HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Generalsvägen 94C, 184 51 Österåker — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Österåker Åkersberga!

Allt fler söker sig till kommunen Österåker/Åkersberga för att hitta en villa, lägenhet eller radhus. Våra mäklare kan sin marknad och vi jobbar ständigt för att göra bättre bostadsaffärer som ger nöjdare kunder. Letar du bostad i Skärgårdsstad, Hacksta, Svinninge, Blekungen, Båtstorp, Isättravik, Ljusterö eller Nytorp. Låt då någon av våra kompetenta mäklare ta hand om din försäljning för bästa resultat och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Varmt välkommen!

Läs vad 37 kunder tycker om HusmanHagberg Österåker Åkersberga

• 2019-10-04

Ulrika B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren tog bilder, publicerade annons, hade en visning samt en extra visning. Såldes på mindre än 14 dagar. Trevlig, hjälpsam bra kontakt. Snabb på att svara om jag undrar något.!Mycket positiv. Rekommenderar varmt denna mäklare. Läs mer
  • 2019-10-03

Malin F skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Villa på Vitfåravägen 18. Är supernöjd med mäklaren som är trevlig och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-09-29

Adrian B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Mycket bra och proffsig process. Läs mer

Lotta S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Har sålt en villa. Mäklaren var väldigt vänlig, inte stressad utan tog sig god tid. Vi har varit som ett team, har tillsammans bestämt vad vi har för målsättning och vad vi kan göra för att nå fram dit. Mäklaren var smidig, trevlig och följde våra önskemål men kom med synpunkter när vi önskade det. Hela förloppet har gått snabbt, smidigt och kommit imål på väldigt kort tid. Vi är mycket nöjda Läs mer

Mikael W skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt villa och köpt bostadsrätt i Åkersberga. Positivt och proffsigt bemötande.
    Hade förhoppningar om snabba och effektiva affärer som infriades till 100%. Mycket snabb process - kunde sälja villan- och köpa ny bostad - inom en månad. Läs mer

Håkan S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag har sålt en sommarstuga i skärgården. Mäklaren och jag hade en första kontakt för mer än tre år sedan för en värdering och han har gjort årliga uppföljningar sedan dess.
    Mäklaren har varit synnerligen professionell i sitt agerande och mycket förtroendeingivande. Informationen kring säljprocessen har varit tydlig och klar, alla frågor och funderingar har hanterats snabbt och tydligt. Iordningställandet för fotografering utfördes med finess och prospektet som togs fram för att presentera objektet var föredömligt.
    Affären är inte fullt genomförd än så processen fortsätter ytterligare en par veckor men så här långt finns inte något att anmärka på vare sig process eller mäklarens hantering av densamma Kort sagt är jag mycket nöjd och kan varmt rekommendera Husman-Hagberg i Österåker Läs mer
  • 2019-09-21

Eva K skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Har sålt fritidshus.
    Blev bra bemött av proffsig mäklare med likaledes mycket duktig fotograf.
    Sammantaget: bra betyg Läs mer
  • 2019-09-20

Zita H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi köpte bostadsrätt i Åkersberga. Mäklaren är mycket professionell och bemötandet var utmärkt. Läs mer
  • 2019-09-18

Pia C skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
  • 2019-09-16

Annika E skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har köpt ett boende av mäklare Malin Feurer.
    Bemötandet var proffsigt, effektivt och mycket trovärdigt genom hela processen.
    Vid behov kommer vi att anlita denna mäklare och har redan rekommenderat henne till bekanta. Läs mer
  • 2019-08-24

Gasth S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Väldigt trevligt och hjälpsam Läs mer
  • Tobias K

2019-08-19

Tobias K skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Kontakten med mäklaren har varit jätte bra och snabb återkoppling efter visning.
    Toppen på alla plan! Läs mer
  • 2019-06-05

Richard G skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Kunniga, serviceminded och snabba. Läs mer
  • 2019-06-04

Annika H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Mäklaren har på ett professionellt och mycket varm och vänligt sätt både kommunicerat och hanterat försäljningen av vårt kedjehus. Hon har på alla sätt motsvarat de förväntningar vi haft. Läs mer
  • 2019-06-03

Angelica B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Köpt Kedjehus. Bra bemötande av mäklare som fixade så jag kunde gå på förhandsvisning då jag åkte från Sundsvall till Åkersberga för att kolla.
    Mäklaren var tillgänglig och svarade fort. Mkt bra! Läs mer
  • Håkan I

2019-05-30

Håkan I skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Seriös, närvarande, stödjande och social. Har känts mycket tryggt och bra under hela arbetet tillsammans. Kan varmt rekommendera Malin. Läs mer
  • 2019-05-26

Linda L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Villa sålde jag.
    Det var en bra kontakt och inget krångel vad jag kunde uppleva. Läs mer
  • 2019-05-24

Sebasthian T skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt en stor villa.
    Blivit väldigt bra bemött redan ifrån dag 1. Försäljning var inte mitt beslut från början. Min flickvän som ville göra slut. Mäklaren kom in med en väldigt respektfull attityd ifrån dag 1. Och har under hela processen varit väldigt bra tillmötes. Med känsla och förståelse för att detta varit en Stor sorg i mitt liv. Kommer absolut att rekommendera Pege till andra som behöver en mäklare. Läs mer
  • 2019-05-20

Dennis L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Köpt villa. Har blivit väldigt väl bemött på ett trevligt sätt. Tycker att själva budgivningen blev onödigt utdragen. Läs mer
  • 2019-05-08

Filipe B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    We bought a beautiful red house from Pege Abrahamsson. The interaction was perfect from the first encounter. We are extremely happy with the purchase and we look forward to move in. Läs mer
  • Marie T

2019-05-06

Marie T skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har använt Pege 2 ggr nu och är lika nöjda den här gången. Pege är väldigt kunnig och förtroendeingivande. Vi har sålt fler hus sista åren men Pege är absolut bästa mäklaren. Läs mer
  • Jan-Åke T

2019-05-06

Jan-Åke T skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Härsbacka 53 sålt. Villa.
    Mäklare gav ett tryggt och kunnig intryck. Visade köparna processen på ett lugnt och professionellt sätt.
    Levde upp till och översteg våra förväntningar.
    Kan bara bekräfta att vi är 100% nöjda med vår försäljning. Läs mer
  • 2019-05-03

Mikael L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi sålde ett hus på närmare 300m2. Jag upplevde vår mäklare som väldigt engagerad, lyhörd, noggrann, seriös och kompetent.
    Alltid snabb i respons och med svar på uppkomna frågor. Mäklaren var utöver sina professionella kvalitéer även väldigt personlig och behaglig som person vilket skapade stort förtroende och trygghet för oss som säljare.
    Trots en något trögare marknad och svårare att sälja så lyckades vår försäljning långt över våra förväntningar med god vinst.
    Vi är oerhört nöjda med vår försäljning och kan varmt rekommendera henne som en utomordentligt bra mäklare. Läs mer
  • 2019-05-01

Per F skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har köpt huset på Trälhavsvägen 40

vi gillade vår mäklare direkt, väldigt intresserad "på riktigt" och inte för på!.
    Totalupplevelsen var jättebra, både vid visningarna samt vid själva köpet. Läs mer
  • Håkan B

2019-04-08

Håkan B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Är saklig, effektiv och målinriktad. Lyssnar och pratar egtertänksamt. Gör det han lovat. Inget skitsnack mao Läs mer
  • 2019-04-05

Camilla S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Proffsigt, kunnigt, seriöst och dessutom trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-28

Elisabet E skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Köpt radhus. Mäklaren var toppen och ingav väldigt stort förtroende. Hon var kunnig, påläst, trevlig och tålmodig samt synnerligen tillmötesgående med svar på alla möjliga frågor. Det hon inte genast kunde svara på tog hon sabbt reda på. Dessutom stämde beskrivningen och bilderna på fastigheten på Hemnet med förväntningarna vid visningen, vilket annars ofta inte är fallet. Som köpare är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-03-28

Tommy Erik S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag har köpt ett BRF radhus i Åkersberga. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren (Malin).
    Snabb, bra affär.

Bättre kan inte denna typ av service utföras så hösta betyg.
    Mvh,
    Tommy Spetz Läs mer
  • Susanna S

2019-03-25

Susanna S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vår mäklare Malin Fuierer har varit enormt engagerad från första sekund vi anlitade henne i att sälja vårt hus i Margretelund.
    Hon gav oss i lugn, trygghet och är enormt professionell i sitt yrke. Hennes sätt att behandla oss säljare gav oss känslan av att vi var hennes enda kunder, då hon la ner mkt tid på oss och vårt projekt. Detta trots att vi vet att hon har många många uppdrag utöver vårt hus.
    Effektiv, proffsig, tillgänglig och snabb skulle jag säga beskriver Malins sätt att arbeta med oss. Vi fick huset sålt och påskrivet fem dagar efter första visningen :) Läs mer
  • 2019-03-23

Madelene H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har köpt ett hus där Malin var mäklare. Hon har alltid gått att kontakta och alltid gett svar på våra frågor och varit väldigt tillmötes gående samt väldigt flexibel.
    En underbar mäklare! 🌸 Läs mer
  • 2019-03-11

Lars S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt villa. Mycket gott bemötande. Proffsig och kunnig. Läs mer
  • Malin K

2019-03-10

Malin K skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har sålt vårt hus i Skärgårdsstad. Malin har varit en fantastisk mäklare och är helt grym.
    Malin var mycket tillmötesgående och mycket snabb i allt. Malin har överlevererat till oss. Vi är otroligt nöjda. Läs mer
  • 2019-03-09

Jenny H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Den bästa mäklaren jag någonsin har haft kontakt med. Otroligt bra service och bemötande hela resan. Läs mer
  • 2019-02-23

Kelly skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi var köpare av ett boende. Mäklaren var väldigt gullig, trevlig och hjälpsam tills vi hade skrivit på avtalet. Därefter förändrades hon och vi upplevde att hon var helt på säljarens sida och till och med otrevlig, labil mot oss. Vi började nästan ångra köpet, så otrevlig som blev. Läs mer
  • 2019-02-06

Eric Bremberg skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag har sålt elva fastigheter genom åren, allt från spekulativa byggnationer till privata bostäder och för mig har det alltid varit svårt att hitta rätt mäklare. Nyligen sålde jag via Malin Fuierer på Husman Hagberg och hon är utan konkurrens Sveriges bästa mäklare. Hon är ständigt närvarande och aktiv, påläst och ser alltid till ditt bästa. Inte nog med att hon svarar mitt i natten eller extremt tidigt på morgonen, hon ser till att du får det bästa pris som är möjligt för din fastighet. Läs mer
  • 2019-02-06

Ingemar B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Finns ingen bättre!!! Vilket engagemang och suverän på att informera om status. Läs mer
  • Erik H

2019-01-19

Erik H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi sålde vår villa via Malin och Pege på HusmanHagberg och är mycket nöjda med deras tjänster. De var mycket professionella och förtroendeingivande, vi är supernöjda med dem! Läs mer

Generalsvägen 94C, 184 51 Österåker