Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nynäshamn

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nynäshamn

Nynäshamn i de södraste delarna av Stockholms skärgård ligger sex mil från stan. Här hittar du en charmig småstad med hög livskvalitet, nära både pendeltåget och naturen. Om du funderar på en bostadsaffär här kan vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling hjälpa till, vare sig det handlar om en villa eller en lägenhet. Ring...

18 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nynäshamn

Elin Alfrida Erika L
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nynäshamn

Henrik är den bäste mäklaren vi haft. Trygg, saklig, informativ och galet duktig. Alla våra rekommendationer. Vi kunde inte vara nöjdare, har känt oss trygga och omhändertagna under hela husförsäljningen.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 934 omdömen 4.9 av 934 omdömen

Olga G

Mycket bra och professionellt jobbat, Henrik och Marcus! - Ni är de bästa av de bästa mäklare jag hade träffat (det var mitt tredje boende jag hade såld - ni var, och är bästa!)

Leif E

Beömatande mycket trevligt och mycket bra fotografering. Kunde påverka prisetpå ett bättre sätt.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Henrik M

Bättre mäklare är svårt att hitta. Henrik på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Nynäshamn är mycket ambitiös, noggrann och ärlig Och utstrålar ett starkt förtroende.

Kjell H

Proffsigt men ändå familjärt bemötande. Inlyssnande och bra känsla för affärer. Det är så en mäklare ska bete sig mot sina kunder. Man känner sig "hemma"

Stefan A

Jab blev väl bemött, Henrik var även väldigt hjälpsam och snabb med att återkomma med svar på de frågor jag hade.

Marie-louise W

Jag fick ett mycket bra och trevligt bemötande av min mäklare. Gav mig bra och tydlig information under hela processen och fram till försäljningen och avslut. Jag är mycket nöjd.

Joakim S

Fantastiskt bra bemötande,kunskap & engagemang !

Anna H

Mycket proffsigt bemötande och man kände sig sedd/betydelsefull som kund. Väldigt trevlig och service minded.

Susanne S

Proffsig, lättillgänglig, effektiv

Johanna O

Nynäshamns tveklöst bästa mäklare

Ray M

Proffsigt utfört arbete. Jag rekommenderar honom till alla som skall sälja

Hans G

Vi tyckte att han skötte sig perfekt i alla avseenden . pålitlig,kunnig,bra service,trevlig. på en 10-skalig skala får han 10 *+.Vi önskar honom lycka till i framtiden . Hans Gustafsson o Margareta Rosenblad

Albin F

Jag tycker att Henrik är Trevlig, Ärlig och återkopplar väldigt bra men mig som ägare. Man behöver inte gå och undra utan för alltid svar på alla frågor.

Anders C

Bra bemötande Bra foton Trevlig mot Kunderna

Viktoria B

Allt har fungerat utmärkt, Henrik har varit kanon.

Karin C

Henrik har alltid ett trevligt och kunnigt bemötande.

Malin H

Trevlig och pratsam mäklare som har svar på de mest eller om inte så tar han reda på dom.