Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

Storängsvägen 11B, 184 31 Åkersberga — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Österåker som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 36 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker

• Britt
    Britt skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi är mycket nöjda med dig och ditt arbete, du har skött det hela utomordentligt bra. Varit trevlig och hjälpsam, vi rekommenderar dig i det varmaste.
    Hälsningar
    Roland och Britt
  • Calle N
    Calle N skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi är jättenöjda med Tobias. Han har varit en trygg hand från start till mål. Alltid tillgänglig och snabb att svara på våra frågor. Kändes väldigt bra med en mäklare som är med i varje steg och visar att han lägger stort värde i det han gör och för oss som säljare. Tack för all hjälp!
  • Znar H
    Znar H skrev om Tobias Claesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Är extremt glad över att jag valde Tobias som mäklare. Otroligt bra service på alla vis. Fanns absolut ingenting som han hade kunnat göra bättre. Rekommenderar honom starkt!😊
    2017-05-30 Tobias C svarar Znar H
    Stort tack för den fina utvärderingen och stort tack för att du låtit mig hjälpa dig i denna stora affär. Lycka till med allt nu! MVH/ Tobias Claesson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag är jättenöjd med hur hela denna affär skötts hitintills. Rekommenderar gärna vidare.☺
    mvh Agneta
  • Robin L
    Robin L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket nöjd. Bra dialog och bemötande. Allting gick väldigt smidigt
  • Sten F
    Sten F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Helt fantastiskt. Under ett års bostadsletande kunde vi inte träffat nån bättre
  • Percy R
    Percy R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket bra och professionell hjälp vid min försäljning av fritidshus.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket bra mäklare och lätt att få tag på om man har några frågor.
  • Robin B
    Robin B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Förtroendegivande lugn och sansad. Mycket nöjd.
  • Hanna-sophie A
    Hanna-sophie A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Snabb, proffesionell och hjälpsam.
  • Athanasios C
    Athanasios C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Trevlig o väldigt hjälpsam väldigt bekvämt att ha att göra med o ärlig....
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Väldigt proffessionella, hjälpte till med allt
  • Lena E
    Lena E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Kunnig och proffsig. Lugn och förtroendeingivande.
  • Benny P
    Benny P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Ett trevligt och seriöst intryck från första början. (Lägenhetsköp)

Bra att företaget har alla produkter som medför ett lägenhetsköp,Hemförsäkring,banklån m.m
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Lugn,sansad och proffesionellt bemötande. Kanon bra rakt igenom hela affären
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Snabb och professionell service, prisvärt och bra resultat vid försäljningen.
  • Ewa T
    Ewa T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag köpte min bostad med Pege Abrahamsson som mäklare. Det blev en mycket smidig och snabb handläggning. Inte nog med det så fick jag hjälp 2 år senare med en ny värdering. Detta lika snabbt och smidigt! Det är vad jag kallar proffsig kundservice!
  • Maria T
    Maria T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag skulle sälja min lägenhet. Jag har alltid fått ett trevligt bemötande och kännt mig trygg.
  • Kristofer C
    Kristofer C skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jordnära profitionell yrkesman . Mycket god insikt och kommunikation under och efter affär.
  • Peeter P
    Peeter P skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi valde Länsförsäkringar Fastighetsförmedling för att de upplevdes som de mest professionella i samband med vårt val av mäklare. Även i de senare faserna av försäljningsprocessen fick vi den hjälp, information och vägledning som vi förväntat oss.

Vi blev sammanfatningsvis mer än nöjda.
  • Gert J
    Gert J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Köpt och sålt Bostadsrätt och friköpt radhus
  • Nima K
    Nima K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Han var väldig proportionell av sig väldig trevlig och hjälpsam.
    jag skulle absolut rekommendera han
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling var mäklare när jag köpte en tomt i skärgården. Fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande. Kände mig trygg och fick bra information genom hela processen. Sammanfattningsvis en mycket nöjd kund!
  • John Erik J
    John Erik J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Säker och samvetsgrann partner vid försäljning av vår fastighet. Bra samarbete och noggrannhet.
    Kunde lita helt på en bra utförd försäljning. Michael Bäckström var ansvarig mäklare i vår affär.
  • John Erik J
    John Erik J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket bra, trevlig och samvetsgrann mäklare. Gjorde att vår försäljning av fastighet kändes både säker och trevlig.
  • Jan S
    Jan S skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Kalle visade stort engagemang när vi kontaktade honom för att sälja vår bostadsrättslägenhet. Han ställde upp på de tider som passade oss enär min fru ännu är yrkesarbetande. Han kontaktade oss meddetsamma intresserad köpare bjöd på och höll kontakten ifall vi ville pressa upp priset.
    Han ordnade med fotografering inför annonsering och det gjordes en mycket fin broschyr med alla uppgifter - som dock inte behövdes då lägenheten såldes ganska så omgående - det behövdes inte heller någon allmän visning.
  • Carlotta A
    Carlotta A skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket hjälpsamma och trevliga.
  • Anna W
    Anna W skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Vi sålde vår bostadsrätt för ett år sedan med hjälp av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling och var väldigt nöjda med vår mäklare Kalle. Försäljningen gick snabbt precis som vi önskade, han var alltid tillgänglig för svar på frågor etc. Vi skulle absolut rekommendera Kalle och Länsförsäkringar och använder oss gärna utav dem igen i framtiden.
  • Nilas Ö
    Nilas Ö skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Kalle, som representant för Länsförsäkringar Fastighetsförmedling, skötte försäljningen av min mors bostadsrättslägenhet i Vaxholm i våras. Han tog mycket väl hand om annonsering, visning, budgivning, kontraktsskrivning, framtagande av deklarationsbilaga samt erforderliga kontakter och sammanställningar till överförmyndarmyndigheten. Kalle skötte det hela mycket professionellt. Han informerade hela tiden vad som hände och vad han gjorde. Jag har absolut inget att klaga på. Jag skulle anlita honom om det skulle bli aktuellt med någon mer medlaruppdrag.

Han skötte även en annan försäljning, som jag delvis var involverad i. Det gällde en skärgårdstomt som en stiftelse skulle sälja. Då jag sitter i dess styrelser rekommenderade jag Kalle som mäklare. Han ledde försäljning till det högsta priset på en tomt på aktuell ö.
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Mycket bra och engagerad mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade och som noga gick igenom alla avtal som upprättades kändes mycket seriöst. Vi är mycket nöjda med allt.
  • Torbjörn M
    Torbjörn M skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag fick ett trevligt bemötande av Kalle.
    Vi hade en tomt som skulle säljas. Kalle hade just avslutat en tomtförsäljning på ön och trodde sig ha några intresserade spekulanter kvar. Vi är flera som bestämde i valet av mäklare. Vi hade kontakt med en annan mäklare som övriga representanter ville anlita. Denna mäklare ansåg att det inte kunde finnas något intresse att köpa en fritidstomt på sen höst. Kalle var övertygad om att det skulle gå.
    Försäljningen gick alldeles utmärkt och slutpriset var mycket positivt.
    Alla var mycket nöjda med resultatet.
  • Elin D
    Elin D skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Jag kan varmt rekommendera Kalle Ahlberk. Han är nogran, professionell och erfaren. Mvh Elin
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Köpte en tomt som såldes av Kalle under senhösten 2013. Kalle är väldigt mån om att man som köpare ska ha all tillgänglig information om både objektet och vad som gäller under bud/köpprocessen. Uppdateringar om budgivningen gavs både via SMS, email och vid vissa tillfällen även över telefon.

Kontraktsskrivningen och tillträde gick väldigt smidigt där Kalle gjorde sitt yttersta för att säkerställa att samtliga parter höll takten och rodde affären i hamn.

Rekommenderas starkt!
  • Irving K
    Irving K skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Väldigt gott bemötande och proffsigt skött. Sålt lägenhet.
  • David L
    David L skrev om Kalle Ahlberk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Gemytlig och proffsig som får oss som inte är "in the game" att förstå och lyckas och en avslappnad attityd som inte känns stroppig och formell.
    En bra gubbe :)
    Rekommenderar starkt :)
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Österåker
    Riktigt jävla bra, från start till mål.
    Mycket trevlig och kunnig.
    Skulle anlita honom igen i 10 av 10

Storängsvägen 11B, 184 31 Åkersberga