Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga!

Vi är ett starkt och sammansvetsat team med mäklare som hjälper dig byta bostad i Åkersberga, på Ljusterö och i Österåkers skärgård. Vi har mycket god lokalkännedom om alla områden här i närheten.

Svensk Fastighetsförmedling är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och därför får du alltid de bästa produkterna och tjänsterna när du anlitar oss för att köpa eller sälja bostad. En trygg affär och nöjda återkommande kunder är vad vi alltid strävar efter. Kontakta oss så får du en fri värdering!

Läs vad 216 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga 2

• skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2022-11-07 Spontant omdöme
    Enormt kunnig och trevlig personal som gör sitt yttersta.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Snabbt, enkelt och personligt.
    • Dyvik
    2022-09-05 Verifierad kund
    Båda Mäklarna gav ett mycket bra intryck och skötte sitt med bravur. Rekommenderar dem gärna..
    • Tuna/Centralt
    2022-09-04 Verifierad kund
    Jag har bara positiva erfarenheter av hela samarbetet med mäklaren.
    • Norrö
    2022-07-28 Verifierad kund
    Tillgängliga och ett proffsigt bemötande. Alla delar i köpprocessen gick över förväntan.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Bara positivt att säga dom levererar
    • Annarby
    2022-07-07 Verifierad kund
    Bra service, härligt bemötande, stort tålamod med mina många frågor, kunnig. Jag hade Désirée.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Fångade bra själen i försäljningsobjektet
    2022-06-02 Verifierad kund
    1. Trevligt proaktivt bemötande utan att vara pushig.
    2. Vi var angelägna om att vårt 200-åriga drömska torp skulle uppmärksammas för sin särart och få en ägare som inte genast tänkte riva det och bygga nytt. Mäklaren blev uppenbart själv mycket förtjust i torpet och lyckades förmedla det i prospektet. Vi är trygga med att torpet funnit sin rätta ägare. Med tanke på det stora intresset hade man säkert kunnat krama ut ett högre pris, men för oss var rätt ägare viktigare.
    3. Mäklaren lyckades över förväntan.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Fått svar på alla frågor, på begäran fått också visning i andra utrymmmen utöver lägeheten.
    • Skånsta
    2022-05-07 Verifierad kund
    Mäklaren svarade snabbt när jag kontaktade honom och han hade svar på alla våra frågor.
    Det var smidigt att göra affären och vi är väldigt nöjda.
    • Runö
    2022-03-16 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Thomas Nyman!

En kunnig, ärlig och lugn norrlänning med en rak tydlig kommunikation som verkligen vill skapa en bra affär både för köpare och säljare. Thomas har guidat mig genom säljprocessen på ett föredömligt sätt och jag ger honom mina allra bästa rekommendationer. Ska man sälja i Österåker finns ingen bättre.
    2022-03-10 Verifierad kund
    Trevligt och konkret samarbete med en professionell och effektiv fastighetsmäklare.Tack Sara:)
    2022-03-10 Verifierad kund
    Valde speciellt Sara Strand då jag haft henne tidigare.
    Snabbt agerande, tydlig återkoppling genom hela processen, tillgänglig mäklare med stort engagemang.
    Vänlig,empatisk samt oerhört professionell.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Mycket bra från början till slut.
    Snabb återkoppling hela vägen.
    Trevligt bemötande.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Proffsigt personligt intresserad snabbt beslut
    Kan verkligen rekommendera Tomas
    2022-01-01 Verifierad kund
    En mäklare (Sara) som från början till slut sett till att det fungerat smidigt och haft fingertopp känsla igenom processen .
    • Kvisslingby
    2021-11-23 Verifierad kund
    Lugn och trevlig utan att vara överdriven, kunnig bra bemötande förtroendeingivande
    2021-11-07 Verifierad kund
    Bra och snabb handläggning av mäklaren från början till slut.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Fantastiskt bra bemötande. Det är rakt, ärligt och profesionellt i hela upplägget!
    Tack för berömmet Niklas! Ett rent nöje att hjälpa dig att hitta din nya bostad, ha det bäst så ses vi på byn!
  • Anna M
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2021-10-11 Verifierad kund
    Bästa mäklaren Håkan hulling alltid tillgänglig och tillmötesgående.
    Stort tack för berömmet Anna! Nu hoppas vi att rätt fotbollslag vinner mycket i höst ;)
    Med vänlig hälsning Håkan.
    • Västanberg
    2021-09-30 Verifierad kund
    Korrekt bemötande vid ankomst till visningen. Mäklaren var kunnig och svarade utförligt på de frågor vi hade. Vi tittade länge i lugn och ro - mäklaren stressade inte och vi var där längre än den tid som åsatts visningen.
    Stort tack för berömmet Gunilla, och vilket härligt ställe, jättekul att vara delaktig i att att du hittade ditt drömställe!
    • Västanberg
    2021-09-30 Verifierad kund
    Redan vid första kontakten med mäklaren kändes det att han var kunnig. Han var nr 3 av mäklare vi träffade och det var framförallt hans engagemang och kunnighet om hur man når rätt köpare vi fastnade för.

Vi förväntade oss att mäklaren var ärlig åt alla håll och att han hade erfarenhet av liknande objekt i samma område. Det levde han helt klart upp till med råge

Sammanfattat var han professionell, social och trevlig genom hela processen. Både mot oss som säljare och mot köparen
    Stort tack för förtroendet Tom, ett härligt fritidshus som fick en ny härlig ägare! Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2021-09-22 Verifierad kund
    Supernöjd med Håkan ! Sålde radhuset innan visning. Försäljningen gick fortare än vad jag tänkt mig . Kan varmt rekommenderas!
    Stort tack för berömmet Virginia och hör av dig om vi kan hjälpa dig med något i framtiden.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär,( Desiree mäklare) gjorde det enligt våra önskemål
    • Roslagskulla
    2021-08-06 Verifierad kund
    Toppen, 5-stjärnigt överlag hälsn. Classe
    • Roslagskulla
    2021-08-06 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och bra service från alla på kontoret jag varit i kontakt med. Tack!
    2021-07-01 Verifierad kund
    Sara Strand är otroligt proffsig i sin roll som mäklare. Alltid trevligt bemötande och allt fungerar väldigt smidigt. Sara ser alltid till att vi är med i hela processen. Sara överträffar alltid våra förväntningar! Kan varmt rekommenderas!
    2021-06-02 Verifierad kund
    Köpte lägenhet. Jättegullig mäklare. Öppen, glad, fick mig att känna att jag var den perfekta köparen, snabb och serviceminded. Jag är jättenöjd!! 😃
    2021-06-02 Verifierad kund
    Försäljning av bostadsrätt. Proffsigt och effektivt hanterat på alla sätt.
    • Svinninge
    2021-05-30 Verifierad kund
    Försäljning av fritidsboende flöt på under ett antal veckor. Hittade köpare där båda parter är nöjda. Vänligt bemötande
    • Rödbosund
    2021-05-19 Verifierad kund
    Sara var på tå från första stund, efter att vi missat ett intressant objekt nosade hon upp ett annat och hjälpte oss hela vägen i mål. Världsklass.
    • Rödbosund
    2021-05-15 Verifierad kund
    Sälj av hus
    Bra bemött
    Bra uppfyllelse
    • Österskär
    2021-05-15 Verifierad kund
    Jag sålde en lägenhet och blev väldigt nöjd. Trevlig och engagerad mäklare.
    • Skånsta
    2021-05-10 Verifierad kund
    Vi Köpte hus via Sara Strand i maj 2021, vilket inledningsvis gick bra, tyvärr var processen efter att vi skrev på köpekontraktet & efter tillträdet allt annat än smidig.
    Vad vi upplevde som viktiga detaljer missades av Sara & vi upplevde dessutom att hon inte alls var mån om att köpet skulle var en bra upplevelse för oss som köpare. Konflikt har uppstått pga dessa missar som gjordes likväl saknade vi viktiga dokument efter genomfört köp, som vi fått påminna om.
    Kan tyvärr inte rekommendera
  • Elisabeth W
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2021-05-08 Verifierad kund
    Sålde ett fritidshus. Mäklaren hade alltid ett bra bemötande, även när problem uppstod från oss säljare. Fantastiska bilder för fotograferingen. Kan varmt rek mäklare och SF.
    • Margretelund
    2021-05-07 Verifierad kund
    Sara Strand är verkligen en driven och serviceinriktad mäklare. Man får snabb återkoppling, tips och råd under hela processen! Vi är mycket nöjda!
    2021-05-06 Verifierad kund
    Sålde min bostadsrätt med över förväntan. Mycket bra dialog och uppföljning.
    • Svinninge
    2021-04-05 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med mitt samarbete med mäklaren Lena Strand!
    Trevliga möten och snabba svar på mina frågor angående för-
    säljningen av mitt fritidshus.
    Slutpriset översteg utgångspriset med ca 15 %!
    Jag är mycket nöjd med försäljningen!
    Mvh Solvig Widng
    Tack snälla Solvig för de fina orden. Så kul att vara delaktig i att få hitta nästa familj som kommer ta ditt fina fritidshus vidare på resa i den utveckling som sker i Svinninge Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    • Täljöhalvön
    2021-04-03 Verifierad kund
    Sara Strand är jättebra! Hon är snäll, duktig, mycket engagerad och hjälper till med det där lilla extra utöver försäljningen också. Vi är så glada och tacksamma som har fått chansen att sälja med hjälp av henne och kommer utan tvekan att anlita henne igen.
    2021-03-14 Verifierad kund
    Köpt bostadsrätt i Ljusterö Skärgårdsby
    Désirée har varit väldigt tillmötesgående och hjälpt oss genomföra affären på ett tryggt och säkert sätt. Det är alltid trevligt att prata med henne och man känner sig väl omhändertagen.
    2021-02-20 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av mäklaren gällande tomten vi köpte på Ljusterö. Som första-gångs-köpare så hade vi en del frågor som besvarades vänligt och respektfullt. Tack för all hjälp, nu äger vi vår drömtomt !
    Tack Emma. Det ska bli så spännande att följa ert projekt, jag är helt övertygad om att det kommer bli helt magiskt. Som du säger tomten är så fin och huset ni kommer bygga kommer passa perfekt. Lycka till / Lena Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2021-02-03 Verifierad kund
    Sara sålde mitt radhus på Mönstringsvägen i Åkersberga.
    Sara har ett proffsigt bemötande, är glad, trevlig och rolig att samarbeta med. Hon är mycket engagerad och brinner för det hon gör. Jag kan varmt rekommendera Sara som fastighetsmäklare.
    2021-01-18 Verifierad kund
    Super service, very professional agent, very personable and helpful.
    • Centralt
    2021-01-14 Verifierad kund
    -lgt
    -på ett bra sätt.
    - ja det gjorde de.
    - bra bemötande, gott samarbete.
    2021-01-07 Verifierad kund
    En nöjd kund från början till slut med min försäljning av lägenhet
    • Åkers Kanal
    2021-01-03 Verifierad kund
    Hej! Jag tyckte allt gick jättebra men efter jag skriv på då vi bestämde att kolla på lägenheten igen för mäta köket och vindsförråd. Vi bestämde måndagkvällen jag skriv till min mäklare om vilken tid ska vara där men hon sa att jag är ledig den dagen och hon sa vi kan på tisdag och torsdag men det blev inte så, jag tyckte att att det var otydligt. Vet inte om problemet ligger hos säljaren, men lite otydligt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    • Ljusterö - Nolsjö
    2020-12-28 Verifierad kund
    Lena har varit mycket hjälpsam och serviceminded. Vi har nyligen köpt ett fritidshus på Ljusterö.
    Tack Jens. Önskar er lycka till och är övertygadom att ni kommer förvandla detta till en ett riktigt fint och mysigt ställe att längta till. God fortsättning och Gott Nytt År / Lena Strand Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
  • Jordin W
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    2020-12-22 Verifierad kund
    Vi tyckte att mäklaren var väldigt svårt att nå och ointresserat att svara på enkla frågorna. Vi upplevde en oproffsigt bemötande. Många brister uppstod under processen och vi var inte nöjd med den service vi fick. Vi skulle absolut inte rekommendera denna mäklare. Tur att det fanns trevliga kollegor på arbetsplatsen som räddade denna affär och gjorde att vårt total upplevelse var inte helt förstod.
    2020-12-16 Verifierad kund
    Sålt lägenhet