Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga!

Vi är ett starkt och sammansvetsat team med mäklare som hjälper dig byta bostad i Åkersberga, på Ljusterö och i Österåkers skärgård. Vi har mycket god lokalkännedom om alla områden här i närheten.

Svensk Fastighetsförmedling är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och därför får du alltid de bästa produkterna och tjänsterna när du anlitar oss för att köpa eller sälja bostad. En trygg affär och nöjda återkommande kunder är vad vi alltid strävar efter. Kontakta oss så får du en fri värdering!

Läs vad 154 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

• 2020-09-12

Kent Gustav O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi sålde en villa med hjälp av mäklare Lena, Hon är engagerad i projektet, hon är nyfiken och verkligen går ”all in”.
    Hon vill ha historia, tankar, möjligheter om projektet som ska säljas, för att kunna presentera för köparen.
    Lena är som klippt och skuren, för att sälja ditt hus!!! Henne kan vi gå i god för!!!
    Kent och Gunni Läs mer
    2020-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Kent Gustav O
    TACK för de fina orden, blir så rörd och glad. Så välskött, så många vackra detaljer och härlig energi, det var verkligen ett sant nöje från start till mål att få hjälpa er och jag gläds så med de nya ägarna som jag vet är överlyckliga. Förstår att barn och barnbarn längtar efter att få er på närmare håll / Lena Strand
  • 2020-09-03

Linda W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpt.

Blev väldigt väl bemött av mäklaren, som var både vänlig, rolig, kunnig, tillmötesgående och återkopplade snabbt.

Hade inga förväntningar, men blev positiv t överraskad. Läs mer
    2020-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Linda W
    Tusen tack Linda, blir varm i hjärtat av din ord. Kul att få träffa dina fina flickor som jag hoppa också ska trivas i ert nya fina hem. Vänligen Lena Strand
  • 2020-09-03

Katarina Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra från början till slut. Hade inga större förhoppningar pga tidigare upplevelser. Läs mer
    2020-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Katarina Å
    Tack Katarina. Så glad jag är att jag fick ditt förtroende och kunde hjälpa dig till en lyckad försäljning med överlyckliga köpare också. Tack än en gång / Lena Strand
  • 2020-08-28

Margareta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Lena är en mycket engagerad och professionell mäklare som rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Margareta R
    Så glad att vi hittade en lösning som passade er bra och att ni kan behålla torpet för att fortsätta njuta av vackra Ljusterö
  • 2020-07-26

Elias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra, snabb, villig på att sälja. Läs mer
  • 2020-06-22

Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Det var bra jobbat av min mäklare att få ut det vi fick för huset ii dessa tider. Allt annat var bra👍 Läs mer
  • 2020-06-09

Petra Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mäklaren förmedlar mycket positiv energi. Hon var envis och hade ett upplägg med vip-visningar som vi inte hängde med på. Vi ville hellre gå ut med ett vanligt visningsdatum än att ligga på kommande objekt under så lång tid. Fick en känsla av att vi tappade intressenter på det. Sen när vi tillslut hade ett visningsdatum fixades en förvisning så vi fick en snabb affär vilket vi är jättenöjda med. Lite tydligare förklaring på upplägg kanske hade varit bra för oss då vi blev rätt stressade. Läs mer
  • 2020-06-08

Sonny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi sålde vårat hus med hjälp av Lena Strand och är verkligen jättenöjda. Hon gjorde precis allt vi hoppats på och förväntat oss men också så mycket mer som vi inte ens tänkt på att man behövde ordna.

Vår försäljning var lite speciell då vi numera bor 60 mil ifrån huset vi skulle sälja. Vi förväntade oss att det skulle göra saker så mycket krångligare, men med hennes hjälp så gick allt väldigt smidigt! Lena fanns alltid tillgänglig och svarade snabbt på frågor och funderingar. Vi kände verkligen att vi fick precis de stöd man vill ha genom många ganska stora beslut.

Tack.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-06-17 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Sonny L
    Tack snälla för de fina orden, de värmer så, mitt engagemang kommer från hjärtat. Att vi dessutom hittade nyckel var en riktig lyckträff. Hoppas ni fick de bilder ni önskade. Önskar er en underbar sommar med härliga vindar
  • 2020-05-26

Sofia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt en bostad i Österåker, Åkersberga, en bostadsrätt på ca 55 kvadrat. Vi har blivit bra bemötta och fått bra hjälp både när det kommer till rådgivning och planläggande, fram till en försäljning. Rekommenderar absolut! Läs mer
  • 2020-05-16

Ulrich M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Engagerad mäklare med mycket driv. Läs mer
    2020-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Ulrich M
    Tack Ulrich. Med hopp om lite varmare vår så ser jag fram emot då vi syns igen vid tillträdet. Vänligen Lena
  • 2020-05-04

Kristian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Professionell och visade att hon verkligen brydde sig om säljare och köpare. Läs mer
    2020-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Kristian B
    Tack Kristian. Hoppas du ska trivas med ditt centrala läge, du behöver inte längre vara orolig för stök i trädgården och uppäten gräsmatta. Ha de bäst / Lena Strand
  • 2020-05-03

Jessica W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Kan varmt rekommendera Sara Strand!
    Hon är lyhörd och det märks att hon är en erfaren mäklare!
    Snabb & smidig affär, vi är riktigt nöjda!

/Jessica på Slussbrovägen Läs mer
  • 2020-04-13

Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Gillar hur Joel presenterar objekten och drivet att komma framåt Läs mer
  • 2020-03-31

Bengt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Salt en villa i Storstockholm. Blev väl bemött av kunnig mäklare. Kan rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-03-30

Linda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Fritidshus Ljusterö
    Proffsigt bemötande
    Smidig försäljning
    Uppfyller alla förväntningar Läs mer
  • 2020-03-22

Margareta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpt fritidshus. Mäklaren arbetade tom under semestrn för att affären skulle kunna avslutas Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Margareta M
    Tack Margareta! Så glad för er skull, ni har verkligen härliga dagar året runt att se fram emot uppe på höjden/Vänligen Lena
  • 2020-03-20

Thomas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    - Sommarbostad
    - Mycket väl bemött
    - Mäklaren var mycket serviceinriktad, lättillgänglig och snabb med respons
    - Allt har gått bra hittills och vi hoppas att det också ska funka bra med avslut och tillträde
    - Vi har varit nöjda Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Thomas M
    Tack Thomas. Dina ord värmer gott, så glad att vara del i er affär. Ser fram emot att träffas vid tillträdet och förhoppningsvis ute på ön framöver/ Vänligen Lena
  • 2020-03-13

Frida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse av Svensk fastighetsförmedling Åkersberga och kan varmt rekommendera dem till andra vid köp av framtida bostad. Läs mer
  • 2020-03-09

Sandra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Öppen och mycket social mäklare som gav det lilla extra. Läs mer
  • 2020-02-20

Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Har inget att säga om mäklaren. Det gick bra. Läs mer
  • 2020-02-16

Ragnar Arne T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Engagemanget som Sara har visat var bästa tänkbara. En stjärna Läs mer
  • 2020-02-14

Jeanette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Proffsig, kunnig och ger alltid det lilla extra! Läs mer
  • 2020-02-12

Gunnar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra dialog under hela försäljningsprocessen och stort personligt engagemang. Läs mer
  • 2020-02-06

Ragnar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålde 4-rumslägenhet på 101 kvadrat. Mycket bra bemötande. Försäljningen drog ut på tiden på grund av få besökare på visningarna. Sannolikt beroende på att tiden november-januari inte var gynnsam. Inget att anmärka på. Läs mer
  • 2020-02-02

Lars K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Har bara positiva omdömen att framföra.
    Har blivit behandlad på det sätt jag förväntat mig, när jag sålt mitt sommarställe. Läs mer
  • 2020-01-24

Staffan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Behjälplig och närvarande utan att vara för "säljig" Läs mer
  • 2019-12-26

Pernilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt ett underbart hus på ljusterö. Mäklaren har även under kort tid sålt min mammas hus. Processen har gått fort och smidig precis som vi hade önskat oss. Mäklaren har varit underbar. Läs mer
    2019-12-26 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Pernilla J
    Tack Pernilla. Så glad att jag fick glädjen att hjälpa er. Ser fram emot att träffa er på Ljusterö. Go fortsättning på julhelgen/Lena Strand
  • Christina D

2019-12-17

Christina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt vårt hus i Österskär. Karin Whittington på Svensk Fastighetsförmedling i Åkersberga har varit lyhörd, driven och har gett oss råd under hela säljprocessen. Kan varmt rekommendera henne om ni funderar på att sälja ert hus eller lägenhet Läs mer
  • 2019-12-04

Rolf N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpt Ansgaruiusvägen 2 Åkersberga.
    Bra bemötande påläst om fastigheten, besiktningar och underlag fanns på plats. Mäklaren återkom med svar på frågeställningar snabbt. Medverkade till ett snabbt avslut av affären.
    Bra bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2019-12-01

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket engagerad och trevlig mäklare (Lena) som fick affären i hamn. Läs mer
  • 2019-11-24

Adam P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jätte trevlig och hjälpsam. Vill gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-11-18

Augustine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag tycker att han är väldig påläst och mycket kunnig om sitt yrke. Dessutom är han hjälpsam och mycket lätt att göra med.
    Jag rekommenderar honom stark. Läs mer
  • 2019-11-06

Kajsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Snabb och bra service. köpte en lägenhet och fick bra svar om vad som skulle anläggas utanför köksfönstret som inte var iordningställd ännu. Läs mer
  • 2019-10-30

Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt bostad. Vi fick bra hjälp och med en positiv och trevlig inställning! Allt gick smidigt och hon var väldigt tillmötesgående vilket verkligen uppskattades, t.ex. Ordnade så vi fick se lägenheten innan visning och affären gick fort. Mäklaren var genom hela processen väldigt tydlig och vi skulle gärna använda henne igen eller rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-10-29

Patrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    En trovärdig mäklare som lyssnade på vad som var viktigt för oss inför försäljningen. Bra kontakt och påläst. Vi har bara positiv saker och säga om våran mäklare. Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Patrik O
    Tack Patrik. Ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Verkligen härligt att alla era ansträngningar föll ut på bästa sätt/vänligen Lena
  • 2019-10-28

Niklas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpt och sålt brf.lgh.
    Mycekt positivt bemött, engagerad och nådde det mål och den förväntning jag hade satt upp för mig själv. Läs mer
  • 2019-10-27

Maria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    En erfaren, kunnig och bra mäklare som sålde min villa på ett bra sätt. Läs mer
    2019-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Maria W
    Tack Maria,
    Nöjet var på min sida att sälja ditt fina hus. Hoppas ni kommer att trivas och inte sakna kylan för mycket. /Karin W
  • 2019-10-26

Ralf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevlig snabb engagerad och hjälpsam Läs mer

Kim E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Hon är hel enkelt bara bäst på att sälja huset. Läs mer

Inga-Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi får bra hjälp när vi håller på med försäljning av hus. Läs mer

Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt ett fritidshus i skärgården. Mäklaren visade hela tiden stort engagemang och vilja att sälja åt oss. Och hon lyckades trots ett slitet och gammalt hus som inte såg mycket ut.
    Vi är supernöjda! Tack! Läs mer
  • 2019-10-23

Kent M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mäklaren var inläst på objektet, snabb med leverans av information som jag sökte.
    Hon ordnade med en exklusiv visning med kort varsel.
    Vid signering av kontraktet så var hon tydlig med vad kontraktet innebar.
    Hon var väldigt duktig helt enkelt. 100 poäng Läs mer
    2019-10-23 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Kent M
    Tusen tack för de fina orden. Så bra att du tyckte jag var tydlig, de juridiska termerna är inte allt helt enkla att förstå sig på. Stort lycka till med det fina huset / Vänligen Lena
  • 2019-10-22

Terese . skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt lägenhet.
    Förvänta mig att mäklaren ska informera mera. Nu fick jag ringa och fråga och jaga om svar på saker.
    Ex: Tar man nya bilder hos sin kund så meddelar man väl när det är klart, hur det gick, här får du se bilderna, är det okej att jag lägger ut nya på hemnet ? Inte hör av sig, utan 2 dagar senare berättar när de redan ligger ute på nätet. Jag såg dem själv före han meddelade mig om att det fanns nys bilder på hemnet.
    Mäklaren är väldigt social och trevlig annars men han borde visa lite mer hänsyn och uppmärksamhet åt sin kund om han inte ska va rädd att förlora kunder i framtiden.

Detta och tack vare mäklaren som vi köpte huset av (som också jobbar på svensk fast) gör att vi inte kommer varken använda eller rekommendera denna firma igen. Läs mer
  • 2019-09-12

Klas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    vi har köpt ett sommarställe. mäklaren har under hela tiden varit professionell i sitt arbete och bemötande.
    en mäklare vi fick förtroende för och kan tänka oss att använda själva vid behov. Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Klas S
    Jag lyfter på hatten, niger och tackar. Kommer sakna er på mina visningar MEN det gläder mig självklart så mycket att ni funnit ert semesterparadis. Önskar er många njutfulla stunder genom samtliga årstider ute på ön / Vänligen Lena Strand
  • 2019-09-12

Pernilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har köpt en fritidshus. Mäklarens bemötande har varit precis så som jag önskar. Yrkeskunnig, påläst om objektet, tillgänglig och förtroendeingivande. Strukturerad och tydlig. Dessutom positiv, glad och mycket trevlig. Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Pernilla J
    Tack snälla Pernilla. Att kunna ge er den information ni önskade för att möjliggöra ett tryggt köp gläder mig. Önskar er många, långa och mysiga stunder i ert fina semesterparadis. Positiv, glad och trevlig- Tack det samma, ett sant nöje / Vänligen Lena Strand
  • 2019-09-10

Ellionor F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har köpt en lägenhet. Jag har under hela processen blivit bemött på ett väldigt bra sätt där jag känt mig trygg och där mäklaren alltid har varit tillgänglig och snabb med respons.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Ellionor F
    Tack Ellionor. Det gläder mig att du känt dig trygg med ditt första köp av lägenhet och jag hoppas du känner att du alltid kan kontakta mig om frågor och funderingar skulle dyka upp. Håller tummarna för ett snabbare tillträde än planerat / Vänligen Lena Strand
  • Kawa A

2019-09-02

Kawa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag skulle säga att hon verkligen kan sitt jobb Läs mer
    2019-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Kawa A
    Tack Kawa, Kul att ni är nöjda med både köp och försäljning. Tjejerna kommer att trivas i nya huset.
    Mvh Karin Whittington
  • 2019-08-27

Sonja R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vår bostadsrätt (en tvåa) såldes inom en vecka. Vi hade önskat oss en snabb affär. Lyhört, drivande och professionellt genomförde Sara Strand försäljningen från första kontakten till avslut. Läs mer
  • 2019-08-13

Monica Elisabet T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt fritidshus
    En fantastisk mäklare Lena Strand glad pigg med stort engagemang. Mycket informativ!
    Rekommenderar henne till andra!
    Inte lött att sälja fritidshus men hon fixade det!!👍 Läs mer
    2019-08-19 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Monica Elisabet T
    Tack Monica för de fina orden. Ett sant nöja att kunna hitta en köpare som jag vet kommer föra ert fina ställe vidare och användas så som hade önskat
    Soliga häsningar Lena

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga