Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 793 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• Ingmarie P

2020-02-13

Ingmarie P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har nu sålt vårt fina hus i Hästängsudd
    till en barnfamilj som vi önskar ska få njuta av ett hus med härlig tomt nära hav o natur.
    Rasmus Degard vår förträffliga mäklare ska ha all kredit för kunnighet och fint bemötande.
    Våra förväntningar på ett snabbt avslut
    på fastighetsaffären har uppfyllts.
    Kan varmt rekomendera Fastighetsbyrån Åkersberga och mäklare Rasmus Degard till andra som vill sälja sina fastigheter. Läs mer
  • 2020-02-13

Kenneth A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hej ! Jag har sålt en industrifastighet på Ljusterö.
    Min mäklare är Rasmus Degard, som har varit riktigt bra och tänkt utanför boxen när det gäller köpare.
    Rasmus har varit proffsig och behjälplig med allt under hela försäljningen. Han har överstigit alla mina förväntningar efter att jag blivigt rekommenderad Rasmus av Marcus Larsson på fastighetsbyrån Täby
    Med vänlig hälsning,
    Kenneth Läs mer
  • 2020-02-11

Veronica Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Noggrann, fick mig lugn, va "topp"stressad och orolig. Men fick den bästa hjälp jag kunnat önska! Bara positivt! Läs mer
  • 2020-02-08

Åsa Kristina N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Stort engagemang och professionellt bemötande. Svarar snabbt på frågor. Läs mer
  • 2020-02-07

Ziyafat M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har köpt hus och mäklare var så kunniga och hjälpsam. Processen gick inom 3 dagar allt var tydligt och bra.
    Mvh Ziyafat Läs mer
  • 2020-02-04

Emma S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi Sålde vårt hus med hjälp av Monica och är jätte nöjda över hennes arbete. Monica visade ett stort engagemang till vår försäljning vilket gjorde oss som säljare mycket trygga. Läs mer
  • 2020-02-01

Philip E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är mycket nöjda med Frida Orre. Professionellt bemötande från första kontakt till tillträde! Läs mer
  • 2020-01-31

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag sålde min villa i Åkersberga och jag blev bemött av mäklaren på ett extremt bra sätt. Rasmus var extremt drivande och var väldigt behjälplig med allt inte bara just själva försäljningen även väldigt trevlig och ödmjuk.

Rasmus på fastighetsbyrån i Åkersberga får 5/5, jag kan varmt rekommendera honom när ni ska köpa eller sälja. Vår försäljning gick precis som man vill att det ska göra, och vi kommer garantera oss vända oss till Rasmus när det är dags igen. Läs mer
  • 2020-01-29

Erik A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte en bostad på Bergavägen i centrala Åkersberga. Jättebra kontakt med mäklaren på alla sätt! Är supernöjd och kände mig mycket trygg genom hela köpet! Läs mer
  • 2020-01-28

Mikael M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Ni gjorde ett bra jobb mkt trevlig personal. Läs mer
  • 2020-01-22

Jan W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt Radhus. Personligt bemötande och balanserad information med god lokalkännedom. Läs mer
  • 2020-01-17

Rut G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag anlitade Fastighetsbyrån i Åkersberga för att sälja en bostadsrätt, en 2:a på 50 kvm. Mäklaren skötte försäljningen smidigt och proffsigt. Försäljningspriset blev betydligt högre än förväntat med tanke på den ursprungliga värderingen och jämfört med tidigare försäljningar av likadana lägenheter i området. Jag är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2020-01-13

Alice B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt lägenhet. Joakim var toppen! Lätt att få tag på och återkopplade under alla ”steg” i processen. Mycket nöjd 👍🏼 Läs mer
  • 2020-01-05

Jean P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt en lgh. Bra agerande från mäklaren. Allt flöt på bra. Läs mer
  • 2019-12-31

Jörgen S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt hus(villa).
    Bra bemötande släpet inte taget.
    Ja levde upp till våra förväntningar. Agerade snabbt.
    En mäklare som jag kan rekommendera.
    Engagerad kunnig. Läs mer
  • 2019-12-28

Sara M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik Hellström på Fastighetsbyrån hjälpte mig att sälja mitt radhus. Två veckor efter första kontakten var det sålt! Dessutom för ett högre pris än vad man kunde väntat sig! En kombination av engagemang, kännedom om den lokala marknaden och stort kontaktnät. Jag kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • 2019-12-23

Cecilia Linnea Ajanthie G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt bostad (villa).

Har blivit positivt bemött av min mäklare från första mötet och hela vägen.
    Anser att min mäklare har levt upp till alla mina förväntningar och mer därtill. Min mäklare har med stor drivkraft och personliga insatser tillhandahållit gott professionellt bemötande, allomfattande kompetens och genuin personlighet.
    Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera min mäklare som jag haft vid försäljning av min bostad. Läs mer
  • 2019-12-16

Mimmi S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt vår villa i Skärgårdsstad, Åkersberga med hjälp av Frida. Vi fick fantastisk hjälp, proffsigt bemötande och en smidig affär. Frida är snabb på att återkoppla och ett bra stöd vid försäljning. Vi kan lämna våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-12-14

Nikolaus Zeus C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tydlig och lätt hjälp när vi sålde villan! Läs mer
  • 2019-12-10

Mirela T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida var väldigt hjälpsam med allt.Svarade på ett lätt svenska för mig till alla frågar gällande huset som jag har köpt.Tack så mycket!! Läs mer
  • 2019-12-08

Vincent O skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra, rak kommunikation, snabba svar! Har bara bra saker att säga! Läs mer
  • 2019-12-08

Fredrik J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    När man ställer frågor så får man inga svar. Kändes som man blev lurad i vissa lägen. Läs mer
  • 2019-12-06

Dödsbo Erika Kristina J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kunnig, serviceinriktad, lätt att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-12-02

Ann-mari A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    bostadsrätt
    trevligt bemötande
    a
    llt har fungerat som jag har förväntat mig Läs mer
  • 2019-11-28

Agneta E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt fritidshus.
    Proffesionellt och vänligt bemötande.
    Vi har fått all hjälp..
    Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2019-11-26

Mattias M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt vinterbonat fritidshus, Mäklaren har skött sig utmärkt.
    Sålt lägenhet, Mäklaren har skött sig utmärkt Läs mer
  • 2019-11-26

Markus W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    När mäklaren säger att han ska göra något och sen inte gör det, då visar det hur lite han bryr sig om mig som kund. Det här hände vid flera olika tillfällen. Läs mer
  • 2019-11-25

Jürgen E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt bostaden Malvavägen 36B.
    Väldigt bra o proffsigt bemött av Rasmus Degard. En mäklare med en naturlig fallenhet att alltid sätta kunden i fokus.
    Bra jobb och väldigt engagerande, höll mig uppdaterad hela tiden
    och var alltid nådd. Läs mer
  • 2019-11-24

Parisa A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren försökte hjälpa till vid problem som uppstött. Men vi tycker ändå att det behövs mer stöd för köparen som blir lurad av säljaren på något sätt. Läs mer

Pong B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt ett hus & väldig proffsig i hela köpes processen.
    Kan varmt rekommendera Malin som mäklare. Läs mer
    Malin M gillar detta

Martin S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Malin är jättetrevlig och mycket effektiv, snabb återkoppling! Väldigt engagerad och rekommenderas varmt! Läs mer
    Malin M gillar detta

Olle E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt radhus - köpt bostadsrätt.
    Bemötandet från början perfekt och ua - bra återkoppling- ar och alltid svar på frågor och funderingar.
    Hade väl inga direkta förväntningar, jag vet att konkurrensen är stor i branschen och räknade med ett bra och proffsigt arbete.
    Vi säljer pga hälsoskäl, har haft stora problem med hälsa och sjukhus, kaos inom vården mm men mäklaren har alltid visat förståelse och uppdraget har hela tiden rullat på.
    Vi har bank, tillträden och utflytt kvar, ca 1 mån, och räknar med att avslutet blir lika proffesionellt och vi är helt nöjda med mäklarens insats så här långt. Läs mer
  • 2019-11-19

Siri U skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt villa. Saknade en tydligare återkoppling av mäklare efter visningar Läs mer
  • Sara E

2019-11-17

Sara E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde fastighet i Åkersberga. Mäklare Monika Söderström är väldigt proffsig samtidigt som hon är varm och genuin och har intresse för att det ska bli så bra som möjligt för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-11-03

Marie A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt ett litet radhus. Vi fick råd och hjälp med allt som rörde förvärvet. Allt blev solklart när jag pratat med mäklaren. Personligt bemötande i en avslappnad atmosfär under såväl visningstiden som vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-11-01

Margareta H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har sålt en fritidsfastighet. Förväntningarna var att mitt ärende behandlades korrekt.

Det blev som jag förväntade mig och mäklaren gjorde ett bra jobb.

. Läs mer
  • 2019-10-31

Jacqueline L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-30

Michael N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tillgänglig och bra person som hjälpte mig bra. Läs mer
  • 2019-10-24

Anders B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi skulle sälja vår lgh men efter 10 månader lyckades inte mäklaren inte och vi avsade uppdraget. Läs mer
  • 2019-10-24

Jan-Olof E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Proffsigt bemötande i alla lägen, effektiv och positiv Läs mer
  • Linda Therese E

2019-10-21

Linda Therese E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt ett radhus i Åkersberga.
    Mäklaren skötte alla kort rätt och var engagerad och lyhörd för såväl intressenter som mig själv. Noga med att snabbt svara på mail och meddelanden.
    Min förväntan var att det skulle gå snabbt att sälja, men marknaden visade sig vara trög och det tog längre tid än jag hoppades på. Mäklaren hanterade ärendet tålmodigt och bearbetade intressenter på ett bra och metodiskt sätt.
    Är som helhet väldigt nöjd med mäklaren som gjorde sitt absolut bästa utifrån marknadsläget. Läs mer
  • 2019-10-21

Elsa W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Slutförde affären på ett smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-10-18

Mats Peter Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    En man som inte gav upp !
    Toppenbra !!! Läs mer
  • 2019-10-14

Staffan Unander L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig,tar sitt uppdrag på största allvar.Lätt att jobba ihop med.Lyhörd för kundens åsikter. Läs mer
    Malin M, Fredrik S gillar detta
  • 2019-10-14

Yord T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt hus. Knipvägen 121
    Mycket trevlig mäklare Robert Gustavsson.
    Han svarade eller ringde alltid tillbaka när man sökt han för att ställa en fråga eller liknande. Absolut ett bra bemötande och han fyllde alla dom förväntningarna man kan ha av en mäklare vid ett husköp. Sammanfattningen kan man säga att jag/vi är mycket nöjda med vårt köp av hus, bemötande, och uppföljning genom hela affären. Läs mer
  • 2019-10-07

Susanna L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi blev tryggt lotsade genom hela affären av en mycket professionell mäklare, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-06

Filip I skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätter/lägenheter. Vi mötte mäklaren genom visning på den bostad vi köpte. Vi förväntade oss att få hjälp med att sälja och köpa men det var en överraskning att det gick så fort och smidigt. I helhet är vi jättenöjda! Läs mer
  • 2019-09-28

Gediminas B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Super bra service Läs mer
  • 2019-09-28

Eva P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt en svårsåld villa men fick väldigt mycket hjälp.
    Blev vänligt bemött trots mina nervösa frågor och undringar.
    Förväntningarna på priset var ju lägre än jag hade förväntat mig men det var nog inte mäklarens fel.
    Glad att allt är över. Läs mer
  • 2019-09-16

Martin C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    BRF

Bra genomförd fastighetsaffär.
    Fredrik gav förtroede och löst uppgiften bra. Läs mer

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga