Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Österåker som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa. Hos oss får du en helhetslösning...

92 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Kersti Elisabeth D

Jättebra att samarbeta inför vår försäljning av bostadsrätten, öppen för förslag och ideer Kan verkligen rekomendera henne.

Svar från Maja Stolpe

Stort tack för era fina ord! Har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs och syns :)

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Anita W

Tack vare Majas förslag om att lägga in vår bostad som ett försprång kunde vi både sälja vår gamla och köpa ny bostad samma kväll. Vi upplever Maja som framåt och förtroendeingivande. Genom Maja kunde vi göra en riktigt god bostads affär. Vi rekommenderar Maja som en mycket bra och engagerad mäklare.

Karolina K

Jag är väldigt nöjd med Majas hjälp! Proffsig, trevlig och kompetent. Kan varmt rekommendera Maja som mäklare.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Maria H

Jag är mycket nöjd med Majas arbete. Hon har dels innan vi skrev kontrakt på att just hon skulle få sälja min lägenhet, under lång tid, hållt mig väl uppdatera om marknadens utveckling och tipsat om objekt som kan vara intressanta för mig. Jag letade länge (3,5 år) innan jag nu hittade det boende som passade mig. Från avtalsskrivning med Maja har hon jobbat stenhårt med att så snabbt som möjligt få ut lägenheten till försäljning och haft så många visningar som behövts. Hon har alltid svarat på ens frågor. Hon är enligt...

Svar från Maja Stolpe

Stort tack för din fina reco Maria! Det var kul att höra att du trivs så bra i din nya bostad när vi talades vid sist. Ha en fortsatt fin höst så hörs och syns vi på stan!

Teresia B

Otroligt välkomnande och serviceminded i allt. Lätt att nå och svarar snabbt på frågor. Vi har känt oss trygga som säljare. Dessutom lyckades hon snabbare än förväntat få vår bostad såld och till ett bra pris.

Svar från Maja Stolpe

Teresia och Micke, vilken fin reco! Tusen tack för att jag fick er förtroende att förmedla ert radhus. Vi ses på tillträdet om en månad.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Kati D

Mycket engagerad, trevlig och förtroendegivande mäklare! Väldigt professionell och seriös. Kommer definitivt att anlita honom igen när jag behöver en mäklare och jag rekommenderar honom varmt!

Therese E

Vi är jättenöjda.Maja är trevlig och service minded med ett öga för detaljer.

Svar från Maja Stolpe

Stort tack för era fina ord! Vi hörs och ses i framtiden.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Christina W

Jag är jättenöjd med Tobias Claessons arbete med försäljningen. Tobias var lugn och sansad och tog sig tid att lyssna. Lätt att få kontakt med under hela processen via sms och mail. Tobias kom med kreativa lösningar och genomförde hela processen på ett professionellt och ansvarsfullt sätt. Tack, för ett fint samarbete Tobias! Jag kan varmt rekommendera dig till mina vänner. Christina Wåhlberg

Svar från Tobias Claesson

Hej Christina och stort tack för dina fina ord :) Det var en match men vi tog oss igenom och jag är jätteglad för din skull och att jag kunde få slutföra affären så ni alla blev nöjda.

Per E

Outtröttlig i arbetet med att sälja bostaden. Flera visningar, inplanerade och privata. Gott bemötande alltid. Verkligen intresserad av uppdraget. Löfte om önskat försäljningspris!, vilket var fantastiskt. 100% rekommendation från mig.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Yunxiang  L

Tack vare Maja har vår lägenhet sålts snabbt. Hon är passionerad om arbete och är en ansvarig mäklare.

Svar från Maja Stolpe

Tack för dina fina ord. Var ett nöje att få sälja er lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!

Mia R

Maja har varit lyhörd proffsig trevlig och skött försäljningen utmärkt kan varmt rekommendera Maja

Svar från Maja Stolpe

Tack för dina ord Mia, värmer gott i hjärtat. Ha en härlig sommar så ses vi till hösten!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Birgitta A

Effektiv och snabb hantering. Kände mig trygg i processen.

Linda S

Ett otroligt varmt och proffesionellt bemötande från början till slut. En snabb smidig försäljning som vi kände oss otroligt nöjda med med en trygghetskänsla hela vägen. Skulle absolut anlita Tobias igen och rekommenderar honom starkt för den som vill ha en personlig och proffsig försäljning.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Mattias Ö

Vi har haft Maja till hjälp att sälja vår lägenhet. Är otroligt imponerad av henne. Den energin och positiva inställningen som Maja besitter. Det tillsammans med en hög kompetens och en väldigt tydlighet på vad som händer, vad som gäller mm gjorde att hela processen att sälja lägenheten var en fröjd.

Svar från Maja Stolpe

Mattias, nöjet har helt legat på min sida att få hjälpa er i försäljningen. Blir otroligt glad för dina ord! Hoppas att flytten till nya bostaden har gått bra såhär långt. Vi ses på tillträdet om några veckor!

Liselott E

Tobias har varit en klippa genom hela min försäljningsprocess och jag kan varmt rekommendera honom! Lugn, trygg och stabil. Han har varit genomgående tillgänglig och också kreativ när vi har dykt på överraskningar. Att affären gick i lås på ett smidigt sätt är resultatet av Tobias noggranna, tålmodiga och systematiska sätt att jobba. Jag kommer att prata mig varm för Tobias bland vänner och bekanta som vill köpa eller sälja bostad! Dessutom är han väldigt trevlig som person! Tack för fint samarbete Tobias!

Svar från Tobias Claesson

Stort tack för dina fina ord :) Det har varit jättekul att få jobba med ditt hus och att till slut äntligen få det sålt. Vi ses snar igen.

Terese I

Vi har haft Maja både som köpare och säljare. Upplever henne som tydlig, kommunikativ och duktig. Hon är mån om det ska bli rätt för både säljare och köpare, är ärlig och kör inte ”säljsnack” för att få till det. Vi är mycket nöjda med samarbetet åt båda håll (speciellt nu när marknaden är svår) Rekommenderas!

Svar från Maja Stolpe

Hej Terese! Tack för din rekommendation, det värmer i vinterkylan. Ha det så gott så ses vi på tillträdet om några veckor :)

Tom

Maja är oseriös och allmänt ointresserad att vilja hjälpa en om det inte leder direkt till en försäljning. ifrågasätter en bara för att man vill ha lite betänketid och drar sedan ut på tider som att göra något som enkelt som en värdering som tar knappt fem minuter att fylla i och skriva ut och sen mejla den. Man skyller på "mycket att göra" vilket känns som svag ursäkt för inte behöva göra saker på en gång samt säger en sak för att sedan skylla på något annat och kan inte stå för det sen. Inte en person som jag rekommenderar då finns klart bättre mäklare i Österåker att jobba med.

Svar från Maja Stolpe

Hej Tom. Stort tack för din reco. Det är recos som dessa som gör att jag ständigt utvecklas och blir bättre i mitt yrke vilket gör mitt jobb fantastiskt roligt. Skylla på mycket att göra är väl inte något jag direkt känner igen men jag tar helt klart med mig av att jag kan vara tydligare mot mina kunder om alla tror att detta är något jag gör på 5 minuter så fort jag kommer tillbaka till kontoret. Tråkigt att du inte vill rekommendera mig vidare. Håller helt med dig om att det finns jäkla många bra mäklare här ute vilket...

Veronica G

Vi tycker att Maja Stolpe är en kompetent mäklare. Lätt att samarbeta med och alltid lika trevlig.

Svar från Maja Stolpe

Stort tack för dina fina ord Veronica! Har varit ett nöje att få samarbeta med er.

Linnéa P

Maja Stolpe har varit jättetrevlig att ha att göra med. Alltid glad och positiv

Maja S och Linnéa P gillar detta
Svar från Maja Stolpe

Tack så mycket Linnea! Önskar dig och Ragnar stort lycka till med flytten.

Melika  G

Maja var jättetrevlig, vänlig, lätt att sammarbeta med och tydlig. Jag rekommenderar henne väldigt mycket.

Svar från Maja Stolpe

Tusen tack för dina fina ord Melika! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.

hampus w

Jag rekommenderar Tobias starkt. Han har ett smart och smidigt sätt att jobba på för att göra försäljningen av bostaden så smidig som möjligt. Han ställer alltid upp vid både försäljning och även hjälp vid köp av bostad. Tobias är en väldigt lugn och jordnära person som inte är lika uppstressad som många mäklare kan vara. Han tar sig alltid tid för den kund han har och gör ett utförligt arbete. Vi kommer definitivt använda han i framtida försäljningar.

Björn E

Vi rekommenderar å det varmaste Tobias Claesson som mäklare. Han har på ett professionellt och ansvarsfullt sätt hanterat försäljningen av vår fastighet. En förtroendeingivande dialog och ett gott samarbete, gav i slutändan ett bra resultat.

Tobias N

På alla sätt smidigt, tryggt och proffsigt genom hela säljprocessen. Alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Rekommenderas varmt.

Marie-Louise F

Är supernöjd med jobbet Tobias Claesson gjort i samband med min försäljning. Svarar alltid snabbt på alla frågor både via mail och sms. Man känner att han verkligen anstränger sig och jobbar hårt för att sälja och att göra det bästa möjliga för att alla ska vara nöjda. Han lyssnar på vad man har att säga och förklarar tydligt om det är något man inte förstår/är osäker på. Rekomenderar verkligen Tobias!

Britt
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Vi är mycket nöjda med dig och ditt arbete, du har skött det hela utomordentligt bra. Varit trevlig och hjälpsam, vi rekommenderar dig i det varmaste. Hälsningar Roland och Britt

Calle N

Vi är jättenöjda med Tobias. Han har varit en trygg hand från start till mål. Alltid tillgänglig och snabb att svara på våra frågor. Kändes väldigt bra med en mäklare som är med i varje steg och visar att han lägger stort värde i det han gör och för oss som säljare. Tack för all hjälp!

Znar H

Är extremt glad över att jag valde Tobias som mäklare. Otroligt bra service på alla vis. Fanns absolut ingenting som han hade kunnat göra bättre. Rekommenderar honom starkt!😊

Svar från Tobias Claesson

Stort tack för den fina utvärderingen och stort tack för att du låtit mig hjälpa dig i denna stora affär. Lycka till med allt nu! MVH/ Tobias Claesson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Anne-marie G

Proffsigt, trevligt bemötande alltid vänlig och glad, Pege Abrahamsson var verkligen en toppen mäklare, seriös och kunnig. Han får våra varmaste rekommendationer. Anne-Marie

Violeta I

Jag kan beskriva Pege med ett ord: flexibel. Tack.

Agneta K
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Jag är jättenöjd med hur hela denna affär skötts hitintills. Rekommenderar gärna vidare.☺ mvh Agneta

Jouri P

Pege Abrahamsson är en vänlig, hjälpsam, lyhörd och professionell mäklare. Pege har varit mycket kunnig och tillmötesgående från allra första stund. Jag kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad.

Robin L

Mycket nöjd. Bra dialog och bemötande. Allting gick väldigt smidigt

Marianne F

Jag och min man är mycket nöjda med Pege, han är tydlig i sin mäklargärning. Visningsmaterialet om vår fastighet var mycket väl utformat.

Sten F
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Helt fantastiskt. Under ett års bostadsletande kunde vi inte träffat nån bättre

Christer B

Lade ut en offertförfrågan till ett flertal mäklare i Åkersbergaområdet för försäljning av ett fritidshus. Redan vi första telefonsamtalet från Pege kände jag att det var rätt och det har vi inte ångrat. Oerhört seriös och kunnig. Mycket lugn framtoning som sannolikt går hem hos de flesta köpare också. Kan inte annat än varmt rekommendera honom till alla som går i säljtankar.

Tomas L

Jag sålde min bostadsrätt. Pege kom och kikade på lägenheten och vi diskuterade lite om värdet och marknaden. Pege yrkeskunnande och insatthet i detta bostadsområdet gjorde att han fick mitt fulla förtroende omgående och vi skrev kontrakt. Hela besöket tog max en halvtimme. Proffsigt. Försäljningen gick snabbt och smidigt. En utmärkt genomförd affär där köpare, mäklare och säljare är nöjda. Angående företagets produkter/tjänster har jag inget att jämföra med egentligen men jag är mycket nöjd med det jag upplevt/fått.

PERCY R
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Mycket bra och professionell hjälp vid min försäljning av fritidshus.

Sara D

Pege har varit min mäklare i 1 år! Han har hjälpt mig att både köpa och sälja hus. Han är verkligen bra på sitt jobb och är en riktigt snäll och omtänksam mäklare. Det är ett jobb för honom men när jag har arbetat med honom så har det känt som om han har varit en familjemedlen till mig och inte bara att jag varit hans kund.

Niklas B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Mycket bra mäklare och lätt att få tag på om man har några frågor.

Ylva H

Vår mäklare Pege Abrahamsson är/har varit tillgänglig, tydlig, lugn, effektiv och kunnig. Betalar (dyrt) för en tjänst, men hade inte kunnat göra det själv, och då ser jag gärna att ett proffs sköter allt. Och ett proffs, det är Pege.

ANNIKA N

Från första kontakt via mail när jag anmälde mitt intresse för bostaden har Pege visat ett mkt professionellt bemötande. Allt ifrån fakta kring bostaden, frågor till säljaren, snabba besked om bud på bostaden! Avtalsskrivning och tillgänglighet för frågor. Jag har bara de varmaste rekommendationer. De som söker en seriös och proffsig mäklare som Även ser köparen har en mäklare här!! Tack Pege

Anders C

Pege är en mycket trevlig människa! Det viktigaste är dock att han på ett mycket professionellt sätt lotsade mig som köpare genom hela affären! Han kunde svara på alla frågor och var alltid tillgänglig. Vad mer kan man begära?! Det blir 10 av 10! Tack!

Robin B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Förtroendegivande lugn och sansad. Mycket nöjd.

Robert L

Länsförsäkringar har varit den trygghet för oss när det gäller sälj och köp av bostad. Det har känts säkert med Pege Abrahamsson som hållit i vår affär. Vi kommer att prata goda saker om Pege och länsförsäkringar för det är tryggt och positivt. Tackar för stödet och hjälpen i vårt sälj och köp affär Pege Abrahamsson..

Hanna-sophie A
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Snabb, proffesionell och hjälpsam.

Angelica C

Köp och sälj ditt/er bostad med länsförsäkringar Åkersberga rekommenderar starkt mäklaren Pege Abrahamsson. Det är med glädje jag hänvisar till en mycket professionell mäklare. Pege Abrahamsson är en engagerad mäklare och jag är mer än överlycklig över att ha valt rätt mäklare. Välj rätt välj Länsförsäkringar Åkersberga. Mvh Angelica

Athanasios C
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Trevlig o väldigt hjälpsam väldigt bekvämt att ha att göra med o ärlig....

Sebastian A
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Väldigt proffessionella, hjälpte till med allt

Josefin D

Jag lät tre olika mäklare titta på min bostad när det var dags att sälja. Pege var den av de tre som bäst lyssnade in vad jag hade för önskemål och var lyhörd för hur jag kände. Jag kände ett bra förtroende för Pege och valde därför honom. Under resans gång med försäljningen har vi hela tiden hållit en bra kontakt och jag har kunnat ställa alla konstiga frågor och fått bra svar. Pege har hållit mig underrättad för vad som skulle ske framåt och vad som hände under själva budgivningen och hur jag skulle agera. Att vi toppade...

Michaela L

Pege Abrahamsson är en toppen mäklare och super trevlig, klart den bästa mäklaren jag har använt mig av! Skulle inte tveka en sekund på att använda mig av honom igen eller rekommendera till andra!