HusmanHagberg Österåker Åkersberga

HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Välkommen till HusmanHagberg Österåker Åkersberga!

Allt fler söker sig till kommunen Österåker/Åkersberga för att hitta en villa, lägenhet eller radhus. Våra mäklare kan sin marknad och vi jobbar ständigt för att göra bättre bostadsaffärer som ger nöjdare kunder. Letar du bostad i Skärgårdsstad, Österskär, Svinninge, Margretelund, Hacksta, Blekungen, Båtstorp, Flaxenvik, Ljusterö eller Nytorp. Låt då någon av våra kompetenta mäklare ta hand om din försäljning för bästa resultat och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Varmt välkommen!

Läs vad 237 kunder tycker om HusmanHagberg Österåker Åkersberga 2

• sålde sitt hus med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    • Bammarboda
    2022-11-13 Verifierad kund
    Genuint trevlig och profecionell mäklare.
  • Ingvar L
    köpte sin stuga med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    • Rådmansö
    2022-11-03 Verifierad kund
    Mycket nöjd, trevlig och duktig.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött. Vi hade höga förväntningar och mäklaren motsvarade dem. Mäklaren gjorde allt vad hon kunde på en f.n. synnerligen svår marknad och där slumpen spelar en viss roll.
    2022-10-30 Verifierad kund
    Överträffade våra förväntningar. Engagerad och intresserad mäklare.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Jag kände mäklaren sedan tidigare och även genom bekanta,
    som sålt sitt hus med henne som mäklare. Jag blev mycket bra bemött. Hon levde upp till till våra förväntningar genom att planera visningar av vårt hus. Det var inte så lätt att sälja huset med köparens marknad. Hon engagerade sig i visningarna.
    Vårt hus blev så småningom sålt. Slumpen kan spela roll.
    Det dyker upp en köpare, som verkligen är intresserad.
    Mäklare följde upp detta bra
    2022-10-29 Verifierad kund
    Mäklaren gjorde vad hon kunde tyvärr hade det blivit en stor dipp på marknaden. Det såg mörkt ut men mäklaren hittade en köpare med ett bud dom vi kunde acceptera.
    2022-10-26 Verifierad kund
    Trevlig bemötande och hjälpsam. Karin är bäst och rekommenterar.
    • Spånlöt
    2022-10-26 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av Malin på ett professionellt sätt, våra förväntningar var att mäklaren skulle vara lyssnande, intresserad av vårat objekt, ansvarsfull, lyhörd, tillitsfull och samarbetsförmåga. Malin levde upp till alla våra kriterier för med hennes utstrålning och utåtriktad som person har vi känt sedan tidigare att det är en mäklare man vill anlita.
    • Östra Skärgårdsstad
    2022-09-05 Verifierad kund
    Har ett bra och proffsigt bemötande
    2022-07-06 Verifierad kund
    Trevlig mäklare. Bra kommunikation
    Enkelt och bra
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta från början till slut. Vi är så nöjda med vårat köp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    2022-07-03 Verifierad kund
    Tillmötesgående, flexibel, proffsig, utmärkt service. Helt enkelt en väldigt bra mäklare utöver det vanliga 😀
  • sålde en tomt med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    • Norrö
    2022-07-02 Verifierad kund
    Pege har sålt två hus åt mig och kommer få sälja nästa också.
    Han är väldigt kunnig, trevlig, tillgänglig och har överträffat mina förväntningar vid båda försäljningarna
    Jag kan varmt rekommendera Pege
  • köpte en tomt med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    • Norrö
    2022-07-02 Verifierad kund
    Ödmjuk, tydlig och trevlig. Jag rekommenderar Pege!
  • köpte sitt hus med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    2022-07-01 Verifierad kund
    Bra kommunikation, informativt och smidigt.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra och proffsigt agerat. Kan rekommendera andra att anlita vid husförsäljningen.
  • Camilla H
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    • Ljusterö
    2022-06-26 Verifierad kund
    Proffsigt och servicemedvetet. God kännedom om inredning och hur man på bästa sätt lägger upp visningar.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och Sanna är suverän.
    Kunnig, öppen och effektiv.
    Vi är jättenöjda.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    • Ljusterö
    2022-06-25 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Lätt att få kontakt med mäklaren. Snabb process enligt mitt och säljarens önskemål.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Stor kunskap.....................
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra och proffsig Mäklare och Assistenter
    Kan varmt rekommendera Er ♥️
    2022-06-19 Verifierad kund
    Sanna visste att det här huset hade precis allt det vi sökte efter och tog kontakt med oss vilket resulterade i ett väldigt smidigt och snabbt köp.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt bra och trevligt kundbemötande. Jag fick en bra uppfattning av bostaden efter visningen och den infon jag fick där. Inget påtvingat säljsnack eller något i den stilen. Fortsatt in i säljprocessen är jag väldigt positivt där eventuella frågor har besvarats och jag har fått den hjälp jag behövt.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    • Alsvik/Bammarboda
    2022-06-17 Verifierad kund
    Professionellt bemöta av mäklare.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och riktigt bra återkoppling i vad som händer i processen.

Att de kan svara upp på de frågor man har vid ett platsbesök av objektet. Bra svar om huset och säljarens önskemål. Snabb återkoppling på utestående frågor.

Bra utfört arbete med relevant information och framför allt återkoppling i processen.
    • Smedby
    2022-06-13 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt och bra bemötande
    2022-06-08 Verifierad kund
    Engagerad och intresserad att vi och kunden skulle bli nöjd!
    • Härsbacka
    2022-06-04 Verifierad kund
    - Professionellt och hjälpsam
    - Enkelt och snabb försäljning av huset där mäklaren klarade av detta med bravur
    - Genomtänkt och strukturerad process förmedlad förtroende
    2022-05-31 Verifierad kund
    Kände genast förtroende för min mäklare och har kännt mig trygg hela vägen. Karin är proffsig, flexibel och väldigt trevlig.
    • Svinninge
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Var hjälpsam och återkopplade på de frågor vi hade. Vi fick ett bra intryck och hela hanteringen sköttes smidigt.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Professionellt och varmt bemötande.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Malin Fuierer sålde min lägenhet. En bra och pålitlig mäklare.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Jag som köpare blev väl mött, fick stöd i processen av en lättillgänglig och tillmötesgående mäklare som samarbetade väl med både mig och säljare.
  • Clary N
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    • Säby Gård
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mäklaren Sanna Vestin gjorde allt och mer därtill! Försäljningen gick fort och utan några bekymmer. Känslan av att lägga allt i mäklarens händer var så betryggande på alla sätt!! Jag hade många frågor om försäljningen och fick tydliga och raka svar på allt!
    Hade absolut inte kunnat välja bättre mäklare. Allt igenom nöjd!
    Clary Nejdhammar
    • Tuna
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med hela försäljningsprocessen.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevligt och snabbt jobbat.
    Proffsigt.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Malin är en aktiv och påläst person som jobbade aktivt under en kort tid för att få en positiv bild av vår bostad .

Trevligt bemötande och det skapade en bra dialog mellan säljare & köpare så vi kom till ett avtal om försäljning .
    • Lervik
    2022-04-20 Verifierad kund
    Trevlig , proffsig och driven mäklare. Saknade dock faktaupphämtande om fastigheten innan visning. Många frågor vid visningen till säljaren. Förövrigt god kontakt.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Sanna på HusmanHagberg i Åkersberga.
    Hon är absolut den bästa mäklare vi har varit i kontakt med. Säker,Proffsig, engagerad, driven, idérik och väldigt trevlig dessutom.
    Hela processen gick så enkelt, snabbt och smidigt. Dessutom fick vi över förväntan för huset.
    Redan vid första samtalet kände vi av hennes engagemang och genuina intresse för att på bästa sätt hjälpa oss vid försäljning av vårt kära hus. Hon gav tydliga raka besked om ungefär kostnadsbild, förlopp och gav pricksäkra tips innan försäljning. Flexibel för att möta det vi behövde och redo för förändringar.
    Hon har ett jättebra kontaktnät vilket gör att vi lugnt kunde lämna över hela processen med proffsig fotografering och besiktning till henne. Bilderna blev kanon bra. Försäljningen gick perfekt.
    Jag är så väldigt glad och tacksam att jag valde Sanna. Så-Välj Sanna!
    2022-04-18 Verifierad kund
    Tycker att de var väldigt bra och snabba
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket proffsig, engagerad och trevlig mäklare. Fantastiskt bemötande och engagemang.
    Snabb och tydlig återkoppling på frågor. Mäklaren överträffade alla våra förväntningar.
    Kan varmt rekommenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    2022-03-28 Verifierad kund
    Hej
    Härligt bemötande bra på att hålla kontakten och informera oss genom hela processen.
    2022-03-26 Verifierad kund
    Engagerad, trevlig och proffsig mäklare. Vi har haft ett längre gott samarbete.
    • Tuna
    2022-03-26 Verifierad kund
    Tydlighet och stort engagemang från mäklaren. Kändes tryggt hela vägen. Smidigt!
    2022-03-25 Verifierad kund
    Mycket driven, proffsig och trevlig.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Malin F. is an absolute superstar! We had been shopping in the area for over 1.5 years and struggling to find a house in a very competitive market. Malin was extremely proactive in helping us find houses and introduce us to ones she was listing, setting up viewings, and eventually finding us our dreamhouse which we bought pre-market. She has been a dream to work with buyer-side, and we will definitely use her services when it comes to being on the seller-side. Cannot recommend her enough!
    • Björkhaga
    2022-03-22 Verifierad kund
    Malin har ett väldigt tryggt och förtroendeingivande sätt. Vilket jag tror både vi som säljare men även köpare skulle skriva under på.
    • Östra Kanalstaden
    2022-03-11 Verifierad kund
    Mkt bra. Utmärkt!

Jag hade inga förväntningar inför kontakten .
    • Östra Skärgårdsstad
    2022-03-08 Verifierad kund
    Malin är superduktig och professionell, rekommenderar henne starkt!
    • Runö
    2022-02-27 Verifierad kund
    Sakligt och bra bemötande,klart bättre än mina förväntningar