Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Åkersberga och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 465 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• Lars G H
    Lars G H skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi tycker Monika har varit en verkligt bra mäklare då hon hjälpte oss att sälja vårt hus. Då vi först träffades fick vi förtroende för hennes engagemang och proffessionalitet. Hela hennes personlighet utstrålar dessutom glädje och posivitet. Vi har känt oss trygga med henne och hon har tagit hand om allt omkring försäljningen och varit lätt att nå för frågor. Kort sagt, hon har varit jättebra och vi rekommenderar henne varmt till alla som ska sälja sin bostad.
  • Ann-christine A
    Ann-christine A skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och man får ett bra bemötande. Effektiv och mycket professionell i sitt arbete. Snabb att svara vid förfrågan.
  • Nikolaos K
    Nikolaos K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är nöjda. Allt har gått korrekt till. Pege är trevlig och tillmötesgående. Mycket artig, snäll och professionell.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har varit toppen böjd med min mäklare. God kemi väldigt bra kommunikation. Har redan rekomenderat Joakim Torkelsson till andra.
    Joakim T gillar detta
  • Ivica K
    Ivica K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Dags för låneförhöjnkng när gäller Monika S.
  • ?
    ? skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bemötandet var lyhört, artigt, kompetent och förtroendeingivande. PG var konstruktiv och effektiv och hade tillgång till en stor kundstock och lyckades hitta en köpare som var villig att betala det pris vi önskade överraskande snabbt. Mycket positivt var också att PG var mycket tillgänglig och återkopplade och rapporterade löpande och svarade på våra frågor utan dröjsmål. Kan inte tänka mig en bättre mäklare! Tack för en utmärkt insats!
  • Anna P
    Anna P skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege känns trygg, kunnig och lugn. Han var lätt att få tag i och att kommunicera med under hela processen. Vi är väldig nöjda med Peges service och engagemang.
  • Roger G
    Roger G skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege gav från början ett proffsigt intryck och som höll i sig hela processen. Snabba svar o god service levererades. Kan verkligen rekommendera Pege som mäklare!
  • Cecilia O
    Cecilia O skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är jättenöjda med Pege och allt han ordnade för oss. Superbra mäklare som vi absolut ska rekommendera och anlita i framtiden.
  • Christina F
    Christina F skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PeGe.
    En begåvad och behaglig person att ha att göra med. Jag mötte en mycket tillmötesgående mäklare då han på ett sympatiskt sätt kunde genomföra försäljningen av det hus som jag var väldigt intresserad av. Han övertygade mig att jag skulle gå i land med allt. Jag kände mig trygg av hans kunskap.
    Mvh Christina
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hjälpsam och väldigt trevlig mäklare
  • Roger H
    Roger H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Uppmärksam. Kunnig. Pedagogisk. Serviceinrktad.
  • Hans L
    Hans L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag och min fru vill ge Pege våra bästa rekommendationer. Härligt med en mäklare som erbjuder en suverän service med ett härligt bemötande utan något direkt eget intresse.
  • Titti J
    Titti J skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PeGe är trevlig, personlig, snabb att svara, serviceinriktad och engagerad. Upplever honom också som kunnig.
  • Helena L
    Helena L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson på Fastighetsbyrån i Åkersberga har bemött mig väl och på alla sätt och vis levt upp till mina förväntningar på en mäklare. Han gjorde det som behövdes och det fort.
    Jag kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån i Åkersberga.
  • Björn A
    Björn A skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PG har varit oss till stor hjälp med försäljningen av vår fastighet. Han har tagit kommandot över såväl visning, pris samt marknadsföring på ett för oss ytterst proffsigt sätt. Han ordnade så vi endast hade en visning för en kapital stark kund, höjde priset från utgångsbudet med 150.000 och tog affären i hamn. Bättre än så kan det inte bli. Vi är mer än nöjda !
  • Monica E
    Monica E skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kan inte tänka mig en bättre mäklare då vi är jättenöjda med hela affären.
  • Anders B
    Anders B skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig och duktig.
    Kan rekommendera honom.
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han fick mig att lyckas sälja mitt barndomshem
    Han har ett trevligt sätt att förmedla hur försäljningen skulle gå till.
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är så nöjda med vårt val av mäklare. En grym person som är engagerad och professionell i sin roll. Vi har både köpt och sålt med hjälp av Pege och är väldigt nöjda. Vi rekommenderar honom varmt!!
  • Gun H
    Gun H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en mäklare som jag skulle rekommendera alla som ska köpa eller sälja bostad i Åkersberga med omnejd! Jag har ju erfarenhet som köpare och upplevde att han inger förtroende. Han visade ett stort tålamod med mig medan jag trasslade med diverse banker och han förstod hur mycket jag ville ha just denna bostad och väntade utan att "ligga på" tills jag rodde lånen i hamn med hjälp av Handelsbanken. En stor eloge till Pege!
  • Inge M
    Inge M skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Efter nästan 11 månader av försök till försäljning så bytte vi mäklare och PG kom in. Han har på ca 4 månader gjort en ny betydligt mer intressant annons samt lyckats att sälja huset. Vänlig, korrekt, proffsig, personlig och hjälpsam mäklare.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson är en mäklare som uppfattas som professionell, lugn och trygg i sitt sätt att vara. Han har väldigt bra kännedom om marknaden. Han hjälpte mig att sälja huset jag ägde på väldigt kort tid, till ett väldigt fördelaktigt pris för min del.
    Kunde inte vara mer nöjd.
    Någon jag absolut kommer att rekommendera till min omgivning!
  • Anna
    Anna skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Engagerad, effektiv. Ger hela tiden aktuell återkoppling på vad som sker. Vi kan verkligen rekommendera Patrik som mäklare!
  • Helena L
    Helena L skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Joakim är professionell, serviceminded och tillgänglig. Jag har känt att jag alltid kan höra av mig med mina frågor, både under och efter försäljningen.
    Fredrik S, Joakim T gillar detta
  • Viveca K
    Viveca K skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket gott bemötande. Trevligt bemötande och informativ.
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Otroligt nöjd med Fredrik som mäklare, jag köpte en lägenhet för2½ år sedan av honom och sedan sålde han den åt mig i höstas. Han hjälpte även till att fixa en ny lägenhet till mig. Han har ett väldigt proffsigt bemötande och mycket god kundkontakt samt att han alltid finns tillgänglig om man har frågor. Jag kommer inte använda mig av någon annan mäklare än han :) Jag kan verkligen rekommendera Fredrik!
  • Annette S
    Annette S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra bemötande. Ett vänligt sätt och tillmötesgående. Är nöjd.
  • Gerhard P
    Gerhard P skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik är en mycket trevlig person och en mycket driven och kunnig mäklare.Han kan sitt Åkersberga.
  • Jan-olof H
    Jan-olof H skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Engagerad och mycket kunnig om bostadsmarknaden i Åkersberga.
  • Anders E
    Anders E skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Egentligen bara positivt. Bra på att definiera kundens behov. Seriös i hantering och uppföljning. Inger förtroende och följer upp det han åtagit sig.
    Man kände sig trygg och i goda händer. Fick goda råd och tips.
    Fredrik har god hand med människor och det är detta som är viktigt i affärer.
  • Ella S
    Ella S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik är verkligen toppen på alla sätt och hjälper till med allt!
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi tycker det har fungerat alldeles utmärkt
    Proffsigt helt enkelt
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Driftig, duktig och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar till alla jag känner.
  • Marcus R
    Marcus R skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bästa mäklare i Åkersberga. Trovärdiga, smidiga bra kundservice
  • Ann-charlotte T
    Ann-charlotte T skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi fick mycket bra bemötande av Johan Ytterberg.
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han var jättetrevlig och samarbete med mig.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag är mycket nöjd med Fredrik. Han har visat på stort tålamod och vilja att hjälpa oss genom att erbjuda många visningar och hört av sig när han hittat objekt som passat oss.
  • Birgitta Z
    Birgitta Z skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik är den finaste mäklare som jag har träffat på, lyhörd, omtänksam och inkännande vad det är vad jag som kund önskar och behöver.
  • Jan D
    Jan D skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag är väldigt nöjd med Fredrik. Han är mycket trevlig, hjälpsam och effektiv.
    Jag hoppas på fortsätta kontakter med honom.
    Jan
  • Maria T
    Maria T skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hans bemötande var varmt och fylld med engagemang. Han är riktigt proffs och mycket bra informerad. Han förklarar tydligt och på ett öppet sätt som ingjutar tillit.
    Han hörde alltid av sig i tid och följde upp vår ärende från nära håll. Han var alltid hjälpsam och mom med bra rad och förslag.
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Riktigt nöjd, snabb hjälp och svar. Hela släkten använder Fredrik!
  • Linn M
    Linn M skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig och proffsig. Det kändes tryckt att köpa lägenhet via Fredrik!
  • Kim H
    Kim H skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han var extremt kunnig och driven. Sätter säljaren i första hand. Tyvärr för mig då jag fick betala ett överpris på bostad. Vilket visar vilken duktig säljare han är! Otroligt bra!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jättebra från dag 1 till färdig affär
  • Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra information om hur försäljningen fungerar, pålitlig och trygg i sitt utövande,
    oftast nåbar eller hör av sig, rekommenderar gärna mina vänner till Monika.
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren var kunnig och trevlig på ett bra sätt
    I Safari ser kah inte skalan på betyg men jag hoppas fem är längst till höger
    Hanna T gillar detta
  • Anna E
    Anna E skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra, kunnigt och trevligt bemötande. Ger något stressat intryck och pratar väldigt fort. Och på en direkt fråga kan hon ge väldigt långa och snabba svar, så att det är svårt att sortera ut vad som är svar på frågan...
  • Monica S
    Monica S skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    vi tyckte hon var både bra och trevlig, vi hade 3 mäklare utöver henne som vi träffade.
  • Michael L
    Michael L skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket nöjd med Patrik. Trevlig, nåbar, professionell.

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga