HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Generalsvägen 94C, 184 51 Österåker — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg Österåker Åkersberga!

Allt fler söker sig till kommunen Österåker/Åkersberga för att hitta en villa, lägenhet eller radhus. Våra mäklare kan sin marknad och vi jobbar ständigt för att göra bättre bostadsaffärer som ger nöjdare kunder. Letar du bostad i Skärgårdsstad, Hacksta, Svinninge, Blekungen, Båtstorp, Isättravik, Ljusterö eller Nytorp. Låt då någon av våra kompetenta mäklare ta hand om din försäljning för bästa resultat och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan. Varmt välkommen!

Läs vad 91 kunder tycker om HusmanHagberg Österåker Åkersberga

• 2020-10-13

Liang D skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    The broker is professional and efficient. We are satisfied with the result of the house selling. Läs mer
  • 2020-10-13

Costin P skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag har sålt min vila i Skärgårdstad. Mäklare som var PeGe Abrahamsson är värd en stor eloge för sättet han har hanterad försäljningen. Super proffsig och samtidigt väldigt trevlig och sympatisk. Mina förväntningar uppfylldes till 100% Läs mer
  • 2020-10-12

Johanna D skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Malin hjälpte oss att sälja vårt radhus och vi är mycket nöjda!!! Malin är proffsig, trevlig och arbetar hårt för att du ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-10-11

Mari J skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag har köpt en bostadsrätt av världens trevligaste och bästa mäklare Malin Fuierer Husman/Hagberg Österskär. Läs mer
  • 2020-10-07

Rosita S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har sålt en villafastighet. Utgångspriset var lite för lågt Bemötandet med mäklaren var toppen! Läs mer
  • 2020-10-05

Robert B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har köpt vår första lägenhet, en 2a i Åkersberga.
    Väldigt trevligt bemötande generellt och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2020-10-05

Carl G skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Malin har på bästa sätt hjälpt oss sälja våra hus. Proffsigt från början till slut, bra tips om styling och säljande bilder av fotograf.
    Allt gick smidigt och snabbt, vi var välinformerade om hela säljprocessen från början till slut. Vi kände oss mycket trygga i försäljningen och kunde släppa allt till mäklaren men följa allt bredvid. Vi ger våra bästa rekommendationer att anlita Husman Hagberg i Åkersberga och Malin för att få hjälp med en smidig affär kring ditt husköp eller försäljning. Läs mer
  • 2020-10-04

Lin N skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt min villa med Pege på HusmanHagberg i Österåker. Mycket bra bemötande. Ger ett pålitligt o proffsigt intryck. Snabb o mkt bra affär, rekommenderar varmt Pege och HusmanHagberg. Läs mer
  • 2020-10-02

Stefan P skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Har köpt hus i svinninge
    Är på gång med försäljning av villa i Åkersberga
    Än så länge är vi otroligt nöjda
    Jättetrevligt och proffsigt upplägg Läs mer

Johan B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Köpt friköpt radhus i Österskär. Trevlig och professionellt bemötande från Malin. Läs mer

Tord F skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Bra proffsig men samtidigt mycket behaglig. Läs mer

Eva Haraldsdotter E skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Malin sålde vårt fina radhus i Österskär med både professionalitet och känsla.
    Snabbt, enkelt och till ett bra pris.
    Upplever att både vi som säljare och köparna är mycket nöjda. Vi kan varmt rekommendera Malin. Läs mer
  • 2020-07-09

Filip H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Pege är en superproffsig mäklare och engagerad, driven och vill väl. Skulle verkligen rekommendera han i fortsättningen. Läs mer
  • 2020-07-03

Maria F skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Proffsiga trevliga vet var skåpet ska stå Läs mer
  • 2020-06-29

Mia K skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Tillgänglig och uppmärksam. Gör alltid sitt yttersta och och får en att känna att ens eget objekt är viktigt och prioriterat.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-06-17

Robin A skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt kedjehus och blev väl mött redan från dag ett.
    Har fått den vägledning och guidning som vi önskade av mäklaren.
    Mäklarens lugn och aura har gett oss trygghet i våran försäljning.

Helhet är vi supernöjda! Läs mer
  • 2020-06-16

Anders L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Engagerade och kunniga. Malin och P.G är bäst.
    Mvh.Anders Lövegard Läs mer
  • 2020-06-08

Maria L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Bra bemötande vid köp av villa. Snabba svar. Enkel att ha att göra med. Gav ett ärligt intryck Läs mer
  • 2020-06-07

Jesper L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Mycket duktig mäklare. Som var på läst och trevlig och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-04

Andreas E skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har köpt hus i skärgårdsstaden och har haft Malin som mäklare. Hon har varit grym från första visning till avslut. Vi har alltid fått svar på våra frågor och hon är alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2020-06-02

Ingrid P skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Proffsig mäklare som var mån om att återkoppla olika steg i processen. Läs mer
  • 2020-06-01

Sara S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Från första stund har jag känt mig trygg. Mäklaren har varit engagerad & tillgänglig.
    Snabb med att svara på frågar & lätt att nå på telefon. Kunde inte varit nöjdare. Helt enkelt bäst. Läs mer
  • 2020-06-01

Daniel E skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt en Bostadsrätt.
    Mäklaren mycket trevlig och ödmjuk. Inte för på, som en del mäklare kan vara. Svarar alltid på meddelanden, telefon mm
    Vilket betyder mkt. Kan starkt rekommendera Malin Fuierer som mäklare! Bättre kan man ej få. Läs mer
  • 2020-05-30

Bo Nils H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Pege Abrahamsson hjälpte oss att sälja en tomt.
    Han har gjort ett professionellt arbete genom hela försäljningen med allt från drönarbilder till säljande beskrivning och ett utmärkt bemötande mot spekulanter har vi fått höra.
    Pege är proffesionell, ärlig och trevlig och upplevs inte så "mäklig" vilket vi och spekulanter uppskattat mycket.
    Han uppfyller mer än det förväntningar vi haft med snabba återkopplingar och sin lyhördhet.
    Vi kan varmt rekommendera Pege. Läs mer
  • 2020-05-28

Huma F skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Malin fanns där när vi behövde snabb hjälp med att köpa.
    Malin är absolut den bästa mäklare i hela Österåker 👍🏻 Läs mer
  • 2020-05-16

Asad R skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Proffsig och trevlig mäklare som var hjälpsam i alla steg under försäljningen av fritidshuset. Läs mer
  • JAFAR K

2020-05-13

JAFAR K skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Malin och Pege hjälpte oss med försäljningen. Allt har gått väldigt smidigt. Har aldrig känt mig tryggare i en bostadsaffär! Malin och Pege är bäst.Tack för all hjälp. Läs mer
  • 2020-05-02

Charlotta F skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Malin på Husman-Hagberg i Österåker sålde vår villa. Vi hade tidigare försökt sälja villan med annan mäklare. När vi bytte till Husman-Hagberg så blev villan såld på mindre än en vecka efter första visning. Malin gav bra råd för att göra huset attraktivare och bra pepp.. Hon har positiv energi, ger rimliga bedömningar och är väldigt bra på att knyta ihop affären. Pege och Isa har också bidragit på ett fantastiskt sätt med visningar osv. Dessa tre tillsammans är ett mycket trevligt och professionellt team som vi varmt rekommenderar när det är dags att köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-03-24

Lisbeth P skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Tillsammans med min sambo har vi sålt en villa
    Fantastiskt bemötande av mäklaren
    Mäklaren utförde allt så perfekt
    Trevlig och skicklig mäklare
    Bättre hade vi ej kunnat förvänta oss. Läs mer
  • 2020-03-22

Axel F skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi började redan första månaderna i början av året 2019 med att sälja vår villa i Åkersberga genom anlitande av annan stor fastighetsmäklare byrå även dom verksamma på orten. De lyckades inte med sitt uppdrag, som annullerades årsskiftet 2019/2020 för att få ny infalls vinkel på vårt villaobjekt.

I början av året 2020 tecknades uppdragsavtal med ensamrätt med HusmansHagberg i Åkersberga med mäklare Malin Fuierer.
    Malin F. tog direkt tag i sitt uppdrag med att ombesörja på ett energiskt sätt hela processen från börja till en visning den 8 mars-20 med många intressenter. Efter budgivning mellan 3 intressenter, vilket avslutades lördagen den 14 mars -20 med undertecknade av köpekontrakt med en av intressenterna till 14 % över villans utgångspris.
    Vi hade hört på omvägar att Malin F. var Österåkers kommuns bäste säljare under året 2019, så vi hade stora förväntningar på Malin F., vilket hon med sin positiv anda genomförde på ett exemplariskt sätt. Höll oss informerade hela tiden vad som förekom vid intresseanmälningar mm. Tack Malin.

Vi rekommenderar Malin F. såsom mäklare om du står i begrepp att sälja villafastighet i Åkersberga. Läs mer
  • 2020-03-20

Anna L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Kan varmt rekommendera husmanhagberg! Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-18

Lena B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av en tomt som Malin hjälpte oss med.
    Malin är kunnig, pålitlig, effektiv och trevlig.
    Lena Läs mer
  • 2020-03-18

Jouni Arnold B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi sålde en tomt och mäklaren var mycket professionell.
    Jag hade höga förväntningar och hon levde upp till dessa.

Kan absolut rekommendera Human&Hagberg i österåker. Läs mer
  • 2020-03-06

Kristina D skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi tycker att Pege har givit oss en trygg och tydlig resa genom hela affären med bra information hela tiden. Dock är ju inte allt klart förrän köparna flyttat in och betalat.
    Vänligen Kristina Läs mer
  • 2020-03-05

Patrick B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag och sambon köpte ett kedjehus/villa.
    Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren, vi höll på välja henne när vi skulle sälja våran lägenhet så vi hade haft kontakt med henne sen tidigare. Enda anledningen att vi inte valde henne till våran försäljning var att mäklaren vi valde hade varit med från start när lägenheten byggdes. Läs mer
  • Malin L

2020-02-23

Malin L skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi sålde vårt hus och tycker att vi har blivit bra bemötta av mäklaren.
    Han har varit lugn och trygg, känns som om han kan sin sak. Läs mer
  • 2020-02-08

Rodolfo G skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt bostad via HusmanHagberg.

Våra förväntningar överträffades av vår mäklare, Pege Abrahamsson, och jag kan inget annat än att rekommendera honom och HusmanHagberg. Läs mer
  • 2020-02-08

Agnes S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Alltid trevlig, proffsig och tillmötesgående. Rekommenderar Pege Abrahamsson varmt! Läs mer
  • 2020-02-07

Therese C skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Vi har köpt lägenhet i Åkersberga och fick ett trevligt och proffsigt bemötande. Hela köp processen sköttes utmärkt. Läs mer
  • 2020-02-07

Eva H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Jag sålde min Lägenhet 3 rok i Åkersberga i Januari 2020. Kontaktade min mäklare Malin som svarade snabbt och kom på besök. Malin är närvarande, informativ och ärlig, vilket jag som kund uppskattar. Hennes erfarenhet och tillgänglighet är också ett stort plus. Jag som kund känner mig trygg och får hela tiden vara delaktig i vad som händer inför visning efter visning, under försäljning och eventuell budgivning, och får råd när det är svåra beslut att ta. Hela tiden med respekt för att det är mina beslut som gäller, och utan att forcera. Det blev en bra försäljning och känslan jag har är att alla tre parter är nöjda. Säljare, köpare och mäklare. Precis som det ska vara! Läs mer

Jeanette S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Superproffsigt skött och mäklaren uppfyllde alla förväntningar.
    Kan varmt rekommendera vår mäklare! Läs mer

Qaroline N skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Sålt vår villa med mäklare Malin Fuierer och är oerhört nöjda med hela processen och försäljningen. Malin är lätt att tycka om, har koll på process och är väldigt närvarande med en konstant uppdaterad dialog av försäljningen. Lättillgänglig och med ett varmt bemötande. Läs mer

Robert C skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Har köpt en lägenhet på Bergavägen och upplevde ett proffsigt bemötande under hela köpet. Läs mer
  • 2020-01-24

Staffan B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Gällande mitt köp, snabba beslut och kontakter. Uppskattas! Läs mer
  • 2019-12-17

Jonas B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Kontaktade Malin då vi var på jakt efter en tomt i Svinninge men inte hittade några ute till salu. Bara efter någon vecka så hörde hon av sig med vår drömtomt och vi fick till en affär tillsammans med säljarna. Malin är hörde av sig kontinuerligt och var väldigt lyhörd och hjälpsam genom hela affären. Jag och min sambo rekommenderar henne varmt till alla som ska göra en bostadsaffär! Läs mer
  • 2019-11-26

Anna Josephine S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Trevligt bemötande, metodiskt och proffesionellt jobb av mäklare där processen avslutades med att båda parter var nöjda. Rekommenderar Husman Hagberg till andra som funderar på att sälja eller köpa! Läs mer
  • 2019-11-06

Mikael B skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Köpte en fastighet i Österåker. Mäklaren fungerade jättebra från första kontakt tills vi skrev på efter förhandling med säljaren. Även frågor i efterhand har hanterats kanon! Nöjd! Läs mer
  • 2019-11-01

Jenny S skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Köpt hus och håller på att sälja bostadsrätt.
    Malin är en toppen mäklare som alltid är glad, positiv, snabb och hjälpsam. Hon uppfyller alla de krav vilken köpare / säljare som helst kan ha! Läs mer
  • 2019-10-31

Malin H skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Proffsigt bemötande, snabbt avslut. Läs mer
  • 2019-10-28

Simon O skrev om HusmanHagberg Österåker Åkersberga
    Professionella och alltid tillgängliga Läs mer

Generalsvägen 94C, 184 51 Österåker