Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Storängsvägen 11B, 184 31 Åkersberga — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Österåker som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 55 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

• Kati D skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket engagerad, trevlig och förtroendegivande mäklare! Väldigt professionell och seriös. Kommer definitivt att anlita honom igen när jag behöver en mäklare och jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Therese E skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi är jättenöjda.Maja är trevlig och service minded med ett öga för detaljer. Läs mer
    2018-10-17 Maja S svarar Therese E
    Stort tack för era fina ord! Vi hörs och ses i framtiden.
  • Christina W
    Christina W skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag är jättenöjd med Tobias Claessons arbete med försäljningen. Tobias var lugn och sansad och tog sig tid att lyssna. Lätt att få kontakt med under hela processen via sms och mail. Tobias kom med kreativa lösningar och genomförde hela processen på ett professionellt och ansvarsfullt sätt. Tack, för ett fint samarbete Tobias! Jag kan varmt rekommendera dig till mina vänner. Christina Wåhlberg Läs mer
    2018-08-20 Tobias C svarar Christina W
    Hej Christina och stort tack för dina fina ord :) Det var en match men vi tog oss igenom och jag är jätteglad för din skull och att jag kunde få slutföra affären så ni alla blev nöjda.
  • Per E
    Per E skrev om Emil Jonsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Outtröttlig i arbetet med att sälja bostaden. Flera visningar, inplanerade och privata. Gott bemötande alltid. Verkligen intresserad av uppdraget. Löfte om önskat försäljningspris!, vilket var fantastiskt.
    100% rekommendation från mig. Läs mer
  • Yunxiang L skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Tack vare Maja har vår lägenhet sålts snabbt. Hon är passionerad om arbete och är en ansvarig mäklare. Läs mer
    2018-10-17 Maja S svarar Yunxiang L
    Tack för dina fina ord. Var ett nöje att få sälja er lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Mia R
    Mia R skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Maja har varit lyhörd proffsig trevlig och skött försäljningen utmärkt kan varmt rekommendera Maja Läs mer
    2018-06-04 Maja S svarar Mia R
    Tack för dina ord Mia, värmer gott i hjärtat. Ha en härlig sommar så ses vi till hösten!
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Emil Jonsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Effektiv och snabb hantering. Kände mig trygg i processen. Läs mer
  • Linda S skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Ett otroligt varmt och proffesionellt bemötande från början till slut. En snabb smidig försäljning som vi kände oss otroligt nöjda med med en trygghetskänsla hela vägen. Skulle absolut anlita Tobias igen och rekommenderar honom starkt för den som vill ha en personlig och proffsig försäljning. Läs mer
  • Mattias Ö skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi har haft Maja till hjälp att sälja vår lägenhet.
    Är otroligt imponerad av henne. Den energin och positiva inställningen som Maja besitter. Det tillsammans med en hög kompetens och en väldigt tydlighet på vad som händer, vad som gäller mm gjorde att hela processen att sälja lägenheten var en fröjd. Läs mer
    2018-06-04 Maja S svarar Mattias Ö
    Mattias, nöjet har helt legat på min sida att få hjälpa er i försäljningen. Blir otroligt glad för dina ord! Hoppas att flytten till nya bostaden har gått bra såhär långt. Vi ses på tillträdet om några veckor!
  • Liselott E
    Liselott E skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Tobias har varit en klippa genom hela min försäljningsprocess och jag kan varmt rekommendera honom! Lugn, trygg och stabil. Han har varit genomgående tillgänglig och också kreativ när vi har dykt på överraskningar. Att affären gick i lås på ett smidigt sätt är resultatet av Tobias noggranna, tålmodiga och systematiska sätt att jobba. Jag kommer att prata mig varm för Tobias bland vänner och bekanta som vill köpa eller sälja bostad! Dessutom är han väldigt trevlig som person! Tack för fint samarbete Tobias! Läs mer
    2018-04-10 Tobias C svarar Liselott E
    Stort tack för dina fina ord :) Det har varit jättekul att få jobba med ditt hus och att till slut äntligen få det sålt. Vi ses snar igen.
  • Terese I skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi har haft Maja både som köpare och säljare. Upplever henne som tydlig, kommunikativ och duktig. Hon är mån om det ska bli rätt för både säljare och köpare, är ärlig och kör inte ”säljsnack” för att få till det. Vi är mycket nöjda med samarbetet åt båda håll (speciellt nu när marknaden är svår) Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-05 Maja S svarar Terese I
    Hej Terese! Tack för din rekommendation, det värmer i vinterkylan. Ha det så gott så ses vi på tillträdet om några veckor :)
    Maja S gillar detta
  • Tom skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Maja är oseriös och allmänt ointresserad att vilja hjälpa en om det inte leder direkt till en försäljning. ifrågasätter en bara för att man vill ha lite betänketid och drar sedan ut på tider som att göra något som enkelt som en värdering som tar knappt fem minuter att fylla i och skriva ut och sen mejla den. Man skyller på "mycket att göra" vilket känns som svag ursäkt för inte behöva göra saker på en gång samt säger en sak för att sedan skylla på något annat och kan inte stå för det sen. Inte en person som jag rekommenderar då finns klart bättre mäklare i Österåker att jobba med. Läs mer
    2018-02-20 Maja S svarar Tom
    Hej Tom. Stort tack för din reco. Det är recos som dessa som gör att jag ständigt utvecklas och blir bättre i mitt yrke vilket gör mitt jobb fantastiskt roligt. Skylla på mycket att göra är väl inte något jag direkt känner igen men jag tar helt klart med mig av att jag kan vara tydligare mot mina kunder om alla tror att detta är något jag gör på 5 minuter så fort jag kommer tillbaka till kontoret. Tråkigt att du inte vill rekommendera mig vidare. Håller helt med dig om att det finns jäkla många bra mäklare här ute vilket är riktigt kul då man hela tiden måste jobba för att hålla en hög lägsta nivå.
    Önskar dig stort lycka till med en eventuell försäljning i framtiden.
    2018-02-20 Tom svarar Maja S
    Hej Maja
    Ingen orsak jag är bara helt ärlig vilket du uppenbarliga klarar av vara, att du utvecklas tror jag vad jag vill om men du har mycket att jobba på vad det gäller din utveckling och kund approach. Det är ändå märkligt att det ska behöva ta fem dagar att få en värdering då mina tidigare erfarenheter från mera professionella mäklare här i Åkersberga levererar dom den samma dag alt dagen efter om vi träffas väldigt sent på dagen men vad vet jag? men som jag sa så har jag två kamrater som dessutom är mäklare vilket dom säger att fylla i en värdering är inte raketforskning eller tidskrävande.
    Och om du inte minns att du skulle ha så mycket att göra så sa du det efter att du sa att räntan skulle gå upp och priserna skulle gå ner om du minns det i samtalet men varför stå för det?
    Önskar dig också lycka till då det lätt sprids hur man sköter sig i branschen.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Veronica G
    Veronica G skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi tycker att Maja Stolpe är en kompetent mäklare. Lätt att samarbeta med och alltid lika trevlig. Läs mer
    2018-02-05 Maja S svarar Veronica G
    Stort tack för dina fina ord Veronica! Har varit ett nöje att få samarbeta med er.
    Maja S gillar detta
  • Linnéa P skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Maja Stolpe har varit jättetrevlig att ha att göra med. Alltid glad och positiv Läs mer
    2018-02-05 Maja S svarar Linnéa P
    Tack så mycket Linnea! Önskar dig och Ragnar stort lycka till med flytten.
    Maja S, Linnéa P gillar detta
  • Melika G skrev om Maja Stolpe en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Maja var jättetrevlig, vänlig, lätt att sammarbeta med och tydlig. Jag rekommenderar henne väldigt mycket. Läs mer
    2018-02-02 Maja S svarar Melika G
    Tusen tack för dina fina ord Melika! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
    Maja S gillar detta
  • hampus w skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag rekommenderar Tobias starkt. Han har ett smart och smidigt sätt att jobba på för att göra försäljningen av bostaden så smidig som möjligt. Han ställer alltid upp vid både försäljning och även hjälp vid köp av bostad. Tobias är en väldigt lugn och jordnära person som inte är lika uppstressad som många mäklare kan vara. Han tar sig alltid tid för den kund han har och gör ett utförligt arbete. Vi kommer definitivt använda han i framtida försäljningar. Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi rekommenderar å det varmaste Tobias Claesson som mäklare. Han har på ett professionellt och ansvarsfullt sätt hanterat försäljningen av vår fastighet. En förtroendeingivande dialog och ett gott samarbete, gav i slutändan ett bra resultat. Läs mer
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    På alla sätt smidigt, tryggt och proffsigt genom hela säljprocessen. Alltid tillgänglig för frågor och funderingar.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Marie-Louise F
    Marie-Louise F skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Är supernöjd med jobbet Tobias Claesson gjort i samband med min försäljning. Svarar alltid snabbt på alla frågor både via mail och sms. Man känner att han verkligen anstränger sig och jobbar hårt för att sälja och att göra det bästa möjliga för att alla ska vara nöjda. Han lyssnar på vad man har att säga och förklarar tydligt om det är något man inte förstår/är osäker på. Rekomenderar verkligen Tobias! Läs mer
  • Britt skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi är mycket nöjda med dig och ditt arbete, du har skött det hela utomordentligt bra. Varit trevlig och hjälpsam, vi rekommenderar dig i det varmaste.
    Hälsningar
    Roland och Britt Läs mer
  • Calle N skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi är jättenöjda med Tobias. Han har varit en trygg hand från start till mål. Alltid tillgänglig och snabb att svara på våra frågor. Kändes väldigt bra med en mäklare som är med i varje steg och visar att han lägger stort värde i det han gör och för oss som säljare. Tack för all hjälp! Läs mer
  • Znar H skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Är extremt glad över att jag valde Tobias som mäklare. Otroligt bra service på alla vis. Fanns absolut ingenting som han hade kunnat göra bättre. Rekommenderar honom starkt!😊 Läs mer
    2017-05-30 Tobias C svarar Znar H
    Stort tack för den fina utvärderingen och stort tack för att du låtit mig hjälpa dig i denna stora affär. Lycka till med allt nu! MVH/ Tobias Claesson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
  • Agneta K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag är jättenöjd med hur hela denna affär skötts hitintills. Rekommenderar gärna vidare.☺
    mvh Agneta Läs mer
  • Robin L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket nöjd. Bra dialog och bemötande. Allting gick väldigt smidigt Läs mer
  • Sten F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Helt fantastiskt. Under ett års bostadsletande kunde vi inte träffat nån bättre Läs mer
  • Percy R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket bra och professionell hjälp vid min försäljning av fritidshus. Läs mer
  • Niklas B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket bra mäklare och lätt att få tag på om man har några frågor. Läs mer
  • Robin B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Förtroendegivande lugn och sansad. Mycket nöjd. Läs mer
  • Hanna-sophie A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Snabb, proffesionell och hjälpsam. Läs mer
  • Athanasios C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Trevlig o väldigt hjälpsam väldigt bekvämt att ha att göra med o ärlig.... Läs mer
  • Sebastian A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Väldigt proffessionella, hjälpte till med allt Läs mer
  • Lena E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Kunnig och proffsig. Lugn och förtroendeingivande. Läs mer
  • Benny P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Ett trevligt och seriöst intryck från första början. (Lägenhetsköp)

Bra att företaget har alla produkter som medför ett lägenhetsköp,Hemförsäkring,banklån m.m Läs mer
  • Henrik L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Lugn,sansad och proffesionellt bemötande. Kanon bra rakt igenom hela affären Läs mer
  • Thomas W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Snabb och professionell service, prisvärt och bra resultat vid försäljningen. Läs mer
  • Ewa T
    Ewa T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag köpte min bostad med Pege Abrahamsson som mäklare. Det blev en mycket smidig och snabb handläggning. Inte nog med det så fick jag hjälp 2 år senare med en ny värdering. Detta lika snabbt och smidigt! Det är vad jag kallar proffsig kundservice! Läs mer
  • Maria T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag skulle sälja min lägenhet. Jag har alltid fått ett trevligt bemötande och kännt mig trygg. Läs mer
  • Kristofer C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jordnära profitionell yrkesman . Mycket god insikt och kommunikation under och efter affär. Läs mer
  • Peeter P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi valde Länsförsäkringar Fastighetsförmedling för att de upplevdes som de mest professionella i samband med vårt val av mäklare. Även i de senare faserna av försäljningsprocessen fick vi den hjälp, information och vägledning som vi förväntat oss.

Vi blev sammanfatningsvis mer än nöjda. Läs mer
  • Gert J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Köpt och sålt Bostadsrätt och friköpt radhus Läs mer
  • Nima K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Han var väldig proportionell av sig väldig trevlig och hjälpsam.
    jag skulle absolut rekommendera han Läs mer
    Tobias J gillar detta
  • Joanna S skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling var mäklare när jag köpte en tomt i skärgården. Fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande. Kände mig trygg och fick bra information genom hela processen. Sammanfattningsvis en mycket nöjd kund! Läs mer
  • John Erik J
    John Erik J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Säker och samvetsgrann partner vid försäljning av vår fastighet. Bra samarbete och noggrannhet.
    Kunde lita helt på en bra utförd försäljning. Michael Bäckström var ansvarig mäklare i vår affär. Läs mer
  • John Erik J
    John Erik J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket bra, trevlig och samvetsgrann mäklare. Gjorde att vår försäljning av fastighet kändes både säker och trevlig. Läs mer
  • Jan S skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Kalle visade stort engagemang när vi kontaktade honom för att sälja vår bostadsrättslägenhet. Han ställde upp på de tider som passade oss enär min fru ännu är yrkesarbetande. Han kontaktade oss meddetsamma intresserad köpare bjöd på och höll kontakten ifall vi ville pressa upp priset.
    Han ordnade med fotografering inför annonsering och det gjordes en mycket fin broschyr med alla uppgifter - som dock inte behövdes då lägenheten såldes ganska så omgående - det behövdes inte heller någon allmän visning. Läs mer
  • Carlotta A skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Anna W skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi sålde vår bostadsrätt för ett år sedan med hjälp av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling och var väldigt nöjda med vår mäklare Kalle. Försäljningen gick snabbt precis som vi önskade, han var alltid tillgänglig för svar på frågor etc. Vi skulle absolut rekommendera Kalle och Länsförsäkringar och använder oss gärna utav dem igen i framtiden. Läs mer
  • Nilas Ö skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Kalle, som representant för Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, skötte försäljningen av min mors bostadsrättslägenhet i Vaxholm i våras. Han tog mycket väl hand om annonsering, visning, budgivning, kontraktsskrivning, framtagande av deklarationsbilaga samt erforderliga kontakter och sammanställningar till överförmyndarmyndigheten. Kalle skötte det hela mycket professionellt. Han informerade hela tiden vad som hände och vad han gjorde. Jag har absolut inget att klaga på. Jag skulle anlita honom om det skulle bli aktuellt med någon mer medlaruppdrag.

Han skötte även en annan försäljning, som jag delvis var involverad i. Det gällde en skärgårdstomt som en stiftelse skulle sälja. Då jag sitter i dess styrelser rekommenderade jag Kalle som mäklare. Han ledde försäljning till det högsta priset på en tomt på aktuell ö. Läs mer
  • Birgitta S skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket bra och engagerad mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade och som noga gick igenom alla avtal som upprättades kändes mycket seriöst. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
  • Torbjörn M skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag fick ett trevligt bemötande av Kalle.
    Vi hade en tomt som skulle säljas. Kalle hade just avslutat en tomtförsäljning på ön och trodde sig ha några intresserade spekulanter kvar. Vi är flera som bestämde i valet av mäklare. Vi hade kontakt med en annan mäklare som övriga representanter ville anlita. Denna mäklare ansåg att det inte kunde finnas något intresse att köpa en fritidstomt på sen höst. Kalle var övertygad om att det skulle gå.
    Försäljningen gick alldeles utmärkt och slutpriset var mycket positivt.
    Alla var mycket nöjda med resultatet. Läs mer

Storängsvägen 11B, 184 31 Åkersberga