Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 873 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• 2020-10-24

Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde en lägenhet på Luffarbacken. Det gick smidigt och bra trots att få kom på visningen. Hade kanske hoppas på ett litet högre pris men priset var ändå OK. Det viktigt att affären gick snabbt och det gjorde den. Läs mer
  • 2020-10-24

Madeleine A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har som hundägare träffat Frida på promenader o blev mkt glad att höra att Frida fanns på fastighetsbyråns!
    Så självklart tog jag o ringde upp
    Frida
    En helt underbar mäklare lain I ally stöttande kunnig positiv uppmuntrande helt enkelt känner att i allt /som oro funderingar.. få bekräftelse det ordnar vi . Så från första stund jag träffade Frida kändes det rätt o i tryggt angående allt som rör mig som säljare och kund I Fastighetsbyrån! Ps genomgår för tillfället flera ögon operationer ser dåligt ! Att då få ha en mäklare som stöttandet säger det här löser vi! Mkt gllad o positiv kund !
    /dyslexi så ring bb
    MA Läs mer
  • Daniela S

2020-10-22

Daniela S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi sålde vårt hus med Monika. Innan hade vi provat flertal mäklare i kommunen men ingen har lyckats sälja snabbt och smidigt som Monika. Hon är otroligt duktig och lägger stort engagemang under hela affären. Allt från att vara med i fotograferingen och på besiktningen till att finnas till per telefon vid frågor.

Vi kommer defenitivt välja Monika vid näst husförsäljning! Läs mer
  • 2020-10-21

Eva M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har alltid varit nöjd med Fastighetsbyrån när vi sålt och köpt bostäder, så det blev naturligt att kontakta Fredrik Hellström här i Åkersberga. Han hjälpte oss på ett bra, lättsamt och proffsigt sätt att sälja vårt bostadsrätts radhus. Fredrik bemötte oss på ett väldigt bra sätt och höll oss uppdaterade under hela resan om vad som hände.
    Allt gick väldigt smidigt från första kontakten tills vi skrev kontrakt. Nu väntar vi bara på att överlämna huset till de nya ägarna. Läs mer
  • 2020-10-19

Lars Pontus S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde ett radhus på 150kvm som blev sålt på en förhandsvisning. Mycket nöjd med bemötandet från vår mäklare Robert Gustavsson som löste detta galant. Läs mer
  • 2020-10-16

Inger A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevligt.
    Motsvarade mina förväntningar.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-10-12

Titti C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte tomt och fick bra hjälp och support. Läs mer
  • 2020-10-10

Peter E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika har varit kanon! Hjälpsam, kunnig och lyhörd både innan och efter försäljningen/köpet. Läs mer
  • 2020-10-09

Birgitta Elisabeth S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Robert Gustafsson på fastighetsbyrån. Han infriade alla våra förväntningar och vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-10-05

Stefan B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag och min sambo sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren var mycket hjälpsam, trevlig och tog våra önskemål i försäljningen på stort allvar. Han var tillgänglig på telefon för frågor mer eller mindre dygnet runt! Perfekt för oss som skulle sälja för första gången. Läs mer
  • 2020-10-05

Fredrik F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi fick ett väldigt professionellt och tryggt mottagande av vår mäklare. Hon guidade oss igenom allt på ett sätt som fick oss att känna oss lugna genom hela processen trots att det är en så stor affär.
    Sanna Vestin överträffade alla förväntningar och vi skulle varmt rekommendera henne ifall ni ska köpa eller sälja hus. Läs mer

Lelde M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi träffade Frida när vi köpte en fastighet. Vi hade träffat henne tidigare i en annan visning. Frida är riktig snäll och alltid svarade på våra frågor. Rekommenderar samarbeta med Frida. Läs mer

Wilma Helena Jeanette H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde en ville, mäklaren var super trevlig, tydlig, driven och snabb i sina handlingar.
    De var första gången som vi sålde så hade inte så mycket förväntningar. Men dom vi hade uppfyllde Monika, och ännu mer.
    Skulle rekommendera Monika till alla, hon gjorde ett grymt jobb! Läs mer
  • Gunilla G

2020-10-04

Gunilla G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har både sålt och köpt och har blivit bemött på ett fantastiskt sätt. Sålt min två och köpt en två vid Åkerskanal tack Fredrik och Joakim Läs mer

Natalie S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Outstanding!
    Rasmus var snabb på att svara, proffsig och återkopplingen var perfekt!

Om vi mot förmodan flyttar igen är det Rasmus vi kommer anlita! Läs mer
  • 2020-10-03

Alexandra L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av mäklaren Joakim Torkelsson. Är mycket nöjd över hans arbete, vi trodde lägenheten kunde bli svårsåld men med jockes hjälp gick det över förväntan. Läs mer
  • 2020-10-03

Anneli F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra mäklare på alla sätt och vis. Läs mer

Filip B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är otroligt nöjda med Fredrik Hellström & Fastighetsbyrån Åkersberga. Hela processen har gått väldigt smidigt och Fredrik har alltid funnits där ifall vi haft frågor och funderingar. Vi kommer garanterat att använda oss utav Fredrik och Fastighetbyrån igen i framtiden. Läs mer

Linda F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vid försäljning av vårt radhus var mäklaren lyhörd och effektiv. Vi är supernöjda. Läs mer

Joacim F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte Villa, ett otroligt tryggt och smidigt köp tack vare Monika Söderström! Läs mer
  • 2020-09-11

KRISTINA N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi kan varmt rekommendera Monika Söderström på Fastighetsbyrån Åkersberga. Återkopplar snabbt, trygg, proffsig, driven och positiv. Vi har både köpt och sålt via Monika och båda gångerna har det varit smidigt och proffsigt. Läs mer
  • 2020-08-26

Annika B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har sålt mitt bostadsrättsradhus.
    Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående. Efter visningar och kontraktsskrivningen så upplevde jag att mäklarens intresse och engagemang svalnade, tog lång tid innan han svarade på meddelande, sånt han sagt att han kunde hjälpa till med var plötsligt inget han skulle göra. Läs mer

Mattias H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Proffsig kille, service minded och trevlig. Läs mer

Markus Leif T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har sålt ett radhus i Åkersberga.
    Bra bemötande, dock i efterhand tror jag att man skulle väntat 1 vecka med visning då en del folk eventuellt fortfarande var på semester. Läs mer

Elisabeth L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har sålt ett hus och alla förväntningar på mäklaren Robert/ Åkersberga infriades, jag kan verkligen varmt rekommendera honom på alla punkter som bemötande och återkoppling etc. Läs mer
  • 2020-08-16

Patrick Tony R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Andra gången Robert säljer åt mig!
    Han är bra insatt och gör ett bra jobb hittills 😁
    Har ju haft han tidigare så därför ett självklart val.
    Visning idag så hoppas det går bra snabb smidig affär👍 Läs mer
  • HELENA E

2020-08-05

HELENA E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har både sålt och köpte genom Joakim.
    Han har är kunnig, lugn,trygg engagerad.
    En jättebra mäklare! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-07-30

Brita Magdalena S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig, hjälpsam och kunnig.
    Bra återkoppling.
    Bra lokalkännedom.
    Kan varmt rekommendera Frida. Läs mer
  • 2020-07-20

Inger Birgitta G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt min villa. Jag anlitade en mäklare som jag kände sedan tidigare och hade förtroende för. Jag förväntade mig ett proffsigt bemötande med stöd och hjälp i processen och det har jag verkligen fått. Jag kan rekommendera anlitad mäklar. Läs mer
  • 2020-07-19

Elin Teresa Matilda H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag sålde mitt barndoms sommarhus. Monika bemötte mig med respekt för alla de känslor som uppstår vid en separation av ett minne och hade tålamod genom processen. Positiv, glad, alltid snabb på att svara och mycket kunnig! Svårt att säga att säga vad mina förväntningar var innan då det var min första försäljning. Dock har jag under resan blivit positivt överraskad hur mycket till hjälp Monika varit och hur smidigt de gjort affären.
    Jag rekommenderar varmt alla i Åkersberga som funderar på att sälja att vända sig till Fastighetsbyrån och Monika Söderström! Läs mer
  • 2020-07-14

Anna B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra bemötande och snabb återkoppling via sms, telefon samt mail. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-07-13

Tomas H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kunnig och proffsig, lång erfarenhet och alltid behjälplig Läs mer
  • 2020-07-12

Helena I skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi sålde vår villa och köpte en annan villa av samma mäklare!

Vi rekommenderar Rasmus Degard på Fastighetsbyrån. Han är trevlig och vi hade ett bra samarbete både vid försäljning och köp. Läs mer
  • 2020-07-03

Josefine H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt tillmötesgående, trevlig, kunnig mäklare. Inte för påstridig och enkel att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-07-01

Martin H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte hus i Åkersberga och Rasmus har varit grym i sitt bemötande och engagemang. Är alltid mycket att tänka på med ett hus och jag upplevde att jag fick det stöd jag behövde för att känna mig trygg i det Hittills dyraste köpet i mitt liv! Läs mer
  • 2020-06-27

Emma B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vår mäklare var Sanna Vestin och vill varmt rekommendera henne. Hon gav oss verklighetsförankrade förväntningar, hon var tillgänglig och framförallt väldigt trevlig och personlig i sitt bemötande. Hon hjälpte dessutom mig otroligt mycket i det nya husköpet och det var ovärderligt. Toppenbra! Läs mer
  • 2020-06-25

Karl Robert V skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Professionellt uppträdande, bemötande och utfört uppdrag. Utöver det vänlig och personlig, kunnig och utrustad med stort tålamod vilket uppdraget krävde. Exceptionellt bra på att hitta prospekts. Läs mer
  • 2020-06-25

Mats Daniel Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Både sålde hus och köpte lägenhet genom Fastighetsbyrån.
    Monika som hjälpte oss med försäljningen av huset var fantastisk helt enkelt. Massor med idéer, tankar och ett enormt driv.

Joakim & Rickard som hjälpte oss med köp av varsin lägenhet var väldigt trevliga, hjälpsamma och professionella.

Tack! Läs mer
  • 2020-06-22

Johan B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren hjälpte oss med försäljning av villa och köp av villa.

Kunnig, snabb och trevlig, det vi uppskattade mest var att hon alltid gick att få tag på när vi hade frågor.

Vi är supernöjda och rekommenderar henne mycket! Läs mer
  • 2020-06-12

Armin H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Richard är en väldigt snäll och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-10

Daniela J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tillmötesgående och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-09

Joakim Å skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi fick den hjälp vi ville och det resultat vi ville uppnå utan en massa krångel vilket vi tycker är väldigt viktigt. Läs mer
  • 2020-06-09

Anneli Å skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt kedjehus. Allt var mycket enkelt och mäklaren var mycket hjälpsam med allt i kring fotografering och visning.
    Ett väldigt smidigt upplägg gjorde det hela till en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-06-08

Lya P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi möt detta mäklare när vi köpte hus och nu när vi bestämde att sälja ville jag ha samma mäklare för att vi gillade honom. Han är lugn, trevlig och mycket proffsigt. Läs mer
  • 2020-06-08

Niklas G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus är en lugn, varm, positiv, inlyssnande, inkännande, noggrann, kompetent, proffsig, snabb, effektiv mäklare. Man är trygg med Rasmus. Han har dessutom ett rättspatos som vi uppskattade väldigt mycket. Vi vill ge Rasmus våra allra bästa rekommendationer - 5 av 5 stjärnor!! Det var ett nöje att sälja huset - tack vare Rasmus. Läs mer
  • 2020-05-25

Nathalie F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rörigt och oorganiserat. Mäklaren hade ingen koll på fastigheten och olika andra mäklare la sig i och förvirrade/skrämde upp säljaren. Mitt under processen slutade vår mäklare och en ny tog vid och då blev det hela ännu rörigare. Läs mer
  • Rebecca A

2020-05-22

Rebecca A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte ett hus. Jättenöjd med både huset och mäklaren som förmedlade köpet. Läs mer
  • 2020-05-18

Mats R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Men har synpunkter på några saker.
    När det gäller fotograferingen så tycker jag att det borde vara fler detaljbilder, nu kändes det lite stelt när jag såg bilderna på bostaden som var tagna.
    Sen påpekade jag att det bör finnas en pil som markerar vilken balkong/lägenhet som avser objektet när man tar en bild på ett flerbostadshus med flera lägenheter. Läs mer
  • 2020-05-18

Marko Z skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus Degard is the best broker in Åkersberga. Period. Läs mer
  • 2020-05-17

Thomas H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Åkersbergavägen 26A Villa

Bra! Mäklaren var uppmärksam, kunnig och hjälpsam på alla sätt. Mkt nöjd Läs mer

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga