Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 652 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• Michael G
    Michael G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fick hjälp att sälja min bostad av Caroline på fastighetsbyrån Åkersberga. Proffsigt bemötande från start till mål.
    Trots en avtagande marknad så gick det snabbt och smidigt.
    Helnöjd. Läs mer
  • Robert L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har köpt en bostad I Österskär och är nöjda med mäklaren och Fastighetsbyrån I Åkersberga. Läs mer
  • Ulf L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde En relativt nyproducerad 2a. Hade större förväntningar på försäljningen av den ,men tycker att mäklaren skötte sig förhållandevis bra på den tröga bostads marknaden ... Läs mer
  • Anneli B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har köpt ett hus, våran mäklare skötte allt utmärk. Läs mer
  • Agneta J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fungerade bra hela vägen - som man vill att det skall vara Läs mer
  • Dödsbo efter Stig Torsten J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Älrde villa

Mäklaren är en toppenperson, empatisk, trevlig, professionel.

Förväntningarna var att få guidning in i målet samt att få ut ett bra pris. Jag är nöjd köparna är överlyckliga. Mäklaren fick nog jobba lite extra men gjorde det med ett leende. Levereade högt över förväntningar.

Ett jävla stök med syskon Jurist och alla papper. Tack vare mäklaren fick vi ändå till detta. Läs mer
    Rasmus D gillar detta
  • Jan Erik Henry E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Er mäklare Thomas har varit fantastisk , förklarat alla turer på ett bra sett , varit engagerad till 100%. Honom skall ni vara rädda om Läs mer
  • Ella W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag & min kille köpte precis vår första bostad, ett radhus. Allt gick så smidigt! Vi blev uppringda av vår mäklare som sa att han hittat ett objekt som han trodde vi skulle tycka om & fick se radhuset innan det låg ute för försäljning. Allt gick väldigt smidigt och mäklaren såg alltid till att vi förstod vad som hände och vad som gällde och hjälpte oss med alla frågor vi hade då det var första gången för oss. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte villa. Mäklaren hade semester när vi hittade annonsen, men mäklaren såg till att vi fick möjlighet att besöka bostaden ändå med hjälp av en kollega. Läs mer
  • Hans L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har köpt en brf 2:a i centrala Åkersberga-

Min mäklare, Joakim, är trevlig och social, punktlig och har ordning på sina papper. Dessutom har han förmågan att klart och tydligt förklara hur köpprocessen fortskrider, vilket är en stor fördel för en novis som jag.

Mina förväntningar infriades helt och jag fick t.o.m. ett garage i huset, som extra bonus.

Som ni förstår är jag helt nöjd med mäklare Joakim, som får högsta möjliga betyg av mig. Läs mer
  • karin w skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har både sålt och köpt via Patrik Linnros och är supernöjd med hans insats. Kan varmt rekommendera Patrik!
    /Karin Whittington Läs mer
  • Gunn Eva Birgitta W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra . Hon var värd sin vikt i guld. Läs mer
  • Jeannette B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde åt mig, otroligt kompetent och proffsig. Läs mer
  • Lena F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Jag blev alltid väl bemött av Joakim. Läs mer
  • Åsa L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    * Flexibel när det kom till att ordna med en privat visning av objektet jag var intresserad av att köpa.
    * Snabb på att återkoppla på frågor som jag hade
    * Trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Anders M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Snabbt och trevligt arbete. Lyhörd på mina behov. Läs mer
  • Lena B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson är en mäklare som kombinerar affärssinne med hjärta. Han är lyhörd, lugn och tålmodig samt kunnig inom sitt område. Pege hjälpte oss med en försäljning där jag gasade och bromsade under processens gång och Pege följde lugnt med i svängarna.:) Kan varmt rekommendera Pege som mäklare! Läs mer
  • Anna Elisabeth H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt villa vid två olika tillfällen med Johan, han är trevlig, mkt kunnig och ärlig. Nöjd kund! Läs mer
  • Ramanjeet K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han är bra människa som hjälpte oss alltid .0 Läs mer
  • John Bengt Erik G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Utmärkt jobbat. Trevlig tillmötesgående och snabba svar.

Vi var mycket nöjda med handläggningen av vårt ärende.
    Kan inte tänka oss en bättre mäklare. Läs mer
  • Mari J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han är professionell och mycket bra på uppföljning . Kommer varmt rekommendera honom till andra köpare/säljare framöver Läs mer
    2018-10-14 Fredrik S svarar Mari J
    Stort tack för de fina orden Mari.
  • Ann-Charlotte F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege hjälpte oss att sälja ett hus och då detta har varit en lång process pågrund av omständigheter.
    Måste man säga att han skött det bra från första stund och haft förstående omkring situationen.

Samt att Pege alltid bemötte med ett lugn som är viktigt enligt min åsikt för en mäklare utan att stressa varken oss eller personer som kom till våra visningar. Läs mer
  • Ida N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt lägenhet av honom, väldigt personlig och samtidigt proffesionell och väldans trevlig Läs mer
  • Ulla Catharina A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt ett parhus
    Positiv energi strålade ut redan vid första genomgången av uppdraget
    Var behjälplig m alla frågor/ svar under processen
    Träffade rätt i prissättningen o vad vi förväntade oss
    Jätte nöjda o vi fick förtroende för henne direkt Läs mer
  • Jens C
    Jens C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte hus där Monika var mäklare och det funkade väldigt smidigt. Trevlig och professionell mäklare som är på hugget. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Uppfattade honom som engagerad agv bra tips, kom inte med onödiga krav Läs mer
    Rasmus D gillar detta
  • Ingela Kristina O skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt radhus
    Vi blev bemöta väldig bra av Monika .
    Våra förväntningar var att vi skulle få ett proffsigt bemötande av någon kunnig och utåtriktad person som som ville hjälpa oss att sälja vårt hus. En bra säljare helt enkelt.
    Vi tyckte att Monika levde upp till dom förväntningarna. Hon svarade snabbt om man hade några frågor och man blev alltid bemöt av henne på ett proffsigt och säker sätt. Hon har väldigt klart för sig hur hon tycker att allt ska gå till och det känns tryggt .Vi kan varmt rekommendera henne till andra som vill ha en bra mäklare . Läs mer
    2018-10-02 Monika S svarar Ingela Kristina O
    Tack snälla Ingela för de fina orden!
  • Dennis W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Robert hade mitt fulla förtroende genom hela processen som köpare. Han var alltid tillgänglig och kunde svara på alla frågor jag hade.
    Jag ger alla som går i säljtankar mina varmaste rekommendationer och som köpare kan man känna sig trygg med Robert som mäklare. Läs mer
  • Hans Johan O skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monica sålde vårt radhus och var väldigt hjälpsam och trevlig.
    Bra personlig service och ett proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-10-02 Monika S svarar Hans Johan O
    Tack snälla för den fina recon!
  • Ulrika S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har köpt ett BR radhus utav Fredrik och han gjorde ett snabbt och bra jobb. Läs mer
  • Per-Erik N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Engagerad, kunnig o påläst.
    Har köpt lägenhet. Läs mer
  • Anders M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har köpt en villa och i samma veva sålt min lägenhet, båda med Fastighetsbyråns hjälp. Två olika mäklare, men det märks att de samarbetar bra på företaget. Läs mer
  • Ulla Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde mammas bostadsrätt. Goda råd, snabb återkoppling, ,engagemang och avslut fungerade väldigt smidigt. Tack Robert! Läs mer
  • Marie W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt bostadsrätt / Pege som jag fick ett jättefint bemötande av.Trevlig ärlig och jag är jättenöjd och glad.Mvh Marie Wallman Läs mer
  • Anna Margareta B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt en villa i Åkersberga och känner mig helt nöjd med PG. Abrahamssons bemötande och proffsighet Läs mer
  • Sten Sture B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika Söderström fungerade bra som mäklare.
    Mäklarassistenten däremot sämre. Fastighetsbyräns standardmail för bostadsförsäljning som även användes vid försäljning av tomt gav ett mycket oproffessionellt och helt förvirrat intryck. Läs mer
    2018-10-02 Monika S svarar Sten Sture B
    Hej Sten, jag uppskattar dina reflektioner. Vi tar till oss detta och jobbar ständigt på att bli bättre!
  • Krister H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege har med stort engagemang och hjärta hjälpt och stöttat oss i vår försäljning, men även bidragit med värdefull information i vårt nya husköp.
    Vid de situationer som uppkommit i processen har Pege haft rätt svar eller lösning snabbt tillhanda.
    Kan inget annat än rekommendera Pege! Läs mer
  • Linda B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Noga, trevlig och strukturerad Läs mer
    2018-09-19 Fredrik S svarar Linda B
    Tack för de fina orden Linda :)
  • Charlotte L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt fritidshus.
    Kanon bemötande, proffsigt, trevligt.

Jag hoppades på mäklare som kände förtroendeingivande, tydlig (är okunnig på fastigheter) och inte var "påflugen" och det var precis vad vi fick.

Högsta betyg! Läs mer
  • Carina H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kunnig och stabil. Känns tryggt att ha honom som min mäklare Läs mer
  • Pernilla E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    En pålitlig mäklare som har koll på det mesta. Goda kunskaper!
    Sålde ett hus och via Fredrik hittade han mig en lägenhet precis i min stil!
    Bästa mäklaren jag haft! Läs mer
    2018-09-18 Fredrik S svarar Pernilla E
    Tack så mycket Pernilla :) Hoppas allt är bra med dig. Spread the word :)
  • Sarah S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik har sålt två hus åt oss. Vi har varit mycket nöjda båda gångerna. Fredrik är lyhörd, proffsig och noggrann med återkoppling. Som mäklare har Fredrik levt upp till alla våra förväntningar. Vi rekommenderar Fredrik starkt till alla vi känner. Läs mer
    2018-09-18 Fredrik S svarar Sarah S
    Stort tack för förtroendet och de fina orden. Hoppas ni har det fint i värmen :)
  • Johnny Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson är engagerad. 👌 Läs mer
  • Dödsbo efter Hans William R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika var toppen men något förvirrat i kontakt med assistenter. Interna överlämningar verkar inte funka optimalt. Läs mer
  • Ewelina Katarzyna M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jätte bra jobb. Fredrik är jätte bra mäklare. Läs mer
    2018-09-21 Fredrik S svarar Ewelina Katarzyna M
    Tack Ewelina. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
  • Anders N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde en lägenhet i Åkersberga. Jag blev väldigt bra bemött av Fredrik. Han är proffsig och trevlig. Mina förväntningar var att sälja min lägenhet snabbt till ett bra pris vilket Fredrik gjorde.
    Jag är mycket nöjd med Fredrik. Läs mer
    2018-09-16 Fredrik S svarar Anders N
    Hej och tack så mycket Anders. Hoppas du hittar ditt drömboende nere i Skåne nu
  • Kerttu L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt hus
    Mycket trevligt bemötande och information som gjorde försäljningen smidig.
    Rekommenderar denna mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
  • Erik S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik är engagerad, lyhörd och ser till att du får bra betalt. Rekommenderas alla som vill ha en smidig försäljning med toppresultat. Läs mer
  • Mattias L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Helt ok, inget att klaga på. Köpte en villa. Läs mer
  • Ingegärd Maria B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Robert Gustavsson rekommenderas. Mycket bra och trevlig! Läs mer