Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga!

Vi är ett starkt och sammansvetsat team med mäklare som hjälper dig byta bostad i Åkersberga, på Ljusterö och i Österåkers skärgård. Vi har mycket god lokalkännedom om alla områden här i närheten.

Svensk Fastighetsförmedling är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och därför får du alltid de bästa produkterna och tjänsterna när du anlitar oss för att köpa eller sälja bostad. En trygg affär och nöjda återkommande kunder är vad vi alltid strävar efter. Kontakta oss så får du en fri värdering!

Läs vad 199 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga 2

• Kvisslingby
    2021-11-23
    Lugn och trevlig utan att vara överdriven, kunnig bra bemötande förtroendeingivande
    • Kanalstaden
    2021-11-07
    Bra och snabb handläggning av mäklaren från början till slut.
    2021-10-13
    Fantastiskt bra bemötande. Det är rakt, ärligt och profesionellt i hela upplägget!
    Tack för berömmet Niklas! Ett rent nöje att hjälpa dig att hitta din nya bostad, ha det bäst så ses vi på byn!
  • Anna M
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2021-10-11
    Bästa mäklaren Håkan hulling alltid tillgänglig och tillmötesgående.
    Stort tack för berömmet Anna! Nu hoppas vi att rätt fotbollslag vinner mycket i höst ;)
    Med vänlig hälsning Håkan.
    • Västanberg
    2021-09-30
    Korrekt bemötande vid ankomst till visningen. Mäklaren var kunnig och svarade utförligt på de frågor vi hade. Vi tittade länge i lugn och ro - mäklaren stressade inte och vi var där längre än den tid som åsatts visningen.
    Stort tack för berömmet Gunilla, och vilket härligt ställe, jättekul att vara delaktig i att att du hittade ditt drömställe!
    • Västanberg
    2021-09-30
    Redan vid första kontakten med mäklaren kändes det att han var kunnig. Han var nr 3 av mäklare vi träffade och det var framförallt hans engagemang och kunnighet om hur man når rätt köpare vi fastnade för.

Vi förväntade oss att mäklaren var ärlig åt alla håll och att han hade erfarenhet av liknande objekt i samma område. Det levde han helt klart upp till med råge

Sammanfattat var han professionell, social och trevlig genom hela processen. Både mot oss som säljare och mot köparen
    Stort tack för förtroendet Tom, ett härligt fritidshus som fick en ny härlig ägare! Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2021-09-22
    Supernöjd med Håkan ! Sålde radhuset innan visning. Försäljningen gick fortare än vad jag tänkt mig . Kan varmt rekommenderas!
    Stort tack för berömmet Virginia och hör av dig om vi kan hjälpa dig med något i framtiden.
    2021-08-30
    Snabb och smidig affär,( Desiree mäklare) gjorde det enligt våra önskemål
    • Roslagskulla
    2021-08-06
    Toppen, 5-stjärnigt överlag hälsn. Classe
    • Roslagskulla
    2021-08-06
    Väldigt trevligt bemötande och bra service från alla på kontoret jag varit i kontakt med. Tack!
    • Kanalstaden
    2021-07-01
    Sara Strand är otroligt proffsig i sin roll som mäklare. Alltid trevligt bemötande och allt fungerar väldigt smidigt. Sara ser alltid till att vi är med i hela processen. Sara överträffar alltid våra förväntningar! Kan varmt rekommenderas!
    2021-06-02
    Köpte lägenhet. Jättegullig mäklare. Öppen, glad, fick mig att känna att jag var den perfekta köparen, snabb och serviceminded. Jag är jättenöjd!! 😃
    2021-06-02
    Försäljning av bostadsrätt. Proffsigt och effektivt hanterat på alla sätt.
    • Svinninge
    2021-05-30
    Försäljning av fritidsboende flöt på under ett antal veckor. Hittade köpare där båda parter är nöjda. Vänligt bemötande
    • Rödbosund
    2021-05-19
    Sara var på tå från första stund, efter att vi missat ett intressant objekt nosade hon upp ett annat och hjälpte oss hela vägen i mål. Världsklass.
    • Rödbosund
    2021-05-15
    Sälj av hus
    Bra bemött
    Bra uppfyllelse
    • Österskär
    2021-05-15
    Jag sålde en lägenhet och blev väldigt nöjd. Trevlig och engagerad mäklare.
    • Skånsta
    2021-05-10
    Köpte via Sara, så upplevelsen var helt ok.
  • Elisabeth W
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2021-05-08
    Sålde ett fritidshus. Mäklaren hade alltid ett bra bemötande, även när problem uppstod från oss säljare. Fantastiska bilder för fotograferingen. Kan varmt rek mäklare och SF.
    2021-05-07
    Sara Strand är verkligen en driven och serviceinriktad mäklare. Man får snabb återkoppling, tips och råd under hela processen! Vi är mycket nöjda!
    2021-05-06
    Sålde min bostadsrätt med över förväntan. Mycket bra dialog och uppföljning.
    • Svinninge
    2021-04-05
    Är mycket nöjd med mitt samarbete med mäklaren Lena Strand!
    Trevliga möten och snabba svar på mina frågor angående för-
    säljningen av mitt fritidshus.
    Slutpriset översteg utgångspriset med ca 15 %!
    Jag är mycket nöjd med försäljningen!
    Mvh Solvig Widng
    Tack snälla Solvig för de fina orden. Så kul att vara delaktig i att få hitta nästa familj som kommer ta ditt fina fritidshus vidare på resa i den utveckling som sker i Svinninge Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    • Täljöhalvön
    2021-04-03
    Sara Strand är jättebra! Hon är snäll, duktig, mycket engagerad och hjälper till med det där lilla extra utöver försäljningen också. Vi är så glada och tacksamma som har fått chansen att sälja med hjälp av henne och kommer utan tvekan att anlita henne igen.
    2021-03-14
    Köpt bostadsrätt i Ljusterö Skärgårdsby
    Désirée har varit väldigt tillmötesgående och hjälpt oss genomföra affären på ett tryggt och säkert sätt. Det är alltid trevligt att prata med henne och man känner sig väl omhändertagen.
    2021-02-20
    Vi blev väl bemötta av mäklaren gällande tomten vi köpte på Ljusterö. Som första-gångs-köpare så hade vi en del frågor som besvarades vänligt och respektfullt. Tack för all hjälp, nu äger vi vår drömtomt !
    Tack Emma. Det ska bli så spännande att följa ert projekt, jag är helt övertygad om att det kommer bli helt magiskt. Som du säger tomten är så fin och huset ni kommer bygga kommer passa perfekt. Lycka till / Lena Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    • Åkerstorp
    2021-02-03
    Sara sålde mitt radhus på Mönstringsvägen i Åkersberga.
    Sara har ett proffsigt bemötande, är glad, trevlig och rolig att samarbeta med. Hon är mycket engagerad och brinner för det hon gör. Jag kan varmt rekommendera Sara som fastighetsmäklare.
    2021-01-18
    Super service, very professional agent, very personable and helpful.
    • Centralt
    2021-01-14
    -lgt
    -på ett bra sätt.
    - ja det gjorde de.
    - bra bemötande, gott samarbete.
    • Söra
    2021-01-07
    En nöjd kund från början till slut med min försäljning av lägenhet
    • Åkers Kanal
    2021-01-03
    Hej! Jag tyckte allt gick jättebra men efter jag skriv på då vi bestämde att kolla på lägenheten igen för mäta köket och vindsförråd. Vi bestämde måndagkvällen jag skriv till min mäklare om vilken tid ska vara där men hon sa att jag är ledig den dagen och hon sa vi kan på tisdag och torsdag men det blev inte så, jag tyckte att att det var otydligt. Vet inte om problemet ligger hos säljaren, men lite otydligt.
    • Ljusterö - Nolsjö
    2020-12-28
    Lena har varit mycket hjälpsam och serviceminded. Vi har nyligen köpt ett fritidshus på Ljusterö.
    Tack Jens. Önskar er lycka till och är övertygadom att ni kommer förvandla detta till en ett riktigt fint och mysigt ställe att längta till. God fortsättning och Gott Nytt År / Lena Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
  • Jordin W
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-12-22
    Vi tyckte att mäklaren var väldigt svårt att nå och ointresserat att svara på enkla frågorna. Vi upplevde en oproffsigt bemötande. Många brister uppstod under processen och vi var inte nöjd med den service vi fick. Vi skulle absolut inte rekommendera denna mäklare. Tur att det fanns trevliga kollegor på arbetsplatsen som räddade denna affär och gjorde att vårt total upplevelse var inte helt förstod.
    2020-12-16
    Sålt lägenhet
    Bra bemötande
    Pratar lugnt, hjälpsam
    2020-12-01
    Lena Strand är jättebra !!
    Kommer kontakta henne om jag vill sälja något men om jag köper så vill jag nog ha en sämre mäklare .
    Vänligen Bengt
    Ha ha ha tack fina du för det omdömet. Önskar dig ett gott slut och ett riktigt gott nytt år / Lena Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-11-25
    Opartisk och trevlig mäklare.
    Vi köpte ett radhus och är vi mycket nöjda.
    2020-11-25
    Jag sålde mitt (friköpt) radhus med Sara Strand. Jag kontaktade henne för att hon gjorde en så bra insats med mitt förra radhus (bostadsrätt) och även denna gång är jag mycket nöjd. Sara är engagerad och intresserad och förmedlar en tydlig bild av vad som funkar och vad som inte funkar i en sån här process. Väldigt proffessionellt och bra.
    Tack Charlotte för ditt fina omdöme och tack för förtroendet! Mvh Sara Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-11-04
    Lena sålde vårt fritidshus på Ljusterö med stort engagemang och entusiasm. Hennes bemötande och tillgänglighet var dessutom på topp. Vi kan bara ge henne vår bästa rekommendationer.
    Tack snälla Björn. Jag är övertygad om att ert fina ställe kommit i rätta händer. Önskar er ett gott slut och gott nytt frisk 2021 / Lena Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-11-04
    Fantastiskt trevlig mäklare! Och hon uppfyllde min förväntningar mycket väl.
    Både visning av objektet samt vid kontraktsskrivning sköttes väldigt proffsigt enligt mitt tycke.

Om jag kommer att vara i behov av mäklare i framtiden så kommer jag absolut att kontakta denna fastighetsförmedling igen.
    Tack Jari, och grattis till ditt fina hus! Mvh Sara Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    • Österskär
    2020-11-03
    Mycket bra bemötande och hjälp under processen. Vi är väldigt nöjda med köpet.
    2020-10-31
    Flera saker i objektsbeskrivning stämde inte med verkligheten och mäklaren har på flera punkter varit otydlig.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-10-29
    Sålt en bostadsrätt i Åkersberga. Mycket nöjd från första mötet till försäljningen av en alltid glad, trevlig och mycket kompetent mäklare:)
    2020-10-22
    Har köpt hus.
    Mycket professionell mäklare.
    Fick ett mycket bra bemötande och all den information jag behövde.
    Fick en bra känsla utan tvivel.
    Tack Tord och grattis till ditt fina hus. Så roligt att få vara delaktig / Vänligen Lena Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-10-13
    Sålt ett fritidshus på Ljusterö. Otroligt serviceinriktad mäklare som gjorde att hela försäljningen kunde genomföras utan att jag behövde ta mig till fastigheten. Överträffade mina förväntningar med råge.

Tydlig dialog och inget tassande - rakt, effektivt och ärligt!
    Tusen tack Kristoffer för de fina orden. Precis så som jag vill att mina kunder skall uppleva mitt arbete. Vänligen Lena Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-10-11
    Köpt fritidshus på ö, i annons och i de papper vi fått står tydligt ”båtplats Vid brygga” på bild över brygga. När vi talar med markägaren är platsen lovad till annan fastighet. Vi får alltså inte plats där om vi inte ber övriga fastigheter att ge avkall på sina platser. Mkt grunt så trots stor brygga finns det inte många platser.,

Sedan står det ”rinnande vatten” vilket inte finns. Det finns blandare i kök men vattnet ej indraget och inkopplat, enligt tidigare ägare har de alltid hämtat vatten ute. Det hade man upptäckt som mäklare om man provat att vrida på kranen.

Vi känner till ön och vet väl lite om hur vi ska tackla dessa problem men att komma som helt ny till en ö och sakna bryggplats och där vattenfrågan inte helt är löst skulle ställa till ordentligt med problem.

Detta måste kollas ordentligt av mäklare när man säljer fastigheter på öar, vet hur viktiga dessa frågor är eftersom jag vistats många år i skärgården.
    2020-10-02
    Sålt en bostadsrätt med mycket gott resultat tack vare mäklarens kyla och kompetens!
    • Lervik
    2020-09-12
    Vi sålde en villa med hjälp av mäklare Lena, Hon är engagerad i projektet, hon är nyfiken och verkligen går ”all in”.
    Hon vill ha historia, tankar, möjligheter om projektet som ska säljas, för att kunna presentera för köparen.
    Lena är som klippt och skuren, för att sälja ditt hus!!! Henne kan vi gå i god för!!!
    Kent och Gunni
    TACK för de fina orden, blir så rörd och glad. Så välskött, så många vackra detaljer och härlig energi, det var verkligen ett sant nöje från start till mål att få hjälpa er och jag gläds så med de nya ägarna som jag vet är överlyckliga. Förstår att barn och barnbarn längtar efter att få er på närmare håll / Lena Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-09-03
    Köpt.

Blev väldigt väl bemött av mäklaren, som var både vänlig, rolig, kunnig, tillmötesgående och återkopplade snabbt.

Hade inga förväntningar, men blev positiv t överraskad.
    Tusen tack Linda, blir varm i hjärtat av din ord. Kul att få träffa dina fina flickor som jag hoppa också ska trivas i ert nya fina hem. Vänligen Lena Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-09-03
    Bra från början till slut. Hade inga större förhoppningar pga tidigare upplevelser.
    Tack Katarina. Så glad jag är att jag fick ditt förtroende och kunde hjälpa dig till en lyckad försäljning med överlyckliga köpare också. Tack än en gång / Lena Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-08-28
    Lena är en mycket engagerad och professionell mäklare som rekommenderas varmt.
    Så glad att vi hittade en lösning som passade er bra och att ni kan behålla torpet för att fortsätta njuta av vackra Ljusterö Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-07-26
    Bra, snabb, villig på att sälja.