Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!

Läs vad 950 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga 2

• Åkerstorp
    2021-05-18
    Vänliga, proffsigt och bra bemötande
    2021-05-17
    Mycket bra! Det där ”lilla extra” av Fredrik Hellström, jättenöjd och trygg!
    • Grindmossen
    2021-05-14
    Mäklartjänst vid husförsäljning
    2021-05-12
    Mäklaren Rasmus var himla bra, pålitlig och punktlig. Rekommenderar honom starkt för den som vill sälja.
    2021-05-11
    Det var väldigt bra och efektivt🌟
  • 2021-05-08
    Mäklaren, Fredrik Hellström, uppträdde mycket ignorant och arrogant både mot mig som säljare men även mot köparen. Svarade inte på sms, glömde boka/boka av möten och visningar. Gav felaktig information. Ej inlyssnande till mina önskemål.

Välj en annan mäklare på en annan mäklarfirma!!
    • Ekbacken
    2021-05-07
    Försäljning av villa.
    Proffesionellt bemötande på ett avspänt sätt.
    Första försäljningen så mina förväntningar var nog ganska låga, visste inte vad det skulle innebära.
    Vi hade turen att få absolut rätt mäklare ( 2 st innan bytte arbetsgivare så vår mäklare fick oss i knät 😁) jag skulle rekommendera henne i alla lägen, fingertopps känsla, proffesionell och mycket sympatisk.
    Nu kommer jag inte sälja igen på väldigt länge men skulle det inträffa vet jag vem jag ringer 😁👍👍👍👍👍
    2021-05-07
    Fredrik gjorde ett bra och engagerat jobb. Bra support och snabba besked. Kommer anlita honom igen.
    2021-05-04
    Aktiva och sakkunniga samt snabba. Deras mäklare är områdeskunninga vilket underlättar
    • Grindmossen
    Sålde vårt hus.
    Väldigt snabb och trevlig service!
    Kändes enkelt att sälja!
    2021-05-04
    Jag är super nöjd med Joakim, det är andra gången jag använder honom och kommer fortsätta med det när en lägenhet ska säljas!
    2021-05-03
    Vi är otroligt nöjda med Fredrik som vår mäklare. Framfört allt med hans enorma drivkraft men även möjligheten att alltid kunna slå han en signal. Tyvärr lämnar vi Åkersberga men skulle annars inte tveka på att anlita han nästa gång. Fem av fem penslar!😁
    • Båtstorp
    2021-05-03
    Vi köpte hus, mycket proffsig mäklare i alla steg i processen
    Lyhörd och aktiv med återkoppling
    Vi älskar vårt nya hus!
    2021-04-09
    Vi fick hjälp av den bästa mäklaren Sanna Vestin att sälja vår villa. Kanonbra service och bra information hur allt skulle gå till.
    • Björkhaga
    2021-04-09
    Köpt och sålt via fastighetsbyrån, allt var enligt förväntan!
    2021-04-08
    Sålt villa, fått supertrevligt bemötande från mäklaren. Han sålde villan åt oss snabbt och smidigt till ett högre pris än förväntat. Vi har anlitat samma mäklare vid tidigare försäljning och är väldigt nöjda.
    2021-04-05
    Även den här gången är vi mycket nöjda med valet av Fredrik som mäklare. Vi både köpte och sålde genom honom. Smidig och snabb affär - men också trygg!
    2021-04-05
    Trevligt och proffsigt bemötande
    2021-04-04
    Vi fick ett proffsigt bemötande av mäklaren. ( Rasmus Degard). Försäljningen av radhuset gick smidigt och vi kunde följa allt på säljcoachen.
  • 2021-03-30
    Vi köpte vår villa av Patrik Linnros. Han är en fantastisk mäklare som alltid sätter kunden i fokus, är enormt serviceminded och alltid tillgänglig. Jag rekommenderar starkt Fastighetsbyrån i Åkersberga!
    • Söralid
    2021-03-29
    Nöjda med vår försäljning av vår villa.
    2021-03-23
    Har inte mycket erfarenhet av mäklare, men de sålde snabbt och till ett bra pris. Gott bemötande under processen, så nöjd rakt igenom.
    2021-03-17
    Vi hittade vår drömbostad och fick fin service .
    Tomas & Angelika
    2021-03-16
    Rasmus har arbetat hart och har varit lyhord infor mina onskemal. Mycket nojd.
    • Tuna/Österskär
    2021-03-10
    Vi blev proffsigt bemötta och fick en snabb och välfungerande öppen budgivning (ej dold, som en spekulant ville vilket vår mäklare avrådde från). Vi fick en halv miljon mer än den dolda budgivaren ville lägga sig på, vilket var seriöst och bra för oss.
    • Runö
    2021-03-08
    Vi har sålt en villa. Blev mycket bra bemötta av vår mäklare. Upplägget blev bra med enbart privata visningar, snabb budprocess och hög prisnivå. Proffsigt hanterat med bra känsla för marknaden.
    2021-03-04
    Sålt Fredenvägen 16a
    Proffsigt och ett lugn.
    Förväntningar 100%
    • Svinninge
    2021-02-25
    We have sold our villa with Patrik and we could not be happier with the service we have been provided with. He has been very quick to respond to any questions we have and a very professional service throughout. We would definitely recommend!
    • Gröndal
    2021-02-22
    Vi har köpt en nyproduktion och sålt vår enplansvilla där vi bott i 5 år.
    Kortfattat förtjänar vår mäklare Rasmus mer än 5 stjärnor för sitt sköna och proffsiga bemötande.
    2021-02-21
    Jocke helt fantastisk vilket engagemang å så trevlig. Han gjorde ett mycket professionellt arbete både under visningen och när det gäller info.
    Tack du är fantastisk kommer rekommendera er till alla👍🏽💕
    • Ekbacken
    2021-02-16
    Jag sålde min villa medan den var uthyrd. Den var inte lätt att visa med hyresgäster i huset och ett slitet hus.
    Monica var otroligt professionell och skötte allt med en positiv, ärlig och rak inställning.
    Utan henne hade jag aldrig fått ett pris över vad var förväntat, utan renovering, medan det var uthyrt. Både jag och köparna är nöjda. Monica förtjänar att uppmärksammas.
    • Österskär
    2021-02-14
    Patrik har gjort ett kanonjobb under hela affären! Påläst, trevlig och bra affärsfokus. Vi är supernöjda!
    • Hästängsudd
    2021-02-12
    Jag köpte hus av en kunnig ,
    trevlig mäklare.
    Han hade bra kunskap och ärlig bemötande när vi gjorde affären.
    • Skånsta
    2021-02-12
    vi köpte ett hus och blev mycket professionellt och trevligt benött av mäklaren.
    • Skånsta
    2021-02-12
    Mkt proffsigt och bra skött, av mäklaren som sålde huset till oss
  • Graham A
    köpte sin lägenhet med hjälp av
    2021-02-10
    Our contact with Jessica from Fastighetsbyrå was excellent. She is knowledgeable, reliable, friendly and, above all, patient and good at explaining things. She made us feel secure and gave us the backup we needed. The photos taken of the flat we were selling were very professional and the advice about what to include and not to include in the photos was very useful.
    2021-02-08
    Sålde min lägenhet med Fredrik och jag kände mig trygg och informerad under hela processen. Fredrik har ett lugn och med sitt breda kontaktnät hittade han snabbt en köpare till min bostad. Jag hade vänligt höga förväntningar då jag hade hört väldigt gott om Fredrik, förväntningar som överträffades.

Anlitar mer än gärna Fredrik som mäklare igen för kommande bostadsförsäljningar.
    2021-02-07
    Köpt en lägenhet. Bra mäklare och själva försäljning gick smidigt
    2021-02-05
    Snabb och proffesionellt när vi köpte av Fredrik! Ska vi sälja kommer vi vilja använda honom. 5/5 stjärnor!
    • Svinninge
    2021-02-05
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    • Hästängsudd
    2021-01-30
    Sålt en fastighet med bra utfall.
    • Björkhaga
    2021-01-26
    Har sålt en nyare villa (byggd 2014). Utmärkt och engagerat bemötande. Avseende hur nöjd man blir med slutligt pris, så är det såklart alltid en sammanvägning av vad man realistiskt kan förvänta sig (marknaden) och vilket pris man kanske gärna vill ha (förväntningar). I detta fall upplevde vi att mäklaren möjligen hade en viss undertro på nivå på slutpris, men i slutändan är vi nöjda. Det är f.n. stort tryck på fastighetsmarknaden i Österåker, vilket avspeglade sig i intresset för vårt hus. Tre förhandsvisningar före annonserad visning, den första två dagar efter att annonsen publicerats. Annonserad visning ställdes in, då affären avslutats innan det datumet. Tyvärr genererade det stora intresset endast ett bud, vilket skulle kunna avspegla att huvuddelen av intressenterna inte hade rätt förutsättningar för aktuell prisnivå, men detta är ju svårt att bedöma i förväg..! Dessutom så måste ju spekulanterna i rådande läge ta sig omaket att anmäla sig till visningarna, och då får man väl förutsätta att åtminstone de flesta de facto HAR de ekonomiska möjligheterna att köpa inom aktuell prisnivå. Således - utgångspris och potentiella kunder på visningarna kanske inte helt matchade, då >10 kunder var på visningarna men det inkom endast ett bud. Ett något lägre utgångspris hade kanske triggat igång en budgivning, men å andra sidan så hamnade vi hyfsat över annonserat utgångspris med det enda budet, så därav följer rimligen slutsatsen att utgångspris var lämpligt och slutresultatet blev ungefär vad vi hade hoppats/förväntat oss. Sammanfattningsvis; Vi är nöjda med mäklaren och genomförandet av försäljningen, och kan oreserverat rekommendera henne!
    2021-01-22
    Vi köpte en lägenhet tillsammans med vår son.
    Allting gick väldigt snabbt och smidigt. Sonen var på privat visning på måndag förmiddag och skrev kontrakt på kvällen. Allt har fungerat mycket bra bra, från visning, kontraktsskrivning till betalning av slutlikvid.
    Marianne
    • Hagby/Fredsborg
    2021-01-16
    Vi köpte hus.
    Väldigt trevlig bra och ärlig mäklare.
    Väldigt nöjda med processen och kontakten hittills.
    • Kvisslingby/storhagen
    2021-01-07
    Vi har sålt vårat radhus med hjälp av Patrik. Patrik har varit proffsig, snabb och trevlig genom processen. Rekommenderar starkt att anlita Patrik!
    2020-12-30
    Fungerat bra mäklaren svarade alt ringde upp. Bra kommunikation. Har köpt nyproduktion
    2020-12-29
    Kontaktade Fredrik ang ett nyligen publicerat objekt.

Skrev på vårt nya boende samma dag.

Enastående service & engagemang hela vägen från visning till överlåtelse.

Letar ni nytt eller går i säljtankar, rekommenderar jag starkt att kontakta Fredrik Hellström.
    10/10
    2020-12-25
    Sun heter jag, jag har köpt ett radhus i smedbyvägen 31. Jag träffade mäklaren på visning, hon är jättesnäll, ansvarfull, har bra kunskap, hjälpa mig jätte mycket. Jag är jättenöjd! Jag har rekommenderat runt mina kompisar. Tack!
    2020-12-24
    Vi fick mycket bra bemötande och service i ett lite annorlunda sälj och förvärv, vi var nämligen både köpare och säljare tillsammans med motparterna...
    Bra jobbat av alla inblandade!
    2020-12-22
    Östra kanalstaden Åkersberga

Det finns ingen bättre mäklare än Fredrik

Jag behövde stöd i köpet, råd kring val av objekt och område, searchhjälp och mod att genomföra affären. Även en bra bankkontskt. Allt detta hjälpte Fredrik till med - snabbt och trevligt och okomplicerat