Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 483 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• Johan
    Johan skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tusen tack för snabb och och superbra service!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika agerade oerhört proffesionellt och trevligt, mycket god marknadskännedom med ett resultat långt över våra förväntningar!
    Bättre mäklare går inte att få!
  • Britt-Marie E
    Britt-Marie E skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika har från första stund visat upp en utomordentlig kompetens, dvs kunskap, vilja, förmåga att sälja vårt hus. Detta kombinerat med en vänlig framtoning samt snabba och tydliga återkopplingar till oss som säljare, gör att det finns bara ett riktigt betyg som då innebär fem stjärnor.

Britt-Marie Ekstrand.
  • Helle C
    Helle C skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Superbra skött affär rakt igenom. Proffsigt, smidigt och tydligt! Full pott.
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Seriös & duktig. Fick förtroende för Patrik vid första mötet.
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag fick direkt ett mycket positivt intryck av Joakim, väldigt engagerad, professionell och kunnig. Han gav intryck av att kunna marknaden och var lagom säljig :-). Att han sen sålde mitt radhus på under en vecka innan den las ut på marknaden till det pris jag ville ha, visade på att jag hade rätt.
    Jag är mer än nöjd och kommer definitivt tipsa alla om Joakim och Fastighetsbyrån.

Topp betyg!!
  • Frida H
    Frida H skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi vill verkligen rekommendera att anlita Patrik som er mäklare! Seriös, engagerad, påläst och framför allt gör sitt yttersta för att få oss som kunder nöjda! Överträffar alla andra mäklare som vi haft att göra med.
  • Qingming L
    Qingming L skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Joakim är ett jätt duktig mäklare! Sälj lägenhet blir så mycket enklare med honom. Tack så mycket!
  • Jan H
    Jan H skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Proffsig, Tillgänglig.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt
  • Kjell Olof S
    Kjell Olof S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Proffsigt agerande genomgående
  • Michael W
    Michael W skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har köp en fastighet via Pege och jag måste säga att även som köpare tycker vi att mäklaren gjorde ett toppen jobb. Trevlig, pålitlig och lätt att ha att göra med, vilket inte är så vanligt i branschen.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kan inget annat än att rekommendera Monika.
    Har haft med henne att göra under många år och har skött min försäljning galant och precist.
    2017-05-31 Monika S svarar Mattias J
    Tusen tack för den trevliga responsen Mattias!
  • Martin K
    Martin K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege har gjort ett mycket bra jobb som mäklare av vårt hus i Åkersberga. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Men Pege har också varit ett mycket bra stöd och hjälp under hela processen när vi köpte vårt nya hus. Pege har hela tiden ställt upp och snabbt svarat på frågor och kommit med bra synpunkter.
    Jag kan verkligen rekommendera Pege!
  • Anna r
    Anna r skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Dålig återkoppling (hörde ej av sig som utlovat), dålig annons, kändes omotiverad och loj! Riktigt dålig, rekommenderas EJ!
    2017-05-11 Joakim T svarar Anna r
    Tack för dina synpunkter. De är värdefull feedback för att förbättra kommande kundmöten.
  • Paul A
    Paul A skrev om Robert Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Smidig och snabb försäljning av huset
  • Ann W
    Ann W skrev om Robert Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tryggt, snabbt! Bra återkoppling. Mkt trevlig och kunnig mäklare!
  • Per E
    Per E skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig och vänlig och hjälpsam och kamratlig och service inriktad med stort intresse att verkligen ordna ett bra boende. Idel lovord från mig
    Och, tog på sig min affär när min mäklare plötsligt avvek från uppdraget
  • Chris C
    Chris C skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Service utöver förväntingarna! Bästa mäklaren hittills!
  • Lars G H
    Lars G H skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi tycker Monika har varit en verkligt bra mäklare då hon hjälpte oss att sälja vårt hus. Då vi först träffades fick vi förtroende för hennes engagemang och proffessionalitet. Hela hennes personlighet utstrålar dessutom glädje och posivitet. Vi har känt oss trygga med henne och hon har tagit hand om allt omkring försäljningen och varit lätt att nå för frågor. Kort sagt, hon har varit jättebra och vi rekommenderar henne varmt till alla som ska sälja sin bostad.
  • Ann-christine A
    Ann-christine A skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och man får ett bra bemötande. Effektiv och mycket professionell i sitt arbete. Snabb att svara vid förfrågan.
  • Nikolaos K
    Nikolaos K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är nöjda. Allt har gått korrekt till. Pege är trevlig och tillmötesgående. Mycket artig, snäll och professionell.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har varit toppen böjd med min mäklare. God kemi väldigt bra kommunikation. Har redan rekomenderat Joakim Torkelsson till andra.
  • Ivica K
    Ivica K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Dags för låneförhöjnkng när gäller Monika S.
  • ?
    ? skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bemötandet var lyhört, artigt, kompetent och förtroendeingivande. PG var konstruktiv och effektiv och hade tillgång till en stor kundstock och lyckades hitta en köpare som var villig att betala det pris vi önskade överraskande snabbt. Mycket positivt var också att PG var mycket tillgänglig och återkopplade och rapporterade löpande och svarade på våra frågor utan dröjsmål. Kan inte tänka mig en bättre mäklare! Tack för en utmärkt insats!
  • Anna P
    Anna P skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege känns trygg, kunnig och lugn. Han var lätt att få tag i och att kommunicera med under hela processen. Vi är väldig nöjda med Peges service och engagemang.
  • Roger G
    Roger G skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege gav från början ett proffsigt intryck och som höll i sig hela processen. Snabba svar o god service levererades. Kan verkligen rekommendera Pege som mäklare!
  • Cecilia O
    Cecilia O skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är jättenöjda med Pege och allt han ordnade för oss. Superbra mäklare som vi absolut ska rekommendera och anlita i framtiden.
  • Christina F
    Christina F skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PeGe.
    En begåvad och behaglig person att ha att göra med. Jag mötte en mycket tillmötesgående mäklare då han på ett sympatiskt sätt kunde genomföra försäljningen av det hus som jag var väldigt intresserad av. Han övertygade mig att jag skulle gå i land med allt. Jag kände mig trygg av hans kunskap.
    Mvh Christina
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hjälpsam och väldigt trevlig mäklare
  • Roger H
    Roger H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Uppmärksam. Kunnig. Pedagogisk. Serviceinrktad.
  • Hans L
    Hans L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag och min fru vill ge Pege våra bästa rekommendationer. Härligt med en mäklare som erbjuder en suverän service med ett härligt bemötande utan något direkt eget intresse.
  • Titti J
    Titti J skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PeGe är trevlig, personlig, snabb att svara, serviceinriktad och engagerad. Upplever honom också som kunnig.
  • Helena L
    Helena L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson på Fastighetsbyrån i Åkersberga har bemött mig väl och på alla sätt och vis levt upp till mina förväntningar på en mäklare. Han gjorde det som behövdes och det fort.
    Jag kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån i Åkersberga.
  • Björn A
    Björn A skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PG har varit oss till stor hjälp med försäljningen av vår fastighet. Han har tagit kommandot över såväl visning, pris samt marknadsföring på ett för oss ytterst proffsigt sätt. Han ordnade så vi endast hade en visning för en kapital stark kund, höjde priset från utgångsbudet med 150.000 och tog affären i hamn. Bättre än så kan det inte bli. Vi är mer än nöjda !
  • Monica E
    Monica E skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kan inte tänka mig en bättre mäklare då vi är jättenöjda med hela affären.
  • Anders B
    Anders B skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig och duktig.
    Kan rekommendera honom.
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han fick mig att lyckas sälja mitt barndomshem
    Han har ett trevligt sätt att förmedla hur försäljningen skulle gå till.
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är så nöjda med vårt val av mäklare. En grym person som är engagerad och professionell i sin roll. Vi har både köpt och sålt med hjälp av Pege och är väldigt nöjda. Vi rekommenderar honom varmt!!
  • Gun H
    Gun H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en mäklare som jag skulle rekommendera alla som ska köpa eller sälja bostad i Åkersberga med omnejd! Jag har ju erfarenhet som köpare och upplevde att han inger förtroende. Han visade ett stort tålamod med mig medan jag trasslade med diverse banker och han förstod hur mycket jag ville ha just denna bostad och väntade utan att "ligga på" tills jag rodde lånen i hamn med hjälp av Handelsbanken. En stor eloge till Pege!
  • Inge M
    Inge M skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Efter nästan 11 månader av försök till försäljning så bytte vi mäklare och PG kom in. Han har på ca 4 månader gjort en ny betydligt mer intressant annons samt lyckats att sälja huset. Vänlig, korrekt, proffsig, personlig och hjälpsam mäklare.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson är en mäklare som uppfattas som professionell, lugn och trygg i sitt sätt att vara. Han har väldigt bra kännedom om marknaden. Han hjälpte mig att sälja huset jag ägde på väldigt kort tid, till ett väldigt fördelaktigt pris för min del.
    Kunde inte vara mer nöjd.
    Någon jag absolut kommer att rekommendera till min omgivning!
  • Anna
    Anna skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Engagerad, effektiv. Ger hela tiden aktuell återkoppling på vad som sker. Vi kan verkligen rekommendera Patrik som mäklare!
  • Helena L
    Helena L skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Joakim är professionell, serviceminded och tillgänglig. Jag har känt att jag alltid kan höra av mig med mina frågor, både under och efter försäljningen.
    Fredrik S, Joakim T gillar detta
  • Viveca K
    Viveca K skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket gott bemötande. Trevligt bemötande och informativ.
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Otroligt nöjd med Fredrik som mäklare, jag köpte en lägenhet för2½ år sedan av honom och sedan sålde han den åt mig i höstas. Han hjälpte även till att fixa en ny lägenhet till mig. Han har ett väldigt proffsigt bemötande och mycket god kundkontakt samt att han alltid finns tillgänglig om man har frågor. Jag kommer inte använda mig av någon annan mäklare än han :) Jag kan verkligen rekommendera Fredrik!
  • Annette S
    Annette S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra bemötande. Ett vänligt sätt och tillmötesgående. Är nöjd.
  • Gerhard P
    Gerhard P skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik är en mycket trevlig person och en mycket driven och kunnig mäklare.Han kan sitt Åkersberga.
  • Jan-olof H
    Jan-olof H skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Engagerad och mycket kunnig om bostadsmarknaden i Åkersberga.
  • Anders E
    Anders E skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Egentligen bara positivt. Bra på att definiera kundens behov. Seriös i hantering och uppföljning. Inger förtroende och följer upp det han åtagit sig.
    Man kände sig trygg och i goda händer. Fick goda råd och tips.
    Fredrik har god hand med människor och det är detta som är viktigt i affärer.
  • Ella S
    Ella S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik är verkligen toppen på alla sätt och hjälper till med allt!

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga