Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga!

Vi är ett starkt och sammansvetsat team med mäklare som hjälper dig byta bostad i Åkersberga, på Ljusterö och i Österåkers skärgård. Vi har mycket god lokalkännedom om alla områden här i närheten.

Svensk Fastighetsförmedling är en av Sveriges ledande mäklarkedjor och därför får du alltid de bästa produkterna och tjänsterna när du anlitar oss för att köpa eller sälja bostad. En trygg affär och nöjda återkommande kunder är vad vi alltid strävar efter. Kontakta oss så får du en fri värdering!

Läs vad 125 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga

• 2019-12-04

Rolf N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpt Ansgaruiusvägen 2 Åkersberga.
    Bra bemötande påläst om fastigheten, besiktningar och underlag fanns på plats. Mäklaren återkom med svar på frågeställningar snabbt. Medverkade till ett snabbt avslut av affären.
    Bra bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2019-12-01

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mycket engagerad och trevlig mäklare (Lena) som fick affären i hamn. Läs mer
  • 2019-11-24

Adam P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jätte trevlig och hjälpsam. Vill gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-11-18

Augustine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag tycker att han är väldig påläst och mycket kunnig om sitt yrke. Dessutom är han hjälpsam och mycket lätt att göra med.
    Jag rekommenderar honom stark. Läs mer
  • 2019-11-06

Kajsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Snabb och bra service. köpte en lägenhet och fick bra svar om vad som skulle anläggas utanför köksfönstret som inte var iordningställd ännu. Läs mer
  • 2019-10-30

Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt bostad. Vi fick bra hjälp och med en positiv och trevlig inställning! Allt gick smidigt och hon var väldigt tillmötesgående vilket verkligen uppskattades, t.ex. Ordnade så vi fick se lägenheten innan visning och affären gick fort. Mäklaren var genom hela processen väldigt tydlig och vi skulle gärna använda henne igen eller rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-10-29

Patrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    En trovärdig mäklare som lyssnade på vad som var viktigt för oss inför försäljningen. Bra kontakt och påläst. Vi har bara positiv saker och säga om våran mäklare. Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Patrik O
    Tack Patrik. Ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Verkligen härligt att alla era ansträngningar föll ut på bästa sätt/vänligen Lena
  • 2019-10-28

Niklas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpt och sålt brf.lgh.
    Mycekt positivt bemött, engagerad och nådde det mål och den förväntning jag hade satt upp för mig själv. Läs mer
  • 2019-10-27

Maria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    En erfaren, kunnig och bra mäklare som sålde min villa på ett bra sätt. Läs mer
    2019-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Maria W
    Tack Maria,
    Nöjet var på min sida att sälja ditt fina hus. Hoppas ni kommer att trivas och inte sakna kylan för mycket. /Karin W
  • 2019-10-26

Ralf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Trevlig snabb engagerad och hjälpsam Läs mer

Kim E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Hon är hel enkelt bara bäst på att sälja huset. Läs mer

Inga-Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi får bra hjälp när vi håller på med försäljning av hus. Läs mer

Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt ett fritidshus i skärgården. Mäklaren visade hela tiden stort engagemang och vilja att sälja åt oss. Och hon lyckades trots ett slitet och gammalt hus som inte såg mycket ut.
    Vi är supernöjda! Tack! Läs mer
  • 2019-10-23

Kent M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mäklaren var inläst på objektet, snabb med leverans av information som jag sökte.
    Hon ordnade med en exklusiv visning med kort varsel.
    Vid signering av kontraktet så var hon tydlig med vad kontraktet innebar.
    Hon var väldigt duktig helt enkelt. 100 poäng Läs mer
    2019-10-23 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Kent M
    Tusen tack för de fina orden. Så bra att du tyckte jag var tydlig, de juridiska termerna är inte allt helt enkla att förstå sig på. Stort lycka till med det fina huset / Vänligen Lena
  • 2019-10-22

Terese . skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt lägenhet.
    Förvänta mig att mäklaren ska informera mera. Nu fick jag ringa och fråga och jaga om svar på saker.
    Ex: Tar man nya bilder hos sin kund så meddelar man väl när det är klart, hur det gick, här får du se bilderna, är det okej att jag lägger ut nya på hemnet ? Inte hör av sig, utan 2 dagar senare berättar när de redan ligger ute på nätet. Jag såg dem själv före han meddelade mig om att det fanns nys bilder på hemnet.
    Mäklaren är väldigt social och trevlig annars men han borde visa lite mer hänsyn och uppmärksamhet åt sin kund om han inte ska va rädd att förlora kunder i framtiden.

Detta och tack vare mäklaren som vi köpte huset av (som också jobbar på svensk fast) gör att vi inte kommer varken använda eller rekommendera denna firma igen. Läs mer
  • 2019-09-12

Klas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    vi har köpt ett sommarställe. mäklaren har under hela tiden varit professionell i sitt arbete och bemötande.
    en mäklare vi fick förtroende för och kan tänka oss att använda själva vid behov. Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Klas S
    Jag lyfter på hatten, niger och tackar. Kommer sakna er på mina visningar MEN det gläder mig självklart så mycket att ni funnit ert semesterparadis. Önskar er många njutfulla stunder genom samtliga årstider ute på ön / Vänligen Lena Strand
  • 2019-09-12

Pernilla J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har köpt en fritidshus. Mäklarens bemötande har varit precis så som jag önskar. Yrkeskunnig, påläst om objektet, tillgänglig och förtroendeingivande. Strukturerad och tydlig. Dessutom positiv, glad och mycket trevlig. Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Pernilla J
    Tack snälla Pernilla. Att kunna ge er den information ni önskade för att möjliggöra ett tryggt köp gläder mig. Önskar er många, långa och mysiga stunder i ert fina semesterparadis. Positiv, glad och trevlig- Tack det samma, ett sant nöje / Vänligen Lena Strand
  • 2019-09-10

Ellionor F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har köpt en lägenhet. Jag har under hela processen blivit bemött på ett väldigt bra sätt där jag känt mig trygg och där mäklaren alltid har varit tillgänglig och snabb med respons.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Ellionor F
    Tack Ellionor. Det gläder mig att du känt dig trygg med ditt första köp av lägenhet och jag hoppas du känner att du alltid kan kontakta mig om frågor och funderingar skulle dyka upp. Håller tummarna för ett snabbare tillträde än planerat / Vänligen Lena Strand
  • Kawa A

2019-09-02

Kawa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag skulle säga att hon verkligen kan sitt jobb Läs mer
    2019-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Kawa A
    Tack Kawa, Kul att ni är nöjda med både köp och försäljning. Tjejerna kommer att trivas i nya huset.
    Mvh Karin Whittington
  • 2019-08-27

Sonja R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vår bostadsrätt (en tvåa) såldes inom en vecka. Vi hade önskat oss en snabb affär. Lyhört, drivande och professionellt genomförde Sara Strand försäljningen från första kontakten till avslut. Läs mer
  • 2019-08-13

Monica Elisabet T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt fritidshus
    En fantastisk mäklare Lena Strand glad pigg med stort engagemang. Mycket informativ!
    Rekommenderar henne till andra!
    Inte lött att sälja fritidshus men hon fixade det!!👍 Läs mer
    2019-08-19 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Monica Elisabet T
    Tack Monica för de fina orden. Ett sant nöja att kunna hitta en köpare som jag vet kommer föra ert fina ställe vidare och användas så som hade önskat
    Soliga häsningar Lena
  • 2019-07-17

Brita B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Det är alltid roligt med människor som kan sin sak. Sara är ett riktigt proffs. Kunde inte ha varit bättre! Läs mer

Anette E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Köpte radhuset 2017 av Karin, sålde det i juni 2019, tyvärr har priserna rasat men vi fick det sålt som tur var ganska snart men vi fick acceptera ett pris på 100 000 under vad vi köpte det för men vi känner oss glada att vi fick det sålt och att Karin ändå fick upp priset till en acceptabel nivå.
    Sympatisk och kompetent mäklare och väl bemötta har vi alltid blivit. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Anette E
    Tack Anette och Mats, Alltid kul att följa med vid både köp och försäljning även om man säljer på en bättre och sämre marknad. Hoppas ni kommer att trivas i Norrland. Mer livskvalitet tror jag. Vi ses snart på tillträdet. /Karin Whittington

Magnus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt vårt fritidshus på Ljusterö med stöd av Svenska Fastighetsförmedling. Lena har som ansvarig mäklare varit fantastisk, mycket professionell och ett stort stöd från vår första kontakt genom hela processen alltifrån planering, värdering, annonsering och marknadsföring av vårt hus till kontraktsskrivning och planering för köparnas tillträde. Vi är mycket nöjda och tacksamma för en lyckad lotsning av vårt fina hus till nya ägare. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Magnus W
    Tack Magnus. De orden gläder mig så innerligt. Det är precis så jag vill att mina kunder skall känna inför, under och efter en fastighetsaffär. Jag är så tacksam för det stora förtroendet ni gav mig och önskar dig och Marion en underbar sommar då ni kan tillåta er att ligga i hängmattan och njuta

Gun Marion B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Lena hjälpte oss att sälja vårt fritidshus på Ljusterö. Vi träffade flera mäklare innan valet föll på Lena. Lena har varit positiv och entusiastisk genom hela uppdraget. Vi upplever att vi fått goda råd både inför och vid avslut av vår försäljning. En professionell process rakt igenom. Läs mer

Ben N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt en 2 rumslägenhet i Åkersberga, och är väldigt nöjd med hur Sara har arbetat med försäljningen. Jättebra återkoppling löpande hur det har gått på visningarna. Läs mer

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Mkt bra bemötande och allt som hör till Läs mer
  • 2019-05-30

Roland S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt vårt fritidshus Ljusterö. Vi hade det stora nöjet att ha Lena Strand som vår mäklare. Det fungerade precis som vi tänkt oss.
    Engagerad, lyhörd och mycket lätt att få kontakt med. Dessutom alltid på gott humör. Allt detta underlättade försäljningen av huset som vi lagt ner hela vår själ i, men där viljan/orken inte räckte till på slutet för att sköta vårt ställe. Läs mer
    2019-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Roland S
    Tack Roland. Det värmer verkligen mitt hjärta med de fina orden. Jag är så glad att ni upplever mitt engagemang på det sättet som är min önskan och stävan
  • Carl Alexander T

2019-05-19

Carl Alexander T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Stort engagemang vid försäljning av mitt fritidshus. Jag kommer tillbaka som boomerangen sa. Läs mer
  • 2019-05-13

Stanislav V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag har sålt min bostad med hjälp av Lena Strand. Genom åren har jag träffat flera olika mäklare men Lena Strand är den som är absolut bäst av alla mäklare som man kan tänka sig. Välj henne för din bostadsaffär så kommer du vara supernöjd. Jag lämnar mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Johanna H

2019-05-10

Johanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Nina Thoregren på Svensk fastighetsförmedling i Åkersberga har sålt vårt hus på Pauli väg 6! Nina har från första början visat ett stort intresse och engagemang för dels vårt hus men också våra tankar och åsikter rörande försäljningen! Samtidigt har Nina varit ärlig och informerat oss om läget på marknaden och vilka förväntningar vi som säljare kan ha. Vi har varit jätte nöjda med Nina och hon har hela vägen varit professionell och väldigt trevlig! Vi kan verkligen ge Nina högsta betyg! Tack! Läs mer
  • 2019-05-10

Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    En trevlig person att arbeta tillsammans med. Karin visar kunskaper om att kunna marknaden och en bra strategi i försäljningen av objektet. Fick en värdering på lägenheten innan försäljningen som även stämde med slutpriset. Duktig på att återkoppla och "knyta ihop säcken". Läs mer
    2019-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Henrik S
    Hej Henrik,
    Tack för ert förtroende. Det har varit trevligt att samarbeta med er och fått hjälpa er i flera affärer och kul att ni är nöjda. Vi ses snart på tillträdet. /Karin
  • 2019-05-10

Sara O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har köpt ett rådhus. Mäklaren var en trevlig ung kille. Han svarade snabb på alla frågor dom vi ställde på mail.
    Vi är nöjda med hans arbete och bemötande. Läs mer
  • 2019-05-03

Dagny P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    sålt fastighet Ljusterö genom
    Lena Strand

100 % effektiv med stort Driv, informativ, strukturerad, med energi och trevligt sätt i bemötandet . Tålmodig. Drivande.
    Jag hade samtidigt kontakt med Notar i Solna för försäljning av min lgh. Det var
    FULLSTÄNDIG KATASTROF!!! Var på väg att byta mäklare, men orkade inte pga hälsan,
    Jag har sålt lgh och hus både i Sverige och Kalifornien
    så det är inte första gången jag gör den här sortens av affärer.
    Jag är tacksam att ha mött Lena Strand!
    Högsta poäng i alla delar av affären!
    Dagny Pettersson Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Dagny P
    Tackar allra ödmjukast för det fina omdömet och är så glad att du är nöjd med mitt arbete kring försäljningen av din fastighet på Ljusterö. Vill också tacka dig för ett fint samarbete.
  • 2019-05-02

Sarmad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Tillgänglig, engegerad och lyhörd.
    En sammanfattning med 3 ord.
    WOW är en sammanfattning med 3 bokstäver. Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Sarmad H
    Tack för fina ord Sarmad,
    Härligt att du är nöjd. Vi ses på tillträdet i sommar.
  • 2019-04-17

Christina Lily A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt en villa i Åkersberga tätort från slutet 70-tal.

Mäklaren gjorde från början ett mycket stabilt och positivt intryck, var kunnig och engagerad hela vägen. Initiativrik.

Vi är mycket nöjda med hennes insats och kan verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Christina Lily A
    Tack för fina rekommendationer och trevligt samarabete! Lycka till med nya huset.
  • 2019-04-12

Eila F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sekelskifteshus vid vattnet
    Trevligt och proffsigt
    Upplevelsen överträffade förväntningarna
    Proffsigt och sakligt Läs mer
    2019-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Eila F
    Tack för fina rekommendationer. Lycka till vidare.
    Med vänlig hälsning Nina
    Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-04-07

Sylva Alfrida M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Radhus
    Trevligt och förtroendeingivande.
    Snabbt och smidigt genomförd försäljning Läs mer
    2019-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Sylva Alfrida M
    Tack för trevligt samarbete och fina ord. Lycka till med nya lgh.
  • Gert E

2019-04-05

Gert E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Sålt Fritidshus
    Fantastiskt fint bemötande
    Mäklaren gjorde det som behövdes,utifrån marknad och och intressenter
    Både hopp och förtvivlan.Men slutet gott.Alla nöjda Läs mer
  • 2019-03-20

Jessica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Proffsigt och trevligt bemötande, dessutom snabb återkoppling 👍 Läs mer
  • 2019-03-18

Eva hallsten J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Tydlig, professionell, kunnig och trevlig. Sara tar god hand om dig som kund och du vet att hon gör allt för att det ska bli en bra affär för alla parter. Läs mer
  • 2019-03-10

Vikrant M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi är supernöjda med Svensk Fastighetsförmedling! Joel va lyhörd för våra önskemål och skapade en lyckad försäljning! Läs mer
  • 2019-02-27

Richard H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Jag sålde en villa , och blev så mycket bemött av min mäklare . Jag vet inte om man får nämna några namn , men det var en kille/ man som var kanon att ha att göra med. Läs mer
    2019-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Richard H
    Tack detsamma Richard! Vad kul att du känner som du gör. Det var ett sant nöje att få jobba med dig! :)
  • 2019-02-21

Joachim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Bra bemötande. Super återkoppling. Riktigt bra kännedom i de dom utför. Bra och snabbt avslut. Läs mer
  • 2019-02-20

Laleh G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Hej
    Jag är nöjd med all hjälp tack. Läs mer
  • 2019-02-15

Moa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi köpte en tomt i Österåker. Jag upplevde Joel som trevlig, ärlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-02-15 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Moa L
    Tack för de fina orden! Detsamma! Ni kommer att bo med ett av de bästa lägena i kommunen! Grattis! :)
  • 2019-02-10

Cecilia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Nina har skött försäljningen av mitt radhus utmärkt. Hennes bemötande har varit proffsigt och hennes råd inför och under försäljningen har varit kloka och förtroendeingivande. Att låta en homestylist fixa huset inför fotograferingen och visningarna var ett lyft och inte minst roligt att se förvandlingen.
    Jag har känt mig trygg under hela denna period och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Cecilia K
    Tack för fina rekommendationer. Vad glad jag blir att ni är nöjda! Det är det viktigaste i hela affären. Lycka till med nästa bostad och hör gärna av dig om du behöver hjälp senare med deklarationer eller vad det än må vara gällande bostadsfrågor. Med vänlig hälsning Nina
  • 2019-02-07

Andreas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi fick hjälp att sälja vår villa i Åkersberga. Vi fick ett seriöst och professionellt intryck under hela säljprocessen och hade en bra dialog med mäklaren gällande värdering och fick bra info om förutsättningarna på den aktuella bostadsmarknaden. Tiden från att vi bestämde oss att sälja tills att bostaden var såld är vi mycket nöjda med och en stor eloge till vår mäklare Joel som alltid var tillgänglig både för oss och alla spekulanter.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-12-21

Alexander L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Lite för bra för deras eget bästa.

det är sällan Mäklaren börjar pruta åt en. Läs mer
  • 2018-12-10

Anna Ulrika R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga
    Vi har sålt en villa i Åkersberga och det har blivit en del visningar. Fått mycket bra tips från mäklarna. Först hade vi Johan och sedan slutade han. Så då tog Lotta över och henne hade vi i ca 2 månader. Jag är supernöjd med båda. De måste haft en bra överlämning för jag märkte inte på något negativt sätt att vi fick en annan mäklare. Lotta var väldigt engagerad, påläst, kom med nya ideér och man ha alltid kunnat att nå henne oavsett vilken tid på dagen de varit. Alltid lika trevlig och är det något hon inte visste så kollar hon upp och återkommer. Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och både Lotta samt Johan!!! Läs mer
    2018-12-11 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Anna Ulrika R
    Stort tack för förtroendet och de fina orden, kul att vi lyckades styra ihop en bra affär!
    Önskar dig all lycka i ditt nya boende.
    Vi hörs & ses i framtiden!! / Lotta

Storängstorget 30, 184 30 Åkersberga