Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 725 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• 2019-06-12

Karl-johan B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har anlitat Patrik Linnros och ger honom absolut högsta betyg! Jag köpte från Patrik för några år sedan och var otroligt nöjd med honom. Därmed var det ett självklart val att välja honom när det var dags att sälja. Han är extremt lyhörd och driven. Han finns alltid tillgänglig och är väldigt mån om sina kunder. Han ger råd och guidar dig tryggt genom hela processen. Dessutom bör det tilläggas att Patrik är väldigt trevlig att jobba med. Jag är helt enkelt väldigt nöjd och skulle definitivt anlita honom igen! Läs mer
  • 2019-06-12

Eleonor L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt lägenhet med fastighetsbyrån. Bra bemötande av säljare som skötte kontakter och försäljningen bra. Väldigt nöjd, snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-06-11

Janina R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt min bostadsrätt. Trots pressad läge behöll han humöret uppe och lyckades sälja till det priset som jag kunde tänka mig trots att marknaden inte är lätt.
    Bra nätverkande ! Läs mer
  • 2019-06-07

Karina L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt Sockenvägen 15 A Åkersberga.
    Lite för lite kontakt med mäklare som hade lätt att bli irriterad...och det är inte ok beteende mot kund Läs mer
  • 2019-06-05

Sune V skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt fritidshus.
    Utmärkt.
    En snabb och bra affär, vilket i friades.
    Se ovan. Läs mer
  • 2019-06-03

Karin Elisabet A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi sålde vårat hus. Alltid ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-31

Dan Klas W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt bostad. Bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-29

Bo W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har sålt ett hus
    bemötandet var bra
    förväntningarna var höga
    men dom blev inte vad vi hoppades
    hon gjorde fel såg inte till att köparna
    inte hade sålt sitt hus innan vi skrev på
    så vi hamnade i en dålig sits med vårat köp. Läs mer
  • 2019-05-28

Sven Paul Andreas S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fick hjälp att sälja vårt radhus. Mäklaren var mycket engagerad och mycket kunnig. Över förväntan. Läs mer
  • 2019-05-28

Maria J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt via Fastighetsbyrån i Åkersberga. Fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2019-05-26

Riikka B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hela processen var smidigt och proffsigt skött. Läs mer
  • Sten Åke T

2019-05-22

Sten Åke T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Proffsig, ödmjuk och håller vad dom lovar Läs mer
  • Johanna Nathalie G

2019-05-21

Johanna Nathalie G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Världens bästa Patrik! Allt gick snabbt, smidigt och hur bra som helst! Läs mer
  • 2019-05-21

Marie Å skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Proffsig, hjälper till med praktiska råd hur bostaden kan presenteras på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-05-20

Anders S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vänligt, korrekt, snabbt och professionellt bemötande. Stor förståelse för våra behov, agerade snabbt och 'i förtid'.
    Med vänlig hälsning, Nöjda kunder. Läs mer
  • 2019-05-20

Agneta Cecilia M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Snabbt och bra och rätt köpare som hade de rätta kvalifikationerna
    . Läs mer
  • Birgitta Z

2019-05-19

Birgitta Z skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mina mäklarkontakter är helt fantastiska jag kan lita helt på dom. Har anlitat dom vid 8 försäljningar dom vet vad jag vill och gör allt till det bästa Läs mer
  • Sarah S

2019-05-15

Sarah S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt radhus. Kunnig och intresserad mäklare, personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-13

Alf Gustaf Folke P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Försäljning av avstyckad tomt. Bra, proaktivt bemötande, hittills enligt förväntningarna och mäklarens indikationer (försäljningen dock inte helt klar ännu) Läs mer
  • 2019-05-13

Martina M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Toppen! Mäklaren som hjälpte oss var otrolig bra! Snabba återkopplingar och kanon service, verkligen engagerad, Fredrik Stenman Hellström från fastighetsbyrån får högsta betyg! Guldstjärna!!! Läs mer
  • 2019-05-11

Lars W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    köpt en bostadsrätt bra bemötande är nöjd med mitt köp fick det jag ville ha. Läs mer
  • 2019-05-07

Johanna Q skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus är en härlig och proffessionell mäklare som vi har stort förtroende för. Läs mer
  • 2019-05-04

Christer E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kontaktade Frida Orre efter rekommendation av bekant. Och är helnöjd med hennes arbete. Läs mer
  • 2019-05-02

Mikaela L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Står extremt mycket på säljarens sida. Läs mer
  • 2019-04-29

Birgitta H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag är helt nöjd med service och samarbete och haft stort förtroende för Frida Orre i samband med försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • 2019-04-20

Anton W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jätte bra mäklare, lyhörd och lätt att ha att göra med. Rekommenderar Fredrik till alla som vill sälja lägenhet i Åkersberga. Läs mer
  • Elina E

2019-04-18

Elina E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt en tvåa. Blivit trevligt bemött. Förväntningar på snabba svar och det fick jag. Fick dock efter påskrift av papper inte svar lika snabbt vilket inte uppskattades. Större kunskap om fläktteknik, rörmokeri osv förväntades inte, men skulle vara önskvärt. Läs mer
  • 2019-04-15

Annika E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt en lägenhet.
    Mäklaren hade ett positivt bemötande och en rak öppen dialog under hela lägenhets affärens gång. Jag kände mig trygg i affärsuppgörelsen, som jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2019-04-09

Carl L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag och min fru köpte våran första lägenhet tillsammans och Joakim var väldigt tillmötesgående.
    Vi fick svar på alla frågor och han var väldigt tydlig med allt som skulle hända och hur saker fungerar.

Vi hade även väldigt trevligt på kontoret då vi fick träffa säljaren. Läs mer
  • 2019-04-07

Linnea M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är super nöjda med Johan👌🏻 Läs mer
  • 2019-04-03

Anna Elisabeth N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag tycker att det fungerade bra. Mäklaren var professionell och lyhörd inför våra funderingar/frågor och önskemål. Läs mer
  • 2019-03-25

Omid R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida är superproffsig. Grym på att hantera PR som ligger i tvist. Läs mer
  • 2019-03-20

Elina Alexandra F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fastighetsbyrån i Åkersberga var med både vid köp av ny bostad och försäljning av bostad. Båda mäklarna var pålästa om objektet, tillgängliga och duktiga på att bygga upp ett förtroende. Självklart är jag medveten om att mäklare är säljare och att deras uppdrag är att sälja. Men min totala upplevelse är att jag är nöjd och skulle jag sälja igen så blir det tillsammans med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-03-15

Tobias T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt via Rasmus Degard och fått väldigt bra och proffsig hjälp via hela försäljningen. Hela kontoret med atmosfär och medarbetare ger en väldigt trevlig och trygg känsla. Läs mer
  • 2019-03-13

Paul Wilhelm K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har sålt en villa i Åkersberga med hjälp av Robert på Fastighetsbyrån.
    Vi är helnöjda med hur allt har fungerat. Från A till Ö Läs mer
    Johan Y gillar detta
  • 2019-03-09

Lilian W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren jobbade utomordentligt för att min lägenhet såldes till ett bra pris.
    Upplevelsen av mäklaren finns inget att klaga på Läs mer
  • 2019-03-07

Aleksandra W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är jätte nöjd.Allt funkade lätt och smidigt.
    Mäklaren hjälper mycket så man behöver inte tänka på och stressa.Tycker om att alla information skickat genom mejl ,så man har allt på samma plats.
    Aleksandra Läs mer

Köpt bostadsrätt
    Perfekt Läs mer
  • 2019-03-06

Lotta J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra, kunnig och engagerad mäklare som sålt vårt hus på Knipvägen.
    Gick ändå snabbt trots omständigheter kring jul.
    Vi är helnöjda och rekommenderar absolut fastighetsbyrån. Läs mer

Jesper E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi köpte en bostadsrätt i Åkersberga. Vi blev bra bemötta av mäklaren och dom gav ett proffsigt intryck.
    Allt gick smidigt och bra. Läs mer

Johan Marcus W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde en renoverad villa via Robert Gustafsson på Fastighetsbyrån. Robert hade bra kunskap om området och gjorde snabbt en plan för försäljningen. Han var anträffbar genom hela processen och gjorde ett bra intryck under visningen. När budgivningen kom igång höll han mig informerad och skötte också dialogen med budgivarna på ett utmärkt sätt. Läs mer

Prithi Linda Christina G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt bostaden och har blivit mkt bra bemött av vår mäklare som gjorde hela proceccen mkt snabb enkel och man kände oss super trygg o nöjd längs hela vägen! Han levde verkligen upp till våra förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom till alla!! Läs mer
  • 2019-03-02

Senad K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han är en hjälpsam mäklare bland de bästa Läs mer
  • 2019-03-02

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Personligt, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-01

Per J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bästa mäklarna i Åkersberga 😀 Läs mer
  • 2019-03-01

Ragna E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet på 107 kvm med 4 rum och kök.
    Jag känner mäklaren sedan tidigare och är mycket nöjd honom. Kunnig, påläst, erfaren, lätt att tala med och trevlig på ett naturligt sätt.
    Jag visste att det det skulle bli bra :-) och han levde upp till mina förväntningar.
    Toppbetyg från mig ! Läs mer

Daniel S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi skulle sälja vår bostad via fastighetsbyrån. Dålig upplevelse. Kände inget engagemang från vår mäklare, Fredrik Hellström. Jag fick själv styra upp för att sänka priset för att något skulle hända, fel prissättning från start. Väldigt dålig återkoppling och en massa felaktigheter vid fotografering och i annonserna.

Man får vad man betalar för. Fastighetsbyrån må vara billigare än många andra mäklare men service och engagemang är därefter. Känns som löpande band. Läs mer
  • Kerstin B

2019-02-28

Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har använt samma mäklare under en tid av femton år för försäljning och köp av Fredrik Hellström på Fastighetsbyrån i Åkertsberga. En mycket skicklig kompetent och effektiv mäklare får mitt högsta betyg. Kerstin Brandt Läs mer

Rolf Stern Anders J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus hjälpte oss med att sälja vårt radhus på Bivägen 33.
    Han genomförde denna försäljning, från start till mål, på ett seriöst, trevligt och initierat sätt. Inte minst hans avmätta, lyhörda och trevliga sätt är en tillgång.
    Kan inte annat än reckommendera honom och Fastighetsbyrån varmt! Läs mer

Kjell B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida är kunnig, proffsig och snabb i handling. Jag fick mycket bra känsla av henne. 👍🏼 Läs mer

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga