Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker HusmanHagberg HusmanHagberg Österåker Åkersberga

HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Generalsvägen 94C, 184 51 Österåker — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Österåker Åkersberga!

Allt fler söker sig till kommunen Österåker/Åkersberga för att hitta en villa, lägenhet eller radhus. Våra mäklare kan sin marknad och vi jobbar ständigt för att göra bättre bostadsaffärer som ger nöjdare kunder. Letar du bostad i Skärgårdsstad, Hacksta, Svinninge, Blekungen, Båtstorp, Isättravik, Ljusterö eller Nytorp. Låt då någon av våra kompetenta mäklare ta hand om din försäljning för bästa resultat och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Varmt välkommen!

Läs vad 7 kunder tycker om HusmanHagberg Österåker Åkersberga

• 2019-03-11

Lars S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt villa. Mycket gott bemötande. Proffsig och kunnig. Läs mer
  • Malin K

2019-03-10

Malin K skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har sålt vårt hus i Skärgårdsstad. Malin har varit en fantastisk mäklare och är helt grym.
    Malin var mycket tillmötesgående och mycket snabb i allt. Malin har överlevererat till oss. Vi är otroligt nöjda. Läs mer
  • 2019-03-09

Jenny H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Den bästa mäklaren jag någonsin har haft kontakt med. Otroligt bra service och bemötande hela resan. Läs mer
  • 2019-02-23

Kelly skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi var köpare av ett boende. Mäklaren var väldigt gullig, trevlig och hjälpsam tills vi hade skrivit på avtalet. Därefter förändrades hon och vi upplevde att hon var helt på säljarens sida och till och med otrevlig, labil mot oss. Vi började nästan ångra köpet, så otrevlig som blev. Läs mer
  • 2019-02-06

Eric Bremberg skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag har sålt elva fastigheter genom åren, allt från spekulativa byggnationer till privata bostäder och för mig har det alltid varit svårt att hitta rätt mäklare. Nyligen sålde jag via Malin Fuierer på Husman Hagberg och hon är utan konkurrens Sveriges bästa mäklare. Hon är ständigt närvarande och aktiv, påläst och ser alltid till ditt bästa. Inte nog med att hon svarar mitt i natten eller extremt tidigt på morgonen, hon ser till att du får det bästa pris som är möjligt för din fastighet. Läs mer
  • 2019-02-06

Ingemar B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Finns ingen bättre!!! Vilket engagemang och suverän på att informera om status. Läs mer
  • Erik H

2019-01-19

Erik H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi sålde vår villa via Malin och Pege på HusmanHagberg och är mycket nöjda med deras tjänster. De var mycket professionella och förtroendeingivande, vi är supernöjda med dem! Läs mer

Generalsvägen 94C, 184 51 Österåker