HusmanHagberg Österåker Åkersberga

HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Välkommen till HusmanHagberg Österåker Åkersberga!

Allt fler söker sig till kommunen Österåker/Åkersberga för att hitta en villa, lägenhet eller radhus. Våra mäklare kan sin marknad och vi jobbar ständigt för att göra bättre bostadsaffärer som ger nöjdare kunder. Letar du bostad i Skärgårdsstad, Österskär, Svinninge, Margretelund, Hacksta, Blekungen, Båtstorp, Flaxenvik, Ljusterö eller Nytorp. Låt då någon av våra kompetenta mäklare ta hand om din försäljning för bästa resultat och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Varmt välkommen!

Läs vad 169 kunder tycker om HusmanHagberg Österåker Åkersberga 2

• Annika E
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    2021-12-03
    Jag blev bemött på ett mycket professionellt, kunnigt och lösningsfokuserat sätt av mäklaren. Allting rörande köpet av Ebjörn väg 5 sköttes på ett smidigt och lyhört sätt.
    Jag är mycket nöjd med Malins sätt att bemöta oss!
    2021-12-02
    Har känts bra hela vägen..
    Inga konstigheter.
    Min sambo har haft mäklaren vid tidigare köp.Så valet var lätt när man har både köp o försäljning med samma..
    Är ej klara med allt än,Men blir säkert succé/Lennart
    2021-11-19
    Vi hade Sanna Vestin som mäklare på vår försäljning. Vi var supernöjda med henne.
    2021-11-13
    Sanna Vestin är en väldigt proffsig, vänlig mäklare som är lyhörd åt båda säljaren och köparen. Smidig och bra kommunikation och tog sin tid att visa båda radhuset och omgivningen. Jag skulle anlita och rekommendera henne framöver!
  • Aneta M
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    2021-11-10
    Vi är jätte nöjda från dagen ett !
    Direkt kände vi att Malin är den bästa val och det stämmer tills idag
    Allt o alla var proffs på den här byrån
    Vi var faktiskt jätte överraskat med resultatet av hela projektet! Varmt rekommenderar
  • Torbjörn J
    skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    2021-11-03
    Trevliga och hjälpsamma. Rekommenderas!
    2021-11-02
    Mäklaren Pege Abrahamsson hade ett proffessionellt bemötande, var trygg och kompetent.
    Vi förväntade oss god kommunikation, god kunskap om området och objektet och det levde mäklaren verkligen upp till!
    • Tillemora /Dyvik
    2021-10-23
    Trevligt och proffesionellt bemötande av mäklaren.
    2021-10-21
    Malin Fuierer är en mäklare i världsklass! Under åren som gått har jag både köpt och sålt bostad via henne. Har sålt två bostäder med henne som mäklare och blivit lika nöjd varje gång. Malin gör alltid sitt yttersta för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Hennes engagemang, arbetsmoral och kompetens är i topp och tillsammans med hennes erfarenhet gör det henne oslagbar i ordalag om ”bästa mäklaren”!
    • Skånsta
    2021-10-15
    Väldigt nöjd med HusmanHagberg!
  • Dominique E
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    • Hacksta
    2021-10-13
    Malin, var professionell, trevlig och kunnig.
    Hon såg till att allt fungerade smidigt från husvisning till handpenning mm.
    2021-10-08
    Professionellt bemötande och höll oss uppdaterade löpande under försäljningsprocessen. Då denna pågick i mer än ett år skall en särskild eloge tilldelas för upprätthållande av tempo, uthållighet och tålmodighet. Rekommenderas!
    • Tuna / Österskär
    2021-10-06
    Trevlig, flexibel, kunnig och hjälpsam mäklare. Vi är mycket nöjda.
    2021-10-01
    Vi köpte hus via HusmanHagberg i Österåker med hjälp av mäklare Sanna Vestin.
    Allt gick väldigt smidigt och Sanna var mycket professionell, tydlig och kommunikativ.
    Rekommenderas!
    2021-09-27
    Trevligt bemötande, mäklaren tog sig tid och förstod hur jag tänkte.
    Jag kan varmt rekommendera Husmanhagberg i framtiden.
    2021-09-26
    Det blev en väldigt bra affär för oss, vi är nöjda med mäklaren och att vi fick till ett snabbt avslut
    2021-09-16
    Jag Köpte nyligen mitt efterlängtade hus, Sanna Westin skötte affären friktionsfritt och jag är mer än nöjd med hennes prestation i denna affär.
    2021-09-16
    Trevligt bemötande och en kunnig mäklare.
  • Charlotta F
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    2021-09-15
    Sanna Vestin kan varmt rekommenderas. Trevlig, glad, personlig, äkta och mycket positiv. Som säljare lägger man en stor del av sitt liv i mäklarens händer och då är det oerhört viktigt att mäklaren behandlar objektet med ödmjukhet, respekt och värme och det gjorde Sanna med bravur. När känslan av trygghet infinner sig hos mig som säljare är det ett bevis på
    att jag hittat rätt. Under hela processen höll Sanna kontakten och uppdaterade mig om vad som hände. Hade jag frågor, fanns alltid svaren i ett telefonsamtal. Sanna är mycket professionell och objektsbeskrivningen av vår fastigheten var mycket utförlig och inbjudande. Funderade ett tag på om jag skulle slå till ;) Mina förväntningar var just det som beskrivits ovan och att allt skulle gå smidigt och snabbt och dessa har Sanna uppfyllt till 100%. Så med huset sålt och det bemötande och omhändertagande jag fick vill jag verkligen tipsa er om Sanna. Oavsett om jag ska köpa/sälja så återkommer jag till Er. Tack för allt!
    • Alsvik/Bammarboda
    2021-09-14
    Mäklaren var professionell och gav bra information om fast och vad man borde undersöka innan man avstämmer sig.
    • Ljusterö
    2021-09-14
    Vi som köpare hade kontakt med mäklare Karin Whittington på Husman Hagberg. Anledningen till lågt betyg beror på framförallt på dålig återkoppling, svår att få tag på. Vi blev lovade flera gånger att dokument/återkoppling skulle skickas/komma och vi kände oss till slut tjatiga när det inte kom.

När vi försökte förstå och frågade så upplevde vi att hon tappade det professionella bemötander, då hon verkade tröttna på oss och våra frågor.

Vi skulle inte anlita denna mäklare om vi skulle sälja.
    • Stensnäs
    2021-09-12
    Snabbt, rappt och proffsigt. Bra service och starkt slutpris.
    2021-09-06
    Professionell men ändå personligt bemötande och service utöver förväntan!
    Malin hjälpte oss mer än vi visste att vi behövde och såg till att vi var 100% nöjda med processen att sälja vår bostad. Rekommenderar alla som ska sälja att välja Husman Hagberg Österåker!
    2021-08-28
    Supernöjd med hjälpen att sälja vårt hus. Bästa mäklarfirman i Österåker!
    2021-08-28
    Perfekt samarbete med Sanna Vestin genom budgivningen och avslut
    • Spånlöt
    2021-08-20
    Professionell, snabb återkoppling! Väldigt trevlig mäklare! Kan varmt rekommendera.
    • Rindö
    2021-08-19
    Mycket trevlig mäklare, han ställde verkligen upp för köparen med stor engagemang. Därför att han var snabb att ge svar på olika frågor.
    2021-07-27
    Mäklaren var helt suverän på alla sätt. Vi kände stor tillit och trygghet för henne och hon är otroligt kompetent. Alltid väldigt trevlig när vi hade frågor och funderingar. Om vi flyttar i framtiden kommer vi vilja ha samma mäklare och vi rekommenderar henne starkt till alla.
    2021-07-20
    Trevligt och bra bemötande. Va lite svår att få tag i men det kan ju finnas fler anledningar till det.
    2021-07-20
    Toppenbra och trevlig mäklare. Tar sig tid i samtal, ger bra och kontinuerlig info om det som sker kring hela försäljningen. Vi är mycket nöjda.
    • Skånsta
    2021-07-09
    Fantastiskt bemötande av mäklaren som hela tiden under processen höll oss uppdaterade. Stort plus i kanten för alla bra tips om förskolor och skolor när vi nu ska flytta till en ny kommun!
    2021-07-02
    Det finns mycket att säga men för att sammanfatta det viktigaste: huset blev snabbt sålt och priset är vi nöjda med. Men mäklaren (Karin Whittington) skapade osäkerhet och stress genom att förvirra och förvilla, utebliven kommunikation och återkoppling, okänslighet samt genom att vara otaktisk och osensurerad - genom ett allmänt oengagerat förhållningssätt.
  • skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    2021-07-02
    Karin Whittington var en väldigt duktigt mäklare som vi köpte vårt hus av. Mån om att både säljare och köpare ska bli nöjd. Proffsig och engagerad i sitt arbete. Väldigt bra med en mäklare som även är jurist. Bred kompetens. Kommer rekommendera Karin till andra.
    • Lervik
    2021-06-26
    Det fanns en bra dialog mellan oss och mäklare. Hon var lyhörd och hjälpte till att få affären i hamn på ett smidigt sätt.
    2021-06-24
    Proffsig, kunnig, påläst och mycket trevligt bemötande.
    2021-06-18
    Malin Fuirier är personlig och professionell, lugn och effektiv, hjälpsam och erfaren. Jag rekommendera henne till 100%.
    2021-06-16
    Positiv och glad, proffsig och kunnig
    Lätt att nå.
    2021-06-11
    Uppfyllda förväntningar på bra mäklare.
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    2021-06-11
    Mycket bra bemötande.Kände ett mycket bra förtroende.Bra kontakt information hela tiden.Han arbetade jätte mycket med visningarna.Har bara lov ord till mäklaren.
    2021-06-09
    Anlitade Malin på HusmanHagberg för att sälja lägenhet och är så nöjd! Malin är i särklass Åkersbergas bästa mäklare. Hon är mycket proffsig, jobbar effektivt och är väldigt tydlig gällande förutsättningar och förväntningar, både mot mig som säljare och mot potentiella köpare. Hennes trevliga sätt bidrar också till en positiv upplevelse. Säljkoordinatorn Isabel har också gjort ett jätte bra jobb! Mina varmaste rekommendationer till Malin och HusmagHagberg.
    2021-06-07
    Snabbt och smidigt med hög kvalité från första kontakt till kontraktskrivning.
    Kan varmt rekommendera HH.
    2021-05-31
    En mäklare som värdesätter både säljare och köpare på ett utmärkt sätt.
    2021-05-29
    Mycket trevlig mäklare i Pege, bra bemötande och skicklig.
    2021-05-15
    Så nöjd med all hjälp som jag fått.Känner mig så trygg. lätt att prata med mäklaren.Hur bra so helst. tack
    2021-05-14
    Det bästa mäklare i Åkersberga!
    Dem matchar både säljarens och köparens önskemål.

Varmt rekommenderas!
    2021-05-07
    Ett stort tack till Karin Whittington på Husman & Hagberg.
    En toppenmäklare som var lyhörd för våra önskemål och tankar.
    Gör både kund & säljare nöjd.
    Rekommenderas varmt!

Anna & Jerry
    • Svinninge
    2021-05-05
    Mäklaren Mailn valde att jobba väldigt snabbt för att få fram all den information vi efterfrågade för att kunna göra affär samma kväll som visningen hade varit. Vi blev klara med kontraktet efter 21.00 på en söndag. WOW! Sån service :)
    2021-05-02
    Mäklaren får högsta betyg. Karin Whittington på Husman Hagberg Österåker.
    2021-04-13
    Genuint proffsigt bemötande med ett tryggt samt genomtänkt upplägg från första mötet till försäljningen.
    2021-04-10
    Köpt fritidshus i Österåker och kan verkligen rekommendera denna Mäklare⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️