Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 774 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• 2019-12-10

Mirela T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida var väldigt hjälpsam med allt.Svarade på ett lätt svenska för mig till alla frågar gällande huset som jag har köpt.Tack så mycket!! Läs mer
  • 2019-12-08

Vincent O skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra, rak kommunikation, snabba svar! Har bara bra saker att säga! Läs mer
  • 2019-12-08

Fredrik J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    När man ställer frågor så får man inga svar. Kändes som man blev lurad i vissa lägen. Läs mer
  • 2019-12-06

Dödsbo Erika Kristina J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kunnig, serviceinriktad, lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-12-02

Ann-mari A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    bostadsrätt
    trevligt bemötande
    a
    llt har fungerat som jag har förväntat mig Läs mer
  • 2019-11-28

Agneta E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt fritidshus.
    Proffesionellt och vänligt bemötande.
    Vi har fått all hjälp..
    Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2019-11-26

Mattias M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt vinterbonat fritidshus, Mäklaren har skött sig utmärkt.
    Sålt lägenhet, Mäklaren har skött sig utmärkt Läs mer
  • 2019-11-26

Markus W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    När mäklaren säger att han ska göra något och sen inte gör det, då visar det hur lite han bryr sig om mig som kund. Det här hände vid flera olika tillfällen. Läs mer
  • 2019-11-25

Jürgen E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt bostaden Malvavägen 36B.
    Väldigt bra o proffsigt bemött av Rasmus Degard. En mäklare med en naturlig fallenhet att alltid sätta kunden i fokus.
    Bra jobb och väldigt engagerande, höll mig uppdaterad hela tiden
    och var alltid nådd. Läs mer
  • 2019-11-24

Parisa A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren försökte hjälpa till vid problem som uppstött. Men vi tycker ändå att det behövs mer stöd för köparen som blir lurad av säljaren på något sätt. Läs mer

Pong B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt ett hus & väldig proffsig i hela köpes processen.
    Kan varmt rekommendera Malin som mäklare. Läs mer
    Malin M gillar detta

Martin S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Malin är jättetrevlig och mycket effektiv, snabb återkoppling! Väldigt engagerad och rekommenderas varmt! Läs mer
    Malin M gillar detta

Olle E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt radhus - köpt bostadsrätt.
    Bemötandet från början perfekt och ua - bra återkoppling- ar och alltid svar på frågor och funderingar.
    Hade väl inga direkta förväntningar, jag vet att konkurrensen är stor i branschen och räknade med ett bra och proffsigt arbete.
    Vi säljer pga hälsoskäl, har haft stora problem med hälsa och sjukhus, kaos inom vården mm men mäklaren har alltid visat förståelse och uppdraget har hela tiden rullat på.
    Vi har bank, tillträden och utflytt kvar, ca 1 mån, och räknar med att avslutet blir lika proffesionellt och vi är helt nöjda med mäklarens insats så här långt. Läs mer
  • 2019-11-19

Siri U skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt villa. Saknade en tydligare återkoppling av mäklare efter visningar Läs mer
  • Sara E

2019-11-17

Sara E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde fastighet i Åkersberga. Mäklare Monika Söderström är väldigt proffsig samtidigt som hon är varm och genuin och har intresse för att det ska bli så bra som möjligt för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-11-03

Marie A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt ett litet radhus. Vi fick råd och hjälp med allt som rörde förvärvet. Allt blev solklart när jag pratat med mäklaren. Personligt bemötande i en avslappnad atmosfär under såväl visningstiden som vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-11-01

Margareta H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har sålt en fritidsfastighet. Förväntningarna var att mitt ärende behandlades korrekt.

Det blev som jag förväntade mig och mäklaren gjorde ett bra jobb.

. Läs mer
  • 2019-10-31

Jacqueline L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-30

Michael N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tillgänglig och bra person som hjälpte mig bra. Läs mer
  • 2019-10-24

Anders B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi skulle sälja vår lgh men efter 10 månader lyckades inte mäklaren inte och vi avsade uppdraget. Läs mer
  • 2019-10-24

Jan-Olof E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Proffsigt bemötande i alla lägen, effektiv och positiv Läs mer
  • Linda Therese E

2019-10-21

Linda Therese E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt ett radhus i Åkersberga.
    Mäklaren skötte alla kort rätt och var engagerad och lyhörd för såväl intressenter som mig själv. Noga med att snabbt svara på mail och meddelanden.
    Min förväntan var att det skulle gå snabbt att sälja, men marknaden visade sig vara trög och det tog längre tid än jag hoppades på. Mäklaren hanterade ärendet tålmodigt och bearbetade intressenter på ett bra och metodiskt sätt.
    Är som helhet väldigt nöjd med mäklaren som gjorde sitt absolut bästa utifrån marknadsläget. Läs mer
  • 2019-10-21

Elsa W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Slutförde affären på ett smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-10-18

Mats Peter Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    En man som inte gav upp !
    Toppenbra !!! Läs mer
  • 2019-10-14

Staffan Unander L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig,tar sitt uppdrag på största allvar.Lätt att jobba ihop med.Lyhörd för kundens åsikter. Läs mer
    Malin M, Fredrik S gillar detta
  • 2019-10-14

Yord T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt hus. Knipvägen 121
    Mycket trevlig mäklare Robert Gustavsson.
    Han svarade eller ringde alltid tillbaka när man sökt han för att ställa en fråga eller liknande. Absolut ett bra bemötande och han fyllde alla dom förväntningarna man kan ha av en mäklare vid ett husköp. Sammanfattningen kan man säga att jag/vi är mycket nöjda med vårt köp av hus, bemötande, och uppföljning genom hela affären. Läs mer
  • 2019-10-07

Susanna L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi blev tryggt lotsade genom hela affären av en mycket professionell mäklare, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-06

Filip I skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätter/lägenheter. Vi mötte mäklaren genom visning på den bostad vi köpte. Vi förväntade oss att få hjälp med att sälja och köpa men det var en överraskning att det gick så fort och smidigt. I helhet är vi jättenöjda! Läs mer
  • 2019-09-28

Gediminas B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Super bra service Läs mer
  • 2019-09-28

Eva P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt en svårsåld villa men fick väldigt mycket hjälp.
    Blev vänligt bemött trots mina nervösa frågor och undringar.
    Förväntningarna på priset var ju lägre än jag hade förväntat mig men det var nog inte mäklarens fel.
    Glad att allt är över. Läs mer
  • 2019-09-16

Martin C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    BRF

Bra genomförd fastighetsaffär.
    Fredrik gav förtroede och löst uppgiften bra. Läs mer
  • 2019-09-13

Ulrika N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har både köpt och sålt via Fastighetsbyrån Åkersberga. Vi är extremt nöjda med bemötandet vid båda tillfällena Läs mer
  • 2019-09-11

Carola R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra bemötande och snabbt avslut, kunde vara något mer engagerad men i stor nöjd. Läs mer
  • 2019-09-10

Louise W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt parhus.
    Trevlig bemötande, hjälpsam med alla frågor kring köpet o kontakt med säljare. Läs mer
  • 2019-09-09

Håkan F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt och sålt av en super proffsig mäklare Läs mer
  • 2019-09-06

Arita H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren har fullgjort mina önskemål. Jag har sålt min lägenhet o är på gång att skriva för en ny av samma mäklare . Läs mer
  • 2019-08-29

Cecilia Helena R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har enbart positiva upplevelser båda av att köpa och sälja i samarbete med fastighetsbyrån
    Vid försäljning av hus så har det gått smidigt med det som kan påverkas av mäklaren och allt har sköts på ett jättebra sätt. Har inga negativa upplevelser utan är helt enkelt supernöjd med allt kring denna försäljning och mäklarens jobb Läs mer
  • Tommy J

2019-08-29

Tommy J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi sålde vår villa. Det sköttes väldigt professionellt. Väldigt tydlig kommunikation Läs mer
  • 2019-08-29

Marjo Susan H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Känner mig trygg i försäljningen av fastighet med en erfaren mäklare. Läs mer
  • 2019-07-22

Lars Anders B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida Orre var mycket kompetent och bra mäklare som vi gärna ger våra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-07-17

Kent O skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt ett hus. Min Malin som sålde mitt hus. Hon verkligen service an. Jag kan inte hitta något Jag som kund har inget att erinra på försäljning. Hon var super. PS hon var också väldig vacker och trevlig. Läs mer
    Fredrik S, Malin M gillar detta
  • Claes Göran M

2019-07-16

Claes Göran M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi köpte ett bostadsrättsradhus i Margretelund. Vi fick otroligt bra hjälp av vår mäklaren Caroline Knutsson. Hon bemötte oss på ett bra och proffsigt sätt.
    Allt fingerade bra från förta visningen tills överlåtelsen i juli 2019
    Kan varmt rekommendera Caroline. Läs mer
  • 2019-07-12

Bo E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra jobbat med försäljningen av vårt hus på en kärv marknad och spekulanter med orealistiska önskemål Läs mer
  • 2019-07-12

Leif Gunnar A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt radhus i Åkersberga. Trevligt och korrekt bemötande. Både jag och mäklaren känner nog att vi missräknat oss en del på försäljningspriset, men marknadskrafterna spelade oss ett litet spratt.

Jag är trots allt helt nöjd med det sätt som mäklaren Patrik Linnros skött sitt uppdrag. Läs mer
  • 2019-07-08

Stina J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    1.Jag har köpt en lägenhet.
    2. Glad m.m
    3. Trevlig, charmig o tålamod
    4. Bra mäklare o bra köpt Läs mer
  • 2019-07-01

Tommy B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt en BR. Mkt bra bemött av Fredrik. Proffsig och kunnig. Ibland tog action på frågor som behövde rätas ut med säljaren.

Fredrik sammantaget gjorde ett utmärkt arbete för att sy ihop köpet.

all heder Läs mer
  • 2019-07-01

Gabriella O skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi sålde ett kedjehus. Mäklaren var noggrann, var närvarande vid alla möten med besiktningsmännen , kontaktade oss för att uppdatera vad som hände. Hon hade god kontroll över processen. Vi kände oss i trygga händer i försäljningen av vår bostad. Vi behövde inte oroa oss för någonting. Hon var glad och trevlig och lyckades sälja vår bostad .
    Vi är jättenöjda helt enkelt. Läs mer
    Fredrik S, Malin M gillar detta
  • 2019-06-30

Sofia Anna Elin W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi sålde vårt hus och är så fantastiskt nöjda med hur Monika har hanterat allt från dag ett till sista mötet!
    Monika är otroligt proffsig och klok och stöttar med goda råd. Vi kände oss trygga i samtliga beslut som togs och vi kände att Monika alltid hade vår rygg och backade oss i allt. Monika utstrålar lugn, positivitet, ärlighet och vi kände snabbt att hon har exakt koll på vad hon gör och hon gör det utmärkt!
    Hon var alltid tillgänglig och svarade snabbt på våra frågor och undringar.

Utan att tveka så är Monika en mäklare vi skulle rekommendera till alla! Läs mer
  • 2019-06-28

Anneli F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi skulle sälja vårt sommarställe!
    Mäklaren var väldigt positiv och såg bara möjligheter!
    Mäklaren gav ett bra intryck och kändes väldigt positiv och seriös !
    Vi är glada att vi använde fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-06-12

Karl-johan B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har anlitat Patrik Linnros och ger honom absolut högsta betyg! Jag köpte från Patrik för några år sedan och var otroligt nöjd med honom. Därmed var det ett självklart val att välja honom när det var dags att sälja. Han är extremt lyhörd och driven. Han finns alltid tillgänglig och är väldigt mån om sina kunder. Han ger råd och guidar dig tryggt genom hela processen. Dessutom bör det tilläggas att Patrik är väldigt trevlig att jobba med. Jag är helt enkelt väldigt nöjd och skulle definitivt anlita honom igen! Läs mer

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga