HusmanHagberg Österåker Åkersberga

HusmanHagberg Österåker Åkersberga

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till HusmanHagberg Österåker Åkersberga! Allt fler söker sig till kommunen Österåker/Åkersberga för att hitta en villa, lägenhet eller radhus. Våra mäklare kan sin marknad och vi jobbar ständigt för att göra bättre bostadsaffärer som ger nöjdare kunder. Letar du bostad i Skärgårdsstad, Österskär, Svinninge, Margretelund,...

377 omdömen om HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Sedan starten hos Reco 2019

Klara H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Åkersberga Centralt

Han är duktig, flitig, lugn , hjälpsam , snäll, förstår andra människors stress. Han är bra. Mvh Klara

Denis C
Köpte sitt hus med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Skärgårdsstad

Trevlig, proffsig och tålmodig mäklare som fick ihop vår affär i ett utmanande marknadsläge.

Kristina T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Isabel Abelin en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Åkersberga Centralt

Isabel hjälpte mig sälja en bostadsrätt i Åkersberga snabbt och effektivt. Otroligt lugnt och trevligt bemötande! Tydlig och snabb kommunikation samt gav bra tips och var mycket hjälpsam. Rekommenderar varmt!

Nina W
Sålde sitt hus med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Lappdal

Pege är tydlig, varm och rak i sin kommunikation, tar ansvar och leder. Det har varit till stor hjälp för mig att ha honom som mäklare för min försäljning.

Oscar M
Köpte sitt hus med hjälp av Isabel Abelin en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Margretelund

En trevlig mäklare som lyckades få oss att köpa vårt hus. Priset matchades inte vad vi ville ha, men en trevlig mäklare som kan sin sak.

Mikolaj H
Åkersberga Centralt

Professional, helpful and managed to get us a price that exceeded our expectations.

Ada H
Åkersberga Centralt

Absolutely best! Pege and Isabel are people we worked with and we couldn’t imagine more iconic duo. Super focused on details, absolutely helpful and results they deliver are beyond expectations.

Shahrzad A
Skrev om Isabel Abelin en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Isabel är verkligen professionell och dessutom snäll, tålmodig och omtänksam, svarar så fort som möjligt och är ansvarsfull. Vi var mycket glada över att arbeta med henne.

Isabel A gillar detta
Siv Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Fuierer en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Tuna

Nöjd till 100% tillmötesgående. Trevlig, pålitlig. Förtroendegivande. Alltid lätt att få kontakt. Bästa tänkbara mäklare.

Kristina E
Östra Kanalstaden

Proffsigt och okomplicerat men ändå noggrannt arbete med försäljningen. Prospekt med hög kvalitet och fint foto. Alltid vänligt bemötande.

Kenneth E
Söra

En bra genomförd försäljning från första mötet tills försäljningen var klar.

Adam M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Isabel Abelin en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Östra Kanalstaden

Vi är jättenöjda med Isabel! Isabell tog han om oss från första möte tills nu. Svarar snabbt på alla olika frågor vi hade som köpte vårat först boende. Hon gjorde allt man kan begära av en mäklare och lite till! Vi är väldigt nöjda med Isabel!

Sofia G
Östra Kanalstaden

Isabel är extremt kunnig och väldigt hjälpsam i alla situationer. Snabb på att svara och hjälpa till om man har frågor och väldigt generös med återkoppling! Rekommenderar starkt!

Emelie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fuierer en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Skånsta

Vänlig, hjälpsam och proffsig. Nöjd kund!

Nasrat R
Runö

Isabel Abelin är snäll och kunnig person.

Therese Elisabeth W
Sålde sitt hus med hjälp av Isabel Abelin en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Margretelund

Att anlita Isabel som vår mäklare var ett av de bästa besluten vi gjorde i samband med vår bostadsförsäljning. Redan vid första mötet imponerades vi av hennes trevliga och ödmjuka bemötande, vilket omedelbart skapade ett starkt förtroende. Vi hade höga förväntningar på processens smidighet, kommunikationen och slutresultatet, och Isabel levde inte bara upp till dessa förväntningar – hon överträffade dem. Isabel var alltid snabb med att återkoppla, oavsett tid på dygnet, vilket gjorde att vi kände oss trygga och väl informerade....

Svar från Isabel Abelin

Stort tack Therese för ditt fina omdöme! Jag är otroligt glad och tacksam för ert förtroende med försäljningen och det värmer att höra att allting känts bra under processen. Tusen tack för ett smidigt samarbete!

Mats S

Trevlig kunnig förtroendeingivande

Lena S

Trevlig, kompetent, engagerad!

Christofer B
Margretelund

Trevlig och professionell 😃 allt funkade jättebra

Willy H
Skånsta

Tar ansvar och hjälper kunderna hela vägen. Tillgänglig på obekväma tider då det har passat oss bäst. Rekommenderar starkt!

Svar från Isabel Abelin

Vad roligt att ni är nöjda, tack för fina ord!

Kerstin Yvonne M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Åkersberga Centralt

En trevlig mäklare som verkar kunnig, han skickade en kopia av avtsl etc innan första köpekontraktet slulle skrivas under. Det uppskattade jag som kund.

Oscar W
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Fuierer en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Björkhaga

Vi rekommenderar Malin starkt! Hon skötte affären väldigt professionellt, snabb och bra återkoppling på våra frågor.

Robert M
Björkhaga

Malin är professionell i sitt jobb både mot köpare och säljare. Hon håller vad hon lovar, återkopplar alltid och lägger ned tid och energi för att affärer ska gå i lås med två nöjda parter. Hon har mäklat både vårt köp och vår försäljning på ett mycket bra sätt. Rekommenderas!

Catarina M
Björkhaga

Malin är en förtroendeingivande och mycket påläst mäklare. Det hon inte vet, tar hon genast reda på. Allt har gått väldigt smidigt och proffsigt till och hon har gett oss bra råd om hur vi ska tänka vid vår försäljning. Vi rekommenderar Malin varmt till kommande kunder!

Anna-Lena F
Östra Kanalstaden

Malin känns professionell. Hon var väldigt noggrann och detaljerad på visningen och gav ett lugnt och tryggt intryck på kontraktsskrivningen.

Irene S
Säby Gård

Trevligt bemötande av Isabel och hennes kollega Robert som båda skötte försäljningen sv mitt hus även om Isabel var huvudansvarig. Ny utexaminerad mäklare som är och intresserad av huset och området samt tar reda på fakta för att kunna svara köpare på bästa sätt. Bra kommunikation under tiden så att jag var uppdaterad om vad som hände. Det sköttes bra speciellt med tanke på att marknaden är seg nu när räntorna är höga.

Olle C
Runö

Jätte trevlig, smidig affär och förstående med att hela processen är ny för oss!

Fredrik S
Sålde sin stuga med hjälp av Pege Abrahamsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Organiserad och duktig på återkopplingen

Jesper W
Åkersberga Centralt

Isabel var trevlig, tillmötesgående och professionell. Hon var alltid kontaktbar och om vi hade några frågor kunde hon alltid hjälpa till.

Svar från Isabel Abelin

Tack för fina ord och tack för ett trevligt bemötande!

Britt U
Österskär

Trevligt, snabbt, strukturerat! Att Malin gillar sitt jobb syns. ”Ser” både köpare och säljare, neutral mot båda parter. Kan konsten att vara varm och professionell på samma gång

Kjärstin W
Skärgårdsstad

Vi har aldrig träffat Pege så det är svårt att lämna ett omdöme.

Bengt J
Skärgårdsstad

Jag träffade aldrig mäklaren. Men han var trevlig per Meij.

Amina E

Duktig och lyhörd med mycket go i. Kan varmt rekommendera Isabel.

Svar från Isabel Abelin

Tusen tack Amina, tack för förtroendet!

Monica W
Margretelund

Bra bemötande och visar stort intresse för sina kunder

Nils-Göran B
Söra

Proffsig och smidig i hela processen kring köpet av lägenheten.

Pelle J
Åkersberga Centralt

Bra bemötande vid visning och kontraktsskrivning. Engagerad och snabb på att återkoppla och svara på frågor. Hela processen gick väldigt smidigt!

Svar från Isabel Abelin

Tack själv Pelle för ett mycket trevligt bemötande!

Anke B
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Gustafsson en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Tuna

Supertrevligt bemötande, mycket alert och tillförlitlig. Gav oss känslan att vara helt unika och Inger trygghet. Snabba puckar med fotografering, annonsering, visning, besiktning mm. Skulle alla gånger böla Robert igen

Henning S
Åkersberga Centralt

Väldigt snabb och bra service, samt snabb respons på frågor/anpassade visningar. Informativ och gott bemötande i samband med visning och andra möten. Jättenöjd och tacksam med upplevelsen.

Svar från Isabel Abelin

Tack Henning, roligt att få hjälpa dig hitta rätt lägenhet!

Ida A
Åkersberga Centralt

Toppen ! Svarade snabbt på alla frågor. Försäljningen gick bra , snabbt och smidigt

Svar från Isabel Abelin

Tack Ida för dina ord och ett bra samarbete!

Lars E

Pege Abrahamsson har varit en riktigt bra mäklare redan från första kontakten med HusmanHagberg Han har varit snabb och tillgänglig genom hela försäljningsprocessen samt sett möjligheter att slutföra affären på bästa sätt vilket har känts tryggt. Kan bara rekommendera honom med högsta betyg.

Fredrik B
Åkersberga Centralt

Riktigt professionell mäklare med ett fantastiskt bemötande!

Svar från Isabel Abelin

Tack Fredrik för ett bra samarbete!

Leif B
Ljusterö

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Lätt att få kontakt och hjälp med diverse frågor.

Eva R
Ljusterö

Allt har skött det exemplariskt och vi är mycket nöjda.

Eva K
Åkersberga Centralt

Sympatisk och proffsig. Hela kontoret känns som ett helt genomtänkt koncept där jag som kund är i mitten. Imponerande och tryggt.

Joachim B
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Tuna

Lugnt, professionellt och engagerad. Vi kände oss alltid välinformerade.

Robert M
Åkersberga Centralt

Professionell, saklig, trevligt bemötande, förtroendegivande och snabb på återkoppling. Uppfyller alla krav man har på en bra mäklare.

Catarina M
Åkersberga Centralt

Malin är en väldigt duktig, trygg och förtroendeingivande mäklare. Hon har svar på de flesta frågor och det hon inte vet tar hon snabbt reda på.

Erling L
Åkersberga Centralt

Mycket bra och proffsigt bemötande från första kontakt till kontraktsskrivning.. Vi hann inte tänka så mkt på förväntningar eftersom affären gick så smidigt och fort. Effektivt handlagt administrativt med alla papper i ordning. Vi är mycket nöjda med hur Malin förde hela processen med affären i mål.

Fredrik L
Dyvik

Trevlig, korrekt och snabb hantering. Bra tips till mig som köpte hus för första gången.

Silver K
Dyvik

Trevlig. Kan sin sak. Blev nöjd med samarbetet. Rekommenderar.