Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 693 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• 2019-03-20

Elina Alexandra F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fastighetsbyrån i Åkersberga var med både vid köp av ny bostad och försäljning av bostad. Båda mäklarna var pålästa om objektet, tillgängliga och duktiga på att bygga upp ett förtroende. Självklart är jag medveten om att mäklare är säljare och att deras uppdrag är att sälja. Men min totala upplevelse är att jag är nöjd och skulle jag sälja igen så blir det tillsammans med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-03-15

Tobias T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt via Rasmus Degard och fått väldigt bra och proffsig hjälp via hela försäljningen. Hela kontoret med atmosfär och medarbetare ger en väldigt trevlig och trygg känsla. Läs mer
  • 2019-03-13

Paul Wilhelm K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har sålt en villa i Åkersberga med hjälp av Robert på Fastighetsbyrån.
    Vi är helnöjda med hur allt har fungerat. Från A till Ö Läs mer
    Johan Y gillar detta
  • 2019-03-09

Lilian W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren jobbade utomordentligt för att min lägenhet såldes till ett bra pris.
    Upplevelsen av mäklaren finns inget att klaga på Läs mer
  • 2019-03-07

Aleksandra W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är jätte nöjd.Allt funkade lätt och smidigt.
    Mäklaren hjälper mycket så man behöver inte tänka på och stressa.Tycker om att alla information skickat genom mejl ,så man har allt på samma plats.
    Aleksandra Läs mer

Köpt bostadsrätt
    Perfekt Läs mer
  • 2019-03-06

Lotta J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra, kunnig och engagerad mäklare som sålt vårt hus på Knipvägen.
    Gick ändå snabbt trots omständigheter kring jul.
    Vi är helnöjda och rekommenderar absolut fastighetsbyrån. Läs mer

Jesper E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi köpte en bostadsrätt i Åkersberga. Vi blev bra bemötta av mäklaren och dom gav ett proffsigt intryck.
    Allt gick smidigt och bra. Läs mer

Johan Marcus W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde en renoverad villa via Robert Gustafsson på Fastighetsbyrån. Robert hade bra kunskap om området och gjorde snabbt en plan för försäljningen. Han var anträffbar genom hela processen och gjorde ett bra intryck under visningen. När budgivningen kom igång höll han mig informerad och skötte också dialogen med budgivarna på ett utmärkt sätt. Läs mer

Prithi Linda Christina G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt bostaden och har blivit mkt bra bemött av vår mäklare som gjorde hela proceccen mkt snabb enkel och man kände oss super trygg o nöjd längs hela vägen! Han levde verkligen upp till våra förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom till alla!! Läs mer
  • 2019-03-02

Senad K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han är en hjälpsam mäklare bland de bästa Läs mer
  • 2019-03-02

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Personligt, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-01

Per J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bästa mäklarna i Åkersberga 😀 Läs mer
  • 2019-03-01

Ragna E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet på 107 kvm med 4 rum och kök.
    Jag känner mäklaren sedan tidigare och är mycket nöjd honom. Kunnig, påläst, erfaren, lätt att tala med och trevlig på ett naturligt sätt.
    Jag visste att det det skulle bli bra :-) och han levde upp till mina förväntningar.
    Toppbetyg från mig ! Läs mer

Daniel S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi skulle sälja vår bostad via fastighetsbyrån. Dålig upplevelse. Kände inget engagemang från vår mäklare, Fredrik Hellström. Jag fick själv styra upp för att sänka priset för att något skulle hända, fel prissättning från start. Väldigt dålig återkoppling och en massa felaktigheter vid fotografering och i annonserna.

Man får vad man betalar för. Fastighetsbyrån må vara billigare än många andra mäklare men service och engagemang är därefter. Känns som löpande band. Läs mer
  • Kerstin B

2019-02-28

Kerstin B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har använt samma mäklare under en tid av femton år för försäljning och köp av Fredrik Hellström på Fastighetsbyrån i Åkertsberga. En mycket skicklig kompetent och effektiv mäklare får mitt högsta betyg. Kerstin Brandt Läs mer

Rolf Stern Anders J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus hjälpte oss med att sälja vårt radhus på Bivägen 33.
    Han genomförde denna försäljning, från start till mål, på ett seriöst, trevligt och initierat sätt. Inte minst hans avmätta, lyhörda och trevliga sätt är en tillgång.
    Kan inte annat än reckommendera honom och Fastighetsbyrån varmt! Läs mer

Kjell B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida är kunnig, proffsig och snabb i handling. Jag fick mycket bra känsla av henne. 👍🏼 Läs mer
  • Leena H

2019-02-28

Leena H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus Degard var en lyhörd mäklare som arbetade målfokuserat, sakligt och problemlösande.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-14

Eva H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket bra och hjälpsam!!! Jag har aldrig känt att jag stör, alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Gun Elisabeth E

2019-02-05

Gun Elisabeth E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Södra Åsvägen 67. samt Höderv 19
    Österskär.
    Proffsiga och pålästa, alerta och väldigt trevligt bemötande. Snabb återkoppling
    vid frågor och funderingar.
    Rekommenderas starkt ! Läs mer
    Johan Y gillar detta
  • Marie D

2019-02-05

Marie D skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    En tvåa köpte vi.
    Några av Killmäklarna vi träffade hade en bra bemötande, någon tjejmäklare vi träffade behöver jobba lite mer med sin bemötande, kunder läser av negativa och positiva kroppspråken. Det är inte lätt att möta människor men spännande, eller hur. Om man inte är trött på sitt jobb förstås. Jobbbyte rekomenderas i så fall, mindre pengar kanske men livet blir roligare.
    Miljön på mäklarfirman var välkommande, fräscha lokaler...
    Bra upplevelse , duktiga mäklarare Läs mer
  • 2019-02-04

Filip I skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har köpt en bostadsrätt, lägenhet. Jag har blivit väldigt bra bemött hos mäklaren och hade väll förväntat mig att bli det också då jag hört bra om dem innan. Allt som allt har det varit mycket bra. Läs mer
  • 2019-02-02

Ulf L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket bra och seriös mäklare och han utförde sitt uppdrag på ett för mig mycket tillfredsställande sätt över förväntan/Ulf Läs mer
  • Fredrica G

2019-01-31

Fredrica G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag sålde min villa med Rasmus och vill ge honom högsta betyg. Han har visat stort engagemang från första mötet, proffsighet som säljare samt att huset såldes till ett bra pris. Jag kan varmt rekommendera Rasmus då han ger allt och lite till för att göra både köpare och säljare nöjda! Läs mer
  • 2019-01-27

Nicola Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Okej
    Köpt bostadsrätt, nöjd med mäklare och hans kundbemätande. Läs mer
  • 2019-01-12

Irene Margareta K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Utmärkt professionellt bemötande och service! Läs mer
  • 2018-12-29

Janraem P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Duktig trevlig hjälpsam omtänksam Läs mer
  • Kip S

2018-12-29

Kip S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hej
    Har köpt ett bostdsrätts radhus i Åkersberga. Mäklaren som har haft hand om detta objekt ( Fredrik) har varit super att ha att göra med 😊. Han har varit hjälpsam, tillmötesgående, informativ,service och kundorienterad utöver jättetrevlig samt en bra länk mellan sin uppdragsgivare och oss. Jag ger honom högsta betyg. Läs mer
  • Camilla Å

2018-12-10

Camilla Å skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag hade lite ont om tid att hitta ett nytt boende och kom i kontakt med Joakim Torkelsson då han visade en lägenhet. Jag köpte inte den lägenheten men han höll kontakten och visade mig en annan lägenhet som jag sedan kunde köpa innan visning! Superbra bemötande och förmedlat då han trots allt inte var anlitad av mig som köpare. Allting sköttes väldigt smidigt och flexibelt och jag är jättenöjd i min nya bostad! Läs mer
  • Magnus T

2018-11-29

Magnus T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi sålde en villa i Österskär och valde att anlita Pege. Han får topp betyg från oss för hela genomförandet. Läs mer

Christina K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är så nöjda med Pege! Han är mycket proffsig, inlyssnande, återkopplar, noggrann och påläst om huset och området. TOPPBETYG!
    Anlita Pege! Våra varmaste rekommendationer!
    Kicki o Magnus Thorburn Läs mer
  • P

2018-11-28

P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Thomas är ju 😍
    Kunnig, lättsam, driftig. Läs mer

Lena C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik Linnros har varit så otroligt tillmötesgående och hjälpsam vid försäljningen av vårt hus.
    Inget han kunde gjort bättre. Läs mer

Inger Christine L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Försäljning av tomt. Mäklaren otroligt trevlig, entusiastisk och proffsig. Bättre mäklare får man leta efter! Läs mer
  • 2018-11-27

Ulf Göran Valdemar M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt villa, mycket bra bemötande av mäklaren.
    Visning söndag såld på tisdagen, så över förväntan. Läs mer
  • 2018-11-27

Anna Maria Teresia S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    I försäljningen av vår villa i Åkersberga fick vi den absolut bästa servicen av Fastighetsbyrån i Åkersberga och Patrik Linnros, som var vår fastighetsmäklare. Även om själva försäljningen av huset, när det gäller pris och tiden det tog att få objektet salt, inte nådde upp till våra förväntningar på grund av en extremt svår fastighetsmarknad, kände vi oss hela tiden trygga med Patrik och Fastighetsbyrån. Vi fick tydlig information om vad som hände i processen och snabb återkoppling på de frågor och funderingar vi hade. Läs mer
  • Jouri P

2018-11-26

Jouri P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Pege och kommer även i framtiden kontakta honom för eventuella försäljningar. Läs mer
  • 2018-11-22

Jenny Maria Suchada W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika är en mäklare med kunden helt i fokus. Hon lyssnade till våra önskemål samtidigt som hon snyggt gav förslag och gärna bollar idéer, alltid med ett leende. Sålde vår villa under en bostadsmarknad som var ordentligt trög men tack vare Monikas hårda arbete, struktur och tålamod fick vi det sålt till en köpare som passade oss och huset. Läs mer
  • Daniel B

2018-11-21

Daniel B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag sålde en tomt. Det var inte det lättaste att få ut det belopp jag ville ha i dagens marknad. Men till slut gick det och jag är väldigt nöjd med mäklarens tålamod och uthållighet. Kan rekommendera Pege till dom som går i sälja tankar. Läs mer
  • 2018-11-20

Rasmus N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt lägenhet. Bra bemött av mäklare och han hjälpte till bra genom hela köpet. Lite oklart att visningen även innefattar besiktning utan det fick jag veta när jag satt med säljarna. När jag väl fick tillträde fanns det trasiga handtag och trasiga knappar till spisfläkt. När jag påpekade detta till mäklare sa han att han inte kunde göra nåt och att jag skulle kontakta säljare för ersättning vilket inte skedde. Läs mer
  • Michael G

2018-11-20

Michael G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fick hjälp att sälja min bostad av Caroline på fastighetsbyrån Åkersberga. Proffsigt bemötande från start till mål.
    Trots en avtagande marknad så gick det snabbt och smidigt.
    Helnöjd. Läs mer
  • 2018-11-18

Robert L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har köpt en bostad I Österskär och är nöjda med mäklaren och Fastighetsbyrån I Åkersberga. Läs mer
  • 2018-11-18

Ulf L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde En relativt nyproducerad 2a. Hade större förväntningar på försäljningen av den ,men tycker att mäklaren skötte sig förhållandevis bra på den tröga bostads marknaden ... Läs mer
  • 2018-11-16

Anneli B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har köpt ett hus, våran mäklare skötte allt utmärk. Läs mer
  • 2018-11-14

Agneta J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fungerade bra hela vägen - som man vill att det skall vara Läs mer
  • 2018-11-10

Dödsbo efter Stig Torsten J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Älrde villa

Mäklaren är en toppenperson, empatisk, trevlig, professionel.

Förväntningarna var att få guidning in i målet samt att få ut ett bra pris. Jag är nöjd köparna är överlyckliga. Mäklaren fick nog jobba lite extra men gjorde det med ett leende. Levereade högt över förväntningar.

Ett jävla stök med syskon Jurist och alla papper. Tack vare mäklaren fick vi ändå till detta. Läs mer
    Rasmus D gillar detta
  • 2018-11-08

Jan Erik Henry E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Er mäklare Thomas har varit fantastisk , förklarat alla turer på ett bra sett , varit engagerad till 100%. Honom skall ni vara rädda om Läs mer
  • 2018-11-07

Ella W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag & min kille köpte precis vår första bostad, ett radhus. Allt gick så smidigt! Vi blev uppringda av vår mäklare som sa att han hittat ett objekt som han trodde vi skulle tycka om & fick se radhuset innan det låg ute för försäljning. Allt gick väldigt smidigt och mäklaren såg alltid till att vi förstod vad som hände och vad som gällde och hjälpte oss med alla frågor vi hade då det var första gången för oss. Läs mer
  • Jan H

2018-10-31

Jan H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte villa. Mäklaren hade semester när vi hittade annonsen, men mäklaren såg till att vi fick möjlighet att besöka bostaden ändå med hjälp av en kollega. Läs mer

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga