Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker HusmanHagberg HusmanHagberg Österåker Åkersberga

HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Generalsvägen 94C, 184 51 Österåker — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Österåker Åkersberga!

Allt fler söker sig till kommunen Österåker/Åkersberga för att hitta en villa, lägenhet eller radhus. Våra mäklare kan sin marknad och vi jobbar ständigt för att göra bättre bostadsaffärer som ger nöjdare kunder. Letar du bostad i Skärgårdsstad, Hacksta, Svinninge, Blekungen, Båtstorp, Isättravik, Ljusterö eller Nytorp. Låt då någon av våra kompetenta mäklare ta hand om din försäljning för bästa resultat och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Varmt välkommen!

Läs vad 20 kunder tycker om HusmanHagberg Österåker Åkersberga

• 2019-05-24

Sebasthian T skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt en stor villa.
    Blivit väldigt bra bemött redan ifrån dag 1. Försäljning var inte mitt beslut från början. Min flickvän som ville göra slut. Mäklaren kom in med en väldigt respektfull attityd ifrån dag 1. Och har under hela processen varit väldigt bra tillmötes. Med känsla och förståelse för att detta varit en Stor sorg i mitt liv. Kommer absolut att rekommendera Pege till andra som behöver en mäklare. Läs mer
  • 2019-05-20

Dennis L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Köpt villa. Har blivit väldigt väl bemött på ett trevligt sätt. Tycker att själva budgivningen blev onödigt utdragen. Läs mer
  • 2019-05-08

Filipe B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    We bought a beautiful red house from Pege Abrahamsson. The interaction was perfect from the first encounter. We are extremely happy with the purchase and we look forward to move in. Läs mer
  • Marie T

2019-05-06

Marie T skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har använt Pege 2 ggr nu och är lika nöjda den här gången. Pege är väldigt kunnig och förtroendeingivande. Vi har sålt fler hus sista åren men Pege är absolut bästa mäklaren. Läs mer
  • Jan-Åke T

2019-05-06

Jan-Åke T skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Härsbacka 53 sålt. Villa.
    Mäklare gav ett tryggt och kunnig intryck. Visade köparna processen på ett lugnt och professionellt sätt.
    Levde upp till och översteg våra förväntningar.
    Kan bara bekräfta att vi är 100% nöjda med vår försäljning. Läs mer
  • 2019-05-03

Mikael L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi sålde ett hus på närmare 300m2. Jag upplevde vår mäklare som väldigt engagerad, lyhörd, noggrann, seriös och kompetent.
    Alltid snabb i respons och med svar på uppkomna frågor. Mäklaren var utöver sina professionella kvalitéer även väldigt personlig och behaglig som person vilket skapade stort förtroende och trygghet för oss som säljare.
    Trots en något trögare marknad och svårare att sälja så lyckades vår försäljning långt över våra förväntningar med god vinst.
    Vi är oerhört nöjda med vår försäljning och kan varmt rekommendera henne som en utomordentligt bra mäklare. Läs mer
  • 2019-05-01

Per F skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har köpt huset på Trälhavsvägen 40

vi gillade vår mäklare direkt, väldigt intresserad "på riktigt" och inte för på!.
    Totalupplevelsen var jättebra, både vid visningarna samt vid själva köpet. Läs mer
  • Håkan B

2019-04-08

Håkan B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Är saklig, effektiv och målinriktad. Lyssnar och pratar egtertänksamt. Gör det han lovat. Inget skitsnack mao Läs mer
  • 2019-04-05

Camilla S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Proffsigt, kunnigt, seriöst och dessutom trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-28

Elisabet E skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Köpt radhus. Mäklaren var toppen och ingav väldigt stort förtroende. Hon var kunnig, påläst, trevlig och tålmodig samt synnerligen tillmötesgående med svar på alla möjliga frågor. Det hon inte genast kunde svara på tog hon sabbt reda på. Dessutom stämde beskrivningen och bilderna på fastigheten på Hemnet med förväntningarna vid visningen, vilket annars ofta inte är fallet. Som köpare är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-03-28

Tommy Erik S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag har köpt ett BRF radhus i Åkersberga. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren (Malin).
    Snabb, bra affär.

Bättre kan inte denna typ av service utföras så hösta betyg.
    Mvh,
    Tommy Spetz Läs mer
  • Susanna S

2019-03-25

Susanna S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vår mäklare Malin Fuierer har varit enormt engagerad från första sekund vi anlitade henne i att sälja vårt hus i Margretelund.
    Hon gav oss i lugn, trygghet och är enormt professionell i sitt yrke. Hennes sätt att behandla oss säljare gav oss känslan av att vi var hennes enda kunder, då hon la ner mkt tid på oss och vårt projekt. Detta trots att vi vet att hon har många många uppdrag utöver vårt hus.
    Effektiv, proffsig, tillgänglig och snabb skulle jag säga beskriver Malins sätt att arbeta med oss. Vi fick huset sålt och påskrivet fem dagar efter första visningen :) Läs mer
  • 2019-03-23

Madelene H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har köpt ett hus där Malin var mäklare. Hon har alltid gått att kontakta och alltid gett svar på våra frågor och varit väldigt tillmötes gående samt väldigt flexibel.
    En underbar mäklare! 🌸 Läs mer
  • 2019-03-11

Lars S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt villa. Mycket gott bemötande. Proffsig och kunnig. Läs mer
  • Malin K

2019-03-10

Malin K skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har sålt vårt hus i Skärgårdsstad. Malin har varit en fantastisk mäklare och är helt grym.
    Malin var mycket tillmötesgående och mycket snabb i allt. Malin har överlevererat till oss. Vi är otroligt nöjda. Läs mer
  • 2019-03-09

Jenny H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Den bästa mäklaren jag någonsin har haft kontakt med. Otroligt bra service och bemötande hela resan. Läs mer
  • 2019-02-23

Kelly skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi var köpare av ett boende. Mäklaren var väldigt gullig, trevlig och hjälpsam tills vi hade skrivit på avtalet. Därefter förändrades hon och vi upplevde att hon var helt på säljarens sida och till och med otrevlig, labil mot oss. Vi började nästan ångra köpet, så otrevlig som blev. Läs mer
  • 2019-02-06

Eric Bremberg skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag har sålt elva fastigheter genom åren, allt från spekulativa byggnationer till privata bostäder och för mig har det alltid varit svårt att hitta rätt mäklare. Nyligen sålde jag via Malin Fuierer på Husman Hagberg och hon är utan konkurrens Sveriges bästa mäklare. Hon är ständigt närvarande och aktiv, påläst och ser alltid till ditt bästa. Inte nog med att hon svarar mitt i natten eller extremt tidigt på morgonen, hon ser till att du får det bästa pris som är möjligt för din fastighet. Läs mer
  • 2019-02-06

Ingemar B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Finns ingen bättre!!! Vilket engagemang och suverän på att informera om status. Läs mer
  • Erik H

2019-01-19

Erik H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi sålde vår villa via Malin och Pege på HusmanHagberg och är mycket nöjda med deras tjänster. De var mycket professionella och förtroendeingivande, vi är supernöjda med dem! Läs mer

Generalsvägen 94C, 184 51 Österåker