Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 667 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• 2019-01-12

Irene Margareta K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Utmärkt professionellt bemötande och service! Läs mer
  • 2018-12-29

Janraem P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Duktig trevlig hjälpsam omtänksam Läs mer
  • Kip S

2018-12-29

Kip S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hej
    Har köpt ett bostdsrätts radhus i Åkersberga. Mäklaren som har haft hand om detta objekt ( Fredrik) har varit super att ha att göra med 😊. Han har varit hjälpsam, tillmötesgående, informativ,service och kundorienterad utöver jättetrevlig samt en bra länk mellan sin uppdragsgivare och oss. Jag ger honom högsta betyg. Läs mer
  • Camilla Å

2018-12-10

Camilla Å skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag hade lite ont om tid att hitta ett nytt boende och kom i kontakt med Joakim Torkelsson då han visade en lägenhet. Jag köpte inte den lägenheten men han höll kontakten och visade mig en annan lägenhet som jag sedan kunde köpa innan visning! Superbra bemötande och förmedlat då han trots allt inte var anlitad av mig som köpare. Allting sköttes väldigt smidigt och flexibelt och jag är jättenöjd i min nya bostad! Läs mer
  • Magnus T

2018-11-29

Magnus T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi sålde en villa i Österskär och valde att anlita Pege. Han får topp betyg från oss för hela genomförandet. Läs mer

Christina K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är så nöjda med Pege! Han är mycket proffsig, inlyssnande, återkopplar, noggrann och påläst om huset och området. TOPPBETYG!
    Anlita Pege! Våra varmaste rekommendationer!
    Kicki o Magnus Thorburn Läs mer
  • P

2018-11-28

P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Thomas är ju 😍
    Kunnig, lättsam, driftig. Läs mer

Lena C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik Linnros har varit så otroligt tillmötesgående och hjälpsam vid försäljningen av vårt hus.
    Inget han kunde gjort bättre. Läs mer

Inger Christine L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Försäljning av tomt. Mäklaren otroligt trevlig, entusiastisk och proffsig. Bättre mäklare får man leta efter! Läs mer
  • 2018-11-27

Ulf Göran Valdemar M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt villa, mycket bra bemötande av mäklaren.
    Visning söndag såld på tisdagen, så över förväntan. Läs mer
  • 2018-11-27

Anna Maria Teresia S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    I försäljningen av vår villa i Åkersberga fick vi den absolut bästa servicen av Fastighetsbyrån i Åkersberga och Patrik Linnros, som var vår fastighetsmäklare. Även om själva försäljningen av huset, när det gäller pris och tiden det tog att få objektet salt, inte nådde upp till våra förväntningar på grund av en extremt svår fastighetsmarknad, kände vi oss hela tiden trygga med Patrik och Fastighetsbyrån. Vi fick tydlig information om vad som hände i processen och snabb återkoppling på de frågor och funderingar vi hade. Läs mer
  • Jouri P

2018-11-26

Jouri P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Pege och kommer även i framtiden kontakta honom för eventuella försäljningar. Läs mer
  • 2018-11-22

Jenny Maria Suchada W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika är en mäklare med kunden helt i fokus. Hon lyssnade till våra önskemål samtidigt som hon snyggt gav förslag och gärna bollar idéer, alltid med ett leende. Sålde vår villa under en bostadsmarknad som var ordentligt trög men tack vare Monikas hårda arbete, struktur och tålamod fick vi det sålt till en köpare som passade oss och huset. Läs mer
  • Daniel B

2018-11-21

Daniel B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag sålde en tomt. Det var inte det lättaste att få ut det belopp jag ville ha i dagens marknad. Men till slut gick det och jag är väldigt nöjd med mäklarens tålamod och uthållighet. Kan rekommendera Pege till dom som går i sälja tankar. Läs mer
  • 2018-11-20

Rasmus N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt lägenhet. Bra bemött av mäklare och han hjälpte till bra genom hela köpet. Lite oklart att visningen även innefattar besiktning utan det fick jag veta när jag satt med säljarna. När jag väl fick tillträde fanns det trasiga handtag och trasiga knappar till spisfläkt. När jag påpekade detta till mäklare sa han att han inte kunde göra nåt och att jag skulle kontakta säljare för ersättning vilket inte skedde. Läs mer
  • Michael G

2018-11-20

Michael G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fick hjälp att sälja min bostad av Caroline på fastighetsbyrån Åkersberga. Proffsigt bemötande från start till mål.
    Trots en avtagande marknad så gick det snabbt och smidigt.
    Helnöjd. Läs mer
  • 2018-11-18

Robert L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har köpt en bostad I Österskär och är nöjda med mäklaren och Fastighetsbyrån I Åkersberga. Läs mer
  • 2018-11-18

Ulf L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde En relativt nyproducerad 2a. Hade större förväntningar på försäljningen av den ,men tycker att mäklaren skötte sig förhållandevis bra på den tröga bostads marknaden ... Läs mer
  • 2018-11-16

Anneli B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har köpt ett hus, våran mäklare skötte allt utmärk. Läs mer
  • 2018-11-14

Agneta J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fungerade bra hela vägen - som man vill att det skall vara Läs mer
  • 2018-11-10

Dödsbo efter Stig Torsten J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Älrde villa

Mäklaren är en toppenperson, empatisk, trevlig, professionel.

Förväntningarna var att få guidning in i målet samt att få ut ett bra pris. Jag är nöjd köparna är överlyckliga. Mäklaren fick nog jobba lite extra men gjorde det med ett leende. Levereade högt över förväntningar.

Ett jävla stök med syskon Jurist och alla papper. Tack vare mäklaren fick vi ändå till detta. Läs mer
    Rasmus D gillar detta
  • 2018-11-08

Jan Erik Henry E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Er mäklare Thomas har varit fantastisk , förklarat alla turer på ett bra sett , varit engagerad till 100%. Honom skall ni vara rädda om Läs mer
  • 2018-11-07

Ella W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag & min kille köpte precis vår första bostad, ett radhus. Allt gick så smidigt! Vi blev uppringda av vår mäklare som sa att han hittat ett objekt som han trodde vi skulle tycka om & fick se radhuset innan det låg ute för försäljning. Allt gick väldigt smidigt och mäklaren såg alltid till att vi förstod vad som hände och vad som gällde och hjälpte oss med alla frågor vi hade då det var första gången för oss. Läs mer
  • Jan H

2018-10-31

Jan H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte villa. Mäklaren hade semester när vi hittade annonsen, men mäklaren såg till att vi fick möjlighet att besöka bostaden ändå med hjälp av en kollega. Läs mer
  • 2018-10-31

Hans L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har köpt en brf 2:a i centrala Åkersberga-

Min mäklare, Joakim, är trevlig och social, punktlig och har ordning på sina papper. Dessutom har han förmågan att klart och tydligt förklara hur köpprocessen fortskrider, vilket är en stor fördel för en novis som jag.

Mina förväntningar infriades helt och jag fick t.o.m. ett garage i huset, som extra bonus.

Som ni förstår är jag helt nöjd med mäklare Joakim, som får högsta möjliga betyg av mig. Läs mer
  • 2018-10-29

karin w skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har både sålt och köpt via Patrik Linnros och är supernöjd med hans insats. Kan varmt rekommendera Patrik!
    /Karin Whittington Läs mer
  • 2018-10-26

Gunn Eva Birgitta W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra . Hon var värd sin vikt i guld. Läs mer
  • 2018-10-23

Jeannette B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde åt mig, otroligt kompetent och proffsig. Läs mer
  • 2018-10-22

Lena F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Jag blev alltid väl bemött av Joakim. Läs mer
  • 2018-10-22

Åsa L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    * Flexibel när det kom till att ordna med en privat visning av objektet jag var intresserad av att köpa.
    * Snabb på att återkoppla på frågor som jag hade
    * Trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • 2018-10-21

Anders M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Snabbt och trevligt arbete. Lyhörd på mina behov. Läs mer
  • 2018-10-19

Lena B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson är en mäklare som kombinerar affärssinne med hjärta. Han är lyhörd, lugn och tålmodig samt kunnig inom sitt område. Pege hjälpte oss med en försäljning där jag gasade och bromsade under processens gång och Pege följde lugnt med i svängarna.:) Kan varmt rekommendera Pege som mäklare! Läs mer
  • 2018-10-17

Anna Elisabeth H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt villa vid två olika tillfällen med Johan, han är trevlig, mkt kunnig och ärlig. Nöjd kund! Läs mer
  • 2018-10-17

Ramanjeet K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han är bra människa som hjälpte oss alltid .0 Läs mer
  • 2018-10-16

John Bengt Erik G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Utmärkt jobbat. Trevlig tillmötesgående och snabba svar.

Vi var mycket nöjda med handläggningen av vårt ärende.
    Kan inte tänka oss en bättre mäklare. Läs mer
  • 2018-10-14

Mari J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han är professionell och mycket bra på uppföljning . Kommer varmt rekommendera honom till andra köpare/säljare framöver Läs mer
    2018-10-14 Fredrik S svarar Mari J
    Stort tack för de fina orden Mari.
  • 2018-10-10

Ann-Charlotte F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege hjälpte oss att sälja ett hus och då detta har varit en lång process pågrund av omständigheter.
    Måste man säga att han skött det bra från första stund och haft förstående omkring situationen.

Samt att Pege alltid bemötte med ett lugn som är viktigt enligt min åsikt för en mäklare utan att stressa varken oss eller personer som kom till våra visningar. Läs mer
  • 2018-10-10

Ida N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt lägenhet av honom, väldigt personlig och samtidigt proffesionell och väldans trevlig Läs mer
  • 2018-10-09

Ulla Catharina A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt ett parhus
    Positiv energi strålade ut redan vid första genomgången av uppdraget
    Var behjälplig m alla frågor/ svar under processen
    Träffade rätt i prissättningen o vad vi förväntade oss
    Jätte nöjda o vi fick förtroende för henne direkt Läs mer
  • Jens C

2018-10-08

Jens C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte hus där Monika var mäklare och det funkade väldigt smidigt. Trevlig och professionell mäklare som är på hugget. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-06

Hans A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Uppfattade honom som engagerad agv bra tips, kom inte med onödiga krav Läs mer
    Rasmus D gillar detta

Ingela Kristina O skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt radhus
    Vi blev bemöta väldig bra av Monika .
    Våra förväntningar var att vi skulle få ett proffsigt bemötande av någon kunnig och utåtriktad person som som ville hjälpa oss att sälja vårt hus. En bra säljare helt enkelt.
    Vi tyckte att Monika levde upp till dom förväntningarna. Hon svarade snabbt om man hade några frågor och man blev alltid bemöt av henne på ett proffsigt och säker sätt. Hon har väldigt klart för sig hur hon tycker att allt ska gå till och det känns tryggt .Vi kan varmt rekommendera henne till andra som vill ha en bra mäklare . Läs mer
    2018-10-02 Monika S svarar Ingela Kristina O
    Tack snälla Ingela för de fina orden!

Dennis W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Robert hade mitt fulla förtroende genom hela processen som köpare. Han var alltid tillgänglig och kunde svara på alla frågor jag hade.
    Jag ger alla som går i säljtankar mina varmaste rekommendationer och som köpare kan man känna sig trygg med Robert som mäklare. Läs mer

Hans Johan O skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monica sålde vårt radhus och var väldigt hjälpsam och trevlig.
    Bra personlig service och ett proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-10-02 Monika S svarar Hans Johan O
    Tack snälla för den fina recon!
  • 2018-10-01

Ulrika S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har köpt ett BR radhus utav Fredrik och han gjorde ett snabbt och bra jobb. Läs mer
  • 2018-09-29

Per-Erik N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Engagerad, kunnig o påläst.
    Har köpt lägenhet. Läs mer
  • 2018-09-24

Anders M skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har köpt en villa och i samma veva sålt min lägenhet, båda med Fastighetsbyråns hjälp. Två olika mäklare, men det märks att de samarbetar bra på företaget. Läs mer
  • 2018-09-21

Ulla Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde mammas bostadsrätt. Goda råd, snabb återkoppling, ,engagemang och avslut fungerade väldigt smidigt. Tack Robert! Läs mer
  • 2018-09-20

Marie W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt bostadsrätt / Pege som jag fick ett jättefint bemötande av.Trevlig ärlig och jag är jättenöjd och glad.Mvh Marie Wallman Läs mer
  • 2018-09-19

Anna Margareta B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har sålt en villa i Åkersberga och känner mig helt nöjd med PG. Abrahamssons bemötande och proffsighet Läs mer

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga