Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 839 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• 2020-07-01

Martin H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte hus i Åkersberga och Rasmus har varit grym i sitt bemötande och engagemang. Är alltid mycket att tänka på med ett hus och jag upplevde att jag fick det stöd jag behövde för att känna mig trygg i det Hittills dyraste köpet i mitt liv! Läs mer
  • 2020-06-27

Emma B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vår mäklare var Sanna Vestin och vill varmt rekommendera henne. Hon gav oss verklighetsförankrade förväntningar, hon var tillgänglig och framförallt väldigt trevlig och personlig i sitt bemötande. Hon hjälpte dessutom mig otroligt mycket i det nya husköpet och det var ovärderligt. Toppenbra! Läs mer
  • 2020-06-25

Karl Robert V skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Professionellt uppträdande, bemötande och utfört uppdrag. Utöver det vänlig och personlig, kunnig och utrustad med stort tålamod vilket uppdraget krävde. Exceptionellt bra på att hitta prospekts. Läs mer
  • 2020-06-25

Mats Daniel Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Både sålde hus och köpte lägenhet genom Fastighetsbyrån.
    Monika som hjälpte oss med försäljningen av huset var fantastisk helt enkelt. Massor med idéer, tankar och ett enormt driv.

Joakim & Rickard som hjälpte oss med köp av varsin lägenhet var väldigt trevliga, hjälpsamma och professionella.

Tack! Läs mer
  • 2020-06-22

Johan B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren hjälpte oss med försäljning av villa och köp av villa.

Kunnig, snabb och trevlig, det vi uppskattade mest var att hon alltid gick att få tag på när vi hade frågor.

Vi är supernöjda och rekommenderar henne mycket! Läs mer
  • 2020-06-12

Armin H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Richard är en väldigt snäll och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-10

Daniela J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tillmötesgående och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-09

Joakim Å skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi fick den hjälp vi ville och det resultat vi ville uppnå utan en massa krångel vilket vi tycker är väldigt viktigt. Läs mer
  • 2020-06-09

Anneli Å skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt kedjehus. Allt var mycket enkelt och mäklaren var mycket hjälpsam med allt i kring fotografering och visning.
    Ett väldigt smidigt upplägg gjorde det hela till en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-06-08

Lya P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi möt detta mäklare när vi köpte hus och nu när vi bestämde att sälja ville jag ha samma mäklare för att vi gillade honom. Han är lugn, trevlig och mycket proffsigt. Läs mer
  • 2020-06-08

Niklas G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus är en lugn, varm, positiv, inlyssnande, inkännande, noggrann, kompetent, proffsig, snabb, effektiv mäklare. Man är trygg med Rasmus. Han har dessutom ett rättspatos som vi uppskattade väldigt mycket. Vi vill ge Rasmus våra allra bästa rekommendationer - 5 av 5 stjärnor!! Det var ett nöje att sälja huset - tack vare Rasmus. Läs mer
  • 2020-05-25

Nathalie F skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rörigt och oorganiserat. Mäklaren hade ingen koll på fastigheten och olika andra mäklare la sig i och förvirrade/skrämde upp säljaren. Mitt under processen slutade vår mäklare och en ny tog vid och då blev det hela ännu rörigare. Läs mer
  • Rebecca A

2020-05-22

Rebecca A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte ett hus. Jättenöjd med både huset och mäklaren som förmedlade köpet. Läs mer
  • 2020-05-18

Mats R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Men har synpunkter på några saker.
    När det gäller fotograferingen så tycker jag att det borde vara fler detaljbilder, nu kändes det lite stelt när jag såg bilderna på bostaden som var tagna.
    Sen påpekade jag att det bör finnas en pil som markerar vilken balkong/lägenhet som avser objektet när man tar en bild på ett flerbostadshus med flera lägenheter. Läs mer
  • 2020-05-18

Marko Z skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus Degard is the best broker in Åkersberga. Period. Läs mer
  • 2020-05-17

Thomas H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Åkersbergavägen 26A Villa

Bra! Mäklaren var uppmärksam, kunnig och hjälpsam på alla sätt. Mkt nöjd Läs mer
  • 2020-05-10

Gerd Inger Mariann B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt mitt hus.Professionellt hanterat och mycket vänlig.Mäklaren uppfyllde alla mina förväntningar.Min upplevelse mycket bra. Läs mer
  • 2020-05-09

Sohail B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bästa mäklare i Åkersberga...... Läs mer
  • Madelene J

2020-05-09

Madelene J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi sålde vår villa och hade en toppen mäklare som med lång erfarenhet rodde affären i land på bästa sätt🙏🌺☀️ Sååå tacksam och hon var så proffsig på alla sätt👍🙏
    Nämligen fam. Jacobsen Läs mer
  • 2020-05-04

Mats K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpte villa från -90.
    Bra och smidig process med kontinuerlig information från mäklaren. Läs mer
  • 2020-04-27

Ulf N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fritidshus på Ljusterö
    Väldigt bra och kunnigt bemötande
    Förväntningarna blev stort sett infriade
    Försäljningen har gått och bra. Läs mer
  • 2020-04-27

Daniel B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Väldigt proffsigt och bra bemötande. Snabb och enkel försäljning. Läs mer
  • 2020-04-26

Cecilia K skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra! Opartisk. Snabb på att svara. Trevlig! Läs mer
  • 2020-04-26

Elin B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt bostad. Snabbt enkelt och trevligt. Läs mer
  • 2020-04-20

Johan S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålde ett radhus till pris över marknadsvärde! Tålmodig och bra återkoppling från mäklaren! Läs mer
  • 2020-04-17

Rosie G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus är en mycket proffesionell mäklare. Trevligt bemötande, jag rekommenderar honom varmt Läs mer
  • 2020-04-15

Anna-karin O skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mitt häftigaste köp alla kategorier.
    Från visning via budgivning till slutgiltigt köp en mycket bra upplevelse.

Jocke svarade på alla ”knäppa” frågor och såg till att jag tryggt kunde slutföra mitt 1a bostadsköp.

Bor nu i en underbar etta med Kanalutsikt 😊 Läs mer
  • Anna B

2020-04-13

Anna B skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har sålt vår bostad genom Rasmus och kommer att rekommendera honom varmt. Professionell, tydlig, hjälpsam och bästa bemötandet.
    Tack i massor🌸🌸🌸 Läs mer
  • 2020-04-12

Inger L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra bemötande,engagerad och hjälpsam. Läs mer
  • David J

2020-04-09

David J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Väldigt trevlig & förtroendeingivande! Läs mer
  • 2020-04-01

Fredrik L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Toppen!........................................................................ Läs mer
  • 2020-03-28

Hugo S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Smidigt, tydligt och bra slutpris Läs mer
  • 2020-03-18

Sarah Jane Emmylou W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik Linnros hjälpte oss med försäljningen av vår villa. Patrik har från dag ett varit engagerad, målinriktad och oerhört hjälpsam med allt som berört försäljningen.
    Rekommenderar starkt Patrik vid försäljning av bostäder i Österåkers kommun. Han är verkligen värd sitt goda rykte!

Sarah Weman Läs mer
  • 2020-03-17

Jan-olof L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Helt ok. Kom till snabbt avslut som landade på utgångspriset vilket vid jämförelse med liknande objekt i området verkar vara vad man kan förvänta sig. Jag är nöjd med mäklarens insats. Läs mer
  • 2020-03-17

Mats N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rasmus på Fastighetsbyrån i Åkersberga sålde vår villa. Han gjorde ett bra arbete med att presentera bostaden i bilder och text samt var mycket flexibel med att ordna visningar för intresserade
    Villan såldes en vecka efter den lades ut.
    Utmärkt bemötande och trovärdighet! Läs mer
  • 2020-03-16

Niclas Victor T skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt o sålt bostad
    Mäklaren gav info vid behov han var tillmötesgående och aktiv tex hade flera vis ingar
    Mäklaren var ytmärkt Läs mer
  • 2020-03-15

Anders W skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
  • 2020-03-14

Jesper G skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    De gjorde affären snabb och smidig Läs mer
  • 2020-03-12

Kurt L skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Köpt nyproducerad lägenhet.
    Bra och sakligt bemötande.
    Hjälpte till att lösa oklarhet beträffande lägenhetsförrådet avseende placering (vind /soutertängplan) . Placering av förråd på soutertängplan med tiilgång via hiss eller via ytterdörr var väsentligt för oss. Läs mer

Nils Erik Mikael H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    En utomordentlig mäklare som lade ner många timmar och gjorde ett kanon jobb med fokus på det bästa för både säljare och köpare. Duktig i sin genren. Läs mer

Thomas R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet och har hela tiden fått ett korrekt och bra bemötande från mäklaren. Läs mer

Egil Torkel Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har sålt ett radhus i Åkersberga . Från början till slut har mäklaren, Robert Gustafsson, varit en prydnad för Fastighetsbyrån. Är helnöjd. Världsklass! Mäklaren var lätt att nå, var lugn och hade full kontroll, passade tider, gav mig rimliga förväntningar, var vänlig och hade humor. Fastighetsbyråns koncept på internet, med mycket bra upplägg, där jag hade en egen sida var klockrent.
    Anlita dem och sov gott sen! Läs mer
  • 2020-03-02

Mattias S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har sålt ett radhus.

Mäklaren gav ett kunnigt och bra intryck.

En bra upplevelse och snabb affär. Läs mer
  • 2020-03-01

Carolina S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Snabb och smidig försäljning av vårat radhus! Läs mer
  • 2020-02-29

Clas-erik S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tycker det mesta fungerat riktigt bra hela vägen. Utvecklingsmöjligheten är väl att kunna ge en uppföljning per intressent om varför man inte valt att gå vidare och köpt objektet, men det kommer säkert bli så framöver ;-)

Vi är riktigt nöjda och har nu sålt! Läs mer
  • 2020-02-22

Fredrik C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jättebra rätt igenom. Bra både i försäljning och vid köp. Proffsigt genomförande. Läs mer
  • Ingmarie P

2020-02-13

Ingmarie P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har nu sålt vårt fina hus i Hästängsudd
    till en barnfamilj som vi önskar ska få njuta av ett hus med härlig tomt nära hav o natur.
    Rasmus Degard vår förträffliga mäklare ska ha all kredit för kunnighet och fint bemötande.
    Våra förväntningar på ett snabbt avslut
    på fastighetsaffären har uppfyllts.
    Kan varmt rekomendera Fastighetsbyrån Åkersberga och mäklare Rasmus Degard till andra som vill sälja sina fastigheter. Läs mer
  • 2020-02-13

Kenneth A skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hej ! Jag har sålt en industrifastighet på Ljusterö.
    Min mäklare är Rasmus Degard, som har varit riktigt bra och tänkt utanför boxen när det gäller köpare.
    Rasmus har varit proffsig och behjälplig med allt under hela försäljningen. Han har överstigit alla mina förväntningar efter att jag blivigt rekommenderad Rasmus av Marcus Larsson på fastighetsbyrån Täby
    Med vänlig hälsning,
    Kenneth Läs mer
  • 2020-02-11

Veronica Ö skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Noggrann, fick mig lugn, va "topp"stressad och orolig. Men fick den bästa hjälp jag kunnat önska! Bara positivt! Läs mer
  • 2020-02-08

Åsa Kristina N skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Stort engagemang och professionellt bemötande. Svarar snabbt på frågor. Läs mer

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga