Malin Fuierer

Malin Fuierer

Malin Fuierer är mäklare på HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Malin Fuierer har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Malin Fuierer har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Fuierer har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Malin Fuierer

Katarina B
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Fuierer en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Svinninge

Kunnigt och trevligt bemötande av Malin. Snabb och tydlig kommunikation. Kan bara rekommendera Malin varmt!

Siv Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Fuierer en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Tuna

Nöjd till 100% tillmötesgående. Trevlig, pålitlig. Förtroendegivande. Alltid lätt att få kontakt. Bästa tänkbara mäklare.

Emelie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fuierer en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Skånsta

Vänlig, hjälpsam och proffsig. Nöjd kund!

Oscar W
Björkhaga

Vi rekommenderar Malin starkt! Hon skötte affären väldigt professionellt, snabb och bra återkoppling på våra frågor.

Robert M
Björkhaga

Malin är professionell i sitt jobb både mot köpare och säljare. Hon håller vad hon lovar, återkopplar alltid och lägger ned tid och energi för att affärer ska gå i lås med två nöjda parter. Hon har mäklat både vårt köp och vår försäljning på ett mycket bra sätt. Rekommenderas!

Catarina M
Björkhaga

Malin är en förtroendeingivande och mycket påläst mäklare. Det hon inte vet, tar hon genast reda på. Allt har gått väldigt smidigt och proffsigt till och hon har gett oss bra råd om hur vi ska tänka vid vår försäljning. Vi rekommenderar Malin varmt till kommande kunder!

Anna-Lena F
Östra Kanalstaden

Malin känns professionell. Hon var väldigt noggrann och detaljerad på visningen och gav ett lugnt och tryggt intryck på kontraktsskrivningen.

Olle C
Runö

Jätte trevlig, smidig affär och förstående med att hela processen är ny för oss!

Britt U
Österskär

Trevligt, snabbt, strukturerat! Att Malin gillar sitt jobb syns. ”Ser” både köpare och säljare, neutral mot båda parter. Kan konsten att vara varm och professionell på samma gång

Nils-Göran B
Söra

Proffsig och smidig i hela processen kring köpet av lägenheten.