathias L
    Försöker alltid ringa tillbaka eller återkoppla så fort det går. Viktiga affärer för alla mina kunder och mycket pengar i spel. Tack för trevligt omdöme.
  • Mats N
    Mats N skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vänligt, lättsamt och professionellt bemötande. Detta präglade hela genomförandet av vårt husköp. Stort tack för det!
    2017-06-14 Olof E svarar Mats N
    Tack Mats, snällt skrivet. Ses snart för tillträde :)
  • Karin B
    Karin B skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt och ett otroligt trevligt intryck och bemötande. Snabb återkoppling.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsig, målmedveten och såg till kundens intresse i första hand.
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof är noga, trygg och en duktig säljare. För mig som var väldigt stressad och nervös var de egenskaperna otroligt värdefulla!
    2017-06-13 Olof E svarar Sarah A
    Tack Sarah, lycka till på västkusten nu :)
  • Josefine H
    Josefine H skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Fick superbra bemötande, professionellt, vänligt och service utan att vara påträngande. Jag fick personlig service och bra råd!
    2017-06-13 Olof E svarar Josefine H
    Vad roligt att höra. Ha det toppen nu!
  • Fredrika L
    Fredrika L skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola Niklasson är superproffsig, trevlig och kan området👍
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Det var en fröjd att anlita Olof Edelsvärd som mäklare pga hans professionalism. Olof fick mig att känna trygghet, vilket är viktigt när man säljer sitt hem. Har erfarenhet från ett flertal mäklare från andra orter både inom och utanför Sverige. Ett sant nöje att göra affär med en yrkesutövare som "mäklarkåren" ska vara stolt över.
    Marianne Larsson
    Saltsjö-Boo
    2017-06-13 Olof E svarar Marianne L
    Åh vad fint skrivet. Lämna gärna vidare mina kontaktuppgifter till vänner som tänker sälja. Ha en härlig sommar nu så ses vi på tillträdet.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och rolig och mycket initierad och kunnig.
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Ola Niklasson ingav tidigt ett mycket gott intryck och förtroende. Han var tydlig och informerade löpande genom hela bostadsaffären vilket kändes tryggt. Jag kan varmt rekommendera Ola för er mäklartjänst.
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Proffsigt bemötande från början till slut.
    Snabb respons och framförallt respons och information under hela försäljningen.
    Upplevde att Olof har bra känsla för när uppföljning av intressenter skulle ske och i vilket skede det är bra att följa upp och få igång bud och när det var dags för ett avslut.
    Sammantaget levde Olof upp till våra förväntningar och gjorde ett jätte bra jobb med alla detaljer som hör till med objekts beskrivning, besiktning, kontraktsskrivning och han är lätt att kommunicera med.
    2017-06-13 Olof E svarar Carolina L
    Vad härligt att höra. Frågar någon efter referens lämnar jag gärna dina kontaktuppgifter. Hoppas att det är ok? :)
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olof är supertrevlig och jag fick förtroende för honom från första mötet. Han var mycket hjälpsam och kunnig, finns inget att klaga på
    2017-06-13 Olof E svarar Sebastian B
    Tack för din fina rekommendation. Lycka till med boendet i Saltsjöqvarn :)
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig, fint bemötande, tillgänglig, ordentlig.
  • Cathrine O
    Cathrine O skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Grymt bra mäklare som gjorde allt för att få en lyckad och bra försäljning. Han kan sitt Nacka, var otroligt påläst, lyhörd, återkopplande och framförallt driven till att allt gick strålande. Högsta betyg till en mäklare från mig själv som är mäklare! Kunde inte valt bättre :)
    2017-04-29 Olof E svarar Cathrine O
    Tack, vad snällt skrivet. Det uppskattas väldigt mycket.
  • Charlotta A
    Charlotta A skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Vi köpte vår lägenhet via Ola för 6 år sedan och nu har vi precis sålt samma lägenhet via Ola.
  • Maria J
    Maria J skrev om Göran Kristiansson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig kille men inte "så på tårna"
  • David E
    David E skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Olofsmegenskaper i bemötandet, Otroligt:
    - varm och jordnära
    - Förtroendeingivande
    - proffisionell
    - Olof fick mig att känna att jag blev satt i första rummet

Olof uppfyllde alla förväntningar!

Upplevelse som kund, se ovan....
    2017-04-07 Olof E svarar David E
    Vad glad jag blir. Tack för dessa fina ord.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Väldigt bemötande och förstod ens behov.
  • Denise E
    Denise E skrev om Ola Niklasson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Trevlig och lätt att kontakta.
    Inga som helst krånligheter med Ola.
  • Sara H
    Sara H skrev om Olof Edelsvärd en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nacka
    Mycket bra förtroende för Olof efter jag köpt ett av hans objekt.
    2017-03-28 Olof E svarar Sara H
    Vad glad jag blir. Hoppas du ska trivas i lägenheten nu så får du komma tillbaka om ett par år när det är dags att byta upp dig i stl :)

Smedjegatan 6, 131 54 Nacka