MOHV Österåker

Snittbetyg
4.9
Ring 0775-33 30 70 Dela

Om företaget

Välkommen till MOHV Österåker! Letar du mäklare i Åkersberga, Vaxholm, Margretelund, Tråsättra, Brevik, Skånsta, Svinninge, Skärgårdsstad eller Österskär? Då kan du kontakta någon av oss på MOHV Åkersberga Vaxholm. Våra duktiga mäklare tar hand om försäljningar av både lägenheter, villor, tomter eller fritidshus. Vill du...

126 omdömen om MOHV Österåker

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 126 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Monika L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Österåker
Täljö

Driftig, följsam och positiv! Brydde sig både om säljare och köpare för att få till en bra affär. Kändes påläst och kunnig.

Monica Birgitta W
Sålde sitt hus med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Österåker
Runö Backe

Monika är otroligt erfaren, kan verkligen bostadsmarknaden. Jag visste att Monika var den bästa mäklaren att anlita vid min försäljning, eftersom jag haft att göra med henne vid ett tidigare köp, och visste att hon verkligen ger 190 % till sina kunder. Monika sålde mitt hus på 3 dagen efter 1 visning. Vad kan jag mer säga än att Monika Söderström är den BÄSTA mäklaren, i alla avseenden.

Svar från Monika Söderström

Så fin RECO, tusen tack Monica!!

Emelie Beatrice Maria K
Österskär

Det var en ära att ha Monika som vår mäklare. Hon var engagerad, kunnig och rolig att ha att göra med! Rekommenderar starkt Monika som mäklare.

Tusen tusen tack för den fina Recon 🙏

Larissa P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Stadskärnan

Otroligt lätt att samarbeta med Maila. Rekommenderas varmt!

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Larissa, det har varit roligt att hjälpa dig att hitta rätt köpare till din fina bostad. Varma hälsningar Maila

Sandra K
Margretelund

Monika hade ett väldigt trevligt, varmt och kunnigt bemötande. Hon var över förväntningar med sin flexibilitet och helt enkelt toppen!

Tusen tack för den fina responsen Sandra 🙏

Sanna Catarina L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Åkersberga

Monika är professionell, lyhörd och har god koll på området! Kan starkt rekommendera Monika!

Sara E
Svinninge

Monika är kunnig, kreativ och väldigt driven. Hon tar sig an uppdrag med stor glädje, energi, passion för det hon gör men också väldigt fokuserad och lösningsorienterad när det gäller processer och strategier. Monika får mina varmaste och bästa rekommendationer.

Svar från Monika Söderström

Tusen tack Sara för den fina Recon 🙏 Värmer varmt i hjärtat!

Maria F
Vaxholm Resarö

Maila är positiv och engagerad! Mycket nöjda med henne!

Svar från Maila Manitski

Tack Maria för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya fina hus. Varma hälsningar Maila

Mats N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Svinninge

Monika är väldigt kommunikativ, närvarande och kunnig Mäklare med rätt kombination av personligt och professionellt engagemang. Jag kände mig helt trygg i mitt bostadsköp där genom MOHV och Monika och ger henne mina varmaste rekommendationer. //Christian

Tusen tack för den fina Recon 🙏

Linn A
Köpte sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Resarö

Tillgänglig, personlig och lyhörd!

Svar från Maila Manitski

Tack Linn, hoppas att ni kommer att trivas här på Resarö:) Varma hälsningar Maila

Johan Carl Sven F
Åkersberga

Driven mäklare som jobbar för att målen ska uppnås.

Anna-Lena J
Vaxholm Resarö

Ett tryggt val under hela säljprocessen. Proffsigt o personligt i en bra mix.

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Anna-Lena för fina ord, jag är så glad att du valde mig som din mäklare. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen trots en tuff marknad. Fina gamla hus på Resarö är mina favoritobjekt:) Det är alltid roligt att arbeta på hemmaplan. Lycka till nu med att hitta drömbostaden. Varma hälsningar Maila

Annica R
Österskär

Vi är mycket nöjda med den service och hjälp vi fick av vår Monika under försäljningen av vårt hus. Från första mötet visade hon sig vara professionell, engagerad och kunnig om marknaden. Hon förstod våra önskemål och behov och arbetade aktivt för att uppnå dem. Monika var mycket hjälpsam och har överträffat våra förväntningar genom hela processen. Hon erbjöd råd och vägledning när det gällde att förbereda huset för försäljning. Hon har öga för detaljer och vid fotograferingen var hon med aktivt för att styla varje detalj....

Svar från Monika Söderström

Men åhhh vilken otroligt fin Reco! Uppskattar dina ord oerhört mycket. Går rakt in i hjärtat. Tusen tack!

Ulrika Kristina K
Skånsta

Kunnig och effektiv. Guidade genom varje steg av köp- och säljprocessen. Alltid snabb respons på frågor oavsett dag och tid. Mycket lättsam och trevlig dessutom. Mycket nöjd med försäljning och köp. Kan verkligen rekommendera.

Svar från Monika Söderström

Så fint skrivet, tack snälla du!! 🙏

Sanna Catarina L
Ekbacken

Monika hade fantastiskt bemötande mot oss från första kontakt till skrivande av papper. Hon har stor kompetens och svarade på alla våra frågor, stora som små. Hon utstrålar värme och trygghet och höll god kontakt under hela processen. Hon tog till sig våra behov och önskemål och hjälpte oss att hitta ett boende som prickade alla boxar.

Men åh tack snälla Sanna för den fina Recon! 🙏

Hans Mikael F
Köpte en tomt med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Boda

Allt vart helt ok efter omständigheterna med dödsboet. Trevligt bemötande .

Ulrika L
Hagbyhöjden

Monika är jättetrevlig och kunnig.

Emelie S
Hagbyhöjden

Monika var väldigt serviceinriktad, snabb, effektiv och proffsig i alla steg av försäljningen. Allt kändes rätt från första mötet. Kompetent och inlyssnande. Hon var alltid lätt att få tag i per telefon och mejl. Monika var precis den jag behövde vid försäljningen av mitt hus. Det gick fort och smidigt att sälja huset. Jag rekommenderar henne alla dagar i veckan. Hon är bäst!

Svar från Monika Söderström

Vilken fantastisk fin rekommendation! Tusen tack!

Karin Jenny N
Österskär/Tuna

Monika lämnar inget åt slumpen och är extremt engagerad under hela processen. Det skapar de allra bästa förutsättningarna för en lyckad försäljning, vilket resulterar i både nöjda säljare och köpare.

Tack snälla för den fina Recon 🙏

Marie-Louise Maud G
Sålde sin stuga med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Lervik

Monika har ett glatt bemötande, stor kännedom om Åkersberga och bra nätverk av potentiella köpare. Otroligt snabb på återkoppling när vi hade några frågor vilket vi uppskattade mycket. Stort engagemang. Kan varmt rekommendera Monika när ni ska välja mäklare. Marie-Louise och Kent

Svar från Monika Söderström

Tusen tack för ert fina omdöme! Uppskattas varmt.

Ella Mikaela L
Runö Backe

Professionell, engagerad och duktig mäklare som snabbt fick vår bostad såld för bra pris trots svår marknad. Kan varmt rekommendera Maila!

Svar från Maila Manitski

Tack för snälla ord:) Hoppas nu att vi ska kunna hjälpa er att hitta nya drömbostaden. Varma hälsningar Maila

Jonathan E
Åkersberga

Återigen så har jag ingenting att gnälla på.

Susanna Annette Cecilia Marielle J
Boda

Monika Söderström är en suverän mäklare, engagerad med en smittande energi! Vänlig och seriös, och mycket professionell. Vi är väldigt nöjda.

Tusen tack för den fina Recon Susanna 🙏

Oliver Christian H
Köpte sin stuga med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Lervik

Responsive, reliable and very professional; highly recommended!

Jesper N
Svinninge

Engagerad från dag ett. Supernöjd med Monica! Bra kommunikation och väldigt smidigt med visningar. 👍

Anna R
Tråsättra

Sjukt bra. Engagerad och kommunikationen var otroligt bra!

Susanne Elisabeth L
Ljusterö

Jag tycker att Desirée har gjort ett bra jobb. Inte lätt att sälja fastigheter i dessa tider. Hon har varit tydlig i sin roll, haft bra kontakt med oss kunder. Hoppas att hon nu även lyckas med vårt nästa objekt. Jag kan varmt rekommendera Desirée om du vill sälja din fastighet på Ljusterö.

Jakob Thomas R
Österskär/Tuna

Fantastik mäklare. Gör det lilla extra för sina kunder. Kan varmt rekommendera.

Tusen tack för den fina Recon 🙏

Lena Maria R
Österskär/Tuna

Monika är en proffsig, målmedveten, varm och karismatisk person med stort engagerat hjärta. Att hon älskar det hon gör är uppenbart och det märks också på resultatet. Hon levererade över all förväntan och höll tryggt vår hand under hela processen. Ger Monika mina absolut varmaste rekommendationer♥️

Svar från Monika Söderström

Wow, blir varm i hjärtat av dina fina ord!! Tusen tack för den fina Recon 🙏💜

Annika Marie L
Skånsta

En väldigt engagerad och professionell mäklare som ingav trygghet.

Ragnar Torbjörn A
Skeppsdal

Jag har dröjt med mitt svar därför att uppdraget inte är avslutat ännu. Ni ställer frågan för tidigt helt enkelt hälsar Torbjörn

Klas Kristofer E
Ljusterö

Oengagerad, vi fick skriva annonstexten då hennes förslag var under all kritik. Hon var otrevlig, påstod att vi krävt för högt pris när jag uttryckligen ville ha hennes åsikt, käftade emot, vi beslöt att jag inte skulle ha någon kontakt då hon visade att hon inte gillade att jag ifrågasatte. Hon har meddelat köparen rena lögner. Det finns mer!. Riktigt illa skött. Klas Evensen

Maria D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Resarö

Supertrevlig och tillmötesgående! Enkel att ha kontakt med!

Svar från Maila Manitski

Hej Maria, tack för fina ord. Jag är säker på att ni kommer att stortrivas på Resarö. Varma hälsningar Maila

Carl Olof Harald L
Sålde en tomt med hjälp av Monika Söderström en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Boda

Trevlig, lyssnande, engagerad och ambitiös.

Sara E
Vaxholm Resarö

Maila har mycket god kunskap, kännedom och erfarenhet om fastighetsmarknaden vilket verkligen är en stor fördel. Hon är tillgänglig och väldigt bra på att bolla tankar som dyker upp, och komma med förslag och strategier. Jag har uppskattat kontakten och att ha Maila som mäklare väldigt mycket. Framförallt tycker jag att hennes sätt att hantera den här lite tuffare marknaden som vi har nu har varit väldigt bra, det känns tryggt att veta att hon gör precis allting som går, med kampanjer och förslag. Maila får mina bästa och varmaste rekommendationer.

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Sara, jag önskar dig all lycka i ert nya hus. Varma hälsningar Maila

Piotr K
Åkersberga

Jag valde mellan 4 mäklarfirmor men MOHV kände jag var mest närvarande och hungrig. Specifikt i mitt fall Monika Söderström som jag är oerhört nöjd med. Driven, kunnig, professionell från start till mål. Rekommenderar henne samt MOHV väldigt varmt

Svar från Monika Söderström

Tusen tack för er fina rekommendation, uppskattar verkligen era fina ord!

Filippa S
Åkersberga

Om du letar efter en mäklare som är kunnig, vet vad hon gör, jobbar snabbt och smidigt utan några kruseduller och har ett väldigt proffsigt bemötande så är Monika helt rätt person! Min försäljning gick otroligt smidigt med utmärkt kommunikation genom processen och hon finns där för alla möjliga olika frågor. Jag är otroligt nöjd över val av mäklare och MOHV överlag och man kan känna sig trygg hela vägen med deras kompetens och kunskap. Rekommenderar starkt att anlita Monika, man blir inte besviken!

Svar från Monika Söderström

Men åhh va fint sagt Filippa! Blir så glad för din fina rekommendation 🙏🤗 Tusen tusen tack!!

Ingegerd Birgitta P
Ljusterö

Désirée Tengberg är en jättebra mäklare, som på alla vis stöttat och hjälpt mig till ett fantastiskt slutresultat. Hon har inte bara gjort det lilla extra utan det ’”stora” extra och jag har känt mig väl omhändertagen. Jag kan därför varmt rekommendera henne för framtida uppdrag.

Eva W
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Tråsättra

Hon var lyhörd och trevlig. Hon levde upp till mina förväntningar när det var första gången

Juan G
Åkersberga

Outstanding! Mycket bra koll på marknaden och vad som krävs för att lyckas med en försäljning.

Wow, tack snälla för den fina Recon 🙏

Jessica M

Tillgänglig, tydlig, trevlig och tillmötesgående. 🤩 Toppenbra och tusen tack ☀️

Roger E
Åkersberga

Mycket bra o tillmötesgående snabbt o enkelt!

Patricia N
Åkerstorp

Trevlig , kunnig och tydlig. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Feray O
Svinninge

Monika lägger upp en realistisk och smart plan för en lyckad försäljning! Hon lyckas att sälja snabbt och smidigt då hon är väldigt proffsig, lyhörd och kunnig! Tack för att du arbetar med både själ, hjärta och hjärna!

Svar från Monika Söderström

Men åh, tusen tack för den fina orden! Dem värmer 🙏

Johan B
Åkersberga

Positivt bemötande, tydlig, serviceinriktad, professionell men också informell

Ulrika Maria L
Grindmossen / Kvisslingby

Monica är väldigt angelägen om att få sälja den bostad hon tagit åt sej och lägger ner massor med jobb för att det ska gå snabbt och bli bra för alla inblandade. Vi är väldigt nöjda

Tack snälla för ditt fina omdöme Ulrika 🙏

Bertil E
Åkersberga

Öppen och glad mäklare med stora ambitioner. Kommer rekommendera henne till andra i framtiden.

Björn Urban B
Vaxholm Resarö

Vi är mycket nöjda med Mailas insats. Hon är positiv, lyhörd och drivande. I en tuff marknad hittade hon rätt köpare till vår bostad. Bra jobbat!

Svar från Maila Manitski

Hej, tack det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen och ni var ju så bra på att fixa inför varje visning;) Hör gärna av er och berätta om hur ni trivs i er nya lägenhet när ni har flyttat in. Varma hälsningar Maila

Lars Urban L
Grindmossen / Kvisslingby

Monika var engagerad under hela säljprocessen och vi upplevde att hon var genuint intresserad att sälja vår fastighet. Bemötandet från MOHV (Monika och Jenny) var både trevligt och professionellt.

Svar från Monika Söderström

Tusen tack för den fina rekommendationen, blir så glad av de fina orden!

Charlotta H
Söra

Monika är alltid glad och trevlig. Hon ger det lilla extra, eller snarare mycket extra. Jag hade höga krav på min mäklare innan uppdraget började och Monika har definitivt svarat upp till dem. Försäljningen gick på 2 veckor vilket måste vara rekord. Vi hade bara en visning och sen var det klart. 😁

Svar från Monika Söderström

Tusen tack för den fina orden Charlotta, betyder mycket att ni är nöjda med försäljningen!

Filtrera omdömen